Savtīgums un demokrātija

111

Komentāri (111)

dagne7 02.06.2011. 19.31

Šīsdienas Saeimas balsojums tikai vēlreiz apstiprina visiem iepriekš zināmo un Zatlera sestdien skaļi nosaukto patiesību.
Es apbrīnoju šīs Saeimas, diemžēl lielākās deputātu daļas, ietekmējamību un cinismu, apbrīnoju aizkulišu manipulatoru spējas bet ceru uz tautas spēju ievēlēt kaut nedaudz labāku Saeimu.
Vārds ir izteikts, karš Latvijas nozagšanai ir pieteikts visaugstākā līmenī un paldies Zatleram par drosmi un uzdrīkstēšanos!
Šīsdienas kauja ir zaudēta, bet karš pret Latvijas nozadzējiem turpinās jaunā fāzē.
Bez uzvaras šai karā Latvijai nav nākotnes!

+2
0
Atbildēt

1

    Rūķis > dagne7 02.06.2011. 21.55

    Kas par Zatlera patiesību? Četrus gadus klusēja un nu izlauzās pirdiens? Kapēc neviens nepadomā, ka var būt citādi domājoši, kas vēlas atbrīvoties no liekulīgās un zaglīgās dakteru saimes valsts priekšgalā. Pateicību jautājums palicis nesakārtots. Arī citu neko nedarīja, kā vien uzmeta Vienotību un uzgāza tautai 2mln. jaunām vēlēšanām. Vienotība labi ja pusi no balsīm savāks, kas bija pašlaik. Sakārtot vajag tieslietas, lai nozadzējiem spīd cietums, tas no prezidentiem nav atkarīgs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

peerku 01.06.2011. 15.59

Eiforijai par Saeimas atlaišanu nav pilnīgi nekāda pamata, jo nekas neliecina, ka jaunā Saeima varētu būt labāka, t.i., mazāk atkarīga no oligarhiem. Gluži otraādi: Zatlera lēmums par neuzticības izteikšanu Saeimai ir sitiens zem jostas vietas pašreizējam valdības vadītājam Valdim Dombrovskim, kas ir negodīgi un netaisnīgi. Var tikai minēt par Zatlera motivāciju.

+1
-4
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > peerku 01.06.2011. 16.05

    —-
    Nekādas ilgstošas eiforijas jau nevar būt, jo 2011.g.2.jūnijs jau tikai vienreiz gadā…..Priecājies, ”tauta” – tāda demokrātija kā šodien ilgi var neturpināties…..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > peerku 01.06.2011. 16.52

    Eiforijai par Saeimas atlaišanu nav pilnīgi nekāda pamata,…
    ________________________________________
    Nav. nav…

    Pamats vienmēr ir tik vaimanām , gaudām un žēlīgai šņurkstēšanai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 01.06.2011. 16.56

    Baidos, ka tieši cilvēkiem, kas cer, ka Saeimas atlaišana kaut ko atrisinās, būs morālas paģiras ne vēlāk kā pēc pusgada, jo būs savēlēts vēl vairāk Lemberga pakalpiņu. Un ko tad? Atkal meklēs panaceju?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > peerku 01.06.2011. 17.12

    Baidos, ka tieši cilvēkiem, ……
    ______________________________________
    Cik daudziem uznākuši altruisma uzplūdi…..baidās citu vietā.

    Varbūt nuozieduoiet kādu latu?Cietušuo rehabilitācijai?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Liene 01.06.2011. 15.12

Manuprāt, cilvēku politiskās nostādnes ir tieši saistītas ar to, vai viņi laimīgi vai tomēr nav. Latvieši nav laimīga tauta vismaz savā politiskā un kultūras spicē. Visas vaimanas par “baiso austrumu kaimiņu”, un, kā šajā rakstā, par sliktu “austrumu kultūru”, kā arī “slikto austrumu biznesa kultūru” nerodas ne no laba, ne no gudra prāta. Mēs nevaram nosodīt nedz konkrēto autoru, nedz pārējos nelaimīgos cilvēkus, kas šādi spriež, jo viņi jau bez tā cieš no savas disgarmonijas. Pareiza nostādne būtu tāda, ka mēs esam šādi un tādi ar savu ideālu un vērtību serdeni un saviem mērķiem, un mūs neuztrauc nedz slikta austrumu, nedz slikta dienvidu, nedz slikta rietumu, nedz slikta ziemeļu kultūra.

Bet nu Latvijā vispār nav pieņemts sevi kontrolēt un būt disciplinētam savos izteikumos. Kontrolēt sevi esot tas nīstais politkorektums, kas mūsu latviešu izprātnē esot liekulība. Bet izvemties publiskā telpā un visādi citādi publiski atbrīvoties no liekām vielām savā organismā esot, lūk, “godīgi”, “vaļsirdīgi”, “patiesi”, “sirsnīgi” un “no visas plašas sirds”.

Tieši tādēļ latviešu politiķi agitē tikai latviešu vēlētājus, un latviešu vēlētāji balso pārsvarā par latviešu politiķiem, jo savi mēsli nesmird. To pašu var attiecināt arī uz otro jeb krievu valodas kopienu.

+1
-2
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > Liene 02.06.2011. 20.14

    buen-a,
    Vai neesi mēģinājis savas saslaukas publicēt dzimtajā valodā un bez kļūdām? Tur noteikti gūsi atbalstu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

tomsskujins 01.06.2011. 12.47

Kopš slavenās sestdienas lauzu galvu par jautājumu, ko uzdod arī Žīgures kundze: “Vai tad Latvijā vairs nav godīgu un izglītotu cilvēku, kuri gatavi iesaistīties politikā?”

Kuri/kur viņi ir? Kā viņus atrast? Kā motivēt līdzdarboties politikā? Kā panākt, lai ar viņiem nenotiek līdzīga strauja lejupslīde, kā ar Vienotību?

Un ja nu viņu nav? Ja nu viņi ir vai nu godīgi VAI izglītoti?

P.S. Es domāju arī par savu atbildību, bet diemžēl esmu pieskaitāma pie tām, kam trūkst izglītības…

0
0
Atbildēt

4

    Ieva > tomsskujins 01.06.2011. 13.17

    uz Danuti.
    “Vai tad Latvijā vairs nav godīgu un izglītotu cilvēku, kuri gatavi iesaistīties politikā?”
    Ir gan godīgi gan izglītoti, bet iesaistīties politikā negrib, jo tad paliks vairs tikai izglītoti. Tāpēc godīgi cilvēki politikā neiet, bet burkš aiz stūra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > tomsskujins 01.06.2011. 14.05

    Danute, neuztraucies – izglītības trūkums dažam labam nav traucējis ne iet politikā, ne kļūt par ministru. Tā ka, ja ir attiecīgas misijas apziņa (atbilstoši šī brīža aktualitātēm), tad vari droši doties Jēkabielas nama darboņu kandidātu pulciņā :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > tomsskujins 01.06.2011. 16.03

    —–
    Godīgi cilvēki gāja, iet un ies politikā. Pat 10.Saeimas vēlēšanās piedalījās daudzi, jo daudzi godīgie. Tai pašā apvienībā Vienotība vai Atbildība. Varbūt 11.Saeimas vēlēšanās godīgie saņems vairāk par 50 procentiem balsu? Viss ir iespējams…..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > tomsskujins 01.06.2011. 22.17

    edge_indran
    Bet nezin kādēļ nonākot amatos bieži vien iepriekš godīgie kļūst tādi pat kā pārējie. Ar ko izskaidrot šādas metamorfozes?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 01.06.2011. 11.49

Zatlers ir atvēris durvis
Tauta var :
-tās aizvērt

-sēdēt un skatīties,kas nu tagad ienāks

– iet un apdzīvot atvērto telpu

+6
0
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 01.06.2011. 12.19

    —–
    Der atcerēties, kā beidzās mēģinājums ”aizvērt durvis” rietumu demokrātijai 1990.g.15.maijā Rīgā un 1991.g. augustā un 1993.g.oktobrī Maskavā.
    2011.g.2.jūnijā ikvienu provokatoru ”aizvērēju” sagaida tas pats, kas pagājušās nedēļas ”aizvērējus” Barselonā un Tibilisī!
    Demokrātijas ”ceļarullis” noslaucīs ikvienu, kas mēģinās ”aizvērt” durvis uz gaišo nākotni.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > ilmisimo 01.06.2011. 13.50

    Kļūdies – nav viss atkarīgs tikai un vienīgi no tautas…

    Var teikt, ka viss tālākais notiek vienā vai divos cēlienos:
    1. cēliens – referendums par pašreizējās Saeimas atlaišanu. Ja vairums nobalso PRET – paši vainīgi un izrāde beigusies (pareizāk turpinās esošā), bet, ja nobalso PAR – sākas otrais cēliens;
    2.cēliens – jaunas Saeimas ievēlēšana. Būtībā šeit galvenie spēlētāji ir dažādos veidojumos sakopojošies politiķi, kuriem arī būtu jāpiedāvā jaunie spēles noteikumi, kurus arī konsekventi ievērotu pēc ievēlēšanas. Taču šai posmā visdrīzāk tiks piekoptas vecās taktikas un stratēģijas. Līdz ar to tautai iestāsies zināmas morālās paģiras pēc referenduma eiforijas un vilšanās, bet dažādi “eksperti” atkal varēs lamāt tautu par muļķiem, kas kārtējo reizi izvēlas nepareizos. Savukārt iespējamais jaunveidojums X-partija būtībā ir “kaķis maisā”, kas var gan nostiprināt tautas cerību, gan arī pilnībā sagraut ticību jebkam.

    Tā nu iznāk, ka nav viss atkarīgs tikai un vienīgi no tautas izvēles

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 01.06.2011. 14.54

    ..1990.g.15.maijā Rīgā un 1991.g. augustā…
    ________________________________________
    Sēru dienas, ka edge ar Memory”‘ju dzer vodku no mellām pudelēm un apdauzītiem stakaniem?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 01.06.2011. 15.03

    2.cēliens -…
    __________________________________
    Visi uzrādīties riski nenoliedzami pastāv.

    Labi – ‘nav viss atkarīgs tikai un vienīgi no tautas izvēles “.
    Arī no tautas spējas apzināties risku un mobilizēties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 01.06.2011. 15.31

    —-
    ”Tauta” līksmoja 1990.g.maijā – ”tauta” baudīs demokrātiju arī 2011.g.2.jūnijā.
    Šovam jāturpinās!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 01.06.2011. 09.32

>Tiek apšaubīta arī iespēja ievēlēt atbildīgāku Saeimu. Kāpēc tā? Vai tad Latvijā vairs nav godīgu un izglītotu cilvēku, kuri gatavi iesaistīties politikā? Vai partijām, kas deleģēja savus pārstāvjus uz šo Saeimu, nav valstiski domājošu rezervju?

Žīgures kundze, piekrītu vairumam pausto domu, izņemot šeit citēto. Precīzāk – Latvijā šādi cilvēki ir, bet politikā viņi neies gan. Jo vārds politika ir kļuvis par lamu vārdu, vārds “deputāts” ir sinonīms zaglim un korumpantam. Kādi lai būtu argumenti, lai godīgs sava darba darītājs uz to parakstītos. Patriotisms? patriotisma Latvijā nav, neviens jau nedomā par to ko valstij dod, visi domā tikai par to kā no tās ņemt. Ja saki ka esi Latvijas patriots, visi par Tevi vīpsnā, tas nav mūsdienīgi, jo Latvija, lūk to neesot pelnījusi.. Aizdomāties par to, ka Latvija- tie esam mēs, daudziem ir par grūtu.
Tāpēc politikā ir tikai avantūristi, ” alternatīvi apdāvinātie” , kas politiķa karjerā saredz iespēju sev nodrošināt komfortu.

Tāpēc tālākā loģika nedarbojas. Saeima atlaišanu bija pelnījusi, bet jaunā nu nebūs labāka par kapeiku, drīzāk Latvija būs pagriezta ar seju pret Kremli.
Tāpēc es saskatu Saeimas atlaišanas ierosināšanā pārāk tuvredzīgu politiku un vairāk Zatlera personīgās ambīcijas, nekā rūpes par tautu (jo viņš jau ir tikai vien no tiem)

Vīrs pamodās reanimācijā un teica: “Bet es arī vienreiz viņam iesitu” un visi riņķī stāvošie viņam dikti par to aplaudēja…
Es nezinu vai šovā “Latvijas politika”, dzīres mēra laikā vajadzēja sarīkot tagad.

+1
-5
Atbildēt

0

modriss 01.06.2011. 08.57

Autore samērā precīzi izceļ patieso problēmu. Ja sestdien bija patīkami, ka publiski tieši un precīzi tiek izcelta jau vairākus gadu desmitus LR pastāvošā problēma, tad tālāk sekojošā ekspertu, politiķu, žurnālistu, arī daudzu šejienes komentētāju dažādu runas nebūtiskāko aspektu un arī tās fona apstākļu smeķīga apspēlēšana, liek aizdomāties, ka patiesībā neviens jeb pareizāk vairākums patiesībā pārmaiņas nevēlas. Toties grib par varītēm, izmantojot visus pieejamos līdzekļus, atjaunot līdzsvaru līdz šim pastāvējušajā sistēmā.
Visvairāk izbrīna līdz šim “citādās politikas” vajadzības sludinātāji ar savu nostāju. Tā vietā, lai saprastu, ka ir īstais brīdis rīkoties, realizēt sevis piesauktās idejas praksē, jo pietiekami labi parādās gan iedzīvotāju noskaņojums, gan ilgas pēc pārmaiņām, šie pievienojas vispārējam korim. Tā nu tik tiešām precīzs bij pirmsvēlēšanu apzīmējums – “mazākais ļaunums”. Bet realitātē tomēr gribētos piedzīvot laikus, kad pastāv cita veida izvēle. Skumji, bet lasot vai klausoties šī laika izteikumos, arvien vairāk liekas, ka šāds brīdis tā arī nepienāks…

+3
-1
Atbildēt

2

    austrisv > modriss 01.06.2011. 14.24

    Atkal vaimanas un asaras un viltus bezcerība. kam tas veltīts? vai pašam vai sašam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 01.06.2011. 22.11

    Bet
    Nejauc vienkāršas publiski izteiktas pārdomas ar kaut kādām Tevis minētām un iztēlotām “vaimanām un asarām un viltus bezcerību”, jo V tikai apstiprina jau iepriekš pastāvējušo kritisko attieksmi pret tās dikti lielo līdzību ar pašu lamājamajiem personāžiem. Pēdējo dienu runas no tiem tikai nostiprina pārliecību par vērtējuma pareizību. Diemžēl…

    Turklāt savas attieksmes kritiskākai izvērtēšanai atceries kaut vai pasaku par karaļa jauno tērpu. Tajā arī pietiekami liels fanu pūlis centīgi apgalvoja, ka redz to kā patiesībā nebija…

    P.S.> Starp citu arī šī nav aģitācija par kādu citu LR partiju, ja nu pēkšņi atkal nesaprati :)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 01.06.2011. 08.43

“Protams, jājautā, vai vēlētāji, kuri vairākkārt piemānīti, vēlreiz atradīs gribu un spēku noticēt. Un kādu nākotni saviem bērniem būvēs tie vēlētāji, kuri akli tic smagos noziegumos apsūdzētiem cilvēkiem, līdz ar viņiem ņirgājoties par valsti un valsts iestādēm? ”

Lūk, pie ši jautājuma jau jāstrādā mums visiem, kuri zina un saprot, cik labs saimnieks ir Lembergs, vismaz runājot par Latvijas valsti, ne par Ventspili vien. katram taču skaidrs, ka Lemberga pakalpiņš- Krasovska, šo finansējumu sagādā ” piecērtot kājiņu, koalīcijas padomes sēdēs , un saņem, jo Valdis nespēj pretoties. jautājums, kāpēc?

+1
0
Atbildēt

3

    modriss > austrisv 01.06.2011. 08.59

    Bet,
    vai pati šobrīd nejūties nedaudz piemānīta no savējo puses?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 01.06.2011. 14.21

    Nē, nejūtos, jo redzu, kas traucē V pieņemt lēmumus !
    Nemaz neceri, ka balsošu par SC vai PLL un vēl mazāk par ZZS.
    Svītrošu gan no V saraksta karjeristus- tas gan tiesa un arī SCP!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > austrisv 01.06.2011. 21.52

    Bet
    Sāc “saiet sviestā”… Kur gan vienkāršā jautājumā spēj saskatīt aģitāciju balsošanai par SC vai PLL vai ZZS?!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dancis4 01.06.2011. 00.47

Nav pārāk daudz to žurnālistu un ekspertu, par politiķiem nemaz nerunājot, kuri būtu centušies analizēt Valsts prezidenta runas būtību.
______________

Tāpēc inteliģencei vajadzētu atsaukties Zatlera runai pēc būtības. Inteliģences vidū vajadzētu izvirzīties jauniem līderiem, kuri spētu iedvesmot sevi un citus laikā, kad liela daļa sabiedrības ir melu nogurdināta, notrulināta un dezorientēta veselas paaudzes garumā.

Otra sabiedrības daļa, kurai vajadzētu enerģiskāk atsaukties Valsts prezidentam, ir studenti. Prieks, ka vairums Zatlera suminātāju pie Pils bija jaunieši . Tas priecē un vairo cerību.

Katram no mums savā ikdienā vajadzētu darboties ar tādu kā “Iespējamās misijas” pārliecību Latvijas labā, ja nepieciešams, sava attieksme būtu jāpauž publiski, piemēram, ceturtdien pulcējoties pie Saeimas sava Valsts prezidenta kandidāta atbalstam.

+4
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 31.05.2011. 22.53

Zatlers devis tikai impulsu, un vārdi- tagad nododu izlemšanu tautai, ir ne tikai smuks formulējums.. Ideālā,tagad piem. Kalnmeijera kantoris pildītos ar uzņēmēju iesniegumiem,par to kā patiesībā notiek biznesa lieta Latvijā,īpaši ar valsts pasūtījumiem. Jā, 20 gadu klusēšana jāpārtrauc, un jāriskē arī personīgi.Ar biznesa,darba nākotni.Citādi ,Prezidenta Solis,pamazām nopiņķerēsies kaut kādos – a kā,a kapēc, un vispār jau viss ir slikti,un nekas tāpat nav gaidāms..aizdompilnās,skaudīgās vaimanās. Vecajiem taukiem to tikai vajag.

+10
0
Atbildēt

3

    Una Grinberga > www.vecamate.lv 31.05.2011. 23.17

    Ģeniāla ideja – varētu palaist plašu publisko akciju “ja Tu mēģināsi mani piekukuļoti, ziņošu KNAB”, kur pietiek tikai publiski uzrādīt kādus precedentus, lai vismaz daļa sāk baidīties un otra daļa sāk runāt! Tāpat arī ar ēnu ekonomiku! OK, saujiņa nobankrotēs, bet budžets sāks beidzot normāli pildīties, būs godīga konkurence un varēs pārskatīt dažu nodokļu slogu!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 31.05.2011. 23.53

    Precīzi! Kamēr ir viens ,divi runīgie, var aizbāzt muti,vai iestūķēt ķurķī,kā tādu Janitu.Kad būs simtiem faktu,iesniegumu,tā sistēma sabruks kā ķirmju izēsts skapis.Jo tādam daudzumam vnk nav “sakārtošanas” kapacitātes. Un tas nozīmes attieksmes,paradigmas maiņu principā. Pat birokrāti veikli pielāgosies jaunajām vēsmām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > www.vecamate.lv 01.06.2011. 10.31

    Karamba! Carramba, bļin! Nav knapi trīs dienas pagājušas, kad nu jau “Zatlers ir devis TIKAI impulsu”?! Varbūt pašiem bāleliņiem, kas 20 gadus nevienu citu tādu impulsu nebija redzējuši, tomēr vajadzētu apdomāties, cik vārds ir jaudīgs ierocis? Jā, Dr. Zatlers deva impulsu ar kreimeņgriezienu, bet nu jau rodas iespaids, ka dažiem tautiešiem jau grūti, grieziens apgrūtinājis, jo nu jau jādomā pašiem, bet pagājušas ir tikai 3 dienas, — un: jau par grūtu, Karamba?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēteris Orinskis 31.05.2011. 22.46

“Kādu nākotni saviem bērniem būvēs tie vēlētāji, kuri akli tic smagos noziegumos apsūdzētiem cilvēkiem, līdz ar viņiem ņirgājoties par valsti un valsts iestādēm?”

Tik ļoti gribētos to, acīs skatoties, pajautāt katram vēlētājam pirms ārkārtas vēlēšanām…..

+4
0
Atbildēt

2

    —–
    Jautā labāk izmeklētājiem un tiesnešiem…un likumu rakstītājiem ”grūtupiešiem” un advokātiem ”tihonoviešiem” acīs ieskaties, jo viņiem tāds grūts darbs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pēteris Orinskis > Pēteris Orinskis 01.06.2011. 09.21

    Izmeklētāji un tiesneši neko nevar izdarīt ja viņus nelaiž pie pierādījumu iegūšanas – tiem varu izteikt vienīgi līdzjūtību.
    Likumu rakstītājiem parasti arī neko nevar pārmest jo līdz Saeimai jau tie likumi nonāk normālā paskatā. Toties kas notiek uz trešo lasījumu jau ir ārpus viņu kontroles.
    Advokātiem – esmu mēģinājusi. Tas esot tikai darbs, redzieties….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Santa Vanga 31.05.2011. 22.37

Iesaku izlasīt pagājšnedēļas IR interviju ar prezidenta amata kandidātu Bērziņu. Super! Daudz neatpaliek no slavenās Šlesera intervijas Rīgas Laikā. Saviem izvirzītājiem ļoti atbilstoša kandidatūra.

+6
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Santa Vanga 31.05.2011. 22.49

    —–
    Šodienas Latvijas situācijai atbilstoša prezidenta amata kandidatūra – ne bez pamata jau Zatlers ierosināja atlaist Saeimu. Arī oligarhiem un oligarhiņiem šodien ”ūdens sāk mutē smelties”, jo divdesmit gadu samilzušās problēmas kā strutains augonis var pārsprāgt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

marčiks 31.05.2011. 22.36

Atliek vien pievienoties autorei.

Ne par tēmu (vai tomēr?), bet nupat nejauši uzzināju, ka pirms 10.Saeimas vēlēšanām Facebook nodibināta domubiedru grupa ar nosaukumu – “Es nebalsošu par PLL, jo neesmu idiots”.

Novēlējums – ja nu nekas labāks neienāk prātā, lai līdzīgs sauklis kalpo par moto, latviešiem ejot uz 11.Saeimas vēlēšanām.

+4
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 31.05.2011. 22.22

Nē, manuprāt, ir jāiztur – ir jāparāda, ka kamēr krievi neatsakās no visas savas rūpīgi būvētās politiski ideoloģiskās konstrukcijas (okupācijas nav bijis-atņemta pilsonība-aizvainojums-tiesības pieprasīt krievisku Latviju), tikmēr viņiem jāstāv pie ratiem. Arī 11. Saeimā.
=========
cik atceros, to arī Dombrovskis (V)sākumā izvirzīja.
Tātad pieļauj, ka varētu būt SC koalīcijā? Ja ne šodien, tad rīt?

+1
-2
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 31.05.2011. 22.44

    —–
    Ir kādi citi saprātīgi priekšlikumi? Vai nu izpildam Māstrihtas kritērijus un eiro/euro ieviešam 2014.g. – vai nu sekojam ungāriem, kas nesen tādu jaunu Konstitūciju pieņēma, ka Briseles eirokrāti uz p…nokrita.
    http://www.win.ru/ideas/7202.phtml
    – Tikai vienu der atcerēties, ne šī 2011.g. pārvarētā (?)krīze pirmā, ne pēdējā….Ja 2014.g., kad tiek prognozēta 2008.g. finanšu zemestrīces cunami vilnis Latvijai būs draugi visās debesu pusēs, tad drošība būs lielāka i karstā vasarā, i aukstā ziemā? Nevairosim ne sev, ne savai valstij liekus ienaidniekus!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 22.52

    Jautājums man?
    Es atkal gaidu atbildi no Harija…:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Pauls Puķītis 31.05.2011. 23.15

    Markoni –
    Nepamanīju Jūsu jautājumu.

    Atbilde: nē, SC valdībā noteikti ne. Jo nebūtu jāspēlē šī bīstamā spēle – “pasaki, Urbanovič, vienu vienīgu vārdiņu!”. Un, ja nu piepeši pasaka? Vai tas ko maina? Vai tas maina kopš interfrontes laikiem rūpīgi loloto ideoloģisko sistēmu, ko krievi paši caur saviem masu saziņas līdzekļiem sistemātiski uztur, nostiprina un attīsta?
    SC bez šīs ideoloģijas gluži vienkārši nebūtu.

    Nav jāspēlējas ar šo vienu vārdu “okupācija” – tā ir DAUDZ PLAŠĀKA problēma.

    Tātad – “Saskaņas Centrs” valdībā nav jāņem NEKAD.
    Atsevišķi, integrējušies krievi – jā, kāpēc ne?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 01.06.2011. 00.05

    Jo nebūtu jāspēlē šī bīstamā spēle – “pasaki, Urbanovič, vienu vienīgu vārdiņu!”.
    =========
    Cienu Jūsu viedokli.

    Urbanoviči jau ir štrunts. Tikpat labi viņi iestājas pie Lemberga un neviens viņiem neko neprasīs…
    es domāju cita līmeņa kopu…teiksim, kā Loskutovs- sākumā kā ņēmās ap to okupāciju, tagad, raugi, cilvēks kā cilvēks…Domā, nodos? Es stipri šaubos…un tā par visiem pārējiem kārtīgiem ļaužiem.

    /protams, es neatbalstu partijas pēc etniskā principa/

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > Pauls Puķītis 01.06.2011. 09.27

    Šķiet pārlieku mistificējat tos nacionālos jautājumus un SC bubuli kā tādu.
    Bieži vien arī (nosacīti) latviskie politiskie spēki nez kādēļ spēj dzīvot tikai dīvainā simbiozē ar savējiem pretmetiem. Kaut vai nesenais piemērs, kad VL iniciētā parakstu vākšana veicināja lindermanveidīgo ideju popularizēšanos. Tagad abām pusēm atkal labi – ir pret ko cīnīties

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 01.06.2011. 14.39

    Markoni!
    nevajag nomelnot Dombrovski, jo viņš koalīcijā gribēja nevis SC, bet gan VL/TB LNNK! nerunā Dombrovska vārdā. Ja, kas mainīsies Dombrovska uzskatos šai ziņā, tad arī lai viņš to saka, bet mēs vērtēsim, vai tas mums der!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 01.06.2011. 14.41

    Hari!
    Es Tev piekrītu, jo zem vārda okupācijas neatzīšana ir fakts, ka mūsu valsts nav 18. novembra valsts mantiniece, bet jaundibināta Latvija svalsts ar visu no tā izrietošām sekām un SC to lieliski zina. Domāju, ka to zina arī PS vismaz un arī Dombrovskis un arī vēl daudz citi pilsoņi. nevajag mums iesmērēt sūdu(SC) par pīrādziņu!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 01.06.2011. 15.51

    Bet,
    Ko Tu te pogo kā lakstīgala…:)
    (?)
    http://unity.lv/lv/news/146507/

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 01.06.2011. 16.10

    Bet Hari!

    Tak vajag vienreiz pamosties!
    …kā to darīja igauņi un leiši.
    “18.novembra mantiniece” bija vajadzīga Klubam 21, lai grūtups varētu pielāgot likumus valsts nozagšanai…!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Pauls Puķītis 01.06.2011. 17.10

    jo zem vārda okupācijas neatzīšana ir fakts, ka mūsu valsts nav 18. novembra valsts mantiniece, bet jaundibināta Latvija svalsts
    —–
    Un to apstiprināja Pabriks ar Latvijas – Krievijas robežlīgumu.
    Uz jautājumu – vai LR ir jauna valsts vai 18. novembra Republikas mantiniece viens no Krievijas diplomātiem atbildēja izvairīgi – Vai tas ir tik svarīgi?…. :))))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 01.06.2011. 18.33

    Markoni!
    Igauņi jau sen pamodušies un tā sauktā centra partija ar krieviem netiek ņemta valdībā. Atmosties pats un ņem vērā igauņu pieredzi, ka ar krieviem nekas labs sanākt nevar to lieliski parāda Savisāra partija, kuras popularitātes laiks ir sen kā beidzies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 01.06.2011. 18.40

    Tieši tā!,
    igauņi sen pamodās un pieņēma jaunu konstitūciju!
    Bet Tu vēl snaud “ziemas miegā”!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 31.05.2011. 22.06

Dzeris:
Kāpēc Igaunijā, kur krievu nav daudz mazāk, viss ir OK?
Kāpēc tur krievi balso par igauņu partijām?
================================
1995. gadā latviešu īpastvars pilsoņu kopumā bija vien 78,7% (http://www.un.lv/down/1995/chapter2.htm#politiska)

2000. gadā igauņu īpatsvars Igaunijas pilsoņu kopumā – 84,2%
(http://www.vm.ee/?q=en/node/5689)
2000. gadā latviešu īpatsvars Latvijas pilsoņu kopumā – 76,6%
(http://www.bszi.lv/downloads/resources/pilsoniskaSabiedriba/pilsoniskaSabiedriba2000.pdf)

2011. gadā latviešu īpatsvars pilsoņu kopumā bija 71,6%.
(http://www.mfa.gov.lv/lv/latvia/integracija/integracijas-politikacopy/kultura/)

Mēs varam redzēt to, kāda ir tendence Latvijā (un droši vien Igaunijā), un Latvijas gadījumā varam arī redzēt, kā šī latviešu īpatsvara sarukuma tendence korelē ar krievu pārstāvniecības pieaugumu Saeimā. Turklāt jāņem vērā acīmredzami Maskavas atbalstītā krievu partiju “konsolidācija”.

Jā, it kā Igaunijā krievu īpatsvars nav daudz mazāks par to, kas Latvijā. Tomēr, kā redzam, 2000. gadā mūsu situācija bija par gandrīz 8 procentiem “sliktāka” nekā Igaunijā. Un varbūt tas ir ļoti būtiski.

Lai paskatāmies uz Latviju 1995. gadā un 2011. gadā – starpība gandrīz tie paši 8 īpatsvara procenti.
Un tagad atcerēsimies, cik liela 90.gadu vidū bija krievu pārstāvniecība Saeimā…

Par Igauniju diemžēl neko daudz nezinu, tomēr, cik nu saprotu, Savisārs viņiem ir kaut kas vidējs starp Šleseru un Urbanoviču, tā ka vienu no lielākajām partijām Igaunijā – Centra partiju – diez vai var dēvēt par “igauņu partiju, par kuru balso krievi”. Atcerēsimies arī pirmsvēlēšanu skandālu Igaunijā, kad atklājās Maskavas finansu palīdzība Savisāram.

Bet ir vēl viens faktors. Pieņemu, ka igauņi no saviem pusbrāļiem somiem ir pārņēmuši “sisu” – izturību. Izturību pretoties krievu spiedienam.

Jūs, Dzeri, esat viens no tiem latviešiem, kuri pēc 10. Saeimas vēlēšanām bija ar mieru pakļauties krievu spiedienam – lai ņem viņus valdībā TĀDUS, KĀDI VIŅI IR.

Nē, manuprāt, ir jāiztur – ir jāparāda, ka kamēr krievi neatsakās no visas savas rūpīgi būvētās politiski ideoloģiskās konstrukcijas (okupācijas nav bijis-atņemta pilsonība-aizvainojums-tiesības pieprasīt krievisku Latviju), tikmēr viņiem jāstāv pie ratiem. Arī 11. Saeimā.

Lai viņi nojauc šo masīvo konstrukciju un kā indivīdi iekļaujas latviskajās partijās!

Bet mums jāiztur – SISU.:)

+20
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Sanšains 31.05.2011. 22.15

    ——
    Ir jāapjēdz reālijas, ir jāmaina apziņa/domāšana – nav kādi ”viņi”, ir Latvijas pilsoņi,kuri visi vienlīdzīgi likuma priekšā. Ir jābeidz vienreiz šo graušanu, laušanu, jaukšanu un demontāžu, šo nebeidzamo reformēšanu bez jēgas un sajēgas – beidzot tak jāķeras pie radoša un jēgsaturīga valsts attīstības darba?!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 23.08

    Nu, saprotu, saprotu, pie tā, ka latviešu īpatsvars sarūk, arī krievi vainīgi.
    Nez, ko viņi varētu izdarīt, lai latvieši dzemdē vairāk bērnus un nebrauc projām?
    Nebūtu mums pēc 20 neatkarības gadiem tāda ekonomiska situācija pēc latviešu 20 gadus ilgas valdīšanas, nebūtu tāda neticība latviešu politiķiem, pie kā tie politiķi paši vainīgi, tad arī dzimtu vairāk un projām tik daudz nebrauktu.
    Bet, vairāk nestrīdēšos, lai jau katrs domā, kā grib, saprast jau var, gribās jau, lai mēs būtu tie upuri, tādi balti un tīri, bet, vienalga kādi “viņi”, būtu pie visa vainīgi, elementārs psiholoģisks fenomens.
    Un, ja kādam Lembergs šķiet “patriotiskāks” un mīļāks par Urbanovicu, un kāds domā, ka Urbanovics valstij kaitējis vairāk, kā Lemberegs – gaumes lieta, es tā nedomāju, Urbanovics man pretīgs, bet, Lembergs ar viņa ZZS Saeimas marionetēm vēl pretīgāki.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gunasniedzina > Sanšains 01.06.2011. 18.36

    Jūsu analīzi par etnisko sastāvu vajadzētu papildināt ar datiem par galvaskausa izmēriem. Tad tas būs pavisam kaut kas pazīstams.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Santa Vanga 31.05.2011. 21.59

Paldies Žīgures k-dzei! Kā allaž- īsi, skaidri un precīzi. Domāju, ka par daudz esam koncentrējušies uz oligarhiem kā vienīgo ļaunuma sakni. Tik pat liels ļaunums ir cilvēki caur kuriem šo oligarhu intereses tiek realizētas- deputāti, kas, pie tam, devuši deputāta ZVĒRESTU. Visus šos stipendiātus vajadzētu identificēt un turpmāk turēt šāviena attālumā no nodokļu maksātāju naudas un valstisku lēmumu pieņemšanas.

+9
-1
Atbildēt

0

Dizzy 31.05.2011. 21.57

Pēdējā laikā diemžēl Hermanis izpaužas kā iepriekšējās sistēmas zelta puisēns.
Savādi, ka režisors šoreiz neatšķir spēli no patiesības – šī nu reiz bij tā reize.

+4
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Dizzy 31.05.2011. 22.19

    —–
    Pēc sasniegtā darba augļiem vajag spriest, jo ‘ne viss ir zelts, kas spīd’.
    Katrs brīvs cilvēks var brīvi izteikt savu viedokli – un ieteikt savu kandidatūru prezidenta amatam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 31.05.2011. 21.12

Ir pozitīvi, ka latviešu inteliģence iestājas pret “netīrajām spēlēm”, ko ir uzsākuši oligarhi pret Zatleru, bet gribētos redzēt ne tikai skaistas esejas un cerīgas runas, bet arī tiešu atbalstu un palīdzību Zatleram domātavas veidā. Ne visiem ir jāstājas partijās vai jāpretendē uz deputāta krēslu, bet inteliģences stingrās rokas trūkums V un NA ir tas, kas neļauj izcīnīt lielākas uzvaras kaujās un pēc tam spēt nest to karogu tālāk. Inteliģencei vienkārši ir jāsanāk kopā un jāpalīdz godīgiem politiķiem izstrādāt valsts virzības garīgo ietvaru, jo bez morālām vērtībām sabiedrība nespēs attīstīt demokrātiju un cīnīties pret naudasrausēju patvaļu.

+10
0
Atbildēt

0

Sanšains 31.05.2011. 20.31

Atkārtošos, bet tā kā tas nav pārāk bieži atkārtots…

Mūsu problēmas šķiet neizprotami noturīgas un lielas, kamēr vērā netiek ņemts krievu faktors. Arī šā brīžā sajūsmas virpulī tas paliek praktiski nepieminēts.

Īsi, bez niansēm sakot: lai Latviju attīstītu reizē LATVISKU (1) un GODĪGU (2), latviešu un integrēto cittautiešu vēlētājam jānobalso ar tādu balsu īpatsvaru, kāds normālās, nekolonizētās valstīs tiek prasīts tikai konstitūcijas maiņai.

Paskaidrošu: lai Saeimā pieņemtu jebkuru lēmumu un reizē izvairītos no “aizvainoto okupācijas noliedzēju” šantāžas, ir jāgūst pat lielāks atbalsts nekā konstitūcijas grozīšanai.

(a) Latvisko partiju mandātu skaits ir 71 (100 – 29 SC mandāti).
(b) Ja nobalso tikai vairākums no latviešiem (un integrētajiem cittautiešiem) – 36 madāti -, likums netiek pieņemts.
(c) Lai dabūtu 51 balsi Saeimā, jānobalso 72% (51 no 71) latvisko partiju deputātiem.

Tā bija, piemēram, ar izmaiņām Darba likumā, kas paredzēja aizliegt nepamatoti pieprasīt krievu valodas (“svešvalodu”) zināšanas. PAR šīm izmaiņām bija 36 V un VL deputāti.
VAIRĀKUMS no latvisko partiju deputātiem. Bet Saeimā – mazākums.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/saeima-atkal-noraida-priekslikumus-aizliegt-darba-devejiem-nepamatoti-prasit-svesvalodu-prasmi.d?id=38227037

Tāpat bija arī ar Šlesera izdošanu. Ja nebūtu krievu šantāžistu, Šlesers tiktu izdots. Un tā ir bijis vēl daudz reižu.

Mūsu situācija tiešām ir UNIKĀLA. Un, tikai tāpēc, ka vēlamies dzīvot tādu dzīvi kā citas Eiropas tautas, mums tomēr jāsaspringst kā nevienam citam. Tas nav viegli, tas gandrīz vai nav paveicams.

Apzinoties šo situāciju, varbūt mazāk šaustīsim sevi kā neko nespējošus un nevarošus. Spējam, tikai uzdevums pārcilvēcīgs.

+9
-5
Atbildēt

36

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 20.49

    Atkal vainīgi visi, tikai ne paši?
    Ja mums “latviskās” partijas tik ilgi nekalpotu oligarhiem, ja paši latvieši, kas ir pie varas, nebūtu tik viegli pērkami, tik bezprincipiāli, tik savtīgi, tik negodīgi, tad nekādi krievi netraucētu.
    Kāpēc Igaunijā, kur krievu nav daudz mazāk, viss ir OK?
    Kāpēc tur krievi balso par igauņu partijām?
    Tāpēc, ka redz, ka tur ir godīgi cilvēki, nevis zaglīgi pašlabuma meklētāji, kā mums.
    Mums jau latvieši vairs par latviešu partijām negrib balsot, a tu te atradi vainīgos.

    Un sīkāk nevar par tiem “krievu šantāžistiem”, kas neļāva izdod Šleseri?
    Tad gan viņi ir spēcīgi, ka varēja gan PLL, gan ZZS piespiest tā nobalsot.

    Nē, Hari, vainīga mūsu “sovoku” mentalitāte, kas te izplatīta gan krievu, gan latviešu starpā, mēs vispār vairāk līdzināmies tām valstīm, kas no mums austrumos, bet igauņi jau sen ir Skandināvijā, un redz, nekādi krievi tiem netraucēja.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 21.04

    Dzeris,
    Esmu dzirdējis, ka viens no punktiem ,
    ko igauņi iesaka Latvijas politiķiem –
    beidziet vienreiz baidīties no tiem krieviem…

    “Daļa šo tā saucamo robežvalstu ir nonākušas pie slēdziena, ka tā biznesa kultūra, kāda tiek īstenota uz austrumiem no Latvijas, ir pareizais ceļš. Diemžēl paliek iespaids, ka tieši šādu nostāju atbalsta 10.Saeimas vairākums.”

    Domāju, ka teiktais nebūt neattiecas uz SC iesaisti koalīcijā.
    (kaut kad)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 31.05.2011. 21.06

    @Haris
    Nepiekrītu. Vaina ir latviešu dubulmorālā, kas reducējas uz gadrīz absolūtu neuzticību. Cilvēki viens otram netic un arī nevēlas ticēt. Visi viens pret otru ir jauki, bet aiz muguras tur dunci. Šajā ziņā slāvi ir tieši – ja nepatīk, tad tā arī pasaka. Un to, ka vietējie krievi neabsorbē latvisko “sistēmu” ir skaidrs uzreiz – viņi vienkārši redz, ka tā “sistēma” nestrādā! Ja mēs varam parādīt, ka varam būt godīgi viens pret otru un viens otram uzticēties, tad varam panākt tādu pašu rezultātu kā Igaunijā, ka krievi pieņem to Skandināvisko modeli (protams vienmēr ir izņēmumi!)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 31.05.2011. 21.15

    Dzeri…:)Bet redz ko saka Lagzdiņš – tas pats, kurš izstājās no TP :)), par SC “…””Saskaņas centrs” līdz šim daudzās situācijās ir rīkojies pēc vecā komunistu lozunga: jo sliktāk, jo labāk. Ja “Saskaņas centrs” uzskatīs, ka viņu interesēs ir ievēlēt vāju, no oligarhiem atkarīgu prezidentu, tad atbalstīs Andri Bērziņu,” sacīja politiķis. Viņš norāda, kā līdz šim SC taktika ir bijusi pēc iespējas vairāk vājināt varu Latvijā, atbalstīt latviešu partiju lēmumus, kas tās kompromitē…”

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=317026:lagzdi-zzs-ir-izsmalcinti-zatlera-spdzintji&catid=72:politika&Itemid=95

    Tad, kam viņiem tas ir vajadzīgs, ja vienā zemē dzīvojam un vienu valsti mīlam, jeb viņiem ir savi plāni juz šo valsti? :)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 21.27

    igauņi iesaka Latvijas politiķiem –
    beidziet vienreiz baidīties no tiem krieviem…
    ___________________________________———-
    Tieši tā.
    Baidīties, pielabināties,nerkstēt un ņaudēt par 20cik tur procentu vēlētāju pārstāvību, kas beigu galā ved uz Libānas tipa demokrātiju ar etniski/reliģiskām kvotām.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 31.05.2011. 21.32

    lama. Labs:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 21.34

    Nu gan tu atradi autoritāti – Lagzdiņu, kurš LC, vēlāk TP sastāvā kalpoja valsts izzadzējiem ilgus gadus, būdams kurls un akls, un nu pēķšņi pamodies un atradis īstos vainīgos( tad, kad viņam Saeimā vairs nekas nespīdēja, piezīmēsim).
    Un ko tad darīja ZZS, PLL, bijsī TBLNNK – nemitīgi domāja, kā labāk valstij, to stiprināja, utt?
    SC strādāja opozīcijā, un nevienu dienu pie varas nebija, tā ka par visiem “sasniegumiem” varam pateikties “latviskajām” partijām, pārējais viss ir vistīrākā demagoģija un attaisnojumu meklēšana.
    To es saku bez kādas SC idealizēšanas, tāds pat mēsls jau ir, bet, pie varas viņi nebija.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 21.38

    lama,
    he he,
    nepatīk Tev “Libānas” demokrātija, nāksies iepazīt Kīnas…;)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 31.05.2011. 21.41

    dzeris49. …tā ka par visiem “sasniegumiem” varam pateikties “latviskajām” partijām, pārējais viss ir vistīrākā demagoģija un attaisnojumu meklēšana.
    ______________________
    Atkal tu dzen demagoģiju. Bez SC atbalsta kampēji bevarēja realizēt savus plānus – kaut vai gāzt Repšes valdību. SC atbalstīja pat Emša un Kalvīša mazākuma valdības.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 21.48

    dzeris,

    Lagzdiņš labāk būtu turējis muti. Atceros D-šovus un viņa naidu sejā, diskutējot ar E.Repši.
    Viltīgs lapsa. Pameta LTF un rikšiem uz LC (sākuma stadijā gan 1x piedalījās-uz 5. Saeimu) , tad uz TP.. saož, kur pilna sile…tāpat siles(politisko bankrotu) tukšumu un aiziešanu no politikas

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 21.49

    Atkārtoju – SC nav nekās pūkains, balts, nevainīgs, bet, galvenie vaininieki ir paši latvieši un viņu partijas.
    Taisni tās bija iniciatores viskaitīgākajiem likumiem, un visa izpildvara un tiesu vara bija to rokās, SC varēja ietekmēt vienīgi likumdevēju varu.
    Kamēr meklēs vainu visur, tikai ne sevī, nekas nemainīsies.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 21.49

    …SC strādāja opozīcijā, un nevienu dienu pie varas nebija,…
    ____________________________________
    Strādā pašvaldībās ar Šlesera partiju, ir balstījuši Kalvīša valdību ar savām balsīm …

    Vispār – šķīsti antioligarchi!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 21.52

    Markoni – mums te daudz lētticīgo, skaties, Lagzdiņš, Paegle, kas tur vēl, kas pēkšņi “atskārta”, kam kalpojuši, gandrīz vai varoņi, vienkārši jāsmejas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 21.54

    dzeris,
    Labs!
    :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 21.56

    , nāksies iepazīt Kīnas…;)
    _______________________________________
    Tibetas variantā vai Taivānas versijā(Taivānā jau ir aborigēni/nav ķīnieši/ par kuriem visi aizmirsuši).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 21.57

    lama “šķīsta” tikai jaunava Marija, bet, salīdzinot ar to, ko nodarījuši ZZS un PLL, SC tikai tādi amatieri, jaunākie izpalīgi. Ne viņi organizēja valsts nozagšanu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 22.00

    lama,
    “Libānas” demokrātija pieļauj Tev izvēlēties vienu no variantiem.:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 31.05.2011. 22.01

    dzeris49…Kur nut bez lētticīgiem, bet manuprāt saradušies daudz lētticīgo mednieki, kuri grib mums iesmērēt “pretoligarhu apvienību”, kura slēgusi līgumus ar Putina un Ķīnas kompartiju, kuri bija pret iestāšanos NATO, okupāciju uzskata par atbrīvošanu, šņauc degunu Latvijas prezidenta standartā, bremzē pret oligarhiem vērstu likumu izstrādāšanu un pat balso pret to izdošanu tiesībsargiem:))

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 22.03

    skaties, Lagzdiņš, Paegle, kas tur vēl, kas pēkšņi “atskārta”, kam kalpojuši, gandrīz vai varoņi, vienkārši jāsmejas..
    ______________________—
    … uz priekšu, nekautrējamies un turpinām loģisko ķēdi – pārspēsim Hermani!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 22.04

    .. izvēlēties vienu no variantiem.:)
    ______________________________________
    Bolīvijas nevar?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 31.05.2011. 22.10

    ..Ne viņi organizēja valsts nozagšanu.
    _______________________________________——–
    ja domājam,ka visi,kas “organizēja valsts nozagšanu” bija atrodami saeimā…..Saeima jau orķestris.Tik ne visi diriģenti tik spilgti eksponējās, kā teiksmainā trejādība.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 31.05.2011. 22.14

    Bolīvijas nevar?
    ========
    nē, nav pa ceļam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 31.05.2011. 22.15

    Nasing spešal!:
    Nepiekrītu. Vaina ir latviešu dubulmorālā, kas reducējas uz gadrīz absolūtu neuzticību. Cilvēki viens otram netic un arī nevēlas ticēt. Visi viens pret otru ir jauki, bet aiz muguras tur dunci.
    =====================================
    Nepretendēju uz to, ka šis, manis akcentētais faktors, izskaidro gluži visu.

    Bet, manuprāt, arī Jūs vienkāršojat un aizraujaties, noniecinot latviešus. Jāvērtē kontekstā – salīdzinot ar citām tautām -, un tad tas neizskatās tik slikti. Mēs gluži vienkārši par sevi zinām vairāk, savus trūkumus un grūtumus redzam biežāk, bet tas nenozīmē, ka arī citiem tādu nav.

    Un, galu galā, arī šeit “spēlē” tas pats krievu faktors. Cik gan daudzi “latviešu” uzņēmēji un “latviešu” politiķi īstenībā ir ļoti cieši saistīti ar tiem pašiem krieviem un pat Kieviju.

    Vai viss sliktais nāk no krieviem?
    Nē, viss ne. Bet ļoti daudz kas. Piemērs taču nav tālu jāmeklē – atcerēsimies savu vēsturi, salīdzināsim ar valstīm, kuras šī kultūra skārusi mazāk…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 31.05.2011. 22.33

    —-
    Atcerēties vajag – īpaši jau to vēsturisko laiku sauktu par Atmodu, kad tika kopīgi cerēts, darīts un solīts:
    ”(..)Mēs redzam nākotnes Latviju kā demokrātisku valsti, kurā visiem pilsoņiem neatkarīgi no to nacionālās un sociālās piederības, politiskās un reliģiskās pārliecības ir nodrošinātas vienādas tiesības. Latvijai jābūt humānisma valstij, kurā valda likums, ekonomiskā augšupeja un plašas garīgas kultūras attīstības iespējas jebkurai etniskai grupai”.
    (LTF 1989.g.31.maija aicinājums)
    – 2011.g. vainot cittautiešus par sasniegto ‘nasing spešal’ stāvokli valstī būtu augstākā mērā nekaunīgi. Varbūt nemeklēsim skabargu, bet spogulī savā acī ieskatīsimies?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 22.52

    O nē, spogulī skatīties mums nepatīk.
    Savās acīs baļķi neredzam.
    20 gadus – pie visa vainīgi krievi, un, izskatās, vēl 20 gadus to pašu bubināsim.
    Pa to laiku tautieši Lembergs, Šķēle, utt. iztīra mums kabatas, bet, mēs tik balsojam par viņu partijām, un vāvuļojam savu – krievi vainīgi ( dažam arī zviedri vai amerikāņi, pēc izvēles), tikai, ne paši.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 31.05.2011. 23.05

    Dzerim –

    Nu, laikam taču es neceru pārliecināt Jūs. Bezcerīgi.:)

    Tomēr, pieņemot, ka šo te visu izlasa arī kāds cits, atkārtošu vēlreiz:
    Ja balsotu tikai latviskās partijas, MĒS JAU TAGAD BŪTU TIKUŠI GALĀ AR OLIGARHIEM.
    Un acīmredzot “sovoku” mentalitāte latviskajās partijās ir MAZĀKUMĀ. Tā ka katrs pats var secināt, kur atrodas šīs mentalitātes dzidrais, skaidrais, bagātīgais avots.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > Sanšains 31.05.2011. 23.18

    vainiigi ir krievi, zviedri, amerikaanji, ebreji, rietumu latvieshi un tie, kas nav “cietushi kaa mees”, taapat, geji un Soross utml un taa pa vienam vien mees “atskaldam” to savu tautas dalju un tos savus sabiedrotos, kuri nezog, nekraapjas, miil so zemi. Paari paliek maza apdraudeeta un manipuleejama “peedeejo latvieshu” kopiena.

    Zatlers patieshaam ir devis iespeeju, un ka tu teici “kritiskos briizos vinjsh ir penjeemis pareizos leemumus”.
    “Vienkaarshais” uzdevums ir “atblokjeet” Latvijas demokraatiju no oligarhu kontroles. Vienlaikus ir jaadomaa, kaa muusu sabiedriibaa vairot lojaalu un godiigu cilveeku kopumu.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 31.05.2011. 23.23

    Neauglīga spriedelēšana – kas būt, ja būtu, kā būtu. Situācija ir tāda, kāda ir.
    Un arī, ja balsotu tikai latvieši, ilgu laiku LC, ZZS, TBLNNK, TP, PLL, ZZS bija nospiedošā pārsvarā attiecībā pret JL, kas bija vienīgā oligarhiem nekalpojoša partija, tā ka šis arguments absolūti garām.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Sanšains 01.06.2011. 01.09

    Es ar Dzeri :) Ja 20 gadus pie latviešu valdīšanas, latvieši nedzimst, jau piedzimušie nelaimīgi mūk prom no savas dzimtenes,tam nav nekāda sakara ar okupāciju,krieviem, 40.gadu, utml. Šitais kariņš man atgādina attavisko- maita Bērziņš ir labāks par maitu Berjozkinu,jo tomēr latvieša pase.:).Visai ticami, pēc pāris gadiem sāksim ievest smuki, valstiski, ukraiņus,filipīniešus, un vēl jebko citu.Pierunāsim,aicināsim.Tā vienkāršā iemesla dēļ,ka nav kam strādāt. Un kultūrekoloģiskā nozīmē, vietējie krievi pavisam drīz kļūs mūsu labākie draugi.:) Par SC, kā kremļa pirksteli,nav runa.Tas pavisam cits stāsts.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 01.06.2011. 14.31

    Markoni!
    Interesanti gan, ka JL biedrs aģitē par SC!
    Vismaz man atmiņā ir SC veiktās darbības par atbalstu Krā un Kar, kad tiem gribēja atņemt Gočas parakstītā līguma par parex privilēģiju atņemšanu(400 000 Ls mēnesī), tad gan tieši Sc bija šo privilēģiju atbalstītājs un kla’jš lobijs!
    Ne jau visiem ir vāja atmiņa, ja kas! ja iesiet kopā ar Sc zaudēsiet daudz vēlētāju balsu! To jums apsolu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 01.06.2011. 14.36

    Markoni!
    SC nesavtību un it kā tīro morāli gan varēs apliecināt Zelta tilta būve ar toreiz Dolgopolovu kā Atīstības komiteja svadītāju! Nu interesanti, kā Dolgopolovs gan kļuva par miljonāru?
    bez tam interesanti, ka Ušakovs uzvarot Rīgas domes vēlēšanās par partneri Rīgas domē gan neņēma PS, kura ieguva otro rezultātu, ne arī JL, kurš bija trešais rezultāts, bet gan izvēlējās tieši oligarhu Šleseru!
    varbūt vari atskatīties tik nesenā vēsturē!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Sanšains 01.06.2011. 17.05

    Pa to laiku tautieši Lembergs, Šķēle, utt. iztīra mums kabatas
    —-
    Lembergs ir augsta ranga kolaborants. Francijā tādus tiesāja (pārsvarā piespriežot nāvessodu), pie mums ceļ augstos amatos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 01.06.2011. 17.06

    Bet,
    atvaino, bet mani interesē- ko Tu pīpē???

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 01.06.2011. 18.30

    Markoni!
    Tu esi nepieklājīgs un lecīgs pupuķis! Kā jau iedomīgais no JL!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 01.06.2011. 20.03

    markoni. Kad trūkst Zanes atbalsta, Tev iet pavisam grūti:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Sanšains 01.06.2011. 20.21

    Jā, Ino!
    Lielāku murgu par Bet rakstīto:- “aģitē par SC” ,nav nācies lasīt kopš iegādājos datoru…tas bija 2002. gada Ziemassvētkos…:)
    /tāpēc jautāju – ko viņa lieto-kaņepīti jeb marahuānu…Lembergs uzcienāja, vai kā?/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 31.05.2011. 19.54

Tautai netīšām paveicās, ka prezidentam Valdim Zatleram dotajā situācijā pēkšņi bija izdevīgi kļūt par taisnības cīnītāju, …Jaunā Rīgas teātra režisors Alvis Hermanis.

Valsts prezidenta Valda Zatlera 28.maija runa noteikti ir labākā, kas dzirdēta atjaunotās Latvijas gados. ……. Tagad, kad ieskicēta iespējamā nākotne, uz kuru ejot daudziem atjaunotos ticība valstij, mostos griba darboties līdzi un varbūt pat vēlēšanās atgriezties no trimdas, dažiem liekas, ka tas darīts savtīgu iemeslu dēļ…
Saka Anna Žīgure.

Divi pretēj viedokļi, kuram tad no abiem mūsu tautas kultūras cilvēkiem galu galā ir taisnība? :)

+10
-2
Atbildēt

8

    ilmisimo > buchamona 31.05.2011. 20.09

    Divi pretēj viedokļi, kuram tad no abiem mūsu tautas kultūras cilvēkiem galu galā ir taisnība? :)
    ________________________________________
    Tam,kas strādājis diplomātiskajā dienestā.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > buchamona 31.05.2011. 20.21

    lama,
    Piekrītu. Viennozīmīgi. Kā rakstīja betijacelmale, labs mākslinieks nav sinonīms labam politiķim.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 31.05.2011. 20.28

    Nešaubīgi, Zatlerim tas bija izdevīgi, nu un, par ko tas liecina?
    Ka Zatlers to izdarīja tikai tāpēc?
    Ja tā ņem, visizdevīgāk Zatlerim būtu sēdēt klusu visus iepriekšējos gadus, nekaitināt mūsu Saeimas korumpēto un tumsonīgo vairākumu, bet, iespēju robežās, tam pakalpot, tā nodrošinot sev drošu pārvēlēšanu uz otro termiņu un bezbēdu dzīvi.
    Viņš tā darīja?
    Nē, nedarīja, kritiskos brīžos Zatlers pieņēma pareizos lēmumus, kas nebūt nevaroja viņa popularitāti valsts izzadzēju un viņu Saeimas pakalpiņu starpā.
    Tad kāpēc Hermanis apgalvo, ka taisni tikai savs izdevīgums bija Zatlera vienīgais motīvs?
    Šoreiz ne pārāk loģiski..

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 31.05.2011. 20.43

    Tad kāpēc Hermanis apgalvo, ka taisni tikai savs izdevīgums bija Zatlera vienīgais motīvs?
    Šoreiz ne pārāk loģiski..
    ——————————–
    Dievs ar viņu.
    Hermanis vienkārši nespēj distancēties no paša agrāk teiktā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 31.05.2011. 20.58

    Atgriežoties pie tā paša Hermaņa:
    Lasot pa vārdam viņa citātu, viņš jau nesaka, ka tas bija tikai Zatleram izdevīgi. Visi tā ieciklējušies uz to vienu frāzi, bet konteksts ir tāds, ka Zatlera ambīcija ļoti labi sakrīt ar sabiedrības interesēm un tas ir tas, kas padara šo situāciju unikālu – valsts amatpersona 100% apmierina sabiedrības gribu! Ja mēs palūkojamies atpakaļ, tad principā kaut kādus kolektīvos “čē-pē” iniciēja kaut kādas interešu grupas (piem. lietussargi, VVF par drošības jautājumiem, utt.), kas radīja to gribu sabiedrībā, bet šoreiz notiek viss pretēji – Zatlers iet ar sabiedrības nostāju pret oligarhiem.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 01.06.2011. 10.21

    Turklāt strādājis lieliski un labi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 02.06.2011. 01.11

    rinķī apkārt _..kuram tad no abiem mūsu tautas kultūras cilvēkiem galu galā ir taisnība?_
    ~~~
    labs aktieris un labs rezhisors vislabak zina kad iznakt zem prozhektoriem sarkana meteli.
    teatri no vinja ikviens var tikai macities.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 02.06.2011. 01.38

    dzeris49 _..kritiskos brīžos Zatlers pieņēma pareizos lēmumus, kas nebūt nevaroja viņa popularitāti valsts izzadzēju un viņu Saeimas pakalpiņu starpā.
    Tad kāpēc Hermanis apgalvo, ka taisni tikai savs izdevīgums bija Zatlera vienīgais motīvs?.._
    ~~~
    jaa, pienjema pareizos lemumus un rikojas nevis gaisu tricinaja, bet vareja ari tikai ar pirkstu pakratit – Damokla zobens kautkur karajas mata gala.
    par dzejniekiem un maksliniekiem, – ta nav profesija, tas ir dzivesveids, kads varbut teiks diagnoze. un, lielam maksliniekam lielas ekstravagances var piemist un Hermanim tas noteikti der un piestav.
    jautajums ir kapec vinja neordinarais viedoklis tika tirazhets IR lapa 2 dienas pirms prezidenta parveleshanas vai ieveleshanas, ja tas Hermanim netīšām nepaveicoties mats matam gala sakrit ar to pashu ko labprat teiktu Lembergs, Shlesers un Shkele.

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 31.05.2011. 19.23

Ja Latvijā divdesmit gadus pie varas būtu patiesi demokrātiski spēki…
—————————–
Mums Latvijā vispār nav demokrātisku spēku. Ne tikai pie varas nav bijuši, bet tādu gluži vienkārši nav. Atcerēsimies – plūkšanās par Latviešu biedrības namu, Žurnālistu savienību, pašreizējie kašķi Vienotībā… Kur kāda sliktāk piesieta manta, tur bars apkārt. Atšķirībā no Krievijas, kur vienkārši nozog vai nolaupa, pie mums darbojas inteliģentāk – atņem ar likumu vai normu, ar juristiem, ar bankām, ar sūdzībām…

Es domāju, ka vislielākā problēma Latvijā ir diletantu būšana. Labi komponisti veģetē Saeimā tā vietā, lai komponētu. Labi rakstnieki un dzejnieki brauc par sūtņiem tā vietā, lai sacerētu. Un pat ginekologi un ķirurgi nesēž slimnīcās, bet mētājas apkārt pārtaisīt pasauli.

Cik man zināms, viens demokrātisks uzņēmums ar labu biznesa praksi ir LATRAPS, bet es tuvāk nepazīstu. Mums te Latvijā vajag kādu labu speciālistu pie stūres. Varbūt par premjeru pasaukt to kungu, kurš LATRAPŠA lietas sabīdījis vai kādu līdzīgu sameklēt?

Trīs lēnie divplākšņi Ilmārs R., Valdis D. un Andris V. jau nekur tālu mūs neaizvizinās, vismaz kamēr viņi pie finanšu stūresrata sēž un pašiem labi tāpat, jo stjuartes pašus pabaro godam un izklaidē teicami. Un viņi jau nu nemaz nav ne oligarhi, ne despoti. Viņi ir demokrāti. Bet ar to vien nepietiek. Viņi neprot ieslēgt nākamo ātrumu. Bet ja gribam dzīvot līdzīgi tiem platuma grādiem, kur valda Rietumu demokrātijas tradīcijas, ar pašreizējo ātrumu ir stipri par maz.

+8
-8
Atbildēt

0

dro 31.05.2011. 19.11

Daļa šo tā saucamo robežvalstu ir nonākušas pie slēdziena, ka tā biznesa kultūra, kāda tiek īstenota uz austrumiem no Latvijas, ir pareizais ceļš. Diemžēl paliek iespaids, ka tieši šādu nostāju atbalsta 10.Saeimas vairākums.
_____________________
!!!:)

+12
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 31.05.2011. 19.09

No zoodārza izbēdzis Zatlers – to robu steidzami jāaiztaisa ar meijām!

0
-8
Atbildēt

0

ilmisimo 31.05.2011. 19.01

Nav pārāk daudz to žurnālistu un ekspertu, par politiķiem nemaz nerunājot, kuri būtu centušies analizēt Valsts prezidenta runas būtību. Tā vietā šķīst siekalas ap iemesliem vai ieganstiem, kas šo runu izraisījis „tieši tagad”…
—————————————————
Ņaudētāju koris meklē jaunus veidus kā dzīvot pa vecam.

+29
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam