Zatlers pārvērš Lembergu lūzerī

95

Komentāri (95)

ilmisimo 22.09.2011. 22.33

..argumenti, ka «vajadzētu izmēģināt», kā būtu, ja SC būtu valdībā, jo par viņiem, redz, balsojot «ievērojama daļa» vēlētāju, ir, pirmkārt, nepieņemami etniski, otrkārt, klaji nedemokrātiski. Vai var iedomāties, ka ar šādiem argumentiem kāds piedāvātu vietu valdībā jebkādai citai populistu partijai, kura būtu ieguvusi vērā ņemamu atbalstu kaut vai vairākās vēlēšanās pēc kārtas? Ušakovam un Rubikam daži to gatavi piedāvāt tikai tāpēc, ka viņi ir «krievi». Diezin vai tas nāk par labu sabiedrības vienotībai..

Otrkārt, galvenie lēmēji par valdības sastāvu tomēr ir vēlētāji. Ar viņu gribu top līdzīgi domājošs Saeimas vairākums, kas tad arī veido valdību. Nevienam parlamentā ievēlētam politiķim nav mandāta pretēji šai gribai kādam kaut piedāvāt, lai paskatītos, kas no tā iznāks. Par SC balso apmēram ceturtā daļa vēlētāju (šajās vēlēšanās — 28 procenti), un, ja viņu programma un idejas ir pretrunā ar parlamentā ievēlētā vairākuma piedāvājumu, viņu vieta ir opozīcijā. Viņiem ir garantētās visas mazākuma tiesības, taču demokrātiskā valstī jālemj tautas ievēlētam vairākumam.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/392883-usakovs_grib_zatlers_nevar

+3
0
Atbildēt

3

    bekijja > ilmisimo 22.09.2011. 22.51

    Diez vai saja bridi runa ir par populismu. Runa ir par Latvijas lielako problemu, kuru, skiet, neviens negrib risinat… Elerte piekeras klat, bet re ka – neviens nesaprata. Pat V no vinas noversas – del minusiem velesanas. Kurs tad par sapigam reformam plusus liks? Nevar sabiedribas integracijas problemas risinat ignorejot integrejamos. Nez, kads politikis ir studejis Ziemeirijas nu Irijas pieredzi? Ignorejot krievvalodigos mes ejam konfrontacijas eskalacijas virziena

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > ilmisimo 22.09.2011. 23.02

    Piebilstot par Tevis pieminetajiem 28% – ka doma, ka so procentu nakotne varetu ietekmet Saeimas pienemtie uzturesanas atlauju izsniegsanas noteikumi? Un nesenie biznesa darijumi ar Rigas Piensaimnieku, Air Baltic, Hotel de Rome…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 25.09.2011. 19.22

    Nez, kads politikis ir studejis Ziemeirijas nu Irijas pieredzi? _______________________________________________________—- Nezin gan.mūsu politiķiem jau patika Hongkonga.
    Ziemelīrijā tagadējo unionistu priekšteči ieradās 17. gs. Tur tam naidam ir daudzu paaudžu vēsture.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 22.09.2011. 21.17

to Sleepwalker
“Zalajiem var dot iespeju pasattirities un tikt vala no Lemberga.”

SC var dot iespēju pašattīrīties un tikt vaļā no fašisti lopiem, 9. maija svinētājiem, neostaļinistu ektrēmistiem.

0
0
Atbildēt

2

    bekijja > raimonds_bossltd 22.09.2011. 22.10

    Ombros: Lembergs ir VIENS, kamer SC parstav Latvijas iedzivotaju jutigako dalu. To ignoret nedrikst, jo ta ir visbistamaka!!! Nevienai no pro-latviskajam partijam nav izdevies so sabiedribas dalu sev piesaistit. Vai sie cilveki Latvijai nav svarigi? Ja ir, tad ir jaatrod racionala sadarbibas iespeja vai nu ar vinus parstavoso politisko speku vai ar pasu sabiedribas grupu. Atkartosos – lidz sim nevienai pro-latviskajai partijai so grupu sev piesaistit nav izdevies. Turpinasim ignoret?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimonds_bossltd 22.09.2011. 22.35

    …SC parstav Latvijas iedzivotaju jutigako dalu
    __________________________________________
    medālis par formulējumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 17.26

Es nevaru nomierināties par tagadējo Zatlera zākāšanu. Vakar varonis, bet šodien sazin kas. Vistrakākais, ka nekāda koalīcija vēl nav izveidota, viss ir pašā sākumā, bet visi jau karina birkas. Pašreizējais process ir jāuztver kā politiskā taustīšanās, kur partijas pārbauda viena otru, lai iegūtu izdevīgāku pozīciju. Tas ir normāli, tur nevajag priekšlaicīgi taisīt traģēdiju. Zatleru varēsiet “močīt”, kad tiešām oficiāli tiks apstiprināta koalīcija ar SC un to tad varēs saprast. Es personīgi esmu par VL TBLNNK koalīcijā. Būšu sarūgtināts, ja tā nenotiks, bet tik un tā Zatleru nenosodīšu. Tā ir viņa izvēle. Secinājumus izdarīšu, kad redzēšu koalīcijas paveiktos darbus.

+2
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 22.37

    ..Zatleru varēsiet “močīt”, kad tiešām oficiāli tiks apstiprināta koalīcija ar SC un to tad varēs saprast..
    _________________________________
    Ui,kā varēs!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 22.09.2011. 15.04

No otras puses (un saprotot, ka izsaucu uguni uz sevi): izolejot SC no pragmatiskas darbosanas, no lidzdalibas valstiskos procesos tiks izoleta loti liela dala Latvijas iedzivotaju. Ja SC valdiba nenem, ir nopietni jastrada pie SC veletaju interesu uzklausisanas un respektesanas (kas lidz sim nevienai no “latviesu partijam” vel nav izdevies). Ja tas nenotiek (un pagaidam nenotiek), alternativa ir arvien lielaka plaisa starp divam Latvija dzivojosam kopienam. SC ies uz konfrontacijas eskalaciju, jo viniem nav, ko zaudet.

Ja valdibas veidosana un turpmako gadu ricibas programmas izstrade un istenosana piedalitos visas ieveletas partijas, diskusija par svarigiem jautajumiem butu daudzpusigaka. SC var turet pie varda tajas lietas, kuras viniem ar ZRP saskan viedokli, tai skaita okupacijas jautajuma. Zalajiem var dot iespeju pasattirities un tikt vala no Lemberga.

Parak idealistiski?

0
-2
Atbildēt

3

    anete_raugule > bekijja 22.09.2011. 15.47

    Tev būtu pilnīga taisnība, ja būtu runa par parastu, normālu partiju. Tā kā SC ir kremlinu projekts, tad situācija nav tik viennozīmīga. Ja vien tu patiešām nedomā, ka vajadzētu dot iespēju Latvijas valstiskos procesos piedalīties lielās austrumu tautas pārstāvjiem ;))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 22.09.2011. 15.59

    Vai ZRP un Vienotibai no viniem bail? Jo tuvaka pavada vinus tures, jo vieglak vinus savaldit. Manuprat, SC izolacija rada lielakus draudus…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 22.09.2011. 23.14

    Par to Kremli: varbut varam macities no igauniem. Viniem no kremla bail nav. Bailes ir slikts padomdevejs…

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 22.09.2011. 13.19

tapat kaa lemberga un citu oligarhu mediji nomaseeja repsi.ta pat lembis var paverst savu nra un c. pret zelteri un ilgterminaa var gut rezultatus.

+3
0
Atbildēt

0

Ieva 22.09.2011. 12.24

Raudsepa rakstam visumā var piekrist, bet ne skaļajam virsrakstam. Tā atkal ir dezeltenā pērle. Lembergs kā nebija ,tā nav Saeimā. ZZS kā bija, tā ir Saeimā. SC balsis kā pirka, tā pirks. Krasovickis un Kargins, kā bija SC oligarhi, tā palika. Kas mainījies – ZZS visdrīzāk nebūs koalīcijā. Lembergam saites, aiz kurām raustīt, būs bišķi garākas. Tas viss. Un Šķēle un Šlesers nav pazuduši. Turpmāk darbosies ar Lemberga paņēmieniem. Raustīs marionetes no mākoņiem.

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 22.09.2011. 10.50

kad buus iemests aiz resteem , tad varees nomineet par lūzeri

+3
-1
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 22.09.2011. 10.16

Būtu ļoti dīvaini ja SC programma saskanētu vairāk ar ZRP programmu kā ar Vienotības. Manuprāt Vienotībai ir ļoti augsts pašnovērtējums sakarā ar veiksmīgo valsts glābšanu un tagad ar viņiem ir ļoti grūti runāt, tādēļ ZRP izdara manevrus lai Vienotībai drusku “aplauztu ragus” un padarītu tos atvērtākus un dinamiskākus pret pārējiem sarunu partneriem. ZRP viņiem demonstrē iespēju ka ja nevarēs augstā pašnovērtējuma dēļ ar Vienotību sastrādāties, tad viņiem ir arī iespēja to atstāt opozīcijā. Tomēr es neticu ka pēc vēlēšanām būtu tik krasi mainījušies ZRP uzstādījumi pret koalīcijas sastāvu. Vēl arī problēmas rada J.Iesalnieka nepārdomātie izteicieni presē, kuri grauj VL autoritāti citu valstu acīs un iedod trumpjus SC atbalstītājiem. Nu nedrīkst braukt ar muti kā ar “vecu čību” kur tik iedomājas. VL taču neatrodas uz citas planētas un ir jābūt arī diplomātiem gan sarunu laikā, gan dzīvē. Visam ir savs laiks un vieta.

+6
-3
Atbildēt

6

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Ilona Auziņa 22.09.2011. 10.21

    Janka. Beidz par to Iesalnieku, tad jau V sev vajadzēja norakstīt Jaunupa un Āboltiņas dēļ.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilona Auziņa 22.09.2011. 10.42

    Varbūt, nevis mums jābeidz par Iesalnieku, bet gan Iesalniekam, beidzot, jābeidz tēlot SC aģentu un dod ieganstus V un ZRP atteikties no sad. ar NA?
    Vai arī NA skaidri un gaiši jāpasaka, ka ar Iesalnieku tai nav nekas kopējs?
    Bet, problēma jau tur, ka tādi ne pārāk gudri mutes bajāri NA sagādā ļoti daudz balsu, tāpēc tā nekad no viņa neatteiksies.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 22.09.2011. 10.54

    dzeris49. Tevi traucē Iesalnieks NA, bet absolūti netraucē Pubiks ar veselu partiju SC? Domādams neizdomāsi:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilona Auziņa 22.09.2011. 10.58

    Negatīvajā pašreklāmā Iesalnieks jaunākais un Parādnieks ar Tēvzemes mācības ierosinājumiem tieši tagad ir tikpat labi NA kā Vienotībai Āboltiņa un Jaunups juniors. Un abas partijas vieno nevēlēsanās no šiem suvenīriem atteikties un no sevis iespējami tālāk aizmārrutkot/nahrenizēt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilona Auziņa 22.09.2011. 11.48

    Un kas, ja ir Rubiks, tad par Iesalnieku vispār nedrīkst runāt?
    Vispār jau, par SC arī esmu pietiekami pateicis.
    Vēl jo vairāk, ka Rubiks un Iesalnieks ir kā viena magnēta divi pretpoli, kas cits bez cita eksistēt nespēj.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilona Auziņa 22.09.2011. 20.51

    to dzeris49
    Ja Zatlers Ļurbanoviča un Rubika izteikumu dēļ nav ierosinājis atgriezt Latvijā nāvessodu par ekstrēmismu, Iesalnieka kunga mērenie izteikumi vispār nav jāievēro.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 22.09.2011. 10.14

Lemberga un ZZS draudzība ir nostiprināta, gāžot Zatleru, un Raudseps, lamājot NA, tikai lej ūdeni uz viņu dzirnavām:)

+3
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna 22.09.2011. 10.12

Kurā brīdī tik daudzi pēkšņi sāka uzskatīt, ka SC nav oligarhu kabatas partija? Tad, kad izrādījās, ka Latvijā ir tikai 3 oligarhi? Un kā tad ar Karginu un Krasovicki? Viņi nav oligarhi? Viņi nav visus šos gadus sponsorējuši SC, LC, LSDSP un gandrīz jebkuru citu partiju? Un kā ar Lemberga “oponentiem” Ventspilī? Viņi arī neatbilst oligarha definīcijai un nav sponsorējuši dažādas partijas?

Mostieties! Ar šādu retoriku mēs vienkārši akceptējam to, ka vieni oligarhi kļūst mazāk ietekmīgi, bet citi- vairāk. Bet par SC sponsoriem vajadzētu izbazūnēt riktīgi skaļi pa latvisko telpu, lai kaut nedaudz informācijas tiek caur kopienas nodalošo starpsienu un arī krieviskajā telpā sadzird, ka viņu mīluļi ir paši tādā krāsā.

+24
-1
Atbildēt

11

    dro > daina_tabuna 22.09.2011. 10.16

    Latvietis savus kungus necieš, bet viņam nekas nav iebilstams pret kalpošanu svešiem kungiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Leduskukaine > daina_tabuna 22.09.2011. 10.48

    Tieši tā, pat ja tie 3 nav Saeimā, viņu (kā astoņkāja) taustekļi ir izvijušies cauri visiem Saeimas krēsliem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > daina_tabuna 22.09.2011. 11.17

    “lno Latvietis savus kungus necieš, bet viņam nekas nav iebilstams pret kalpošanu svešiem kungiem.
    +3 ATBILDĒT 22.septembris 2011 10:16”

    — Kā jūs atļaujaties kaut ko tādu rakstīt par mums, par LATVIEŠIEM.

    Jūs kurināt nacionālo naidu. Vai, vai.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 22.09.2011. 12.27

    Dolārs 10:12 _…Un kā tad ar Karginu un Krasovicki? Viņi nav oligarhi?… Ar šādu retoriku mēs vienkārši akceptējam to, ka vieni oligarhi kļūst mazāk ietekmīgi, bet citi- vairāk…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    finanshu spekulanti saspringti seko norisem Latvija. ne viens vien finanshu ghenijs liks grandiozu naudu uz Latvijas defoltu jaunaja gada. meghinajumi iedzivoties uz katastrofu jau ir bijushi, atceresimies aicinajumus uz lata devalvaciju. tas neizdevas bet tagad lavinu izraisit ir tik vienkarshi – pensionariem jau ir piesolita cilveku cieniga dzive rit uz brokastu laiku, tagad vajag tikai tikt klat valsts kasei.
    zimigi ka K&K vienmer ir sponsorejushi visadus kreisos, tos kas notriecot naudu ir spejigi sashupot valsts pamatus. kad viss kas ir bijis kada verte bus no finanshu spekulantiem nosmelts Krievija njems sho teritoriju ari nomerdetu, ar vai bez iedzivotajiem.
    Latvijos medijos par to maz vai drizak nemaz netiek runats, ZRP un Zatlers kas ir “za odjin Kitaj” to var nesaprast, bet shi lieta noteikti ir labi zinama shi raksta autoram Paulam Raudsepam. SC ir daudzkart bistamaka oligarhu partija par ZZS un tam parejam kopa njemtam.
    Dolārs, – tu labi izgaismoji SC harmonistus, uzsiti tiem taisni starp acim, zhel ka tik reti te uzrodies. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 22.09.2011. 12.33

    @buen-a
    Ja latvietis par latviešiem, tad nacionālā naida kurināšana nav iespējama pēc definīcijas. Tas vienkārši ir viedoklis. Lai gan tā nav aksioma un varbūt var tiesas ceļā pierādīt pretējo. Jo- ja es kādu nosaukšu par idiotu, tad mani neglābs tas, ja paziņošu, ka arī pats esmu idiots :-)

    Loģiskais tiesiskuma paradokss. Ja precīzāk- tad, manuprāt, nacionālā vai rasu naida kurināšanas sodīšana principā ir neloģiska, jo kāds vienkārši ir paudis savu viedokli un tā nav viņa atbildība, ja kāds cits no tā kļūst agresīvs. Tad jau alkohola ražošana drīzāk ir jāaizliedz, jo daudzi dzērumā kļūst agresīvi. Tas tomēr nav tikai viedoklis, bet produkts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 22.09.2011. 12.36

    @TanteSidra
    Ne tikai kreisos. Latvijas ceļš arī saņēma ievērojamus KK ziedojumus. Nē, nu no vienas puses viņi ir kreisie, jo izveidojās no komjauniešiem un komunistiem, kas pēc definīcijas ir galēji kreisie. Bet nu tomēr paši sevi LC pozicionēja kā labējus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > daina_tabuna 22.09.2011. 12.54

    “Dolārs @buen-a
    Ja latvietis par latviešiem, tad nacionālā naida kurināšana nav iespējama pēc definīcijas.”

    – Iespējama, un kā vēl, piemēram, Rubiks ir latvietis, bet viņu lika aiz restēm par antilatvisku rīcību, ja ņemam lielos vilcienos.

    Pēc likuma, protams, ar Rubiku bija mazliet citādi, bet likumā, protams, arī nekas nav minēts par nacionalitāti, kuras pārstāvji drīkst kurināt naidu, un kuras nacionalitātes cilvēki kurināt naidu nedrīst.

    Svarīgs pats naida kurināšanas fakts. Bet fakts uz sejas:-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 22.09.2011. 13.07

    Dolārs
    jaa, OK, vinji tatad sponsoreja visus kas vareja nest kaitejumu Latvijas valstij, ta butu varbut precizak.
    Zatlers pashlaik ir ka merkakjis tanka. vinsh njerubi fishku ko vinja darbibas var izraisit, vinsh pagaidam nesaprot ka ja bus pavisam slikti tad vinjam nebus kam but par Visas Tautas Prezidentu. bet varbut vinjam ari tas ir pie kajas, nezinu.
    neliela ceriba man ir uz to ka Eiropai ir ljoti vajadzigs Veiksmes stasts un vel nesen likas ka Latvija tadu vares uzradit.
    ljoti gaidu atgriezhamies Prezidentu Berzinju, vinsh varetu apskurbenjus ar mietu padzenat. :)
    vai vinsh to daris, – nezinu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 22.09.2011. 13.29

    Urbanovichs TV Lideru Debates vel priekshpedeja vakara pirms veleshanam zinjoja: mes dosim pensionariem visu ko tie prasa. uz iebildi ka tad Latvija nespes maksat paradus un tas izraisis krizi ka Griekjija vinsh atteica: da vinji tos paradus mums atlaidis, kur vinji liksies.
    nu tads ir Zatlera iedomatais politiskais partneris. viena lieta gan varetu but priekshveleshanu retorika un cita reala praktiska darbiba bet kur ir zvanits ka ar tadiem ta varetu but sakariga..
    Griekjijai ir ko pardot, ta pardos savas salas. Latvijai tadu nav, lidz shim izvilkam ar pratigu, taupigu ekonomisko politiku un saviem atjaunojamiem mezha resursiem, tachu to nepietiks ja nonaksim maksatnespeja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 22.09.2011. 14.05

    :
    Ušakovs grib, Zatlers nevar.
    Aivars Ozoliņš, Žurnāls “Ir”, speciāli TVNET
    Šodien, 10:39
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/392883-usakovs_grib_zatlers_nevar

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 22.09.2011. 15.22

    @buen-a
    Par Rubiksu:
    1) antilatviska rīcība un naida kurināšana nav viens un tas pats, rīcība ir rīcība- tas ir nopietnāk, nekā tikai izteikumi vai komentēšana internetā,
    2) ne visi ir saucami par latviešiem, kas ir dzimuši Latvijā un puslīdz runā latviski… tad jau Miroslavs Kodis un Nils Ušakovs arī ir latvieši :-)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 22.09.2011. 09.55

Par lūzeriem un nelūzeriem – patreiz kuluāros virmo stāsts , ka patreizējo ļembastu ap ZRP manevrēšanu arī samērā veiksmīgi darbinot mazais zēns, kurš tiešā veidā ir atslēgts no procesiem, bet ietekmē tos caur sev uzticīgiem cilvēkiem un viņam pieejamu un savāktu info. Tas arī esot par iemeslu Zatlera reizēm pilnīgi neizprotamiem manevriem. Nu un mazā vīra draudzība un sadarbība ar SC jau nu gan nevienam nav noslēpums, žēl ,ka ZRP to cītīgi izliekas neredzam ( priekš sava elektorāta protams ).

+10
-1
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 22.09.2011. 09.28

kas un ko pārvertīs lūzeros, parādīs laiks. ka tikai lembergs nepārverš ZRP?
koalīcija jebkuriem diviem ir neiespējama, bet vienīgais 3 partiju variants ir ar zzs. ilgi un dikti muļļās nākamo valdību, un beigās pateiks – nav citas izejas. reāli padomājot, ar sc? kādus amatus viņi dabūs. āŗlietas, iekšlietas, izglītību, aizsardzību, Saeimas priekšsēdētāju, PM? nē. pietiks viņiem ar labklājību? diezi. plus risks aizbiedēt kādu bariņu no zrp un v biedriem. vislatvieši labs variants tikt zrp un v pie amatiem. mazliet pastīvējoties, bet var sarunāt. tomēr nepaņemt sc un paņemt vltblnnk, būtu beigas visam dombrovska jau tā necilajam darbiņam krīzes noregulēšanā. neticu , ka krievi nepacentīsies spēcīgi ieriebt, lai tas viņiem dārgi maksātu. atliek vien bringmanis, kurš savas pakaļas dēļ piekritīs visam, apstiprinās visu , vienmer paklanīsies uz pareizo pusi, un būs apmierinats ar zemkopības ministriju.

+2
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 22.09.2011. 09.22

>> raudsepam

Lembergs lūzers ?? … :)))))))
… sen nebiju tik jautru anekdoti lasījis! Lai nu kurš, bet Lembītis jebkuram jauno laiku tirliņam, par visādiem raudsepiem nemaz nerunājot, var 100 punktus priekšā dzīvesmīlestībā un veiksmē iedot ?? Lūzers ???

Ta no Lembja var tikai pamācīties, kā vienmēr būt optimistiskam, priecīgam un POZITĪVI domājošam. Pat tad, kad sēdi cietumā aiz restēm! Man personīgi viņš atgādina tādu vienmēr smaidīgu mikimausi, bet nu nekādi ne lūzeru. Vairāk tādu Lembju mums būtu, skaties, ka arī mūžam sapīkusī, nošņurkusī, ar mazvērtības sindromu slimojošā latviešu tautiņa būtu ko vairāk sasniegusi … :)

Kas attiecas uz oligarhiem valdībā. Paulītis melo. Izskatās, ka valdībā tomēr būs gan viena oligarhu partija – Šoroša jenotība. Lai gan – pēdējo dienu runas liecina, ka varbūt tiešam nebūs gan. Man tas dikti patiktos – gribu redzēt, kā diženais valsts “glābējs” no bankrota, tagad glābs pats savu personīgo biznesu tieši no tā paša bez eksluzīvās iespējas pasmelties no valsts Siles …

Un, ja sorozīdi cer, ka ar letiņu „oligarhu” apkarošanu visa ballīte beigsies, tad ka tik neiznāk smagi vilties … man ir tāda baigi klusā cerība, ka labi ieskrējušies un sasparojušies mēs arī oligarham Šorošam varētu iedot ar zābaku pa pakaļu un izmēzt šo šērgu no Latvijas … :)

Savukārt par zaļzemnieku pāris nedēļas ilgušo kampaņu – to ne salīdzināt nevar ar tiem administratīvajiem resursiem, naudām un kampaņu, kuru GADIEM pret Lembi rīko sorozīdi. Žurnāliņu IR ieskaitot. Pietiek sarēķināt kaut vai tikai jūsu izdevuma Lembim veltītos samazgu rakstus, lai pārrēķinot tos naudā, vairākkārtīgi pārspļautu visu Lamberga kampaņu.

Bet nekas, nekas – jenotu saule sāk norietēt. Tā ka itin drīz var izrādīties, ka arī jums būs jāsāk viņu izsniegtos vekseļus apmaksāt. Tad arī redzēsim, kurš te ir lūzers un kurš nav … :)

+2
-14
Atbildēt

6

    mary75 > Roberts Gūtšmits 22.09.2011. 09.33

    Vai tad pēc Šlesera un ZZS “izcilajiem” rezultātiem biji komā, vai uz korķa no bēdām, un tagad tikai atgāji?
    Bet, izskatās, īsti pie apziņas vēl nācis neesi, ja raksti tādas muļķības.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ——-
    Drīz ”mēs” pieredzēsim līdzīgas pārmaiņas tām, ko pieredzējām pirms 20 gadiem – šitais demokrātijas ”ļembasts” drīzumā beigsies-, jo visus Latvijā pie ‘vietas’ noliks:
    Roberts Zīle, Eiropas Parlamenta deputāts ”(..)Tādēļ nepārsteidz, ka pēdējā nedēļā pat no ietekmīgākajām eirozonas amatpersonām Eiropas Centrālās bankas prezidenta Žana Kloda Trišē, Vācijas finanšu ministra Volfganga Šoibles, Eiropas Komisijas prezidenta Žozē Manuela Barrozo, kā arī virknes vadošu ekonomistu izskan tieši vai nedaudz aizplīvuroti aicinājumi atrisināt dilemmu starp vienotu valūtu un atšķirīgām valstu ekonomikām pavisam vienkāršā veidā – faktiski izbeidzot šo valstu pastāvēšanu! «[Eirozonas] valstīm ir jāatsakās no daļas savas suverenitātes,» atzīst V. Šoible, uzsverot, ka šobrīd dalībvalstu pārziņā esošā fiskālā politika (budžets un nodokļi) ir jānodod Eiropas Komisijai vai Eiropas Finanšu ministrijai, kuras pārraudzītu Eiropas Parlaments.”
    Būt vai nebūt – tāds ir jautājums
    http://www.diena.lv/latvija/politika/but-vai-nebut-tads-ir-jautajums-13904845

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    >> dzeris

    Zini – nē. Paradoksālā kārtā bija dikti daudz darba. Tā nu sanāca.
    Tāpēc man ir ļoti, ļoti, ļoti liels prieks, ka arī bez manas rokas pielikšanas jenotībai ir iznācis šis lieliskais aplauziens. To, cik šie iedomīgie pakaļas un nelieši sūdīgi šobrīd jūtas, var lieliski izjust, ielūkojoties āboltiņas uzburbušajā, blāvajā ģīmī, kurš izskatās pēdējās dienās kā pēc nedēļu ilga plosta … Tu nupat iedomāties nevari, kādu gandarījumu man šobrīd sagādā vakara ziņu pārraides … :)))

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Liene > Roberts Gūtšmits 22.09.2011. 11.15

    “Žurnāliņu IR ieskaitot. Pietiek sarēķināt kaut vai tikai jūsu izdevuma Lembim veltītos samazgu rakstus, lai pārrēķinot tos naudā, vairākkārtīgi pārspļautu visu Lamberga kampaņu.”

    — Pirms vēlēšanām “Ir” izdoto vēlēšanu avīzīti bezmaksas dalīja Kalnciema tirgū. Arī daudzi jo daudzi saņēma to bezmaksas avīzīti savās pastkastītēs.

    Kurš naudiņu deva? Neba Raudseps:-) Tātad Stepanovs ar Berķi:-)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Roberts Gūtšmits 22.09.2011. 20.44

    to Kurmītis
    Atguvies beidzot pēc čekas pederastu aptaisīšanās, indes dziedzeri uzpildījušies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Roberts Gūtšmits 22.09.2011. 21.42

    Izskatās, ka kurmelis driķē dziļās paģirās – lūzeram pietrūcis naudiņas savu … uzlāpīšanai !?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 09.11

Vēl nav nedēļa pagājusi no vēlēšanām, bet Zatlers jau iemīts dubļos. Nokaunieties visi. Viņš vienā vasarā paveica to, par ko sapņojām visu šo laiku. Visuvarenais Lembergs ir pataisīts par klaunu. Šī ir Zatlera benefice. Lembergu un pārējos oligarhus var glābt tikai latviešu stulbums, kas koši atspoguļojas šajā portālā. Labu apetīti, LATVIEŠI.

+5
-6
Atbildēt

4

    mary75 > raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 09.30

    Neviens jau nenoliedz Zatlera nopelnus, bet, tai pat laikā, tas viņu neatbrīvo no kritikas, patiesas vai nepatiesas – tas ir kas cits, bet, ejot politikā, jābūt uz to gatavam.
    Čerčils uzvarēja karā, bet, uzreiz pēc tam, vēlēšanās, viņa partija zaudēja.
    Un to kritiku jau viņš, pārsvarā, saņem no šejienes politizētiem cilvēkiem, vairākums no tiem, kas balsojas par viņu, pagaidām neko īpaši nesatraucas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 10.03

    Skumjais Bruņinieks. Viņš vienā vasarā paveica to, par ko sapņojām visu šo laiku. Visuvarenais Lembergs ir pataisīts par klaunu…+++ par klauniem pārvētīsimies mēs, ja pieņemsim ZRP ” mērvienību” ar kuru viņi “izmēra” oligarhu :)

    Rīkojums N2 tika parakstīts ZZS+SC sadarbības rezultātā, kā labi zini.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 10.07

    Skumjais Bruņinieks. Jūs man jau vairākus mēnešus atgadināt kapteini, kura kuģim sabojāts kompass:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 22.09.2011. 10.38

    Vispār, atšķirīgs viedoklis nenozīmē “sabojāts kompass”.
    Vēl jo vairāk, ka att. uz mūsu infantīlo tendenci mesties galējībās un redzēt tikai vai nu baltu, vai melnu, S.B. 100% taisnība.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Puriņš 22.09.2011. 08.35

Zatleram vajadzētu rūpīgāk padomāt par to, ka viņa šī brīža uzvedība tiešā veidā ietekmēs iespēju tikt ievēlētam, ja tauta vēlēs prezidentu kaut kad pārskatāmā nākotnē.

+12
0
Atbildēt

0

Krista Vitena 22.09.2011. 07.16

Kādā skaistā dzejolī gaiša sieviete teica “nosauci vārdā – palaidi vējā”…
Tāpēc es šajos komentos vien ar + un – aktivizējos.

+3
0
Atbildēt

0

mary75 22.09.2011. 06.54

Man izskatās, ka Zatlerim uz necerētu panākumu fona apreibusi galva un parādījusies zināma mesianisma apziņa, un viņš nu ir iedomājies, ka viņam, izņemot Latvijas atbrīvošanu no oligarhu ietekmes, jāpaveic vēl divi varoņdarbi – jālikvidē dalīšana pēc etniskā principa un jāiesaista “krievvalodīgo” partija valdībā, un jāmaina politiskā sistēma, Latviju pārveidojot par prezidentālu valsti, vai, vismaz tādu, kur prezidentu ievēl tauta, tikai nedaudz paplašinot viņa pilnvaras.
Iespējams, nodomi jau ir cēli, bet, vai tas nāks valstij par labu, to vēl nevar zināt.
Par SC viss jau pateikts, man nav skaidrs, ar ko viņi izpelnījušies tādus bonusus, ar tiesu sistēmas, prezidenta instuitūcijas, CTB degradēšanu kopīgi ar ZZS, par K-K aizstāvību?
Par to ir jāsoda ar sēdēšanu opozīcijā, un tie 30%, kas par tādiem balso, lai vaino paši sevi, tas nav arguments.
“Mēs esam daudz, tāpēc mums jādod vara, lai kādi mēs arī nebūtu, ko mēs arī nedarītu” arī nav arguments.
Tā ir pārāk primitīva demokrātijas uztvere
Arī prezidentu mierīgi varētu turpināt vēlēt Saeima, it sevišķi tagad, kad tur vairs nav tāda naudas un oligarhu ietekme, un diezin vai par prezidentu atkal varētu kļūt bijušo kompartijas funkcionāru ielikts kompartijas funkcionārs, kas, vispār, ir lielākais kauns un negods Latvijai un apsmieklu objekts no igauņu puses.

+15
-2
Atbildēt

3

    bekijja > mary75 22.09.2011. 21.04

    Bet Dzeri – ja paskatas no malas un bez emocijam. Ka un kurs tad varetu “likvidēt dalīšana pēc etniskā principa un jāiesaista “krievvalodīgo” partija valdībā”?

    “Par SC viss jau pateikts, man nav skaidrs, ar ko viņi izpelnījušies tādus bonusus, ar tiesu sistēmas, prezidenta instuitūcijas, CTB degradēšanu kopīgi ar ZZS, par K-K aizstāvību?” – Vai Vienotiba gadijuma ar ZZS nesadarbojas un nebija viena valdiba? Tada gadijuma “Par to ir jāsoda ar sēdēšanu opozīcijā, un tie 20%, kas par tādiem balso, lai vaino paši sevi, tas nav arguments.”

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.09.2011. 21.30

    Un tu, laikam, nezini, ka V bija ar ZZS vienā valdībā gan, bet visi odiozākie balsojumi bija koordinēti starp SC, ZZS, un PLL, un V tur neko nevarēja darīt, tai ar NA bija mazāk par 50% balsu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    @uusinjsh > mary75 25.09.2011. 23.45

    Godātais “Dzeri”!
    Savukārt es nedomāju, ka kādam būtu apreibusi galva un radusies kaut kāda pēkšņa “mesiānisma” apziņa – ZRP rezultāts vispār ir mazāks, nekā tam vajadzētu būt, bet tas ir Latvijas konservatīvā vēlētāja, kuram “ceļgali vienmēr ir trīcējuši”, ka tik ar kādām kardinālām reformām neiznāk sliktāk, izvēles rezultāts.
    Jā, no oligarhiem Saeima ir tikusi vaļā – tas, ka kāds deputāts izdabā savam sponsoram saucas “plutokrātija”, bet tas ir katra deputāta atbildības un sirdsapziņas jautājums, bet tiešas politiskas lēmēja ietekmes pēc koalīcijā pieņemtiem noteikumiem “naudasmaisiem” pašiem vairs nav.
    Vai Lemberga k-gs ir vai nav “lūzeris” arī ir epitets pēc katra gaumes un izpratnes. Es personiski nedomāju, ka uz Lemberga lielisko aktierspēli vēlētājs noreaģēs tik gudri – tas ir pluss Latvijas tautas sajēgas augšanas virzienā. Kā aktieris atraktīvais Ventspils mērs ir pielūdzēju acīs krities – tātad ir “lūzeris”, kā uzņēmējs un viens no bagātākajiem cilvēkiem, protams līdz tiesai, kuru viņš atliks un atliks – nē. Ne velti tautā daudzi uzskata, ka viņu mērķis ir būt kā Lembergam. Tomēr – vai gan obligāti par sava mērķa tēla prototipu būtu jābalso?
    Kas attiecas uz vēl divām lietām, ko Zatlers it kā “mesiānisma” apziņā grib veikt, tad varu paust, ka Vienotības vadība, jau Dombrovskim stājoties premjera amatā pēdējo pašvaldību vēlēšanu laikā 2009.g., pauda, ka agrāk vai vēlāk ar “krieviem” kopēja valdība būs jātaisa, bet pašam nacionāli noskaņotajam Dombrovskim būtu par daudz to “sagremot” un vēl tajā pašā laikā tikt galā ar starptautiskajiem parādiem – tātad vispirms parādi, tad politiski izdevīgā brīdī “saplūšana” ar SC. Pašlaik ir izdevīgi, ja šo neizbēgamību iniciē Zatlers.
    Otra pieminētā lieta, ka jābeidz dalīt politiskās partijas pēc nacionāliem kritērijiem arī ir sena kā Ēģipte, jo šis dalījums tikai pretstata un atņem ekononijas attīstībai nepieciešamo enerģiju.
    Zatlers vienkārši dara to, kas bija jādara jau sen, tikai savtīgo interešu vadītie politikāņi to nevēlējās – tā arī ir visu reformu būtība: beigt “politikāņoties” un sākt kļūt par īstiem politiķiem, ko tauta vienkārši nevarēs necienīt.
    Ar cieņu, Moriss Berts

    0
    0
    Atbildēt

    0

aigars_tatarcuks 22.09.2011. 06.26

Ja Zatlers vēlas uzklausīt vēlētājus, tad kā vislabāk nosūtit viņam mūsu domas?

+10
-1
Atbildēt

2

    Krista Vitena > aigars_tatarcuks 22.09.2011. 07.12

    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > aigars_tatarcuks 22.09.2011. 09.23

    Es savu viedokli Vienotibai paudu partijas majas lapa. Pieliku ka komentaru vinu pateicibai :-) Jadoma ZRP majas lapa ari var paust savus viedoklus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 22.09.2011. 04.48

Raudsepam un Ozoliņam – NA ir kā suņa nagla dibenā, bet bez NA nesanāk valdošais vairākums, kurā būtu mazāk jūtama “oligarhu” ietekme, no kuras tā bēgam :) Tā taču ir liekulība tagad ” gavilēt” par ZZS klupienu, ja tie paši ” oligarhi” ar “otru kāja” – SC – jau sper vaļā durvis uz valdošo koalīciju.:)
Un kam vajadzīga tāda Raudsepa ” teoretizēšana” – “…Pat ja viņiem (NA) piedāvā iekļauties koalīcijā kopā ar ZRP un Vienotību, vēsais politiskais aprēķins viņiem varētu likt domāt, ka partijai labāk tomēr būtu palikt ārpus valdības. Tad nebūtu jāuzņemas atbildība par 2012.gada budžetu…” utt.

Ar kādu mērķi tas tiek darīts un uz kādu faktu pamata? Ir kāda konkrēta atsauce par tēmu, kurā skaidri parādās, ka NA izvairās no iekļūšanas koalīcijā?
Raudseps savu rakstu nobeidz ar domu, ka valdošās koalīcijas veidošanas procesus noteikti ietekmēs sabiedriskā doma – vēlētāji. Es vēl gribētu piebilst, ka neapšaubāmi arī mēdiji piedalās šajā spēlē, kurā tiks izlemts, kurš no abiem – SC, vai NA iekļūs koalīcijā, tā kā – pēdējais laiks vienam otram te būtu padomāt par atbildību un saviem vārdiem

+14
-2
Atbildēt

5

    buchamona > buchamona 22.09.2011. 10.50

    Pielikšu pie sava komenta klāt vēl papildinājumu, ja runājam par mediju ietekmi uz valdošās koalīcijas veidošanas procesiem.

    Diena. Avīžu redaktori koalīcijā vēlas redzēt Saskaņas centru
    http://www.diena.lv/latvija/politika/avizu-redaktori-koalicija-velas-redzet-saskanas-centru-13904849

    “….Izņemot Latvijas Avīzi, arī lielāko latviski rakstošo laikrakstu redaktori pauda, ka labākais koalīcijas variants šoreiz būtuVienotība, ZRP un SC…

    ….«Ja SC gādā investorus no Krievijas, ZRP un Vienotībai tie jāsarūpē no Rietumiem,» bilda G. Bojārs…..

    …Anita Daukšte norādīja, ka šajās vēlēšanās vairākums nobalsojis par SC un ZRP, tāpēc šīm partijām būtu jābūt valdībā. «Jautājums, vai tur būtu jābūt partijām, kam nav pieredzes valdības darbā, tāpēc šajā gadījumā Vienotība būtu stabilizējošais faktors,»..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 22.09.2011. 11.43

    riņķī apkārt. ….«Ja SC gādā investorus no Krievijas, ZRP un Vienotībai tie jāsarūpē no Rietumiem,» bilda G. Bojārs…..
    _________________
    “Intelektuālis” bez nacionāliem “aizspriedumiem”:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.09.2011. 15.25

    tp://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/392883-usakovs_grib_zatlers_nevar – tik traki nav ar to Ozoliņu, te ir labs viņa komentārs.
    Te ir viens fragments:
    “Izvēle starp SC un VL – TB/LNNK ir «kod, kurā pirkstā gribi». Tomēr VL – TB/LNNK šajā Saeimā vismaz nav bijusi daļa no oligarhu koalīcijas. Otrkārt, kad būtu jāpiedāvā kandidāti ministru amatiem, dažus puslīdz prognozējamus TB veterānus sagrabinātu, bet kādus pašlaik rūpīgi slēptus «profesionāļus» piedāvātu SC, var tikai ar šausmām minēt. Treškārt, un tas ir svarīgākais, «nacionālisti» tomēr būtu spiesti rēķināties ar savu vēlētāju viedokli, kuri nākamajās vēlēšanās varētu viņus sodīt par pārlieku izdabāšanu oligarhiem un apzinātu kaitēšanu valdības darbam. SC šādu bremžu nav, toties ir nerakstīta saprašanās ar savu vēlētāju kodolu, ka varas iegūšanai der jebkādi līdzekļi”.
    Jādomā, Zatlerim tā apmātība, tomēr, pāries, un izveidos loģisku koalīciju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 22.09.2011. 19.28

    Ozoliņš:
    Treškārt, un tas ir svarīgākais, «nacionālisti» tomēr būtu spiesti rēķināties ar savu vēlētāju viedokli, kuri nākamajās vēlēšanās varētu viņus sodīt par pārlieku izdabāšanu oligarhiem un apzinātu kaitēšanu valdības darbam.
    ==============================================
    Pag, es tomēr nesaprotu to Ozoliņa mūžīgo duktu: tad ir nacionālisti vai nav nacionālisti?
    Ja ir, tad tas, protams, slikti un prasās pēc noniecināšanas, jo nacionālisms taču slikts. Bet tomēr to vārdu Ozoliņš liek pēdiņās, lai noniecinātu dubultā – mēģinot parādīt, ka laikam pat īsti nacionālisti tie vislatvieši tomēr nav.

    Un tālāk – ko gan nozīmē frāze “varētu viņus sodīt par pārlieku izdabāšanu oligarhiem un apzinātu kaitēšanu valdības darbam”? Arguments kā “vai esat pārtraucis sist savu sievu?”

    Kad vislatvieši ir izdabājuši oligarhu interesēm? Pabalstu jautājumā? Agresīvi melīgā Štokenberga demisijas jautājumā?

    Vai tiešām “Rietumu vērtības”, ko tik dedzīgi it kā aizstāv Ozoliņš nozīmē polpotisku totalitārismu – ja nu kāds balso pa savam (ne kā “Vienotība”), tātad viņš, protams, “izdabā oligarhiem” un “kaitē valdībai”? Tikai “Vienotībai” vien ir leģitīms valsts attīstības ceļu “redzējums”?

    Jāsaka, Ozoliņš ir viens perverss TAMBORĒTĀJS.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 22.09.2011. 23.36

    Jāsaka, Ozoliņš ir viens perverss TAMBORĒTĀJS.
    ———–
    Un Jūs par to kādreiz šaubījāties? :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

kateee88 22.09.2011. 02.24

Kā tik nesanāk tā, ka pretoligarhs Zatlers neilgi pēc vēlēšanām ies lūgt oligarha Lemberga svētību SC + ZRP koalīcijai. Ja Vienotība uzmet dakteri Aploksni un paliek opozīcijā, tad šāds notikumu pavērsiens nav izslēgts.

ZRP + V + NA variants atkrīt, jo tādā gadījumā Zatlers ar Ļiļu netiek uz “Jauno vilni 2012”.

+4
-13
Atbildēt

0

Sanšains 22.09.2011. 01.34

Par iespējamo Saskaņas Centra iekļaušanu valdībā.

Pieņemsim, ka iekļautu. Pieņemsim, ka sakompromitēs sevi (kas neizbēgami, jo viņi strādā “oligarhiski”).

Kas tālāk? Vai vēlētājs nākamajās vēlēšanās Saskaņas Centru SODĪS?

Nē.
Jo neskaitot dažus procentus latviešu, kuri uzķērušies uz SC kreisā āķa, par SC balso krievi, un balso neatskatoties.
Balso par “savējiem”, nevis “tiesiskumu” vai “ekonomisko plānu”. Tikai naivo latviešu medijos diskutē par “tiesiskumu” un savstarpēji karo.

Ja pagadās kāds krievs, kurš brīnumainā kārtā ir integrēts latviešu nācijā, un kuram “tiesiskums” nozīmīgāks par savu etnicitāti un orientāciju uz Krieviju, tad viņš JAU TAGAD balso, piemēram, par “Vienotību”.

Kritiku neiztur arguments par trešdaļu vēlētāju, kuru vēlmes nedrīkstot neņemt vērā. Būsim precīzi – par PARTIJU APVIENĪBU Saskaņas Centrs nobalsoja 28%. Pretī var nolikt ideoloģiski savstarpēji vismaz tikpat radniecīgās partijas ZRP un Vienotību, kurām atliktu tikai APVIENOTIES, lai pret SC 28% šeit būtu veseli 40%.

Un vēl var pielikt klāt ne tik ideoloģiski radniecīgās – tomēr neapšaubāmi radniecīgākas par SC – Nacionālās Apvienības 14%.

Daudzi latvieši un viņu viedokļu līderi pēdējās dienās drebinās un biedē cits citu, ka krievi radikalizēšoties, ja šos beidzot nelaidīs valdīt.
Gudrais latviešu ienaidnieks Lindermans arī piemet pagalīti šai baidīšanās ugunsgrēkā: “Šī ir Saskaņas pēdējā iespēja iekļūt valdībā, ja nē, tad sabiedrības krievvalodīgo daļa radikalizēsies.”
http://www.diena.lv/diena-tv/politika/lindermans-si-ir-sc-pedeja-iespeja-ieklut-valdiba-13904549

Tomēr jābaidās ir tieši no pretējā.

Domāju, ka šoreiz taisnība Krištopanam, kurš pirms vēlēšanām teica: “Ja varu pārņems Saskaņas Centrs, tad latvieši pie varas vairs netiks.”
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/248267?ref=theme

Ņemsim beidzot piemēru no igauņiem, kuru krievi parlamentā visus šos gadus sēž dziļā opozīcijā un pie LIKUMU pieņemšanas netiek laisti, kaut viņu īpatsvars nav daudz mazāks kā pie mums, un līdzīgi Saskaņas Centram arī valda galvaspilsētā un citās pašvaldībās – kas savukārt mazina “argumentu” spēku, ka viņiem neesot nu nekādas ietekmes un izpausmes iespēju.

Atcerēsimies arī, kā aukstā kara laikā rīkojās valstis Eiropas brīvajā daļā – pat ja Krievijas slepeni balstītie komunisti vēlēšanās guva ievērojamus panākumus, pie varas tos NELAIDA. Un izturēja – sagaidīja šo partiju iznīkšanu.

Tieši tāpat ir jārīkojas mums. Jāatstāj Saskaņas centrs BEZCERĪGĀ OPOZĪCIJĀ.

+32
-4
Atbildēt

11

    kateee88 > Sanšains 22.09.2011. 02.37

    SC par 99,9% būs koalīcijā 11. Saeimas laikā. Jautājums tagad ir par pārējiem.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 22.09.2011. 02.51

    Haris _…krievi radikalizēšoties, ja šos beidzot nelaidīs valdīt…Lindermans arī piemet pagalīti šai baidīšanās ugunsgrēkā…_
    ~~~~~~~~~
    ari Urbanovichs nesen pateica: ja nebus SC valdiba – “bus slikti”. tatad, – Bishkeka.
    jaljauj shai aparteida partijai kas barojas sejot naidu iznikt un izdzist. bezgaligi ilgi vinji nespes elektrizet savu veletaju.
    shaubos vai Zatlers to saprot, vinsh velkot gumiju uzkurina kaislibas, oligarhi tam vairs nav prata, vieniga doma kaa attaisit un partaisit Valsts Pamatlikumu ta lai pielaikotu un atjaunotu sev Prezidenta varu.
    gaidu atgriezhamies patreizejo Valsts Prezidentu, vinsh te var daudziem kartis izjaukt.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    kateee88 > Sanšains 22.09.2011. 03.02

    Es domāju, ka “Biškeka” būs vienīgi tad, ja koalīcijā brīnumainā kārtā tomēr tiks “Visu Latvijai!” – tad nu tiešām SC elektorātam nervi neizturēs un nebrīnīšos, ja nekavējoties tiks sākta parakstu vākšana par Saeimas atlaišanu. Ja būs koalīcija ZRP + V (mazākuma valdība) vai ZRP + V + ZZS, nekāda “Biškeka” nav gaidāma.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 22.09.2011. 03.51

    …Saeimas atlaišana…Satversmes 14.pants:

    „Tiesības ierosināt tautas nobalsošanu par Saeimas atsaukšanu ir ne mazāk kā vienai desmitai daļai vēlētāju. Ja tautas nobalsošanā par Saeimas atsaukšanu nobalso vairākums no balsotājiem un vismaz divas trešdaļas no pēdējās Saeimas vēlēšanās piedalījušos vēlētāju skaita, tad Saeima uzskatāma par atsauktu. Tiesības ierosināt tautas nobalsošanu par Saeimas atsaukšanu nevar izmantot Saeimas pilnvaru termiņa pirmajā un pēdējā gadā, Valsts prezidenta pilnvaru termiņa pēdējo sešu mēnešu laikā, kā arī agrāk kā sešus mēnešus pēc iepriekšējās tautas nobalsošanas par Saeimas atsaukšanu .

    Vēlētāji nevar atsaukt atsevišķus Saeimas locekļus.”

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Sanšains 22.09.2011. 11.09

    Murgojiet, murgojiet, skaidrs, ka kādas tautas lasītāji liek jums krustiņus.

    Igaunijā vispār nav krievu partiju pie teikšanas, par vārdiem:

    “piemēru no igauņiem, kuru krievi parlamentā visus šos gadus sēž dziļā opozīcijā”

    Bet Savisāra partija (igauņu Urbanovičs) tomēr pie teikšanas ir, tā ka nevajag.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 22.09.2011. 12.34

    Cik lasīts žurnālā ir tad Savisāra partija pie teikšanas ir tikai Tallinā, nu gluži tāpat kā te Rīgā: t. ir tur, kur vairāk krievvalodīgo vēlētāju. Galvenais ka solījumi bija identiksi Ušakova solījumiem: transports pensionāriem par brīvu, pensiju jautājums utt! Laikam padomi nāk no Jeģinnaja Rossija!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Sanšains 22.09.2011. 12.58

    Bet Cik lasīts žurnālā ir tad Savisāra partija pie teikšanas ir tikai Tallinā================

    — Uzreiz redzams Ira lasītājs, kas neprot domāt, un arī lasa tikai Iru. Savisāra partija bija gan valdībā, gan arī valdošajā koalīcijā, attiecīgi piedalījās likumdošanas izstrādē: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F_(%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 22.09.2011. 14.26

    Pareizi Tu saki: Bija valdībā un izbija!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Sanšains 22.09.2011. 15.14

    Vēl būs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 22.09.2011. 17.06

    Droši, ka Igaunijā nebūs!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Sanšains 22.09.2011. 20.35

    to JaJekabsons
    Vai nebaidies netīrais dzīvniek, fašistu lops, ka jums var pienākt Ašhabada un tu, izdzimteni, uz ceļiem rāposi, zemi ēdīsi un zvērēsi pie visu savu tuvinieku dzīvībām, ka vienmēr esi mīlējis latviešus un nicinājis bidlas?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ritums Kaibe 22.09.2011. 01.12

“līdz šim par tiesiskumu balsojušo partiju iegūtais vairākums Saeimā” gan daudz nedos, ja Saeimas pozīcijā to iepriekš atlaidušais prezidents paņems SC, kas tajos balsojumos, kuri iz atlaidēja paša mutes tika nosaukti par šīs atlaišanas iemeslu, balsoja izdevīgi “oligarhu partijām”.

+14
-1
Atbildēt

0

oskaar 22.09.2011. 00.46

Manuprāt- ir pēdējais laiks aptuveni 1/3 balsu ieguvušos SC iekļaut valdībā, un tad mēs redzēsim- ko vispār viņi spēj vai nespēj darīt.
Līdz šim viņi ir sēdējuši opozīcijā un īdejuši par to, ka pozīcija nepareizi dara to, vēl to un šito. Tagad lai piedalās lēmumu pieņemšanā un pierāda, ka viņu idejas ir dzīvotspējīgas.

+6
-21
Atbildēt

9

    Nezinu.. nepatīk man tas variants par mums kā izmēģinājuma trusīšiem to antiņu spēlītēm.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > oskaar 22.09.2011. 07.07

    Ja Zatlers sadarbosies ar SC, tad Zatlers būs pārvērtis lūzeŗos mūs visus.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > oskaar 22.09.2011. 07.27

    andrejsg saka:
    “… Manuprāt- ir pēdējais laiks aptuveni 1/3 balsu ieguvušos SC iekļaut valdībā, un tad mēs redzēsim- ko vispār viņi spēj vai nespēj darīt…”

    Un, ja īstenojas 2. variants – valdība, kurā iekļauts SC, “NESPĒJ DARĪT”? Ko tad? Nospļausies un iesi uz citām trepēm spēlēties? Tā būs VALDĪBA nevis šaha partija, kas būs salaista dēlī. Vai tu apjēdz konsekvences?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > oskaar 22.09.2011. 08.39

    Gluzi mans viedoklis ar vienu lielu BET – neslepta Maskavas nauda un roka, kura aukle SC. Tas del es negribu SC valdiba. Vienotibai vajadzetu vairak censties piesaistit cittautiesus, lai mazinatu nacionalitates principu ietekmi Latvijas politika un veicinatu idejiskas platformas veidosanos.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > oskaar 22.09.2011. 12.30

    To, ko SC spēj izdarīt jau redzams Rīgā. tas , ka viņi neko nespēj jēdzīgu saimnieciski izdarīt, arī ir redzams Rīgā, jo par galveno darītāju ir nominēts Andris Ameriks , tā sakot 20% nieks!
    Tātad SC neko nav spējis saimnieciski izdarīt, kā vienīgi runāt, ko lieliski prot žurnālists Ušakovs! Vai šis cilvēks kaut ko saprot likumdošanā , kas ir saeimas uzdevums un , kā dzirdēju vakar, tad pat ministru kandidātu viņiem nav, jo meklēšot mistiskus profesionālus. Smieklīgi, jo, kas tad ir profesionālis un kā priekšā viņš ir atbildīgs??? Cik saprotu, tad SC tādējādi grib izvairīties no atbildības vai arī viņiem šādu kandidātu partijā vienkārši nav. Un , ja paskatās, tad patiešām tur ir tikpat bēdīgi kā savulaik ZZS, jo arī tiem nebija ministru kandidātu no savām rindām!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 23.09.2011. 00.34

    Cienījamie oponenti!
    Mani arī nebūt nesajūsmina tas, ka 28% Latvijas balsstiesīgo vēlētāju savas balsis ir novēlējuši SC. Daudz skaistāk būtu, ja SC nebūtu pārkāpis 5% robežu. Bet tā nenotika.
    Ko, Jūsuprāt, SC valdībā- sēžot tomēr mazākumā, varētu paveikt tādu, kā dēļ viņus sēdēšanai ministru posteņos nedrīkst laist tuvumā?
    Lai cik skumji nebūtu, Latvijā tomēr ir itin liels nelatviešu īpatsvars, un iztēloties, ka viņu nav- tā ir strausa politika. Salādēt viņus vagonos un aivest prom- tādu variantu taču jūs neuzskatāt par nopietnu? Nopirkt viņiem visiem dzīvokļus Krievijā vai Eiropā un vēl iedot līdzi iztikas līdekļus pāris gadiem, lai viņi paši vēlētos aizbraukt- tas taču arī nav nopietni?
    Jūs iesakāt atkal visu iesaldēt līdz nākamajām vēlēšanām, un tad atkal zīlēt- vai SC spēs savākt vēl lielāku savu atbalstītāju pulku un īstenot “Maskavas slepenos nodomus”, jeb tomēr nē. Manuprāt- pie pašreizējā Saeimas sastāva īstenot kaut kādus “slepenos plānus” SC iespēju nav.

    Rihardam Ščeredinam- man arī nepatīk. Bet variants ar NA man nešķiet mazāk riskants. Nu, nezinu.
    Aldim- ko nozīmē “sadarbosies”? Būs ar mieru sēdēt pie viena galda (kaut vai ministru kabinetā)? Jeb “palīdzēs realizēt slepenos Maskavas plānus”? Manuprāt, pēdējo Zatlers nedarīs. Jeb jums abi pieminētie varianti šķiet līdzvērtīgi jau pašos pirmsākumos?
    o_ja3_14- Nospļausies un aizies uz citām trepītēm. Ne vienreiz vien esam redzējuši valdību maiņas starp vēlēšanām. Gan pardzīvosim vēl vienu.
    Vita- Piekrītu pilnībā. Es arī negribu SC valdībā, bet pieļauju, ka tas šobrīd varētu būt politiski “pareizāk”, ņemot vērā vēlēšanu rezultātus.
    Bet- arī piekrītu, bet ceru, ka ministru kabinetā toni tomēr noteiks ZRP un V, nevis AŠ2.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > oskaar 23.09.2011. 07.06

    andrejsg. Nevajag radīt problēmu, kur tās nav. SC vispār un nekad nav jālaiž pie varas, ja vēlamies nosargāt savu atjaunoto LR. Nosauc man kaut vienu piemēru pasaules vēsturē, kur ienaidnieki pie risinājuma nonāk daloties varā.
    Uz kādiem tad noteikumiem ” brāļosimies” ar SC? Kabināsim pie valdības deklarācijām kalmbūrus par to, ka LR tikai okupēta bez okupantiem? Tolerances dēļ samierināsimies ar to, ka mūsu premjers no SC (un kādēļ gan ne, SC taču ” uzvarēja” vēlēšanās_) vēro Kremļa militārās parādes Pārdaugavā utt – vai šitas viss pēkšņi ir kļuvis tik nesvarīgs mūsu valstij?

    Arguments, ka interfrontes paliekas, kura pēc savas būtības ir ” internacionāle” ap kuru koncentrējas latviešu, ēbrēju, krievu un droši vien arī vēl citu tautību staļinisti ir jālaiž labprātīgi pie varas tikai tādēļ, ka saziņas valoda viņiem ir pārsvarā krievu valoda, vai kaut kas tāds var skanēt nopietni? :) Lai viņi papūlas par savu taisnību pārliecināt Latvijas vēlētāju vairākumu starp vēlēšanām un tad, kad Saskaņai tas izdosies, tad arī viņi būs nopelnījuši varu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 23.09.2011. 23.28

    >riņķī apkārt. Izskatās, ka Jūs pasauli redzat melnbaltu, bez kādiem starptoņiem. Kādēļ Jums šķiet, ka SC visi kā viens ir Ienaidnieki? Diezi vai viņi vēlētos iekļauties Krievijas sastāvā un uz savas ādas izbaudīt visas tās nedienas, kuras Krievijā gāžas pār biznesā sekmīgu ļaužu galvām.
    Problēma ir- un tā ir tāda, ka Latvijā mitinās itin daudz ļaužu, kuri šeit ir piedzimuši vecākiem, kuri šurp atbrauca ar vislabākajiem nodomiem. Viņiem nav vietas, uz kurieni “atgriezties”. Protams- var teikt, ka atbraucēji ir okupanti, bet paši tie ļaudis, kuri šeit ieradās, neko tādu par sevi nedomāja- jo neviens viņiem toreiz to neteica. Vismaz tam Jūs piekrītat???
    SC iekļaušana valdībā nav nekāda “brāļošanās”. Jūs uzskatāt, ka līdzšinējā valdībā V “brāļojās” ar ZZS? Manuprāt- nebūt ne. Katram bija savi jājamzirdziņi, un tikai vēlme saglabāt varu noturēja viņus kopā.
    Nu re- un gala rindkopa jau ir baisa: “tad, kad Saskaņai tas izdosies, tad arī viņi būs nopelnījuši varu”. Man negribas, lai SC tas izdodas, tāpēc lai jau tagad piesēžas pie varas grožiem un piedalās stulbās pašreizējās situācijas atrisināšanā. Lai kliedz, ja kaut kas netiek darīts, pēc viņu domām, pareizi, bet lai atbild par tām jomām, kuras būs viņu pārziņā. No tā mēs visi būsim tikai ieguvēji.
    Ja Jūs uzskatāt, ka SC būs tik izcili šajā valdībā, ka par viņiem nākamajās vēlēšanās nobalsos vēlētāju lielākais vairums (>51%)- tad varbūt viņi tik tiešām to būs pelnījuši? Es gan tam neticu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > oskaar 25.09.2011. 17.28

    Riņķī apkārt: Ziemeļīrijas un Īrijas pieredze ir viens pasaules precedents, ko ir vērts pastudēt Latvijas kontekstā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 > mary75 22.09.2011. 09.36

Kas tad viņiem traucēja no tā Lemberga sen atkratīties?
Varbūt, stipendijas bija svarīgākas par valsts interesēm?

+5
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam