Latiņa “Vienotībai”

67

Komentāri (67)

maris_peizums 05.09.2011. 11.22

Nožēlojams ir teikums raksta beigās “Autore ir neatkarīga žurnāliste” Vienotībai vairs cilvēki netic. Cik var melot un braukt uz to, ka visi citi slikti, esam mazākais ļaunums un saeimu atlaida tapēc, ka bij jāatlaiž mazākums, bet mēs tik tā, blakus stāvējām !

0
-2
Atbildēt

0

ivetao2007 03.09.2011. 22.20

Tā garā pļāpāšana par V + un – ir tukšu salmu kulšana. Tad, kad Latvija bija bezdibeņa malā, kad dažu dienu laikā vairs nebūtu ko maksāt algas un pensijas, tad šīs pļāpas būtu uz nagliņas uzsprsužams papīrītis. Par ko veikalā nedotu pat maizes gabaliņu. Valdis Dombrovskis un JL ieguva neticamu pasaules baņķieru uzticību. Un naudu ko nopirkt maizi un sviestu. Tagad tie, kas neveda Latviju pie šis katastrofas ir tie, kurus pat IR uzklausa. Viņu melus un ne ar ko nepamatoru plātīšanos. Kad pirmais izbīlis pārgājis, atkla nauda tie škaudīta nekam nevajadīga’ma izpriecām. It īpaši ledus hokejam – puķina Trojas zirgam. Šīm puķina mušpapīram, kas makasājis valsts kasei daudzus miljonus, uzķērušās pat IR dāmas. Daudzām skolām, visai Rīgai nav stadionu, bet ir visās malās sabūvētās ledus halles. Sporta pedagoģijas instituts nojauca savu stadionu, lau uzslietu ledus halli. Latvija būšot hokeja lielvalsts. Tas pats ar visiem motoru sportiem. Latvija bija tikai viens īsts autorallists Aleksandrs Karamiševs, kurš pārstāvēja Volgas un Toljati autorūpnīcas un no valsts nesaņma ne kapeiku. Toties daudz ko latvijai dabuja no savam firmām , uzvarot Monte Karlo un citos rallijos. Visās malās, pat Daugavā rūc motori. Kas par to maksā un kas pieļauj tautai nevajadzīgu izpriecu sponsorēšanu. Lūk jautājumi par kuriem IR dāmām būtu jāinteresējās. Vienotībai būtu visas šis spekulatīvās bodītes jāaizklapē, vai jāliek maksāt nodokļi. Kā ar šādu izškērdību, gaisā uzšautu naudu, spēsim samaksāt savus astronomiskos parādus?

+1
-1
Atbildēt

1

    lindamarisfam > ivetao2007 04.09.2011. 02.18

    “IR dāmas”

    Tajā var saklausīt ļoti daudz. Tostarp arī “veču” neesamību vai marginālu esamību šajā kolektīvā (un ne tikai šajā kolektīvā vien).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 03.09.2011. 17.49

Repše kā Vienotības sakņu kopējs savulaik sāka nepiemēroti, spoži un interesanti. NE tā, kā visi citi!
Vienotība ir ērmīgs veidojums, lai arī balsoju par dažiem šīs partijas biedriem, kurus zinu, pazīstu, tiekos, strīdos, palieku draudzīgs.
Pirmkārt, Vienotībai kā partijai nav mērķa, līdera un funktiera, kas ir dažiem partijas biedriem, ko minēju. Vienotībai nav politikas. Tā ir tāda puskampēju, puskoka lēcēju biedrība, kas runā frāzēs un kaut ko pilda… Kurš ir dzirdējis kādu konkrētu – punktu pa punktam – plānu? Tāda nav!
Otrkārt, Vienotība ir smagi uzmetusi Sudrabu un Kalnmeieru. Valsts nozagšana. Tiesiskums. Un? Mums 3 gados ir tapusi skaidrība, kas notiek ar valsts naudu? Izskatās, ka V ir ieperējusies kā vista salmos, izmantojot vecos paškritizētos likumus. Es nepazīstu nevienu cilvēku, kas 3 gadus runātu, ka istaba netīra un neņemtu slotu, lupatu vai putekļu sūcēju.
Treškārt, kāds sāka ar atklātumu politikā. Tagad jebkura dokumenta lapu var noslepenot, jo ierēdņbāba [is] tā vēlas… Piedodiet, kas šis ir par pakalpojumu? Mēs taču maksājam par valsts pārvaldi!
Runa nav par nupat skaļi deklarēto politiķu ienīšanu vai ko, ir vien jautājums: KURŠ un kā vēlas tās gadiem solītās pārmaiņas vai arī – kurš tām traucē. Ir varianti, bet diskusija notiek draugu lokā, kāzās, bērēs, jubilejās, kapusvētkos… T.s. politiķi mums rāda blēžus, kā reiz runāja Bokas jaunkundze…

+1
-2
Atbildēt

6

    lindamarisfam > Dina Repša 04.09.2011. 02.15

    @idaho

    Vai Sudraba tomēr neietilpst to pašu tukšmuldētāju vai pat blēžu kategorijā? Vai arī ir jau neglābjami kanonizēta?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 04.09.2011. 12.16

    >> Kasparam. Gan jā, gan nē, jo es saprotu, ka viņa savus vārdus var dokumentāli pierādīt. Ir gan jautājums, vai likumdošanā nav pretrunu, kas VK skatītus likumus uzskata par vājākiem, kā valsts pārvaldes tēriņu likumus.
    Līdzīgi bija ar atlaistajiem ierēdņiem, kas sev pietiesāja lielas kompensācijas, jo viens likums rādīja, ka atlaisti pareizi, otrs – ka nē.
    Bet lielākā problēma ir tā, ka nav redzama griba ko risināt. Joprojām naudas tēriņos nav loģiskas kārtības, kas manuprāt ir ļoti svarīgs iemesls daudzām valsts problēmām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 04.09.2011. 12.19

    >>> zanE. Man personiski prasās konkrētība, šis plāns ir viegli sacerēts, viegli lasāms un neizsaka neko. Es to runāju tāpēc, ka arī paši V cilvēki IR atzinuši, ka īsti nezina, ko darīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Dina Repša 04.09.2011. 13.34

    Tad es tomēr gribētu pārfrāzēt – nevis Sudraba, bet finanšu kontrole un citi tamlīdzīgi valsts pārvaldes aspekti.

    Jā, Vienotībai patiešām nav redzējuma, kā kvalitatīvi mainīt valsts pārvaldes mehānismus. Vai arī viņi ir tik bailīgi un neuzņēmīgi, ka nemaz neķeras šai zonai klāt – arī savā retorikā. Un tas ir viens no lielākajiem viņu mīnusiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 04.09.2011. 17.40

    >>> Kaspars. Cik atceros, Sudraba reiz teica, ka VK ir veikusi valsts pārvaldes funkciju auditu. Tas šķiet bija 2009. gads. ????
    Otrs, ko es patiesi atkārtoju: 2010. gada sākumā Sudraba un Kalnmeiers attiecīgi TV tiešraidē un Kluba intervijā atzina, ka valsts naudu var tērēt kā līdz šim = nelietderīgi[es to pilnīgi noteikti saprotu, kā “krīzes” nobīdi nodokļu maksātājam…]. Pat pieļaujot, ka viņu abu redzējums ir tikai un vienīgi likuma ietvari, tomēr… Ja valstī trūkst naudas un gada beigās … notiek tas, kam jānotiek…
    Kā jau allaž esmu uzsvēris, es neesmu viena cilvēka vai partijas fans, bet labas idejas un domas nedrīkst nomirt tāpat vien.
    Jo manuprāt galvenā problēma ir nevis situācijas sakārtošana, bet lēta un prasta vainīgo meklēšana, lai arī lielākais zaglis ir… Tā pati Latvijas valsts sistēma. Diemžēl. Politiskā, ierēdnieciskā utt. Ja valsts ar likuma palīdzību redzami apzog pilsoņus, vai viņu pienākums ir nēsāt zelta ķēdes un briljanta auskarus “moskačkas” atmosfērā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 03.09.2011. 00.43

Komiski, ka VL! nebūdami koalīcijā, praktiski vienmēr izšķirošos balsojumos atbalstīja V, tajā pat laikā īstais koalīcijas partneris uzvedās tā, it kā būtu opozīcijā:)
Ja V skaidri pateiktu, ka:
1) ar SC nē;
2) Štokijs aiziet, Pabriks ar Kristovski (un protams, Jaunups)vairs neieņems nozīmīgus amatus;
3) Kalniete un Āboltiņa turpmāk būs vismaz uz pusi mazāk eksaltētas;
4) hūtainais bija iepriekšējās valdības patiesais MP, nevis Dombrovskis

…tad viņiem būtu iespēja dabūt manu balsi atpakaļ:)

0
-3
Atbildēt

1

    lindamarisfam > esmeralda_se 04.09.2011. 00.40

    Vai no VL! arī nevajadzētu pāris aiziet un/vai iziet no transa (par eksaltētu pozu es to pat nenosauktu)?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 02.09.2011. 19.43

SC+P jeb TP atlikums kopā ar zaļo Jaunupu un rudo Polittehnoloģi Āboltiņu arī ir Vienotības balasts, kas šo partiju rauj uz leju !

+4
-1
Atbildēt

0

aldis_grunde 02.09.2011. 16.16

Godīgums, tas ir labi un vajadzīgi, bet ar to nepietiek. Tas ko autore gandrīz nemaz nav pieminējusi ir profesionalitāte. Es neabgalvoju, ka viss ir slikti, pa šiem gadiem cilvēki ir izauguši, ir piesaistīti arī labi speciālisti, piemēram, A.Vilks, man par pārsteigumu, veiksmīgi tiek galā ar saviem pienākumiem. Taču Kristovska veikums ir blāvs, bieži novēlots, bez iniciatīvas, S.Ēlertes veikums kā Kultūras ministrei ir praktiski nekāds, par A.Kamparu vispār būtu jāsaka nepieklājīgi vārdi – viņš ne tikai neko nav paveicis kā Ekonomikas ministrs, bet vēl nodarījis nopietnu ļaunumu AirBaltic un valstij kā tās akcionāram. Protams, žurnālistiem daudz interesantāk ir runāt par kļūdām A.Kampara deklarācijā un, iespējams, nosšmauktiem nodokļiem, bet tas valstiskā mērogā ir sīkums, salīdzinot ar visu pārējo.

+2
-3
Atbildēt

0

Andžs 02.09.2011. 16.07

Manuprāt, V vajadzēja uz šīm vēlēšanām virzīt citu ministru prezidentu. Lai tur kā arī nebūtu, tauta jau ir nogurusi no Dombrovska. Taktiski, tas būtu pareizāks solis… Tagad sanāk tā, ka V patiesībā neko jaunu nepiedāvā (pat personāliju ziņā). Turpretim ZRP gan – vismaz vārdos, tādēļ arī viņiem ir salīdzinoši tik augsts reitings.

+4
-6
Atbildēt

4

    lebronj2356 > Andžs 02.09.2011. 19.44

    Sīkbodnieks, bez augstākās izglītības…tad nu gan kandidāts, ja kādam tāds šķiet nopietns pretendents, tad jādomā vai pats domātājs ir nopietns !

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andžs 03.09.2011. 15.31

    Vai tad ZRP tik vien bija kandidātu, kā šis jaunais karjerists, kurš jau pašā sākumā blefojis par savu izglītību! ka tik nav ta spats variants kā Šleseram: griba ir un ar to pietiek pašam un savai ģimenei sarūpēt bagātības un cīņa ar oligarhiem ir tikai ceļš kā šo mērķi uz bagātību sasniegt. Neticu meļiem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andžs > Andžs 05.09.2011. 13.03

    Neiet runa par to, ko es domāju vai nedomāju, bet gan par to, ka ZRP ir 17% reitings, bet V turpretim tikai 10%…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andžs 05.09.2011. 21.14

    Dažadi kantori – dažādas aptaujas- dažādi rezultāti!
    Cāļus skaita tikai rudenī!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 02.09.2011. 14.09

Visvairaak Vienotiibu uz Kalviisha takas velk Shkjeeles skolnieki, Kalviisha klasesbiedri Shtokenbergs un Pabriks. Jo jau peec 10.Saiemas ieveeleeshnas bija iespeeja uzsaakt ieshanu pa Igaunijas celju, ja panjemtu VL! valdiibaa. Atpakalj skatoties, paldies Dievam, ka taa nenotika, VL! no taa tikai ieguva.
Bet Shtokenberga augstpraatiiba svaidoties ar saviem veto jau veeleshanu naktii nolika Vienotiibu uz Kalviisha takas, tieshi veeleeshanu naktii saakaas Vienotiibas reitinga sabrukums, jo panesaas runas par SC njemshanu valdiibaa un tamliidziigi spriedeleejumi, kuriem veeleetaajs mandaatu nebija devis. Veeleetaajs bija viilies Vienotiibaa jau veeleeshanu naktii. Ceru, ka Vienotiiba ir no kluudaam maaciijusies! Ja nav, tad iespeejams, naakosho valdiibu taa neveidos.

+5
-3
Atbildēt

0

disassociative 02.09.2011. 13.04

Zbigņevs Stankevičs:

“partijas sastāv no reāliem cilvēkiem, kuri, nonākot pie varas, piedzīvo reālus kārdinājumus. Tie ir kārdinājumi uz valsts un citu rēķina iebāzt kaut ko kabatā, nokļūt pirmajā vietā un tikt apbrīnotam, pabraukāt par valsts naudu pat kopā ar ģimeni pa eksotiskām zemēm. Diemžēl liela daļa tos kārdinājumus neiztur. Tāpēc mums ir jāskatās ne tik daudz uz partijām, cik uz tiem cilvēkiem, kuri ir partijās.”

Kolosāli precīzi!

+7
-2
Atbildēt

1

    mary75 > disassociative 02.09.2011. 13.31

    Jābūt iestrādātai sistēmai, kas visu šos varas ļaunprātīgas izmantošanas mēģinājumus novērš vai minimizē, lai, neatkarīgi no politiķa ētikas standartiem, tam būtu grūti un riskanti tos realizēt, kā tas ir, piem., Zviedrijā u.c.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

liidaka 02.09.2011. 11.49

Piekrītu autores rakstītajam ar piebildi, ka Zatlera atrašanās amatā automātiski nenozīmēja to, ka viņš būtu jāpārvēl, vai vismaz jāvirza uz otru termiņu. Runājot par Vienotību … Jā, Jaunā Laika latiņas bija augstas. Tāpēc, jo nepatīkamāk ir nesaņemt skaidrojumu par tās vai citas personālijas darbību vai bezdarbību, atbilstību vai neatbilstību. Vienotībai nav augsti stāvoša politiķa, kurš līdzīgi Čapajevam ar kartupeļiem varētu sabiedrībai saprotamā valodā izskaidrot lietu stāvokli. Pārāk daudz samākslotības.

+5
-2
Atbildēt

1

    dro > liidaka 02.09.2011. 11.51

    Rix Goa. Ti za Ļeņina iļi za boļševikov?:))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 02.09.2011. 11.36

“Vienreiz jau piedzīvojuši, ko nozīmē gandrīz absolūtas varas pārņemšana valstī pēc 2006.gada vēlēšanām, Latvijas vēlētāji 2010…”.
————————————–
Šis te salīdzinājums galīgi garām
JA Kaulīša koalīcijai patiešām piederēja absolūta vara, tad V vara koalīcijā ar ZZS, faktiski, bija tikai formāla, īstenībā V piederēja tikai tik daudz varas, cik tai atvēlēja reālā koalīcija ZZS ar SC.
Bet, tas, protams, nenozīmē, ka pārējie pārmetumi V nav pilnīgi adekvāti.
Un galvenais ir dažu personu ambīcijas, neadekvātas viņu iespējām, un vēlme spēlēt aizkulišu spēlītes ar cilvēkiem, kuri, salīdzinājumā ar V, ir kā rūdīti blēži pret naiviem bērniem.
Bet, tas jau arī notika dažu personu ambīciju un interšu vārdā.
Ja V būtu rīkojusies atklātāk un principiālāk, neko neslēpjot no vēlētāja, tā varēja panākt daudz vairāk.
Un vēl – vajadzīgs līderis un cits lēmumu pieņemšanas mehanisms, ja reiz kas ir nolemts, tas ir jāpilda, jāizdiskutē par visu partijas iekšienē, nevis publiski.
Vai viņi ko mācījušies – visas odiozās V personas turpat, kur bijušas, vienīgā cerība, ka personiski tās būs ko mācījušās, V kā partija, izskatās, pārāk daudz mācījusies nav, nu bet tad jau manīs, ar visu to, V slimo ar visām Latvijas politikai raksturīgām slimībām visvieglākā formā.

+6
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 02.09.2011. 11.35

Ļoti labs raksts, tikai trūkst kopējā konteksta Latvijas politiskajā vidē. Ja V tiek aplūkota viena pati, tad viss ir precīzi raksturots, bet, ja skatās salīdzinājumā ar citām partijām, tad pazūd sīkumainībā. Un ja tomēr skatās no kopējās ainas, kur katrs vēlētājs IR potenciālais balsotājs par V, tad vairāk parādās nevis V kļūdas, bet V trūkumi jau no paša sākuma, kuri būtu jāatīsta un jāpilnveido!

+1
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Una Grinberga 03.09.2011. 15.27

    vai tiešām domā, ka V trūkumi ir jāattīsta un tieši kādi trūkumi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.09.2011. 19.55

    Piem. harizmātiska vadība, vīzija par valsts attīstību, 100% atklātība un caurspīdīgums, vienota ideoloģija un vienota komunikācija ar sabiedrību…. tā varētu turpināt. Tās ir lietas, kas V nekad nav piemitušas un manā skatījumā ir svarīgākas par kļūdām, kas ir pielaistas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 02.09.2011. 11.18

Būtu ļoti labi, ja pēc vēlēšanām tur izmainītos varas centrs – aboltiņas, jaunupa, štokenberga vietā nāktu kādi ps cilvēki, piemēram, Čepāne, Vilks, varbūt Judins.

+6
-3
Atbildēt

0

dancis4 02.09.2011. 11.17

V.Dombrovska ļoti negribīgā izteikšanās par jebkurām citām valsts problēmām, izņemot budžeta jautājumus, tādējādi ļaujot šo komunikācijas nišu aizpildīt daudzkārt runīgākajam Ventspils mēram Aivaram Lembergam.
_________________

… un pašu V “valdoņiem” (Āboltiņa, Kristovskis u.c.), kuriem arī primārais ir pašu Ego apmierināšana ne valstiska rīcība. “Igaunijas taka” šo V “līderu” izpildījumā ir stipri apšaubāma. Vienīgā cerība – valstiski domājošs vēlētājs, kurš vēlēšanu biļetenos spēs atsijāt graudus no pelavām.

+4
-2
Atbildēt

0

varbūt ka tā 02.09.2011. 11.05

es tikai varu teikt ka nav tai potenciāla, tikai atdarināšana un godīguma mēģinājumi.

Dombrovskis – man gandrīz izdevās apzagt pensionārus un ar Repši ievedām valsti parādos. Izdevās graut veselības aprūpes sistēmu, jo to vadīja oponents no TP. Savējiem padomniekiem krīzes laikā ceļu algas un nemaz nemanīju kā manas valdības ministrs un „zelta puisēns” Gavars izkārto savai firmai izdevīgus MK noteikumus. Vēršos pret KNAB šefu Vilnīti paziņojot viņa reformas kā „prettiesiskas”. Centos ieriebt TP par skolēnu autobusiem. Izgāzās mana nelietība savējo Augustovsku bīdot airBaltic padomē. Mēs bez kauna ar valsts naudu cementējam koalīcijas stabilitāti piešķirot līdzekļus Lemberga biodegvielas uzņēmumiem. Neaizmirstam arī savējos sponsorus. Mēs apgriežam un atstāsim tikai vienpadsmit neatliekamās palīdzības slimnīcas, taču vienlaikus atrodam 4.5miljoni latu, lai piešķirtu Ventspils olimpiskajam centram. Mums pofig par tautu, kura pēc biezajiem sniegiem sēž tumsā bez elektrības. Esmu novedis pensiju sistēmu līdz kraham. Izgāzās manis radītais skandāls attiecība uz Aināru Šleseru par Air Baltic līgumu. Savējam Grestem par koruptīvu darījumu pakratam tikai ar pirkstu. Valdīšanas laikā neveiksmīgi centos novērsts krīzi, sekas IKP pieaugums tikai 0.2% (2010 1.cet. – 2011.1.cet.), samazinājās dzimstība par 18,9% un iedzīvotāju skaits par 18700 (2010-2011gads). Spējīgākā tautas daļa aizceļo.

0
-18
Atbildēt

3

    mary75 > varbūt ka tā 02.09.2011. 11.45

    Nu tu kaut vai pie faktiem pieturies, ne jau Dombrovskis, bet Slakteris aizņēmās 7 miļjardus, un, tikai tāpēc, ka Kaulīša valdība bija valsti novedusi līdz bankrotam, arī veselības sistēmu, faktiski, sagrāva Bērziņš, taisni viņa laikā tur tika paņemti milzīgi kredīti dažādam nevajadzīgām celtnēm un iekārtām, nauda nāca griezdamās, bet, ne jau slimnieku intersēs, ko pat tagad nespēj atmaksāt, utt.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > varbūt ka tā 03.09.2011. 15.24

    Piekrītu Džerim.
    Nedrīkst aizmirst ne tikai Bērziņa laikā iepirktās dažādās diagnostikas un citas iekārtas katrai mazai slimnīcai, bet arī Bārbijas ielikto pamatakmeni Stradiņa slimnīcas buvei no veselības aizsardzības budžeta, kas prasa un prasīs miljonus. Tāpat , lai atceramies tos skandālus Bērnu slimnīcā ar būvniecību un remontiem saistītos, kuros bija iesaistīti TP biedri.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > varbūt ka tā 04.09.2011. 09.35

    to bimbo1
    Vai dabūji brīvo režīmu, ka parādījies? Nekas, drīz atkal nonāksi atpakaļ palātā ar durvīm bez roktura.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kerglis 02.09.2011. 11.03

Varētu piekrist lielākajai daļai uzrakstītā, izņemot apgalvojumu, ka Vienotība pamatā radās no Jaunā laika. Lai to apgāztu pietiek apskatīties uz kandidātu sarakstiem – no tīriem jaunlaicēniem tur nu jau ir labi ja 20-30%. Nu jau saraksta līderos bieži izvirzās cilvēki, kas pirms 2-3 gadiem nebija nevienā no partijām. Domāju, ka tieši tur slēpjas Vienotības labākās izredzes neaiziet pa Kalvīša skuju taku.

+8
0
Atbildēt

0

shots 02.09.2011. 11.01

Man personīgi kaitina Vienotības nespēja skaidri formulēt valsts pamatvērtības.
Ja ir problēmas ar ZZS, tad tā arī ir skaidri jāpasaka visiem pensionāriem, jo viņi īsti nesaprot lietas nopietnību.
Ja man nespēj izskaidrot pensiju, nodokļu, valsts pārvaldes sistēmu, tad šī partija ir bankrota priekšā, jo bezgalīgi es nevēlēšu par viņiem.
Man nav vajadzīgs politiķis, kurš iziet smadzeņu skalošanas skolu, nevajag un viss.
Cilvēki ir izsalkuši pēc vienkāršiem cilvēkime, nevis, kam šlipse zaļā krāsā.

+7
-3
Atbildēt

5

    aldis_grunde > shots 02.09.2011. 12.22

    Tu to tiešām gribi dzirdēt? To ka pensionāri ir mūsu valsts problēma, ka viss sociālā budžeta uzkrājums, kas bija plānots nākamajiem – demogrāfiski daudz sliktākajiem gadiem, ir jau gandrīz notrallināts? To, ka ne tikai nevar atļauties indeksēt pensijas, bet ir jādomā aplinkus ceļi, kā tās samazināt? To ka vēl bez visa tā jāatrod veids kā konsolidēt budžetā vairāk nekā 100 miljonus? To, ka nav kādu mistisku naudas maisu, no kurienes šo naudiņu paņemt, ka tās tiks savākta no mums visiem, no cita nedaudz vairāk, no cita nedaudz mazāk, bet vidēji 50 lati no cilvēka gadā?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > shots 02.09.2011. 13.31

    Man skiet Vienotiba butu varejusi but agresivaka pre tiem pasiem ZZS, ja Zatlers ar savu partiju nebutu saskelis Vienotibas balsotajus. Zatlers ir radijis konkurenci starp savejiem un novajinajis progresiva veletaju kopuma iespejas, padarot savu jauno partiju un Vienotibu vel atkarigaku no iespejamajiem sadarbibas partneriem nakosajas velesanas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > shots 02.09.2011. 15.02

    Ariza, Rungainis to skaidri un gaiši ne vienu reizi vien pateica. Vai atceries reakciju?
    Acīmredzot daudzi nemaz negrib patiesību zināt. Viņi labāk balsos par meliem. Tad nu politiķim ir izvēle – teikt taisnību un zaudēt vēlēšanās, melot vai aizplīvuroti teikt patiesību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    shots > shots 03.09.2011. 15.02

    nepiekrītu, tauta vienkārši grib valsts auditu, izejas punktu – kur mēs esam un ko varam darīt, jo visticamāk saprātīgs lēmums ir tikai pareizs lēmums.
    Ja vienotība ir tik mīksta, ka nevar tautais pateikt sejā, bet tikai skaitīt vietas Saeimā, tad man tāda partija nav vajadzīga.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > shots 03.09.2011. 15.21

    Soc budžetā jau netika veiktas iemaksas māmiņu algām!!! ir tikai paternitātes pabalstam un tikai tātdēl arī soc budžets iet ar mīnuss zīmi. Māmiņu algām vajadzēja izveidot citu iemaksu avotu- piemēram, bezbērnu nodokli, tad arī soc budžets netiktu iztranžierēts. Bez tam krīzes gados no soc budžeta milzu daļa tika iztēwrēta bezdarbniekiem. Tāpat Kalvītis izmantoja soc budžetu, lai palielinātu skolotāju algas 2008. gadā! tagad tas viss jāatdod no pamatbudžeta.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 02.09.2011. 10.53

Nav ko iebilst autorei. Salīdzinot ar JL 2002. gadā Vienotība pazaudējusi ideoloģiju, kuru nevar kompensēt ar iegūto rutīnu varas koridoros. Naivumu nomainījis cinisms un pašapmierinātība, paškritiku – spices personu uzpūtība /darītāji un garanti/:)

+15
-5
Atbildēt

0

buchamona 02.09.2011. 10.32

Vienotības vājākais punkts ir vienotas ideoloģijas trūkums. Pārāk daudz tur zvaigžņu, kuru ” personisko” viedokli nav iespējams nodalīt no partijas ” oficiālā” viedokļa par valsts turpmāko politiku, ja pēc vēlēšanām gala rezultātā- Vienotība būs tā, kura veidos valdošo koalīciju. Neticu, ka Āboltiņa, Štokenbergs, Pabriks, Jaunups utt, pēkšņi mainīs savu ” personisko” attieksmi pret SC. Vismaz šobrīd nav pamata tā domāt.

+11
-3
Atbildēt

5

    Leflere > buchamona 02.09.2011. 12.34

    Tas vienlaikus ir arī Vienotības stiprākais punkts. Proti, spēja vienā politiskā partijā/kustībā saliedēt dažādus uzskatus un iekšēja partijas demokrātija. Jautājumi tiek izdiskutēti un rasts kopējs kompromiss. Protams, ka vēlētājam dažkārt patīk banāli saukļi melnbaltās krāsās un šie vajadzīgie kompromisi ne vienmēr ir saprotami…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 02.09.2011. 13.48

    Sinārs. Jautājumi tiek izdiskutēti un rasts kopējs kompromiss…+++ Viss jau ir jauki, tikai es vēlētos, lai politisks spēks par kuru es balsoju, jau pirms vēlēšanām izdiskutē savas iekšējās pretrunas un gala lēmumu apstiprina ar vismaz valdes lēmumu, kuru publicē. Vēlēšanas – tā nav lotereja. Es negribu balsot un pēc tam zīlēt – par ko tad es esmu galu galā nobalsojis. Man ir vajadzīga skaidrība jau pirms vēlēšanām, sevišķi jau tad, ja diskutējamie jautājumi ir tādi, kuri skar valsts pastāvēšanas pamatus.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Leflere > buchamona 03.09.2011. 01.56

    Riņķī apkārt – īsti nesaprotu, par kādiem Valdes lēmumiem Jūs runājat. Vai citas partijas pirms vēlēšanām tādus publicē??? Nevar arī gribēt, lai partija būtu militāri totalitāra organizācija, kurā visiem ir viens viedoklis. Man šādas patijas neimponē un nekādas nostaļģijas pēc brežņevisma vai vēlmes pēc jauna autoritāra ulmanisma arī nav.
    Manuprāt, V programma, vērtību deklarācijas, atskaites par paveikto utt. ir brīvi pieejamas internetā. Tajās viss svarīgākais ir izlasāms. Turklāt šis politiskais spēks Latvijas politikā ir jau savus 10 gadus (ja ņem vērā JL) un tiem, kas seko politikas procesiem, nekādiem pārsteigumiem nevajadzētu būt.
    Vienlaikus piekrītu, ka valstij būtu vajadzīgs skaidrāks nākotnes redzējums, kas liek mobilizēties, pacelt galvu un rīkoties. Tur V būtu vēl daudz darāmā. Tomēr šādu redzējumu diemžēl nav piedāvājusi arī neviena cita partija (nemaz nerunājot par tām, kuras pat normālu programmu nav publicējušas).
    Turklāt nevajag no politiķiem demokrātijā prasīt neiespējamo,proti, jau pirms vēlēšanām pateikt ar ko ies vai neies koalīcijā. Demokrātiskās politiskās sistēmās, jo īpaši parlamentārās demokrātijās ar proporcionālu vēlēšanu sistēmu tas parasti nav iespējams. Protams, tādas lietas var darīt politiķi diktatūrās, jo tur nav jārēķinās ar politiskiem oponentiem. Vai arī to dara nepieredzējuši vai radikāli noskaņoti politiķi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.09.2011. 18.04

    Siniārs +++ es runāju par konkrētu attieksmi pret politiskiem spēkiem, kuri apšauba pamatus uz kuriem balstas šī brīža atjaunotās Latvijas Republika.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 03.09.2011. 18.31

    …R.A. …viedokļu dažādība ir normāls demokrātisks process…neredzu tur nekā slikta, lai gan arī mani pagājušā rudenī tracināja intervijas ar žurnālistiem pirms viedokļu saskaņošanas…tas bija neparasti, jo sabiedrība bija pieradusi pie “vienīgā un pareizā” viedokļa paušanas…mēs taču visi gaidījām atklātību un jaunu politisko kultūru – izrādās, nebijām tam gatavi!…
    …neviens nenoliedz kļūdas, bet nezinu nevienu, kurš savā mūžā nebūtu kļūdījies…
    …man Tevi nav jāpārliecina, bet NA savu biedru apkarošana un savstarpējs kariņš par iekļūšanu Saeimā…izskatās gana nepievilcīgi neliecina par nobriedušu spēku…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 02.09.2011. 10.23

Vienotība pēc iepriekšējām vēlēšanām smagi “apdzērās” ar varas apziņu un iebrauca dziļās auzās. Ja arī pirms tam definētā latiņa bija augsta, tad nu jau tā ir krietni kritusi. Vienotībai, lai atkārtotu iepriekšējo vēlēšanu panākumus, ir tikai trīs nedēļas laika, lai atbrīvotos no akmeņiem, kas tās reitingus velk lejā. Un tam nav nekā kopīga ar kaut kādiem nepopulāriem lēmumiem vai ko tamlīdzīgu. Lielāko tiesu tie ir sasmērējušies partijas biedri, kas strādā TP stilā. Kaut vai tas pats Grestes līzinga auto, Štokenberga seminārs, Kampara deklarācija u.t.t.

+8
-4
Atbildēt

0

aivars_silins 02.09.2011. 10.21

Dīvaini, ka priekšvēlēšanu debatēs Vienotības politiķi vairāk cenšas kopējā korī “iekost” ZRP kandidātiem, kaut gan tie varētu būt tuvākie sabiedrotie pēc vēlēšanām, nevis, piemēram, Lemberga marionetēm ZZS. Izskatās, ka nebūs diez ko mācījušies, kā te autore cer. Politiskā greizsirdība tomēr ņem virsroku.
Un mikrolīmenī galīgi nav labi, par agru pūst fanfaras.

+12
-1
Atbildēt

13

    Andris > aivars_silins 02.09.2011. 11.49

    Tur ir sava loģika – Vienotībai un ZRP ir apmēram kopīgs elektorāts, kurš var nobalsot gan par V, gan par ZRP. Tāpēc šīs partijas ir spiestas konkurēt savā starpā par šī elektorāta balsīm.
    Skaidrs ka uzbrukot, piemēram, Šleseram, un vainojot viņu korupcijā un visādos citos grēkos, no viņa nevarēs pārvilināt nevienu balsi, tāpēc ka LPP elektorāta acīs korupcija ir pluss, nevis mīnuss.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > aivars_silins 02.09.2011. 12.14

    Es savukārt brīnos, kāpēc tik maz kož un kāpēc tik daudz pielaizās Zatleram.
    Par ko V ir tik pateicīga Zatleram? Par to, ka nākamajā Saeimā V zaudēs pusi no savām vietām? Par doto iespēju veidot valdību kopā ar SC un SC premjera vadībā, lai gan 10. Saeimā varēja veidot valdīb ar SC sava premjera vadībā.
    Kāda gan ZRP var sabiedrotā? Ar ko tur vispār būs iespējams biedroties?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivars_silins 02.09.2011. 12.37

    V un arī Latvijas cilvēki Zatlerim var būt pateicīga par doto iespēju izlabot savas kļūdas iepriekšējās vēlēšanās, un nobalsot tā, lai nākamā valdība strādātu bez ZZS un SC, un PLL diktāta, un, nav svarīgi, kas lika Zatlerim atlaist Saeimu, kaut vai personiskās ambīcijas, bumba ir vēlētāju pusē.
    Ja vēlētājam kārtējo reizi nepietiks prāta nobalsot par relatīvi godīgiem, rietumnieciskiem, demokrātiskiem spēkiem, kam, valsts interses, vairāk vai mazāk, tomēr, pirmajā vietā, un tas atkal nobalsos par Lemberga, Kargina, Putina, Šlesera marionetēm Saeimā, nu tad atliek tikai noplātīt rokas un pateikt – ko pelnījat, to dabūjāt.
    Kaut arī, šai valstī ļoti daudzi barojas no korumpētas NVS valstīm raksturīgās biznesa un politiskās vides, kas te radīta, un tie neko mainīt nav ieintersēti.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > aivars_silins 02.09.2011. 13.25

    Mes varetu but pateicigi Zatleram par vina doto iespeju, ja vins pats to butu panemis un pievienojies Vienotibai ar noteiktam prasibam, tadejadi radot vienotu speku. Ta vieta vins nodibinaja kartejo reizi jaunu partiju ar kartejiem saulveza solijumiem un, izmantojot savu peksno popularitati, ir sadalijis Latvijas progresivo elektoratu 2 dalas. Patreiz tiesam neredzu par ko vinam butu jasaka paldies sabriza situacija. Ja SC viena dabus teiksim 20%, bet V – 11%, ZRP – 17%, tad demokratiski pareizi bus laut SC veidot valdibu. Par ko gan tad lai Zatleram saka paldies? Par musu tautas vel lielaku saskelsanu?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivars_silins 02.09.2011. 13.35

    Nevar piekrist.
    Zatleris nesadalīja elektorātu divās daļās, ZRP savāks daļu no tā elektorāta, kas par V nekad nebūtu balsojis, un rezultatā ZRP un V, startējot atsevišķi, dabūs vairāk, kā startējot ar kopējo sarakstu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > aivars_silins 02.09.2011. 14.41

    No sirds ceru, ka tev izradisies taisniba un ZRP iegus lielako balsu skaitu un bus tie, kas staves izveles prieksa ar ko sadarboties un nevis SC.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aivars_silins 02.09.2011. 14.59

    Vita. Nekur nav teikts, ka prezidentam jānominē premjerministra amatam tās partijas vadītāju, kura ir dabūjusi visvairāk balsu vēlēšanās. Nominē to, kas spēj izveidot rīcībspējīgu valdību.
    Būtu labi, ja arī Bērziņa kungam to kāds pastāstītu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > aivars_silins 02.09.2011. 15.02

    Protams, tapec ceresim, ka SC bus pietiekosi zems balsu skaits, lai dotu prezidentam sada manevra iespeju, neizraisot gaganu karus par demokratisku velesanu rezultatu ignoresanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > aivars_silins 02.09.2011. 15.43

    >Vitai “ir sadalijis Latvijas progresivo elektoratu 2 dalas” – Latvijas progresīvais elektorāts nav sadalījies 2 daļās, tas balso par VL!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aivars_silins 02.09.2011. 15.56

    Gāganu kari no SC puses būs tā kā tā – neatkarīgi no tā vai būs pirmajā vai otrajā vietā un atkal skanēs valodas par trešdaļu vēlētāju, kuru viedokli neņem vērā. Ah, ah! Jebkurā demokrātiskā valstī normāli koalīciju sastāda partijas, kas dabūjušas kopsummā nedaudz vairāk par piecdesmit procentiem vēlētāju balsis. Gandrīz puse nobalsojušo vēlētāju balsu tik un tā netiek ņemtas vērā. Kur nu vēl neesošā trešdaļa, ko kāds ir nosapņojis un cenšas iestāstīt pārējiem.
    :D

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > aivars_silins 03.09.2011. 15.12

    Nu gan nepiekrītu, ka tāpēc jādod SC veidot valdību, ja viņi saņem visvairāk balsu. Valdību veidos tās partijas, kuras spēs apvienoties koalīcijā ar vairākumu balsu t.i 51 balss vismaz- lūk tas ir demokrātiski, jo ko nozīmē SC ļaut veidot valkdību, ja tam ir tikai, piemēram, 20 mandātu saeimā. Vai tad ar šādu mandātu skaitu var dabūt vairākumu saeimā- galīgi garām, jo tas nav vairākums!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > aivars_silins 04.09.2011. 18.35

    ..Nominē to, kas spēj izveidot rīcībspējīgu valdību.Būtu labi, ja arī Bērziņa kungam to kāds pastāstītu.
    ______________________________________
    Būtu.
    Vēl būtu labi, ja stāstītājs NEbūtu Kalnbērziņa kunga gars.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > aivars_silins 04.09.2011. 18.37

    ..atkal skanēs valodas par trešdaļu vēlētāju, kuru viedokli neņem vērā.
    _____________________________
    Un tie,kas mudina veidot valdību ar SC netieši mudina šo viedokli padarīt par aksiomu- t.i. piekabināt krievu elektorātu SC “uz mūžiem”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 02.09.2011. 10.04

vajag apskatīties- vai mikrolīmenī(katra) ir tik labi, kā izskatās makrorādītājos….

+3
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam