Āboltiņa: “Vienotība” būs viena partija

73

Komentāri (73)

bekijja 09.01.2011. 01.33

Kur ir mūsu Lāčplēši un Spīdolas, kas vienos tautu un vedīs to cauri šim gadsimtam? Kas rosinās diskusijas par svarīgām tēmām. To tik vien dara kā plēšās savā starpā. Nevienas gaišas un lielas idejas par valsts un nācijas nākotni, par reformām izglītībā, par vērtībām. Neviena piedāvājuma sabiedrībai. Neviena ierosinājuma kopīgai diskusijai. Nevienas personības, kas saliedētu, vienotu, aicinātu un iedvesmotu. Tik plēšas un plēšas.

Iedvesmai sirsnīgi iesaku ievērtēt šo diskusiju britu politiskajā un sabiedriskajā telpā. Tikpat aktuāli viņiem, cik mums:

http://www.youtube.com/watch?v=t7PvZvTaC38&feature=player_embedded

+1
0
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 08.01.2011. 22.49

Un tā kā letiņiem rosols ir viens no iecienītākiem ēdieniem…

+1
0
Atbildēt

2

    bekijja > brigita_damme_rtk_lv 08.01.2011. 22.52

    …tad riskējam drīz ēst to pašu ēdienu, bet jau zem cita nosaukuma – “insalata russo”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 09.01.2011. 01.17

    Nē, tur viņš saucas smalkāk “салат Оливье”:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 08.01.2011. 22.28

“Kā gribējās man saules lēkta”… bet apkārt tikai lielā brēka. Skumji, lēti un provinciāli.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds02 08.01.2011. 21.11

bet necik vienota gan nebūs!

0
0
Atbildēt

0

nu, Līīīīiiinda!!!) 08.01.2011. 13.09

Kamēr t.s.”Vienotībā” būs Kristovskis , Āboltiņa ,Mūrniece un Kalniete, tur
turpināsies intrigas , nesamērīgas ambīcijas , kam nav nekāda sakara ar
interesēm par Latviju un tās tautu .Arī es par viņiem balsoju – pēc principa
“mazākais ļaunums “.
P.S. Vēl viens noverojums . Kad prezidents Zatlers tikās ar prezidentu Medvedjevu , pēdējam pie uzvalka atloka bija Krievijas karodziņš . Zatlera kungam kaut kāda nozīme .Kamēr pat ārējā formā mūsu politiķi leposies ar
partiju nozīmītēm , arī valsts politikā noteicošā būs partiju interese .
Starp citu , šķiet vienīgais no politiķiem , kas nekaunas no valsts simbola
ir A. Loskutovs . Ar cieņu Jānis

+6
-1
Atbildēt

0

piziks 08.01.2011. 10.22

“informacija no krievu portala

Как сообщают чиновники, на ликвидацию всех последствий стихийного бедствия денег не хватает, как и на расчистку дорог. Однако, экономист Александр Гапоненко выяснил, куда все-таки делись немалые средства, которые ранее предназначались именно для таких чрезвычайных ситуаций, об этом он рассказал радио Baltkom 93,9.
“На компенсацию затрат по природным катастрофам предусмотрен специальный фонд Кабинета министров. Этот фонд составляет 18,5 млн. латов. На начало декабря этот фонд оставался нетронутым, но потом деньги оттуда пропали. Так вот эти деньги пошли на компенсации чиновникам, уволенным из старого кабмина, а во-вторых на выплаты премий чиновникам, которые были заняты управлением проектами еврофондов. Чтобы потратить эти деньги, было принято даже специальное решение кабмина Nr. 424 . Так вот чиновникам выплатили 18,5 млн. латов, видимо посчитали их самой важной природной катастрофой для латвии, а денег на компенсации по устранению проблем с электроснабжением у нас денег нет”, – рассказал специалист.”

Jebkuru info, protams, nav vērts par pilnu ņemt, tomēr šai tekstā izlasāmo pārbaudīt/precizēt un iegūtajiem rezultiem sekot gan varētu būt vērtīgi.

Ino, kā Tu domā?

+2
-3
Atbildēt

8

    Kaspars Špūle > piziks 08.01.2011. 13.10

    “координатор Союза Русских общин в Европе и Латвии, доктор экономических наук Александр Гапоненко”

    Uzreiz redzams, ka liels speciālists. Labi, ka mums tādi ir.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 08.01.2011. 22.14

    Vienalga, p’arbaud’it der’eja. Tai MK notiek ne t’adi br’inumi vien notiek, par ko m’es neuzzin’am visp’ar vai uzzin’am tikai nejau’si.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 09.01.2011. 02.47

    > fretka
    > Dzeris49
    Protams, būtu ļoti nepatīkami patriotiskiem latviešiem, ja “kādam krievam” izrādītos taisnība, izrādītos, ka citi latvieši, kam paši esam vēlēšanās iedevuši varu, ir rīkojušies, iespējams, nelatviski un neLatvijiski/nevalstiski. Lai nepiekristu tādam “kādam krievam”, jāsamierinās ar to, ka varas latvieši visu dara vienīgi valstiski, vai ne? :)
    Kad MK spirinās pretī EK aizdevējus misijai, MK/mūsu valdība taču ir tik patritotiska, toties, kad uzzinām aizdevēju pašu īstos tekstus, pēkšņi izrādās, ka aizdevēji ir latvieši un Latvijai valstiskāki… Līdz šim esam radināti, ka piešķirt diplomātiskā randiņā 3-zvaigžņu ordeni piešķirt Zviedrijas karaliskajam staļļmeistaram ir valtiski, tad nu nāk prātā, ko Vienotība ierosinās darīt ar Gabrieli Džudiči, EK misijas tagadējo vadītāju? Bieži izskatās, ka Džudiče cīņā ar Vienotību to jau ir nopelnījis… :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 09.01.2011. 02.49

    Ja paši esam tik mīksti un gļēvi, ka nespējam paši ne saprast, ne atrast, ne par šiem faktiem kaut ko izdvest, tad sagaidām tieši tādus speciālistus.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 09.01.2011. 08.50

    “soreiz man j’apiekr’it Optiskais T’emeklis. MK jau atk’artoti pie’kerts melojot vai sl’epjot inf. par aizdev’eju pras’ib’am, lai nosl’eptu savu politisko mazsp’eju. Kaut vai p’ed’ejaias gad’ijums, kad aizdev’eji bija pret finans’ejuma samazin’a’sanu medic’inai, bet, par reform’am valsts birokr’atisk’a apar’at’a, bet, tika izdar’its piln’igi pret’ejais, pie kam aizdev’eju ‘ist’as pras’ibas tiek glab’asts k’a liels nosl’epums. Ja mums b’utu ieviesta “E” p’arvalde, p’arbaud’it to b’utu element’ari, ac’imredzot, ar’i t’ap’ec, tas tiek sabot’ets.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > piziks 09.01.2011. 08.58

    “Чтобы потратить эти деньги, было принято даже специальное решение кабмина Nr. 424”

    Pirmā dzirdēšana, ka MK publicē numurētus lēmumus (to gan darīja LPSR Ministru Padome).
    MK izdod numurētus rīkojumus.
    Šāgada Ministru kabineta rīkojums Nr.424 “Par grozījumiem Pierīgas reģionālajā atkritumu apsaimniekošanas plānā 2007.–2013.gadam” ir izdots 2010. gada 27. jūnijā, tātad pusgadu pirms lielā speciālista Aleksandra Gapoņenko minētā termiņa.

    Tēmekļa kungs, es vispār nepieminēju lielā speciālista Gapoņenko tautību, to visu laiku darāt Jūs.
    Un tad neuzkrītoši pārmetat diskrimināciju pēc tautības.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 09.01.2011. 12.10

    Ой, какая развесистая клюква! Другими словами – лажа:)) А кто-то рад подпевать:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 09.01.2011. 13.08

    Betij, īpaši vērīgām un attapīgām, un mutīgām būtnēm atkārtoju neaizmiršanai: “šai tekstā izlasāmo pārbaudīt/precizēt “. Kurš ir kļuvis jau par līdzdziedātāju, piedziedātāju utml., ne mana problēma. :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 08.01.2011. 08.50

Kaut kas traks, manuprāt: Kristovskis nāk klajā ar paziņojumiem, Āboltiņa nāk klajā ar pretējiem paziņojumiem, labi, ka Štokenbergam pietiek prāta neklaigāt kā cirkus balagāna iekšāsaucējam vai Andrim Šķēlem. Stipri nožēlojami, glupi un pat atbaidoši, man jāatzīst.

+7
-1
Atbildēt

0

oskaar 08.01.2011. 02.31

Kristovskim laikam ir taisnība par to, ka viss būtu jāizrunā. Tikai, cik saprotu, Kristovskis ar Āboltiņu (vai Āboltiņa ar Kristovski) nav tikušies un runājuši jau vai tik ne kopš pēcvēlēšanu nakts.
Droši vien tie nav īstie cilvēki, kuriem būtu jāsastopas un savā starpā kaut kas jāpārrunā.
Ja šo partiju biedriem ir pārliecība, ka vajadzētu apvienoties, tad laikam būtu laiks nomainīt līderus- pret tādiem, kuri vēlētos viens ar otru sarunāties, un atrast kopēju valodu.

+5
-1
Atbildēt

0

kreëstliv 08.01.2011. 00.38

Pamodisies taja bridi, kad vairs nebus, par ko valdit. Bet Rietumu virziens jau ir ienemts – tikai ekonomiskajiem emigrantiem (tas jau ari pec butibas ekonomikas process ar virzienu). Ar Austrumu daudz neskaidrak, nemot vera kravas automasinu rindas uz robezas, kuras nelaiz pari pietiekami atri. Interesanti, kuram gan no tiem potencialajiem ekonomiskajiem migrantiem interese, vai partija ir viena vai ne viena.

+1
-2
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 07.01.2011. 19.04

k_romans Džo…jaunā deputāta J.Dombravas tīrais skatījums uz notiekošo Saeimā.
____________________________
Roman, ej droši, aklais zina pareizo ceļu:)

+5
-4
Atbildēt

0

Zaiga Vilka 07.01.2011. 18.59

Džo. Par kādu apvienošanos te runā? Ne Āboltiņa, ne Kristovskis (un īpaši jau Kristovkis) nekad neko sakarīgu, kā vien savas ambīcijas uz posteņiem, nespēj pateikt nevienā jautājumā. Ir tāda totāla bezcerīguma sajūta par to, kas un kā notiek mūsu valstī. Nelielu cerības stariņu deva jaunā deputāta J.Dombravas tīrais skatījums uz notiekošo Saeimā. Prieks par šo jaunekli! Tikai ar šādu tīru skatu var kaut ko mainīt tai sasmakušajā dīķī. Vienīgi būtu pareizi,ja VL izbeigtu savas teatrālās ākstības marta pasākumā.

+4
-8
Atbildēt

1

    mary75 > Zaiga Vilka 09.01.2011. 08.57

    Dombrava uzbrauciens PS deput’atam Lie’gim jau nu gal’igi nenor’ada ne uz k’adu politisku briedumu, bet uz puiciskumu un mu’l’k’ibu.
    Kuram vajag t’adus koal’icijas partnerus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 07.01.2011. 18.04

Diemžēl ar Vienotību ir kā ar bitēm: vēlēšanu devīze bija rietumu virziens, pēc vēlēšanām – koalīcija ja ne ar pašiem austrumiem, tad vismaz ar austrumu virzienu. Kā Vienotība var vadīt valsti, ja paši nezin, kurā virzienā doties jeb vēl sliktāk – stāsta, ka valsti ved uz rietumiem, bet faktiski stūrē pretējā virzienā.
Tik bieži atsaucoties uz pirmsvēlēšanu solījumiem, Āboltiņa liek saprast, ka viņasprāt kārtējo reizi piešmaukt vēlētājus nebūs grūti. Iespējams viņai taisnība…

+10
-4
Atbildēt

4

    AUTOEXEC.BAT > dro 07.01.2011. 19.49

    … jūtu tevī skepsi, dārgais … :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.01.2011. 20.18

    Arts…vai ko sameloju, vari noliegt?:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 07.01.2011. 20.43

    Ino … Nē jau, nē … tie jau vairāk kā Tavi pieņēmumi … melotu, ja teiktu, ka pilnīgi nepamatoti :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.01.2011. 21.20

    Arts. Pieņēmumi? Nu, nu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Lita 07.01.2011. 17.33

Vai vājinot PS būs vieglāk tikt galā ar Dombrovski, kad atkal gribēsies taisīt koalīciju ar SC? PS pie sevis uzņēma “lietussargus”, kad viņi traucēja Jaunajam laikam kā konkurenti, PS, konkrēti Kristovskis publiski visādi balstīja Dombrovski, kad viņš bija atstāts bez atbalsta. Tagad JL cer aizbēgt paši no sevis, uzdodot sevi par Vienotību. Nevajag kropļot Vienotības jēgu

+11
-2
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 07.01.2011. 17.10

Vienotības trio ir tikpat pretdabiska kombinācija, kā Dolārzaļo Dīvānzemnieku duets, tomēr tas skan jau labu laiku. Tātad sadzīvot iespējams, kamēr vien cerības kopā noturēties cietajā deputātu maizē ir lielākas par cerībām pašam nogrābt lielāko kumosu. Cik ilgi šoreiz – nezinu.
No raksta vienīgais skaidri saprotamais ir tas, ka Āboltiņa nerunā ar Kristovski. Tā jau ir būtiska atšķirība no ZZS, kur puslīdz precīzi zināms, kurš runā un kuri klausās. Gribētos jau, lai varonīgie trīs siv…, atvainojiet, partijas, noturas vienā migā vismaz līdz tam laikam, kad TP iekārtosies vēstures mēslainē starp TKL, DPS, LVP un citiem nolietotiem saulvežiem.
Pagaidām diemžēl izskatās, ka b.Āboltiņa kopā ar b.Kristovski ir apelsīnu nozīmīgākais resurss, kamēr šie izvillosies, nākošo valdību sastādīs oranži burkāni ar zaļiem lakstiem.

+8
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 07.01.2011. 17.04

Āboltiņa saka, ka Vienotības pārveidošana par partiju esot vēlētājiem dots solījums.
Varbūt bargā kundze varētu atcerēties vēl kādus no vēlētājiem dotajiem solījumiem – piemēram, par valdošās koalīcijas sastāvu…

+7
-2
Atbildēt

0

buchamona 07.01.2011. 16.55

Shobriid Vienotiiba ir neprognozeejama politikju grupa, kurai pirms veeleshanaam ir uzticeejies rekordliels veeleetaju skaits, tai skaitaa es arii. Kuulenji, savstarpeejaas intrigas koalicijas veidoshanas laikaa shaadam secinaajumam ir pamatojums.

Situaacija ir tragjikomiski nelietiiga, jo apvieniibas vadoshie politikji lieliski zin, ka, ja shaads tirgus, kaads norit shobriid, buutu noticis pirms veeleshanaam, ljoti liela dalja no vinjiem shajaa Saeimaa neseedeetu. Aboltinja ar Elerti noteikti nee, ja abas kundzes pirms veeleshanaam deklareetu savas simpatijas attieciibaas ar SC

Man likaas, ka, njemot veeraa smago ek. situaaciju LV, Vienotiibas politikji buus saprataushi savu shii briizha deputaata atbildiibu pret valsti. Izskataas, ka ne. Izskataas, ka vienai daljai Vienotiibas deputaatiem shkjiet, ka valstij ir ljoti svariigi shobriid, vai politiskais speeks Vienotiiba kljuus par partiju, vai saglabaas savu apvieniibas statusu.:))

Tas ir tik svariigi, ka ir veerts shii jautaajuma deelj likt uz speeles savas valsts naakotni, vest pa taisno LV atpakalj bedree, kur nokljuusim, ja valdoshaa koaliicija sabruks un naakosho veidos shii briizha opozicija + ZZS

+12
-3
Atbildēt

4

    tocelovskis > buchamona 07.01.2011. 17.06

    Piekrītu, ka šobrīd daudz kas ir svarīgāks par “Vienotības” apvienošanos.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > buchamona 07.01.2011. 18.20

    Hmm, tad, kad pirms vēlēšanām gan es, gan citi, kas draudzējas ar saprātu, centās bilst, arī šeit, ka Vienotība ir viens iznireļu konglomerāts, kā mēs tikām zākāti? Un tagad paši “kožat pirkstos” par ko vēlējāt?
    Tad kurš ir bijis idiots un nejēga?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > buchamona 07.01.2011. 19.41

    easy … Nu tikai nevajag. Tas , ka daži Vienotības kašķi mēģina zīmēties ar dumjiem gājieniem, NENOZĪMĒ, ka par viņiem nevajadzēja balsot. Vienotībā ir pietiekami normālu cilvēku, lai tai rudajai zosij vienreiz aizbāztu muti. Katrā ziņā ne ZZS, ne PLL, ne SC jau nu nebija nekādas alternatīvas.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > buchamona 08.01.2011. 11.05

    Tēlaini runājot,iekritām uz konfekti Lācītis,kuras iekšpusē tārpi grauž viens otru nost.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

vupats 07.01.2011. 16.41

Nekad neaizmirsīšu skatu, kad V.Zatlera inaugurācijas baļļukā Jelgavas pilī gar zemi, dančus griežot, nomaucās viena, nu ļoooti sparīga “vienotībēnu” granddāma. Tā centās…, ka gar zemi.
Ka tik šoreiz nesanāk līdzīgi…

+4
-6
Atbildēt

0

kdaljajev 07.01.2011. 16.14

Pagaidām to mākslīgi salipinātu veidojumu labāk neaiztikt.Viens aizšauts otrs izkritis deju šovā.Jāgaida,kad parādīsies kandidāts bez problēmām kurš varēs apvienot zem viena karoga.

+5
-3
Atbildēt

0

tocelovskis 07.01.2011. 16.08

“Februārī būtu jānotiek arī līdzīgām PS un “Sabiedrības citai politikai” kopsapulcēm.”
Pirmā doma – nolaid tvaiku! Iedomājusies norādīt, kad mums savas kopsapulces par kādu jautājumu rīkot!

Bet vispār šai jautājumā es piekrītu Kristovskim – nav iespējams tik īsā laikā no trim tik atšķirīgām partijām kā JL, PS un SCP izveidot vienu partiju, jo pat katras atsevišķas partijas biedru vidū ir domstarpības par to, vai tas vispār ir vajadzīgs.

+4
-3
Atbildēt

1

    kristaps_drone > tocelovskis 07.01.2011. 16.17

    Man nav saprotams, kāda iemesla un kādu apsvērumu dēļ SC(P) vispār tika paņemta Vienotībā?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

janazakovica 07.01.2011. 16.07

jabut vienotiem lai varetu pardot skandinaviem LMT un Lattelekom preti sanemot beztermina un bezmaksas reklamu no cita skandinavu medija TV3.

+3
-8
Atbildēt

0

Maris 07.01.2011. 15.31

Ko Jūs kungi cepaties par to Vienotību!Vai nav vienalga?

+2
-10
Atbildēt

0

mary75 07.01.2011. 14.41

Izskatās, ka patreiz labāk būtu visu atstāt, kā ir, jo līdz konsensusam V vēl tālu.
Un, ja pat to vienu partiju izveidos, bail pat iedomāties, kas notiks, kad sāks dalīt amatus.
Labāk jau lai gan Āboltiņa, gan Kristovskis paliek tajās kārotajās līderu pozīcijās savās “apakšvienībās”, jo tā galvenā priekšnieka vietu diezin vai bez asinīm varēs sadalīt.
Kas attiecas uz solījumiem – labāk vajadzēja turēt solījumu un ņemt savā pārziņā VM, kaut arī, saprast jau var, otru Auderu – pašnāvnieku diez vai vairs atradīs, kas gribēs pa nopietnam ķerties klāt sfērai, kur nelietderīgi tērēti desmitiem miļjonu, pie kam absolūti legālā veidā, un ne jau bez liela izdevīguma gan ministrijas darboņiem, gan lielo sl. administrācijām, gan zāļu lieltirgotājiem, gan būvniekiem, utt., vienīgie, kam šī sistēma neizdevīga – ierindas ārsti un slimnieki, un ārsti, pārsvarā, kaut kā “krutijās”, paliek tikai slimnieki.

+12
-5
Atbildēt

11

    Andris > mary75 07.01.2011. 17.05

    Līdz konsensam, Dzeri, nevis “konsensusam”! Nevar tik daudz lasīt krievu valodā, tu kļūsi par zombiju un aizmirsisi, ka esi eiropietis!
    Tā jau esi puszombijs, aicināji atdot varu SC tāpat vien. Pietiek vienreiz brīvprātīgi pārkrievoties!

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.01.2011. 18.50

    Tev kaut klas ir pret krievu valodu, k’a t’adu?
    Bag’ata valoda, man pat’ik krievu valoda.
    Tu, cik atceros, biji no tiem, kas uzskata, ka Hodarkovskis noties’ats pareizi?
    Nevajadz’etru pa’sai maz’ak skat’ities krievu TV kan’alus un klaus’ities Putina un Medvedeva p[ropogandu?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.01.2011. 21.13

    Un k’a tas t’a ir, ka tev, t’adai eiropietei, viedoklis att. uz Hodarkovski sakr’it taisni ar SC, Putina, krievu TV, un krievu lumpe’nu viedokli, bet nesakr’it ne ar ES, ne ar ASV, ne ar norm’alu krievu viedokli? Un man, p’arkrievotam azi’atam, piln’igi otr’adi? Dom’a, ja nem’ili krievus un krievu valodu, tad automatiski esi eiropiete?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > mary75 07.01.2011. 22.48

    Bet kalab mūsu valodu kropļot? Konsenss!
    Kopš apmēram 1993. gada neesmu skatījies krievu TV ne vienu reizi. Priekš manis tā vienkārši neeksistē, un nemaz nav arī pieslēgta.
    Un neputro atkal – es uzskatu, ka Hodorkovska notiesāšana ir laba lieta, nevis juridiski pareiza. Latvijas interesēs ir Krievijas impērijas tālāka sabrukšana, un Hodorkovska turēšana cietumā nāk tam par labu. Bet oficiāli Latvijai vajadzētu to tiesas spriedumu nosodīt ārlietu ministrijas vai tml. līmenī, līdzīgi kā to dara ASV un ES.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    oskaar > mary75 08.01.2011. 03.02

    > agrunte
    ——-es uzskatu, ka Hodorkovska notiesāšana ir laba lieta, nevis juridiski pareiza. Latvijas interesēs ir Krievijas impērijas tālāka sabrukšana, un Hodorkovska turēšana cietumā nāk tam par labu.———-
    Viedoklis vienkārši burvīgs!
    Jāatzīst, ka es neesmu iepazinies ar citiem Jūsu domu graudiem par Hodorkovska notiesāšanu, bet šis ir skaists.
    Teiksim, ja Jūsu bērns tikpat nejēdzīgi iekļūtu Krievijas vertikālās temīdas dzirnavās- Jūs arī to uzskatītu par labu lietu? Jeb Jums ir pārliecība, ka tas notikt nevar nekādīgi- jo vai nu Jums nav bērnu, vai arī uz Krieviju viņi nemūžam nebrauks?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.01.2011. 08.03

    J’a, tas ir sp’ec’igi teikts – “noties’a’sana nav juridiski pareiza, bet, lab’a”! Isti eiropeisks viedoklis! Bet par to konsensus vai konsenss – iesp’ejams, k’l”ud’ijos, nu gad’as, ko lai dara, neesmu pati piln’iba.
    Labi, ka ir cilv’eki, kas pareizrakst’iba zina lab’ak un pasaka, n’akamreiz jau nek’l’ud’i’sos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > mary75 08.01.2011. 16.52

    To AndrejsG
    Mani bērni nav prihvatizatori, kā Hodorkovskis vai Lembergs, un nav finansējuši fašistiskās organizācijas. Turpretī Hodorkovskis to ir darījis visu laiku. Lai tik bauda savu darbu augļus.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > mary75 08.01.2011. 17.29

    Dzeri
    Ir arī trešais viedoklis, nevis tikai PutinTV vai Hodorkovska apmaksātie frīki echo.msk.ru vai grani.ru.
    Šis trešais viedoklis atspoguļots, piemēram, šeit:
    http://russtv.info/node/387

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.01.2011. 21.53

    “Ходорковский. Подонок а не узник совести.” ———————————————- Tas viedoklis ir radik’alu krievu nacionalpatriotu viedoklis, kas atspogu’lots vi’nu lapel’e, kuriem pie visa vain’igi Je’cina banda un visi, kas ir bag’ati, k’a ar’i kauk’azie’si, Eiropa, ASV un visi p’ar’ejie, kas apbi’zo nabaga krievu taut un kuri, ja n’aktu pie varas, patie’s’am ap’sautu tos visus bez k’ad’am ties’am. Labi, es pie’lauju domu, ka tavs viedoklis sakr’it ar ‘so margin’a’lu viedokli, kaut ar’i es to par viedokli nesauktu, tie ir naidpilni murgi. Tu saki, ka Hodarkovskis finans’ejis nez k’adus fa’sistus, bet pati lasi krievu fa’sistu lapeli un sauc to par viedokli. Bet, civiliz’et’as valst’is cilv’ekus ties’a par konkr’wetiem noziegumiem, par to, ka vi’n’s ir slikts cilv’eks, nevienu neties’a.
    V’el tu var’etu k’a ‘ipa’su viedokli min’et paz’istama krievu, k’a vi’n’s pats uzskata, intelektu’a’la viedokli, ir t’ads Gordons, kuram par “‘ipa’so viedokli” pie’s’k’ira ties’ibas veidot savu raid’ijumu 1 kan’al’a.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 08.01.2011. 23.00

    @dzeris49
    _…par to konsensus vai konsenss – iesp’ejams, k’l”ud’ijos, nu gad’as, ko lai dara, neesmu pati piln’iba. Labi, ka ir cilv’eki, kas pareizrakst’iba zina lab’ak un pasaka,.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    dzeri, – suti vinju dilles un raksti ka tev labpatik, ta ari bus pareizi. visas Eiropas valodas shis termins ir ‘consensus’.
    valodu vai pareizrakstibu diskusiju portalos parasti labo trollji ar merkji nojaukt sarunu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > mary75 09.01.2011. 01.33

    >agrunte Ir arī trešais viedoklis… russtv.info/node/387
    ————-
    Tas nav nekāds trešais viedoklis. Tais pašos deviņdesmitajos, drīzāk- divtūkstošo sākumā- tam arī pievērsa uzmanību Krievijas masmediji (toreiz tur diskusijas bija daudz brīvākas nekā šobrīd). Šāda viedokļa trūkums toreiz nebija manāms.
    Tagad viss ir maķenīt savādāk.
    Tie, kuri šobrīd runā par Daņilkina spriedumu, vērtē šībrīža Krievijas tiesu sistēmu, nevis Hodorkovska rīcību deviņdesmitajos gados.
    Un šobrīd ir pilnīgi vienalga- vai Jūsu bērni ir vai nav prihvatizatori- pietiek nejauši iekļūt avārijā ar kādu varai tuvāku, un Tiesas iznākums ir nolemts šī varai tuvākā labā. Ja kaut nedaudz sekojat notikumiem Krievijā, tad Jums par to nevajadzētu būt ne mazākajām šaubām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 07.01.2011. 14.25

Tipiņ, tas labs vērtējums!!!

Citāts no raksta:
ka “Vienotība” tur ļoti plašu politisko spektru no labēji centriskiem līdz pat centriski kreisiem ieskatiem. (…)”

Te nu Valdim Ģirtam piekrītu, ka katrai partijai, kura ietilpst apvienības “Vienotība” sastāvā ir katrai savas pamatvērtības un katra no šim partijām ir tik dažāda, piemēram SCP- soc demokrātiska partija, bet PS ir manuprāt, nacionāli orientēta partija. Par JL nezinu, vai tā ir centriska, vai labēja partija?

+6
-5
Atbildēt

3

    kristaps_drone > austrisv 07.01.2011. 16.15

    Paldies par novērtējumu! SC(P)vispār, manuprāt, Vienotības sastāvā ir kaut kas pilnīgi lieks un nedabīgs, jo viņu ekonomiskie uzskati stipri atšķiras no JL un PS uzskatiem, bet viņu orientācija uz SC ir pārāk uzkrītoša, tādēļ nacionālos jautājumos viņi atšķiras gan no JL, gan no PS.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > austrisv 07.01.2011. 16.27

    Vai vispirms nevajadzēja vienoties par programmu un pēc tam līdzīgi domājošjiem apvienoties? A tā domā par vienošanos, tikai nevar saprast par ko…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > austrisv 07.01.2011. 17.02

    Starp JL, PS un SCP ir domstarpības dažādos jautājumos, bet pamatvērtības, starp kurām ir arī nacionāla valsts, visām ir vienādas vai ļoti tuvas. Arī SCP ir par nacionālu, latvisku Latvijas valsti (citādi es būtu izvēlējies citu partiju), par ko liecina arī “Vienotības” programma, kurā ir tikai tās idejas, kam piekrituši visu trīs partiju pārstāvji. Un par to, ka Latvijai ir jābūt nacionālai un latviskai valstij, JL, PS un SCP ir vienisprātis.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.01.2011. 14.23

Kristovskis izklausas emocionāls. Lietišķi būtu meklēt veidus kā izdarīt, nevis iemeslus kāpēc nedarīt. Motīvs: “labāk pirmais ciemā, nekā otrais Romā” ir par sīku valstsvīram, par kādu Ģirtvaldim vēlams izveidoties.

+7
-4
Atbildēt

0

kristaps_drone 07.01.2011. 14.15

“tas ir vēlētājiem dotais solījums, tas ir jāpilda” – solījumu vēlētājiem par vienotu partiju ir jāpilda, bet citus solījumus, āboltiņasprāt, var nepildīt? Kāpēc nav izpildīts solījums vēlētājiem veidot valdību, iesaistot pirms tam koalīcijā bijušas partijas? Un vai tad Vienotība bija solījusi lūgties SC, lai tas nāk valdībā?

+11
-7
Atbildēt

7

    tocelovskis > kristaps_drone 07.01.2011. 16.02

    No bijušās koalīcijas tās partijas, kas ir ievēlētas, tās arī ir tagadējā koalīcijā. “Visu Latvijai!” nebija iepriekšējā koalīcijā, bet “Tēvzemei un Brīvībai” praktiski nav ievēlēti. Paskatoties uz VL! tagad Saeimā virzītajiem priekšlikumiem (piemēram, par Imigrācijas likuma grozījumu atcelšanu) ir skaidrs, ka arī koalīcijā viņi tērētu laiku ar mazāk nozīmīgām lietām un novērstu (gan jau ka ne ļaunprātīgi) no svarīgākiem darbiem.
    Un “Saskaņas centram” neviens nav lūdzies.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 07.01.2011. 16.09

    > Krišjānim Liepiņam Tad, kad Vienotība deklarēja, ka ņems pēc vēlēšanām koalīcijā savus vecos partnerus, jau bija izveidojusies apvienība VL/TB. Bet grozījumi likumā par nekustamo īpašumu iegādi nu gan nav sīkumi, jo tālāk, jo trakāk ar to būs. Vai mums te jau tagad migrantu trūkst? SC nav lūdzies, bet piedāvāja nākt valdībā! Ja tas, ka piedāvās, būtu skaidri pateikt vēlētājiem jau pirms vēlēšanām, tad vienotība ne tuvu tik daudz balsu nebūtu dabūjusi.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    runivs > kristaps_drone 07.01.2011. 16.54

    Pēc J.Dombravas no VL nekaunīgā izlēciena pret saviem tuvākajiem partneriem, kas līdz šim uzturēja prasību pēc nacionālo spēku līdzdalības valdībā, grūti runāt par šādu neaudzinātu un nenobriedušu politiķu iesaistīšanu koalīcijā. Izskatās, ka viņš dara visu iespējamo, lai VL/TBLNNK nekad netiktu valdībā.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > kristaps_drone 07.01.2011. 16.55

    Jā, apvienība VL!-TB/LNNK jau bija izveidojusies pirms vēlēšanām. Bet vai Tev tiešām nešķiet, ka 6 VL! + 2 TB/LNNK vairs nav vecie koalīcijas partneri? Kā jau teicu, TB/LNNK, par ko “Vienotība” teica, ka tie būtu vēlamie partneri arī jaunajā koalīcijā, praktiski nav ievēlēti. (Un, starp citu, ja paši nepamanījāt, atbildi par to, kas būtu vēlamie jaunās koalīcijas partneri, žurnālisti izspieda ar varu, jo pirms vēlēšanām, kuru rezultātu prognozēt bija gandrīz neiespējami, nebija vēlēšanās spriest par vēlamajiem un nevēlamajiem jaunās koalīcijas partneriem.)
    Minētie Imigrācijas likuma grozījumi nav sīkums, un neesmu to teicis, taču to virzīšanas brīdī valdībai un Saeimai bija daudz svarīgāks uzdevums – šā gada budžets, un valsts izvešana no ekonomiskās krīzes vēl vismaz gadu vai pat divus būs nesalīdzināmi svarīgāka par ņemšanos ap Imigrācijas likuma grozījumiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    runivs > kristaps_drone 07.01.2011. 17.12

    Viena lieta – ir publiskā retorika, otra – praktiskā. PS vairākums gan pirms, gan pēc vēlēšanām ir bijuši par VL. Tagad pamatoti jāšaubās.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > kristaps_drone 07.01.2011. 17.53

    Pievienojos.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    anrijs > kristaps_drone 11.01.2011. 20.40

    ->> Krišjānis Liepiņš

    Žēl ka aiz “maznozīmīgām” lietām nesaskati patiesi svarīgo !

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam