Zatlers sola Saeimā iesniegt “Manabalss” ieceri par ārzonām

63

Komentāri (63)

Vācam, vācam balsis! Vēl nedaudz vairāk par 2000 vajag!

0
0
Atbildēt

0

inesite15 15.06.2011. 20.04

l)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
MANA BALSE PRAREžECCA, JA – tfu, tas CL ! – mans, tb, maujamais bus lietošanai pieietams, ja 10 kg raspissks bus kamaninjaas ( tas rūjieniešu sakāmais – pie d. maz kamaninjn ) … – vai kā tur – malenkaja teležka – slovom, 10 kg marginalfaksimils ja čerņa samētās. tad primLilkam vecais to gavno iesniegs zaprosta …. kā 2 gab. pirkst’s ap… ne tak jau apkakkkaat …. bet nu iesniegs .
Lai gatavojās .
Smerdelīb.
Oi, kas bus !

0
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 15.06.2011. 13.18

to rinķī apkārt
Vai varētu uzzināt ko nozīmē “naconālā buržuāzija”? Vienmēr domāju, ka buržuāzistisks nozīmē pilsonisks.

+1
0
Atbildēt

1

    buchamona > raimonds_bossltd 15.06.2011. 13.49

    Sorosa cīņa pret nacionālo buržuāziju – tas ir tas, kas pēc Lemberga izpratnes šobrīd notiek LV. Es tikai runāju viņa vārdiem šoreiz :)

    Buržuāzija – kapitālistiskās sabiedrības valdošā šķira. Pilsonisks – viena no nozīmēm latviešu val -buržuāzisks, gan novecojusi. Sk, Latviešu val. vārdnicu

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 15.06.2011. 00.13

Neieinteresētajiem deputātiem būs nepieciešama augsta meistarība, lai pirms vēlēšanām izlocītos no likuma pieņemšanas un tiktu atkal ievēlētiem.

+2
0
Atbildēt

0

egfoto 14.06.2011. 23.31

Pilnīgs fufelis tas priekšlikums.
Ja cilvēkiem ir nauda dibināt ofšorus, tad pēc šāda likuma pieņemšanas pāries uz trastiem vai arī kā patiesā labuma guvēju norādīs vietējo juristu, kas pārstāv pastkastīti. Pārbaudīt tā ir vai nav būs tik pat sarežģīti kā šobrīd.
Kā valsts iestādes pārbaudīs vai tur norādītais kautkāds Maikls Ovens no Anglijas vai Kamerūnas ir vai nav patiesā labuma guvējs.

+2
-5
Atbildēt

0

Pēteris Justovičs 14.06.2011. 22.58

Tikai starp citu – vai uz Latvijas publiskās scēnas ir atrodams vēl kāds cits, kas būtu tik līdzīgs pašam Homēram Simsonam – gan pēc skata, gan pēc savas “labticīgās” iekšējās uzbūves…

+1
-1
Atbildēt

0

Sanita Rozenberga 14.06.2011. 19.39

Jo vairāk būs partiju,jo sliktāk.Apzinīgi tiek mudināts veidot jaunu partiju,lai vairāk sadrumstalotu demokrātiskus spēkus.Tiek pasniegti dažādi nomelnojoši fakti par atsevišķu personu darbību.Ja progresīvie spēki nespēs apvienoties vienotā blokā,tad vēlēšanas būs neglābjami zaudētas ar neparedzamām sekām.

+4
-2
Atbildēt

2

    —–
    Par ”progresīvajiem” un ”reakcionārajiem” spēkiem runāja atmodas un dziesmotās revolūcijas laikos, tagad visi spēki spēlē pēc vieniem – demokrātiskajiem spēles noteikumiem. Laiks apjēgt reālijas un partiju uzvedību priekšvēlēšanu laikos.
    V.Matīsa, politoloģe:”(..)Totalitārā vai autokrātiskā politiskajā sistēmā darbības nosacījumi ir citi: tādā sistēmā ir tikai divas puses – apspiedējs un apspiestais, gaišie un tumšie spēki, taisnā patiesība vienā un viltus pilnie meli otrā pusē. (..),jo demokrātiskas politikas būtība ir darbošanās ar puspatiesībām – ar republikānisko, demokrātisko, sociālistisko vai konservatīvo, partiju x vai y patiesībām – kuras visas kopā veido neatkarīgās valsts patieso ainu.”
    (Matīsa: Kolaboracionisms, kapitālisms un kultūra)
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/matisa-kolaboracionisms-kapitalisms-un-kultura-671279

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanita Rozenberga 15.06.2011. 08.20

    edge_indran -Nevietā, vai atkal ar ļaunu nolūku piemeklēts maldinošs citāts :). Matīsa runā par priekšvēlēšanu laiku un gaisotni kurai nav nekāda sakara ar šī brīža situāciju, kad Zatlers ir ierosinājis Saeimas atlaišanu.
    Iespēja prezidentam rosināt Saeimas atlaišanu, tas ir drošības vārstulis mūsu LR demokrātijas mehanismā, kurš šobrīd arī nostrādāja. Un, kā jau tas ir parasts šādos gadījumos, avārija ir jānovērš, ļaunuma sakne, kura izraisīja avāriju, jāizmet un jābrauc tālāk.
    Ārkārtas Saeimas vēlēšanas un kārtējās Saeimas vēlēšanas – tās ir divas dažādas lietas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 14.06.2011. 19.04

Bet, ja Bondars nokļūst premjera amatā, bet Bērziņš ir prezidents tad lieliskāks tandēms kremlim nav iespējams!

+3
-2
Atbildēt

15

    Gaisma; Enģelis > austrisv 14.06.2011. 19.23

    Tautai nebūs liegts piedāvāt premjera un visa ministru kabineta pārbaudi ar melu detektoru. Ar noteiktiem jautājumiem par sadarbību ar ārvalstu specdienestiem. Saeimiešiem šāda pieeja gan nepatiktu:D

    Starp citu, vai Bondars joprojām ir tēvzemietis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 14.06.2011. 23.11

    Cik zinu, tad viņš sen jau nav vairs tēvzemietis. Bija tikai uz RD vēlēšanām vienu reizi. It kā jau labu laiku skaitījās ārpuspartiju premjera kandidāts. vai tad neatceries, ka viņu jau nesen pirms Dombrovska jau vilka laukā kā trusi no maisa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 14.06.2011. 23.34

    Bet
    _”…nesen uzzināju, ka Zatlers aicinot savā partijā Bondaru!!!
    Neparko vairs par zatleru nebalsotu…”_
    18:57 – _”…Zatlera partija nupat jau taisās braukt auzās pirms tā jau nodibināta…Viss nekādu ilūziju par Zatleru.Man pietiek ar Bondaru…”_
    ~~~~~
    nezinu kads ir tavu darbibu noluks bet pashlaik vairakos topikos tu zakajot Bondaru vienlaikus meghini diskreditet, apliet ar melnu krasu Zatleru.
    man ari nepatik Bondars, bet Zatleram ir un bus jaruna ar daudziem cilvekiem, Bondars tam var but interesants kautvai ar to ka ir daudzas lietas zinoshs jo ilgus gadus bijis VVF kancelejas vaditajs, tatad uzticibas persona.
    es apskatiju pietiek.com rakstu, tur ir vieni minejumi -“…Politikas aizkulisēs pēdējās dienās tiek runāt…”, par maz faktu materiala lai no ta izdaritu kategoriskus secinajumus.
    ja met enas apzinati tad – uz priekshu, ja tas tev ta sanak tapat vien tad gan panjem pauzi.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 15.06.2011. 00.04

    Zatleram nebus viegli neatkarigi no ta kadu lemumu pienjems – dibinas savu partiju vai stasies kada esosha, lieku labu cilveku kas sezh majas Latvija nav un ari esosha partija vinju nesagaida tikai labi cilveki par domu biedriem.
    bus visadas provokacijas un meghinajumi iebiedet, ari tavs avots “Pietiek.com” tam var kalpot, lai ari raksti “..es nesen uzzināju..” pati tak klat nebiji tais – “..politikas aizkulisēs..”.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 15.06.2011. 07.35

    Piekrītu, ka viens no ceļiem, kā var nobremzēt gājienu pret ” oligarhiem”ir sākt izplatīt ” ticamas” baumas. Tas ir pietiek.com lauciņš un viņi to dara profesionāli.
    Ja tieši par Bondaru – man nav viedokļa par viņu, bet tas, ka Bondars ir vadījis VVF kanceleju, un tas, ka viņš šobrīd studē ASV – tie jau nu gan nav mīnusi :) Vairāk tādu sabiedroto Zatleram :)

    Un vēl viena lieta. Ja jau mēs uzticamies Zatleram, tad jāuzticas līdz galam. Nebūs taču tā, ka mēs tagad sastādīsim viņam komandu no cilvēkiem, kas mums pa prātam un tad dosim komandu – uz priekšu Zatler! :) Tā nenotiek

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.06.2011. 08.46

    riņķī apkārt. Labi, ja cilvēks spēj ticēt Dievam, bet ticībā politiķiem jābūt ļoti uzmanīgiem. Bez Bondara parādījies arī Kukuls…
    Es varu ticēt cienījama vecuma pensionārei, ka viņa neēdīs, bet samaksās elektrības rēķinu, bet ticēt Latvijas politiķiem?:)))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 15.06.2011. 09.24

    Ino…Zatleram tuvu stāvoši cilvēki uzsvēruši, ka Sondorei-Kukulei un prezidenta Stratēģiskās analīzes komisijas vadītājam Robertam Ķīlim bijusi lielākā loma lēmuma par Saeimas atlaišanu tapšanā.+++ Ja pietiek. com atkal nemelo, tad jau Kukuļu ģimenei nav ko pārmest :)), jeb arī tiešām Lembergam ir taisnība un mūsu acu priekšā Soross iznīcina latviešu naconālo buržuāziju. :)
    Šaubas un mētāšanās bez iemesla – “zāģis” visām labām cerībām. Pagaidām Zatlers neko tādu nav izdarījis, lai viņam neticētu. Galu galā – Zatlers ierosināja Saeimas atlaišanu, noformulēja ” demokrātijas privatizēšanu” Latvijā, viņš neslēpās aiz kārtējās metaforas, bet nosauca vārdos to ” ļaunuma sakni”, ar kuru ir jātiek galā. Vai vari nosaukt iemeslu, lai tagad Zatlers atteiktos no sava varoņstatusa? :) Varoņstatuss – tā ir tāda lieta, kuru nevar nopirkt veikalā.:) Protams, ka visādi var gadīties un Vienotība tam piemērs, bet tādēļ jau mums ir acis pierē, lai fiksētu faktus un tašķirtu tos no plikām emocijām

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.06.2011. 10.25

    riņķī apkārt. Man diemžēl nav Tavas ticības gaišajiem spēkiem, tādēļ lai zīmētu kopējo bildi, jāņem vērā arī personu rīcību pagātnē. Bondars vadījis kanceleju VVL laikā? Jā, bet viņš arī bija Krājbankas vadītājs, labās attiecībās ar Šleseru. Kukuļa un Bojāra rebes taču atceries? Neesi taču aizmirsis, ka VVF gribēja par kancelejas vadītāju iecelt disidentu pratinātāju? No saeimas atlaišanas motīviem taču nevar izslēgt arī ZatlerA personīgās intereses. Kā Tu domā, ja Zatlers būtu Dombrovskim apliecinājis zem četram acīm 100% atbalstu, vai viņš būtu bijis tik pakļāvīgs Lembergam?
    Es neko neapgalvoju kategoriski, tikai iesaku būt uzmanīgam, lai kārtējo reizi nebūtu vilsanās kā pirms gadiem 3 ar Godmani.

    P.S. To, ka saeimas atlaišana ir Ķīļa un Kukules ideja, manas acīs ir drīzāk – kā +:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 15.06.2011. 10.59

    Ino – pats Tu saki, ka ticēt var tikai Dievam :) Laikam jau jārunā par uzticēšanos. Piekrītu, ka uzticēšanās ir tāda lieta, kura jālieto ir prātīgi, bet priekšā jau ir tikai viens grāvis, kurā Zatlers var iebraukt – SC, taču šaubos, vai kāds nopietns politisks spēks tagad, pirms vēlēšanām, sāks veidot ” attiecības” ar SC, pirms viņi nebūs publiski šķīstijušies no visiem pagātnes grēkiem un grēcīgiem nākotnes nodomiem :) Bet to viņi nevar atļauties darīt.

    Vārdu sakot, jātur acis vaļā un jākliedz, ja kas :)), bet tajā pašā laikā ir jāsaprot, kam šobrīd ir izdevīgs pārlieku liels pesimisms

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.06.2011. 11.07

    riņķī apkārt. Naf ko iebilst:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.06.2011. 11.17

    riņķī apkārt. Dombrovskis šodien nesīs oficiālu Vienotības aicinājumu Zatleram iestāties ar savu komandu Vienotībā. Tas jau būtu lielisks risinājums, ja Vienotība pati šobrīd saprastu uz kurieni tā stūrēs:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 15.06.2011. 11.39

    Ino – Ja mēs runājam par uzticēšanos, tad, es vairs nespēju skatīties uz Vienotību bez aizdomu buķetes :)) Ir ļoti daudz jautājumu, piemēram, par Vienotības saulvežu spējām tikt ar savu varas kāri galā, vai viņiem tiešām Zatlers ir vajadzīgs kā vienotājs un cīņā saucējs, jeb Zatlera patiesā vieta ir ieplānota uz Vienotības ” goda pjedestāla” blakus citiem tik pat godājamiem Vienotības biedriem – statistiem? Vai SCP un Āboltiņas vēlme brāļoties ar SC bez jeb kādiem priekšnoteikumiem ir vēl tik pat spēcīga, kā iepriekš, kāda būs Vienotības attiecībās ar VL/LNNK utt.

    Ideālā gadījumā, protams, tas būtu pareizākais risinājums – Zatlers stājas Vienotībā un Vieontība veido jau pirmsvēlēšanu apvienību ar VL/LNNK. Tad visi spēki pirms ” kaujas” būtu izkārtojušies pārskatāmā kārtībā un tumšajiem zirdziņiem vairs nebūtu vietas. Lai tad vēlētājs lemj, kā spēlēt šo spēli tālāk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 15.06.2011. 14.48

    Tante Sidra!
    “nezinu kads ir tavu darbibu noluks bet pashlaik vairakos topikos tu zakajot Bondaru vienlaikus meghini diskreditet, apliet ar melnu krasu Zatleru.”

    Netaisos neko ne apliet ne apriet, bet izteikt savas aizdomas sakarā ar Bondaru man ir pilnīgas tiesības, jo neapleju viņu ne ar “topikiem” ne citiem mēsliem. Vienkārši skatos uz ši cilvēka karjeru. Nav taču noslēpums, ka pie VVF bija milzu vēlme kaut kam piekomandēt to čekas Zaķi, kad izcēlās milzu skandāls tolaik. Vienkārši man nav īstermiņa atmiņas. Domāju un vērtēju pēc darbiem. Neticu, ka vecā nomenkltūra tā pacels uzreiz rokas. Kas tad dibināja TF un tajā sagrāba svarīgākos amatus( starp godīgajiem, protams). Vienkārši vērtēju un viss.Arī Gorbunovs nekad nav bijis no manas puses apjūsmots, ja kas!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 15.06.2011. 20.34

    Bet
    “Netaisos neko ne apliet ne apriet..(..).. Arī Gorbunovs nekad nav bijis no manas puses apjūsmots, ja kas!”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ari no manas puses nee, ja kas :)
    Bet, mes apmeram zinam viena otru, ja kas. visbiezhak musu uzskati sakrit, zinu ka tev nav isterminja atminja, zinu ka cilvekus tu verte pec darbiem. tapec gribeju tevi rosinat kritiski vertejot visus ar ko Zatlers tagad aprunasies nesist vinju pashu pirms vinsh vispar kautko ir pasacis. NRA tagad griezh no visiem stobriem pa Zatleru, Lembergs vinju ir njemis nopietni:
    students kam lieta ir taisna un cieta atmasko Sorosa un Berezovska aghentus kas to lenkushi ar nepieklajigiem priekshlikumiem.
    visas Latvijas atjaunotas jurisprudences tevs Grutups jau zina teikt ka Berzinsh ir trisreiz gudraks par Zatleru, jo – “…jaunībā bija volejbolists, meistarkandidāts volejbolā, to var nojaust pēc viņa auguma, plecu līnijas un gaitas. Viņa ievēlēšana ir vienīgais stabilais moments šobrīd…”.
    dizha saulesmate un metaforu meistare VVF ari nepakautrejas shoreiz tiesha teksta VZ ar akmeni iemest.
    Zatlers ja ir tiltu sadedzinajis tad zina ka dzive tam nebus viegla, ies pa kreisi izmantos un izsuks ka citronu, iet pa labi ari nebus labi un ja ies taisni bus gan vienkarshi propagandiski uzbrukumi un insinuacijas gan smalki nostradatas Gebelsa cienigas provokacijas, ar to vinjam vajag rekhinaties, tapec varbut tiesham rupigi jadoma kam sasveicinoties roku dot.
    ja kas, – miers Bet :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 17.06.2011. 10.12

    Tante Sidra!
    Labi, protams, miers, bet lūdzu, ne tik skarbi, jo tiešām gribu, lai arī citi cilvēki padomā, jo kliķe nesnauž un liek amatā , kā arī partijās it serviški jaunizveidotajās, savus čuskulēnus, kurus laiku pa laikam izmet gaismā un tad pēta, kāda būs reakcija, vai ir vai nav viņiem laiks veikt savu postošo darbību! Latviju tik viegli neatdos , ta sir skaidri redzams- tāpēc vienkārši jābūt modriem un jāceļ trauksme. Vērtēsim pēc darbiem pagātnē!!! Arī Bondaru, kurš uz laiku pazūd, lai atkal parādītos.Manuprāt! viņā nav nekā no iespējamā premjera.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 14.06.2011. 18.14

Kas tur arī nestāvētu pie manasbalss šūpuļa, pasākums ir milzīgs solis pareizajā virzienā – uz tiešo demokrātiju un minimālu partiju starpniecību. Ja no šī portāla iesētās sēklas izaugs tautas pašorganizēšanās dārzs, tad Latvija vēl nav norakstāma!!! Bravo organizatoriem!

+8
0
Atbildēt

2

    austrisv > Gaisma; Enģelis 14.06.2011. 18.36

    Jā, bet es nesen uzzināju, ka Zatlers aicinot savā partijā Bondaru!!!
    Neparko vairs par zatleru nebalsotu. Bondars ir kremlinu Trojas zirgs un laiku pa laikam uzpeld nu gluži tāpat kā Sudraba.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 14.06.2011. 18.55

    Lai kas arī nebūtu Bondars, iniciatīva no apakšas visādu infiltrantu ietekmi mazinātu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

idzelme 14.06.2011. 17.26

Pēc raksta publicēšanas manabalss.lv atkal ir atdzīvojies. Citādi jau šķita, ka lēnām dziest.
Saņematies, žurnalisti! Vairāk rakstu-reklāmas par http://www.manabalss.lv !

+10
-1
Atbildēt

3

    andris > idzelme 14.06.2011. 17.30

    Informēt sabiedrību par šo portālu tiešām ir nepieciešams!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > idzelme 14.06.2011. 18.24

    Žurnālistiem vajadzēja vairāk reklamēt parakstu vākšanu par latviešu valodu, bet no it kā latviešu žurnālistiem mēs to tā arī nesagaidījām. Skumji.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > idzelme 14.06.2011. 22.04

    —-
    Informēt vajag arī par ‘scenāriji.lv’, ‘saki.lv’, ‘nekrīze.lv’, ‘gudrāsGalvas.lv’, ‘ir.lv’ utt., utml. Visi vienu švētīgu darbu dara – mobilizē masas aktīvam darbam virtuālajā pasaulē!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Mēs esam daudz :) 14.06.2011. 17.18

Manabalss: Šāds pasākums šķiet vērtīgs, bet kā domājošs cilvēks vēlos vairāk pārliecību par saites drošību. Saitē ir rakstīts, ka tā ir “droša”- tomēr, ar pašpārliecību nepietiek! Un jāpiebilst, ka man nepatīk, ka parakstītāju vārdi tiek sludināti tik publiskā veidā..

+2
-1
Atbildēt

4

mxblack 14.06.2011. 16.14

Tas ir jādara noteikti, būtu muļķīgi ja nesavāktos vajadzīgie paraksti. Diemžēl man ar manabalss portālu divas reizes iznāca ķibeles, kad ieejot ir divas reizes jāievada mani bankas dati un kodi, jo uzreiz tas neatveras, bet uzkaras, kad gribu ko tajā parakstīt. Es ceru ka portāla administrācija noskaidros šo problēmu un to novērsīs. Es viņiem ieteicu ka varbūt varētu izmantot to jauno e-parakstu, kuru te piedāvāja par mazu samaksu. Tad varētu izbēgt no pastāvīgas bankas datu lietošanas portālā, kas var būt ļoti bīstami jebkuram. Bet šis portāls mums ir ļoti vajadzīgs un to ir jāatbalsta, jāpilnveido un arī aktīvi jālieto, lai tukša komentu ražošana pārvērstos par reālu darbību.

+12
-1
Atbildēt

7

    austrisv > mxblack 14.06.2011. 16.45

    Piekrītu opi!
    Domāju, ka portāls nemaz neredz tavus ievadītos kodus, jo tie iet caur Tavu banku! Vismaz es tā domāju, ne jau par velti ir jaīet caur banku. Man gan nebija nekādas problēmas ar balsošanu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 14.06.2011. 18.45

    Tā jau tam vajadzētu būt, ka šeit starpnieks ir atiecīgās bankas serveris. Tomēr zinošam hakerim nav arī problēmu noimitēt to bankas iejas logu un pieslēgt daļu portāla, vai kādas bankas saiti savam serverim, lai nopumpētu kodu kartes kodus, paroles un reģistrācijas numurus. Visnopietnāk ir tad ja kāds tiek klāt kodu kartei, kaut gan tur viss ir svarīgs. Šajos laikos notiek visnelietīgākās blēdības, kaut vai paskatoties uz mūsu oligarhiem mēs to redzam un saprotam. Arī viņi uzdevās un uzdodas par savas nācijas patriotiem un glābējiem, bet pa kluso caur tādu pašu pērkamu Saeimu sakārto likumus lai būtu nesodāmi par savām mahinācijām. Vai šeit nav iespējams tas pats? Un kam šodien vispār var ticēt? Tāpēc ir jādara tā lai viss tiktu tiešām pārbaudīts un cilvēkiem pierādīts ka te nestrādā hakeri, bet reāli savas zemes patrioti. Man jau tās aizdomas neradās ne bez iemesla, jo katru reizi, ieejot portālā, ir vairākas reizes jāievada kodus. Tā strādā paātrinātā nopumpēšana.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > mxblack 14.06.2011. 19.05

    :nav arī problēmu noimitēt to bankas iejas logu
    Bet Opi! Kodu kartē ir divi duči kodu, bet vienā piegājienā var iegūt vienu:) Vispār jau, es arī nedomāju, ka manabalss.lv varētu būt tādas lažas kā XSS ievainojamības – tomēr tur ir liela nauda ieguldīta, tā ka varat parakstīties puslīdz droši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 14.06.2011. 19.50

    Man ir jātiek skaidrībā kāpēc tā notiek un es darīšu visu iespējamo lai to noskaidrotu. Ja nevarēšu citādi, aiziešu pie savas bankas spečukiem un mēģināšu tikt skaidrībā caur tiem. Viņiem ir pieejami visi man vajadzīgie dati lai tiktu skaidrībā. Nedomāju ka viņi mani “pasūtīs”. Tomēr šim portālam ir jābūt uzticamam un jāstrādā ideāli. Tas ir daudzu interneta lietotāju sapnis, kad beidzot nu varētu ņemt aktīvu dalību savā dzīvē arī šajā jomā, arī manējais. Pašlaik mēs tikai sacenšamies politiķu ēvelēšanā un katrs cenšamies tiem noņemt pēc iespējas lielāku skaidu visvārīgākajā vietā. Viņi par to maz uztraucas. Cerams ka reālus priekšlikumus tomēr būs jāizskata, Saeimā ir gan pozīcija, gan opozīcija. Liksim arī mēs tiem 100 gudrajiem pastrādāt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > mxblack 14.06.2011. 20.13

    :Opis
    Ja pilnīgi godīgi, tad man arī šis tas pie portāla realizācijas nepatīk. Piemēram, tas, ka tas izvietots uz ASV (kāpēc ne Vācijas vai Zviedrijas) servera – jau tagad ir problēmas ar ieiešanu, cerams veidotāji ņems vērā, ka šads apmekletāju skaits izvirza savas prasības.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > mxblack 14.06.2011. 23.12

    Vai manabalss.lv ir aizsargāta pret paranoju !?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > mxblack 15.06.2011. 18.40

    -> opis
    ja kāds nejūtas drošs par logu, kur ievada informāciju, noteikti jāatver “drošības informācija”, kas vismaz Firefox brauzerim atrodams, ar kreiso taustu uzklikšķinot uz ikonas pie url un tālāk “sīkāka informācija”. Tur arī visas sīkdatnes utt.
    Pilnīgi noteikti jāpārbauda vietnes piederība, protams.
    Ja pat ar to neliekas gana, var izmantot opciju “whois” par kuru var vienkārši iegūglēt.

    Minētā vietne nekādā veidā neiegūst bankas datus, tos, kā jau redzēji, ievadi bankas vietnē un tavabalss.lv saņem tikai vārdu/uzvārdu + personas kodu. Tas nav milzīgs noslēpums un šie dati ir pieejami desmitiem jau patiesi riskantu “turētāju”.

    atmetam padomijas paranoju!
    tad jau igauņi būtu sen izputināti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 14.06.2011. 15.53

nu, jaaa – un kā šūflāde vēl cik vajadzēs ciet jau arī stāvēs, bet nu tak IZRUNĀTIES TAGAD VARĒS – kā tur Ainai “Jus gribat par to parunāt ?” ! abet tak per favore !

+1
-6
Atbildēt

0

inesite15 14.06.2011. 15.46

nu, ko tur pateikt – PALDIESINSH TAM VALMIERAS BRIGĀDES KADRAM – kā šluzas atrāva tak vaļā to, kas vēl kaut 100 gadus būtu kā šūflkāde ciet stāvējis, ja ne berjozkinsurpraise !

+2
-5
Atbildēt

0

austrisv 14.06.2011. 15.42

Kāpēc gan tauta, kurai it kā pieder vara mūsu valstī, nedrīkst rosināt jaunas likumu iniciatīvas. manuprāt, tikai tā var būt demokrātiska vara Latvijā un vara piederēt tautai nevis oligarhu partijām, kā tas ir pašreiz.

+19
0
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 14.06.2011. 15.35

Mazliet populistiska jau pati lēmuma pieņemšanas forma ir,bet,ja tā var tik galā ar Lembi,Šķēli,Šleseru u.c.,tad,lai šajā brīdī ir tā!!!

+7
-2
Atbildēt

0

baibucio 14.06.2011. 15.30

Ko tur ņemās!? Iesniedz un viss!

+4
-2
Atbildēt

0

Kristîne Meija 14.06.2011. 15.27

vareetu arii sho iesniegt http://manabalss.lv/i/37

+1
-5
Atbildēt

0

itommy_ 14.06.2011. 14.55

Priekšvēlēšanu kampaņa jau iet vaļā?

+1
-25
Atbildēt

5

    andrisskrastins > itommy_ 14.06.2011. 14.57

    Kāds sakars minētajām iecerēm ir ar priekšvēlēšanu kampaņu? Ir ļoti žēl, ka vienīgais laiks, ka politiķus var piespiest kaut ko tādu izdarīt, ir laiks pirms vēlēšanām.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 14.06.2011. 14.59

    Nu jau gan pats sev pretī runā.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 14.06.2011. 15.12

    Priekšvēlēšana vai nepriekšvēlēšana, bet ir lietas, ko vajag sakārtot un šis ir viens no tiem jautājumiem! Bērziņa komisiju varētu pārņemt kāds sakarīgs deputāts un fiksi fiksi novest līdz galam, citādi būs jāgaida vēl 3 gadi.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > itommy_ 14.06.2011. 15.21

    Ja vairāk Latvijas politiķu taisītu tādas “priekšvēlēšanu kampaņas”, tad es būtu sajūsmā un teiktu, ka vēlēšanas nepieciešams taisīt biežāk. Respektīvi, ja politiķi ir gatavi ne tikai piešķirt autobusa biļešu atlaides, bet arī pieņemt demokrātiju veicinošus likumus kaut vai tikai tāpēc, lai iepatiktos vēlētājiem, tas ir lieliski.

    +29
    0
    Atbildēt

    0

    aguslens > itommy_ 14.06.2011. 15.26

    Skaidra lieta, ka pasākumus, kas mazina barjeras sabiedrības tiešākai līdzdalībai valsts lietās jeb kas vienkārši izsakoties pēc būtības vairāk atbilst tam, ko dēvē par varas piederēšanu tautai, vajag norakt. Un jārok ir visos līmeņos, arī interneta tērzēšanā. Žetons zviedrim par centību.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam