Āboltiņa negaida pavērsienus pēc konsultācijām ar prezidentu

135

Komentāri (135)

t55 28.09.2011. 03.45

Jabeidz runat tuksu un valdibu javeido 3 laviskam partijam

0
0
Atbildēt

0

t55 28.09.2011. 03.43

ai

0
0
Atbildēt

0

dro 26.09.2011. 22.37

Rīgas mērs un viens no „Saskaņas centra” līderiem Nils Ušakovs ir saņēmis pamatīgu brāzienu no savas partijas biedriem un atbalstītājiem par savu izrunāšanos, atzīstot Latvijas okupācijas faktu.
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/59609/usakovu-lama-par-varda-okupacija-lietosanu

0
0
Atbildēt

2

    Edzs > dro 26.09.2011. 22.45

    vilks kazhoku var mainit, tikumu nekad,
    ar to ari apsveicam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 26.09.2011. 22.53

    Nilam noteikti uz mirkli iešāvās prātā doma,…a ja nu iet uz citu partiju?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.09.2011. 19.27

Ha! Kas tad Āboltiņai cits atliek, ja V 2/3 esot pret koalīciju ar SC? Ak tu negals, savēlēja visas 3 nemiera cēlājas:)

+3
-1
Atbildēt

5

    Edzs > dro 26.09.2011. 19.33

    lno _…Kā var aizstāvēt Āboltiņu, ja viņas, Jaunupa un Štokenberga dēļ V cietusi vislielākos zaudējumus vēlēšanās?_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu bet elementari – pashlaik vinja pie galda ir vislabaka ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 26.09.2011. 19.44

    man ari patik Druviete, Chepane, Kursite un Ribena.
    preteja puse jau ari Valdis Liepinsh kautko raksta un zime kautkadas shemas bet nav zinams kad tas lidz Zatleram aizies.
    vakardienas “De Facto” parsteidza tas iebiedetais paklausigo deputatu bars, viens jauneklis tikai sanjemas un pateica ka tam nepatiktu iet kopa ar SC, parejie taujatie teica ka bus jau labi ta ka izlems vinju vadonis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 26.09.2011. 20.24

    lno _…Kas tad Āboltiņai cits atliek, ja V 2/3 esot pret koalīciju ar SC?…_
    ~~~~~~~~
    Zatleram 2/3 savejo un 3/4 iedzivotaju var but pret, vinsh tik un ta tieksies uz savu merkji atvert Satversmi un izmainit valsts parvaldi.
    vinsh ir apsests, velns vinju dida. ar Aboltinju pashlaik nav tik traki ka pagajusha gada, vismaz no malas ta izskatas. nu man gan vel nav pienakushas zinjas no augshas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2011. 21.04

    TanteSidra. Esmu apmierināts gan ar ar to, ka nobalsoju par NA, gan ar viņu uzvedību. Ja vēlēšanās būtu uzvarējis Štokija – Pabrika spārns, Tad Āboltiņa dziedātu citu dziesmu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 26.09.2011. 21.41

    es jau ari par vinjiem balsoju, vinju uzvediba gan mani ne vienmer parliecina, nu bet kljudas jau visiem visur var sameklet.
    to ko Aboltinja dziedatu varu tikai meghinat izteloties, bet es tev piekritu :)
    http://lvlv.novo.lv/index.php?mode=news&id=112801
    Урбанович: пришло время “советской власти”.
    pashlaik stulbakais ir nezinja par to ko daris valsts prezidents atgriezhoties, ja rikosies ta ka pie vinjiem ir pienjemts – pakalpojums pret pakalpojumu, tad rosinas plashu koaliciju ar Saskanjas zeniem taja. vinsh ilgi ir bijis arpuse, var nerubit fishku par to kas isti te notiek. izskatas gan pratigs un cerams ka nenaks ar sasteigtiem pazinjojumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 26.09.2011. 18.08

palasijos jus visus un galva saka sapet.
Aboltinjai naids un Zatleram naids. nu fakts tagad ir tads ka vinji viens otru baltas chibinjas gribetu redzet. bet kursh tad bija pirmais? kursh shoreiz gribeja savtigu merkju vadits ievilkt valdiba Latvijas ienaidniekus?
apbrinoju Aboltinjas k-dzes izturibu. es Zatleram sen butu pukjudeni seja iegazusi.
ja ari katastrofa brinumaina veida ar dievpaligu shoreiz paies garam, – kas mums politikas verotajiem atmaksas bojatas nervu shunas kas zinatnieku ieskata neatjaunojas?

0
0
Atbildēt

2

    garausiitis > Edzs 26.09.2011. 18.15

    Tante Sidra – pieņem manu info kā nosapņotu, bet sapnī es redzēju kā Āboltiņa ik pa laikam izsaka Zatleram “podkalkas”, aiz ko vecais zēns ir nervos vājāks un sāk palikt neadekvāts….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 26.09.2011. 18.35

    paldies, iepriecinaji.
    vinja ta varetu, vinja ir Bronzas sieviete, vinjai ir speks un vinja uzvares. latvieshi ari shoreiz izkjeips un uzvares.
    Ushakovs grib bet nevar, Urbanovichs grib bet nevar un Zatlers grib bet nevar, un aiz vinjiem Maskava grib bet nevar – vinji visi paliks griboshi.
    man ari izskatas ka Zatlers sak shljukt, Aboltinja vareja meghinat vinjam zem galda iespert pa abam celjgalu bljodinjam, tad tas vinjam butu neatgriezeniski.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 26.09.2011. 13.45

Ko var ņemties , vai ta tiešām nav īsti skaidrs ,kas notiek un kā tas viss sākās. Visas kustības ir vērstas uz to ,lai ZRP dabūtu savas 67 balsis. No vienas puses tas ir iespējams kombinācijā SC+ZRP+V , bet ņemot vērā, ka kā ZRP , tā V ir pretinieki pret SC var nesanākt kārotās balsis, tapēc nebrīnaties, ja tiks atrasts arguments , lai koalīcija izskatītos šādi ZRP+V+NA+ZZS . Arī rīkojums nr.2 principā tapa nevis ,lai iztīrītu oligarhus , bet gan tapēc , ka V nepiekrita ņemt valdībā SC un Zatlers nesavāca balsis otreizējai pārvēlēšanai – kāds ir ieborējis Zatleram, ka viņu var ievēlēt vispārējās prezidenta vēlēšanās un šī ideja ir viņu pārņēmusi, tikmēr ap viņu ir saspietojuši ļaudis ar mistiskām reorganizāciju teorijām , no kurām visplašāk ir izstrādāta izglītības reforma, iesaku izlasīt un tad izdarīt secinājumus, ko mums grib pasniegt ZRP. Pārējie pastāsti ir saukļu līmenī, bez reāla seguma un konkrēta risinājuma.

+4
-3
Atbildēt

31

    trewe2 > garausiitis 26.09.2011. 14.00

    Ticama versija. ZRP ir gana neizprotami un viņu kamikadzes cienīgie manevri liek domāt, ka arī “sarkanā līnija” ZZS varētu tikt anulēta.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.09.2011. 14.14

    Valdis Lācis – nu iznāks priekšplānā teiksim Vējonis un uzliekot uz sirds roku nopietnā balsī paziņos, ka viņiem vairs nav nekā kopīga ar Lembergu, esot sapratuši savas kļūdas un līnijas dzēstas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > garausiitis 26.09.2011. 14.20

    Es gan nezinu, vai to vērtēt kā sliktu variantu. Drīzāk, kā zināmu zaudējumu mērķim uz tiesisku valsti, bet tas noņemtu šā brīža problēmu ar SC ņemšanu valdībā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 14.24

    -> klusais

    kā man patīk katrs, kurš uzmatās par “kompetentu” viszini, kaut arī pilnīgi neko nezina par patieso virtuvi. saliek savā galvā kaut kādu teoriju no pieejamiem faktiem, kurus interpretējuši tendenciozi žurnālisti un to sev paņem par karogu. ļaunākais ir tad, ja cilvēkam vēl ir gana intelekta, lai to visu izklāstītu sakarīgā formā, tad tas citiem arī izskatās loģiski.

    vai esi personīgi iesaistīts koalīcijas veidošanas procesā?
    vai esi runājis personīgi ar vismaz pārdesmit pirmavotiem, kas pārstāv dažādus viedokļus?
    vai Tev ir pielaide valsts noslēpumam?

    ja nē, tad mūsu viedoklis var būt tikai un vienīgi buļļa kaka.
    kaut ko varēs saprast tikai pēc kāda mēneša un arī tad ne visu.
    nevajag sev galvā sabūvēt iepriekš greizas un rigīdas konstrukcijas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > garausiitis 26.09.2011. 14.24

    muļķības satversmes vairākums ir tikai pīle, galvenais atstrādāt naudu, lai ievilktu valdībā Sc (kā raksta Klubs)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.09.2011. 14.28

    Malējais – nepazīstu nevienu no pirmavotiem, cītīgi lasu presi, nav pielaides valsts noslēpumam. Vislabāk patika jautājums par pielaidi valsts noslēpumam, izcils jautājums ar dziļu loģiku.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 26.09.2011. 14.40

    …Malējais…”ja nē, tad mūsu viedoklis var būt tikai un vienīgi buļļa kaka.
    kaut ko varēs saprast tikai pēc kāda mēneša un arī tad ne visu.
    nevajag sev galvā sabūvēt iepriekš greizas un rigīdas konstrukcijas.”
    —————–

    …gatavojies nākt ar priekšlikumu aizvērt portālu vietnes un ar likumu aizliegt komentēt un diskutēt – iekams nav izveidota valdība?…:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 14.43

    –> klusais

    redzi, jautājums par pielaidi valsts noslēpumam tika uzdots rīkojuma nr.2 kontekstā. Tu mēģini visā saskatīt personīgu ieinteresētību, bet es varētu pieņemt ko citu:

    Zatlers nevar izklāstīt visu argumentāciju šim rīkojumam, jo lielākā daļa satur klsaificētu informāciju (stulbs latviskojums).
    Ciktāl varēja vērot tā brīža notikumus, pilnīgi viss gāja uz to, ka teju, teju valdība tiks gāzta un izveidota Urbanovičs/Lebergs/Šlesers koalīcija. Ja tas tā notiktu, tad gan valstij ar nosaukumu Latvija būtu strīpa pāri. Tas arī bija iemesls, kādēļ tā ārdijās visi iepriekšminētie un apsūdzēja Zatleru savtīgumā.
    Neredzu nevienu šķērsli šim ārkārtīgi izdevīgajam “oligarhiem” scenārijam, kādēļ tas tā nevarēja notikt.

    protams, arī šis ir pieņēmums. tomēr visas teorijas par Zatlera savtīgumu ir nu tik sarežģītas un mazticamas, ka nekā nevaru tam noticēt. Viņam pēc rīkojuma nr.2 visērtāk būtu bijis vienkārši uz lauriem aiziet “pensijā” un turpināt profesionālās gaitas. Un visi viņu mīlētu uz visiem laikiem, jo savtības nebūtu nekādas.
    Varaskāri parasti ir visādi punduri, kuriem pietrūkst auguma un pašapziņas bērnībā. Liela auguma cilvēki ar lielām ausīm ir labsirdīgi un varu tiem vajag tikai godam, ne pašas varas pēc.

    bet arī tā ir teorija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > garausiitis 26.09.2011. 14.52

    Zatlers atlaida saeimu, jo 1) SC balsoja pret tiesiskumu,
    Zatlers skaidri definēja prioritātes valdības veidošanai 1) V, 2) NA
    un tikai 3) Sc , bet dzīvē izrādījas, ka visus malā un ar SC, kad nesanāca, jo paša biedri nepiekrita un 53 balsis izčabēja, tad atgriezās pie V. Vai tā nav dubultmorāle? Kāpēc tā aizstāv sondoru-kukuli, kur tauta savu viedokli pateikusi, un SC ???

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    trewe2 > garausiitis 26.09.2011. 14.57

    Riiii, Satversme ir mūsu konstitūcija. Tai vairākuma nav :) Saeima ir parlaments, kur vairākums ir :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 15.00

    -zanE

    nekādā gadījumā.
    bet kad cilvēks pasniedz konstrukcijas galīgā formā un citiem tās muļķības “izskatās ticamas”, tad patiešām kaitina.
    tādi viltus mesijas, kas nevienam netic, visur saskata sazvērestības teorijas un mūsu ārkārtīgi tendenciozo žurnālistu interpretācijas paņem kā galīgu faktu.

    par žurnālistiem arī šausmas pārņem – neviens nebija pat dzirdējis, redzējis ZRP partijas deputātus, bet viņiem jau bija gatavs viedoklis. Twiterī vienkārši riebās lasīt. Tur viņi neslēpj savu nihilismu (es, protams, ne par visiem). Mēdijos, saprotams, parādās jau solīdi iepakots viņu “kompetentais viedoklis”.

    uzreiz gan saku, ka neesmu ZRP biedrs un pat ne vēlētājs.

    pirms vēlēšanām visi bļāva, ka vecos mērgļus jāmet laukā, tagad bļauj, ka tie zaļie neko nemācēs un vajagot pieredzējušos, kas atkal “visu sakārtos”.
    nekas viņiem nav labi, kā jau latviešiem.
    tostarp redzu, ka ZRP ievēlētie deputāti ir visnotaļ kompetenti un kvalificēti jaunie speci, kuri ātri noorientēsies situācijā. Viņi vēl nav paspējuši sākt darbu, kad viņus jau norakuši.
    kā gan mēs varam gribēt un sagaidīt pārmaiņas, ja visi, pilnīgi visi apkārt ir nepacietīgi un nihilistiski?…..retoriski…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > garausiitis 26.09.2011. 15.04

    Riiii, …tad atgriezās pie V. Vai tā nav dubultmorāle?
    ———
    Drīzāk, varaskāre, vēlme nobīdīt V malā, norādīt tiem vietu.

    Kāpēc tā aizstāv sondoru-kukuli, kur tauta savu viedokli pateikusi, un SC ???
    ———————–
    Tā mēs redzam, kurš ir tikai lellis diegos un kurš ir lietu bīdītājs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 15.15

    -> Riii

    tas, ko Vienotība tur runā, to vispār var neņemt par pilnu, viņi ir lielākie lūzeri šajās vēlēšanās, tādēļ Āboltiņa tur plosās un melo.
    NA – (+71,84%), SC – (+3,39%), ZZS – (- 41,08%), V – (- 42,75%)
    Viņai būtu jātur mute un jāstāv pie ratiem. Vēlētāji ir ierādījuši viņai vietu, īpaši vecajiem V deputātiem. Žēl, ka viņu neizbalsoja.

    Mēs nevaram zināt, ko ZRP ar SC runā. Katrā ziņā man ir skaidrs viens – ZRP ir ļoti loģisks piegājiens. Proti, ar katru tiek salīdzinātas un pārrunātas visas programmu un potenciālās valdības deklarācijas sadaļas. Tas, ka ar V un NA daudz/maz saskan, tāpat skaidrs, bet ar SC nebūt ne. Un to visu ir jāizrunā, jo bez argumentiem SC nevar atšūt. Bet Āboltiņa grib ātri, ātri izveidot sev vēlamo koalīciju, lai tikai sadalītu amatus.
    Cits scenārija, ja izdodas SC nospiest uz ceļiem un salauzt visus viņu pirmsvēlēšanu solījumus, piespiest atzīt publiski okupāciju utt., tad var arī pielaist pie kontrolētas varas, lai trīs gadu laikā parādītu, kas patiesībā ir šī partija.

    Tas, ka pēc vēlēšanām nāk paģiras, to vienmēr jāņem vērā. Viļās tie, kam ir pārāk lielas gaidas. Bet pārāk lielas gaidas ir nenobriedušiem prātiem. Loģiski, ka 3 mēnešu laikā nav iespējams izveidot perfektu partiju un tikai laika gaitā tā var tāda tapt, ja tās vadībā tiks uzstādīti pietiekami stingri morāles un ētikas standarti gan privātā dzīvē, gan politikā un biznesa darbībā. Redzēsim kā tur šiem notiks.
    Kukuli tiešām viņi varēja nebāzt priekšplānā. Saprotu, ka viņa kompetenta un pieredzējusi, bet nu vismaz labi, ka uz ministra posteni nebīda, kā to darīja Vienotība ar Mūrnieci.

    Laiks rādīs….noskries ūdeņi pēc vētras.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 26.09.2011. 15.30

    …Malējais…”Bet Āboltiņa grib ātri, ātri izveidot sev vēlamo koalīciju, lai tikai sadalītu amatus.”…

    …ko Tu tikko Klusajam pārmeti?…

    …”kā man patīk katrs, kurš uzmatās par “kompetentu” viszini, kaut arī pilnīgi neko nezina par patieso virtuvi. saliek savā galvā kaut kādu teoriju no pieejamiem faktiem…”

    …:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 15.42

    -> zanE
    par amatu pieķēri ;)) tiesa, par to, ka izveidot koalīciju, to intervijā teikusi viņa pati, bet par amatiem, protams, to viņa nesaka, tomēr, atceroties karus par amatiem, vara viņai vienmēr pa galvu maisās. To viņa katrā intervijā starp rindām liek saprast. Un man ir fonā psihologa vērtējums par viņu, ne tikai mans paša. Un ir arī visa vēsture zināmā.
    Proti, lai zinātu, kā garšo zupa, nevajag izēst visu katlu, pietiek ar vienu porciju.

    tomēr…viss šobrīd kafijas biezumos zīmēts.
    vienkārši vēroju Āboltiņas vāji slēpto naidu pret ZRP.

    no rīta apmēram tāda frāze:
    ……un tad tā Zatlera pasaka par oligarhiem……nē, nu ne jau gluži pasaka, bet tomēr……

    naids…..reāls naids viņai pret Zatleru.
    A Zatlers viņai ierādīja vietu tak nesen……vēlētāji nav viņas īpašums.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.09.2011. 16.58

    Malējais – varbūt pieņem ,ka es esmu teiksim tas džeks,kas Vienotības birojā liek fona muziku ….
    Bet ja nopietni, domā,ka te kāds baigi klāsies ārā no kurienes info un secinājumi un bārstīs ko pazīst un ko nē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 17.23

    -> klusais

    krieviem ir tāds rupjš, bet precīzs teiciens:
    “Весна покажет кто где срал!”
    (labi, ka neesmu Streips)

    ar to gribēju teikt, ka tikai laiks mums atklās daļu patiesības.

    man vienmēr bijis šokējoši un smieklīgi vērot žurnālistu “profesionalitāti” un komentētāju kompetenci par manu bijušo profesionālo jomu, kura ikdienā skar praktiski jebkuru un rada lielas kaislības.
    no komentētājiem daudzmaz saprātīgi komentāri parasti ir viens no pāris desmitiem vai pat mazāk.
    Žurnālistu kompetence ir tikpat nožēlojama, turklāt parasti saskatāma tik acīmredzama tendenciozitāte, ka zūd jebkāda ticība žurnālistikai vispār.

    Es pavisam nopietni – žurnālistus pielīdzinu advokātiem, kuru profesija tiek uzskatīta par gana prestižu, taču būtībā lielākā daļa ik dienu “grebj mēslus”.

    Tādēļ es vēl pieturos pie http://www.ir.lv brigādes, tomēr arī viņu attieksme pret daudzām personām ir determinēta no emocijām, bieži pārāk maz faktiem.

    Patiesi neesmu seksists, bet iemesls tam varētu būt tas, ka žurnālistikā pārsvarā darbojas sievietes. Bet sievietes pasauli pirmkārt tver ar emocijām. Vīrieši vairāk analizē, kas žurnālistikā primāri svarīgi.

    ai, aizmūldējos….nav svarīgi.
    jāgaida.
    pēc laika vienmēr smieklīgi palasīt “speciālistu prognozes” retrospektīvā ;)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 26.09.2011. 17.29

    …Malējais…pamainīsim vārdus tekstā:
    -“tomēr…viss šobrīd kafijas biezumos zīmēts.
    vienkārši vēroju Malējā vāji slēpto naidu pret Āboltiņu.”
    -“naids…..reāls naids viņam pret Āboltiņu”…

    …un ne tikai Malējam…nepatika pret kādu konkrētu personu mazina domas skaidrību…:))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 26.09.2011. 17.39

    -> zanE

    neko nemainīsim manos vārdos.
    Lieto savus!

    uz Āboltiņu nav naida, bet dusma no rīta uzsita gan. Šobrīd viņa ir centrālā persona, kas ar smaidu uz lūpām mēģina zāģēt visiem iespējam veidiem citai latviešu partijai, kas nākusi ar “svaigu gaļu”.
    Tieši viņa sabotē vienīgo cerību uz jebkādām pārmaiņām.
    Vai tad tas nav acīmredzams?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 26.09.2011. 17.48

    …nē, nav!…Tava nepatika sit augstu vilni un savos spriedumos kļūsti kategorisks un neobjektīvs…nomierinies!…Tu rīkojies akurāt, kā Tavi kritizētie žurnālisti…ievelc elpu un liec mieru Āboltiņai…neskrien notikumiem pa priekšu!…:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.09.2011. 17.48

    zanE. Malējais. -“naids…..reāls naids viņam pret Āboltiņu”…..un ne tikai Malējam…
    ________________________
    Arī man:) Drīzāk nepatika, dusmas, gluži tāpat kā par Zatlera improvizācijām, kurās vieni atrod loģiku, citi tas trūkumu. Abi viens otra vērti:) Kā var aizstāvēt Āboltiņu, ja viņas, Jaunupa un Štokenberga dēļ V cietusi vislielākos zaudējumus vēlēšanās?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 26.09.2011. 17.51

    …lno…tikai kā piemēru minēju – cik ātri spējam izveidot aplamu viedokli un pēc tam ar putām uz lūpām cīnīties, lai to aizstāvētu…:))

    P.S….tikai aizmirsi pieminēt, ka zaudējumus cieta arī tādu vēlētāju dēļ, kuri meklē “svaigu gaļu” un pēc tam atkal ir neapmierināti par kārtējo vilšanos…
    …naktstauriņa sindroms?…:))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.09.2011. 17.53

    malējais – nu tad gaidam, kā teica man viens pazīstams kekss, kas jau padsmit gadus profesionāli nodarbojas ar situāciju modelēšanu , tad šī gada situācija izceļas ar to ,ka daudziem liekas ,ka viņi zin kā noritēs lietas, bet patiesībā versiju ir tik daudz…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 26.09.2011. 18.17

    zanE… ..naktstauriņa sindroms?…:)) +++ Vai tā tomēr nav vēlme domāt pašam ar savu galvu? Cik nu tas LV politikā ir iespējams.

    Nekad mūžā es nebalsošu par partiju, kura pieļauj ” labprātīgu” koalīciju ar SC. Piekrītu Ino, ka Aboltiņa@Jaunups un Co ir izdarījuši lielu postu Vienotībai. Šinīs vēlēšanās NA gandrīz dubultoja savus mandātus galveno kārt pateicoties manis minētajiem V “politiķiem” . Esmu par to pārliecināts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.09.2011. 18.25

    Rinķī apkārt – atkal nosapņoju , bet sapnis ir tāds, ka V baidās koalīciju tikai ar ZRP un NA , jo NA ir reizēm neprognozejams pasākums, kas rada bažas par ne pārāk ilgu koalīcijas pastāvēšanu. ZZS būtu kā buferis stabilitātei….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > garausiitis 26.09.2011. 18.56

    klusais, piekritu tev.
    ja Raivis Dzintars veleshanu nakti ta ka X-failos pazinjo ka viss jau ir kautkur bez vinja nolemts, ja zhurnalistu TV kameram Iesalnieks turpina radities NSDAP sinepjkrasas krekla ar melnu shlipsi tad tas tiesham varetu but nenoturigs pasakums.
    kad Zatlers bus novests lidz krizei japarliecina atsaukt sarkano liniju uz ZZS, tie ja grib dzivot varetu begt no sava mera ka no spitalibas.
    katra zinja ir jabut variantiem ja Maskavas partiju par tadu neuzskatam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 27.09.2011. 22.52

    -> klusais

    eh, nevarēju neiekrāmēt.

    Par Āboltiņu tā kā sen zināmas lietas, bet tomēr labs kopsavilkums:
    http://www.pietiek.com/raksti/kapec_solvita_aboltina_vairs_nemil_saskanas_centru

    un par koalīcijas veidošanu Vienotības izpildījumā:
    http://www.pietiek.com/raksti/zrp_var_atstat_opozicija;_dombrovskim_maz_izredzu_tikt_nominetam

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > garausiitis 27.09.2011. 23.04

    -> zanE

    tā kā ļoti apkopojošs vēstījums par Āboltiņas varoņdarbiem, nevarēju atturēties:

    http://www.pietiek.com/raksti/kapec_solvita_aboltina_vairs_nemil_saskanas_centru

    tas tad arī izskaidro, kādēļ dusma rauj uz šo tēlu, kurš ir viens no būtiskiem traucēkļiem darbotiesspējīgas koalīcijas veidošanā:

    http://www.pietiek.com/raksti/biede_ar_alternativiem_koaliciju_modeliem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 27.09.2011. 23.51

    Malējais – domā , ko jaunu pastāstīji?
    P.s. Par ZZS lomu ieliec kaut kur maciņā , nav teikts , bet ja nu….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 28.09.2011. 00.18

    > klusais. Protams, ka NA neprognozējamība ir milzīgs bieds un apdraudējums Latvijai. Toties visiem sen ir zināms uz ko velk SC. Un tas jau nu nemaz neapdraud, jo ir tak zināms. Tā?
    :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 28.09.2011. 02.24

    …Malējais…vai Tu esi vīrietis?…:))….lapsāna un pietiek.com tiražētos sacerējumus pieņemt kā “pēdējās instances patiesības nesējus”…tas tāds tirgus bābas līmenis….

    …”tas tad arī izskaidro, kādēļ dusma rauj uz šo tēlu, kurš ir viens no būtiskiem traucēkļiem darbotiesspējīgas koalīcijas veidošanā”…
    —————
    …Tavuprāt, bez SC nav iespējams izveidot darbotiesspējīgu koalīciju?…
    …nabadziņš!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.09.2011. 13.33

zanE. Mūžu dzīvo, mūžu mācies:) Ar pateicību gaidīšu skaidrojumu.

0
0
Atbildēt

1

    andris902 > dro 26.09.2011. 13.38

    …lno… :))

    lētticība – vispārināta īpašība – lētticīgs; nepamatota un nepārdomāta uzticēšanās.

    naivums – vispārināta īpašība – naivs; tāds, kam trūkst dzīves pieredzes; bērnišķīgi labsirdīgs, atklāts, vientiesīgs.

    /Latviešu valodas skaidrojošā vārdnīca/

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 26.09.2011. 13.00

no rīta klausījos Āboltiņu.
tas viņas čūskas stils ar mīļu smaidiņu dragāt melus un manipulējošus viedokļus vienkārši uzdzen kokā.
tā varaskāre viņu nobeigs no iekšas. tik ļoti viņai negribās zaudēt silto vietu un par katru cenu palikt pie teikšanas, kaut partija ir tikai trešajā vietā.

neesmu ZRF vēlētājs, bet uzjautrināja Sprūdža Twitteris vakar pusnaktī:
“Ja ZRP būtu brandbook, tad pirmais teikums tajā paskaidrotu, ka logotipu aizliegts izvietot blakus salātzaļiem elementiem un v-veida kāšiem.”

rīta intervija atsita atmiņā to, kā Āboltiņa Jaunā Laika ārkārtas kongresā tika par partijas šefeni, uzmetot savus partijas biedrus. Šī būtne spēj publiski sarunāt vienu, bet aiz muguras darīt tā, lai pati tiktu pie varas, da vēl pati par sevi novēlēt.

+3
-4
Atbildēt

0

kateee88 26.09.2011. 12.45

Runāt varat cik gribat, bet vienīgā sakarīgā alternatīva SC ir ZZS. Pasakiet, lūdzu, kurā civilizētajā valstī šādi ģērbti cilvēki būtu meklējami valdības koalīcijas tuvumā?

http://www.bildites.lv/images/7wfio0r6fd4vibj5s0bb.jpg

+2
-6
Atbildēt

8

    janazakovica > kateee88 26.09.2011. 12.59

    cilveks viekarsi ludz vardu…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > kateee88 26.09.2011. 13.05

    -> JaJēkabsons

    beidz te dezinformēt tautu, ievietojot bildi bez komentāriem par kontekstu!!!
    tas ir sen un vismaz iepazīsties, kas ir cilvēks pa kreisi:

    http://visulatvijai.blog.com/2010/06/08/dzintars-par-tiksanos-ar-lndp-lideri-osipovu-pinas-pretrunas/

    riebjas šitādi latvieši….nožēlojamie!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > kateee88 26.09.2011. 13.07

    Pasakiet, lūdzu, kurā civilizētajā valstī šādi ģērbti cilvēki būtu meklējami valdības koalīcijas tuvumā? +++++Nu re, uzdodot šādu jautājumu, pats sev atradi veiksmīgu un izglītojošu nodarbošanos:) Paņem kādu duci Rietumu redzamākos politiķus un papēti viņu biogrāfijas. Pēc tam uzraksti blogu – būs mums visiem interesanti palasīt. Bet katru gadu vienu un to pašu ” bildi – kompromatu” :)gan publicēt nevajag, jo laiks taču iet uz priekšu – viss mainās un var iznākt tā, ka pēkšņi vairs pats nesapratīsi, kurā mirklī būsi nonācis neveiklā situācijā :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kateee88 > kateee88 26.09.2011. 13.53

    Nav svarīgi, kad un kur – svarīgs ir fakts kā tāds. Rietumos esot redzamam tādās bildēs par politisko karjeru varētu aizmirst.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > kateee88 26.09.2011. 14.13

    -JaJēkabsons

    pirmkārt jau gribās jautāt – Tu tātad dzīvo Austrumos?
    otrkārt – neaizmirsti Austrijas un citu valstu piemērus, kur var atrast jau ko nesalīdzināmi nopietnāku.
    un ja kādam Tevis minētajos “Rietumos” būtu, ko bilst, tad sen jau SC to būtu pa visu pasauli izvazājis. Un kur tad ir??

    Tās ir Tavas mazā, bailīgā un mūžam lokanā latvietīša bailes, kurš vienmēr skatās, ko par viņu teiks un nodomās. Paskaties uz krieviem, vai viņus uztrauc kāda viedoklis? Es gan neiesaku Tev viņiem līdzināties, bet viela pārdomām…..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > kateee88 26.09.2011. 14.20

    Nevajag pārspīlēt! Princi Viljamsu vai brāli redzējām! Nu un? Rietumos tādai partijai, kuras biedri izķēmo, izdemolē kaous un partijas vadītājs melo TV būtu beigas! Rietumos partijai, kas draudētu ar Biškeku un aizstāvētu kara noziedznieku, kas grūtnieci sadedzina būtu beigas!!!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > kateee88 26.09.2011. 14.22

    soory, drukas kļūda, kas izdemolē kapus, nebūtu nākotne!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kateee88 26.09.2011. 16.16

    to JaJekabsons
    Vai tu, fašistu mērgli, apgalvosi, ka kapu apgānīšana, lai saniegtu savus politiskos mērķus, un nomelnotu savus politiskos pretiniekus, liekas normāla?
    Nevienai tautai uz pasaules tas nav pieņemams, tikai SC atbalstītājiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 26.09.2011. 12.41

Valdis Lācis _..pieturoties pie saviem mērķiem un vērtībām._
~~~~~~~~~~~
jaa, ta ir pareizi. neaizmirstot tos un neatkapjoties no tiem.

+2
0
Atbildēt

0

Edzs 26.09.2011. 11.59

viena no vakardienas analitiskajiem raidijumiem, “Neka Personiga”, vai “De Facto” uzstajas 90-to gadu viena no Tautas Frontes liderem Triszvaigzhnju ordenja kavaliere Velta Chebotarenoka. vinja isa uzruna lika padomat mums cik nopietni kopsh 90-tiem gadiem morala degheneracija tautas apzinju ir gravusi ja tagad dazhi no mums ir gatavi aicinat valdiba Interfronti. SC ir pec visam pazimem ta pati Interfronte, tas pats ienaidnieks kas neatzist musu valsts pamatus un ienist latvieshus ka pamattautu. 90-tajos pat teoretiski tada iespeja biedroties ar ienaidnieku butu noraidita ka absurda.
veletos velreiz noklausities vinjas uzrunu interneta, bet nepiefikseju kura tieshi no raidijumiem vinja uzstajas.
varbut te kads var man to pateikt?

+5
-1
Atbildēt

3

    trewe2 > Edzs 26.09.2011. 12.21

    Tante Sidra, Galīgi iestigt pagātnē nebūtu īsti saprātīgi. Tad jau arī iesaistīties Latvijai kaut kādās attiecībās ar Vāciju ir nepieļaujami, jo tie “700 verdzības gadi”. Latviešu komunistus, kuri nosliecās neatkarības pusē nenoraidīja LTF. Tādi komunisti balsoja – par – gan 04/05/1990 gan 21/08/1991. Uz situāciju jāraugās elastīgāk, bet, kas tiesa, strikti pieturoties pie saviem mērķiem un vērtībām.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 26.09.2011. 12.46

    De Facto 25.09.2011
    http://ltvzinas.lv/?n=zinas&id=3824
    Vilis Vitols 6.20 – 7.40
    Velta Chebotarenoka 9.20 – 10.20

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 26.09.2011. 15.13

    Velta Čebotarenoka,
    AP deputate:
    „Man šodienas situacija atgadina laiku pirms 20 gadiem, kad darbojas Latvijas Tautas fronte un Interfronte, un toreiz nebija tada doma, ka varetu ar viņiem sadarboties. Vai SC deputati iet pie Mates Latvijas un noliek ziedus, nē, neesmu tur nevienu redzejusi, bet 9. maija pie Uzvaras pieminekļa, tur viņi iet.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 26.09.2011. 10.59

prezidents butu japardevee par rezidentu leberga un bij.cekistu komunistu.

+2
-3
Atbildēt

1

trewe2 26.09.2011. 10.43

dzeris49, Pagaidām gan iespaids tāds, ka iniciatīva ir SC pusē…
—————-
Kas liek tā domāt? Man no tiesas interesē, kā šo var pamatot!

+1
0
Atbildēt

6

    mary75 > trewe2 26.09.2011. 11.10

    Vienkārši vajag padomāt, kurš, pagaidām, ir ieguvējs, un kuras partijas zaudētājos, vismaz, savu vēlētāju priekšā.
    Un ieguvēji noteikti ir SC, jo uzreiz pēc vēlēšanām tur prevalēja doma, ka, kaut arī viņi pirmie, valdība tiem nespīd, jo V, NA un ZRP kopā virs 50%, bet tagad viņi jau reāli domā, ka būs valdībā.
    Vēl ieguvusi NA,zaudētāji – ZRP un V, kurām vajadzēja izveidot ciešu koalīciju uzreiz pēc vēl., un tad tie varētu diktēt savus noteikumus, tagad viņi uzvedas tā, it kā būtu ielasmeitas, kuras gribētu sevi pārdod pēc iespējas dārgāk, nevis tā, kā būtu izdevīgāk valsts intersēm.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 11.21

    dzeris49, Vienkārši vajag padomāt, kurš, pagaidām, ir ieguvējs, un kuras partijas zaudētājos, vismaz, savu vēlētāju priekšā.
    —————-
    Tas jau neko neizsaka par iniciatīvu! Iniciatīva nozīmē – vadīt un virzīt procesu. Šajā nozīmē ne SC ne NA ne vada, ne virza, tikai gaida, ko lems ZRP+V. Manuprāt, tas, ko jūs aprakstāt, ir taktisko manevru socioloģiskā atbalss. Tam nav nekāda sakara ar iniciatīvu!

    Un ieguvēji noteikti ir SC…
    Vēl ieguvusi NA,zaudētāji – ZRP un V…
    ————————
    Nonākot pasīvā pozīcijā koalīcijas formēšanas brīdī, ieguvumi būs mizerabli, salīdzinot ar aktīvo partiju potenciālajiem guvumiem.
    Ja ar šo atkal jau ir domāta socioloģiskā atbalss, tad tā šobrīd nav būtiska nevienam no spēkiem. Viņu “atskaitīšanās” vēlētājiem ir pēc gada (pašvaldības) un pēc 3 gadiem. Līdz tam šie ūdeņi būs jau aiztecējuši. Partijas šobrīd apdraud iekšēja nestabilitāte un, kas maz ticams, protestējoši cilvēki uz ielām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > trewe2 26.09.2011. 11.49

    Ja procesu rezultāti, vismaz patreizējie, faktiski, ir SC intersēs, tad jau loģiski būtu pieņemt, ka SC arī virza tos procesus, kādā veidā, to mēs varam tikai zīlēt, droši vien, ne tik atklātā un tiešā veidā.
    Un, lai kā arī beigtos šīs ZRP un SC ieilgušās sarunas, būs SC valdībā vai nebūs, tas būs ieguvējs jebkurā gadījumā, jo varēs teikt – mēs jau piekāpamies, kur tikai varējam, nacionalisti mūs vienkārši negribēja, jo mēs, vairākumā, esam krievi, par draudzību ar Krieviju, utt, parastais PR tādos gadījumos.
    Un ZRP un V būs zaudētāji jebkurā gadījumā, tāda V nenoteikta rīcība uzreiz pēc iepriekšējām vēlēšanām, mētāšanās no SC uz NA, krēslu dalīšana, arī maksāja tai daudzu balsu zaudēšanu, ar ZRP notiks tas pats, lai kā tās sarunas arī nebeigtos.
    Ja ZRP un V uzreiz pēc vēlēšanām būtu pateikusi – mēs nevaram iet ar SC, jo mums nesaskan ne ekonomiskā programma, ne domas par eiro ieviešanu, ne ārpolitika, ne iekšpolitika, un kur nu vēl jautājumi attiecībā uz tiesiskumu ( kopīgie PLL, ZZS, SC balsojumi), un tam nav nekāda sakara ar to, ka SC vairākums ir krievvalodīgo, tad V un ZRP noteikti būtu ieguvēji.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 12.10

    dzeris49, SC interesēs bija koalīcija ar ZZS un PLL. Šīs koalīcijas darbošanos mēs varējām vērot 10. Saeimā. Vējoņa brauciens uz Maskavu bija ļoti zīmīga lieta, jo ZZS turēja zelta akciju. Tas plāns, pateicoties Zatleram (es domāju, ka viņš Saeimu atlaida aizvainojuma dēļ, bet sanāca labs rezultāts) ir sabrucis. SC vairs nevar virzīt procesus, jo viņiem nav sabiedroto.
    Kā jau rakstīju pagājušo nedēļ, SC ir slikta situācija, jo vņniem nav labu risinājumu- vai koalīcijā, vai opozīcijā, viņi zaudē savus vēlētājus. Viņu atrunas par nelaišanu pie varas tiek šobrīd skaisti apietas, spēlējot ņemšanu varā (ja tāds ir plāns). Vai arī viņu atrunas par spiedienu, lai tiktu varā piedotas netiks, jo viņi (SC) taču būs nolieguši svēto – NEokupāciju un ekonomisko populismu.
    Savukārt ZRP separātās sarunas ar SC bija pagalam muļķīgs solis, kas, šķiet, pamatojās viņu aprēķinā spēlēt pret V, lai mazinātu tās ietekmi koalīcijas kodolā, bet pavērsās pret pašu ZRP un ļāva V pārņemt iniciatīvu. Ja mēs šobrīd raugāmies uz koalīcijas formēšanos, tad to virza un vada 3. vietaS ieguvēji. Interesanti :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 13.28

    …kaut kā nespēju pievienoties eiforijai par SC okupācijas fakta atzīšanu…tas bija tikai viens teikums, kuru mēs izceļam no konteksta un uzdodam vēlamo par esošo…Ušakovs runu teica angļu valodā, diez vai kāds no viņa vēlētājiem to pat uztvēra un saprata…krieviski rakstošajos mēdijos par šo ziņu – ne vārda…
    …drīzāk šķiet, ka “priecīgā” ziņa ir stipri pārspīlēta, jo slēdzot koalīcijas līgumu, nebrīnītos, ja tiktu iekļauti punkti par SC vēlamo moratoriju…un ZRP vajadzīgs SC tikpat ļoti, cik SC zatleristi…piekāpšanās būs…un no abām pusēm!…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > trewe2 26.09.2011. 14.04

    Es vispār nesaprotu to absurdu, ka no tā, atzīs tas SC to okupāciju, vai neatzīs, uztaisīts fetišs un tā ir, gandrīz vai, vienīgā lieta, kāpēc SC nav pavisam balts un pūkains.
    Tāda jautājuma cilāšanai vien būtu uzreiz jāizslēdz SC no koalīcijas kandidātu saraksta, tas ir tikpat kā apspriest, vai Zeme riņķo ap Sauli, vai otrādi, te jau sen visam jābūt skaidram, un, ja SC tas nav skaidrs – ko te vispār runāt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 26.09.2011. 09.36

Vēl ir interesanta iespēja, ka šobrīd klusām tiek mēģināts uztaustīt SC “sarkanās līnijas”, lai tad ar tām spēlējoties, izveidotu SC pašu atteikšanos no koalīcijas. Šķiet, ka šoreiz SC ir gatavs kāpt pāri visām savām sarkanajām līnijām, lai tikai būtu valdībā. Tas arī ir interesanti un paver iespējas SC veidot kā māla piku :) “Visļaunākais” SC ir tas, ka pat nonākot valdībā šobrīd, viņus var no valdības izmest un aizstāt ar NA jebkurā mirklī.

+2
-4
Atbildēt

3

    dro > trewe2 26.09.2011. 10.22

    Valdis Lācis…paver iespējas SC veidot kā māla piku…
    _______________________
    Vai lētticīgie tāpat kā zivis vislabāk ķeras no rīta?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > trewe2 26.09.2011. 10.34

    Pagaidām gan iespaids tāds, ka iniciatīva ir SC pusē, un tas gan izraisa V un ZRP attālināšanos, gan abu un NA attālināšanos, gan šķelšanos abu partiju iekšienē.
    Ne par velti SC konsultēja Kremļa polittehnologi, kas ir meistari uz provokācijām un uzmešanām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 10.41

    Ino, No rīta noteikti sliktāk, kā vēlu vakarā :)
    SC, no tiesas, ir, varas vēlmes dēļ, kļuvis kā amorfa massa, kurai nav nekādu striktu politisku vai ekonomisku nostādņu. Es, protams, saprotu, ka tur partiju iekšienē ir skaidra programma – Latviju ievirzīt Krievijas ietekmes zonā ar krievu valodas dominanci pielikumā. Tomēr, arī skaidra apziņa tiklai dāmai, ka tas vecis sirds dziļumos alkst viņu ievilkt gultā, neliedz viņai pakoķetēt un pat aiziet uz teātri ar viņu… ;) Galvenais ir, nezaudēt iniciatīvu un kontroli pār norisēm ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

trewe2 26.09.2011. 09.20

Tas, ko es pagaidām neizprotu līdz galam, ir V vēlme ņemt Labklājības ministriju. Ja ir koalīcijā SC, tad tas nu būtu, manuprāt, nododams viņiem, lai aplauž savu vēlētāju sapņus pret realitāti. Vienīgais izskaidrojums šim, ko varu iedomāties, ir V vienaldzība pret politiskajām rotaļām un vēlme tiešām šo nozari sakārtot. Negribētos ticēt, ka V ir tik ļoti “pareiza” partija.

+2
-1
Atbildēt

36

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 10.51

    …Valdis Lācis….nemaz tik senā pagātnē nav jālūkojas, lai saprastu, ko nozīmēja atdot VM Mirttantei Rozentālei, kuras saimniekošana VM izpaudās tikai ar miljonu pieprasīšanu no valdības…atdodot SC Labklājības ministriju, situācija būtu identiska – neko nevaram izdarīt, jo mums nedod naudu!…ļaunā valdība mērdē pensionārus utt. …populisti savu iedabu tik ātri nemaina…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 10.59

    zanE, Te nu ir tā interesantā situācija, ka mūsu Satversme paredz koalīcijas. Tas nozīmē, ka konkrētas nozares attīstības politiskais virzītājs ir ministrs! Uz SC bļaušanu par naudas trūkumu ir 2 atbildes, kuras viņi teicami zina paši:
    1) Viņi jau ir akceptējuši fiskālo rāmi un virzību.
    2) Viņu rokās bija ministrija un visas iespējas to attīstīt un pat argumentēt valdībā finasu lietas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 11.25

    …ir tikai viens apstāklis, kas jāņem vērā – lētticīgais vēlētājs, kurš dzird tikai to, ko vēlas saklausīt…
    …SC dažas stundas pēc vēlēšanām atkāpjas no saviem priekšvēlēšanu solījumiem – vai būtu dzirdama kāda neapmierinātība, ka šie ir savējos piekrāpuši un gatavojas “uzmest”?…..klusums!…jo viņu vēlētājs un arī dažs labs latvietis pieņems SC rīcību bez nosodījuma, jo tie takš ir “savējie/mūsējie”…tāpat kā Rīgas domē….
    …un tas jau ir bīstami – iedodot viņiem varu, bet to neļaujot realizēt…tiks vairota viņu popularitāte – labie darītāji pret sliktajiem ierobežotājiem…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 11.32

    zanE, …un tas jau ir bīstami – iedodot viņiem varu, bet to neļaujot realizēt…tiks vairota viņu popularitāte – labie darītāji pret sliktajiem ierobežotājiem…
    ————————
    Tā saucamo kodola vēlētāju viņi, protams, nezaudēs. Tomēr, šobrīd viņi ir piesaistījuši sev visādus svārstīgos vēlētājus, kuri ir nopērkami ar brīvbiļeti transportā un solījumu par pensiju. Šos viņi pazaudēs gan. Arī tos, kuri ir, faktiski, PCTVL vēlētāji ar stipri radikāliem krievu nacistu uzskatiem, SC zaudēs, jo atkāpsies no jebkādas krieviskuma realizācijas. Tātad, ir iespēja, lietojot astronomijas terminus, novilkt SC viņu hallo :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 26.09.2011. 12.14

    zanE.. .vai būtu dzirdama kāda neapmierinātība, ka šie ir savējos piekrāpuši un gatavojas “uzmest”?
    ___________________
    Neprotestē tādēļ, ka nav uzmesti, jo saprot, ka galvenais uzstādījums – revanšs paliek spēkā, un viss, kas tiek upurēts, ir ziedots šī “cēlā mēŗķa” saniegšanai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 12.27

    Ino, Un, ja viņus neņem koalīcijā vienkārši uzreiz paziņojot, ka viņi ir neņemami pēc būtības, tad šis viņu elektorāts un viņu klātpievilktie balsotāji pēkšņi viļās viņos? Domājiet radoši, saskatiet situācijas multi – lateralitāti! Esat uz laukuma, kur visi un viss kustās un mainās. Stāvēt kā mietam nozīmē zaudēt jebkādu ietekmi un kļūt par marginālu kladzinātāju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 26.09.2011. 12.28

    to zanE …
    Pat ja atklātos, ka Ušakovs izvaro un ēd mazus bērnus, viņa elektorāta domas nemainītu. Galvenais, naidīgums pret Latviju un latviešiem, no tā taču necieš.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 12.30

    …Valdis Lācis….vai Tu esi naivs vai vairāk – lētticīgs?…vai Tev ir pārliecība, ka SC pirms vēlēšanām solot vienu, pēc vēlēšanām atkāpjoties no solījumiem, valdības izveidošanas procesā dodot nākošos solījumus….nokļūstot valdībā – tos pildīs?…nepieļauj iespēju, ka šobrīd viņi ir gatavi uz visu, lai tikai tiktu pie varas un tad – tad parādītu īsto dabu!…vai mums šobrīd šāds eksperiments ir nepieciešams?…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 26.09.2011. 12.32

    to Valdis Lācis
    “SC zaudēs, jo atkāpsies no jebkādas krieviskuma realizācijas.”

    Tur jau tā lieta, ka SC krieviskums izpaužas WWII slavināšanā un lepnums par desmitiem miljonu tā nevainīgu upuru, kā arī visa latviskā un eiropeiskā zvēriska nīšana.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 12.45

    zanE, …nepieļauj iespēju, ka šobrīd viņi ir gatavi uz visu, lai tikai tiktu pie varas un tad – tad parādītu īsto dabu!…
    ————–
    Ja būtu situācija, ka nav alternatīvas SC, lai veidotu valdību, es pat būtu ļoti pārliecināts par šādu scenāriju. Tā kā SC nav vienīgais iespējamais partneris, tad šāda iespēja ir stipri neticama, jo tas uzreiz noliek viņus uz opozīcijas soliņa, vietā paņemot NA. Vienīgais, ko es nezinu, ir tas, kā tiek nodrošināta koalīcijas līguma izpilde. Kas ir tas, kas kalpo par šī līguma segumu. Jums ir kāda ideja par šo?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 12.49

    ombros, Es neesmu dzirdējis, ka SC lepotos tieši ar NEVAINĪGIEM upuriem. Citādā ziņā SC tik tiešām ar lielām grūtībām spēj izspļaut pār lūpām lietas, kas norāda uz PSRS lomas karā neviennozīmību. Šobrīd ir iespēja SC turpināt “spīdzināt” ar šādu vīņiem neizrunājamu vārdu un faktu izrunāšanu skaļi :) man, teiksim, ir prieks vērot, kā Ušakovs mokās ar to okupāciju. Es ar nepacietību gaidu, lai viņu un citus tur SC pamoka ar vēl visādām viņuprāt “ķecerībām” :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 12.58

    …Valdis Lācis…kas ir koalīcijas līgums?…to varētu nosaukt par skaisto nodomu protokolu…cik tas ir svarīgs, to nodemonstrēja ZZS iepriekšējā valdībā un sākās futbola terminoloģijas piemērošana….
    …pieņemsim, ka SC ir nokļuvis valdībā un mēģina atgriezties pie “saviem” vēlētājiem doto solījumu realizēšanas, faktiski – valdības darba destabilizēšanas….un tagad pamēģini viņus izmest no valdības!…vai vari iedomāties kādi argumenti tiks likti lietā?…par apspiešanu, par neļaušanu strādāt un pirmais būs nacionālais arguments…rezonanses apmērus vari iedomāties?….un nešaubies, Krievijas polittehnologi strādās slapjām pierēm….
    …un arī daļai vēlētāju būs nocirsts sapnis pašā saknē, jo neviens jau nezinās – kā būtu, ja būtu….bet nākošās vēlēšanas ir pēc 3 gadiem…vai lētticīgais vēlētājs būs kļuvis gudrāks?…

    …P.S. …nupat LR1 kāds vēlētājs jau saka – SC nemaz nav tik slikts, viņš vairāk domātu par maznodrošinātajiem…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 26.09.2011. 13.25

    vai Tu esi naivs vai vairāk – lētticīgs?.
    _________________
    Tu tiešām tā domā vai tas ir tikai tavs viedoklis?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 13.29

    …lno…gribi skaidrojumu vārdiem “naivums” un “lētticība”?…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 13.37

    zanE, …kas ir koalīcijas līgums?…to varētu nosaukt par skaisto nodomu protokolu…
    ——
    Nejauksim valdības deklarāciju ar koalīcijas līgumu :)

    …un tagad pamēģini viņus izmest no valdības!…vai vari iedomāties kādi argumenti tiks likti lietā?…par apspiešanu, par neļaušanu strādāt un pirmais būs nacionālais arguments..
    —————-
    Izmešanai argumenti būs vai nu koalīcijas līgums, vai arī kaut kas, ko SC būs sadarījuši. Kremlinu trakošana, protams, neizbēgama. Bet tā ir gaidāma jebkurā versijā.

    …un arī daļai vēlētāju būs nocirsts sapnis pašā saknē
    ———–
    Kas arī ir tas mērķis. Un tie vēlētāji migrēs prom no SC.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 26.09.2011. 13.38

    Valdis Lācis ….
    …Esat uz laukuma, kur visi un viss kustās un mainās. Stāvēt kā mietam nozīmē zaudēt jebkādu ietekmi un kļūt par marginālu kladzinātāju…+++ ir lietas, kuras nedz kustēsies, nedz mainīsies ne LR Satversmē, nedz ārpolitikā uc, ja vēlamies saglabāt savu valsti :) Šīs nemainīgās lietas tad mums ir arī jāaizstāv – kaut vai ar mietiem :)

    …Vienīgais, ko es nezinu, ir tas, kā tiek nodrošināta koalīcijas līguma izpilde. Kas ir tas, kas kalpo par šī līguma segumu. Jums ir kāda ideja par šo?…+++koalīcijas līgumu nodrošina kopīgs mērķis, un tikai, kādēļ viss tik ļoti jāsarežģī? :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 13.38

    zanE, …gribi skaidrojumu vārdiem “naivums” un “lētticība”?…:))
    ————-
    Es gribētu, ja nav iebildumu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 13.41

    …lūdzu!…:))

    lētticība – vispārināta īpašība – lētticīgs; nepamatota un nepārdomāta uzticēšanās.

    naivums – vispārināta īpašība – naivs; tāds, kam trūkst dzīves pieredzes; bērnišķīgi labsirdīgs, atklāts, vientiesīgs.

    /Latviešu valodas skaidrojošā vārdnīca/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 13.45

    …Valdis Lācis…”Kas arī ir tas mērķis. Un tie vēlētāji migrēs prom no SC.”

    …kāpēc netiek pieļauta otra iespēja – saliedēt un pavairot vēlētāju loku, lai SC savus mērķus sasniegtu?…nu, ir taču mums RD uzskatāms piemērs!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 13.47

    rinķī apkārt, Šīs nemainīgās lietas tad mums ir arī jāaizstāv – kaut vai ar mietiem :)
    ————-
    TĀS lietas, protams! Tikai nevajag tajās lietās ieskaitīt un apkarot arī demokrātijas izpausmes :)

    …koalīcijas līgumu nodrošina kopīgs mērķis….
    —————-
    Tā nu gan tas nav! Līgums ir tieši tādēļ, lai pildītu vienošanos par to, kur viedokļi atšķiras! Ja visā viedokļi sakrīt, tad tā ir viena partija, nevis vairāku dažādu partiju koalīcija. Tad ja ir 1 partija, tad jau nav vispār tāda koalīcijas līguma, jo ar ko tad koalicionēs ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 13.52

    zanE, …kāpēc netiek pieļauta otra iespēja – saliedēt un pavairot vēlētāju loku, lai SC savus mērķus sasniegtu?…nu, ir taču mums RD uzskatāms piemērs!…
    —————-
    Tapēc netiek, ka tas ir pretrunā ar loģiku. Kā var vēlētājs saliedēties un vairoties, ja partija nepilda savus solījumus ne krievu nacistiem ne latviešu naivajiem pensionāriem? RD ir slikts piemērs, jo:
    1) RD ir koalīcija ar Šleseru, kas ir māti pārdot gatavs, ja var par to naudu nozagt. Tādā koalīcijā SC, protams izskatās labi un pilda solījumus.
    2)RD ir minimāli politiskie lēmumi. Vairums ir saimnieciskie ar domu par “otkatu”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 26.09.2011. 13.57

    Valdis Lācis …Par koalīcijas līgumu, kā Jūs te skaidrojat – tā ir ” ķīmija,” jeb ” pokeris” , kā LV iekšpolitiku raksturoja eks – deputāts I. Kalniņš :)

    Šoreiz bez tā var izstikt. Vienotībai, ZRP un NA uz SVF, eiro, tiesiskumu uc līdzīgām lietām ir vienāds skatījums. Tāds tas bija arī pirmsvēlēšanu retorikas laikā. NA un Vienotībai līdzīga nostāja bija arī 10 Saeimā, nerdzu neviena iemesla, kādēļ būtu jāvelk koalīcijā SC. Tad jau labāk ZZS. Atšķirībā no SC, ZZS nebalso pret NATO misijām, neatbalsta Krievijas iebrukumus kaimiņvlastīs utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 14.17

    rinķī apkārt, Par koalīcijas līgumu, kā Jūs te skaidrojat – tā ir ” ķīmija,” jeb ” pokeris”…
    ————
    Manis pēc, sauciet to kaut par tingel-tangeli. Tas ir līgums, kuru Jūs sajaucāt ar valdības deklarāciju.

    Šoreiz bez tā var izstikt. Vienotībai, ZRP un NA uz SVF, eiro, tiesiskumu uc līdzīgām lietām ir vienāds skatījums.
    —————–
    Nav gan. Ir, ziniet, tāds mūdzis I. Parādnieks, kurš, teiksim pirms vēlēšanām pasludināja, ka Latvijai nevajag nekādu EUR (tuvākie domubiedri SC). NA taisa pigorus ar dārgiem referendumiem par latviešu valodu skolās, ar to draudzīgi piespēlējot Lindermanim, bet par latviešu valodās mācīšanu bērnudārzos tiem mūdžiem viedoklis nebija. Es uzskatu, ka tā VL ir pa pusei margināļu un pa pusei Kremļa aģentu organizācija, uz kuru arī te lērums cilvēku ir nopirkušies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > trewe2 26.09.2011. 14.30

    …Valdi Lāci…:))
    …mūsu vēlētājs ar sevišķu loģisku domāšanu nekad nav izcēlies…kaut vai atceramies Jūrmalgeitu, 7 treknos gadus utt. … vēlētājs ir neprognozējams – vienu dienu kādu var iecelt dievības kārtā, bet nākošā – sist krustā…
    ….kāpēc SC vajadzīgs moratorijs?…jo ir specifiski jutīgi jautājumi, kuri šobrīd ir jāpabāž pagultē, bet deklarējot sevi kā kreisos ar sociāldemokrātisku ievirzi – tā jau ir iespēja manipulēt ar cilvēku prātiem, it īpaši ar maznodrošināto…
    …neaizmirsti, ka visi nākam no padomijas, ar bezmaksas izglītību, medicīnu, lētiem komunālajiem pakalpojumiem utjp. …bezmaksas transports pensionāriem Rīgā, ir kā uzskatāmais piemērs pārējām Latvijas pilsētām…un vienlaikus izslēdz ļautiņiem to smadzeņu puslodi, kas spēj saprast, ka pārējiem par to jāmaksā dubultā….
    …uz nākošajām vēlēšanām pasolīs bezmaksas veselības aprūpi…iespējas, kur izpausties ir ne mazums…aiz SC stāv pieredzes bagāti polittehnologi, pret kuriem mūsējie izskatās – kā zīdaiņi autiņos….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 26.09.2011. 14.35

    to Valdis Lācis
    Lai viņi aplauž sava elektorāta sapņus palikdami opozīcijā. Lai viņu vēlētājam zūd ilūzijas, ka Eiropas valstī valdībā var būt partija, kas pilda kremļa fašistu rīkojumus.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 26.09.2011. 14.41

    to Valdis Lācis
    Cik noprotu, 9. maijā tie fašistu kuces bērni lepojas ar nopostītām pilsētām, nogalinātiem civiliedzīvotājiem, marodieru trofejām un izvarotām nevarīgām večiņām. Cita jau nekā viņiem nav.
    Neesmu manījis, ka viņi sev bērtu pelnus uz galvas par krievu drausmīgiem noziegumiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 14.43

    zanE, …mūsu vēlētājs ar sevišķu loģisku domāšanu nekad nav izcēlies…
    ———–
    Nu, par to jau Kurts Vonnegūts ir pateicis to slaveno 50% dalījumu :)

    kāpēc SC vajadzīgs moratorijs?
    ————-
    Tapēc, ka, cerot gūt uzvaru vēlēšanās kopā ar ZZS un PLL, SC gatavoja platformu šādas koalīcijas iebarošanai latviešu vēlētājam. Nu, nesanāca :) Līdz ar to, moratorija ideju aplauza ZRP+V jau ļoti strauji.

    uz nākošajām vēlēšanām pasolīs bezmaksas veselības aprūpi…
    —————
    Bet, protams! Ja paliks opozīcijā, tad būs brīvas rokas, ja pabūs pozīcijā, tad muldamais būs drusku ierobežots, jo kaut vai no PCTVL varēs smagi norauties. Kaut kā te visi piemirsuši PCTVL, kuri spiež uz SC un ar cerību arī gaida SC nonākšanu valdībā un “sasmērēšanos”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 26.09.2011. 14.47

    Valdis Lācis….. Es uzskatu, ka tā VL ir pa pusei margināļu un pa pusei Kremļa aģentu organizācija +++ Es to pašu teiktu par SC :) Bet mūsu mazais ” strīdiņš” tikai vēlreiz parāda, cik negodīgi rīkojas tās partijas, kuras jau pirms vēlēšanām nenodefinē savu attieksmi pret SC, kas Latvijas iekšpolitikā ir principa jautājums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 14.51

    ombros, SC ir jāneintralizē caur varu, citādi viņu atbalsts, kas balsots etniskā naida kurināšanā un ekonomiskā populismā tikai augs.
    Krievija visādi cenšas nepieļaut II Pasaules kara vēstures analīzi, jo tā nostādīs Krieviju līdzās 3. reiham, kā vienu no kara lielākajiem ļaundariem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 14.55

    riņķī apkārt, Es pilnīgi piekrītu par SC vērtējumu. Viņi ir tas redzamais Kremļa emisāru ešalons. Tā kā viņu ietekme politikā ir nesamērīgi izaugusi, viņus ir jāneitralizē. Ja to nedarīs, viņu ietekme var kļūt katastrofāla, jo nu viņu polittehnologi ir sapratuši, ka bez latviešu balsīm neko nevar panākt, bet latviešu balsis ir teicami pērkamas ar populismu un brīvbiļeti :(

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 26.09.2011. 15.04

    Valdis Lācis +++ es gan tā netiektu, ja runājam par ” latviešu balsīm”. Gan 10. Saeimas vēlēšanās, gan arī 11. vairākums ir tām partijām, kuras atbalsta Dombrovska valdības iesākto kursu. Rietumeiropā tas būtu kaut kas neiespējams :)

    Drīzāk jau mūsu pašu politiķi nespēj iegūto varu realizēt. Tā tas bija 10. Saeimā, kad, pretēji Dombrovska nostājai, netika izveidota koalīcija V+ ZZS+ NA. Šobrīd izskatās, ka notiek tas pats, tiek meklēts tas pats ” vecais grābeklis”, lai gan vēlētājs skaidri un gaiši uzzīmēja vienīgo stabili – loģisko koalīciju – V+ZRP+NA, kas kopā ir 56 balsis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 15.16

    riņķī apkārt, Atkārtošu, SC ir jāneitralizē pirms viņu vara ir katastrofāli pieaugusi. NA paņemsana koalīcijā arī ir visticamākais rezultāts, tikai iepriekš izspēlējot SC ņemšanu, satracinot viņu vēlētājus, un tad radot situāciju, kad SC it kā pats atsakās iet valdībā. Bet, kā jau teicu, es jūtu dziļu riebumu pret NA, kas, manuprāt ir maskētu Kremļa emisāru un margināļu sajaukums. Un viņi gan ar tikšanu valdībā audzēs savus muskuļus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > trewe2 26.09.2011. 15.55

    Valdis Lācis. +++ Ok, katram mums sava bilde deguna priekšā :) Jūs baida Biškeka, mani abzināta demokrātijas graušana Latvijas Republikā.
    Es uzskatu, ka noteicošais faktors politikā – tā ir ideoloģija. Ja pēc vēlēšanām koalīciju veido politiski spēki ar aptuveni vienādu ideoloģiju, tad tas ir normāli, tā tas notiek visā demokrātiskā pasaulē.

    Ja valdībā politiskos spēkus sāks ņemt pēc kaut kādām citām pazīmēm, tas nozīmē deomokrātiskas sabiedrības beigas. Šinī gadījumā tas skanētu tā = mēs paņēmām SC valdībā tādēļ, ka viņu elektorāts pārsvarā runā krieviski. :) Tā būtu laba anekdote, ja tas nebūtu tik traģiski.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 26.09.2011. 16.20

    to Valdis Lācis
    “SC ir jāneintralizē caur varu”

    Es domāju, ka ja sūdu nekustinās, tas lēnām izkaltīs un nesmirdēs vairs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 16.56

    riņķī apkārt, Ja pēc vēlēšanām koalīciju veido politiski spēki ar aptuveni vienādu ideoloģiju, tad tas ir normāli…
    ————–
    NA ideoloģiski pat nav TB/LNNK. Viņi ir tāds LePena modelis Latvijā. Kāda gan ar šiem lāpnešiem var būt kopīga ideoloģija centriskai partijai? SC ir centriskāki par VL. VL analogs krievu spārnā būtu kaut kādi osipovieši Liepājā.

    Ja valdībā politiskos spēkus sāks ņemt pēc kaut kādām citām pazīmēm, tas nozīmē deomokrātiskas sabiedrības beigas. Šinī gadījumā tas skanētu tā = mēs paņēmām SC valdībā tādēļ, ka viņu elektorāts pārsvarā runā krieviski. :) Tā būtu laba anekdote, ja tas nebūtu tik traģiski.
    —————
    Ir valdības, kuras formē pat krasi atšķirīgi politiskie spēki – varavīksnes valdības, un tās nebūt nav demokrātijas beigas. Bailēm lielas acis :)
    SC ņemšana valdībā tiek pamatota ar vēlētāju skaitu, nevis ar to etnisko piederību. SC arī nepretendē uz krievu partijas statusu. Gluži otrādi, viņi visādi cenšas noslēpt savu etnisko orientāciju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 26.09.2011. 16.59

    ombros, Nelaime tā, ka tas “sūds” kļūst arvien lielāks un nemaz nesāk izžūt, bet pat sāk nomakšķerēt latviešu vēlētāju balsis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 26.09.2011. 09.07

Pirmā pozitīvā iezīme – koalīciju formē faktiskās vēlēšanu uzvarētājas ZRP+V un vadību šajā tandēmā ir pārņēmuši pieredzējušākie.
Otrā pozitīvā iezīme – ir nevis 1 iespējama kombinācija, bet nevar izšķirties starp vairākām. Tātad būs iespēja mainīt “zirgus” arī darbības laikā, saglabājot kodolu.

Ja tiek jau minēti konkrēti datumi, tad ir jau kaut kādas pamatnostādnes iezīmējušās. Tātad, proces virzās. Es gan domāju, ka konsultācijas ar prezidentu tomēr dos vēl papildus impulsu, lai koalīcijas kodols izšķirtos par tālāko virzību.

+1
-2
Atbildēt

0

Dina Repša 26.09.2011. 08.34

Domāju, ka galvenā problēma valdības izveidē ir tā pati vecā – pilnīgs ideju un “tālskata” trūkums. Es ar vārdu “reformas” saprotu ko citu, kā palikšanu vecā mājā un krāsns iekuršanu – ir silti – ir reformas. Domāju, ka sastrādāties spēj un spētu VISAS Saeimas partijas, ja tām nudien rūpētu t.s. “valsts” intereses… Nu izskatās, ka nedz rūp, nedz ir, kas šoreiz NE-bija jāpierāda. Klausoties dīvainās diskusijas, kas ir vienīgais pieejamais avots, ko analizēt [ja neesi ievietojis noklausīšanās aparātu kāda deputāta somiņā], šķiet, ka … man šķiet, ka valstī nevēlas un tātad nebūs pārmaiņu. Ja zatlerieši TV stāsta, ka… jāgaida, nevar, nedrīkst paust personisko – kas tie par reformistiem, kas gaida? Manis pasen piesauktais Zīgerists? Nudien – ja kāds nev izjutis kauna sajūtu un ciena šo zemi vai valsti – vērts paklausīties Saeimas pārstāvju muldēšanu. Ja tādi pieņems likumus, muks arī savvaļas zirgi, tītiņi un vāveres.

+3
-1
Atbildēt

0

mary75 26.09.2011. 08.14

Kas jums traucē izveidot triju partiju koalīciju un strādāt bez ZZS un SC?
Ja jau pat šoreiz grūti izveidot koalīciju, kad jums būs viegli to izdarīt, kam vēl jābūt?
Ja taisni “šoreiz grūti”, kādi tādi taisni šoreiz iemesli, runājiet atklātu valodu.
Kas jums visiem liek laizīties ap to SC, izsklatās, atkal parādi komandē Lembergs, kurš par to tikai runā. Nesaprotat, ka, ja Lembergs tik ļoti grib to SC, tad tādēļ vien ar to kopā nevar nekādā gadījumā?
Vai arī ar to būs vienkāršāk “delas kruķīt”, viņi taču RD parādīja, ka to gan viņi māk ne sliktāk par citiem?
Atkal sākas viss tas pats vecais – noslēpumainība, aizkulišu apēlītes, neloģiska rīcība?
Jūs tur ko, pārstāvāt tikai paši sevi un savas iegribas, vai vēlētāju?
Tas viss attiecas kā uz V, tā uz ZRP.

+16
-1
Atbildēt

14

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 09.25

    Nesaprotat, ka, ja Lembergs tik ļoti grib to SC…
    —————
    Vēl jau ir reversā loģika :) Un vēl ir motivācijas – man labāk netiks, bet viņiem sliktāk gan.

    Jūs tur ko, pārstāvāt tikai paši sevi un savas iegribas, vai vēlētāju?
    —————-
    Kā Jūs izprotat pārstāvniecību? Vai partijām jārīko referendums par katru politisko lēmumu vai manevru? Vai tad ar vēlēšanu aploksnes ieslidināšanu kastes spraugā mēs – vēlētāji jau neesam nodevuši šo pārstāvniecību konkrētam politiskajam spēkam?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.09.2011. 09.55

    Vēlētāji nodod balsis par kādu konkrētu partiju tās solījumu un programmas dēļ, nevis dodot tai absolūto induļģenci jebkurām darbībām, un gaida, ka tā pildīs tos solījumus un programmu, tā ir demokrātijas būtība.
    Ne ZRP, ne V nedeklarēja, ka galvenais sarunu partneris tiem būs SC, ja tās būtu tā teikušas, tās nedabūtu ne pusi no savām balsīm.
    Nav jāapspriež ar vēlētāju sīki taktiski gājieni, bet, sadarbība ar SC būtu stratēģijas maiņa par 180%, un elementāra sava vēlētāja “uzmešana”, nekas vairāk.
    Un Lemberga pieminēšanai nav nekāda sakara ar reverso loģiku, acīmredzot,, jūs neesat lietas kursā, ka SC visu iepr. Saeimu strādāja Lemberga labā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 10.21

    Vēlētāji nodod balsis par kādu konkrētu partiju tās solījumu un programmas dēļ, nevis dodot tai absolūto induļģenci…
    —————–
    Es nezinu, vai – indulgence – ir tas vārds, ar kuru būtu jāapzīmē šo Satversmē noteikto suverēnās varas deleģēšanas rezultātu. Domāju, ka vēlēšanu rezultāts lielā mērā rada situāciju, kad leģitīmā veidā partijas var operēt ar kvantitatīviem rādītājiem kā kvalitatīviem politiskās nostādnes popularitātes pamatojumiem. Satversmē nav nosacīts veids, kā mēs varētu vērsties kā konkrētas partijas vēlētāji pret “savu” partiju un to atsaukt no Saeimas vai mazināt tās deputātu skaitu. Viss, kas tālāk ir vēlētāju ietekme ir socioloģiskās aptaujas un tīri politiskas akcijas (piketi, streiki, demonstrācijas), bet šādas darbības jau ir vērstas pret varu kopumā, nevis atsevišķu partiju!

    Ne ZRP, ne V nedeklarēja, ka galvenais sarunu partneris tiem būs SC…
    ———–
    Neviena no šīm partijām arī nenovilka “sarkano līniju” šādai sadarbībai! Abas partijas runāja par koalīcijas veidošanu, vadoties no vēlēšanu rezultātiem.

    Nav jāapspriež ar vēlētāju sīki taktiski gājieni, bet, sadarbība ar SC būtu stratēģijas maiņa par 180%…
    ——————–
    Es nedomāju, ka tik krasa maiņa, lai gan maiņa noteikti tā ir. Mani interesē arī sīkie taktiskie gājieni, jo tie ļauj izprast lielo stratēģiju virzienus un arī sniedz vienkāršu vērotāja baudījumu līdzīgi kā sporta spēlēs :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 26.09.2011. 11.13

    Latvijas vēlētājs redz, ka SC nav sociāldemokrātiska, bet etniska partija, kas atbalsta oligarhus. Tāpēc daudzu apziņā (arī manā)tā asociējas ar Interfronti- jeb Latvijas valstiskuma pretiniekiem. ZRP vai V biedrošanās ar SC nozīmētu uzskatu maiņu par 180 grādiem , kā Džeris raksta. Ar sekojošu šķelšanos un atbalsta zaudēšanu. Gan ZRP gan V nav gatava maksāt šādu cenu. Savukārt ZRP biedrojoties ar V zaudēs savu identitāti līdz galam un asimilēsies. Īstenībā tas ir Jaunā laika separātistu scenārijs, kas apmetuši loku atgriezās Vienotībā. AR ZRP būs tieši tas pats. Savukārt Zatlers savas ambīcijas nespēs piepildīt, un pēc kāda laika dosies uz laukiem kopt kāpostus. Jo negribēs būt ierindas deputāts. Tā kā tas ar daudziem skaļiem vārdiem jau ir noticis..

    SC pēc savas būtības ir opozīcijas partija. Būšana pozīcijā tai izsistu pamatus zem kājām. Tāpēc, lai arī vārdos SC apgalvo pretējo, SC ir izdevīgāk palikt opozīcijā. Viss , pie kā viņi strādā, ir vēl viens arguments saviem vēlētājiem – gribējām, neņēma…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 11.39

    Ķīps, SC pēc savas būtības ir opozīcijas partija. Būšana pozīcijā tai izsistu pamatus zem kājām.
    ————-
    Par ko arī ir stāsts. Un viņu izmisīgā vēlme tikt valdībā ar ieprogrammētu opozicionāru vēlētāju kodolu, visticamāk, paplucinās viņu vēlētāju rindas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 26.09.2011. 12.24

    to Ķīps
    Cik noprotu, Zatlera mērķis bija sēdēt Saeimas vadītāja krēslā. Lai notiek, uz neko vairāk viņš nemaz nevar cerēt. Doma par SC ņemšanu valdībā varētu būt saistīta tikai ar apzināta kaitējuma radīšanu valstij un tas jau būtu smags noziegums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 26.09.2011. 12.58

    Valdis Lācis …Interfronte – tā nav pagātne. Interfronte tā ir LR šodiena un izskatās arī, ka nākotnes neatņemama sastāvdaļa. Pie tam tāda sastāvdaļa, kura pamazām sāk pārņemt varu atjaunotajā LR un tas nozīmē mūsu 18. novembra Republikas beigas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 13.30

    Nepārspīlēsim SC līdzīgumu ar interfornti. Ir arī daudz atšķirību. Un, kas ir pats galvenais (!), neuzskatiet savu valsti par tik vāju, kuru var sagraut ar kaut kādas puskrievu partijas nākšanu koalīcijā!!!!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 26.09.2011. 13.47

    Valdis Lācis. Nepārspīlēsim SC līdzīgumu ar interfornti. Ir arī daudz atšķirību…+++ daudz nevajag, bet lūdzu – trīs piemērus :)

    Un, kas ir pats galvenais (!), neuzskatiet savu valsti par tik vāju, kuru var sagraut ar kaut kādas puskrievu partijas nākšanu koalīcijā!!!! +++ SC nav ” kaut kāda puskrievu partija”, bet, nedaudz pārspīlējot, putiniskās Krievijas deliģēts politisks spēks LR, kuram tagd gribam nodot daļu varas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 14.28

    1) Nav deklarētu mērķu par padomju varas saglabāšanu un komunistiskās partijas hegemoniju.
    2) Nav mērķa saglabāt (atgriezt) Latviju Krievijas impērijā. Tikai palielināt Krievijas ietekmi, bet paliekot EU.
    3) Nav militāro struktūru atbalsta.
    4) Nepārstāv reakcionāri domājošos, bet gan pārstāv etnisko minoritāšu kopu. Nevis politiska, bet etniska pārstāvniecība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 26.09.2011. 15.22

    Valdis Lācis
    4) Nepārstāv reakcionāri domājošos, bet gan pārstāv etnisko minoritāšu kopu. Nevis politiska, bet etniska pārstāvniecība. +++ gluži otrādi – SC pārstāv reakcionāri domājošu ļaužu kopumu, kuram ar etnisko sastāvu ir tikai pastarpināts sakars. Galvaglī šos staļinistus pārstāv Rubiks, Urbis, Cilevičs, Ušakovs – tātad latvieši, ēbreji, krievi uc. :)
    Arī par pārējo nevaru piekrist, atcerieties 9.maiju un tā saturu, atbalstu krievu iebrukumam Gruzijā, balsojumus pret LV piedalīšanos NATO misijās uc. Viņi ir LR ienaidnieki, tas tā ļoti īsi, bet būs precīzi

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 15.33

    riņķī apkārt,
    Uzskaitīju vismaz 3 atšķirības? Jā!
    Par reakcionāriem runājot, tos pārstāv PCTVL – diezgan tiešs interfrontes mantinieks daudzās nozīmēs.

    Arī par pārējo nevaru piekrist, atcerieties 9.maiju, atbalstu krievu iebrukumam Gruzijā, balsojumus pret LV piedalīšanos NATO misijās uc. Viņi ir LR ienaidnieki, tas tā ļoti īsi, bet būs precīzi
    ———————–
    Nekas no šeit uzskaitītā nav pretrunā ar manu atšķirību uzskaitījumu! Savukārt, visi minētie argumenti, manuprāt, ir pārspīlēti, jo ir sajaukts atbalsts ar atbalsta trūkumu. SC nevis bija par iebrukumu Gruzijā, bet visādi pūlējās ieņemt neitrālu poziciju – ne jā, ne nē. Tas pats ar NATO misijām utt. Bet šī viņu politika ir vērsta uz Latvijas “izvilkšanu” no rietumu struktūrām un pārcelšana Kremļa ietekmē. Tikai arī viņi ievēro zināmu loģiku, jo neko vairāk par lielāku Maskavas ietekmi SC arī nevēlas. Viņiem ir ērti EU.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 26.09.2011. 15.42

    Valdis Lācis +++ Bet šī viņu (SC) politika ir vērsta uz Latvijas “izvilkšanu” no rietumu struktūrām un pārcelšana Kremļa ietekmē…++++ es taču saku, ka viņi ir mūsu ienaidnieki :) Kas var būt Latvijai vēl liktenīgāk, kā ” izvilkšana” no rietumu struktūrām ? Tādēļ arī SC nav vietas koalīcijā, sevišķi laikā, kad LR ekonomikai atkal draud briesmas pasaules krīzes kontekstā.

    SC paratizē demokrātiskā valstī, ir viņiem sava vieta LR iekšpolitikā, bet tā ir opozicija, tas ir tik ilgi, kamēr putinisti viņus baros. Pēc tam – tā nav vairs mūsu darīšana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > mary75 26.09.2011. 15.52

    riņķī apkārt, Jebkura krīze stiprina opozīciju. Ja SC ir opozīcijā, tad … Vai no tiesas tas jau nebija pietiekošs signāls par latviešu vēlētāju stulbumu, ka SC tik veiksmīgi nopirka latvietīšu balsis ar savu populismu? Vēl par maz ar šo pieredzi? Vēl jāpagaida, lai ZZS var izveidot ar SC koalīciju un tad viss būs labi, kā to SC solīja pirms gada? Tāda latviešu politika: Sak, kaimiņam jau mežs deg, bet kamēr mans vēl gluži nesvilst, es jau nu neko nedarīšu. Mans tak vēl nedeg.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam