Kristovskis: radikāli noskaņotu biedru PS nav daudz

42

Komentāri (42)

ir_lv 10.06.2011. 12.52

Vispār nav īsti skaidra dažu Vienotības histēriskā vēlme strauji pārtapināt apvienību vienā partijā. Ir taču citas apvienības (ZZS, SCP), kas gadiem laimīgi dzīvo kā apvienības, ne vienotas partijas.. Kas Vienotībā savādāks? Ambīcijas, noskaņojumi vai kas cits? 2-kārt – ja ir iekšējas problēmas, tad labāk ir smuki sašķelties un sadalīties.

+5
-1
Atbildēt

2

    austrisv > ir_lv 11.06.2011. 09.46

    Manuprāt, partija sdibināšanai iespējams tikai viens mērķis, pakļaut visas 3 apvienības vienai valdošo( valdes) disciplīnai un viedoklim, lai nebūtu kā tagad, katrai partijai, kas apvienībā ir sava ideja un sava disciplīna, kas pakļauta katras partijas valdei.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > ir_lv 13.06.2011. 18.44

    Tas varētu būt brendinga jautājums. Jau ilgāku laiku vēlētājam raibs gar acīm iet no partiju un personāžu daudzveidības. Turklāt ievērojama daļa… dubultojas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.06.2011. 12.18

to žoržs
“Nacionāls, tātad valsts līmeņa”

Vai tas būtu jāsaprot ar skatu uz agonējošo parašu un ikmēneša intīmu vizīti istabiņā aiz Putina kabineta?

+2
-2
Atbildēt

0

dro 10.06.2011. 11.18

Par VL manuprāt skaidrība ir, bet par Vienotību pat pašai spicei nav skaidrs, kas vini ir. Ir tikai viena doma – kā palikt pie varas:))

+6
-3
Atbildēt

5

    austrisv > dro 10.06.2011. 13.55

    Manuprāt, Vienotībā pārsvaru sāk ņemt darboņi, kuri vēlas koalīciju ar SC!!!
    Iespējams, ka tāds arī ir Zatlera uzstādījums, lai pievienotos šai partijai.
    Ja tā, tad izvēle būs nacionālam vēlētājam VL.
    Traki, jo pirms 10. saeima svēlēšanām biju kategoriski pret VL. Tagad būs jābalso, ko citu, par VL.
    Nevēlos ministru amatos ne Kravcovu ne viņam līdzīgos Urbi, Rubiku, Ādamsonu un vēl visādus vecus kompartijniekus un specdienesta aģentus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.06.2011. 13.58

    Bet. Vienotība ar rungu sadzen savus atbalstītājus VL aplokā:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 10.06.2011. 14.50

    Piekrītu, jo tik akli, ka vēl joprojām neko nav sapratuši!!!
    Viņiem vajadzētu atņemt ZZS nacionālo vēlētāju, jo ZZS nav nacionāli orientēta partija, bet lembisti tikai to tā sludina! Nepieciešams atvērt acis , jo zaļie tāpat ir tikai kremļa politikas stutes( Vējoņa vizīte pie Putina, krievu atomstaciju atbalsts utt, par ZZs ātrgaitas šosejas, dzelzceļa utt ! Tas viss tautai ir jāapgaismo, jo virzība ZZS ir skaidri redzama uz austrumu naudu, kur pērk un pārdod politiķus.
    Vai tiešām V ir tik stulbi, ka neredz, kur dabūt sev bonusus, ka tie metas tos pazaudēt!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 10.06.2011. 14.55

    Ino 13:58
    Nevajadzēja agrāk tik ļoti ap.irst TB. Rezultāts – esam dabūjuši daudz nedemokrātiskāku politisku spēku tajā pašā flangā.
    Skumji – to, ka TB ir normāla partija, daudzi no vecās labās Dienas un arī IRša lasītāji IESPĒJAMS saprata tikai pēc 10. Saeimas vēlēšanām…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 10.06.2011. 16.14

    andža!
    Vai Tu tam tici ko rakstīji pat vecajiem tēvzemiešiem
    Es viņiem neticu jau tad, kad viņi iebīdīja RD savu Birku vienojoties ar TP un LPP un krieviem!
    Vai rasnačam tici vēl?
    Es personīgi, nē!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 10.06.2011. 10.56

Ir skaidrs, ka vajag saprast kas ir kas. Latvieši nebūs gatavi balsot ne par V, ne par VL, ja nebūs skaidrības kurš ir kurā partijā un kādus ideālus aizstāv.

+6
0
Atbildēt

2

    lebronj2356 > andrisskrastins 10.06.2011. 12.08

    VL! ar ideāliem, vismaz līdz šim viss ir kārtībā, Vienotībai gan tā pašvakāk, jo SCP kaut kā nelīmējās kopā ar vismaz nomatīvi nacionālu PS !

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > andrisskrastins 13.06.2011. 18.42

    @Krix

    Ja vēl viņiem prāta būtu, cik to ideālu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 10.06.2011. 10.32

Vispār jau derēja piebilst,ka ir ļauži , kas patreiz no PS ņem pēdu uz TB/LNNK , gan individuāli, gan arī cenšas veselām grupām tur iekļūt.

+6
-1
Atbildēt

0

mariam 10.06.2011. 10.26

“Esmu nacionāls politiķis.
===
varbūt pareizāk būtu teikt – nacionālistisks. Nacionāls, tātad valsts līmeņa, – tā jau teorētiski var teikt par visiem, kas ir saeimā. Latvijā vārds nacionāls ieguvis mazliet greizu skanējumu, tāpat kā nacionalitāte.

+3
-5
Atbildēt

3

    astra_ozo > mariam 10.06.2011. 14.51

    Tu mums tāds dikti inteliģents – nevari pateikt kāds politiķis ir Puķins – nacionāls, nacionālistisks, vai varbūt fašistisks, vai varbūt demokrāts???

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mariam 10.06.2011. 22.05

    Autokrātisks

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariam 11.06.2011. 09.42

    Drīzāk autokrātiski šovinistisks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 10.06.2011. 10.18

Izšķiries, izšķiries Valdi, par kuru ceļu tālāk iet, ja esi nokļuvis krustcelēs!
Pa kreisi iesi- priekšā ceļš kā LC uz nekurieni, pa labi iesi- priekšā ceļš koalīcijā ar VL uz nacionālas valsts izveidošanu, kurā latvietis ir saimnieks savā zemē, bet cittautis tiek laipni aicināts pulkā respektējot pamatnācija sintereses. Kā Igaunijā!

+4
-2
Atbildēt

0

Dina Repša 10.06.2011. 10.07

Staltu un Skuju var saukt par radikāļiem, BET – VIŅI aicina uz rīcību, nevis ĢVK ļoti apmierinošo status quo = nekas nav jādara, runa jau uzrakstīta pirms 10 gadiem, tikai teikumi jāsamaina, algu arī maksā… Ja V ir pret oligarhiem, tai jādara viss, lai manītu valsts sistēmu, likumus… NEKAS nenotiek.

+7
-2
Atbildēt

1

    lebronj2356 > Dina Repša 10.06.2011. 12.10

    Stalts nu nekādi nav radikāls, bet par to rīcību tev taisnība, viņi vienkārši vēlas skaidrību savā partijā, nevis līdzšinējo amēbisko dabu, kur vēl kāds izgāzies mēra kandidāts maisa ķīseli !

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 10.06.2011. 09.41

radikāli noskaņotu partijas biedru PS nav daudz
__________________________
Bet tomēr ir… Kabans, lindemans un citi līdzīgi tipāži ir slepus iestājušies PS?

+4
-3
Atbildēt

0

mary75 10.06.2011. 09.40

No Kristovska teiktā var izsecināt tikai vienu – arī viņš neizslēdz sadarbību ar SC, ja radīsies apstākļi, kad cita ceļa nebūs.
Saprotu, kas tūlīt sāksies komentāros, bet, tā patiešām ir atbildīga un reāli domājoša cilvēka, nevis populista, pozīcija, Kriestovskis audzis.
Principā, arvien reālāks kļūst variants par PS dalīšanos, tie, kuriem principi svarīgāki par realitāti, varētu atšķelties.
Viss būs atkarīgs no vēlēšanu iznākuma, bet, variants, ka VL+ V varētu saņemt 51 balsi, maz ticams, ar vai bez Zatlera.

+9
-4
Atbildēt

16

    Ieva > mary75 10.06.2011. 10.59

    to Dzeris pasaki lūdzu cik kopā apmēram savāks SC+ZZS+PPL(ja būs visi saiemā?!?!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 10.06.2011. 12.09

    Kristovskim koalīcija ar SC nav kategoriska prasība, un tā viņam nav arī kritērijs, pēc kura tīrīt Vienotības rindas no “radikāļiem”. Arī tādā ziņā viņš ir reālists. Zinot šo – http://imhoclub.lv/material/41 – ir īpatnēji, ka lielākā latviešu politiskā apvienība ir gatava sašķelties vai pat padzīt daļu no saviem biedriem, tikai lai kļūtu gatavāki sadarbībai ar SC.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.06.2011. 13.28

    K. Apsītis – nu un ja V nebūs citas izejas, vai nu ar SC, vai opozīcija, ko tu ieteiktu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.06.2011. 13.32

    WoW – Es ceru, ka, vismaz, PLL nebūs, bet, ja nebūs Zatlera faktors, kas varētu paņemt kādu balsi no ZZS, tad SC ar ZZS diezin vai savāks mazāk par 51%
    Manuprāt, daudz kas atkarīgs arī no tā, kā V veidos savu kampaņu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 10.06.2011. 13.49

    Džeri.
    ZZS sevi pasludinājis jau labi sen par nacionāli orientētu partiju1 koķetēšana jau notiek aizmuguriski, bet pa tiešo diezin vai ZZS ies koalīcijā ar SC. Vispirms viņi to vēlas , lai to izdara Vienotība, kura ir rietumnieciski orientēta, bet pēc šis SC+V koalīcijas, ja tāda būs, Vienotībai ir noriets. gan redzēsi!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 10.06.2011. 13.53

    Dzeri pirms tam tu teici ka ir nereāli VL+V+Zatlers savāks 51, tagad tu saki ka atkarīgs no Zatlera un tajā pašā brīdī iejauc V kampaņu! Tātad man bija taisnība ka tas nav nekas nereāls! Jūtu ka tev pašam nav konkrēts viedoklis un mētājies visur!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 10.06.2011. 14.10

    Visa informācija kas ir mēdijos lieciina ka būs izvēle ar VL+Zatlers, Dzeri man liekas ka tu neesi ņemis vērā krasās pārmaiņas politikas sistēmā, cilvēki beidzot skatās uz pēdējiem lieliem pozitīviem darbiem V- Dombrovska krīzes pārvarēšana, (Zatlers partijā)- atlaida saiemu, VL-par LV valodu(tas nekas ka neizdevās) tautā ir tas pluss!!! Tautas skatījumā negatīvais ZZS-Oligarhs, un tās balsošanas par SC projektiem, SC- prezidenta vēlēšanas, un šlesera balsojums, virzība krievu intresēs! Sīkāk nevajag iedziļinātie, lai saprastu kāda būs turpmākā saiema!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 10.06.2011. 14.41

    Es gan neko tādu neizlasīju rakstā par sadarbību ar SC!
    Bet, laikam Kristovskis, tomēr neko nav sapratis, ja Džeris saprot Ģirta kā SC sadarbības atbalstītāju.
    Lai Ģirts padomā, kāpēc RD vēlēšanās un 10. saeimas vēlēšanās tieši PS saņēma vairāk balsu nekā JL un SCP?????

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 10.06.2011. 14.48

    Vienotībai ir noriets. gan redzēsi!

    par to viņiem maza bēda. Vai tad mums ir reālas partijas? galvenais tikt pie siles un 4 gadu laikā būs paspējuši visu notirgot ko vien varēs un tad valsts būs pilnībā izzagta. Tas, ka pēc tam VARBŪT latviešu vēlētājs to nepiedos, nu nekas – izveidos jaunu partiju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 10.06.2011. 14.53

    BET, ja man prasīji tad es atsaucos uz pirmo balsojumu!
    JanisIesalnieks Jānis Iesalnieks
    Tikko ZZS, PLL un SC panāca, ka turpmāk augstāko izglītību Latvijā varēs iegūt arī krievu valodā. http://titania.saeima.lv/livs10/saeimalivs2_dk.nsf/Voting?ReadForm&parentID=f02670d3-5800-40f6-a7f5-53e80ff74576&tm=2011.06.09_17:59:09

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.06.2011. 15.14

    WoW – Un kāds tavs “konkrētais viedoklis”?
    Kāds konkrētais viedoklis var būt, ja vēl it nekas nav skaidrs?
    Var būt tikai iespējamie varianti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 10.06.2011. 16.10

    Man gribas raudāt bezspēcībā par latviešu ZZS nodevību.
    Tas jums noteikti ir jāpaziņo radio un citos masu saziņas līdzekļos.
    Vienīgi Rozītis no ZZS nobalsojis pret- malacis profesors no Jelgavas universitātes.
    Te arī ir iespējas nacionālo vēlētāju prom no ZZS vēlētāju rindām
    Nelieši, jo tagad vispār nav jēgas mācītie krievu jauniešiem latviešu valodu!
    Ienīstu maitas ZZs

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 10.06.2011. 17.18

    Dzeri neatbildi ar pretjautājumu, visu manu viedokli vari secināt pēc maniem komentāriem! Visi fakti ir zināmi, pat Zatlera visi iespējamie gājieni ved uz vienu un viss ir skaidrs saliec visu kopā un loģiskai iznākums būs gatavs, vienīgais kur viss var mainīties, ja Zatlers neieiet politikā(maz ticams). Ja nepiekrīti, tad visi tavi komentāri ir metami ārā!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    runivs > mary75 10.06.2011. 17.41

    Tas patiešām ir drausmīgi, vakar ar ZZS+SC balsojumu par augstākās izglītības IEVIEŠANU ARĪ KRIEVU VALODĀ valsts finansētajās augstskolās TIKA PĀRKĀPTAS VISAS SARKANĀS LĪNIJAS. Vai ZZS ir NELIEŠI vai MUĻĶI, kas neko nesaprot?
    Citas iespējas nav.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 10.06.2011. 22.58

    “Tagad vispār nav jēgas mācītie krievu jauniešiem latviešu valodu!”

    Tu to nopietni?? Izklausās tā, it kā iespēja iegūt augstāko izglītību būtu vienīgais iemesls, lai mācītos latviešu valodu. Kas ir galīgi garām.

    Anyway, vai tiešām kādam te bija ilūzijas par ZZS kā nacionālu partiju?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 10.06.2011. 23.07

    Un vispār, tie grozījumi, par kuriem ir runa, ir šie te – http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/E5A9A171F17BDD98C22578A4002FD723?OpenDocument ?

    Ja tā – pārskrienot pāri (Ctrl + F -> “valoda”), es neatradu neko tādu, no kā izrietētu, ka studiju programmas var tikt realizētas krievu valodā. Lūdzu izlabojiet mani, ja kļūdos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam