„Krievu pasaule” kā PSRS „nācijas” reinkarnācija!

65

Komentāri (65)

austrisv 30.03.2011. 15.31

“„Krievu pasaules” veidošana ir kļuvusi par vienu no Krievijas politikas elementiem, kura izpausmes ir manāmas gan Krievijas iekšpolitikā, gan ārpolitikā, jo īpaši attiecībās ar tās tiešajām kaimiņvalstīm.”

Nu to var just ar jebkuriem līdzekļiem ,it sevišķi jau uzpērkot dažas valdošās partijas, joprojām krievi mēģina ietekmēt mūsu un arī citas neatkarīgās valstis, kuras sev par nelaimi, atrodas tās kaimiņos.
Joprojām no viņiem nav miera un tādi kolabracionisti kā, piemēram, Urbis un Jurkāns, par naudu blefos uz nebēdu par vienotu partiju SC!

+1
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > austrisv 30.03.2011. 20.30

    Laiks ķerties pie ”Latviešu pasaules” veidošanas, jo šorīta finanšu ministra Vilka runa LTV ‘Labrīt, Latvija’ vēlreiz apliecina varas pārstāvju absolūto vienaldzību ?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 30.03.2011. 21.41

    Edge, atkal garām! Kāda tur vienaldzība, — tur ir smalki smagas rūpes par atlikušā darbaspēka rentablu eksportu! :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 30.03.2011. 12.18

Kāda reinkarnācija? Komunisma karognesēji šeit nekad nav miruši, tāpat kā viņu priekšstati par valsts uzbūvi un cilvēku attiecībām. Tikai tagad tas ir transformējies par daudz reālaku šo personu dzīvesveidu, jo viņus vairs nekontrolē bijušās šīs iekārtas politiskās un finasu drošības institūcijas. Tagad viņi šeit dzīvo pēc pašu izdotiem likumiem un paši sevi kontrolē, bet mēs lēticīgi par viņiem atkal un atkal balsojam vēlēšanās. Būtībā jau komunisms vienmēr ir balstījies uz cilvēku muļķību un lēticību, un to šie “bijušie” ir lieliski apguvuši. Tieši bijušie kompartijnieki šodien ir bagātākie cilvēki, kā arī tie kuri ievēro viņu likumus un gudrības, kuriem dzīvot ar godu un sirdsapziņu ir lielākais kauns savējo vidū. Naivā tauta šeit sapņo par demokrātisku un pārtikušu valsti, kamēr komūnistu gudrības apguvušie divkoši ar patriotiskiem saukļiem uz lūpam viņus izģērbj arvien plikākus, bet Kļeckina kantoris mums intensīvi māca krievu valodu un kultūru zem nacionālo raidstaciju apzīmējuma.

+1
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > mxblack 30.03.2011. 14.02

    — opis
    – Piekrītu, jo redz ko raksta reālā komunisma laikā dzimušie (1980-os Latvijā strauji pieauga dzimstība)! Vai tie nav greizi priekšstati par jaunās Eiropas nācijas veidošanos? Kāpēc neuzņemt Latvijā jauno demokrātisko Z-Āfrikas valstu bēgļus – būs jautrāka dzīvošana ar islamticīgajiem, kas citas kultūras pārstāvji?
    ”Izskatās, ka valdība jau ir atmetusi ar roku dzimstības veicināšanai, jo tas, viņuprāt, prasīs pārāk daudz līdzekļu, bet tā vietā tiek izstrādāti plāni iedzīvotājus Latvijā ievest, portālam Diena.lv pieļauj Māmiņu kluba vadītāja Sandija Salaka, komentējot valdības otrdienas lēmumu vecāku, maternitātes un paternitātes pabalstu griestus saglabāt līdz 2014.gada beigām.
    “Rodas sajūta, ka kādam ir apsolīts labi samaksāt par to, ka Latvija uzņems cilvēkus no citurienes”, saka Māmiņu kluba vadītāja.”
    http://www.diena.lv/lat/politics/hot/maminu-klubs-bernu-dzimstibas-vieta-valdibai-ir-plans-latvija-iedzivotajus-ievest

    0
    0
    Atbildēt

    0

agris 30.03.2011. 09.24

Nu labs raksts – tikai varu to papildināt ar sekojošo – LATVIJA RĪKOJAS TĀPAT KĀ KRIEVIJA, tikai mikrovariantā – sludina latviešus par valstsnāciju un pieprasa konsolidāciju ap latviešu valodu. Nu kas tas ir? TAS IR MURGS, jo latviešu ir mazāk par 50% no LV iedzīvotājiem, latgaliešus nevajadzētu pieskaitīt pie latviešiem, jo tā ir atsevišķa tauta ar savu valodu, mentalitāti, kultūru uttt. Lai Krievija pati tiek galā ar savām problēmām, bet latviešiem kopēt Krievijas variantu gan nevajadzētu. Nekas labs nesanāks…

+2
-10
Atbildēt

6

    Jânis Bankoviès > agris 30.03.2011. 10.01

    Tu gan kā īsts Kremlinu aģents nodevi, Džonīt!

    1.Latvijā latviešu ~60%,pat Rīgā latviešu skaits ~42,5%. Uzmanīgi ar cipariem!!!
    2.Dialekts un ticība nenozīmē atšķirīga tauta(it sevišķi ja tieši senlatgalieši arī bija latviešu nācijas kodols, zemgaļi,sēļi evakuējās uz leišiem, tik kurši vismaz apziņu noturēja, bet valodu pārņēma no latgaliešiem), un ja jau atšķirīga tad latgalieši ir leišam, poļam drīzāk rada nevis kremlinu bandai. Ko domā leitis ar poli par Kremliniem ceru zini pats.
    3.Kamēr Kremlins bāzīs savu kraupaino smeceri mūsu iekšējās darīšanās, tikmēr mums ir brīv izteikties par Kremlina apskretušo rumpi ko vien vēlamies un cik skaļi un rupji gribam.
    4. Latvijai nav citas iespējas ,kā ar piespiešanas politiku aptrādāt savas valsts ne visai lojālo iedzīvotāju slāni , jo latviešiem nav “lielmātuškas” kas zaurē pa visiem viļņiem “vienīgo un pareizo” taisnību, it sevišķi ar LV iekšējo aģentu palīdzību ( par piemēru Klimpas kungs) . Tā ka vietējiem krievvalodīgajiem spēkiem lai turētu fronti tik pat kā nevajag iespringt 0 resursi, visu pagādā “lielmātuška” .
    5. Sanāks un vēl pie tam OK, pačīkstēs pačīkstēs bet pakļausies ( mīlestību jau nevajag tikai RESPEKTU). Krievu nācijai ir viena nianse – tā VIENMĒR un vienādiņ ir respektējusi bezierunu varu ( kā vikingus, tā tatārus, tā Hanu Maskavas pakalpus, kas sevi aplipināja ar izputējušās Konstantinopoles regālijām, tā sarkanos, un galu galā Pūtiņistus).

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > agris 30.03.2011. 10.15

    ..latgaliešus nevajadzētu pieskaitīt pie latviešiem, jo tā ir atsevišķa tauta ..
    ——————————————
    Ne tikai.

    Popiņi , dundžiņi un ventiņi ir nevien atsevišķas nācijas, bet arī dažādas rases!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > agris 30.03.2011. 10.49

    Džonītis ir no tās īpašās ebreju minoritātes daļas, kura desmitgadēm noliegusi savu nacionālo piederību, fanātiski atbalstījusi Kremļa cilvēknīdēju politiku, un pārceļoties uz dzīvi Izraēlā, ir agresīvākie arābu zemju kolonizētāji.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > agris 30.03.2011. 10.59

    Latvijas krieviem ir visas iespējas nekonsolidēties ap latviešu valodu. Krievijas Federācijai ir atbalsta programmas, kas krieviem no citām valstīm palīdz pārcelties uz Krieviju, sagādā dzīvokli un darbu. Krievijā ar darbu nav tādu problēmu kā Latvijā. Bet ja vēl labi izdodas pārdot savu dzīvokli Pļavniekos, Bolderājā, Tosmarē vai Grīvā, tad nonāc Krievijā jau kā ļoti turīgs cilvēks. Tāpēc man nav īsti saprotams, kāpēc rakstā ir runa par ukraiņiem, kam reāli ir sava valsts, kurp var doties un neļauties pārkrievošanai. Citādi ir ar tatāriem, kam nav neatkarīga valsts, tikai ierādīta teritorija Krievijas ielenkumā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > agris 30.03.2011. 11.41

    Ino-Par tiem arābu zemju kolonizātoriem es tev pilnībā piekrītu !
    Un kamēr starptautiskā sabiedrība nepiespiedīs Izraēlai domāt savādāk,tikmēr miers Tuvajos Austrumos neredzēt kā savas ausis.Nemiers Tuvajos Austrumos tā ir “degviela” starptautiskajam terorismam !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > agris 30.03.2011. 11.44

    Lam, Tu te nelamejes, lāb? Es i popiš, es nav nekād „ras”!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 30.03.2011. 08.35

Prasījās plašāk. Tatāri un ukraiņi… nu tur pārkrievošana nekāda jēdzīgā nesanāks. Tās tautas ir pārāk lielas un prot tikt galā ar krieviem. Es rakstā būtu salicis mazo Sibīrijas un Ziemeļkrievijas tautu likteņus, kur ir desmiti tautu, kuras ir tūkstošos mērāmas pēc lieluma, bet savu valodu labākajā gadījumā pārvalda simti. Lūk, par ko ir jāuztraucas, nevis ukraiņi un tatāri.

+5
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > daina_tabuna 30.03.2011. 10.42

    Prasījās plašāk..
    ————————————-
    marieši, udmurti, čuvaši,,, nav jau gluži padevušies tam “krievu mieram”
    http://mariuver.info/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 30.03.2011. 08.25

..Šedrovickovs uzskatīja, ka tie, kuri ikdienā runā krieviski, arī domā un attiecīgi rīkojas krieviski. ++++ atliek tikai piekrist Šedrovickovskim. Runājot savā darba ikdienā vairāk krieviski, kā latviski, dzīvojot savu aktīvo dzīves daļu starp krieviem, latvietis neizbēgami arī sāk domāt, lai arī vēl latviski, bet tomēr ar “krievu akcentu” un līdz ar to arī mūsu rīcība, mūsu vide, uz kuru iedarbojamies caur savām domām, Latvijā kļūst aiz vien krieviskā.
Un vienīgais, kā varētu pretoties šai sērgai, ir apņemties runāt Latvijā tikai un vienīgi latviski, piespiest krievus runāt ar mums latviski, atsakoties runāt ar viņiem krieviski, bet tas nekad nenotiks, jo krievi ir stiprāki par mums.
Viņiem ir pa spēkam realizēt Latvijā savu ” krievu pasauli” un tas nozīmē ja ne pašu latviešu, tad latviskās mentalitātes beigas. Runāsim vēl pagaidām savā starpā bez akcenta latviski, bet domāsim un sajutīsim krieviski

+2
-2
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > buchamona 30.03.2011. 14.26

    —riņķī apkārt
    Varbūt vēl vajadzētu aicināt latviešus nelasīt ne oriģinālvalodā, ne tulkojumā krievu rakstnieku sarakstītos romānus? Kāpēc latviešu intelektuāļi vispār aicina sadarboties ar Krievijas inteliģentiem? ‘Riņķi apkārt’ to apjēdz?
    ”Latvijas Avīze” : ‘Vai nav tā, ka mēs Latvijā pārāk maz dzirdam Krievijas inteliģences izteikumus?’
    Māra Zālīte, dzejniece:”(..) Pareizāk būtu teikt: nedzirdam vispār. It sevišķi tos krievu inteliģences viedokļus, kas attiecas uz politiskiem un sociāli filozofiskiem jautājumiem. Krievijā ir daudz gaišu un izcilu personību, kuriem nav nekā kopīga ar tiem agresīvajiem kaimiņvalsts ruporiem, kurus dzirdam šeit. Tikko Maskavā viesojās Latvijas Nacionālais teātris ar Kirila Serebreņņikova režijā veidoto “Mirušo dvēseļu” iestudējumu. Kā stāsta teatrāļi, publikā vislielākos smieklus izraisījusi frāze “Rossija, čto ti ot meņā hočeš” (“Krievija, ko tu no manis gribi?”), tai izrādes laikā iegūstot īpašu jēgu. Tas nozīmē, ka publika saprot, ka pret Latviju vērstie apvainojumi ir tikai politiska spēle.”
    http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/redakcijas.viesis/?doc=90418

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.03.2011. 15.02

    edge_indran – Varbūt vēl vajadzētu aicināt latviešus nelasīt ne oriģinālvalodā…+++ es lasu krievu klasiķus un tikai krieviski, bet Tu putro divas lietas, baudīt kādas citas tautas kultūru, sadzīves romantiku uc un tikt nospiestam zem svešas tautas kultūras slāņa, kurā es, Tu pazaudējam sevi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.03.2011. 19.07

    Lama. Gan jau tūlīt ieradīsies Gasūns un izklāstīs dižas domas par dižo krievu tautu:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 30.03.2011. 20.05

    -riņķī apkārt:”(..)un tikt nospiestam zem svešas tautas kultūras slāņa, kurā es, Tu pazaudējam sevi.” – ?
    – NESAPROTU, jo baisi briesmīgajā padomju laikā izglītību varēju iegūt dzimtajā latviešu valodā.
    Nevarēja un nevarēs kaut kā nospiest tādu tautu, kura nespiež kādu citu – un kuras pārstāvji(radošā inteliģence) spēj radīt ko paliekošo.
    Ja viena rakstnieka Z.Skujiņa grāmatas iespieda miljonos eksemplāru, tad nu rakstīt par kādu nospiešanu nav nopietni.
    Info pārdomām:
    ”(Skujiņš rāda garu sarakstu, kas salīmēts no vairākām papīra lapām un kurā rūpīgi sarakstīti ienākumi pa mēnešiem un gadiem. Cipari nudien iespaidīgi. Pēc tam kārta pienāk citam sarakstam – cik lielās tirāžās iznākušas grāmatas.)

    Z. S.: Kolumba mazdēli – 11 izdevumi 7 valodās, 882 000 eksemplāru. Sermuliņš uz asfalta – 45 000. Vīrietis labākajos gados: lietuviešu valodā – 10 000, čehu – 12 000, slovāku – 5000, angliski – 4700, bulgāru – 20 000. Kailums krieviski – 50 000. Pēdējā ir Buršana un tinte. Kopā – 81 grāmata 7 183 000 metienā. Un es nekaunos par šiem darbiem. Tas laiks jau nebija tik vienkāršs – ne slovāki, ne ungāri drukāšanai draņķus neizvēlējās. Viņi jau tomēr skatījās, vai tas ir interesanti.”
    http://berelis.wordpress.com/2005/03/01/zigmunds-skujin-engelu-pasparne/#more-284

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.03.2011. 20.39

    edge_indran – Un, kur padomju laikā pazuda Zenta Mauriņa, Eduards Virza, Aleksandra Grīna ” Dvēseļu putenis?” Kas notika ar Vizmas Belševicas ” Gadu Gredzeniem”, kad cenzoram no partkoma pieleca, par ko dzejniece runā savās ” Piezīmēs uz Indriķa Hronikas lapām”? Es Tev nejautāšu, kur palika latviešu tautas izglītotākā un strādīgākā daļa okupācijas varas sarīkoto represiju laikā, bet Kolumba Mazdēlus atceros, šo jūsmīgo stāstu par padomju jaunatni:)Nav brīnums, ka šādus un līdzīgus darbus tiražēja 100.000 metienā

    Ja pats esi izgājis cauri okupācijas laikam un mācijies “padomju skolā”, tad, kā Tu juties vēstures stundās, kad pienāca laiks mācīties Latvijas vēsturi – šo plāno grāmatiņu, pilnu ar zaimojošiem meliem ? Un tā ir tā iespēja gūt izglītību dzimtajā valodā? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 31.03.2011. 10.10

    ..tūlīt ieradīsies Gasūns…
    —————————————-
    Neatnāca.
    Laikam pārbēdzis pie arābiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 30.03.2011. 07.31

Nellij & IR komanda! Paldies!

Beidzot izrakts īsti svaigs autors ar vēsi svaigu galvu un normāli perspektīvu domāšanu!

+3
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > piziks 30.03.2011. 14.40

    –Optiskais Tēmeklis
    -PIEVIENOJOS suminājumam! ‘Vecās dziesmas jaunās skaņās’ – ir laiks jaunajiem censoņām atbalstīt ideoloģiskajās kaujās rūdītos Ozoliņu un Rodinu.Vispār jau ‘trakas’ lietas notiek – paskat, ko dzejniece M.Zālīte piedāvā:”(..) Kultūrimperiālisms nāk arī no Rietumiem – vispirms jau no Holivudas. Citas tautas pret to jau sen cīnās, un labs piemērs šajā ziņā ir Kanāda, kas ļoti kopj savu nacionālo identitāti. Arī mums būtu jādomā, ko no viņiem mācīties. Vispirms tā ir kultūras politika, kas aizsargā nacionālās kultūras savdabību. Ja to atstāj pašplūsmā, ir maz izredžu, ka maza nācija varētu pilnvērtīgi izdzīvot.”
    http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/redakcijas.viesis/?doc=90418

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 30.03.2011. 21.21

    Paga, Edge Indran, ko ta Zālīte tik aplamu pateikusi, kas Tevi nobiedējis? Kanādas piemērs, kas par jeņķiem dabiskāks, interesantāks Latvijai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 30.03.2011. 07.07

Nespeciālista izpratnē „…vairāk nekā pus gadsimtu īstenotais padomju nācijas projekts…” mūsu austrumpusē ir tikai epizode vairāk kā 1000 gadu ilgā procesā, kas jau Vlaģimira Asinssaules laikā gāja ar pilnu jaudu un vēlāk tikai modificējās.
Neredzu pamatu pieņemt, ka pēc kārtējās modifikācijas Krievzemē kaut kas būtiski mainītos. Naš sapog – svjat!
Tikai viena maza ilustrācija. Krievu kvadrāts – dvorjanstvo, duhovenstvo, činovņičestvo, kupēčestvo būtiski atšķiras no agrīno viduslaiku trio – oratores, bellatores, laboratores. Jēdzieni ‘stolbovoj dvorjaņin’ un „pomeššcik” ir pretstati, nevis analogi Rietumeiropas muižniecībai, bet izpratnes par to, kas ir „pilsonis”(buržuj ņedarēzannij), tur nav bijis un nebūs. Tātad pārskatāmā nākotnē nebūs ne pilsoniskās sabiedrības, ne daudz kā cita, kā skaitā arī atteikšanās no agresijas pret jebkuru kaimiņu, par ko sajutīsies stiprāki.

+9
-1
Atbildēt

1

janazakovica 30.03.2011. 01.09

visam lielam nacijaam ir savs specialais izkoptais sovinisms..krieviem tas ir lielkrievusovinisms.latviesiem ir mazlatviesu mikro atavizms.atavizm..krieviski.

+2
-1
Atbildēt

7

    daina_tabuna > janazakovica 30.03.2011. 08.30

    Ir arī pilnīgi normāls latviski lietojams vārds- atavisms.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janazakovica 30.03.2011. 10.12

    ..mikro atavizms..
    ————————-
    un makro marazmatizsms?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > janazakovica 30.03.2011. 12.21

    to KRUSTTEVS
    Kas ir “mazas” un kas “lielas” nācijas, jeb ar to domāji maz un daudzskaitlīgas? Savādāk kā tad “mazās” nācijas Strēlnieki nolika “rakom” visu impēriju, bet tās Leģionāri iedzina ģenētiskā atmiņā dzīvnieciskas bailes visiem tās vergiem? Kāpēc “lielās” nācijas cari spiesti maksāt meslus Kaukāza kņaziņiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 30.03.2011. 12.35

    mans dels sogad pabeidz LU vestures fakultati ar izcilibu ipasi vins specializejas 1 un 2 pasaules karos un noriseem ap tiem.vins tev varetu visu pamatigi izskaidrot 2-3 stundu lekcijaa.tiko vins visiem krievu tv 16.marta stastija kapec piedalas legionaru gajienaa.jo no vesturnieka mutes tas daudz precizak un suligak izklausas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janazakovica 30.03.2011. 14.34

    –krustēvam – Varbūt LU beidzējs var blogu vietnē IR izvietot – un apskaidrot nezinošajiem par tiem iemesliem? Kāpēc 1952.g. ASV iedibināta 16.marta atceres diena bija ‘jāimportē’ uz Latviju, bet paši latvieši Latvijā nevarēja par atceres dienu izvēlēties citu datumu? Galu galā slavēt kaujas 1943.g.16.martā pie Veļikajas upes Krievijā jau šodienas apstākļos nav politkorekti. Bij’ tak’ cīņas Latvijas teritorijā – pie Mores un Lestenes. ‘Kurzemes cietokšņa atceres diena’ – un varētu arī noslaktētos kureliešus pieminēt? Varbūt uzjautājiet savam spečukam dēliņam?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > janazakovica 30.03.2011. 23.31

    to edge_indran
    Kurelieši? Vai tie kas cīnījās, lai krievu fašistiskie izdzimteņi ātrāk atgrieztos Latvijā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 30.03.2011. 23.52

    sanemu konsultaciju no dela—Pirmāmkārtām nevis 1943. gada 16. martā, bet 1944. gada 16. martā. Iemācies elementārākos vēstures faktus. 1944. gada 16. marts ir tieši tā diena, kad abas Latviešu leģiona divīzijas – 15. un 19. plecu pie pleca cīnījās pie Veļikajas upes. Un šī bija arī vienīgā reize, tādēļ arī Daugavas Vanagi 16. martu noteica, kā latviešu leģionāru atceres dienu. Protams ir arī citas piemiņas dienas, kuras ir saistītas ar Latviešu leģiona cīņām Ziemassvētku Mores kaujās. Bet tieši 16. martā abas leģiona dīvīzijas cīnijās plecu pie pleca. Un es nesaprotu par kādu te politkorektumu iet runa – 16. marts ir leģionāru atceres diena un ne jau kaut kādi sarkanie okupanti, vai citi Latvijas ienaidnieki noteiks, kur un kad mums atcerēties savus karavīrus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 29.03.2011. 23.52

to mazputns
Balstās uz pēckara gados veidoto mītu, kas, izgaistot vergu atmiņas par vismelnākām lappusēm krievijas apkaunojošā vēsturē, tiek katru gadu piepušķots klāt.

+5
-2
Atbildēt

0

Normunds 29.03.2011. 23.35

Labs raksts. Te jau redzams, ka Krievijas ārpolitika (arī iekšpolitika) lielā mērā balstās uz “uzvaru pār fašismu”. Tāpēc arī Baltijas valstu okupāciju Krievija nedomā atzīt. Ja mēs ceram kādreiz šo situāciju mainīt, jāturpina, neskatoties ne uz ko, atzīmēt 16 martu, vai labāk, 17.jūniju.

+4
-3
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > Normunds 30.03.2011. 08.17

    Pati „uzvara pār fašismu” ir tikai Krievijas jaunākā laika iekšpolitikas produkts, kas radās agrīnajā Brežņeva laikā pēc 1965. gada. Līdz tam 9.maiju knapi kā pieminēja, bet otrajam Iļjičam un co pēc varas sagrābšanas savajadzējās svaigu ikonu, kamēr Josifa reabilitācijai (gatavoja jau vēlāk arī to) vēl jaunajai bandai nepietika jaudas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 29.03.2011. 22.43

to dzeris49
Nekas tur vairs nebūs. No pēdējās iespējas, kas tika dota 1991. gada augustā, vergi atteicās jau 1993. gada oktobrī. Paverdzinātās tautas atbrīvos savas teritorijas, par krieviem drīz aizmirsīs.

+3
-3
Atbildēt

0

mary75 29.03.2011. 22.32

Nevienā citā NVS valstī, izņemot Ukrainu un Baltkrieviju, un, diemžēl, arī Latviju, nekādu “krievu pasauli” izveidot neizdodas, arī visā Krievijas teritorijā nē, Kaukāzs un daļēji Tatarstāna dzīvo pilnīgi autonomi, to lojalitāti Maskava nodrošina ar naudu.
Paša Krievija arī praktriski sadalīta divās daļās, kam kopīga tikai valoda, mazākā daļa – prorietumnieciski noskaņotā, lielākā – ar padomju cilvēku mentalitāti un vērtībām.
Pirmā daļa informāciju iegūst no interneta, otrā – no ORT utt.
Kremlis cenšas vairot otro, “sovoku” daļu, bet, palēnām, pieaug, neskatoties ne uz ko, prorietumnieciski noskaņotas daļas īpatsvars, kaut milzīgi lēni.

+2
-1
Atbildēt

3

    daina_tabuna > mary75 30.03.2011. 08.29

    Latvija nav NVS. Vismaz vakar vēl nebija.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.03.2011. 10.25

    Nu, paldies, ka pateici, un es to nemaza nezināju!
    Manuprāt, katram skaidrs, ko es domāju – NVS valstis Ukrainu un Baltkrieviju, un Latviju, kas nav NVS valsts, vai tad tas būtu speciāli jāuzsver, kāds to šeit vēl nezina?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 30.03.2011. 14.51

    –dzeris49
    Diemžēl prorietumniecisko spēku daļas palielinājumu pēdējie Tautas skaitīšanas dati ietekmē? Krievijā, tāpat kā Latvijā pēdējos divdesmit gados reālā demokrātija un brīvais tirgus diez ko iedzīvotāju pieaugumu un lielākās sabiedrības daļas labklājību nav veicinājis. Diemžēl, taču, iespējams, ka pēc Tautas skaitīšanas 2011 nāksies Latvijā atzīt esošās tendences – depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu, nabadzību,parādus, korupciju? Varbūt kāds vietnes IR propagandists tās negatīvās sekas varētu mazināt – un uzrakstīt kādu jaunu rakstu par Krievijas nodomiem? Zemāk norādu saiti uz vienu rakstu, kas atklāj jaunos plānus – ‘Manifests par Krievijas Eirāziju 21.gs/Манифест Русского Евразийства XXI века’. http://community.livejournal.com/intellectology/94562.html#cutid1
    – M.CEPURĪŠA KUNGS NĀKS PALĪGĀ ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 29.03.2011. 22.30

Tas, ka jāvalda pār morālām un kulturālām vērtībām, lai valdītu teritorijā, kur šīs vērtības ir bazētas jau bija skaidrs impērijām kopš senseniem laikiem. Cara laikos Latvijā bija brutālā rusifikācija ar šiltītēm ”on govoril po latiški”, kam sekoja 1905.gada notikumi un strēlnieku pulcēšanās ap Ļeņinu, kas vismaz vārdos atbalstīja katras tautas pašnoteikšanos, tad sekoja vēl brutālākas padomju okupācijas veiktas latviešu tautas tīrīšanas, pēc kurām bija mūžsenā kolonizācijas politika iepludinot iedzīvotājus no impērijas jau ”apstrādātiem” apgabaliem. Nu ir pienākusi trešā fāze, kad tomēr nedrīkst kādam teikt, lai runā cilvēku valodā vai bilst – Rīga ir skaista pilsēta, tikai latviešu par daudz. Toties var brīvi saņemt frekvences raidīšanai krievu valodā, laist krievu filmas ar subtitriem vai vispār bez tiem un likumi mums šo maz regulē, jo redz tirgus ir pirmajā vietā ! Tāpat nemaz nedomā dabūt darbu lielajās pilsētās, ja nerunā krieviski – šādas lūk ir sekas maigajai rusifikācijai Latvijā !

+9
-3
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > lebronj2356 30.03.2011. 15.04

    –KRIX
    Par morālo un ētisko situāciju Latvijā visai skarbi rakstīja profesors A.Mauriņš:”A.Mauriņš: Neatkarības 20 gadi pagājuši tādā ētiski morālā nihilismā”
    http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/komentari..viedokli/?doc=75369
    – Kā arī jau 18.novembra republikas laiku piedzīvojušais aktieris diez ko pozitīvi neraksturoja 4.maija republikas laikā notikušo –
    Oļģerts Kroders: Esam degradējušies līdz vispārākajai pakāpei
    http://zinas.nra.lv/izklaide/42821-olgerts-kroders-esam-degradejusies-lidz-visparakajai-pakapei.htm
    – KAS NOTIEK LATVIJĀ? KAMĒR CEPURĪŠI and Co raksta par Krievijas problēmām, tikmēr pašu mājās Latvijā ‘prusaki pa galdu rāpo’ ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 30.03.2011. 16.52

    Cepurītis vis neraksta par KF problēmām, bet gan par problēmu, kas ļoti tiešā veidā skar visu Latviju – KF atbalstīto krieviskuma nostiprināšanos cittautiešos Latvijā !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > lebronj2356 30.03.2011. 20.13

    –KRIX
    Spriežot pēc virsraksta :„Krievu pasaule” kā PSRS „nācijas” reinkarnācija! ”, tad par kādām Latvijas sabiedrības problēmām runa neiet (salīdzinot ar A.Mauriņa un O.Krodera rakstos pausto).
    Lai krievi stiprina savu krieviskumu/kultūra, jo tas jau netraucē latviešiem stiprināt savu. Svarīga, manuprāt, ir spēja vienoties par kopējiem mērķiem Latvijas valsts stiprināšanai (lojālu pilsoņu pienākums).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > lebronj2356 30.03.2011. 23.12

    to edge_indran
    Ļoti traucē, kad kādi izdzimteņi pie blakus galdiņa trokšņo un vemstās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Agnese Lûse 29.03.2011. 22.39

    … slimnieks

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Agnese Lûse 30.03.2011. 11.03

    Kur mums tik slima un nozombēta jaunā paaudze rodas?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Agnese Lûse 30.03.2011. 12.01

    Viss pareizi. Sejas identiskas. Kantoris, kas baro – tas pats.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Agnese Lûse 30.03.2011. 14.55

    Александр Шумский, иерей, клирик храма Святителя Николая Мирликийского в Хамовниках, директор Николо-Хамовнического учебного центра, кандидат педагогических наук

    Практически все русские люди в один голос, не сговариваясь, утверждают, что страшный природный катаклизм в Японии есть возмездие этой стране за оскорбление нашего Отечества. Все хорошо помнят, как после посещения Курильских островов российским Президентом в Японии топтали его портреты, сжигали и рвали российский флаг… Разрывание и сжигание флага означает символическое уничтожение страны. За символическими действиями, как правило, следуют практические, Япония к ним, очевидно, готовилась. Вот и вернул ей Господь бумерангом то, что причитается за ошибочные символические действия и намерения.
    Другим странам тоже есть над чем задуматься. Ведь сегодня Россию, словно раненного зверя, каждый подонок норовит пнуть ногой, плюнуть в неё и тому подобное. Мне очень жаль простых японцев, но мне совсем не жаль Японию, показавшую нам предельную степень своей враждебности. За все надо платить.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Agnese Lûse 30.03.2011. 15.32

    Tas droši vien SC aģitators.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Agnese Lûse 30.03.2011. 16.24

    vēl viena:
    Елена Ямпольская, заместитель главного редактора “Известий”

    (О реакции российского общества на катастрофу в Японии)

    Тут не восторг, тут эмоциональная лихорадка, вызванная близостью чуда, явного и грозного. Слезы сочувствия к пострадавшим не способны застить нам глаза и сознание настолько, чтобы мы перестали замечать очевидные вещи: Бог хранит Россию от внешних “наездов”. Защищает от притязаний, которые выплескиваются через край – из области разумного в сферу чистого нахальства. Унижать Россию не рекомендуется. Доказательства этого настолько впечатляющи, что оторопь берет.
    http://grani.ru/blogs/govnomer/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Agnese Lûse 30.03.2011. 20.24

    Bet Tas droši vien SC aģitators.
    – DRĪZĀK jau nedaudz ”nojūdzies” interneta sērfotājs?
    Ja nopietnāk, tad bez ”dzetenajām” ziņām ir arī zinātnieku paziņojumi par zemestrīcēm Japānā: ”Krievijas zinātnieki-seismologi jau pirms 14 gadiem brīdināja Japānu par postošo zemestrīču iespējamību 2011.”
    http://tengrinews.kz/asia/181436/

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 29.03.2011. 22.02

Medvedjeva atkusnis – krievija atkausēja psrs līķi.

+9
-2
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > raimonds_bossltd 30.03.2011. 07.23

    Skan labi, tomēr, ja PSRS būtu jau līķis, tad Krievija, precīzāk – Ņefķegazpromovija Jāģernaja – vairs nesēdētu Drošības padomē kā pastāvīgais čļen.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > raimonds_bossltd 30.03.2011. 11.56

    Pats izdomāji vai izlasīji uz kalendara vāka?:) Katrā ziņā precīzs un asprātīgs /bez ironijas/:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 30.03.2011. 23.09

    Izlasīju, protams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam