Salaspils-Babītes ceļa segums atbilst prasībām
15Saistītie raksti
Intervija /
5. maijs 2021
Galvenās vērtības
Dzīve /
24. februāris 2021
Asfalta jutīgā āda
Viedoklis /
9. jūlijs 2020
Kavēšanās ar maziem iepirkumiem rada bažas par spēju organizēt lielus
Komentāri (15)
ilzep16 03.11.2010. 23.59
“Dienesta izmeklēšana”-labi veidots un nospēlēts teātris sabiedrībai. Tomēr jāmeklē dziļāk.Un šeit darbs ir prokuratūras izmeklētājiem,neitrāliem juristiem un kompetentiem ekspertiem,lai Latvijas autoceļu “ģimenes” ēnas puses sabiedrībai tiktu atklātas un izgaismotas.
1
elza aleksandra > ilzep16 08.11.2010. 22.08
Šis citāts ir zelta vērts: “lai Latvijas autoceļu “ģimenes” ēnas puses sabiedrībai tiktu atklātas un izgaismotas”, jo parāda, ka vulgaris-komentētājs ir sapujis no iekšas. To sapūdējuši žurnālisti – reku, šim rakstam vairs autora nav.
Bet autors tak tepat ir – pirmās lapas labajā pusē īskārnījumus var lasīt regulāri.
Nē, autors neatklāj visus konferences faktus. Neatklāj kā visi knābi un prokuratūras ir tricinājuši attiecīgās iestādes darbiniekus. Neatklāj cik tas papildus laika prasa no šo cilvēku darba laika, kur viņi varētu darboties pie ceļu kvalitātes uzlabošanas, bet ir spiesti sniegt bezgalīgus skaidrojumus visādiem viņu pēcpušu potenciālajiem apskādētājiem. Autors nepastāsta, ka tagad vienīgajā lielajā objektā ir salasījušies visi iespējamie kontrolētāji – septiņi gabali augsti apmaksātu priekšnieku visu laiku seko katram mazākajam darbiņam. Bet kvalitāte nav nekāda labā, diez, kamdēļ? Varbūt nav zināšanu sabiedrībai – kā tā kvalitāte rodas?
0
Laumiņa 03.11.2010. 18.35
Par tām vietējām “lablatviešu” kompānijām. Savulaik mūs baidīja ar visādiem somu Leminkaineniem utt. Bezkaunīgi konkursos lobēja “mūsējos” un stūma ārā ārzemniekus, norādot uz “ļauno” Igaunijas pieredzi, kur lielu daļu ceļu būšanas bija pārņēmuši somi. Rezultāts ir tāds, ka iebraucot Veru rajonā, kas Igaunijā skaitās visattālākā čuhņa, pēkšņi dabūju šoku . Izcili asfaltēti un apzīmēti ceļi pat uz vismazākām apdzīvotām vietām Krievijas pierobežā… Sajūta kā vismaz Vācijā… Un tad rodas jautājumi, un tai skaitā- vai pie igauņu panākumiem (kā zinām ne tikai ceļu būvēšanā apgūstot ES naudu) nopelni nav tieši caurskatāmiem konkursiem ar rietumu firmu piedalīšanos pretēji bālēliņu “sarunāšanas” un “savējo” bīdīšanas tehnoloģijām, sabiedrības labuma vietā gūstot labumu tikai sev. Piemēri salīdzināšanai pēdējā laikā kļūst arvien kontrastaināki.
0
Laumiņa 03.11.2010. 18.09
Nu kā par argumentu var kalpot LVC it kā veiktie laboratorijas pētījumi, ja šis kantoris pats varētu būt iesaistīts šajās nelikumībās, jo pretējā gadījumā ACB taču nebūtu iespēja veikt to, ko viņiem pārmet. Kontekstā varētu pieļaut, ka abu kantoru “sadarbībai” pat ir vēsture līdzīgos gadījumos un tāpat pie konkursu norisēm. Manuprāt sāktos pamatīga “jautrība”, ja atbilstoša ES institūcija iedomātos pārbaudīt (vēlams Vācijas vai citās kompetentās ES laboratorijās) līdz šim par ES dalības naudu būvēto ceļu kvalitātes atbilstību normām, konkursu kvalitātes prasību un citu normu izpildei. Un ja nu nelikumības atklājot, kas būtu visnotaļ ticami, šie pēkšņi nolemj iespējamiem negodprāšiem, tai skaitā iespējams arī LVC, atprasīt savus ieguldītos 80 milj. EUR, tas būtu skaists skandāls. Un nevajag lamāt tik ACB, ir jau citas jautras kompānijas, kuru objekti alkst pēc laboratoriju pārbaudes, piem. Saldus ceļinieks, un arī skaļāki vārdi.
0
anita_meistere 03.11.2010. 16.47
cilvēki tik ilgi nedzīvo, vai aŗi ja nodzīvo..tad vairs neatceras.
0
elza aleksandra 03.11.2010. 15.55
Pēc plusu un mīnusu attiecības pie mana komentāra mēs skaidri redzēsim – vai latvietis mīl vietējo biznesu vai tomēr viņš pats sevi neieredz?
Tātad, es saku – patiess prieks, ka vācu kapitāla pārstāvjiem no SIA “Šlokenbeka” neizdevās nomelnot mūsu vietējo uzņēmumu un veiktās pārbaudes apliecināja izbūvētā ceļa atbilstību.
Bet šķērma sajūta paliek no domas, ka vairums no šī raksta lasītājiem vēlas ieraudzīt negat’viu rezultātu, nevis justies gandarīts par to, ka tomēr uzbūvēts ir kvalitatīvs ceļš.
2
anita_meistere > elza aleksandra 03.11.2010. 16.47
lol..tieši labu ceļu gribu, par ko es arī esmu samaksājis daudz vairāk, kā tā mūs t.s “vietējā firmele” saņem peļņā un attiecīgi samaksā valstij nodoklus.
jebšu Tu tomēr uzskatī, ka no šis pasūtījuma summa nomaksātie nodokļi un “vietējās” kompānijas peļna palikšana tepat (ACB bosi weekendā brauc sauļoties pie rāznas, pērk vietējās izcelsmes luksus preces utt… :D:D:D) ….ir svarīgāka par miljonu desmiti ceļa kvalitāti????
0
elza aleksandra > elza aleksandra 03.11.2010. 22.08
“par ko es arī esmu samaksājis daudz vairāk, kā tā mūs t.s “vietējā firmele” saņem peļņā…”
Pēc šādām frāzēm ir pilnīgi skaidrs, ka esi pumpains tīnis, kurš tikai patērē nodokļu nadu, nevis rada jelkādas vērtības. Neko tu neesi samaksājis un vēl ilgi nesamaksāsi, jo par to liecina nākamais citāts, kurš beidzas ar šo: “ir svarīgāka par miljonu desmiti ceļa kvalitāti????”.
Tas nozīmē to, ka tev vispār nav nekādas sajēgas no industriālām lietām, kuras arī ienes to naudu. Lielās industrālās lietas ir lokumotīves, kurass apaug ar nenormālu kaudzi mazo uzņēmēju, kas sniedz savus pakalpojumus krustu šķērsu.
Ceļu būvē turklāt ir tā – maģistrālo ceļu izbūvē līdz pat 80% naudas sedz ES. Iedomājies kāda tā ir peļņa mūsu valstij? 20% investē un uzreiz piecreiz vairāk naudas ienāk šeit.
Kas notiek tālāk ar šo naudu, tas ir pieckāršu peļņu(!!!) valsts biznesā? Vajag skaidrot?
0
arturskaja 03.11.2010. 15.33
Interecanti, kur Valsts tieslietu ekspertīžu birojs tās analīzes pasūta? Un vēl – ja gadienā VC ir korumpējies, kāda ticība, ka paņems īstos paraugus?
1
anita_meistere > arturskaja 03.11.2010. 15.49
neuztraucies, viņi paņems “īstos un pareizos” paraugus..tas nu ir 100% skaidrs. tāpat skadrs, ka visas šīs te laboratorijas un eksperti ir pilnīgs fufels. kā var LVC laboratorija veikt analīzi, ja LVC faktiski ir interešu konfliktā.
0