ZZS tagad atbalsta Šlesera kratīšanu, Dombrovskis izsniedz “dzelteno kartīti”

94

Komentāri (94)

Edzs 31.05.2011. 21.16

Dzeltenas Kartites.
Lemberga noluks ir valdibas vaditaju pazemot un tas vinjam izdodas. nemaz ne tik sen atbildot uz ZZS patvaljigu ricibu Dombrovskis neatrada neko labaku ka uznjemties vienpusejas saistibas turpmak nenakt ar pazinjojumiem kas nebutu saskanjoti ar ZZS.
tagad vinsh parada ZZS dzeltenu kartiti, tie par cik tas nav ar tiem saskanjots paradis shim videjo pirkstu, nu un kas talak? ja nesis vel kartites dabus preti legzdinjzhestu..
apburtais loks. tas beigsies reize ar stipendijam ja ZZS galveno merkakji briti notiesas, uz Janjiem ir noklausishana, bet tik atri tas neies.
vakar Lembergs pabija 2 televizijas, LTV1, LTV7, tagad vinsh paradis ka var pilniba paralizet valdibas darbu.

+1
0
Atbildēt

0

kkukuu 31.05.2011. 01.01

Es loti gaidu radikalas parmainas Latvijas politiskaja vide!
Augusts sak liferet…..sacis melot acis skatidamies,jo macas no lemberga skolas….Ieputiet man lipa!
ZZS deputatu bezkauniba aug auguma.Jautajums cik ilgi jus ta noturesieties vavulojot shodien vienu pec grutas nakts miega otrus murgus!

0
0
Atbildēt

0

ievuliitis 30.05.2011. 21.58

Es nesaprotu kāpēc tiek tiražēts mīts par to, ka abas prokuratūras vēstules ir ar pretējo nozīmi? Kalnmeiers tak paziņoja, ka var dokumentāli pierādīt, ka gan pirmajā, gan otrajā vēstulē bija atbalsts KNAB lūgumam ļaut veikt kratīšanu.
Pareizāk sakot, es saprotu, kāpēc tie meli tiek izplatīti, bet es nesaprotu – kāpēc tie no koalīcijas partneriem netiek tūlīt pat nosaukti atspēkoti.

+3
0
Atbildēt

0

Uldis Kaldre 30.05.2011. 19.30

Zatleram bija nepieciešami 4 gadi, lai nosauktu lietas īstajos vārdos. Cik laika vajadzēs Dombrovskim? Varbūt vispār nesaņemsies? Neļaus jaunups?

+1
-3
Atbildēt

0

roga 30.05.2011. 18.59

Parasti jau tie kuri nav iepazinušies ar visiem dokumentiem atturas.
Un žēl tos, kas šīm muļķībām tic.

+1
-3
Atbildēt

1

    ievuliitis > roga 30.05.2011. 22.01

    Viņu pienākums ir iepazīties. Par to mēs viņiem algas maksājam. Un, ja nesaprot, gan frakcijā ir konsultanti, gan saeimā ir juridiskais birojs, kura pienākums ir paskaidrot muļķiem lai saprastu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 30.05.2011. 18.58

Tomēr izskatās ka viss iet uz to ka Zatlers attsauks referendumu !
Izdarīs nopietnas izmaiņas Satversmē,kas saistās ar imunitāti un tiesībsargajošām iestādēm(lieāku neatkarību no politikas) un tad būs i vilks paēdis un kaza dzīva,bet ar nosacījumu ja Zatleru pārvēlēs(kā uzraugu Saeimai) !
Jo šajā referendumā neviena partija nebūs ieguvēja jo tad nākošā Saeima būs vairāk sadrumstalota ja nu vienīgi uz skatuves neparādas Zatlers Vienotībā vai ar savu partiju,kur sava vieta atrastos Sudrabai !

0
-7
Atbildēt

2

    dro > Agnese Lûse 30.05.2011. 20.18

    Nosapņoji vai pēti zvaigznes kā Lelle?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lindapastare > Agnese Lûse 30.05.2011. 20.25

    Cik man zināms – atsaukt nevar. Kauliņi ir mesti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

aguslens 30.05.2011. 18.16

Melot jau nu ar mēru vajadzētu tiem pseido zaļajiem zemniekiem. Izgaismoja savas patiesās vērtības pilnā mērā.

+1
0
Atbildēt

0

Sanšains 30.05.2011. 18.08

Neko jaunu nepateikšu, bet nepateikt nespēju: atbaidoši glumi radījumi. Zaļi tādi.

Nudien, laikam starp Latvijas partijām (ieskaitot krievus) neviena cita nav tik bezprincipiāla. Pat alkatīgie ierāvēji no PLL ir mazliet, mazliet vieglāk izturami.
Hm, ja neskaita Šleseru – no tā ieraudzīšanas gan galva sāk sāpēt momentā.:)

+7
0
Atbildēt

1

    Edzs > Sanšains 30.05.2011. 23.52

    akurat manas sajutas.
    Zalanam ar Kuchinski ir cilveku vaibsti un tos var pat klausities, Skjele ir ljaunais demons ar baigo harismu, Shlesers ir superaktivs rausejs kuru skatot vien metas nelabi, raudashana neiezhelina.
    tachu pat tie PLL sliktakie nav salidzinami glumajam, meligajam un izaicinoshi bezkaunigajam Ventspils merkakjim un vinja zemcilveku bandai kas ir atbaidoshi, arpus jebkadas cienjas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 30.05.2011. 17.03

Kārpies, August, nu ir sūdi:
Mūs ir apsēduši jūdi.

+4
-1
Atbildēt

1

    dro > kkristaps 30.05.2011. 17.18

    August, kā ar jūsu prezidenta kandidāta viesu namu? Vai kārtējās dziļās pārdomas vai dziļa …

    +6
    0
    Atbildēt

    0

edmunds_miluns 30.05.2011. 16.54

Kā Jums, cienījamie, IR.LV lasītāji šī spīdošā ideja? :)

Delfu komentārs:

lausks, 30.05.2011 16:50
tagad tikai gaidam jaunu partiju apvienību- Par Labu Zaļu Latviju, kur būs apvienojušies visi caurkritušie, lai ar to mazumiņu savu draugu uzpirkto bomžu un tamlīdzīgu palīdzību saeimā tiktu vismaz spicīte :DD
==========

+8
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 30.05.2011. 16.52

pieminekļu apgaaniitaajs ar savu sarkano trubas partiju naaviigi paarreeķinaajušies , šitaa ņirgaašanaas par valsti ar Minhauzena ideju paliidziibu var viņiem beigties traģiski …

+4
0
Atbildēt

0

JanisDravnieks 30.05.2011. 16.44

Kā tāda Zariņa govs

+7
0
Atbildēt

0

marčiks 30.05.2011. 16.39

Brigmanis beidzot pats atklāti atzīst, ka ZZS ir valstij bīstama partija, jo parlamentā balso par likumiem / lēmumiem, neiepazīstoties ar to saturu, tātad nesaprotot, par ko vispār balso.

+14
-1
Atbildēt

0

dro 30.05.2011. 16.36

Viņš norādīja, ka ZZS deputātiem nebija pietiekoši daudz laika, lai iepazītos ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sniegtajiem materiāliem, kā arī prokuratūras vēstulēm.
__________________
Ar ko tad bija tik aizņemti? Stādīja rāceņus Puzē? Ja tik tizli, tad nav ko līst saeimā.

+9
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 30.05.2011. 17.15

    Ar ko tad bija tik aizņemti? Stādīja rāceņus Puzē?..
    ________________________________
    Izšuva kardinālu mantijas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dro 30.05.2011. 16.30

Lagzdiņa sveiciens dienesta biedriem: “ZZS rīcību, no kuras bija atkarīga Zatlera ievēlēšana, es nodēvētu par filigrānu, izsmalcinātu politisko spīdzināšanu. Zatleram sākumā tika dotas cerības, kas ar katru dienu tika mazinātas, – tā bija ņirgāšanās par Valsts prezidentu,” sacīja Lagzdiņš.
Lagzdiņš ir pārliecināts, ka Zatlers prezidenta amatā uz otro pilnvaru termiņu netiks ievēlēts un lielākais jautājums pašlaik ir, vai ievēlēs Andri Bērziņu? Atbildēt uz to varot vienīgi “Saskaņas centra” Saeimas frakcijas vadītājs Jānis Urbanovičs. “”Saskaņas centrs” līdz šim daudzās situācijās ir rīkojies pēc vecā komunistu lozunga: jo sliktāk, jo labāk. Ja “Saskaņas centrs” uzskatīs, ka viņu interesēs ir ievēlēt vāju, no oligarhiem atkarīgu prezidentu, tad atbalstīs Andri Bērziņu,” sacīja politiķis. Viņš norāda, kā līdz šim SC taktika ir bijusi pēc iespējas vairāk vājināt varu Latvijā, atbalstīt latviešu partiju lēmumus, kas tās kompromitē.

+10
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 30.05.2011. 16.34

    ..SC taktika ir bijusi pēc iespējas vairāk vājināt varu Latvijā, atbalstīt latviešu partiju lēmumus, kas tās kompromitē.
    _________________________________
    SC jau neko nezaudē, ja balso par Bērziņu.

    Tautudēlu/meitu partijas gan.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

baibabruvele 30.05.2011. 16.27

Nav slikti. Nākamais solis – Šlesers, Šķēle un Lembergs apsola pilnībā sadarboties ar tiesībsargājošām iestādēm, atzīstas pastrādātajos noziegumos un cer, ka tiesa ņems to vērā un mīkstinās sodu.

+7
0
Atbildēt

1

    janis_novicans > baibabruvele 30.05.2011. 16.47

    Un visas ofšoru naudiņas ieskaita Valsts kasē :) Sapnis vasaras naktī :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ilmars_slapins 30.05.2011. 16.23

varēja pateikt vienkārši, ka visa zzs frakcija sajauca balsojamās pults pogas.

+8
0
Atbildēt

0

mxblack 30.05.2011. 16.08

Saprotama lieta, kad maizestēvs rīkojas viņu vietā, tad kāda vairs tur domāšana. Atliek pildīt tikai maizestēva pavēles, lai nezaudētu stipendijas. Bet nu, kad dabūja pa zobiem, nu kažoks ir uz otru pusi, jo dikti jau patīk sēdēt tajos Saeimas krēslos un saņemt naudu no visām pusēm. Tikai pēdējie nelieši un savas zemes nodevēji var balsot par šo pērkamo divkošu bandu un par viņu maizestēvu. Atraduši īstos saimnieķeļus sev uz kakla, bet faktiski tas ir blēdīgu radījumu bars, kuru vada nenotiesājams kriminālnoziedznieks. nenotiesājams tādēļ, ka valstī ir šādas pērkamas partijas kuras to atbalsta. Bet Šlesers turpina iesākto kopā ar viņu maizestēvu.

+10
0
Atbildēt

0

photocom 30.05.2011. 16.07

IR redakcijai

vai nevarētu pielikt savu kuslo roķeli
lai daļēji izpirktu pagātnes grēkus

un organizēt uzsaukumu IRā
twiterī visur
Zatlera kunga atbalstam

Es arī ietu ceturtdien no rīta uz Saeimu
bet esu patreiz slimnīcā

cieņā
BugOrs

domubiedrus lūdzu pievienoties

+16
-1
Atbildēt

7

janiso22 30.05.2011. 16.05

Kādi muļķi! Tas ir vienkārši fantastiski – KAS PAR ZZS BALSO VISPĀR? “Man tā sanāca” – kaut kas neticams, kur mēs dzīvojam!

+8
0
Atbildēt

0

Santa Vanga 30.05.2011. 16.03

Hamelionu Rotaļas. 4653.sērija

+5
0
Atbildēt

0

ilmisimo 30.05.2011. 16.00

ZZS kardināli maina viedokli………….
_______________________________—–
Windavas pāvesta kūrija?

+3
0
Atbildēt

0

disassociative 30.05.2011. 15.53

Nez kura no partijām šoreiz nopirks Stendzenieku un kurā brīdī sāks parādīties Stendžas ieteiktie risinājumi, lai dabūtu pie varas veco kampēju varzu? Ka tik ne Stendzenieka padomus sāk izmantot ZZS, lai saglabātu varu arī turpmāk? Nez vai TP un Šleseram šoreiz pietiks naudas apmaksāt dārgāko Latvijas demagoģijas meistaru?

+2
0
Atbildēt

2

    putekliic > disassociative 30.05.2011. 16.00

    Stendzenieks jau sen ir norakstīts. PLL “panākumi” 10.Saeimas vēlēšanās parādīja, ka sūdu par pīrādziņu vairs nevar uztaisīt. Viņš sevi ir dirkreditējis, pat, ja ir spējīgs uz principiāli ko citu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > disassociative 30.05.2011. 16.53

    andrej, nu nez vai… To sūdu uz kociņa viņš uztina tīri veiksmīgi. Daļa lētticīgo jau kuro reizi šito mantu ielaizīja un pat neapvēmās! Kā gan citādi tie demagogi saeimā iekļuva?!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 30.05.2011. 15.48

Pretīgie glumie hameleoni no ZZS. Brigmaņa bildi ārstiem būtu jāizmanto vemšanas zāļu vietā. Lēti un, cerams, bez blaknēm.

+10
0
Atbildēt

0

Dmitry 30.05.2011. 15.40

Kādus tik attaisnojumus viņi neatrod! Nekaunīgi!

+3
0
Atbildēt

0

atispraulins 30.05.2011. 15.31

Ož pēc priekšvēlēšanu kampaņas. “Jā mēs jau gribējām bet nesanāca… mēs esam balti un pūkaini, balsojiet par mums!” Ellē ratā viņus!

+8
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 30.05.2011. 15.28

ko ta Hūte atkal sashēmojis..un par kādu cenu?

+2
0
Atbildēt

0

buchamona 30.05.2011. 15.28

Ir vērts izlasīt Lagzdiņa teikto par ZZS,

“….ZZS Saeimas frakcijas vadītājam Augustam Brigmanim un Ventspils mēram Aivaram Lembergam (“Latvijai un Ventspilij”) ir absolūta kontrole un noteikšana par ZZS deputātu rīcību. “Tāda kontrole un noteikšana nav nevienai citai Saeimas partijai un frakcijai. …”

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=317026:lagzdi-zzs-ir-izsmalcinti-zatlera-spdzintji&Itemid=93

+9
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 30.05.2011. 15.26

“Tā vienkārši sanāca, ” sacīja Brigmanis, norādot uz divām prokuratūras vēstulēm un uzsverot, ka ZZS neesot nekāda pamata pasargāt Šleseru, “mēs viennozīmīgi balsotu par Šlesera izdošanu.” – domājošie vēlētāji jau sen zin, ka tad, kad tika dalīts kauns, Brigmanis un viņa tā saucamie zemnieki un tā saucamie zaļie nav bijuši mājās. Trakākais ir tas, ka arī tagad, uz ārkārtas vēlēšanām (ceru, ka tādas būs!) atradīsies muļķi, kas par viņiem joprojām balsos!

+15
0
Atbildēt

3

    egils_krastins > kristaps_drone 30.05.2011. 16.07

    Tipinj, tie nav muljkji. Vinji ir tie, kuri barojas no shiem ZZS politikjiem. Bet ja labumu vairs nebuus, arii balsotaaju vairs nebuus. Simple…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 30.05.2011. 16.35

    >tarax-tara Nu diez vai nu visi ZZS vēlētāji barojas no šīs partijas – tik daudz barotavu šajā valstī nemaz nav, bet elektorāts viņiem ir tiešām liels. Tur jau daudzi apmuļķotie zemnieciņi, kas tālāk par partijas nosaukumu nav izlasījuši, un pensionāri balso par viņiem, un tantiņas, kas Lembergam ziedus nesa uz cietumu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > kristaps_drone 31.05.2011. 14.57

    Tipiņ, Tev taisnība, jo ļoti pat neinformēts ir tieši ZZS vēlētājs. Jāmēģina viņus informēt! Vismaz tie , kurus es zinu, kas balsoja par ZZs, vairs par ZZs nebalsos. Protams, ka tādus zinu maz…, bet tomēr kāds % atkritīs, tas nu ir skaidrs un to saprot arī paši ZZS!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Marija 30.05.2011. 15.25

ZZS uzsāk nākamās saeimas vēlēšanu kampaņu un tāpēc kardināli maina viedokli par atbalstu Šlesera izdošanai.

Vējrāžu ordeņu kapituls nākamajā sēdē skatīs iespēju apbalvot bij. kompartijas sekretāru Brigmani sakarā ar izcilu spēju līgoties no mazākās vēsmiņas politiskās rūgšanas burbuļos.

+12
0
Atbildēt

0

lindapastare 30.05.2011. 15.24

Kas ir šie mistiskie “ZZS kardināli”, kas nu pēkšņi ir mainījuši viedokli? :)

+5
0
Atbildēt

1

disassociative 30.05.2011. 15.22

ZZS prezidenta kandidāts Bērziņš pirms tam paziņoja, ka viss kārtībā, nevajadzēja izdot Šleseru. ZZS tagad paziņo, ka būtu balsojuši pretēji. A kā būtu balsojis Bērziņš, ja godīgi pildītu savu pienākumu un godīgi balsotu? Pret?

+12
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > disassociative 30.05.2011. 16.21

    A kā būtu balsojis Bērziņš, ja godīgi pildītu savu pienākumu un godīgi balsotu? Pret?
    __________________________________
    A kā balsojis?
    B- kardināli.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 30.05.2011. 15.22

Esmu diezgan drošs, ka lembergs patiesībā ir tīri priecīgs, ka viņam pievienojies šlesers, es te domāju, nonāk uz apsūdzēto sola. Vismaz būs kāds draudziņš ar kuru kamerā parunāties.

+7
0
Atbildēt

0

piziks 30.05.2011. 15.19

ZZS-am tokš termins KARDINĀLI tik tuvs un mīļš: pelēkie kardināli, hūtainie kardināli…

+7
-1
Atbildēt

0

egils_krastins 30.05.2011. 15.19

Brigmanis atbildēja, ka viņš esot “pārdomu pilns”, vai viņam pašam un šajai Saeimai ir morālas tiesības apstiprināt prezidentu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu tas Brigmanis tacju nav normaals!
Kad jaabalso par kratiishanu, nebij laika apdomaaties, kad jaabalso par prezidentu – peeksnji par moraali saacis domaat.
Ja tik ilgi jaadomaa, ja tik slikti ar aatru reakciju, tad Saeimaa straadaat nevar. Tad ir jaamaina profesijaun no politikas jaaaiziet, punkts!

Brigmani, ceturtdien draudziigi nobalsojiet par Zatleru un buusiet riikojushies ljoti pareizi. Taas ir ne tikai tavas tiesiibas,tas ir tavs moraalais pienaakums – ljaut V.Zatleram turpinaat labi iesaakto darbu!
Peec tam vari doties pensijaa, un domaat ilgi jo ilgi, pirms pienjem kaadu leemumu.

+12
0
Atbildēt

0

valdis 30.05.2011. 15.18

Kaut kā nav dzirdēts, ka seifs būtu vaļā. Vai tā atvēršanai arī būs nepieciešams balsojums?

+4
0
Atbildēt

1

    Pauls Puķītis > valdis 30.05.2011. 15.19

    Jutai būs jāved uz Ventspili rudais Ēriks…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 30.05.2011. 15.14

Lembergs sapratis, ka ar šo balsojumu ZZS var zaudēt daudzus vēlētājus, jo tie, kas balso par ZZS, absolūti obligāti nav Šlesera fani.
Bez tam Lembergs tagad ilgi domās, kā viņam labāk – vai, lai Zatleris kļūst par prezidentu, vai riskēt, to izbalsojot, bet, ja Zatlers pēc tam nodibinās jaunu partiju, Lembergs var tur zaudēt daudz savu vēlētāju, un riskē ar politisko varu.
Es tagad Zatlera vietā skaļi paziņotu, ka, ja viņu neievēl par prezidentu, viņš to izdarīs.
Patreiz Zatlers ir zirgā, neizmantot šo momentu – lielākā muļķība.
Ir ko padomāt hūtainajai žurkai.

+19
0
Atbildēt

14

    Pauls Puķītis > mary75 30.05.2011. 15.18

    Es domā, ka Zatlera partija ir mīts ko kultivē Lembergs kā savu alibi un nekas vairāk. Domāju, ka Zatlera kungs partiju nedibinās.
    /domāju, ka būtu vēlams ierindas latvietim nejaukt galvu/
    :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.05.2011. 15.25

    markoni – Ja viņu izbalso, viņam tas būtu jādara, ja viņam svarīgi, lai nākamā Saeima būtu normāla.
    Viņš varētu savākt daļu no visu tagadējo partiju, izņemot VL, elektorāta, + tādus, kas nezina, par ko balsot, vai vīlušies visos, arī SC balsis, jo krievvalodīgo starpā ir ļoti liela nepatika pret Urbi, it sevišķi pēc pēdējā balsojuma.
    Un es saku, pat, ja viņs to nedarītu, viņam jāsaka, ka darīs, tas pavairotu viņa iespējas tikt pārvēlētam, jo no jaunas partijas Lembergam, SC, ( jo par Z varētu balsot arī daļa krievvalodīgo) ZZS būtu vairāk bail, kā no Zatlera kā prezidenta.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > mary75 30.05.2011. 15.29

    @Markoni: Man gan otrais variants vairāk patīk. Un tā būtu nevis “vēlētāju galvu jaukšana”, bet tieši nevēlētāju galvu jaukšana, resp., tādējādi vēlēšanās iesaīstītos daudzi no tiem 30%, kuri līdz šim vēlēšanās nav piedalījušies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 30.05.2011. 15.30

    >dzerim
    “jo krievvalodīgo starpā ir ļoti liela nepatika pret Urbi” – Kas viņiem nepatīk urbī, viņš taču tik ļoti cenšas sava elektorāta labā?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 30.05.2011. 15.31

    Izklausās loģiski, bet ZZS elektorāts nav apveltīts ar loģiku un spriestspēju. Piekrītu DB Kažam, kurš aprakstīja vienā pārraidē “Lemberga fenomenu”…
    /un piekrītu Kurmītim- (100. pantā), ka ZZS elektorāts ir “mazkustīgs”

    Tā kā – domāju- atliek rast apstākļus, lai ZZS paliktu opozozīcijā, tas būtu tuvākais uzdevums…

    /ne jau šajā Saeimā/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.05.2011. 15.34

    Tipiņš – Kas, tu domā, ka krievvalodīgo starpā nav normāli cilvēki, kas neredz, kas ir Urbis, un ko viņš atbalsta?
    Pietiekami daudz, bet, viņiem īsti nav par ko balsot.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    edmunds_miluns > mary75 30.05.2011. 15.35

    dzeris49, piekrītu Jums!

    Nezinu, vai Zatlera kungs lasa IR.LV komentārus, bet, ja viņš spers, es domāju, ka pareizu soli, un veidos jaunu partijua, tad ar sekojošiem nosacījumiem būs ļoti labi rezultāti:
    1. Tikai profesionāļi, kas ir pierādījis sevi noteiktā sfērā.
    2. Nedrīkst būt neviens no iepriekšējām Saeimas deputātiem, vai kāds kas kaut drusciņ ir vēsturē sasmērējies.
    3. Nevienu bijušo kompartijas, vdsk darboni.
    4. Turpinot, trešo punktu, vēlams cilvēkus, kas ir dzimuši ne agrāk kā 1970. Paskaidrošu kāpēc. Tāpēc, ka domāšana nav tik samaitāta kā tiem kas PSRS ir ilgāk dzīvojuši.
    5. gan jau ka var vēl turpināt.

    Nav viegls uzdevums, bet mērķis ir cēls – sakārtot reiz dzīvi Latvijā!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 30.05.2011. 15.48

    agrunte,

    Es principa pēc un pēc loģikas nevaru atbalstīt “vēl kādas partijas dibināšanu”…vai nav tomēr pienācis laiks apstāties , vai iedarbināt samazināšanas mehānismu, to mēģinot radīt(mehānismu)
    /esmu parliecināts , ka Prezidents var “plecu pielikt”, lai darbs uz priekšu ripo arī bez “savas partijas”.
    :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 30.05.2011. 15.55

    >Dzerim
    Ceru, ka krievvalodīgo starpā ir normāli cilvēki. Bet man grūti iedomāties, ka normāli cilvēki varētu balstot par tādu publiku, kas vairumā savākušies zem SC jumta. Urbis vēl nav tas pretīgākais, kas tur ir.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 30.05.2011. 16.02

    >hardisk
    “Turpinot, trešo punktu, vēlams cilvēkus, kas ir dzimuši ne agrāk kā 1970. Paskaidrošu kāpēc. Tāpēc, ka domāšana nav tik samaitāta kā tiem kas PSRS ir ilgāk dzīvojuši.” – te nu gan atļaušos kategoriski iebilst! Tā ir diskriminācija pēc vecuma – tas ir rupjš cilvēktiesību pārkāpums :o) Dzimšanas gads nebūt nav noteicošais, jo ir pietiekami daudz tādu, kas nav pieredzējuši vispār (vai, vismaz, apzinātā vecumā) okupācijas laikus, bet domāšana viņiem ir tāāādaaa… Pat šeit IR komentētāju vidū nereti gadās gados jauni ar tāāādu domāšanu…Un šeit ir pietiekami daudz tādu, kas dzimuši agrāk par 1970, bet ar domāšanu ir viss kārtībā!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.05.2011. 16.02

    Tāpēc jau saku, ka daļai nav par ko balsot, ne jau visi balso par SC.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 30.05.2011. 16.18

    No malas un ka veletajs: No kurienes tada iluzija, ka atradisies princis balta zirga, kas te visu sakartos? Nepietiek ar visiem tiem grabekliem, kas kops neatkaribas nodibinasanas jau salauzti apkart metajas? Lai rastos kas kvalitativs, tam ir JAIZAUG! No neka un uz baltas vietas nekas sai pasaule nevar rasties. Ja par SC nakamajas velesanas bus viennozimigs vinu elektorata atbalsts, tad kas notiks ar apvienoto V, VL, pamesto ZZS un PLL elektoratu, ja izvelei tiks piesviests vel viens siks kaulins?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 30.05.2011. 17.00

    Nu nu!
    Mans kaimiņš, kurš vēlēja par lembergu, tagad domā citādi!!!!
    Urā! paldies vakar Nelijai Ločmelei! Viņas piedalīšanās LTV diskusijā atvēsināja kaimiņa mīlestību pret lembi!
    Žetons Nelijai.Sodien iedevu kaimiņam lai palasās IR žurnālu, kurā aprakstīts kā Lembis ar savu kristīni Krasovsku izkaro līdzekļus Ventspilij!!! Nelijai uzticas un žurnāla IR informāciju arī lasīs! tas ir arguments. Man vēl divas dāmas , kas balsoja par lembi jāapgaismo: viena jau palika šauboties, bet ar otru parunāsu ceturtdien un pamatīgi!!!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 30.05.2011. 22.29

    Nav nekāds nu nu.
    100.panta balsošanas rezultāts to apliecina. Diemžēl tā ir, ka tauta, kā teica Veinbergas kundze iepriekšējā raidījumā, ir 1.klases līmenī…;(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 30.05.2011. 15.11

Velk uz “korķi”, lasot kādu ziņu – ko domā Brigmans…;D

+15
0
Atbildēt

0

disassociative 30.05.2011. 15.09

Kas tad nu? Vai saprata, ka ārkārtas vēlēšanās varētu aiziet pa skuju taku un ātri, ātri jāatgūst puķu tantiņu uzticība? Sak, kļūdījās dēliņi, nu nekas, turpmāk būs godīgāki?

+21
0
Atbildēt

0

tetrapack 30.05.2011. 15.06

Nu, ar Šleseru nokavējāt, gadās. Bet nekas, varbūt tagad parādiet savu jauno nostāju un sarīkojiet balsojumu par Lembergu vai Vilnīti?

+23
0
Atbildēt

0

edmunds_miluns 30.05.2011. 15.06

Vājprāts!!! Būtu vismaz turējušies līdz galam. Teātris!

+15
0
Atbildēt

0

buchamona 30.05.2011. 15.04

“Tā vienkārši sanāca, ” sacīja Brigmanis..++++ bet vilciens pa to laiku ir aizgājis, perons tukšs, tikai papīra driskas vējš dzenā pa laukumu :))

+26
0
Atbildēt

0

Edīte Kostigova 30.05.2011. 15.04

Поздно Маня, пить боржоми, когда почка отвалилась

+29
0
Atbildēt

0

Janis 30.05.2011. 15.04

Vai tik kāds nav nobijies ko? :)

No 100 cilvēkiem 2/3 balsotu par Valdi, vai Tu arī? :) http://twtpoll.com/r/xy438d

+3
0
Atbildēt

0

Liene Perevalova 30.05.2011. 15.02

Nožēlojami.

+30
0
Atbildēt

8

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam