Visi ir prom un gaisma ir izslēgta

100

Komentāri (100)

Aigars 20.05.2011. 00.14

Visu sapratu, tikai ne to, kapēc šajā rakstā bija jāiepin arī Edgars Kots.
Var, protams, piekrist, ka viņa reputācija ir ar traipiem, bet tam nu gan es nepiekrītu, ka viņš nav personība, Sen Latvijas Televīzija nav bijis tāda vadītāja, kurš ne tikai domā par saimniecību, bet arī cenšas savas kadences laikā kaut ko paveikt ar satura palīdzību, Ne visiem šie viņa uzstādījumi ir un būs pieņemami, bet viņa iestāšanās par noteiktām vērtībām un principiem notiekti ir cieņas vērti. Viņš nav kā Zatlers, kuram forma svarīgāka par saturu, kad gatavība izpatikt visiem utt.

0
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 19.05.2011. 18.18

Teorētiski varētu pie viena galda nosēsties pie varas esošie un labi nopelnījušie (Lembergs, Šķēle, Šlesers un citi) un nolemt sākt visu no baltas lapas, valsti sakārtojot…
_____________________________________________________
Teorētiski seski un zebiekstes varētu sanākt un nuolemt turpmāk pārtikt nuo zaķkāpuostiem.

+3
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 19.05.2011. 14.35

Teorētiski varētu pie viena galda nosēsties pie varas esošie un labi nopelnījušie (Lembergs, Šķēle, Šlesers un citi) un nolemt sākt visu no baltas lapas, valsti sakārtojot, lai cilvēki vēlāk nenāktu ar dakšām. Praktiski tas nav iespējams, jo nav vēlēšanās vienoties,” intervijā laikrakstā Dienas Bizness izteicies J.Krūmiņš.

0
0
Atbildēt

0

Ieva 19.05.2011. 14.26

Attiecibā uz vēlēšanu sistēmu – ļoti labs raksts šodien bija Dienas biznesā par Zviedru filozofa iztrādāto jauno balsošanas sistēmu. Tas ļoti noderētu ari Latvijā.
http://www.db.lv/pasaule/zviedru-filzofa-izstradata-balsosanas-kontroles-sistema-vairs-nelaus-smaukties-ar-balsim-239392

0
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.05.2011. 10.18

Imanta nevaid miris…

+1
0
Atbildēt

1

    kkristaps > gundega_heiberga 19.05.2011. 22.14

    … viņš tikai izliekas, un, bārdu uzaudzējis, par šķēli uzdodas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdis 19.05.2011. 07.55

Man ir nācies ar pigām darīties –
tās aug ātrāk par kokiem. Letiņu
vēsture nez kāpēc neatzīmē to titāna
darbu un centību, ar kādu letiņi
cirtušies caur pigu džungļiem.
Man nav laika to atzīmēt, jo man jāatzīmē:
Cikreiz dienā mēs svīstam, lai noslēptu
savus mēslus, ka ienaidnieks neierauga;
Cikreiz dienā mēs norokam tos
kūtes kaktā un neizvedam uz lauka;
cikreiz dienā lauks no tā nabagāks
paliek;
cikreiz dienā mums jākliedz, ka lauks
nemaz nabagāks nepaliek, lai paši
noticētu;
Cikreiz dienā mums jānotic, lai mūsu
pārliecība vairs nebūtu pārliecība,
bet apmāta ticība;
Cikreiz dienā tai apmātai ticībai jāklūp,
lai saprastu, ka vienā nākamā reizē
tā nebūs vairs klupšana… /O.Vācietis/

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 19.05.2011. 07.27

to zanE >> es tev pilnībā piekrītu, mēs balsojām, mēs ievēlējām…un kāpēc tu domā, ka es nebiju, un kas teica, ka mums viņi patīk?:)
ir jautājums cik liela mums ir izvēle un vēl jo vairāk ietekme?! nebūsim naivi…

+2
0
Atbildēt

0

Pēteris Justovičs 19.05.2011. 01.06

Tas forši,lielais brāli! Bet, vai tev ir kāds kandidāts uz prezidentiem?

0
0
Atbildēt

0

Martins 18.05.2011. 23.21

Baiba, visi vēl nav aizbraukuši, es vēl paliku!

+15
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 18.05.2011. 22.36

baigi pesimistiski, bet ļoti labi Baiba uzrakstījusi..nav jau ko sevi mānīt..mēs te pāris desmiti cepjamies..kamēr pārējiem po..smuks bruģis, značit trubasgala parazīts ir saimnieks..brauciens pa brīvu pensionāriem..tātād ausainis labs mērs, nu nekas ka budžets mīnusos..esam tādi kādi esam..un kamēr nedomājam ar galvu, tikmēr esam arī pelnījuši to vietu kur atrodamies..vietu, kur mugura zaudē savu cēlo nosaukumu..:(

+8
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > ltvpanorama 18.05.2011. 23.11

    ——
    ”Trubasgala” saimnieks vismaz tādas ziepes kā SVF ”saimnieks” nav ievārījis.
    Ir jau arī priecīgākas ziņas – redz, kā dāņu analītiķis slavē letiņus, kuriem beidzot (20-ā neatkarības gadā) ir ‘pielecis’:
    ”(..) ka ir jāražo, lai augtu.”
    Latvija ir vislaimīgākā valsts pasaulē
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/46531/latvija-ir-vislaimigaka-valsts-pasaule

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ltvpanorama 18.05.2011. 23.32

    ”Trubasgala” saimnieks vismaz tādas ziepes kā SVF ”saimnieks” nav ievārījis.

    ….Trubasgala saimniekam tikai līķu kaudzes apkārt – no tiem ziepes nevārīja…:))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ltvpanorama 19.05.2011. 00.02

    —–
    Gan jau Latvijas tiesībsargājošie orgāni izpētīs un tiesa pieņems savu lēmumu.Vēl nedaudz pacietības – un apgalvojums: ”Kas tad viņu iesēdinās?! Viņš taču ir piemineklis!( Latvijas demokratizācijai/privatizācijas )” tiks lauzts/atspēkots?
    http://www.youtube.com/watch?v=nnqKR8X8BB8

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.05.2011. 22.00

..Latvijas politikā sasniegums ir jau pats fakts vien, ka politiska amatpersona izvērtē savu darbību, kur nu vēl, ja arī piedāvā kaut kādu nākotnes programmu
________________________________________________
http://politika.lv/temas/politikas_kvalitate/19101/

0
0
Atbildēt

0

dro 18.05.2011. 21.24

Andrejs Zviedris…Bet Universitātei ir profesūra, vismaz politologos, nu tad – taisiet augšā kompetences centru! …
________________
Ak tad politologi? Ijabs, varbūt Rajevskis?:)

+5
-2
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > dro 18.05.2011. 23.21

    —-
    Par politiķu un intelektuāļu mazspējas iemesliem Krievijā ‘spēcīgi’ uzrakstījis pasaulē atzīts teorētiķis – http://www.zinoviev.ru/ru/articles/zinoviev-degradazia.html

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 19.05.2011. 12.53

    …atzīts teorētiķis – http://www.zinoviev.ru/ru/ar...
    _____________________________________________________
    Bingo!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 19.05.2011. 14.28

    —–
    Bingo?-‘Kādam tika baranka 1980-os gados – a daudziem 1990-os, tikai barankas caurums’.
    1982 – Единственный русский лауреат премии Алексиса де Токвиля («Alexis de Tocqueville Prize»). Премия в области социологических исследований вручена за исследование «Коммунизм как реальность»
    В сфере социологических исследований впервые построил научную теорию реального коммунизма, предсказал неизбежность кризиса коммунизма и тип его, дал научное описание современного западного общества (по предложенной им терминологии – западнизма), установил факт эволюционного переворота во второй половине двадцатого века и описал его сущность, дал описание социальной организации сверхобществ; описал сущность причины и последствия антикоммунистического переворота в России, описал постсоветскую социальную организацию
    1984-Избрание действительным членом Баварской академии изящных искусств
    1984 – 1986 – Избрание Почетным гражданином ряда европейских городов: 1984 – Равенна (Италия), 1986 – Оранж (Франция), 1986 – Авиньон (Франция)
    А.А. Зиновьев приобретает всемирное признание. Он становится постоянным гостем самых популярных в мире телевизионных передач, многочасового прямого эфира. В европейских городах проводятся литературные фестивали в честь Александра Зиновьева. Книги издаются на 26 языках, выходят общим тиражом более трех миллионов экземпляров. Академик Зиновьев становится visiting professor крупнейших университетов мира, проводит многочисленные публичные лекции и встречи с читателями. А.А. Зиновьев приобретает высокий авторитет независимого международного эксперта экстра-класса, консультирует глав правительств и президентов ряда государств по их просьбе
    http://intellectology.livejournal.com/96784.html#cutid1

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 20.05.2011. 19.50

    ..982 – Единственный русский лауреат премии Алексиса де Токвиля («Alexis de Tocqueville Prize»). //
    _________________________________________—-
    Superbingo!

    ….CD formātā jau plaši pārrunājām god.Zinovjevu ar realy”tija kungu.
    -edge laikam tur nebija klāt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 22.05.2011. 10.13

    —-
    3D formātā iesaku noskatīties ‘Generation П’ http://ru.wikipedia.org/wiki/Generation_%D0%9F_(%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC)
    – varbūt vismaz savu prototipu ieraudzīsi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.05.2011. 21.24

Andrejs Zviedris…Bet Universitātei ir profesūra, vismaz politologos, nu tad – taisiet augšā kompetences centru! …
________________
Ak tad politologi? Ijabs, varbūt Rajevskis?:)

+5
-2
Atbildēt

1

    itommy_ > dro 18.05.2011. 21.30

    Tur bez Ījaba ir vēl arī citi, man tā šķiet. Bet Rajevski nāksies skatīties pa LNT, ja ir liela vēlēšanās. Es gan kā lielu teorētiķi viņu nepazīstu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 20.03

P.S. Kas attiecas uz Sudrabu. Tas laikam tiešām ir pilmēness, jo kā gan var tā nenovērtēt to faktu, ka Sudraba ar savu frizūras un imidža maiņu, viennozīmīgi SIGNALIZĒ, ka ir GATAVA cīņa par Prezidenta krēslu !! Kas savukārt nozīmē, ka ir tikusi uzrunāta, ir izzvērtējusi savas izredzes, atzinusi tās par gana augstām un ir PIEKRITUSI kandidēt !!

Manuprāt Sudrabas frizūra neatstāj Zatleram nekādu izredžu, j viņa to nedarītu, ja nebūtu par 99% pārliecināta, ka tiks šajā amatā ! Ne jau no Sudraba – šī karjeras sieviete un visu desmit reizes apdomnājošā un apsverošā kundze!
Tad jau redzēsim.

+4
-8
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 20.03

P.S. Kas attiecas uz Sudrabu. Tas laikam tiešām ir pilmēness, jo kā gan var tā nenovērtēt to faktu, ka Sudraba ar savu frizūras un imidža maiņu, viennozīmīgi SIGNALIZĒ, ka ir GATAVA cīņa par Prezidenta krēslu !! Kas savukārt nozīmē, ka ir tikusi uzrunāta, ir izzvērtējusi savas izredzes, atzinusi tās par gana augstām un ir PIEKRITUSI kandidēt !!

Manuprāt Sudrabas frizūra neatstāj Zatleram nekādu izredžu, j viņa to nedarītu, ja nebūtu par 99% pārliecināta, ka tiks šajā amatā ! Ne jau no Sudraba – šī karjeras sieviete un visu desmit reizes apdomnājošā un apsverošā kundze!
Tad jau redzēsim.

+4
-8
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 19.59

Piekrītu tiem, kas saka, ka rakstiņš ir diezgan nesakarīgs un depresīvs.
Kas gan nav īpašs pārsteigums – šodien esot pilnmēness, kas jutīgākām būtnēm liek publicēt visādas savas ekzistenciālās pārdomas, bet dažam labam citam pat no tilta Daudavā lekt. Simtpomātiski, ke lecējs esot vispirms piesējis pie tilta margā savu sunīti – laikam, lai nelec pakaļ – par ko jāsaka – malacis, ka par dzīvnieku padomāja … un …. …. atstājis turpat savu LIETUSSARGU !!!

Cik simboliski …

Lūk jums vēl viens, kurš ir vīlies ideālos un, kuru esošie valdošie ir noveduši ar savu melīgumu un liekulību līdz Pēdējai Svītrai …

Par Strautmani. Liekas, ka arī viņa sāk saprast, kā ir tikusi savā laikā izmantota – ciniski un nelietīgi – tad, kad, raujoties pie varas, jenotiem un sorozīdiem ievajadzējās, ēlertes vārdiem runājot – sargsuņu varzu, ko uzrīdīt toreizējai elitei. Strautmane toreiz bija viena no galvenajām rējējām.

Kura nekavējoties tika nomesta malā kā izlietots un otrreizējai izlietošanai nederīgs prezis, kad aizgāja no televīzijas … ēlertes sivēniem derīgi un atbalstāmi šķiet tikai tie, kuri šodien un tagad sēž pie varas ruļļiem un TV pults un attiecīgi – var tikt izmantoti tautas smadzeņu skalošanai …

Bet. Labāk vēlu nekā nekad. Ja arī tikai tagad beidzot ir nākusi apziņa par to, ko patiesībā ir izdarījusi – sēdinājusi savām rokām pie Siles varaskārus meļus un šarlatānus – tad šī apziņa varbūt ļaus šo kļūdu neatkārtot vairs nākotnē.

Šobrīd – jā. Jenoti ir Silē ar visām četrām un – ir pamanījušies tikai 2 gadu laikā izdarīt to, uz ko Vecie zagļi gāja daudz lēnāk veselus 20 – novest valsti un tautu katastrofas priekšā, tā ka tēze par gaismas nodzēšanu ir aktuāla neapšaubāmi. Taču priecē tas, ka tauta sāk lēnām atjēgties no vēlēšanu murga. Es ticu, ka jau šogad mums būs jauna valdība. Es ticu, ka jenoti tiks aizslaucīti vēstures mēslainē un daudzi no tiem – arī notiesāti par saviem noziegumiem. Un, ja tā, ja tas notiks ne pārāk vēlu, tad pastāv vēl cerība, ka gaisma tomēr nodzēsta netiks … :)

+1
-11
Atbildēt

1

    ——
    Kas jau ”komā” nav iekritis – tas turpina baudīt reālo demokrātiju.Ir jau daudzi, kas spējuši veiksmīgi pielāgoties un omulīgi jūtas šais apstākļos.
    ”Lai nepienāk gals šai ballītei!”(M.Zīvere&Modo).Vienam otram gan ”koma” iestājās jau 1991.gadā,tā vismaz atzīst publicists Viktors Daugmalis:”Mēs esam zaudējuši šo ideālu, kas pildīja mūsu sirdis ar jūsmīgu ticību,cerību un apņēmību.Mūsu dvēselēs vairumā gadījumu ir tukšums un vilšanās.Nav nedz gaviļu, nedz gatavības īstenot savu Latviju kā sapni, kā brīnumainu Dievzemīti.Vienā dienā beidzies dziesmotās revolūcijas reibonis un sākušās – negribas tā teikt,bet jāsaka – nervozas un kašķu pilnas paģiras”(‘Tautai cerību,varu komandai’.16.06.2006.KultūrasForums.)
    p.s. Vai tik Pauļu Raudseps nebūs 1991.g.21.augustā ar kādu lētu jeņķu viskiju V.Daugmali uzcienājis, kad rietumu uzvaru ‘Dienā’ atzīmēja? Spriežot pēc pašreizējās šummēšanās plašsaziņas līdzekļos – paģiras turpinās…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 19.59

Piekrītu tiem, kas saka, ka rakstiņš ir diezgan nesakarīgs un depresīvs.
Kas gan nav īpašs pārsteigums – šodien esot pilnmēness, kas jutīgākām būtnēm liek publicēt visādas savas ekzistenciālās pārdomas, bet dažam labam citam pat no tilta Daudavā lekt. Simtpomātiski, ke lecējs esot vispirms piesējis pie tilta margā savu sunīti – laikam, lai nelec pakaļ – par ko jāsaka – malacis, ka par dzīvnieku padomāja … un …. …. atstājis turpat savu LIETUSSARGU !!!

Cik simboliski …

Lūk jums vēl viens, kurš ir vīlies ideālos un, kuru esošie valdošie ir noveduši ar savu melīgumu un liekulību līdz Pēdējai Svītrai …

Par Strautmani. Liekas, ka arī viņa sāk saprast, kā ir tikusi savā laikā izmantota – ciniski un nelietīgi – tad, kad, raujoties pie varas, jenotiem un sorozīdiem ievajadzējās, ēlertes vārdiem runājot – sargsuņu varzu, ko uzrīdīt toreizējai elitei. Strautmane toreiz bija viena no galvenajām rējējām.

Kura nekavējoties tika nomesta malā kā izlietots un otrreizējai izlietošanai nederīgs prezis, kad aizgāja no televīzijas … ēlertes sivēniem derīgi un atbalstāmi šķiet tikai tie, kuri šodien un tagad sēž pie varas ruļļiem un TV pults un attiecīgi – var tikt izmantoti tautas smadzeņu skalošanai …

Bet. Labāk vēlu nekā nekad. Ja arī tikai tagad beidzot ir nākusi apziņa par to, ko patiesībā ir izdarījusi – sēdinājusi savām rokām pie Siles varaskārus meļus un šarlatānus – tad šī apziņa varbūt ļaus šo kļūdu neatkārtot vairs nākotnē.

Šobrīd – jā. Jenoti ir Silē ar visām četrām un – ir pamanījušies tikai 2 gadu laikā izdarīt to, uz ko Vecie zagļi gāja daudz lēnāk veselus 20 – novest valsti un tautu katastrofas priekšā, tā ka tēze par gaismas nodzēšanu ir aktuāla neapšaubāmi. Taču priecē tas, ka tauta sāk lēnām atjēgties no vēlēšanu murga. Es ticu, ka jau šogad mums būs jauna valdība. Es ticu, ka jenoti tiks aizslaucīti vēstures mēslainē un daudzi no tiem – arī notiesāti par saviem noziegumiem. Un, ja tā, ja tas notiks ne pārāk vēlu, tad pastāv vēl cerība, ka gaisma tomēr nodzēsta netiks … :)

+1
-11
Atbildēt

3

    ——
    Kas jau ”komā” nav iekritis – tas turpina baudīt reālo demokrātiju.Ir jau daudzi, kas spējuši veiksmīgi pielāgoties un omulīgi jūtas šais apstākļos.
    ”Lai nepienāk gals šai ballītei!”(M.Zīvere&Modo).Vienam otram gan ”koma” iestājās jau 1991.gadā,tā vismaz atzīst publicists Viktors Daugmalis:”Mēs esam zaudējuši šo ideālu, kas pildīja mūsu sirdis ar jūsmīgu ticību,cerību un apņēmību.Mūsu dvēselēs vairumā gadījumu ir tukšums un vilšanās.Nav nedz gaviļu, nedz gatavības īstenot savu Latviju kā sapni, kā brīnumainu Dievzemīti.Vienā dienā beidzies dziesmotās revolūcijas reibonis un sākušās – negribas tā teikt,bet jāsaka – nervozas un kašķu pilnas paģiras”(‘Tautai cerību,varu komandai’.16.06.2006.KultūrasForums.)
    p.s. Vai tik Pauļu Raudseps nebūs 1991.g.21.augustā ar kādu lētu jeņķu viskiju V.Daugmali uzcienājis, kad rietumu uzvaru ‘Dienā’ atzīmēja? Spriežot pēc pašreizējās šummēšanās plašsaziņas līdzekļos – paģiras turpinās…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 22.13

    ..ar kādu lētu jeņķu viskiju…
    —————————
    visi jau nevar pumpēt “”Posolskaja” tā, ka viss tīmeklis pills ar šnaba gaisu….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Roberts Gūtšmits 18.05.2011. 22.40

    brīnums kā tādus mēslus kā Tevi vēl šī pasaule panes..bet neskumsti..par Tevi neaizmirsīs..tiesā kur nevar atnākt ar zirga apaušiem kaklā vai arī aizvālēt uz vāciju paārstēties

    +9
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 18.05.2011. 18.56

Padomijas laikā iepotētā bijība/bailes no varas turpinās visus 20 gadus..Lai kā sprauslo pa virtuvēm ( arī no krievu laikiem ),tiklīdz atbrauc kāds Rīgas jefiņš, tā mugura kūkumā un tautas kopa ar sālsmaizi blēj tautasdziesmas..”ak,kāds gods” Ne jau visi,protams, bet lembergfanu prototipu vairums.Demokrātija uz papīra, paplātes- še ņem,pilsoni,tev ir tiesības.. a šis neticīgi groza galvu, un labāk sēž mājās ar tv pulti rokā,vai apvainojies šņukst dūrītē par savu sūro likteni.

+11
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > www.vecamate.lv 18.05.2011. 20.40


    Ja dziesmotās revolūcijas ”tusiņos” 1988.- 1991.g.21.augusts nepiedalījies, tad par bailēm vēl ilgi pļāpāsi.Aprunājies ar savu papu un mammu – noskaidro patiesību!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Dina Repša 18.05.2011. 18.55

Es varu piekrist un nepiekrist Baibai. Ir vairākas nianses.
1. Manu Draugu lokā ir visu līmeņu deputāti. Sarunās vai nu piekrīt kritikai, vai saka – Šādi politiku neveido, vai vispār izvairās runāt, vai pat kaunas par to, ka ir ievēlēti. Atmetot nianses – Kurā brīdī tad deputāts=draugs uzklausa draugu=vēlētāju. Kas notiek, ja vēlētājs NAV draugs?
2. Šais pašās sarunās tiek atzīts, ka nekāda plāna valstī nav. Ir tikai eiro 2014. gadā. Nez vai visi vienoti man melos…
3. Prezidents. Vinnests bija ar Vairu, kuras devumu mēs īsti neesam novērtējuši. Es runāju par DEVUmu…
Godīgi sakot – Latvijas valsts jau pasen ir bankrotējusi visos laukos un būtu ceļama no jauna. Es tikai brīnos, kālab 20 gadus nāk vieni, otri, treši, ceturti vīri pelēkos svārkos, bet sliedes tās pašas un Dziesmu svētki mirst reizē ar šiem vīriem.
MAN ir dažas atbildes, ko mainīt, bet mana, Tava un … balss ieskan sēņu mērcē…

+9
-2
Atbildēt

2

    ilmisimo > Dina Repša 18.05.2011. 19.15

    …valsts jau pasen ir bankrotējusi visos laukos un būtu ceļama no jauna…………
    ___________________________________
    Urbanovics jau ar runā par Trešuo republiku…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Dina Repša 18.05.2011. 20.45

    —–
    Ja Urbis runā, tad, iespējams bagātu sponsoru atradis? Viens gan jāatceras -pašmāju ”bāleliņi” varen iecienījuši reālās demokrātijas apstākļos metodi ”paņēma un uzmeta” pielietot.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 18.05.2011. 18.55

Es varu piekrist un nepiekrist Baibai. Ir vairākas nianses.
1. Manu Draugu lokā ir visu līmeņu deputāti. Sarunās vai nu piekrīt kritikai, vai saka – Šādi politiku neveido, vai vispār izvairās runāt, vai pat kaunas par to, ka ir ievēlēti. Atmetot nianses – Kurā brīdī tad deputāts=draugs uzklausa draugu=vēlētāju. Kas notiek, ja vēlētājs NAV draugs?
2. Šais pašās sarunās tiek atzīts, ka nekāda plāna valstī nav. Ir tikai eiro 2014. gadā. Nez vai visi vienoti man melos…
3. Prezidents. Vinnests bija ar Vairu, kuras devumu mēs īsti neesam novērtējuši. Es runāju par DEVUmu…
Godīgi sakot – Latvijas valsts jau pasen ir bankrotējusi visos laukos un būtu ceļama no jauna. Es tikai brīnos, kālab 20 gadus nāk vieni, otri, treši, ceturti vīri pelēkos svārkos, bet sliedes tās pašas un Dziesmu svētki mirst reizē ar šiem vīriem.
MAN ir dažas atbildes, ko mainīt, bet mana, Tava un … balss ieskan sēņu mērcē…

+9
-2
Atbildēt

2

    ilmisimo > Dina Repša 18.05.2011. 19.15

    …valsts jau pasen ir bankrotējusi visos laukos un būtu ceļama no jauna…………
    ___________________________________
    Urbanovics jau ar runā par Trešuo republiku…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Dina Repša 18.05.2011. 20.45

    —–
    Ja Urbis runā, tad, iespējams bagātu sponsoru atradis? Viens gan jāatceras -pašmāju ”bāleliņi” varen iecienījuši reālās demokrātijas apstākļos metodi ”paņēma un uzmeta” pielietot.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 18.05.2011. 18.33

Es gribētu akcentēt savu domu, ka šeit viegli aiziet pa nepareizo gultni – visu laiku meklēt melnumus atsevišķos kandidātos. Manuprāt, tautai faktiski ir vienalga, kuru ievēlēs – Zatleru, Sudrabu vai kādu Kociņpēteri. Svarīgi ir ielikt veiksmīgo kandidātu tādos rāmjos, lai viņš, maita, pēc ievēlēšanas nesaliktu svarīgos amatos savus nekompetentos sobutiļņikus, lai neaizrautos ar ekstru iepirkšanu rezidencē un dzīvesbiedra limuzīnam, lai nepārtaisītu ĀM par savas ģimenes ceļojumu biroju, lai pie premjera nominēšanas neprasītu kukuli… Te jau ir ļoti lielas iespējas šo cilvēku izprasīt iepriekš, uzlikt tik milzīgu slogu, lai nu nosauc savu nākamo komandu, lai nosauc darāmos darbus (bet ko bez komandas nevar nosaukt, jo neviens bez palīgiem tik gudrs par visām lietām nebūs). Jā, parlaments te ir nobumbulējis, šādas prasības pietiekami nav iestrādājis un ieviesis realizācijai. Partiju baroni tāpat. Diletanti, sūdabrāļi vai kas?

+3
-3
Atbildēt

0

Ieva 18.05.2011. 18.22

Ļoti piekrītu B. Strautmanes viedoklim. un patiesībā šis stāsts nav tikai par viena vai nākamā prezidenta vēlēšanām, bet par to kas notiek Tur Saeimā un Te-sabiedrībā kopumā. Viņi spēlē, mēs vērojam, kā teātrī, kur šajā gadījumā politiķi ir aktieri, mēs skatītāji-vērotāji. Izrādās ši luga ir ļoti ilgstpējiga. Aktieru sastāvs nav mainijies jau gadu gadiem, toties skatītāju rindas sarūk un progresīvā (vai drīzā regresīvā, ņemot vērā to, cik esam palikuši) ātrumā. / Mēs varam turpināt vērot vai ari ..viss ir atkarīgs tikai un tieši no mums pašiem. Mums vajadzētu piešpricēt austrumu kultūras uzņēmību, saņemt dūšu un paust savu viedokli. Mums visiem!

+8
-3
Atbildēt

2

    andris902 > Ieva 18.05.2011. 19.58

    …kur tad Tu visu laiku biji ar aicinājumiem saņemt dūšu?…kas šos aktierus izvēlas?…viņi paši uz skatuves uzrāpties nevar – mums tak viņi patīk!…aplaudējam, atbalstām, balsojam!…nepatīk izrāde – atstājam zāli!…bet vai pirms izrādes nevajadzētu padomāt par aktieru sastāvu, lai izrāde nepārvērstos par farsu?…ko šoreiz 60% jauno aktieru ir ienesuši šajā izrādē?…izskatās, ka suflieru par daudz un teksts katram no savas lugas….bet aktierus izrādei izvēlējās skatītājs…:))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 18.05.2011. 20.30

    ..bet aktierus izrādei izvēlējās skatītājs…:))
    ———————————————-
    un režisorus?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.05.2011. 17.27

Visi ir prom un gaisma ir izslēgta
——————————————
ne gluži.
Strautmane jau vēl te. Un cerības uz Sudrabuotu Sauli……

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.05.2011. 17.27

Visi ir prom un gaisma ir izslēgta
——————————————
ne gluži.
Strautmane jau vēl te. Un cerības uz Sudrabuotu Sauli……

+3
-1
Atbildēt

0

Tane-Dane 18.05.2011. 16.30

Vajag sameklēt prezidentu, kurš apsolās prezidentūras laikā neemigrēt uz īriju, vai kur citur labākas algas meklējumos, bet vēl praktiskāk šķiet būtu noorganizēt referendumu, kurā nobalsot par šīs nevienam nevajadzīgās institūcijas konsolidāciju līdz nullei.

+1
-5
Atbildēt

1

    ilmisimo > Tane-Dane 18.05.2011. 19.17

    konsolidāciju līdz nullei.
    ——————————–
    Laiks teokrātiskai monarhijai?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 18.05.2011. 16.02

Reizēm liekas, ka Latvijas pilsoņiem pat Zatlers ir pārāk labs prezidents. Un Dombrovskis – nepelnīti labs premjers. Varbūt esam pelnījuši “nothing special” finanšu ministra amatā, kurioza paskata naudas portfeļu aizmirsēju par Saeimas priekšsēdētāju, bļaustīgu tusni par premjeru, blēdīgu muldoņu kā “populārāko premjera kandidātu” un visam šim “praidam” attiecīgi piemērotu prezidentu. Un, ja Zatlers tiks izgāzts, tad vismaz būs jau gatavs lielisks apzīmējums jaunajam “nācijas līderim” – Prezidents Nulle.

+16
-3
Atbildēt

1

    mary75 > marčiks 18.05.2011. 16.06

    Vēl viss priekšā, viss tas var arī notikt, vismaz, vektors uz to pusi sliecas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 18.05.2011. 15.56

Situācija patiešām ir nopietna, jo bauris ir stulbs. Pat gadījumā, ja atradīsies kāds gudrs pretendents uz svarīgu posteni, pelēcību bars klups virsū, pārmetot ne tik garas kājas, ne tādu safrizējumu un varbūt pārāk zilas acis, kas noteikti kādam liksies aizdomīgas.

Sabiedrībā ir milzīgs naids uz tiem, kam piemīt kompetences vērtības – ja kādam ir, tam tūliņ klūp virsū un ņem nost vai vismaz noēd pašu. Līdz ar to kompetence nemaz šai Muļķu zemē nespēj attīstīties, to iegrauž un izmet vēl gluži zaļu un negatavu kā dažkārt ābolus.

Atcerieties filmu Ceplis? Kur visupirms zvanīja Pāvuls, kad nojauta nelabas lietas ar mālu sastāvu ķieģeļiem? Pareizi, Uz Universitātes laboratoriju! Tātad bija kāds kompetents iestādījums, kam pavaicāt, kur smelties patiesību. Diemžēl šodien pie mūsu likstām nav neviena kompetentā, kam prasīt padomu. Pamatā jau mums ir viena liela politekonomiska ķeza, kuru nu varētu dalīt divās daļās – makroekonomiskajā un valsts attīstības politikā. Protams, būtu jau labi, ja Universitāte, ja vien tā tik tiešām vēlas kļūt par ko vairāk kā tagad, spētu dot valstij regulāru novērtējumu un padomus. Es nesagaidu neko labu vairs no šīs LB, no MK un struktūrfondu kantoriem, arī parlamenta, protams, ne, un arī prezidenta ne. Bet Universitātei ir profesūra, vismaz politologos, nu tad – taisiet augšā kompetences centru! Ir vajadzīgs produkts, kurš sniedz zinātniski pamatotus novērtējumus un visus šitos mēslus, kuru dēļ tauta cieš, pataisa caurspīdīgus viņu bauriskajās darbībās. Gan jau ka paši vainīgie, un faktiski jau mēs visi tādi esam, ja mums ļauj cūkoties, pierausies, ja turpmāk tā vairs nevarēs – atklātības un (ne)kompetences gaismā.

Jaunajam rektoram ir iespējas. Vai rektorei?

+7
-5
Atbildēt

9

    mary75 > itommy_ 18.05.2011. 16.04

    Kompetences centru jau var uztaisīt, tikai, kam viņš šinī valstī būs vajadzīgs?
    Ja nu ierindas cilvēkiem, politiķu vērtību sarakstā kompetence pēdējā vietā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 17.20

    Kad cilvēki gāja balsot par mazāķo ļaunumu un sabalsoja Vienotību, tas nebija pareizi. Nevajadzēja iet vispār. Labi, būtu savēlēti tikai sarkanie, un nāktos taisīt revolūciju ar dakšām. Bet tad vismaz zinātu, par ko.

    Bet tagad ir tāds pats Kārļa Ulmaņa mīkstais variants – atdodamies mūdžiem bez kaujas un vergojam gadu gadiem. Ja būtu kompetences centrs attiecīgajā nozarē (šinī gadījumā valsts pārvaldē un politikā), tas vismaz dotu apziņu tautai nekrist stulbumā un neklausīties dažu špidrilku spiegšanā, ka bez Dombrovska tauta būtu aizgājusi bojā, bet – valsts sagruvusi. Nav jau tā, ka visi mēs esam slikti un nav neviena labā. Tas suns ir citur aprakts – mēs esam izlaidušies faktiski visi kā viens , un bez kontroles un caurspīdīguma kļūstam par riebekļiem. Nu 100 galvas pat… Ja citāda būtu tā nostāja no sabiedrības puses, no medijiem, no kompetencēm, tad ij nedomātu ne tā shēmot, ne zagt. Un neliktu savus radus, draugus, klasesbiedrus amatos, kur tie varbūt nav vairāk spējīgi kā cūka pie dziedāšanas.

    Protams, kompetences centra neatņemams priekšnosacījums ir reputācija. Tāpat kā uzticamība.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 17.55

    Jā, par Satversmes maiņu ir vērts padiskutēt. Un pirmkārt par to, ko vispār dotu tāda lieta un tad nosecināt, vai ir vērts. Un ja jā, tad – kā. Faktiski te būtu tāds filosofisks, antropoloģisks un vēsturiski salīdzinošs darbs jāiegulda, bet atkal piezīmēšu – tas jādara nozares speciālistiem, kuri ir spējīgi ņemt vērā attiecīgos akadēmiskos kanonus. Nu nevar kārtējo reizi izveidot “reformu vadības grupu” ar locekļiem iz tautas, sociālajiem partneriem, biznesa partneriem un citiem tādiem līdzīgiem, kuri ir diletanti nozarē, kuru apspriež. Ir jau mums tādi cilvēki, un ne mazums, kuri varētu izdarīt labu darbu, bet tos vajag uzmeklēt, vajag apvienot, un viņiem jāsamaksā. Bet te ir vecā problēma atkal – pie varas ir pelēcības, un tās ne par ko negribēs iesaistīt profesionāļus, jo pašas uz to fona draudēs nobālēt un pazust. Izveidojas apburtais loks. Valstī nav kompetences. Tā nemaz netiek pieprasīta. Potenciālie kompetences sniedzēji sēž bez darba. Skalda un valda viduvējības. Bet kādam tomēr jāuzņemas šī loma beidzot! Kāpēc gan ne LU? Gribiet kļūt par pasaules klases universitāti? Re, še jums priekšlikums :-) Nu, bet ja jūs pat tik daudz nespējat kā novērtēt beidzot valsts makroekonomisko pakaļu, tad…

    Es nedomāju, ka Universitātei jāaizvieto ministrijas un bankas. Savulaik piedalījos LIIS projektā, kuru vadīja LU. Toreiz cilvēki pārliekus aizrāvās ar saimnieciskajām un finansiālajām lietām, paši centās izdarīt vairāk nekā to no viņiem būtu gribējies. Par maz iesaistīja citas nozares. Bet daudz no akadēmiskā gala bija tāds, kas bija labs un kas citiem nebūtu bijis pa spēkam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 18.18

    Iemetīšu akmentiņu LU dārziņā:
    Cik tur strādā pasniedzēji/pētnieki u.c. kvalificēti cilvēki? Cik no viņiem ir iznesuši mediju saulītē pētījumus par politiku, ekonomiku, sociālajiem procesiem, vērtībām, vēsturi, valodu? Cik no viņiem ir mēģinājuši popularizēt studentu kursa vai diplomdarbus? Pa lielam neesmu redzējis tik pat kā ne vienu! Nav jāveido ne Universitāte, ne kas cits, bet vienkārši jānodarbojas ar pētniecību, kas arī ir LU misija. Neatceros, kurš, bet kāds no ārvalstu speciālistiem izteicās, ka Latvijā augstākā izglītība nodarbojas ar vēstures pētīšanu – visi pētījumi, diplomdarbi ir par to, kas ir bijis un vecu teoriju apkopojums, bet neviens neizstrādā jaunus risinājumus un neskatās nākotnē. Ir vienkārši jāpēta, viss kas notiek un kā Latvijā būtu jāvada procesi!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > itommy_ 18.05.2011. 18.59

    to Andrejs Zviedris
    “Labi, būtu savēlēti tikai sarkanie”
    —————-
    Par to gan Maskava berzētu rokas. Ne jau velti latvieši tika aicināti atteikties no savām pilsoņtiesībām un pienākuma, iemetot tukšu aploksni, lai atdotu tiesības lemt par savu dzīvi neostaļinistu radikāļiem, SC fašistiem.

    Mums ir enerģiski jauni, izglītoti un patriotiski noskaņoti VL, ir PS, kur profesoru vien ir astoņi.
    Vai tomēr labāk nekaunīgi, agresīvi un nekulturāli ar arodskolas diplomu, krievu karaskolu un garīgo koledžu beigušie ar čekas stukača un komuņagas noziedzīgo pagātni?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > itommy_ 18.05.2011. 21.04

    —-
    Ja kāds ārvalstu (Grieķijas,Īrijas,Portugāles)speciālists būtu Latvijas ‘spicāko’ ekspertu desmit gadus veikto pētījumu ar konstantu/a’priori gala secinājumu par tautas attīstību reālās demokrātijas apstākļos izlasījis – tad nebeigtu slavēt mūsu speciālistus. Iesaku palasīt vismaz pēdējo ”brūvējumu” –
    Pārskats par tautas attīstību 2008./2009. Atbildīgums
    http://www.szf.lu.lv/lat/fakultate/aktualitates/parskats-par-tautas-attistibu-20082009-atbildigums/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 21.23

    @ombros
    Redz, Zviedra arguments slēpjas tajā, ka latvietis bez ienaidnieka ir absolūts muļļa, kurš gozējas ābeļu pavēnī un gaida, kad ienāksies āboli. Latvietis ir revolucionārs nevis evolucionārs. Krievi nenāk – tātad valoda un kultūra nav jākopj. Ekonomika aug griezdamās – tātad nekas nav jādara, jo nauda aug kokos! V tika ievēlēti un kas notiek tagad? Vairāk kā pus gada laikā tā arī daudz kas nav pavirzījies uz priekšu – parādīsies draudi valdībai vai tuvosies vēlēšanas, tad gan steigšus kaut ko mēģinās sagrābstīt! Vienmēr ir vajadzīgs sliktākā situācija, lai kaut kas sāktu vismaz kustēties uz priekšu (par izcilību tur noteikti nevar runāt!).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 21.38

    to edge_indran Es to papīru apskatīju. Nu jā, teorija salieta ne pa jokam, lai muļķa lasītājam būtu skaidrs. Nu piemēram.

    “Indivīdi ir mediatori tad, ja viņi aktīvi piedalās informācijas tīklu veidošanā; viņus var iedalīt divās grupās. Viena indivīdu mediatoru grupa ir informācijas speciālisti, kuriem starpniecība ir profesionālās darbības saturs, piemēram, bibliotekāri, uzziņu dienesta operatori u. tml. Otra indivīdu mediatoru grupa ir līdzcilvēki – ģimenes locekļi, draugi, pazīstami un autoritatīvi cilvēki, kuri konkrētās dzīves situācijās ar saviem ieteikumiem un skaidrojumiem darbojas kā starpnieki starp informāciju un tās lietotāju.”

    Protams, diez vai šo izziņas šedevru tur vajadzēja likt pamattekstā iekšā, lai gan patīkami, ka autori nav pasmēluši savu domu to izzīzdami ārā no pirksta. Skaidrs, ka dokumentā pietrūcis laika un vietas novest savu apceri līdz konkrētākiem secinājumiem un ieteikumiem. Bet gan jau nākamreiz.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > itommy_ 18.05.2011. 22.45

    —–
    Skaidrs?! Skaidra bilde – būs sponsors (fondu nauda), būs pētījumi ar gala secinājumu par tautas attīstību. Iespējams, jau 2014.gadā? Galu galā intelektuāļi (bij. inteliģenti) tak’ vēsturiskos procesu virzību Latvijā ietekmēja un ietekmē joprojām.Un turpina jautāt:”Vai tika izdarīts viss, lai sabiedrība spētu izprast savas iespējas un samierināties ar nenovēršamo? Aivars Tabuns, Dr. soc. ‘Jezgā skrejošā piezīmes’
    http://www.diena.lv/lat/arhivs/domas/jezga-skrejosa-piezimes

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

itommy_ 18.05.2011. 15.56

Situācija patiešām ir nopietna, jo bauris ir stulbs. Pat gadījumā, ja atradīsies kāds gudrs pretendents uz svarīgu posteni, pelēcību bars klups virsū, pārmetot ne tik garas kājas, ne tādu safrizējumu un varbūt pārāk zilas acis, kas noteikti kādam liksies aizdomīgas.

Sabiedrībā ir milzīgs naids uz tiem, kam piemīt kompetences vērtības – ja kādam ir, tam tūliņ klūp virsū un ņem nost vai vismaz noēd pašu. Līdz ar to kompetence nemaz šai Muļķu zemē nespēj attīstīties, to iegrauž un izmet vēl gluži zaļu un negatavu kā dažkārt ābolus.

Atcerieties filmu Ceplis? Kur visupirms zvanīja Pāvuls, kad nojauta nelabas lietas ar mālu sastāvu ķieģeļiem? Pareizi, Uz Universitātes laboratoriju! Tātad bija kāds kompetents iestādījums, kam pavaicāt, kur smelties patiesību. Diemžēl šodien pie mūsu likstām nav neviena kompetentā, kam prasīt padomu. Pamatā jau mums ir viena liela politekonomiska ķeza, kuru nu varētu dalīt divās daļās – makroekonomiskajā un valsts attīstības politikā. Protams, būtu jau labi, ja Universitāte, ja vien tā tik tiešām vēlas kļūt par ko vairāk kā tagad, spētu dot valstij regulāru novērtējumu un padomus. Es nesagaidu neko labu vairs no šīs LB, no MK un struktūrfondu kantoriem, arī parlamenta, protams, ne, un arī prezidenta ne. Bet Universitātei ir profesūra, vismaz politologos, nu tad – taisiet augšā kompetences centru! Ir vajadzīgs produkts, kurš sniedz zinātniski pamatotus novērtējumus un visus šitos mēslus, kuru dēļ tauta cieš, pataisa caurspīdīgus viņu bauriskajās darbībās. Gan jau ka paši vainīgie, un faktiski jau mēs visi tādi esam, ja mums ļauj cūkoties, pierausies, ja turpmāk tā vairs nevarēs – atklātības un (ne)kompetences gaismā.

Jaunajam rektoram ir iespējas. Vai rektorei?

+7
-5
Atbildēt

10

    mary75 > itommy_ 18.05.2011. 16.04

    Kompetences centru jau var uztaisīt, tikai, kam viņš šinī valstī būs vajadzīgs?
    Ja nu ierindas cilvēkiem, politiķu vērtību sarakstā kompetence pēdējā vietā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 17.20

    Kad cilvēki gāja balsot par mazāķo ļaunumu un sabalsoja Vienotību, tas nebija pareizi. Nevajadzēja iet vispār. Labi, būtu savēlēti tikai sarkanie, un nāktos taisīt revolūciju ar dakšām. Bet tad vismaz zinātu, par ko.

    Bet tagad ir tāds pats Kārļa Ulmaņa mīkstais variants – atdodamies mūdžiem bez kaujas un vergojam gadu gadiem. Ja būtu kompetences centrs attiecīgajā nozarē (šinī gadījumā valsts pārvaldē un politikā), tas vismaz dotu apziņu tautai nekrist stulbumā un neklausīties dažu špidrilku spiegšanā, ka bez Dombrovska tauta būtu aizgājusi bojā, bet – valsts sagruvusi. Nav jau tā, ka visi mēs esam slikti un nav neviena labā. Tas suns ir citur aprakts – mēs esam izlaidušies faktiski visi kā viens , un bez kontroles un caurspīdīguma kļūstam par riebekļiem. Nu 100 galvas pat… Ja citāda būtu tā nostāja no sabiedrības puses, no medijiem, no kompetencēm, tad ij nedomātu ne tā shēmot, ne zagt. Un neliktu savus radus, draugus, klasesbiedrus amatos, kur tie varbūt nav vairāk spējīgi kā cūka pie dziedāšanas.

    Protams, kompetences centra neatņemams priekšnosacījums ir reputācija. Tāpat kā uzticamība.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 17.30

    Piekrītu tai pirmajai rindkopai, bet redz’ to dakšu nebūtu, jo kāpēc parastajam ierindas cilvēkam būtu jāņem smirdīga dakša, ja Anglijā var paņemt dezinficētu slotu un slaucīt noliktavas? Ne kompetences, ne harizmātisks prezidents neko nemainīs – cilvēki ir truli, vienaldzīgi un demotivēti. Visefektīvāk ir Satversmē pašā augšgalā ielikt jaunu reliģiju, kas izzondē latviešu prātus un izdzen to trulumu, vienaldzību, demotivāciju un arī naudas kāri!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 17.55

    Jā, par Satversmes maiņu ir vērts padiskutēt. Un pirmkārt par to, ko vispār dotu tāda lieta un tad nosecināt, vai ir vērts. Un ja jā, tad – kā. Faktiski te būtu tāds filosofisks, antropoloģisks un vēsturiski salīdzinošs darbs jāiegulda, bet atkal piezīmēšu – tas jādara nozares speciālistiem, kuri ir spējīgi ņemt vērā attiecīgos akadēmiskos kanonus. Nu nevar kārtējo reizi izveidot “reformu vadības grupu” ar locekļiem iz tautas, sociālajiem partneriem, biznesa partneriem un citiem tādiem līdzīgiem, kuri ir diletanti nozarē, kuru apspriež. Ir jau mums tādi cilvēki, un ne mazums, kuri varētu izdarīt labu darbu, bet tos vajag uzmeklēt, vajag apvienot, un viņiem jāsamaksā. Bet te ir vecā problēma atkal – pie varas ir pelēcības, un tās ne par ko negribēs iesaistīt profesionāļus, jo pašas uz to fona draudēs nobālēt un pazust. Izveidojas apburtais loks. Valstī nav kompetences. Tā nemaz netiek pieprasīta. Potenciālie kompetences sniedzēji sēž bez darba. Skalda un valda viduvējības. Bet kādam tomēr jāuzņemas šī loma beidzot! Kāpēc gan ne LU? Gribiet kļūt par pasaules klases universitāti? Re, še jums priekšlikums :-) Nu, bet ja jūs pat tik daudz nespējat kā novērtēt beidzot valsts makroekonomisko pakaļu, tad…

    Es nedomāju, ka Universitātei jāaizvieto ministrijas un bankas. Savulaik piedalījos LIIS projektā, kuru vadīja LU. Toreiz cilvēki pārliekus aizrāvās ar saimnieciskajām un finansiālajām lietām, paši centās izdarīt vairāk nekā to no viņiem būtu gribējies. Par maz iesaistīja citas nozares. Bet daudz no akadēmiskā gala bija tāds, kas bija labs un kas citiem nebūtu bijis pa spēkam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 18.18

    Iemetīšu akmentiņu LU dārziņā:
    Cik tur strādā pasniedzēji/pētnieki u.c. kvalificēti cilvēki? Cik no viņiem ir iznesuši mediju saulītē pētījumus par politiku, ekonomiku, sociālajiem procesiem, vērtībām, vēsturi, valodu? Cik no viņiem ir mēģinājuši popularizēt studentu kursa vai diplomdarbus? Pa lielam neesmu redzējis tik pat kā ne vienu! Nav jāveido ne Universitāte, ne kas cits, bet vienkārši jānodarbojas ar pētniecību, kas arī ir LU misija. Neatceros, kurš, bet kāds no ārvalstu speciālistiem izteicās, ka Latvijā augstākā izglītība nodarbojas ar vēstures pētīšanu – visi pētījumi, diplomdarbi ir par to, kas ir bijis un vecu teoriju apkopojums, bet neviens neizstrādā jaunus risinājumus un neskatās nākotnē. Ir vienkārši jāpēta, viss kas notiek un kā Latvijā būtu jāvada procesi!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.05.2011. 18.23

    Es jau tieši par to pašu. Spējīgi mācībspēki ir, bet šīs spējas jāliek lietā un jāattīsta! Tomēr tas jāorganizē pašas LU vadībai, kā arī jāpiepalīdz valstij ar pieprasījumu un finansējumu. Bet valsts nepieprasa! IZM nepieprasa! Valdībai nevajag! Eirofondi iet visur, tikai ne tur, kur tie visvairāk vajadzīgi. Un Universitāte pati arī nespēj, vien regulāras tukšas runas par mācību kvalitātes paaugstināšanu, kas ir nonsenss, jo visi mēs tāpat zinām, ka 2×2=4.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 18.44

    Eirofondi iet algu fondos, jo LU vadībai nav drosmes atlaist 1/3 pasniedzēju, pacelt pārējiem algas un uzstādīt augstas prasības mācību kvalitātei un PĒTNIECĪBAI. Jāsaka gan, ka paša jaunākā paaudze vairs nezina, kas ir pētniecība, jo tā nomira kopā ar Padomju Savienību. Es kā ekonomists varu tikai pabrīnīties, ka NEVIENS vēl nav izpētījis Latvijas ekonomikas vēsturi, nav analizējis ekonomikas politiku kopš neatkarības atjaunošanas, modelējis potenciālu valsts ekonomikas modeļa maiņu pēc krīzes, izanalizējis ārējos faktorus valsts ekonomikā utt. Tajā pašā laikā katru gadu tiek uzcepti vairāki simti “diplom-ekonomisti”!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > itommy_ 18.05.2011. 18.59

    to Andrejs Zviedris
    “Labi, būtu savēlēti tikai sarkanie”
    —————-
    Par to gan Maskava berzētu rokas. Ne jau velti latvieši tika aicināti atteikties no savām pilsoņtiesībām un pienākuma, iemetot tukšu aploksni, lai atdotu tiesības lemt par savu dzīvi neostaļinistu radikāļiem, SC fašistiem.

    Mums ir enerģiski jauni, izglītoti un patriotiski noskaņoti VL, ir PS, kur profesoru vien ir astoņi.
    Vai tomēr labāk nekaunīgi, agresīvi un nekulturāli ar arodskolas diplomu, krievu karaskolu un garīgo koledžu beigušie ar čekas stukača un komuņagas noziedzīgo pagātni?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > itommy_ 18.05.2011. 21.04

    —-
    Ja kāds ārvalstu (Grieķijas,Īrijas,Portugāles)speciālists būtu Latvijas ‘spicāko’ ekspertu desmit gadus veikto pētījumu ar konstantu/a’priori gala secinājumu par tautas attīstību reālās demokrātijas apstākļos izlasījis – tad nebeigtu slavēt mūsu speciālistus. Iesaku palasīt vismaz pēdējo ”brūvējumu” –
    Pārskats par tautas attīstību 2008./2009. Atbildīgums
    http://www.szf.lu.lv/lat/fakultate/aktualitates/parskats-par-tautas-attistibu-20082009-atbildigums/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 18.05.2011. 21.23

    @ombros
    Redz, Zviedra arguments slēpjas tajā, ka latvietis bez ienaidnieka ir absolūts muļļa, kurš gozējas ābeļu pavēnī un gaida, kad ienāksies āboli. Latvietis ir revolucionārs nevis evolucionārs. Krievi nenāk – tātad valoda un kultūra nav jākopj. Ekonomika aug griezdamās – tātad nekas nav jādara, jo nauda aug kokos! V tika ievēlēti un kas notiek tagad? Vairāk kā pus gada laikā tā arī daudz kas nav pavirzījies uz priekšu – parādīsies draudi valdībai vai tuvosies vēlēšanas, tad gan steigšus kaut ko mēģinās sagrābstīt! Vienmēr ir vajadzīgs sliktākā situācija, lai kaut kas sāktu vismaz kustēties uz priekšu (par izcilību tur noteikti nevar runāt!).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ilzuks 18.05.2011. 15.03

Šizofrēniski depresīvs rakstiņš :) Par Krievijas specdienestiem gan bija labs :):):)

+3
-5
Atbildēt

0

mary75 18.05.2011. 14.09

Manuprāt, raksta galvenā doma ir par totālo sabiedrības apātiju un infantilitāti,, ko Baiba, kā parasti, izteica ļoti emocionāli, un visu, kas no tās izriet:
– politiķu un sabiedrības totālo atsvešinatību un dzīvošanu katram savā dimensijā, politiķu pofigismu attiecībā uz sabiedrības viedokli un otrādi
– V atteikšanos no visiem pirms vēlēšanām deklarētajiem principiem
– turpinās visu valsts institūciju totāla degradācija, “lielāko kretīnu” politika, kas arī ir politiķu, vismaz, vairākuma, mērķis – vilnīšveidīgos vieglāk vadīt, un tautu, kas nekam netic, un no kuras Latvijā pamet tie spējīgākie, vieglāk mānīt.
īsāk pasakot – turpinām gulēt un grimt, ja ne ekonomiski, tad morālā ziņā noteikti.
Un, pa lielam, es viņai piekrītu.

+17
-3
Atbildēt

2

    dro > mary75 18.05.2011. 14.13

    – V atteikšanos no visiem pirms vēlēšanām deklarētajiem principiem
    _______________________
    Tas nu būtu teikts mazliet par šerpu. Daži vai pat daudzi tomēr vēl nav visa Vienotība.
    Ja angļi paņems pie dziesmas Lembergu daudz kas var mainīties.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.05.2011. 14.18

    Nu labi, piekrītu, nevis no visiem principiem, bet, no daudziem, un, ne visas V, bet, daļas.
    Par to Lembergu gan nezinu, manuprāt, viņam tur uz visu savu ZZS zombiju komandu tāds kompromats, ka viņš arī no cietuma tos izdancinās, kā tikai grib.
    Neticu, ka cilvēki var tā pakļauties noziedzniekam un kaitēt valstij tikai par naudu, tur jābūt arī “pātagas” draudiem.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 18.05.2011. 14.09

Manuprāt, raksta galvenā doma ir par totālo sabiedrības apātiju un infantilitāti,, ko Baiba, kā parasti, izteica ļoti emocionāli, un visu, kas no tās izriet:
– politiķu un sabiedrības totālo atsvešinatību un dzīvošanu katram savā dimensijā, politiķu pofigismu attiecībā uz sabiedrības viedokli un otrādi
– V atteikšanos no visiem pirms vēlēšanām deklarētajiem principiem
– turpinās visu valsts institūciju totāla degradācija, “lielāko kretīnu” politika, kas arī ir politiķu, vismaz, vairākuma, mērķis – vilnīšveidīgos vieglāk vadīt, un tautu, kas nekam netic, un no kuras Latvijā pamet tie spējīgākie, vieglāk mānīt.
īsāk pasakot – turpinām gulēt un grimt, ja ne ekonomiski, tad morālā ziņā noteikti.
Un, pa lielam, es viņai piekrītu.

+17
-3
Atbildēt

2

    dro > mary75 18.05.2011. 14.13

    – V atteikšanos no visiem pirms vēlēšanām deklarētajiem principiem
    _______________________
    Tas nu būtu teikts mazliet par šerpu. Daži vai pat daudzi tomēr vēl nav visa Vienotība.
    Ja angļi paņems pie dziesmas Lembergu daudz kas var mainīties.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.05.2011. 14.18

    Nu labi, piekrītu, nevis no visiem principiem, bet, no daudziem, un, ne visas V, bet, daļas.
    Par to Lembergu gan nezinu, manuprāt, viņam tur uz visu savu ZZS zombiju komandu tāds kompromats, ka viņš arī no cietuma tos izdancinās, kā tikai grib.
    Neticu, ka cilvēki var tā pakļauties noziedzniekam un kaitēt valstij tikai par naudu, tur jābūt arī “pātagas” draudiem.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.05.2011. 14.05

Man arī ļoti nepatīk notiekošais, gribētos, lai Vienotība pastāvīgi komentētu notiekošo, lai varētu saprast, vai tā ir par jeb pret. Gribētos arī saprast vai autorei Sudraba pieņemamāka kā Zatlers? Autorei varu piekrist, ka saeimas nospiedošais vairākums skatās austrumu, ne rietumu virzienā. Tūlīt pēc vēlēšanām savu skatu uz austrumiem vērsa arī Vienotības gudrie. Laikam tur izlekusi jauna zvaigzne kā kādreiz Bētlemē pēc Kristus dzimšanas…

+12
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna 18.05.2011. 14.02

Ne Vilnītis (dz. 1973., datumu nezinu), ne Jansons (dz. 19/06/1973) nemaz nevar pretendēt uz prezidenta amatu, jo ir par jaunu.

+3
-2
Atbildēt

1

    silvija_vitina > daina_tabuna 18.05.2011. 14.32

    Runa nav par Vilnīti vai Jansonu, bet gan par veidu, kā šīs personas tika iesēdinātas krēslos. Tāpēc mums nav spēcīgu, harizmātisku kandidātu. Ne jau tāpēc, ka nav, bet tāpēc, ka ievēl “lielāko kretīnu”. Tāpēc ir bezmaz vai jālūdz dieviņš, lai Zatlers tiktu pārvēlēts jau I kārtā, jo 1) nebūs jāpazaudē vismaz 1 gads, mācoties prezidentu kursos; 2)nebūs jāsakasa “privilēģijas”, kas pienākas pēc atvaļināšanās; 3)būsim godīgi, ok, Zatlers nav Ilvess (Bet LV nav EE), bet ir manāmi progresējis, II termiņš varētu būt ražas vākšanas laiks. Ja tikai viņam tiks dota šāda iespēja.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

Juris Millers 18.05.2011. 13.52

Vai varbūt visi strādā un nav kad ar demagogiju nodarboties?

+4
-1
Atbildēt

0

buchamona 18.05.2011. 13.22

Trīs reizes izlasīju rakstu, bet tā arī nesapratu raksta jēgu. Rakstā ar ironiju ir uzskaitīti pieci punkti, kādēļ ir jāpārvēl Zatlers, varbūt bez ironijas vajadzēja izvirzīt piecus punktus, kādēļ Zatleru nedrīkstētu pārvēlēt. Tad varbūt raksta saturs kļūtu skaidrāks. :)

+11
-6
Atbildēt

0

LolitaOzolina 18.05.2011. 12.58

Viedoklim lielā mērā var piekrist. Tas ir pārsteidzoši un pierasti reizē, ka pat asākie Zatlera kritiķi pirms 4 gadiem, šodien “stabilitātes” vārdā ir gatavi par viņu balsot un aicināt to darīt arī citus. Tas ir nožēlojami. Jo vairāk tad, ja paskatāmies, piemēram, uz Igaunijas prezidentu Ilvesu un saprotam, ka Zatlers viņam nestāv ne tuvu. Kam šāds “Kas es esmu?” prezidents ir vajadzīgs?

Par protestiem – nav spējīga sabiedrības virzītājspēka. Šodien t.s. “Lietussargu revolūcijas” grupa lielā mērā ir Saeimā vai valdībā. Pirms vēlēšanām, piemēram, Ēlerte visai aktīvi kritizēja pastāvošo sistēmu. Šodien viņa sēž Kultūras ministrijā un viss asums ir pazudis. Vēl vairāk – tiek klusēts arī par kultūras nozarē notiekošajām “savējo” būšanām, par ko rakstījuši jau daudzi.

+17
-2
Atbildēt

3

    mary75 > LolitaOzolina 18.05.2011. 13.56

    Ja mums būtu Igaunijas parlaments, tātad, mūsu vēlētājam būtu igauņu smadzenes un saprašana par lietām, tad arī varētu sapņot par labāku prezidentu.
    Kamēr mums tā visa nav, toties ir tautas mīlulis Lembergs, neko labāku par Zatleri neesam ne pelnījuši, ne arī varam dabūt.
    Un pareizi Strautmane raksta – kandidāts nulle, kas pēkšņi var uzrasties, var būt kaut kas vēl daudz sliktāks.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > LolitaOzolina 18.05.2011. 14.34

    to dzeris49
    Ja man būtu tā naudiņa… Ja mums būtu Igaunijas parlaments no Karātavu laukuma būtu aizvāks cilvēka cieņas un saprāta piesmejošais “Phallus impudicus” un juridiski, līdz laikam, kad paraša tiks pazemota un sabradāta, ievērojama teritorijas daļa.
    Visi pārējie labumi pievienotos.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > LolitaOzolina 18.05.2011. 15.20

    Ja visas problēmas varētu atrisināt tik vienkārši, tās sen būtu atrisinātas.
    Problēmas nevis piemineklī, bet, pašos.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

LolitaOzolina 18.05.2011. 12.58

Viedoklim lielā mērā var piekrist. Tas ir pārsteidzoši un pierasti reizē, ka pat asākie Zatlera kritiķi pirms 4 gadiem, šodien “stabilitātes” vārdā ir gatavi par viņu balsot un aicināt to darīt arī citus. Tas ir nožēlojami. Jo vairāk tad, ja paskatāmies, piemēram, uz Igaunijas prezidentu Ilvesu un saprotam, ka Zatlers viņam nestāv ne tuvu. Kam šāds “Kas es esmu?” prezidents ir vajadzīgs?

Par protestiem – nav spējīga sabiedrības virzītājspēka. Šodien t.s. “Lietussargu revolūcijas” grupa lielā mērā ir Saeimā vai valdībā. Pirms vēlēšanām, piemēram, Ēlerte visai aktīvi kritizēja pastāvošo sistēmu. Šodien viņa sēž Kultūras ministrijā un viss asums ir pazudis. Vēl vairāk – tiek klusēts arī par kultūras nozarē notiekošajām “savējo” būšanām, par ko rakstījuši jau daudzi.

+17
-2
Atbildēt

3

    mary75 > LolitaOzolina 18.05.2011. 13.56

    Ja mums būtu Igaunijas parlaments, tātad, mūsu vēlētājam būtu igauņu smadzenes un saprašana par lietām, tad arī varētu sapņot par labāku prezidentu.
    Kamēr mums tā visa nav, toties ir tautas mīlulis Lembergs, neko labāku par Zatleri neesam ne pelnījuši, ne arī varam dabūt.
    Un pareizi Strautmane raksta – kandidāts nulle, kas pēkšņi var uzrasties, var būt kaut kas vēl daudz sliktāks.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > LolitaOzolina 18.05.2011. 14.34

    to dzeris49
    Ja man būtu tā naudiņa… Ja mums būtu Igaunijas parlaments no Karātavu laukuma būtu aizvāks cilvēka cieņas un saprāta piesmejošais “Phallus impudicus” un juridiski, līdz laikam, kad paraša tiks pazemota un sabradāta, ievērojama teritorijas daļa.
    Visi pārējie labumi pievienotos.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > LolitaOzolina 18.05.2011. 15.20

    Ja visas problēmas varētu atrisināt tik vienkārši, tās sen būtu atrisinātas.
    Problēmas nevis piemineklī, bet, pašos.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 18.05.2011. 20.40


Ja dziesmotās revolūcijas ”tusiņos” 1988.- 1991.g.21.augusts nepiedalījies, tad par bailēm vēl ilgi pļāpāsi.Aprunājies ar savu papu un mammu – noskaidro patiesību!

0
-3
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 18.05.2011. 22.08

Aprunājies ar savu papu un mammu – noskaidro patiesību!
————————————————————–
.kā arī ar Memory”ju, Real”tiju un Martu Krustiņsoni!

Galvenais -studēt Zinovjeva rakstus!

+1
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 18.05.2011. 22.50

—-
”Mūžu dzīvo – mūžu mācies!”

0
-2
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 18.05.2011. 20.30

..bet aktierus izrādei izvēlējās skatītājs…:))
———————————————-
un režisorus?

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 18.05.2011. 19.17

konsolidāciju līdz nullei.
——————————–
Laiks teokrātiskai monarhijai?

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam