Nodibināta partija “Vienotība”

150

Komentāri (150)

dro 08.08.2011. 20.15

zanE. vai tas ir attaisnoiums Vienotībai? manuprāt Makarovs Zatleram ir odiozāka persona:)

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 08.08.2011. 14.19

ielikšu citātu:

..publiskajā telpā, piemēram, ir izskanējis, ka ZZS kampaņu aprūpēs firma “Hill & Knowl
ton”, kas Eiropas Savienībā lobējusi “Nord Stream” projektu un “Rosneft” intereses. “. …Bet, kamēr nolīgtie un brīvprātīgie eksperti izdibina par mums gandrīz visu, mēs paši joprojām paliekam neziņā. Teiksim, kāpēc “Vienotības” politiķi, kas uztraucas par kredītreitingu aģentūru un vispār finanšu tirgu reakciju, būtu ar mieru pārvaldīt valsti kopā ar politisku veidojumu, kura ekonomisko pamatnostādņu īstenošanas gadījumā (vai pat tikai aizdomu gadījumā, ka kaut ko tamlīdzīgu varētu ieviest) minētie finanšu tirgi atkal iedzīs Latviju visdziļākajā bedrē. Un ir vēl daudz, īstenībā pārāk daudz, citu jautājumu, uz kuriem trūkst pienācīgas atbildes.

Par laimi, vēlētāji atšķirībā no partijām šoreiz var iztikt bez īpašiem padomiem. Lai saprastu, par ko nav jābalso, pietiek atcerēties pavisam svaigus notikumus – nu kaut vai zināmus Saeimas frakciju tā dēvētos brīvos balsojumus
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323433:-priekvlanu-politiskajs-reklms-ienk-patria-tirgus-uzstdjumi&catid=93&Itemid=295

+2
0
Atbildēt

0

andris902 08.08.2011. 13.28

…un Kukule no nevainīgo jaunavu klostera…:))

+1
0
Atbildēt

0

dro 08.08.2011. 12.53

zanE. Zvejsalnieku izslēdz no ZRP, Požarnovu un Sūnu partijā neuzņems
__________________________
Toties Bendrāte V valdē:)

+1
0
Atbildēt

0

andris902 08.08.2011. 12.22

…nu, diez’ vai tēlojot vagoniņu, kurš meklē izdevību kam piekabināties – ir tā cēlākā rīcība…

…partijas lokomotīvju pagātni izvērtēs vēlētājs ar savu balsojumu…
…pārmetot Pabrikam un Štokenbergam darbošanos TP un viņu virzītos likumus, jāvērtē arī pārējo deputātu veikums, kuri to atbalstīja…Pabriks vienpersoniski nevarēja atdot Abreni…Štokenbergu taču izslēdza no partijas tāpat kā Jūs!…:))
…diemžēl, mūsu sabiedrībā personiskā nepatika bieži vien prevalē pār saprātu…un Jūs esat īstens šīs sabiedrības pārstāvis…

…ar Vienotības partijas izveidi ir noņemta iespēja izmantot veto tiesības, kas ienesīs zināmu līdzsvaru partijas iekšienē…
…piekrītu, ka parakstot sadarbības līgumu ar SCP un atstājot tajā veto tiesības, tā bija vislielākā muļķība…

+1
-2
Atbildēt

0

andris902 08.08.2011. 11.01

…Kiršteina kungs, Jūsu vispārinājumi un vēlme izcelt tikai sev vēlamo,prasās pēc precizējumiem…tāpēc arī turpmāk centīšos uz to norādīt…

+1
-1
Atbildēt

0

vegan 08.08.2011. 10.27

Esmu dzīvojis Tottenhamā (Kiršteina iebiedēšanas video) 2 gadus. Daudz drošāka sajūta (es pat teiktu: pilnīga + jebkurā diennakts laikā) nekā gandrīz jebkur Rīgā, nemaz nerunājot par Krieviju.

+1
-1
Atbildēt

0

juhans 08.08.2011. 09.03

zanE
Šoreiz gan izskatās, ka PUSPATIESĪBU mīlētāji esiet jūs abi – Pabriks un Ābiķis taču ir uzņemti SCP resp. Vienotības klēpī. Vai varbūt tā nav?

+4
-2
Atbildēt

0

andris902 08.08.2011. 03.18

….ak, cik mums mīļas puspatiesības, Kiršteina kungs!…

-“Robežlīgumu ST apstrīdēja visi JL Saeimas frakcijas deputāti, kā arī trīs koalīcijas deputāti – Visvaldis Lācis (ZZS), Anna Seile (TB/LNNK) un Gunārs Laicāns (TB/LNNK).”

-“Par robežlīguma ratifikāciju nobalsoja 70 deputāti, pret 25, neviens neatturējās.”

…”pret” balsoja:
1. Āboltiņa Solvita, JL
2. Bendrāte Silva, JL
3. Circene Ingrīda, JL
4. Čepāne Ilma, JL
5. Dobelis Juris, “TB”/LNNK
6. Grava Uldis, JL
7. Grīnblats Māris, “TB”/LNNK
8. Kalniņš Imants, “TB”/LNNK
9. Kalniete Sandra, JL
10. Kampars Artis, JL
11. Kariņš Krišjānis, JL
12. Ķikuste Sarmīte, JL
13. Laicāns Gunārs, “TB”/LNNK
14. Latkovskis Ainars, JL
15. Lācis Visvaldis, ZZS
16. Mūrniece Linda, JL
17. Ozoliņš Leopolds, ZZS
18. Rasnačs Dzintars, “TB”/LNNK
19. Reirs Jānis, JL
20. Repše Einars, JL
21. Rībena Inguna, JL
22. Seile Anna, “TB”/LNNK
23. Šadurskis Kārlis, JL
24. Tabūns Pēteris, “TB”/LNNK
25. Zaķis Dzintars, JL
26. Ziedone-Kantāne Ausma, JL

+7
-1
Atbildēt

0

dro 08.08.2011. 00.11

zanE…bet ZRP – tagad Tev saprotams un tuvāks?.
_______________________
Tas jau skan pavisam intīmi:) Tomēr Zatlers šoreiz ir pateicis bez aplinkiem, Jautājums vai darbi saskanēs ar vārdiem. Āboltiņa šodien atkal locījās kā tārps uz pannas – lēmumu pieņems vairākums, bet vai tas notiks arī tad, ja SC savu nostāju nemainīs?

+5
0
Atbildēt

25

    andris902 > dro 08.08.2011. 00.21

    …lno…nu, ko Tu locies kā smilga vējā?…esi apveltīts ar selektīvu dzirdi?…ja vienotu viedokli pauž divi politiķi, tad Tu saklausi tikai sev tīkamā politiķe teikto, bet netīkamā interpretē pēc savas nepatikas pakāpes…
    …gribu dzirdēt Tavu komentāru par Zatlera sarunu ar Āboltiņu pirms Rīkojuma Nr. 2 nolasīšanas…Tev ir ko teikt?….un citiem?…:))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 09.51

    zanE. Nu nesatraucies tik ļoti:) Emociju uzplūdā Tu ne tikai zaudē objektivitāti, bet arī atmiņu. Kad parādījās Āboltiņas atklāsmes par sarunu ar Zatleru, es viņu nosaucu par malaci. Nelaime tada, ka nevar jau īsti ticēt ne Āboltiņai, ne Zatleram. Taisnība arī Kirsteinam: Vienā sarakstā: LTF, LC, TB/LNNK, PS, V partiju biedrs,
    Otrā sarakstā: valsts nodevējs, kā ministrs tieši atbildīgs par robežlīguma noslēgšanu ar Krieviju bez pievienotās deklarācijas (kas ir R-M pakta atzīšana prof. Lēbera skaidrojumā).
    Trešajā sarakstā: PSKP biedrene, kura tur iestājās Atmodas laikā un t.t.
    Diemžēl tāda ir ne tikai Vienotība…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 11.11

    …lno….”Diemžēl tāda ir ne tikai Vienotība…”

    …pareizi!…ja arī turpmāk kādam būs vēlme V padarīt par vienīgo vainīgo visos pasaules grēkos, bet pašiem uzbužināt spalvas kā tītariem….nāksies uz Jūsu alošanos – norādīt…
    …un te nepalīdzēs, lno, Tavas spīdošās demagoga spējas izlikties, ka neesi sapratis,pārpratis vai ne tā uztvēris…

    —————-

    “Āboltiņa šodien atkal locījās kā tārps uz pannas – lēmumu pieņems vairākums, bet vai tas notiks arī tad, ja SC savu nostāju nemainīs?”
    ————

    …vai Tev tiešām ir problēmas ar lasītā un redzētā uztveri?…:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 18.37

    gribu dzirdēt Tavu komentāru par Zatlera sarunu ar Āboltiņu pirms Rīkojuma Nr. 2 nolasīšanas…Tev ir ko teikt?….un citiem?…:))
    _____________________

    un citi” paklusēs kādu brīdi par šito.Dikti jau trekna augsne sazvērestību teorijām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 18.48

    …nē, tur nav nekāda sazvērestība…tikai neskaidrs paliek fakts, kāpēc Zatleram to vajadzēja pasniegt šādā veidā…kāpēc viņš uzskatīja, ka plāna neesamība SC paņemt valdībā ZZS vietā…ir pamata iemesls Rīkojuma Nr. 2 izdošanai…
    …Rīkojums Nr. 2 bija nepieciešams, jo tālākais veda strupceļā…bet kāpēc šīs puspatiesības?…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 19.16

    Zane, varbūt izķidāsim pa sastāvdaļām? Kurš teica, ka iemesls saeimas atlaišanai ir atteikums Zatleram ņemt koalīcijā SC?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 20.09

    …lūdzu, Betij!…veiksmi lasīšanā!…:))

    – “No prezidenta un politiķu vēlākajiem skaidrojumiem arī izriet, ka V.Dombrovskis un S.Āboltiņa nav bijuši spējīgi apmierināt prezidenta prasības par iespējamām izmaiņām valdībā un līdz ar to oligarhu varas samazināšanu, tādējādi it kā samazinot prezidenta manevra iespējas.”

    http://www.ir.lv/2011/5/30/parsteidziga-demokratija

    http://www.ir.lv/2011/7/22/zatlers-aicina-uz-referendumu-ar-vardiem-man-piegriezas

    V.Dombrovskis: “Ja panaceja ir nomainīt vienu partiju, kas balso oligarhu interesēs, pret otru partiju, kas balso oligarhu interesēs, es to kā panaceju neredzu.”

    http://www.ir.lv/2011/7/14/dombrovskis-ari-izraela-valdiba-nevaretu-but-holokausta-noliedzeji

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 20.09

    zanE. Tu mums te esi vienīgā, kura prot gan analizēt, gan pareizi uztvert, lai nu parējie būtu vai nu muļķi vai demagogi.
    Tādēļ jautājumi Tev kā V kurmju rakumu atšifrētajai:
    – vai Āboltiņa teica, ka bija kļūda neiekļaut SC koalīcijā?
    – vai Āboltiņa nepaziņoja, ka pašreizējais V valdes sastāvs nobalsos par SC iekļaušanu?
    – vai Tev liekas, ja Urbanovičs izmocīs to nelaimīgo vārdu okupācija, viņš kļūs par Latvijas patriotu un nestrādās pret valsts inetresēm kā Ļeņins, kurš cīnījās par Krievijas sakāvi karā? Var pat vilkt paralēles – Ļeņins naudu saņēma no Berlīnes, Urbanovičs no Maskavas:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 21.34

    Zane, es izlasīju uzmanīgi un nekur neatradu, apgalvojumu, ka Zatlers pieprasīja mainīt ZZS pret SC un, saņēmis atteikumu, rosināja Saeimas atlaišanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 21.52

    betijacelmale. Manuprāt viņš to arī nav darījis. No otras puses, ja viņš būtu V devis atbalstu ZZS presēšanai, tad jau Dombrovskis būtu bijis prasīgāks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 21.57

    Es sapratu, ka Zane tieši to pārmet Zatleram.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 22.03

    Es arī tā saprotu. Visi “labi”:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 22.20

    …jā, zanE tieši to pārmet Zatleram!…to teicu dienu pēc Rīkojuma Nr. 2…neviens to negribēja dzirdēt, eiforija bija pārņēmusi valsti…to vairākkārtīgi atkārtoja gan VD, gan SĀ…to zina arī žurnālisti, kuri to jautāja Zatleram, pretī saņemot naivu smaidiņu…to vēlreiz apstiprināja SĀ intervijā “Nekā personīga”…
    …bet, protams, Betij!…kas gan ir 4 (četru) Vienotības cilvēku vārds pret Zatlera naivu smaidīšanu…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 22.43

    zanE. Vai tad Tu nejūsmoji par Nr.2? Manuprāt Tu pat iebildi, kad mēs ar Kluso apšaubījām, ka Zatlera lēmums saistīts tikai ar rūpēm par valsti, ka tur ir arī egoistisks moments?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > dro 08.08.2011. 22.49

    zanE Minēt kā iemeslu un patiesie iemesli ir dažādas lietas. Tautai oligarhi, valdībai oligarha aizvietošana ar SC, bet dziļākā būtībā mēģinājums nosēdēt uz krēsla. Ar kā atbalstu, ar kādiem noteikumiem, kādos variantos – tā cita lieta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 22.49

    Un bez Zatlera nevienam nebija ienācis prātā, ka SC jāņem koalīcijā? Pirmo reizi no viņa to padzirdēja? Ne pagājušajā rudenī to apsvēra, ne vēlāk atzina par kļūdu neņemšanu, pagājušajā nedēļā neviens neteica, ka lielākā V. daļa ir par iešanu koalīcijā ar SC? Laikam katru reizi Zatlers stāvēja Āboltiņai, Jaunupam, Štokenbergam aiz muguras ar pielādētu ieroci?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 23.02

    mūsu alus. Minēt kā iemeslu un patiesie iemesli ir dažādas lietas.
    ___________________________
    Precīzāk iemesls un cēlonis?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 23.03

    Vai, Betij, ļauji taču oponentam saglabāt seju:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 23.11

    …nesauktu to par jūsmošanu, bet apsveicu ar šāda lēmuma pieņemšanu…jo priekšā bija tikai strupceļš…ja 7 mēnešu laikā darbs Saeimā pārvēršanas par agoniju, tad humāni – mokas izbeigt…:))
    …bet neatbildētie jautājumi paliek…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 23.12

    Patiešām, laiks ir vēls, nav ko uz nakti te batālijas rīkot. Slikti sapņi rādīsies:))
    Ar labu nakti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 23.15

    zanE. Mīli savus tuvākos – Betiju un mani kā sevi pašu un neradi sev elkus:) Ar labu nakti:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 23.16

    Betija celmale. Dusi saldi un sapņo jauki!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 23.18

    …Betij, Jums abiem ar lno labi izdodās!…:))
    …neaizmirstiet uzsist uz pleca!…:))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 23.20

    zanE. Perehaģi na naš storona! Buģeš belaja bulka kušatj:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 23.38

    Nesitīšu. Man roka smaga:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 07.08.2011. 23.25

…nē,nav atbildēts!…kāpēc no LNRP vajadzēja aizskriet uz TP?…četras partijas izmēģinātas, nu kārta piektajai?…meklēšanās process vēl nav beidzies?…

+2
-1
Atbildēt

0

andris902 07.08.2011. 22.37

…ak, pareizi, tas tāds savdabīgs stils uz lēmuma pieņemšanu neierasties!…

http://lv.wikipedia.org/wiki/Aleksandrs_Kir%C5%A1teins

….un atbilde par LNRP arī izpaliks?…

+1
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 07.08.2011. 22.24

to betijacelmale
Capire.
VL atsakās pieminēt uzblīdušo krievu problēmu, SC kādu laiku nerunā par latviešu pārvietošanu uz mazapdzīvotiem Sibīrijas apgabaliem.

+2
-1
Atbildēt

0

    Signija Aizpuriete > dro 07.08.2011. 21.46

    ——
    Savukārt ZRP galvenais ekonomists – brīvā tirgus pragmatiķis – varētu pamācīties no ES vadošo speciālistu pieļautajām kļūdām:
    ”(..)“Europe is in an incredibly dangerous situation,” Nick Kounis, head of macroeconomic research at ABN Amro in Amsterdam, said in an interview by telephone today….”
    EU “special” meeting, while Germany is getting more pissed off by the day
    http://www.thetrader.se/2011/08/06/eu-special-meeting-while-germany-is-getting-more-pissed-off-by-the-day/
    p.s.
    ‘Ādolf’ sēž uz gumijkok’- tas tik būs joks, kad lūzis gumijkoks’ – tā dziedāja bezbēdīgie ‘brāļi Laivinieki’ 1938-ā gada novembrī.
    2011.g. novembra ‘melnais humors’:’Tas tik būs joks, ja brāļi igauņi būs pēdējo biļeti uz eiro Titāniku nopirkuši?’

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.08.2011. 22.05

    Jā, lno, varētu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 07.08.2011. 22.26

    …uh, lno!…Tu gan esi interesants cilvēks!…Vienotība to pašu prasīja gan no vieniem, gan otriem….tad Tavs sašutums pacēlās spārnos un vēl nav nolaidies…bet ZRP – tagad Tev saprotams un tuvāks?…dīvaini!…stipri dīvaini!…:))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dro 07.08.2011. 21.20

zanE. Nu ko, raujies melnās miesās? Vēlēšanas tuvojas, nav vairs laika portālā papļāpāt? Kur Tevi meklēt kopbildē pēc partijas nodibināšanas?:)

+1
-3
Atbildēt

0

andris902 07.08.2011. 19.43

….atcerēties izdevīgi tikai to, ko vēlas?…

-“Par nacionāli konservatīvās partijas LNNK programmas un statūtu pārkāpšanu, kā arī LNNK darbības diskreditēšanu sestdien LNNK padome izslēdza no partijas Juri Karlsonu, Jāni Rupkus, Mirdzu Vītolu, Māri Purgaili un Aleksandru Kiršteinu.” 1997. gada 12. maijs, Diena.lv

Politiskās partijas:
LNNK (1988 — 1997)
LNRP (1997 — 1998)
TP (1998 — 2005)
LZS (no 2006)

+5
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 07.08.2011. 19.09

to a_kirsteins
Ja nemaldos tie bija ZZS, kuri balsoja, lai cilvēces pēdējie atkritumi bez kvotām tiktu pie Latvijas pilsonības, tiktu atvieglotas prasības tiem iegūt darba atļaujas un par mistiskām investīcijām nekustamos īpašumos un uzņēmumos saņemt uzturēšanās atļaujas.
Lembergs un Brigmanis, kolaborantu ņedobitki, kuriem vēl 1991. gada augustā bija jāsaņem pēc nopelniem, ir darījuši visu, lai Latvijā nesekmētos nelegālo imigrantu integrācija.
Ievieto video, kur abi karājas savās zarnās un tad stum par neizdevušos “multikulturālismu”

+4
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 07.08.2011. 17.43

to a_kirsteins
“Cukura rūpnicas jau krievu laikos bija pārgājušās uz Kubas jēlcukura pārstrādi.”

Vai Kubas rūpnīcas pārstrādāja mūsu cukurbiešu jēlcukuru?
Ja ministrs Roze būtu strādājis valstij, bet ne nodarbojies ar plikņu ievietošanu internetā, un apgādājies ar nelielu devu godaprāta, droši vien cukura nozare Latvijā nebūtu iznīcināta.
Vispār jau brīnums, kura normāla vecene tādam pajoliņam demonstrēja savu jaukumus?

+4
-2
Atbildēt

0

mary75 07.08.2011. 16.26

Pārstrādāja Latvijā audzētas cukurbietes, kā nu nē, muļķības.

+1
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 07.08.2011. 16.16

——
Jūs vēl godātais NA iemīļoto un bieži dziedāto :’Mēs sitīsim tos…..’ piedāvājiet uzdziedāt? ‘Neķer, bebrus….’

+2
-3
Atbildēt

0

krisjanis_sondors 07.08.2011. 15.00

“Cukura rūpnicas jau krievu laikos bija pārgājušās uz Kubas jēlcukura pārstrādi.”
Un pēc tam pārgāja atpakaļ uz vietējo zemnieku cukurbietēm? Kaut kā neticu, ka tas būtu bijis iespējams bez iekārtu nomaiņas.
Atceros no bērnības milzīgus cukurbiešu kalnus Jelgavā.

+2
0
Atbildēt

0

ievuliitis 07.08.2011. 13.46

Esmu satraukta par Muižnieces procesa virzību. Kāds te IRā bija rakstījis, ka septembris ir pēdējais brīdis, kad viņai vēl var ko padarīt (neesmu droša par juridiskiem terminiem, tāpēc nelietoju). Acīmredzot, pēc tam iestājās noilgums. Laikam būs šai lapsai paveicies – Prezidenta rīkojums nr.2, referendums, jaunas vēlēšanas. Visi par viņu aizmirsuši un kāds vēlk garumā to procesu līdz septembrim.
Skumji.

+8
0
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 07.08.2011. 12.52

Ja es izšķiršos balsot par Vienotību, tad darīšu to Kurzemē, lai izsvītrotu Āboltiņu:)

+7
0
Atbildēt

2

    —–
    Nākošās nedēļas/mēneša notikumi var ienest lielas korekcijas, kas zin’, varbūt, nekāda balsošana nebūs vajadzīga. Situācija globālajos tirgos un eirozonā ar katru dienu kļūst aizvien nestabilāka, tā kā pašreizējo šovu ‘demokrātija’ un ‘brīvais/nekontrolējamais’ tirgus (lasi – bardaks) var nākties pārskatīt :
    Global economy: Our leaders need to seize control of the crisis
    Governments should now find the confidence to prevent a world economic meltdown
    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/aug/07/observer-editorial-economic-crisis

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 07.08.2011. 19.53

    Jau gribēju teikt – paņemiet līdzi, bet sapratu, ka draudīgāka situācija ir Rīgā. Tāpēc, nepieļausim SC uzvaru Rīgas vēlēšanu apgabalā un paliksim Rīga.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.08.2011. 12.38

betijacelmale. Lai nebūtu neskaidrību, paskaidrošu, ka gribēju teikt, ka Kiršteinam pagātnē ir arī labas lietas. Ilustrācijai: arī Šķēlem pirmā premjerēšana, toties pārsvarā citiem nav absolūti nekā pozitīva.

+2
0
Atbildēt

0

dro 07.08.2011. 12.33

Tapēc jau skleroze moka, TP jūk ar TB, un aizmirstas, ka devalvāciju ieteica tādi ekonomisti kā Ošlejs no Vienotības.
______________
Arī Kiršteins:)

+2
-2
Atbildēt

0

dro 07.08.2011. 12.28

betijacelmale. Tāpat uz TP aizgāja, kad tā pieņēmās spēkā…
_______________________________
Vēlreiz: No TP viņu izslēdza, no LNNK aizgāja, kad notika apvienošanās ar TB. Saeimas Ārlietu komisijas priekšsēdātāja amatu viņš pazaudēja tādēļ, ka neatzina atsacīšanos no Abrenes. Es Kiršteinu nemazgāju baltu, bet pasvītroju, ka viņš no visu atjaunotās valsts seimu deputātiem ir gandrīz vienīgais, kurš nav atteicies ja ne no pārliecības, tad vismaz deklarētajiem uzskatiem.
Pret Rasnaču vajadzēja sākt tādu pašu procesu kā pret Muižnieci, un ja VL tiešām būtu tik principiāla kā deklarē, būtu izslēguši no saraksta. TB ja ne pilnīgi visi, tad lielākā daļa ir tik glumi kā gliemeži. Bija taču izvēle pāriet uz PS.

+6
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 07.08.2011. 11.40

ino, arī salīdzinājumā ar Štokenbergu, Ābiķi un Pabriku Kiršteins ir staigulis-rekordists . Tāpat uz TP aizgāja, kad tā pieņēmās spēkā un kad TB/LNNK palika aizvien mazskaitlīgāka parstāvniecība parlamentā.
Attiecībā uz K. esam vienojušies – neuzticamies. Kā ar Rasnachu?
Vai man tev jāstāsta, ko jūtu pret Āboltiņu?

+4
-2
Atbildēt

0

dro 07.08.2011. 11.02

betijacelmale. Jā, Kiršteins ir staigātājs, un viņa kritiku Vienotībai no ZZS pozicijām, arī slavas dziesmas Lembergam var tikai “apbrīnot”. Tāpat kā viņa komentārus šeit. BET savu jājamzirdziņu viņš atšķirībā no citiem kolēģiem pa šiem gadiem nav nomainījis. TP viņš manuprāt pirmais nosauca par biznesprojektu /tas gan skan smieklīgi, ja cilvēks iestājas ZZS:)/ No TP viņu izslēdza, no LNNK aizgāja, kad notika apvienošanās ar TB. Saeimas Ārlietu komisijas priekšsēdātāja amatu viņš pazaudēja tādēļ, ka neatzina atsacīšanos no Abrenes. Viņam tomēr ir stāja, to nevar noliegt, patīk tas vai nepatīk. Tā kā diez vai viņš nu būtu daudz sliktāks par Štokenbegu, Ābiķi vai Pabriku?
Ja Tu man jautātu, vai es viņam uzticos, atbilde būtu nē.
Es neuzticos arī Āboltiņai, tānī pašā laikā atceros gadus, kad man viņa likās pat ļoti simpatiska…

+5
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 07.08.2011. 10.37

“Tikai kļūda ar zaļo krāsu. Tā nav Lemberga, bet gan Vienotības krāsa”
_____________________________
Un vai tik “zaļa” nefigurēja ZZS partijas nosaukumā?
:))
Vai piemirsās!
:D
Kiršteins tak nesen nomainīja vēlēšanu apvienību (kārtējo reizi). Kad tik daudzreiz ir staigāts, kurš tad pareizi atcerēsies, kā kuru partiju sauca.
:D

+4
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 07.08.2011. 10.33

to a_kirsteins
Nemanīju, ka kūlas dedzinātāji, “Zaļie un Zemnieki”, latvāņu audzētāji būtu kādu brīdi bijuši no siles nost.

+3
-1
Atbildēt

0

mary75 07.08.2011. 09.02

“1995. gadā ievēlēts 6. Saeimā. Tās laikā Kiršteins bija LNNK un Latvijas Zaļās partijas frakcijas vadītājs. Aizstāvējis iekšējā tirgus liberalizāciju, brīvu zemes pārdošanu un rūpējies par ārzemju investīciju piesaistīšanu Latvijā.[2]”
———————————————–
Jā, TB neesi bijis, taisnība, LNNK un TBLNNK gan.
Un kā tad brīva zemes pārdošana rīmējās ar tavām tagadējām rūpēm par latviskās Latvijas saglabāšanu un iebildumiem pret valsts uzņēmumu privatizāciju?
Neesi no tiem “patriotiem”, pateicoties kuriem latviešu zemnieks drīz izzudīs kā šķira, un viss piederēs dāņiem, sevišķi mazie zemnieki, kas vairs pat ES līdzmaksājumus drīz vien nesaņems?
Kā tad, būdams zaļajos, neprotestēji pret dāņu cūku fermām, kas piesmirdina un saindē visu apkārtni?
Kāpēc neprotestēji, kad Roze likvidēja cukurrūpniecību Latvijā un līdz ar to arī peļņas iespējas tūkstošiem zemnieku, ko tagad daudzi jau atzīst kā kļūdainu lēmumu dažu cilvēku intersēs?

+6
-2
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 23.29

Tad gan sasmīdinājāt manu skumjo ģīmi. Jā, nelietībai, divkosībai un meliem nav robežu. Man jau likās aizdomīgi, ka Kirsteins sāk ganīties IR portālā. Priekš Kurmīša funkciju pildīšanas laikam tomēr neder. Tagad skaidrs – vecais nelietis lēnītiņām, soli pa solim nolēmis pielīmēties jaunajiem NA faniem. Izlīdis stacijā no krūmiem, kur jaunie nacionāļi gaida vilcienu uz jauno Saeimu, nokratījis no sevis oranžos dubļus, noslaucījis Lemberga zaļos mēslus, šis Latvijas hameleonu labākais pārstāvis nemanot, pamazām pieslējies pārējiem. Tie ieroči un paņēmieni, lai kļūtu par savējo, ir sen zināmi, vienkārši un ausij tīkami – “Par latvisku Latviju”, “Adodiet Abreni”, “Sargāsim mūsu valodu” u.t.t. Būdams labs psihologs, šis rūdītais blēdis labi zina, ka vajag tik uzspiest uz nacionāļu jūtām, “pabraukāt pa ausīm” un naivie latviešu patrioti uzņems savās rindās jebko. No daudziem komentāriem jau redzams, ka kirsteins šeit ieguvis jau atbalstītājus, kas kā uzticīgi šuneļi metās aizstāvēt šo oligarhu rokaspuisi. Šis piemērs kārtējo reizi pierāda, cik uzmanīgiem jābūt, kad lietas grozās ap nacionālām tēmām. Visi mēs mīlam savu valsti, visi gribam Latviju Latvisku, bet ir cilvēki, kas izmanto skaistos lozungus savtīgos nolūkos. Es te gribu uzrunāt visus VL fanus un atbalstītājus – Atveriet acis, apskataties, kas Jums apkārt, nepieļaujiet, lai mūsu svētās lietas izmantotu nelieši un blēži. NA niša ir vislabākā vieta, kur pulcēties gadījuma cilvēkiem un nodevējiem. Tāpēc jau cilvēki skatās uz nacionālām partijām ar aizdomām, jo līdzšinējā pieredze rāda drūmu ainu. Pa dienu no tribīnes visādi kirsteinveidīgie, zīlveidīgie, rasnačveidīgie skandina “latvieti nepadodies”, plēš kreklu un sit pie krūtīm, bet kad iestājas tumsa, iet Lemberga un šķēles pavadā. Ja NA iestājas Grende, kuru cienu, Latkovskis, kas, izskatās, ir goda vīrs, tad par tādu sastāvu es būšu tikai priecīgs. Nepieļaujiet to situāciju, kāda radās priekšpiedējās pašvaldību vēlēšanās Rīgā, kad TBLNNK tā visiem noriebās, ka kvēlākie un dedzīgākie nacionālisti – vēlētāji par spīti nobalsoja par SC. Tas ir fakts, un pašreizējais Rīgas domes sastāvs un koalīcija ir to notikumu atbalss.

+11
-6
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > raimondsb_mail_lv 07.08.2011. 10.39

    to Skumjais Bruņinieks
    RD sastāvs ir promaskavisko mērgļu, LC un DPS, ieviestā un ZZS atbalstītā Pilsonības likuma “0” varianta tiešās sekas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 06.08.2011. 23.06

Nodibināta partija “Vienotība”

Jauki, laiks iztīrīt partijas rindas, Šoreiz Sraļina bilance būs tieši laikā.

+2
-1
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 22.20

Kirštein, laikam aizmirsi, ka tad, kad,sākās lielā krīze, JL un PS bija opozīcijā, un pie varas bija PLL, TB un ZZS?
Taisni tie noveda valsti līdz tam, ka bija vai nu jādevalvē valūta, vai nu jāsavelk jostas, pie kam IKP kritums bija ap 20%.
Un tad PLL, domādami, ka valsti izvilkt no bedres nevarēs, pameta valdību, un atdeva varu Dombrovskim, domādami, ka viņš būs tas kamikadze, kuram varēs uzgrūst visas nelaimes, bet, kas, neskatoties uz PLL un ZZS sabotāžu, pamazām valsti izvilka, valūtu nedevalvējot.
Pretējā variantā, ko ļoti vēlējās Šķēle un daži Ventspils “ekonomisti”, mūs sagaidītu Baltkrievijas liktenis, sen tur esi bijis?
Ka neesi bijis TP biedrs – nu nevajag melot, no TP tevi izmeta par provokatīvu antisemitisku vāvuļošanu, par to pašu tevi izslēdza arī no TBLNNK
“… 26. maija vakarā sekoja Tautas partijas valdes sēde, kurā vienbalsīgi tika nobalsots par Kiršteina izslēgšanu no Tautas partijas. Tautas partijas frakcijas vadītājs Jānis Lagzdiņš šo lēmumu paskaidroja ar to, ka Kiršteins pieļāvis provokatīvus izteikumus, kas robežojas ar antisemitismu …”.
S.B. – jā, Kiršteins kandidē no VL, cik zinu.
Kandidēja arī no ZZS, pat ar trešo numuru, bet,netika ievēlēts.
“Vērtīgs” kadrs, ideoloģisks antisemīts, par ko izmests no, vismaz, divām partijām ( TBLNNK un TP), bet, derīgs VL.

+8
-6
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 22.02

to Dzeris49 Vai tā persona, kas sevi dēvē par a_kirsteins, tagad kandidē no VL TBLNNK ?

+3
-3
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 06.08.2011. 21.51

Varbūt, Ventspilī, kur, pateicoties Lembergam un korupcijai, apkure turpat dārgākā Latvijā, citur tas procents gan daudz mazāks.
______________________
Tiešām tā ir – Ventspilī apkure viena no dārgākajām Latvijā.

+6
-1
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 21.36

Kā tad, morgi pilni un līķi uz ielas mētājās, un aiz bada jau kanibālisms sācies.
Un 75% nespēj samaksāt par apkuri.
Varbūt, Ventspilī, kur, pateicoties Lembergam un korupcijai, apkure turpat dārgākā Latvijā, citur tas procents gan daudz mazāks.
Un pat ja tā būtu – valsti bankrota priekšā un ar parādiem, nolaistu līdz kļiņķim medicīnu( toties daudzām jaunceltnēm un iepirkumiem, par kuriem vēl arvien jāatmaksā kredīti, un milzīgu liekēžu – birokrātu armiju) atstāja PLL un ZZS, tāpēc, nevajag te gaudot un vaimanāt, Kirštein, ar pretenzijām – pie visiem bijušajiem koalīcijas partneriem un partiju biedriem, kurās visās esi pabijis, gan TP, gan ZZS, gan TB, taisni tad, kad tās ar milzu vērienu shēmoja un izzaga valsti.

+7
-3
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 06.08.2011. 21.14

….labā atmiņā ir pirmais V “darbs” pēc ievēlēšanas – pacelt sev algas, nu tas tā ———————————-Bet.Bez principiem politikai nav nākotnes, lai nu Āboltiņa locītos kā gribētu,izlietu nesasmelsi. Jācer, ka jaunie politiskie spēki mācīsies no iepriekšējo kļūdām. Vienotība jau savā raksturā ir visus apvienojoša :) tā ,ka SC ir loģisks turpinājums.

+3
0
Atbildēt

0

dro 06.08.2011. 19.30

Ir tikai viens dievs – Vienotība, un Zane ir viņa pravietis:)

+4
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 06.08.2011. 19.46

    …viens dievs – Vienotība,…
    _______________________________—
    katrā ziņā V ir novērsuši vēlētāju pārmetumus jebkuras savas koalīcijas variantā – ir tik daudz safleitēts, ka katrā gadījumā būs kāda intervija uz ko atsaukties.

    Pārejo paveiks mēdiji- apkarojot radikāļus un ekstrēmistus.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

l_abola 06.08.2011. 17.09

Izskatās, ka Vienotība būs gatava visādiem kompromisiem, lai tikai nepaliktu ārpus valdības koalīcijas. Var jau būt, ka tā arī jādara, tikai cena liekas neadekvāti augsta. Viens no Saeimas atlaišanas iemesliem bija tiesiskuma ignorance – balsojumi par tiesnešu un ģenerālprokurora apstiprināšanu un deputātu izdošanu kriminālvajāšanai, kuros SC kopā ar oligarhu partijām konsekventi balsoja pret. To tagad aizmirsīsim? Tāpat Dombrovska prasības pirms iepriekšējās koalīcijas veidošanas, jo tās pildīt SC gatavs nebūs? Un pastumsim VL!-TB/LNNK kopā ar Kristovski un citiem PS “radikāļiem” malā?

+6
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > l_abola 06.08.2011. 17.13

    Un tos saeimas balsojumus mēs pārmetam Vienotībai? Apmēram tā – paši vainīgi, ka palika balsojumos mazākumā! Tā?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

kreëstliv 06.08.2011. 16.58

Man gan tomēr labāk patīk ZRF ekonomikas programma (ja neskaita tos 4 punktus, kurus iepriekš minēju) – arī ar PVN likmju vienādošanu. Jo pirmo reizi redzu, ka kāda no partijām sak domāt reāli ekonomikas kategorijās. Te vienīgā ideja, kuru atradu – sadalīt naudu “prioritāriem” uzņēmējiem, kas ir tā pati “siles uzņēmumu” kategorijas taisīšana, par nesen rakstīja viens LB ekonomists.

+2
-4
Atbildēt

5

    andris902 > kreëstliv 06.08.2011. 17.33

    …Tev patīk PVN likmju vienādošana?…grāmatām, medikamentiem, apkurei un vēl un vēl?…kur Tu dzīvo?…pirms akli kādam uzsauc urrā!…noskaiti līdz 10…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 06.08.2011. 17.58

    Es neredzu iemeslu tam, ka tiek piešķirtas nodokļu atlaides pašiem bagātākajiem. Bet var jau turpināt kā līdz šim un tiešam domāt, ka visi Latvijā tiešam pērk grāmatas, malku (nevis to cērt) vai medikamentus, bet, ja atceltu šādas likmes – varbūt nauda ienāktos vairāk, lai varētu apmaksāt kaut vai vēža zāles puisim, par ko tepat blakus raksts. No tūrisma jau pavisam droši varētu iegūt vairāk, jo tūristi naudu neskaita.

    Ka jau teicu – ekonomiskas kategorijas ir sarežģītākas un prasa lielāku izpratni par šīm lietām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > kreëstliv 06.08.2011. 18.33

    Zane, nabadzīgākajiem slāņiem jāpalīdz caur sociālajoiem dienestiem, nevis, samazinot PVN limes medikamentiem u.c., tā mēs palīdzam visiem bez izņēmuma, arī tiem, kas var maksāt, tas ir absurds.
    Un malku pašvaldības maznodrošinātajiem jau sen kompensē, faktiski, visur, arī par zālēm daudz kur atmaksā.
    Sen jau jāpāriet uz atbalstu konkrētiem cilvēkiem, nevis visiem bez izņēmuma.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > kreëstliv 06.08.2011. 18.52

    …vai esat redzējuši statistiku par ielaistajām slimībām?…cik cilvēki atsakās apmeklēt ārstu, jo saprot, ka nespēs apmaksāt zāles…soc.pabalstu katliņš ar dubulto dibenu?…noņemsim vienu kārtu – uh!…apakšā vēl trūkstošie miljoni guļ!…
    …Dzeri, nupat teici, ka jāizvērtē situācija, kad iespējams veikt reformas…jau sen esmu norādījusi, ka reformas prasa līdzekļus…bet saucot – dodiet “strukturālās reformas” neviens īsti neapzinās, kas zem tā slēpjas….
    ….diemžēl, šobrīd Jums to atkārtot nevarēšu….apsolu vēlāk nocitēt kāda komentētāja kādreiz teikto…
    …veiksmes visiem!…:))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 06.08.2011. 19.27

    It kā tā vajadzētu būt – man gan lielas šaubas, vai tiešām tie, kam vajag, tagad arī saņem apkurei utt. – tādēļ arī mans viens (no 4) iepriekš minētajiem komentāriem par ZRP ekonomikas programmu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 16.53

Situācija, kad jāizvēlās ar ko veidot koalīciju – vai ar ļoti smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu, kam likumi nav rakstīti, kas koalīcijā tā pat dara ko grib un sadarbojās ar SC, kas par savu drošību un mantas saglabāšanu ir gatavs nodot mūsu valsts intereses, vai ar promaskavisko SC, kas klaji ņirgājās par mūsu valsts vērtībām, kas darbojās mums pašlaik naidīgas un nedraudzīgas valsts interesēs, kas neatzīst okupāciju, man atgādina gadījumu, kad uz nāvi notiesātajam pirms sprieduma izpildīšanas jautātu – ko Tu vēlies, vai lai mēs Tevi dzīvu sadedzinām, jebšu gribi, lai gabalos saraustām?

+14
-1
Atbildēt

2

    —–
    Atslābsti-,un padomā:
    ‘Eksprezidente Vaira Vīķe-Freiberga uzsvērusi dialoga nepieciešamību ar visiem Saeimā ievēlētiem politiskajiem spēkiem, bet par stratēģisku kļūdu uzskata pirms vēlēšanām izteiktos paziņojumus par atteikšanos sadarboties ar kādu konkrētu partiju’.
    http://www.diena.lv/latvija/politika/vike-freiberga-uzsver-dialoga-nepieciesamibu-ar-visiem-saeima-ieveletajiem-spekiem-13896823

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 21.23

    Bruņiniekam: Ir taču arī trešais variants – mazākuma valdība. Ļoti iespējams, ka situācija pēc vēlēšanām būs šāda: V+ZRP nav 50% vietu, PSKP (SC+LZZS) arī nav 50%, jo padsmit vietas ir VL.
    Tad V un ZRP var samērā droši veidot (formāli) mazākuma koalīciju (+ valdību), jo trūkstošas balsis var dot VL. Arī iepriekšējā Saiemā VL, nebūdama kolācijijā, atbalstīja balsojumos V.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 06.08.2011. 16.48

—–
Lai slava tiem, lai slava tiem – tiem mūsu glābējiem! Urrā!
Uz to mums atkal……
http://www.youtube.com/watch?v=qowmZkSf4vk

0
-5
Atbildēt

0

ilmisimo 06.08.2011. 16.21

Kur problēma?
__________________________
Āboltiņas, Štokenberga un Jaunupa intervijās.
Tādā šaurākā aspektā.

Plašāk – masīva kampaņa visādos plašsaziņas līdzekļuos par obligāto nezcikturprocentu vēlētāju pārstāvniecības nepieciešamību valdībā un noteikti SC personā.

+8
0
Atbildēt

6

    piziks > ilmisimo 06.08.2011. 16.28

    Tad jau derētu iet tālāk un konsekventi: no padsmit līviem = vienu Saeimā, no romiem — 2, no baltkrieviem 3… un tie steidzami jāiefiltrē iekš tik demokrātiska SC… :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 20.39

    Ejam vēl tālāk. Stāsta, ka Latvijā sieviešu ir vairāk, kā vīriešu. Tad nu saeimā arī, lūdzu, to pašu proporciju.
    :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 21.13

    ..saeimā arī, lūdzu, to pašu proporciju.
    ________________________________________

    senioru vairāk kā junioru!
    ..bet frizieri līdz šim vispār nav pārstāvēti!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 22.08

    …un ķēkšas, ko sen jau klasiķis ir solījis. Bet vai bija?
    :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.08.2011. 13.48

    ..un ķēkšas, ..
    _______________________________

    ķēkšas tak tagad sauc par virtuves tehnikas operatīvajiem manipulatoriem gastronomiskajā diskursā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    nata_8 > ilmisimo 08.08.2011. 16.06

    Ja cilvēki ir gatavi vēlēšanās balsot parVienotību, jo tur ir Dombrovskis, kura panākumu ēnā slēpjas Ābotiņa, Jaunups, Pabriks savās runās cildinot Dombrovski kā Vienotibas panākuma atslēgu. Lai arī tā būtu. Bet tas nav Vienotības panākums , bet tieši Dombrovska panākums, bet Āboltiņai un pārējiem nosauktiem tur nav nekādu nopelnu.Lai tad arī Dombrovskis paliek(teorētiski)par premjeru, lai arī kāda partija iegūtu vairākumu, jo visi taču apgalvo, ka ne jau krēsli vinus interesējot, bet valsts labklājība. Nu tad,lūdzu, upurējiet savu vietu Saeimā valsts labklājībai un nekandidējat velēšanās, jo esat jau parādījuši uz kādām blēdībām esat spējīgi, pirms 10 Saeimas vēlēšanām solot vienu, bet pēc tām darbos darīt pavisam pretēji. Ne Āboltiņa ar savu; “katrā ziņā”,”vinotaļ”,”pirmām kārtām” ne Jaunups ar saviem plaši izvērstiem monologiem,kuri neko nepasakane Pabriks ar saviem pretlatviskiem uzstādījumiem nav veicinājuši cilvēku uzticību viņiem, ka tautas priekšstāvjiem un ko arī izteica tauta referendumā, lai gan šie paši izbijušie deputāti noliedz savu atlaišanas iemeslu ,to pārorientējot nevis uz viņiem vērstu, bet kaut kādu abstraktu 20 gadu vispārējo politiku, it kā viņi nebūtu bijusi šīs politikas ietekmētāji.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 06.08.2011. 15.53

“Zemākais bezdarba līmenis un labākie apstākļi ražošanas attīstībai un investīcijām…”
šo VD plāna daļu derētu mazliet izskaidrot velētājiem arī pirms vēlēšanām, lai pēc vēlēšanām varaētu salīdzināt, ja V tiks pie pildīšanas…

“… Latvijas starptautiskās konkurētspējas kāpināšana, ES valstu vidējie efektivitātes rādītāji valsts pārvaldībā…”
hm, kāpēc šie rādītāji VD jau 2 valdīšanas termiņus neintersēja un arī tad, ka aizdevēju brigāde lūdzās?! Kas mainījies? Vai kaut kas būtisks noticis, Valdi “valdošais”? :)

Un tas viss jau 3 nākotnes gados? Un ar tiem Vienotības kadriem, tāpat kā līdz šim? Ar vienu pašu Štokenbergu, ko atstāt uz 3 — 4 krēsliem vienlaikus, ja Valdis nav mājās? (Ne velti Štokenbergu VL! sit kopā ar SC, citus palīgus atgaiņādami, arī klusus V biedrus/iekšējos konkurentus, cik nojaušams…)

Un, protams, tikai un vienīgi ar Saeimā V iesapņotiem 51%, vai ne…
Kādēļ nesolīt, ja 51% nespīd, bet pēc katra V solījuma taču kāds ir noticējis katrreiz… :) Lai tiktu Saeimā, V valdes vairākiem locekļiem un loceklēm pietiks?

+3
-5
Atbildēt

5

    mary75 > piziks 06.08.2011. 16.07

    Es tev piekrītu, ir milzīgi daudz tādas lietas, ko V var pārmest – absolūti nav veikta valsts administrācijas optimizācija, tā vēl arvien ir relatīvi lielākā ES, valsts sektors ir milzīgs, birokrātija tāpat, bet, no otras puses – vai krīzes laikā to visu varēja izdarīt, un, vai, vispār, bija izdevīgi to darīt?
    Valsts sektoru algo no pamatbudžeta, un, tie maksā sociālo nodokli, tādejādi, notiek socialā budžeta, ar ko vislielākās problēmas, papildināšana no valsts budžeta.
    Veicot optimizāciju, socialais budžets tiktu iztukšots vēl vairāk.
    Dabiski, ilgtermiņā ar to ir kaut kas jādara, bet, tā patiešām nav tikai V vaina, tam pretojas pilnīgi visa birokrātija un tās partiju “jumti”.
    Tomēr, tev derēja V vērtēt nedaudz objektīvāk, nevis saskatīt tikai to slikto.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 06.08.2011. 16.23

    Dzeri, vareni: “Veicot optimizāciju, socialais budžets tiktu iztukšots vēl vairāk.”

    Tad jau Gabriele Džudiče un aizdevēji — un arī daudzi Latvijas robežu iekšpusē — bija normāli sabotieri: aicināja uzpūsto pārvaldi samazināt!

    Bet, ja jau recepte tik valstiska, kādēļ strauji nepalielināja?! Latvija jau būtu glābta un mums būtu gauži resns sociālais budžets, Dzeri? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 06.08.2011. 17.03

    Nu nevajag jau visu novest līdz absurdam, neviens nesaka, ka valsts sektors nav jāoptimizē, gribēju pateikt tikai to, ka katrai lietai ir divas puses, tu redzi tikai tumšo pusi, bet, arī tai ir sava gaišā puse.
    Un D laikā valsts adm. izdevumi, tomēr, tika samazināti, no 9 līdz 8% no IKP, kau arī SVF prasīja 6%, kā Igaunijā, ko valdība savā memorandumā arī solīja, bet, neizpildīja.
    Gribu pateikt to, ka tu pret V izturies sevišķi piekasīgi un neobjektīvi, laikam jau, sirds dziļumos tu tu to V, īstenībā, idealizē un dievini, tāpēc gaidi no tās vairāk, nekā tā spēj dod, kaut pats to neapzinies,( vari uztvert to arī kā ironiju), tāpēc jau kritizē nepārtraukti.
    Zini kā daži krievi saka – ja nesit, tātad, nemīl, ar tevi un V nav tas pats variants ( arī vari uztvert kā ironiju)?
    .

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 06.08.2011. 17.29

    …oh, Dzeri!…būsi trāpījis!….:))

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 06.08.2011. 17.51

    1. Dzeri, a priekš kam sist bezcerīgos? Vienotībā kaut daži, tomēr ir… Idealizēt? Vai nebūs par lepnu spļauts? :)

    2. Dzeris: “Ja … par V programmu – dabiski, tā ir nekonkrēta un vispārīga….”

    Kad paskatās citos avotos, ne IR-sī vien, izrādās, tā programma ir pietiekami konkrēta, lai būtu par ko spriest.

    Šoreiz noteikti FUI! un vēl kaut smagāks (vārdos) pienākas dežurējošajam IR-ša personālam/personāžam, kurš ķeksīša dēļ un humāno priekšnieku, kuri par s*dīgu darbu pa muti nesit, dēļ aiztinies un, protams, informāciju nav parakstījis.

    V/VD Programma ir visai interesanta, vietām arī anekdotiski intriģējoša: cik nu var saskrāpēt citās, kritiski vērtējamās e-vietnēs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

boss 06.08.2011. 15.24

Savukārt Ģirts Valdis Kristovskis teica: „Jārunā arī par sadarbību politisko spēku, sadarbību dažādu sabiedrības grupu starpā.”
===
Vai tas jāsaprot, ka PS vairs neiebilst pret sadarbību ar SC?
Vai Štokenbergs tagad vairs neiebildīs pret sadarbību ar VL?

+6
-3
Atbildēt

4

    mary75 > boss 06.08.2011. 15.43

    Tas nozīmē, ka iespējami visādi varianti, ko Kristovskis arī pateica.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > boss 06.08.2011. 15.48

    iespējami visādi varianti, ko Kristovskis arī pateica
    __________________________________________
    17. septembŗī vēlēšnas Mūsu priekšvēlēšanu lozungs:
    iespējami visādi varianti!

    Grandiozi.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > boss 06.08.2011. 15.53

    Nu un ko tad Kriestovskis varēja teikt, ja negribēja melot?
    Viņš neizslēdz sadarbības iespējas ne ar vienu politisko spēku, un tas kas tur sevišķi grandiozs, kur pārsteigums?
    To apgalvo visas partijas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > boss 06.08.2011. 15.56

    -> Lama

    “Cēsu alus”: “Ir varianti!”

    (Hm, tur gan Zatlera radi tuvu, tai alū…)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 06.08.2011. 14.56

Āboltiņa: līdzšinējā “Vienotības”misija – izglābt valsti no kritiena bezdibenī – izpildīta
_______________________________________________
Varam valsti droši nodot SC rokās un paši doties pensijā?

+12
-8
Atbildēt

40

    dro > ilmisimo 06.08.2011. 15.22

    Citiem vārdiem – stafetees kociņu Lembergs nodod stiprajām Urbanoviča rokām:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 15.24

    Kāpēs piesaukt to, ko negribam piedzīvot?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 06.08.2011. 15.29

    betijacelmale. Izlasot valdes sastāvu, liekas no tā neizbēgt.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 06.08.2011. 15.30

    lama -Nu jau tu visu pārspīlē un vulgarizē, izskatās pēc demagoģiska apgalvojuma.
    Pirmkārt, šoreiz Āboltiņai taisnība – apturēts kritiens bezdibenī, un, pamazām, parādās arī gaisma tuneļa galā.
    Latvija, principā, pazuda no to valstu saraksta, ar kurām ES ir problēmas, un tas ir V nopelns, patīk tā V vai nepatīk, protams, pateicoties Latvijas tautas milzīgajai pacietībai, jo tādu griezienu Grieķijā vai jebkur citur veikt nevarētu.
    Otrkārt, diskusija par irespējamo sadarbību ar SC, pie kam pie zināmiem noteikumiem, nebūt nenozīmē “nodod valsti SC rokās, un pašiem iet pensijā”.
    Reizēm tiešām brīnos, kā it kā sakarīgi cilvēki spēj domāt tik šauri, un, tā maigi pasakot, emocionāli.
    Atkārtošu simto reizi – un, ja nu izveidojas situācija, ka ir divas iespējas – vai nu sadarboties ar SC, vai nu sēdēt opozīcijā, kurš tad būtu valstij izdevīgāks un atbildīgāks lēmums?
    Tomēr, sadarboties ar to SC, lai varētu ko ietekmēt, vai, lepni paceltu qalvu, un, nacionāļu aplausu pavadībā, ieņemt pozu un aiziet opozīcijā?
    Nešķiet, ka var izveidoties situācija, ka taisni nesadarboties ar SC nozīmē atdod valsti SC rokās, jo ZZS sadarbosies ar to bez problēmām, jebkurā gadījumā?
    Vispār jau, izbrīna daudzu komentāru vēlme dzirdēt no tās V, ka ar SC tā nekad un nemūžam.
    Politikā emocionāla domāšana neder.
    Kad būs zināmi vēlēšanu rezultāti, tad var uzstādīt konkrētas prasības, patreiz vēl pāragri to darīt.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 15.31

    Kāpēs piesaukt to, ko negribam piedzīvot?
    _____________________________________________________

    Ja nav iespējams izrauties no lemingu pulka, kas traucas pretī kraujai, tad vismaz var iebļauties:
    — eee ē! priekšā bezdibenis!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 06.08.2011. 15.38

    dzeris49. Nezinu, cik Tev gadu, bet, ja Tu būtu dzīvojis Hruščova laikā, tad ar sajūsmu būtu apsveicis spārnoto PSKP programas: Partija svinīgi paziņo, ka mūsdienu paaudze dzīvos komunismā…komunisma materiāli tehniskā bāze būs uzcelta līdz 1980 gadam:) Hruščovs atbrīvoja politieslodzītos, lai gan tā bija Berijas ideja, Vienotība nepieļāva valsts bankrotu. Pēdējais teikums bez ironijas

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 15.45

    Pirmkārt, šoreiz Āboltiņai taisnība – apturēts kritiens …
    ________________________________
    Un 4. augusta Dienas intervijā-arī taisnība?

    Kādēl nepieciešams demoralizēt un dezorientēt savus vēlētājus? Lai palīdzētu NA?
    Lai neatkārtotu 10. saeimas vēlēšanu kļūdu(par daudz balsu savācām)- dot Bērziņtēvam iespēju aicināt SC veidot valdību?

    Lai sagrautu kustību vajag nokļūt šīs kustības(partijas) vadībā?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 06.08.2011. 15.49

    Kāds tam sakars ar tēmu?
    Ja tu par V programmu – dabiski, tā ir nekonkrēta un vispārīga, bet, ne par to bija mans komentārs.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 06.08.2011. 15.57

    lama visu pateica precīzi, nav ko piebilst, bet attiecībā par Āboltiņas un viņas domu biedriem – piekrītu, ka Dombrovskis ar savu komandu izglāba LR no bankrota, bet viņš to būtu izdarījis arī bez Aboltiņas, Jaunupa, Štokija utt klātbūtnes. Pat vēl labāk būtu izdarījis – mazāk trokšņa.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 16.04

    izbrīna daudzu komentāru vēlme dzirdēt no tās V, ka ar SC tā nekad un nemūžam…
    _________________________________—-
    Daudzi vēlētāji un pat daži komentatori būtu pavisam mierā, ja Vienotības nostāja būtu:

    http://www.ir.lv/2011/7/14/dombrovskis-ari-izraela-valdiba-nevaretu-but-holokausta-noliedzeji

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 16.10

    Vai esat to vakar redzējuši?
    http://ltvzinas.lv/?n=zinas&id=3623

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 06.08.2011. 16.13

    Nu un vai tad V nostāja nav taisni tāda – okupācijas fakta atzīšana un valodas un pilsonības likuma saglabāšana patreizejā veidā?
    Kur problēma?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 06.08.2011. 16.17

    Problēma ir tā, ka es, kā vēlētājs vairs nespēju uzticēties Vienotībai, lai gan Dombrovskim būtu jāturpina savs darbs. Es nevaru balsot par Vienotību, ja man nav garantijas, ka pastarpināti nenobalsoju par atjaunotās LR ienaidniekiem, kāds manā uztverē ir SC. Līdz iepriekšējām vēlēšanām šāds risks man nepastāvēja.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 16.36

    rinķī apkārt Problēma ir tā, ka es, kā vēlētājs vairs nespēju uzticēties Vienotībai, lai gan Dombrovskim būtu jāturpina savs darbs…
    ___________________________________
    ja.

    Un tā nav viena paša rinķī apkārt Problēma.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 16.46

    …lama….par interviju “Dienā” – šeit ir atbilde:

    …arī Tev, lno, arī Tev Optiskais Tēmekli…un pārējiem arī:

    http://ltvzinas.lv/?n=zinas&id=3623

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 16.51

    …Betij, izrādās, ka Tu jau uz 100.panta preses klubu saiti esi ielikusi…iznāca man atkārtoties…:))

    …bet spriežot pēc mūsu komentētāju auditorijas…tas vairs nav interesanti…interesantāk izdomāt savu versiju un ar zobiem un nagiem tajā turēties līdz galam…hei, kolēgas, līdz kādam galam esat nobrieduši savu iztēli attīstīt?…:))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.04

    http://ltvzinas.lv/?n=zinas&id=3623
    _________________________________________
    Āboltiņa precizējusi viedokli?

    Un uzreiz labojusi visu 4. augusta Dienas intervijas skādi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 17.10

    Nezinu, lama, to, ka Diena var salikt akcentus, kā vien grib, mēs nepieļaujam?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 17.16

    …lama…vari turpināt ironizēt, bet starp ausīm atrodas galva, kurā parasti ir smadzenes…bez ironijas der kādreiz arī ieklausīties tajā, ko Tev saka…bet…kā redzu – vairums no komentētājiem saklausa tikai to, ko vēlas…noskaties 100.pantu!…varbūt sameklēsi atbildes uz saviem dzēlieniem…

    …riņķi apkārt…ar tādu Tavu attieksmi – kam, lai sēžu kamanās…vari nesties uz nākošo partiju – stafetes kociņu jau esi satvēris…nepārdzīvo, bez Tavas balss šī pasaule nesagrūs…

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 17.19

    …Betij, ko Tu!?!…pareizie akcenti ir tie, kurus saliek lama!…:))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.28

    ..Diena var salikt akcentus, kā vien grib, mēs nepieļaujam?
    ——————————-
    pieļaujam ne to vien……

    Augsta ranga politiķiem tā kā būtu tādas lietas jāapzinās. Pirms vēlēšanām un partijas dibināšanas kongresa it īpaši.
    .
    …Tas gluži nav tas pats,kas Šlesers nejauši piesēdās un tad pieskrēja fotogrāfs.
    Te tak runa par vēlētāju balsīm – par Vienotības pārstāvniecību nākamajā saeimā.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 06.08.2011. 17.30

    Zane, beidz! Te pilns ar viens otru izslēdzošiem rakstiem. Kaut kam piederoša prese spēlē uz pilnu klapi. Kā sacīt, visi līdzekļi ir labi…
    Nav brīnums, ka cilvēkiem, kam nav vienaldzīga valsts virzība, aizsitas elpa, gar acīm tumšs un tad jau epitetus vairs neizvēlas. Es tāpat, kā lno vērošu un domāšu. Un nesteigšos ar secinājumiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.35

    ar tādu Tavu attieksmi – kam, lai sēžu kamanās…vari nesties uz nākošo partiju – stafetes kociņu jau esi satvēris…nepārdzīvo, bez Tavas balss šī pasaule nesagrūs
    ________________________________________________
    Diemžēl mums pietrūkst ģimenes tradīcijas- nav mātes,tēva, vecāsmātes un vecvectēva, kas paaudžu paaudzēm jau būtu balsojuši
    par V……vai ZRP….
    pat par zzs…ak vai, arī ne par SC..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 06.08.2011. 17.35

    zanE…riņķi apkārt…ar tādu Tavu attieksmi – kam, lai sēžu kamanās…vari nesties uz nākošo partiju – stafetes kociņu jau esi satvēris…nepārdzīvo +++

    diezgan muļķīgs teikums :) Līdz šim domāju, ka vēlētāja pienākums ir sekot līdzi tam, kas notiek un arī domāt līdzi tam, kas notiek. Vienreiz jau Tev izteicu domu parto,ka politika, tas nav hokejs un vēlēšanu biļetens ar kuru es balsoju vēlēšanās – tā nav biļete uz sacensībām, kurās es bļaušu līdz par savējiem, savu komandu.
    Ja konkrēti par Vienotību – es vēlos dzirdēt no šīs partijas konkrētas atbildes uz pavisam konkrētiem jautājumiem. Līdz šim man tas nav izdevies – tikai pretējus personiskos viedokļus, jeb kopēju un plašu ūdens liešanu, kāda tā bija pēdējā TV diskusijā ar Aboltiņas, Kristovski un Judina piedalīšanos.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 06.08.2011. 17.38

    Problēma ir nevēlēšanās un nespējā ieklausīties citos viedokļos, ne Āboltiņa, ne Štokenbergs nav Latvijas ienaidnieki, un, tāpat, kā VL, ir Latvijas patrioti, un vēl šai valstij tikai labu.
    Tikai, katrs to labumu un ceļus tā saniegšanai redz savādākus.
    Tāpēc ierindot visus citādi domājošos ienaidniekos ir galīgi nepareizi.
    Tā ir jebkuras posttotalitarās valsts un sabiedrības problēma – tai nav demokrātijas pieredze, un tā redz visu melnbaltās krāsās, un nesaprot, ka kompromiss ( saprotams, līdz zināmai robežai), kopsaucēja meklēšana, vēlme izprast oponentus, vienmēr ir labāk nekā ienaidnieku birku karināšana un konfrontācija.
    Mums jau tas viss kļūst par farsu – ak, viņi tur pateica ko tādu, kam es nepiekrītu – nu, viss, par viņiem nebalsošu, meklēšu citu partiju.
    īstenībā, bērnudārzs.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.41

    ….noskaties 100.pantu..
    _____________________________
    iespējams,ka lamu var izdresēt ar 100to pantu.

    Ko iesāks ar tie daudzajiem potenciālajiem V vēlētājiem ,kas no rīta izlasīja Dienu un vakarā(vasara, piekdienas vakars) nebija pie tv-cik no šiem te vēlētājiem izdosies atgriezt pie īstenajiem, dzidrajiem S.Ā vieduma pirmavotiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.50

    …nav demokrātijas pieredze, un tā redz visu melnbaltās krāsās, un nesaprot, ka kompromiss ( saprotams, līdz zināmai robežai), kopsaucēja meklēšana, vēlme izprast oponentus, vienmēr ir labāk nekā ienaidnieku birku karināšana un konfrontācija.
    _______________________________-
    Apmēram tā jau domāja reiz Vācijā tie, kas iebīdīja Ādolfu kanclera amatā – tiks pie varas, paliks prātīgāks, integrēsies parlamentārajā sistēmā, apvaldīs radikāļus..

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 17.53

    …nav vajadzības lamu izdresēt…tikai ieteikt, ka bez spējas izdarīt secinājumus, bez spējas analizēt…tikai ar tieksmi pieķerties – vienas “pareizās”” avīzes viedoklim…vari apmaldīties trijās priedēs…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 17.57

    …riņķī apkārt…ja Tev tiešraide – nepastarpināti, bez žurnālista personiskās interpretācijas…šķiet ūdens liešana…nevaru Tev palīdzēt!…esi pieradis saņemt un uztvert jau gatavu “gala produktu”…tā taču vieglāk…pašam nav jādomā!…
    …Judina skaidrojums Tev par prastu?…varbūt Tava uztveres spēja par zemu!…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 17.59

    ..Līdz šim domāju, ka vēlētāja pienākums ir sekot līdzi tam, kas notiek un arī domāt līdzi tam, kas notiek. Vienreiz jau Tev izteicu domu parto,ka politika, tas nav hokejs un vēlēšanu biļetens ar kuru es balsoju vēlēšanās – tā nav biļete uz sacensībām, kurās es bļaušu līdz par savējiem, savu komandu. …
    ___________________________
    Jā, man ar vislaik bija tādas domas….būsim vai atpalikuši no Jaunās pasaules kārtības. Retrogrādi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 18.16

    ..pieķerties – vienas “pareizās”” avīzes viedoklim…..
    _____________________________________________________–
    Āboltiņas intervija ir – Dienas viedoklis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 06.08.2011. 18.17

    …nu, re!…100.pantu neesi noskatījies!…:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 18.19

    ..Judina skaidrojums Tev par prastu?…varbūt Tava uztveres spēja par zemu!…
    _________________________________
    Kā lai viekāršais vēlētājs orientējas starp Judina skaidrojumu, Jaunupa intevijām,Āboltiņas intervijām, Štokenberga runām…precizējumiem un atsaukumiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 06.08.2011. 18.27

    lama – kurš tad tas nākamais Ādolfs, Urbanovics, vai?
    tas jau tikai tāda parodija, ko pat Lembergs var izmantot,absolūti bez līdera dotībām, pie kam 30% SC ir griesti, un kādu tādu apvērsumu ar saviem 30% viņi te varēs uztaisīt?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > ilmisimo 06.08.2011. 18.55

    ZanE, pieķeršanās viena “pareizās” partijas viedoklim diez vai ir labāka par pieķeršanos vienai “pareizai” avīzei, ejot kājām turp, kur ūdens podā šalc.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 06.08.2011. 18.56

    zanE … tajā brīdī, kad Aboltņa raitā valodā, TV tiešraidē stāstīja par to, ka Vienotība sadarbosies tikai ar tiem spēkiem, kuri atzīst šī brīža LR pēctecību ar 1918.gada 18. novembra LR un, ka pēctecību nevar atzīt neatzīstot 1940. gada LR okupāciju, un arī par to, cik demokrātiska un atvērta visiem viedokļiem ir pati Vienotība, es atcerējos , ko pirms pāris dienām teica šī pati Aboltiņas kundze:

    “…savukārt, ja tāda “Vienotības” valde, kāda tā ir šobrīd, tiks apstiprināta arī kongresā sestdien, “tad valdē ir absolūts vairākums par to, ka ir iespējama koalīcija ar SC,” atzinusi Āboltiņa. “Es esmu pārliecināta, ka ir mūsu partijās cilvēki ar dažādiem viedokļiem, bet demokrātijā to lemj vairākums un tā institūcija, kurai šīs pilnvaras lemt un pieņemt šos lēmumus ir dotas…”

    http://www.delfi.lv/news/referendums-2011/zinas/aboltina-11saeima-varetu-ieklut-daudz-gadijuma-cilveku.d?id=39935431

    Protams, politiķim ir jābūt elastīgam utt, bet šādas svārstības – vai tas tomēr nav par traku? :) Kaut gan Āboltiņai, Štokenbergam un vēl dažiem Vienotības spīdekļiem tas ir normāls stāvoklis – šāda muldēšana

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > ilmisimo 06.08.2011. 19.02

    Emocionāli man kā latvietim labākā liekas V+ZRF+NA koalīcija (par kuru vakar preses klubā nobalsoja visvairāk skatītāju, tikai Gailītis beigās “aizmirsa” paziņot balsojuma rezultātu), bet SC iesaistīšana valdībā, manuprāt, varētu izdarīt vienu labu lietu- palielināt nelatviešu, kuru ir vairāki simti tūkstošu, lojalitāti Latvijas valstij. Palasot krievu presi, interneta portālus, var skaidri just distancētu, ironisku, izsmējīgu attieksmi pret valdības darbu, pret visu, kas notiek Latvijā. Iespējams, SC iesaistīšana valdībā šo situāciju mainītu un arī nelatvieši izjustu lielāku atbildību par valsti, justos vairāk tai piederīgi. Ar Rīgas mēru, piemēram, viņi lepojas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 19.36

    ..atcerējos , ko pirms pāris dienām teica šī pati Aboltiņas kundze:…http://www.delfi.lv/news/referendums-2011/zinas/aboltina-11saeima-varetu-ieklut-daudz-gadijuma-cilveku.d?id=39935431
    ———————– dellfi arī būs vienīgā pareizā avīze.

    Bija jau skaisti un gluditai100 pantā.Kristovskis varbūt iedomājās, ka savaldījis nevaldāmo Āboltiņu.

    Ir jābūt diezgan sirdsšķīstam ļaužam, lai pēc 4. augusta Dienas uzgavilētu 5. augusta LTV.Jauki un gludi.Līdz nākaamjai intervijai kādā tendeciozā un ļaunprātīgā izdevumā. Nedzirdēju gan,ka S.Ā žēlotos,ka Diena kauč kā ne īsti riktīgi interviju būtu atreferējusi.

    Līdz nākamajam pārsteigumam.

    Jaukākais-Kristovska apburošā pārteikšanās par SCP.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 20.43

    ..SC iesaistīšana valdībā šo situāciju mainītu un arī nelatvieši izjustu lielāku atbildību par valsti, justos vairāk tai piederīgi. ..
    ________________________________
    Ka tik nesanāk tā, ka ieguvuši pārstāvniecību valdībā caur promaskavisku partiju jutīsies vairāk piederīgi Maskavai.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.08.2011. 21.08

    ..30% SC ir griesti, un kādu tādu apvērsumu ar saviem 30% viņi te varēs uztaisīt?
    __________________________________________–
    Reizēm izskatās, ka to “āpvērsumu” taisa mūsu pašu ļaudis īsteni latviskā pārcentībā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam