LRA aicina izvērtēt LTV lietderību reklāmas tirgū
41Saistītie raksti
Mentors /
7. aprīlis
Dalos pieredzē: kā skolēnu mācību uzņēmumu pacelt nākamajā līmenī?
Aktuāli /
24. februāris
Visā Latvijā skan Ukrainas valsts himna
Izziņa /
4. februāris
Tīmekļa kolektīvi
Viedoklis /
3. janvāris
Vai 2024.gadā influenceru izmaksas samazināsies mākslīgā intelekta sniegto iespēju dēļ?
Komentāri (41)
janisvinodis 21.10.2010. 10.33
– Dolāram. Diemžēl šo plānu var īstenot ieviešot abonentmaksu, kas būtu ļoti nepopulārs variants.
0
girts_gansons 21.10.2010. 10.18
… lai sabiedriskie mediji nedublētu komersantu funkcijas un nekropļotu tirgu
———-
Kādas tad ir komersantu funkcijas, kuras “nedrīkst” pildīt sabiedriskie mediji? Vai ekskluzīvas tiesības gūt peļņu?
0
daina_tabuna 21.10.2010. 09.28
1) LTV pietiek ar vienu kanālu. Vienu KVALITATĪVU kanālu, kas kā reize sanāktu abus esošos apvienojot.
2) Tam kanālam vajadzētu spēt izvilkt bez reklāmām.
3) Bezmaksas paketē obligāti jābūt ne tikai LTV, bet arī reģionālajām televīzijām (pat ja tās dala raidlaiku kopā ar LZK). LNT un TV3 tur var droši nelikt- mazturīgie iedzīvotāji var iztikt (un būtu pat vēlams, ka iztiek un ne tikai mazturīgie) bez idiotiskām meksikāņu un krievu ziepju operām un vēl idiotiskākiem TV šoviem, kas pēdējos gados saradušies un piesārņo ēteru.
0