Dombrovskis noraida runas par “Vienotības” iešanu opozīcijā

130

Komentāri (130)

Edzs 05.10.2011. 15.46

atklata vestule redakcijai.
un kas man tagad kompenses totali sabeigtus nervus?

0
0
Atbildēt

0

Ieva 05.10.2011. 14.44

Raksts tika publicēts 4. oktobrī un tam bija pavisam cita jēga un pretējs virsraksts (to var redzēt pēc pirmo komentētāju datumiem)
No rīta ŠIS PATS RAKSTS tipa pārrakstīts un virsraksts nomainīts uz pretējo.
Pirms kāda laika šeit tika publicēts Sanitas Uplejas raksts par žurnālista ētiku, un galvenā polemika tur bija par kāda žurnālista neveikli uzdotu jautājumu.
Te lasītājs apzināti tiek nostādīts muļķa lomā.
Kur palikuši visi ētikas aizstāvji?
Vai arī IR var atļauties to, ko nevar citi?
Kur redakcijas skaidrojums?

P.S Nekas jau nebūtu noticis, ja būtu publicēts jauns raksts ar virsrakstu “Iepriekš sniegtās ziņas nav apstiprinājušās” Tagad tas izskatās pēc neprofesionalitātes slēpšanas, tā izmuļķojot visus tos komentētājus, kas 4. oktobrī komentēja iepriekšējo versiju.
Vai tā ir godprātīga attieksme pret IR lasītājiem?

+3
0
Atbildēt

0

Rinalds Āriņš 05.10.2011. 14.41

Mani šobrīd visvairāk interesē atbildes uz šiem jautājumiem:

ja NA jaunie Saeimas deputāti J.Dombrava & D.Stalts (kā “pars pro toto”) apzīmē Zatleru par “kangaru” un “nodevēju”, vai vispār vēl ir iespējama NA – ZRP koalīcija ? Vai NA būs ar mieru pie viena galda sēdēt ar “kangaru” un “nodevēju” ? Un vai Zatlers vēl var vest sarunas ar partiju, kas viņu šādi lamā un ķengā ?

Manuprāt NA – ZRP kopīga koalīcija vairs nav iespējama un tilti ir sadedzināti.

+2
-2
Atbildēt

0

furus 05.10.2011. 13.59

Šorīt jutos ļoti nepatīkami pārsteigts, kad komentāri, kas vakar atradās zem raksta “Dombrovskis izsaka Vienotības gatavību strādāt opozīcijā”, jau šorīt atradās zem raksta “Dombrovskis noraida runas par Vienotības iešanu opozīcijā”. Rezultātā ir izveidojusies tāda muļķīga situācija, kad vakar rakstītie komentāri neatbilst šīs dienas raksta saturam. Ceru, ka tā ir tikai kāda tehniska kļūme … Izskatās, ka satura veidotāji, noskaidrojot, ka informācija nav patiesa, nomainīja raksta virsrakstu un saturu, nepadomājot, ka šim rakstam jau piesaistīti komentāri, kas izteikti par citu saturu. Man šķiet, ka korektāk būtu, ja IR.lv paziņotu, ka pārpublicētā informācija nav patiesa.

Saprotu ka IR.lv ētikas kodeksā ir tādi punkti kā:
Profesionālie pamatprincipi.
Žurnālista galvenais mērķis ir noskaidrot patiesību.
Žurnālists nedrīkst publicēt informāciju bez pamatotas pārliecības par tās ticamību.

Katrs jau var kļūdīties un domāju, ka lasītāji to saprastu (es noteikti ;) )Šajā situācijā lūdzu redakciju arī ievērot IR.lv ētikas kodeksa punktu:
Kļūdas ir jālabo pēc iespējas ātri un pilnīgi.

Jau iepriekš atvainojos, ja šid punkts jau ir ievērots, bet es to neesmu pamanījis.

+8
-1
Atbildēt

0

Dizzy 05.10.2011. 13.08

Izskatās, ir tikai viena izeja – jaunas vēlēšanas.

+3
-1
Atbildēt

0

pauls 05.10.2011. 12.23

Priecājos par plašas koalīcijas iespējamību un politiku, kas veicinās sabiedrības saliedēšanu! Nenožēloju, ka nobalsoju par ZRP.

(Galvenokārt mani interesē, cik mīnusus šis komentārs dabūs… lasītāju viedokļi par šo tēmu ir fantastiski polarizēti.)

+4
-2
Atbildēt

6

    austrisv > pauls 05.10.2011. 12.32

    Nav pat vērts Tev likt mīnusus, jo esmu citādās domās. Acīmredzot esi naiva vai arī nepieredzējusi un gribi tēlot varoni.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Atis Rektiņš > pauls 05.10.2011. 12.34

    Ja godīgi, tad pirmo reizi sastopu cilvēku, kas nobalsoja par ZRP pirmsvēlēšanu solījumiem, bet tai pat laikā jūtas komfortabli arī tagad, kad ZRP sludina pavisam ko citu….

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Panda, piekrītu.. Es, piemēram, jūtos dzīļi pazemots, piekrāpts un ļoti smagi vīlies, balsojot par ZRP. Simbelsim, tev arī vajadzētu..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > pauls 05.10.2011. 13.52

    >simbelsim
    Lai iegūtu max mīnusus, nav pat svarīgs komentāra saturs, te pilnīgi pietiek, lai dīkdieņiem-grafomāniem jau ir izveidojies, viņuprāt, dzelžains viedoklis par konkrēto reģistrēto niku.
    Tad mīnusi uzrodas gluži vai automātiskā režīmā. Te demokrātija FAIL.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > pauls 05.10.2011. 14.11

    ,,,И не желайте кремлевской волчьей стае доброй охоты – они охотятся на вас. ….. Серые волки привыкли считать нас ягнятами, а кушать им хочется часто. А перед этим барбекю, в которое превратилась страна, зачем спектакли разыгрывать? Взять нож и вилку – и можно приступать……
    http://grani.ru/opinion/novodvorskaya/m.191933.html

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    pauls > pauls 07.10.2011. 17.25

    Mani iemesli balsot par viņiem bija šādi—augstākās izglītības reforma, nediskriminējoša un saliedējoša politika (ieskaitot homoseksuāļus) un viendzimuma partnerības pieļaušana, skaidrs “nē” ZZS, un vispārēja liberāla ievirze. Svārstījos starp ZRP un Vienotību līdz pat pēdējām dienām pirms vēlēšanām. Bija jau skaidrs, ka valdībā viņi tiks, un nesaprotu, kāpēc lai es justos nodota, jo neesmu nekāda ultranacionāliste. Attiecībā uz SC aicināšanu/neaicināšanu koalīcijā patiesībā vēl neesmu noformulējusi viedokli, zinu tikai to, ka par premjeru gribu redzēt Dombrovski.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ir.lv pilnībā ignorē raksta komentārus? Ja pārraksta rakstu, tad arī komentāri ir jāizdzēš, lai varētu sākt runāt par jauno raksta saturu vai tad jāraksta jauns raksts un iepriekšējais jāliek mierā.
Jau kurais izčakarētais raksts pēdējajā laikā!

+6
0
Atbildēt

0

ilmisimo 05.10.2011. 10.55

…Situāciju vēl savādāku padarīja Nila Ušakova piektdienas vakara paziņojums saviem atbalstītājiem. Zatlera komanda vēl tikai apspriedās, bet Uškovs jau bija pārliecināts par iznākumu. Piektdien, 30.septembrī, astoņos vakarā Ušakovs vēstīja – “Par koalīcijas veidošanu – ticiet man, vēl nav vakars. Un koalīcija būs tieši ar “Saskaņas Centru””. (“О формировании коалиции – поверьте мне, еще совсем не вечер. И коалиция будет именно с “Центром Согласия”.)

Atliek tikai minēt kā Ušakovs spēja būt tik gaišredzīgs? T…
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394358-kovbojs_zatlers_un_zimulis_usakovs

+6
0
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 05.10.2011. 10.52

IR redakcija vispār ir manipulātori (cerēju ka vismaz savus lasītājus IRs tomēr nevērtē tik zemu lai uzskatītu ,ka šādas PR metodoloģijas ģelt šeit)

TVNETā”Dombrovskis vēl cer uz “nacionālo” koalīciju” un protams pašā IRa rakstā ir pilnīgi cita tematika kā šajā virsrakstā – “Dombrovskis noraida runas par “Vienotības” iešanu opozīcijā”

Lūdzu IR redakcija nepazemojiet savus lasītājus, lai vai ko Gardneres kundzes padomdevēji Jums neieteiktu.

+7
-1
Atbildēt

2

kristaps_drone 05.10.2011. 10.41

“… kurām kopā būtu 56 no 100 Saeimas balsīm un ir kopīga ideoloģija” – vai tad vēl joprojām nav skaidrs, ka ZRP ideoloģija ir kopīga ar SC?

+7
0
Atbildēt

0

ilmisimo 05.10.2011. 09.53

ZRP vēlētājam derētu(beidzot) aptvert:

1) visas Zatlera runas par “cīņu pret oligarhiem” bija vien dūmu aizsegs(fuflo zeļonoje).
2) ZRP uzradīšanas mērkis jau paša sākumā bija saškelt latviešu elektorātu un ievilkt valdībā SC..
3) Bez visiem pārējiem labumiem(Latvija Kremļa Trojas zirgs NATO u.c.) SC valdībā nodrošinās esošās kārtības valsts pārvaldē pēctecību(un konkrētu sistēmas cilvēku turpmāku labklājību)- ko acīmredzot nevar garantēt loģiskā V/ZRP/ NA koalīcija.

+13
-1
Atbildēt

2

    Pēteris Penka > ilmisimo 05.10.2011. 10.30

    Trojas zirgs. Lūk tieši manas domas. Zatlera prātojumi par SC pēkšņo labošanos ir, mazākais, naivi. SC nav tas spēks kas vienos sabiedrību un tuvinās abas kopienas un tāds arī viņš nekad nebūs, par ko liecina viņu darbība līdz šim.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ilmisimo 05.10.2011. 12.29

    Piekrītu, jo tas, kas nupat notiek Rīgas brīvostā ar Rāvja piesūkšanos atkal pie pasūtījumiem pilnīgi pārliecina, ka SC vēlas nozagt valsts budžetu vai arī pārdot Latvija svalsts īpašumu krievu miljardieriem, kam naudas ir kā spaļu un tie tajā Vilnī noteikti tos pakalpiņus no SC ietekmēja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.10.2011. 09.50

betijacelmale.
:)

+2
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > dro 05.10.2011. 12.31

    Šodien maz laika komentēt. Arī iedvesmojošu ziņu maz:( Tad nu cīnies par diviem:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 05.10.2011. 09.05

Juatājums IR redacijai. Vai autors par šo rakstu jau ir atlaists?
Vai uzskatāt ka nirgāšanās par lasītāju, nakts laikā mainot raksta jēgu un pat virsrakstu uz pretējo, ir normāla prakse? Vai arī jūs esat pārkrāsojušies dzelteni un paužat nepārbaudītus faktus?
Katrā ziņā gaidam redakcijas skaidrojumu!

+10
-1
Atbildēt

8

    dro > Ieva 05.10.2011. 09.09

    Ķīps. Operatīvas ziņas bieži ir kļūdainas, bet šāda virsraksta maiņa arī manuprāt nav apsveicama – vajadzēja ziņu ar jaunu virsrakstu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Atis Rektiņš > Ieva 05.10.2011. 09.25

    Situācija mainās ne pa dienām, bet pa stundām! Ceru, ka nu jau drīz viss būs skaidrs un valdība, kāda nu tā būs sanākusi, sāks strādāt! Protams, ceru uz labāko iespējamo variantu! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 05.10.2011. 09.46

    Man gan šķiet – jo ilgāk nav jaunas valdības un strādā vecā, jo labāk.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.10.2011. 09.55

    valdība, kāda nu tā būs sanākusi, sāks strādāt!
    __________________________________________
    Mums to vajag(kāda nu tā būs sanākusi)?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Atis Rektiņš > Ieva 05.10.2011. 10.00

    Vai mums kāds prasīs?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.10.2011. 11.01

    ..Ušakovs, Urbanovičs un Zatlers ne nieka nebēdājot, ja “Vienotība” pagriezīs muguru, jo savu atbalstu vajadzības brīdī apsolījusi sniegt Zaļo un zemnieku savienība, pastāstīja kāds ilggadējs Saeimas deputāts. Zatlera noteiktajai “sarkanajai līnijai” tā pāri nekāpšot, bet pie līnijas stingri stāvēšot un sniegšot tai pāri roku, kad būs nepieciešams. Atgādināšu, ka zaļzemnieks Viesturs Silenieks, būdams Saeimas priekšsēdētāja Induļa Emša padomnieks, bija arī Valsts prezidenta Valda Zatlera pirmsvēlēšanu palīgs. Nav taču nekādu šķēršļu, lai vecās saites atjaunotu…
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329193:uakova-un-zatlera-imenes-stiprina-saites-tetr&Itemid=93

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.10.2011. 12.24

    Panda Vai mums kāds prasīs?
    _______________________________
    Vai mēs pieprasīsim(lai ar mūsu nostāju rēkinās)?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 05.10.2011. 12.26

    Piekrītu, Betij! Un nav ko Vienotībai steigties likt cilpu ap kaklu un brāloties ar šiem Sc. Man jau pietiek tās Rāvja afēras, kas briest Rīgas brīvostā. Vai tā Ušakova partija taisās zagt arī valdībā, ka Rāvis tik būvēs šķibus tiltus un mājas ar tekošiem jumtiem. Nelietis un vairāk nekas. izskatās ka piesūcies tagad pie SC!

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdis 05.10.2011. 08.43

Un kā ar tiem oligarhiem, kas SC azotē aizķērušies Rīgas Domē vēl no A.Šlesera laikiem? Kāpēc ZRP to atstāj bez ievērības, ja jau tā lielā cīņa ar oligarhiem. Viss tik baltiem diegiem šūts.

+9
-1
Atbildēt

2

    austrisv > valdis 05.10.2011. 12.23

    Cik var redzēt, tad Rīgas ostā briest jauns korupcija sskandāls un nav jau brīnums, ka atkal tur klāt ir bezgodis Rāvis!!! Tātad čupoja sun ziedo Rīgā pareizticīgo katedrālei apzeltot torņus, bet izlaupot Rīga sostas budžetu par veseliem 12 milj . Kur vēl melnāks darbs no RD pozīcijas , kur osta svaldē ir gan, manuprāt Ušakovs un Ameriks un vai tik nav arī ZZS pārstāvis Silenieks. Riktīga blēžu banda un tā tagad vēl grib tikt pie Latvija svalsts budžeta naudas. Rāvis var atkal priecāties, jo atkal tiks pie pasūtījumiem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > valdis 06.10.2011. 10.10

    Bet, pieminot RD pozīcijas Ls 12 milj. Rīgas ostā, korekti būtu pieminēt LV pozīcijas/valdības/premjera Dombrovska — noķīseļotos! — Ls 57 milj. AirBaltic.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 05.10.2011. 08.43

Nesapriecājies parāk agri, RA…
Aizpērn Stokholmā Valdim Dombrovskim bija vīrišķīga valstsvīra stāja un zviedru baņķieriem un finansu okupāciju stimulējošajai Zviedrijas valdībai teica: “Lai kāds bezatbildīgi aizņemtos, ir jābūt kādam, kurš bezatbildīgi aizdod.” Sekoja arī Valda Dombrovska solījums veidot Attīstības banku uz Hipotēku bankas bāzes. Vēlāk viss kardināli mainījās, — tolaik Valdim D. biju ja gandrīz gatavs noticēt: atturēja vairāki citi toreizējie jaunlaicēni/tagadējie vienotībnieki. Jā, pārējās partijas dzīvsvarā un prātā — un nodomu valstiskumā! — ir vēl vājākas, tomēr, lai noticētu, Vienotība ir pārāk apšaubāma.

Šobrīd niecīgi cerēt varētu uz nacionālo koalīciju = vienkārši tādēļ, ka prognozējamāka par citām kombinācijām, jo SC šobrīd vēl ir ietiepīga un gražīga bērna prātā, neatkarīgi no tā, ka Ušakovs ar Zatleru pāri staigā pa Krievu teātri, kā pārcerējušies afišu stabi.

Nevajadzētu aizmirst, ka SC neko nav ieminējies par attieksmi pret Karginu, Krasovicki & Co, — arī Zatleram neviens to — nezin, kāda vella deļ! — neprasa, bet vēl pavisam nesen tieši SC sūkājās ar šo Twix šokolādītes noziedzīgo parodiju. Pat SC elektorātam publiskajā telpā neviens tādus jautājumus neuzdod, ļaujot priecāties, kā “naši idut!” un “mi pobeģīļi, mi pobeģīļi…”

+6
-1
Atbildēt

3

    garausiitis > piziks 05.10.2011. 08.56

    O.T. – pastāstam par Karginu un co , vakar sanāca papļāpāt ar cilvēciņu,kas diezgan tuvu kontaktē ar SC spices pelēkajiem zēniem par kuriem daudzi pat neko nav dzirdējuši ( piemēra pēc , ko agrāk kādam izteica vārds Jarošenko , kas parādījies tagad kā ministra kandidāts ) . Tad nu pastāstam ir tāds mazs stāstiņš ,ka Kargins ir pateicis Ušakovam – dari ko gribi , bet SC ir jābūt valdībā – neformālais iemesls – bailes par atkārtotu Parex lietas skatīšanu.
    Par Hipeni runājot , neesmu konkrēti interesējies, bet man atmiņā aizķēries, ka tur notiek kaut kādas iekšējas pārbīdes uz stratēģijas maiņu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 05.10.2011. 09.03

    Klusais… :) Nu-u-u… Jarošenko/Jerošenko nu gan nav nekāds nezināmais, ja Vadims… Pārējais Tevis teiktais skan stipri ticami.

    Kādēļ gan neviens no Vienotības pīlāriem savam un citu partiju elektorātiem neatgādina par savu attieksmi un nodomiem attieksmē pret Parex story/history?! Zatlera slalomam tāds atgādinājums pievērstu pelnītu uzmanību un izdevību pateikt kārtējo reizi kaut ko nepārliecinošu!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 05.10.2011. 09.16

    O.T. – Jarošenko/Jerošenko – precīzi neatceros uzvārdu, bet var intereses pēc pajautāt cik tad no šeit rakstošajiem par viņu ko agrāk zināja. Domāju ,ka pietiekami maz. Kad man pirmoreiz nosauca viņa uzvārdu un pastāstīja par viņa vietu un lomu SC struktūrā , es to uzvārdu dzirdēju pirmoreiz un tas bija pirms gadiem 3-4 .
    Par Parex story man tiešām nav zināms… Varbūt tapēc ,ka prokuratūra jeb kas tur neko neatrada?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dro 05.10.2011. 08.23

Dombrovskis n o r a i d a runas par “Vienotības” iešanu opozīcijā
_______________________________
Nje dolgo muzika igrala, nje dolgo frajer tanceval…IR publika vakar krita ekstāzē kā pēc Dinamo gūtiem vārtiem, bet…”tiesneši” pēc apspriešanās nosprieda – vārti gūti nepareizi.

dzeris. Ja V paziņotu par palikšanu opozīcijā, būtu lielāka varbūtība ZRP šķelšanai. Vēlreiz varu izteikt gandarījumu, ka man pietika prāta nobalsot par NA:)

+11
-2
Atbildēt

11

    garausiitis > dro 05.10.2011. 08.36

    lno – nu paklausies tur visu tekstu . Runa ir par to , ka jāveido valdība , kur labējās partijas ir vairākumā. ZRP šķelšanās process jau nav nobremzēts. Tur notiek publikā tāda verbāla bumbošanās . Pieļauju,ka gan jau pats Zatlers ir informēts cik viņa partijas biedri ir vai nav gatavi aiziet prom, ja pieņem lēmumu par koalīciju ar SC, domāju informēta ir arī otra puse , tapēc nav striktu paziņojumu kā piemēram par tankiem.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2011. 09.06

    klusais. Vai tad es esmu pret labējo partiju koalīciju? Es esmu pret muļļāšanos kā 7 mēnešus pirms saeimas atlaišanas, kad ZZS V nepārtraukkti svētīja, bet tā klusēja, publika V lamāja, bet ZZS reitings auga. Ir atšķirība – izstāties vai neiestāties koalīcijā. JL neveiksmes 2006. gada saeimas vēlēšanās izskaidrojamas ne tik daudz ar izstāšanos no koalīcijas kā ar TP pozitīvisma kampaņu. Protams, var arī V piekrist strādāt koalīcijā ar SC un ZRP, bet pēc laika tikt apspļaudīta un ar ZZS palīdzību izmesta no koalīcijas. Vai tā būtu labāk?
    Protams, Dombrovskis nevar bezatbildīgi sprēgāt kā interneta pļāpa lno, bet visam sava robeža.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 05.10.2011. 09.06

    Ja V paliktu opozīcijā, daži no ZRP, iespējams, atšķeltos, bet, neformāli koalīcijai ZRP un SC pievienotos ZZS, vai tad to tik grūti saprast, zinot SC un ZZS attiecības, un savas vajadzīgās balsis viņi savāktu.
    Tev to vajag?
    Vai, labāk tomēr, lai pārsvarā būtu labējās partijas?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2011. 09.15

    dzeris…Ja V paliktu opozīcijā, daži no ZRP, iespējams, atšķeltos, bet, neformāli koalīcijai ZRP un SC pievienotos ZZS, vai tad to tik grūti saprast…
    ___________________
    Vai tik grūti saprast, ka ZZS balsis vienmēr būs SC rīcībā neatkarīgi no tā vai V būs pozicijā vai opozīcijā:) Es nebūt neaicinu V palikt opozīcijā, bet tādā pozicijā, kur Vienotība nebūtu peramais zēns, kuram jāstrādā, bet laurus plūktu tautu “draudzības” partijas.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.10.2011. 09.20

    lno – cik saprotu , tad pastāsta mērķis ir vienkāršs – mēs gribam strādāt koalīcijā ar NA , tajā pašā laikā necērtot durvis.
    Par 2006. g . runājot ir jāatceras 2004.g. un tā retorika pavasarī par bezatbildību .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2011. 09.34

    klusais. Politikā ir tikai 2 ieroči – spēks un viltība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.10.2011. 09.41

    lno – vēl ir svarīgi nesakašķēties tik tālu, lai pēc tam pie pata situācijām būtu jāpaliek par muļķiem. Tagad domāju ,ka Zatlers klusībā kož pirkstos, ka nostājās tik strikti pret ZZS . Varbūt atceries to modeli – ZRP+V+NA+ZZS. Spēku var demonstrēt,ja Tev tāds ir , bet patreiz neredzu nevienu ,kurš kaut ko te varētu dabūt gatavu ar spēku. Vienīgais ,kas var nospēlēt ir tas ,ka ZRP ir jauni deputāti, kas var gribēt ļoti varu un tapēc nodot principus un noturēt to 53 balsi, bet neticu, ka sabiedrības psiholoģiskajam spiedienam viņi ir gatavi – proti sirdsapziņa būs augstāk par materālām lietām.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2011. 09.50

    klusais… vēl ir svarīgi nesakašķēties tik tālu, lai pēc tam pie pata situācijām būtu jāpaliek par muļķiem.
    ___________________
    Manuprāt tas jau ir noticis starp Zatleru un Āboltiņu, par SC – NA attiecībām nerunājot.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.10.2011. 09.57

    lno – Manuprāt tas jau ir noticis starp Zatleru un Āboltiņu
    ___________________________________________________________

    Cik es esmu nosapņojis, tad vairāk ir apvainojies Zatlers , jo viņš saskatīja Āboltiņā konkurenti ,kas iespējams “nozaga” viņam otro termiņu. Cik es redzēju sapnī, tad gan Zatleram, gan arī Sprūdžam vedot sarunas reizēm uzdeva nervi, jo Āboltiņa bija tā teikt nedaudz sarkastiska un manuprāt ir arī par ko būt sarkastiskai. Vienīgā izeja ir sevī apslāpēt antipātijas vienam pret otru , cita risinājuma neredzu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 05.10.2011. 10.05

    Nje dolgo muzika igrala, nje dolgo frajer tanceval.
    _________________________________________________________
    Kā jau reiz rakstīja mazputns-izskatās pēc reversās atmodas- ar visu nomācošo SCientologu pārsvaru mēdijos.

    Viss sagaatvots. Domburs prom. Nekaitīgais pļāpa Streips ar atlaists. Radio kļūst arvien trakāk.
    Zatlera tanku iznāciens ir dikti rūpīgi sagatavots. Un elegantās “briesmīgā pretinieka” Lemberga piespēles.Ak…

    Hudožniki woopschem.(no v. “‘hudo”)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 05.10.2011. 10.07

    lno – par SC-NA . Manuprāt tas noteikti nebūtu populāri, bet SC un NA nevajadzētu tik primitīvi kašķēties – izeja SC sadalās ( un manuprāt tam ir objektīvi jānotiek ) , jo cik ir dzirdēts , tad pašā SC ir ļoti diametrāli viedokļi sākot no tā teiktajiem jaunajiem inteligentajiem krieviem,kam nav problēmas ne ar sapratni par okupāciju , ne ar labām valodas zināšanām , ne pretenzijām uz otro valsts valodu , beidzot ar Rubik un Urbanovič veidīgajiem , kuri varētu iet Ždanokas ceļu. Tajā pašā laikā NA ar jāpadomā par retorikas robežām. Neaizmirsīsim ,ka tulīt kaut kad parādīsies balsojums par krievu valodas statusa maiņu :(

    +11
    0
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2011. 08.02

Dombrovskis, paziņojot, ka nedomā iet opozīcijā un atkārtot JL kļūdas, kārtējo reizi pierādīja, ka ir nevis politikānis, bet, valstsvīrs.
Aiziet opozīcijā un atdod valsti ZRP, SC, un, nešaubīgi, ZZS varā, jo gan jau SC ar to vienosies kaut neformāli, saprotams, ir visvieglākais ceļš, un izpelnītos nacionāli, bet, ne atbildīgi domājošo aplausus, toties valstij nodarītu lielu kaitējumu.
Brīnos, kā var nesaprast tik elementāras lietas.
Vai arī kāds ir tik pārliecināts, ka ZRP, SC, un ZZS ( neformāli) koalīcija izjuktu?
Nu ļoti naivi un bezatbildīgi.
V jāiet valdībā un jāstrādā, lai minimizsētu kaitējumu, un jādomā nevis par savu popularitāti, bet, par valsts intersēm, ja tur ir atbildīgi politiķi.
Patreiz stādīt “principus” augstāk par valsts attīstību un intersēm var tikai bezatbildīgi populisti.

+6
-5
Atbildēt

4

    mariam > mary75 05.10.2011. 08.05

    Pilnībā var piekrist tevis sacītajam. Māžošanās ar iešanu opozīcijā no Vienotības puses būtu bezatbildība.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    liidaka > mary75 05.10.2011. 08.16

    Piekrītu, ka opozīcijā aiziet būtu aplami. Vienotībai ir gan pieredze valsts pārvaldē, kas nav daudziem citiem, gan arī pienākumi pret reālistiski domājošiem vēlētājiem. Pieļauju, ka PS fani varen nopriecātos par aiziešanu opozīcijā, taču aziiešanu jau ir bijis gana: te es domāju kā JL iešanu opozīcijā, tā arī dažu dāmu aiziešanu no JL uz PS.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2011. 08.31

    Ja tās dažas dāmas no V arī aizies, tas tikai liecinās, ka tām dāmām nav nekāda priekšstata, kur viņas atrodas, un viņas ir iedomājušās, ka politika ir vieta, kur, galvenais, skaļi izbļaut savus principus un nodemonstrēt savu nelokāmību.
    Tas tikai liecinās, ka sava popularitāte tām svarīgāka par V un arī valsts interesēm.
    Bet, politika nav mītiņš, prasa kompromisus, un strādāšanu valsts labā, pat, reizēm, ar nepatīkamiem partneriem, nevis vieglas popularitātes meklēšana.
    Un, strādājot ar SC, V jau nekādus principus pārkāpt netaisās, ne atteikties no valodas, ne pilsonības politikas, ne nacionalās valsts celtniecības.
    Te ļoti daudzi vispār nespēj atšķirt, kur ir atteikšanās no principiem, un kur ir nepieciešamo un pieļaujamo kompromisu meklēšana, lai nodrošinātu darbu valsts labā.

    Bet, vēl jau nekas vispār nav noticis, iespējami visādi varianti, tai V arī domas mainās trīsreiz dienā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 05.10.2011. 10.17

    politika nav mītiņš, prasa kompromisus, un strādāšanu valsts labā, pat, reizēm, ar nepatīkamiem partneriem, nevis vieglas popularitātes meklēšana.
    —-
    Jā, SC ir īstais kompromisu partneris! Arī opozīcijā ir jābūt konstruktīviem un jāstrādā valsts labā. SC ir pierādījis pilnīgi pretējo – atbalstīja sliktākos augsto amatu kandidātus, neatbalstīja budžetu…. Ja nemaldos, tad kompromiss ir “win-win” risinājums nevis “win-lose”.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 05.10.2011. 08.01

Nu ko, esam nonākuši vēlēšanu nakts izejas punktā. Jādomā, ka “viss sakārtosies” atbilstoši loģiskajam scenārijam. Ir pazaudētas “tikai” divas nedēļas un ZRP ir pazaudējusi savu seju un vēlētāju uzticību.

+10
-4
Atbildēt

0

mariam 05.10.2011. 07.56

Nu re – šorīta ziņas jau citas – pragmātiskākas un ticamākas. Var tik priecāties par Dombrovska prātīgumu. Jo ja Vienotība nebūtu valdībā – tas drīzāk nāktu par sliktu gan valstij, gan arī – pašu Vienotības partiju opozīcijā nekāds labais liktenis negaidītu vis.

+3
-4
Atbildēt

0

mariam 05.10.2011. 03.34

Nu ta manīs, kas līdz nākošajām vēlēšanām vēl no Vienotības būs palicis, kad būs no siles nost.

+3
-9
Atbildēt

0

Janka, Janic 05.10.2011. 01.26

jaa, pabaala buus ta koaliiķija, atliek pasaukt lembes m***s

+5
-2
Atbildēt

0

mārtiņš meiers_ 05.10.2011. 01.10

Nu tad beidzot! V sadūšojās arī kko prātīgu izspert! Zatlers varēs tagad savu tanku pieparkot blakus buldozeram šrotā. :)

+10
-2
Atbildēt

0

Zane Degro 05.10.2011. 01.07

Ļoti pareizs lēmums. Latvijā ir tikai 2 partijas, kurām vēlētāji var uzticēties – Vienotība un VL. Tās neuzskata par pagodinājumu sadarboties ar prokrievisku mafiju. Ir jādomā par valsts drošību.

+9
-4
Atbildēt

0

dro 05.10.2011. 00.07

Vai ar Zatlera gadījumu beidzot nepietiks, lai ārstiem ar likumu aizliegtu nodarboties ar politiku?:))

+10
-3
Atbildēt

6

    Tane-Dane > dro 05.10.2011. 00.37

    arī ja izziņu atnes?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gumijkoks > dro 05.10.2011. 00.48

    Nu nu – vai tad ir tik neglābjama šī diagnoze – profesija – ārsts?Prof. Andrejevs tak nebija tas sliktākais politiķis.Pārējie līdz šim politikā manītie gan – diemžēl …

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > dro 05.10.2011. 01.03

    Priecajamies labāk, ka politiķi vēl nav pasākuši ar skalpeļiem piepelnīties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.10.2011. 01.52

    Tu jau tur tuvāk, Mārtiņ – pie partijām. Pachuksti mums – vai uz to pusi jau iet?
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dro 05.10.2011. 10.56

    >maraberzina
    “Prof. Andrejevs tak nebija tas sliktākais politiķis.” – jo viņš bija ieguvis labu pieredzi kā čekas aģents.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > dro 05.10.2011. 11.31

    Kā prakse rāda, tad labāk prof. Andrejevs ar šādu pieredzi nekā tādi Zatleri, kurus liek amatos zoo dārzā, bet vēlāk tie notic ka tiešām ir politiķi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.10.2011. 23.15

Pareizi ir. Ja ZRP ar argumentiem nesaprot, tad “lieki diskutēt ar muļķiem”. Dombrovskis savu tiesu valsts labā jau ir padarījis. Ja ar ZZS bija jācinās tikai ar Lembergu, tad strādāt koalīcijā, kur ZRP un SC nāk klajā ar savām ģeniālajām idejām, būs 2x grūtāk. Katrā ziņā V apzinās, ka bez viņiem viss var aiziet pilnīgi greizi un priekš ZRP un SC tā ir pašnāvība. Sliktākajā gadījumā pēc gada V un NA paņems ZRP+ZZS mandātus un iegūs vairākumu!

P.S. Prieks, ka V ir ņēmuši vērā arī savu lielo kļūdu neņemt NA iepriekšējā koalīcijā.

+18
-3
Atbildēt

2

    dro > Una Grinberga 04.10.2011. 23.27

    Nasing spešal! Nu tik traki jau nebūs. Zatleram kārtējo reizi būs jāatkāpjas no sava uzstādījuma – valdība tikai no koalīcijas partiju cilvēkiem /politiska atbildība/ un jāpieaicina speciālisti no malas. Tomēr vēl nekas nav zaudēts. ZRP biedri atgūsies pēc šoka, kad tika ieslodzīti bez mobīlajiem telefoniem un iespējams daļai atgriezīsies dūša un veselais saprāts:)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.10.2011. 23.47

    Nu, es nebūtu tik pārliecināts! ZRP nav politiskās pieredzes. Viņu retorika var izrādīties “visu vai neko”. Tāpat bija ar NA pēc iepriekšējām vēlēšanām – visi jauni, ambiciozi, maksimālisti. Prasīja par daudz. Apdedzinājās. Bet viņiem vismaz bija iespēja sevi kaut nedaudz parādīt Saeimas balsojumos. Kas ir ZRP? Daudzi no viņiem var vienkārši pamest partiju un iet darboties tur, kur viņi bija līdz tam – pilnīgi bez jebkādas politiskās atbildības par sekām!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Ābelīte 04.10.2011. 23.13

Es domāju, ka ilgi Vienotība opozīcijā nesēdēs. Domāju, ka SC ātri vien norausies no varas ķēdes un sāks zagt.. ar ko izraisīs jaunu valdības krīzi un krišanu. Un tad atkal būs normāls koalīcijas sastāvs ar V un NA. Bet ZPR reitings būs pamatīgi sačakarēts.

Turās Vienotība! Mēs ar Jums!

+16
-4
Atbildēt

0

inese zandersone 04.10.2011. 22.45

Domāju, ka arī ZRP ir jābūt godīgiem cilvēkiem. Tagad viņiem ir lielā iespēja ieiet vēsturē un skaidri pateikt, ka viņi arī neies kopā ar oligarhu partiju SC, kas vienmēr ir balsojusi pret tiesiskumu, par kargina @krasovicka % saņemšanu no Parex, kurā ir cilvēki, kas atklāti uzstājušies pret Latviju! Izmantojat iespēju! Izslēdzat no partijas zatleru, skrudžu, sondoru-kukuli vai pievienojaties V vai NA! Vai dibinat savu partiju, kas balstās uz tiesiskumu un godīgu politiku!

+27
-2
Atbildēt

1

    Elīna Barkovska > inese zandersone 04.10.2011. 23.10

    Riii: Tikai Dillema-kas ir šie cilvēki bez Zatlera rīkojuma Nr.2, un kādi ir šie cilvēki:))

    Vienotībai visu cieņu, nenožēloju, ka devām otru iespēju!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 04.10.2011. 22.28

Ja tiešām Vienotība, tā vietā, lai veidotu koalīciju ar SC, izvēlēsies palikt opozīcijā – cepuri nost :) Sen tā neesmu priecājies par Vienotību, bet vēl ir jāpagaida, šitas vēl tikai tāds neoficiāls info :))

+22
-2
Atbildēt

1

    piziks > buchamona 05.10.2011. 07.37

    Nesapriecājies parāk agri, RA… Aizpērn Stokholmā Valdim Dombrovskim bija vīrišķīga valstsvīra stāja un zviedru baņķieriem un finansu okupāciju stimulējošajai Zviedrijas valdībai teica: “Lai kāds bezatbildīgi aizņemtos, ir jābūt kādam, kurš bezatbildīgi aizdod.” Sekoja arī Valda Dombrovska solījums veidot Attīstības banku uz Hipotēku bankas bāzes. Vēlāk viss kardināli mainījās, — tolaik Valdim D. biju ja gandrīz gatavs noticēt: atturēja vairāki citi toreizējie jaunlaicēni/tagadējie vienotībnieki. Jā, pārējās partijas dzīvsvarā un prātā — un nodomu valstiskumā! — ir vēl vājākas, tomēr, lai noticētu, Vienotība ir pārāk apšaubāma.

    Šobrīd niecīgi cerēt varētu uz nacionālo koalīciju = vienkārši tādēļ, ka prognozējamāka par citām kombinācijām, jo SC šorbīd vēl ir ietiepīga un gražīga bērna prātā, neatkarīgi no tā, ka Ušakovs ar Zatleru pāri staigā pa Krievu teātri, kā pārcerējušies afišu stabi.

    Nevajadzētu aizmirst, ka SC neko nav ieminējies par attieksmi pret Karginu, Krasovicki & Co, — arī Zatleram neviens to — nezin, kāda vella deļ! — neprasa, bet vēl pavisam nesen tieši SC sūkājās ar šo Twix šokolādītes noziedzīgo parodiju. Pat SC elektorātam publiskajā telpā neviens tādus jautājumus neuzdod, ļaujot priecāties, kā “naši idut!”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 04.10.2011. 22.28

tagad apskatisimies ka zatlers -nodevejs un sarkanie okupanti sc ar 53 balsim vares ko izdarit..

+15
-5
Atbildēt

0

reiznieks 04.10.2011. 22.27

Esmu, maigi izsakoties, ļoti skeptiski noskaņots pret Dombrovski un viņa postošo ietiepību paturot tik nesamērīgi augstus nodokļus, bet neskatoties uz to, šī stingrā nostāja pret SC manās acīs stipri pacēlusi viņa akcijas. Bet dakters ar savām ambīcijām panāks to, ka prezidents nominēs neatkarīgu premjeru un nevienam īsti nebūs vairs teikšana, un pie varas tiks arī viņa neieredzētie oligarhi. Man ļoti nepatīk, ka viņš plātās ar mandātiem, kurus pēc būtības neviens viņam nav devis – ja cilvēki zinātu, ka viņš ar zobiem ieķersies koalīcijā ar SC, daudzi par viņu nebalsotu, ļoti daudzi!.

+35
-7
Atbildēt

1

    boss > reiznieks 04.10.2011. 23.25

    Prezidents, var nominēt tikai to, par kuru ir cerība, ka Seima to apstiprinās. Citādi tāda voluntāra nominēšana var pārvērsties par bezgalīgu un nebeidzamu valdības veidošanas procesu. Līdz ar ko arī prezidents nevarēs iztikt bez konsultēšanās ar partijām.

    P.S. Šai sakarā kādreizējie pārmetumi VVF par Kalvīša otrreizējo izvirzīšanu MP amatam ir aplami, lieki un liekulīgi. Cien. Prezidente varēja likt uz balsošanu tikai tādu kandidatūru, kurš gūtu Saeimas atbalstu. Savukārt par ievēlēto partiju spektru jau nu gan pilnībā ir atbildīgi valsts pilsoņi. Arī tie, kuri savā aprobežotībā vēlēšanās nepiedalās.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2011. 22.22

Visu cieņu! Žēl, ka nepietika saprāta vai drosmes to paziņot pirms vēlēšanam, tad partijai būtu vismaz otrs labākais rezultāts:)

+44
-4
Atbildēt

4

    Anna > dro 05.10.2011. 01.17

    Vienotība tikai uzkāpj kalna galā un paskatās, uz kurieni vējš pūš, un tādu politiku arī ved. Nevajag saslavēt viņus par to, tas ir tikai pašsaglabāšanās instinkts, nekas vairāk. Te daži materiāli īsās atmiņas ārstēšanai:
    http://www.diena.lv/latvija/politika/aboltina-lielaka-dala-vienotibas-biedru-atbalsta-sadarbibu-ar-sc-13895632
    http://www.diena.lv/latvija/zinas/jaunups-ideala-koalicija-vienotiba-un-zrp-otra-labaka-piepulcinot-abam-partijam-sc-13895450

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.10.2011. 01.43

    …katram indivīdam var būt savs viedoklis…bet galvenais – kāds ir partijas kopējais lēmums….tā ir tā atšķirība, ka Vienotības deputāti nav jātur noslēgtā telpā nez cik stundas, pazemojošā kārtā atņemot telefonus…kā tas ir ZRP….diez’ kabatas nepārbaudīja, lai pārliecinātos, ka nav noklausīšanās ierīces ienestas?….

    …ja neesi pamanījis – tad KP laiki ar vienīgo un pareizo viedokli – ir pagājuši!…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.10.2011. 01.49

    …diez’ kabatas nepārbaudīja, lai pārliecinātos, ka nav noklausīšanās ierīces ienestas?….
    Vēl jau var stingri apchamdīt un likt izģērbties. Tālāk nestāstīšu, kādas vēl mēdz būt apslēptu lietu meklēšanas metodes.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.10.2011. 09.44

    zanE. Atkal Diena “kļeveščet”?:) Āboltiņa nav tikai individs, bet V priekšsēdētāja un Jaunups vēlēšanu kampaņas vadītājs:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anna 04.10.2011. 22.15

Un tā, lēnā garā tiek kārtējo reizi pakāsta iespēja rast sabiedrību samierinošu un saliedējošu politiku. Bailes par sodu no vēlētāja būs uzvarējušas, ceļš uz tālāku sabiedrības radikalizēšanos plaši atvērts. Apsveicam!

+7
-35
Atbildēt

22

    austrisv > Anna 04.10.2011. 22.26

    Kas liedz krievvalodīgajiem stāties visās partijās nu gluži tāpat kā Vj. Dombrovskis vai Loskutovs, vai Judins???? Tad arī nekāda škelšanās etnisku iemeslu dēl nebūtu un viss.
    vai vari nosaukt kādu valsti bez Latvijas, kur tiktu dibinātas partijas tikai uz etniskiem principiem?

    +29
    -3
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > Anna 04.10.2011. 22.28

    Nē, gluži otrādi, šī iespēja joprojām tiek saglabāta, nevis situācija saasināta un iespējamība atsviesta vēl uz nenosakāmu laika periodu.

    Problēma nav, ka Ušakovam vai Urbanovičam nav apvienības valdes vai kopsapulces mandāta. Ņemot vērā:

    – Saskaņas kampaņai fonā izskanējušo okupācijas noliegšanu, īpaši uzsverot, ka tā domā viņu vēlētāji (Ušakovs, Urbanovičs, Cilēvičs, Cvetkova, Ņikiforovs, Kabanovs), – visus atradu īpaši nepiepūloties;
    – zem Rubika cilvēknīdēju programmas parakstījušos ievēlēšanu Saeimā (viņu programma ir maniakāla, PCTVL nevelk līdzi);

    viņiem nav savu vēlētāju mandāta Zatlera “pēcnoteikumu” izpildei. Tas ir tāds kundzisks nonsenss un šo par SC balsojušo pilsoņu nenoskaidrotā viedokļa “ignorēšana”.

    Tad, kad šie jautājumi un ilggadīgo nostādņu maiņas būs vēlēšanu kampaņā izsmeļoši un prominenti skaidroti vēlētājiem (gan no SC, gan zatleriešu puses) un iznākums būs tāds pats, tad būs mandāts un vismaz kaut kāds pamats cerēt, ka politiķu parakstītie papīrīši būs “neatgriezeniski” vismaz viena Saeimas sasaukuma laikā.

    Prieks, ka bažas un nelabās priekšnojautas par “V” neapstiprinājās :) Tas man personiski ir tāds kā “jauns sākums” – ir vēl viena partija, kurai šai Saeimā var uzticēties vismaz šajos jautājumos.

    +29
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Anna 04.10.2011. 22.29

    Specs –

    Iekopēšu fragmentu no Raudsepa raksta:

    “Te būtu vērts atcerēties vienu zīmīgu gadījumu. Pagājušā gada beigās ar Saskaņas centra palīdzību oligarhiskās politikas piekopēji noraidīja Andreja Judina kandidatūru uz tiesneša amatu. Pateicoties šim kliedzošajam gadījumam, viņš kļuva par vienīgo cilvēku, kuru Zatlers pieminēja vārdā savā 28.maija uzrunā sakarā ar Saeimas piekopto tiesiskuma graušanu. Judins piedalījās 11.Saeimas vēlēšanās, viņa Centrālās vēlēšanu komisijas anketā sadaļā “tautība” rakstīts “krievs”, taču viņš kandidēja un tika pārliecinoši ievēlēts nevis no SC, bet gan no “latviskās” Vienotības. Tas, šķiet, ir ļoti labs gan integrācijas, gan tiesiskuma piemērs. Tomēr ZRP valde tagad meklēs tiesiskuma un integrācijas stiprinātājus pie Judina oponentiem. Tur viņi tos neatradīs.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394104-zatlera_pusnakts_pazinojumi

    +41
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Anna 04.10.2011. 22.31

    Interesanta lieta, mums ir divi tā saucāmie “samierinātāji” – zatlers un Urbanovičs. Kā tā iznāk, ka viens samierinātājs piesauc tankus, bet otrs – Biškekas asīnspirti? Vai tas skaitās “samierinošā politika”?

    +31
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Anna 04.10.2011. 22.51

    Paga, paga, — nav jau aizmirsts, ka SC apvienojuma sastāvā tagad esošais Rubiks 1987. gada latkomunistu centrālkomitejas plēnumā kliedza: “A u nas v Adaži TANKI STOJAAT!”

    Tad nu Zatlers savējos ar Rubika tankiem vienā rota apvienos?

    +26
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Anna 04.10.2011. 22.56

    @Specs
    Neesmu dzirdējis, ka pēc SC aicināšanas koalīcijā, krievvalodīgie ar latviskiem plakātiem un Latvijas karodziņiem rokās devās uz Saeimu. Tā vietā esmu dzirdējis, ka tā kā SC būs valdībā, tad naturalizēties, integrēties un mācīties valodu ir lieki, jo SC parūpēsies, lai divkopienu valsts turpinātu pastāvēt.

    +29
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Anna 04.10.2011. 23.13

    …Specs…”Un tā, lēnā garā tiek kārtējo reizi pakāsta iespēja rast sabiedrību samierinošu un saliedējošu politiku.”

    …ko Tu te muldi!…tiešām uz rupjībām uzprasies!…tieši šobrīd ar Zatlera stulbu rīcību ir panākts tieši pretējais efekts…ja soli pa solim esam spējuši tuvināties, vismaz ievērot salīdzinoši mierīgu līdzāspastāvēšanu….tad tagad tas viss ir noārdīts!…mana kaimiņiene krieviete, ar kuru rītos sasveicinājāmies un un papļāpājām latviešu valodā…jau kuro rītu to tagad dara krieviski….viņi ir sajutuši uzvaras garšu…ieklausies sarunās sabiedriskās vietās – “beidzot mūsējie būs pie varas un ievedīs te kārtību!”….un pat miermīlīgais latvietis šādā situācijā vairs nespēs savaldīt nervus….
    …vai to Tu sauc par saliedēšanos?….tas ir solis uz priekšu?…uz kurieni?….ja viens augstprātīgs muļķis nesaprot, ko ir izdarījis – tad naidu – to gan viņš ir radījis….

    +26
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Anna 05.10.2011. 00.32

    Specs _..pakāsta iespēja rast sabiedrību samierinošu un saliedējošu politiku. Bailes par sodu no vēlētāja būs uzvarējušas.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tantes kadreiz var nest bezsakaru, bet Specs laikam ir no varda Specialists.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Anna > Anna 05.10.2011. 01.04

    Es teiktu, ka vienīgais, ko Zatlers varbūt nav novērtējis, ir sabiedrības gatavība šādam solim. Var jau siekalas šķiesdami, viņu lamāt, mīnusot visus komentārus, kuriem nepiekrīt, bet tas nepalīdz mazināt SC popularitāti, gluži pretēji. SC ir jālaiž pie varas, kamēr vēl viņi nav kļuvuši par dominējošo partiju. Jālaiž un rūpīgi jāpieskata — latviešiem nevajag taisīt sevi par švakākiem, kā esam, SC nevar vienatnē nekādus šausmu darbus veikt. Caur šādu pieņemšanu daudzi jautājumi risinātos, ieskaitot Rubikiešu aizlaišanu vēstures mēslainē. Bet Vienotības rīcība novedīs pie nākošā parlamenta, kur SC un NA būs papildus vietas, vājš un radikāls parlaments, lai ko nelokāmā mugurkaula latvieši teiktu. Un tauta turpinās balsot ar koferiem, jo parlaments tikai ņemas ar krāsām nevis sagādā pilsoņiem godīgu politiku.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > Anna 05.10.2011. 01.19

    Ar prātu esi uz tu??!
    Kādu dominējošo partiju?
    Tak ne viens vien prātīgs cilvēks jau ir norādījis, ka SC jau šobrīd ir savācis sava elektorāta griestus. Ja, gadījumā, nesāks izsniegt vēlēšanu tiesības visiem, kas tikai paprasa, tad maximums, viņi vēl uz populismu varbūt kādus 5% balsu var savākt. I’ viss!!
    Savukārt, ja tagad vairākumu parlamentā dabūs V + NA + atliekas no ZRP, tad vēl ir cerība, ka beidzot kāds tos Augeja staļļus sāks tīrīt! Un tauta vairs nebēgs prom no Tēvzemes nolādod visu to politikāņu mafiju.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > Anna 05.10.2011. 01.22

    Specs, SC ļoti, ļoti vajag šobrīd tikt pie varas, kaut ar vienu ministru, tāpēc ka tas ir SC izdzīvošanas jautājums. Tagad SC ir seši gadi un tas jau ir kritisks laiks. Nākamās vēlēšanās šai partijai būs jau 9 gadi, un ja pa visu šo laiku partija tā arī nebūs tikusi pie varas, SC vēlētāji pārstās par viņiem balsot un tās būs SC beigas. SC to lieliski saprot.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Anna > Anna 05.10.2011. 01.50

    “SC vēlētāji pārstās par viņiem balsot” — tā ir pilnīga vēlmju domāšana, kas nav balstīta datos. Kur tad tas elektorāts paliks, sakaltīs, sačervelēsies un nomirs? Vienīgā iespēja ir transformēt, pieradināt šo politisko spēku, jo vienkārši aizgribēt to prom neizdosies.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Anna 05.10.2011. 01.59

    ….Specs…”Kur tad tas elektorāts paliks, sakaltīs, sačervelēsies un nomirs?”….pareizs secinājums!…:))
    …neviens nedzīvo saules mūžu… bet jaunā paaudze, kas izprot rietumu vērtības, nav ar tik deformētu pagātnes pieredzi….

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Anna > Anna 05.10.2011. 07.59

    Nu re, vēl viena vēlmju domāšana: “Es ticu un stipri paļaujos, ka SC elektorāts pamatā ir veci cilvēki, kuri nomirs tuvāko 3 gadu laikā”. “Tāpāt, ticu, ka pārējie, nepensionāri, vai nu pārstās iet uz vēlēšanām, vai brauks prom, vai pārdomās un vēlēs par kādu no spēkiem, kas ir viņus iekategorizējis kā nelojālus pilsoņus.” Cik smagai ir jābūt prihiatra diagnozei, lai varētu dzīvot tāda līmeņa noliegumā, ka neredz realitātes konfliktu ar nacionālistisko sapņu vēlmēm?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Andris > Anna 05.10.2011. 08.34

    Ja cilvēki pēc 4 vēlēšanu pieredzes redzēs, ka vēlēt par SC ir bezcerīgi, jo šī partija tiek izolēta no citu partiju puses, SC balsotāju skaits noteikti samazināsies. Daži vispār neies vēlēt, daži meklēs sev kādu citu interešu pārstāvi, sevišķi tie latvieši, kuri vēlēja par SC kreiso saukļu dēļ. Viņi atradīs sev partiju, kurai nav tāda apgrūtinājuma, kā etniskais jautājums.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anna 05.10.2011. 09.38

    ..parlaments tikai ņemas ar krāsām nevis sagādā pilsoņiem godīgu politiku
    ______________________________________________________
    Pateicoties zatleram ” godīga politika” drīz kļūs par tādu pašu anekdoti kā “‘komunisms 1980. gadā”!

    Hruščova reinkarnācija.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anna 05.10.2011. 09.40

    Vienīgā iespēja ir transformēt, pieradināt šo politisko spēku, jo vienkārši aizgribēt to prom neizdosies.
    _________________________________________________
    lai transformētu vilkus tos ielaidīsim aitu aplokā?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    anrijs > Anna 05.10.2011. 10.00

    –> Specs

    SC ir jālaiž pie varas, kamēr vēl viņi nav kļuvuši par dominējošo partiju. Jālaiž un rūpīgi jāpieskata — latviešiem nevajag taisīt sevi par švakākiem, kā esam, SC nevar vienatnē nekādus šausmu darbus veikt.
    ——————————————-

    Tieši pretēji, šobrīd ir labākais SC rezultāts, nākamajās vēlēšanās tas paliks tikai sliktāks. Ja SC nebūs pie teikšanas un izdosies veicināt nacionālu sabiedrības integrācijas (asimilācijas) politiku.
    SC galvenais uzdevums šobrīd ir nostiprināties pie varas, ja to neizdarīs, nebūs iespēju veicināt sava elektorāta “zombēšanu”, tieši otrādi VL idejas par integrāciju pieņemsies spēkā – SC elektorats samazināsies, īpaši ilgtermiņā!
    Otrs moments ir apstāklī ka tuvākā nākotnē Krievijai būs “grūti laiki” un citas prioritātes (ekonomiskas un iekšpolitiskas) un nebūs tādu resursu atbalstīt SC kā līdz šim, kas nozīmē, ka SC šķelsies (daudz naudas vieno, tās trūkums šķeļ)…. daļa racionāli domājošo no SC (arī elektorāta) tad varētu “integrēties” partijās, kas aiztāv Latvijas vērtības, bet daļa radikalizēsies (~PCTVL). Pēdējo ietekme samazināsies līdz ~10% …. tā sabiedrības daļa, ar PSRS vērtībām, kuri nerespektēs savu bērnu & mazbērbu domas (varbūt tapēc ka vientuļi, bez pēctečiem) … bērnu, mazbērnu, kas nākamos 10-20 gados iegūs izglītību ar Latviskām vērtībām …
    Zem 10% tā noslīdēs tikai, kad paaudze ar PSRS vērtībām aizies viņsaulē …. lai gan, domāju, tuvu 5% saglabāsies, ņemot vērā Krievijas mēdiju ietekmi …. tiem gan būs savādākas vērtības, ne PSRS …. net arī ne Latviskas!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Anna 05.10.2011. 10.10

    @Viedis
    Pievienojos. Plus, ja V un NA nopietni gatavosies pašvaldību vēlēšanām, SC varētu pietrūkt balsis Rīgā un viņi varētu pat nonākt opozīcijā. SC tagadējais bastions ir Rīga un Latgales lielās pilsētas. Ja kaut daļēji pazūd viņu ietekme pār šo pilsētu resursiem, vietējām avīzelēm un pie pabalstu dalīšanas, tad SC zaudēs atbalstu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Anna 05.10.2011. 10.11

    SPecs Vēlmju domāšanu kā reizi ir Jums. Daži fakti:
    1.LR (1918.gada) lojālo iedzīvotāju(!), nevis pilsoņu, skaits proporcionāli ir 67%(no kuriem etniskie latvieši 60_%) – konstitucionālais vairākums (skat. LR statistikas pārvaldes mājaslapu), respektīvi pat tad ,kad visiem kolonistiem sados pilsonības viņi būs pamatīgā mazākumā.
    2. Pēdējās vēlēšanās piedalījās 60.5% no vēlētājiem, savukārt par SC bija ~28% no tiem , kas piedalījās , tādejādi SC elektorāts ir TIKAI ~17% no vēlētājiem.
    3. Kam izdevīgi neieviest eletronisko balsojumu? Dominējošais apzinīgais un pašorganizējošais slānis ,kas izbraucis ir latvieši ( čupojušies latvieši diasporā ir vienmēr, visos laikos ar nostaļģiskām sajūtām par Dzimteni), protams LPSR lojālisti arī ir izbraukuši, varbūt pat vairāk, bet viņiem pret LR nav nekādu nostaļģisku jūtu, viņi strauji inkorporējas CAN,ASV, GER,GB, FR utt. vidē un ļoti ātri kļūst par šo lielo valstu lojāliem pilsoņiem, kam pie kājas ,kas notiek LR un pat RUS. Tādejādi no elektroniskās balsošanas iegūtu dominējoši tieši VL , par viņiem ,domāju nospiedoši , balsotu trimda.
    4. Tā ka SC ir sasniegusi pat augstāku līmeni, kā varēja cerēt ( naivie latgalieši pie vainas), nākamreiz būs TIKAI sliktāk, to SC lieliski apzinās, tamdēļ tā pa varītēm provē ielīst valdībā.
    5. Savukārt ,ja jamos turēs pie siksnas opozīcijā, tā noteikti sadalīsies , nesamierināmie ģeržimordas(jeģinojas raškas dalībnieki un apoliģēti)+komuņagas(rubikieši), kā mūžīgie margināļi un nosecēsies konstruktīvais spārns(pieņemu tos vadīs man nesimpātiskais saldumiņš NU), kas visticamākais pievienosies( apvienosies) ar ZRPu.’
    6. Tā ka nākotne lūkojas šāda PCTVL+ģeržimordas+rubikieši ( mūžīgie margināļi, opozicionāri ar tendenci izmirt un tad iekapsulēties pie ~5%), ZRP+SC konstruktīvais( jeņķu kontrolētais) spārns,kā liberāla starpetniska partija (35-45%), ZZS – konservatīvo lauku uzņēmēju partija(bet tikai ,ja izdosies nokratīt savu suteneru) -8-10% – un protams labējais konservatīvais flangs V+VL arī tie paši 35-45%, bet arī starpetniska partija).
    7. Beidzot LV būs divas doktorīnas V+VL versus ZRP+SC( jeņķu spārns), kuras parasti mačosies par uzvaru vēlēšanās savukārt ZZS(ja nometīs savu suteneru) būs kā vienmēr zelta akciju turētāji, savukārt ar ģeržimordu-+komuņāgu frakciju neviens tikpat kā nekad nesadarbosies.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > Anna 05.10.2011. 10.34

    Ok, rīts gudrāks par vakaru – atpakaļ praktiski tur, kur bijām :|

    Dombrovskim patlaban vēl var piekrist, ka PATLABAN par opozīciju runāt ir pāragri. Patlaban jārunā par SC vēlēšanu kampaņā izskanējušo: Cilēvičs, 26/07/2011, Rosbalt.ru:

    “С другой стороны, г-н Затлерс упомянул, что сотрудничество с “Центром согласия” возможно, если только мы признаем оккупацию. На что один из лидеров “Центра согласия” мэр Риги Нил Ушаков ответил, что в таком случае президенту придется встать в очередь – слишком много желающих нас экзаменовать. Понятно, что мы этого не сделаем, поскольку проблема здесь не в том, как считает “Центр согласия”, а в том, как считают наши избиратели: добрая четверть жителей Латвии не приняли современные идеологические клише и пропагандистские штампы, которые им навязывают. И мы не имеем права игнорировать их мнение.”
    http://www.rosbalt.ru/main/2011/07/26/872967.html

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Anna 05.10.2011. 10.48

    >specam
    “vienīgais, ko Zatlers varbūt nav novērtējis, ir sabiedrības gatavība šādam solim” – ha, ha, ha! Zoodārza dakteris aploksne nu ir lielais guru sabiedrības saliedēšanas un valsts glābšanas jautājumos! Bet sabiedrības nav gatava un nespēj novērtēt! Ha, ha, ha!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 04.10.2011. 22.14

Patiešām priecājos, jo tomēr nobalsoju par Vienotību!!!!Arī mani jaunie nobalsoja par Vienotību, lai gan vēlējās par VL un vēl viens otrs no paziņām… Neesmu vīlusies vismaz pagaidām, jo ko var zināt, ka Zatlers var vēl izmantot tankus , lai piespiestu V iestāties tajā koalīcijā ar SC!

+22
-5
Atbildēt

2

    astra_ozo > austrisv 05.10.2011. 09.26

    Es, kā parasti, par TB, jo zinu, ka šie veči mani nepievils.
    Pierunāju arī daudzus radus (daži gandrīz vai brieda vēlēt par zatpleru :) ) balsot par tiem, kas gadiem pierādījuši savu patriotisko pozīciju un nekad no tās nav atkāpušies.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 05.10.2011. 09.33

    Nu jā, Andža! skat pienācis jau rīts un Dombrovskis paziņo kaut ko citu. Te Tev nu bija un prieki izrādījās pārāk īsi. nemaz vairs nebrīnīšos, ka tiks aizmirsta arī programmas svarīgākā daļa: par nacionālu valsti, ka spienāka slatviešiem, nu gluži tāpat kāvāciešiem, krieviem lietuviešiem, igauņiem utt!
    Bet man….???

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Arturs Krastins 04.10.2011. 22.13

Man tiešām liels prieks par “Vienotības” un “Nacionālās Apvienības” stingro nostāju! Ir reti labi vēlešanu rezultāti! Nesaprotu tikai kāpēc Zatleram tas ir jāsabojā !?

+50
-6
Atbildēt

5

    Nika > Arturs Krastins 04.10.2011. 23.29

    Viss ož pēc tā, ka krievi sanervozējušies, ka Nacionālā Apvienība varētu nākt pie varas. Un tākā Zatlers ir pērkama bāba (acīmredzot), viņi ar šamo slēguši kaut kādu darījumu, lai šis ar zobiem un nagiem neļauj NA iekļūt valdībā un ņem valdībā SC.
    Neticu nevienam vārdam par saliedētību. Tie krievi, kuri grib intergrēties, to jau sen ir izdarījuši. SC ir tīri etniska partija un tie krievi, kuri negrib integrēties, tikai to vien gaida, lai tāds SC nāk pie varas un “ieved te kārtību”.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Arturs Krastins > Arturs Krastins 04.10.2011. 23.49

    Man nekas nebūtu pretī, ja būtu kāda partija, kas pulcētu krievvalodīgos un nopietni strādātu pie integrācijas, nevis kā SC, kas izmanto Latvijas krievus savu interešu realizēšanai un noarbojas ar demagoģiju.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Arturs Krastins 05.10.2011. 08.14

    “Man tiešām liels prieks par “Vienotības” ” – it īpaši – “stingro nostāju!”

    man arī :)))

    Te ies ar to, te ar to neies, te tur ies, te tur neies ………. :)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Arturs Krastins > Arturs Krastins 05.10.2011. 08.36

    Domāju, ka no portāla puses nebija korekti atstāt šos komentārus, kas tika rakstīti vakar, jo raksts bija ar citu nosaukumu un atšškirīgiu saturu. Rezultātā komentāros tagad ir tāds kokoktēlis …. Kā redzams ka daudzi komentāri ir ar datumu 04.09.2011, bet raksts ar datumu 05.09.2011

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Arturs Krastins 05.10.2011. 08.51

    1) krieviem daudz nerūp, ka valdībā būs NA, viņiem par visu vissvarīgāk, lai tur būtu SC. 2) kāpēc Zatleram ir jāsabojā? Tāpēc, ka viņš pilda pasūtījumu. Visa viņa izturēšanās par to liecina. Zatlers platiem soļiem tuvojas vēstures mēslainei, kur jau viņu gaida paša nīstie oligarhi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 04.10.2011. 22.11

Valstij ir cerība!

+27
-3
Atbildēt

0

Nika 04.10.2011. 22.10

Paldies Vienotība! Turaties! Tauta ar jums

+42
-7
Atbildēt

5

    Andris > Nika 05.10.2011. 08.16

    IR, kas tās par nelietīgām spēlītēm? Vakar šeit bija virsraksts “Dombrovskis izsaka Vienotības gatavību strādāt opozīcija” Cilvēki sarakstīa “Paldies Vienotība! Turaties! Tauta ar jums” (+30), “Valstij ir cerība!” (+25), bet tagad virsraksts mainīts uz pretējo un iznāk, ka šie plusi ir doti par V gatavību sadarboties ar SC?
    Apgūstam zatlerīgas polittehnoloģijas, IR akcionāres?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Linda Šaicāne > Nika 05.10.2011. 11.52

    Atkal jau cilvēki lasa tikai virsrakstus.

    Ziņā taču skaidri un gaiši rakstīts bija, ka ziņa nāca no Panorāmas, kur atsaucās uz “vārdā nenosauktu avotu”. Nav ko vainot ir.lv par to, ka viņi pārpublicē ziņu.

    Bet vispār jau visa šitā šūmēšanās nav nekas cits kā publicitātes ģenerēšanas medijiem — kurš nu kur kaut ko pa ausu galam padzirdēs un pagūs izkliegt, tā vietā, lai noskaidrotu faktus. Par žurnālistiku to nosaukt būtu smieklīgi.

    Iespējams, mēdiji šādi mēģina uzkurināt vismaz kaut kādus ieņēmumus tur, kur priekšvēlēšanu kampaņas bija nepietiekami ienesīgas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Nika 05.10.2011. 13.04

    Pareizi ir agrunte – šie komentāri un atzīmes bija par rakstu “Dombrovskis izsaka Vienotības gatavību strādāt opozīcija”, tagad tie paši komentāri ir par šo rakstu (Dombrovskis noraida runas par “Vienotības” iešanu opozīcijā skat. augšā).

    Jautājums redakcijai??? Vai tā ir datora kļūda vai arī IR guvis labumu no Zatļera & SC ģenerālsponsora???

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Nika 05.10.2011. 13.39

    Bet jūs taču no sāktā gala atņēmāt mums pilsonību ar mahinācijām vēlēšanu apgabalos 1990.gada vēlēšanās, izdalot tos tā, lai mazākais latviešu vēlētāju skaits būtu vienlīdzīgs lielākajam krievu vēlētāju skaitam.

    Tātad žurnāls “Ir” pareizi vien dara, ka atbild jums ar līdzīgajiem paņēmieniem. Un Zatlers arī visu pareizi izrēķinājis. Ar skaudīgajiem vientiešiem citādi nevar, kā tikai ar viltu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Nika 05.10.2011. 15.12

    Beņa nesaceries, ZRP ir lupatu lellis Gārberes ( iepriekš nekorekti viņas uzvārdu definējis) kundzes un personāla (kur visi augstie amati vēstniecībās pēc ASV tradīcijas ir valdošās partijas rokās – tagad demokrātu) . Šis pasākums vairāk izskatās pēc vietējās vēstniecības pašiniciatīvas+3.līmeņa Vašingtonas ierēdņu piespēles (ļoti amerikāniska doma ,kam Jums kaut kādu vēsturi, tradīcijas, Dzimteni, valodu taisiet taču visi kopā biznesu kā mēs amerikāņi,JUST BUSINESS, pilnībā ignorējot faktu ka LR valstiskā vēsture(Pirmskriānisma valstis,Livonijas konf., Kurzemes hercogiste utt.) ieiet daudz dziļāk laikā kā ASV, mēs esam Vecās Eiropas valsts, nevis ienācēju kokteilis, kuriem neder ASV receptes, kas savukārt der citām ienācēju valstīm, kā piemēram amerikāņu labais darbs balstot Pinočetu.
    ASV prezidenta vēlēšanas kā reiz pēc gada un demokrātiem nemaz jau tie rezultāti neizskatās spīdoši.
    Jo lielāks troksnis pacelsies, jo Gārberes iniciatīva sāks izskatīties galīgi nelāgi (noteikti bija cerēts ,ka V mierīgi un klusi pievienosies ZRP un SC), un lai lieki nedotu trumpjus(protams ASV mērogā galīgi sīkus) republikāņiem rokā, par izdabāšanu Kremlim un sabiedroto nodošanu, šo lietu pagrūdīs lielāki demokrātu bonzas zem tepiķa
    Noteikti Gārbere&Pārdaugavas bērzu birztalas personāls bija domājuši ,ka ZRP būs tomēr vinnētāji, ka SC un VL nebūs tik daudz balsu, un ka V būs nopietnāks atrāviens uz leju no ZRP, tad noteikti scenārijs būtu perfekti izpildāms bez lieka trokšņa, bet te Tavi ģeržimordas pārcentās tik intensīvi atbalstot SC , tā vietā lai balstītu ZRP, kaut kā nenokomunicēja ZRP ar Tavu elektorātu, lai tas saprastu spēli.
    Pieņemu ,ja kombinācija būtu tuva šādai – ZRP ~30 ,SC~26,ZZS-22,V~14,VL~8 tad pasākums būtu vienos vārtos, bet Latvijas patrioti parādīja , ka tik debīli nemaz nav un entuziastiem krietni kārtis paķēzija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam