Spļāviens akā

134

Komentāri (134)

kreëstliv 24.10.2010. 21.32

Vissadi citaadi – taa parasti dara nabadziigajaas un korumpeetajaas valstiis, ka uzpeerk peec iespeejas vairaak cilveeku, lai peec tam var manipuleet jebkuraa briidii, bet, ja vinja bijusi Saeiams Sociaalaas komisijas vadiitaaja vietniece, tad kaa tas iisti iet koopaa ar to, ka visa shii korupcijas un valsts izzagshanas padariishana ir radiijusi rekordlielu bezdarba un nabadziibas apmeeru valstii, to gan nezinu. Labi, ka valstii darbojas briivi mediji, bet vispaar, ja taa padomaa – nebuutu tik daudz ljaavushi sevi iepiit tajos korupcijas tiiklos droshi vien jau alkatiibas deelj, tad nekaadi 3A un taa milziigaa nabadziiba tagad valstii arii nebuutu.

+2
0
Atbildēt

0

kreëstliv 24.10.2010. 21.21

Kaut kaa nozjeelojami, un tajaa pashaa laikaa grauj valsts teelu. Interesanti, kaa vinja pati plaano, kaa izskatiisies turpmaakaas deputaates gaitas – ieprieksh ljoti paziistama nebija, tagad katrs ieprieksh vinjai nepaziistamas daudz maz inteligjents cilveeks, kam naaksies ar vinju sastapties, vispirmaamkaartaam domaas tieshi par sho gadiijumu, taapat kaa tas buus vinjai turpmaak sniedzot jebkaadas intervijas. “Ceela pilseetu no gruveshiem” – tas laikam viens no peedeejaa laika stulbaakajiem izteicieniem, ko naacies dzirdeet, jo runa ir par smagos noziegumos apsuudzeetu personu, vai arii Bendraates k-dze domaa, ka Aafrikas korupmeetaas vastis ir Latvijas attiistiibas modelis – atmest mazliet “iedziivotaajiem” balsu nopirkshanai, bet pashiem visu paareejo nozagt.

+2
-1
Atbildēt

0

Ilko 23.10.2010. 23.10

Silva Benndrāte nu atgriezusies mājās Kuldīgā kur viņa jau 1997.g. bija Kurzemes Radio direktore. Tas ir ieguldījums viņas nākotnē jo politika var būt ļoti īslaicīga. Nevar viņu vainot ai sodīt! Labi darīts!

0
-1
Atbildēt

0

Lāsma Muste 23.10.2010. 09.23

Bendrāte ir tipiska Lemberga stipendiāte,kādu mūsu tagadējā saemā diemžēl netrūkst.Dombrovskis tipisks bezmugurkaulinieks,kas pieradis pakļauties emancipēto tantuku spiedienam.

+1
-1
Atbildēt

0

Krista Vitena 23.10.2010. 09.10

Kaut kā truli tev sanāca…

+1
0
Atbildēt

0

karlis_zenfs 22.10.2010. 20.55

Šī skandāla sakarā iedomājos, ka šādi trasta līgumi droši vien ir visiem oligarhiem, tikai mēs to vēl nezinām. Un gan jau žurnāliste nav vienīgā, bet tieši viņa tika izcelta. Lai kā tur būtu, man liekas,ka tas speciāli, lai kaitētu Vienotībai. Nu nav viņi balti un pūkaini, tomēr kopumā tie cerīgākie. Tā ka nevajag tik daudz riet par šo gadījumu, bet rakt dziļāk un atrast lielākas lietas, atrast shēmas un sistēmas.

+2
-2
Atbildēt

0

piziks 22.10.2010. 09.18

Un, protams, arī Laršs Fredēns, tas pirmais vēstnieks, tāpat kā zviedru karaliskais staļļmeistars, kas Latvijā nekad nav bijis, ir Trīszvaigžņu ordeņa virsnieks.

0
-2
Atbildēt

0

piziks 22.10.2010. 09.17

Absint! Precīzi! Atslēga tiešām ir morālē. Godīgumā. Skan jau smieklīgi, tomēr. Uz ko Tu, naivais ceri, uz Ēlerti skatoties?! Ar ko viņa no Bendrātes atšķiras?! Pareizi Ēlerte darītu, ja muti vaļā nevērtu. Jo = nav pārliecības, ka tais pirmsākumu laikos, kad Bonnier zviedri laikraksta Atmoda noturēšanai un Dienas dibināšanai naudu deva, neviens no Dienas nekad zviedrus nelobēja! Un, ja nelobēja, vismaz nekritizēja un par redzēto nerunāja.
Iespied stūrī Godmani, atbrīvo no amnēzijas, — varbūt nebūs aizmirsis un pastāstīs, kā zviedru pirmais vēstnieks Latvijā Latvijas Ministru Kabineta sēdē turpat vai lamāja Latvijas, ne Zviedrijas (!) valdību par to, ka zviedri netiek ielaisti (arī) Ventspils ostā, — būs vieglāk saprast, kā Hūtiņš Lembergs sāka augt: kā partizāns, kuram jāizdzīvo uz vietas, bet jākaro ar visiem, kas grib zaptesburkas viņa pagrabā pa tukšo izēst.

0
-2
Atbildēt

0

Ieva 22.10.2010. 08.44

Mārim. Jā, Saeima tāda ir. Un es, nebūdams bez grēkiem, uz Saeimu nemaz nepredendēju. Atškirībā no Bendrātes. Un tieši tur tā problēma ir- ka, mēs, Māris un pārejie savelējam bezprincipiālus, negodīgus deputātus. Pamatā visam ir morāles krīze, ne nekustamo īpšumu, vai pasaules finansu problēmas. Tāpēc katram būtu jāsāk ar sevi, un stingri jāsparot, kur ir tā viņa godīguma robeža. Viamaz jāsaprot. Ir jāsāk ar sevi, un jāsaprot vai atrastam makam meklēsi īpašnieku, vai priecīgs iebāzīsi to kabatā.. Ar neprincipiāliem, nekonkrētiem koformistiem Latvijā nekas nemainīsies. Problēam nav politiķos, problērma ir vēlētājhos – mūsos- kā tas te diskusijā labi redzams.
Un labi, ka kādam tas ķeras pie sirds. Jo tad vēl ir cerības…
Ar interesi gaidu, kā reaģēs Vienotības jaunās Sirdsapziņas: Čigāne, Ēlerte

+5
0
Atbildēt

0

hinanska 21.10.2010. 23.06

Alekss. Domāt vajag! Domāt!!!

+3
-2
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 21.10.2010. 20.04

Dievs vien zin cik tadu ligumu klist pa pasauli

+1
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 21.10.2010. 19.59

Tiklīdz Mūrniece beigs tenku kanalizēšanu, tūlīt dos DP uzdevumu izmeklēt Bendrātes – Lemberga darījumu.

+1
0
Atbildēt

0

ivetao2007 21.10.2010. 16.37

Tagad atraduši bandinieci Bendrāti par galveno grēku āzi. Tikmēr galvenais āzis ar visu hūti, pat pēc tam, kad sēdēja cietumā un simulēja slimo, paliek kā balts enģelis un ZZS vadonis. Paliek neatbildēts – vai ir kāds zinātājs, kas regulāri klausījies Bendrātes radio un tagada var pateikt ko viņa slavināja vai pēla. Man daudz vairāk interesā kuri deputāti sastāvējuši LKP un viņu stāžs. Es skaidri zinu, ka komunisti komandēja čekistus un ne otrādi. Tādēļ gramstīšanās ap čekas pelavu maisiem ir vienkārša muļķība, ja komunistu vadoņi, kuri komandēja čeku,organizēja ziņotāju vervēšanu, ieņem nozīmīgus amatus Latvijā, reizē ar čekas augstas pakāpes virsniekiem. Tāpat ir ar Bendrātes kaut kad saņematiem latiem, kuri Lembergam tāda sīknauda vien bija. Nesalīdzinami interesantāk ir kā Lembergs tika pie miljoniem un kapēc tur kāds/i pēkšņi nomira.

+11
-2
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.47

Ino,
aga, dots atdodas…Zelta likums ir jāievēro visiem…:)

0
-1
Atbildēt

15

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.51

    markoni. Jums nu gan ir subordinācija un disciplīna JL! Vai Tev visi teksti jāsaskaņo ar Zani?:)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.54

    Ino,

    kārtībai būs būt!
    :)
    / zanE arī ir jaunlaicēns?/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.59

    markoni. Nezinu, bet ļoti simpatiska būtne, jo kvalificēja mani par gudru:) Viltīga, tātad varētu būt politiķe:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.01

    Vispar jau interesanti…kad iestājos JL, tā otrajā dienā Delfos uzreiz parādījās komentārs, ka es ir jaunlaicēns…kādi dikti mani uzpasēja toreiz…Čangals prasa:- vai tā tiesa esot?…teicu – iedod pastu, pateikšu…nevarēju jau tā sameloties – nē, neesmu…un no tās reizes es vairs neslēpjos…un “kā māku tā maunu”…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.06

    jo kvalificēja mani par gudru:)
    ——-
    Ino,
    es arī Tevi par gudru kvalificētu…:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.18

    markoni. Varbūt sagadīšanās? Vienreiz darbā apspriedām, kāda nu kuram sieva. Visi nonāca pie secinājuma, ka viena kolēģa sievu nav redzējuši. Es kā muldoņam pieklājās izspļāvu, ka viņam jau nav sieva, bet māte. Vēlāk atklājas, ka sieva krietni vecāka par viņu:)))
    Kādreiz pirms gadiem internetā nokritizēju Dzintaru. Pēc pāris minutēm uz meilu saņēmu viņa atbildi!???? Varianti:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.19

    markoni. Barankas un rīkstes politika? redz ko partija dara ar cilvēkiem:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.21

    jā, jā atceros… abi ar Mikiju nemācējāt mutes turēt…:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Pauls Puķītis 21.10.2010. 16.56

    Čangali – pazīstu
    zanI – pazīstu
    Was ist das Mikijs
    pačēmu nezinu ?
    Bet
    pagājušo kampaņu ņiprāks gan delfos biji
    dzīvoji un nakšņoji tur
    vēl Ainars bija foŗš ne ?
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 17.05

    Bugors,
    jā, Ainārs bija labais! :)
    Redz,(man domāt) šitā reize atšķīrās no iepriekšējās…šoreiz vairs nevajadzēja skaidrot Što ist Što. Ļauži, saēdušies biezpienu sāka atcerēties padarītos darbus…nebija jēgas enerģiju izlaist svilpē…:)
    /Mikijs bija ašais zēns…Mālderis, lai/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Pauls Puķītis 21.10.2010. 17.13

    Skaidrs mans jau vēlāk atpeldēja
    ar baržu..
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 21.10.2010. 18.15

    ….markoni…
    …zanE nav nevienas partijas biedre…viņa ir likumpaklausīga pilsone…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 19.53

    markoni.Rupjā tautas “rifmā”: Beigsim drātēt Ben-drāti:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 20.08

    Ino,
    es Tev pieliku plusiņu. piekrītu . :)

    /tagad tik pamanīju mp3 failiņu. noklausījos un vēlreiz pārliecinājos par mūsu lēmuma pareizību/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 20.50

    Man vienalga plusiņš vai mīnusiņš, ka tik ievēro. Esmu tikpat kārs uz popularitāti kā LL:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

andris902 21.10.2010. 15.42

….lno..
…dots deveejam atdodaas!…:))
…galvenais – nepievienoties masu psihozei….domaa ar galvu…gudrs esi!…:))

+3
-3
Atbildēt

3

    dro > andris902 21.10.2010. 15.49

    zanE….gudrs esi!
    _________________
    Kādreiz biju, tagad gribu būt godīgs:)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 21.10.2010. 18.09

    …lno…
    …gudrība neizslēdz godīgumu!…nestāsti pasakas, vēl nav deviņi!…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 21.10.2010. 22.13

    Kādreiz biju(gudrs), tagad gribu būt godīgs:)))
    ——————————————————–
    Uzmanies!
    Sagribēsi būt arīdzan taisnīgs. …..un tad(kas pavisam šausmīgi)-arīdzan žēlsirdīgs!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 21.10.2010. 15.35

….alekss…
…tusinju riikoshana Tev labaak padevaas….:))

+4
-2
Atbildēt

0

dro 21.10.2010. 15.35

Nevaru pierādīt, bet manuprāt TPJO jauniešus par komjauniešiem es sāku pirmais dēvēt. Likteņironija -tagad mani sauc par komjaunieti:) Par ko? Par to, ka Vienotībai arvien vairāk parādās kampēju dubultmorāles dzimumzīmes.

+7
-1
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 21.10.2010. 15.29

Pieskaiti arī mani! Cīņai pret negodīgu rīcību vienmēr gatavs!

+5
0
Atbildēt

0

ievuliitis 21.10.2010. 15.08

Uzreiz svarīgāks sajūties? Vairs nav uz ķeblīša fotografējoties jākāpj lai blakus pārējiem līdzvērtīgs izskatītos??

+4
-6
Atbildēt

0

andris902 21.10.2010. 14.57

…neesmu lasiijis, bet… nosodu!….patiesi – komjaunietis…..:))

+5
-5
Atbildēt

0

cii sprīdža students 21.10.2010. 14.42

Lielisks komentārs, bravo. Piekrītu visam.

+2
0
Atbildēt

0

Edgars Sējējs 21.10.2010. 14.34

Vieniem uzpļaušana ētikas principiem ir kaut kas līdzīgs rituālai saspļaušanai saujās, pirms ķerties pie darba savā un saimnieku labā.

Šī ir spīdoša pērle! Nellija – bravo! Vajag palielināt un Saeimā pie sienas zelta rāmī!

+4
0
Atbildēt

0

lailabidzane 21.10.2010. 14.24

.
Par dažām sakarībām.
Žurnālistei, kura toreiz vēl nebija Be, sagribējās ne tikai žurnālistot, bet arī biznesot. Kā nu tur bija vai nebija, bet viņa griezās pie Le, naudiņu paprasīja. Le iedeva, bet lika ne Be parakstīt papīru. Visticamāk, ka šādā papīrā rakstītais deklarācijās nebija jāatspoguļo, jo juridiskās nianses tādes.
BET BIJA NODIBINĀTA PIRMĀ SAKARĪBA. Žurnāliste, kura vēl nebija Be, nebija vairs neatkarīga. Ne juridiski (palasiet līgumu) ne morāli. To, ka tas tā bija pavisam noteikti demonstrē vairākkārt piesauktais “atstrādāju”.
Žurnāliste un biznesotāja, kura laikam jau bija Be (bet tam nav būtiskas nozīmes)savīkšājās arī politikot.
(turpinājums sekos)

+1
-1
Atbildēt

0

Mareks Balmanis 21.10.2010. 13.40

Sakarā ar tiem rakstā pieminētajiem kokiem un mežu – kuru gan pa lielam interesē sens Ērmanes-Bendrātes 2000 latīgs līgums ar (tajā laikā smagos kriminālnoziegumos neapsūdzēto) LR pilsoni A.Lembergu.
Varbūt kāda no pusēm arī inspirēja tā parādīšanos, lai: 1)ZZS grib citu valdības koalīciju;
2)Dombrovskis,zinot tuvākās nākotnes perspektīvas, kur savienot vēlētājiem un SVF sasolīto nevarēs, nemaz netaisās veidot valdību tagad. Kāpēc gan neatgriezties pie premjerēšanas pēc gada kā glābējam?

+2
-1
Atbildēt

4

    dro > Mareks Balmanis 21.10.2010. 13.48

    Varbūt, varbūt, varbūt…Nevar izslēgt, ka Bendrāte bija aizmirsusi par līgumu, varbūt domāja, ka ētisku problēmu tur nav u.t.t.. Ja auto vadītājs netīšām uzbrauc gājējam uz pārejas, vai viņu attaisno tas, ka viņš bija aizdomājies par ģimeni, nepatikšanām darbā, ieraudzījis ielas otrā pusē šiku blondīni? Es pieļauju, ka Bendrāte nav pat kalpojusi Lembergam pēc iestāšanās JL, bet tas nav attaisnojums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > Mareks Balmanis 21.10.2010. 14.15

    Es jau nerunāju par līguma ētiskumu, bet gan tā parādīšanās patieso motīvu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Mareks Balmanis 21.10.2010. 15.26

    Motīvs skaidrs, bet pretējā nometne vienmēr meklēs kompromātu, pretējā gadījumā nevar būt demokrātijas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Mareks Balmanis 21.10.2010. 15.30

    Vai summa maina būtību? Vai būtu bijis savādāk , ja Bendrāte būtu padevusies par 5 vai 5000 latiem. Vai būtu bijis savādāk, ja tas nebūtu Lembergs, bet kāds cits?
    Manuprāt nē. Prostitūta jau tāpēc nekļūs par svēto jaunavu Mariju, ka pārdos sevi dārgāk un citam.
    Nu nav jau nav tur nekas liels, 2 tūkstoši lati mūsdienās jau nav nekas, bet jautājums jau nav par to, jautājums ir par sirdsapziņu. Velnam nevar pārdot dvēseli uz laiku. Ja esi pārdevis, tad esi. Un par to ir jāmaksā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 21.10.2010. 13.37

Un, ja nevar Vienotība un visgodīgākais visu laiku premjers Dombrovskis ar visu laiku augstāko ideālu un lielākās divkosības tehnoloģijām bez Lemberga neko valdībai līdzīgu saveidot, nu saņemieties uz amnestējiet to Lembergu, atsvabiniet no ētikas principiem nabaga BenDrāti un atsvabinieties no pretnezijām uz godīguma uzurpēšanu paši! A shit-ā aplami sanāk, kad valdība būs gatava, Hūtiņam atkal nāras meklēsim, bet, kamēr nesanāk,mēles izkāruši un siekalu tecinādami skraidīsim apkārt, atbalstu diņģējot. K-kā neforši.

+2
-3
Atbildēt

2

    dro > piziks 21.10.2010. 13.42

    Nu tā nu gan īsti nav: Dombrovskis vakar minēja, ka jaunajos uzstādījumos esot arī runa par amnestiju. Jautājums, vai Lembergs gribēs dalīties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 21.10.2010. 13.58

    Ino… :) Ņēm vērā, ka Lembergs ir liels humorists, turklāt apbruņojies ar labi kaltu juristu armiju. Var ne tikai apsolīt padalīties, — var arī padalīties, vienīgi — neiedalīs vairāk nekā pārējie citi mācēs paņemt: pa kumosam, ko katrs gribētājs spēs norīt. Un ne vairāk. Dombrovskis jutīsies atvieglots, būs ar mieru, bet K-k-kristovskis, Āboltiņa un vēl kāds bars Vienotības tukšpauru bez — valdībā — lietošanas vērtības turpināsies justies apdraudēti, apdalīti, nenovērtēti. Labi apzinoties, protams, ka viņiem šo vēlšanu rezultātu ietvarā nav iespējams nomainīt lokomotīvi Dombrovski.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

piziks 21.10.2010. 13.32

Kur IR analīze par JL/Vienotības psiholoģisko izpratni termina “ZIEDOJUMS” sakarā? Repše iznāca tautas saulītē ar “ziedojuma” izubagošanu. Bendrāte iebrauca saulītē ar Viltīgā Hūtenieka sīk-“ziedojumu” trasta līguma formā.
Pērnruden kāds JL/Vienotības reketiera/inkasatora/”ziedojumu” vācēja mutantiskais karjerists izsita “ZIEDOJUMU” no akciju sabiedrības Latvijas Valsts meži. It kā legālu “ziedojumu”, — iepriekš, citu politiķu, kaut konkurentu jau izmantota likuma piesegā. Ls 140 000 latu! Ne Jaunajam Laikam, pat ne Vienotībai! VEF basketbumbātājiem. Likums gan prasīja finansu ministra Repšes parakstu lielās griešanas apogejā?! Kur problēma?! Repšem ar parakstu nekādu problēmu! Un Dombrovskim ar izlikšanos to visu neredzam?! Tāpat.
Un kas par to, ka gadu iepriekš no LVM četrreiz mazāku ziedojumu ņēma TP Ata Slaktera dēla Uvja ātrumlaivu blicei!
Pirms vēlēšanām arī IR dream-team šai jomā bija skārusi amnēzija. Vai ne?

+1
-3
Atbildēt

0

Janka, Janic 21.10.2010. 13.16

patiesiibu sakot es nobalsoju par vienotiibu , bet šis fakts tika no manis sleepts , ja buutu to ziaajis buutu stingri jaapadomaa pirms balsoju par šo sarakstu, mans kredo balsojot bija par to ka mazais mafiozi beidzot ieseediisies, šis jau ir tiirs spļaaviens ( Lgzdiņa sveicienu tad var uzskatiit par naivu žestu) uz tiem veeleetaajiem , kas riikoojaas un domaaja taapat…

+4
0
Atbildēt

0

TanteSidra 21.10.2010. 12.55

//
Likmes valdības veidošanai ir augstas, bet partijas principu uzmešanai – augstākas.
//
Nevajadzētu valodu papildinat ar krievu kriminālnoziedznieku žargonu.

+1
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.54

lab’, iešu ka PV radīt…:)

0
0
Atbildēt

0

dro 21.10.2010. 12.51

Es Bendrātei piedotu tikai vienā gadījumā, ja atklātos, ka Bendrāte ir zanE:)

+7
-2
Atbildēt

0

girts_gansons 21.10.2010. 12.43

Varbūt kāds zina vairāk.
Pie kā ir vienīgais trasta līguma eksemplārs? Kā kopija nonāca pie LL? Kāds būtu Kurzemes radio liktenis nepieņemot AL piedāvājumu? Vai un ko personīgi guva žurnāliste? Vai deputāte SB turpina darboties un ietekmēt KR? Kāpēc SC no piektdienas līdz pirmdienai mainīja vēlmi runāt par dalību valdībā?
Varbūt šie “skandāli” tiek veidoti ar mērķi mazināt, vai pat nepieļaut, Vienotības ietekmi valdībā?

+6
-4
Atbildēt

1

    Māris Diņģelis > girts_gansons 21.10.2010. 15.48

    Dokuments ir no Lemberga krimināllietas, tas ir pat nopublicēts Lapsas grāmatā par miljarda zagšanu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dancis4 21.10.2010. 12.19

Likmes valdības veidošanai ir augstas, bet partijas principu uzmešanai – augstākas.
__________

Izskatās, ka Dombrovskis raustās no Lemberga topošās koalīcijas stabilitātes dēļ. Taču, uzspļaujot Vienotības deklarētajiem principiem un kļūstot uzkrītoši manipulējamam piedevām, tiek pieviltas vēlētāju cerības, kuri balsoja par godīgu politiku.

+4
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.17

Man derdzas, ka šitādi LL var manipulēt ar “komjauniešiem”, kad viņam labpatīkas un uzskata to par savlaicigu…

+4
-4
Atbildēt

6

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.22

    markoni. TPJO JL atbalstītājus sauca par jēlīšiem un marsiešiem, bet Tu citādi domājošos par komjauniešiem:) Tā turpināt, uz priekšu pa TP norādīto ceļu uz saulaino tāli:)))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.34

    Ino,
    ar šito te Tu vari iet baidīt bērnus…:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.41

    markoni. Un tad es teikšu: draugs, kā Tu esi pārvērties.
    Ješčo krepče splotimsja vokrug rondnoi partiji vo glave s generaļnim sekretarjom ļubimoj Abolitiņoj!!!:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.51

    Ino,
    a kas vainas Āboltiņai?
    Esmu pamanījis, ka Tu viņā esi “ieķēries”, tāpat kā Krista Repšē…savulaik…:)
    aber Silva bija Atmodas laikā LR Kurzemes korespondente un mūsu frontiniekiem bija cieša sadarbība…es tādus cilvēkus “nekaru pie kauna staba” kā Jūs, “komjaunieši”…:):):)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.57

    markoni. Domā pats:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 21.10.2010. 22.05

    pa TP norādīto ceļu uz saulaino tāli:)))
    —————————————
    tikai Zilupe(reka Siņuha) priekšā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 21.10.2010. 12.04

Viss ir cilvēciski saprotams. Man pat žēl Bendrātes, kas karjeras dēļ upurēja morāles principus. Lai vai kas nebūtu bijis naudas devējs, trasta līguma teksts viennozīmīgi saka, ka naudas saņēmējs pārdod dvēseli velnam. Bija tas Lembergs vai nebija, bija tad cienījams vai nebija, nav svarīgi. Nu nevar normāli domājoša žurnāliste tā pārdoties. Nevar!
Tāpēc Bendrātei un Vienotībai ir tikai viens ceļš – Bendrātei ir jānoliek mandāts. Citādi Urbanoviča draudi par Biškeku nobālēs pret vēlētāju uzticības zaudēšanu.

TB neizturēja eksāmenu ar Jakrinu, tieši otrādi ar to parādīja, ka Batķas gars ir dzīvs – un zaudēja vēlēšanās VL. Vai Vienotība tagad izturēs pārbaudi? Vai tiešām arī viņi būs metami pār to pašu kārti?

+5
0
Atbildēt

1

    dro > Ieva 21.10.2010. 12.08

    Manuprāt pēdējais laiks atmest klana psiholoģiju, pretējā gadījumā no bedres neizrāpsimies, un Vienotība ātri aizies pa LC, TP iemīto taciņu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 21.10.2010. 11.50

Ja Bendrātes darījums būtu atklājies pirms 2.oktobra, vēlētāji varētu paši vērtēt, vai politiķe iederas ”Vienotības” komandā, bet tagad skaidra atbilde par to ir jādod ”Vienotībai”.
———
Man gan ir tikai viens jautājums Nellijai- Kāpēc netika darīts zināms pirms 2. oktobra?

+3
-3
Atbildēt

18

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 11.58

    markoni. Man gan ir tikai viens jautājums Nellijai- Kāpēc netika darīts zināms pirms 2. oktobra?
    _________________________
    Paanalizē sevi. Vai nepaliec līdzīgs taukmūļu apoloģētiem?:) Ieej pietiek.com tur izskaidrots, kādēļ tik vēlu šis fakts nonācis uzmanības centrā – trasta līgums bija publicēts LL Rokasgrāmatā, bet līgumā figurē Ērmane. Kad sākuši pētīt, kas vēl pieder Ērmanei, tad atklājies, ka tā ir Bendrāte.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.13

    Celjsh kaa vinji nonaaca liidz Bendraatei taads vareetu buut, bet laiki, laiki?:)))) sakritiibas – tieshi pirms mandaatu apstiprinaashanas un taada garaa. Baigi gruuti tam visam noticeet, nu vnk ~ cuucene~ kaut kaada:) , ja nebuutau taa dumjaa Lapsas pazinjojuma, ka vinjsh analizees politisko situaaciju un tikai tad izlems, vai rakstiit graamatu par Elerti, vai tomeer ne :) Nesajuuti liidzigu rokrakstu?
    Tikai nepaarproti – es Bendraati neaizstaavu, man buutiibaa vinalga, kas ar vinju notiek.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.15

    Tikai nevajag man te klārēt, ka LL nezināja, ka Ērmane ir Bendrāte…;)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.19

    riņķī apkārt. LL dumjš? Diez vai, domāju slimīgi alkst pēc popularitātes, iespējams arī naudas, bet tas ir tikai pieņēmums. Manuprāt nevajag akcentēt uzmanību uz publikācijas laiku vai mērķi, bet uz to, vai tas ir pārkāpums, vai nē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.20

    markoni. Nu un ja zināja, tad viss kārtībā?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.21

    Pajautājiet Lapsam, es neesmu viņš. Lapsa pats apgalvo, ka tikai tagad sapratis šo sakarību, jo Bendrātes uzvards līgumā bijis cits – Ērmane. Tā var būt un tā var arī nebūt. Protams, ka šobrīd situ1acija ir krietni piņķerīgāka – pirms vēlēšanām tas būtu jautājums par vienas deputātes attiecībām ar saviem vēlētājiem, tagad tas ir jautājums par visas Vienotības attiecībām ar saviem vēlētājiem un par savu mandātu skaitu utml.

    Bet īstenībā – kāda jēga te meklēt sazvērestības par publiskošanas laiku? Gaismā tas tagad ir nācis un Vienotībai ir jārīkojas. Punkts.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.29

    Ino – Lapsa nav dumjsh, meerkji – ceru, ka tikai taisiit troksni un kaut ko nopelniit. Veids – kaa vijsh to panaak – cuuciski. Kaut vai shis – gadiijums ar Bnedraati. Esmu paarliecinaats, ja tas info naak no vinja, tad vinjs to visu zinaaja krietni pirms veeleshanaam. Patiesiibaa vnjsh ljaava veeleetaajam muljkot sevi. Taa var riikoties tikai nelietis, kuram LV neizsaka neko. Tas man liekas shajaa situaacijaa tas svariigaakais. Cik tur Bendraate vainiiga, vai tas ir, jeb nav jaaveertee visas LV politikas kopainaa, to lai veertee Vienotibas PR specialist :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.32

    Nellija Ločmele -Jeega ir liela – laikam ir veerts saprast, kas ir pietiek.com?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.33

    r.a.
    Parakstos par 100%

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.38

    riņķī apkārt. Vai svarīgāk tomēr nav saprast ir pārkāpums vai nav? Es agrāk lasīju arī Čas, jo tur brīžiem parādījās informācija, kuru Diena gribēja noklusēt. Fakts, kurš nav zināms, neeksistē:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.49

    Protams, ir jeega saprast – ir vai nav paarkaapuma un, cik liels tas ir, tas jau arii viss notiks.
    Bet tik pat svariigs ir fakts, ka kaut kaads tips ar nez kur sadabuutu info meerkjtiecigi saak – manaa skatiijumaa, graut naakoshaas koalicijas pozicijas.
    Tikai nepaarproti mani. Es nesaku, ka vajag ko sleept, bet jebkuru informaaciju var izmantot dazhaadi, dazhaadiem meerkjiem. Var to izmantot LV labaa un var to pashu info veerst pret LV

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 21.10.2010. 12.55

    riņķī apkārt. Nesatraucies, man par Tavu ētikas izpratni nav ne mazāko šaubu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Pauls Puķītis 21.10.2010. 13.25

    Nellij, da beidz… :) Būtu kādreiz Dienas vai IR cilvēki uz Kuldīgu, no kurienes Bendrāte ilgi strādāja: tur nevienam jau tikpat padsmit gadus nebija noslēpums, ka Silva Kurzemes rādžiņu par Hūtiņa naudu ar Laiviņam-Laiveniekam līdzīgā agresīvā stila juridiskajiem tekstiem līgumā! Vienīgi pilsētas jampampiņiem no Rīgas, ziņas lasot, rādās, ka Venstpils no Kuldīgas tālu, a patiesībā 40 — 50 minūtes un 59 km.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 21.10.2010. 14.46

    …..Nellij!….truukst tomeer konsekvences….OK…saaksim mekleet, kursh pirms padsmit gadiem…veel nebuudams deputaats… gaajis kaiminju daarzaa aabolus zagt?….paarbaudiism iespeejamos partijas biedru kandidaatus uz melu detektora?….vai shobriid notikums ir tik spilgts, taapeec, ka saistiits ar Lemberga vaardu….vai tam buutu taada rezonanse, ja tas buutu Kalninjsh, Kruuminjsh, Lapinjsh?….varam gaidiit Vienotiibas reakciju ar nosodiijuma paushanu….bet Vienotiibas giljotineeshanai iista pamata nav….un mees varam runaat tikai par Bendraates moraales un godpraatibas esamiibu vai neesamiibu….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.44

    Par kādiem āboliem ir runa no sveša dārza? Te taču ir līgums ar ārprātīgāk saistībām, kuras Bendrāte ir uzņēmusies un tā kā pati skaidro, ka šī summa ir bijis vien tāds kaķa šķaudījiens, tad vispār nav skaidrs, kāpēc viņa ir šajā purvā bridusi iekšā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 21.10.2010. 15.56

    …logiski…nosodiisim Bendraati…riikojusies mulkiigi, bet vislielaako akmeni velt Vienotiibas virzienaa…vai nav nedaudz paarspiileti?…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 21.10.2010. 22.00

    līgumā figurē Ērmane. Kad sākuši pētīt, kas vēl pieder Ērmanei, tad atklājies, ka tā ir Bendrāte.
    ————————————————–
    Tātad – biežāk jāmaina kļičkas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    hinanska > Pauls Puķītis 21.10.2010. 22.56

    Bet īstenībā – kāda jēga te meklēt sazvērestības par publiskošanas laiku? Gaismā tas tagad ir nācis un Vienotībai ir jārīkojas. Punkts.
    ————————-
    Štrunts par bitēm, ka tik medus? Atrast tik cilvēku – pantu piemeklēsim? Ikkatram ir roka jāpieliek, lai lielais darbs uz priekšu tiek? Cieti!

    Vai tomēr saprātīgiem žurnālistiem no saprātīga izdevuma, tomēr visā notikušajā jēgu pameklēt nevajadzēja?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 21.10.2010. 11.44

Ja Bendrātes darījums būtu atklājies pirms 2.oktobra, vēlētāji varētu paši vērtēt, vai politiķe iederas ”Vienotības” komandā, bet tagad skaidra atbilde par to ir jādod ”Vienotībai”. Likmes valdības veidošanai ir augstas, bet partijas principu uzmešanai – augstākas. +++
tas ir tas – par ko es pajautaaju vakar – kas ir ~pietiek.com ~ un kaadi ir vinju meerkji? Jo tureet info, gaidiit, lai kaadu ieveel un tad meeginaat vaajinaat visu apvieniibu, tas ir vai nu leets triks, kaa piesaistiit sev uzmaniibu, jeb tam visam ir nopietnaaki pamati.
JL valde tachu lems par Bendrati, bet, vai ir kaads politisks speeks LV, kursh – shaadi, vai citaadi nav bijis saistiits ar Lembergu? Benrates vaina ir tur, ka vinja par sho liigumu nokluseeja, staajoties JL

+4
-2
Atbildēt

1

    Pauls Puķītis > buchamona 21.10.2010. 12.07

    Benrates vaina ir tur, ka vinja par sho liigumu nokluseeja, staajoties JL
    —–
    Nevaru uzķert īsti to Bendrātes vainu? Vai nepateiksiet kāds priekšā? Noklusēja deklarācijā vai kā citādi? Ja es stātos kādā partijā, es arī neklārēru visiem savus biznesa līgumus, ja par to nebūtu tiešs jautājums…. Toč, nesaprotu, kur suns aprakts? Tas , ka tas ir Lembergs, ar to ir par maz…izskanēja jau pat minējums, ka pats Hūte te vērpj intrigas… brīžam man liekas kā Staļina laikos… no “augšas”” uzdod viedokli un “apakšas” sajūsmā plēš traukus…bet- ja tas tiešām ir tā, tad “augšām” pa to “spico purnu”…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 21.10.2010. 11.34

Ino & Opi!

2. Opis555! Lemberga sakarā vajadzētu atsevišku likumu, kā savulaik Ādamsonam utml. sologadījumiem. Lembergam — nacionālo izlīgumu ar Latvijas valsti. Sarmītes Ēlertes Diena pirmo pretLemberga publikāciju palaida 1995. gada septembrī! Lembergs visus šo laiku kacina i Ēlerti, i visus citus viņa ķērājus, — sarēķini tāmi, cik “nozadzis” Lembergs, cik ķeršanā iztērējusi valsts kaut pēdējos 10 gados un atrodi kādu labumu no kopējiem tēriņiem, ja arī GalertLāčuks tagad bez Lemberga pat valdību nevar sariktēt! Un ko pa šo laiku ir saražojuši valstij nopelnījuši visi Lemberga izmantotāji savās karjerās?!

+3
-4
Atbildēt

0

piziks 21.10.2010. 11.34

Ino & Opi!
1. Ino! Tieši tā = par Lembergu, kurš nav aizbēdzis un netaisās mukt, un pēc kura paliek sakopta pilsēta! Atškirībā no Šķeles, kurš dzīvo juridiski īrētos Mākoņos un pirms Mākoņiem pat Ulbroku nesakopa. Es neironizēju par Lembergu, bet par Vienotības/JL liekulību un divkosību, izliekoties karojam ar Lembergu, kuru Vienotībai vajadzētu elektorāta paplašināšanas un turēšanas populisma dēļ izdomāt, ja Lemberga nebūtu. Silva Bendrāte ir vienīgi šobrīdējais ironijas iegansts, operatīvais.

+3
-2
Atbildēt

0

edgars_linarts 21.10.2010. 11.31

Padomnieku algu celšana nav mazāks Dombrovska un “Vienotības” spļāviens akā.

+4
-3
Atbildēt

0

mxblack 21.10.2010. 11.18

Arī es domāju ka Bendrātei nebūtu vietas ne jaunajā Saeimā, ne “Vienotībā” vispār. Viskumjakais ir tas, ka viņa joprojām uzskata savu rīcību par pareizu un cienījamu. Tādiem nav vietas valsts pārvaldē. Viņu ir jāpatriec no visām tām institūcijām, citādi tas būs turpinājums vecajam valsts pārvaldes stilam. Bet varbūt “Vienotība” arī dancos pēc Lemberga stabules? Pietiek ka to dara ZZS. “Vienotības” vēlētaji tā nedomā, kā domā ZZS vēlētāji. Tad viņi būtu balsojuši par Lenbergu un sakopto Ventspili.

+38
-2
Atbildēt

0

piziks 21.10.2010. 10.54

Kur IR analīze par JL/Vienotības psiholoģisko izpratni termina “ZIEDOJUMS” sakarā?

Repše iznāca tautas saulītē ar “ziedojuma” izubagošanu. Bendrāte iebrauca saulītē ar Viltīgā Hūtenieka sīk-“ziedojumu” trasta līguma formā.
Pērnruden kāds JL/Vienotības reketiera/inkasatora/”ziedojumu” vācēja mutantiskais karjerists izsita “ZIEDOJUMU” no akciju sabiedrības Latvijas Valsts meži. It kā legālu “ziedojumu”, — iepriekš, citu politiķu, kaut konkurentu jau izmantota likuma piesegā. Ls 140 000 latu! Ne Jaunajam Laikam, pat ne Vienotībai! VEF basketbumbātājiem. Likums gan prasīja finansu ministra Repšes parakstu lielās griešanas apogejā?! Kur problēma?! Repšem ar parakstu nekādu problēmu! Un Dombrovskim ar izlikšanos to visu neredzam?! Tāpat.
Un kas par to, ka gadu iepriekš no LVM četrreiz mazāku ziedojumu ņēma TP Ata Slaktera dēla Uvja ātrumlaivu blicei!
Pirms vēlēšanām arī IR dream-team šai jomā bija skārusi amnēzija. Vai ne?

+1
-6
Atbildēt

1

    dro > piziks 21.10.2010. 11.02

    Optiskais Tēmeklis. Tev ubags liekas bīstamāks par laupītāju? Nenoliegšu minētos faktus, bet tie uz Lemberga, Šķēles, Šlesera, K&K fona ir pupu mizas, un ja no Lemberga tomēr paliek sakopta pilsēta, tad no pārējiem četriem tikai drupas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

dro 21.10.2010. 10.40

Cienītās Vienotības dāmas varētu sacensties Ginesa rekorda uzstādīšanā, kura vairāk iespļaus Vienotības akā:)

+6
0
Atbildēt

2

    itommy_ > dro 21.10.2010. 10.55

    Tu šeit domā visas trīs Vienotības sastāvdaļas vai tikai dažas no tām?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.10.2010. 10.56

    Andrejs Zviedris. Visas, ja Pabriku uzskata par dāmu:)):))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

lismanis 21.10.2010. 10.18

manuprāt, lieta ir skaidra kā diena – ja cienītā deputāte pati nenoliks mandātu, tad JL ir viņu jāizslēdz no partijas.

+8
0
Atbildēt

2

    piziks > lismanis 21.10.2010. 10.47

    Nu paga-paga! Nu būtu laiks KNAB vienības uznācienam Jutas Strīķes vadībā! Nē-nē-nē, — tika ne Vilnīti, viņš oranžs un politriebīgs Vienotībai jau senzināmi, te vajag Strīķi, lai Vienotībai būtu iespēja teikt, ka viena taisnība viens likums visiem un izmantot gadījumu apgāzt baumas par JS simpātijām pret Vienotību kā JL secīgo klonu/mutantu. Un varbūt tiešām juridiski viss ir korekti un neviena panta, kas apsūdzībai derīgs? Kur slavenā taisnības cīnītāja Čigāne? Gan jau abas ar Kārkliņu no Šlesera kacināšanas Stacijas laukumā atgriezīsies, — vai ne?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    kenzoo > lismanis 21.10.2010. 14.37

    Nu 2K ar papīriem un pirms n gadiem ir sīkums. Pat, ja ieskaita netiešu Lembja “palīdzību”, tad tā tik un tā SB gadījumā nav vērtējama augstāk par dažiem desmitiem K ( no šobrīd publicētās info). Ja JL praksē būtu viņu postulētie godīguma kritēriji, tad LM jau sen būtu bijis jābūt gabalā, nevis atkal ministrei. Tas ir laika jautājums. Gan Lapsa&co aizraksies līdz pavisam nesenām lielām Lembja stipendijām, kas ietekmēja konkrētu, plašākai sabiedrībai it kā maznozīmīgu lēmumu. Bet nu jau Lembieši arī gudrāki – caur banku ni, ni :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 21.10.2010. 10.13

Mani vairāk interesē citi jautājumi. Vai partijas biedri zināja par šādu faktu? Ko par šādu darījumu domā Sarmīte un Lolita, kas arī ir ievēlētas reizē ar SB un kas ir zvērīgas (no vārda “zvērot”) Lemberga oponentes? Kāpēc šī ziņa parādījās tagad? No kurienes? Kādā sakarā?
Man neviens neiestāstīs, ka 13 gadus par pasākumu zināja divi tēli – S&A…
Domāju, ka ir ļoti savdabīgi: Lembergam izteikti opozicionārā partijā darbojas viņa sponsorēti cilvēki un neviens ne to zina, ne satraucas…

+29
-5
Atbildēt

5

    ilmisimo > Uldis Šneiders 21.10.2010. 10.58

    zvērīgas (no vārda “zvērot”) Lemberga oponentes?
    —————————————-
    un no vārda “sazvēruostība”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Uldis Šneiders 21.10.2010. 11.31

    Pilnīgi piekrītu, mani arī interesē Vienotības jauno spēlētāju viedoklis, tas ir sava veida lakmuss arī viņu personīgajiem principiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 21.10.2010. 12.10

    Paldies, Nellij! Mani politikā interesē marināde, ne gurķi. Jo – galu galā – viss pēdējo gadu politiskais sviests ir ar baigo termiņu… Kas skaidri parāda vienu: Fakti ir, fakti ir nepatīkami un pat baisi, bet tos tur kopā ar gurķiem… Jo – varbūt noderēs! TAS, ka lietas vajag atrisināt tūlīt vai vismaz paskaidrot… Sarmīte kritizē Aivaru, Aivars rēc uz Vairu, Krišjānis debatē par tiesiskumu, bet savās interesēs lielākoties visi rīkojas vienādi. Lūk, kur ir īstā Vienotība!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Uldis Šneiders 21.10.2010. 17.48

    Nellija Ločmele. Vai tad Vienotības jauno “principi” vēl nav noskaidroti, vērojot koalīcijas veidošanu?:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > Uldis Šneiders 21.10.2010. 18.02

    sašķelt Vienotību – ar’ diezkasnav

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 21.10.2010. 10.13

Autores raksts ir par svarīgu tēmu, bet latvietim drīz vairs neko pa prātam nevarēs ne uzraksīt, ne izdarīt. Tomēr! Vai tad šis ir vienīgais gadījums, kad Vienotība nerīkojas ētiski? Kā ar Vienotības solījumu saglabāt veco koalīciju? Vai ētiski būs palielināt nodokļus, vai cirpt pensijas, ja nav “pabeigta” valsts pārvaldes strukturālā reforma, ja nekas netiek darīts ēnu ekonomikas apkarošanai, ja neskaita mikroskopiskus panākumus kontrbandas apkarošanā. Ja Dombrovskis tiešām nezina /par ko es ļoti šaubos/, kuri uzņēmēji vai uzņēmumi nemaksā nodokļus, kā to elementāri var atklāt, neizejot no kabineta, lai piezvana man:))))
Viņķelis stāstīja, ka pēc vēlēšanām pirmām kārtām tiks sadalīta nauda nozarēm un tikai pēc tam tikšot dalīti portfeļi ministriem…Pirmo reizi mūžā teikšu: Kā var nesolīt!:))

+14
-4
Atbildēt

4

    lailabidzane > dro 21.10.2010. 10.24

    .
    Atreferēšanas mānija…
    Un redaktore tajā nav vientuļa. Palasu komentāru, un atsvaidzinu atmiņā vakardienas domburšova tekstus. ;)))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.10.2010. 10.34

    varbūt ka tā. Atreferēts? Jā, tikai jautājums, kurš pirmais sāka par to runāt,es vai Egle? Jau gadiem esmu rakstījis internetā, cik viegli var Lursoftā konstatēt, kurš maksā nodokļus pilnā apmērā, kurš nē.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 21.10.2010. 10.39

    .
    Precīzi! ;)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 21.10.2010. 10.50

    Atkārtošana = zināšanu māte!
    Ņemot vērā Vienotības politliekulības un līdzšineji uzvarošās divkosības ilgo vēsturi, ar mantrām par JēLīšu vienotības ziedojumiem katram vēlētājam turpmāko gadu vajadzētu mosties, krist un celties.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

mary75 21.10.2010. 10.09

Autores viedoklim nav ko piebilst.
ētikas standarti vai nu ir, vai nu nav, nevar tos deklarēt, un, tai pat laikā, “pievērt acis”, kad tas attiecas uz “savējiem”.
Un te nav vajadzīgi nekādi pētījumi, pats šis līgums ir kliedzošs jebkuru žurnalistikas un godīgas politikas standartu pārkāpums.
V reakcija ir stipri nožēlojama, Beindrates reakcija vienkārši smieklīga.
Ja V turpinās tādā garā, ātri vien “sasniegs” PLL popularitāti.

+46
-4
Atbildēt

1

    piziks > mary75 21.10.2010. 10.18

    Dzeri, paprasi zinātājiem un Āboltiņai pašai, kādēļ laikos, kad Tieslietu ministre bija Rudā Dejotāja, visam MK sastāvam ar muļķīgi visoranžāko Kalvīti priekšgalā bija jāglābj Ieslodzījumu pārvaldes veco profesionāli Vitoldu Zaharu, kurš bija saorganizējis cienījami labu lietu: Ilģuciema cietuma sievišķu vešanu darbā pie brētliņu pakošanas uz Melnsilu. Zahara k-gs to bija izdarījis bez Ābotiņas akcepta un JL politiskās reklamēšanas! Kurš nezināja, kam un kādēļ taisnība?
    PLL likteni Vienotība jau sen ir nopelnījusi, Vienotības šķietamo pozitīvismu uztur vienīgi nekritisko prātu vēlme pēc kaut kā laba, balta un pūkaina — par spīti faktiem, pierādījumiem un leģendām, ko vērts zibenīgi pārbaudīt.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 21.10.2010. 09.55

Vai kāds ir pētījis par lēmumiem, ko Silva Bendrāte ir atbalstījusi un virzījusi? Kādi tie ir bijuši? Ja sabiedrībai kaitnieciski, tad jāsaņem “sods”, ja nē – tad, šādi šķetinot shēmas, mēs varētu nonākt pie secinājuma, ka ļoti daudzi Latvijas uzņēmumu attīstību finansē piem. Kargins un Krasovickis, kura depozītus izmanto, lai izsniegtu kredītus Latvijas uzņēmumiem. Un tad?

+5
-6
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > Una Grinberga 21.10.2010. 10.23

    Kā tad to sauc? Piem., Nasings ir mana novada polijas šefs. Skatos, šamam vecs auto – še Nasing jaunu vāģi; gribi māju celt?- palīdzu sadabūt pāris simt tk aizdevumu. Nasings saeimā. Kas tur briesmīgs? Kaimiņu būšana.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 21.10.2010. 09.54

Nellij! Nu kāda uzticība Vienotībai kā modificētam Jaunajam Laikam? Partiju un atsevišķu politiķu finansēšanas vajadzība/prasts naudasbads kā rēgs klīst pa Eiropas daļu Latvijā jau kopš laikiem pirms 1990. gada 4. maija. Silva Bendrāte ne ar ko nav sliktāka, ne labāka par Einaru Repši, kurš tam pašam Jaunajam Laikam, savas karadraudzes pavadīts, no Ventspils gādāja naudu ar pusoficiālu līgumu — tai pašā laikā, kad JL orāli/verbāli visapkārt redzēja vienīgi nīdējamus naidniekus un uzvaramus oligarhus: par Šķeli naidīgi runāja, no Lemberga pats kasēja. JL/Vienotības divkosība Tev jaunums?! Nu, neizliecies, lūdzu.

+2
-11
Atbildēt

0

gunasniedzina 21.10.2010. 09.53

“spļāviens paliek spļāviens” – !
+100

0
-2
Atbildēt

1

    piziks > gunasniedzina 21.10.2010. 10.07

    Tieši tā.
    Kur IR analīze par JL/Vienotības psiholoģisko izpratni termina “ZIEDOJUMS” sakarā? Repše iznāca tautas saulītē ar “ziedojuma” izubagošanu. Bendrāte iebrauca saulītē ar Viltīgā Hūtenieka sīk-“ziedojumu” trasta līguma formā.
    Pērnruden kāds JL/Vienotības reketiera/inkasatora/”ziedojumu” vācēja mutantiskais karjerists izsita “ZIEDOJUMU” no akciju sabiedrības Latvijas Valsts meži. It kā legālu “ziedojumu”, — iepriekš, citu politiķu, kaut konkurentu jau izmantota likuma piesegā. Ls 140 000 latu! Ne Jaunajam Laikam, pat ne Vienotībai! VEF basketbumbātājiem. Likums gan prasīja finansu ministra Repšes parakstu lielās griešanas apogejā?! Kur problēma?! Repšem ar parakstu nekādu problēmu! Un Dombrovskim ar izlikšanos to visu neredzam?! Tāpat.
    Un kas par to, ka gadu iepriekš no LVM četrreiz mazāku ziedojumu ņēma TP Ata Slaktera dēla Uvja ātrumlaivu blicei!
    Pirms vēlēšanām arī IR dream-team šai jomā bija skārusi amnēzija. Vai ne?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

itommy_ 21.10.2010. 09.53

OK, Nellijas doma ir saprotama. Loģiski. Bet šādu un līdzīgu skeletiņu mūsu sabiedrības locekļu skapjos ir tūkstošiem. Gandrīz ikvienam, ja labi pameklē. Medijiem pietiktu desmit gadiem ko aprakstīt, aizpildīt vietu slejās un laukumos. Ja rēķina pēc izcenojumiem no apjoma, tad saprotami. Bet ja skatās pēc sabiedrības ilgtermiņa interesēm, tad rodas jautājums – cik ilgi vēl gānīsimies un kompromitēsimies? Kad beidzot nāks viens pravietis un sāks veidot jaunu latviskās sabiedrības modeli? Nevar visu laiku tikai un vienīgi “attīrīties”, ķerot blusas visapkārt, ja netiek radīts pamats jaunai attīstībai. Ir vajadzīga jauna tipa ideoloģija latviskajai identitātei modernajos apstākļos – jāmeklē vienojošais un jādomā, kurp virzīties un kāpēc. Šobrīd vēl nav šāda pravieša. Un nav domas – ne prātā, ne uz papīra.

+4
-15
Atbildēt

7

    piziks > itommy_ 21.10.2010. 09.57

    Andrej, ari politika ir darbs, kas rada produktus. Katra produkta ražošanai ir savas pašizmaksas. Ja politikā iet cilvēki, kam ir pašu pelnīta nauda — kā civilizētos apvidos, tā ir viena demokrātija, ja iet lecīgi nabagi nevesela vai mazvesela nekauņas vadībā, tā ir LR demokrātija kopš Jaunā Laika dzimšanas.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    gunasniedzina > itommy_ 21.10.2010. 09.57

    Tīrīt zobus vajag katru dienu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > itommy_ 21.10.2010. 10.15

    Andrej, kāpēc gan Tev nebūt šim pravietim, par kuru Tu runā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 21.10.2010. 10.43

    Katru reizi, kad lasu Aivara Ozoliņa esejas, man acu priekšā nostājas 7. tramvaja galapunkts pie Doles Ķengaragā. Tur ir tāds aplis, kur ragainais sastāvs met riņķi, lai apgrieztos braucienam atpakaļ uz centru. Ir agra vasara, idille, Daugavmalā lakstīgala pogo. Skaists tramvajs, nomazgāts un tīrs. Bet vai nu pārmija iesprūdusi, vai vadītājs pillā – tramvajs pa apli vien, pa apli vien.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 21.10.2010. 12.33

    …Andrej…redz’ samaitaaji Nelliju!….tagad pat vina paarneemusi Tavu miilvaardinu – lurbosanaas….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 21.10.2010. 12.45

    Cerams, ka Nellija pati tagad neļurbosies – ja sākusi taisnības kampaņu pret neganto žurnālisti, (un pilnīgi pamatoti), tad arī pabeigs, līdz kundze būs ārā kā korķis. Savulaik viena Zviedrijas avīze esot sākusi ņemties ap kādu krievu spiegu (neatceros – Neilands vai Ķezbers) un prasījusi valdībai viņu patriekt prom no valsts. Valdība nereaģēja. Tad avīze sāka katru dienu drukāt lielu atgādinājumu VIŅŠ VĒL IR ŠEIT, līdz valdības pacietības mērs bija pilns un biedru izraidīja.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    griezējs > itommy_ 21.10.2010. 14.47

    Šeit jūs kļūdaties,politikA jāiet cilvēkiem kuri ar sirdi un dvēseli ir Latvijas patrioti,tIri no visādām biznesa mahinācijām.MazAk arI muldiet par tiem nabagiem.Neaizmirstiet,ka nabadzīgie pilsoņi ir godīgāki par tiem gnīdām bagātniekiem,kuri savu bagātību sagrābuši zogot un apkrāpjot mūs,tos pašus nabagus.Ņemiet piemēru kaut vai no Dombrovska,kas tad viņu spiež darīt to ko viņš nevēlas?Tādi,kuru uzskati ir tādi paši kā jums.Neuzspiediet savus uzskatus citiem.Tādu kā jūs ir maz,sazagāties?,tad vismaz nezīmējaties.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

lailabidzane 21.10.2010. 09.52

.
Cien. autore!

Nepretendējot uz kādām pirmtiesībām, atļaušos atzīmēt, ka Jūsu analītiskais gabals nāk stipri vēlu. ir.lv komentētāji šo tēmu “gremoja” jau vakar. Tas pirmkārt.
Otrkārt. Atļaujiet nenoticēt tēzei par “vajadzēja pirms”. Jūsu diriğētais #ir, visticamāk, PIRMS būtu reağējis pavisam slābani un formāli, ja būtu reağējis vispār.

Bet visādi citādi – ir OK, gan jau Jūs nebūsiet pati pēdējā, kura “analītiski apskata gadījumu”. ;))

+6
-16
Atbildēt

2

    lailabidzane > lailabidzane 21.10.2010. 10.20

    .
    Ja nu paskatāmies uz #ir, šajā gadījumā redaktores, pausto, un darām to lietu attīstības kontekstā, TAD:
    * V, kā vienots “objekts” savu ir paveicis. “Moris” var iet;
    * nu #ir var precizēt saskanīgās intereses, un kā jau labi zināms, kādu gremdējot, kāds cits vismaz izskatīsies vitāli dzīvelīgāks. V taču sastāv no daļām, vai ne cien. redaktore?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    griezējs > lailabidzane 21.10.2010. 14.33

    Ziniet ko viņa teica Lembergam?Aivariņ,es būšu tavs klēpja sunītis,riešu pēc tavas pavēles,stāvēšu uz pakaļkājām un darīšu visu,visu ko tu liksi.Es taču esmu tava KLĒPJA kucīte.ViltIgs gan ir,tas žīdelis,re cik gadu uz priekšu ir izkombinējis.Ja Dombrovskis(Vienotība)neizsvilpos viņu ārā,tad viņi nav nekā vērti,tādi paši gnīdas kā PLL,SC un ZZS.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro > dro 21.10.2010. 12.48

Nesaproti vai negribi saprast?:) Vari uzrādīt kādu summu, kura nebija deklarēta?:)

+7
-2
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ > ﮎandijs Be1t1kﮎ 21.10.2010. 15.23

Nē, runa ir par ziedojumiem Repšem, kurus Tu pielīdzini Bendrātes gadījumam. Bendrāte šoreiz ir arī upuris, bet likumu nezināšana? neatbrīvo no atbildības. Šobrīd tie gan vairāk izskatās pēc ētikas, ne kriminālpārkāpumiem.

+3
0
Atbildēt

0

cii sprīdža students > cii sprīdža students 21.10.2010. 15.47

Tu parādi vispirms līgumu, kuru Repše būtu parakstījis, ka strādās “tikai un vienīgi Lemberga interesēs”.

+9
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam