Stāvi pie ratiem!

66

Komentāri (66)

adidzis 29.04.2015. 20.17

un vēl viena lieta, godātais autor… es īsti nesapratu, kuri ir tie “mēs, kuri “paši labprātīgi atsakās domāt par nākotni”? Es tādā gadījumā acīmredzot neietilpstu šajā personu lokā “mēs”. Tāpat arī runājot par valsti … “mūsu valsts” … es nevaru saukt par savu to valsti, kas rada man dzīvei un darbam nepiemērotus, ļaundabīgus, nenormālus apstākļus. Valsti, kas administratīvos resursus izmanto sociālo eksperimentu veikšanai, upurējot pamatnāciju kaut kādām savtīgām, sīkmanīgām interesītēm, savtīgās varaskāres apmierināšanai.

Ja šajā rakstā pieminētie “mēs” ir politiskās “partijas”, tad viss ir skaidri saprotams. Bet tad tas ir jau jūsējo, partiju locekļu darba kārtības jautājums.

Tiem, kurus politiskās “partijas” ir piečakarējušas, jautājums par nākotni jau ir skaidrs.

0
0
Atbildēt

0

adidzis 29.04.2015. 20.07

godātais autor … Jūs pats esat vienas politiskās partijas dalībnieks, redzat to, kas notiek šajā politiskajā virtuvē. Domāju, ka jums jau nu gan ir labi zināms, KĀ un KURŠ nosaka to, ko publiskajā telpā izplata mēdiji.

Jūs tiešām uzskatāt, ka tas, ko izvēlas rakstīt laikraksti, raidīt radio vai tv, izplatīt interneta portāli, ir atstāts pašplūsmā? Tad varbūt jūs vēl apgalvosiet, ka Latvijā pastāv neatkarīgi masu mediji, patstāvīgas politiskās partijas un godīgas vēlēšanas? Vai varbūt apgalvosiet, ka Vienotība nav visciešākajā veidā saistīta ar personām, kas iepriekš finansēja nu jau nebūtībā aizgājušos Latvijas “politiskos izstrādājumus”, kā piemēram LTF, DPS, LC, interfronte, TP utml.?

;)

Es protams pieļauju iespēju, ka jūsu izbrīns par to, ka tik daudz negatīvās informācijas tiek izplatīts masu medijos, ir neviltots. Tomēr šī iespēja ir ļoti niecīga, mērāma procenta simtdaļās.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Mednis 23.04.2015. 22.30

Arī jāsaka paldies par rakstu. Tā analītiskā žurnālistika jau praktiski ior mirusi.

Te jau daudz iemeslu. Viens, kas man šķiet būtisks, ir absolūtā pakļautība Briselei un Eiropas vērtībām. Galvenais, ka tiek uzsvērts – visur jābūt kritiskai domāšanai, viedokļu daudzveidībai… Visur, bet pasarg Dievs to attiecināt uz Eiropas vērtībām. Tad Jūs esat putinists, Krievijas aģents u.t.t.

Un tā nu kā teļu bars uzklausām štata politologu sen apnikušo vāvuļošanu

+1
-1
Atbildēt

1

    Anna*Anna > Jānis Mednis 28.04.2015. 12.27

    Un kas tad Jāņa Medņaprāt būtu tās Eiropas vērtības, kuras ir tik neaizskaramas un kuras viņam gribētos dažādus viedokļus izteikt? Neļauj cilvēkus pēc nacionālā principa zākāt, pēc reliģijas, pēc seksuālās orientācijas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 22.04.2015. 00.24

——-Dmitrijs Golubevs:”Ilglaicīgi vērojot Latvijas mediju telpu, nepamet sajūta, ka dzīvoju nevis realitātē, bet hibrīdkara propagandas imaginārijā..”

===============================================================================

Es vēroju no 1990.gada, tāpēc esmu spiests piekrist sociologa A.Zinovjeva secinājumam par Rietumu masu mediju būtību:

“Массмедиа захламляют сознание людей информацией настолько, что они вообще перестают что- либо понимать. Тут действует принцип: “Пусть знают всё, не понимая ничего!”

– А. Зиновьев, “Запад.Феномен западнизма”, Мюнхен, 1993

http://www.e-reading.club/chapter.php/88145/1/Zinov%27ev_-_Zapad._Fenomen_zapadnizma.html

+1
-1
Atbildēt

0

edge_indran 22.04.2015. 00.20

——-Dmitrijs Golubevs:”Gribu vērst uzmanību, ka nedzīvojam vairs viduslaikos,…..”

===============================================================================

Uzvedamies kā viduslaiku cilvēki:

“Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.”

D.Beitnere-LaGalla, kultūras socioloģe.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-paldies-globalizacijai-saruna-ar-dagmaru-beitneri-fragmenti.d?id=34904003#ixzz3Xyt6DijJ

0
-1
Atbildēt

0

usne 21.04.2015. 21.11

Paldies par rakstu. 100 % taisniba

+3
-2
Atbildēt

0

Andris Slavinskis 21.04.2015. 15.37

Paldies par rakstu Dmitrij!

Es pilnībā piekrītu, ka pievienoto vērtību radošiem sasniegumiem un plāniem būtu jāparādās medijos daudz vairāk. Piemēram, paskatoties TVNET tehnoloģiju sadaļu, rodas sajūta, ka viedtālruņi un planšetes ir vienīgās tehnoloģijas. Galu galā šādas nozares spēj sniegt vislielāko ieguldījumu saprātīgā (piemēram, neizcērtot mežus) ekonomikas attīstībā.

Janvārī Latvijas kosmosa sektors kopā ar medijiem veica veiksmīgu kampaņu, lai pārliecinātu valdību atrast līdzekļus dalības maksas segšanai Eiropas Kosmosa aģentūrā. Drīz sāksies pirmo projektu izpilde, bet es šaubos, vai valdībai ir saprotams, kādu guvumu sniedz kosmosa sektors un kādu lomu Latvija tur var spēlēt. Zinu vairākus cilvēkus (gan Latvijā, gan ārzemēs strādājošus attiecīgajā jomā), kuri būtu gatavi sniegt ieteikumus. Kā tu ieteiktu veikt šādu komunikāciju? Daļēji jau tas notiek, bet es neesmu redzējis nevienu politiķu iniciatīvu, lai izprastu jomu un sagatavotu “Latvijas kosmosa plānu”.

+8
-3
Atbildēt

4

    edge_indran > Andris Slavinskis 22.04.2015. 00.32

    ——Andris Slavinskis:”(..)Drīz sāksies pirmo projektu izpilde, bet es šaubos, vai valdībai ir saprotams, kādu guvumu sniedz kosmosa sektors…”

    ===============================================================================

    Vajag valdību apgaismot – pastāstīt par reiz sasniegto guvumu:

    “Kā tas varēja notikt, ka krievs bija pirmais pasaules telpā. Cilvēku izšaut kosmosā varēja gan krievi, gan amerikāņi. Bet dabūt atpakaļ uz Zemes nebija iespējams. Pasaulē neeksistēja viegls materiāls nolaižamajam aparātam, kas varētu mehāniski izturēt triecienu pret atmosfēru, tūkstošgrādīgo sakaršanu, piedevām izolēt kosmonautu ārkārtīgi augstās temperatūras dēļ, šķērsojot atmosfēru. Tādus materiālus izstrādāja Latvijas Zinātņu akadēmijā. Daudzi latviešu zinātnieki saņēma slepenās valsts prēmijas. Visbeidzot Latvijas Zinātņu akadēmijas toreizējais prezidents akadēmiķis Aleksandra Mālmeisters saņēma darba varoņa Zelta zvaigzni. Viņam piešķīra arī kosmonautikas pioniera latviešu izcelsmes zinātnieka Frīdriha Candera prēmiju.”

    http://www.diena.lv/blogi/pirmais-cilveks-pasaules-telpa-un-latviesi-661931

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Andris Slavinskis 22.04.2015. 00.36

    ——-Andris Slavinskis:”(..) bet es neesmu redzējis nevienu politiķu iniciatīvu, lai izprastu jomu un sagatavotu “Latvijas kosmosa plānu”.

    ===============================================================================

    Vajag uz to apdauzīto pieminekli M.Keldišam, kas skvēriņā pie LU atrodas, apskatīties – vieglāk būs saprast politikāņu iniciatīvu virzienu.

    http://www.liveriga.com/userfiles/images/DM/Look/Kulturas_vieta/Keldis420x200.jpg?w=780&mode=3:2|crop

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Slavinskis > Andris Slavinskis 22.04.2015. 17.39

    Paldies par ieteikumu un rakstu!

    Kopš komentāra rakstīšanas esmu uzzinājis, ka ir izstrādāta IZM pasūtīta Kosmosa stratēģija. Tātad jautājums ir par politiķu un mediju izglītošanu.

    Vēsture ir jāzina, bet tikai ar to nevar pamatot, kāpēc ir jāiegulda līdzekļi. Manuprāt, vajag raudzīties uz mūsdienu spējām un interesēm. Piemēram, šajā raidījumā Jānis Balodis neizvēlējās labāko metodi, kā sniegt argumentus par ieguldījumiem kosmosa jomā.

    http://lr1.lsm.lv/lv/raksts/pecpusdiena/par-latvijas-daliibu-eiropas-kosmosa-agjentura-valdiiba-lems-pec.a46950/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Andris Slavinskis 22.04.2015. 20.06

    ——-

    No vēstures vajadzētu pamācīties, tad, iespējams izvairīties no kādām kļūdām arī kārtējās Kosmosa stratēģijas īstenošanā. Pirmais apguvējs, a.god. Aivars Berķis, diemžēl, 90.gados īstenošanas laikā sadega kā politiķis:

    “Izbraukuma sēde Kanāriju salās notika tāpēc, ka tur atrodas NASA Kosmosa novērošanas centrs.(..)Savā naivumā atklāti izstāstīju visu, ko biju redzējis,un uz savas ādas pārliecinājos, ka žurnalistika ir prostitūtu profesija. Tie, kas gatavi pārdoties pie visām varām, ļoti labi vienmēr izceļas.” (Ievas stāsti, 28.03.2014)

    http://img-fotki.yandex.ru/get/5011/kerpe1.15b/0_6c539_12a81e31_XL.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

baibabruvele 20.12.2010. 01.55

Ne jau Lembergs mums ir japacies, bet tas, kaa musu lidzpilsoni, jaa, ari radi, draugi, pazinas, balso katras velesanas. Sobrid notiek vinu griba. Mes to respektejam. Tada ir demokratija.

+4
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.12.2010. 14.40

to viesturs_501
Vai mīļā paraša neasociējas ar netīrību, haosu, pamestību un postažu. Un pēc kā ož šitais? http://ipvnews.org/hegemon_article15122010.php Vai neizskatās pēc attīrošā Pilsoņu kara, agonijas pēdējās fāzes?

+2
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.12.2010. 13.00

to viesturs_501
“Vācu okupanti izpostījuši Latvijas zemi – padomju vara, glāb mūs!” (gaviles un slava atbrīvotājiem!)”
—————-
Nepļūti nu, fašistu lops! Kad nāca tavējie nolādētie fašistu izdzimteņi, civiliedzīvotāju masu slepkavas, vecenīšu izvarotāji, marodieri un cilvēkēdāji, cilvēki laiviņās muka pāri jūrai, lai tikai atkal ar tiem nesastaptos.

+5
-2
Atbildēt

3

    eva_o > raimonds_bossltd 18.12.2010. 14.11

    => Posmkajim – zirneklim. Man, savukārt, riebjas zirnekļi – man tie asociējas ar zirnekļu tīkliem, netīrību, haosu, pamestību, postažu… Nekā personiska – vēlos, lai Jūs domātu, pirms rakstītu. Nav jēgas ar Jums diskutēt. Jums ir noskaņojums – dusmas, nepatika, niknums, pārākuma sajūta u.tml. – bet domu nav, secīgu uzskatu nav – par ko diskutēt? Es cienu savu laiku. Nediskutēju tur, kur nav jēgas! Izbļaustīties Jūs varat citur!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > raimonds_bossltd 19.12.2010. 22.58

    Latvietis būtu zinājis – alternatīva zirnekļu tīkliem ir mušu kakas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimonds_bossltd 21.12.2010. 12.11

    Viesturs!
    Ne jau tikai Tavs viedoklis ir vienīgais un patiesais- tā esi iedomājies, kā redzu! Samierinies, ka dzīvojam demokrātiskā valstī nevis vairs PSRS, kurā valdīja tikai tāds viedoklis kā Tev!Arī citiem ir tiesības uz savu viedokli. Paldies, Dievam laiks to saprast arī Tev, Viestur!

    0
    0
    Atbildēt

    0

eva_o 18.12.2010. 09.55

Lembergs savā domāšanā nav valstsvīrs, Lembergs ir “pagastvecis”. Viņam nepatīk sarežgītas jomas. “Kurzemes Sprīdītim” spilgtās īpašības ir viltībiņa, nekaunība, neatlaidīgums. Tā nevar celt valsti, bet tā vismaz var “kruķīt savas djēlas”.
Tas nav nekas slikts, bet zināmā mērā tas neatšķiras no “Kampēja” “valstiskās domāšanas”, tikai izpaužas daudz prastākā, piezemētākā, “latviskākā”, daudziem ļaudīm mīļākā un tuvākā līmenī.
Mums nepatīk “sarežgīti” kungi, mums patīk “vienkārši” kungi. Demokrātija mums vispār ir par sarežgītu, par grūtu, tāpēc mums labāk patīk KUNGI. Mēs nesaprotam, ka savā kungu mīlēšanā uzvedamies kā KALPI. Ko darīt ar brīvību, ar valsti – kalpiem nav skaidrs. Kalpi nezin – kur atrast “labos kungus”? Tā nu mokāmies jau 20 gadus… Lemberg, nāc un glāb mūs!!!

+9
-5
Atbildēt

3

    dro > eva_o 18.12.2010. 10.54

    Lemberg, nāc un glāb mūs!
    _____________________
    Nožēlojami, bet vai “Putin, nāc un glāb mūs”, skan labāk? Mankurts izraisa riebumu, kalps dažreiz pat līdzjūtību((((

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.12.2010. 11.39

    Ino=> Izņemot TV skatītāja cienīgus vērojumus – “kas ko izraisa..” – gribētos no Jums dzirdēt arī kādu valstiski motivējošu vēstījumu – ko darīt, ja esam tur, kur esam?
    Klaigājot par mankurtiem, pa…iršam savu valsti! Par to brīdināju jau 90. gadu sākumā, atgādinot, ka Latvija iet pa ierasto kalpu tautas ceļu: “Demokrātija nav priekš Latvijas – Ulman, glāb mūs!” (ziedi un gaviles Vadonim!) “Ulman’s nespēs aistāvāt Latviju pasaules karā – Staļin, glāb mūs!” (ziedi uz padomju tankiem, gaviles Vadonim!) “Boļševiku terors iznīcināja Latvijas tautas labākos cilvēkus – Fīrer, glāb mūs!” (ziedi un gaviles vācu atbrīvotājiem), “Vācu okupanti izpostījuši Latvijas zemi – padomju vara, glāb mūs!” (gaviles un slava atbrīvotājiem!) “Komunisms ir murgs – kapitālisti, glābiet mūs!”(spļāvieni padomju okupantiem, glaimi Rietumiem!) “Zviedru bankas un aizdevēji noveduši mūs mūža parādu jūgā – Lemberg, glāb mūs!” (ziedi un gaviles tiesātajam glābējam!) Vai pašiem nav riebums par savu uzvedību???

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > eva_o 18.12.2010. 12.09

    vieturs_501. Ko darīt? Galvenais domāt ar savu galvu un strādāt, nevis gaidīt no valsts vai vēl stulbāk no Putina partijas filiales, kura vienmēr balsojusi par kampēju priekšlikumiem, ģeniālu visu problēmu atrisinājumu.
    Tādus murgus kā “Staļin, glāb mūs”, netaisos komentēt. Zviedru bankas nevienu bez paša piekrišanas nevarēja izputināt. Nevajag paša muļķību norakstīt uz citiem. Vai Saskaņa kādreiz būtu protestējusi pret banku sektorā saeimā pieņemtajiem likumiem, balsojusi pret? Amizanti lasīt padomju seržanta formā tērpta cilvēka uztraukumu par Latvijas republikas likteni!:) Daudz ticamāk – tās ir nostaļģiskas nopūtas par LPSR:))

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

mxblack 18.12.2010. 08.22

Un Lembergam visapkārt pulcējas daudz drusku nabagāku miljonāriņu, pēc kuriem tāpat brēc apsūdzēto sols. Diemžēl jau no paša atmodas sākuma politiķi veikli runāja vienu, bet darīja pavisam ko citu. Viņi radīja likumu bāzi un sitemātiski izlaupīja šo valsti un aplaupīja tās tautu. Auga 90-gadu bandītu un reketieru pieredze, viņu pieredzi pārņēma gudrākie un nekaunīgākie un tagad mēs jau naglojam zārku valstij kopumā. Mēs strauji sekojam Prūšiem un Līviem, pateicoties dažu simtu kriminālnoziedznieku izdarībām un mūsu lēticībai.

+10
-1
Atbildēt

3

    mary75 > mxblack 18.12.2010. 09.02

    Nevis lētticībasi, bet, vairākuma muļķībai, kurš daudz gudrāks arī pēc 20 gadiem kļuvis nav, un vēl arvien nav spējīgs salikt 2+2 un izdarīt secinājumus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > mxblack 18.12.2010. 11.06

    Opis555=> “Mēs strauji sekojam Prūšiem un Līviem, pateicoties dažu simtu kriminālnoziedznieku izdarībām un mūsu lēticībai.” Dīvaina “deja vue” sajūta – pirms gadiem 7-8 uzrakstīju nepublicētu rakstu “Latvieši uz lībiešu un prūšu takas” – raksts, kā priekšnojauta un brīdinājums… Toreiz viens pazīstams žurnālists izteicās, ka “melnie brīži” varot uznākt, bet neesot jau tik traki, neejam jau uz leju u.tt. Tagad esam zaudējuši gadus, esam zaudējusi desmitus tūkstošus iedzīvotāju un esam nonākuši pie tās pašas sajūtas. Ne Lembergs, ne “lembergmīļi” nevedīs valsti, neradīs idejas – tā nav viņu nodarbe, tas neatbilst viņu spējām, interesēm, būtībai. Latviju cels citādi cilvēki, ja tie spēs sevi nostādīt, spēs sevi izteikt un spēs aizstāvet savu būtību pret “saliekto muguriņu” īstermiņa “labumiņu” domāšanas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilzainis > mxblack 21.12.2010. 14.41

    ja cilvēks grib dot reālu pienesumu Latvijai, tad viņam jāsadarbojas ar kādu no klubiņiem, ko mēs dēvējam par partijām…
    bet: cik no tā labuma beigās tiek valstij?

    0
    0
    Atbildēt

    0

runivs 17.12.2010. 22.49

Viņas godība Gailīte joprojām skata lietas Centra rajona tiesā, kaut ierosināja absurdo Lemberga prasību par goda un cieņas aizskaršanu no prokuratūras puses…advokāts, sķiet, tajā lietā bija viņa godība Skudras kungs, kas tagad taisa spriedumus Satversmes tiesā. Šie un citi godības to diemžēl neredz, bet prasa kopā ar visiem citiem daudz lielāku algu….

+17
0
Atbildēt

3

    dro > runivs 18.12.2010. 10.45

    Visu cieņu! Rakstiet biežāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > runivs 18.12.2010. 11.28

    > ilmac.
    Vai nav pienācis laiks rosināt Saeimas kārtības ruļļa izmaiņas un padarīt par atklātu tiesnešu ievēlēšanas procedūru?
    Ja pat arī šī Saeima to neakceptēs, balsojums par tiem labojumiem tachu būs atklāts un tie, kas negribēs to pieļaut, “izgaismosies”.
    Tautai jāzina savi varoņi.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > runivs 18.12.2010. 17.37

    9.Saeimā šis jautājums tika cilāts vismaz 2 reizes. Diemžēl atbalstu neguva.Argumenti, protams, smieklīgi – deputāti baidoties ar kādu tiesnesi satikties tiesas procesā, jo tiek pieņemts (piem., par to bieži runājis Rasnača kungs), ka tiesnesis būšot tik ļaunatminīgs, ka nespēšot objektīvi izslatīt deputāta, kas balsojis pret tiesneša kandidātu, lietu.
    Varbūt, ka kāds no tiesnešiem arī tāds būtu, sujektīvo faktoru nevar noliegt.
    Tad jau nu tagad visi tie, kas ceturtdien balsoja par Vienoto atlīdzības likumu, būsu lielās sprukās- to nu gan tieseši atcerēsies. Vai tie deputāti (-es), kas tā pavairāk par šo likumu runāja, tiesā nepieciešamības gadījumos vairs nevarēs meklēt taisnību? Joks :-)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

rencisv 17.12.2010. 18.21

Si lieta ar “pieredzes” trukumu ir pazistama visas valstis.
Kad ASV par aukstakas tiesas tiesnesi virzija Elena Kagan, vinai ari to parmeta, lai gan visi zinaja ka vina ka Harvardas juridiskas fakultates dekane ir izcili gudra, daudz publicejusies un spej sadarboties ar cilvekiem kuriem ir dazadi uzskati. Laba zina ir ta, ka tomer vinu atbalstija un ieveleja.
Es piekritu, velesanas seima nedrikst but aizklatas…..tas nekada gadijuma nenodrosina caurspidigu saemas darbibu un ir jamaina.
Ugis Gruntmanis

+13
0
Atbildēt

1

    egils_krastins > rencisv 17.12.2010. 19.59

    Piekriitu Juusu viedoklim. Kameer Saiemaa balsoshana notiks peec vecaas sisteemas, nekas nemainiisies. Izmainjas savukaart saakas ar likumdoshanu.
    Ir jaapanaak, lai Saeima atcelj aizklaatos balsojumus.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

zaigapriede 17.12.2010. 17.53

    lailabidzane > zaigapriede 17.12.2010. 21.54

    .
    Mazs misēklis, cienītā! Tāda pailga aizķeršanās sanākusi. Nevalstiskajā domāšanā un uzvedībā. Tagad Tev tauta maksā naudiņu par valstisku rīcību. Par parlamentāro darbu. Tāda paskvilu driķēšana pa stūriem jau nav nekas slikts. Tikai, kā ar to pamatdarbu. Ar to, par kuru naudiņas saņem. Kāpēc klusēji? Parlamentā kāpēc klusēji? Ja esi tik pārliecināta par savu uzstādījumu vērtīgumu?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > zaigapriede 19.12.2010. 22.16

    Deputātei Čigānei un VIENOTĪBAI rokās ielikta iespēja aizvietot lembergu sponsorējumu partijām ar valsts dotāciju, turpināt Saeimas vēlēšanu reformu. Latviešiem zināms – kurš maksā, tas pasūta muziku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 17.12.2010. 17.51

Valsts interesēs ir pieņemt likumu, kas uz četriem gadiem atbrīvo latviski runājošo sovoku rindās populāro Lembergu no atbildības par iepriekš pastrādātiem noziegumiem, jeb viņu likvidēt, lai ZZS vairs nebūtu vajadzības sabotēt valdības darbu.

+8
-2
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 17.12.2010. 17.25

Par dolārzaļiem dīvānzemniekiem ZZS ilūziju nav, bet no kurienes tāda pārliecība, ka „Lemberga eskortā” nekalpo un atbilstoši pogu nespiež arī dažs labs pirkstiņš no kristāldzidrās Vienotības? Gan jau smīnošā Āboltiņa zināja, kāpēc smīnēt.
Jā, kā tur beidzās tā jezga par kādas izbijušas žurnālistes neatkarību no piejūras sponsora?

+7
-3
Atbildēt

1

    austrisv > Aivars Krauklis 21.12.2010. 12.06

    Vai tad balsojumā par Judinu skaidri nebija redzams, ka atturējās balsojumā tieši 22 deputāti( tātad pilns ZZS komplekts). Tātad secinām, ka no Vienotības balsojumā pret Judinu nebija neviens, jo pret bija , cik atceros 27 deputāti. Kā zinām tad tie iespējams pēc opozīcijā esošo skaita PLL= 8, SC 29, bet par balsojAveseli 40 deputāti V= 33 un VL 8! Paskatamies ar veselo saprātu uz šo balsojumu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 17.12.2010. 17.18

Redz, Baiba uzdod labu jautājumu: Kas Latvijā ir taisna tiesa? Vai tā ir tiesa pēc būtības, kas Latvijā NAV iespējama [skat. likumus]? Vai tā ir tiesa, kuras spriedums patīk MAN [jebkuram indivīdam, kas spēj pateikt “es”]? Vai tā ir tiesa, kas spriež pēc sarunāta, nopirkta un nesaprotama likuma? Varbūt svarīgāk ir nenotiesāt Lembergu, ko prese jau notiesā, vai nelinčot Grosbergu vai Frentelbergu, bet saprast, kādus likumus un kādu sistēmu mēs valstī gribam? Līdzšinējā sistēma ir beigusies, mirusi un pagalam. Jauna ir vajadzīga, bet to baidās atzīt. Ko darām, tiesu kungi un viņu īpašnieki?

+8
-1
Atbildēt

0

dro 17.12.2010. 16.42

Ko tad Āboltiņai vajadzēja darīt? Slaucīt asaras vai plēst matus? Es arī būtu tikai pasmīnējis:))

+15
-2
Atbildēt

8

    Edgars Sējējs > dro 18.12.2010. 15.29

    Ko Āboltiņai vajadzēja darīt? Un ko viņai vajadzēja darīt,kad viņas Juridiskā komisija caur adatas aci iegrūda Muižnieci ST? Stulbi smaidīt?
    Nē,viņai vajadzēja ķērkt nelabā balsī,ko viņa lieliski prot. Vajadzēja maurot kā aizkautai bifelienei,ka Latvijas tiesiskumu nokauj,ka Judins AT ir principa jautājums-tiesiskuma jautājums!
    Tas bija jādara tā triviālā iemesla dēļ,ka tiesiskuma vārdu Vienotība valkā kā tādu pirtsdvieli-kad vajag,tad uzmet ap gurniem,kad nevajag,tad pakar uz nagliņas. Āboltiņai pēc šiem izgājieniem ir jānolien Saeimas kaktā,jāpašņukst kādu laiku,tad jāizlien laukā un beidzot jāpārstāj melot(mēs par tiesiskumu!!)un atklāti jāpasaka- kurš nosaka gan politiku gan tiesiskumu šodienas Latvijā.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.12.2010. 15.50

    Neesmu Āboltiņas fans, bet laikam tomēr viņa nav tik histērika kā Tu, kollega:))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Sējējs > dro 18.12.2010. 16.56

    Bravo! Turēšanās pie pašu deklarētiem principiem un nemelošana-tā mūsu dienās saucas “histēriska rīcība”.
    Apsveicu Lembergu,Šķēli un citus šādas domāšanas tēvus-dzemdētājus.Tieši uz šādiem “Ino”arī turas minēto kungu varenība. Un,protams,arī uz “vienotību”impotences.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.12.2010. 10.05

    Es piekrītu štempelis.
    Tā nav nekāda histērija, un par to tiešām būtu jābļauj skaļā balsī.
    Tiesiska valsts ir pamatu pamats visam.
    Manuprāt, ir notikušas kādas aizkulišu vienošanās ar Lembergu, un tiesiskums šoreiz tiek upurēts kādu “augstāku mērķu” labā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.12.2010. 11.25

    Dzeri, Tu jau gadiem esi piekritis arī SC. Piekrīti arī tam, ka ar JL piekrišanu Muizniece tika iebīdīta ST???:)) Nevaru jau arī pilnīgi noliegt, ka ir notikušas kādas aizkulišu vienošanās, bet ko tad var izdarīt Ābolitiņa /Vienotība/, ja tāds ir spēku samērs saeimā? Iziet no koalīcijas, kā to vienreiz jau izdarīja JL? Atliek tikai pasmīnēt…
    Ja ir kādas aizkulisu vienošanās, tad manuprāt tās ir notikušas jau pirms vēlēšanām /AirBaltic/.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.12.2010. 14.09

    Izdarīt viņi neko nevarēja ne šinī gadījumā, ne Muižnieces, kurš tad strīdās.
    Bet tas, ka tā tiesu sistēmas graušana notiek pat bez komentāriem no V puses un tā klusām, tas, manuprāt, liecina par vienošanos ar Lembergu.
    Par SC – ne es viens kļūdījos, vienu brīdi visa V bija gatava iet ar to koalīcijā.
    Pie kam tagad jau parādās, ka arī koalīcija ar Lembergu tālu no ideāla.
    Un kā būtu ar SC, var tikai zīlēt, droši vien, nekas labs tur arī nebūtu, bet, vismaz visu nediktētu Lembergs.
    Urbanovics, saprotams, ir idiots, bet, vismaz nav spiests visu savu darbību vērst tiesu sistēmas sagraušanai, lai varētu izvairīties no soda, kā to dara Lembergs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 19.12.2010. 14.31

    to dzeris49
    Kas ir viens zaglis Lembergs uz brīvām kājām, salīdzinot ar risku, ka Latvija varētu kļūt līdzīga Ukrainai vai vēl ļaunāk? Prokremliskie 9. maija fašisti, kononovieši, SC jau tādus Lembergus nesēdinātu cietumā, drīzāk sēdētu godīgi cilvēki, kuru bizness būtu iepaticies SC un PLL čekistiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dina_gailite > dro 22.12.2010. 14.52

    neaizmirstiet ka AL ir kompartijas ieliktenis pilsētā ar rītdienu kopš 1988.gada., tātad atšķirība ir tikai tā, ka vieni (SC) atklāti plosās par lielā kaimiņa interesēm, savukārt otri rukā klusējot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 17.12.2010. 15.15

Nu ko jūs, kungi,mūsu patreizejā Saeima ir tāda, kādu tauta vēlējās, nav ko te jums, atsaldētajiem liberāļiem, sorosītiem, kosmopolītiem, amerikāņu pakalpiņiem un pārējiem pederastiem vaimanāt!
Aizmirsāt, vai, ka mums ir demokrātija?
Aizmirsat, ka 48% uzskatīja, ka Lembergs ir labākais premjers?
Esmu, gandrīz, pārliecināts, ka viņš būtu arī prezidents, ja tauta vēlētu.
Nu tak taisnība Brigmanim – nav Judinam pieredze un prakse, kas viņš būs par senatoru?
Ne tu viņam iesmērēsi, ne tu viņu ar ko iebaidīsi, atšķirībā no Bickovica.
Mums tādus vajag?
Uzreiz atbildu – nevajag!
Latvijai vajadzīga revolūcija – nekontrolējamas tiesas, neietekmējami tiesneši?
Nē, mums to nevajag!
Mums te, Latvijā, nevajag nekādas Eiropas, mums te 20 gadu laikā kārtība jau izveidojusie – kā trīs A pasaka, tā arī būs!
Kāpēc tagad tā būtu jāmaina?
Tāpēc, ka tā iedomājies tas mazākums, kas balsoja par V?
Bet vairākumu, kas vispār nebalsoja, vai balsoja par pārējiem, taču viss apmierina!
Tāpēc – nekas nemainīsies, jo tauta tā grib!
Un nav ko vaimanāt, kam nepatīk – robežas vaļā, lūdzu, uz Norvēģiju ogas lasīt!

+33
-1
Atbildēt

2

    anete_raugule > mary75 17.12.2010. 16.55

    Ļoti gribētu tev oponēt, bet… nevaru nepiekrist.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > mary75 21.12.2010. 14.16

    dzeri, tā šķira, kas ir priviliģēta un savas intereses dabū institūcijām/tiesām cauri, ir krietni daudzskaitlīgāka par 3A, diemžēl. Mehānisms strādā perfekti, ja parastam cilvēkam iznāk kaut kā stāvēt pretī izredzētam, cerību īsti nav, tur ļoooti reti kādam tiesnesim taisnība pēc būtības tad interesē.
    Žurnālistika jau ir prasta, izvelk tikai “kliedzošus” gadījumus un visu mālē melnbaltu, karina birkas, viss ļaunums tik dažos oligarhos. Bet visa tiesu sistēma pa lielam ir sapuvusi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 17.12.2010. 13.45

“Lieki piebilst, ka pusgadu vēlāk Augstākās tiesas (AT) Senāts apstiprināja, ka taisnība ir nevis tiesnesei Gailītei, bet ekspertam Judinam.”

Paldies par šī fakta atgādināšanu, jo nevarēju atcerēties, ko kārtējais sorosists ir izdarījis Lembim? taga viss skaidrs!
taisnība jau ka ši ir lembja valdība, jo Vienotība neko nevar izdarīt bez ZZS(tātad Lemberga)
Te nu darbs žurnālistiem: runāt un runāt par visām Lembja noziedzīgajām darbībām. tas nevar būt, ka mūžīgi cilvēkiem te Latvijā uz acīm būs rozā brilles!
Āboltiņu šoereiz gribas aizstāvēt, jo ko gan viņa var izdarīt- atliek tikai skaļi smieties, ja jau tāda bija liela daļa tautas gribas, ievēlot šos neprašas no ZZS!!! Nekas nemainīsies mūsu valsts dzīvē uz labo pusi, kamēr nebūs tautai atvērušās acis! par zemniekiem nebrīnos, jo tiem lūk nodrošina visādas subsīdijas, atlaides( nupat mašīnu nodoklis, akcīzes nod dīzdegv. utt) toties par pilsētniekiem , kuri balso par šo mazo , blēdīgo un zaglīgo zelli, gan brīnos, bet, tad saku, lai nesūdzas, ja jau to blēdi atbalsta, kā it kā labu saimnieku V!

+16
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 17.12.2010. 13.20

Nu bet, protams, ka Judinam nav TĀDAS tiesu prakses. Jo mācību grāmatās un teorijā ar taisnīgu tiesu saprot ko citu. Vai mums ir vajadzīgi tiesneši, kas spriež taisnu tiesu? ZZS saka – NĒ. Un principā tam piebalso arī vairums Saeimas – mūsu svētais likumdevējs.

Nespēju atturēties nepieminēt Kravcovu – ļoti gribētos zināt viņa argumentus. Ko viņš zina par Judinu kā tiesību ekspertu, piemēram. Balsojumu mēs protams nezinām, iespējams, viņš balsojis par?! taču pajautāt deputātam viedokli par izskatāmo jautājumu tak var?

+17
0
Atbildēt

1

    austrisv > silvija_vitina 17.12.2010. 13.39

    Cik atceros, tad Kravcovs ir aizbraucis kaut kur atvaļinājumā. Atceros Urba apstulbušo ģīmi, kad viņš ātri nevarēja izdomāt, ko teikt par Kravcova pazušanu uz laiku no saeimas!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

martins_spravniks 17.12.2010. 13.15

Vajadzētu kaut kādu vienošanos ar Lembergu, lai arī nav zināms, kā intereses viņš īsti pārstāv. Un mēģināt sakārtot sfēras “ārpus AL interesēm”.

+1
-8
Atbildēt

0

Janka, Janic 17.12.2010. 12.57

ja mums godiigākais politiķis ,kaa smagajos noziegumos apsuudzeetais, prokuratuuras vajaatais, bez paraksta tiesiibaam Ventspils meeris , tad kaadi tie paareejie ir???… naakošais ir saraiņais , kurš putainaam luupaam ņemaas pa saeimu “pareizos” vaardus runaajot , šitiem brataniem jaaseed cietumaa , nevis jaamaisaas pa varas gaiteņiem , kameer šie virza lietas valstii , neredzu izeju no bedres

+26
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 17.12.2010. 12.51

“Solvitas Āboltiņas nenovaldāmais smīns” –
es ar’ skatījos vakar, brīnījos, kā tas tagad jāsaprot.
Vai tad spīkerei vismaz pieklājība neprasītu
drūmu seju

+26
0
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Kristaps O. 17.12.2010. 13.56

    Tik EMOCIONĀLIEM sieviešiem tas bija pārāk nopietns jautājums! Viņa saka, ka “nekādu pārsteigumu”, bet tad sanāk, ka rezultātu nolasīšana bija teātris, jo varēja skaidri saklausīt izbrīnu viņas balsī. OK, lai nu tā būtu! Nekad neesmu viņai ticējis un arī neticēšu – tipiska latviešu politiĶES rīcība!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Sējējs > Kristaps O. 18.12.2010. 12.54

    No šī balsojuma un smīna brīža ne Āboltiņai,ne citam Saeimas gudrgalvītim nav ne faktisku ne morālu tiesību mētāties ar tādiem ierastiem izteicieniem, kā – “tiesu sitēmai jāattīrās”,”tiesnešiem jārevidē savas rindas”,”tad,kad tiesneši veiks pasākumus savas reputācijas uzlabošanai”.

    A.Judinu uz amatu virzīja tiesu sistēma. A.Judina nonākšana amatā būtu bijusi gan reputācijas un kvalitātes uzlabošana ,gan attīrīšanās. Sistēma to gribēja – politiķi to rupji nepieļāva un pēc tam par to smīnēja.
    Tātad – turpmāk mutes ciet!Jums vairs nav tiesību neko pārmest ne tiesu sistēmai,ne tiesnešiem.Savas tiesības jūs jau esat izmantojuši(pārdevuši).

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam