Pienācis laiks plašākam skatījumam

20

Komentāri (20)

r0lands 04.04.2011. 13.16

prokrieviskai pasugai ir dots brīdis uz humāniem apsvērumiem kultivēt savas sugas priekšrocības

+1
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 02.04.2011. 00.06

to ✔
Bet loģiski. Tie kas gribēja atgriezties, jau sen to ir izdarījuši, tie kas izlēmuši tagad, ievēros procedūru un atgriezīsies. Nav vajadzības, lai НКВД-РПЦ šeit iesūtītu pāris simtu tūkstošu cilvēces atkritumu, kas tagad uzdotos par latviešiem,

+2
-2
Atbildēt

0

Agnese Lûse 01.04.2011. 22.18

Vai tā nav vislatviešu dubultmorāle ja ārvalstu latviešus un viņu pēcnācējus šķiro starp vērtīgākajiem un mazvērtīgākajiem ?
Vai partija Visu Latvijai uz Sibīriju izsūtītos neizmanto tikai kā līdzekli politisko mērķu saniegšanai,ja reiz uzskata viņus par draudu Latvijai ja viņiem atļaus paturēt arī Krievijas pilsonību,atšķirībā no ES un NATO valstu pilsoņiem..?Jeb vienkārši bailes,ka tie nebūs Visu Latvijai vēlētāji..?

http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/VLsvariF.jpg

+1
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 01.04.2011. 13.02

1. Vai kāds ir padomājis par to – piešķirot LR ( un pie reizes ES) pilsonību cilvēkiem, kam tā vajadzīga dažādu merkantilu vajadzību apmierināšanai (bezvīzu ceļošanai, piemēram), bet, kas pat negrasās dzīvot Latvijā, pieaugs kvorums, kas nepieciešamas, lai organizētie referendumi tiktu atzīti par notikušiem utt.
2. Kāds Latvijai labums no kaut kāda absolūti pārkrievota padomizēta cilvēka ar latvisku uzvārdu, kas latviski nerunā, bet Latvijas latviešus sirds dziļumos uzskata par “fašistiem”?
Ja kāds Sibīrijas latvietis atgriežas Latvijā, tad pilsonība viņam būtu piešķirama ar atvieglotiem noteikumiem, bet ne vairāk.
p.s. Vai nevienu saprātīgi domājošu IRsieti nepārsteidz Saskaņas centra rūpes un sāpe par Krievijas latviešu likteņiem?

+5
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 01.04.2011. 12.52

to Kaspars Bērziņš
Uz tādu “muzeju” atgrieztos visi latvieši. Tādas valsts, kuras pilsonību, kā municipālo zupu, nevar saņemt katrs mēsls, pase būtu vērtība. Valsts, kuras parlamentā nevarētu atrasties SC un PLL darboņu un Brigmaņa un Lemberga purni, attīstītos ne sliktāk kā Latvija Koļana II uzsāktā un Staļina turpinātā Lielā Imperiālistiskā kara 20 gadu starplaikā.

+1
-2
Atbildēt

0

Sanšains 01.04.2011. 10.24

Nepilsoņu skaita deldēšana, atkal jau atbilstoši likumdošanas prasībām, ir valstiski nozīmīgs uzdevums. Šeit dzimušie nepilsoņu bērni arī līdz šim varēja tikt reģistrēti kā Latvijas pilsoņi, ja to vēlējās viņu vecāki.
============================
Valstiski nozīmīgs uzdevums? Nozīmīgāks, nekā saglabāt LATVIEŠU iespējas Latvijā noteikt valsts attīstību? Ja tagad, kārtējo reizi praktiski METOT PAKAĻ pilsonību, tiek palielināts SC, PCTVL un Osipova-Lindermana elektorāts – tas ir VALSTISKI NOZĪMĪGS UZDEVUMS?
Nepilsoņu bērnu esot ap 13 000. SC mandāta “cena” 10. Saeimas vēlēšanās bija ap 8,7 tūkstošiem.
http://web.cvk.lv/pub/public/29763.html

Lai atceramies kaut vakardienas balsojumu par partiju finansēšanu, kad, ja būtu balsojušas tikai latviešu partijas (71 mandāts; 100- 29 SC mandāti), vairākums būtu bjis “par” (37 balsis bija “par”).

Kārtējo reizi atklājas “Iras” (bij. “Dienas”) liberālo utopistu liekulība. Vai arī perversais pasaules redzējums. Abi labi.

P.S. Vislatviešiem – ja Saeima pieņems šo likumu ar visu “valstiski nozīmīgo” pilsonības dāvāšanu krieviem, tad gan vajadzētu organizēt referendumu, kas šādas muļķības atceltu. Tad arī es palīdzētu.:)

+4
-1
Atbildēt

0

pilnīgi siha! 01.04.2011. 09.25

Kārtējo reizi emocijas un izdabāšana pūlim, nepievēršot nekādu uzmanību tehniskajām detaļām. No pirmā acu uzmetiena šķiet loģiska dubultpilsonības pieļaušana attiecībā uz citu ES dalībvalstu pavalstniekiem, jo ES, galu galā, jau tapusi par kvazivalstisku veidojumu un vismaz formāli jau pastāv pašas ES pilsonība. Taču pilnīgi neizprotama šī norma ir militāras alianses kontekstā. Pirmkārt, militāras alianses pēc definīcijas ir pārejoši interešu veidojumi. Otrkārt, šobrīd NATO dalībvalstis, piemēram, jau ir Turcija un Albānija, ar kurām mūs nesaista nedz reāli pastāvoša latviešu diaspora nedz „Vienotības” piesauktā kultūras kopība, taču iespējamā imigrācija no šīm valstīm ir visai aktuāla.

Taču arī ar ES gadījumā šitā spēlīte nav tik vienkārša, jo, vismaz teorētiski, šādi dubultpilsoņi EP vēlēšanās iegūst divas balsis. Uzskatāmības labad ekstrapolējot šādu situāciju uz ASV, pēc „Vienotības” domām, Kalifornijā dzimis Ņujorkietis varētu vēlēt gan senatoru no Zelta štata, gan no Ņujorkas. Bet ja nu šim pa starpu iegadījies beigt koledžu Vašingtonā un pastrādāt arī Oregonā.

Nemaz nav vērts runāt par šī jautājuma morālo pusi. Visiem taču skaidrs, ka to otro pilsonību tik lolojamais latvju genofonds ķer tikai visprastākā pašlabuma vadīts (vismaz citās ES dalībvalstīs) un vienīgais, kas to var piesaistīt dzimtajai zemei ir nevis pases tagad jau purpura vāciņi, bet sviesta kārtas biezums. Bez tam, gan esošās imigrācijas likuma, gan pilsonības likuma normas attiecībā uz tā dēvētajām latviskās izcelsmes personām, gan ES pilsoņu tiesības brīvi pārvietoties Savienības teritorijā visu šo jezgu padara par faktiski par nevajadzīgu.

Nav arī īsti izprotams, kas vēl būtu atvieglojams tā dēvēto nepilsoņu bērnu naturalizācijā. jau tagad tā faktiski ir automātiska.

Esmu pilnīgi pārliecināts, ka rūpīga piedāvāto grozījumu analīze uzietu vēl lielu kaudzi citu utu, bet to apstiprināšanas gadījumā prakse parādīs tikai īstos radziņus un nadziņus, kurus likumdevēji atkal gadiem nespēs izlabot.

Labāk būtu vispirms pasekojuši leišu diskusijām šajos jautājumos un arī Latvijas sabiedrībā izvēruši patiesi nopietnas debates nevis steigšus ķērušies pie “priekšvēlēšanu solījumu izpildes”. taču laikam tas ir vienīgais jautājums, par kuru ir gatava balsot faktiskā koalīcija. Taču vienotībai vajadzētu pajautāt, kāpēc?

+2
0
Atbildēt

0

buchamona 01.04.2011. 06.49

….sarežģītāk ir ar etniskajiem latviešiem, kuru senči izceļojuši no Latvijas teritorijas vēl pirms Latvijas valsts dibināšanas, un tādi mīt, teiksim, Krievijā, un pat tālajās Latīņamerikas valstīs. ++++ par Latiņameriku nav nekādu raižu :), bet par Krieviju… Pats lasījis neesmu, bet itkā V.I.Ļeņins ir rakstījis, ka nav nekā briesmīgāka par par pārkrievotu latvieti :).
Ir jau mums arī uzskates līdzekļi – Voss, Pugo. Urbis visu mūžu ir nodzīvojis Latvijā un tik un tā ir paspējis pārkrievoties :), tā pat kā visi pārējie latvieši, kuri ir sastājušies, vai atbalsta SC šobrīd. Ja Izraēlā ir atradusies kāda ekstrēmistu saujiņa, kuri zīmē kārškrustus, tad mums tāds ir viss SC elektorāts, kurš sevi idenficē ar sirpi un āmuru, un tā ir aptuveni trešdaļa Latvijas.

Piekrītu viedoklim – ir jābūt ļoti uzmanīgam ar dubultpilsonības piešķiršanu postpadomju telpā dzīvojošiem latviešiem, būtu jāievieš kādi stingri papildus nosacījumi šādiem gadījumiem. Tas nav taisnīgi, piemēram, pret Krievijā ieceļojušajiem tautiešiem, taču šī situācija būtu jāuztver kā sava veida karantīna, LR drošībai vienmēr ir jābūt pirmajā vietā.

PS. piekrītu visiem, kuri iebildīs, ka jēdziens ” pārkrievoties” manā komentā ir lietots nekorekti – visus latviešus, kuri vairs nerunā latviski nedrīkst apzīmogot ar kaut kādu postpadomju ideju nesēju zīmogu, vai visus krievus nedrīkst uztvert kā šovinistus utt, bet komenti nav tā vieta, kur par visu var tik precīzi izrakstīties :)

+7
-1
Atbildēt

2

    mary75 > buchamona 01.04.2011. 07.07

    Diez vai tie Krievijas latvieši var būt stulbāki par vietējiem, kas balso par ZZS un PLL, un nodevīgāki, bezatbildīgāki un pērkamāki par šo frakciju deputātiem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.04.2011. 07.55

    pat netaisos apstrīdēt, ka, piemēram, TP un SC ir vairāk kopīgā par atšķirīgo, bet…:))) es varētu pieņemt, teiksim, Riekstiņu kā LR ārlietu ministru, bet man būtu pilnīgi nepieņemams Cilevičs šajā krēslā un utt. Kāda ir atšķirība starp abiem šiem vīriem un ko viņi katrs sevī personificē, laikam man nebūtu jāskaidro :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 01.04.2011. 00.05

Daži būtiski priekšnoteikumi pilsonības iegūšanai un saglabāšanai:
1. Latvijas pilsonis pārvalda latviešu valodu.
2. Gatavs apliecināt savu lojalitāti ar poligrāfa testu.
3. Nav bijis kompartijas, krievu armijas vai čekas darbinieks, vai stukačs.
4. Nav bijis krimināli sodīts
5. Izskatās pēc cilvēka.

+5
-4
Atbildēt

3

    janisholsteins > raimonds_bossltd 01.04.2011. 01.09

    šiza :)
    ko tad darīsi, ja neviens negribēs dzīvot tavā 19.gs. muzejā? :)

    vai tu pats būtu gatavs iziet tevis piedāvāto pazemojošo procedūru, ja vienu rītu pēkšņi tev paziņotu, ka tavi ieraksti par pilsonību ir pazuduši vai nav derīgi?

    parasti cilvēki sāk ģenerēt sakarīgus likumdošanas piedāvajumus, ja viņiem liek iedomāties, ka viņi paši vai viņu bērni piepeši piedzimst patvaļīgā šīs zemes ģimenē.

    kā būtu ar tevi?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 01.04.2011. 06.58

    Nu tu, ombros, galīgi garām.
    Poligrāfa tests ir pazemojums, katrs jau iepriekš nav jāuzskata par noziedznieku, bez tam, pie neilga treniņa, to var piemānīt.
    PSRS laikos arī disidentiem uzlika kādu kriminālu pantu, un vispār, ne vienmēr tas, kas sodīts, ir arī vainīgs.
    Un ko nozīmē – izskatās pēc cilvēka? Un pēc kā vēl var izskatīties cilvēks?
    Krievu armijā iesauca, tur neviens labprātīgi negāja, tas arī nav rādītājs, bez tam, ne visi, kas bijuši vienkārši komunisti ( ne funkcionāri) bija tik milzīgi kaitīgi.
    Kā zināms, Brazuskis bija galvenais komunists Lietuvā, un kas?
    Kāds var par viņu pateikt ko sliktu?
    Cita lieta, ka leiši nav d. līdēju tauta, un tos nevar tik viegli nopirkt un iebiedēt, un tiem ir senas valstiskuma tradīcijas, atšķirībā no šejienes aborigēnu daļas, kam tīri dzimtcilvēku mentalitāte – ja esmu pie siles, jāgrābj, kamēr var, jāpārdodās, jābalso par naudu, galvenais, lai man labi, pārējais, arī valsts intereses – pie vienas vietas.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 01.04.2011. 13.04

    to dzeris49
    Pārbaudes ar melu detektoru atturētu no tiekšanās pēc pilsonības izdzimteņus, kas ienīst Latviju.
    Runa bija ne par varmācīgi rekrutētiem, bet tiem, kuri aiz naida pret cilvēci, labprātīgi iestājās cilvēkēdāju, pederastu, civiliedzīvotāju slepkavu, marodieru un vecenīšu izvarotāju armijā un ne par ierindniekiem, kas iestājās partijā mazdūšības vai merkantīlu apsvērumu dēļ, bet tiem kam tā bija dzīvesveids un pasaules uztvere.
    Vai Brazauska un Berklava dēļ tagad būtu jāatsakās no giljotīnām?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam