16.marta gājienā sadursmes nenotiek

57

Komentāri (57)

Jānis Blumbergs 17.03.2011. 23.17

šoreiz 16. marts ļoti labi izdevās, kārtīgi, kā vienmēr. Tā turpināt! Šis pasākums ir pelnījis kļūt par vienu no mūsu stūrakmeņiem. Tas ir kā pipars, kā Meksikai čili. Protams, to jāpieskata iespējams rūpīgāk, nekā dažu labu vecu energo-atomreaktoru Japānā. Paldies Krievijai par atbalstu info laukā! Liela valsts, lieli resursi…

0
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 17.03.2011. 12.03

Nu ja Lama tev izglītības līmenis to atļauj,tad “no problems”.. ;)

0
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 16.03.2011. 20.58

Ziniet maz ir to cilvēku,kas ir pret latvisku Latviju,bet daudzi ir pret latvisku Latviju vislatviešu izpratnē !
Jo maz ir atšķirību starp latvisku latviju vislatviešu “gaumē” un vācisku Vāciju 3.reiha “gaumē”..

+1
-5
Atbildēt

3

    atispraulins > Agnese Lûse 16.03.2011. 22.13

    Ja nemaldos, pirms pašvaldību vēlēšanām kkur bija salīdzinātas partiju programmas, un pēc tā sanāca, ka TB/LNNK ir “radikālāki” nekā VL. Man liekas Dienā. Varbūt kļūdos par laiku un vietu, bet tāds gadījums man ir iespiedies atmiņā, jo tas likās dīvaini.

    Tā kā man sencis un sīkais bračka ir VL biedri, tad varu diezgan droši teikt, ka ar trešo reihu tur ir maz sakara. Viņiem vairāk varētu būt kopīga ar US konservatīvajiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 17.03.2011. 00.39

    Sunc-nezinu kā ar tavu senci,bet tavam sīkajam bračkam nu noteikti nav tiešs sakars ar trešo reihu !
    Bet tanī pašā laikā ir tāds teiciens: Pasaki,kas ir tavi draugi,tad pateikšu ,kas tu pats esi!
    Nav noslēpums ka Visu Latvijai Ungāru galējo labējo paramilitāro partiju Jobbik uzskata par “draugiem”,vēl vairāk,šovakar KNL I.Parādnieks uzskata šo partiju par sava veida nacionālisma paraugu..
    Tad par ko iet runa..?
    Gan paša I.Parādnieka stilā gan VL aktivitātēs var saskatīt ļoti lielas līdzības ar Jobbik partiju,bet par tās līderu līdzībām,labāk vispār paklusēsim…Nu vienīgi es vēl neesmu redzējis to ka VL līderi,sveicinās kā 3.reihā..
    Jājautā vai tā nav divkosība ? analogiskas partijas un kustības ir Krievijā,tos viņi sauc fašistiem(un tas tā arī ir !),bet to pašu vislatvieši negrib saredzēt starp saviem “draugiem”
    http://i1095.photobucket.com/albums/i467/EnigmaLV/Ungarunacionalisti.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Agnese Lûse 17.03.2011. 11.51

    ..vislatviešu “gaumē” un vācisku Vāciju 3.reiha “gaumē”….
    ————————————————————–
    Var jau Portugālu sociālistiem pievilkt līdzību ar sarkanajiem khmeriem.
    Ja dikti vajaga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 16.03.2011. 17.27

Protestantu pārstāvis gājiena noslēgumā …
——————————————–

Un katuoļu pārstāvis?

Kuo tas?

+2
0
Atbildēt

2

    Ilze Nagla > ilmisimo 16.03.2011. 17.55

    Es arī pavilkos pa to protestantu pārstāvi tekstā ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 16.03.2011. 18.21

    un muslimu pārstāvis?
    nebija atnācis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

r0lands 16.03.2011. 17.24

Antifašistu un nacionālkomunistu sugas brāļi ar latvikiem vārdiem ar putām uz lūpām sēd pie datoora un samazgas lej uz savu tautiešu galvām

+3
-2
Atbildēt

0

Agnese Lûse 16.03.2011. 17.15

Problēma ir tā ka tu pats nevēlies saredzēt acimredzamo,kas ir otrie radikāļi..

+1
-6
Atbildēt

0

daina_tabuna 16.03.2011. 15.43

Derētu 9. maijā uz Akmens tilta sastāties ar plakātiem pret komunisma ideoloģijas popularizēšanu un saukt “Pazor, pazor!” zeltzobaino armijai… Kā arī atgādināt, ka daļa “atbrīvotāju” ir krietni aizkavējušies no fašistiem atbrīvotajā teritorijā un atpalikuši no savējiem, kas jau 1994. gadā izvācās.

+11
-2
Atbildēt

4

    lebronj2356 > daina_tabuna 16.03.2011. 16.11

    Dolārs, es vēl saprastu ja tiešām tur būtu karavīri, bet tur jau nolasās jaunāki KGB kadri, čekisti kam pazīmēties un žūpas, kuriem iegansts pielieties ! Tas vēl nebūtu tas trakākais, bet šovinistu ”roģina” gājiens gan ir pretīgs ar savām formām un krievu impērijas karogiem !

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.03.2011. 16.18

    @Krix
    Ja viņi nešķiro un leģionārus pieskaita pie SS, tad mēs varam mierīgi “jaunāki KGB kadri, čekisti kam pazīmēties un žūpas, kuriem iegansts pielieties” pieskaitīt pie atpalikušajiem atbrīvotājiem :-)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > daina_tabuna 16.03.2011. 16.22

    “Pazor, pazor!” zeltzobaino armijai..””

    Tu droši vien pārteicies, jo tā drīzāk ir dzelzszobaino armija!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.03.2011. 16.24

    Arī. Vienīgi to balto bleķi tik ļoti nemana, bet zelta zobi spīd kā jāņtārpiņi tumsā. Es tik tuvu viņiem nekad neesmu piegājis, lai redzētu bleķa zobus. Bail, ka nesakož!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

martins_spravniks 16.03.2011. 15.25

Mūsu politiķi apzināti vai neapzināti nemēģina strādāt ar tiem, kurus uz priekšu, uz uzvaru pār fašismu dzina NKVD sprostuguns. Šie ļaudis ir izgājuši līdzīgu elli kā izsūtītie, tikai īslaicīgāku.
Ja mēs pieminētu gan nāvē iedzītos, gan no nāves izsprukušos, vienlaikus norādot uz bendēm un neliešiem – tas būtu piliens, kurš drupinātu lielo kaimiņu propagandu.

+4
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 16.03.2011. 13.54

Tur ne ar kādām diskusijām nebūs līdzēts,vienkārši vieniem radikāļiem nevajag piedalīties un tad otriem radikāļiem nebūs tur ko darīt …
Viņi tik daudz neprotestē pret tiem sirmgalvjiem,kas tur pulcējas ,kā pret savas sugas brāļiem populistiem un nacionālradikāļiem no Visu Latvijai..
Ne velti 16.marts ir abu divu galu radikāļu izrādīšanās diena !
Viena pagale taču nedeg.. :)

http://i1095.photobucket.com/albums/i467/EnigmaLV/VLpopulisms.jpg

+2
-8
Atbildēt

2

    kristaps_drone > Agnese Lûse 16.03.2011. 16.21

    Tu te visu laiku kaut ko runā par vieniem un otriem radikāļiem. Ar vieniem radikāļiem – tiem, kas nāk no tās Latvijas iedzīvotāju daļas, kas šeit ir nelikumīgi ieradušies okupācijas laikā un ir kolonisti, viss saprotams. Bet kaut kā nevaru saprast, kas tad ir tie otri radikāļi?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 16.03.2011. 19.51

    Nav ko diskutēt, ja cilvēks sev saborējis smadzenēs, ka tie, kas aizstāv latvisku Latviju ir noziedzīgi radikāļi…tad tur laikam var palīdzēt tikai atgriešanās vēsturē – rusifikācijas izjušana uz savas ādas ! Reti cietpaurains kosmopolīts, nav vērts tipiņ !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 16.03.2011. 13.23

Jautājums jau drīzāk ir par birku piekāršanu. Krievijā gadā vidēji notiek ap 80 (470, no 2004. gada) slepkavību uz rasu naida pamata. Divreiz vairāk tiek sakropļoti. Nacionālboļševiks Ļimonovs un viņa partija wikipēdijā tiek aprakstīta kā fašistiska. Un tāda Krievijā nav vienīgā, saraksts ir garš. Krievija gan fašisms tiek tā dīvaini izprasts, fašisms ir vienīgi tad, ja ir kaut kāda saistība ar nacismu. Ja nav, tad tie ir “naši”, jeb tie, kas cīnās par “savējiem” .

Ko varam likt pretī? Leģionārus? Jo nav jau ne fašistisku organizāciju, ne karogu, ne konfliktu. Tāpēc atšķirībā no Krievijas, tie ir jāizdomā, jāpiekar birkas, un skaļi jākliedz.

+4
0
Atbildēt

0

Normunds 16.03.2011. 12.10

>>POLITIKAKAL; Tauta, kas noliedz vai aizmirst savu vēsturi mirst. Mirušiem vienalga kāds orķestris spēlē bērēs – krievu balalaikas vai rietumu liberāli demokrātiskās vijoles. Jums derētu saprast, ka latviešu tauta nav mirusi. Vēl nav.

+11
-1
Atbildēt

2

    LAURIS > Normunds 16.03.2011. 14.04

    vai nav dīvaini, ka Vācijā nenotiek šādas piemiņas un gājieni?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Normunds 16.03.2011. 14.41

    Vai tad Vācijā nenotiek neofašistu gājieni? Un interesanti, kas tos organizē!
    Vai tad krievijā nenotiek neofašistu gājieni?
    Bet, vai pie mums Latvijā šo var saukt kaut kā līdzīgi?
    Protams, ka nē, ja būsim objektīvi, jo neba jau nu tiem latviešiem interesēja Lielvācu idejas?
    Esmu par to, ka ir pulcēšanā sbrīvība kaut vai tāpēc, ka šitie, tā sauktie antifašisti ir jau pasen paziņojuši, ka viņu mērķis ir tieši šo 16.martu nobeigt reizi par reizēm! Un to nedrīkst pieļaut, jo latviešiem tomēr jābūt saimniekiem savā zemē nevis kaut kādiem tur sadomātiem antifašistiem, kuri tādi nebūt nav, bet pašpasludinājušies, jo tas lūk ir modē!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Normunds 16.03.2011. 11.43

>>>rinķī apkārt; pilnībā piekrītu. Lielvaras visu ļoti labi zin, tāpat kā vietējie “antifašisti”. Zin, bet spēlē savas spēlītes. Lai jau, bet 16. marts ir latviešu pašcieņas lieta.

+7
0
Atbildēt

0

LAURIS 16.03.2011. 11.41

Jāņem piemērs no Lībijas vai Bahreinas. Tur šitos “brīvības pulcēšanās” jampampiņus normāli noliek pie vietas. Tā pat aziātiskiem latviešiem neinteresē ne demonkrātija, ne liberālisms, ne rietumu vēŗtības.

+1
-11
Atbildēt

1

buchamona 16.03.2011. 11.19

Viss šis troksnis ap 16. martu tikai ilustrē Latvijas nespēju lielvarām izskaidrot vēsturi…. +++ Kā var skaidrot vēsturi lielvarām, kuras to pašas lieliski zin un izprot, tikai ietur sev zināmu poziciju, jo karš taču vēl nav beidzies, tikai mainījis formu. Regnum.ru saceļ brēku, ka Krievijas vēstnieks LR ir lietojis frāzi “LR neatkarības atjaunošana, ” jo tā tiek apdraudētas nepilsoņu “cilvēktiesības” Latvijā, lai nodrošinātu spiedienu LR info telpā, Kremlis nodarbina, lasīju, kaut kur ap simts cilvēku un tādā garā.
16. marts – tas nav ” ekstrēmistu tusiņš”. Šajā datumā tikai skaudrāk iezīmējas patiesā situācija Latvijā, no kuras cenšamies izbēgt, cenšoties sev iestāstīt, ka 9. maijā, Pārdaugavā migranti piemin savus kritušos varoņus un tikai

+18
-1
Atbildēt

2

    anita_meistere > buchamona 16.03.2011. 12.07

    mums nekam neko nav jaskaidro un jāpierāda…jo tie kas ir spejīgi normāli uztvert info, tie jau sen zin gan vēsturi, gan visu citu.
    tik un tā abas puses paliks pie sava. es netaisos rīkoties kā tāds krievs, un list citu cilvēku lietas un prātos.
    tāpat ir skaidrs, ka visas šis te krievu šovinistu izpriecas par 16.03 ir tik kārtējais iegansts…kā tas bija ar t.s. krievu skolām utt. vnk krevi vēl joprojam nav samierinājusīes ar savu “koloniju” zaudēšanu. vēl jo viaŗak..par cik ee/un lt viņiem viars nekas nespīd..visi līdzekļi tiek liktie lietā Latvijā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 16.03.2011. 14.43

    Riņķī apkārt!
    Piekrītu, jo 9.maijā šie demonstranti taču arī kara veterānu aizsegā demonstrē savu varu te Latvijā un to, kas te ir patiesais saimnieks!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 16.03.2011. 11.16

Krievijai var pasakidrot cik gribi, kamēr būs Putina triāde pie varas un ģeopolitiskie mērķi PSRS reanimēšana, tikmēr vecie melu saukļi skanēs kā veca plate un Rietumnieku ”partneri” truli uz to visu skatīsies, iestarpinot pāris kuslus vārdiņus. Ir jau daļa, kas tiešām nezin vēsturi, bet civilizētā pasaulē tādi reti kad tiek pie teikšanas, savukārt tie, kas ir pie teikšanas, visu ļoti labi jau zina tikai teikt vēl nedrīkst, jo ar KF ”jādraudzējas”. Jau 80tos gados tika pieņemtas rezolūcijas Eiropā par Baltijas okupāciju un tai sekojošo rusifikāciju ! t.s. ”antifašistu”, patiesībā lielkrievšovinistu, patiesais mērķis ir cīnīties pret mūsu karavīru piemiņu un visu latvisko kopumā ! Nekādā gadījumā nevajag ielaisties provokācijās, bet ir jādod skaidrs signāls, ka savus karavīrus mūsu zemē pieminēsim un mums neinteresē ko par to domā kaut kādi nelegāli sabraukušie pauninieki !

+17
-2
Atbildēt

1

Agnese Lûse 16.03.2011. 11.14

Njā šodien 16.marts visādu sugu radikāļiem ir “praidu” diena !

+3
-15
Atbildēt

7

    lebronj2356 > Agnese Lûse 16.03.2011. 11.17

    Skaļāk balsi 13. oktobrī un 9.maijā, oktobrēn !

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Agnese Lûse 16.03.2011. 11.58

    radikāli ir nevis pieminēt musu leģionārus 16. martā, bet gan to nedarīt! tizli, ka mums vēl kaut kādiem atsaldeņiem (tai skaitā iekš RD) ir japierāda, ka mes to drīkstam un darīsim!
    es ar nepacietību gaidu, ka 9. maijā varēs legāli uzrīkot protesta akciju pie okupantu pieminekļa. ta sanāk kā viss sīs te krevvalodīgo bars ir kā svētā govs..neaizkarami. 25% diktē un uzspiež savu viedokli parējiem. wtf?!?!?!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Agnese Lûse 16.03.2011. 12.06

    Bet viņam ir taisnība! Jau sen 16. marts ir ne vairs atceres un piemiņas diena, bet gan publicitātes līdzeklis dažādām radikālām organizācijām:
    http://www.draugiem.lv/KrisjanisLiepins/news/item/294401/

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Agnese Lûse 16.03.2011. 12.09

    tas štruns, kas tur pulcējas…tie krevi nebļauj pret daugavas vanagiem vai konkrētām personām. viņi bļauj pret pašu būtību un vēstures faktiem.
    ko piedāvā, visu to pašakumu aizliegt..kā? likumiski nekā, un arī dvēseliski to nevar. mēs jebkurā gadījumā būsim zaudētājos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Agnese Lûse 16.03.2011. 12.26

    Es nepiedāvāju neko aizliegt. Es piedāvāju šo gājienu vietā rīkot pasākumus, kas veicinātu diskusijas un sabiedrības, ieskaitot cittautiešu, izpratni par sarežģītajiem Otrā pasaules kara notikumiem. Tai rakstā, uz ko saiti iedevu, esmu plaši izstāstījis, kāpēc un ko es piedāvāju.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Agnese Lûse 16.03.2011. 13.12

    es esmu parleicināts, ka tā otra puse nemaz nekādu diskusiju negrib…tur ir nelokāms, gadu desmitiem borēts, un pedējos gadus ļoti aktīvi no aizrobežas pastiprināts viedoklis. diskusija un kompormis krevu izpratnē, ir piekāpšanās viņiem. vēsturē nabija neviena precedenta, kad šis apgalvojums izrādījās nepatiess.žēl. ko darīt, nezinu!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Agnese Lûse 16.03.2011. 13.56

    Radikālisms ir uzskatīt savu viedokli par vienīgo pareizo un nevēlēties uzklausīt citu domas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

austrisv 16.03.2011. 10.49

Priecājos, ka esam demokrātiska valsts un pilsoņiem un arī nepilsoņiem ir tiesības uz pulcēšanās brīvību! katrs var interpretēt kā tam tīk! ne jau mums te tie vecie vīri kādi fašisti un ne jau tie, kas sevi uzdod par antifašistiem , tādi arī ir! Jautājums, kāpēc nepieciešama konfrontācija starp citādi domājošiem un ar citādu vēsturisku traktējumu? Lai pulcējas, jo neba jau nu 9.maijā šiem kāds traucēs pulcēties, lai gan tieši Staļins bija tas, ka siznīcināja pusi Latvijas tautas! Lai nolādēts Staļina režims un mēģinājumi to atdzemdināt!

+16
0
Atbildēt

0

mxblack 16.03.2011. 10.46

Visu šo “putru” ievārīja paši “sarkanie”, kuri pirms kara pēc ienākšanas Latvijā nekavējoties šeit sāka demonstrēt savu īsto dabu apgānīt mūsu zemi. Kronis visam bija 1940. gada deportācijas, kad Gulagos nonāca abslūti nevainīgi cilvēki. Tādēļ Latvju jaunieši arī izmantoja iespēju dienēt Vācu armijā, lai kaut tā attālinātu iespēju šeit atkal nonākt sarkano briesmoņu armādai. Man Leģionāri stāstīja ar kādu prieku un naidu viņi ar saviem MG-38 un MG-40 pļāva šos sarkanos kā zāli kaujas laukā. Tāpēc jau okupantu pēcteči tā neierdz šos Leģieonārus, jo starp no Leģionāru rokas kritušajiem bija arī viņu tuvinieki. Un tāpēc šeit nekad nebūs miera, kamēr vien šeit kārtību noteiks šie “sarkano” pēcteči. Bet ar Ebreju ciešanām un iznīcināšanu Leģionāriem nebija absolūti nekāda sakara. Tas ir okupantu pēcteču nekaunīgs apmelojums pret šiem cīnītājiem. Bez tam arī Staļina režīms iznīcināja ļoti daudz Ebreju. Kāpēc to viņi nepiemin?

+10
-1
Atbildēt

0

mary75 16.03.2011. 10.45

Lielvarām, sevišķi Krievijai, to vēsturi var skaidrot, tik cik gribi, tās interpretē vēsturi tā, kā ir politiski izdevīgi.
Tāpat, kā arī vietējie “antifašisti” – paprasi tiem fašisma izpausmes, pret ko viņi protestē, kur tās Latvijā ir sastopamas, un, izņemot nesakarīgu muldēšanu, neko nespēs atbildēt.
Un viņi arī negrib neko zināt.
Ja nebūtu šo provokācijas, viss noritētu mierīgi.

+16
-1
Atbildēt

3

    Edmunds Zālīte > mary75 16.03.2011. 12.15

    tieši tā, nav tam nekāda sakara ar vēsturisko patiesību, tās skaidrošanu vai objektivitāti, un nevajadzētu būt naiviem un ‘cepties’ par šo tēmu. krievijas propogandas mašīna to turpinās ‘žļembāt’, kad vien tai sakārosies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.03.2011. 14.06

    To visu jau maz kurš Latvijā zina, par ko tur Lejiņš raksta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 16.03.2011. 10.32

Kurlandiešus, kas bija leģionāru organziācija, vācieši nošāva par to, ka viņu mērķis bija Latvijas neatkarība.
Žīdus šāva Arāja komanda, leģionam ar to nebija nekāda sakara. Krievijas mutē viss iznāk otrādi.

Viss šis troksnis ap 16. martu tikai ilustrē Latvijas nespēju lielvarām izskaidrot vēsturi. Tās to uztver tupi un vienkārši, tajā pašā laikā, tai paša Krievijā rasistisku, fašistisku (nacionālboļševistisku) iemeslu dēļ ir nogalinātāji simtiem, ne tās ādas krāsas, religijas vai tautības cilvēku. Te nu vietā būtu teiciens par skabargu un baļķi. Kad Igaunijā bija troksnis ap Aļošu, Himkos nonesa pieminekli Padomju Savienības varoņiem kara lidotājiem, bija vajadzīgs ceļš… Kā jūs domājat, kāpēc šo faktu neizbazūnēja tāpat kā Aļošu?

Fašistiskās tendences, ja arī parādās Latvijā, nerunā latviski, Padomājiet ar pēdējo piemēru, jauno žīdu kapu apgānīšanu. Apgānītāji bija ietekmējušies no Krievijas informatīva telpas.

Mums, atšķirībā no Krievijas, nav konfliktu vai rasu diskriminācijas. Ja ir tad, uz otru pusi- latvieši pat spiesti papildus apgūt krievu valodu, lai varētu konkurēt darba tirgū. To visu šie bļāvēji aizmirst. Īstenībā mums ir multinacionāla paraugvalsts, ar daudzvalodīgām skolām, kultūras iestādēm. Par Rietumu demokrātijās izraida čigānus, rīko turku grautiņus, vai deportē viesstrādniekus. Latvija ir paraugs, kur nekā tāda nav.

+31
-1
Atbildēt

5

    snjuu > Ieva 16.03.2011. 12.52

    “Viss šis troksnis ap 16. martu tikai ilustrē Latvijas nespēju lielvarām izskaidrot vēsturi. ”
    ===
    Nav ienācis prātā, ka “lielvarām” LV vēsture varētu būt diezgan vienaldzīga?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 16.03.2011. 12.59

    Ja runā par Krieviju, tad frāze “nespēj izskaidrot” neatbilst realitātei. Nav iespējams ko ieskaidrot kādam, kas nevēlas saprast, kuram nav izdevīgi saprast.
    Vai ar Kurlandiešiem domāji Kureliešus?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 16.03.2011. 13.10

    paldies, Kureliešus

    0
    0
    Atbildēt

    0

    liina > Ieva 16.03.2011. 16.35

    Atgādināt vajag pasaules vēsturi nevis Latvijas. Kā vīrs ar garajām ūsām gatavojās iekarot visu Eiropu un kā vīrs ar mazajām ūšelēm pamanījās viņam iztraucēt uzbrūkot pirmais. Un nerimt atgādināt, ka Nirnbergas process jāturpina līdz tiek notiesāti abu XX gadsimta ļaunuma impēriju slepkavas nevis tikai vienas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.03.2011. 10.26

Pie Brīvības pieminekļa pulcējas ievērojams skaits policistu.
=============================
Vai šādam mītiņam ir Domes atļauja?:)

+11
-2
Atbildēt

0

Ritums Kaibe 16.03.2011. 10.11

Pilnīgs WTF.

+2
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam