“Moody’s” paaugstina Latvijas kredītreitingu

35

Komentāri (35)

jessdrthomas 08.06.2011. 14.28

Vajadzēja dzirdet, kāda bija šīs ziņas debija LR1.

Diktors Zigurds Ķeizars trīs reizes apskatniekam jautāja, faktiski lūdzās, lai apstiprina: “Nu bet tas taču nenozīmē, ka kaut kas būs labāk?!?”

Kamēr apskatnieks beigās neizturēja un noskaldīja, “nē, tas nozīmē, ka būs labāk”.

Bet tas noskaņojums tāds – labi ir tad, ja ir slikti un būs vēl sliktāk, un nemēģiniet te mani mānīt, ka kaut kas liecina par pretējo.

0
0
Atbildēt

0

verte 07.06.2011. 12.17

Nav nekāda pamata šobrīd lekt gaisā un ekstāzē plaukšķināt mazās roķeles un pateicībā kratīt galvu varenajam kredītreitingu dievam Mūdijam. Pēdējo 3 nedēļu laikā esam piedzīvojuši vairākus 90 grādu pagriezienus un politiskās aizkulises mums ne par mata tiesu nav kļuvušas izprotamākas…kur nu cipargalvām tur Mūdija birojā.
Atminēsimies, ka AIG un Lehmans Brothers kredītreitingu Mūdijs pāris mirkļus pirms to sabrukšanas bija novērtējis attiecīgi ar AAA un AA :)

+7
-2
Atbildēt

3

    Valdemārs Valdemārs > verte 07.06.2011. 12.52

    Kredītreitings ir nevis kristāla lodē saskatīts pareģojums, bet viedoklis (var būt arī aplams). Ironija par kredītreitinga aģentūru kļūmēm ir vietā, bet to viedoklis Latvijai tik un tā ir ļoti svarīgs. Reitingu ņem vērā investori, kuri, apdomā, vai un par kādu likmi pārfinansēt Latvijas valsts parādu. Turklāt daudzi potenciālie investori nemaz nedrīkstētu pirkt obligācijas, ja emitenta reitings neatbilst investīciju kategorijai.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    verte > verte 07.06.2011. 13.08

    Piekrītu..good to know līmenī tā mums ir laba ziņa…ziņa, ne fakts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > verte 07.06.2011. 19.42

    Pietiks ar to, ka integrēsim šos pareģojumus un viedokļus mazliet ilgākā periodā, nekā pieņemts Lemburģijas elektorātam. Pēc tam vēlreiz, lai atfiltrētu “pīķus” un iegūtu tendenci.
    Pēc tam vēl un vēl..
    Nobody said it was easy (coldplay).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 07.06.2011. 11.35

AAA tagad jūtas droši par valstiskuma sabotāžu, jo VD ir nodrošinājusi valsts finanšu stabilitāti. AAA: “Valdi, paldies, melnais darbiņš ir padarīts! Tu tagad ar saviem taisnīguma meklētājiem vari atpūsties, kamēr lielie puikas noprihvatizēs atlikušos valsts uzņēmumus, kuru naudas plūsmām bija tā pagrūtāk tikt klāt!”

+16
0
Atbildēt

0

mxblack 07.06.2011. 11.28

Tas arī apliecina ka Pasaule no mums gaida savu iekšējo lietu sakārtošanu un valsts izzagšanas samazināšanu, ja jau V.Zatlera paziņojums nav sabojājis, bet ir pacēlis mūsu kredītreitingu. Manuprāt tas ir ļoti, ļoti svarīgs signāls un norādījums mūsu turpmākajām darbībām lai V.Zatlera iesākto novestu līdz galam.

+14
-1
Atbildēt

0

mary75 07.06.2011. 11.27

Ja tā padomā, tas ir samērā liels brīnums, kuru Dombrovskim un Vilkam izdevās paveikt, neskatoties uz nepārtrauktiem sabotāžas mēģinājumiem.
Vistraģiskākais, kas var notikt – nāks kopā divi populisti – Lembergs un Urbanovics, un gada laikā būsim izejas pozīcijās.
To nu pieļaut nedrīkstētu, pieredze rāda, ka, ja valdībā viens populists, bet, otra partija – sakarīgi domājoša, tad to populistu vēl var kaut kā nobremzēt un neitralizēt, ja būs abi kopā – vāks.
Vienalga kā un uz kādiem noteikumiem, V vai, ja būs, kādiem citiem normāliem spēkiem, nākamā valdībā jābūt.
Lamā jau to V, es arī, tai skaitā, bet, rezultāts ir, un valsts attīstības vārdā var paciest daudz ko, pat no tik atbaidoša tipa, kā Lembergs.

+15
-1
Atbildēt

18

    mary75 > mary75 07.06.2011. 11.38

    Pirmkārt, “tukšie lauki” utt. ir ZZS saimniekošanas rezultāts visās valdībās, ZZS nekad nebija opozīcijā, un vienmēr atbildēja par šo sfēru.
    Otrkārt – bija divi varianti – tas, kas tika izdarīts, un valūtas devalvācija.
    Devalvācija patreiz īstenojas Baltkrievijā, vari apsklatīties, kā tas dabā izskatās.
    Un Dombrovskis valsti tādā situācijā saņēma no visiem tavējiem bijušajiem partijas biedriem – PLL, ZZS, TB, kas to bija noveduši līdz kļiņķim, tā ka vainot Dombrovski var tikai tāds, kas neredz tālāk par savu degunu.
    Par 80%, kas nespēj nomaksāt komunālos – nu nesmīdini.

    +25
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 07.06.2011. 11.48

    “tā ka vainot Dombrovski var tikai tāds, kas nerdz tālāk par savu degunu.”
    Tu nenovērtē Kiršteina spējas un izmisīgo situāciju. Viņš Dombrovski vaino, jo tas ir viņa uzdevums – novelt vainu par iepriekšējo valdību un viņa tagadējās barotavas – ZZS – grēkiem uz Dombrovski.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Kinskis > mary75 07.06.2011. 11.52

    Šī un citas reitingu aģentūras savos vērtējumos kā argumentu min to, ka samazinās LV atkarība no ārējā finansējuma. Tukšie nami un emigrācija ir sekas tam, ko ir nodarījis nesamērīgi liels un neefektīvi izlietots finansējums treknajos gados, ko tagad būs grūti jāatstrādā, darot reālu darbu, nevis pērkot/pārdodot.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.06.2011. 11.52

    to dzeris49
    Bez izkārnīšanās uz TB, nekādi?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.06.2011. 11.57

    Betija – es Kiršteinu vērtēju ļoti zemu.
    Agrāk viņš runāja daudz muļķības, bet, vismaz, pārsvarā teica, ko domāja.
    tagad kļuvis par Lemberga ruporu, un raksta, ko pat pats nedomā, zemāk krist vairs nevar.
    Dienā ir “zvirbulēns”, šeit – Kiršteins.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.06.2011. 12.00

    ombros – gribi teikt, ka TB nekalpoja oligarhiem par ēdienu atliekām, ko tiem atmeta?
    Tava mīlestība pret TB ir akla.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.06.2011. 12.20

    to dzeris49
    Vai nejauc TB ar SC? Cik man zināms tie visos balsojumos ir bijuši solidāri kleptokrātijai.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.06.2011. 12.37

    Nu un ko tu gribi ar to pateikt – SC tā dara, tāpēc, arī TB drīkstēja tā darīt?
    Bet, SC jau, vismaz, neizmanto patriotisko retoriku savas apšaubamās darbības piesegšanai, kas ir vispretīgākais.
    Un es nerunāju par patreizējo TB/VL, kaut, tur arī ir jautājumi, kas par kopīgiem referendumiem ar SC, ko, īsti, darīja Rasnačs prezidenta vēlēšanās?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.06.2011. 12.57

    to dzeris49
    Vispretīgākais ir krist tik zemu, ka piedāvāt veidot valdību kopā ar latviešu nīdējiem, zagļiem un vēl staļinistiem.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 07.06.2011. 13.13

    Staļinisti bija bites, bet Saskaņas centrs ir progresīvāks. Zagļi un tautas nīdēji drīzāk ir oligarhi. Krievi te dzīvo un dzīvos, un viņi ir balsojuši par SC.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 07.06.2011. 13.48

    bet Saskaņas centrs ir progresīvāks. krievi te dzīvoja….
    —–
    Kāds naivums un ticība, un vienlaikus – cik assredzīgs skatiens attiecībā pret saviem ? tautiešiem… :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.06.2011. 15.09

    Cik es zinu, ne Zviedrija, ne Polija nav tik atkarīga no ārējiem energoresursiem, kas Latvijai būtu jāpērk par to pašu devalvētu latu, ne Zviedrijai, ne Polijai līdz tam nebija tāds absolūti neierobežots kkreditēšanas bums un tādi iedzīvotāju un uzņēmumu parādi, ne Zviedrijai, ne Polijai nebija tāds tekošā konta deficīts, par Zviedriju nezinu, bet, visa Polijas ekonomika orientēta uz eksportu un vājo zlotu, nevis uz iekšējo patēriņu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 07.06.2011. 19.12

    Kiršteina kungs! Vai jūs nestartējāt iepriekšējās vēlēšanās no ZZS saraksta? Ja jā, tad kāpēc jums izraisa neizpratni termins “ZZS barotava”?
    Par iepriekšējām valdībām – jūs tik ilgu laiku esat pavadījis Latvijas saeimā, par tik daudziem likumiem un lēmumiem esat balsojis, būdams dažādās partijās un apvienībās, kas atradās valdības koalīcijā, ka kļūst neizprotama vēlme noņemt no sevis vainu par katastrofālu situāciju valstī pirms Dombrovskis kļuva par valdības vadītāju.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > mary75 07.06.2011. 19.31

    kirsteina vaimanas par tukšajiem laukiem
    ======
    Jau senajā 89-90 gadā, kad Aleksandrs vēl sēdēja Gertrūdes ielas birojā pie tautiešu sponsorēta Mac, man bija tāda “dziļi sēdoša” un grūti skaidrojama alerģiska reakcija pret, manuprāt, šķībiem secinājumiem un nostādnēm. Demagoģijas un zināma konjunktūrisma piesmaka traucēja, kaut organizatoriskās spējas bija nenoliedzamas.
    Nu ir ceļš noiets no Pilsoņu Kongresa līdz Lemburģijai un eventuēlai savienībai ar SC.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.06.2011. 21.18

    to tonijs
    Nesapņo Toņa. Šeit nebūs krievu pasaule un citur uz mūsu mīļās planētas arī ne. Ja nu vienīgi Ķīnas ogļu šahtās un pazemes rūpnīcās.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 08.06.2011. 12.40

    Viņi visi sapņo?
    ……..
    Mazliet vairāk nekā puse jeb 52% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju personīgi atbalsta apvienības Saskaņas centrs iekļaušanu valdībā, secināts tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia un LNT raidījuma 900 sekundes aptaujā. (No Diena.lv)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 08.06.2011. 13.11

    0
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 09.06.2011. 09.12

    to ombros
    Labāk oligarhus?
    http://lembergs.info/lat/lietas/oligarhi/

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 07.06.2011. 11.22

Ja uz šo ziņu skatāmies caur tik karstās diskusijas kontekstu – kādai tad būtu jābūt nākošajai koalīcijai, tad man ļoti gribētos saskatīt tieši SC ieguldījumu tanī faktā, ka šobrīd LV starptautiskie reitingi aug

+9
-1
Atbildēt

3

    buchamona > buchamona 07.06.2011. 11.43

    Dzeris. Viss ir atkarīgs no tā, kā tiks motivēts vēlētājs pirms vēlēšanām. Pirms pēdējām tas izdevās. It kā pret veselo saprātu, vairākums nobalsoja par Dombrovska ” griešanas programmu”, šobrīd tas būs grūtāk izdarāms, jo Vienotība savu uzvaru izlaida no rokām.

    Domāju, ka uz vēlēšanām vajadzētu iet ar bezkompromisa uzstādījumu, un kampaņu balstīt uz konkrētiem faktiem par balsojumiem Saeimā pēdējo 7 mēnešu laikā. Jau tagad sākt runāt par kaut kādiem ārprāta kompromisiem, kā to dara SCP, vai dažkārt Āboltiņa, tas ir ceļš uz pašiznīcināšanos Vienotībai. Tā man liekas.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.06.2011. 11.45

    Es izdzēsu savu komentāru, jo neko tur tādu jaunu nepateicu.
    Principā tev piekrītu, bet redz, mums jau daudziem tā objektīvā informācija neintersē, primitīvais populists Lembergs – jo lielāku absurdu un muļķību pasaka, jo lielāka piekrišana zināmās aprindās, par SC balso jo tas “par krieviem”, utt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > buchamona 07.06.2011. 15.33

    Tas ka krīze iet uz beigām,tā ir slikta zīme dažādu sugu radikāļiem.Jo visa veida krīzes ir labvēlīga augsne !
    Radikālims,vai tie būtu nacionālie,ekonimiskie,religiskie utt ir krīzes blakusprodukts !To vēsture ir lieliski pierādījusi !
    Un es ļoti priecājos ka Latvija pamazām rāpjas ārā no bedres un lidz ar to sabiedrībā būs mazāks pieprasījums pēc populistiem,vadoņiem utt :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam