Varu apliecināt, ka frakcijā ir cilvēki, kuriem ir simpātiskas daudzas Lemberga idejas…………..
Ai, ai, ai……… Lembergs patlaban pēc SC ir lielāka Latvijas problēma. Un JL ir daudz viņa ideju piekritēji……
Es domāju, ka Āboltiņa sevi ir diskreditējusi ar pēkšno iestāšanos par SC uzņemšanu valdībā, ar “Biškekas” piesaukšanu, un viņa nedrīkstētu būt Vienotības līdere. Tur ir daudz labāki, patriotiskāki politiķi.
Aboltiņa, piesedzot Bendrāti paziņo, ka Vienotībā var būt pērkami biedri, kas darbojas uz trasta līguma pamata. Nez vai šis postulāts būtu liekams partiju konsolidācijas pamatā.
Bez tam, attaisnojot Bendrāti, ar ko Āboltiņa ir labāka? Ne ar ko.
Tas tikai parāda, ka Āboltiņa bija un būs sistēmas produkts, tāpat kā Bendrāte, vai Jakrins, Straume, Staķe draugu partijās. Būs un ir tirgošanās par amatiem, sponsoriem, ietekmi. Bija un ir ģelu bīdīšana. Tā šo politiku saprot sistēmas partijas, un arī Āboltiņa, kā daļa no tām.
Ja VL noturēs virzību, atbrīvosies no partneru šoferu dēliem, tad VL būs V vietā nākošajās vēlēšanās. Būšana opozīcijā to tagad tikai sekmē.
Ir liela daļa vēlētāju, kas tomēr balso par konsekvenci un tīru spēli. Tāpēc, piemēram, balsoja arī par Rubiku.
Es atbalstu tikšanos tādā sastāvā – Zane, lama, Bugors, jūsu padevīgā kalpone un – nevaru izšķirties – vajag to easy? nevajag? Neesat informēti – viņa agresija tikai vārdos izpaužas?
markoni toreiz nebija vēl iesaistījies, ko es varēju zinat, vai viņš vispār grib ar mums… runāt?
Labi, ka nomierināji par easy. Vienmēr patīkami, ja tavas bažas neapstiprinās:)
Redz, es par vienotību nebalsoju. Tā kā man nav par ko vilties. ja arī esmu vīlies, tad par meliem, liekulību, tagad arī absolūtu divkosību.
Tu saki, ka nav par ko bijis vilties… lai jau tā būtu. Tāpēc jau tie partiju/politikāņu fani jau pastāv.
lai tev veicas. arī turpmāk, balsojot par mazāko no ļaunumiem.
es labāk tam mazākajam ļaunumam nocirstu galvu.
kā?
vnk. neievēlot.
Pēc gada? Un kas mainīsies? ģirtsvaldis un rudā lapsa būs sakasījušies “līdz nāvei”? Jebšu ministrs/miljonārs un aizsardzības/ārlietu ministrs būs “likušies mierā”?
Nu veči/dāmas, takš beidziet izlikties…
:))
Nēzdodziņu? Aukstu ūdeni?
Ja jums – vienotībēnu faniem, no tā paliek vieglāk, OK. Noslaukiet, iedzeriet.
Patiesībā jau “betijcelmale”, ir cemme par to, kas tagad, izrādās, vai ne? sanāk, ka svēti8e ir patiesībā nesvēti, bez nimba. Viņiem piemīt tie paši netikumi, kas “tiem tur”. vah, vah…
Vienkāršāk takš tagad uzbrukt man, tā takš ira. Neies jau savējos…
Redzi, sarežģītais vienkāršais, kas pretēji savam nikam ir ļoti norūpējies, es balsojot par V. nevienu brīdi necerēju, ka tie visi ir mātes Terēzes un Jāņa Chakstes atvases. Zināju, ka tie ir dzīvi cilvēki ar labāku/sliktāku raksturu, labāku/sliktāku izglītību, lielākām/mazākām ambīcijām, augstākiem/zemākiem morāliem kritērijiem. Tos cilvēkus, kas man šķita nepieņemami, es svītroju. Tiem, kurus gribēju redzēt Saeimā un valdībā, liku plusus. Tik vienkārši viss. Man no sirds žēl, ka tu savā naivumā cerēji šeit nākamajā dienā pēc vēlēšanām redzēt citu ainu un tagad esi līdz sirds dziļumiem aizvainots. Nevajag elkus likt uz pjedestāla un pašam pakājē ar vaļēju muti stāvēt, tad neiznāks sāpīgi pa galvu dabūt, kad tie no tā gāzīsies.
Starp citu, vai raksta autores “A. Margēviča, A. Alberte, B. Bočkāne, I. Gailīte” ir jebkādā veidā sevi kompromitējušas kā nepatiesas informācijas sniedzējas?
Patiesībā, vecīt, pašam jau neērti atzīties, ka Saeimas vēlēšanās esi balsojis par efemēru vienību. Tā ir?
Es jau te neņirgājos par Taviem un Tev līdzīgi domājošo maldiem. Man patiesi ir žēl, ka Latviaja neizmantoja pēdējo izdevību.
Что делать, если начнётся атомная война?
-Завернитесь в белую простынь и медленно направляйтесь в направлении кладбища.
Почему медленно?
– Чтобы не создавать лишнюю панику.
vai raksta autores “A. Margēviča, A. Alberte, B. Bočkāne, I. Gailīte” ir jebkādā veidā sevi kompromitējušas
—————————-
Kuo Jūs???!!!!
katra viena nuo viņām ir Māte Terēze un kardināls Rišeljē vienā personā.
easy, anekdoti izstāstīju lai uzskatāmi parādītu tev, ka pat pie pasaules gala ir iespējams saglabāt mieru un, kā man šodien viens oponents minēja, samērības principu:)) Bet, redzot, ka pat tik uzskatāmu piemēru, tu tulko tā, kā citam pat prātā neienāktu, saprotu, ka veltīgi ārstēt cilvēku, kurš negrib būt vesels. Negribi nēzdodziņu, iedzer aukstu ūdeni.
Kurš no “Vienotības” ir teicis, ka ar uzņēmējiem nesarunāsies?
Neviens, jo tā ir normāla politiķa darba sastāvdaļa! Likumi ietekmē arī šajā valstī strādājošos uzņēmējus, tādēļ arī viņu viedoklis likumu pieņemšanas gaitā ir jāuzklausa.
Nevajag te jaukt kopā likumu rakstīšanu šaura cilvēku loka interesēs ar to, ka tiek uzklausīts to personu viedoklis, kurus ietekmēs konkrētais likums.
Vienīgā problēma cik Trojas zirgi iefiltrēti Vienotības sastāvā.Vajag pēc iespējas vairāk pārvilkt deputātus savā pusē.Varētu sadraudzēties ar Austrumpuses brāli,lai vietējiem kangariem izsistu beņķi no apakšas.Būtu vilks paēdis un kaza dzīva.Vēlu veiksmi!
Mans tīri subjektīvais viedoklis: Āboltiņa pēc Kalnietes ir otra visnesimpātiskākā Vienotības pārstāve un intrigante, atcerēsimies kaut vai klasisko Repšes noēšanas epopeju, lai gan intelekta ziņā Āboltiņa nav spējīga ne Repšem, ne Dombrovskim ūdeni pienest. Lai Dievs nedod tādu partiju, kuru būtu izveidojusi Āboltiņa, un ceru, ka šī iecere izčākstēs kā pārplīsis ugunīgi sarkans baloniņš.
Ne par solārija lampām es runāju. Bet par to, ka, spriežot pēc rakstiem pievienotajām bildēm, “Ir” redakcijai radušās antipātijas pret “Vienotību” vai atsevišķām tās personībām – te šī bilde ar Āboltiņas pārsauļoto seju, pagājšnedēļ rakstam par Pabrika reakciju Sudānas gadījumu pievienotajā bildē Pabriks izskatās drausmīgi, un vēl nesen bilde, kur pašā vidū Āboltiņa pagriezusies pret kameru ar aizmiegtām acīm un atņirgtiem zobiem.
Normāli fotogrāfi uztaisa vairākas bildes un izvēlas labāko.
Kāds te sakars ar pieminēšanu ar sliktu/labu vārdu?! Es runāju par bildi, kas tiek pievienota rakstam!
P.S. Bilde ir slikta, jo dzīvē Āboltiņa neizskatās tā, kā šajā bildē.
Ziniet par ko es te tā cepos? Es TIEŠĀM cerēju, ka Vienotība nāks ar JAUNU politisko kultūru. Tiešām.
izrā’dījās, ka viņi ir precīzi tādi paši kā viņu t.s. oponenti. pareizāk sakot, nedz PLL, nedz SC, nedz ZZS NAV Vienotības oponenti. pati Vienotība IR šābrīža Latvijas politiskās sejas atrauga. Kvadrātā, kubā, vai vēl vairāk…
Labākais, kas varētu šobrīd notikt, būtu VISIEM Saeimas deputātiem nolikt savus mandātus un izsludināt ārkārtas vēlēšanas.
Vienotība vismaz nav kremlinu partija, jo skaidri ir definējusi, ka ir prorietumnieciska apvienība! Tātad tai ir mērķis neaizvilkt mūs uz austrumiem!
Arī demokrātiju ši apvienība neapdraud, kā to darīja TP un LPP un SC! Par demokrātiju varam pārliecināties kaut vai apspriežot nākamā gada budžeta izdevumus! Tāpat Vienotība nav lobējusi savu sponsoru intereses, pieņemot tiem vajadzīgos likumus un lēmumus atšķirībā no PLL un ZZS(zemes privatizācijas likums par sertifikātiem, antimafijas lik. Drošības likums, Abrenes atdošana, utt, un tā bez gala) un SC( krā un Kar)!
Pirms Āboltiņa vēra muti, es biju labākās domās par viņu, pat saskatīju topošo “nācijas māti”, bet tos puvekļus, ko viņas mute bija turējusi pie sevis, tagad pat ar diklofosu nenomākt..
Andrej, tad pasaki, tikai godīgi, AR KO “VIENOTĪBA” ir labāka par to pašu PLL, SC vai ZZS? Ar to, ka savā retorikā izmanto “pareizos” saukļus? Ar ko viņu “pienesums” Latvijas politiskajai (ne)kultūrai ir savādāks kā iepriekšminētajiem?
Tāpēc atkārtoju vēlreiz – liekuļi, absolūtas dubultmorāles sludinātāji.
Vienotības cilvēkiem nav bijis pozitīvas pieredzes demokrātiskas valsts un demokrātiskas partijas darbā. Viņiem nospiedoši arī nav politoloģiski akadēmisku zināšanu. Šiem cilvēkiem arī jādarbojas apstākļos, kur pārsvarā apkārt ir bauri ar bauru tikumiem, līdz ar to – ja neaptīsi ap pirkstu viņu, tad viņš aptīs tevi. Turklāt nav nekādu vienojošu ideoloģisku mērķu, ap ko pulcēties un uz kā bāzes varētu rasties īsti līderi, kam bez muldēšanas un grūstīšanās spējām piemistu arī loģisks prāts un spēja stratēģiski domāt. Tādējādi es nesaskatu Vienotībai gaišu politisku nākotni, ja tā paliks tāda pati kā līdz šim.
Ak tad VIENOTĪBA ir tāds iesācēju/amatieru pulciņš? Andrej, Tu pats tam tici, ko raksti?
VIENOTĪBAI bija jānāk Latvijas politikā ar JAUNU ideoloģiju, kā viņi paši solīja. JAUNU! Ne vecās n-to atgremojumu!
Ak tad apkārt vieni vienīgi bauri ar saviem bauru likumiem? tad ko tu man lien virsū ar savu “jauno” domāšanu, savu “jauno” “politikas taisīšanu”!?
Līdz ar to, t.s. “vienotība” IR vecās politiskās “kultūras” n-tais uzlējums. Līdz ar to vēsture atgriezuzies kā farss, cirks.
Ja jaunveidojamā partija par vienīgo savu misiju un sūtību uzskata “nest citu politisko kultūru”, tad diez vai tāda vajadzīga. Es sagaidītu centienus vienoties kopīgā darbā par Latvijas vietas un lomas paaugstināšanu starptautiskajā sistēmā. Politiskā kultūra – tai, protams, ir jābūt procesa sastavdaļai, tomēr ne mērķim. Vienotībai pirms vēlēšanām nebija reāla uz konkrētas ideoloģiskas bāzēta plāna par valsts virzību, tāda nav joprojām. Vienotībā vispār es neredzu spējīgus ideologus, kas varētu radīt un noformulēt apvienības vienojošo domu par turpmāko virzību partijai un valstij. Tā vietā – kā jau Solvita atzīst, personāliju kašķēšanās. Tāpēc es sagaidu jauna politiskā spēka veidošanos. Protams, tam vajadzīga nauda un bagāti sponsori, bet tāpat nepieciešami spēcīgi ideologi, kuri spētu redzēt un domāt arī tālāk par beņķi, uz kura pašiem sēdēt. Un tur jābūt arī zināšanām.
Lai nu sokas ar Vienotības apvienošanu partijā, taču pēc raksta izlasīšanas saskatāmas vairākas problēmas:
1) Vai, līdzīgi kā ministru portfeļus dalot, Vienotībā nebūs daudz tādu, kas gribēs “paši uzņemties vienotās partijas veidošanu”?
2) …Varu apliecināt, ka frakcijā ir cilvēki, kuriem ir simpātiskas daudzas Lemberga idejas… šis nepavisam neizklausās labi, jo lielākā daļa Lemberga publiski pausto “ideju” ir vienkārši populistiskas blēņas
3) …galīgo lēmumu par ministru izvēli, kā to paredz Satversme, pieņēmis premjerministra kandidāts Valdis Dombrovskis… visai nosacīti, jo premjeram, protams, ir tiesības izvēlēties ministrus, taču Saeimai savukārt ir tiesības par tiem nebalsot, tāpēc galu galā visu izšķir kompromisi jeb tirgošanās, kā nu kuram to labpatīk saukt
Ja V.D. tā būtu izdarījis, tad atkāptos no savas politiskās kultūras, kas balstās uz plašu grupu iesaisti un demokrātiju lēmumu pieņemšanā. Tas, ka ne visi V “līderi”, vadās pēc šiem principiem, tā jau ir viņu vājā īpašība. Skaidrs ir viens – VIENS NAV RACĒJS!!!
To, ko viņi savā starpā ir runājuši, zina vien viņi paši (ja vien nav notikusi e-pastu sarakste :)). Skaidrs ir viens – Kristovskis ir PS līderis un dažreiz ambīcijas plūst pārpārēm (pat ja daudzi ir pret!). Šajā gadījumā izskatās, ka viņu vairāk interesēja ekonomikas ministrijas, kurām tuvākajos 2 gados būs ļoti liela ietekme, bet ne ekonomikas, ne finanšu nav viņam pa spēkam, jo tur ir vajadzīgas ļoti specifiskas zināšanas. ĀM ir laba platforma, kur neekonomists var īstenot lielu ietekmi, jo skaidrs, ka eksportu un ārvalstu investīcijas Latvijā var īstenot ar spēcīgu ĀM atbalstu. Tādēļ es pieļauju, ka V.D. piekrita ĢVK, jo viņam ir ambīcija, kamēr Pabriks solīdi ierastos uz visiem diplomātiskajiem pasākumiem pienākuma pēc. Šaubos, vai ĢVK interesēja ĀM tikai tādēļ, lai padarītu asākas attiecības ar Krieviju.
Nasing spešal!
Super laba analīze! piekrītu teiktajam! Pabriks izskatās bez enerģijas!
Manuprāt es ceru, ka ĀM tikai par labu nāks ĢVK! Varbūt būs kādas labas pārmaiņas, jo cik ilgi gan ĀM var vadīt glumie LC un TP konjungtūristi!
Pārāk uzsver sensitivitāti. Latvija ārpolitika nevar būt ļurbāšanās “ko tagad padomās rietumi, ko tagad padomās austrumi”. Mums ir jābūt savai pozīcijai – stingrai un nemainīgai – Latvija ir neatkarīga un nacionāla valsts! Nav brīnums, ka SC stiprina pozīcijas, jo Krievijai ir dota visa vaļa ietekmēt procesus šeit, kamēr mēs tikai noraustām plecus un sakām “lācis var sadusmoties”. Tas pats ar Rietumiem – kādēļ Latvijai ir mazākās subsīdijas, kādēļ mēs neesam pārstāvēti stratēģiski svarīgās ES organizācijās? “Ko ta mēs – vāci, franči un briti ir gudrāki un labāki.”
Sākumā likās, ka Ronis varētu būt labs ministrs, bet tā ļurbāšanās un izpatikšana katram Krievijas iebildumam radīja pārliecību, ka Latvijai nav sava viedokļa un kompromiss kā tāds neeksistē, jo jebkurai citai valstij ir taisnība.
paskataties cik smerdeļains ir Vientības angažētais KNABs, SABs un Maizītis
Lai gan Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB) šobrīd jau liesmo jauns skandāls par to, vai šīs iestādes darbiniekiem ir vai tomēr varbūt nav jāpakļaujas priekšnieka rīkojumiem, vēl aizvien līdz galam nav izpētīti iepriekšējie biroja skandāli.
Tostarp nav pielikts punkts t.s. KNAB pazudušās naudas skandālam. Naudas nozagšanā no KNAB par vainīgiem atzīti divi cilvēki – bijusī KNAB Slepenības režīma nodrošināšanas nodaļas vadītāja Indra Veipa un bijušais KNAB Slepenības nodrošināšanas nodaļas galvenais speciālists Jānis Imša. Tomēr joprojām ir pamats uzskatīt, ka cietumā iesēdināti tikai divi grēkāži. Tā laika KNAB vadības atbildība par noziegumiem birojā tiesiskā līmenī nav vērtēta. Turklāt I. Veipa savu vainu neatzīst un turpina tiesāties – attiecībā uz viņu galīgais spriedums joprojām nav stājies spēkā.
Komentāri (78)
olavs igals 12.11.2010. 15.14
mums nevajag jaunas partijas. mums vajag anarhiju!
anarhijalv.wordpress.com
0
beigas 12.11.2010. 12.36
Varu apliecināt, ka frakcijā ir cilvēki, kuriem ir simpātiskas daudzas Lemberga idejas…………..
Ai, ai, ai……… Lembergs patlaban pēc SC ir lielāka Latvijas problēma. Un JL ir daudz viņa ideju piekritēji……
Es domāju, ka Āboltiņa sevi ir diskreditējusi ar pēkšno iestāšanos par SC uzņemšanu valdībā, ar “Biškekas” piesaukšanu, un viņa nedrīkstētu būt Vienotības līdere. Tur ir daudz labāki, patriotiskāki politiķi.
0
Ieva 12.11.2010. 09.32
Aboltiņa, piesedzot Bendrāti paziņo, ka Vienotībā var būt pērkami biedri, kas darbojas uz trasta līguma pamata. Nez vai šis postulāts būtu liekams partiju konsolidācijas pamatā.
Bez tam, attaisnojot Bendrāti, ar ko Āboltiņa ir labāka? Ne ar ko.
Tas tikai parāda, ka Āboltiņa bija un būs sistēmas produkts, tāpat kā Bendrāte, vai Jakrins, Straume, Staķe draugu partijās. Būs un ir tirgošanās par amatiem, sponsoriem, ietekmi. Bija un ir ģelu bīdīšana. Tā šo politiku saprot sistēmas partijas, un arī Āboltiņa, kā daļa no tām.
Ja VL noturēs virzību, atbrīvosies no partneru šoferu dēliem, tad VL būs V vietā nākošajās vēlēšanās. Būšana opozīcijā to tagad tikai sekmē.
Ir liela daļa vēlētāju, kas tomēr balso par konsekvenci un tīru spēli. Tāpēc, piemēram, balsoja arī par Rubiku.
0
ilmisimo 11.11.2010. 19.38
..parunāsim pēc gada..
———————
vai parīt.Skaidrā.
5
andris902 > ilmisimo 11.11.2010. 19.51
..lama…gribi pievienoties?..:))
0
ievuliitis > ilmisimo 11.11.2010. 21.04
Es atbalstu tikšanos tādā sastāvā – Zane, lama, Bugors, jūsu padevīgā kalpone un – nevaru izšķirties – vajag to easy? nevajag? Neesat informēti – viņa agresija tikai vārdos izpaužas?
0
Pauls Puķītis > ilmisimo 11.11.2010. 21.25
es tā arī nesapratu – parīt vai pēc gada tikšanās vieta norunāta…?
0
andris902 > ilmisimo 11.11.2010. 21.46
…Betij, …markoni aizmirsi!…easy nav agresīvs…viņš tikai sakreņķējies…:))…un kreņķīgi vīrieši mēdz izteikties agresīvi…:))
…markoni…ar lamu parīt…ar easy pēc gada…un tikšanās vietu mainīt nedrīkst!…:))
0
ievuliitis > ilmisimo 11.11.2010. 21.51
markoni toreiz nebija vēl iesaistījies, ko es varēju zinat, vai viņš vispār grib ar mums… runāt?
Labi, ka nomierināji par easy. Vienmēr patīkami, ja tavas bažas neapstiprinās:)
0
vupats 11.11.2010. 15.50
Redz, es par vienotību nebalsoju. Tā kā man nav par ko vilties. ja arī esmu vīlies, tad par meliem, liekulību, tagad arī absolūtu divkosību.
Tu saki, ka nav par ko bijis vilties… lai jau tā būtu. Tāpēc jau tie partiju/politikāņu fani jau pastāv.
lai tev veicas. arī turpmāk, balsojot par mazāko no ļaunumiem.
es labāk tam mazākajam ļaunumam nocirstu galvu.
kā?
vnk. neievēlot.
6
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 16.08
es labāk tam mazākajam ļaunumam nocirstu galvu.
————————————
Robespjērs un Kromvels.Vai Azefs.
0
vupats > vupats 11.11.2010. 18.14
Es?
Laikam jau Marats.
Jau tagad tie iecērt viens otram mugurā.
Ar leduscirtni.
T.i. sāpīgi.
0
andris902 > vupats 11.11.2010. 19.16
…easy….stipri sakreņķējies šodien esi…klausi Betijai – iedzer aukstu ūdeni…:))..piedāvāju…pie šīs sarunas atgriezties pēc gada….
0
vupats > vupats 11.11.2010. 19.23
Pēc gada? Un kas mainīsies? ģirtsvaldis un rudā lapsa būs sakasījušies “līdz nāvei”? Jebšu ministrs/miljonārs un aizsardzības/ārlietu ministrs būs “likušies mierā”?
Nu veči/dāmas, takš beidziet izlikties…
:))
0
andris902 > vupats 11.11.2010. 19.32
…easy…nu, pavisam nemierīgs Tu šodien!…parunāsim pēc gada…iemesls taču būs!…:))
0
Skujiņa > vupats 11.11.2010. 20.01
11.00.
11.2011.
:)))
0
vupats 11.11.2010. 15.12
Nēzdodziņu? Aukstu ūdeni?
Ja jums – vienotībēnu faniem, no tā paliek vieglāk, OK. Noslaukiet, iedzeriet.
Patiesībā jau “betijcelmale”, ir cemme par to, kas tagad, izrādās, vai ne? sanāk, ka svēti8e ir patiesībā nesvēti, bez nimba. Viņiem piemīt tie paši netikumi, kas “tiem tur”. vah, vah…
Vienkāršāk takš tagad uzbrukt man, tā takš ira. Neies jau savējos…
2
ievuliitis > vupats 11.11.2010. 15.41
Redzi, sarežģītais vienkāršais, kas pretēji savam nikam ir ļoti norūpējies, es balsojot par V. nevienu brīdi necerēju, ka tie visi ir mātes Terēzes un Jāņa Chakstes atvases. Zināju, ka tie ir dzīvi cilvēki ar labāku/sliktāku raksturu, labāku/sliktāku izglītību, lielākām/mazākām ambīcijām, augstākiem/zemākiem morāliem kritērijiem. Tos cilvēkus, kas man šķita nepieņemami, es svītroju. Tiem, kurus gribēju redzēt Saeimā un valdībā, liku plusus. Tik vienkārši viss. Man no sirds žēl, ka tu savā naivumā cerēji šeit nākamajā dienā pēc vēlēšanām redzēt citu ainu un tagad esi līdz sirds dziļumiem aizvainots. Nevajag elkus likt uz pjedestāla un pašam pakājē ar vaļēju muti stāvēt, tad neiznāks sāpīgi pa galvu dabūt, kad tie no tā gāzīsies.
0
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 16.05
Vienkāršāk takš tagad uzbrukt man, tā takš ira
—————————————————Ira?
IRA.takš,takš!
0
Jānis Puravs 11.11.2010. 14.10
Jā
0
vupats 11.11.2010. 13.18
Starp citu, vai raksta autores “A. Margēviča, A. Alberte, B. Bočkāne, I. Gailīte” ir jebkādā veidā sevi kompromitējušas kā nepatiesas informācijas sniedzējas?
Patiesībā, vecīt, pašam jau neērti atzīties, ka Saeimas vēlēšanās esi balsojis par efemēru vienību. Tā ir?
Es jau te neņirgājos par Taviem un Tev līdzīgi domājošo maldiem. Man patiesi ir žēl, ka Latviaja neizmantoja pēdējo izdevību.
Tā tiešām bija pēdējā.
10
ievuliitis > vupats 11.11.2010. 13.28
Tev nēzdodziņu ar spicītēm vai rūtainu piedāvāt?
0
vupats > vupats 11.11.2010. 13.31
Bail pašai sev atzīties?
Ka patiesībā nobalsoji par tiem pašiem “rausējiem”?
0
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 13.34
Tā tiešām bija pēdējā.
—————————
aizej spēlēt krievu ruleti?
0
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 13.35
nēzdodziņu ar spicītēm …
—————————–
lielu baltu palagu-kur ietīties ,lai neceltu paniku
0
ievuliitis > vupats 11.11.2010. 13.47
Что делать, если начнётся атомная война?
-Завернитесь в белую простынь и медленно направляйтесь в направлении кладбища.
Почему медленно?
– Чтобы не создавать лишнюю панику.
0
vupats > vupats 11.11.2010. 13.53
Un? Laikam, tā anekdote, ko piemini, nozīmē to, ka “atombumba” IR “vienotība”. Vai ne?
0
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 13.58
vai raksta autores “A. Margēviča, A. Alberte, B. Bočkāne, I. Gailīte” ir jebkādā veidā sevi kompromitējušas
—————————-
Kuo Jūs???!!!!
katra viena nuo viņām ir Māte Terēze un kardināls Rišeljē vienā personā.
0
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 14.00
nozīmē to, ka “atombumba” …
———————————–
parādās kā viena nuo vaimanoloģiskā arhetipa manifestācijām
0
vupats > vupats 11.11.2010. 14.13
A kurš vaimanā? Tu?
Nabadziņš…
0
ievuliitis > vupats 11.11.2010. 15.00
easy, anekdoti izstāstīju lai uzskatāmi parādītu tev, ka pat pie pasaules gala ir iespējams saglabāt mieru un, kā man šodien viens oponents minēja, samērības principu:)) Bet, redzot, ka pat tik uzskatāmu piemēru, tu tulko tā, kā citam pat prātā neienāktu, saprotu, ka veltīgi ārstēt cilvēku, kurš negrib būt vesels. Negribi nēzdodziņu, iedzer aukstu ūdeni.
0
vupats 11.11.2010. 12.39
Starp citu, labs ieskats “politikas taisīšanā”.
http://www.pietiek.com/raksti/sarunasanas_prakse_esot_etiska,_bet_ne_korupcijas_problema
6
ilmisimo > vupats 11.11.2010. 13.06
labs ieskats ..
———————–
lapsu barību ēd pats.
0
vupats > vupats 11.11.2010. 13.13
Kauns atzīties, ka “savējie” IR tādi paši rausēji?
0
vismantsk > vupats 11.11.2010. 13.25
Nosauc kaut vienu valsti, kurā politiķi un uzņēmēji nesarunājas un uzņēmēji neziedo partijām.
0
vupats > vupats 11.11.2010. 13.29
BET, pretējā gadījumā nelien “uz tribīnes”. ka pats tā nedarīsi.
Manuprāt, neesi sapratis – vardi nesaskan ar darbiem. Un tas ir “vienotības” vājais punkts.
0
Līna Kārkliņa > vupats 11.11.2010. 16.29
Šodien pietiek com izskatās kā mēris būtu pāri gājis – ne kādu saistošu ziņu, ne komentāru.
0
vismantsk > vupats 13.11.2010. 14.27
Kurš no “Vienotības” ir teicis, ka ar uzņēmējiem nesarunāsies?
Neviens, jo tā ir normāla politiķa darba sastāvdaļa! Likumi ietekmē arī šajā valstī strādājošos uzņēmējus, tādēļ arī viņu viedoklis likumu pieņemšanas gaitā ir jāuzklausa.
Nevajag te jaukt kopā likumu rakstīšanu šaura cilvēku loka interesēs ar to, ka tiek uzklausīts to personu viedoklis, kurus ietekmēs konkrētais likums.
0
kdaljajev 11.11.2010. 12.23
Vienīgā problēma cik Trojas zirgi iefiltrēti Vienotības sastāvā.Vajag pēc iespējas vairāk pārvilkt deputātus savā pusē.Varētu sadraudzēties ar Austrumpuses brāli,lai vietējiem kangariem izsistu beņķi no apakšas.Būtu vilks paēdis un kaza dzīva.Vēlu veiksmi!
0
kkristaps 11.11.2010. 12.14
Mans tīri subjektīvais viedoklis: Āboltiņa pēc Kalnietes ir otra visnesimpātiskākā Vienotības pārstāve un intrigante, atcerēsimies kaut vai klasisko Repšes noēšanas epopeju, lai gan intelekta ziņā Āboltiņa nav spējīga ne Repšem, ne Dombrovskim ūdeni pienest. Lai Dievs nedod tādu partiju, kuru būtu izveidojusi Āboltiņa, un ceru, ka šī iecere izčākstēs kā pārplīsis ugunīgi sarkans baloniņš.
5
vupats > kkristaps 11.11.2010. 12.19
Tad par ko TU balsoji Saeimas vēlēšanās? Šo rudo lapsu? Ideju? Par ko?
0
ilmisimo > kkristaps 11.11.2010. 12.21
Tad par ko TU balsoji..
———————————
par TU144
0
Pauls Puķītis > kkristaps 11.11.2010. 12.30
ABC,
Liec miera Āboltiņai. Slavē Štokiju labāk…:)
0
kkristaps > kkristaps 11.11.2010. 12.30
easy: es Saeimas vēlēšanās balsoju par to, lai pie varas netiktu blēžu varza Par izzagtu Latviju.
0
vupats > kkristaps 11.11.2010. 12.36
Pašiem kauns atzīties, ka balsojāt PAR “tiem pašiem vēžiem citā maisiņā”?
Es neslavēju nevienu, tostarp Štokiju, Lembergu, Šleseru vai jebkuru citu t.s. oligarhu.
Es esmu p rto, ka nājkot politikā ar “godīgu poliku”, politiķi TIEŠĀM VEIDO GODĪGU POLITIKU.
Pretējā gadījumā tā IR “RUDĀ ATRAUGA”.
Viss.
0
vismantsk 11.11.2010. 11.56
Vai redakcija varētu nomainīt bildi? Neticu, ka nav atrodama labāka!
6
janisvinodis > vismantsk 11.11.2010. 12.06
Neko darīt, solārijā bijušas vecas lampas!
0
vismantsk > vismantsk 11.11.2010. 13.20
Ne par solārija lampām es runāju. Bet par to, ka, spriežot pēc rakstiem pievienotajām bildēm, “Ir” redakcijai radušās antipātijas pret “Vienotību” vai atsevišķām tās personībām – te šī bilde ar Āboltiņas pārsauļoto seju, pagājšnedēļ rakstam par Pabrika reakciju Sudānas gadījumu pievienotajā bildē Pabriks izskatās drausmīgi, un vēl nesen bilde, kur pašā vidū Āboltiņa pagriezusies pret kameru ar aizmiegtām acīm un atņirgtiem zobiem.
Normāli fotogrāfi uztaisa vairākas bildes un izvēlas labāko.
0
vupats > vismantsk 11.11.2010. 13.25
UJ, kādi PR-ščiki te savācās…:)
Bet patiesībā piekrītu – rudās lapsas vietā derētu ielikt “puzes ķeizara” bilžuku ar velna ragiem.
Tad jau būtu OK? Vai ne?
0
vismantsk > vismantsk 11.11.2010. 13.50
Kādā sakarā “Puzes ķeizara” bilde rakstā par Āboltiņu?
0
vupats > vismantsk 11.11.2010. 14.21
vnk “rudās lapsas” fani būtu laimīgi, jo ar sliktu vārdu netiek pieminēta viņu mīlule. tā takš ir, vai ne?
0
vismantsk > vismantsk 13.11.2010. 14.19
Kāds te sakars ar pieminēšanu ar sliktu/labu vārdu?! Es runāju par bildi, kas tiek pievienota rakstam!
P.S. Bilde ir slikta, jo dzīvē Āboltiņa neizskatās tā, kā šajā bildē.
0
vupats 11.11.2010. 11.49
Ziniet par ko es te tā cepos? Es TIEŠĀM cerēju, ka Vienotība nāks ar JAUNU politisko kultūru. Tiešām.
izrā’dījās, ka viņi ir precīzi tādi paši kā viņu t.s. oponenti. pareizāk sakot, nedz PLL, nedz SC, nedz ZZS NAV Vienotības oponenti. pati Vienotība IR šābrīža Latvijas politiskās sejas atrauga. Kvadrātā, kubā, vai vēl vairāk…
Labākais, kas varētu šobrīd notikt, būtu VISIEM Saeimas deputātiem nolikt savus mandātus un izsludināt ārkārtas vēlēšanas.
2
ievuliitis > vupats 11.11.2010. 12.01
Tev ir labāki, ko likt vietā? Piedāvā – programmu, personālijas, iespējas?
0
austrisv > vupats 11.11.2010. 14.15
Vienotība vismaz nav kremlinu partija, jo skaidri ir definējusi, ka ir prorietumnieciska apvienība! Tātad tai ir mērķis neaizvilkt mūs uz austrumiem!
Arī demokrātiju ši apvienība neapdraud, kā to darīja TP un LPP un SC! Par demokrātiju varam pārliecināties kaut vai apspriežot nākamā gada budžeta izdevumus! Tāpat Vienotība nav lobējusi savu sponsoru intereses, pieņemot tiem vajadzīgos likumus un lēmumus atšķirībā no PLL un ZZS(zemes privatizācijas likums par sertifikātiem, antimafijas lik. Drošības likums, Abrenes atdošana, utt, un tā bez gala) un SC( krā un Kar)!
0
aigiigais 11.11.2010. 11.48
Pirms Āboltiņa vēra muti, es biju labākās domās par viņu, pat saskatīju topošo “nācijas māti”, bet tos puvekļus, ko viņas mute bija turējusi pie sevis, tagad pat ar diklofosu nenomākt..
0
vupats 11.11.2010. 11.39
Andrej, tad pasaki, tikai godīgi, AR KO “VIENOTĪBA” ir labāka par to pašu PLL, SC vai ZZS? Ar to, ka savā retorikā izmanto “pareizos” saukļus? Ar ko viņu “pienesums” Latvijas politiskajai (ne)kultūrai ir savādāks kā iepriekšminētajiem?
Tāpēc atkārtoju vēlreiz – liekuļi, absolūtas dubultmorāles sludinātāji.
4
itommy_ > vupats 11.11.2010. 11.53
Vienotības cilvēkiem nav bijis pozitīvas pieredzes demokrātiskas valsts un demokrātiskas partijas darbā. Viņiem nospiedoši arī nav politoloģiski akadēmisku zināšanu. Šiem cilvēkiem arī jādarbojas apstākļos, kur pārsvarā apkārt ir bauri ar bauru tikumiem, līdz ar to – ja neaptīsi ap pirkstu viņu, tad viņš aptīs tevi. Turklāt nav nekādu vienojošu ideoloģisku mērķu, ap ko pulcēties un uz kā bāzes varētu rasties īsti līderi, kam bez muldēšanas un grūstīšanās spējām piemistu arī loģisks prāts un spēja stratēģiski domāt. Tādējādi es nesaskatu Vienotībai gaišu politisku nākotni, ja tā paliks tāda pati kā līdz šim.
0
vupats > vupats 11.11.2010. 12.16
Ak tad VIENOTĪBA ir tāds iesācēju/amatieru pulciņš? Andrej, Tu pats tam tici, ko raksti?
VIENOTĪBAI bija jānāk Latvijas politikā ar JAUNU ideoloģiju, kā viņi paši solīja. JAUNU! Ne vecās n-to atgremojumu!
Ak tad apkārt vieni vienīgi bauri ar saviem bauru likumiem? tad ko tu man lien virsū ar savu “jauno” domāšanu, savu “jauno” “politikas taisīšanu”!?
Līdz ar to, t.s. “vienotība” IR vecās politiskās “kultūras” n-tais uzlējums. Līdz ar to vēsture atgriezuzies kā farss, cirks.
0
bebiekste > vupats 11.11.2010. 13.13
>easy
Tici brīnumiem? :)
0
vupats > vupats 11.11.2010. 13.22
Nē, neticu.
Vairs neticu.
0
itommy_ 11.11.2010. 11.22
Ja jaunveidojamā partija par vienīgo savu misiju un sūtību uzskata “nest citu politisko kultūru”, tad diez vai tāda vajadzīga. Es sagaidītu centienus vienoties kopīgā darbā par Latvijas vietas un lomas paaugstināšanu starptautiskajā sistēmā. Politiskā kultūra – tai, protams, ir jābūt procesa sastavdaļai, tomēr ne mērķim. Vienotībai pirms vēlēšanām nebija reāla uz konkrētas ideoloģiskas bāzēta plāna par valsts virzību, tāda nav joprojām. Vienotībā vispār es neredzu spējīgus ideologus, kas varētu radīt un noformulēt apvienības vienojošo domu par turpmāko virzību partijai un valstij. Tā vietā – kā jau Solvita atzīst, personāliju kašķēšanās. Tāpēc es sagaidu jauna politiskā spēka veidošanos. Protams, tam vajadzīga nauda un bagāti sponsori, bet tāpat nepieciešami spēcīgi ideologi, kuri spētu redzēt un domāt arī tālāk par beņķi, uz kura pašiem sēdēt. Un tur jābūt arī zināšanām.
1
ﮎandijs Be1t1kﮎ > itommy_ 11.11.2010. 11.38
Andrejs Zviedris. Es zinu tādu jaunu politisku spēku! Daugavas racēji:)))
0
vupats 11.11.2010. 11.14
Njus, kā tad ir ar Vienotības S-T-I-P-E-N-D-I-Ā-T-U-? Jebšu dubultmorāle turpinās?
Mērkaķi.
0
marčiks 11.11.2010. 11.05
Lai nu sokas ar Vienotības apvienošanu partijā, taču pēc raksta izlasīšanas saskatāmas vairākas problēmas:
1) Vai, līdzīgi kā ministru portfeļus dalot, Vienotībā nebūs daudz tādu, kas gribēs “paši uzņemties vienotās partijas veidošanu”?
2) …Varu apliecināt, ka frakcijā ir cilvēki, kuriem ir simpātiskas daudzas Lemberga idejas… šis nepavisam neizklausās labi, jo lielākā daļa Lemberga publiski pausto “ideju” ir vienkārši populistiskas blēņas
3) …galīgo lēmumu par ministru izvēli, kā to paredz Satversme, pieņēmis premjerministra kandidāts Valdis Dombrovskis… visai nosacīti, jo premjeram, protams, ir tiesības izvēlēties ministrus, taču Saeimai savukārt ir tiesības par tiem nebalsot, tāpēc galu galā visu izšķir kompromisi jeb tirgošanās, kā nu kuram to labpatīk saukt
4
Una Grinberga > marčiks 11.11.2010. 11.44
Ja V.D. tā būtu izdarījis, tad atkāptos no savas politiskās kultūras, kas balstās uz plašu grupu iesaisti un demokrātiju lēmumu pieņemšanā. Tas, ka ne visi V “līderi”, vadās pēc šiem principiem, tā jau ir viņu vājā īpašība. Skaidrs ir viens – VIENS NAV RACĒJS!!!
0
Una Grinberga > marčiks 11.11.2010. 13.00
To, ko viņi savā starpā ir runājuši, zina vien viņi paši (ja vien nav notikusi e-pastu sarakste :)). Skaidrs ir viens – Kristovskis ir PS līderis un dažreiz ambīcijas plūst pārpārēm (pat ja daudzi ir pret!). Šajā gadījumā izskatās, ka viņu vairāk interesēja ekonomikas ministrijas, kurām tuvākajos 2 gados būs ļoti liela ietekme, bet ne ekonomikas, ne finanšu nav viņam pa spēkam, jo tur ir vajadzīgas ļoti specifiskas zināšanas. ĀM ir laba platforma, kur neekonomists var īstenot lielu ietekmi, jo skaidrs, ka eksportu un ārvalstu investīcijas Latvijā var īstenot ar spēcīgu ĀM atbalstu. Tādēļ es pieļauju, ka V.D. piekrita ĢVK, jo viņam ir ambīcija, kamēr Pabriks solīdi ierastos uz visiem diplomātiskajiem pasākumiem pienākuma pēc. Šaubos, vai ĢVK interesēja ĀM tikai tādēļ, lai padarītu asākas attiecības ar Krieviju.
0
austrisv > marčiks 11.11.2010. 14.07
Nasing spešal!
Super laba analīze! piekrītu teiktajam! Pabriks izskatās bez enerģijas!
Manuprāt es ceru, ka ĀM tikai par labu nāks ĢVK! Varbūt būs kādas labas pārmaiņas, jo cik ilgi gan ĀM var vadīt glumie LC un TP konjungtūristi!
0
Una Grinberga > marčiks 11.11.2010. 16.47
Pārāk uzsver sensitivitāti. Latvija ārpolitika nevar būt ļurbāšanās “ko tagad padomās rietumi, ko tagad padomās austrumi”. Mums ir jābūt savai pozīcijai – stingrai un nemainīgai – Latvija ir neatkarīga un nacionāla valsts! Nav brīnums, ka SC stiprina pozīcijas, jo Krievijai ir dota visa vaļa ietekmēt procesus šeit, kamēr mēs tikai noraustām plecus un sakām “lācis var sadusmoties”. Tas pats ar Rietumiem – kādēļ Latvijai ir mazākās subsīdijas, kādēļ mēs neesam pārstāvēti stratēģiski svarīgās ES organizācijās? “Ko ta mēs – vāci, franči un briti ir gudrāki un labāki.”
Sākumā likās, ka Ronis varētu būt labs ministrs, bet tā ļurbāšanās un izpatikšana katram Krievijas iebildumam radīja pārliecību, ka Latvijai nav sava viedokļa un kompromiss kā tāds neeksistē, jo jebkurai citai valstij ir taisnība.
0
janisvinodis 11.11.2010. 10.51
Vectētiņš Bismarks, dzerot alu un uzkožot paipalu olas, taču mācīja, ka tautai nav jāzin kā taisa desas un politiku!
3
Janka, Janic > janisvinodis 11.11.2010. 11.20
kalab ar to vajadzeetu taakaa plaatiities???
0
vismantsk > janisvinodis 11.11.2010. 11.39
Tādēļ, ka Bismarkam ir taisnība. Politikā, kā jebkurā profesijā, ir t.s. profesionālās nianses, ko saprot tikai šīs profesijas pārstāvji.
0
varbūt ka tā > janisvinodis 12.11.2010. 09.12
paskataties cik smerdeļains ir Vientības angažētais KNABs, SABs un Maizītis
Lai gan Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB) šobrīd jau liesmo jauns skandāls par to, vai šīs iestādes darbiniekiem ir vai tomēr varbūt nav jāpakļaujas priekšnieka rīkojumiem, vēl aizvien līdz galam nav izpētīti iepriekšējie biroja skandāli.
Tostarp nav pielikts punkts t.s. KNAB pazudušās naudas skandālam. Naudas nozagšanā no KNAB par vainīgiem atzīti divi cilvēki – bijusī KNAB Slepenības režīma nodrošināšanas nodaļas vadītāja Indra Veipa un bijušais KNAB Slepenības nodrošināšanas nodaļas galvenais speciālists Jānis Imša. Tomēr joprojām ir pamats uzskatīt, ka cietumā iesēdināti tikai divi grēkāži. Tā laika KNAB vadības atbildība par noziegumiem birojā tiesiskā līmenī nav vērtēta. Turklāt I. Veipa savu vainu neatzīst un turpina tiesāties – attiecībā uz viņu galīgais spriedums joprojām nav stājies spēkā.
0