Zatlera atbildība

172

Komentāri (172)

ilmisimo 05.10.2011. 11.10

..Vairākās intervijās izskanējis, ka cilvēkos cīnoties emocijas ar pragmatismu, un pragmatiska domāšana liekot svērties uz “Saskaņas centra” pusi koalīcijā. Nevar apšaubīt šo cilvēku godīgos nolūkus.

Bet, ja tā padomā, vai, tieši pragmatisku nolūku vadīts, savulaik nerīkojās Kārlis Ulmanis? Viņš taču savai tautai gribēja tikai labu. Tomēr arī otrai valstij bija savas intereses un pragmatiski nolūki. Kā zinām, uzvarēja stiprākā intereses.

Izskan arī tādas domas, ka vajagot “izmēģināt”, tātad paeksperimentēt. Tas atstāj nenopietnu iespaidu. Tiešām brīnums, ka neatkarīgās Latvijas divdesmitajā gadā atkal nepieciešams kāds jauns eksperiments ar apšaubāmām beigām..
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329170:valdbas-veidoana-k-eksperiments-ar-apaubmm-beigm&Itemid=93

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 04.10.2011. 17.19

….Kāpēc Aivara Lemberga ietekmē zvilnējošā ZZS spēja atrast kopīgu valodu ar Saskaņas centru? Abu partiju sadarbība vainagojās lieliem “panākumiem”, tai skaitā, prezidenta neglītā izvēle, apšaubāmas reputācijas tiesībsarga iecelšana, Šleserpuikas glābšana no policijas, korumpētu tiesnešu kandidātu atlase, sev nevēlamo izbrāķēšana utt.

Zatlera partija negrasās sadarboties vai pat runāt ar zaļzemniekiem, jo uzskata to par oligarhu interešu lobiju. Zatleristi piektdienas nakts uzsaukumā runā par tiesiskumu, nacionālu valsti un plašām politiskās sistēmas reformām vai pat valsts iekārtas maiņu, aģitējot par tautas vēlēta prezidenta procedūru. Partija pieprasa saviem biedriem būt par piemēru citiem, ar neaptraipītu reputāciju un lojāliem pret Latvijas valsti…

Bet neko no iepriekšminētā Zatlera partija neprasa no Saskaņas centra. Kādēļ? ……
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394261-zatlera_tanks_samica_visas_ceribas

0
0
Atbildēt

0

@uusinjsh 04.10.2011. 07.00

Vai, vai, vai… Nu kāpēc tik subjektīvi tendenciozi komentāri:
1. Nacionāļu aizstāvji pavisam aizmirst par nemaz ne tik senajiem “Batjkas” (dakteris-politiķis Straume) piegājieniem “Jūrmalgeitā” un vispār visas tēzemiešu “hameleonības” un “līšanu pie siles” (prihvatizācijas Vecāķos u.c.). Bet tam visam, tāpat kā SC, ir gadījuma raksturs bez tiešas pašreizējas “oligarhu” ietekmes. Nevajag vienus taisīt par baltiem un otrus par melniem – visi ir mūsu Latvijas pilsoņi! Dzīvo tepat, jo vairākums dzimuši tepat. Okupantu pēcnācēji? Ir idiotiski prasīt atbildību no bērniem par vecāku grēkiem. Revanšisms? Vai tagad mēs gribam enerģiju šķiest tāpat 50 gadus, lai nerrotu “krievus”? SC jau ir visdažādāko tautību pārstāvji un daudzas partijas ar dažādiem mērķiem – tikai, strādājot kopā var izvētīt muldoņas no vērtīgajiem darītājiem – tieši tāpat, kā tas jādara arī “latviešu” strīdīgajās partijās.
2. Sen jau partijas jāvērtē pēc stratēģiskajiem mērķiem, to ideoloģijas, nevis nacionālās piederības – Latvijā bijušās okupācijas apstākļu dēļ mūsu politiskā izpratnē ir diemžēl izveidojusies “kliba, greiza un nepareiza”. Zatlers pašlaik to dara un es to uztveru kā viņa pirmo reformu.
Diemžēl “vecie”, pie kuriem var pieskaitīt pat Vienotību, nemaz tik kardinālas reformas nevēlas, jo viņiem tāpat ir labi. (Vai tas neliecina par to, ka politiķim savs labums ir augstāks par visas valsts labumu, kur pretī tie, kas pieņem nepopulārus lēmumus un rezultātā muļķīgas neizpratnes dēļ tiek “apbērti ar mēsliem”, tomēr laikam vispirms domā par valsti un iedzīvotājiem, kā īsteniem politiķiem pieklājas.)
3. Godātā Uplejas k-dze pārmet Zatleram solījumu aizmiršanu par to, ka viņš bez Vienotības ir runājis ar SC. Smiekli nāk par tādu sīkumainu un nebūtisku piekasīšanos! Kas tad – vai politiskas partijas ir pusdebili pusaudži, ka tie tikai “rociņās sadevušies” var “šīberēt” no vienām sarunām uz citām? Zatlers solīja, ka ar Vienotību runās pirmo un runāja, par kaut ko vienojās, bet tagad runā gan kopā, gan atsevišķi un pieņemtos lēmumus uzreiz paziņo partnerim Nr.1 – Vienotībai. Neaizmirsīsim, ka Vienotība ir pret vislielākajām un visvajadzīgākajām pārmaiņām, lai konkrētam cilvēkam būtu konkrēta atbildība, un tā ir Tautas vēlēta prezidenta institūcija. Vienotība to nemaz negrib – viņi negrib tik krasi un efektīgi, viņi grib pamazām un it kā drošāk, “stabilitāte” ir viņu lozungs, bet kādu gan stabilitāti var vēlēties “purva dibenā”… Viņiem ir labi, bet Tautai – lai pieciešas!
4 Visbeidzot par atbildību: Zatlers tik tiešām nebaidās atbildēt, ja reiz tādu “uguni ir izsaucis uz sevi”. Bet Nacionāļiem un SC būtu jāmet pie malas tās “koka abu galu” klīrības un beidzot jāsāk abiem strādāt Latvijas labā nevis tikai mītiņot kā tādiem “šarikoviem” Bulgakova “Suņa sirdī”.
Ar cieņu un atvainojoties, ja esmu kādu aizskāris, Moriss Berts (rakstnieks, Latvijas Radio1 stāstu konkursa 2003.g. 1.vietas laureāts)

0
-5
Atbildēt

3

    ilmisimo > @uusinjsh 04.10.2011. 10.35

    Ar cieņu un atvainojoties, ja esmu kādu aizskāris, Moriss Berts (rakstnieks, Latvijas Radio1 stāstu konkursa 2003.g. 1.vietas laureāts)
    ________________________________________________
    Ir arī kāds medālis vai kauss?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > @uusinjsh 04.10.2011. 11.31

    “Sen jau partijas jāvērtē pēc stratēģiskajiem mērķiem, to ideoloģijas, nevis nacionālās piederības – Latvijā bijušās okupācijas apstākļu dēļ mūsu politiskā izpratnē ir diemžēl izveidojusies “kliba, greiza un nepareiza”.
    Vai jūs, cienītais(?), nepastāstītu man – tā populāri – galvenos vilcienos – SC stratēģiskos mērķus un veselīgo politisko izpratni? Lūdzu argumentējiet nevis ar statūtos vai priekšvēlēšanu aģitācijā ierakstītājiem bla-bla-bla, bet ar konkrētiem politiskiem lēmumiem, balsojumiem, darbiem – kaut vai 10.saeimā un Rīgas Domē.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > @uusinjsh 04.10.2011. 12.30

    Moriss Berts (rakstnieks, Latvijas Radio1 stāstu konkursa 2003.g. 1.vietas laureāts)
    __________________
    Rakstnieki arī mums ir un bija dažādi: bija Vilis un Jūlijs Lāči, Grigulis, kurš draudošo pārmaiņu laikā aizrāva lasītājus ar romantisku mīlas stāstu un tie jūsmoja par frāzi “prieka traipi ir tie drūmākie” kamēr naktī pie viniem ieradās “ciemiņi”, bet bija arī Ed. Virza, kurš brīdināja, ka “laiks šovasar vairs neies vecās sliedēs”…Kurā kompānijā Jūs gribētu iegūt pirmo godalgu?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.10.2011. 00.15

Par Zatlera “atbildību” klīst vistrakākās baumas, parasti labi informēti cilvēki arī neko ticamu nespēj pateikt: it kā esot spiediens no ASV vai arī Krievija atbalstīšot Biškeku:) Kaut kas līdzīgs kā Kurzemes katlam kapitulējot, kad tantes zināja stāstīt, ka kaimiņiene redzējusi krustu debesīs un citas neticamas parādības. Toreiz vīri gāja mežā, varbūt kāds no Zatlera slavētājiem Likteņdārzā vai kāds cits tagad aicinās uz lietussargu mītiņu, jo sitācija vēl drūmāka kā Kalvīša laikā? V arī esot uz šķelšanās robežas, tās lokomotīve jau pakojot koferus, jo, ja nav premjerēšana, tad došoties savu tautiešu pēdās, bet ne jau uz sēņu lasīšanu. ZZS pošoties atbalstīt jauno koalīciju no opozīcijas, ja kāds no Zatlera dezertēšot…

+2
0
Atbildēt

7

    ievuliitis > dro 04.10.2011. 00.36

    Klau, bet kā tad ar Kurzemes braucienu tur bija?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.10.2011. 11.36

    Vai, piedod, Betija, neesmu atbildējis! Es jau Tev stāstīju, ka man Kurzemē piederīgo kapi, šoreiz gan braucu vienu fasādi apskatīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 04.10.2011. 12.06

    Paldies, nomierināji. Es jau nobijos, ka tu tos zālītes audzētājus tvarstīji Saldus rajona pierobežā ar Lietuvu. Informācija parādījās pēc tavas aizbraukšanas:))
    Atvaino manu dauzīšanos, kad dienām ilgi drūmas ziņas, cilvēkam vajag atslodzi:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.10.2011. 12.15

    betijacelmale. Atvaino manu dauzīšanos…
    ___________________
    Diemžēl palaidu garām. Vai spēlēji ar Zani aklās vistiņas?:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 04.10.2011. 12.55

    Nē, šoreiz dauzos ar tevi. Būsi palaidis garām – Kurzemē, Saldus rajona teritorijā likumsargājošo struktūru vienība atklāja marihuānas audzēšanas fermu, konfiscēja pāri par 200 kg, veica aizturēšanas. Nevienu brīdi nedomāju, ka esi iesaistīts likumpārkāpēju pusē:) Tad nu minēju – vai ķerstīji?
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.10.2011. 13.05

    betijacelmale. Nevienu brīdi nedomāju, ka esi iesaistīts likumpārkāpēju pusē:)
    __________________
    Netici nevienam!:) Citējot Kad lietus un vējš sitās logā: Iesi kopā ar savējo un nonāksi tieši Stabu ielā! Šutka:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 03.10.2011. 22.01

Jāpiesakās par prettanku grāvju racējiem pie Zatlera bez tabu reformu partijas štāba.

+3
0
Atbildēt

0

Edzs 03.10.2011. 21.20

Autorei.
paldies, labs raksts.

+1
-1
Atbildēt

0

Santa Vanga 03.10.2011. 17.08

Parastajām partijām lēmējorgāns ir VALDE, bet ZRP- VALDIS. Ļoti ceru, ka šoreiz- apkakājies VALDIS.

+4
0
Atbildēt

0

Santa Vanga 03.10.2011. 17.06

Apsveicu Nacionālo Apvienību ar uzvaru nākamajās Saeimas vēlēšanās!

+5
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 03.10.2011. 16.38

ilmisimo 03.10.2011. 16.22

…Pat ja vēlme saliedēt sabiedrību ir patiesais šā lēmuma dzinulis, ir grūti iedomāties, ka tas šo mērķi faktiski veicinās. Drīzāk otrādi. Pēkšņais pusnakts paziņojums, kurš pārsteidza ļoti daudzus vēlētājus nesagatavotus, jau aizgājušajās divās dienās ir spējis cilvēkus satraukt un radījis viņos sajūtu, ka viņi tikuši apvesti ap stūri. Tā pieņemšanas veids nevis mazinās, bet gan vairos pretestību SC iekļaušanai valdībā un radīs aizdomas par Zatlera un viņa tuvāko līdzgaitnieku patiesajiem mērķiem…
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394104-zatlera_pusnakts_pazinojumi

+3
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.31

„Dombrovskis uzskata, ka koalīcijā būtu pamats aicināt nacionālo apvienību, ņemot vērā tās pārstāvju balsojumus 10.Saeimas laikā un iestāšanos par tiesiskumu. “Neredzu iemeslu, kāpēc viņi jāsoda ar palikšanu opozīcijā,” teica premjers.”

Hi, hi, hi, hi … šitais arī labais !!!
Pīļknābim arī jumts jau aizbraucis ! Kā krievi saka „заговаривается” jeb arī jau galīgi šizo piemeties! Ar atstāšanu opozīcijā ta nacionāļus “sodīja” kā reize viņš pats personīgi – Pīļknābis ! Vēl i ne gadiņš nav pagājis! Tur tad nu viņi līdz pat šim brīdim arī sēž … :)))

0
-3
Atbildēt

4

    Ko, kretīn, ārdies? Ar savu diareju neaizbiedē pēdējos Zatlera atbalstītājus:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    >> pirozkovs

    A kas tev par daļu? Kā gribu tā izklaidējos!
    Man šodien jautri, raugoties uz jenotu paģirām! Ja tev ne – tavas problēmas! … :)))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.57

    Kurmītis. Kā gribu tā izklaidējos!
    _________________
    Vai jau apnika spļaut uz durvju rokturiem un liftu pogām?:))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    >> lno

    Tu tā “izklaidējies” ??
    Biju gan pat tevi labākās domās!
    FUI, lno, FUI!
    Tu varbūt vēl arī čurā liftā ????

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dro 03.10.2011. 14.08

Nemaz nav tik slikta V ideja. Ja nedrīkst ignorēt Nesaskaņu un Krievijas oligarhus, tad nedrīkst ignorēt arī vietējos oligarhus un nacionālistus.
Zatleram apnicis dancot pēc Lilitas stabules tūdaliņ tāgadiņ, tagad nu šis mēģinās lekt kažačoku garmoškas pavadījumā – lielāka skatuve, labāk maksā:)

+10
0
Atbildēt

1

    Roberts Gūtšmits > dro 03.10.2011. 14.18

    >> lno

    Tu tiešām tā domā, jeb esi jau galīgi savas smadzenītes nodzēris ?
    Par „Krievijas oligarhiem” pie mums neviens neko nav dzirdējis. Par cik hunveibinu galvenais mērķis bija visus šos gadus apkarot kā reize LATVIEŠU oligarhus, tad visa politiskā sviestoloģija pie mums balstās uz pieņēmumu, ka sliktie ir tikai letiņi.
    Tas pats attiecas uz salīdzinājumu zemnieki/saskaņa. Kur zemnieki tieši un nepastarpināti pārstāv „oligarhu” (pret kuru tai pašai jenotībai, starp citu 3,5 gadus nav bijuši nekādi iebildumi – ka tik pie Siles !!) kamēr saskaņiešu bonzas ir līdz šim sēdējuši ēnā un pie tam – ka tikai nav tie paši, kuri iebaro, piemēram arī pašu jenotu piseniekus un arī jēlos … :)

    Lai gan – man personīgi oligarhu internacionalizācija ir pat ļoti pa prātam. Sen jau gaidu, kad mūsu apkarotāji pieķersies klāt beidzot blēdim Šorošam. Tā ka tu skaties! Ka tik atkal neiznāk kā vienmēr – un rokot bedri citiem, neiekrīti pats savējā ! … :)))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Pēteris Penka 03.10.2011. 14.03

“Vienotība” aicina apsvērt ideju par iespējamu “varavīksnes koalīciju”, kas ietvertu visus 11.Saeimā ievēlētus spēkus, arī Zaļo un Zemnieku savienību (ZZS).

Ak, Dievs! V neko nav sapratusi. Atā LV.

+2
-3
Atbildēt

1

    austrisv > Pēteris Penka 03.10.2011. 14.04

    Un ar ko gan SC ir labāks par ZZS? Vismaz abas šis partijas tik labi sastrādājās 10. saeimā! Ja jau smejas par ZZS, tad jāsmejas par SC arī jo abi labi šeptmaņi!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 03.10.2011. 14.01

Man patīk Vienotības ierosinājums un bumba ir iesperta zatlera aizsardzības zonā!!! Ko nu Zatler!? runā nu tagad!

+4
-1
Atbildēt

2

    liidaka > austrisv 03.10.2011. 15.37

    V ierosinājums ir pa tukšo: zināms, ka SC ar NA nevēlas būt vienā koalīcijā, tāpat kā ZRP ar ZZS.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > austrisv 03.10.2011. 17.25

    To Rix Goa
    ————
    To vēl nevar zināt – gan jau nāksies VZ vēlreiz malkot vīnu ar hūti…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.01

A šitas vēl labāks!:
„11.Saeimas vēlēšanās uzvarējusī apvienība Saskaņas centrs paudusi gatavību veidot jauno valdību arī divatā ar Zatlera Reformu partiju, nosaucot kādu bezpartejisku premjeru, pirmdien ziņoja Latvijas Radio.”

Lūk arī atslēdziņa, kas atver noslēpumu, kāppēc jenoti tik fiksi jau gatavi taisīt „varavīksnes valdības”. Tāpēc, ka vilciens tūlīt draud aiziet bez viņiem. Un, ja tam pievienosies vēl Štokijiešu 8 deputāti (par kādiem 2 ministru krēsliem – elementāri !!), tad jenotības atlikumam draud sēdēšana opozīcijā tuvākos trīs gadus !!! Kas dažam labam, piemēram kamparam un Pīļknābim nozīmē arī personīgo bankrotu ! … Tāpēc šie tagad uz vēdera līdīs, lai tikai arī tiktu pie Siles! … :)))

0
-3
Atbildēt

2

    austrisv > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.03

    Nesaprotu, klādi gan 8 deputāti ir no SCP ????

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    >> Bet
    Tie paši, kas pārstāv Sabiedrību Citai Politikai !
    Neesi laikam pamanījusi, ka jenotība kā „partija” eksistē tikai uz papīra vai dažu priekšvēlēšanu piāristu/manipulatoru laptopos. Patiesībā tur joprojām vienā burkā sēž tie paši vecie trīs zirnekļi, kuri katrs pats sevi uzskata par vissvarīgāko.
    Piektdienas Pisenieku „valdes” !??? lēmums to apliecināja vairāk nekā uzskatāmi. Ja jau PS joprojām eksistē kā autonoms varas centrs „partijas” iekšienē un nosaka SAVU dienaskārtību, šantažējot ar to pārējo partijas daļu, tad nekas neliedz arī pārējiem darīt tieši to pašu … :)))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 13.53

„Apvienība Vienotība aicina veidot varavīksnes valdību, iesaistot tajā visus politiskos spēkus, tostarp arī Zaļo un zemnieku savienību. To pirmdien pēc tikšanās ar Nacionālo apvienību Visu Latvijai!–Tēvzemei un Brīvībai/LNNK žurnālistiem paziņoja “Vienotības” sarunu rīkotājs premjers Valdis Dombrovskis.”

http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×470/article/1391/13906894/4049686_ORIGINAL_1317636171.jpg.jpg

Hi, hi, hi, hi … nu re – kā jau tika prognozēts, jenoti pasprēgāja, pasprēgāja ,bet pie Siles tomēr gribās ! Tā ka tagad pamuldēs kādu nedēļu par „varavīksnes valdību”, līdz kamēr visi aizmirst, ko šie tikko kā svētdien samuldēja ēterā, tad „ar lielu izbrīnu atklās”, ka zatlerieši nu ne par kādu makti nez kāpēc negrib iet vienā koalīcijā ar „oligarhu” zemniekiem, tad ar tikpat „lielu izbrīnu atklās”, ka arī tēvzemieši negrib iet kopā ar Saskaņu un neatliks nekas cits, kā nocietinot savu tik dikti, tik dikti par tautas labumu domājošo nacionāli pukstošo sirsniņu vienai pašai jenotībai „uzupurēties” un, lai nu notiek – atkal iet valdībā un uzticēt valdības vadības smago nastu Pīļknābim un pie viena vēl kādus pāris treknākus krēslus saviem muldonīšiem ! …. Man pilnīgi asariņa nobira no sagaidāmā aizkustinājuma … :)))

P.S. Starp citu – kas attiecas uz „varavīksnes valdību” – kāds var man izskaidrot to ūber-unikālo domu gājienu, ka Saskaņas aicināšana valdībā zem ZRP karoga, ir slikti, tik slikti, ka jārīko histērijas un jābrēc par valsts un koalīcijas partneru un nacionālās idejas nodevību, toties, ja jenoti aicina Saskaņu valdībā zem „varavīksnes” karoga, tad tas ir baigi labi ? A, jenotu muldonīši? Kāds man izskaidros šo dilemmu ? … :)))

0
-6
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 03.10.2011. 13.16

Teorētisks (arī provokatīvs) variants diskusijai:
ZRP+V+NA+SCbez Rubika sociālistiem=22+20+14+21=77?
Nosacījums:SC šādu lēmumu pieņem ārkārtas kongresā!
Protams, ka Ministru prezidents – Valdis DOMBROVSKIS!

+1
-1
Atbildēt

5

    dro > Valdis Ādamsons 03.10.2011. 13.20

    stratēģis. Nu un? Ko tas maina? Rubiks jau paziņojis, ka gatavs koalīciju abalstīt no opozicijas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Valdis Ādamsons 03.10.2011. 13.37

    Vienotība aicinot veidot varavīksnes valdību. Ar visu ZZs.

    tā mēs drīz nonāksim pie lunātiķu valdības ar.

    Sudraba? Bondars?

    Lindermans, varbūt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Valdis Ādamsons 03.10.2011. 13.45

    lama. Pilnai laimei vēl trūkst Mozaīka un Mākslīgās apsēklošanas biedrība:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Valdis Ādamsons 03.10.2011. 13.59

    un Hare Krišnas brālība.

    tas viss atgadina situāciju ar slaveno tautas aptauju(referendumu) par neatkarību – tad ar daži pilsoņkongresa opozicionāri (bij tāds O.Eglīte) pēkšni mainīja viedokli. Tas par Valdi Liepiņu domājot.

    Zīgerists ir pārspēts 1000kārtīgi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Valdis Ādamsons 03.10.2011. 14.00

    Ino!
    Es gan domāju, ka tas ir labi, ka Vienotības solis pēc Zatlera paziņojuma nav : Nē, bet arī, ja Tu šitā, tad es piedāvāju vēl ne tikai V+NA, bet vēl klāt Tavus nedraugus ZZS! ja jau visi pārpalikušie oligarhu atbalstītāji kopā , tad kopā: lembergs + Krā un Kar!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 03.10.2011. 13.03

Valsts prezidents Andris Bērziņš noraida Zatlera Reformu partijas (ZRP) līdera Valda Zatlera izteikumus, ka ar Saskaņas centra aicināšanu valdībā tiek izpildītas kādas prezidenta izvirzītās prasības.
_____________________
Zatlers vairs nekaunas melot?

+7
0
Atbildēt

2

Rinalds Āriņš 03.10.2011. 13.01

Arī ja es sapelnos 50 mīnusiņus, atkārtoju un papildinu šorīt tepat citā IR rakstā teikto:

Rakstu kā “advocatus diaboli”.

Kas par neticamu HISTĒRIJU …

ZRP pateica, ka ir ar mieru aicināt SC valdībā ar šādu pamatprasību:
“SC jāatbrīvojas no interfrontes un komunistiskās partijas rēgiem”, ko konkretizēja ar vairākiem priekšnoteikumiem, piem. ka SC atbrīvojās no Rubika (LSP) un oficiāli atzīst, ka ir bijusi okupācija.

Neesmu redzējis, ka SC oficiāli šīm prasībām ir piekritusi. Ušakova neoficiālie mājieni par to, ka varēs iztikt arī bez rubikiešu (laikam 3) balsīm un okupācijas atzinums angļu valodā kādā runā ārzemju vēstnieku priekšā protams neskaitās. Šie u.c. (vēl definējami) principi būtu jāieieraksta arī valdības deklarācijā.

S.c. arī Dombrovskis pirms vēlēšanām vairākkārt runāja par šīm prasībām un sarkanām līnijām, kuru ievērošana prasa V, lai būtu ar mieru uzsākt sarunas ar SC: okupācijas atzīšana, latviešu valoda kā vienīgā valsts valoda, šodienas LR juridiskā pēctecība ar pirmskara Latviju. Tiesiskums (kas ir dikti stiepjams jēdziens). Daudz vairāk tur arī no VD puses nebija. Neredzu arī šodien, ka tas būtiski atšķirtos no ZRP abiem nakts lēmumiem.

Tātad lūdzu uzstādīt konkrētas prasības, kurām SC būtu jāpiekrīt, lai to uzņemtu valdībā !!! Piem. jau minētos + Sadarbības līguma atsaukšana ar Putinu un Ķīnas KP un vēl un vēl un vēl. Lai tā latiņa SC būtu pietiekama augsta.

Mani arī tracina NA Saeimas deputātu Dombrava, Parādnieka, Stalta u.c. retorika, apzīmējot Zatleru par kangaru. Vai līdz ar to vispār vēl iespējama NA – ZRP sadarbība valdībā, ja piem. nesanāktu SC – V – ZRP koalīcija? NA uzlikusi neatgriezenisku zīmogu Zatleram, bet vai viņi tomēr būtu vēl ar mieru iet ar viņu valdībā? Ar šādu stulbu un neapdomātu retoriku NA nodedzina visus tiltus sev un arī atpakaļceļam ZRP…

S.c. es vienmēr esmu bijis par valdību ar ZRP + V + NA (gan bez iesalniek- & kiršteintipa dullajiem).

+1
-5
Atbildēt

1

    austrisv > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 13.57

    Pēc visa sapratu, ka ZRP vēlamāka ir koalīcija ar krievvalodīgo masu nekā ar latvisko tautas daļu.
    Vai vari nosaukt vēl kādu valsti, kur partija veidota uz eniskām interesēm kādas citas valsts entiskā teritorijā!
    Tad, vai tad tās ir patiesās intereses ko skaļi pauž SC vai tā ir tikai retorika, bet patiesās intereses izpaudīsies tad, ka šie tirliņi iekļus valdībā un tad jau būs par vēlu!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

jeers 03.10.2011. 12.25

Gribēju pieteikties Zatlera Reformu Partijā. Iegāju mājas lapā http://www.zrp.lv, bet tur izrādās pat partijas dokumentus drīkst skatīti tikai no 18 gadiem. Tās ir tās pārmaiņas

+6
0
Atbildēt

2

    garausiitis > jeers 03.10.2011. 12.55

    labs

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jeers 04.10.2011. 11.01

    Vai tur daudz “par to”? Nu – par to, kas bērniem līdz 18 ir aizliegts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.10.2011. 12.22

Gundarbērziņa vīzija par Zatleru, kurš guļot uz apčurata paklājiņa sūtniecības durvju priekšā izrādījusies patiesa, varbūt tikai sajaukta adrese…

+9
0
Atbildēt

0

ilmisimo 03.10.2011. 12.01

Tāpēc paliek cerības tikai uz tādiem cilvēkiem kā Valdis Liepiņš un co.
_________________________________________________________
Tie jau laikam iespundēti tankā.

+12
0
Atbildēt

0

jeers 03.10.2011. 11.32

Nu ko? Iespējams, ka sāksies ilgstoša “tautu draudzība” ar nabadzīgo, brūkošo Krieviju. Ja tā notiks, tad mūsu jaunās draudzības sākuma posmā, jeb medusmēnesī, būs nekustamā īpašuma burbulītis. Jānolej laikā īpašums un jābrauc strādāt uz Igauniju, Vāciju, Zviedriju, Somiju utt. Esam jau pārliecinājušies, ka uzņēmīgiem un strādāt gribošiem cilvēkiem vieta vienmēr atrodas un tur vismaz tautai ir pašcieņa.

Zinot kāds ārprāts valda ar nodokļu maksātāju naudu Rīgā (un tie ir tikai ziediņi),to atstāt netīru, utainu komuņjagu, austrumu parauga oļigargu un pašu tautiešu … līdēju izsaimniekošanai visā valstī būs noziegums pret saprātu.

Tai daļai tautas, kas gribēja pieredzēt īstu nabadzību un beztiesiskumu balsojot par SC (izrādās arī ZRP), iespējams, būs iespēja to dabūt pēc pilnas programmas.

Vienīgā cerība ir ka lielākā daļa ZRP deputātu, kuri atturējās piektdien, atsauc savus, šo svētdien, zem TM Security comandos spiediena izdarītos parakstus par draudzību ar SC. Šo svētdien bija redzams, ka viņu vadonis Zatlers izrādās ir gatavs pārspēt nekaunībā un demokrātijas uzurpēšanā pat savus jaunos saimniekus Maskavā kremlī.

Tāpēc paliek cerības tikai uz tādiem cilvēkiem kā Valdis Liepiņš un co.

Protams, iespējams nekāda plāna nav un Zatlers ir vienkārši pluktata, mī…s. Viņam kāds ir kaut ko uzbļāvis un viņš īsti nesadzirdot “ko” ir meties “to” izpildīt.

+9
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > jeers 03.10.2011. 12.36

    —–
    Par ko tāds satraukums? Vai divdesmit gados nav radusies apjēga par reālās demokrātijas reālijām? ”Paņēma un uzmeta” ir likumīgs paņēmiens – mācies, student!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Nika > jeers 03.10.2011. 12.46

    Tas tikai tāpēc, ka tauta balso par visādiem Šleseriem, Urbanovičiem un Zatleriem. Vienotība ļoti stabili strādāja un pildīja savus solījumus, pamazām velkot valsti no krīzes ārā. VL arī to darītu. Bet letiņiem jau vajag visu sarežģīt- vienmēr meklēt laimes lāci un balsot par nezināmo.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Liene 03.10.2011. 11.16

Cik labi, ka es varu atļauties un šo garo murgu nelasīt.

Jo dzīve ir vienkārša, ieelpo un izelpo, viss pārējais ir от лукавого.

+1
-3
Atbildēt

1

    Nika > Liene 03.10.2011. 12.43

    Ko tad tu te vispār dari? Un, kas tad īsti ir murgs- tas, ka SC ir izmetusi miskastē visu savu “programmu”, adoptējot Nacionālās Apvienības ekonomikas, tiesiskuma principus, lai tikai pie varas tiktu? Vai tas, ka NA tos principus aizstāvētu 100%, bet ko darītu SC- neviens īsti nezin.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 03.10.2011. 11.07

Re –
Sudraba arīdzan augšāmcēlusies. Aģitē par varavīksnes valdību.

+6
0
Atbildēt

10

    ievuliitis > ilmisimo 03.10.2011. 12.16

    Un premjerēšanai. Ja Dombrovskis pateiks – nē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 03.10.2011. 12.34

    Un premjerēšanai.
    _________________________________
    rezerves bruņuvilciens Sudraba.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 03.10.2011. 12.37

    lūk arī “klusu rāpuojuošais aģitators” – radio Liniņš pašlaik čivina.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 03.10.2011. 12.39

    …arī klausos….un pārsteidz, kā var spēlēties ar vārdiem?!?…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 03.10.2011. 12.50

    ..arī klausos….un pārsteidz, ..
    ___________________________________
    mani gan nepārsteidz. šitie ” klusu ,rāpus lienošie” SCientologi ir krietni pretīgāki par atklātajiem rubikiešiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 03.10.2011. 12.52

    …nu, re…un zvanošie pensionāri ar sajūsmu atbalsta Zatlera “gudro” lēmumu…nebūšu kļūdījusies, ka šoreiz pensionāri būs pielikuši savu roku valsts pārdošanai….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 03.10.2011. 13.00

    Maskas krīt-šai gadījumā radio Tomsona kantorī.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ilmisimo 03.10.2011. 13.49

    Es gan nedomāju, ka bezpartejiskais premjers varētu būt Sudraba, jo viņai liegta pirmās pakāpes pieeja NATO noslēpumiem Stapašina dēl!
    bezpartejiskais premjers, ja tāds būs, būs Bondars!!! neba par velti to izlaida caur kembridžas kursiem, lai labāk skan!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ilmisimo 03.10.2011. 13.51

    Zane! ne jau tikai pensionāri atbalsta šo zatleru, jo viņiem patīk būt pie uzvarētājiem! Svarīgi, ka atbalsta arī interneta lietotāji un tie diezin vai vairākumā ir pensionāri, bet neuztraucies, jo nav vērts piegriezt tiem bezsmadzeņu iztapoņām , vērību

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > ilmisimo 03.10.2011. 17.16

    Jā! Laikam grib iestāties beidzot Vienotībā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 03.10.2011. 10.29

Zatlera galvenā atbildība ir par tautsaimniecības modeli, kāds turpmākajos gados tiks realzēts Latvijā. Izšķiršanās ir starp austrumiem un rietumiem , starp biznesu ar korumpētu likumības sargu kropļotu konkurenci un tiesiskiem spēles noteikumiem, kas paver ceļu radošai uzņēmējdarbībai. Ja Latvija ir pēdējā vietā Eiropā izgudrojumu realizācijā un ar zemāko konkurētspēju starp Baltijas valstīm, ja mūsu radošie prāti savu realizāciju meklē aiz robežām, tas ir nepārprotams signāls, kādā virzienā pārorientējama tautsaimniecība. Vai tiesiskuma noliedzēji ir labākie partneri Dombrovska uzņemtajam kursam uz šādām reformām, par to Zatleram kopā ar Ķili vēlreiz derētu nopietni pārdomāt. Nebūtu prāta darbs iet “Par labu Latviju” vadītāja Ulmaņa pēdās, kurš arī noticēja dažu politiķu labošanās idejai.

+13
-1
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 03.10.2011. 10.09

roberts_j @ betijacelmale: “Tak visi bijušie TP tagad propagandē sadarbību ar SC, un tai skaitā arī daži labi “oranži” fotogrāfi :) ”
—————————————————————–
Jā un ilgstoši jau! Cik atceros AŠ no mākoņiem par VZ 2.rīkojumu tikai smaidīja un neprotestēja…Tāpēc jau aši jo aši gatavo Latvijas piensaimniecības “attīstību” pārdošanai austrumiem!

+10
-1
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 10.05

Ha, ha, ha !!
Cik patīkami lasīt Ir-iešu sūkstīšanos pēc šī pliķa, ko dabūjuši to patroni – jenotība.
Izlasīju rūpīgi visu šo peršu un tā arī neatradu NEVIENU argumentu vai faktu, kas liecinātu par to, ka zatleriešiem „ar savu atbildību nesokas”vai „priekšvēlēšanu solījumi ir aizmirsušies”. Visā garajā penterī autorīte nespēja piesaukt NEVIENU konkrētu solījumu, kurš būtu zatleriešiem aizmirsies un NEVIENU soli, kurš būtu bezatbildīgs. Toties no katras rakstiņa rindiņas dveš satraukta elsošana un histēriska neapmierinātība ar to, ka viņas favorīti ir nosēdināti uz rezervistu soliņa ! Nu ja. Ko gan citu no hunveibinu propagandas rupora lai gaida ! Meli, falsifikācijas un histēriska visu grēku piedēvēšana „citiem” šai avīzītei vienmēr ir piemitusi tieši tāpat kā „mātes partijai ”.

Vienīgais kuslais mēģinājums pa starpu histēriskajiem kviecieniem nosaukt ko konkrētu rezultējās „faktā” par zatleriešu pirmo tipa „nesaskaņoto” tikšanos ar Saskaņu. Viss ! Tie arī ir visi „argumenti” !!!

Spiedzieni tipa „izvēlēties konsekventu oligarhu balstītāju SC” no jenotu rupora puses ir vairāk nekā smieklīgi. Jo īpaši pēc tam, kad jenoti trīs ar pusi GADUS kopā nevis vienkārši ar kaut kādiem “atbalstītājiem”, bet gan tieši ar pašiem šiem oligarhiem rullēja valsti un dalīja amatus! Un man piemēram tā arī neviens līdz šim nav izskaidrojis, kāda velna pēc OPOZĪCIJĀ esošai partijai – Saskaņai, kuru jenoti ir izmetuši no visām komisijām un amatiem, būtu jābalso par par šo te pašu jenotu virzītām nez kādām amatpersonām. „pret-tiesiskuma” šūšana šajos balsojumos ir tikpat ciniska un smieklīga liekulība kā viss pārējais, ko jenoti dara.

Vēl ciniskāka un divkosīgāka ir jenotu dīkšana tagad par „nacionālām” vērtībām. Un tas pēc tā, ka vēl gadiņš nav pat pagājis kopš tieši viņi, tieši izmeta, tieši nekaunīgi un bez jebkādiem argumentiem no tieši vēlētājiem pirms 10. Saeimas vēlēšanām apsolītās koalīcijas šo te pašu „nacionālās vērtības” pārstāvošo Nacionālo Apvienību … lai strebtu no Siles divatā ar „oligarhiskajiem” zemniekiem … !??

No sevis par pašu aicināšanu piebildīšu:
1. Zatlers ar šo lēmumu jau OTRO reizi gada laikā pamanījās iekļūt vēstures anālēs!
2. Pats lēmums ir ļoti spēcīgs politiskais solis, kas ar vienu vēzienu aizslaucīja jenotu intrigantu politiskās spēlītes, ko viņi atkal bija uzsākuši. No vienas puses it kā muldot par nacionālām vērtībām, no otras gribot aicināt Saskaņu valdībā. āboltiņas, šadurska un zaķa izteikumi pēdējo divu nedēļu laikā bija vairāk nekā pozitīvi šajā kontekstā. Pilnīgā pretstatā tam, ko viņi medijiem stāsta tagad …
3. Zatlers apliecināja, ka viņam tiešām ir mugurkauls. Patīkami to redzēt beidzot kāda politiķa stājā pēc visām šīm gļēvajām, galertveidīgajām jenotu lupatām.
4. Zatlers apliecināja, ka viņš kontrolē savu partiju. Jenotu cerība uz zatleriešu šķelšanos nav piepildījušās. Ja jau pat Liepiņš ir uzlicis savu parakstu uz atbalsta rezolūcijas par Saskaņas aicināšanu, tad kādas tur vispār vēl var būt runas ??

Tā ka šķelties tūlīt sāks tieši jenoti. Un tas ir vēl viens patīkams faktors, kas aizvadīto politisko vīkendu padara jo īpaši jauku. Es sagaidu ļoti interesantu jenotu “iekšējo diskusiju”(bet precīzāk savstarpējo spalvu plūkšanu), pēc kuras šis hunveibinu kanotoris sašķelsies un pašķīdīs. Daļa – tie, kuriem ir pārāk lieli parādi tipa Pīļknābis ies valdībā kopā ar štokijiešiem, lai varētu smelt no Siles un iekārtot atkal kādos 2-3 valsts darbos savu mīļo Bukani … Daļa kŗŗŗistovska pisenieku – ne.

Tā ka beigu galā izrādīsies, ka tieši jenoti ir tie, kuri ir pievīluši savu vēlētāju un kārtējo reizi nodemonstrējuši savu bezmugurkaulainību, amatu kāri, alkatību, kašķīgumu un melīgumu ! … : )))

+1
-4
Atbildēt

3

    Pēterītis > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 10.33

    – Ko? Kurmītis arī ar savu garo penteri pamodies! Tas ir nepārprotams simptoms.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 10.37

    “…Zatlers jau otro reizi gada laikā pamanījās iekļūt vēstures anālēs!…”
    Kurmīti, tu laikam gribēji teikt “annālēs”, no latīņu vārda “anno” (gads), bet tev nudien izdevās trāpīgi apzīmēt to vietu vēsturē, kurā nokļuva Zatlers – “anāls” ir no vārda “anus” (tūplis).

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    jeers > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 11.43

    Kurmītis ar savu hronisko verbālo caureju arī uzradies! Domājām, ka pazudis kādās ANĀLĒS. Izrādās, ne, uzradies lai sūtītu uz ANĀLĒM(šoreiz VĒSTURES) arī Zatleru. Žēl truša nav? Tur taču tumšs, var sabīties!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

juhans 03.10.2011. 10.03

Raksts pats par sevi nav slikts, vienīgi iespiests šauros “rāmjos” – tas skar tikai norālisko skatījumu, kas tāpat jau katram ir savs – gan tiem, kas šāda veida kritērijam piešķir nozīmi, gan tiem, kam tas ir “pie vienas vietas”, jo, kā zināms, politika vienmēr ir netīra spēlīte. Tas, ko gribējās sagaidīt, bija ar faktiem pamatota pētnieciska publikācija – kādu mērķu labā ZRP izdarīja to, ko izdarīja, kāda bija virtuve, kurā tika cepts lēmums, kā tika “atgriezti” partijas “ķeceri” (tādi taču bija?)u.c.līdzīgi jautājumi. Pie tam, grūti pat iedomāties, kāds būtu efekts, ja šāds pētījums parādītos, ja ne pirms, tad vismaz vienlaicīgi ar ZRP lēmuma parādīšanos atklātībā.

+5
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > juhans 03.10.2011. 10.43

    …..kā tika “atgriezti” partijas “ķeceri”……..
    ___________________________________________________
    Tas dikti interesanti. Ar kādiem tankiem šos tur “atgrieza”?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > juhans 03.10.2011. 10.50

    >> o_ja3_14

    Ja gribi uzzināt kau ko par virtuvi – lasi pietiek.com, nevis jenotu partijas progangandas ruporu. Tur (pietiek.com) jau pagājušās nedēļas vidū bija diezgan smuki uzrakstīts iespējamais scenārijs, kā jenoti gorīsies un locīsies, lai tikai viss „gods” ar Saskaņas aicināšanu koalīcijā tiktu zatleriešiem, (lai gan paši vēlas tieši to pašu) a šie ar sarauktiem deguntiņiem ,tad „pievienosies”.
    Zatlera lēmums apsteidza jenotu izplānoto intrigu – paldies par to narcistiskajam kretīnam kŗŗŗistovskim. Tagad pēc sestdien samuldētā, aicinājumiem „apdomāties” un „prognozēm”, ka zatlerieši šķelsies (kas nu jau ir vairāk nekā skaidrs, ka nenotiks), jenoti paši sevi ir iedzinuši pamatīgās lamatās – bedrē, ko raka otram. Pelnīti …
    Tagad VIŅIEM vajadzēs pieņemt lēmumu, vai iet koalīcijā situācijā, kad viņi karstumā, pēc inerces turpinot savu melošanas kampaņu, ir atļāvušies pārāk daudz izmuldēties par to, ka tur iet tomēr tipa negribot. Tāpēc tagad tāda histērija. āboltiņa šodien atkal noteikti izskatīties pēc tikko kā no zārka uzcelta līķa … :)))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 03.10.2011. 11.00

    lama
    To, ar kādiem “tankiem” atgrieza ZRP ķecerus, šķiet, izskaidro video Zatlera tanku raksta komentāros.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 03.10.2011. 11.52

    kurmītis. Paldies par komentāru – uzmundrināji, jo vienmēr viss realizējas pretēji tavām prognozēm, nu gluzi kā Jurkānam:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 09.32

galvenais ieguvējs būs oligarhu balstītājs SC, jo …tiks atalgots … par savus vēlētājus mānošo politiku, ja ņemam vērā SC “brīnumainās pārvērtības” laikā pēc vēlēšanām.
——————————————————————

Godīgi sakot (varbūt kaut ko esmu palaidis garām) neesmu pamanījis īpaši daudz SC “brīnumaino pārvērtību”, ja neskaita Ušakova kaut kur kuluāros pateikto (!!! – turklāt ne SAVAI auditorijai), ka laikam okupācija tomēr IR bijusi. Jā, daudz kas ir varbūt teikts koalīcijas sarunās, bet vai tas IR pateikts publiski – tas nozīmētu, ka īsti vairs nevar no teiktā atkāpties.

Varbūt autorei ir zināmi vairāk citi piemēri ?

Ja tā nav, tad SC pašlaik tiek ievilkts valdībā pat bez īpašām “pārvērtībām”.

Bet galvenais – vēl jau vajag redzēt kā Saskaņa reaģēs uz pašas ZRP uzstādījumu, ka vajadzīgi “neatgriezeniski apliecinājumi par Latvijas tiesiskā statusa atzīšanu” – t.i. atkal skaidra, publiska runa par vēsturi. Nevajag taisīt pārāk lielu troksni, ka šis “sīkums” pa to visu traci “neaizmirstās” … :))

+10
-1
Atbildēt

8

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 09.36

    Nu, kā tad neesi pamanījis? Piekrīt gan budžeta deficītam – zem 3%, gan pensiju indeksācijai kaut kad pēc gadiem.
    Un ka okupācija ir bijusi, bet okupantu Latvijā nav, ir jau izskanējis ne tikai no Ušakova mutes.
    Viņi tagad teiks visu, ko prasīs pateikt. Lai vēlāk tikpat viegli solīto aizmirstu – ar ienaidniekiem ir labi visi līdzekļi un visi, kas nav SC, ir ienaidnieki. Tik vienkārši.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 09.42

    Nu bet tā Rubika partijas neiesaistīšana koalīcijā ir vienkārši pat teiktu, smieklīga, jo Rubiks solīja šo Saskaņu atbalstīt , tā sakot no opozīcijas, kas ir patiesi nožēlojami, jo kāda tad šiem atškirība: pozīcija vai opozīcija, ja reiz tikuši saeimā???? trīs balsis mazāk jau ir tikai tā priekš muļķiem, jo faktiski jau SC tāpat būs tās trīs balsis.
    Tik jau nu stulbi, ka pilnīgi noriebies tos melus no SC klausīties.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 09.43

    betija …. Piekrīt gan budžeta deficītam – zem 3%, gan pensiju indeksācijai kaut kad pēc gadiem.
    —————————————————————-

    Nu, teiksim atklāti – tam nepiekristu tikai pilnīgs daunis ekonomikā.

    Bet kā ar pamatprincipiem ? Valsts valoda, pilsonības piešķiršanas taisnīgums, Urbja vēstures grāmata, 9.maija “atbrīvošanas” svētki utt. ?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 09.53

    Jā šie nosauktie ir galvenie principi, par kuriem gan Zatleram nav piekrišanas vēl joprojām, un šaubos vai tos kāds no ušakoviešiem parakstīs, jo, ja parakstīs, tad diezin vai rubikieši un viņu vēlētāji būs tik saprotoši?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 10.18

    “Bet kā ar pamatprincipiem ?”
    Tur ir varianti. Var visam piekrist, turot sakrustotus pirkstus aiz muguras. Un, kā mēs atceramies, tad tie nav meli.:D
    Kā tad līdz šim šie deputāta zvērestu ir devuši?
    Un vai tad kāds jau uzstājīgi jautāja par tevis minētiem pamatprincipiem? Var jau arī nepajautāt, ja ļoti grib to SC sabiedrotajos. Vai – atstāt jautājumus “aiz iekavām”:D
    Variantu pietiek.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 10.20

    Arī es gaidu, kad Urbanovičš atsauks savas pretīgās grāmatas (Nākotnes melnraksts) metienu!!! :) Par ko savulaik saņēma Krievijas valdības prēmiju !!!

    Tiešām nesaprotu naivo tautas daļu, kas uztver, ka SC var būt sabiedrotie. Brīnos, kā tik vienkārši var apmuļķot.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 11.15

    ARTs….saskaņiešiem nebūs jāpiekāpjas, to izdarīs Zatlers…

    “.”SC līderis Nils Ušakovs iepriekš norādījis, ka dalībai valdībā SC ir divas “sarkanās līnijas”. Pirmā “sarkanā līnija” ir pensiju indeksācija jau 2012.gadā, bet otra saistīta ar vēstures jautājumu atspoguļošanu valdības deklarācijā – ja tādi tur tiks iekļauti, jābūt arī atsaucei, ka Latvijā okupantu nav, norādīja SC līderis.

    Lūgts komentēt, vai līdz ar SC aicināšanu valdībā ZRP ir gatava pieņemt šos divus noteikumus, Zatlers norādīja, ka pensiju indeksācija ir iespējama, tikai vadoties pēc situācijas valsts budžetā, bet par atsauci “Latvijā okupantu nav” deklarācijā Zatlers sacīja, ka SC vēlētājiem un arī nepilsoņiem ir jādod drošības sajūta.”

    …Zatleram rūp SC vēlētājs un nepilsoņi, kuriem ir jādod drošības sajūta….”iezemieši” piecietīs!….

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > AUTOEXEC.BAT 03.10.2011. 13.43

    Līdumnieks!
    tie, kas neko nesaprot no politikas arī atbalsta ZRP un SC. Tā ir tā saucamā ļumpene, kurai galvenais, lai ir ko ēst un braukalēt par brīvu visos transportos un par pāris LS palielina pensiju. Tie neredz neko tālāk par savu vēderu un gatavi kalpot vecajiem komiņāgām arī turpmāk. Galvenais: sociālie pabalsti un Urā zatleram būs vienmēr nodrošināts!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.10.2011. 09.30

Es nu gan droši neapgalvotu, ka SC valdībā ir ASV administrāsijas izlolots, drīzāk vēstnieces personīgā iniciatīva, bet ja kļūdos, tad paldies Obamam, par kura ievēlēšani Latvijā tik daudzi jūsmoja ar Streipu un Krastiņu no SCP priekšgalā:)

+7
-1
Atbildēt

2

    austrisv > dro 03.10.2011. 09.39

    Piekrītu, jo es arī domāju, ka to dara Džudita pati un ne jau pirmo reizi!
    ASV oficiālā vara jau nu noteikti neiesaistās šādā nedemokrātiskā rīcībā!
    priecājos, ka ārzemju latvieši jau ir griezušies ar protestu ASV oficilās varas iestādēs!
    Šitāda ZRP rīcība un plāns manuprāt, sen jau ir izstrādāts Krievijā nevis ASV!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.10.2011. 11.58

    …paldies Obamam, par kura ievēlēšani Latvijā tik daudzi jūsmoja ar Streipu un Krastiņu no SCP priekšgalā:)
    ___________________________________________..dikti dīvaina jau bija tā jūsma. Economist virtuāljā balsošanā 82 procenti no Latvijas par Obamu.Nesavtīgie latvieši. Kā jau savtīgs cileks uzklikšķināju Makkeinu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

tuba76 03.10.2011. 09.24

Paldies, Sanita, vakar vakara tiesi par to pasu koalicijas sastava prioritesanu atcerejos un gatavojos ierakstit kadu komentaru! Man ir ari tresais iemesls, kapec SC nedrikst nonakt valdiba – tas rodams Rubika partijas programma, ko pat zviedru zurnalistiem nebija slinkums izvilkt dienas gaisma Svenska Dagbladet 23.septembra numura.

+6
-1
Atbildēt

0

buchamona 03.10.2011. 09.24

Politika demokrātiskā valstī, protams, balstās un balsu vairākumu, taču ne uz mehānisku vairākumu :) Vairākumu Saimā veido tiesisko, morālo, estētisko, filozofisko utt uzskatu summa.
Izejot no šīs vienkāršās patiesības, ir taču skaidrs, ka SC, stāvot nesatricināmi uz sava ideoloģiskā pamata, Latvijā varēs runāt par uzvaru tikai tad, ja būs ieguvis vairāk par 50% balsīm Saeimā, tādēļ nav pamata uzskatīt, ka SC šajās vēlēšanās ir uzvarējis.

Pirms vēlēšanām ZRP ļoti labi apzinājās, ka, lai viņi, kā SC sabiedrotie iekļūtu Saeimā,un pēc tam caur Saeimu, kopā ar SC uztaisītu apvērsumu valstī, ir tikai viens ceļš ejams – ir jāatņem balsis ” latviskajām” partijām un tādēļ pūta šādu nelietīgu miglu acīs pirms vēlēšanām.

Ja Zatlers būtu uz vēlēšanām gājis ar lozungu, ka no kopības ar SC viņu varēs atturēt tikai ar tankiem :)), tad ZRP nebūtu pārvarējis 5% barjeru, bet pasaule ir iekārtota tā, ka šādas nelietības, kādas ir sastrādājusi šobrīd ZRP, nepaliek bez soda. Gan jau… :))

+14
-3
Atbildēt

3

    ilmisimo > buchamona 03.10.2011. 10.25

    ..kopā ar SC uztaisītu apvērsumu valstī, ir tikai viens ceļš ejams – ir jāatņem balsis ” latviskajām” partijām un tādēļ pūta šādu nelietīgu miglu acīs pirms vēlēšanām.
    ____________________________________________________
    nevalodās to laikam sauc par ” fog of war”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > buchamona 03.10.2011. 10.39

    >> rinķī apkārt

    Nerunā Zatlera vēlētāju vārdā. Runā savējā … :)
    Es balsoju pat zatleriešim un esmu pat varāk nekā apmierināts ar to, ko viņš līdz šim ir darījis. Solis ar Saskaņas aicināšanu valdībā ir spēcīgs, vajadzīgs un laicīgs. Un pamatīgs spēriens ar zābaku pa jenotu lišķīgo, intrigu pilno, kārtējos siltos krēslus meklējošo pakaļu.
    Dziļāk par to bedri, kurā mūs iegrūdusi jenotu alkatība un nekompetence jau vairs nav kur.

    P.S. un izskaidro, lūdzu man, kā tu saproti zatleriešu priekšvēlēšanu programmatisko uzstādījumu „viņi visi ir mūsējie”, ja ne tieši un burtiski kā postulātu, ka VISI šajā zemē dzīvojošie, neatkarīgi no to valodas, tautības un konfesionālās piederības ir beidzot jāiesaista valsts pārvaldē ! To varbūt var nesaprats tāds pūt-un-palaid klaida latvietis tipa Liepiņš, taču kā ir ar tevi, pratvēder ? … : )))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.10.2011. 14.19

    „viņi visi ir mūsējie”, ja ne tieši un burtiski kā postulātu, ka VISI šajā zemē dzīvojošie, neatkarīgi no to valodas, tautības un konfesionālās piederības ir beidzot jāiesaista valsts pārvaldē ! +++ visi, jeb tomēr visi vienādi domājošie – tā ir milzīga starpība.
    Otra lieta – Ja runa ir par laika posmu sākot ar 10. Saeimas vēlēšanām un beidzot ar 11. Saeimas vēlēšanām – es neredzu loģiku, kādēļ Zatlers sita Lembergu, bet neaiztika SC? Ta ko tur ar Tevi runāt, atceros taču Tavus komentus, kuros Tu sevi pozicionēji kā kaismīgu Lemberga piekritēju, tagad esi kļuvis par “zatleristu” :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 03.10.2011. 09.18

SC un ZRP idabīga koalīcija – abiem karogā rakstīts ABSOLŪTA BEZPRINCIPIALITĀTE. Kas arī vajadzīgs, ja viens motivēts guberņu nopirkt, otrs motivēts to pārdot.

+10
-2
Atbildēt

0

liidaka 03.10.2011. 09.17

Atbalstu Zatlera skaidrojumu sadarbībai ar SC. Vienotība arī nav bez grēka: gan sadarbība ar ZZS, gan pašu daudzkārt izteiktie viedokļi (negatīvie) par sadarbību ar SC līdz Vienotības valdes sēdei, kurai būtu jāizlemj šis jautājums.

+3
-12
Atbildēt

0

Ieva 03.10.2011. 08.52

Kangars ir atdzimis un ieguvis vārdu.
Vai tāpēc, lai Zatlers bučotos ar Rubiku, stāvēju uz barikādēm. Vai tāpēc no izsūtījuma Sibīrijā nesagriezās mans vectēvs?
Visi esam aizmirsuši Zatlera manipulācijas ar aploksnēm, nu lai aizmirstam arī to, kā tika pamatots rīkojums Nr 2?

Zatlers saka: aizmirstiet, skatieties uz priekšu!
Ne nevaru es aizmirst savus principus! Es nevaru un negribu būt tāds kā Zīgeristi!

Tur nav nekā cita, kā tikai cīņa par varu. un pēc tās nākošie, kuriem Kangars kritīs ap kaklu, būtu Zemnieki.

+13
-2
Atbildēt

0

Marija 03.10.2011. 08.45

Izlasīju tekstu līdz: “kā rīkojas ZRP, kuras dēļ vispār šīs vēlēšanas notika” un tālāk nelasīju, jo, ja sākuma nosacījumi ir aplami saprasti, tad tālāk kļūdas ir garantētas.
Vēlēšanas nenotika ZRP dēļ.
Ārkārtas vēlēšanu sakne ir netālredzīgā Vienotības taktika, veidojot valdību tieši gadu atpakaļ. Zatlers pa kājām nemaisījās un notika V sarunas gan ar SC, gan NA, un protams arī ZZS. Oficiālais paziņojums, kāpēc tomēr SC nevar ņemt, bija gana murgains no abām pusēm, bet arī NA, izrādās nebija cienīga ieņemt vietu (lasi – atņemt kādu krēslu) Vienotības valdībā.
Rezultātā Lembergs dancināja V kā gribējās un arī pati V savus ideālus nodeva ātri vien.
Tāda ir situāciju, kurā Saeimas lēmums glābt šleseru izrādījās pēdējais piliens.
Turklāt pēc rīkojuma Nr.2 Vienotības līdere Solvita Āboltiņa daudzās intervijās dažādos veidos pauž, ka ir nepeiciešama sadarbība ar SC, piemēram, 4. augusta Dienā viņa saka:
“Es esmu pārliecināta, ka ir mūsu partijās cilvēki ar dažādiem viedokļiem, bet demokrātijā to lemj vairākums un tā institūcija, kurai šīs pilnvaras lemt un pieņemt šos lēmumus ir dotas. Mums šobrīd ir aptuveni 4000 biedru, un, ja mēs viņus visus kopā sasauktu, es esmu pārliecināta, ka tajā brīdī, ja būtu jāveido, starp tiem 4000 biedriem nobalsotu vairākums”. http://ej.uz/65yo

Pēkšņais atzinums, ka, lūk esot ideoloģiskas problēmas sadarbībai, liecina ko citu, ka Vienotības līderi spēlē negodīgu spēli, nesaprotot, ka NEGODĪGAI politikai laiks ir beidzies. Melus sabiedrība nepieņems.

Noraidot ZRP priekšlikumu Dombrovskim turpināt vadīt MK, Vienotība parādīs, ka ir izvēlējusies BEZATBILDĪBU kā taktiku savu egoistisko mērķu (krēsli, amati, slava) saglabāšanai.

+7
-15
Atbildēt

30

    grislits > Marija 03.10.2011. 08.50

    FED-2: “NEGODĪGAI politikai laiks ir beidzies”
    Un kā tad ar šo saskan SC rīcība?! SC šajās vēlēšanās tā kā ir melojusi visvairāk, ne? neviena cita partija nav pavērsusi savus solījumus pēc vēlēšanām par 180 grādiem.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 08.58

    >roberts_j
    Negodīgai politikai laiks ir beidzies, raugoties no sabiedrības pieprasījuma viedokļa, neatkarīgi no partijas. Vai gribi apgalvot pretējo, ka sabiedrība pieprasa MELUS?
    Kas attiecas uz SC, tad viņu vēlētājs pašvaldību vēlēšanās pateiks, vai viņus šādas atkāpes apmierina.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 03.10.2011. 09.00

    FED-2, solījies tak vairs nenākt. Arī tev ir problēmas ar solījumu pildīšanu?
    Kā cimperlīga jaunkundze:D

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Marija 03.10.2011. 09.06

    @ betijacelmale
    Tak visi bijušie TP tagad propagandē sadarbību ar SC, un tai skaitā arī daži labi “oranži” fotogrāfi :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Marija 03.10.2011. 09.08

    @FED-2
    Sabiedrība melus nav pieprasījusi arī iepriekš :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 09.18

    >roberts_j
    “Sabiedrība melus nav pieprasījusi arī iepriekš :)”
    Es tik noteikti tā neapgalvotu. 2006.gadā TP uzvarēja vēlēšanās ar melīgu pašslavināšanās reklāmu palīdzību. Arī Šlesers savas reklāmas balstīja uz pasakām par darba vietām (klajiem meliem), ko zināma sabiedrības daļa akceptēja.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 09.32

    Meli un ārkārtas vēlēšanu iemesli – vai nevar būt tā ,ka melo Zatlers par patiesajiem ārkārtas vēlēšanu iemesliem?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 09.39

    >klusais
    Viss kas var būt, neviens nav pasargāts no iespējas drusku vai daudz pamelot. Tāpēc jau katram no mums ir dota iespēja vērot un vērtēt.

    Bet mani interesē, kādu iemeslu dēļ, V fani brūk virsū jaunam spēkam, kurš sevi politikā vēl nav parādījis, cenšoties piekabināt visu iespējamo nelaimju spektru?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 09.47

    FED-2 – domāju ,ka pie vainas ir tas ,ka netic Zatleram . Te patiesībā pats Zatlers ir vainīgs, jo tur ir daudz iemeslu . Ja par patreizējo situāciju ar SC , tad manuprāt vēl nekas nav zināms un absurdākais ir tas , ka pasludinot cīņu pret oligarhiem pats Zatlers tulīt iecels saulītē jaunus oligarhus , dodot viņiem iztrūkstošo – varu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Marija 03.10.2011. 09.49

    Bet ko lai dara, ja Zatlera īlens lien laukā no maisa! redzams, jau kas un kāpēc tik ļoti nepieciešams Zatleram, ka jau otrā dienā pats aizskrēja nevis pie Vienotības , bet gan pie SC. labi, ka žurnālisti to nokonstatējka, bet Zatleram tas tik ļoti nepatika, jo ātri vien atklājās viņa patiesā seja!!! Tikai zēnam nepaveicās, jo no viņa partija svisi ievēlētie deptāti nav kangari, bet paši domā ar savu galvu. Ceru, ka izdomās: būt vai nebūt… par Latvijas rietumvirziena nodevējiem!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 09.57

    >klusais
    Kāpēc liec akcentu uz Zatleru? Partijas dibina biedri, valsti vada ministri, kāpēc Tu turpini uzturēt veco vadonisma paradigmu, ko uzsāka Šķēle? Vai tad 2 Š piemērs nepārliecina, ka vadonības laiks beidzies?
    TVnetā bija labs O.Ozola raksts, ka ZRF ir rūdīti profi, par tiem tad arī ir jārunā, nevis ko sagaidīt no Zatlera. Viņš grib būt prezidents vēlreiz, kas tur tāds īpašs priekš politiķa? Tieši otrādi – ja patiešām gudri, erudīti cilvēki šo amatu nekāro, tad atnāk bankas bērziņš un piedāvājas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 03.10.2011. 10.06

    …man gan Ozola raksts škiet, kā smalka ironija….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 10.08

    FED-2 – vadonisma princips ir ieprogrammēts pašā partijas nosaukumā. Bet nu ok. Par Ozola rakstu gan baigi neiefanoju, tāds nedaudz dīvains PR pasākums bija. Pie kam interesanti ,ka tajā rakstā neviens vārds nebija par Sprūdžu , kas manuprāt ir dīvaini.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 03.10.2011. 10.10

    “Bet mani interesē, kādu iemeslu dēļ, V fani brūk virsū jaunam spēkam, kurš sevi politikā vēl nav parādījis, cenšoties piekabināt visu iespējamo nelaimju spektru?”
    Vēl joprojām – nav parādījis? Nu jau izrādās nekautrējoties:D

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 10.11

    Bet – par ZRP nekangariem – tiek lēsts , ka līdz 11 deputātiem esot pret sadarbību ar SC , kaut kā neticas, ka viņi būtu parakstījuši visi to papīru ( kaut gan kas ir papīrs , daži gāja baznīcā … )

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 03.10.2011. 10.21

    …man gan Ozola raksts škiet, kā smalka ironija..
    +++++++++++++++++++++
    man arī.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 03.10.2011. 10.23

    Vēl joprojām – nav parādījis? Nu jau izrādās nekautrējoties:D
    _______________________________________________________________
    Pēc vēlēšabām rādā saviem vēlētājiem pliku Dienvidpusi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > Marija 03.10.2011. 10.31

    >> FED_2

    „Bet mani interesē, kādu iemeslu dēļ, V fani brūk virsū jaunam spēkam, kurš sevi politikā vēl nav parādījis, cenšoties piekabināt visu iespējamo nelaimju spektru?”

    Hi, hi, hi .. tu tikai vakar piedzimis, vai? Jenotu fani brūk virsū JEBKURAM citam politiskajam spēkam, kurš apdraud viņu treknās vietas pie Siles !

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 10.46

    “Kurmītis – FED-2” – tulīt būsim liecinieki jaunai simbiozei :) :) :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 10.55

    >klusais
    Dīvaini, ka Tev pietiek ar izkārtni, tad jau TP tiešām bija TAUTAS, vai ne tā?
    Ir jādomā tālāk par polittehnoloģijas radītiem nosaukumiem, vai kādam nav skaidrs, ka Zatlera vārds ir vajadzīgs balsu iegūšanai no tiem, kas neorientējas politikā, bet būs padzirdējušu kaut ko par prezidentu, kurš “atlaida” saeimu.
    Savukārt Šlesers savā dumjumā mērķaķojās pakaļ, bet palika smagi aiz strīpas.
    Izdari secinājumus pats, ja vari.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 10.58

    FED-2 – nu labi, bija tas gudrs izgājiens ar uzvārdu partijas nosaukumā, tāpat kā ar sarkano krustu , kurš ta nav dzirdējis par sarkano krustu , vai ne?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 11.01

    >Kurmītis
    Pārāk triviāls skaidrojums, lai izskaidrotu pēkšņa naida apmērus, kad vēl nekas nav atņemts, bet tieši otrādi – tiek aicināts Dombrovskis turpināt darbu, kas varētu nozīmēt saglabāt daudzu siltās vietiņas.

    >klusais
    Tev Tava simbioze ar zvirbulēnu vairs neinteresē?
    P.S.
    Logo neveiksmīgums ir viena no laika deficīta izpausmēm.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Marija 03.10.2011. 11.02

    Par “oranžistu fotogrāfu partiju” sen viss skaidrs. Saņemt, bet nedarīt..
    Tirst, bet neatbildēt.. Vērot caur teleobjektīvu, bet nepiedalīties.
    Provocēt elegantu kadru.
    Forši KrūmiņJānis izdarījās savā slavenajā reisā no kādas Austrumvalsts.
    Fotogrāfu/kurmīšu/zvirbuļu valsts..

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 11.05

    FED-2 – protams, ka interesē, tapēc jau ir simbioze :) :) :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 03.10.2011. 11.54

    kurš ta nav dzirdējis par sarkano krustu , vai ne?
    ______________________________________________________
    Papildināt ar zilu pusmēnesi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 12.57

    FED-2 – zrp.lv – arī steigas kļūda?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 13.20

    >klusais
    šādi jociņi ir klasiski reklāmistu paņēmieni stengas/liepnieka gaumē. Kur viņu pārdotais produkts ir tagad, visi zina.

    Kas attiecas uz logo un citām ārējās atribūtikas lietām, tad Latvijā diezgan strauji notiek dažādu partiju saplūšana, nomaiņa, līdz ar to atribūtikai ir diezgan pakārtota loma. Ir nozīmīgi, taču ne izšķiroši.
    atceries kā apņirdza V logo kā Borata bikses? Un kas no tā? Tāpat kā TP nespēja mobilizēt paši savus spēkus sava logo iedzīvināšanai.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 13.24

    FED-2 – bet jociņš ta vismaz labs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 03.10.2011. 13.44

    >klusais
    Domāju, ka diezgan puicisks paņēmiens. Labs nav arī tāpēc, ka par to neviens neinteresējas. Tu, redz, zināji, jo krāj tenkas un hohmas, bet es nezināju.

    Mūsdienās komunikācija notiek pa tiešo twiterī sekojot konkrētai personai un pēc kāda laika pēc twītiem vari saprast, ir vai nav kopēji uzskati politikā vai ne. Bet partiju mājas lapas visas ir sīrupūdens un mušpapīrs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 03.10.2011. 13.49

    FED-2 – redz es zināju to ,jo nevis krāju tenkas , bet gan lasu arī to ,ko raksta citi – guncho šodien 12:25 pie šī paša raksta.
    draugiem, twiteris utt. – paldies , ka pastāstīji es ne tvītoju, ne esmu draugos… Ko nu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 03.10.2011. 08.40

Sazvērestību teoriju piekritējiem varētu šķist, ka gan pie rīkojunums nr.2 idejas ģenerēšanas, gan SC ņemšana valdībā nav izticis bez mūsu lielā stratēģiskā aizokeāna partnera līdzdalības. Tas ir loģiskā saskaņā ar patreizējo uzstādījumu, ka “ar krieviem ir jādraudzējas”, gan, partnerim tik ļoti raksturīgo tieksmi palīdzēt viekt “iekšpolitiskā kursa korekcijas” citās valstīs, gan ir virkne netiešu pazīmju, ka tās ir, iespējams, noticis arī šajā gadījumā. Atcerēsiemies, kaut vai epopeju ar KNAB un drošības likumu grozījumiem Kalvīša laikā, kur vēstniece gluži atklāti ietekmēja procesu. Toreiz, paldies, viņai par to!

+13
-2
Atbildēt

4

    daina_tabuna > putekliic 03.10.2011. 08.47

    Piekrītu. Vienīgā problēma- aizokeāna partneris tādā veidā mūs vienkārši nodod, pamet zem ķēdēm krievu tankam. Diemžēl, mums neviens nejautās vai mēs labāk gribētu sūtīt tādus partnerus dēt un kulties kaut kā paši, nevis пиециест мазас неертибас ар криеву иетекмес пиеаугуму. Vēlētāji kārtējo reizi savas balsis ir izšķieduši bezjēdzīgi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > putekliic 03.10.2011. 08.50

    Man šķiet, ka “draudzēšanos ar krieviem” no tādas uz “reformām vērstas partijas” puses kā ZRP vajadzēja realizēt, pirmkārt un galvenokārt atņemot vēlētājus SC. Tas netika izdarīts! Šobrīd ZRP vāvuļošana par sabiedrības etniskās sašķeltības pārvarēšanu patiesībā izskatās pēc atzīšanās savā mazspējā.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > putekliic 03.10.2011. 10.29

    Aizokeāna partneris ir radis strādāt ar to mēslu materiālu, ko sastrādā – vietējie švabraki. Protams, var mazliet “pabīdīt atsvariņus” uz vienu vai otru pusi, bet ne pārāk…
    Ja Krievzemes nemelnzemes iedzimtie ir mierā ar asiņainu pundurpāri, – Let It Be!
    Ja eventuēlās Baltijas Ūnijas Valstu impotentākā posma elektorātam nav nepieciešamības konsolidēties kā arī resursu domāt un lemt pašam – Let It Be!
    Aizokeāna partneris strādās ar jebkuru materiālu, labu vai sliktu, ērtu vai neērtu.
    Galvenais – lai būtu materiāls (kā Lietavā, kā Somijā, kā Igaunijā), nevis kaut kāda bezkonsistences šļura.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > putekliic 03.10.2011. 10.50

    Netiesāsim bargi Zatlerpuisi – Kirchenšteina Reformu Partijas vienīgo līderi ķēris smags botulīnisma paveids: viņa prātā iemiesuojušās un to pārņēmušas botulīnisma pārņemtas “sievietes labākajos gados”.

    Šajā stadijā vīrieti pārņem nekontrolēta vēlme demonstrēt stingrinātu mugurkaulu, locekļus un citus iekšējos orgānus. Viss pārējais kļūst nebūtisks – mazbērni, tauta, valsts un pasaule.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 03.10.2011. 08.09

Autores argumenti tomēr ir dīvaini un situatīvi gan par vēlēšanu jēgu, gan par ZRP rīcību. Visus nav iespējams apskatīt. Vai tad vēlēšanu būtība ir solīšana – pildīšana? Tas nekad nav bijis iespējams, jo vēlēšanas maina visu situāciju valstī. Solījums ir politikas piedāvājums lai vēlētājam būtu izvēles iespēja. Mainoties politisko spēku samēram valstī mainās arī dotās partijas politika – valsts pārvaldes mehānisms.
Vai gan vēlēšanu plašākā jēga neslēpjas varas realizācijas 3-pakāpju mehānismā: Sabiedrība – politiskās partijas un to pārbīde – jaunās valdības veidošana? Reducēt vēlēšanu jēgu tikai uz atbildību (kurai vēl pakārtots tiesiskums) ir visai šaurs skats, vēl jo vairāk – teikt, ka tās notikušas ZRP dēļ. “Matemātiskais uzvarētājs”,”īstais uzvarētājs” – tas viss tikai traucē izpratni.
ZRP valdes teiktais ir: “Galvenais partnera izvēles kritērijs ir iespēja realizēt reformas ekonomikā, politiskajā sistēmā un sabiedrības saliedētības jomā.” Šos mērķus ZRP arī realizē tikai citā kārtībā. Taču tie paziņojumā nav sakārtoti nozīmīguma secībā bet minēti kā līdzvērtīgi.

+7
-13
Atbildēt

6

    ievuliitis > ritvars_kl 03.10.2011. 08.54

    Citreiz derētu vēl piebildes pie valdes lēmumiem – “šis punkts programātisks – pildīsim, bet šis deklaratīvs – jums acu aizmālēšanai”.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > ritvars_kl 03.10.2011. 09.02

    Gatis Ozoliņš: “ZRP valdes teiktais ir: “Galvenais partnera izvēles kritērijs ir iespēja realizēt reformas ekonomikā, politiskajā sistēmā un sabiedrības saliedētības jomā.””
    Tātad, viens no kritērijiem ir sabiedrības saliedētība. Bet ņemot valdībā SC tādu kāda tā ir tagad, netiks veicināta sabiedrības saliedētība, bet tiks veicināta divkopienu valsts turpmāka attīstība, jo SC elektorāts sapratīs, ka viņiem nav jāmainās, ka viņiem nav jāintegrējas Latvijas sabiedrībā, bet gan ir jāsaliedējas pret vietējo pamatnāciju, pret vietējām vērtībām un jāspiežas iekšā visās iespējamās sfērās par jebkuru cenu. Bet ja SC atstātu ārpus valdības, pasakot, ka paskatīsimies kā jūs šos trīs gadus realizēsiet savas apņemšanās būt lojāliem Latvijai, tad tomēr beidzot nāktos saprast SC un tā elektorātam, ka ir divas iespējas – vai nu paliekat “pret”, vai tomēr atzīstat, ka šī ir Latvija, nav Krievijas sastāvdaļa un ka krievi ir minoritāte, kurai jāievēro pamatnācijas intereses, un ka ir jāiekļaujas uz latviskām (pamatnācijas) vērtībām orientētā sabiedrībā.
    Un ja SC atstās “maliņā”, tā elektorāts sadalīsies trijās daļās – vieni, kas vienmēr būs “pret”, vieni, kas nolaidīs rokas, pasakot, ka te tāpat nekas nemainīsies, un trešā daļa, kas tomēr izlems integrēties. Un atstājot SC aiz borta, nebūs arī nekādi nemieri vai kas tamlīdzīgs, ar ko te baida sabiedrību atsevišķi personāži. Toties nemieri drīzāk var izcelties, ja SC būs valdībā ar pārāk lielu teikšanu, un to nu gan es negribētu.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ritvars_kl 03.10.2011. 09.31

    Robert!
    piekrītu rakstītajam un domāju, ka tieši tāpēc Zatleram vajag Dombrovski valdībā, lai latvieši atkal savilktu jostas un pacietīgi gaidītu uz labākiem laikiem, bet pa to laiku SC paņems reģionālo ministriju un SM , lai Rīgai būtu nauda ko tranžierēt gan Ziemeļu pārvadam, kuram projekts jau gatavs un Ameriks tāpat jau gaida savus 20% vismaz! Tāpat Rīgas satiksme ir pārtērējusi naudu un tai vajag vismaz 4 milj , lai noturētos virs ūdens, jo vadājusi tak pendžus par brīvu. Tā kā SC tas ir dzīvības un nāves jautājums kā partijai, lai tā spētu pildīt savus solījumus, bet solījumi pendžiem bija dāsni. tad nu vajag tagdad Dombrovski, lai šis gādā naudiņu Labklājības ministrijā.To noteikti iedos Vienotībai, lai meklē naudu, bet paši kopā ar zatleriešiem tikai tranžierēs to!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ritvars_kl 03.10.2011. 11.46

    Gatis Ozoliņš. Var tikai pabrīnīties, kādi “spīdekļi” tiek uzņemti Meierovica biedrībā!:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ritvars_kl 03.10.2011. 14.01

    Bet! BET tieši tā taču pērn darīja Vienotība: Dombrovskis ar Vilku dalīja niecīgas naudiņas, kam nevarēja nedalīt, bet ZZS-am atdeva Satiksmes ministriju ar visu AirBaltic u.c. problēmām (saslaucīt pēc Hūtes un Auguļa gan nācās slaucīt Dombrovskim pašam, toties par Dombrovska slotu budžetpildītāji maksās ar 57 miljoniem), dekoratīvam apgrūtinājumam — no V puses — piesvieda Labklājības ministriju (, ko ZZS izmantoja, lai mazākā skaitā tomēr Saeimā tiktu)… :) Faktiski pērnā valdība izmantoja varu, bet visi tās pretinieki iemanījās savas grūtības pārvērst priekšrocībās…

    Kādu naudu ir mācējusi atrast vai sameklēt Vienotība? Kad tas ir bijis?

    Vienotība taču pat aizdevumu nedabūja, — Vienotība ir izcēlusies vienīgi ar aizdevuma tērēšanu: ja par Vienotības sapelnīto neuzskata naudu, ko Latvijā iesūta ārpusēs strādājošie = pastiprināto darbaspēka eksportu, kas īpaši pastiprinājies šogad, vēl īpašāk — šāgada augustā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ritvars_kl 03.10.2011. 16.20

    OT!
    Tu taču neesi nemaz tāds muļķis, kā izliecies!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Dmitry 03.10.2011. 08.02

vai nav pārspīlēts?
Valdis Zatlers jau pirms vēlēšanām skaidrā latviešu valodā pateica jā iespējamai sadarbībā ar SC. Iespējams ka mēs kā vēlētaji šo faktu pat zinājām bet ticējām tam, ka tas tā var nenotikt. Varbūt tikpat labi mēs ari ticējām ka vēlēšanās varētu uzvarēt Vienotiba, TB/LNNK…bet ne SC.
Rezultāts tāds kāds tas ir, to nevar mainit.
Bet vai šī ir tikai Zatlera atbildība? Kā ir ar mūsu atbildibu….

+6
-6
Atbildēt

7

    ievuliitis > Dmitry 03.10.2011. 08.47

    Domā ar sava viedokļa izteikšanu? Rosini iet ielās un pateikt, ko mēs par šo uzmešanu domājam?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    tetrapack > Dmitry 03.10.2011. 08.51

    Zatleram vajadzēja skaidrā latviešu valodā pateikt, ka SC viņam ir prioritārais partneris, un paskaidrot iemeslus un kritērijus, nevis liekuļot un tukši vāvuļot standartfrāzes par sarunām ar visiem, LABI ZINOT, ka SC dos priekšroku pār NA, bet apzināti maldinot vēlētājus un pēc tam ķeroties pie kaut kādiem murgainiem argumentiem par “vēlēšanu uzvarētājiiem” (kā var uzvarēt bez 51%?), vai ka “trešo daļu vēlētāju” nu nekādi nevar ignorēt, vai ka tas būšot “skaidrs signāls”, ka netiks mainīta iepriekšējā ekonomiskā politika (jo SC jau nu to vienmēr ir atbalstījis). Tas viss ir vienkārši nožēlojami.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dmitry 03.10.2011. 09.25

    Starp citu, 28% no 62% novēlējušiem pilsoņiem nav 1/3 daļa!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Dmitry > Dmitry 03.10.2011. 09.55

    Vajadzēja…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ArmL > Dmitry 03.10.2011. 10.03

    Pārlapoju loģikas grāmatu, izskatās, ka nav pārspīlēts.
    Reformu īstenošanas iespējamība, veiksmīga ieviešana ir tieši atkarīga no tiesiskuma. Tā, kaut kā, sanāk. Starp citu, sadarbība mēdz notikt dažādos līmeņos un veidos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > Dmitry 03.10.2011. 10.26

    >> Kristaps O.
    Citāts no raksta:
    “Galvenais un svarīgākais koalīcijas partnera izvēles kritērijs būs iespēja realizēt mūsu piedāvātās reformas ekonomikas, politiskās sistēmas un SABIEDRĪBAS SALIEDĒTĪBAS jomā,” (izcēlums mans).
    Saskaņa pārstāv TREŠDAĻU sabiedrības ar vēlēšanu tiesībām mūsu valstī, bet, ja pieliekam vēl nepilsoņus – ka tik ne pusi.
    Tā arī ir mūsu SABIEDRĪBA. Bet, protams, protams, to var arī nepamanīt – ja tev nacionālistiski šovinistiskie murgi liekas mīļāki … : )

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Dmitry 03.10.2011. 14.22

    Kurmi ! šķidri …irst .nav malku cirst
    csd.gov.lv , 1918.gada republikai lojālo IEDZĪVOTĀJU( pat ne pilsoņu) skaits ir pārliecinošs konstitucionālais vairākums 67%/ Pat tad ja visiem ģeržimordām sadotu pilsonību, viņi nebūtu nekas-lūzeri mūžīgie margināļi.
    Savukārt tagad ,kad par vēlēšanās nobalsoja 60,5% no vēlētājiem, SC dabūva mazliet vairāk par 1/4 daļu(28.36%), tas nozīmē no vēlētājiem 5.kolonna ir TIKAI 17,2% un VISS, pārējo pārstāvniecību viņi dabūjuši ir e-balsošanas iztrūkuma LV rezultātā.
    Kurmi mācies matemātika, nekad nav par vēlu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 03.10.2011. 07.36

“Raksta autore ir neatkarīga žurnāliste” – kas, ATŠĶIRĪBĀ NO ZATLERA, izmanto mazspējīgu gudri …. vēstīt … komentētāju iespēju – iznākt INKOGNITO :)

+1
-12
Atbildēt

1

    austrisv > inesite15 03.10.2011. 09.24

    Pats neraksti inkognito????

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 03.10.2011. 07.24

Jā, iesākumā, kad parādījās tā informācija, ka ZRP izvēlējusies par koalīcijas partneri SC, bija tāda doma, ka kuluaros notikusi vienošanās starp ZRP un V, ka tā arī atbalstīs šo lēmumu, un, reizē ar zināmām šaubām, to varēja uztvert arī kā zināmu pozitīvu momentu, kas ļautu veicināt sab. integrāciju..
Kad izrādījās, ka tas lēmums tika pieņemts bez V piekrišanas, tas radīja izbrīnu.
Kad V jau, faktiski, paziņojusi, ka neatbalstīs šo koalīciju, vienīgais, ko Z var darīt – ieslēgt atpakaļgaitu, pateikt, ka bez V atbalsta nekāda koalīcija ar SC nav iespējama, un veidot loģisku koalīciju ar V un NA.
Ja viņš, tomēr, turpinās ieturēt līniju uz koalīciju ar SC, nu tad tiešām jāmeklē, kādi tam ir īstie iemesli, jo valstij tas nāks tikai par sliktu, var radīt šķelšanos gan ZRP, gan V, un, beigu beigās, novest pie ZRP daļas, SCV, un ZZS koalīcijas.
Jo, ja būs koalīcija SC ar ZRP, daļa ZRP biedru atkritīs, un 50 vietas tiem nebūs.
Un uz koalīciju ar SC Zatleri nemitīgi kūda Freimanis.
Ja Zatlers tik ātri aizmirsa cīņu par tiesiskumu, jo tiesiskumu SC jau nu nesimbolizē nekādā gadījumā, tad, kāda garantija, ka tikpat ātri viņš neaizmirsīs arī cīņu pret oligarhiem?
V nostādīta divdomīgā situācijā.
No vienas puses, ja nu pēkšņi patiešām draudēs koalīcija ZRP, ZZS, SC, V jāiesaistas, lai neļautu nolaist valsti līdz kļiņķim, no otras puses – tas viss tad jau izskatīsies pēc šantāžas.
Cerams jau, ka Zatlers vai tie, kas viņa partijā, neaizies līdz tādam absurdam un pieņems loģisku lēmumu.

+13
-2
Atbildēt

17

    inesite15 > mary75 03.10.2011. 07.40

    “Ja Zatlers tik ātri aizmirsa cīņu par tiesiskumu … ” – TIESISKUMU ?

    Āboltiņa ( neatkarīga žurnāliste ? ) arī aizmirsa ???
    Gadu atpakaļ tak aģitēja par SC … – ?

    Laikam gan nekādi pekstiņi – ne ar partijām, saucamajām, un pat ne ar to nr.2 nebūs TAS – TAS ka tik nav tas, ka ES un Lieljam brālim pieriebusies tā riešanās – NEDOD IECERĒTO EFEKTU – ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 03.10.2011. 08.27

    Viņš to [cīņu pret oligarhiem] ir aizmirsis jau sen, ja vien tas jebkad ir bijis kaut kas patiess, nevis tikai poza, jo SC ir tieši tikpat atkarīga no oligarhiem un viņiem izdabājoša, kā jebkura cita partija izņemot V un NA. Lai gan arī NA iekšā ir TB/LNNK, ko savulaik sponsorēja oligarhi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Pēteris Penka > mary75 03.10.2011. 08.28

    Manuprāt V šajā cirkā nav jāiesaistās. Pat valsts stabilitātes dēļ nē. Jau visu iepriekšējo saeimu V to tikai vien darīja, ka stabilitātes dēļ upurēja tiesiskumu un savus principus. Kā labi redzams tad 10. saeima “stabili” nostrādāja tikai gadu. Bet V pazaudēja daļu savu vēlētāju.

    Ir jāveido nacionāla opozīcija kopā ar NA. Arī tāda pieredze LV politikā nav bijusi un tas arī būtu vēsturisks solis, līdzīgi kā koalīcija ar kreisajiem oligharhu atbalstītājiem, kažoka pārmetējiem un biškekistiem SC.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > mary75 03.10.2011. 08.41

    Manuprāt, “zelta akcija” ir nodota V. Varbūt tāds arī bija plāns? Bez V koalīcija nesanāk vispār (ja SC izpilda solījumu novērsties no rubiku partijas, kas tiek definēta kā sarakanā līnija un ja neņem zemniekus – ups, atkal sarkanā līnija). Arī “pieredzējuša premjera” ne Zatleram, ne SC nav.

    Atpakaļgaita – saprātīgākais, ko var izdarīt. Jācer, ka V savu zelta akciju var normāli izspēlēt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 03.10.2011. 08.41

    @rolands
    Baidos, ka pēdējo dienu notikumi parāda- NA vajadzētu atturēties no sadarbības ar ZRP. Ja ZRP ir gatavi uz kaut ko tādu, tad viņi var nodot jebkādus ideālus. Tā jau vairs nav diplomātija vai stratēģiskā domāšana, bet prasta līšana uz vēdera Puķina priekšā.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > mary75 03.10.2011. 09.15

    Pilnībā piekrītu viedokļiem, ka Vienotībai nevajag iesaistīties šajā cirkā un jāveido spēcīga nacionālā opozīcija.

    Ja Vienotība ies ar kangaru Zatleru, tad tautai vairāk vienkārši nebūs it nekādu politisko virzienu ko ieturēt.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 03.10.2011. 09.19

    Džeri!
    Vai zatlers, kā galveno kārti vēlēšanās nespēlēja pret ZZS kā oligarha partiju! Vismaz spēlē parādījās abu pušu savstarpējs naids ! Tā kā šaubos, vai Zatlers otrreiz uzdrošināsies piekrāpt vēlētājiem doto solījumu un sadarbosies koalīcijā arī ar ZZS!??? Tas šķiet pilnīgi neticami!
    Piekrītu, ka Vienotībai ir zelta kārts un tā ir , manuprāt , jāizspēlē koalīcijai ar NA un jāprasa, tad, lai pieņem līdzsvaram šo apvienību koalīcijā V+NA!Citādi nav ko ķēpāties un nograut ticību vismaz 2/3 no V vēlētājiem, kuri balsojuši par PS!!!! Piemēram, es, par nacionālu valsti, kas tika sludināts no Vienotības puses, kā viens no pamatprincipiem!!!!
    Visām tautām ir pašnoteikšanās tiesības un es negribu nekādu kursu uz Putina Krieviju, ko tik ļoti vēlas U2! gribu dzīvot savā latviskā Latvijā nevis sazināties ar krieviem kaut kādā dīvainā starpnāciju valodā! Lai dodas uz savu etnisko dzimteni un tur sazinās bez problēmām ar savējiem, ja tas viņiem ir galvenais. Man ir apnicis gaidīt un gaidīt, kad man tie krievvalodīgie nespiedīs manu pašcieņu savā valstī.
    Par ko es cīnījos TF laikā? Vai tad ne par savu nacionālu valsti? Nafig man tāda krievvaodīga valsts ar kursu uz austrumiem, kad 25% uzurpē varu Latvijā!

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > mary75 03.10.2011. 10.20

    >> Bet
    Sagrūs, sašķelsies tieši jenotība. Principā jau tur pat nav, kam grūt, jo izrādās, ka jenotība kā partija tā arī nav joprojām nodibināta. Bet ir bijusi tikai kārtējā vēlētāju muļķošanas PR akcija pirms vēlēšanām. Pretējā gadījumā – kas tas tāds par veidojumu „Pilsoniskās Savienības” (jau sen it kā likvidētas partijas) valde ?? Kura te klārē pa labi un pa kreisi savus „īpašos viedokļus” par koalīcijas veidošanu ?
    Zatleriešiem pilnīgi pietiks, ka koalīciju ar saskaņu atbalstīs kaut vai tikai Štokijiešu deputāti. Iedos Pabrikam ārlietas un klārs ! Stabilai valdībai pilnīgi pietiks!
    A visi tie kŗŗŗistovski un indi šļakštošās āboltiņas varēs doties gurķus marinēt … : )))

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 03.10.2011. 10.24

    to Bet Džeri!
    “Tā kā šaubos, vai Zatlers otrreiz uzdrošināsies piekrāpt vēlētājiem doto solījumu”

    Netici, kad kads deklare, ka “pec pirmas reizes vel nav pidars”

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 03.10.2011. 10.46

    ..Jo, ja būs koalīcija SC ar ZRP, daļa ZRP biedru atkritīs, un 50 vietas tiem nebūs.
    Un uz koalīciju ar SC Zatleri nemitīgi kūda Freimanis.
    ________________________________________________________
    Atkritīs?

    Tas atkarīgs no Zatlera rīcībā esošajiem argumentācijas tankiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.10.2011. 10.51

    Vispār, pat es, būdams ļoti liberārs cilvēks, kas mēģina nevis nosodīt, bet, izprast citu rīcības motivāciju, esmu mērenā šokā pēc kārtējā Zatlera kategoriskā un neadekvatā paziņojuma,_ ka tikai tanki to var atturēt viņa sadarbību ar SC.
    Manuprāt, tas jau aizgājis irracionalā vai psihopataloģijas lauciņā, ar loģikas likumiem to izskaidrot vairs nav iespējams.
    Tiešām viss tas Z projekts no paša sākuma bija vēlētāja “uzmešana”, vēl arvien negribas tam ticēt?
    Un ko domā visi pārējie ZRP biedri?
    Manuprāt, tas beigsies ar Z partijas ātru šķelšanos, ja tikai netiks ņemta palīgā ZZS, lai varētu savākt to vairākumu, tā koalīcija ātri izjuks.
    Varu iedomāties, kā tagad berzē rokas Lembergs.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 03.10.2011. 11.35

    Un ko domā visi pārējie ZRP biedri?
    __________________________________________
    Austris Grasis. Piemēram.

    Gaida tankus?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.10.2011. 11.52

    Un, šinī kontekstā iederas arī “prezidenta” Bērziņa paziņojums uzticēt valdības veidošanu taisni SC.
    Pēc paziņojuma par tiem “tankiem” patiešām rodas zināmas nepatīkamas asociācijas.
    Vispār, tagad Zatleris ar savu ZRP sašķeļ un radikalizē sabiedrību tā, kā nevienam Iesalniekam vai Lindermanim pat sapņos nav rādījies, un tas ir trakākais.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > mary75 03.10.2011. 13.15

    :))) – ” … izņemot V un NA.” – pašam smiekli nenāk ? Vai maizes darbs ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > mary75 03.10.2011. 13.17

    “Atpakaļgaita – saprātīgākais, ko var izdarīt. ”

    ##########################################################

    A SHROTI ???

    0
    0
    Atbildēt

    0

    katzchenjulja > mary75 03.10.2011. 14.16

    Manuprāt, Zatleram ir problēmas ar mugurkaula stingrību. Kā niedra lokas. Tikai jautājums – kurš pūš vēju?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.10.2011. 14.43

    Lama – es te pārrakstījos, Freimanis kūda Zatleri atmest aizspriedumus par tiem “sadomātiem oligarhiem”, un iesaistīt koalīcijā arī ZZS, ne tikai SC.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam