Laupīšanas mēģinājumā Jēkabpilī nošauts policists

144

Komentāri (144)

sniega_roze 25.09.2016. 20.59

Zviedrijas politisko briedumu vēl vairāk apliecina armijas izvietošana Gotlandes salā un militārās infrastruktūras saskaņošana ar somiem un NATO. Varu tikai atkārtot – cepuri nost.

Kad mums rajonos nosvilst pa mašīnai vai kārtējam policistam vai korupcijas apkarotājam grūtības ar visu kaut ko, tad gan te viss kā parasti.

Paskatieties taču reālu statistiku – sagaidāmais mūža ilgums, inovāciju līmenis, augstskolu reitingi, dzīves kvalitāte, darba ražīgums un tad vāvuļojat par Īriju un politisko pašnāvību.

0
-2
Atbildēt

1

fretka 20.09.2016. 07.54

Zviedru avīze “Aftonbladet” nupat publicējusi aptaujas rezultātus par to, kā Zviedrijas iedzīvotāji vērtē valsts attīstību un valdības darbu

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article23554503.ab

Vai Zviedrija attīstās pareizā virzienā?

Pareizā virzienā – 21 %

Nepareizā virzienā – 60 %

Šaubos, nezinu – 20

Kā strādā valdība, labi vai slikti?

Ļoti labi vai labi – 24 %

Ne labi, ne slikti – 16 %

Diezgan slikti vai ļoti slikti – 59 %

+3
0
Atbildēt

0

sniega_roze 17.09.2016. 17.39

Zviedrija galīgi neizskatās pēc zemes, ko piemeklējusi politiskā pašnāvība, drīzāk pēc mūsdienīgas un pārtikušas sabiedrības, kas nupat pat samazināja darba nedēļas ilgumu. Mēs noteikti varam mācīties no zviedriem gan toleranci, gan valsts pārvaldību. Nu tas tā – kārtējam bēgļu politiķim, kas par TUA un homofobiju ne vārda.

+1
-10
Atbildēt

5

    atrium > sniega_roze 19.09.2016. 00.21

    sniega_roze

    Kam izvarošana ir traģēdija, kam pēdējā iespēja.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > sniega_roze 19.09.2016. 12.47

    Zviedrija galīgi neizskatās pēc zemes, ko piemeklējusi politiskā pašnāvība

    ——

    Šādi naktī uz pirmdienu, 19. septembri, izskatījās Zviedrijas dienvidu pilsētā Malmē

    http://www.sydsvenskan.se/2016-09-18/flera-larm-om-bilbrander-i-malmo

    Tur ir foto – nosvilinātas kādas 20 automašīnas.

    Savukārt iepriekšējā naktī, uz 18. septembri, Malmē sadega 15 automašīnas un riepu noliktava

    http://www.sydsvenskan.se/2016-09-17/flera-larm-om-bilbrander-pa-rosengard

    Arī te ir foto.

    Bet te ir stāsts par sestdienas vakara nemieriem Ērebrū pilsētā, netālu no Stokholmas.

    http://nyheteridag.se/kriget-mot-polisen-inatt-brandbomber-rusningar-vapen-och-forsok-till-anfall-i-bakhall/

    “Sociāli nelabvēlīga” rajona iedzīvotāji sarīkojuši policistu medības. Vispirms aizdedzinājuši kādu māju, tad uzbrukuši glābšanas dienestu un policijas darbiniekiem ar rungām, mašīnas apmētājuši ar “Molotova kokteiļiem”.

    Kā pareizi norāda “Sniega roze” – “Mēs noteikti varam mācīties no zviedriem gan toleranci, gan valsts pārvaldību.” :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > sniega_roze 19.09.2016. 12.57

    tūlīt snega roze Tev paskaidros, ka vēl jāpierāda, kas pie tā vainīgs.

    Nesen mūs zanE jau informēja, ka no Brasas cietuma izlaista “latviešu” laupītāju banda…

    Un vispār – 20 sadegušas mašīnas ir sīkums uz kopējā tolerances fona.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    serioussam909 > sniega_roze 20.09.2016. 02.41

    fretka, kad Latvijā maksās tāds pat algas kā “sapuvušajā Zviedrijā”?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > sniega_roze 20.09.2016. 06.17

    Sveiks, bijušais “nulle” (20.septembris 2016 02:41)! Ceru, ka Tev Īrijā maksā pietiekami lielu algu :)

    Ja pareizi Tevi saprotu, tad Tavs viedoklis sakrīt ar Ērebrū pilsētas padomes izpilddirektora, sociāldemokrāta Keneta Nilsona uzskatiem, ka vienas daļas pilsētas iedzīvotāju bandītiskās uzvedības iemesls ir sociālās problēmas, nevis tas, ka viņi par maz (vai nemaz nav) integrējušies zviedru sabiedrībā.

    Nilsons par to paziņoja vakar, 19. septembrī, atbildot uz kāda pilsētas padomes deputāta (Moderātu partijas pārstāvja) ierosinājumu dibināt “zviedru kultūras centru” vienā no sociāli nelabvēlīgākajiem šīs pilsētas rajoniem, kurā ir 75% imigrantu no Āzijas un Āfrikas.

    Opozīcijas deputāts pamatoja savu priekšlikumu ar rūpēm par Ērebrū skolniekiem, kas šobrīd “integrācijas nodarbībās” esot jāved uz citām pilsētām, lai viņiem parādītu, kāda izskatās Zviedrija.

    Zviedrija ir skaista zeme ar devīgu valdību. Bet vai droša, par to neņemos spriest. Zviedru policija to droši vien zina labāk, jo tā ir klasificējusi dažu pilsētu rajonus kā “sociāli nelabvēlīgus”, “riska zonas” un “īpaši sociāli nelabvēlīgus”.

    “Īpaši sociāli nelabvēlīgu” pilsētas rajonu, pēc zviedru policijas domām, raksturo:

    1) apgrūtināta policijas darbība,

    2) paralēlu sociālo struktūru veidošanās,

    3) iedzīvotāju nevēlēšanās piedalīties juridiskās procedūrās (ikdienišķā valodā tas laikam nozīmē nevēlēšanos izpildīt likumu prasības),

    4) vardarbīgas reliģiskā ekstrēmisma izpausmes.

    Tādi rajoni esot Linšēpingā, Stokholmā, Malmē, Gēteborgā, Ērebrū, Sēderteljē un citur.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22232202.ab

    P.S. Nekur neesmu lietojis apzīmējumu “sapuvusī Zviedrija”. Manuprāt, daļēji sapuvusi varētu būt Zviedrijas politiskā elite. Bet gan jau paši zviedri to zinās labāk.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

guna_sniedzina 26.01.2011. 22.49

Ir arī sekojošs viedoklis par notiekošo, no kompromat.lv :

2011-01-26 18:35:44 67.202.80.166
Kā var tik vienkārši apmuļķot visu valsti un tautu? TĀ NEBIJA LAUPĪŠANA! TAS BIJA REKETS! Fenikss nolēma Alfai vairs nemaksāt un izsauca vietējos policistus. Tas, ka Alfa nodarbojas ar reketu pat Nezinītim ir skaidrs. Tikai ministrijas vadība to grib noslēpt, jo tad gan Mūrniecei būtu jāaiziet. Tāpēc jau vakardienas 100.pantā nenosauca nolaupīto summu, tāpēc pie mikrafona netika pielaists neviens no Feniksa darbiniekiem. Domājiet un neļaujiet sevi apmuļķot.

0
0
Atbildēt

0

austrisv 26.01.2011. 15.10

Krusttēv!
Tava versija gan interesanta, ja jau tiem policistiem – laupītājiem bija vesela ķesele ar naudu, tad jau varēja tāpat dzīvot zaļi un nežēloties par mazām algām. Bez tam cik dzirdēts tad viņi ieradās Jēkabpilī plkst 9 ņos no rīta_ policijas formās. jauki spēlmaņi- formās! ak, ko par šādu morāli teiktu taiutas modrā acs!

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 25.01.2011. 18.43

policisti visu nakti formas speleja automatos-visu zaudeja-radas apsudzibas ka tie speciali defekteti lai nevaretu neko vinnet tikai zaudet talak konflikts-teksts atdodiet manu-musu naudu nee-tad mes pasi panemsim-apsargs spiez pogu..zaudetaji nem naudu ir loti uzvilkti ..ne noviena nebaidas un ir kruti ..jo skatas krievu serialus par banditiem..rezultats sesi slimnicaa un cietusaa policista mate raud ltv1 kameraa……zloj bes azarta..paputal..

+1
-4
Atbildēt

1

    piziks > janazakovica 25.01.2011. 19.55

    Krusttēv, loģika dzelžaina… :) Tieši uzspēlēšana Jēkabpilī tā vērta, lai 2 brauktu no Tukuma, 2 no Rīgas un drošākai spēlēšanai broņikus/bruņusvetes paķertu. (Hm, no kurām noliktavām bruņuvestes? No “Alfas”? Citām. Pašu pirktas? It kā algas mazas…) Tādēļ jo vērtīgāki Jēkabpils čaļi, kas shit-os sašņorēja bez bruņovestēm — “kreklos” — kaut Varbūt ka tā nepatika, ka kalašus jūzējuši, bet izrādās, Varbūt, ka tā, ka labie Jēkabpils poliči tomēr ar saviem krekliem labu handikapu Tevis aiztāvētajiem nabaga pilstoļšāvējiem pretī stājušies… :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 25.01.2011. 18.41

Manuprāt, vispār nevienam nav jāatkāpjas un neviens (grēkāzis?) arī nav jāatstādina, kamēr nav noskaidroti lietas apstākļi. (Un ja sāk to atstādināšanas rituālu rituāla pēc, tad jāiet līdz ministres līmenim.)
Atšķirībā no “varbūt ka tā” es neuzskatu šo par sistēmisku, bet gan partikulāru gadījumu. (Lietojot viņa paša terminoloģiju.) Un nevajadzētu pārsteidzīgi projicēt sistēmas citas problēmas (kuras ir) uz šo gadījumu.

Liela līdzjūtība tuviniekiem! Paldies policistiem, kas aizturēja!

P.S. Ja par kaut ko ministrei varētu būt politiskā atbildība, tad tas ir par to arodbiedrības gadījumu. Kas darās sistēmā, ja ar arodbiedrības spiedienu var atjaunot pēc kukuļņemšanas lietām? Bet arī tur trūkst informācijas.

+4
-2
Atbildēt

5

    lailabidzane > a_oleinika 25.01.2011. 20.26

    .
    Sistēmiskumu un partikularitāti, Kaspar, var pārfrāzēt kā likumsakarības un nejaušības. Un tad vēlreiz jautājums – notikumā vairāk ir likumsakarības vai nejaušības?
    Un vēl. Situācijā, ja tiktu pierādīta ministres konkrēta atbildība, tad būtatu jāseko sodam. Administratīvam, varbūt pēc kriminālkodeksa.
    Demisija ir tikai un vienīgi paša figuranta izpratnes par notikušo sekas. Bez pierādījumiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 25.01.2011. 21.31

    Lai būtu interpretācija, jāzina fakti. (Kaut gan Mūrniecei acīmredzot faktu zināšanas jau ir pietiekamas, ja varēja atstādināt padoto (grēkāzi). Starp citu, šāda cūcība manās acīs gan būtu demisijas vērts solis.)

    Konkrēti policistu izvēle izdarīt noziegumu ir individuāls lēmums – tas nepakļaujas tiešai klasifikācijai likumsakarības/nejaušības kategorijās. Sistēmas kontekstā tā drīzāk ir nejaušība. Ja mēs varam runāt par likumsakarībām, tad ne tieši iekšlietu sistēmas izraisītām. Vismaz es tiešu saikni neredzu, ja par tādu neuzskata “tur vispār ir bardaks”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > a_oleinika 25.01.2011. 23.03

    .
    Mjā.
    Konkrēta policista individuāls lēmums.
    Četru konkrētu policistu četri individuāli lēmumi. Nejauši ir izrādījušies identiski.
    Policisti, kuriem gan ar prātu, gan kaula smadzenēm, pēc definīcijas būtu jādara pareizas lietas, nejauši rīkojas diametrāli pretēji. Kaut kāda dikti jau radikāla nejaušība. Vai tomēr sistēma, kuru sagrauž kontrsistēma.
    Sašņorē laupītājus. “Soreiz sašņorē. Sašņorē tos, kuri ir labi trenēti, un informēti par to, kā varētu uzvesties šņorētāji. Citos gadījumos nesašņorē. Vai ir jātic, ka viņas augstība nejaušība ir iekārtojusi tā, ka vaņģotājiem veiksmīga ir izrādījusies vienīgo vilkaču gūstīšana. Vai citos gadījumos tie razbainieki ir bijuši vēl trenētāki un informētāki?

    P.S.
    Izdarīt secinājumus tad, kad būtu visa un pietiekama informācija, ir traki garlaicīgi. ;)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 26.01.2011. 12.21

    Ja Tu runā par policiju kā paralēlo organizētās noziedzības tīklu, kas dzīvojas te vienā, te otrā likuma pusē, tad šis gadījums rada vismaz pamatotas aizdomas. Un uz šī pamata patiešām varētu veidot plašāku, piemēram, parlamentāro izmeklēšanu (būšu priecīgs, ja varēsi nosaukt kādu citu labāku instrumentu, bet man nekas puslīdz neatkarīgs nenāk prātā). Bet vienlaicīgi arī ir skaidrs, ka šāda izmeklēšana nez vai ko noskaidrotu, jo poliči jau savējos sargā. Arī politiķi nav ieinteresēti liekā troksnī.
    Vēl ir variants šo gadījumu vērtēt citu līdzšinējo pārkāpumu kontekstā policijā, kas vienkārši nav skaļāk izskanējuši. (Bet ir pierādīti un dokumentāli fiksēti.) Piemēram, šis skaļais notikums ir izcēlis gaismā visai dīvaino arodbiedrības ietekmi un potenciāli ļoti augsto pārkāpumu pieļaujamības līmeni policijā. Lūk, tur es saskatu reālu virzienu, kur rakt. Bet tad arī tos datus reāli jāizanalizē.

    Jā, ir baumas, ka policija “krišo” daudzus legālos un nelegālos biznesus utt. Bet cik tad daudz ir pierādīts. Nevar pieprasīt atkāpšanos par sistēmiskām problēmām, kas ir zināmas tikai baumu līmenī. Un, ja sistēma pati sevi nekontrolē (līdz ar to šīs sistēmiskās problēmas nav konstatējamas), tad jāizmanto ārēji ietekmes instrumenti. Un tikai tad, kad būs izmeklēšanas rezultāti, mēs varam runāt par demisiju utt. Jo tikai tad varēs runāt par pierādītām sistēmiskām problēmām. Latvijā jebkurā izmeklēšanas līmenī lietu, protams, var norakt paši virzītāji… var arī nenorakt. Tomēr cita civilizēta ceļa nav.

    Kopumā es Tavam domu gājienam piekrītu, bet es to vērtēju kā sistēmiskuma potenciālu (!) indikatoru. Kas nav pietiekams viens pats par sevi, lai runātu par sistēmiskumu. (Bet citu pierādījumu kontekstā, ja tādi parādītos, gan šis gadījums kļūtu tieši kā īpaši smags krīzes indikators.) Un tie policisti, kas šos kadrus sašņorēja, ir tam pierādījums. Mēs nevaram spļaut uz aklo visas policijas virzienā, neapspļaudot policistus, kuri mēdz uzturēties tikai vienā likuma pusē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > a_oleinika 26.01.2011. 12.37

    Kaspar! Viens vienkāršs aplama sistēmiskuma piemērs, kuru neviens neaiztiek gadiem: Ceļu policija zem Kārtība policijas subordinēta, — paši ir pārkāpēju ķerāji, paši sevi kontrolē, pieņemot sūdzības. Paši Gaujas ielā pa taisno ģīmī saka: ko ta’ jūs iedomājaties, ka es neticēšu savam virsniekam? Ticība der kristiešu u.c. baznīcās, bet sistēmā ticību reglamentēt ir bīstami. Un, manuprāt, tieši šīs sistēmiskās aplamības dēļ tieši CP mazā ierindas visatļautība rullē gadiem, un CP veicas, jo līķu nav un neviens par tādiem sīkumiem nelikas ne zinis. Tieši tādēļ pērnpavasar sacerējos, ka var būt paŗmaiņas, jo Ādažos — sadarbībā ar Iekšējās drošības biroju — saņēma ciet CP virsnieku ar grozāmo radaru. BET… pēc tam atkal klusums un turpinās: paši ķeram, paši sevi kontrolējam, a tautas kvankšķos neviens augstais neklausās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 25.01.2011. 16.06

šajās struktūrās ir jātaisa pamatīga tīrīšana. ASV, piemēram, nekautrējas pārbaudīt savus intelligence servisa… darbiniekus ar melu detektoru. Specvienībās vispār jāveic pārbaude, cik no šiem super trenētajiem līdz zobiem bruņotajiem rīkļurāvējiem ir lojāli valstij. Lai kādreiz krīzes situācijā, dies nedod, nesanāk saņemt lodi mugurā…
Sen zināms fakts, ka igauņi iztiek ar 2-reiz mazāku policistu skaitu rēķinot uz vienu iedzīvotāju. Un arī Igaunījā iedzīvotāju blīvums ir ļoti mazs.

+9
-1
Atbildēt

2

    Maija > astra_ozo 25.01.2011. 16.53

    jā, melu detektoru policistu iekšējās pārbaudēs vajadzētu lietot plaši, jo plaši, bet problēma tajā, ka melu detektoru darbina un tā rezultātus izskaidro vai nu bijušie policisti vai tiem pietuvinātas personas no kriminālistikas laboratorijām :(
    ments mentam roku mazgā, abas tīras :(

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 25.01.2011. 18.27

    to valynx
    Nevari pat iedomāties, kā par piedāvājumu ieviest poligrāfa testu, smirdētu SC un PLL pārstāvji.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 25.01.2011. 15.34

Ino, pēc Pārlielupes 89-iem un Grīvas 15 cietumbēgļiem Kristovski atkāpties vajadzēja politiski piespiest. Turlais atkāpās pats un morālu iemeslu dēļ.
Šoreiz 1 policists nošauts, no 5 (?) uzbrucējiem 4 policisti, 2 no 4-iem speciālo iekšlietu spēku darbinieki, pret otriem diviem lietas jau bijušas.

Tātad, Tavuprāt, ar politisko atbildību viss kārtībā. Kas mainījies kopš 1994. gada, lai nebūtu ministram jāatkāpjas? Un kam, Tavuprāt, jānotiek, lai politiskā atbildība demisijas formā būtu nepieciešama? Un kā vajadzētu premjeram Dombrovskim Mūrnieci aizstāvēt pret demisijas pieprasījumiem? (Neticu, ka tādi nebūs).

+5
-4
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > piziks 25.01.2011. 16.54

    to Optiskais Tēmeklis
    Melo padla, bet ne tik nekaunīgi, neesi jau veco ļaužu pansionātā zvejot tantuku, kuri neko neatcerās, balsis Pederastu Partijai. Krievu armijnieks, afgāņu civiliedzīvotāju masu slepkava, Trulais, atkāpās tikai pēc ilgas pierunāšanas, kaut arī viņam personīgi būtu bijis jāatbild likuma priekšā par bojāgājušiem bērniem.
    Cietumi ir TM pārraudzībā un no Pārlielupes cietuma ieslodzītie izmuka bandītu un nelegālo imigrantu pakalpiņa Apsīša laikā.
    Atceros citu gadījumu, kad no PP ministra Guntara Grīnvalda pāraudzībā esošā Centrālcietuma mīklainos apstākļos izmuka četri noziedznieki un tika noķerti tikai Polijā, kuras robeža nebija čekas kontrolē. Pamest Latviju bez IeM Jaundžeikara atbalsta, diez vai bija iespējams.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 25.01.2011. 16.56

    OT – vari necensties ko skaidrot , tur tāpat kāds ar bomi ir iedauzījis vienu rievu un elastība ar vecumu ar pazudusi .

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 25.01.2011. 18.52

    …klusais, Tu esi ļoti nekorekts!!!…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 25.01.2011. 15.31

Klusais…stāsts nav par nosauto policistu, bet gan par to ,ka bruņotie bandīti strādāja iekšlietu sistēmā.
___________________
Ja būtu strādājuši skolā, tad vainīgais izglītības ministrs, lidostā – tad transporta ministrs.

+7
-5
Atbildēt

0

archoftriumph 25.01.2011. 15.29

ja policists paarkaapj likumu tad sodam jaabuut vismaz 3x smagaakam jo vinjsh gan zina likumus gan ir noliigts tos sargaat.

diemzeel pie mums policisti parasti tiek vieglaak cauri ja shos piekjer paarkaapumos, skat kaut vai to kursh cilveeku nobrauca, to kursh shaudiijaas pie lielveikala, tos kuri staav invaliidu staavvietaas, utt…

+10
-1
Atbildēt

1

    Zintīte > archoftriumph 25.01.2011. 16.12

    Piekrītu, ka policisti par noziegumiem būtu jāsoda smagāk kā ierindas pilsoņi. Un smagāk būtu jāsoda arī tie noziegumi, kuros policisti ir cietuši. Šajā gadījumā noziedzniekiem būtu jāņem vērā kā vainu pastiprinošie apstākļi, gan tas, ka paši ir policisti, gan tas ka cietušie ir policisti.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

photocom 25.01.2011. 15.23

Nu jau atradusi pārmijnieku ķuzi ?
neadekvāta tāda ļooti !
kur tad pati sēž ja ne Rīgā.?

http://www.youtube.com/watch?v=gI1OtymF_ts

+4
-2
Atbildēt

0

dro 25.01.2011. 14.41

OT. tos Zviedrijas 6 ikgadējos militāristus arī apslaktē savējie un viss kārtībā?
___________________
kas gan cits – vai nu pats vai savējie:))

+2
0
Atbildēt

2

    Elīna Barkovska > dro 25.01.2011. 14.50

    Ino: Policistu pieņem darbā ar valsts policijas priekšnieka vai viņa vietnieka(Ķuzis) pavēli un parakstu.

    Tas tev info priekšdienām:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 15.06

    Bronks. Neizlasīji, ka Tukuma policisti bija atlaisti, bet atjaunoti darbā ar arodbiedrības atbalstu. Esmu personīgi saskāries ar šo problēmu. Nenoliedzu, ka iespējama Ķuža vai Mūrnieces vaina, bet neskriesim pa priekšu lokomotīvei.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

photocom 25.01.2011. 14.24

Mūrniece – pistoli galdā !
alfu – ar kaunu izformēt
un veidot jaunu vienību !

+4
-3
Atbildēt

0

dro 25.01.2011. 14.21

Zviedrijas bruņotajos spēkos vidēji gadā iet bojā 6 miltāristi, tomēr nav dzirdēts, ka katru gadu mainītos ministrs. Iespējams Mūrniece nav atbilstoša amatam rakstura, bet ne jau komentētāju histērijas dēļ:)

+10
-7
Atbildēt

16

    garausiitis > dro 25.01.2011. 14.27

    lno – stāsts jau nav par bojāgājušajiem policistiem, bet gan par to ,ka bandītiskā uzbrukumā piedalījās struktūru pārstāvji. Varbūt ir vērts atvērt nedaudz acis?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 25.01.2011. 14.31

    Ino, paga-paga, tos Zviedrijas 6 ikgadējos militāristus arī apslaktē savējie un viss kārtībā?

    Pagājšnedēļ Bilts Igaunijā stāastīja, ka zviedri arī ar zvedru banku uzvedību Latvijā viss kārtībā. Man zviedru vispārējā prakse ne vienmēr ir īsts kritērijs.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 14.35

    klusais. Nu un? Viņus pieņēma darbā Mūrniece vai Ķuzis?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 14.37

    klusais. Uznākusi kārtējā lieluma mānija – daudzdimensionālā domāšana?:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 25.01.2011. 14.40

    Ino, grūti izskaidrojamu iemeslu dēļ paliec atbildi parādā par iekšlietu ministru demisijām pēc Pārlielupes un Talsiem. Tie jau arī nebija ne cietumsargus darbā ņēmuši paši, ne ugunsdzēsējus.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 25.01.2011. 14.41

    Telpiskā iztēle, Ino, varētu būt lietderīgāka par politiski plakano.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 14.43

    OT.
    Man grūti izskaidrot, kādēļ nelasi atbildes. Histērija?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 25.01.2011. 14.53

    lno – a Tev sviests kārtējais galvā? Kāda lieluma mānija? Savs viedoklis ir lieluma mānija? Pareizi OT teica, ka plakans Tev un vienvirziena tas viedoklis. Netuvojies gadījumā marazmātiskam vecumam?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 15.03

    klusais. Par tavu “telpisko” domāšanu jau bija izdevība pārliecināties pavasarī, kad aģitēji par sadarbību ar SC. Kuri nepiekrita, to domāšana bija plakana.
    Kad izmeklēšanā tiks atklāts, ka nav izstrādāti reglamenti, instrukcijas, vai izstrādāti tādi dokumenti ar ministra parakstu, kuri sekmējuši vai atvieglojuši šī nozieguma veikšanu vai kādi citi apstākļi, tad runāsim par ministra atbildību. Pagaidām tikai bābiska histērija – atrast vainīgo.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 25.01.2011. 15.05

    to lno
    Tas ir noziedznieku Čevera, Turlā, Jaundžeikara un Godmaņa mantojums. Kāds pops, tāda draudze.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 25.01.2011. 15.07

    lno – par to pavasara sarunu vēl pagaidi … Esi patreiz kaifā par hūtes priekšnesumiem? Un runājot par ministra atbildību varbūt atcerēsimies nodrāzto teicienu par politisko atbildību. Esmu gandrīz pārliecināts, ka analoģiskos gadījumos veco demokrātiju ministri būtu atkāpušies.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 15.10

    klusais. Es jau tev minēju piemēru.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 25.01.2011. 15.21

    Par šādiem piemēriem manuprāt pat pamatskolā Tev ieliktu neapmierinošu atzīmi. Atkārtošos vēlreiz – stāsts nav par nosauto policistu, bet gan par to ,ka bruņotie bandīti strādāja iekšlietu sistēmā. Piedod , skaidrāk nemāku izteikties.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 15.29

    klusais. Vari atkārtot, cik reizes vēlies, no tā nekas nemainās. Es jau sapratu: ja bērnu dārza vadītājs būs uzmācies bērniem – jāatkāpjas izglītības ministram, ja tramvaja vadītājs sabrauks gājēju – Ušakovam:))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 25.01.2011. 17.05

    Klusais!

    Bet, kas tad tos bandītus atkal lika pieņemt darbā, kad tiem bija izvirzītas apsūdzības? Vai tā nebija policistu arodbiedrība ?
    Vai tad par to atbildība jāuzņemas Mūrniecei vai valstij, kurā ir tādi likumi pieņemti vecās kliķes izloloti. Vai tad tie FP kuri noklausījās jaunalksnes sarunas arī netika attaisnoti un atjaunoti darbā! Un tā tik uz priekšu. Taisni jāpriecājas, ka Jakāns pats uzrakstīja atlūgumu, citādi arī viņš tiktu atjaunots darbā… Kur tad vēl citi par smagiem noziegumiem un kukuļošanu apsūdzētie: Lembis un Munkevics?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 25.01.2011. 17.29

    Bet – komentārā 13:41 es to minēju , bet tas ir stāsts par diviem figurantiem. Pats traģiskākais, ka elitāras vienības kaujinieki ir iesaistīti un tā jau norāda uz sistēmas problēmu.
    P.S. Tā drīzāk nejaušība , bet Ķuzis pirms atnākšanas uz Rīgu strādāja Tukumā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sinerta 25.01.2011. 13.44

Kas vispār notiek ar Jēkabpili? Visu laiku nāk ziņas par dažādiem šausminošiem gadījumiem. Te dažus mēnešu atpakaļ tēvs savu meitu nodur, te policistu nošauj, un vēl šis un tas ir lasīts/dzirdēts.

+1
-1
Atbildēt

8

    disassociative > Sinerta 25.01.2011. 13.50

    Ārpus Rīgas ir smagi depresīva vide. Laukos valda pilnīga bezcerība, bezdarbs, alkoholisms. Cilvēki vienkārši lūzt kopā. Kas aizmūk uz ārvalstīm vai uz Rīgu, vēl kaut cik velk dzīvību, kas paliek laukos, nolemti pilnīgai bezcerībai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Sinerta 25.01.2011. 14.02

    Velosestdieni, kādēļ uztvert tik vienpusēji?!

    Ja tieši Jēkapbpilī viss tik nomācoši, kādēļ mani priecē ziņa, ka tieši Jēkapbpils vietējie policisti sašņorēja gan 2 “alfiniekus”, gan abus tukumniekus? Protams, ne atļaušanās būt noziedzīgiem, ne profesionālā/funkcionālā sagatavotība pat šajā situācijā neko labu nevēsta par “Alfa”-s pašreizējo līmeni, tomēr Jēkapbpils attiecīgie policisti ir bijuši stipri virs vidusmēra.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sinerta 25.01.2011. 14.17

    .
    Vai tas mērs bija kalaši pret pistolēm, OT?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Sinerta 25.01.2011. 14.22

    Laupītājiem bija kalaši?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sinerta 25.01.2011. 14.25

    .
    Šķiet, bija otrādi. Paskaties pievienotos videofailus. Aculiecinieks saka, ka mucēji izmeta sniegā pistoles, bet ķērāji skrēja ar kalašiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Sinerta 25.01.2011. 14.37

    Nezinu, ar ko tur kurš bija bruņots, bet, ja bruņoti uzbrucēji apšaudē ir saņemti ciet bez nogalināšanas, Latvijas apstākļiem jau ir cienījams sasniegums.

    Jēkabpils apriņķis gan iekšlietnieku “speciālajiem” spēkiem tāds vēsturisks klupšanas akmens. Savulaik vienas tādas IeM vienības “speciālisti” dzerdami kāvās pa Viesīti, izbraucot gastroļos no Rīgas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sinerta 25.01.2011. 14.46

    > varbūt ka tā
    Nevajadzēja pielietot automātus? !!!
    Vajadzēja baltus cimdus uzvilkt un aicināt uz lēno valsi?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Sinerta 25.01.2011. 15.00

    Eu, VKT! Un ko tad ķērājiem vajadzēja darīt?! Nomest kalašus un sūtīt puiku pēc pistolēm, lai džentlmeniski sportiska cīņa izvērstos?

    Ino tūlīt teiks, ka nav ziņu par zviedru viedokli šai jautājumā. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

lebronj2356 25.01.2011. 13.43

Ir tāds teiciens – ļauni iegūtais, ļauni iet bojā. Tas par spēļu zālēm, pareizāk sakot ellēm. Ir stingri jāierobežo šī industrija, no kuras neviens saņemtais lats nav tā vērts, jo rada divus zaudējumos, gan valstij, gan kā personīgās traģēdijās, kāda ir arī šī. Par policistiem – zivs jau ir sapuvusi no galvas un trūdi izplatās virzienā uz leju….

+4
0
Atbildēt

0

garausiitis 25.01.2011. 13.41

Šis nu būtu tas gadījums, ka gan Mūrniecei vajadzētu demisionēt, gan to arodbiedrības klaunu patriekt.

+7
-3
Atbildēt

0

Marta Zariņa 25.01.2011. 13.39

Interesanta vienība ir tā alfa.
Mēnesi iepriekš bija gadījums par kuru man stāstīja, kur no alfas vienkārši atpirkās.

Skumji, ja arī policijā strādā tādi mēsli.

+7
0
Atbildēt

0

snjuu 25.01.2011. 13.36

Vispār jau varētu nomainīt(atlaist/pārcelt/sodīt) visu attiecīgo pakļautības ķēdīti.

0
0
Atbildēt

0

lolita_valta 25.01.2011. 13.35

Smags gadījums!
Un cik vēl ir tādu policijas darbinieku, kuri gatavi laupīt, un slepkavot????

0
0
Atbildēt

0

Kena 25.01.2011. 13.26

+1
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 25.01.2011. 13.13

Ceru, ka policistu arodbiedrības pārvērtēs savu rīcību, aizstāvot kukuļņēmējus un slepkavas.

+11
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 25.01.2011. 13.09

Pāris fakti:
1) Šobrīd izskatās, ka *visi* uzbrucēji ir bijuši saistīti ar policiju, tikai no citas pilsētas. Ir skaidrs, ka savā rajonā nelaupīs, atpazīs viens divi;
2) Visticamāk apšaude nebija ieplānota, gribēja pa kluso nogrūst darbiņu svešā pilsētā un gatavs;
3) Šīs laupīšanas scenārijam vajadzētu tā kā drusku pārvērtēt iespēju, ka daudzas laupīšanas veic policisti, tikai no citiem apgabaliem (klasiskais variants). Kā pareizi Kažas kungs Twitterī norādīja, ar ieročiem skraida vai nu policisti, vai nu augstas klases bandīti (bet šādu grupējumu mums ir maz);
4) Atstādināšana, cik es sapratu, esot pamatota ar to, ka Alfas un Tukuma policisti piedaloties. Nezinu, šoreiz nesaskatu jēgu šādai rīcībai. Var jau būt ka ministres rīcībā ir plašāka informācija.
5) Atkāpšanās. Vai Mūrnieces k-dzei būtu jātkāpjas? Apšaubu. Bet tas ir tikai mans viedoklis.

+13
-2
Atbildēt

3

    piziks > andrisskrastins 25.01.2011. 13.16

    Vai nevajadzētu šoreiz apjautāties arī tam bijušajam iekšlietu ministram, kurš atkāpās pēc cietumnieku bēgšanas no Pārlielupes? Toreiz laikam pat neviena līķa nebija.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > andrisskrastins 25.01.2011. 13.53

    pecisk:Jautājums par tavu punktu Nr.5) Vai Mūrnieces kundzei vispār ir morālas tiesības atrasties šajā amatā( pēc Saeimas vēlēšanu rezultātiem)?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > andrisskrastins 25.01.2011. 14.11

    to pecisk
    Arī Mūrniece ir vainīga, ka IeM šiverē Čevera un Turlā izveidotā padumjo mentu, kriminālnoziedznieku banda, kas saugusi ar organizēto noziedzību un apkalpo krievijas specdienestus.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 25.01.2011. 13.09

Ne jau vienmēr augstāka ranga priekšnieki vainīgi. Kādēļ neviens nepiemin arodbiedrības līderus?

+16
-2
Atbildēt

3

    mēbeļu izgatavošana > dro 25.01.2011. 13.17

    (Valsts) Policijas un specdienestu arodbiedrība(s) ir nonsenss. To līderi, attiecīgi, vada nonsensu :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 25.01.2011. 13.27

    Ino, un kādēļ nepiemini Talsus un Pārlielupi?! Polistiskas dikcijas grūtības? :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.01.2011. 14.16

    OT. Tev kā vienmēr jūk kotletes ar mušām. Talsu traģēdijas dēļ ministram nevajadzēja atkāpties, tāpat ka nevajadzēja atkāpties admirālim pēc divu izplētņlecēju bojā ejas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Inga Vītola 25.01.2011. 12.52

Ziņa, kas radīja šoku. Visdziļākā līdzjūtība bojā gājušā policista tuviniekiem. Un lai šie mērgļi sapūst mūžinieku kamerās un LAI SADEG ELLĒ!

+8
0
Atbildēt

0

Janis 25.01.2011. 12.49

Tie cilvēki, kas te uzbrūk Mūrniecei par to, ka sazin kad izskolots, pieņemts un uz “Alfa” paaugstināts policijas darbinieks ir kriminogēns panāk tikai sava intelekta diskreditāciju.
Uztveriet to personīgi, ja gribat, bet dažreiz tomēr ir jāpadomā ko runā.

+12
-3
Atbildēt

2

    piziks > Janis 25.01.2011. 13.04

    Padomāt der noteikti. Ja pret 2 tukumniekiem jau citas lietas ierosinātas un tiekot izmeklētas, kādēļ viņiem varēja būt ieroči? Ceru, ka izmeklēšana to jau noskaidros, iekams šī diena nebūs beigusies.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Maija > Janis 25.01.2011. 14.20

    ieroči diez vai bija dienesta, bet, ja bija, tad paldies jāsaka policistu arodbiedrībai

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 25.01.2011. 12.47

saderam ka uzbruceji bija krievu tautibas

+2
-7
Atbildēt

2

    piziks > janazakovica 25.01.2011. 13.02

    Un ja nu kāds no vaņģotājiem arī krievs, ko tad?!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 25.01.2011. 13.21

    tad ari 87 procenti no 100 krievu sez cietumos..un simtiem tukstosi migrantu un vinu berni ar kriminalam nosliecem iebrauca Latvijaa pec 1940 gada.un degradeja musu valsti un tautu..

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

kdaljajev 25.01.2011. 12.28

Atgādina Loskutova atstādināšanu,pēc naudas pazušanas.Izskatās,ka Ķuzis nav vēlams.

+3
-7
Atbildēt

0

astra_ozo 25.01.2011. 12.25

Uz kādu laupījumu var cerēt 5 vīri mazpilsētas kazino? Tiešām ne pārāk bagātās Latvijas ne pārāk bagātajā pilsētā Jēkabpils kazino pa vienu nakti var rasties tādi ieņēmumi kuru dēļ ir vērts nogalināt???
Kā reiz teica viens paziņa – ja zagt – tad miljonu, ja izvarot – tad Engletērijas karalieni.

+6
-2
Atbildēt

3

    piziks > astra_ozo 25.01.2011. 12.33

    Starp labas dabas secinājumiem varētu būt (arī) tāds: jēkabpilišiem paveicies ar saviem policistiem, kuri spēj tikt galā gan ar švakāko alfinieku, gan 2 bastardiem no Tukuma policijas. Reģiona policijas situācijā = ļoti cienījami!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > astra_ozo 25.01.2011. 14.17

    1)labāk nezagt nemaz, jo cilvēks, kas nozog latu vai miljonu tik un tā ir ZAGLIS.
    2) un to joku par izvarošanu vispār nesaprotu! Izvarošana, lai pierādītu, ka esi galvenais, kuram visiem jāpakļaujas, vēl ir izskaidrojama kā sociālās hierarhijas izpausmes veids, bet izvarošana seksuāla apmierinājuma gūšanai ir līdzvērtīga futbola spēlei bez pretinieka komandas – murgs ne sekss

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 25.01.2011. 16.08

    valinkam
    Tikai centos pateikt, ka šie necilvēki nav bijuši īsti gudri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 25.01.2011. 12.09

Papildus iemesls arī ministres demisijai varētu būt precizējamās aizdomas, ka no 5 laupītājiem 2 tukumnieki jau esot aizdomās turēti par citiem noziedzīgiem nodarījumiem. Juridiski iespējami arī precīzāki formulējumi. IR-komanda, uz priekšu, — vēlams, bez atsaucēm uz pietiek.com, kas nav ticams info avots.

+5
-7
Atbildēt

4

    Marija > piziks 25.01.2011. 12.34

    >Optiskais T
    Dažkārt man viegli Tev piekrist, arī šoreiz.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 25.01.2011. 12.44

    Parastais, man — cerams, arī Tev — šobrīd interesē politiskais attālums starp Talsiem un Jēkabpili. Atbildības vienībās mērot, protams. Ne km-os.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > piziks 25.01.2011. 12.54

    Tēmekli Tu rakstu lasīji???,,Ja mūrniecei ir jāatkāpjas..tad policistu ārodšefam vajadzētu prasties goda un harakiri taisīt..
    ” Kā skaidroja Mūrniece, divi aizturētie ir Valsts policijas Tukuma iecirkņa darbinieki, kas iepriekš jau atstādināti no pienākumu pildīšanas kādas kukuļošanas lietas ietvaros, taču ar arodbiedrības atbalstu amatos atjaunoti…”

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 25.01.2011. 14.34

    Nrevis Mūrniecei jāatkāpjas, bet, Sūnam jānošaujas, jo šī te policista dzīvība ir uz viņa sirdsapziņas.
    Katrā ziņā, interesanti būtu uzzināt, ko viņš tagad teiktu, kāpēc aizstāvēja kriminālnoziegumos apsūdzētos policistus.
    Vispār, tik aprobežots un dumjš populists, kā Suna – arodbiedrības līderis, brīnos par policistiem, kas tādu pacieš.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

marčiks 25.01.2011. 12.05

Manuprāt, kategoriskas prasības kādam atkāpties šobrīd ir nevietā. Policisti (bijušie?) sarīkoja laupīšanu, taču citi policisti, ziedojot veselību un dzīvību, viņus aizturēja, kas, jādomā, nebija gluži tikpat vienkārši, kā “sašņorēt” huligāniskus puišeļus. Tas apliecina, ka kopumā Latvijas policija strādā profesionāli. Bet daži mērgļi ir visur. Shit happens. Visdziļākā līdzjūtība cietušajiem un viņu tuviniekiem.

+42
-1
Atbildēt

1

    janazakovica > marčiks 25.01.2011. 18.35

    policisti visu nakti speleja automatus-zaudeja lielas summas-tad apsudzeja darbiniekus ka automati ir sagroziti-talak konflikts kas izvertas par laupisanu-jo laupit neviens policijas formas neiet.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

piziks 25.01.2011. 12.04

Linda Mūrniece ļoti manīga. Atstādinājusi ģenerāli Ķuzi, bet vai šī nav tā reize, kad civilizētās valstīs civilizēta politspēka pārstāvis demisionē pats?

+8
-14
Atbildēt

4

    kika,kiki,banija > piziks 25.01.2011. 12.11

    Šoreiz piekrītu. Šī ir melna avs, – gan no iekšas, gan āra.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 25.01.2011. 12.29

    Klau, kāda bija politiskās atbildības loģika pēc ugunsdzēsēju šovā notikušās traģēdijas Talsos? Ministrs atkāpās? Neatkāpās? Kurš toreiz bija ministrs un no kāda politspēka?

    Interesanti, ko par partijas biedres politisko atbildību domā premjers? Kura medija pārstāvji pirmie to noskaidros un izziņos?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > piziks 25.01.2011. 13.20

    Atbalstu Mūrnieces k-dzes rīcību atstādinot Ķuzi (uz laiku). Ne jau politiska lēmuma dēļ noticis šis noziegums.
    Ir struktūra – Valsts policija – kurai par šo notikumu ir jāatbild tiešu un uzreiz.
    Ja izmeklēšana rādīs, ka pie vainas ir politiski lēmumi vai Mūrnieces rīkojumi, tad gan ministrei ir jāatkāpjas.
    Te interesanti – divi policisti arodbiedrību darbības dēļ tika atjaunoti amatā (Vai arī arodbiedrība jālikvidē???).

    Tomēr, šis gadījums manuprāt Latvijai un tās pilsoņiem ir patiešām liels, liels kauna traips. Ļoti, ļoti žēl, ka kaut kas tik ļoti amorāls var notikt.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 25.01.2011. 13.28

    to Optiskais Tēmeklis
    “civilizēta politspēka pārstāvjus” piesauc ušakovi, urbanoviči, šleseri, bet paši, padlas, dzīvo pēc suku likumiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

kika,kiki,banija 25.01.2011. 11.54

Ja te kādam ir jāatkāpjas, tad tā ir Mūrniece.

+10
-15
Atbildēt

4

    lailabidzane > kika,kiki,banija 25.01.2011. 12.00

    .
    Pieļauju, ka tā nedomā tikai pati ministre. Un, varbūt, viņas partijas biedri.

    P.S.
    Un daži regulārie Ir.lv komentētāji.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    Maija > kika,kiki,banija 25.01.2011. 14.08

    protams, ka tiklīdz mūrniece atkāpsies, tā uzreiz visi padomju menti ar policistu formastērpiem saņems Dieva apskaidrību un saprazdami savas nožēlojamās eksistences nejēdzīgumu un potenciālo kaitējumu sabiedrībai ar savu atrašanos Latvijas Republikas policijas rindās, vispirms aizies pie katoļu vai pareizticīgo mācītāja izsūdzēt grēkus, bet pēc tam iesniegs atlūgumos pēc pašu vēlēšanās sakarā ar morālo neatbilstību ieņemamajam amatam :):D
    ka tik netā

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > kika,kiki,banija 25.01.2011. 14.14

    .
    Sava loğika jau tur ir, valynx!

    Tikai atkāpšanās būtība nav apstāklī kā tā momentā ietekmēs vienu vai otru pogaino. Atkāpšanās ir ziņa sabiedrībai. Un arī tam, kurš nākošais uz to ministra krēslu dupsi ir notēmējis. Tad, varbūt, tas nākamais tos pogainos drusku savādāk bīdīs un komandierēs.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ribens > kika,kiki,banija 25.01.2011. 14.50

    Bet kā gan ministrs var ietekmēt ierindas policistus?
    Vienīgi ar atalgojuma lielumu, bet tur šobrīd nekas nespīd.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

sigija_spure 25.01.2011. 11.52

nebija ilgi jāgaida 250 latu policistu algu rezultātu.

līdzjūtība tuviniekiem.

+4
-19
Atbildēt

9

    marčiks > sigija_spure 25.01.2011. 12.00

    Nedomāju, ka policists kļūst par slepkavu tāpēc, ka “aldziņa maziņa”. Ar mazām algām var daļēji izskaidrot (lai arī ne attaisnot) kukuļņemšanu, bet šis jau ir cits stāsts.

    +27
    0
    Atbildēt

    0

    sigija_spure > sigija_spure 25.01.2011. 12.13

    protams, ka tas nav vienīgais iemesls, bet ne jau aiz labas dzīves dodas laupīt un slepkavot.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Maija > sigija_spure 25.01.2011. 13.31

    cilvēks ar zemu morāli zags, slepkavos, ņems kukuļus, krāps, izvairīsies no pienākumu pildīšanas, izdomās da jebkādus attaisnojumus savam slinkumam NEATKARĪGI no saņemtās algas lieluma.
    VIENĪGAIS, kas tādu spēj atturēt no negatīvas rīcības ir PANISKAS BAILES NO SODA!
    Galvenā mūsu problēma Latvijā ir komunisma laikā sagrautā tautas morāle, aplamās iedomas, ka mums viss pienākas, ka mums ir tikai tiesības, ka taisnība vienmēr būs tam, kurš skaļāk un žēlabaināk kliegs

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > sigija_spure 25.01.2011. 13.38

    Katram, kas maksā nodokļus un ir nācis pasaulē šeit kaut kas pienākas. Tiesa ne komunistu izpratnē, bet ne arī tagadējā mežonīgo zagļu un birokrātu izpratnē, ko tu tik cītīgi visu laiku aizstāvi!

    Ir cilvēki, kas zags vienmēr, citi nekad, citus attur sods/-i kuri mums lielākoties ir mazi !

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > sigija_spure 25.01.2011. 13.38

    mēs vēl par laimi neatrodamies pašā apakšā! bet, ja turpināsim vaimanāt, ka tas ir tikai policistu (da principā jebkuras profesijas) zemo algu dēļ, tad mūsu nākotne ir skaisti aprakstīta šai pat portālā rakstā par Meksikas narkotiku karteļu un valsts policijas savstarpējiem slaktiņiem. tas raksts bija patiesībā par to, kas notiek, tad, kad morāli deģenerāti iegūst varu, ieročus un ietekmi sabiedrībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Maija > sigija_spure 25.01.2011. 14.00

    drusciņ pamainīsim kārtību tavā teiktajā :)
    1) mēs vispirms nākam pasaulē un tikai tad sākam (diemžēl) maksāt nodokļus
    2) piedzimšana nebija mūsu gribas izpausme, bet gan mūsu vecāku saprātīgas vai arī tikai instinktu diktētu darbību determinēts akts. Līdz ar to mums radās dabiskas tiesības prasīt saviem vecākiem aprūpi – ēdienu un iztiku.
    3) ar nodokļiem un “mums pienākas” nekas vairs nav tik vienkārši, jo nodokļi ir pēc būtības kāda kluba biedru naudas vai daudzdzīvokļu ēkas apsaimniekošanas maksa. cik sametam, tik arī varam prasīt pretī labumus. ja esam trūcīgi kopīpašnieki ar mazām absolūtām ne relatīvām iemaksām, tad prasīt savam apsaimniekotājam to pašu servisu, ko saņem pāri ielai esošie bagātnieki nevaram, tas ir, prasīt varam, bet saņemt nekādi nesanāks, lai kā arī par to dusmotos un lai kādas vēstules “bez tabu”, “Tautas balsij” vai “degpunktam” rakstītu.
    līdz ar to nav pareizi teikt, ka es aizstāvu birokrātus un ierēdņus. es vienkārši saprotu, ko mēs varam un ko nevaram atļauties, lai ko arī par to populistiski brēcēji neklaigātu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > sigija_spure 25.01.2011. 15.58

    Nekur neesmu teicis, ka nav jāmaksā vai arī jāprasa neproporcionāli daudz. Ir jāuzstāda saprātīgs minimums lielākajai daļai, nevis piemaksas par darbu vieniem kaut citi par minimālo raujās. Mēs piemēram izvilkām K&K, bet daudz citu nacionālie uzņēmumi knapi velk dzīvību, protams izvilkt Parex bija būtīski, bet neviens cietumā par šo afēru nesēž….Par tiem bērniem – Latvijā ir mazākais bērnu pabalsts visā Eiropā, valsts strauji paliek tukša, bet par to notiek tikai filosofija un turpmāka dažādu nodevu palielināšana un garantiju apcirpšana. Piemēru vēl ir daudz un daudz, bet no taisnīgas valsts Latvija ir ļoti ļoti tālu…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > sigija_spure 25.01.2011. 16.37

    visa Eiropa, neskatoties uz pabalstu lielumu bērniem, strauji paliktu tukša, ja nebūtu migranti no trešajām valstīm.
    tāpēc izbeidz vienreiz muldēt, ka pabalsti ir Latvijas izmiršanas cēlonis! Latvija izmirst tāpēc, ka jaunas sievietes un jauni vīrieši tā vietā, lai radītu bērnus un priecātos par to kā viņi aug, kā kļūst par saprātīgiem sabiedrības locekļiem, ņerkst par kaut kādiem īpašiem apstākļiem, kurus viņiem jārada sabiedrībai, lai izdarītu to, kas patiesībā ir vispirms vajadzīgs viņiem pašiem. no evolūcijas viedokļa savus gēnus tālāk nodod tikai tie sugas īpatņi, kuri prot vislabāk izmantot esošos apstākļus un nevis vislabāk vaimanāt par to kādiem šiem apstākļiem būtu jābūt

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > sigija_spure 25.01.2011. 18.40

    Laikam dzīvo no dividendēm vai kāda bagāta onkuļa mantojuma, ka muldēt atļaujies pats…?! Neesi pamanījis kā ir cēlušās izmaksas it visam, bet jo sevišķi pirmās nepieciešamības precēm, cik maksā izaudzināt un izskolot vienu bērnu bez lielām ekstrām, cik ir vidējā alga valstī un kādas cenas. Bet tam visam pa virsu šī nemitīgā nenoteiktība, kas cilvēkus drošus nepadara. Tā kā ņem un vienreiz padomā ar galvu, vislabāk saliekot šos skaitļus uz papīra ar kopējiem procesiem valstī. Diezin kāpēc Igaunijā demogrāfijas rādītāji ir stipri labāki ?

    Un arī ar šiem demogrāfijas rādītājiem, liela daļa bērnu tiek izaudzēta, lai rupji sakot tos eksportētu, jo šeit ko darīt viņiem nebūs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

egilskronlins 25.01.2011. 11.42

Kaut kā poga “Man patīk” zem raksta šķiet absurda tagad…

+3
-2
Atbildēt

1

    Janis > egilskronlins 25.01.2011. 12.28

    Piekrītu, tur vajadzētu būt “ieteikt” vai “pastāstīt”, nevis burtisks tulkojums.
    “Man patīk” neiederas lielākajai daļai ziņu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 25.01.2011. 11.41

No pieciem uzbrucējiem spēļu zālei trīs bijuši policijas darbinieki. Viens no viņiem no Alfas…
Nez kam vēl jānotiek, lai Iekšlietu ministre beidzot sāktu sakārtot sev pakļautos dienestus? Šobrīd tur valda visatļautība, korupcija un pilnīgs tiesiskais nihilisms.

+8
-7
Atbildēt

9

    Vispirms – kaut jel kādus pierādījumus tik iznīcinošiem apvainojumiem. Otrkārt – ir tizli izvirzīt tik vispārīgus pārmetumus ministrei. Ko tieši viņa nav dienestos sakārtojusi?

    Vai policijas un dienestu bijušie darbinieki būtu disproporcionāli pārstāvēti starp noziedzniekiem? Kādus vispār secinājumus var izdarīt no šī gadījuma, nezinot neko par motivāciju un ar lietu saistītajiem apstākļiem? Noteikti pārsteidzīgus.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 25.01.2011. 12.55

    Nez kāda attaisnojoša motivācija var būt laupīšanai un cilvēka nogalināšanai? Aldziņas mazas, naudiņas maz? Vai tas nozīmē, ka katram, kam maza alga, ir atļauts iet kaut ko aplaupīt un kādu nogalināt?

    Bet vislabākais piemērs Iekšlietu dienestu “spožumam” ir ceļu policija.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kenzoo > disassociative 25.01.2011. 12.56

    Nevis 3, bet 4. Kas zina, varbūt pēc brīža atklāsies, ka visi 5… Alfas vismaz 2.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Neesmu itin neko teicis par kaut ko “attaisnojošu”. Nezinu vai bataljonam ir atsevišķs reglaments, bet tam noteikti ir komandieris, tāpāt arī tā apakšvienībām. Tur arī sākas atbildība, nevis pie ministres.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > disassociative 25.01.2011. 13.14

    .
    Vai esi, Teikums, ko dzirdējis par samērojamību? Par partikulāriem un sistēmiskiem notikumiem?

    Šis ir gadījums, kurā sistēmiskumu ir grūti nepamanīt. Un šī notikuma tiesiskais un morālais kaitējums ir samērojams ar politiski atbildīgu ministra atkāpšanos. Ministra, un ne kapeiku mazāk.

    P.S.
    Skat, ko saka Rekšņa:
    “Skumji tas ir – policisti šauj uz policistiem. Tālāk mums vairs nav kur iet… Tā ir galējā robeža”.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Nē, es es’ baurs, kurš neko no tik smalkām matērijām ne dzirdu, ne saprotu. Rakstiet latviski, lūdzu :) “Sistēmiskums” ir intelektuāļu nevietā lietots vārdiņš, lai “pamatotu” kādu cūcību sastrādāšanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 25.01.2011. 13.23

    Varas struktūrās valda nesodāmības apziņa, kas arī ir cēlonis šādiem notikumiem. Un tas sākas no augšas, ne no apakšas.
    Mūrnieces atkāpšanās gan neko nemainīs, tas ir lieki. Kāda starpība – Mūrniece vai kāds cits, tā ir sistēma un viens cilvēks tur neko nenozīmē tik un tā. Lai arī ministrs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > disassociative 25.01.2011. 13.28

    .
    Jā, tā ir cūcība, ja kādam tā labpatīk izteikties. Un par šo cūcību ir jāatbild tam, kuram tā teikšana un spēks rokās. Šajā gadījumā tā gala teikšana ir tamai kundzītei, kura pie tā garā valdīšanas galda sēž. Tā nu viš’ ir.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > disassociative 25.01.2011. 14.27

    Rekšņa;
    “Skumji tas ir – policisti šauj uz policistiem. Tālāk mums vairs nav kur iet… Tā ir galējā robeža”.
    ——————————————————
    Visai divdomīgs apgalvojums.
    Ja šautu uz nepolicistiem, tad būtu labāk?
    Skumji, ka policisti laupa, drīzāk.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 25.01.2011. 11.38

Pēc šāda gadījuma būtu tikai dabiski, ja policijas brālība pārīti azartspēļu organizētāju nolikvidētu. Spēļu zāļu Latvijā vispār nedrīkst būt. Lielākajās pilsētās varētu būt daži valstij piederoši kazino, kur nedrīkstētu apkalpot Latvijas pilsoņus un dažas izveidotas slēgtas zonas, pie Latvijas Austrumu robežas un viena Bolderājā, kur varētu no lidostas un atpakaļ nokļūt ar helikopteru, lai spēlēt, lietot visu veidu narkotikas un izmantot prostitūtu, ari geju, pakalpojumus, varētu trešo valstu pilsoņi bez vīzām.

+6
-14
Atbildēt

4

    lailabidzane > raimonds_bossltd 25.01.2011. 11.46

    .
    Vakar Tu, ombros, zināmu notikumu kopsakarībā šausminājies par “Viens aicina visu Kaukāzu ar napalmu nodedzināt, cits uzmest neitrona bumbu”.
    Saki, lūdzu, ar ko, pēc būtības, no augstākminētā atšķiras “Pēc šāda gadījuma būtu tikai dabiski, ja policijas brālība pārīti azartspēļu organizētāju nolikvidētu”?

    P.S.
    Un kā ar to “brālību” tagad, ko? Kaut kā pavisam stulbi…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 25.01.2011. 12.09

    to varbūt ka tā
    Paskaidroju. Kaukāzs ir fašistisko izdzimteņu, krievu impērastu upuris, tāpēc tā dedzināšana būtu vēl papildus ļaunprātība. Azartspēļu rīkotāji ir tādi paši noziedznieki, kā “Цапoк всея русьни” Putļers, tikai ar mazākās iespējām.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > raimonds_bossltd 25.01.2011. 12.11

    .
    Paldies! Sapratu, Tu esi pavisam dumš. Vari uztvert personīgi!

    P.S.

    Filmas par labajiem un sliktajiem ar mēru vajag skatīties.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 25.01.2011. 12.28

    to varbūt ka tā
    Pie pakaļas. Šorīt mani skrienot pa ieliņu, divi kvekšķi aiz žoga jau aprēja un nekas.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

ingus 25.01.2011. 11.36

Interesanti no kura kremļa rupora tu to esi uzzinājis. Krievijā daļa azartspēļu vietu vnk apiet likumu otra daļa ir aizgājis formāli pagrīdē. Rezultāts azartspēles notiek tāpat, tikai valsts vairāk nesaņem nodokļus, un valdošais režīms ar populistisku gājienu ir sev dabūjis pāris + punktus…

Un ja mēs skatāmies pēc kaitīgajām sekām, tad azartspēlēm tās noteikti ir mazākas nekā alkoholam vai cigaretēm, nu tad varbūt sāksim ar to aizliegšanu :) :)
Un neaizmirsīsim :) ka nevienam nav aizliegts apvienoties biedrībās un vākt parakstus dažādām normatīvo aktu iniciatīvām, nevis gulēt uz dīvāna un visus kritizēt…

+5
-3
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > ingus 25.01.2011. 11.54

    to Balitis
    Azartspēles pagrīdē bija padumjā laikā un to vietas neapmeklēja fabriku strādnieki, skolotāji un bērni. Tur lasījās tikai kriminālnoziedznieki, komuņagas, krievu armijnieki un citi deģenerāti. Bija arī nedaudz zemas morāles līmeņa uzņēmēji(t.s. spekulanti un cehoviki).
    Azartspēles ir daudz bīstamākas par cigaretēm un alkoholu, pat arī par heroīnu. Paskaidroju: ja kuce Andrejeva sēdētu uz heroīna, kopā ar visu smalko apkalpošanu, tas viņai izmaksātu, varbūt pat 200 latus dienā bet ne vairāk. Spēlējot azarspēles, summas, ko tā var paspēlēt nav ierobežotas, tas nozīmē, ka visādi Savicki, Žīguri, Miķelsoni, Magoņi, Bekhemi un citi noziedznieki to kuci var lietot pēc sirds patikas.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

egfoto 25.01.2011. 11.23

Pat Krievija (neskatoties uz korupciju) ir spējīga pieņemt lēmumu par azartspēļu aizliegumu praktiski visā valsts teritorijā.
Bet mēs jau 10x labāki par viņiem, mums nekas tāds nav vajadzīgs.
Līdzjūtība tuviniekiem.

+10
-15
Atbildēt

2

    ievuliitis > egfoto 25.01.2011. 11.44

    Tad nu azartspēles ir vainīgas nevis konkrētie laupītāji? Ko tu teiktu, ja uzbrukums būtu pret dzemdību namu vērsts, pret specializēto veikalu, kur tirgo bērnu preces?

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > egfoto 25.01.2011. 15.21

    uzbrukumi bijuši daudz vairaak , arii tas ir uzbrukums , kad kaads pa kluso nelegaali ieriiko urbumu naftas vadaa un vienaa mieraa zog degvielu tonnaam , buudams saemas deputaats , taapat Šle3sera padomnieks Dripe , neuzbruka speeļu ellei bet mieriigi gaaja lašus sist naarsta laikaa ,neba nabadziibas spiests , vienkaarši zog un laupa varas kaares un visatļautiibas mudinaati , sak man jau par to nekas nebuus , bijušais deputaats Griigs jau ar nav ai resteem , arii Preksa baņķieri mieriiga pelna tuukstošus itkaa nekas nebuutu bijis , taadu piemeeru ir daudz…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Dacke!!!! 25.01.2011. 11.23

Ak tad tas bija tikai mēģinājums? Man jau izskatās pēc īstas laupīšanas !

+6
-2
Atbildēt

1

    snjuu > Dacke!!!! 25.01.2011. 13.32

    īstenā deja
    pēc gadiem būs
    pie sava loga
    es ielūdzu jūs
    c Elsbergs

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam