Latvijā ar vilcienu precizitāti apmierināti 93% iedzīvotāju
41Saistītie raksti
Zīmolu tops /
6. oktobris
Mīluļu atslēga — attīstība!
Īsumā /
4. augusts
Latvija vienā lappusē
Jauns bizness /
7. aprīlis
Multiinstrumentālisti
Komentāri (41)
brigita_damme_rtk_lv 19.06.2011. 17.59
Cik % Latvijas iedzīvotāju izmanto vilcienu? Redzējis neesmu, bet viedoklis ir…
0
lebronj2356 17.06.2011. 13.43
Cik esmu braucis ar vilcieniem, tie ir precīzi uz minūti, tā kā nav saprotams cilvēku neapmierinājums, tāpat vilciens ir lētāks nekā autobuss. Vienīgais mīnuss ir lēnums….nu nav normāli, ka 50km ir jābrauc veselu stundu !
0
juris 17.06.2011. 12.02
Piekrītu neapmierinātajiem zviedriem. Vilcieni tur regulāri kavējas vai pat tiek atcelti. Līdz tam biju domājusi, ka vilcieni nemēdz kavēt (atšķirībā no ripojošā transporta, kuri var iekļūt sastrēgumos).
2
Juris Millers > juris 17.06.2011. 12.11
Tieši tas pats Somijā – vilciens, kas atnāk precīzi pēc grafika ir drīzāk izņēmums. Praktiski vienmēr kavē par 10-15 minūtēm, bet ir arī pusgada laikā gadījušies 3 vilcieni, kas ceļa gabalā zem 2 stundām kaut kā ir nokavējuši par 1 stundu un vairāk,
0
silvija_vitina > juris 17.06.2011. 12.24
ja nu mēs vēlamies ko salīdzināt, tad vienīgais adekvātais objekts ir RS sab.transports, kas kursē pēc kaut kāda intervāla. Un tad jau nu bilde par apmierinātajiem/sašutušajiem var būt pilnīgi cita. Pie tam, sašutums varētu būt pat nevis par to, ka transports kavējas (jo uz korķiem var norakstīt visu), bet gan, ka atnākot pie pieturas, teiksim, 1 min. pirms laika, vienalga riskē, ka a/buss jau ir tu-tū (it īpaši vakara stundās, kad šoferīši dzen kā traki, jo gribās ātrāk tikt galā). Bet ja nu a/buss kursē 1x stundā?
0
silvija_vitina 17.06.2011. 10.57
Mani var droši pieskaitīt pie tiem 93% “apmierinātajiem”, jo vilciens, kas kādreiz 1x dienā kursēja līdz Pitalovai, pēc tam līdz Vecumiem, pēc tam līdz Gulbenei, pēc tam tika noņemts vispār un palaists tikai brīvdienās (paldies dievam, kopš Lieldienām atkal ir atjaunots reiss 1x dienā, tiesa nu jau tikai līdz Madonai), patiešām ir samērā precīzs. Neko nevaru iebilst. Taču, vai šādu pakalpojumu vispār var salīdzināt ar Rietumeiropas standartu? Kur piepilsētas vilcieni ir ietverti pilsētas transporta kopējā shēmā, bet starppilsētu vilcieni kursē ar 1/2h intervālu? Var jau, protams, zaporožecu salīdzināt ar mercedess, tikai kā var salīdzināt non-comparable items?
0
Valdis Liepiņš 17.06.2011. 10.30
Man ir tikai viens jautājums – kas ir tie 7%, kuri nav apmierināti? Varbūt viņiem pašiem pulksteņi ir nepareizi, jo manis lietotie vilcieni vienmēr pienāk un atiet tieši laikā (izņemot avārijas uz sliedēm un ugunsgrēkus blakus sliedēm – bet to jau vēl var saprast).
3
Māris Engers > Valdis Liepiņš 17.06.2011. 15.12
reti, bet gadās – tālāk no Rīgas (Ogre-Salaspils), ja ir “grafika konflikts” ar preču vilcienu, reizēm nākas gaidīt vairāk kā pusstundu. reizēm – tas ir reizi pusgadā, ja ne retāk. 7%, manuprāt, ir visai atbilstoši – varbūt pavisam nedaudz par daudz.
0
Anna Gaigule > Valdis Liepiņš 18.06.2011. 22.57
Varat mani pieskaitīt pie tiem 7%. Tā kā mūsdienās normāli datori tīklā iet ar sekundes daļu precizitāti, tad nav grūtību savu rokas pulksteni turēt minūtes robežās. LDz vilcieni regulāri kavē 3-5 minūtes, bet ne vienmēr, tāpēc ierasties ar dažu minūšu novēlošanos arī nevar.
Un tas tiesa, ka tranzīts LDz ir daudz svarīgāks par pasažieriem.
0
Valdis Liepiņš > Valdis Liepiņš 27.06.2011. 09.54
Es pati esmu no Ogres un nekādus “konfliktus” ar kravas vilcieniem manījusi neesmu. Ja nu vienīgi tā avārija 6os-7os no rīta ar kravas mašīnu, pēc kuras vilcieni gandrīz negāja vispār.
0