Kārtējam savam čalim atrasta silta vietiņa, bet parastajiem mirstīgajiem nodokļus palielinās, lai var samaksāt šim algu. cik vēl ir tādu čaļu, atšķirībā no šī, nevajadzīgos amatos, kuru algas un izdevumus apmaksājam no saviem palielinātajiem nodokļiem, samazinātajiem māmiņu pabalstiem, neesošo medicīnu un izglītību utt. cik daudz cilvēku viņu dēļ vairs nevar atļauties normāli paēst? Vienkārši bezspēcība pārņem, kad atkal ievēl savējo, nevis labāko, atbilstošāko, kvalificētāko, lai tikai savas intereses pasargātu.
Labākajā gadījumā Jansons būs “Apsītis-2”,sliktākajā gadījumā “Cilvēktiesību-likvidātors” Kā saka:Hasta La Vista Baby – I’ll Be Back.. Katrā ziņā pēc vakardienas raidījuma “Kas notiek Latvijā” kur nospiedošais atbalsts no skatītāju puses bija Kovaļevskai, neticās ka Jansons iegūs sabiedrības un savas jomas profesionāļu atbalstu,jo viņš ir politiskais ieliktenis ar zināmiem mērķiem.. Izkatās ka Latvijas politikā “vislielākā kretīnisma” stafeti no šķēlistiem ir pārņēmuši lembergisti ! Tapēc jau Latvija ir tur,kur ir-žopā ! Diemžēl sauciens: “Izglābj valsti,noslēp no vēcmāmiņas pasi” netika sadzirdēts… Latvijā godīgiem un profesionaliem cilvēkiem politikā nav ko darīt,bet gan tikai pakalpīgiem un besmadzeņu Lemberga pūdelīšiem..
Neaizmirsiisim to, ka lembergs nesen ieteica veikt izmainjas Satversmee un viss var buut, ka prezidentaala republika ar pashu lembergu vai vinja marioneti (vareetu buut ZZS Veejonis) ir naakoshais ZZS lielais uzdevums un noziegums pret Latvijas valsti.
Vienotiiba speeja uzvareet pagaajushaa gada veeleeshanaas un taa guutu pietiekamu atbalstu arii shogad, ja taads buutu nepiecieshams, lai dabuutu lembergu araa no varas. Ir jaaptur ZZS speeliites.
Patiesībā, pilnīgi neko. Izņemot to, ka kāds uzurpē vienīgās patiesības un pareizības viedokli un mēģina to uzspiest citiem.
Apriori pateikt – jā/nē var tikai tas, kurš uzurpē vienīgās patiesības un pareizības statusu.
uz Bet
Karginu par VK galveno kontrolieri!
—————-
starp citu, kargins ar krasovicki, tāpat kā Lembergs, joprojām uz brīvām kājām. Ko dara Ģprokurors, Tieslietu Ministrija?
Ziņa, kas nepārsteidza. Tikai parāva uz korķi par politisko virtuvi… negribas neko ne analizēt, ne komentēt, jo domās redzu tikai Brigmaņa ņirdzīgo smīnu.
Tas nozīmē ka šis kantoris joprojām apēdīs mūsu maksātos nodokļus, bet labuma no tā joprojām būs maz, bet tā popularitāte būs neievērojama. Mafija turpina pārņemt valsts svarīgākās institūcijas un tajās likt savus cilvēkus. Astoņkājis izpleš tautekļus un piesūcas arvien vairāk mūsu valstij. Ieguvēji būs tie, kuri savas pensijas būs izpelnījuši”vecajās” valstīs. Mums būs jāstrādā kamēr varēsim pavilkt kājas, citādi pat bada maize nesanāks.
Vai arī V jārunā ar SC par iesaistīšanu valdībā, jo tas tikai juridiski nostiprinās jau tā faktiski eksistējošu situāciju.
—————————-
nekas tur nemainīsies, šie tāpat bloķēs visus vienotības pasākumus, jo šamie ir vēl vairāk apvilkuši sev sarkanās līnijas kā zzs….arī vienkārša varas atdošana vienotībai nāks tikai par ļaunu, zzs pavisam brīvi sabloķēsies ar sc un pll, argumentējot, ka valsts bija jāglābj un nevarēja ļaut tai iet pa burbuli…..vienotībai vienīgā iespēja ir gatavot nākamā gada budžetu tādu kādu tā uzskata par optimālu valstij un kādu iesaka vairums ekonomistu attiecībā uz svētajām govīm….ja zzs to izgāž un valdība krīt, tad tā jau ir pavisam cita situācija un zzs, sc un pll nevarēs vairs maskēties – būs vai nu jāpārkāpj sarkanās līnijas, vai nu jātipina austrumu virzienā….vienā vai otrā gadījumā vienotības un vl izredzes būs krietni vien pārākas….
Absolūti piekrītu risinājumam. Būs pagājis gads kopš vēlēšanām un Saeimu varēs atcelt. Ja godīgi, tad valsts krahu varēs pieciest to 1 gadu, ja vien vēlēšanu iznākums ir godīga un atbildīga vairākuma koalīcija, kas spēs daudz raitāk izvilkt valsti no sūnām. Ar tādu muļļāšanos mēs pie normālas dzīves atgriezīsimies pēc 10 gadiem, bet vai normāli cilvēki to būs gatavi pieciest tik ilgi. Šaubos.
nepavisam neesmu drošs, ka vēlētāji līdz nākamajām vēlēšanām būs aizmirsuši visus konsolidācijas pasākumus, nodokļu paaugstināšanu un tarifu celšanu.
Plus vēl Šadurika “darbaļaužu vēstules vairs netiek lasītas” un Pabrika (dziļi sirdī sociāldemokrāta :) ) teiciens, ka par 100 latiem strādā tikai muļķi. Ceru, ka nākamajās vēlēšanās tauta negribēs būt muļķi.
Melno darbu V būs izdarījusi un tagad varēs iet…
Pat, ja Jansons profesionāli ir nenovērtēts, pat ja viņš strādās labi, šāds starts tiesībsarga organizāciju ir principā degradējis. Tiesībsargam ir jābūt autoritātei,jāstāv pāri partijām un intrigām. Šis tiesībsargs tāds nevar būt principiāli, jo ir ievēlēts intrigu rezultātā. Žēl. Bija mums Tiesībsarga institūcija, nu vairs nav.
Slaids zaļš spļāviens iz Seimas nama jau bij gaidāms.Tagad jāgaida kura pilsoņa A.L. cilvēktiesības mati gaisā metīsies aizstāvēt jaunizceptais tiesībsargs.Reputācija šāda tāda, autoritātes nulle, bet tas tak špicka.Kad tik ” darītājs”.
Vai tas ir signāls, ka jebkuram godīgam un kompetentam cilvēkam valsts pārvaldē nav vietas? Nez, ko ZZS darīs pēc 5 gadiem, kad Latvijā būs palikši vairs tikai pensionāri? No kā “izpumpēt” naudu viņi taisās?
@pecisk
Diezvai Krievijai vajag Latvijas pensionārus. Teritoriju? Uz austrumiem no Maskavas tūkstošiem kilometru stāv neapdzīvotas teritorijas. Gāzes vads jau būvējas zem jūras (tam vairs teritoriju nevajag). Ostas? Primorska ir daudz labāk attīstīta par Rīgu vai Venstpili. Es patiešām nezinu, kādēļ Krieviju pārāk interesētu Latvija ar pensionāriem.
@dzeris49
Nu, tādēļ es nestrādāju valsts pārvaldē! ;)
Man gan patika Šlesera demogoģija par homoseksuālistu tiesībām. Tas ir tik “labi” piemeklēts iegansts, lai nebūtu jānonāk pretrunās ar to, ka valsts pārvaldē jāstrādā profesionāļiem, ko PLL tik skaļi postulēja, kad tika veidots MK. Ja nav spēcīga argumenta, tad vienmēr var teikt, ka Dievs domā citādāk!
Baidos ka pie patreizējās nodokļu sistēmas un ZZS + SC politiskās varas kombinācijas godīgam cilvēkam Latvijā kopumā vairs nav vietas. Kāda būtu motivācija maksāt nodokļus ja tiek nodrošināta valsts izzagšanas bāze? Jo ātrāk divkosīgā V + ZZS koalīcija pajuks, jo labāk.
Nasing spešal. Tu tiešām uzskati, ka neapdzīvotās teritorijas austrumos ir līdzvērtīgas Latvijai? Neaizsalstošās Ventspils un Liepājas ostas – Primorskai, kur tagad var iebraukt tikai ar atomledlauža palīdzību? NV turpmāk rīkos Kuriļu salās, ne Jūrmalā? Krievu šovinistiem apetīte ne tikai uz bijušās Krievijas impērijas teritorijām, bet sapņos redz savu karogu plīvojam Konstantinopolē. Labi, ka nesakrīt vēlmes ar varēšanu, bet latviešu tūdaliņi var paspēlēt visu arī šai korumpētajai un novājinātajai valstij.
@Ino
Redzi, tas kas Krievijai patīk – serviss, puslīdzok infrastruktūra, eiropeiska vide utt. – bet kad Latvijā būs palikuši tikai pensionāri, kurš to visu nodrošinās? Diezvai Abramovičs brauks uz Latviju, ja osta būs pussagruvusi un uz Dzinariem būs jābrauc pa zemes ceļu un lepnākā viesnīca būs daudzstāvu grausts. Latvija krieviem būs interesanta, kamēr šeit būs latvieši. Ja būs iebraucēji no Krievijas, tad ar ko gan Soči varētu būt sliktāki par Jūrmalu? Tur klimats ir daudz pateicīgāks.
Nasing, Primorska ir somu līcī, stipri tālāk no klientiem R Eiropā, ziemā stipri aizsalst ! Ventspils neiazsalst, ātklāta osta, infrastruktūra tur joprojām ir un nekur nav pazudusi, tiesa sabojāja trubu, bet tās ir muļķības, ka kāda Primorska ir labāka, tiesa pašu, bet no Ventspils naftu transportēt ir lētāk. Nevajag sev stāstīt pasaciņas, ka KF Latvijā neko nevjag, Kurzeme ir stratēģiski ļoti labā vietā, lai būtu ”logs” uz Eiropu tranzītam. Krievi jau Latvijā ir ieinteresēti tik ļoti, cik pirms simts gadiem. Ne par velti SC un pčolas stutē un ar PLL un ZZS koķetē….
Nez kāpēc savulaik Latvijā iznāca tā, ka % visvairāk sabrauc no ”brālīgās” PeeSeReSijas ?
@Krix
Pirms 50.gadiem tehnoloģijas nebija tik advancētas tādēļ ģeogrāfiskais izvietojums spēlēja lielāku lomu. Protams tas maksā vairāk, ja klimats ir nelabvēlīgs, bet uz Primorsku ir attīstīts jauns dzelceļš, jauni termināļi utt., kamēr Ventspils dzīvo uz tā, kas tika sabūvēts pirms gadiem 30.
Koķetērija bija svarīga līdz brīdim, kad Latvija iestājās ES un NATO, jo viss gāja caur šejieni. Pabeigs viņi savus lielos projektus Primorsk ostu, gāzes tiešo padevi Eiropai un tāda austrumeiropa viņiem stratēģiski būs mazsvarīgāka, ja vien paši nelūgies uz ceļiem.
“Brāļu” tautas pie mums ieradās tieši tā paša iemesla kā latvieši, lietuvieši un poļi dodas uz Angliju. Labākas dzīves meklējumos. Pirms 50-60 gadiem Baltijā bija vislabākie dzīves apstākļi visā PSRS.
to lno
Kopš osmaņi likvidēja pederastijas, verdzības un sātanisma perēkli, Bizantiju, nosaukuma “Konstantinopole” vairs nav. Cars Koļans II, uzsākot WWI, plānoja Stambulas vietā Carjgrad.
Nu tad vienreiz lai notiek, kam jānotiek, lai tad arī de jure ir tas, kas sen ir de facto, un valdību veido ZZS un SC.
Lai veldo valdību, bet, arī uzņemas atbildību.
Šī te situācija – nosaka visu Lembergs un SC, bet, atbild par visu V, manuprāt, vienreiz ir jābeidz.
Vismaz, prasītos kāds paziņojums no V puses, ne tikai asariņu birdināšana un kārtējā spļāviena apslaucīšana.
Vai arī V jārunā ar SC par iesaistīšanu valdībā, jo tas tikai juridiski nostiprinās jau tā faktiski eksistējošu situāciju.
Tad, vismaz, no tā varēs ko paprasīt par attiecīgiem amatiem.
Patreiz tas ir absolūti neregulējams, kaut faktiski jau sen ir valdībā kā ZZS dublikāts.
Sliktāks variants par tagadējo būt nevar.
Nu un ko dabūs ar SC valdībā – draudzību ar analfabētiem un izsaimniekotājiem, iedos kādu grūto sfēru(veselību vai labklājību šiem, jo neko citu pēr principa nevar SC dot) – kārpīsies pretīm jau kopā ar ZZS pret reformām. Vienu sliktu ar otru krieviski runājošu nomainīt nav nekāda jēga, turklāt V pamatīgi pa biksēm dabūs no nacionālā vēlētāja, kas izsauksies kā VL! krass reitinga kāpums !
Nu tad vienreiz lai notiek, kam jānotiek, lai tad arī de jure ir tas, kas sen ir de facto, un valdību veido ZZS un SC.
——————————————-
ZZS jau vajag, lai V aiziet paši. Tad varēs teikt,ka”‘mēs jau labprāt, bet tie V negrib strādāt-tad nu nav citas izejas-koalīcija ar SC”
Krix – Nezinu, neapgalvoju, ka tā ir obligāti jādara, bet, tas ir viens no variantiem, kā SC piespiest uzņemties arī kādu daļu atbildības.
Patreiz reāli tas jau ir valdībā, bet, ne par ko neatbild, tāpēc kopā ar ZZS var sabotēt visus lēmumus.
Iespējams, atbildība liktu tam izturēties nedaudz savādāk, bet, negalvoju par 100%, ka taisni tā arī notiktu.
Vienīgais nopietnais arguments pret tā iesaistīšanu ir tas, ka daudzi to nesapratīs, un V atkal būs vainīga.
Kaut arī absolūti nesaprotu, ar ko ZZS ir labāka.
lama – nu bet ko darīt, turpināt visu tādā pašā garā?
Cik ilgi?
Nu tad “jāatšķaida” koalīcija vai nu ar SC, vai nu ar to pašu PLL un TB/VL, jo Lemberga tur noteikti ir stipri par daudz.
Tad jau reāls būtu variants, ja gandrīz visa Saeima strādātu koalīcijā, līdz ar to atbildība būtu izdalīta, taču man jau liekas, ka tādā gadījumā tāpat sadziedātos trio : ZZS, PLL un SC – jo intereses ta šiem sakrīt ! Katrā gadījumā saskatu, ka tagad ļoti nozīmīgs uzdevums ir apturēt inflāciju !
Beidzot ZZS ir nakusi pie prata un sapratusi ka Vienotiiba to vien dara ka diskridite valsti ar saviem kandidatiem un idiotisko ricibu. Jacer ka tas ir sakums Vienotiba nogrimsanai un izmesanai no valdibas majas. Un vislabak butu Vienotibas izzadzejiem pasiem atkapties un nozelot savus grkus un atgriest valstij nozagto naudu. Un labpratigi izdot Dombrovski tiesanai par valsts izsaimniekosanu un melosanu.
Jansons profesionāla ziņā pat blakus nestāvēja Kovaļevskai. Vairākas intervijas to pierādija (nemaz nerunājot par praksi)…tā paša saruna LTV1, bija pilnīgākā blamāža. Cilvēks pamatlīmenī absolūti neparzin cilvēktiešibu jomu..ne likumpantus, ne starptautiskos dokumentus. pilnīga nulle.
Jansons ir kaut kāds LU maģistrs ekonomikā.
Lai arī japiekrīt, ka V amatu izvēles dažkārt pārsteidz, šoreiz es ar abām par biju par Kovaļevsku. ja kovaļevsku izvirzītu SC…tik u ntā būtu par.
Nupat pa Svobodu Lastvijas korespondents Bombins pateica, ka Jansons bija vēlamāks SC tāpēc, ka tas spēšot vairāk aizstāvēt nepilsoņu tiesības, un to atbalstot arī ZZS.
Jauc, ne nu paši ies, ne V būs iekša izmest. Parunās un norimsies, jo nu šāda situācija ir uzbūvēta ! Ceru, ka šāda Saeima nenostrādās savu termiņu….un vairāk vietas iegūs VL!
To, kas ir ZZS mees saprotam. Neuzticams partneris.
Tieshi taapat ZZS uzmestu arii SC, ja tiem buutu kaads svariigs balsojums.
Zauteeta kauja veel nav zaudeets karsh.
Patiesiibaa nevajadzeetu paaraak iespringt ar sho amatu. Taapat ieprieksheejos gados tur nekas praatiigs nenotika. Bez tam, ja Delfos publiceetais info par incidentu Jansona karjeraa izraadiisies patiess, tad ar 40 balsiim var ierosinaat vinja atbriivoshanu no darba. Nekas veel nav zaudeets.
Svariigaakais pashlaik gan buutu jautaajums kaada ir naakoshaa ZZS nelietiiba. Ko vinji perina dariit taalaak…
Manuprāt ZZS nekad nav bijusi Valdībā pēc būtības, valdība jau zināmu laiku ir Lembergs.
Ja iepriekšējā valdībā vēl bija pāris zinoši un ambiciozi ministri no ZZS (domāju Koķi & Dūklāvu), tad tagad palicis tikai viens.
Pārējie ir pa tiešo raustāmi ar leļļu aukliņām. Principā, tā ir zināmā mērā bezizeja, jo kā kampējs Hūte ir rafinētāks par mākoņtēvu & Šlesi.
Hūte ir gana rafinēts, lai vadošos amatos neliktu cilvēkus ar augstu intelektu un patstāvīgu domāšanu, pārāk svaiga vēl pieredze no Loskutova un TP vēstures.
Žēl, ka vairākums iedzīvotāju prasa 100% atbildību no Vienotības, kamēr reāli procesus vada viens pats Hūte.
Braucam pa vecam uz nezinkurzemi. Žēl.
…Lidumnieks…-“Ja iepriekšējā valdībā vēl bija pāris zinoši un ambiciozi ministri no ZZS (domāju Koķi & Dūklāvu), tad tagad palicis tikai viens.”
…vai Tu runā par Zemkopības ministru, kurš atgādina prātīgu lauku papu, bet ar vieglu roku dala LVM ziedojumus ar Lembergu saistītām organizācijām?…kurš atļaujas pateikt, ka Vienotība var jau prasīt pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību, bet viņš to var ignorēt?…ambiciozs – jā!…tikai…kā vārdā?…
“Vai Tu runā par Zemkopības ministru, kurš atgādina prātīgu lauku papu, bet ar vieglu roku dala LVM ziedojumus… kurš atļaujas pateikt, ka Vienotība var jau prasīt pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību, bet viņš to var ignorēt?…”
ZanE, vai tici tam, ko pati runā?! Dūklavs dala? Pats? Brīvprātīgi? Tad kāpēc gadu iepriekš dalīja arī Vienotībai? Tos “ziedojumus” taču sadala politbandītu bariņš kolektīvi kā obščaku. Ja saki, ka dala Dūklavs, bet Vienotība pretojas, tad kādēļ Vilks visus “ziedojumus” akceptē ar savu parakstu. Un Dombrovskis atkal izliekas neredzam, ko viņa līdzkonsoliDators paraksta?! Ha-aha-ha.
Zanīt, nu gan esi sapinusies meistarībā… :)Var jau nepatikt ZZS, bet zaudēt loģiku pavisam? Jeb arī Tavā gadījumā nu jau pavisam nekaunīgi un melīgi? :)
….Optiskais Tēmekli…šad un tad arī Tev der ieskatīties “Panorāmas” rādītajos ziņu sižetos…un kadrā, tiešām, neredzēju nevienu Dūklavam ar pistoli aiz muguras stāvam,kā iespaidā pats gruntīgais lauku papa atzina savus panākumus pareizo ziedojumu saņēmēju izraudzīšanā…un uz žurnālista uzdoto jautājumu, par Vienotības priekšlikumu pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību…Dūklavs nekaunīgi atbildēja – priekšlikumus jau viņi var iesniegt, bet mums jau tie nav jāpieņem!!!!….
….Tev ir iespēja pārskatīt LTV1 “Panorāmas” ziņu arhīvu…lai veicas!…:))
Komentāri (75)
Ilze Nagla 03.03.2011. 13.28
Kārtējam savam čalim atrasta silta vietiņa, bet parastajiem mirstīgajiem nodokļus palielinās, lai var samaksāt šim algu. cik vēl ir tādu čaļu, atšķirībā no šī, nevajadzīgos amatos, kuru algas un izdevumus apmaksājam no saviem palielinātajiem nodokļiem, samazinātajiem māmiņu pabalstiem, neesošo medicīnu un izglītību utt. cik daudz cilvēku viņu dēļ vairs nevar atļauties normāli paēst? Vienkārši bezspēcība pārņem, kad atkal ievēl savējo, nevis labāko, atbilstošāko, kvalificētāko, lai tikai savas intereses pasargātu.
0
maris 03.03.2011. 13.05
Neceliet paniku. Vienotība ir bijusi pamīksta jau no sākuma attiecībās ar ZZS. Varbūt vēl nav par vēlu demonstrēt zināmu stingrību.
1
Līna Kārkliņa > maris 03.03.2011. 13.21
nevis par vēlu, es pat teiktu īstais brīdis….
0
Agnese Lûse 03.03.2011. 12.54
Labākajā gadījumā Jansons būs “Apsītis-2”,sliktākajā gadījumā “Cilvēktiesību-likvidātors” Kā saka:Hasta La Vista Baby – I’ll Be Back.. Katrā ziņā pēc vakardienas raidījuma “Kas notiek Latvijā” kur nospiedošais atbalsts no skatītāju puses bija Kovaļevskai, neticās ka Jansons iegūs sabiedrības un savas jomas profesionāļu atbalstu,jo viņš ir politiskais ieliktenis ar zināmiem mērķiem.. Izkatās ka Latvijas politikā “vislielākā kretīnisma” stafeti no šķēlistiem ir pārņēmuši lembergisti ! Tapēc jau Latvija ir tur,kur ir-žopā ! Diemžēl sauciens: “Izglābj valsti,noslēp no vēcmāmiņas pasi” netika sadzirdēts… Latvijā godīgiem un profesionaliem cilvēkiem politikā nav ko darīt,bet gan tikai pakalpīgiem un besmadzeņu Lemberga pūdelīšiem..
0
murnieks112233 03.03.2011. 12.53
Nākamais valsts prezidents noteikti būs Kravcovs. SC izvirzīs un ZZS kpā PLL kretīniem nobalsos ka nemetas.
1
kdaljajev > murnieks112233 03.03.2011. 14.12
Tad jau labāk Rubiku.Viņš ir izgājis visus etapus.Kravcovs vēl mācās valodu.
0
egils_krastins 03.03.2011. 12.47
Neaizmirsiisim to, ka lembergs nesen ieteica veikt izmainjas Satversmee un viss var buut, ka prezidentaala republika ar pashu lembergu vai vinja marioneti (vareetu buut ZZS Veejonis) ir naakoshais ZZS lielais uzdevums un noziegums pret Latvijas valsti.
Vienotiiba speeja uzvareet pagaajushaa gada veeleeshanaas un taa guutu pietiekamu atbalstu arii shogad, ja taads buutu nepiecieshams, lai dabuutu lembergu araa no varas. Ir jaaptur ZZS speeliites.
0
vupats 03.03.2011. 12.46
Kāds vēl atceras, kad līdzīga gaudošana bija par Maizīša neievēlēšanu un Latvijas tiesu sistēmas sabrukumu?
Pat vēl labāk – kad Strīķes vietā ievēlēja Loskutovu?
Kāds to vairs atceras?
Tad par ko tagad šāda gaudošana?
3
Līna Kārkliņa > vupats 03.03.2011. 12.49
vēl jau var pieminēt vilnīti, muižnieci….
0
vupats > vupats 03.03.2011. 13.03
Un ko tas pierāda?
Patiesībā, pilnīgi neko. Izņemot to, ka kāds uzurpē vienīgās patiesības un pareizības viedokli un mēģina to uzspiest citiem.
Apriori pateikt – jā/nē var tikai tas, kurš uzurpē vienīgās patiesības un pareizības statusu.
0
austrisv > vupats 03.03.2011. 14.25
easy!
tas pierāda, ka ne vienmēr var būt drošs, ka izdosies pat vairākumam sasniegt nosprausto uzdevumu!
0
ilmisimo 03.03.2011. 12.41
nacionālā izlīguma valdība-Lembergs izlīgst ar Karginu(“atgriež” netaisni laupītuo banksu) un valsts aizlīguo laimē.
0
Artûrs Leicis 03.03.2011. 12.40
ciniski.. “parāva uz korķi” –> precīzāk vairs nevar pateikt, un lūkošanās uz to bildi nemaz nepalīdz mazināt šo sajūtu
0
photocom 03.03.2011. 12.38
Jaunais MK gatavs
Vējōnis – premjers
ārlietas – urbanovič
finmin – šķēle
ekonomika – šlesers
lembi par prezidentu
4
ilmisimo > photocom 03.03.2011. 12.45
lembi par prezidentu
————————–
un karginu par vicekarali!
0
austrisv > photocom 03.03.2011. 14.23
Lama !
Karginu par VK galveno kontrolieri!
0
vupats > photocom 03.03.2011. 14.48
Vai vari man, idiotam, lēni un “uz pirkstiem” paskaidrot, ko nozīmē Tavs:
“tas pierāda, ka ne vienmēr var būt drošs, ka izdosies pat vairākumam sasniegt nosprausto uzdevumu!” ???
Kas šajā gadījumā IR vairākums, kas IR mazākums?
Vai šejienes portāla tusinš IR “vairākums” vai ” mazākums”?
Kāda IR šī “vairākuma” mērījumu metodika? Nu kaut vai aptuveni, lūdzu! Pēc tā, kāds ir kāda konkrētā portāla apmeklētāju komentāru noskaņojums, vai?
0
astra_ozo > photocom 03.03.2011. 15.05
uz Bet
Karginu par VK galveno kontrolieri!
—————-
starp citu, kargins ar krasovicki, tāpat kā Lembergs, joprojām uz brīvām kājām. Ko dara Ģprokurors, Tieslietu Ministrija?
0
silvija_vitina 03.03.2011. 12.38
Ziņa, kas nepārsteidza. Tikai parāva uz korķi par politisko virtuvi… negribas neko ne analizēt, ne komentēt, jo domās redzu tikai Brigmaņa ņirdzīgo smīnu.
0
mxblack 03.03.2011. 12.35
Tas nozīmē ka šis kantoris joprojām apēdīs mūsu maksātos nodokļus, bet labuma no tā joprojām būs maz, bet tā popularitāte būs neievērojama. Mafija turpina pārņemt valsts svarīgākās institūcijas un tajās likt savus cilvēkus. Astoņkājis izpleš tautekļus un piesūcas arvien vairāk mūsu valstij. Ieguvēji būs tie, kuri savas pensijas būs izpelnījuši”vecajās” valstīs. Mums būs jāstrādā kamēr varēsim pavilkt kājas, citādi pat bada maize nesanāks.
0
Līna Kārkliņa 03.03.2011. 12.29
Vai arī V jārunā ar SC par iesaistīšanu valdībā, jo tas tikai juridiski nostiprinās jau tā faktiski eksistējošu situāciju.
—————————-
nekas tur nemainīsies, šie tāpat bloķēs visus vienotības pasākumus, jo šamie ir vēl vairāk apvilkuši sev sarkanās līnijas kā zzs….arī vienkārša varas atdošana vienotībai nāks tikai par ļaunu, zzs pavisam brīvi sabloķēsies ar sc un pll, argumentējot, ka valsts bija jāglābj un nevarēja ļaut tai iet pa burbuli…..vienotībai vienīgā iespēja ir gatavot nākamā gada budžetu tādu kādu tā uzskata par optimālu valstij un kādu iesaka vairums ekonomistu attiecībā uz svētajām govīm….ja zzs to izgāž un valdība krīt, tad tā jau ir pavisam cita situācija un zzs, sc un pll nevarēs vairs maskēties – būs vai nu jāpārkāpj sarkanās līnijas, vai nu jātipina austrumu virzienā….vienā vai otrā gadījumā vienotības un vl izredzes būs krietni vien pārākas….
2
Una Grinberga > Līna Kārkliņa 03.03.2011. 12.34
Absolūti piekrītu risinājumam. Būs pagājis gads kopš vēlēšanām un Saeimu varēs atcelt. Ja godīgi, tad valsts krahu varēs pieciest to 1 gadu, ja vien vēlēšanu iznākums ir godīga un atbildīga vairākuma koalīcija, kas spēs daudz raitāk izvilkt valsti no sūnām. Ar tādu muļļāšanos mēs pie normālas dzīves atgriezīsimies pēc 10 gadiem, bet vai normāli cilvēki to būs gatavi pieciest tik ilgi. Šaubos.
0
astra_ozo > Līna Kārkliņa 03.03.2011. 15.03
nepavisam neesmu drošs, ka vēlētāji līdz nākamajām vēlēšanām būs aizmirsuši visus konsolidācijas pasākumus, nodokļu paaugstināšanu un tarifu celšanu.
Plus vēl Šadurika “darbaļaužu vēstules vairs netiek lasītas” un Pabrika (dziļi sirdī sociāldemokrāta :) ) teiciens, ka par 100 latiem strādā tikai muļķi. Ceru, ka nākamajās vēlēšanās tauta negribēs būt muļķi.
Melno darbu V būs izdarījusi un tagad varēs iet…
0
Normunds 03.03.2011. 12.27
Šāds rezultāts bija neizbēgams, Lembergs neapturami pārņem varu. Vienotībai paliek “peramā zēna” loma.
0
Ieva 03.03.2011. 12.25
Pat, ja Jansons profesionāli ir nenovērtēts, pat ja viņš strādās labi, šāds starts tiesībsarga organizāciju ir principā degradējis. Tiesībsargam ir jābūt autoritātei,jāstāv pāri partijām un intrigām. Šis tiesībsargs tāds nevar būt principiāli, jo ir ievēlēts intrigu rezultātā. Žēl. Bija mums Tiesībsarga institūcija, nu vairs nav.
0
www.vecamate.lv 03.03.2011. 12.08
Slaids zaļš spļāviens iz Seimas nama jau bij gaidāms.Tagad jāgaida kura pilsoņa A.L. cilvēktiesības mati gaisā metīsies aizstāvēt jaunizceptais tiesībsargs.Reputācija šāda tāda, autoritātes nulle, bet tas tak špicka.Kad tik ” darītājs”.
0
Una Grinberga 03.03.2011. 12.08
Vai tas ir signāls, ka jebkuram godīgam un kompetentam cilvēkam valsts pārvaldē nav vietas? Nez, ko ZZS darīs pēc 5 gadiem, kad Latvijā būs palikši vairs tikai pensionāri? No kā “izpumpēt” naudu viņi taisās?
13
andrisskrastins > Una Grinberga 03.03.2011. 12.09
No krieviem, kuriem viņi pārdos Latviju. Jo nauda, kā zināms, nesmird un Lembergs naudu mīl…
0
mary75 > Una Grinberga 03.03.2011. 12.14
Nasing – tu tikai tagad to pamanīji, ka godigam un kompetentam cilvēkam Latvijas valsts pārvaldē nav vietas?
0
Una Grinberga > Una Grinberga 03.03.2011. 12.18
@pecisk
Diezvai Krievijai vajag Latvijas pensionārus. Teritoriju? Uz austrumiem no Maskavas tūkstošiem kilometru stāv neapdzīvotas teritorijas. Gāzes vads jau būvējas zem jūras (tam vairs teritoriju nevajag). Ostas? Primorska ir daudz labāk attīstīta par Rīgu vai Venstpili. Es patiešām nezinu, kādēļ Krieviju pārāk interesētu Latvija ar pensionāriem.
0
andrisskrastins > Una Grinberga 03.03.2011. 12.22
Krieviju Latvija interesē kā vārti uz Eiropu – NATO, ES. Formāli nekas nemainīsies, bet šādu Jansonu iebalsošana būs ziediņi.
0
Una Grinberga > Una Grinberga 03.03.2011. 12.24
@dzeris49
Nu, tādēļ es nestrādāju valsts pārvaldē! ;)
Man gan patika Šlesera demogoģija par homoseksuālistu tiesībām. Tas ir tik “labi” piemeklēts iegansts, lai nebūtu jānonāk pretrunās ar to, ka valsts pārvaldē jāstrādā profesionāļiem, ko PLL tik skaļi postulēja, kad tika veidots MK. Ja nav spēcīga argumenta, tad vienmēr var teikt, ka Dievs domā citādāk!
0
ilmisimo > Una Grinberga 03.03.2011. 12.30
Diezvai Krievijai vajag Latvijas ……
———————————————
It kā būtu tādas teritorijas ko Krievijai nevajag….
0
raimonds_bossltd > Una Grinberga 03.03.2011. 12.31
to Nasing spešal!
Tāpēc, ka netīro fašistu cūku, cilvēces atkritumu misija ir pie…st maksimāli lielas teritorijas.
0
renate_ribakova > Una Grinberga 03.03.2011. 12.32
Baidos ka pie patreizējās nodokļu sistēmas un ZZS + SC politiskās varas kombinācijas godīgam cilvēkam Latvijā kopumā vairs nav vietas. Kāda būtu motivācija maksāt nodokļus ja tiek nodrošināta valsts izzagšanas bāze? Jo ātrāk divkosīgā V + ZZS koalīcija pajuks, jo labāk.
0
dro > Una Grinberga 03.03.2011. 12.41
Nasing spešal. Tu tiešām uzskati, ka neapdzīvotās teritorijas austrumos ir līdzvērtīgas Latvijai? Neaizsalstošās Ventspils un Liepājas ostas – Primorskai, kur tagad var iebraukt tikai ar atomledlauža palīdzību? NV turpmāk rīkos Kuriļu salās, ne Jūrmalā? Krievu šovinistiem apetīte ne tikai uz bijušās Krievijas impērijas teritorijām, bet sapņos redz savu karogu plīvojam Konstantinopolē. Labi, ka nesakrīt vēlmes ar varēšanu, bet latviešu tūdaliņi var paspēlēt visu arī šai korumpētajai un novājinātajai valstij.
0
Una Grinberga > Una Grinberga 03.03.2011. 12.50
@Ino
Redzi, tas kas Krievijai patīk – serviss, puslīdzok infrastruktūra, eiropeiska vide utt. – bet kad Latvijā būs palikuši tikai pensionāri, kurš to visu nodrošinās? Diezvai Abramovičs brauks uz Latviju, ja osta būs pussagruvusi un uz Dzinariem būs jābrauc pa zemes ceļu un lepnākā viesnīca būs daudzstāvu grausts. Latvija krieviem būs interesanta, kamēr šeit būs latvieši. Ja būs iebraucēji no Krievijas, tad ar ko gan Soči varētu būt sliktāki par Jūrmalu? Tur klimats ir daudz pateicīgāks.
0
lebronj2356 > Una Grinberga 03.03.2011. 12.54
Nasing, Primorska ir somu līcī, stipri tālāk no klientiem R Eiropā, ziemā stipri aizsalst ! Ventspils neiazsalst, ātklāta osta, infrastruktūra tur joprojām ir un nekur nav pazudusi, tiesa sabojāja trubu, bet tās ir muļķības, ka kāda Primorska ir labāka, tiesa pašu, bet no Ventspils naftu transportēt ir lētāk. Nevajag sev stāstīt pasaciņas, ka KF Latvijā neko nevjag, Kurzeme ir stratēģiski ļoti labā vietā, lai būtu ”logs” uz Eiropu tranzītam. Krievi jau Latvijā ir ieinteresēti tik ļoti, cik pirms simts gadiem. Ne par velti SC un pčolas stutē un ar PLL un ZZS koķetē….
Nez kāpēc savulaik Latvijā iznāca tā, ka % visvairāk sabrauc no ”brālīgās” PeeSeReSijas ?
0
Una Grinberga > Una Grinberga 03.03.2011. 13.04
@Krix
Pirms 50.gadiem tehnoloģijas nebija tik advancētas tādēļ ģeogrāfiskais izvietojums spēlēja lielāku lomu. Protams tas maksā vairāk, ja klimats ir nelabvēlīgs, bet uz Primorsku ir attīstīts jauns dzelceļš, jauni termināļi utt., kamēr Ventspils dzīvo uz tā, kas tika sabūvēts pirms gadiem 30.
Koķetērija bija svarīga līdz brīdim, kad Latvija iestājās ES un NATO, jo viss gāja caur šejieni. Pabeigs viņi savus lielos projektus Primorsk ostu, gāzes tiešo padevi Eiropai un tāda austrumeiropa viņiem stratēģiski būs mazsvarīgāka, ja vien paši nelūgies uz ceļiem.
“Brāļu” tautas pie mums ieradās tieši tā paša iemesla kā latvieši, lietuvieši un poļi dodas uz Angliju. Labākas dzīves meklējumos. Pirms 50-60 gadiem Baltijā bija vislabākie dzīves apstākļi visā PSRS.
0
raimonds_bossltd > Una Grinberga 03.03.2011. 13.07
to lno
Kopš osmaņi likvidēja pederastijas, verdzības un sātanisma perēkli, Bizantiju, nosaukuma “Konstantinopole” vairs nav. Cars Koļans II, uzsākot WWI, plānoja Stambulas vietā Carjgrad.
0
mary75 03.03.2011. 12.05
Nu tad vienreiz lai notiek, kam jānotiek, lai tad arī de jure ir tas, kas sen ir de facto, un valdību veido ZZS un SC.
Lai veldo valdību, bet, arī uzņemas atbildību.
Šī te situācija – nosaka visu Lembergs un SC, bet, atbild par visu V, manuprāt, vienreiz ir jābeidz.
Vismaz, prasītos kāds paziņojums no V puses, ne tikai asariņu birdināšana un kārtējā spļāviena apslaucīšana.
Vai arī V jārunā ar SC par iesaistīšanu valdībā, jo tas tikai juridiski nostiprinās jau tā faktiski eksistējošu situāciju.
Tad, vismaz, no tā varēs ko paprasīt par attiecīgiem amatiem.
Patreiz tas ir absolūti neregulējams, kaut faktiski jau sen ir valdībā kā ZZS dublikāts.
Sliktāks variants par tagadējo būt nevar.
7
lebronj2356 > mary75 03.03.2011. 12.20
Nu un ko dabūs ar SC valdībā – draudzību ar analfabētiem un izsaimniekotājiem, iedos kādu grūto sfēru(veselību vai labklājību šiem, jo neko citu pēr principa nevar SC dot) – kārpīsies pretīm jau kopā ar ZZS pret reformām. Vienu sliktu ar otru krieviski runājošu nomainīt nav nekāda jēga, turklāt V pamatīgi pa biksēm dabūs no nacionālā vēlētāja, kas izsauksies kā VL! krass reitinga kāpums !
0
ilmisimo > mary75 03.03.2011. 12.25
Nu tad vienreiz lai notiek, kam jānotiek, lai tad arī de jure ir tas, kas sen ir de facto, un valdību veido ZZS un SC.
——————————————-
ZZS jau vajag, lai V aiziet paši. Tad varēs teikt,ka”‘mēs jau labprāt, bet tie V negrib strādāt-tad nu nav citas izejas-koalīcija ar SC”
0
mary75 > mary75 03.03.2011. 12.28
Krix – Nezinu, neapgalvoju, ka tā ir obligāti jādara, bet, tas ir viens no variantiem, kā SC piespiest uzņemties arī kādu daļu atbildības.
Patreiz reāli tas jau ir valdībā, bet, ne par ko neatbild, tāpēc kopā ar ZZS var sabotēt visus lēmumus.
Iespējams, atbildība liktu tam izturēties nedaudz savādāk, bet, negalvoju par 100%, ka taisni tā arī notiktu.
Vienīgais nopietnais arguments pret tā iesaistīšanu ir tas, ka daudzi to nesapratīs, un V atkal būs vainīga.
Kaut arī absolūti nesaprotu, ar ko ZZS ir labāka.
0
mary75 > mary75 03.03.2011. 12.33
lama – nu bet ko darīt, turpināt visu tādā pašā garā?
Cik ilgi?
Nu tad “jāatšķaida” koalīcija vai nu ar SC, vai nu ar to pašu PLL un TB/VL, jo Lemberga tur noteikti ir stipri par daudz.
0
lebronj2356 > mary75 03.03.2011. 12.43
Tad jau reāls būtu variants, ja gandrīz visa Saeima strādātu koalīcijā, līdz ar to atbildība būtu izdalīta, taču man jau liekas, ka tādā gadījumā tāpat sadziedātos trio : ZZS, PLL un SC – jo intereses ta šiem sakrīt ! Katrā gadījumā saskatu, ka tagad ļoti nozīmīgs uzdevums ir apturēt inflāciju !
0
ilmisimo > mary75 03.03.2011. 13.10
,,jāatšķaida” koalīcija vai nu ar SC, vai nu ar to pašu PLL,,,
————————————————
sajauks morsu ar kompotu un iegūs Kubas rumu?
0
mary75 > mary75 03.03.2011. 13.28
Nē, sajauks sūdu ar ūdeni, un iegūs to pašu sūdu, tikai, mazākā koncentrācijā.
0
Ieva Vee 03.03.2011. 12.05
Beidzot ZZS ir nakusi pie prata un sapratusi ka Vienotiiba to vien dara ka diskridite valsti ar saviem kandidatiem un idiotisko ricibu. Jacer ka tas ir sakums Vienotiba nogrimsanai un izmesanai no valdibas majas. Un vislabak butu Vienotibas izzadzejiem pasiem atkapties un nozelot savus grkus un atgriest valstij nozagto naudu. Un labpratigi izdot Dombrovski tiesanai par valsts izsaimniekosanu un melosanu.
2
anita_meistere > Ieva Vee 03.03.2011. 12.11
Jansons profesionāla ziņā pat blakus nestāvēja Kovaļevskai. Vairākas intervijas to pierādija (nemaz nerunājot par praksi)…tā paša saruna LTV1, bija pilnīgākā blamāža. Cilvēks pamatlīmenī absolūti neparzin cilvēktiešibu jomu..ne likumpantus, ne starptautiskos dokumentus. pilnīga nulle.
Jansons ir kaut kāds LU maģistrs ekonomikā.
Lai arī japiekrīt, ka V amatu izvēles dažkārt pārsteidz, šoreiz es ar abām par biju par Kovaļevsku. ja kovaļevsku izvirzītu SC…tik u ntā būtu par.
0
andris902 > Ieva Vee 03.03.2011. 23.21
…jetz bin ich Glücklich….Osīt, bērniņ!…ievelc elpu!…neko jaunu neesi iemācījies!…:))
0
Vestnieks_Epak 03.03.2011. 12.03
Nu kur var būt tā ka balsojumā uzvar cilvēks kurš visās diskusijās un intervijās pirms balsošanas ir bijis krietni vājāks par otru kandidātu.
1
mary75 > Vestnieks_Epak 03.03.2011. 13.08
Nupat pa Svobodu Lastvijas korespondents Bombins pateica, ka Jansons bija vēlamāks SC tāpēc, ka tas spēšot vairāk aizstāvēt nepilsoņu tiesības, un to atbalstot arī ZZS.
0
Agnese Kriķe 03.03.2011. 12.02
diez kas nav. tiesībsargam jābūt cilvēkam ar skaidru pozīciju un vēlmi kaut ko sasniegt. diemžēl deputāti tā neuzskata.
0
janazakovica 03.03.2011. 12.02
fui..likvidators-azis par darznieku..ar kambarsulaina seju.
1
piziks > janazakovica 03.03.2011. 14.06
FreifunkLV… :) Nevis tizluma un varas kults, bet gan tizluma varas kults.
0
anita_meistere 03.03.2011. 11.57
tizluma un varas kults. Politisko bezsmadzeņu ielikteņu ērā turpinās ar jaunu vērienu. Pretīgi.
0
andrisskrastins 03.03.2011. 11.54
Kad būs zināms jaunā kabineta sastāvs? Jo cik saprotu, ZZS vairs valdībā nav. Vai arī es kaut ko jaucu.
11
lebronj2356 > andrisskrastins 03.03.2011. 11.56
Jauc, ne nu paši ies, ne V būs iekša izmest. Parunās un norimsies, jo nu šāda situācija ir uzbūvēta ! Ceru, ka šāda Saeima nenostrādās savu termiņu….un vairāk vietas iegūs VL!
0
anita_meistere > andrisskrastins 03.03.2011. 11.58
tiklīdz būs pieņemts nakoša gada budzēts (kurā būs pedējā konsolidācijas daļa), zzs izveidos koalīciju ar SC. galvu varu likt ķīlā, ka tas tā būs.
0
andrisskrastins > andrisskrastins 03.03.2011. 11.58
Nu pag, šis balsojums rāda, ka pati V jau ir izmesta. Var jau būt ka kaut kas formāli vēl notiek, bet…
0
disassociative > andrisskrastins 03.03.2011. 12.00
Nejauc. Formāli šobrīd ir Vienotības un ZZS koalīcija. Faktiski koalīcija ir ZZS + SC + PLL.
0
anita_meistere > andrisskrastins 03.03.2011. 12.05
http://www.war.lv/wp-content/uploads/2011/01/1825974-UkoGU8.sized_-e1296162919442.jpg
0
egils_krastins > andrisskrastins 03.03.2011. 12.21
Esat gan Juus panikotaajs.
To, kas ir ZZS mees saprotam. Neuzticams partneris.
Tieshi taapat ZZS uzmestu arii SC, ja tiem buutu kaads svariigs balsojums.
Zauteeta kauja veel nav zaudeets karsh.
Patiesiibaa nevajadzeetu paaraak iespringt ar sho amatu. Taapat ieprieksheejos gados tur nekas praatiigs nenotika. Bez tam, ja Delfos publiceetais info par incidentu Jansona karjeraa izraadiisies patiess, tad ar 40 balsiim var ierosinaat vinja atbriivoshanu no darba. Nekas veel nav zaudeets.
Svariigaakais pashlaik gan buutu jautaajums kaada ir naakoshaa ZZS nelietiiba. Ko vinji perina dariit taalaak…
0
varbūt ka tā > andrisskrastins 03.03.2011. 13.18
Vienotība apķēzījās, fu no viņiem nes tāda neciešama smaka
0
Gunārs Nažinskis > andrisskrastins 03.03.2011. 14.06
Manuprāt ZZS nekad nav bijusi Valdībā pēc būtības, valdība jau zināmu laiku ir Lembergs.
Ja iepriekšējā valdībā vēl bija pāris zinoši un ambiciozi ministri no ZZS (domāju Koķi & Dūklāvu), tad tagad palicis tikai viens.
Pārējie ir pa tiešo raustāmi ar leļļu aukliņām. Principā, tā ir zināmā mērā bezizeja, jo kā kampējs Hūte ir rafinētāks par mākoņtēvu & Šlesi.
Hūte ir gana rafinēts, lai vadošos amatos neliktu cilvēkus ar augstu intelektu un patstāvīgu domāšanu, pārāk svaiga vēl pieredze no Loskutova un TP vēstures.
Žēl, ka vairākums iedzīvotāju prasa 100% atbildību no Vienotības, kamēr reāli procesus vada viens pats Hūte.
Braucam pa vecam uz nezinkurzemi. Žēl.
0
andris902 > andrisskrastins 03.03.2011. 23.17
…Lidumnieks…-“Ja iepriekšējā valdībā vēl bija pāris zinoši un ambiciozi ministri no ZZS (domāju Koķi & Dūklāvu), tad tagad palicis tikai viens.”
…vai Tu runā par Zemkopības ministru, kurš atgādina prātīgu lauku papu, bet ar vieglu roku dala LVM ziedojumus ar Lembergu saistītām organizācijām?…kurš atļaujas pateikt, ka Vienotība var jau prasīt pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību, bet viņš to var ignorēt?…ambiciozs – jā!…tikai…kā vārdā?…
0
piziks > andrisskrastins 04.03.2011. 03.44
“Vai Tu runā par Zemkopības ministru, kurš atgādina prātīgu lauku papu, bet ar vieglu roku dala LVM ziedojumus… kurš atļaujas pateikt, ka Vienotība var jau prasīt pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību, bet viņš to var ignorēt?…”
ZanE, vai tici tam, ko pati runā?! Dūklavs dala? Pats? Brīvprātīgi? Tad kāpēc gadu iepriekš dalīja arī Vienotībai? Tos “ziedojumus” taču sadala politbandītu bariņš kolektīvi kā obščaku. Ja saki, ka dala Dūklavs, bet Vienotība pretojas, tad kādēļ Vilks visus “ziedojumus” akceptē ar savu parakstu. Un Dombrovskis atkal izliekas neredzam, ko viņa līdzkonsoliDators paraksta?! Ha-aha-ha.
Zanīt, nu gan esi sapinusies meistarībā… :)Var jau nepatikt ZZS, bet zaudēt loģiku pavisam? Jeb arī Tavā gadījumā nu jau pavisam nekaunīgi un melīgi? :)
0
andris902 > andrisskrastins 04.03.2011. 09.57
….Optiskais Tēmekli…šad un tad arī Tev der ieskatīties “Panorāmas” rādītajos ziņu sižetos…un kadrā, tiešām, neredzēju nevienu Dūklavam ar pistoli aiz muguras stāvam,kā iespaidā pats gruntīgais lauku papa atzina savus panākumus pareizo ziedojumu saņēmēju izraudzīšanā…un uz žurnālista uzdoto jautājumu, par Vienotības priekšlikumu pārskatīt ziedojumu piešķiršanas kārtību…Dūklavs nekaunīgi atbildēja – priekšlikumus jau viņi var iesniegt, bet mums jau tie nav jāpieņem!!!!….
….Tev ir iespēja pārskatīt LTV1 “Panorāmas” ziņu arhīvu…lai veicas!…:))
0