Bendrāte: neaizmirsīšu, ko Lembergs manā labā darījis

74

Komentāri (74)

martins_zvejnieks 22.10.2010. 11.37

Nefanoju ne par Kurzemes radio, ne par S.B., bet domāju, ka radio jau tika doti norādījumi no Ventspilij pietuvinātiem “augstākiem plauktiem” – Jaunie Vides reportieri ir Arvīda Ulmes Vides aizsardzības kluba un viņa dēla Jāņa Ulmes Vides Fonda un ģimenes lauciņš. Ticamāk, ka Ventspils politiski nenobriedušo vidusskolnieku aktivitāte negāja cauri šim cenzam.

0
0
Atbildēt

0

Ieva 22.10.2010. 09.12

Mārim. Jā, Saeima tāda ir. Bet es, nebūdams bez grēkiem, uz Saeimu nemaz nepredendēju. Ne tā kā Bendrāte. Un tieši tur tā problēma ir- ka, mēs, Māris un pārejie savelējam bezprincipiālus, negodīgus deputātus. Pamatā visam ir morāles krīze, ne nekustamo īpšumu, vai pasaules finansu problēmas. Tāpēc katram būtu jāsāk ar sevi, un stingri jāsparot, kur ir tā viņa godīguma robeža. Vismaz jāsaprot. Ir jāsāk ar sevi, un jāsaprot vai atrastam makam meklēsi īpašnieku, vai priecīgs iebāzīsi to kabatā.. Ar neprincipiāliem, nekonkrētiem koformistiem Latvijā nekas nemainīsies. Problēam nav politiķos, problērma ir vēlētājos – mūsos- kā tas te diskusijā labi redzams.
Un labi, ka kādam tas ķeras pie sirds. Jo tad vēl ir cerības…

Ļoti gaidu, ko teiks jaunās Vienotības sirdsapziņas- Čigāne un Ēlerte.

+2
-1
Atbildēt

2

    astra_ozo > Ieva 22.10.2010. 10.14

    ->Absints
    Te jau citi rakstīja, ka šādu nelielu naudas summu varēja aizņemties citur – no draugiem paziņām,varēja iedot kāds Kuldīgas uzņēmējs,bet to iedeva tieši Lembis. Kāpēc viņš – da tāpēc, ka viņš bija faktiskais KR saimnieks, arī kredītu KR (par kuru runāja Bendrāte) visticamākais izgādāja viņš. Šāds radio viņam bija vajadzīgs, lai kāds viņu, it kā no Kuldīgas, slavinātu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Ieva 22.10.2010. 10.40

    .
    Viedi, Absint!
    Piekrītu, ka ir vērojama būtiska robežšķirtnes deformācija.
    Neviens jau atklāti nenoliedz, ka ir pareiza/nepareiza rīcība, godīgi/negodīgi lēmumi, jēgpilni/tukši solījumi.
    Bet tad šīm vispārsaprotamajām lietām tie uzlikts filtrs – mūsējais/svešais. Un viss iegūst citu nozīmi.
    var jau būt, ka tā ir vienkāršāk. Tā nav jāpiepūlas. Tā vieglāk identificēt. Tikai rezultāts ir nepārtraukta vilšanās. Un citādi būt nevar. Kolapss jau ir ir “iešūts” sākuma uzstādījumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 22.10.2010. 01.15

Jebkura negodīga darbība ir negodīga. Liela vai maza.
Bet atbildot visiem tiem , kas man saka, ka “ko nu tur par pāris tūkstošiem un 13 gadus vecām lietām” saku, ka, manuprāt, tieši šajā attieksmē ir Latvijas lielākā nelaime. Konformisms un neprincipiliāte it tas pamats, kāpēc Latvija ir tāda muļķu zeme. Nu nevar prasīt godīgumu politiķos, kad paši esam gatavi maksāt piecīti policistam, vai pavērt halāta kabatu aploksnei. Ja šoreiz paņemsi vai iedosi piecīti, rīt tas būs desmit, parīt piecsimt… Tāpēc nav pa pusei godīgi cilvēku. Ir tikai godīgi vai negodīgi. Saeima nedrīkst būt būt drusku raustāma, drusku korumpēta un gandrīz godīga.
50 gadi dubultās morāles ir iedzītas gēnos Tāpēc varu tikai vēlreiz piekrist tēzei, ka katra tautai ir tādi valdnieki, ko tā ir pelnījusi. Ja joprojām ticēsim, ka sieviete var būt pa pusei grūta, tad joprojām vēlēsim par tiem, kas zog, bet dalās, ņem, bet maz, un tierm, kas atstrādā saimnieka vēlmes, kā Bendrāte… un brīnīismies, kāpēc no visiem esam vislielākajā bedrē.

Ja Bendrāte paliks, par cik viņa pārdosies šoreiz?

+5
-1
Atbildēt

3

    Jānis > Ieva 22.10.2010. 01.23

    Nu jā, tu esi maksimālists, kas ar pieri skries sienā, un visu redz melnbaltās krāsās.
    Nu nav tā, dzīve ir sarežģītāka, arī kādas rīcības ētiskums ir mērāms un var būt lielāks vai mazāks, nevis – kā ar nazi – melns vai balts. Pat neērti tev tādas banalitātes stāstīt, ko pats neesi sapratis.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.10.2010. 02.13

    nē, es saprotu, kukuļus tu ņem tikai drusku.. un to tikai dažos gadījumos, ja ir specifiski apstākļi,… un nosauc to par pateicību, un
    kukulis ir pēc pakalpojuma ne pirms… Tad tas nekas nav.
    Atvainojos, ja tās tā nav, bet kur tad ir tā Tava robeža, ko drīkst, ko nedrīkst šai sarežgītajā dzīvē? Kādi tad ir tie specifiskie nosacījumi kad vēl drīkst, un kad vairs nedrīkst?

    Tur jau ir tā sāls, ka to nevar noteikt… Jeb otrādi, to sen jau ir noteikusi kristīgā morāle.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis > Ieva 22.10.2010. 07.41

    Starp citu, saskaņā ar kristīgo morāli, vispār pilnīgi neviens nav cienīgs atrasties Saeimā, jo visi ir grēkojuši. Ja nu varbūt vienīgi tu uzskati sevi par izņēmumu, pielīdzināmu Jēzum Kristum, nez, bet tas tad būtu atkarīgs no paštaisnības daudzuma tevī (kā, spriežot pēc komentāriem, netrūkst), nevis realitātes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis 22.10.2010. 00.56

P.P.S. Atvainojos par liekvārdību, tas no tā, ka vienmēr aizmirstu pārlasīt tekstu pirms pievienošanas.

0
0
Atbildēt

0

Jānis 22.10.2010. 00.54

P.S. Un to, ka viņai, protams, nav mandāts jānoliek, es saku kā Vienotības vēlētājs, kurš par viņu ir balsojis.

0
-4
Atbildēt

0

Jānis 22.10.2010. 00.54

Godīgi sakot, es nepavisam nedomāju, ka Bendrātei būtu jānoliek mandāts,tas būtu pilnīgs absurds – par 13 gadu senu pagātni, kad viņa vēl nebija ne JL biedre, ne politiķe, turklāt situācija bija tāda, ka es tur nesaredzu lielu ētisku pārkāpumu, nenovedīsim to līdz absurdam. Ja tas ir trakākais, ko Bendrāte dzīvē ir izdarījusi, – pieņēmusi ziedojumu (jo faktiski tas bija ziedojums) no tolaik cienīta pilsētas mēra, lai izveidotu Kurzemes radio, tad es saku – būtu mums Latvijā vairāk tādas Bendrātes un dzīve būtu godīgāka.

Protams, sabiedrības sargsuņiem ir jādzen pēdas visam aizdomīgajam – tāpēc visu cieņu rejošām žurnālistēm, bet es personīgi domāju, ka intervētāja varēja savu pretīgi augstprātīgo toni pataupīt citām reizēm, diez vai pašas dzīvē viss ir tik kristālskaidrs.

+3
-3
Atbildēt

3

    Ieva > Jānis 22.10.2010. 01.20

    jā, ja tas būtu ziedojums, viss būtu kārtībā, Bet tas bija trasta līgums, kas vienozīmīgi noteica , ka Bendrāte nav Bendrāte, bet Lemberga mute.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 22.10.2010. 01.31

    Dzīvē reāli tas bija ziedojums, tāpēc es šai situācijā izvēlētos vairāk pieturēties pie likuma gara, nevis tā burta ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Jānis 22.10.2010. 04.53

    samaksu par nopirkto (kukulis) nevar paardeveet par ziedojumu , taa buutu apmeeram taada pati situaacija , ja katoļu mācītaajs gaveeņa laikaa lai apeestu cuukgaļas kotleti bez sirdsapziņas paarmetumiem , to nokristiitu par zivi….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 21.10.2010. 22.13

Absint, ak! Ja JL kā Vienotības bāze savā galvgalī būtu kādreiz godīgs bijis! Kad premjers bija Repše un FM galvenais grāmatvedis — Dombrovskis, 2003./2004. gados, pirms jaungada pēkšņi tika, LR likumus pārkāpjot, masveidā apturēta PVN atmaksa lielajiem nodokļu maksātājiem — lielākajiem budžeta pildītājiem: tika nodarīti pamatīgi zaudējumi tiem “LR lieluzņēmumiem”, kuri centās nodokļus maksāt. Izrādījās, tāds bijis toreizējā premjera ģeniālais plāns, — pirms jaungada ar tādu, likumus pārkāpjošu, pret lielākajiem maksātājiem vērstu manevru sataisīt politizdevīgus Valsts Kases ciparus! Te tagad ēvelē Bendrāti par pirmspolitikas laika grēkiem vien tādēļ, ka sagrēkojusi ar Lembergu par 2250 lašiem, — JL Vadonis ar piekariņu nr.2 (pirmais tolaik bija Kariņš) blēdījušies daudz vērienīgāk. Morāle Vienotībā? Godīgums?!

+1
-4
Atbildēt

0

Miceks 21.10.2010. 19.22

Ar nepacietību gaidu kādu paziņojumu no Vienotības un JL! Un nez vai ar atteikšanos no mandāta vien būs līdzēts.
Jeb atkal neviens nejūtas vainīgs…

+1
0
Atbildēt

0

silpurene2 21.10.2010. 19.04

Tik daudz laba darijis mana laba… aizdevis naudu 2250, interesanti ko vel labu Lembergs darijis?

+4
0
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > silpurene2 21.10.2010. 19.16

    ne aizdevis, bet iedevis. Vēl dod darbu nra, savas sievas rūpnīcas darbiniekiem, rūpējas par LKuģniecību, aizdod naudu bērniem, nodrošina Zaļai arī Zemnieku partijai eksistenci, neļauj snaust ofšoriem, piešķir iztikas līdzekļus advokātu baram, sagādā žurnālistiem tematus, veicina prokuratūras attīstību, puķu tirgum noietu ārpus kalendāra dienām…visu pat ātrumā nevar uzskaitīt.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

Imants 21.10.2010. 18.21

vajag ierakstīt mp3 failam id tagus, tad nebūs visiem jālasa faila nosaukums

+2
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 21.10.2010. 17.56

Groteski. Īsta Kangariene.
Un šitāda kaza ir JL valdē un ētikas kom.vadītāja
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Apņirgties, ja nebūtu tik traģiski.

+4
-3
Atbildēt

5

    dro > Kristaps O. 21.10.2010. 18.04

    Dārgais domubiedri! Neesi tik bargs:) Baidos, ka vienai otrai Tvai favorītei ir vairāk grēku kā nelaimīgajai Bendratei.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 21.10.2010. 18.09

    Bet es sprāgstu nost aiz ziņkārības, nu kas tad ir manu favorīšu, t.i., Ēlertes, daiļās Lolitas Čigānes utml. grēki? Tak neturi sveci zem pūra! Apžēlojies par mani un klāj vaļā!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristaps O. 21.10.2010. 23.57

    Tīģeri – nu nezinu grēks vai nē , bet tava favorīte ir slinka vai stulba , lai atbildētu savā blogā uz dažiem izteiktiem jautājumiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 22.10.2010. 00.10

    nu, varbūt favorītei vīruss, temperat.39, gulj nemanjaa, katram var gadīties. Bet tas jau nav salīdzināms ar politprostitūciju – un vēl ielīst JL valdē un ētikas komisijā :DDD Sorrī, tā ir nodevība tīrā veidā.
    Tad Bendrāte vismaz būtu līdusi pa taisno ZZS!
    Diversante, kara laikā tādus …. saprotiet, ko ar tādiem dara.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristaps O. 22.10.2010. 00.31

    Favorīte ar visu temperatūru jaunu rakstu uzcepusi , laikam autopilotā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 21.10.2010. 17.10

Es gribētu tomēr sagaidīt JL skaidrojumu. Ceru, ka nebūs kā ar pelēko kardinālu – antipartijnaja grupa un viss.

+2
0
Atbildēt

0

Ieva 21.10.2010. 16.15

Mežavilkam – ar Lembergu ir savādāk. Lembergs nemazgājas balts, un tāds kāds ir tāds ir. Tas ir kā frontē, kad ienaidnieks ir ienaidnieks, bet viņš ir jāciena. Par Lembergu zinu, un savas domas nemainu (un tāpēc nebalsoju) Bet par Bendrāti līdz šim domāju, ka viņai sirdsapziņa ir tīra. Tāpēc tas man ir pleķis sejā no Vienotības puses.

+2
0
Atbildēt

0

ivetao2007 21.10.2010. 16.08

Par Bendrati un viņas radio var runāt tikai tie, kuri to regulāri klausās. Ko lai domā par ZZS komunistiem, kuri joprojam ir par komunistu Lembergu kā savu fīreru.

+9
0
Atbildēt

0

Ieva 21.10.2010. 15.56

Tieši tāpēc tika balsots par Vienotību, tieši tāpēc tika balsots par VL, tieši tāpēc daļa latviešu vēlētāju nobalsoja par SC- tāpēc , ka ticēja, ka viņi strādās godprātīgi un izdzenās to mahinatoru baru. Nav aizmirsti ne Taukmūļu gājieni, ar lielākajiem kretīniem un garantiem priekšgalā, nav aizmirstas ne Batķas mahinācijas ar dzīvokļiem, ne Jakrina lobēšanas gājieni. Tieši tāpēc zaudēja gan PLL gan TB.
Tagad VL ir vai nu jāpaziņo, ka to iekšienē ir sagrauzis tārps un VL ne ar ko neatšķiras no mahinatoru partijām, vai tomēr jāizdara sāpīgs, bet vajadzīgs solis. Žēļ Bendrātes, tiešām cilvēciski žēl, it sevišķi, ja viņa ir mainījusies- tagad viņai jāmaksā par vecām kļūdām, un viņas gados parakstīties uz nenoteiktību četru labi apmaksātu gadu vietā, ir tiešām ļoti sāpīgi. Bet, ja Bendrātei pirmajā vietā ir Latvija un ne savs pašlabums, tad mandāts ir jānoliek. Citādi tajā portretu galerijā, kurā ir Poliščuka un Staķe, būs arī Bendrātes un Vienotības portrets.

+17
-2
Atbildēt

5

    Ieva > Ieva 21.10.2010. 16.11

    man gribas ticēt, citādi ja viens ir garants, cita prostitūta un visi pārejie ir zagļi un korumpanti, tad kam mums šī saeima. Es nesaprotu terminu “pa pusei godīgs”. Tāpēc ticu, jā ticu, ka Saeimā ir godīgi cilvēki. Manās acīs tā līdz šim bija Vienotība. Ja vienotība teiks, ka viņi ir tādi paši kā lielie kretīni, tas varbūt atvērs manas naivās acis…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.10.2010. 16.29

    protams, bet es neesmu un nepretendēju uz Saeimu. Tur tomēr vajadzētu būt civēkiem ar tīru sirdsapziņu. Vai ne tā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Ieva 21.10.2010. 19.07

    Lūdzu izskaidrot man nejēgam, kālab ticēt, ka Bendrāte ir Vienotības karognesējs, ja spēkus tā smeļas no Hūtes peļķes? Kā maizi ēdi, tā dziesmu dziedi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    sandramarciap > Ieva 21.10.2010. 21.21

    Vienotībai vajadzēja izslēgt no savu biedru sastāva

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 21.10.2010. 22.11

    Absint, ak! Ja JL kā Vienotības bāze savā galvgalī būtu kādreiz godīgs bijis! Kad premjers bija Repše un FM galvenais grāmatvedis — Dombrovskis, 2003./2004. gados, pirms jaungada pēkšņi tika, LR likumus pārkāpjot, masveidā apturēta PVN atmaksa lielajiem nodokļu maksātājiem — lielākajiem budžeta pildītājiem: tika nodarīti pamatīgi zaudējumi tiem “LR lieluzņēmumiem”, kuri centās nodokļus maksāt. Izrādījās, tāds bijis toreizējā premjera ģeniālais plāns, — pirms jaungada ar tādu, likumus pārkāpjošu, pret lielākajiem maksātājiem vērstu manevru sataisīt politizdevīgus Valsts Kases ciparus! Te tagad ēvelē Bendrāti par pirmspolitikas laika grēkiem vien tādēļ, ka sagrēkojusi ar Lembergu par 2250 lašiem, — JL Vadonis ar piekariņu nr.2 (pirmais tolaik bija Kariņš) blēdījušies daudz vērienīgāk. Morāle Vienotībā? Godīgums?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 21.10.2010. 15.46

Netaisos aizstāvēt Bendrāti, bet pseidoekspertu un žurnālistu izmisīgā cenšanās padarīt viņas līgumu ar Lembergu par notikumu kaitina. Nu neinteresē tautai šī lieta. Bendrāte neglīti izdarījās. JL iekšēji ir pašai jātiek skaidrībā, cik liels ir viņas nodarījums. Viss.

Ir daudz svarīgākas lietas pasaulē un Latvijā ko apspriest.

+11
-8
Atbildēt

11

    Ieva > andrisskrastins 21.10.2010. 15.59

    es gan domāju ka morāles krīze ir visbūtiskākā lieta, no kā izriet viss pārejais …

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    KasparKondrat > andrisskrastins 21.10.2010. 16.20

    Pēci, es gan neteiktu, ka tautai šī lieta neinteresē. Man gan interesē! Es balsoju par Vienotību, cerēdama uz godīgu politiku. Tos, kuru godīgumu apšaubīju, jau laikus svītroju ārā. Būtu laikus zinājusi par Bendrātes ‘godīgumu’, būtu lūgusi vecākiem (kas balsoja Kurzemes apgabalā) šo kundzīti svītrot ar treknu svītru.
    Pietiek mums te ar visādiem, kas ‘nekad neaizmirsīs’ ko labu Lembergs viņiem darījis. Pietiek mums te ar visām dubultmorālēm!

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 21.10.2010. 16.57

    Chiepa, neapstrīdot tevis teikto, gribu vēl pieminēt, ka gan mēs paši, gan žurnālisti, gan situācija valstī ir stipri mainījusies pa šiem gadiem. Ko tu darīji un par ko balsoji 97.gadā?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 21.10.2010. 16.58

    Nu nepiekrītu gan un Bendrāte būtu to svarīgo lietu darītāja?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 21.10.2010. 16.59

    Betij – sarunājam ,ka ir lietas , kur jābūt tomēr sirdsapziņai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 21.10.2010. 17.24

    Klusais, kurā gadā tev rozā brilles nokrita?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andrisskrastins 21.10.2010. 17.33

    Klusais, šoreiz Tev nepiekrītu…lietu nevar novest līdz absurdam…

    /man, kā kurzemniekam, viss ir skaidrs. Bendrāte mandātu nenoliks un “nodevējiem” nav vietas Saeimā/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Daugule > andrisskrastins 21.10.2010. 18.14

    1997. gadā gan Saeimas vēlēšanu nebija…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrisskrastins 21.10.2010. 18.44

    …Kārli…
    …nebija vēlēšanu, pareizi!…bet situāciju nevar vērtēt viennozīmīgi…un šobrīd jautājumu ir vairāk kā atbilžu…pareizi Jūs savā komentārā norādījāt, ka toreiz Bendrāte nebija ne politiķe, ne JL tuvumā stāvoša,jo JL vēl nebija radies…jautājums, kāpēc Bendrāte par savām saistībām klusēja, kad nolēma iestāties JL…jo visiem bija zināms JL uzstādījums ar kādu, tas ienāca politikā…partija nav VDK, kura pārbauda iespējamās saites ar “nevēlamām personām”…kāpēc tas atklājās tagad?…pseidožurnālistu pietaupīts gards kumoss, ko izspēlēt īstajā brīdī?…lai sistu Bendrātei…vai, lai trāpītu Vienotībai?…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 21.10.2010. 21.06

    Markoni – nu ne jau vienmēr jāpiekrīt. Taču sāksim ar to ,ka Bendrāte nav mazais bērns – tas pirmkārt un otrkārt viņa pat 97.gadā labi apzinājās, ka tas ko dara nav nekas labs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > andrisskrastins 22.10.2010. 08.55

    Kāpēc Bendrāte neiestājās ZZS vai Lemberga partijā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 21.10.2010. 15.40

Viss ir cilvēciski saprotams. Man pat žēl Bendrātes, kas karjeras dēļ upurēja morāles principus. Lai vai kas nebūtu bijis naudas devējs, trasta līguma teksts viennozīmīgi saka, ka naudas saņēmējs pārdod dvēseli velnam. Bija tas Lembergs vai nebija, bija tad cienījams vai nebija, nav svarīgi. Nu nevar normāli domājoša žurnāliste tā pārdoties. Nevar!
Tāpēc Bendrātei un Vienotībai ir tikai viens ceļš – Bendrātei ir jānoliek mandāts. Citādi Urbanoviča draudi par Biškeku nobālēs pret vēlētāju uzticības zaudēšanu.

TB neizturēja eksāmenu ar Jakrinu, tieši otrādi- ar to parādīja, ka Batķas gars ir dzīvs – un zaudēja vēlēšanās VL. Vai Vienotība tagad izturēs pārbaudi? Vai tiešām arī viņi būs metami pār to pašu kārti?

+4
-2
Atbildēt

0

Ieva Daugule 21.10.2010. 15.32

Piedevām tā darīja ar Šķēles, Šlesera, Urbanoviča un Ždanokas pārstāvēto spēku atbalstu. Pēdējais (ceru, ka pēdējais) spļāviens godīguma un tiesiskuma virzienā, ko šis bēdīgi slavenais Saeimas sasaukums vēl ir veicis. Un tipiskā kārtā — piepeši, trešajā lasījumā. Jampampi visi kā viens.

+7
-1
Atbildēt

0

Ieva Daugule 21.10.2010. 15.31

Manuprāt, te galvenais ir absolūtā žurnālistikas ētikas ignorēšana, parakstot līgumu un solot rīkoties naudas devēja interesēs. Tā nav žurnālistika, tā ir politiska prostitūcija. Nu neticu, ka Kurzemē esošs radio attiecībā uz Lembergu vienmēr bija strikti objektīvs, gluži tāpat, kā savulaik “laikraksts” Ventas Balss. Neesmu pārliecināts, ka te ir mandāta nolikšanas iemesls. Kundzīte tagad putrojas, bet toreiz, kad viņa ņēma naudu no Lemberga, viņa nebija politiķe, nebija deputāte. Daudzreiz sliktāki ir tie cilvēki, kuri slepus ņēma naudu no Lemberga un bija politiķi un deputāti. Te ir visa plašā “trubas” ietekme Latvijas politikā, un neba jau Bendrāte te bija galvenā vaininiece. Drīzāk mazs bandinieks ļoti, ļoti daudz plašākā šaha spēlē. Tas jau nebija nejauši, ka “zaļie zemnieki” šodien vēlreiz nobučoja sava saimnieka pēcpusi.

+37
-3
Atbildēt

4

    photocom > Ieva Daugule 21.10.2010. 16.32

    Nu kurš te čiepstētu
    ja ne streips
    savulaik
    šķēļa slavinātājs
    un
    kazu apsaukātājs

    mutes nesaturētājs
    !

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    Ieva Daugule > Ieva Daugule 21.10.2010. 18.13

    Un kurš te bļaurotu, ja ne kārtējais anonīmais gļēvulis? Bļaustieties vien, cienītais(ā) — žults Jums krājas, citus tas netraucē.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > Ieva Daugule 21.10.2010. 18.19

    kāda žults
    ko murgo
    pašam feis pūkās
    bet citas
    te ārstē
    fuij !

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ieva Daugule 21.10.2010. 23.11

    Konkreets piemeers – 2004.gadaa Ventspils jaunie vides reportieri (toreiz veel vidusskolnieki) kaada projekta ietvaros izveidoja radio raidiijumu par a/s Ventamonjaks. Luugumu Kurzemes radio raidiijumu paaraidiit noraidiija, atrunaajoties ar draudziigajaam attieciibaam ar kaadiem Ventspils uznjeemumiem. Neko kritisku par Ventspili Kurzemes radio nepiekrita paaraidiit.
    Izveidotais raidiijums tika pievienots atskaitei Vides fondam, kur neviens to droshi vien taa arii nenoklausiijaas.
    Skumji…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 21.10.2010. 15.10

Nu, vai tad cilvēki neredzēja, kāda tā Bendrāte ir? Es vispār pabrīnos kā vēlētājs varēja būt tik akls un ievēlēt šo kundzi! Kurzemē taču bija 16 kandidāti no kā izvēlēties!

+9
-2
Atbildēt

5

    aquu > Una Grinberga 21.10.2010. 15.20

    Jā, es viņu, rudo bestiju un vēl citus vecos kadrus izstrīpoju, bet, kā redzams, nav līdzējis.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Una Grinberga 21.10.2010. 15.25

    Es atkal pieliku “+” taviem svītrojumiem, tāpēc nelīdzēja…:)

    /un visus nodevējus izsvītroju ar treknu svītru/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    aquu > Una Grinberga 21.10.2010. 15.26

    Tautas balss- dieva balss.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Una Grinberga 21.10.2010. 15.35

    Jā, es arī tā domāju līdz kādam laikam…bet tad atskārtu, ka tas sakāmais attiecas uz to laiku, kad nebija ne radio, ne TV…avīzes laikam bija…

    tobiš, tautas balss nav vairs nekāda Dieva balss…ar to manipulē ceturtā vara…:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    aquu > Una Grinberga 21.10.2010. 15.43

    Pavirši skatoties jau it kā tā ir,taču ne gluži. Par šo kundzīti jau nebija nekādas plašās kampaņas, tomēr iekšā tika. Tāpat atceramies PLL izgāšanos, neskatoties uz masīvo smadzeņu skalošanu, tai pretī pieliekot VL galīgi tizlo kampaņu, kas deva tikpat, cik PLL. Tā kā tomēr vox populi ir kaut kas vairāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 21.10.2010. 14.54

Otro dienu IRs eksponē
šo blondīni
vai
nav apnicis ?
iestājies jau noilgums..

+8
-11
Atbildēt

1

    Janis > photocom 21.10.2010. 15.19

    Nav nekāda noilguma. Ir pareizi dara, ka slāna visus, kas pelnījuši, nevis tikai konkrētas partijas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 21.10.2010. 14.50

Jebkurā gadījumā, viņa atradusies kliedzošā interešu konfliktā, darīja viņa tur ko Lemberga labā, vai nedarīja, un kā žurnalistei un politiķei viņai tas bija jāsaprot.
Un tas skaidrojums – “Lembergs tik daudz darījis manā labā” jau automatiski prasa turpinājumu – “un kā tad es pēc tam varēju atteikt izdarīt ko viņa labā?”.
Diezgan dīvaini skaidrojumi – ja kāds manā labā ko izdarījis, ētikai varu uzspļaut.

+28
-4
Atbildēt

0

LAURIS 21.10.2010. 14.43

Smuka sieviete

+3
-6
Atbildēt

0

Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.22

Tā jau ir. Repše aizņēmās no Belokoņa…gandrīz bez sāls apēda šo , tagad to pašu piekopj pašu “komjaunieši” ar Bendrāti…

+6
-1
Atbildēt

0

austrisv > austrisv 21.10.2010. 16.40

Kāpēc gan bendrāte nevar nolikt 10. saeimas deputātes mandātu?
Manuprāt, Vienotības sastāvā nāks nākamais pēc balsīm ievēlētais deputāts!
Bet, vai labāks?

+9
0
Atbildēt

0

lidija_stripkane > lidija_stripkane 21.10.2010. 16.43

Aizies Bendrāte no JL, nākamais sarakstā Konuševskis no PS.
To tak nepieļaus!

+7
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam