Dombrovskis pret Ušakovu: oligarhu bučošana un budžets

66

Komentāri (66)

inesite15 05.09.2011. 09.48

Interesanti, vai ir kāds – no štata runātājiem – kas neblefo ?

0
0
Atbildēt

0

Sapene 05.09.2011. 09.32

2008.gada februāris

Kāpēc par pensionariem runā tā, it kā viņi ir pilnīgi atrauti no pārējās sabiedrības? Viņiem taču pārsavarā ir bērni. Vai bērniem nav jāgādā par saviem vēcakiem? Vai šī pensijas sistēma nav viens no rietumu iedzīvotāju izmiršanas iemesliem? Cik es zinu, Ķīnā nav nekādas pensijas sistēmas.

2005.gada decēmbrls

Ģimenes problēmas Latvijā var apskatīt no šāda viedokļa. Katrai ģimenei ir naudas summa, ar kuru tā var rīkoties. Pieņēmot lēmumu par terēšanu, tiek ņemti vērā dažādi apstakļi. Bērni šajā izpratnē arī ir ģimenes budžēta sastāvdaļa. Tomēr pēdējā laikā tiek veikta ļoti agresīva reklama, kas aicina ieguldīt naudu privātos pensiju fondos, “lai nodrošinātu sev pārtikušas vecumdienas.” Tas nozīmē, ka, pieņemot lēmumu par naudu izmantošanu, ģimenei ir jāizvēlas – vai “nodrošināt finansiāli neatkarīgas vecumdienas,” vai dzemdēt vēl vienu bērnu. Varbūt ir vērts pārliecināt Latvijas ģimenes, ka bērni ir viņu pensijas sistēmas 4.līmenis un labāk ieguldīt naudu viņu dzemdešanā un audzinašanā.

“Inflācija neuzgāžas mums virsū kā lāsts vai traģisks liktenīgs notikums. Tā vienmēr tiek izraisīta ar vieglprātīgu vai pat noziedzīgu politiku. Jebkuri jaunie pensijas likuma grozījumi, kuri papriekš ņem vērā cenu kāpumu vai iedzīvotāju pirktspējas samazināšanu, nevar novest pie labvēlīgiem vai vismaz ciešamiem rezultātiem. Tāda regulēšana drīzāk ir spējīga palielināt bēdu.”
Ludvigs Erhards “Labklājība visiem” (Ludwig Erhard “Wohlstand für alle”, 1956)

+1
0
Atbildēt

0

Anatolijs Posredņikovs 04.09.2011. 21.34

Vai ir kaut kur pilnais debates video? Jo seit ir tikai dalas, gribas redzet pilno varianto, neviss tikai IR izdevigas dalas….

0
0
Atbildēt

0

armn 04.09.2011. 16.30

nekad iisti nebiju klausiijies Usakovu un nemaz negribeeju, lai vinjsh buutu tik tukss kaa izraadiijaas sajaa intervijaa

+5
0
Atbildēt

0

aija_vecenane 03.09.2011. 23.09

Dombrovskis šito gaisagrābsli liek vienos vārtos!

+2
0
Atbildēt

0

Liene 02.09.2011. 10.19

Dombrovskis neatbildēja uz Ušakova jautājumiem, piemēram, cik kaut vai apmēram nākamgad būs jākonsolidē. Tāpat Dombrovskis, kā parasti, melo: viņš pieraksta “Saskaņai”, ka tā esot plānojusi šogad 12 % deficītu. Un arī, pierakstot “Saskaņai” devalvāciju 15 % apmērā, viņš nu ir atkal samelojis.

Bet jenotus vulgaris, protams, to visu neredz, spriešot pēc jūsu komentāriem.

Vispār latvieši, kas te raksta, ir nožēlojami. Visi vienā balsī slavē Dombrovski un nicina Ušakovu. Bet nav ne viena konkreta argumenta ne uzslavām, ne nievām. “Ušakovs lij ūdeni” — bet kas konkretī viņa runā ir ūdens? “Dombrovskis runā pareizi” — bet kas konreti viņa runā ir pareizs?

Jautāt to latviešiem nav vērts, jo viņi nedomā smadzenēm. Viņiem pāri smadzenēm etniskums. Un droši vien tas ir arī labi. Ar tādiem vieglāk manipulēt.

0
-6
Atbildēt

2

    garausiitis > Liene 02.09.2011. 15.04

    Dombrovskis pateica, ka 15% valūtas koridors viennozīmīgi nozīmētu 15 % devalvāciju pie tās situācijas. Jautājums , ko mēs no tā iegūtu?
    Starp citu interesanta situācija patreiz norisinās ar pārdoto Hotel de Rome, ja pareizi saprotu, tad tas notika šī sasaukuma laikā – jautājums – kādas sekas uz Rīgas tēlu tūrisma jomā atstās šī situācija, ka 5-zvaigžņu viesnīca atsauc rezervācijas, viesus principā izmet ārā? Vai pilsētas tēvi , kuri briesmīgi fano par tūrisma attīstību , nevarēja kā novērst šo situāciju?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Verners Losbergs > Liene 03.09.2011. 15.17

    Jo vairāk Tu čomiņ runā par Latviešiem, jo vairāk jūtu tavu naidu pret visu kas nav Tev pa prātam.
    Ja kaut kam nepiekrīti, tad aizvieto apvainojumu: “rasistiskie latvieši”, ar faktu izklāstu jautājumā kurā nepiekrīti. Citādi tevis rakstītie vārdu savārstījumi izskatās pēc vāji pamatota Krievu nacistionāļa izvirdumiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 02.09.2011. 01.33

Uz Dombrovska fona Ušakovs izskatās pēc ziloņa trauku veikalā. Vienos vārtos.

0
0
Atbildēt

0

dro 02.09.2011. 00.27

“Demonizētā krievu partija raugās uz uzvaru Latvijas vēlēšanās” – šādu virsrakstu ziņu aģentūra “Reuters” devusi intervijai ar “Saskaņas centra” vadītāju Jāni Urbanoviču, kurš izteicis cerību, ka partija iegūs lielāko vai otru lielāko balsu skaitu parlamenta ārkārtas vēlēšanās 17. septembrī.
“Mēs esam apmierināti, ka visas lielākās politiskās partijas, kas cer būt pārstāvētas nākamajā parlamentā, kaut nedaudz runā par mums, tā sagatavojot savus vēlētājus neizbēgamajam faktam, ka kādā brīdī, visticamāk jau drīz, tām būs jāsadarbojas ar agrāk ignorēto, nīsto un demonizēto “SC”,” Urbanoviču citē “Reuters”.
Galvenā problēma, kas traucējot sadarbību, pēc Urbanoviča domām, esot atšķirīgais viedoklis ekonomiskajā politikā – “SC” esot pret ātru eiro valūtas ieviešanu un grib pārskatīt noteikumus par starptautiskā aizdevuma piešķiršanu Latvijai. /la/

0
0
Atbildēt

1

    bebiekste > dro 02.09.2011. 01.15

    >lno
    Urbanovičs nav sapratis (vai izliekas), ka runāts netiek par SC, bet runāts tiek priekš SC vēlētāja. Jau gadu tiek sūtīts mesidžs – jums ir jāmainās, lai nonāktu pie varas. Šā vai tā SC ir jāmainās vai jāsašķeļas.

    Tas tā, mans variants par notiekošo.

    Manuprāt, Urbanovičš nobīsies pats kā vienreiz jau izdarīja, jo arī tikšana koalīcijā nozīmē vēlāku SC sašķelšanos. Bet tā vēl pusbēda, lielākais trakums, ka rezultātā SC elektorāts var zaudēt savu monolīto masu.

    Nez par ko īsti izšķirsies SC, bet LPP izkrišana no aprites var nozīmēt arī SC nebūšanu pie varas Rīgā pēc nākamajām pašvaldību vēlēšanām. Atspēlēsies krievvalodīgo nepilsoņu cerību uzturēšana. Tas ir jocīgi, bet uzturot cerību, par pilsonības 0 variantu un otro valsts valodu šie jefiņi mazina paši savu potenciālo elektorātu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 02.09.2011. 00.05

zanE. Kad eju dušā man nav vajadzīgs termometrs, un šo informāciju “jūtu ar ādu”. Paklikšķini vakarā Tv kanālus un izlasi vienas dienas laikrakstu virsrakstus.

+1
0
Atbildēt

4

    andris902 > dro 02.09.2011. 00.35

    …lno…ar virsrakstiem vien nebūs līdzēts…:))
    …zinot,kā tepat Irā “spēlējas” ar virsrakstiem, tos nevarētu pieskaitīt publikāciju saturam…
    …parasts lasītājs un skatītājs nav spējīgs pārskatīt visu TV programmu vai izlasīt interneta vietnes un papīra formātā rakstošos medijus…tāpēc lietderīgi un pārskatāmi, kā noderīga informācija, būtu šo mediju uzskaitījums…tas radītu priekšstatu, vai šīm publikācijām var uzticēties…skaidrāk iezīmētos – kurš medijas ar kuru partiju saistīts…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.09.2011. 00.48

    Pats par sevi saprotams. Kaut gan mēs tak zinām, ka par ZZS slavējoši (atvainojos, pozitīvi) būs no atkarīgās Neatkarīgās un “Ventas vai Kurzemes (kā pareizi sauc?) Balss”, ceru, ka ne Vides vēstīs. Visa krieviskā prese par SC, kā par mironi – tikai labu. Un tā tālāk…
    Un protams, ka visvairāk negatīvu rakstu ir par ZRP. Neatkarīgi no tā – cik tā laba vai slikta, balsis viņa atņems visām “vecajām” partijām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 02.09.2011. 01.38

    …Betij, vērojot visu notiekošo ap un ar ZRP…diemžēl, pozitīvā tur tiešām maz…var jau vēlētājs sevi mānīt un lolot cerības, bet…balsu atņemšanu citām partijām – to nevar uzskatīt par sasniegumu…pozitīvais būtu cilvēki, kas spētu realizēt valsts izaugsmei nepieciešamos mērķus…taču vēlēšanu sarakstu pirmās personas, kuras jau ir piedalījušās publiskajās debatēs – nepārliecina….
    …devītais vilnis sāk noplakt…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.09.2011. 11.11

    Jā, BET:) Tagad es izteikšu apgalvojumu un tu pateiksi – tas ir pozitīvi vai negatīvi. ZRP atņems balsis Vienotībai – nezinu cik daudz. Bet vēl vairāk balsis (kopā) viņa savāks no ZZS, PLL un SC.
    Un tagad, ja mēs runājam par valsts interesēm – tas nāk vai nenāk par labu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 01.09.2011. 23.45

Visvairāk slavējošu rakstu medijos bijis par SC; visvairāk kritizēta ZRP http://www.delfi.lv/news/referendums-2011/zinas/visvairak-slavejosu-rakstu-medijos-bijis-par-sc-visvairak-kritizeta-zrp.d?id=40422831

Kas trādā – Krievijas nauda vai cilvēku muļķība? Abi?:)

+1
0
Atbildēt

2

    andris902 > dro 01.09.2011. 23.57

    …lno…tā ir neko neizsakoša un tukša ziņa ar cipariņu papildinājumu…
    …lai to uzskatītu par informatīvu materiālu un varētu izdarīt secinājumus, būtu nepieciešams mediju uzskaitījums, kuros šīs publikācijas parādās….protams, ar sadalījumu “pozitīva”, “neitrāla”, “negatīva”…
    …tad to varētu nosaukt par pētījumu…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.09.2011. 11.04

    zanE. Tas, ka nav MM atšifrējums ziņā taču nenozīmē, ka pētījumā tāda nav. Nesaprotu, Tu noliedz to, ka MM SC salīdzinot ar konkurentiem ir pārslavēts? Varbūt vari nosaukt kādu krievu izdevumu vai TV kanālu, kurš nedod priekšroku SC? Interesanti, kurā laikrakstā Tu atrodi pozitīvas ziņas par Vienotību? Būtībā IR ir vienīgais žurnāls, kurš atbalsta V.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 01.09.2011. 18.58

Vairāk šādu diskusiju visos medijos un SC mūžīgā opozīcija.

+8
-1
Atbildēt

5

    Liene > Elīna Barkovska 01.09.2011. 20.24

    Varu derēt, ka jūs no diskusijas nesapratāt neko, jo Ušakova krievu akcents kaitināja jūs tik stipri, ka jums širmis momentāni aizbraucis ciet

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 01.09.2011. 22.42

    …kinder-buena…nu, vecīt…ar to arī varēji sākt, ka Ušakova krievu akcents Tev traucēja saprast, ka tas ir ūdentiņš, ko viņš lej…būtu runājis krieviski – varbūt arī Tu to būtu sapratis…:))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Elīna Barkovska 01.09.2011. 22.50

    >zanE
    buen-a jeb čeloveka reinkarnācija šajā medijā ir visu pareizi sapratis. SC politika ir dabūt varu. Tam der arī pliks populisms. Un kaut Ušakovs nav gatavs mest Urbanoviču zem tankiem, Urbanovičs nekautrējas un sūta Ušakovu azstāvēt SC programmatisko sviestu uz šādām diskusijām. Domāju Ušakovs pats jutās kā pamests zem tanka.
    Interesanti kad tas atspēlēsies SC iekšējās attiecībās? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 01.09.2011. 23.40

    …puika..
    …šķiet, viņiem ir lomu sadalījums…Urbanoviča stostīšanās LR1, bet “simpātiskais” Ušakovs uz TV…no PR stratēģijas pareiza rīcība, tikai – līdz brīdim, kad abi šie varas kārie cilvēciņi atver muti…
    …lai nu kā, bet no tās informācijas, kas iziet ārpus SC sienām…tik liela saskaņa nemaz tur nevalda…ir diezgan liela neapmierinātība no gados jaunākajiem SC biedriem, kuriem Urbanoviča uzpūtība, prastums un cietpaurība nebūt neiet pie sirds…ja šoruden SC netiks valdībā, tad Urbanoviča kārts ir sista…arī viņš pats to saprot…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Elīna Barkovska 02.09.2011. 00.09

    >zanE
    ja šoruden SC netiks valdībā, tad Urbanoviča kārts ir sista…arī viņš pats to saprot…

    No Tavas mutes Dieva ausī. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Liene 01.09.2011. 18.54

Ušakovs:

– Kā ar pensionāriem?.. Ar jūsu metodēm mēs dabūsim izaugsmi kapos.

Dombrovskis:

— Tas ir tas, kas mums paršreiz ir vajadzīgs.

+1
-9
Atbildēt

0

jevgenijs_sluckis 01.09.2011. 15.10

Ušakovs piedāvā mūs vest dziļākos s*dos un uzreiz.
Dombrovskis nesola dzīres vienam vakaram, bet piedāvā tālredzīgu risinājumu.
+ Dombrovskis

+8
0
Atbildēt

0

garausiitis 01.09.2011. 10.42

Jā Ušakovs izskatījās galīgi švaki ….

+11
0
Atbildēt

3

    Liene > garausiitis 01.09.2011. 18.57

    “klusais Jā Ušakovs izskatījās galīgi švaki ….
    +4 ATBILDĒT 1.septembris 10:42”

    — Jā, jo jūs esat nacionālais latvietis. Starp citu, “švaki” ir vāciskums.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 01.09.2011. 19.11

    buen-a – zinu par vāciskumu , jo brīvi pārvaldu šo valodu. Bet domāts bija par sarunas daļu,kas skāra finanses.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    OlegsLatisevs > garausiitis 01.09.2011. 20.51

    ben-a taču skaidri pateica – Ušakovs izskatījās galīgi švaki, jo jūs esat nacionālais latvietis.
    Pārstājiet būt nacionālais latvietis un Nils sāks izskatīties ievērojami labāk!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

touch_mee 01.09.2011. 10.40

Ļoti nepatīk tas, ka mēs visu laiku viens otru pretnostatam, veicinam sarīdīšanu savā starpā nevis sadarbību. Tas nekad nav un nebūs produktīvi. Ierosinu Dombrovskim un Ušakovam apskauties, Valdim aiziet paskatīties kā Nils strādā Rīgas domē, Nilam aiziet un iepazīties ar Valda problēmjautājumiem Ministru kabinetā un caur savstarpējām diskusijām, bez naida un aizvainojuma, mēģināt sadarboties. Nav vienas patiesības – ne vēsturiskos jautājumos, ne ekonomikā, ne politikā. Ja valsts vadītāji turēs savas patiesības augstākas par citām, tad tas mums ir kopīgs ceļš uz elli. Es gribētu balsot par iesaistošu un sadarbību veicinošu politiku! (laikam baigais naivums :D)

+2
-11
Atbildēt

3

    Māris Diņģelis > touch_mee 01.09.2011. 11.30

    Nav jau ne vainas iet Valdim uz Rigas domi, nākt NIlam uz MK un pa vidu pie Brīvibas, Barklaja un Raiņa pieminekļiem ziedus nolikt. Bet beigas tas deficīts budžetā ir vai nu jāsamazina, vai jāpalielina, nevar to darīt uz maiņām ik pārdienu vienādi un otrādi.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > touch_mee 01.09.2011. 11.37

    Es pagājušo rudeni arī tā uzskatīju, tagad ka redzu ka SC ir tikai Maskavas satelīts (kārtējais), nevis normāla partija ar savu iekšējo un ārējo kritiku…kāpēc gan? Mums savu balsotāju-robotu armiju trūkst? Viņiem vara ir mērķis, jo mērķis dotu iespēju ieslēgt kreisās puses dzinējus un lēnām stumties atpakaļ Maskavas virzienā. Viņiem neinteresē, kas notiek. Viņus interesē, lai notiek tā, lai viņi tiek pie varas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    dro > touch_mee 01.09.2011. 12.16

    petersoon111. Nav vienas patiesības – ne vēsturiskos jautājumos, ne ekonomikā, ne politikā.
    ____________________
    Jā katram sava. Upurim viena, varmākam otra, aitai trešā:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 01.09.2011. 08.36

Viens vienīgs populisms un demagoģija nāk no SC puses, šoreiz no to galvenā “virtuoza”(lasi: demagoga) mutes! Un man personīgi nav ne mazāko šaubu kam es došu vēl vienu iespēju (tāpat kā piensaimniece Ranta Šmite )un pievilkšu krustiņu, arī tāpat kā pagājušo reizi!

+31
-1
Atbildēt

0

designhouse.lv 01.09.2011. 06.37

Vai nu Dombrovskis ir patiešām lielisks orators vai arī tiešām ļoti labs speciālists! Tā kā pēc tukša mutes bajāra (kā Šlessers vai Lembergs) viņš neizskatās, tad ceru, ka viņš turpinās vadīt valdību, cerams, ar vēl stingrāku mugurkaulu.

+30
-1
Atbildēt

4

    aivars_silins > designhouse.lv 01.09.2011. 18.50

    Lūk, taisni to mugurkaulu Valdim varētu vēlēties stingrāku. Izskatās, ka tāds stingrāks palicis īsi pirms vēlēšanām. Vispār, skatoties, kā debatēs vienotībnieki kopā ar visiem pārējiem mēģina dauzīt zatleristus, man sāk zust vēlme par viņiem balsot, lai gan biju jau tā kā izlēmis. Vēl stingri jāpadomā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > designhouse.lv 01.09.2011. 19.06

    neitro: es pirmajā mirkli biju sajūsmā par Zatlera rīkojumu Nr.2, bet tagad ar skumjām piekrītu tiem nelabvēlim, kas pateica, ka tas ir merkantils solis.
    Dakterim maz uztrauc, kas ir viņa biedri, galvenais vairāk balsu Saeimā. Tie kandidāti, ko zinu no sava novada man pārņem šausmas, bet Valdim viss viena pīpe.

    Ja apsargi var ziedot pa 1000 ls un viņš to uzskata par normu, tad man nav ko piebilst.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > designhouse.lv 01.09.2011. 19.41

    ..neitro…mazā Valda mugurkauls ir pietiekami stingrs un būtu bijis stingrāks arī pirms Rīkojuma Nr.2, ja vien būtu sajutis lielā Valža atbalstu…bet tolaik lielais Valdis sirga ar asredzības trūkumu…
    …tās retās reizes, kad Valsts Prezidents un Ministru Prezidents strādāja tandēmā un kā viena komanda – tās var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem…

    …ZRP radīšana un nesagatavotība ir tikai dažu cilvēciņu vēlme piepildīt savas personīgās ambīcijas…valstiski domājoši un atbildīgi cilvēki mēģinātu izvērtēt situāciju lūkojoties nākotnē, ne tikai šī brīža iegribas apmierinot…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > designhouse.lv 07.09.2011. 08.35

    ZanE, ZanE… :)

    Mazajam Valdim mugurkauls ir stingrs, kad nodokļmaksātāju nauda jādala un nesavējiem jācērp un jāgriež. Kad pašam jāstrādā tuvu pie zemes, tad mazā Valda mugurkaulam izkusuša sviesta vērtība, — AirBaltic Satiksmes ministrijas tūtiņā kā popkorns ķinītī tiek atgrūsts ZZS Augulim! Ko tur lielais Valdis varēja līdzēt?! Pēc Saeimas atlaišanas ierosinājuma pagulties zem tantes intrigantes Āboltiņas un aicināt tautu būt vēl pacietīgākai, glābjot AirBaltic kā mazāko Parex-u? :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 01.50

Vai mūsu Lācītis spēs piesaistīt tik daudz atbalstītāju, cik Štokenbergs ar Āboltiņu atbaidīt, tāds ir Vienotības būt vai nebūt jautājums:)

+22
-1
Atbildēt

12

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 08.01

    Āboltiņa un Kristovskis aizbaidīs vairāk nekā Dombrovskis un Štokenbergs piesaistīs, — vakar Bauskas debatēs Štokijs strādāja labāk par visiem pārējiem konkurentiem.

    IR auditorijai, kas simpatizē Vienotībai = sava spilgta īpatnība. Vienotības fani te lamā un suņo Štokenbergu uz nebēdu, bet tikko tikpat te slavētais Dombrovskim jāizbrauc no Latvijas vai jāaiziet mazliet atelsties kādās brīvdienās, tā tieši Dombrovskis tieši Štokiju atstāj savā vietā un vienlaikus uz vēl pāris krēsliem, jo neviena cita, kam būtu mugurkauls pret Āboltiņas, Kristovska varaskāri un intrigām, Vienotībai nav. Kurš izskaidros šo savādību? :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    nu kā to ņem, varbūt tūkstoši tvers pēc V listes ar mērķi izsvītrot kādu no redzamākajiem multeņu varoņiem ;))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 11.33

    Ļoti labi saprotu daudzu nacionāli noskaņoto V vēlētāju dusmu pret Štokenbergu – bet ja godīgi, man pret viņu ir dziļš respekts, jo gudrs cilvēks. Jā, nepiekrītu viņa viedokļiem dažreiz, bet nesaskatu viņa vēlmē iesaistīt valdībā SC nekā slikta – kāmēr SC tupēs opozīcijā, viņu reitingi būs augsti un viņi vienmēr sagādās problēmas. Kaut kad aplauzties iespēja viņiem būs jādod. Ir jābūt ar pārliecību, bet ir jāsaprot, ka politika IR nedaudz tomēr spēle. Un šī spēle ir jāspēlē, bet protams nepazaudējot sevi.

    Starp citu, tas ka SC pats dedzina visus tiltus, nav Štokija nopelns. Viņš manuprāt centās pa labam.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 12.13

    pecisk. Varai pieejamie administratīvie resursi, ja tos izmanto tik nekaunīgi kā to dara SC, dod iespēju paaugstināt reitingu. Ja Zīgerista partija būtu nonākusi pozicijā, nav izslēgts, ka tā vēl šodien būtu “dzīva”, bet atstāta opozīcijā tā nespēja izdalīt katram LV iedzīvotājam pa banānam. Varu iedomāties kā valdībai būtu gājis ar konsolidāciju, ja SC būtu ticis valdībā. Varbūt uz ārkārtas vēlēšanām bezmaksas sabiedriskais transports nūtu ne tikai pilsētās, bet arī starp tām? Jo sliktāk Latvijai, jo lielākas iespējas to piekabināt Krievijai.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    to Optiskais Tēmeklis
    Šķēlists, SC kājslauķītis, Šļopenbergs, jau ir paguvis aizbiedēt ievērojamu daļu V vēlētāju.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    to pecisk
    Populisti: Čavess, Lukašenko un Putins arī tika pie varas demokrātiskā ceļā un kur viņu valstis ir tagad? Tā vietā, lai nepārtraukti informētu sabiedrību par SC nelietībām, Pabriks un Štokenbergs pieļauj viņu dalību valdībā, liekot domāt, ka tie ir eiropeiski politiķi, bet ne fašistu mērgļi – neostaļinisti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    pecisk: Nu tu te filozofē:) Iedod SC divas ministrijas un aizies jūriņā. Saimniekos naudu pa labi un kreisi lai tikai vāktu sev punktus neskatoties rītdienā. Zinot mūsu vēlētāju tas arī viņiem izdosies ar uzviju, bet sekas būs graujošas.
    RD viņi dabūja varu, kas notika??? NEKAS! Kāds redz aplauzienu??? Nē!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 19.15

    Bronks – nu par RD nāk kaudzēm signālu, vienīgi presē kaut kā viņi nenokļūst. Man tagad arī viens interesants signāls atnāca, pat nezinu , kā rīkoties, jo nekaunība pārsnioedz redzēto.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 19.20

    Ja nu vienīgi tas milzīgais budžeta deficīts Rīgas domes kasē. Bet tur jau smadzenēm jābūt lai saprastu ar ko tas draud.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Klusais: raksti visos portālos, mūsu mūžīgā klusēšana mūsu valsti lēnām nogalina. Vārdi gods un atbildība paliek satīriski.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.09.2011. 22.20

    Bronks – ir jau plāniņš , vispirms vajag dok. kopijas un tad jau pavilksies visi, ne jau komentāros to rakstīt. Galvenais dabūt kopijas !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    to Bronks
    “Iedod SC divas ministrijas un aizies jūriņā”

    Nekas nav jādod.
    Viņi jau sevi parādīja Rīgas Domē, lai ieviestu moratoriju viņu dalībai valdībā uz 100 gadiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

DruvisKleins 01.09.2011. 00.41

80% no visas sarunas runāja VD – skaidri un konkrēti
20% no sarunas runāja NU – un tie paši vārdi bija tukši un truli
Šaubos vai IR auditorija ir tie cilvēki, kas nākamgad var nomirt badā, ko Usakovs te visu laiku tā aizstāv, cenšoties noķert balsis. Jēgas no viņa šajā diskusijā nebij vispār :D

+15
-1
Atbildēt

0

solanay 01.09.2011. 00.05

Šoreiz NU populisms un “rūpes par pensionāriem” ir neizmērojamas. VD vairākas reizes nākas pacietīgi skaidrot, ka palielinot deficītu (lai it kā palīdzētu izdīvot līdz labākiem laikiem), labākie laiku vairs nekad neiestāsies… Jāmeklē cits risinājums!

+23
0
Atbildēt

0

jeers 31.08.2011. 23.07

Žurnālists Ušakovs tiešām neko nesaprot no ekonomikas. Dievs dod mums izvairīties no viņa tikšanas pie valsts kases un valdīšanas. Saskaņas centrs jāpaņem valdībā un jāuztaisa atkal kādas sporta ministrija vai ārējo sakaru ar austrumiem ministrija, lai takš viņiem tiek kāds ministrs kur sataisītie sūdi ir izsmeļami.

+8
-2
Atbildēt

8

    Liene > jeers 31.08.2011. 23.31

    ” Dievs dod mums izvairīties no viņa tikšanas pie valsts kases un valdīšanas.”

    — Paldies jums par šo lūgšanu, jo Dievs vienmēr jums dod tieši pretējo tam, ko jūs no Viņa lūdzat.

    Tādējādi jūs 1943-1953.gados lūdza Dievu, lai atkārtotos 1918.gads, un Dievs tā vietā deva jums pigu.

    Un arī 1991.gadā jūs lūdzāties, lai Dievs novāktu no Latvijas “krievu migrantus”, un atkal rezultāts ir tas pats, tātad piga… 2004.gadā iestājoties ES un NATO, jūs lūdzāties, lai kļūtu par attīstīto Rietumu valsti, un rezultātā 2011.gadā iedzīvotāju skaits 1,9 mlj, un Latvija ir visnabadzīgākā valsts Eirosavienībā.

    Tas ir labi, ka jūs lūdzat, lai Ušakova nebūtu valdības vadītāja krēslā.

    Jūs arī lūdzāt 2009.gadā, lai Ušakova nebūtu Rīgas mēra krēslā.

    Biežāk lūdzaties Dievam! Jo jums ļoti labi sanāk!

    +2
    -26
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jeers 31.08.2011. 23.51

    Bože hraņi carja!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Narine Abagjana > jeers 01.09.2011. 00.32

    Žurnālists Ušakovs? Vispār viņam ir Dānijā iegūtais maģistra grāds ekonomikā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > jeers 01.09.2011. 00.40

    …pēc šīs diskusijas būtu jākaunās pat pieminēt, ka Ušakovam ir maģistra grāds ekonomikā…:))

    +27
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jeers 01.09.2011. 01.03

    Dienviddānijas universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Ekonomikas nodaļā ieguvis Cand.oecon (M.Sc. anglosakšu sistēmā) grādu. Specializācija — Eiropas integrācijas jautājumi.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > jeers 01.09.2011. 01.08

    …puika….nu, ko Tu izdarīji?…sagrāvi “spēcīgā ekonomista” tēlu..:))

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > jeers 01.09.2011. 01.53

    Marina Gevorgyan. Vai šī izglītība neatgādina augstāko partijas skolu? Neticu, ka nespējat salīdzināt un novērtēt Dombrovska un Ušakova kompetenci:)))

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    OlegsLatisevs > jeers 01.09.2011. 20.44

    Tad sanāk ka pie visa vainīgs ir gunčak? Vai nav nelietis. Gan jau ka speciāli lūdz tieši to ko nevajag ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam