“Vienotība” startē ar profesionālu politiķu komandu

94

Komentāri (94)

dro 10.08.2011. 10.34

Referente Saskaņas centram ziedojusi pusgada algu, atrodas aizvien jauni pustrūcīgie megaziedotāji /Pietiek/

+3
0
Atbildēt

6

    ievuliitis > dro 10.08.2011. 10.48

    Kā tu domā, vai tiesībsargājošām iestādēm nav jāpainteresējas – kur trūcīgie iedzīvotāji ir ņēmuši tādu naudu? Pie viena pārbaudīt – kādus pabalstus tie trūcīgie iedzīvotāji ir saņēmuši no valsts vai pašvaldības, jo ja jau ziedoja, tad par trūcīgu saukt nevar?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 10.08.2011. 11.00

    Visiem jau laikam skaidrs, kur suns aprakts, bet interesants ir jautājums, vai tīri TEHNISKI – IR iespējams to visu izgriezt caur iestādēm ieskaitot konkrētus represīvus pasākumus LĪDZ vēlēšanām ? Nu tā lai ir rezonanse, kas arī reāli var parādīt tautai tās “varoņus” PIRMS balsošanas … knapi mēnesis atlicis …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.08.2011. 11.17

    betijacelmale. It kā jau Knabam iesniegts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > dro 10.08.2011. 12.34

    BETIJA>>>> Domāju, šis jautājums kā daudzi citi Latvijā parāda nopietnu, svarīgu un – gribētu sacīt – ļoti “pamatīgu” [tulkojums no “fundamentālu”] “ziepi” Latvijas valstī – Likumu skriešanu pa priekšu sabiedrības izpratnei, saprašanai utt. Būs liela jēga vērsties pret šiem “ziedotājiem”? Nekādas! Paskaties, ko prasa un akcentē in. komentētāji! Cietumu tam un tam, NEVIS darbu mūsu labā – kaut vai parku izzāģēt vai Mārupīti iztīrīt. UN ģeniālākais funktieris – Likuma nezināšana neatbrīvo… Mūlāpam, kas to saka, vajag uzdot x jautājumus par likumiem: cik zina, kas paredzams utt. I Grūtups, i Rusanovs, i Maizītis NE-zina VISUS Likumus, kurus nez kālab mums prasa ievērot… Ja valsti uztur juridiskas nianses ne būtība vai loģika, piedod… manis pēc SC var sponsorēt arī Govs Gauja, mans suns vai Lielā čakste. Piemēram, Betij, Tu zini TOS likumus, kurus prasa ievērot medijos? VISUS. Manuprāt LV likumi ir domāti, lai noteikta “izdomātāju” daļa varētu darīt zināmas lietas ar tiem otriem… Tev tas patīk?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    liidaka > dro 10.08.2011. 16.56

    Varbūt konkrētie cilvēki vēlējās naudu un viņu domas materializējās. Piemēram, viņiem pasta kastītē bija iemesta aploksne ar naudu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 10.08.2011. 22.02

    Varbūt konkrētie cilvēki vēlējās naudu un viņu domas materializējās.
    _________________________
    Jā.
    Sekretu bija skatījušies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 10.08.2011. 10.06

Saraksts ir “maucīgs” šī vārda latviskākajā nozīmē. Man ir tas gods pazīt dažus tēlus. Tiešām TIE daži politiķi, kas V ir, top nolikti “zem”. Kas Dālderis par politiķi? Visu cieņu Annai Seilei par paveikto IEPRIEKŠ, bet internetā varam paskatīties viņas pēdējās intervijas pirms 10. Saeimas. Man palika kauns, ka pazīstams cilvēks, pārliecināts Atmodas laika LNNK līderis un domubiedrs 20 gados var kļūt politiski jēls, bezgaumīgs un spriedelējošs… Man ir ķecerīga doma, ka Kurzemnieki, prātīgi cilvēki būdami, novērtēs arī atlaistas Saeimas priekšsēdētājas darbu, citviet vērtēs, cik sakarīgi ir gvelzt par šaudīšanos utt.
Mans atbalsts vēlēšanās būs vienam konkrētam V cilvēkam, bet šis saraksts parāda TO, cik neesoša ir politika mūsu valstī un cik vāja ir VIŅU vēlme būtībā ko mainīt… Ideju trūkums un bailes no jaunām drēbēm nez vai radīs jaunu politiku.

+4
-1
Atbildēt

0

liidaka 10.08.2011. 08.45

Ar ko Dālderis ir izpelnījies tādu godu? Vai viņu var nosaukt par profesionālu politiķi? Kristovska un Circenes klātbūtne sarakstu redzamākajās vietās pārsteidz ne mazākā mērā.

+1
-3
Atbildēt

1

    dro > liidaka 10.08.2011. 11.24

    Rix Goa. Nu salīdzinot ar Urbanoviču, Kabānovu, Agēšinu viņi ir gara aristokrāti. Prezidenta vēlēšanu dienā Urbanoviča manieres atgādināja “ugolovņiku”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 10.08.2011. 01.57

Āboltiņa ir iemācijusies nerunāt atklātu valodu. Nenosaukt oponentus. Nepateikt partnerus. Liekas, ka dažu gadu laikā beigusi čekas skolu. Dzied to pašu dziesmu ko visas vecās partijas. Kā var nejust, ka cilvēkiem noriebusies liekulība un divkosība, politikas spēlēšana un savas atbildības trūkuma piesegšana ar daudznozīmīgu koķetēriju. Reāli bezatbildīga partija V. Varbūt pat pēc stiliņa kaut, kas līdzīgs SC smīnēšanai un Lembja locīšanās prasmei. Nav jābrīnās, ka biedri iet prom…Smieklīgi, ka V- “mēs izvilkām no krīzes”. Nevis politiķi velk ārā no krīzes, bet strādājošie. Politķu uzdevums ir mazāk traucēt. Ko V arī nesekmīgi pilda(ija) joprojām, uzturot lielāko pasaulē valsts aparātu.

+5
-2
Atbildēt

5

    mary75 > Ligiña Doniña 10.08.2011. 07.04

    Ja jau strādājošie paši sevi izvilka no krīzes, tad jau jāsecina, ka viņi arī “ievlka” tai krīzē paši sevi, vai kā?
    Un, kāpēc tad Kaulīša – Godmaņa valdības laikā viņiem tas nav izdevies, bet, izdevoies taisni Dombrovska valdības laikā, tiem strādājošiem?
    Politiķu lomu jau nu galīgi noliegt nevajadzētu, politiķi rada spēles noteikumus strādājošiem.
    Par proporcionāli lielāko valsts aparātu varētu piekrist, bet, tā jau nav tikai V vaina, to bija uzaudzējis Kaulītis, un, katram zināms, ka uzaudzēt birokrātiju viegli, likvidēt grūti, un Dombrovskis aparāta izmaksas tomēr samazināja par 1% no IKP.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Ligiña Doniña 10.08.2011. 08.42

    Pirmoreiz izlasīju “Kaulīša” un nodomāju, ka Džeris pārrakstījies.
    Bet kad “Kaulītis” konsekventi parādījās Džera komentārā otrreiz, turklāt jau nominatīvā, beidzot sapratu: šodien dežūrē tāds “džeris”, kurš vienkārši nezina bijušā Latvijas ministru prezidenta uzvārdu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ligiña Doniña 10.08.2011. 11.18

    ..Kaulītis” konsekventi parādījās Džera komentārā otrreiz, ..
    __________________________________________
    Kaulītis bija tāds ēģiptiešu faraons, kam bija virspriesteriene Demagogova…..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ligiña Doniña 10.08.2011. 11.21

    lama. Vai Āboltiņa īpaši atšķiras no Kaulīša? Abi garanti. Arī ieroču nesēji tie paši – Štokenbergs un Pabriks:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 10.08.2011. 12.26

    Dzeri, netēlo muļķi, krīzi izraisija cilvēku alkatība un instruments ir bankas. Strādājošiem tagad jākapā, lai tiktu ārā.
    Cilvēki strādā savā labā, bet politiķiem ir jāstrādā cilvēku labā. ——-Ja tādai Aboltiņai nav dukas pateikt ar ko ir V un pret ko ir V, tad V ir politisks līķis. Aber ar frāzēm- “par attīstību un progresu…” mūs vēl komunisti baroja 50 gadus! Par tādām personālijām kā Pabriki un Štokenbergi vispār nav vērts pat………….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Laila 10.08.2011. 00.12

Klau “v” fani, ko vēl pārmetīsism NA? Русский педагог попала в список кандидатов в Сейм от партии VL-ТБ/ДННЛ http://www.ves.lv/article/183168

“radikāļi” ņem krievvalodīgu ebrejieti savās rindās? ;)

+5
-2
Atbildēt

0

Laila 09.08.2011. 23.55

Skatos, ka “V” faniem, dažiem, imunitāte pret “mīnusu”< nu nekas cepure jau klibo par veselu nepadarīs :)

+3
-1
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 09.08.2011. 19.55

Va vellos, nemaz nezināju, ka Vienotības elektorātam TĀDI kompleksi.
Kā citus saukt par pāķiem, tā nekādu problēmu, kā paši tiek nosaukti tajā pašā vārdā, tā puņķi un asaras :D

+11
-6
Atbildēt

1

    lebronj2356 > Kaspars Špūle 09.08.2011. 21.10

    Diemžēl ”mēs tie godīgākie, pārējie nelieši” sindroms ir lipīgs, cerēju, ka V nebūs JL v 2.0, diemžēl nu izskatās, ka tā būs + nelēga promaskaviskas piešprices sīkpartijas smaka(SC+P)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 09.08.2011. 19.21

Nu, izskatās, VL piekritēji ir tik iekšēji nedroši un tik viegli aizvainojami, ka tiem izsvērts un objektīvs liktos tikai raksts, kur tiktu slavināts ģeniālais Dzintars un domas milzis Iesalnieks, kā arī Muižnieces izpalīgs Rasnačs, un VL konsultants, izbijis PLL darbonis Jēkabsons, aizmirsu, kādi tur vēl ir tie profesionāļi.
Skaidrs, kas ir V blakus tādiem profesionāļiem – kā sīka uguntiņa blakus Saulei!

+12
-13
Atbildēt

2

    lebronj2356 > mary75 09.08.2011. 21.07

    nu neliek mieru dzerītim VL!…Jums no ķekšeļa tā slimība piemetusies ?

    Varētu gandrīz vai derēt, ka pēc kāda gadiņa koalīcijas ar SC, daudzi vietējie ‘pragmātiķi” kviektu kā aizkautas cūkas…bet nu paši būtu nopelnījuši, kā jau īsti kārklu kosmopolīti !

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 09.08.2011. 23.23

    …mjā….izsauc smaidu bērnišķīga naivuma pārņemti pieaugušie, kas mēģina sevi iztēloties par vienīgajiem pareizajiem latviešiem, bet pārējos latviešus nomētāt ar cepurēm…:))

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 09.08.2011. 19.08

Varējāt jau to ziņu nosaukt pavisam vienkārši: saraksts pāķiem.
Un nebūtu melots, jo Vienotība taču cer atņemt balsis ZZS, vai ne?
Paldies Bišofam par “iedvesmu”. :)

+3
-11
Atbildēt

0

(Minčukpārītis) 09.08.2011. 19.08

Ļoti “objektīvs” un “neitrāls” virsraksts.

+9
-6
Atbildēt

0

kris pith 09.08.2011. 18.59

Profesionālu ar ĢVK priekšgalā? Subjektīvi bet šī portāla raksti šķiet visai tendenciozi par labu Vienotībai.. Jeb tā ir tikai sagadīšanās?

+7
-6
Atbildēt

2

    piziks > kris pith 09.08.2011. 19.52

    to Jūras Fricis

    Vienotība pērnruden pirms vēlēšanām dāvināja uzlīmes un šo to aplīmēja. Arī vientiesīgākus/vienotībtiesīgākus vēlētājus ar lozungu “valdi, Valdi!”

    Valdi, kam valdīt vajadzēja, jau pāris nedēļas pēc vēlēšanām K-k-kristovskis izĢirtēja kopā ar daudziem vēlētājiem, kas Vienotībai atkal jau bija noticējuši. Daudziem Vienotībniekiem pat naidnieki kaitnieki nav vajadzīgi, — pašiem savu iekšķīgo diversantu pietiek.com… :)

    Jūras Frici, pārlasi virsrakstu uzmanīgi vēlreiz.

    Ar šo virsrakstu IR komandas žurnālistikā labākie prāti taču ir pasmējušies par Vienotības pašas pašslavēšanos.

    Šorreiz piesieties IR komandai par spekulatīvismu nav pamata, — jau otro reizi šodien bilde/ilustrācija vien ko vērta.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    kris pith > kris pith 09.08.2011. 20.22

    Hmm, nu ja tas patiešām tā ir domāts ar nelielu humora piedevu, tad – ok, to es varu pieņemt. Vien to varēja kaut kā tiešāk norādīt, jo ne visi var uzreiz izlasīt arī to kas rakstīts starp rindām

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 17.57

Cienītā IR redakcija. Vēl nesen par “Vienotību” rakstījāt, ka tā varētu kļūt čempions vēlētāju uzticības zaudēšanā.

Ņemot vērā pēdējā laika citātus un virsrakstus Jūsu pašu izdevuma slejās – kā Jūs redzat SAVUS nākotnes “sportiskos” panākumus attiecībās ar Jūsu (vēl pagaidām) uzticamajiem lasītājiem ?
Lietojot Jūsu pašu formulējumus – pagaidām daudzi lasītāji vēl norij pa krupim, bet mēs noteikti netiecamies kļūt par rekordistiem … :)
Un Jūs ?

+12
-5
Atbildēt

0

lebronj2356 09.08.2011. 17.46

žurnālist ētikas labad, savas simpātijas tomēr vareja drusku savaldīt un veidot labāku virsrakstu. Diemžēl ir.lv ir kļuvis kliedzoši tendenciozs pēdējā laikā – priekšvēlēšanas sakāpinājušas? Bet vēl sliktak ir tas, ka kādam ļoti negribas V+ZRP+NA koalīcju….tad nu tiek meklēti dažādi iemesli un pītas intrigas visos līmeņos !

+13
-7
Atbildēt

0

dro 09.08.2011. 17.39

Saraksts ir izcils! Ir arī Modris Jaunups – speciālists transporta jomā:)

+12
-6
Atbildēt

1

    kkristaps > dro 09.08.2011. 18.41

    Jā, Modris Jaunups nestāv ne tuvu tādiem tautas pārstāvjiem kā Fiksajai priekšai ar žurkasti pakaļā – krāšņu mūrētājam un feldšerim, vai ne?

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 17.29

Kur ir piezīmes par “tenoriem”, “sportistiem”, “aktieriem” utt. ? Par VL taču tik jauki “sanāca” … :)

Nu kapēc nevarētu, piemēram, – Zemgalē saraksta līderis ir uz diviem krēsliem sēdošais veto-ministrs, sīkpartijas eks-līderis, Vienotības A.Š. maģiskais burtu salikums :)

+16
-8
Atbildēt

6

    Sanšains > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 17.37

    Varētu arī tā:
    “Vienotības” sarakstos izvēle no kontrabandistēm līdz klarnetistiem.
    (Lolita Čigāne un Ints Dālderis)

    “Vienotības” sarakstos izvēle no ārlietu/aizsardzības ministra līdz aizsardzības/ārlietu ministram.

    “Vienotības” sarakstos izvēle no caurkrituša “Rīgas satiksmes” funkcionāra līdz bijušajam sociķim.
    (Modris Jaunups un Ansis Dobelis)

    “Vienotības” kandidātei veselības problēmas tomēr netraucēšot kļūt par vēlēšanu vecāko kandidāti.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 19.14

    Un vēl VL fani nespēj aizmirst to milzīgo pārnodarījumu no Ir puses ar tiem “tenoriem” un ko tur vēl!
    Kā tikai te nav kritizēta V un ZRP, bet, nevienam pat prātā nenāca apvainoties, tie vislatvieši tā kā tādas cimperlīgas jaunkundzes.
    Un, ja kas, tad V kandidāti jau nu noteikti ir profesionalāki par VL kandidātiem, kuriem, izņemot to nacionālpopulismu, vispār nekas nav.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 19.20

    profesionalāki par VL kandidātiem, kuriem, izņemot to nacionālpopulismu, vispār nekas nav
    ———
    dzeris jau laikam neko vairāk par IR virsrakstu rakstam par VL! listi nav izlasījis, bet tāpat viņam VISS ir skaidrs… :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 19.22

    Protams, Dzeri. Tev pilnīga taisnība. Lūdzu piedod. Vairāk tā nedarīsim.

    VL Fani.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 19.25

    -> haris
    izvēle no kontrabandistēm līdz klarnetistiem.
    (Lolita Čigāne un Ints Dālderis)
    ——
    Vai tad Tu nezini, ka klarnetistiem ir pavisam cits līmenis nekā tenoriem… :)
    Un sīka kontrabanda, ja to veic Vienotībēni, neskaitās.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > AUTOEXEC.BAT 09.08.2011. 20.40

    Džeri lūdzu lūdzu piedod pats sev arī..

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 09.08.2011. 17.26

Pirms 6 dienām, apspriežot virsrakstu “VL-TB/LNNK sarakstos izvēle no žurnālistiem līdz tenoriem”, un, atbildot uz Betijas Ceļmales repliku:
“Par Kristovski, Ābiķi un pārējiem runāsim, kad tie parādīsies sarakstos, nē?”

Atbildēju šādi:
“Nē.
Jo tad “Iras” tendenciozais virsraksts būs gluži citāds, un diskusija veidosies citādi.

Virsraksts būs apmēram šāds te:
“Tikai “Vienotībai” prioritārajos darbos tiesiskuma jautājumi”
http://www.ir.lv/2011/7/28/tikai-vienotibai-prioritarajos-darbos-tiesiskuma-jautajumi
(Noklusējot sadarbības solīšanu ar SC, kura VISOS TIESISKUMA JAUTĀJUMOS balsoja kā oligarhu ZZS un PLL)”

Nu, man tiešām prieks par.. sevi. Laikam esmu vieds un grods.:)

+11
-8
Atbildēt

1

    Sanšains > Sanšains 09.08.2011. 17.32

    Bet “undertaker3” savukārt bija apkopojis šo to no “Vienotības” iepriekšējā saraksta:

    Un tomeer tendenciozais IR bez uzbraukuma jau pashaa virsrakstaa nevareeja iztikt.
    Un kas tad buus juusu miiljajaa Vienotiibaa? Pievilkt “zhurnaalistu un tenoru” sarakstinju no CVK?
    Ieva Akuratere – Liepājas teātra studija, 1977, aktrise;
    Arvils Ašeradens – Latvijas Universitāte, 1986, ģeogrāfs;
    Dzintars Ābiķis – Latvijas Valsts universitāte, 1980, ģeogrāfs,pasniedzējs;
    Silva Bendrāte – Latvijas Valsts universitāte, 1979, žurnālistikas specialitāte;
    Andris Ceļmalnieks – LVFKI, 1985, fiziskās audzināšanas pasniedzējs;
    Ints Dālderis – JVLMA, 1996, mākslas bakalaurs, klarnetes specialitāte;
    Ināra Dundure – Latvijas Lauksaimniecības akadēmija, 1978, inženiera – tehnologa kvalifikācija, sabiedriskās ēdināšanas tehnoloģijas un organizācijas specialit.
    Sarakstu var turpināt, bet domāju, ka nav vajadzīgs, gribēju tikai uzskatāmi pieraadiit, ka visaas partijaas ir visaadu specialitaashu paarstaavji, nevajag meegjinaat pazemot tikai VL!
    http://www.ir.lv/2011/8/3/nacionalas-apvienibas-sarakstos-izvele-no-zurnalistiem-lidz-tenoriem/viedokli#viedoklis_134425

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

reksa 09.08.2011. 17.16

Ieraugot sarakstā Stokenbergu, uzreiz pazūd vēlme balsot par Vienotību.
Valdis Dombrovskis un finanču ministrs Vilks gan ir sakarīgi.

+9
-4
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 09.08.2011. 16.58

Noteikti Solvitai pielikšu “+”.

Skatījos TV3 NP… Profesionālas atbildes uz Ilzes un mazā Jankas jautājumiem. Nav kur piesieties.
Tā turēt!

+11
-11
Atbildēt

41

    ievuliitis > Pauls Puķītis 09.08.2011. 18.10

    Nenoliegsi – profesionālas atbildes un profesionāla aiziešana no atbildēm.
    Gribu tev akcentēt vēl vienu aspektu. Solvita ir nomainījusi matu krāsu, tā palikusi brūnāka, mierīgāka. Pareizi, nav jātracina cilvēki. Bet laikam, sajutusies neomulīgi, nolēma, ka košumam kas derētu – un uzlika uzkrītošu, spilgtu kaklarotu un auskarus. Esmu vienkārša meitene un nemāku TV ekrānā noteikt – īsti tie briljanti vai mākslīgi, spīdēja un starus meta. Katrā gadījumā – vienkāršiem cilvēkiem, kas kaujas ar nabadzību, pateicoties kam Solvita var lepni teikt, ka V.ir savu misiju veikusi, šis Solvitas tēls nekļūst tuvāks.
    Prokols
    :(

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 09.08.2011. 18.31

    Es, kā vienkāršs cilvēks, to nepamanīju. Klausījos tikai tekstu.

    Tas tik vēl tūka , ka sāktu es te ar Tevi “kasīties” par V…!?

    It kā mums nebūtu cita ko darīt!?

    P.S.
    Par misiju man nav nekas ko piebilst.
    Tā vi’š i!

    Es te tā pavilku ar pirkstu pa Kurzemes sarakstu un secināju, ka S.Ā. droši var “+” pielikt!

    P.S.2

    Nav jau liela izvēle… par SC nekad nebalsošu. Par VL/TB/LNNK , tāpat kā par TB – nekad. Par A3 nekad. Par ZRP!?… ļaušu, lai citi noķer melno kaķi tumšā istabā un ieslēdz gaismu… atliek – par V vai ar tukšu aploksni…!

    Kā jau agrāk izteicos- svītrošana un plusošana ir katra intīma padarīšana…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 09.08.2011. 18.50

    Ir, ir mums arī cits, ko darīt, bet ir sāpīgi redzēt, kā t.s. “profesionāļi” klūp uz līdzenas vietas. Es jau reiz te rakstīju – vai piestrādā vēl citai partijai uz ceturtdaļslodzi? Jo nav tak stulba, varetu piedomāt pie tā, ko izjūt cilvēki, kas tieši nevis pastarpināti to misiju ir iznesuši.
    P.S. Tie paši apsvērumi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Pauls Puķītis 09.08.2011. 20.10

    Betij! Šoreiz precīzi! :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > Pauls Puķītis 09.08.2011. 21.10

    Kas par pesimisma notīm mīļās partijas novērtējumos iezagušās? Vai tad jau parādās vilšanās?

    P.S. Kaut gan vērtējumi jau kļūst krietni piezemētāki un “cilvēcīgāki”, kas ir patīkami

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 10.08.2011. 00.03

    …sveiks, Markoni!…pietrūka Tevis!…:))

    …tā jau ir – mums vienkāršajiem cilvēkiem, laikam, svarīgāks ir teiktā saturs, nekā rotu skaitīšana un sevis nomocīšana ar to autentiskuma noteikšanu…:))

    …un piekrītu – intervija bija laba…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 00.27

    Sveika, zanE!

    njā …tuvojas tas izšķirošais brīdis – būt vai nebūt koalīcijai bez SC un ZZS …tāds , patiesībā, ir tas vēstījums – “balsojiet, lai nebūtu jātirgojas”…

    Es jau piekrītu T. Jundzim (TV) ~ nost ar proporcijām, atbildību vienai no partijām uz sasaukuma laiku…politiskajā tirgū plānveida ekonomiku…:)

    jāfiltrē man “bazars”… ka nenobaida kādu svārstīgo…:)
    P.S.

    betiju jau var saprast…dāmu “razborkas”…:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 10.08.2011. 00.44

    ….”jāfiltrē man “bazars”… ka nenobaida kādu svārstīgo…:)”

    …ar diegiem nav aršana…:))…
    ..varbūt nav jēgas noturēt svārstīgos?…lai iet!…lai meklē kārtējo grābekli,kam īsāks kāts…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 00.45

    Zane, atļaušos atgādināt, ka tev – “vienkāršajai” jau ilgstoši sagādāja lielas mokas Āboltiņas matu krasa. Lai kā tev gribētos iztēloties sevi pārāku, būs vien jāattiecina arī uz sevi apzīmējumu “dāmu razborkas”.
    Ko padarīsi, man – “augstdzimušajai” ir pretenzijas gan pret virsnieku sievām naktskreklos operas ballē, gan pret politiķēm, kas ierodas uz interviju apkārušās ar grezniem aksesuāriem, neatkarīgi no to autentiskuma. Nav jau gluži tas pats, kas Adidas treniņbikses ar aveņkrāsas žaketi, bet nu arī – богато смотрится.
    :D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 01.03

    Ar labu nakti, dāmas!

    Patīkama ir jūsu sabiedrība!

    P.S.

    Es gan nezinu, kas tagad ir modē
    :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 10.08.2011. 01.31

    ….ar labu nakti, Markoni!…:))

    …urrā!… 1:0 Āboltiņas labā!…jāsaka, ka Solvita ieklausās vienkāršās tautas teiktajā un savu matu krāsu nomainījusi uz – skatītāju vēlēšanos!…:))
    …lieliski!…:))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 02.08

    Vēlreiz nomainīja vai tev tā sajūsma – až trešo dienu?
    :))
    Cerams turpmāk ņems vērā arī “nevienkāršās” tautas aizrādījumus vai nomainīs imidžmeikeru.
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 10.08.2011. 10.10

    zanE…mjā….izsauc smaidu bērnišķīga naivuma pārņemti pieaugušie……ar diegiem nav aršana…
    …mums vienkāršajiem cilvēkiem, laikam, svarīgāks ir teiktā saturs…
    ______________________
    Pēdējais ir sevišķi daiļrunīgs!:) Kurā nedēļas dienā teiktais? Vai Āboltiņa kādreiz būtu atteikusies no iepriekš teiktā? Jo vairāk Tu zaudē domubiedru atbalstu, jo nicinošāk par viņiem izsakies…Varbūt Tev sakāpis galvā ne mazāk kā Āboltiņai?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 10.18

    Nepamanīju Makssa “Kas par pesimisma notīm mīļās partijas novērtējumos iezagušās?”
    _______________
    Man nepiemīt tevis piesauktā novirze – mīlu savu ģimeni. Partijas – vai nu atbalstu, vai – nē.
    Iedomāties, ka kāds cilvēks spēj personificēt veselu partiju var vai nu stipri jauns, kam partijas vadonis ir Dieva vietnieks uz zemes virsas, vai stipri padzīvojis – “Говорим партия, думаем – Ленин! Говорим Ленин, думаем – партия!
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > Pauls Puķītis 10.08.2011. 10.48

    ->betijacelmale
    Nu atkal pārspīlē kā parasti…
    Ceru, ka nenoliegsi, ka pavisam nesen komentāros kvēli slavējāt ikvienu V pārstāvi, bet pēkšņi parādās cita veida izteikumi. Vai tad jautājuma formā uzdotais secinājums par izmaiņām vērtējumā nav pamatots? Un tam nav nekāda sakara ar Tevis piesauktajām galējībām

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 11.32

    Nu atkal pārspīlē kā parasti…
    —–
    Es gan domāju, ka Maxss pārspīlē…piekrītu Betijai – kā var mīlēt veselu partiju!?
    Agrāk trīs beibes varēja dibināt partiju, tad gan…bet tagad, kad jāpulcējas 200 beibēm!?… nus, kas tie par parspīlējumiem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 11.42

    Redzi, zanE,

    ‘korektors’ no Glavļita ieradies un cenzē Tavas runas…:D

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 10.08.2011. 12.15

    markoni. Galvenais ticēt, mazsvarīgāk kam – Lembergam vai Āboltiņai! Tici un tu tiksi atalgots:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 12.43

    Nu ko es teicu!?
    Uzradies Benedikts XVII…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 12.58

    Nav jau svarīga ticība. Domāju draugs, kas norāda uz kļūdām, ir daudzkārt vērtīgāks par tādu, kas tās kļūdas attaisno. Un vēl stāsta, ka pirmajam ir vai nu redzes defekts vai uztvere deformēta.
    :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 13.32

    Domāju draugs, kas norāda uz kļūdām, ir daudzkārt vērtīgāks par tādu, kas tās kļūdas attaisno
    ——
    Zelta vārdi!
    :)

    P.S.

    Bet šo domu varētu kādreiz izvērst – kad, kā, kur, ar ko, kam …, lai draugs nepārvērstos par ‘ienaidnieku’…
    :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 10.08.2011. 14.06

    lai draugs nepārvērstos par ‘ienaidnieku’…
    ___________________
    Politikā nereti darbojas princips ienaidnieka ienaidnieks ir draugs un otrādi:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 16.35

    Piemirsu pavisam – politikā draugu nav, ir tikai intereses.
    :))
    Izrādās – arī internetā?
    P.S. Populārajā psiholoģijā ir likums – cilvēks sāk atveseļošanos, kad apzinās un skaļi nosauc savas problēmas un trūkumus. Tie paši likumi attiecas arī uz kolektīvo (partiju, sabiedrības) psiholoģiju. Gudrākie to saprot:
    http://www.delfi.lv/news/referendums-2011/zinas/dombrovskis-partiju-kvotas-ministru-amatiem-bijusi-kluda.d?id=40035779

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 17.15

    Izrādās – arī internetā?
    ———-
    Tā sanāk…, kaut arī te retais ir politikā…:)

    Par to kļūdu atzīšanu ir tā interesanti…visa sistēma ir viena liela kļūda un ‘dubļos mīcoties’ kājas nevar nomazgāt… Neredzu lielu jēgu pirms vēlēšanām ‘kaisīt sev pelnus uz galvas’…ja tas skar kādas drāmas vai traģēdijas valsts līmenī (tfu tfu tfu), tad attiecīgajām amatpersonām jāatvainojas tautas priekšā, kā to darīja V.D. sakarā ar nepieciešamību ierobežot pensijas.

    P.S.

    S.Ā. jau kļūdas uzskaitīja NP TV3 pēc Jankas un Ilzes pieprasījuma.
    Ja tas kādam līdz, tad jau to var darīt… man, kā vēlētājam, tas nebūtu vajadzīgs…vienkārši izvēlētos optimālāko variantu un nobalsotu… tas šovs uz mani neiedarbotos…:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 17.35

    Iešu vēlreiz noklausīšos. Ļoti centīšos to pamanīt:))
    http://www.tv3play.lv/play/251467/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 17.57

    22:45- minūtē…sākumā bažījos, vai nebūšu ko sajaucis un nāksies Tev atvainoties, bet , noskatoties interviju, noteicu pie sevis – tfu, labi, ka tā…!
    :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 19.41

    Teikšu – kā ir. Kļūdas tika pieminētas. Ne visas, bet nebūsim kašķīgi un piekasīgi.
    Pretenzijas, ko izteicu pirmajā replikā, paliek spēkā. Ko tu par šo tēmu vari teikt?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 20.07

    Pirmajā komentārā daudz pretenziju. Par kuru tieši ir runa?
    :)
    P.S.
    Tikko Pērkons noducināja ar krusu …tāds spiedīgs un apgrūtināta uztvere…:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 21.54

    Es šogad jau 2 reizes turp un 2 reizes atpakaļ braucu cauri tavam dabas kataklizmu piemeklētam apvidum. Pēc vakardienas strostēšanas bail jau izteikties, man vēl būs jābrauc.
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > Pauls Puķītis 10.08.2011. 22.01

    ->markoni
    Atbalsts parasti neizpaužas kā nekritiska un ekstāzes pilna vienvirziena aizstāvības viedokļu paušana. Bet ko padarīsi, ka dažiem no Jums ir visai īsa atmiņa (uz pašu rakstīto).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 23.21

    Betij, kurš nelietis Tevi vakar strostēja?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.08.2011. 23.29

    Maxss,
    Ja tas zīmējas uz mani , tad varu atzīties- man rakstīšana nav puzli salikt, neesmu grafomāns un īpaši nesekoju, lai viss štimmētu. patīk pačatot reizēm un tas drīzāk ir process …protams, nevar būt būtisku pretrunu uzskatiem. tas tā notiek jau no 2003. gada delfistu ‘bandas'(JB) laikiem…
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Pauls Puķītis 11.08.2011. 01.34

    Ja Solvita Ā. ieklausītos ne tikai vienkāršās, bet arī sarežģītās tautas viedoklī, derētu viņai arī ne tikai frizūru nomainīt, bet starpausu telpu uztjūnēt. Bet… tas jau būtu par daudz cerēts.

    Vispār labs Vienotības vēlēšanu triks: rodas vēlmes balsot tieši par Vienotību. Tikia viena iemesla dēļ, — lai varētu izstrīpot Sovlvitu Āboltiņu… :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 11.08.2011. 02.43

    …Optiskais Tēmekli….beidzot kāds ir saklausījis manu vēstījumu!…:))
    …pieliku pat plusiņu!…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 11.08.2011. 07.40

    Ak, Zane! Tikai tavs – vienīgi pareizais viedoklis nes gaismu un cerību šinī drūmajā netālredzīgo un aprobežoto cilvēku sabiedrībā:)) Pateicoties tavam titāniskajam darbam V. ir uzvarējusi iepriekšējās vēlēšanās un tikai pateicoties tev tas darbs vainagosies ar panākumiem šogad.
    :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 11.08.2011. 08.41

    …nu, jā!…cilvēkam, kurš tik bieži mēdz atkārtot “Говорим партия, думаем – Ленин! Говорим Ленин, думаем – партия!”….tas uzskats varētu būt dziļi iesēdies apziņā un tiek reducēts arī uz šodienu….tāpēc, laikam, grūti saprast, ka viens cilvēks – tā nav partija…:))

    …bet mums jau ir arī cits teiciens – “Miers baro – nemiers posta!”…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 11.08.2011. 08.47

    Tu to bieži atkārto? Par ļeņinu un partiju? Vai par Solvitu un partiju?
    :))
    Tiešām nesaprotu, kāpēc S.A kritiku jāvērtē, kā partijas nomelnošana, kā – acīmredzot – tu to uztver.
    :))
    P.S. Kas te rakstīja par NA jauniešu pārlieku jūtīgumu uz kritiku?
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 11.08.2011. 09.40

    Optiskais Tēmeklis. Vēlēšanu triks? Kāda jēga svītrot Āboltiņu, ja Štokenbergs un Pabriks paliek, bet leļļu meistars Jaunups no aizkulisēm neizliek? Vai tad būtu pieņemts jauns likums, ka viens vēlētājs var pēc kārtas novēlēt visos apgabalos?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 11.08.2011. 09.50

    zanE. …viens cilvēks – tā nav partija…:))
    ____________________
    Nav gan, bet partijas valde, kurā tik daudz konjunktūristu ar vienu domu – neizlaist no rokām varas sviras, vada partiju un pieņem lēmumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 11.08.2011. 11.24

    Betij, par to partiju un Ļeninu bieži citē Ino. Nekrīti virsū zanEi. viņai arī-tāpat kā Tev, nepatīk matu krāsa…tā kā – mir druzba cčastje… (?):D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 11.08.2011. 11.50

    O.T.,
    no manis arī ‘+’.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 09.08.2011. 16.31

1. Ar sarūgtinājumu jāsecina, ka V startē ar “profesionālu politiķu komandu” nevis ar “profesionāļu komandu”. V arī nav pildījusi solījumu piesaistīt jaunus cilvēkus, apvienojoties vienā partijā, – tā vietā daži jaunie ir drīzāk aizgājuši projām.
2. 4000 zīmju programma ir kļuvusi saturīgāka un pilnīgāka, bet neuzskatu par lietderīgu uzrādīt konkrētus ciparus piem. obligātā vidējā izglītība no 2013.gada.

+7
-5
Atbildēt

0

kristaps_drone 09.08.2011. 16.31

Aboltiņas smaids bildē ir tieši tāds, kāds vajadzīgs, lai atbaidītu vēlētājus, kurus vēl nav atbaidījusi vienotības milzīgā vēlme sadarboties ar SC. Un vienotīas izpratnē “profesionāls politiķis” nozīmē, laikam, spēju iet uz bezgalīgiem kompromisiem un principu ievērosanu tikai tad, kad pašiem ir izdevīgi.

+11
-10
Atbildēt

0

Dzintars Kalniņš 09.08.2011. 16.26

Mani personīgi biedē vārdu salikums “pieredzējuši politiķi”, kurš, manuprāt, Latvijas kontekstā nozīmē, ka tie ir cilvēki, kuri iemācījušies sadalīt “krēslus” un panākt partijas pietuvinātiem cilvēkiem izdevīgus “kompromisus”.
Es laikam priekšroku došu tiem, kuru rindās būs pēc iespējas mazāk “pieredzējušu politiķu”, bet vairāk jauni, labi izglītoti, no privātā sektora nākuši cilvēki.

+8
-7
Atbildēt

2

    astra_ozo > Dzintars Kalniņš 09.08.2011. 17.13

    Kas par virsrakstu! Kur ironija, sarkasms?
    Ja pareizi saprotu, tad Vienotības bosi sarakstu attīrījuši pilnīgi no visādiem tenoriem un žurnālistiem. :)
    Tikai politiķi (un turklāt vēl profesionāli ! ) – tas skan lepni!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Dzintars Kalniņš 10.08.2011. 11.14

    Johaidī! Kā gan Diena, atvainojos IR, Vienotības sarakstā nav ievērojusi izcilo aktieri un šlāgermūziķi Hariju Ozolu?
    Ir tomēr arī Vienotībai savs tenors (vai baritons), IR!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam