Arī par prezidentu ZZS varētu vienoties ar opozīciju

58

Komentāri (58)

Agnese Lûse 16.02.2011. 23.30

Vai nu Brigmanis patiešām ir absolūtais idiots jeb Lemberga klauns..? Tad jājautā tad ko tad Brigamis nekonsultējās ar opozīciju,kas bija jāliek “savējie” labi apmaksātajos amatos ?
Vienotībai ir jāsaka skaidri: Vai nu strādājam kā viena komanda,vai nu beidzam šo cirku spēlēt !
Ne ZZS ne SC nebūs gatavi veidot nākošo valdību jo nākošgad būs jākonsolidē vēl vairāki miljoni ,ja nekļūdos vairāk kā 150 milj. ja zinot ka pie durvīm jau klauvē pašvaldību vēlēšanas,tad divtik tam nebūs gatavi !Paskatieties ar kādām grūtībām šos miljonus sagrabināja ..
Dombrovskim ir jāsit galdā dūre,galu galā viņs ir valdības vadītājs nevis paklausīga Lemberga maniorete !

+1
0
Atbildēt

0

Sanšains 16.02.2011. 18.24

Manuprāt, ir pienācis laiks pamēģināt koalīciju “Vienotība”+TB/LNNK/VL+PLL… Un varbūt kādu varētu pierunāt no ZZS?

+1
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 16.02.2011. 17.33

koalīcija kā tāda jau sen neeksistē. makslīgs veidojums..kas īslaicīgu apstākļu dēl, ļauj ZZS iegūt vairākus labumus. ZZS turpiās cūpoties ar SC un bīdīt savu projektus…dzelzceļu uz maskavu, kaļiņingradas aes utt utt..kapēs ne

+4
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 16.02.2011. 17.20

Tiešām.
“Kur teikts, ka apzīmējumu “koalīcija” nevar interpretēt vadoties pēc konjektūras?”
/V.I.Ļeņins/ sorry Brigmanis

+2
0
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 16.02.2011. 16.46

Tad Vienotībai varbūt ir jāpalūdz ZZS pamest valdību,ja koolīcījai nav nekādu kopīgu jēgu un mērķu pēc Brigmaņa noprotamā,un jāstrādā mazākumā,varbūt noturās,jo tāpat jau visiem viss tiek dalīts.Diemžēl.

+1
0
Atbildēt

0

janazakovica 16.02.2011. 13.30

ieliek savejos visaa pasaulee.tikai latvijas periferijaa to nesaprot.un jebkurs taa daritu..svesu naidnieku taks neliksi..lojalitate ir galvenais..ne profesionalitate..ko pie mums var atri iemacijaas..cirvis ozols tacu iemacijas.un luk cik pieklajis tagat staigaa..aizmirsa ka kadreiz snabi un spirtu kontabanda veda ar S1.

0
0
Atbildēt

4

    lailabidzane > janazakovica 16.02.2011. 13.58

    .
    Jā, kurš tad to nesaprot, par to lojalitāti?
    Vai tik tie nebija apVienotības vadošie kadri, kuri pagājušās vasaras beigās un rudens sākumā izbolītām acīm un putām uz lūpām stāvēja un krita par to, ka nekādus savējos, nekad un nemūžam…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 16.02.2011. 14.17

    kaut ka neatceros kurs butu tadas mulkibas sarunajis

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > janazakovica 16.02.2011. 14.50

    .
    Jā, ar atmiņas zudumu var attaisnot daudzas lietas!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janazakovica 16.02.2011. 20.10

    Arī ar labu fantāziju un rakstītprasmi apveltītie arī spēj, gan attaisnot, gan piedzejot. Tev tak, varbūt, ka tā, tas ir tik pierasti:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Rudais 16.02.2011. 13.29

Vajadzetu paraudzities dzilak zurnalistiem un pajautat publiski katram ZZS deputatam par vina viedokli. Tagad tikai Brigmana “viedoklis”tiek izklastits. Vajdzetu paradit to atskiribu balsojumos un viedoklos par katru ZZS un Vienotibas deputatu. Tad varetu spriest kurs kuru aiz auklinas rausta.

+5
-1
Atbildēt

0

modriss 16.02.2011. 13.10

Palasot komentārus rodas iespaids, ka ZZS un Ventspils “supermens” visu bīda un Vienotību rausta kā marionetes. Taču manipulēt parasti var ar tiem kuriem pašiem ir pietiekami daudz vārgo vietu.
Ja paskatās uz notiekošo tīri filosofiski, tad prātā nāk ‘nogalināt pūķi’ vai ‘dzīvnieku fermas’ motīvs – Vienotība pamazām neiztur pārbaudi ar varu un pārvēršas par tādu pat veidojumu pret kādu protestēja kādreiz.

+1
-8
Atbildēt

11

    andrisskrastins > modriss 16.02.2011. 13.14

    Vai drīzāk vienkārši ir tā, ka Vienotība ir viena pati parlamentā – un tās bijušie cēlie un pareizie atbalstītāji vienkārši nesaprot veco patiesību par to, ka ideāli viss ir tikai kapā. Realitāte ir tāda kā ir, lielākā daļa vēlētāju grib desas lunķi un viņiem pie kājas pārējais. Un jūs ar savu iecerēto Vienotības izgāšanu nogāzīsiet jebkādas cerības uz normālu valsti – jo redziet viss nav kā nākas šeit un tagad.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > modriss 16.02.2011. 13.21

    .
    Ko, pecisk, apVienotība dara savādāk kā tie nepareizie parlamentā?
    Kurā valdē vai padomē viņi nav ielikuši savējos?
    Kuru V kontrolēto ministriju vada neapstrīdami labākais un piemērotākais ministrs?
    Par kuru Tiesībsargu lielākā frakcija balsos?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 16.02.2011. 13.28

    -> Pecisk Vai tad Vienotības līderiem mutes ir aizbāztas ciet vai arī Lembergs (vai kāds cits) ar revolveri pie deniņiem stāv? Drīzāk paši ne vēlas, ne prot komunicēt un izskaidrot savu vīziju, kā arī mērķtiecīgi un laicīgi īstenot savus plānus. Vai tad normāls ir bijis “pēdējās nakts” sindroms reformu īstenošanā? Argumentācija līdz šim bija – nu pirms vēlēšanām mēs nevarējām(pareizāk būtu negribējām) neko darīt. Un tā bij jau kādas divas reizes. Tās tavuprāt ir normālas valsts pārvaldības pazīmes?

    Arī šobrīd ZZS un pārējie spēlē uz šīm neprasmēm. Un vai tad tās ir viņu problēmas?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > modriss 16.02.2011. 13.44

    “Kuru V kontrolēto ministriju vada neapstrīdami labākais un piemērotākais ministrs?”
    Finanšu un Tieslietu pilnīgi noteikti.
    Un visām padomēm/valdēm ir rīkoti konkursi, kuros izvēlēti labākie no pieteiktajiem kandidātiem. Ja tie izrādās “Vienotības” biedri, tad tas nozīmē tikai to, ka “Vienotībai” ir labākie kadri!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > modriss 16.02.2011. 13.45

    Un kad ir bijis “pēdējās nakts sindroms”?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 16.02.2011. 13.47

    -> Krišjānis Liepiņš

    Ārlietu ministra amatam arī izvēlēts labākais no iespējamajiem pretendentiem? Vai arī tika ielikts, jo dikti kārojās to amatu savu ambīciju apmierināšanai?

    “Pēdējās nakts” sindroma izpausmes parādījās pēc vēlēšanām – 2009.gada pašvaldību un 10.Saeimas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > modriss 16.02.2011. 13.54

    .
    Jā, Tieslietu ministrijā nav acīmredzamu aplamību ar vadību. Tas tiesa. Par Finanšu gan tā neteiktu. Vilks ir labs profesionālis. Otrā ešelona profesionālis. Ne pirmā, un augstākā noteikti nē. Un pilnīgi nekāds politiķis.
    Tātad – no visām ministrijām viens vairāk vai mazāk brūķējams ministrs. Saka jau, ka pat aklai vistai kāds grauds reizēm trāpās…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Jean > modriss 16.02.2011. 15.12

    Jā vēlētāji grib desas luņķi, bet politiķi krēslus. Un šai ziņā Vienotība vairs no citiem nemaz neatšķiras, bet tās JL komponents jau veicīgi ieņēmis TP atbrīvoto vietu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > modriss 16.02.2011. 23.20

    Vai vari, lūdzu, paskaidrot, ko Tu saproti ar “pēdējās nakts sindromu”?

    Es ar to saprotu, piemēram, Godmaņa valdības vienas nakts laikā izdomāto PVN pacelšanu uz 21%, citu nopietnu, valstisku lēmumu pieņemšanu pēdējā brīdī un pamatojoties uz vienas nakts laikā veiktu analīzi, un tamlīdzīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > modriss 16.02.2011. 23.25

    Par Ārlietu ministriju es neko neteicu un nekad arī neesmu teicis, ka Kristovskis ir labākais iespējamais kandidāts šim amatam. Bet, vērojot viņa darbu, secinu, ka viņš ir nebūt ne sliktākais ārlietu ministrs.

    Varbūt ka tā, par Vilku es Tev piekrītu tikai tiktāl, ka viņš nav politiķis. Bet kā ekonomists/finansists viņš zina, ko runā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > modriss 17.02.2011. 12.43

    -> Krišjānis Liepiņš
    Ar “pēdējās nakts” apzīmēju tendenci atlikt nopietnu, valstisku lēmumu pieņemšanu uz pēdējo brīdi. Iepriekš pāris mēnešus neko būtisku nedarot un publiski neapspriežot, bet tad sasteidzot triecientempos un īsā laikā pieņemot virkni nepopulāru lēmumu. Turklāt publiski izteiktie solījumi un paustie rīcības plāna virzieni atšķirās pirms un pēc vēlēšanu periodā. Vai tad tādu tendenci neesi pamanījis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 16.02.2011. 12.58

vienoties ipassi ar tadu opoziciju kas noslegusi ligumu ar kremli..opozicija ieteiks parverst latviju par krievijas gubernu,.ielikt seit gubernatoru atradis ar ko vienoties par labi izzagtu latviju..ar apdauzitajiem kreisajiem paganunacionalpatriotiem un kremla ordena kavalieriem okupucijas slavinatajiem parex bij.ipasnieku partijai-saskanosanas centru.pie tam brigmanim pasam komunista biebra karte majas stav goda vieta..abi ar lembi laikam riko kom.part.biedra kartes atceres vakarus..

0
0
Atbildēt

1

    austrisv > janazakovica 16.02.2011. 14.29

    Super! tas nenāk šiem ZZS īpašniekiem un ruporiem par labu! tauta sāk skaisties!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 16.02.2011. 12.49

.
“Diemžēl kāmēr cilvēki būs, atvainojiet, stulbi savā politiskajā izvēlē, nekas Latvijā nemainīsies lielos vilcienos”, tā pecisk. Tā vien jāsecina, ka pats pecisk savā politiskajā izvēlē būs bijis starp neapšaubāmi viedajiem.

Bet kā tad ar to gudro izvēli ir praksē? Ko tad ir panākuši gudri savēlētie? Izskatās, ka viņi visu pulveri izšāva cīņā, gan ar oponentiem, gan paši savā starpā, par ministru ķeblīšiem. Ak, jā! Izcīnīja taču arī parlamenta galveno dibenbalstu.
Un tālk? Tālāk jau kā parasti. Lietas bīda tie, kuri prot paredzēt ne tikai pāris gājienus uz priekšu.

Kāds tad ir pamats par politiski stulbiem saukt tos, kuri pat mazākumā spēlējot, pārliecinoši apspēlē marginālos līderus?

+3
-6
Atbildēt

1

    bekijja > lailabidzane 16.02.2011. 18.53

    Nu par “gudriem” tādus varētu saukt tikai un vienīgi tādā gadījumā, ja viņiem patiesi rūpētu cilvēki un Latvija. Bet līdz šim no viņu puses pilnīgi nekas nav izdarīts. Pilnīgi nekas. Zero. Lembis ir niecība, ja viss, kas viņu interesē ir tikt pie varas tikai tāpēc, lai tiktu pie naudas. No ZZS mutes taču nav dzirdēts pilnīgi neviens paziņojums par to, kādu Latviju viņi redz? Ko labu viņi vēlētos darīt Latvijas iedzīvotājiem? Ko mainīt uz labu tajās nozarēs, kur ir pie varas. Nav, jo viņi ir vāji. Viņiem šādu ideju nav. Latvija un cilvēki viņiem ir pie kājas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 16.02.2011. 12.35

Ks nekait dolār-zaļiem dīvan-zemniekiem! Kad jādala tādi krēsli, kur teikšana valdībai – mēs esam koalīcijā. Kad var iztikt tāpat, mēs – tas tautas vairākums, lemjam uz vella paraušanu! Vai nav vienalga, kar ko kopā pie siles piebizot, galvenais – nepalikt neēdušam. Un lai tas otrs par daudz neizrij, protams.

+6
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 16.02.2011. 12.34

Mjāaa, izdomas bagāti ir komunistu bijušie aparačiki, kaut muguriņā nacionālistu vamzītis uzmests…

+5
-2
Atbildēt

2

    andrisskrastins > lebronj2356 16.02.2011. 12.36

    Būsim korekti:
    a) nevis komunistu, bet kompartijas/boļševiku
    b) nacionālists neizslēdz jēdzienu boļševiks

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 16.02.2011. 12.54

    Cik zināmi nacionālkomunisti, tad pēdējie īstie tādi bija 50jaos beigās, tie bija ideālisti, traģiskas personības, toties cienījamas, pēc tam jau sekoja pabiru, karjeristu šlakas, kas sastājās partijā, lai tiktu pie biezām desas šķēlēm – šie ir viltus nacionālisti, ļoti riebīga suga ! Boļševiki ir sens jēdziens, vēl no II p.k. propogandas laikiem, ar vēlāko gadu kompartiju īsti neiet kopā…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 16.02.2011. 12.33

Šķiet, ka Vienotības saprātīgākajam kodolam derētu spert korektu soli: formulēt īsu un spožu plānu dažiem “prom no krīzes” pasākumiem un aicināt talkā sabiedribu tās visplašākajā izpratnē. Savādāk nez vai sagrābstitā Vienotība bez kopējas un nopietnas politikas spēs pretoties ideju tukšumam, kas dveš no citām partijām. Neesmu akls Vienotības fans, bet nez vai tie daži deputāti un ne-deputāti, kuru darbībā ir manāmas kaut minimālas politiķa un politikas pazīmes, spēs vienoties konkrētiem mērķiem neatkarīgi no partijas piederības. Diemžēl jāsecina, ka Vienotības dalībnieki 8 gados – mēģinot radit jaunu politiku – jau piegriezusies ar veciem trikiem…

+5
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 16.02.2011. 12.30

Jo mazinās Lemberga īstā vara, jo vairāk viņš plosās – un spēcīgāk tas atbalsojas ZZS. ZZS tonis mainījās praktiski tajā brīdī, ka Lembergs zaudēja LK. Peso nav, tādēļ jāprovē sūkt no citiem kanāliem.

Vai ZZS nopietni domāt iet kopā ar SC vai tā ir koķetērija – grūti šobrīd spriest. Viena lieta ir skaidra – Lembergs necieš varas/naudas neesamību viņa ķetnās. Līdz ar to tas padara viņu par lētu preci Krievijas režīma acīs. Tāpēc visas tās Vējoņa vizītes, bučošanās sakarā ar AES būvniecību neko labu neliecina. Jo Lembis ir tādā situācijā, ka dancos arī par krievu naudu. Un piekāst nacionālos vēlētājus, kas par viņu balsoja – uztaisīs skaisti lētu trādirīdi Ventspilī un visi balsos, kur ta liksies. Nebalsos takš par ļaunajiem Vienotības kandidātiem.

Diemžēl kāmēr cilvēki būs, atvainojiet, stulbi savā politiskajā izvēlē, nekas Latvijā nemainīsies lielos vilcienos.

+15
-3
Atbildēt

5

    Elīna Barkovska > andrisskrastins 16.02.2011. 12.39

    pecisk: traģiskais ir tajā, ja ZZS sagāž valdību un izveido ar SC un PLL, valstī, jeb tautas noskaņojumā nekas nemainīsies. Pametīs dažus kauliņus un valdīs. Rīgas Dome klajš piemērs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > andrisskrastins 16.02.2011. 13.02

    Sorry, bet vai vaina nav meklējam arī pašas Vienotības stulbumā un neprasmē veidot komunikāciju ar sabiedrību un virzīt lietas sev vēlamā gultnē?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 16.02.2011. 13.12

    Virzīt lietas kādā veidā? Un piedod, bet tu un es neesam sabiedrība, mēs esam knapi 20 procenti. Pārējiem ir pie kājas godīgums, taisnīgums, principi, utt. Viņiem vajag desas lunķi un smieklīgu liliputu par premjeru/ķeizaru. Tāda ir realitāte.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > andrisskrastins 16.02.2011. 13.38

    Virzīt lietas visu laiku komentāros piesauktās ‘godīgās valsts’ virzienā… Bet es šo virzienu nesaskatu. Drīzāk ir sajūta, ka valsts iedzīvotājus grib padarīt par “simtlatniekiem” (neatkarīgi vai strādā, vai saņem sociālos pabalstus) un pašu valsti vēlāk klusītiņām parveidot par rezervāciju Eiropu apgrūtinošo bēgļu izvietošanai. Tieši pret šādu virzību arī ir iebildumi

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrisskrastins 16.02.2011. 14.26

    Pēcik!
    Par Vienotību taču nobalsoja 30 % Latvijas pilsoņu, bet par ZZS tikai 19%, tātad nav jau tik bezcerīgi, jo ceru, ka tomēr tie 30% redz, kura partija kavē reformas un ne tikai to. Arī kādus likumus vai to grozījumus caur saeimu ZZS cenšas izgrūst!
    trūkst komunikācijas ar tautu, tas nu ir skaidrs, taču daudz daudz cilvēku tomēr redz, kura partija liek sprunguļus valsts riteņos!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.02.2011. 12.23

…sen zinaams , kaa Lembe teiks , taa buus!

+3
-2
Atbildēt

0

Ieva 16.02.2011. 12.20

Būs daudz trokšņa, tiks iztērēts laiks un materiāli, bet prezidents būs Zatlers.
Jo visām partijām tā ir vienkāršāk, un arī spilgtas alternatīvas nav.
Zatlers nu jau ir iemācijies prezentēties, un tā arī ir vienīgā prezidenta funkcija- kāpēc te gan kādam uzņemties risku par maiņu.
Tā kā vēroju šo rosīšanos tikai no tā viedokļa, kā pie zināma rezultāta dzesēsim mutes, un cik lielus līdzekļus visai šai jezgai iztērēsim.

+3
-2
Atbildēt

1

    austrisv > Ieva 16.02.2011. 14.22

    Es arī piekrītu izteikumam, ka būs daudz un liels troksnis, bet , tā kā jau to Zatleru izvēlējās tieši ZZS frakcijas kūrētājs, kā tur sauca to lutausi, tad Zatlers arī paliks, jo gan jau Maskavai viņš der, jo par velti jau nepieņēma viņu medveģis!
    SC, PLL klanās un izpilda visas ZZS prasības, gan jau jauna vienošanās noslēgta vai nu Latvijā vai drīzāk kremlī, kur tik jau nu mīļi sagaidīja Vējoni!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Evija Zauere 16.02.2011. 12.15

Крута! davaj Рубиксу пар президенту!!

+8
-4
Atbildēt

0

marčiks 16.02.2011. 12.10

Un kur teikts, ka koalīcijai jāizvēlas ministri? Kāpēc gan ZZS nevarētu “draudzīgi vienoties” ar opozīciju par dažu Vienotības ministru aizstāšanu ar SC un PLL ministriem? Teiksim, Kristovski ārlietu ministra amatā nomainītu Kravcovs. Normāla prakse.

“…svarīgākais, lai bauda sabiedrības vairākuma uzticību…” – nezināju, ka “Lembergs” un “sabiedrības vairākums” tagad ir sinonīmi.

+17
-2
Atbildēt

2

    andrisskrastins > marčiks 16.02.2011. 12.11

    Diemžēl ir, kā rāda socioloģiskās aptaujas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 16.02.2011. 12.46

    Es domāju, ka tikai daļēji. Protams, sabiedrības vairākums ir gatavs atbalstīt populistiskus priekšlikumus par visādu budžetu nesamazināšanu un mūsdienīga, rietumeiropeiska politika, kuru pārstāv tikai Vienotība, tam nav svarīgākais faktors. Bet atceros, ka 2.oktobrī tika veiktas ne tikai tradicionālās “exit polls”, lai noskaidrotu, par kurām partijām pilsoņi balsojuši (un kuru rezultāti bija visnotaļ tuvi īstenībai), bet arī par populārāko premjera kandidātu. Un tas izrādījās Dombrovskis – jā, Lembergam bija liels atbalsts, tomēr ne tuvu ne pusei un Dombrovskim bija lielāks. Tā ka man šķiet, ka stāsti par “populārāko premjera kandidātu Lembergu” ir pārspīlējums, lai gan tiesa, ka fanklubs šim nav mazais.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 16.02.2011. 12.08

Jeb Vienotība,diemžēl, pamazām pārvēršas par anekdotisku Lembja partijas biroju,kura funkcija ir tikai smaidīt un apstiprināt hūtes gājienus.Citādi draud koalīcija zzs+sc+ pll.Ar attiecīgām konsekvencēm Vienotībai tupēt opozīcijā.Soc budžeta ” aizstāvība” arī zzsiem dod labu “tautas fonu” tikt pie ruļliem .Jautājums tikai, vai paši to grib,vai tomēr labāk ja pa priekšu grozās dekoratīvie vēlēšanu vinnētāji.

+4
-1
Atbildēt

1

    mary75 > www.vecamate.lv 16.02.2011. 12.37

    Viņi to noteikti negrib, viņi grib būt populāri, bet, no atbildības vairīsies, kā no mēra.
    Kad Vilks piedraudēja demisionēt, uzreiz varēja atrast 39 miļjonus, ko konsolidēt, ja viņi nebaidītos no atbildības, sen būtu nometuši Dombrovski.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 16.02.2011. 12.03

Ja tā reāli paskatās, ZZS jau sen ir V drīzāk opozīcijā, nekā strādā ar to koalīcijā.
Lembergs iekārtojies teicami – dabūjis SM un citas ministrijas, nemaz nerunājot par padomēm, valdēm, utt., V ir spiesta pildīt visus viņa untumus, bet viņš pats nu jau atklāti ņirdz un parāda, ka darīs ko gribēs, koalīcijas līgums viņam bijis – nebijis.
Nu un cik ilgi tas tā var turpināties?
Lembergam – vara un amati, V – atbildība?
Un, galu galā, vai V, beidzot, nebūt jāsāk domāt arī par principiem un elementāru pašcieņu?
Citādāk jūs sākat izskatīties smieklīgi.
Nu, tad jau tiešām, jādomā, vai labāk neiet opozīcijā, jo reāli V jau tur ir.
Un tad lai Lembergs arī atbild par visu.

+18
-5
Atbildēt

5

    austrisv > mary75 16.02.2011. 14.16

    Džeri! beidz taču ar to opozīciju! sāk palikt kaitinoši, jo Vienotība pati nedrīkst aiziet opozīcijā, jo par to pati maksās dārgi un dārgi maksās arī Latvijas valsts iedzīvotāji! Negribu, ka atkal pie varas tiek vecie komunisti no PLL, SC un ZZS! Tajās partijās tie mudž un mudž, un ne tikai tie, bet arī kremļa pakalpiņi! Zaļās partija Vējonis to tikai gaida, ka varētu apstiprināt AES projektu Kaļīņingradā!
    Var jau aizvērt acis un sapņot par jauko SC, bet tad tikai pats par to sapņo, bet to vanckari neiesaki citiem!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jean > mary75 16.02.2011. 15.06

    Nu nav jau tā, ka V to nebūtu (kaut vai Brigmane)vai arī pēcnācēji (Loskutovs, kuram diez kāpēc nelika zvērēt, ka okupācija Latvijā bijusi)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.02.2011. 15.35

    Bet – Labi, es tev piekrītu, no vienas puses, no otras puses – V arī tagad nespēj pārkāpt pāri tam ZZS, PLL, SC vairākumam, kuri arī tagad var pieņemt jebkuru tiem svarīgu lēmumu, toties zaudē reputāciju un iegūst tikpat bezprincipialas partijas tēlu.
    Un nav zināms, kā ir labāk.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 16.02.2011. 16.22

    Bet tauta jau redz, kas patiesībā traucē reformas! TP arī aizgāja opozīcijā un darīja tieši tāpat kā ZZS tagad, un , kur tagad ir TP?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.02.2011. 16.35

    “Tautai” nekādas reformas nevajag, LNT no rīta demonstrēja, ka “tauta” atbalsta ZZS, ap 80% uzskata, ka reformas soc. sfērā nav vajadzīgas.
    Un PLL dabūja tik maz vietas jau nu galīgi ne tāpēc, ka aizgāja opozīcijā.
    Bet, es jau neuzstāju, ka V obligāti tas jādara.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 16.02.2011. 11.58

Tas nevajadzētu būt pārsteigumam, ka bijušie kompartijas sekretāri Lembergs un Brigmanis izvēlēsies to kas viņiem patiešām pēc pārliecības tuvāks – prokremliskās partijas.

+25
-1
Atbildēt

3

    Skaidri un gaiši – ZZS pamazām kļūst par Latvijas un latvietības kapračiem!
    Brigmanis kļūst vienkārši lecīgs, izaicinošs un nepieklājīgs…ne SAEIMAS deputāta amata cienīgs. Kļūst jau neomulīgi!
    Pienāks laiks un vadzis lūzīs!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ir sajūta, ka Lemberga mūžīgā intuīcija var pievilt. Viņš, liekas, nemana, ka staigā pa aizvien plānāku un plānāku ledu. Tas pats ar Brigmani un pārējo ZZS. Situācija ir pārāk saspringta, Lembergs ir palicis faktiski pēdējais oligarhs pie varas. Loģiski, ka šobrīd visa uzmanība ir koncentrēta tieši uz viņu. Tāpat visi zin, ka viņš ir bijis viens no ietekmīgākajiem politiķiem valstī vairāk kā desmit gadus. Līdz ar to neapšaubāmi līdzvainīgs problēmām, kas radušās ilgtermiņa kļūdu dēļ.
    Piedevām, plašākai sabiedrībai lēnām top skaidrs, ka ne LK, ne VN, ne Mēdiju Nams, maigi izsakoties, nav bijuši nekādi biznesa veiksmes stāsti, ja jau jāslapstās pa krūmiem rīkojot sapulces.
    Šajā situācijā Lemberga “kovboja” gājieniem var izrādīties bumeranga efekts. Jo V. jau arī ilgstoši ne vēlas, ne var atļauties būt par tādiem nerriem, par kādiem Lembergs viņus padarījis.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    “Arī par prezidentu ZZS varētu vienoties ar opozīciju!”
    ——————————————————-
    Ir jau darīts – ZZS un SC jau vienojušies par prezidenti ievēlēt Ingūnu Sudrabu, bet uz aprīli tiek gatavota Valda DOMBROVSKA valdības gāšana…
    Uz šo brīdi šī ziņa, droši vien, daudziem jau ir veca ziņa…

    0
    0
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 16.02.2011. 11.54

Kampara/ Dombrovska ekonomiskā politika ir novedusi tik tālu, ka tas jau liekas cerību stariņš- ZZS varbūt spēs ko bilst ne tikai prezidenta vēlēšanu, bet arī elektrības nodokļa sakarā…
Lai izdodas!

+1
-21
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam