"Latvijas Dzelzceļš" domā par līniju Rīga-Maskava

31

Komentāri (31)

lasis75 19.01.2011. 07.06

Kāpēc Magone runā par ES (vai Eiropu) trešajā perosnā. “Eiropa arī dos naudu”, “Eiropa šo, Eiropa to…”. tā nu ir īstena bijušo padomju produktu izpratne par lietām. Redzēt Latviju pa vidu starp Eiropu un Krieviju (vai Rīgu pa ceļam no Eiropas uz Maskavu). Tā teikt Eiropa un Krievija bīda savas lietas, bet mēs pa vidu un skatāmies, no kura kurā brīdī kaut kas atlēks. Tas ir pretīgi un nožēlojami. Magonem vajadzētu beidzot saprast, ka mēs esam Eiropa un Eiropa esam mēs.

+3
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 18.01.2011. 21.55

Trīs māsas, kuras dzīvo Rīgā un visu mūžu atkārto- Uz Maskavu, uz Maskavu! arī varēs beidzot aizbraukt, ja ātrvilciens uz turieni būs.

+1
0
Atbildēt

0

janisholsteins 18.01.2011. 16.33

Uz krieviju vajag infrastruktūru. tās ir durvis uz ķīnu un pārējo austrumāziju. Ja mēs to neizdarīsim, to izdarīs ukraiņi, somi un baltkrievi. KURI TAM JAU NOPIETNI GATAVOJAS, atšķirībā no Latvijas.
Ja ES atbalstīs Krievijas līniju, tad droši vien domās arī par savienojumu no varšavas/berlīnes līdz rīga-maskava līnijai. Tā ka tiksim arī pie rail-baltic zara.

+2
-4
Atbildēt

1

    ltvpanorama > janisholsteins 18.01.2011. 16.51

    Mums uz Krieviju,prātvēder, ir infrastruktūra itin normāla…daudzos posmos pat 2 sliežu ceļi un tādi ir arī projektos..,aizbrauc līdz Zilupei un paskaties kā izskatās dižais tranzītceļš otrā pusē..viensliežu ceļš ar koka špalām..tā kā nevajag tralālā par lietām ap kurām ir tikai aptuvena nojausma..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Maija 18.01.2011. 16.31

nevajag maisīt kopā mušas ar kotletēm! tas, lai paliek politiķiem, viņiem šāds rosols sanāk labāk un arī garšo laikam taču. vispirms apskatīsim kotletes
1) šāds dzelzceļš vairāk laikam ir vajadzīgs krieviem savu ambīciju apmierināšanai
2) Latvijai, ja tāds tiktu uzcelts, ļaunums nerastos, taisni otrādi, būtu vairāki ieguvumi
3) pareiz magonis saka, ka bez railbaltica tam nav liela jēga
4) šāda dzelzceļa atrašanās Latvijā nozīmē jaunas darba augsti kvalificētu speciālistu labi apmaksātas darbavietas (atceramies slaveno augstas PV pakalpojumu un preču eksportu)
tagad par mušām
1) lielākā izmaksu daļa (2/3)no šiem pāris miljardiem latu būs krievijas investīcijas savā teritorijā
2) Latvija kopā ar ES finansē, ja vispār, savu daļu
3) ja dzelzceļu uzsāk celt 2014. g., tad līdz 2018. ir vismaz 4 gadi, kuros jāapgūst ap 600-700 miljoniem latu, tas ir mazāk par 200 gadā. Te nu vairs tās summas nešķiet tik milzīgas, ja vēl ES sedz kādu daļu. Jāatceras, ka 14. gadā mēs vairs nebūsim tik dziļā pakaļā ar budžetu kā šobrīd

P.S. viss teiktais nenozīmē, ka šāds dzelzceļš noteikti ir jābūvē, bet noliegt Latvijas ieguvumus, ja tāds būtu + vē railbaltic gan ir maigi izsakoties stulbi.

+2
-2
Atbildēt

0

austrisv 18.01.2011. 15.53

NU kaut kā visai interesanti sanāk, jo tāpat tas ātrgaitas vilciens tiek stumts cauri arī Igaunijā !!!! Tipisks Maskavas projekts, kā pieturēt Baltijas valstis sev!
Palasiet IR pēdējo nr !! Tur tieši ir raksts par Igauniju un savisāra noslēgto līgumu ar Vienoto Krieviju!!! Tāpat interesants fakts ir arī tas, ka Tallinas mērs Savisārs tāpat pārtērē Tallinas budžetu veidojot milzīgu budžeta deficītu un vēl visai interesantas lietas, kas saskan!
Ātrgaitas vilciens uz Maskavu igauņiem daļu segšot 1.5 miljardi krievija. Interesanti cik mums sola par šo Trojas zirgu!!?

+3
-1
Atbildēt

2

    Maija > austrisv 18.01.2011. 16.38

    pieļauju, ka tallinas mērs tāpat kā ušakovs un pat pats vladimirs vladimirovičš tualetā čurā un, atvainojos par rupjību, pat kakā!

    Bet tas nebūt neliecina, ka to darot savisārs un ušakovs veic kādas ne visai draudzīgas kaimiņvalsts inspirētas darbības ;) Tāpat kā tas neliecina absolūti neko ne labu, ne sliktu par šo pāsvaldību vadītāju lojalitāti savām valstīm.

    Vai tiešām IR nolasījušies tikai paranoiķi, konpirāciju teoriju piekritēji un muļķi? Protams, ka krievi grib gūt labumu, bet, ja viņiem gūstot labumu, arī mums tāds tiek, turklāt neapdraudot savas pamatvērtības, tad noraidīt piedāvājumu ir vienkārši stulbi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 18.01.2011. 17.03

    Interesanti cik mums sola par šo Trojas zirgu!!?
    ———————————————-
    …. uz perona runāja,ka tās pašas išaku ausis.Sterilizētas ar dihlofosu.Aprīkuotas 3D versijā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

egilsblums79 18.01.2011. 14.46

Kampars NAV piekritis būvēt kādas idiotiskas dzelzceļa līnijas.

+1
0
Atbildēt

0

mariam 18.01.2011. 14.20

nesaprotu, kā var atbildīgi cilvēki (Magons, Kampars, Auguls) gvelzt tādas muļķības – par šitāda projekta ekonomisko izdevīgumu, rentablitāti utt. Nu nevar tik reti apdzīvotā vietā, kāda kopumā ir Latvija, dzelzceļš konkurēt ar auto un aviotransportu. Lai atmaksātos, tad vilcienu biļetēm dikti dārgām vajadzētu būt. Uz Maskavu jau iet vilciens, liekas, reizi dienā, šaubos, vai briesmīgi pārpildīts. Ja tas tas ātvilciens par kādām stundām ceļu saīsinās, bet maksās 3vai 5 reizes dārgāk – nu nebūs to braucēju tik daudz.

+1
-1
Atbildēt

2

    Maija > mariam 18.01.2011. 14.58

    Tev taisnība, ka tikai Latvijai, tas vilciens nav vajadzīgs! Bet Latvija šai projektā būtu tikai pieturvieta vai pārsēšanās punkts rietumu un krievu pasažieriem. Pieļauju, ka daļa rietumu futbola fanu varētu pat palikt dzīvot Latvijā un uz savu komandu spēlēm maskavā ierasties no rīgas vai rēzeknes ar šo ātro vilcienu

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mariam 18.01.2011. 17.00

    Pieļauju, ka daļa rietumu futbola fanu varētu pat palikt dzīvot Latvijā u…
    ————————
    Jā!
    Izveidot savus gorodokus un sporķiwnajas ģerevņas!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 18.01.2011. 13.56

Tikai uz Maskavu un nekur citur! Vilcienā būtu pavadones melnos šineļos un ar netīru baltu priekšautu kuras iznēsātu vārītu ūdeni [kipjatok]. Labierīcībās smirdētu pēc hlora un pa točku skanētu slāviska muzika. Tur būtu arī mīkstais vagons [mjagkij] kurā mūsu biznesmeņi un un valdības locekļi varētu pļēgurot. Es ar rokām kājām par! Šitas projekts ir krutāks par visiem šlesera projektiem kopā ņemtiem arī labi atļaut krieviem sasaistīt mūs līdz pēdējam. Dajoš skorii v mockbu!!!!

+6
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 18.01.2011. 12.18

Maskavas ātrais dzelceļš būs tāds ”otkats” vienam otram, ka zelta tilts nobālēs, tāpēc jau arī tik siekalaini par to sapņo, uz Eiropu gan laikam tik izdevīgi nebūs, bet nu korektuma dēļ ari par to jāpaspriedelē….Uz Maskavu vismaz 2x lido lidmašīna, uz Pēterburgu tikpat – kur ir problēma ? Uz Maskavu, ja māc nostaļģija var LV ekspresi aizbraukt, līnija ir….uz Eiropu nav vispār, domāju, ka jautājumi šeit ir lieki !

+9
-1
Atbildēt

4

    Maija > lebronj2356 18.01.2011. 14.55

    lido jau gan tās ļotenes uz šīm krievijas pilsētām, bet lēto avioreisu nav!
    pareizi magonis pateica, vajag abas līnijas!
    ja uz/no krievijas lielpilsētu centriem varētu aizbraukt 4-5 stundās un no rīgas uz varšavu kādās 3, un vēl kādas 3-4 vajadzētu, lai no varšavas nokļūtu berlīnē, vīnē, prāgā un citā r-eiropas lielpilsētās, tad ticiet man, virziens rīga – maskava būtu izpirkts!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 18.01.2011. 15.29

    Cik noprotu, tad esi liels konsolidācijas un nodokļu celšanas fans….jo valstij naudas neesot. tad nu pajautāšu, par kādu naudu šos projektus taisīs – par to pašu ko izvilks no maka ikvienam pensionāram vai strādājošam papildus ?!

    Kas subsidēs biļetes dzelzceļa līnijai, kuras tāme būs vismaz pāris miljardu latu, vai arī pilnā apmērā uz KF ceļotgribētāji maksās par biļetēm ?!

    Šis projekts ir tikpat bezjēdzīgs, kā nupat izgāzušais(paldies Dievam!) Daugavas kanāls ! Būtu to naudu enerģētiskās neatkarības stiprināšanā ielikuši vai zinātnē…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 18.01.2011. 16.58

    vajag abas līnijas!
    ————————
    un metro uz Palermo arī!!

    Cieti! Un stērķeli!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > lebronj2356 18.01.2011. 19.55

    un brokastis Tifānijā !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 18.01.2011. 12.08

Traki izbrīnījos par to, ka izrādās Rail Baltic tomēr tiek īstenots.

Gribētos zināt, kas paveikts, kas tiek darīts šobrīd un kāds vispār ir projekta realizācijas grafiks… Vairāk par vārdiem nav nācies neko dzirdēt. Jebšu Rail Baltic ir tās slavenās lokomotīves?

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 18.01.2011. 11.54

Reiz, kad vēl nebija lēto aviolīniju Rīgā, bija vajadzība tikt līdz Berlīnei.
Painteresējos par iespēju braukt ar vilcienu . LDz man pakaidroja, ka tas ir iespējams. No Rīgas uz Minsku. Tad nakšņošana un pārsēšanās. Tālāk no Minskas uz Varšavu, atkal pārsēšanās un tad jau laimīgi esmu Berlīnē. Viss process ilga 2 ar pus dienas un izmaksāja kādus 250 latus vienā virzienā.
///
Par Baltic Rail jau runā vismaz 15 gadus, kur ir rezultāts? Dzelzceļš ir reāli pats lētākais transporta veids uz sauszemes. Un ja vēl ātrs – vipār neko labāku nevar vēlēties.

+5
0
Atbildēt

0

peterisblums49 18.01.2011. 11.20

Informācijas apkopojums par Latvijas dzelzceļa spēku
http://neogeo.lv/?p=6509

+2
0
Atbildēt

0

disassociative 18.01.2011. 11.19

Rīga – Varšava, ar iespēju uzkraut uz platformas arī auto, Eiropā daudzās vietās ir šāda tipa vilcieni un maršruti, būtu ideāls risinājums braucieniem uz Eiropu. Līdz Varšavai bāņa nav, aiz Varšavas kaut kas uz to pusi, gan nepabeigts, jau ir. Ja līnija ietu vēl tālāk, lai varētu braukt uz Berlīni, Vīni vai Prāgu, būtu vispār miljons. Šobrīd šis brauciens līdz Varšavai dienas garumā pa fūrēm pārpildītu, izdauzītu ceļu ir traki nepatīkams.

+11
0
Atbildēt

0

anita_meistere 18.01.2011. 11.05

krievijā dzīvo ap 135 miljoniem. attālums lidz maskavai no Rīgas ap 900 km.
eiropā dzīvo pāri par 400 miljoniem..un attālums no Rīgas lidz Waršavai, Berlīnei, Kopenhagenai, Prāgai, Vīnei utt ir aptuveni tik pat liels..un vēl stundas pusotra, un esam eiropas viducī. Ir jātiek tik līdz Polijai!!

kur te ir ekonomisks pamatojums būvēt līniju uz maskavu??? mēs sliktā laikā vispār uz eiropu netiekam…mums ir vajadzīgi moderni transporta sakari ar eiropu nevis ar kaut kādu korumpetu noziedznieku pāķu valsti kreviju. galvenie eksporta tirgi atrodas eiropā, nevis krievijā, turistu skaits vislielakias ir no eiropas..nevis no rašas, no kuras turistiem atkratās visur citur pasaulē.

+20
0
Atbildēt

3

    Maija > anita_meistere 18.01.2011. 14.48

    ar eiropu mums ir jau moderni sakari – aviosatiksme! iesēdies rinairī, airbaltikā vai kādā citā ļotenē un pēc dažām stundām smaidīgs staigā pa eiropu! un nemaksā tas nemaz tik dārgi :)

    ar krieviju ir sliktāk. tikai 1 vilciens uz maskavu un 1 uz pēterpili. kad krievijā brīvdienas, tad šie abi pārpildīti, neskatoties uz baisi dārgo biļetes cenu. turklāt vilcieni i maskavā, i rīgā, i pēterpilī iebrauc pašā pilsētas centrā. tas ir būtiski, jo, piemēram, nokļūšanai no/uz lidostu no Maskavas centra reizēm nākas tērēt 4-5 stundas katrā virzienā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > anita_meistere 18.01.2011. 16.14

    :D iesēdies ļotene uz lido??? tu to pasaki tiem kas nedēla dīka lidostās visādu vulkānu un puteņu dēļ. mums ir pamatīgas problemas ar satiksmi uz eiropu!!!
    uz kieviju katru dienu brauc n-tie busi, lidmašinas, vilcieni. un te vēl plāno izmest pāris miljardus, lai ar vilcienu to varētu izdaŗit par pars stundām ātrāk.
    eirpas gadījumā alternatīvu aviosatiksmei vispār NAV!!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    UgisB > anita_meistere 19.01.2011. 15.06

    EU dzīvo vairāk kā 500 miljoni. Un līdz Varšavai attālums ir daudz īsāks nekā līdz Maskavai. Tā ka jā, jāattīsta tajā virzinā, absolūti pareizi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 18.01.2011. 11.02

” Viņš uzskata, ka šis projekts būtu ekonomiski daudz izdevīgāks, nekā jau aizsāktais projekts “Rail Baltica”, kas savukārt esot politiski svarīgs jo savieno Eiropas un Latvijas dzelzceļa infrastruktūru” ————————————————————————— manuprāt šis te šlesera ieliktenis pats ir neidzevīgs Latvijai gan, ekonomiski gan politiski..Rail Baltic ir Eiropas projekts, ar reālu plānojumu un finansējumu ..kamēr Rīgas – Vasjuku fantāzijas tapušas ar pirkstu bakstot Zatlera vizītes optimisma mākonīšus .. Kamēr mums pa dzelzceļa vadību šeptējās visādi puscepti jūrnieki, lauksaimnieki un figviņzinkas,mums joprojām nav neviena vilciena uz Eiropu..pat Tallinu vai Viļņu

+10
-1
Atbildēt

1

    ivetao2007 > ltvpanorama 18.01.2011. 16.46

    To dzelzceļu uz Maskavu vajadzēs tad, kad krievi būs nodzēruši savu naftu un gāzi un nebūsu par ko maizi nopirkt. Tad krieviņi varēs pa dzelzceļa stigu nākt uz Latviju pēc maizes. KĀ SAVĀ LAIKĀ PĒC MAIZES GĀJĀM UZ lIETUVU. Patiesībā uz robežas jābūvē sienu – tāda pat kā starp Izraelu – Palestīnu un ASV-Meksiku. Bet Rail Baltic bija jābut jau gatavam. Krievu mafija alis ŠŠL to izjauca nozagdami tam domāto naudu. Petsamo – Lahti – Helsinki [zem Somu līča], Tallina, Rīga Viļņa, Varšava, Berīne, Parīze. Kotleti vajadzēja itaisīt no tiem, kuri likvidēja bānīti Rīga – Ērgļi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam