Ušakovs: SC piedalīsies valdībā, ja neizvirza nosacījumus

213

Komentāri (213)

kdaljajev 17.11.2010. 12.00

Daudziem tas nepatīk,bet nevar lielu daļu Latvijas iedzīvotāju ignorēt.Visi esam totalitāra režīma upuri.Jāmēģina atrast kopsaucējs kas vienotu.Savādāk mēs ilgi strīdēsimies,bet jēgas nekādas nebūs.

0
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 19.10.2010. 00.01

ARTs, andza… Es arī nezinu. Jā ar krievisko “Dienu” un LTV ziņām nesanāca. Un laikam nekas līdzīgs arī nesanāks. Bet, man liekas, ka latvieši šeit arī neko neizdarīs; tas jādara krieviem pašiem. nu neticu, ka Loskutovs ir vienīgais un “čupojas” tikai ar latviešiem. gan jau viņam ir domubiedri no tautiešiem. Tad lūk viņam un viņa domubiedriem ir jāveido, varbūt sākumā “sīkpartija”, kas, ja ne vairāk, tad vismaz izfiltrēs SC elektorātu. un tad jau redzēs… Atkārtoju – latvieši to izdarīt nevar. Principā vēršu uzmanību uz to, kas visiem labi zināms – partijas tiek veidotas ne pēc programmām, bet pēc nacionālās piederības.

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 18.10.2010. 18.57

Ušakovs: SC piedalīsies valdībā, ja neizvirza nosacījumus
——————————————————–
es ar apņemoties piedalīties satiksmē, ja neprasīs autovadītāja tiesības.
Un-vissbuslabi!

Zirgu tramvaja pieturā viens gordovojs teica, ka Ušakovs mainīšuot uzvārdu.

Suvorovs būšuot.

+5
0
Atbildēt

0

qxamo 18.10.2010. 18.27

Izklausās, ka SC uzstāda savus nosacījumus…

+1
0
Atbildēt

0

dro 18.10.2010. 18.05

Bug Ors. Nav labi, vajadzēja atzīt, ka kļūdījies:)

+2
-1
Atbildēt

3

    photocom > dro 18.10.2010. 18.07

    :)))
    bet zini tēja jau sen dziest un kafija
    meitenes galdu sen saklājušas
    zini kur meklēt
    ja apnīk zem ambrazūras mesties !!!
    :)))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 18.15

    Bug Ors. Ar Tevi viss skaidrs – tavs karogs meiteņu brunči:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 18.19

    …tik pasaki vēl…kas slikts!??… :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2010. 16.35

Vēl nekas nav beidzies: Pirmdien V. Dombrovskis par dalību plašajā koalīcijā gaida atbildes no VL-TB/LNNK un Saskaņas centra, kurš jau ir piekritis sarunām. Par jauno situāciju pirmdien lems arī Zaļo un Zemnieku savienība, kā arī Vienotības dalīborganizācijas. PS valde ir plānojusi uzklausīt V. Dombrovska argumentus, kāpēc ir nepieciešams veidot tik plašu koalīciju, ja esošajai ir 63 balsis Saeimā. «Daļa argumentu, ar kuriem Valdis Dombrovskis mūs Vienotības valdē pārliecināja, nav iestājušies,» teica Ģ.V.Kristovskis, neatklājot, ko ar to domājis. /no Dienas/

+1
0
Atbildēt

14

    garausiitis > dro 18.10.2010. 16.43

    Tur viss vēl 10 reizes var mainīties. Kā Tev labpatiktos piemēram pieminētais Kristovskis kā Ekonomikas ministrs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 16.50

    Ne kā:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 16.52

    klusais. Varētu iedomāties Kristovski iekslietās, lai gan pieredze ar šo posteni bēdīga, bet vairāk man viņam diemžēl nav ko piedāvāt:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 18.10.2010. 16.54

    Vienkārši bija tāds info panesies,ka šamais labprāt vēlētos būt par ekonomikas ministru…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 18.10.2010. 17.04

    To fruktu vajadzēja paraut
    uz sboriem tagad
    un patrenkāt pa Ādažiem
    pēc tam iektraut bruņutransportieŗī un prom pāri dīķiem
    lai āmīšu nacgavarde pāraudzina
    :))

    un tās trīs vecenes piekabē – līdz
    :)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.08

    Tad jau sūti visu PS, jo PS atbalsta trejmeitiņu paziņojumu. Es arī:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 17.13

    Kur tu lietussargu grupu liki? Arī atbalsta?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 18.10.2010. 17.17

    Jā pret Pisietis esu
    neslēpšu
    kas uzmeta vienreiz – spēj vēl un vēl !!

    To nackarogu tagad ravis ar puikām pacels
    un cauri tā balle
    ģirtsvaldis – off

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 18.10.2010. 17.23

    Vot tas ir jautājiens liels
    zanEi jau kuro dienu čigāne ne bē ne mē savā blogā
    populāri tā i nevar domu noformulēt
    nomaskējušās domāt kur dūmu aizsegā sēž
    kamēr manervri notiek kā partizānes klusē
    :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.31

    betijacelmale. Aizrādījums vietā:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.33

    Bug Ors. Kāda uzmešana? PS saeimā vienmēr atbalstījusi JL. JL gan uzmeta Repši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 18.10.2010. 17.47

    Nelocīšu pirkstus cik partejām pāri gājis
    kristovskis un tās dāmas
    raz
    divi
    izmeta cik dzirdēju ieroču nesēju
    tas tagad sola iekš televizora priekšlaiku vēlēšanas
    domāt skuju tagad
    pēc lāčuka gājiena
    centr saglasij ļooti neērtā situācijā
    vēl klusē
    re kā vējonis jau piekrīt
    bilde augšā
    jāseko televizorā šovakar
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.54

    Bug Ors. Nelocīšu pirkstus cik partejām pāri gājis
    kristovskis un tās dāmas
    ________________________
    Vai tad Kristovskis izdarīja nepareizi, sašķeļot TB? Nu bet paloci pirkstus par dāmām! Viens, kur ir divi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 18.10.2010. 18.00

    Solīja ja kas būs – divi !
    jāpiekrīt vien
    markoni
    dāmām sagribējās savu frakciju ar visiem pribambasiem
    garām – kasei
    :))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Mareks Klavins 18.10.2010. 15.33

Nāksies vien norīt to krupi – dāvināt Lembergam dzīvību ar visiem sagrābtajiem miljoniem. Ja paraugamies pragmatiski, tad šī nodeva nav nemaz tik nesamērīga salīdzinot ar PVF miljardiem, bet atkāpe no tiesiskajiem principiem iespējams glābj Latvijas neatkarību. Un Urbanovičs ar saviem vēlētājiem lai sēž un izglītojās tālāk, pagaidām līdz lojālam centram tur vēl tālu.

+3
0
Atbildēt

0

dro 18.10.2010. 15.31

Bet. Jūtu līdz Tavai cīņai ar vējdzirnavām:) Man tas ļoti atgādina Atmodu, kad aicināju kuldīdzniekus balsot par Repši! Nē, atbalstīšot Ķezberi, jo tas pārstāv gaišos spēkus, bet Repše esot puišelis, kas lecis acīs pašam Gorbunovam, kurš labak saprotot lielo politiku. Ko tur runāt par politisko loģiku, ka pietiek kašķi pašā Vienotība, lai atļautos vēl iekļaut Kononova, Rubika un Putina domu biedrus. Neesi dzirdējusi, vai pēc Ušakova un Urbanoviča “izģērbšanas” šiem nav jau piemeties plaušu karsonis? Varbūt krievu elektorāts tos jau nolinčojis par okupācijas noliegšanu?:)

+2
0
Atbildēt

13

    andris902 > dro 18.10.2010. 15.42

    …varbūt latviešu elektorātam, kurš balsoja par SC būs atvērušās acis…un ausis arī!…to Tu nepieļauj?…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 15.50

    Lasot Viestura komentārus nē. Ja kāds ir dumjš, tad uz visiem laikiem:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 16.16

    Palieku cerībā, ka Viesturs būs izrādījies izņēmums no kopējās ainas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 16.17

    zanE. Visu cieņu Tev, ka aizstāvot savu viedokli, nenolaidies līdz rupjībām. Tātad esi pārliecināta par savu taisnību, un gribu pateikt, ka es to respektēju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 16.21

    betijacelmale. Manuprāt Tev nevajadzēja nosaukt profesores par kazām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 16.48

    lno, ja uzmanīgi izlasīsi manis teikto, es par kazu nosaucu Āboltiņu. Pārējās par tādām, kas ar dakšām metas visu ganāmpulku sist nost.:)) Ja Bet no ta ir izsecinājusi, ka lepojās par trim aitām, kas vienīgas nedodas uz kaušanu (ceru, ka citēju tuvu originālam), tā ir viņas problemā. Katrā gadījumā tas nedaudz runā pretī tai milzīgajai cieņai, kuru minētās kundzes ir iemantojušas viņas sirdī:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 16.54

    betijacelmale. Arī nav smuki, lai gan pieņemamāk. Atvainojos:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 17.11

    Prieks ar tevi diskutēt. Tu vismaz nedomā, ka vēlos SC valdībā redzēt, kā man viens-otrs jau te piedēvē:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.29

    betijacelmale. Neapcel. Pats saprotu, ka esmu nejauks:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 17.31

    Neapceļu. Tu, salīdzinot ar dažiem, esi pat laipns.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 17.50

    …lno…abpusēji!…patīkami diskutēt, ja oponents ciena otra viedokli!…vēl jaukāk, ka netiek zaudēta arī humora izjūta…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 18.10.2010. 19.34

    Ino!
    Paldies Tev!
    Diezgan jau sāja sajūta bija šodien, it sevišķi no Markoni! žēl, bet gan jau pārdzīvošu. Taisnība jau ir, jo esmu emocionāls cilvēks, bet tāpēc priecājos par visu, kas notiek uz labu!Šodien skaista diena un izvēdināt galvu dārzā pastrādājot nemaz nebija tik slikti!
    Priecājos, ka esi Ino un Ululiņš vēl no”Dienas’ laikiem, kad dažreiz pat mūsu komentārus publicēja laikrakstā! Jūtu plecu sajūtu, un tas ir forši, ka ir tomēr domu biedri!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 20.37

    Bet. Neņem galvā labus, bet lētticīgus un tomēr domu biedrus. Paldies, ka nekautrējies paust savu viedokli. Kā viens izteicās: Mūsu ir maz, bet barikādēm pietiks:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

viktorija_tetere 18.10.2010. 13.28

nosacījums “neizvirzīt nosacījumus” arī ir nosacījums

+6
0
Atbildēt

0

a_oleinika 18.10.2010. 13.03

Un mana cerība ir, ka šis tomēr varētu būt pavērsiena punkts starpkopienu sarunas, beidzot!, uzsākšanai. Vēl nekad nebiju redzējis tik daudzus latviešus atklāti iestājamies pret savu tautiešu dzīvnieciskajiem dēmoniem – apmātu krievu nīšanu, stulbumu, bara instinktu. Tas, starp citu, liecina, ka latviešiem un Latvijai ir nākotne… par pārsteigumu! :D

Šobrīd bumba ir pie SC, bet tas nenozīmē, ka tā neatgriezīsies pie latviešu sabiedriskās domas. Tajā brīdī, kad SC elektorāts spēs atzīt okupāciju (manis pēc kaut vai “aneksiju” iesākumam, tikai ne to “brīvprātīgo”), vai latvieši spēs pieņemt viņus kā līdzvērtīgus un pilntiesīgus pilsoņus?

+3
-3
Atbildēt

6

    buchamona > a_oleinika 18.10.2010. 13.17

    Vēl nekad nebiju redzējis tik daudzus latviešus iestājamies pret savu tautiešu dzīvnieciskajiem dēmoniem – apmātu krievu nīšanu, stulbumu, bara instinktu…+++ nu Tu gan nodevi :), bet krievs LV var vienaa mirklii muus izaarstet no visiem shiem netikumiem – vinjam vnk ir jasaak runaat ar latvieti latviski un jaabeidz LV paarstaaveet citas valsts intereses.
    Kad tas buus noticis, tici man, LV valdiis vislielaakaa saskanja :) Bet liidz tam, latvietim ir jaasakozh zobi, jaabuut slimam :)), bet jaaturas pretii shiem ~ gruutgalvjiem~ SC elktoraatam, citaadi pazaudeesim savu valsti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > a_oleinika 18.10.2010. 13.21

    Kaspars Gasūns. …daudzus latviešus iestājamies pret savu tautiešu dzīvnieciskajiem dēmoniem – apmātu krievu nīšanu, stulbumu, bara instinktu.
    ______________________________
    Tādas muļķības netaisos komentēt. Nu ar ko tad krievu tauta izcilāka /varenaka/ salīdzinājumā ar citām tautām? Atbildi gaidu jau mēnešiem? Tev taču nebija grūti noraksturot latviešus – stulbi bara cilvēki:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > a_oleinika 18.10.2010. 14.18

    Vēl nekad nebiju redzējis tik daudzus latviešus atklāti iestājamies pret savu tautiešu dzīvnieciskajiem dēmoniem ……………….
    ————————————
    Muļķības. Manuprāt tieši nepieciešamība visu laiku rēķināties ar nozīmīgu nelojālu pilsoņu daudzumu ir tas, kas latviešiem ATŅEM ļoti daudz laika un iespēju normāli diskutēt par valsts problēmām. Latvieši (vai integrētā, latviskā sabiedrība, ja gribi būt polit-korekts) tam ir gatavi un to arī dara, bet normālu IDEOLOĢISKU izvēli starp dažādām partijām atkal un atkal kropļo mūžīgā nepieciešamība aizstāvēt pamatvērtības – valsts neatkarību un nacionālo identitāti. Nevajag izlikties ka tā nav – kamēr latviskajā informatīvajā telpā notiek diskusija “pa tēmu” – kā LABĀK darīt to vai šito, tikmēr krieviskajā – tikai diskusija ar zemtekstu : “nu, re kādas glupības atkal mūsu nacionālisti mums te izdomājuši …” . Krievu mediji vairumā gadījumu PRINCIPĀ nepieļauj, ka Latvijā var pastāvēt NORMĀLI risinājumi. Viņiem vienīgais normālais (un universālais) risinājums ir – back to USSR …

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > a_oleinika 18.10.2010. 14.37

    Beidzot viens ir atklājis pašu pašu problēmas sakni!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > a_oleinika 18.10.2010. 19.11

    latviešus atklāti iestājamies pret savu tautiešu….
    ——————————————
    atslēgas vārdi K.G. tekstā.

    Pārējais-wasser, wasser.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > a_oleinika 18.10.2010. 19.15

    epieciešamība visu laiku rēķināties ar nozīmīgu nelojālu pilsoņu daudzumu ir tas, kas latviešiem ATŅEM ļoti daudz laika un iespēju normāli diskutēt par valsts problēmām. Latvieši (vai integrētā, latviskā sabiedrība, ja gribi būt polit-korekts) tam ir gatavi un to arī dara, bet normālu IDEOLOĢISKU izvēli starp dažādām partijām atkal un atkal kropļo mūžīgā nepieciešamība aizstāvēt pamatvērtības – valsts neatkarību un nacionālo identitāti
    —————————————————
    Tak jau.

    Tuomēr dažiem tas škiet ruomiešu cipari izteikti inku mezglu rakstā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 18.10.2010. 13.03

Uj, cik te karstas galvas vairumam… vai nav bišku par traku tā “šādenfroide”, jo patiesībā vienīgais scenārijs, par kuru būtu tā no sirds jāpriecājas, būtu okupācijas atzīšana un krievu integrācija valsts pārvaldē.

Patiesībā šis bija atklātākais teksts no Urbanoviča, kāds tika dzirdēts kopš ilgiem laikiem. Pieverot acis uz pāris viņa raksturīgajiem “izlocījumiem”, tas bija diezgan godīgs – ka SC ir savu vēlētāju inerces ķīlnieks. Tā teikt, Urbanovišs iebrida neizbēgamajā cilpā ar paceltu galvu.

Bet secinājums ir, ka SC būs jāsāk strādāt ar savu vēlētāju. Šis solis ir ierobežojis SC populistiskā diskursa lauku. (Ja viņus vēl būtu iespējams pēc šādas shēmas par ekonomiskiem jautājumiem “izklaušināt”… sapnis! :D ) Ir nospraustas konstruktīvas sadarbības robežas, no kurām SC nevarēs izvairīties. Nevar pūst visās stabulēs vienlaikus.

+10
-1
Atbildēt

0

dro 18.10.2010. 12.56

Savādi ka daudzi nesaprot, ka Vienotības panākumus noteiks ne jau SC iesaistīšana vai neiesaistīšana, bet tikai un vienīgi GODĪGA politika. Ja netiks šēmoti pasūtījumi savējiem, bet nodrošināta godīga konkurence, netiks nomainīti solījumi, jautājumi tiks izlemti saeimā, nevis tālu no publikas ausīm pie bagātīgi klātiem galdiem, tad SC izčākstēs kā PCTVL.

+10
-1
Atbildēt

1

    a_oleinika > dro 18.10.2010. 13.11

    Mēdz būt vairāk par vienu aspektu, kas nosaka panākumus. Bez akūtajiem uzdevumiem ir arī plašāka konteksta procesi politikā.
    Ja V izdotos politiskajā procesā integrēt krievus, tas būtu vēsturisks pavērsiens. Kārtējais budžets vai kārtējā korumpanta iesēdināšana tāds gluži nav.

    Starp citu, man tomēr šķiet diezgan naivi iztēloties, ka atskries godīgie puisīši un meitenītes un sāks lasīt ekoloģiskās zemenītes – un iestāsies laime. Politika un valsts pārvalde nekad nav bijusi un nebūs tik vienkāršota. Un varbūt labi, ka tā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2010. 12.25

Manuprāt pēc savām dotībām Zīle būtu pārāks par Dombrovski premjera amatā, bet Dombrovskim ir nepārspējams pluss – viņš nav “slēdzis tādus kompromisus ar sirdsapziņu” kā Zīle.

+6
-2
Atbildēt

0

Kaskadieris 18.10.2010. 11.37

Urbis acīmredzot neatšķir jēdzienus REPATRIĀCIJA un DEPORTĀCIJA. Dumjiem vēlētājiem dumja pārstāvniecība…

+6
-1
Atbildēt

0

Lng 18.10.2010. 11.24

Ir noticis tas kam bija jānotiek.Saskaņas centrs parādīja savu īsto seju un viss būtu bijis labi ja Vienotības “zosis”būtu mazliet paklusējušas un nogaidījušas,politiķi ir sava veida aktieri,ir jāprot un jāzina kad ieturēt pauzi.Ja tas būtu noticis,nebūtu pārsteidzīgā paziņojuma,Vienotība varētu lepni teikt:redziet cik mēs labi bet tas SC nemaz negrib to saskaņu,domāju tāda bija arī Dombrovska doma bet netika saskaņota pašā Vienotībā.

+8
-1
Atbildēt

0

girts_gansons 18.10.2010. 10.53

Viesturs501.
….tas, kurš pieņem, ka pagātnē viņam ir bijis kaut kas slikts, turpmāk dzīvos ar “saliektu muguru”, VIENMĒR būs spiests dzīvot kā “vainīgais”, kaktā un ar nolaistu acu skatienu.
——————
Tam, kas kļūdu atzīst, var un vajag piedot! Dzīvot kā “vainīgais” izvēlas dzīvot tas, kas slēpjas kā strauss. Tādam jau nav ko piedot, jo viņš ir “nevainīgs”.

+5
0
Atbildēt

0

ilmisimo 18.10.2010. 10.48

. Kā Ķīnai ir divas Mongolijas – iekšējā un ārējā, tā arī ”
Latvijai divas Krievijas-Moskovija( ārējā) un Ušakovija(iekšējā ).

+11
-1
Atbildēt

0

eva_o 18.10.2010. 10.25

SKAĻAJIEM PRET-Saskaņiešiem atgādinu, ka pēc Latvijas Centrālās statistikas parvaldes datiem 81% (astoņdesmit viens procents!) Latvijas iedzīvotāju ir VIETĒJIE – dzimuši šeit. Tātad, KAS BŪTĪBĀ mainās no tā, ka viena liela vietējo daļa piekrīt / nepiekrīt otrai daļai, ka bija / nebija okupācija? Par ko FAKTISKI, PRAKTISKI, KONKRĒTI ir tirgošanās (kaut publiski neviens to neatzīst)? Tirgošanās ir par STATUSU – tas, kurš pieņem, ka pagātnē viņam ir bijis kaut kas slikts, turpmāk dzīvos ar “saliektu muguru”, VIENMĒR būs spiests dzīvot kā “vainīgais”, kaktā un ar nolaistu acu skatienu. Tirgošanās par okupāciju nav ārpolitiska vai starptautiska. Tirgošanās ir par Latvijas iekšējām sociālām attiecībām – vai viena daļa uz otras “vainas” rēķina varēs dzīvot vieglāk un justies pārāka? P.S. „SVEŠVĀRDU VĀRDNĪCA”, 1999. g.,: OKUPĀCIJA – citas valsts teritorijas sagrābšana ar bruņotu spēku un savas parvaldības ieviešana tajā. OKUPANTS – tas, kas īsteno okupāciju vai piedalās okupācijas īstenošanā.

+3
-12
Atbildēt

31

    dro > eva_o 18.10.2010. 10.32

    Viesturs501. Nav tirgošanās, ir tautas vēsturiskā atmiņa un pašcieņa. Komerciāls pasākums ir 9. maijs, kad sarkanie slepkavas grib pārdot kritušo kaulus par iespējami augstāko cenu:))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > eva_o 18.10.2010. 10.36

    @viesturs_501
    Nu tā saliektā mugura ir katra paša darīšana- ja traucē, tad ej pie psihologa.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 18.10.2010. 10.37

    Viesturs – tas, kurš pieņem, ka pagātnē viņam ir bijis kaut kas slikts, turpmāk dzīvos ar “saliektu muguru”, VIENMĒR būs spiests dzīvot kā “vainīgais”, kaktā un ar nolaistu acu skatienu. ++++ tu pats saprati, ko tagad uzrakstiiji? :) Tu uzrakstiiji to, ka krieviski runaajoshs nav speejigs ~ iztaisnot muguru~ patiesiibas prieksha. Tu tagad uzrakstiiji to, ka krievalodigais ir nolaadeets paaudzu paaudzess, jo vinjam ir ieraadiita staljinistu noziegumu ~ sargsunja vieta~ Tas ir mulkibas – katrs pats izveelas savu celju – cits ar putinistiem, cits prom no shiem neshkistenjiem. SC – tas ir noziedznieku idelogijas neseejs, nevis kaads tur minoritashu aizstaavis. Krievvalodigajam ir dota iespeeja aiziet prom no savas senchu asinjainaas pagaatnes, gluzhi taa pat, kaa to izdariija vaacieshi

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > eva_o 18.10.2010. 10.39

    Viesturs, tirgošanas nav. Okupācija bija – vienalga kā tu to nosauc. Okupanti bija krievi. Tas ir fakts – grozi kā gribi. Tā ir pagātne, ar ko Latvijas krieviem ir jātiek skaidrībā. Viņiem pašiem ir jātiek līdz šai atbildei, nevis mums. Mums tā ir sen skaidra.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > eva_o 18.10.2010. 10.42

    Tiešām tas krievs vai cita tauta Latvijā kura jūtas jau sen kā mājās, jo pieņēmusi šīs valsts pamatpostulātus: valodu un pamatnācijas tiesības!
    taču, ja pastāv kaut kāds mistisks grupējums: krievvalodīgie ar savām pretenzijām : valodu un savam ambīcijām nostumt malā pamatnāciju, tad tādam grupējumam “skaķerķi daroga” uz savu dzimtenei, kur ir visi šie priekšnocacījumi. Nav taču ko mocīties citā zemē, ja viss tas, kas viņiem vajadzīgs ir tepat blakus pie tam milzu tukšas zemes!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > eva_o 18.10.2010. 10.44

    dzimt tu vari kur gribi…tas absolūti un galīgi nemaina neko! nemaina tavu attieksmi, pasaules uztveri utt.
    ja cilvēks ienīst šo valsti un jau pašā sakumā to nav vēlējies (kā tādu…atseramies putča laiku, un krevu attieksmi pret šo “smikligo paķu” izklaidi), tad kāda jega te dzīvot un palikt??? tu var darīt ko gribi…bet kā bija pavērst skats..un ar āri sirds, uz savas etniskās dzimtenes pusi, tā arī tas paliks. tāpat arī Latviešim, kuriem savā zemē ir sava taisnība, savas shrotes visgaršigāas, piens vistreknākais,zāle viszaļakā…neskatoties NE UZ KO!!! uz 80% nav jāpielāgojas…mēs esam viarākumā!
    19% te nav dzimuši – 5-6% tie kas naturalizējās…to tos pašus 25% vien dabū. viss i acīmredzams!!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > eva_o 18.10.2010. 10.47

    @freifunkLV
    Bišķi nojuka Tev matemātika. No tiem 80%, daļa nemaz nav pilsoņi vai ir Krievijas pilsoņi un vēlēšanās nepiedalījās. Savukārt no tiem 19% daļa ir pilsoņi un vēlēšanās piedalījās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > eva_o 18.10.2010. 11.02

    tam Viesturs – neviens jau nevaino okupācijas faktā SC vai krievu tautu vai pat vietējos krievus.
    SC bija vienīgi jāatzīst, ka okupācijas fakts ir bijis, un pie tā vainīgs Staļina režīms, ko akceptējis arī Hitlera režīms ar M-R paktu.
    To neatzīstot, sc parāda, ka nevēlas norobežoties no Staļina režīma noziegumiem un vēlas gandrīz vai būt par tā advokātu.
    Un tam visam nav nekāda sakara ar kādu vietējo krievu apsūdzēšanu vai izolēšanu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 11.22

    => Dzeris. To “nevainīgo” un “nebūtisko” okupācijas atzīšanu dīvaini padarām par CENTRĀLO tēmu ekonomiskās krīzes laika valdības veidošanā. Laikam tak, aiz “nav ko darīt”? Dzeri, nekā personiska, man patīk Jūsu domas asums komentos, bet, šajā gadījumā Jums neticu.
    Reiz viesībās, labā jauktā draugu latviešu/krievu kompānijā namamāte izteicās, ka esot “Latvijas atbrīvotāju” pēctece. Kā labam un vecam draugam es viņai paskaidroju, ka tādā situācijā mums būtu grūti sarunāties vienlīdzīgā statusā, jo man, šķiet, jābūt mūžos pateicīgam par atbrīvošanu? Tāpēc ir svarīgi saprast STATUSU, kādā mēs veidojam savstarpējās attiecības Latvijā. Kopīgi mums vēl var izdoties, citam pret citu – garantēti būs smags ekonomisks sabrukums, jo neviens NEVAR konkurēt ārējos tirgos, ja valstī ir tāda depresīva politiska pretimstāvēšana. To nevaru izskaidrot – neticēsiet! Bet es to negribu kopā ar Jums piedzīvot! (Seko “tirliņu” komenti – “Vācies pie saviem krieviem!”)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > eva_o 18.10.2010. 11.26

    Kāpēc bija vajadzīgs post scriptum? :) Apšaubi okupācijas faktu? Apšaubi, to, ka tas tika izdarīts ar bruņotu spēku? Apskaties 1940. gada foto ar tankiem pie Rīgas stacijas un Doma laikumā, kas nomērķēti uz Radio māju. Varbūt palasi Krievijas ultimātu, varbūt paskaties Tev tik mīļos statistikas datus par iedzīvotāju skaitu 1940. gadā Latvijā un Krievijā. Krievijas armijai tolaik bija vairāk tanku nekā mums karavīru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 11.38

    => Andza. Post scriptum un šis PAPILDUS IZSKAIDROJUMS PĒC P.S. vajadzīgs ĪPAŠI ĀTRI UZTVEROŠIEM LASĪTĀJIEM. Vārdnīca, patīk tā vai nepatīk, sniedz vārdu nozīmes skaidrojumu. Ikviens ir redzējis 1939.-1940. g. vēstures attēlus internetā, bet daļa neiedomājas – ko nozīmē vārds – “okupācija”. Šis vārds, neapšaubāmi, nozīmē attēlos redzēto. Arī Afganistānā, Irākā un citās valstīs var redžet – kā izskatās okupācija. Vai TAS JUMS TRAUCĒ būt par Afganistanas okupācijā līdzdalīgas valsts pilsoni? (Šeit neaplūkoju jautājumu – “laba”/”ļauna”, “humāna”/”noziedzīga” okupācija. Aplūkoju okupācijas JĒDZIENU, kā tādu.)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > eva_o 18.10.2010. 11.40

    “namamāte izteicās, ka esot “Latvijas atbrīvotāju” pēctec”…atbrīvotāja no kā? Latvijas atbrīvotāja no latviešiem? atbrīvotāja no normālas valsts attīstības (kur ir visas padomju bloka valstis un kur otrpus ierakumiem esošās vacija, austrija..somija ja vēlties)…kamēr krievi paši nesapratīs, ka viņu tik kvēli mīlētas komunistu režims ir nodarījis milzīgu skādi tai skaitā pašai krevijai (ekonomisku, demogrāfisku…da jebkādā aspektā!)…tikmēr nesapratīs viņi mūsu nostāju šajos jautājumos. es pat neceru uz veco pauadzi…tur tik ilgi ir zombēts, ka citu variantu vienkarši nav…bet jaunie cilvēkiem ir iespēja tomēr uz to visu paskatīties no malas…cerēsim!

    Viestur…parādi man kaut vienu Nato valsts pilsoni, kas ir apmeties uz dzīvi afgānu, irāķiešu gimenei atņemtā zemes gabaliņā! tā nav ciņa pret afģaņu tautu, tā ir ciņa pret noziedzniekiem (par iraku nekomentēšu)…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 18.10.2010. 11.44

    Viesturs – zini, kur ir ieseeta taa ljaunuma seekla, – taa ir ieseeta tavas pazinjas – labsirdiigaas nama maates un labsirdiigaa mana darba biedra- shovinsta pashizdomaatajaa paaraakumaa.
    Reiz mans darba biedrs uzaicinaaja kopaa ar citiem krieviski runaajoshiem nosvineet ~ viirieshu dienu~ CA sveetkus. Kad es vinjam tik pat sirsniigi paskaidrojo iemeslus, kaadelj es tur nevaru piedaliities – vinjsh apvainojaas un paareejie krievi arii. Muusu starpaa uz muzhu :) iestaajaas polaaraa ziema :))) Ko tad man vajadezeeja dariit? Kas ir jaadara latvietim – saduroties ar tik miiljo un labsirdiigo krievu shovinismu? :)) Jaglabj LR un reizee ar vinjiem jaasvin 9. maijs ? :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > eva_o 18.10.2010. 11.44

    ->Viesturs
    Es ceru, ka Latvija neokupēs Afganistānu 50 gadus un es svēti solos nepretendēt uz Afganistānas pilsonību.
    Starp citu – svešvārdu vārdnīcas skaidrojums ir ļoti īss un konspektīvs. Ir precīzāki, daudz izsmeļošāki skaidrojumi, kas ir okupācija.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 11.59

    => Andza Mēs abi jau ESAM Afganistānas okupētājvalsts pilsoņi. (Man nav laika Jums to 78 reizes skaidrot…) Okupācijas jēdziens ir STARPTAUTISKI un IEKŠPOLITISKI NEĒRTS, tāpēc lieto citādus apzīmējumus: “internacionālais pienākums”, “atbalsts demokratijai”, “miera uzturēšanas spēki”, “ierobežotais militarais kontingents”, “miera misija”, “принуждение к миру” u.tt. TAS REĀLI IEDARBOJAS – Jūs esat tam piemērs, jo nejūtat sevi kā Afganistanas okupētājvalsts pilsoni. Citās valstīs arī vairākums to neapzinās. Kad ASV karoja Vjetnamā vai Irākā – vai amerikāņi jutās kā okupanti?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > eva_o 18.10.2010. 12.07

    Viesturs – es domāju, lai nu ko, bet mani apvainot rusofobijā un naida kurināšanā starp krieviem un latviešiem varētu mazāk par visiem.
    Un es arī domāju, ka politika nav jāveido, vadoties no pagātnes pārnodarījumiem.
    Bet,
    1) nedomāju, ka SC uzņemšana koalīcijā stipri veicinātu kādu ekonomisku problēmu atrisināšanu un būtu kāda panaceja.
    2) ir lietas, kuras nedrīkst apšaubīt.
    Ja kāda partija Vācija apšaubītu Hitleru kā absolūto ļaunumu un atteiktos to nosodīt, atteiktos nosodīt holokaustu, kurš ietu ar to koalīocijā?
    3) man ir ļoti daudz paziņas krievu starpā, un es ar tiem esmu dzēris ne tikai tēju, bet, viņi vairākumā nav SC atbalstītāji, kaut arī, neuzskata to par vislielāko ļaunmu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > eva_o 18.10.2010. 12.11

    Kad palasās šādu Viesturu komentārus, tad kļūst skaidrs, kuram ir izdevīgi šķelt sabiedrību visu laiku atgādinot “krievvalodīgajiem”, ka latvieši viņus uzskata par “okupantiem”. Malacis , Viestur, tā turpināt !!! Turpini vien borēt visiem, ka okupācijas fakta atzīšana automātiski nozīmēs, ka “krievvalodīgajiem” pašiem sevi jāšausta un jāuzskata par okupantiem … Uzrīkosim vēl nelielu konkursu “Kādus vēl jaunus krievvalodīgo pazemošanas paņēmienus varētu izgudrot “Saskaņas Centrs” ?” … Tas noteikti būs liels ieguldījums jūsu plānotās “saskaņas” veicināšanā !

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 12.40

    => Dzeris Nevainoju Jūs rusofobijā vai naida kurināšanā. Tas vienkārši tā nav! Tēma ir cita: “politiskā izjūta”, “notikumu un procesu tendences”. Ir cilvēki, kuriem nav politiskās izjūtas, spējas sajust notikumu tendenci. Tādi par kara sākšanos uzzin no gaisa trauksmes sirēnām, bet par krīzes sākšanos – no tā, ka kontā vairs nav naudas. Kāpēc šeit būtu jāsakomentējas ar šādiem “nejūtīgajiem”? Tam nav nekādas jēgas – pēc laika arī viņi nevarēs neuzzināt notiekošo.
    Pašlaik, manuprāt, SC ir VIENĪGAIS spēks, kam jāuzklausa Latvijas eksportētāju nozaru apvienību un Latvijas Tirdzniecības rūpniecības kameras izmisīgos publiskos vēstījumus. Šķēlem, PLL, ZZS un “latviskajiem savējiem” šie vēstījumi nav aktuāli, Vienotībai nav resursu, jo jātaisnojas par “brāļošanos” ar SC, bet VL/TuB/LNNK vēlētājs vispār nesaprot – ko tur muldēt par eksportu, ja “krievus” tūlīt iedzīs pagaldē un viss būs labi? Ekonomiskā krīze tak radās VIENĪGI tāpēc, ka bija “okopācija”, kuru smirdīgi nelieši neatzīst… :(

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > eva_o 18.10.2010. 13.14

    viesturs_000
    tu man krīti uz nerviem. mums te ir demokrātija. kaut kur kaimiņvalstī 70 gadus atpakaļ tev vienkārši ielaistu lodi galvā čekas pagrabos. netalu no tiem pagrabiem šodien žurnālistus nobendē. tev tāds pavlika morozova [oļega koševoja ] sejs. man vienmēr viens jautājums: dumjiba jeb nelietība.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > eva_o 18.10.2010. 13.20

    Krievija ir vienlaikus iracionāla un primitīva – ciena vienīgi brutālu spēku vai pārspēku. Citus argumentus viņi nesaprot. Jebkādu “pretimnākšanu”, mums grozot savu iekšpolitiku, viņi uzskatīs par piekāpšanos un turpinās izvirzīt prasības līdz pilnīgai pakļaušanai.

    To, ka Krieviju pārliecina vienīgi spēks, pierādīja Putins, oficiālā līmenī pieņemot treniņtērpā ģērbušos bārdainu puisi. To pašu puisi joprojām dāsni apber ar naudu, un ļauj viņam savā kņazistē valdīt pēc paša ieskatiem, neizvirzot nekādas prasības par cilvēktiesībām un citām blēņām.

    Kamēr latvieši nav izturējuši tādu pārbaudījumu, kas, cerams, nekad nepienāks, ir jābūt tērētam, lai piešķirtu jebkādu nozīmi tam, ka SC kaut ko uzklausa, kaut ko sola izkārtot. Ar Krieviju tās pašreizējā veidolā iespējams sadarboties (nevis pakļauties) vienīgi caur Briseli un Vašingtonu, bet tā nav SC stiprā puse, ne arī mērķis.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 13.23

    => klejotājs. Pieļauju domu, ka man dažreiz ir pārāk raupja “zaldāta” valoda. Tas nav labi. Bet Tu un “tavējie” man arī ļoti “krīt uz nerviem” – zinu, ka mani uzskati ļoti atšķiras no kādas Latvijas iedzīvotāju daļas uzskatiem. Bet mums Latvijā ir demokrātija un parlamentārisms. Būs jāsadzīvo un ir iespējas sadzīvot. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > eva_o 18.10.2010. 13.25

    >viesturs_501

    Ar visu cieņu pret Jūsu pozīciju, manuprāt, Jūs ļoti vienkāršojat un “izfantazējat” kosmoloģiju, kuras reāli dabā nav. Vienotības, kā arī visas esošās koalīcijas, resursus primāri ierobežo ekonomiskais kritums un reālu alternatīvu vienkārša neesamība. (Ļoti augstu risku alternatīvas neskaitot.)

    Un SC tomēr derētu paskatīties uz sevi kritiskāk, nevis tā uzreiz pašidentificēties ar “pēdējo ekonomisko mesiju”. Ar to, ka žēl Latvijas uzņēmumu, absolūti nepietiek makroekonomiskajai politikai un budžeta sastādīšanai. It kā sīkumi lielu ideju ēnā, bet tomēr svarīgi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > eva_o 18.10.2010. 13.27

    >klejotājs

    O, diskurss iegūst aizvien demokrātiskākas aprises! :D
    Sak, šī ir mūsu smilšukaste, un tikai mēs tajā drīkstam čurāt. ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > eva_o 18.10.2010. 13.30

    Ak, ak!
    “Tādi par kara sākšanos uzzin no gaisa trauksmes sirēnām, bet par krīzes sākšanos – no tā, ka kontā vairs nav naudas. Kāpēc šeit būtu jāsakomentējas ar šādiem “nejūtīgajiem”? Tam nav nekādas jēgas – pēc laika arī viņi nevarēs neuzzināt notiekošo.”
    Ar ko tu draudi? Vai – brīdini, ja tev tā ir ērtāk?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 13.45

    => K. Gasūns. Ceru, ka nav man ekonomiska “mesiānisma” sajūtas. Tas, ko šodien (18.okt.) publiskajā vēstulē Premjeram Dombrovskim par izglītības politiku un eksporta nozares vajadzībām raksta LTRK un eksportētāju asociāciju pārstāvji, ir aptuveni tas, ko pirms 3 gadiem rakstīju kādā pētījumā par cilvekresursu veidošanu Austrumlatgales regionā. Cik zinu, tad pētījuma secinājumi un ieteikumi palika neizlasīti un bez tālāka pielietojuma. (Tolaik vēl nebiju SC biedrs.) “Savējiem” ir savs skats uz Latvijas ekonomisko koncepciju, kas atbilst maza uzņēmēja izpratnei par lietām un pasauli. Tas nav “ļauni” vai “labi”. Varas resursi un politiskā komunikācija ar vēlētājiem nosaka – kas notiek ar izglītību, ar darba tirgu, ar konkurētspēju, ar ekonomiku, ar valsti un ar mums pašiem… Tāpec jau es te publiski sprēgāju, jo šķiet svarīgi skaidrot situāciju tiem, kuriem SC ekonomiskais piedāvājums rada iespējas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > eva_o 18.10.2010. 14.02

    @Ivars
    …To, ka Krieviju pārliecina vienīgi spēks, pierādīja Putins, oficiālā līmenī pieņemot treniņtērpā ģērbušos bārdainu puisi…

    Kas Tev pret tautas tērpiem? :-P

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 14.20

    => betijacelmale. Es nedraudu, bet stāstu par “atšķirīgo” Latvijas iedzīvotāju interesēm. Ir viena Latvijas iedzīvotāju daļa, kurai ražošana bija / vēl ir nodarbošanās, dzīvesveids un iztikas avots. Viņu produktus eksportē / varētu eksportēt uz ārzemēm (tur, kur var pārdot – ne tikai uz Krieviju vai NVS!). Tas dod Latvijas ekonomikai naudas pieplūdumu, par kuru var nopirkt citās valstīs ražotas sadzīves patēriņa preces, degvielu, elektrību. Ja neko nepārdodam citur, tad nevaram neko nopirkt, jo 1) izpādot privatizējamos īpašumus drīz būsim pabeiguši, 2) aizņemties naudu uz “god’vārds, gan kaut kā atdosim!” arī vairs nevaram. Gribu, lai ražotāju intereses tiktu ņemtas vērā, lai ražotājiem Saeimā būtu arī savi politiķi, lai ražošana Latvijā netiktu uztverta kā “okupantu perēklis” un “komunisma atraugas”. Ja tas tā nebūs, tad visiem nebūs ko ēst un ziemā visi salsim.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > eva_o 18.10.2010. 14.32

    Tieši tā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > eva_o 18.10.2010. 15.50

    Viestur, tu tik ļoti man atgādini kādu Ventspils augstskolas pasniedzēju, kas arī zīmēja mums apokaliptiskas ainas, tāpēc iesaku tev aiziet uz sadaļu “Viedokļi” un izlasīt Agneses Bičevskas rakstu “Mazas kļūdas, lielas kļūdas…un Dmitrija Smirnova daiļrade”
    Pie viena atbildi man uz jautājumu – vai SC iekļāva šo “profesoru” ēnu ministru kabinetā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 18.10.2010. 16.18

    => betijacelmale “…Dmitrija Smirnova daiļrade”
    Pie viena atbildi man uz jautājumu – vai SC iekļāva šo “profesoru” ēnu ministru kabinetā?”
    ————- Internetā viegli var atrast, ka Dmitrijs Smirnovs bija ZZS deputāta kandidāts Rīgas apgabalā. Kāpēc man jāpalīdz Jums atrast šāda info? Kāpēc SC jāiekļauj Smirnova k-gs ēnu kabinetā? Neesmu par to neko dzirdējis… :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > eva_o 18.10.2010. 18.26

    Neatceries, pavasarī SC nopietni, pareizāk – ar nopietnu seju, par nopietniem tos murgus grūti nosaukt, paziņoja, ka gatavo komandu, kas strādās valdībā pēc nākamājām vēlēšanām un tāpēc sastādija savu ēnu kabinetu, lai nonākot pie varas uzreiz varētu ķerties pie darba:)) Kapēc man joprojām ir sajūta, ka Smirnova uzvārds tika nosaukts potenciālo ministru starpā, kas gan nevarēja viņam kaitēt, vasarā piekrītot startēt no ZZS saraksta – kurš tad uzdrošināsies atteikt Aivaram:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2010. 10.23

Nu ko Dombrovskis ir panācis ar šo piedāvājumu? Absolūti neko, tikai novilcinājis laiku. Dombrovskis ir parādījis vājumu, mainot savu viedokli un sašķēlis Vienotības atbalstītājus. Visu cieņu PS dāmām, žēl tos, kuri viņas nosoda. Bēdīgi, ka JL ar gadiem gudrāks nepaliek, joprojām maldās trīs priedēs. Arī vakardienas Nekā Personīga raidījums par šo tēmu bija nožēlojams.

+8
-12
Atbildēt

17

    andrisskrastins > dro 18.10.2010. 10.33

    Ino, nekaisi pelnus uz galvas. Ieguvumi ir daudz, lai arī sāpīgi protams apzināties, ka neesam ideāli – taču ilgtermiņā tas ir ļoti veselīgi.

    1) Lielai daļai vēlētāju un deputātu tagad ir skaidra SC attieksme. Var teikt, ka nevienam nekur nebūs jātaisnojas – kāpēc jūs ar SC pret oligarhiem nestartējat. Tas ir ĻOTI liels ieguvums un attīrīs gaisu daudzām valdības un Valda rīcībām;

    2) Dāmas ir izvillojušās, izteikušas savu viedokli un visi ir palikuši savās vietās. Tas arī ir ieguvums – nākamreiz kad būs sarežģītāks jautājums risināms, visi sapratīs, ka emocionāli spamot uz āru nav tas labākais, vispirms ir jāizrunājas un jānoskaidro, kas kur un kā un pa cik. Vienotības vēlētāji nešķeļas. Šobrīd neizskatās ka pati Vienotība šķeltos. Veidojas normāls demokrātisks diskusiju process.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 18.10.2010. 10.33

    3) JL vadība ir izrādījusi savu vīzijas trūkumu. Domāju, ka jaunajā ciklā (kad apvienosies partijas) dažs labs no JL tiks atstumts malā. Notiks dabīga vadības maiņa, jo tā nebūs spējusi reaģēt adekvāti uz notiekošo. Nu nav ne Āboltiņas, ne Jaunupa vietas iecementētas. Pastāvēs kas pārmainīsies.

    Valdim var pārmest daudz ko, bet šajā situācijā viņš tomēr izdarīja visu, lai process būtu atklāts un demokrātisks. Ceturdienas lēmums bija pareizākais solis kāds vien ir bijis viņa lēmumu bagāžā. Skat manus augstāk minētos argumentus kāpēc tā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 18.10.2010. 10.42

    @pecisk
    Man ir aizdomas, ka uz pēdējo dienu fona nekāda apvienošanās nenotiks. Paliks trīs atsevišķas partijas, kam, iespējams, pat Saeimā būs katrai sava frakcija. Turklāt vēl jau ir Lejiņš, kas vispār ir LSDSP biedrs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 11.21

    pecisk. Lielai daļai vēlētāju un deputātu tagad ir skaidra SC attieksme.
    ___________________________________
    Man Tavi komentāri pat ļoti pieņemami, tomēr attiecībā uz skaidrību jāsaka, ka vēlētājiem atmiņa dažreiz nevelk tālāk par pāris dienām, bet ja kādam deputātam tikai šodien bēniņos uzausa gaisma, tad viņam nav vieta saeimā, bet manas mājas kāpņu telpā ar grīdlupatu rokā. Arī Dombrovska iniciatīva, kurai varbūt bija vieta nākošajā dienā pēc vēlēšanām, izsauc tikai līdzjūtību vai ironiju atkarībā no tā, kādu politisko spēku katrs atbalsta.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 11.24

    pecisk. nebūs jātaisnojas – kāpēc jūs ar SC pret oligarhiem nestartējat.
    _______________________
    PLL oligarhi salīdzinot ar Kremļa oligarhiem un K&K ir pupu mizas. Nevajag tiražēt mītus:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 11.54

    ….lno…”- izsauc tikai līdzjūtību vai ironiju atkarībā no tā, kādu politisko spēku katrs atbalsta.”
    ———–
    …šķiet, ka mēs abi atbalstījām vienu politisko spēku, bet man VD rīcība neizsauc ne ironiju, ne līdzjūtību…vēl joprojām uzskatu to par pareizu!…tas, ka karstasinīgajām dāmām nenostrādāja ABS…tas, gan bija pārsteidzoši… :))

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 18.10.2010. 12.02

    Ino … tomēr attiecībā uz skaidrību jāsaka, ka vēlētājiem atmiņa dažreiz nevelk tālāk par pāris dienām,
    ————————————————————-
    Nu beidz, beidz, nav tik traki, manuprāt tieši šīs vēlēšanas parādīja, ka atmiņa tomēr ir … un , brīžiem šķiet, ka arī deputāti sāk saprast, ka viņiem patiešām ir vēlētāji un nevis tikai karodziņš ar uzrakstu “Mani vēlētāji”

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 12.10

    Nekasies, neizrauj no konteksta, bet varbūt arī Tev līdz šodienai nebija skaidrība par SC?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 12.15

    Ja atbalstam vienu spēku, tas nenozīmē, ka mums jādomā vienādi, un es noteikti nosodīšu Āboltiņu, kura uzskata, ka ne viņa, bet 3 dāmas netur vēlētājiem dotos solījumus. Kāds tad ir Dombrovska iniciatīvas sausais atlikums pēc politiskās loģikas ignorēšanas?:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 12.43

    ..lno…viedokļu atšķirība ir OK!…Āboltiņas izpausmes liek atcerēties uz ielas dzirdētos rupjos vārdus…bet, skaļi tos nepaudīšu…:))
    ..neizliecies, ka nesaproti, kādas ir sekas VD iespējamajiem sadarbības partneriem piedāvātajiem sadarbības līgumiem…tas, ka VD ir izvilcis SC no ierakumiem un izģērbis kailus…tas pat aklajam būtu saredzams…atvēsinājis ZZS, jo pie iespējamas valdības krišanas…ZZS būtu pašiem jāizģērbjas, ejot kopā ar SC…nav pieļāvis Kalvīša kļūdu – nesarunāties ar Saeimā iekļuvušajām partijām….droši, ka ir vēl…bet vēsā mierā Tu pats izdomāsi… :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.10.2010. 12.50

    > lno
    “vēlētājiem atmiņa dažreiz nevelk tālāk par pāris dienām, bet ja kādam deputātam tikai šodien bēniņos uzausa gaisma, tad viņam nav vieta saeimā, bet manas mājas kāpņu telpā ar grīdlupatu rokā.”
    Tur es tev par 100% piekrītu un tad jau atkal tavi vakardienas uztraukumi bija pārspīlēti?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.10.2010. 12.51

    zanE,
    man šķiet , ka viņām ABS nemaz nav aprīkojumā. Tāpēc- kā spiež , tā šļūc…:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 13.01

    …labi, markoni!…nosauksim to par nepilnīgu komplektāciju…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 13.04

    100% piekrīti, ka dažiem deputātiem nav vieta saeimā?:) Notiek svaidīšanās no viena grāvja otrā, laika izšķērdēšana, kad jāstrādā pie budžeta, bet citādi viss kārtībā, viss kartībā, cienitā kundze?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 13.13

    zanE. Invalīdu nav jāizģērbj, lai pārliecinātos, ka viņam trūkst kāda ekstremitāte:) Kalvītim nevar pārmest valdības veidošanas procesu – tas bija loģisks. Ja viņš tagad nožēlo, ka neiesaistīja JL, tad tikai tādēļ, ka pārliecināts, ka JL būtu piedalījies burbuļa pūšanā /acīmredzami, ka ne bez pamata/:) Ar opozīciju jārunā saeimā, nevis jānodrošina pārstāvniecība valdībā pie tik liela balsu pārsvara.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.10.2010. 13.28

    …lno….
    …VDEĀVK izģērbj gan, lai pārliecinātos, ka kāja nav ataugusi…:))

    …kā būtu, ja būtu…to mēs neuzzināsim…bet no citu kļūdām mācīties vieglāk, nekā no savējām…:))….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 18.10.2010. 14.25

    Ino … bet varbūt arī Tev līdz šodienai nebija skaidrība par SC?:)
    ———————————————————————

    Domāju, ka man bija gan … kaut gan pēdējā brīdī, kad jau izskatījās, ka šos ņems iekšā valdībā, radās doma, ka var būt tikai viens racionāls iemesls šādam gājienam – lai sašķeltu SC no iekšienes. Un arī tā doma radās tikai tapēc, ka daudzi bazūnē, ka SC “neesot viendabīgs” … Nu tādu plāniņu es vēl kaut kā ar Dievu uz pusēm varētu akceptēt, bet , protams, vājā vieta atkal ir tā, ka ar GODĪGUMU tas kaut kā ne ļoti līmējas kopā :) … Nu bet labi vien ir kā iznācis, SC paši vien parādīja, kas šie par fruktiem :)

    P.S. – pat Džeris spļāva zilas ugunis, ja pamanīji … :) Tas bija labais skats :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 18.10.2010. 10.15

. ”Atšķirība ir tā, ka SC ir stabils vēlētājs. Tas balso par SC jau sen. Es zinu, ko viņš man atļauj, ko neatļauj. Es varētu daudzas lietas saprast, bet es nemācēšu tās savam vēlētājam izstāstīt. Viņš manī neklausīsies,” Urbanovičs ir visai pesimistisks par SC atbalstītāju izpratni par situāciju”

Skaidrs, ka SC vēlētājs, it sevišķi jau Rubika piekritējs , ir naidīgs latviešu vēlētājam, kuram ir svarīga sava valsts ar latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu! Tiešām, ko tad Urbis teiks savam vēlētājam, ja jau pašu galveno nevarēs pildīt, bet grib noārdīt to, kas īstam latvietim ir svarīgs savā valstī!

+9
-1
Atbildēt

2

    anita_meistere > austrisv 18.10.2010. 10.34

    t.s. “SC vēlētājs” tāds arī paliks neskatoties ne uz ko. lielas izvēles iespējas viņiem nav. 1 partija. tāpēc pa lielam SC var darīt visu kas ienāk prātā. Vēl jau neaizmirsīsim ka SC vēletāji balsso ne par SC ka partiju, bet par to “saimniekiem” un viņu idejām (par krieviju, un tās interesēm). un ja SC kaut kāda ziņā nogrēkosies, viņu vieta nepaliks tukša..tas ja nu ir 100% skaidrs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.10.2010. 10.52

    Tev taisnība, jo to izmantos BITES, lai atkal iekļūtu saeimā!
    tas arī pierāda to, ka SC labi zina, ko vēlas viņu vēlētājs!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Lidija Apsīte 18.10.2010. 10.10

“Problēma ir tāda, ka latviešu partijas neuzrunā mērenos lojālos krievvalodīgos – diemžēl lai to darītu ir jālauž sevi un jārunā viņu valodā” – Ne tikai; problēma ir arī tā, ka nav kas viņus uzrunā. Tak ne jau Druviete vai Dzintars (nu pārspīlēju!). Ātrumā izņemot Loskutovu, vairāk iedomāties nevaru.

+2
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > Lidija Apsīte 18.10.2010. 11.15

    Loskutovs balotējās Latgalē – bet diez ko neuzrunāja, Latgalei korupcijas “problēma’ nav saprotama… :) . Man šķiet, ka viņam bija jākandidē Rīgā un te jāstrādā ar lojāliem sveštautiešiem. Bet man šķiet, ka viņam tomēr trūkst harizmas.
    Vienīgais,kura vārdos reāli ieklausītos svārstīgie sveštautieši, būtu pats Dombrovskis – krieviem ir respekts pret varu un varas pārstāvjiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Blumbergs 18.10.2010. 10.04

10x samazini nodokļus, tad no valsts aparāta izkritīs resnās blaktis, un paliks tikai tievie kalpi. Attīstīsies sabiedrības pašvērtība un pašpārvalde. Būs lielas pārmaiņas

0
0
Atbildēt

0

martins_zvejnieks 18.10.2010. 10.04

Būtu interesanti kompaktā formātā – sarakstā izlasīt tos latviešu bāleliņu vārdus, kuri pēc tik viennozīmīga SC “kailfoto” ir gatavi turpināt publiski atpazīstami piedalīties viņu tusiņā. Nav runa par tādiem ideoloģijas balstiem kā Alfrēds R., drīzāk par visiem tiem Jāņiem, kuri rotāja SC vēlēšanu “vitrīnas”.

+8
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 18.10.2010. 09.52

Nu ko … Tas arī bija sagaidāms. tagad skaidri redzams kādi ir SC vēlētāji un kāda sagaidāma “integrācija” un “valsts vienotas vērtības” viņu izpratnē; vārdu sakot – uz kāda pamata var rasties “saskaņa”. Jādomā viesiem integrētājiem tagad mutes būs ciet uz ilgu laiku.
Starp citu, nupat līdzīgi par integrācijas eksperimentu Vācijas sabiedrībā izteikusies aŗī Merkele.
No otras puses – varēja jau nu SC paņemt piem., labklājības ministriju un parādīt savu prasmi rūpēties par pensionāriem…

+5
-2
Atbildēt

3

    andrisskrastins > Lidija Apsīte 18.10.2010. 09.59

    Es piekrītu par SC vēlētāju vēlmēm par “integrāciju”, taču nepiekritīšu, ka pašreizējā integrācija ir bijusi neveiksmīga. Problēma ir tāda, ka latviešu partijas neuzrunā mērenos lojālos krievvalodīgos – diemžēl lai to darītu ir jālauž sevi un jārunā viņu valodā (un tam nav nekāda sakara ar zemošanos, tam ir vairāk sakars ar to, lai viņi mūs saprastu). Sākumā pietiktu ar objektīvu, Maskavas preses nesačakarētu faktisko informāciju par stāvokli valstī. Pēc tam jau var runāt vairāk.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Lidija Apsīte 18.10.2010. 21.40

    PecisK … Problēma ir tāda, ka latviešu partijas neuzrunā mērenos lojālos krievvalodīgos – diemžēl lai to darītu ir jālauž sevi un jārunā viņu valodā (un tam nav nekāda sakara ar zemošanos, tam ir vairāk sakars ar to, lai viņi mūs saprastu).
    ————–
    Daudz par to esmu domājis un vienmēr ar dalītām jūtām uzņemu šo ierosinājumu. Lieta tāda, ka ir jau bijuši daži ne visai veiksmīgi uzrunāšanas projekti – krievu “Diena”, LTV ziņas … Nezinu, nezinu. Manuprāt “mērenie” jau ir izdarījuši savu izvēli un VAI NU apguvuši valodu un spēj ierakstīties normālā sabiedrībā, VAI NU tomēr aizgājuši Maskavas pavadā. No šāda viedokļa runāšanai “viņu” valodā nav jēgas, tas drīzāk dos pilnīgi pretēju efektu … Varētu vēl spriest par skaidri deklarētu atskaites punktu laikā, no kura – STOP. Tālāk tikai latviski.
    Manuprāt reālais atgūstamais “elektorāts” ir jaunieši, kuri ir ieguvuši izglītību pēdējos gados. Visus neatgūsim, ar to laikam jāsamierinās …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Lidija Apsīte 18.10.2010. 21.44

    Tomēr tas, kas noteikti būtu jādara – BEIDZOT jāsper kauč kādi REĀLI, iedarbīgi soļi, lai pārtrauktu pilnīgi nekontrolējamos Krievijas lumpenu popkultūras plūdus un smadzeņu skalošanu TV u.c. informācijas līdzekļos. Manuprāt tas dotu daudz lielāku efektu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 18.10.2010. 09.50

Manuprāt šī ir ne tikai SC, bet arī lielas daļas (bet uzsveru – ne visu) SC vēlētāju atbilde – viņi negrib uzskatīt sevi par viesiem, viņi negrib uzskatīt latviešus par šīs valsts saimniekiem. Nevis mēs viņus atgrūžam, bet viņi atsakās – atkal un atkal un atkal un atkal un atkal.

Vai ir vērts turpināt? Nedomāju.

+16
-1
Atbildēt

0

maija_br 18.10.2010. 09.50

Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku. Draudzīga attieksme pret okupantu viedokli nedod pozitīvus rezultātus. Tiem, kuri neatbalsta okupantu politiku ir jāizstājas no Saskaņas centra, jo ir iespējams realizēt savu politiku ar esošām partijām.

+5
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 18.10.2010. 09.49

SC valdības koalīcijā nozīmētu pilnīgu maskavas ārpolitikas fiasko! veči valdībā ir, bet izdarīt neko nevarēs. pārmest nav ko:D cepuri nost Lāčukam :D

+8
-1
Atbildēt

0

maija_br 18.10.2010. 09.48

Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. Zudumā aizgāja 54 074 balsis (vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām). Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Kāda situācija veidotos, ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana? Varbūt tad veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija? Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Diemžēl iepriekšējo varas partiju ielikteņi nedomā par sabiedrības interesēm.

+1
-1
Atbildēt

3

    Kaskadieris > maija_br 18.10.2010. 12.23

    Negribēdama, lai SC tiek pie varas, vēlēšanu kabīnē skatījos uz biviem biļeteniem un domāju, par kuru balsot: par Vienotību vai VL!. Izlasāmie uzvārdi lielākoties raisīja riebumu, un es iemetu TUKŠU APLOKSNI. Kā liecina Vienotības fleksiblitāte, pareizi darīju. Vismaz nav jāpārdzīvo, ka esmu pievilta.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > maija_br 18.10.2010. 13.17

    …bet izteikties – ai, kā gribas!…ja pats nevari pieņemt lēmumu…vai tagad ir tiesības pārmest tiem, kas lēmumus pieņem?…nezinu, vai būtu jālielās ar vēja palaistu balsi….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > maija_br 18.10.2010. 15.40

    Annīte.Saglabāji nevainību, bet mirsi vientulībā, jo šķīstība nav auglīga:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 18.10.2010. 09.46

Lembergs tagad var prasīt, lai Vienotība koalīcijai ar ZZS un VL-TB nomaina premjera kandidātu.

+1
-10
Atbildēt

4

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 18.10.2010. 09.52

    Lembergs labākajā gadījumā var prasīt atļauju brīvi emigrēt :)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > itommy_ 18.10.2010. 09.52

    te vēl var padiskutēt, kas vienotībai vairāk nepatīk: krevi, vai glumie hameleon-oligarhi:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > itommy_ 18.10.2010. 09.53

    Andrej, neko viņš nevar prasīt. Šī SC atbilde ir praktiski nākotnes zāģis jebkuriem ZZS centieniem “aizmukt” no vecās koalīcijas un bučoties ar Urbanoviču. Ja pēc šī ZZS gribēs taisīt valdību ar SC, tad savukārt tai draudēs sadalīšanās.

    Praktiski Dombrovskis izvilināja perfektu atbildi no SC. Pēc šādas atbildes vecā koalīcija norūks visus 4 gadus, tici man. Nav SC pietiekami aplauzušies, lai spētu aptvert, kur viņi atrodas.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > itommy_ 18.10.2010. 17.18

    @pecisk
    kaut nu ta butu, ljoti veletos tev piekrist, pashlaik gan vairak sliecos piekrist tam ko rinķī apkārt 18.oct 13:05 teica:
    “…Un vispaar – veel jau nekas nav beidzies :)”

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 18.10.2010. 09.46

Urbanovičs ir visai pesimistisks par SC atbalstītāju izpratni par situāciju.+++ shis ir veertigs teikums, vairs nebuus jaastriidas, kas ir migraniti LV (SC elektorats) Draudi un nekauniba. Vaardu sakot – sadarbiba nav iespeejama – nesleepshu, ka, es neskumstu par to :)

+18
-1
Atbildēt

5

    austrisv > buchamona 18.10.2010. 10.33

    es arī priecājos, ka priekškars kritis tiem, kas vēl naivi cerēja, ka Sc ir socdemokrātiska partija, nevis okupantu jaunais veidojums, lai iekļutu saeimā. Rubiks vien ir ko vērts, kā socdemokrāts!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 18.10.2010. 12.26

    > riņkī apkārt, Bet
    14.10 es rakstīju un man daudzi oponēja “Un tu domā, ka viņi nāks? Ta ne par kādiem pīrāgiem! Nākt strādāt, uzņemties atbildību par nepopulāriem lēmumiem šiem ir galīgi neizdevīgi. Tagad meklēs ieganstus lai nenāktu. Un ar to arī viss beigsies. Bet piedāvāts būs un brēkt, ka Dombrovskis ignorē gandrīz trešdaļas vēlētāju gribu vairs nevarēs. Gandrīz vai – kaza dzīva un vilks paēdis.”
    Bet! Tev to vajadzētu atcereties. Tā bija atbilde tev. Tur vēl bija visādi argumenti, dažus no kuriem tu šodien atkarto.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.10.2010. 13.05

    Betij :) – Ja notiek neparedzeeta kustiiba, tad ir jaarada pretkustiiba, ja gribi piedealiities procesaa. Nevar ~ diplomatiski~ nogaidiit, kas notiks taalaak.
    Ja JL iekshienee ir radushaas pretrunas, kuras nesakriit ar tavu/manu veelaataaja paarlieciibu, tad ir jacenshas to deariit zinaamu. Varbuut, katrs koments ir no svara ( lai gan shaubos :) , bet nosodiit 3 PS deputaates, par to, ka vinjas pret savu paarlieciibu nekluseeja situacijaa, kad ir jaarunaa varbuut ar vissmagaakajiem argumentiem, kad veel kaut ko var mainiit, pirms koalicijas izveidoshanas – tas ir tas pats, kas paarmest vinjaam to, ka shis kundzes pilda savu pienaakumu pret veeletaaju. Un vispaar – veel jau nekas nav beidzies :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 18.10.2010. 13.53

    Ja profesores vismaz pie viena aspekta piedomātu – kam par labu nāk viņu izteicieni, šobrīd nebūtu dažu argumentu SC rīcībā. Bet brīdī, kad viena kaza lieto nepārdomātus argumentus, citām nav jāskrien ar kaujamo nazi visam ganāmpulkam virsū.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 18.10.2010. 14.15

    Betij!
    es priecājos tomēr, ka ir trīs , tā sakot, kazas, kuras nav ar mieru, ka tās ved uz nokaušanu.
    Tu raksti, ka varbūt tam ir kāds labums no viņu protesta! Jā, ir labums, vismaz man un manējiem, ka visi vai visas nav vienādas kaujamas aitas!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 18.10.2010. 09.45

“”Ja “Vienotība” šodien publiskajā telpā atsauks visus savus nosacījumus, esam gatavi iet uz sarunām,” sacīja Ušakovs.” – re, kā! Un ko tagad teiks IR komentētāji – SC iekļaušanas valdībā aizstāvji un Kursītes nosodītāji, kuri te daudzos komentāros kladzināja par nepieciešamību sarunāties ar SC un neatstumt to?

+10
-3
Atbildēt

4

    mary75 > kristaps_drone 18.10.2010. 10.08

    Iepriekš jau tev uzrakstīju – Dombrovskis panāca to, ka SC nometa savu eiropeisko un socialdemokrātisko plīvuru un parādīja visiem, kas tas ir.
    Jebkurai latviešu partijai tagad būs lielas problēmas iet koalīcijā ar partiju, kas neatzīst okupācijas faktu.
    SC pats sevi nopēris un izolējis.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kristaps_drone 18.10.2010. 10.46

    …Tipiņš…
    …tas arī bija jāpierāda!…neuzsākot sarunas…būtu radīta iespēja tādiem pat komentētājiem vaimanāt ar pieļāvumu – kā būtu, ja būtu…tagad SC spices vīri piespiesti rādīt uz ko saskaņieši gatavi…
    …to, ka karstasinīgās dāmas nespēja 3 dienas paciesties…norāda vien, cik grūti prātu savienot ar emocijām….

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > kristaps_drone 18.10.2010. 11.05

    jeb vinjas bija tas ~peedeejais piliens, kursh ljaava straumei atrast patieso celju? Kas to lai zin :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kristaps_drone 18.10.2010. 11.06

    cik grūti prātu savienot ar emocijām..
    ———————————————-
    latvieša prāts ar cepuri ruokā čapuo apmēram100 gadus .
    Reizi 100 gaduos pasprūk emocija-ar dakšām un sarkanuo gaili.
    Ja prāts biežāk valkātu cepuri….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 18.10.2010. 09.40

18.oktobris : 10.Saeimas deputāts Jānis Urbanovičs … pieļauj iespēju, ka “Visu Latvijai!” būtu ar mieru palikt pie viena galda ar SC, “bet mēs neesam ar mieru”. “Atšķirība ir tā, ka SC ir stabils vēlētājs. … Es zinu, ko viņš man atļauj, ko neatļauj. Es varētu daudzas lietas saprast, bet es nemācēšu tās savam vēlētājam izstāstīt. Viņš manī neklausīsies,”

23.septembris : SC kandidāts Jānis Urbanovičs : “Mūsu sarkanās līnijas velk citi. Ja TB/LNNK ir apvilkusi mums sarkanu līniju, mēs no savas puses arī tādu apvelkam. Man personīgi nebūtu problēmu runāt … tāpēc, ka Visu Latvijai! ideoloģija ir pasionāra – ticu, ka viņi tā domā. Ar viņiem būtu vieglāk.
————————————————————————

Nu re – Urbis visā savā krāšņumā :)) Paldies Dievam, nu tas balagāns būs beidzies …

+31
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.10.2010. 09.37

Ne pensiju, bet ideoloģiskie jautājumi būs par iemeslu valdības, kuras sastāvā būtu SC, nestabilitātei. Būs strīdi, vai jāsvin 1. jūlijs, kad krievu fašistiskie okupanti tika padzīti no Rīgas, jeb staļina cilvēkēdāju –
aziātu ordu uzvara pār cilvēcību un veselo saprātu 9. maijā.

+5
-6
Atbildēt

2

    mary75 > raimonds_bossltd 18.10.2010. 11.38

    Atvaino, 1 jūliju var svinēt tikai idioti vai mazohisti,
    jo tā ir Latvijas okupācijas diena no bijušajiem Staļina draugiem un sabiedrotājiem – vāciešiem, kas atdeva Latviju krieviem caur M-R paktu.
    Ar 9 maiju ir savādāk – visa pasaule svin uzvaru par fašismu 8 maijā, krievi, vēsturiskas tradīcijas dēļ, to dara 9 maijā, viņi nekādu Latvijas okupāciju nesvin, un to vēl var izprast un attaisnot, 9 maijs ir krieviem lielākie svētki.
    Ja tu akurāt gribi svinēt ko tādu, ar ko vari izcelties, kā liels īpatnis un origināls, svini 30 jūniju, kad diezgan liela daļa Latvijas bija brīva gan no krieviem, gan no vāciešiem.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 24.10.2010. 16.59

    to dzeris49
    Uzvaru pār fašismu varēsim svinēt tad, kad visi fašisti, 9. maija svinētāji, tiksies ar savu elku Staļinu ellē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 18.10.2010. 09.34

Vai es neteicu, ka SC neies uz sadarbību, bet meklēs ieganstus to nedarīt?
“Jānis Urbanovičs intervijā laikrakstam “Neatkarīgā Rīta Avīze” pieļauj iespēju, ka “Visu Latvijai!” būtu ar mieru palikt pie viena galda ar SC, “bet mēs neesam ar mieru”.”
Un kurš tad pirms vēlēšanām stāstīja, ka ir gatavs strādāt ar ikvienu – ne SC?:))
Ja dažām sievām V. apvienībā būtu pieticis prāta paklusēt kaut vai līdz šodienai, daudzi argumenti, ko šodien piemin SC paliktu nepateikti:(

+20
-3
Atbildēt

31

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 09.37

    @betijacelmale
    Labi vien ir, ka viņas neklusēja. Valdim kaut kas sagājis šreijā un vajag nedaudz atsēdināt.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 18.10.2010. 09.41

    Galīgi nav labi.
    Ko vēl no tik nestabilām dāmām var sagaidīt?
    Uzmetīs lūpu un kritīs histērijā ikreiz, kad kaut kas nesakritīs ar viņu viedokli?
    Viņās nodemonstrēja, cik nestabila V koalīcija, pasniedza dāvanu PLL.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > ievuliitis 18.10.2010. 09.45

    Dolārs : Manuprāt Betija runā par Āboltiņu, bet tu – par trejmeitiņām Druvieti, Čepāni un Kursīti … “Opredelitesj”, jaunieši :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 09.49

    Ja reiz daudzskaitlī, tad daudzskaitlī. Āboltiņa taču ir tikai viena.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.10.2010. 09.56

    Gan Āboltiņa, gan trejmeitiņas ir vienā maisā bāžamas. Pirms šākt brēkt ir jāievelk gaiss un jāsaskaita līdz 10. Tad gan argumenti būs izsvērtāki, gan ieguvumi un zaudējumi no tās brēkšanas, iespējams, kļūs saprotami.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.10.2010. 10.05

    > Dolārs “Labi vien ir, ka viņas neklusēja”
    Nav gan labi. Tad Valdis nebūtu dabūjis no Urbanovicha šo te frāzi “Kā Ķīnai ir divas Mongolijas – iekšējā un ārējā, tā arī Dombrovskim tagad ir gan sava nešpetno sievu “Visu Latvijai!”, gan tāda pati jaunāka izlaiduma ārējā “Visu Latvijai!”.
    Pašas vien piespēlēja SC. Tu tak piekritīsi, ka tā nav “poddavki” spēle?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 10.13

    @betijacelmale
    Es domāju, ka Valdis no Urbanoviča neko negaida. Precīzāk- tieši otrādi ir gatavs dzirdēt visādus brīnumus, tāpēc visādu šitādu folkloru laidīs gar ausi. Kamēr nekas nav parakstīts- nekas nav bijis. Daiļ#irsēji mums pilna Saeima.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.10.2010. 10.23

    > Dolārs
    Acīmredzot ir velti atgādināt ar ko politika atšķiras no tirgus placha.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 18.10.2010. 10.30

    Betija!
    Kāpēc gan savu viedokli par sadarbību ar SC nevarēja izteikt tādi gudri cilvēki kā Čepāne, druviete un Kursīte! Manuprāt viņas visas ir profesores! bez tam PSRS laiki ar vienīgo patieso viedokli par visu(kompartijas) manuprāt jau sen aiz muguras!
    Kāpēc ievēlētajām deputātēm, kā tādiem kaujamiem lopiem, vajadzētu klausīt Āboltiņas- Obamas viedokli, ja viņas ir PS sastāvā!
    kaut vai Kursīte? tas būtu pilnīgs absurds, ja viņa atbalstītu SC sastāvā esošo rubikiešus un viņu partijas programmu par pārkrievošanu te Latvijā!
    Visu cieņu visām šim profesorēm par to, ka viņas nebaidījās izteikt savu viedokli. Patiesībā es priecājos par to, jo palika kaut kā vieglāk ap dūšu pēc tā Jl darboņu paziņošanas par SC ņemšanu koalīcijā!
    Vēlreiz, visu cieņu profesorēm! Es neesmu viņās vīlusies!

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 10.30

    @betijacelmale
    Atgādini gan, jo neesmu pamanījis nevienu atšķirību. Tirgojas un muld uz vella paraušanu gan tur, gan tur. Tikai politikā summas lielākas apgrozās un sekas smagākas, ja slikts darījums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.10.2010. 10.40

    Bet, Bet!
    Nu nevajadzēja ne Kursītei, ne parējām iet draudzēties ar Rubiku:))
    Jebkuram domājošam cilvēkam bija skaidrs, ka neies SC strādāt – nav ne spējīgs, ne tas viņam izdevīgi. Tad kāpēc vajadzēja sacelt brēku?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ievuliitis 18.10.2010. 10.47

    Bet, Tu esi kādas partijas biedre?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 18.10.2010. 10.49

    Betija1
    Kā to ņem, vai tā ir brēka, ja cienījamās profesores pateica savu viedokli, kurš ir atšķirīgs no Āboltiņas &co viedokļa!
    taisni labi, ka pateica, jo tagad saprotu, ka visi Vienotībā nebija nodevīgi pret nacionālo vēlētāju!!!
    Man šis fakts ir ļoti svarīgs un tāpēc priecājos, ka ir arī ATŠĶIRĪGS viedoklis!!!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 18.10.2010. 10.57

    Āboltiņa taču ir tikai viena
    ———————————
    kas zin……

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 18.10.2010. 10.59

    klausīt Āboltiņas- Obamas viedokli, ..
    —————————————-
    Burvīgs dubultuzvārds….

    ja nu vienīgi- varbūt tas ir Lemberga nevis Obamas vieduoklis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ievuliitis 18.10.2010. 11.04

    Varbūt, ka trīs dāmas arī prot kaut ko labi spēlēt. Piemēram, dambrete latviešiem vienmēr ir padevusies. Bija tāds Andris Andreiko – Pasaules čempions. Žēl, ka sāka mest pa lampu…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.10.2010. 11.09

    …Bet…
    …Tu neuztver atšķirību?… mēs te varam savus viedokļus izpaust no rīta līdz vakaram, kā katrs gribam…bet Tavas pieminētās dāmas ir politiķes!!!!…ja nespēj kontrolēt savas emocijas..tad arī profesora tituls nenoslēps vājo sapratni par to, kurā brīdi politiķis drīkst paust savu personisko viedokli…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 11.31

    @zanE
    Politiķi nav nekādi pārcilvēki un drīkst teikt, ko patiešam domā un kad to vēlas. Un drīkst arī kļūdīties. Drīkst arī atkāpties no saviem solījumiem, kā jau jebkurš cilvēks- ja ir mainījušies apstākļi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.10.2010. 11.41

    …Dolārs… protams!..bet tas tikai norāda uz to, kāds šis politiķis ir patiesībā….žēl, ka mūsu valstī politiķi sisti ar nesaturēšanas māniju – domas nesaturēšanas!… :))…ir taču atšķirība starp mājsaimnieci pie virtuves katla un politiķi, kurš ietekmē sabiedrisko domu…:))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 18.10.2010. 11.46

    Tai Bet – tev vārdi “profesors” un “gudrs cilvēks” ir sinonīmi?
    Ne vienmēr tas tā ir.
    Tāpat, kā “izglītots” un “gudrs” arī ir dažādas lietas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ievuliitis 18.10.2010. 11.50

    @zanE
    Tur jau tā problēma, ka šī atšķirība ir. Ja tās nebūtu, tad būtu daudz vienkāršāk. Citādi šie parastie cilvēki nonākot politikā sadomājas nezko no sevis un tad nesaprot, kāpēc viņus sauc par muļķiem, meļiem un vel smagākos vārdos. Tieši tāpēc! Cilvēki par tevi balsoja, kad biji normāls cilvēks, no normālu cilvēku vidus. Tad esi lūdzams tik labs un tāds pats vienkāršs cilvēks arī paliec, nevis iztaisies par nezkādu stratēģi, dziļdomātāju un profesoru. Politiķis ir tāda pati profesija kā taksists, skolotājs, elektriķis vai rokasbumbas treneris. Turklat par politiķi var kļūt jebkurš no tiem četriem. Tāpēc jau nav jākļūst par pakaļu. Vienkārši aizstāvi sev līdzīgo intereses un viss.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ievuliitis 18.10.2010. 12.16

    zanE,
    Labāk nepateiksi. Ja Bet būtu atsaukusies un manu jautājumu, tad tieši tā vai stipri līdzīgu būtu rakstījis Bet vēstulīti…:)
    Man Bet atgādina Kristu no Delfu laikiem… Ārprātīgi viņa nevarēja ciest Repši, bet fanoja vai pilnīgi ģība par Kalnieti….politikā politiķi tā nedara, tā nedrīkst darīt…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2010. 12.35

    zanE. Vai tad jums atkal daži kļuvuši vienlīdzīgāki par citiem? Āboltiņa drīkst, bet profesores nedrīkst? Man rodas aizdomas, ka esi no Āboltiņas kliķes:) Ja V būtu atklāti paziņojusi, ka piedāvās vietu koalīcijā SC pie jebkura vēlēšanu rezultāta, tad vismaz es par V nebūtu balsojis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.10.2010. 12.40

    zanE. …..tas arī bija jāpierāda!.
    _____________________________________
    Kas tad traucēja pierādīt nākošajā dienā pēc vēlēšanām? Kādēļ tad Dombrovskis paziņoja, ka valdību veidos vecā koalīcija? Varbūt tomēr kalkulē kādā koalīcijā spīd vairāk ministru vietas, bet Āboltiņai saeimas priekšsēdētājas amats? Pabrika paziņojums vien ko vērts!:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.10.2010. 12.50

    …lno…par Āboltiņu Tev atbildēju 2.lapā…:))

    ….Tu taču nesauksi Kalvīša rīcību pēc iepriekšējām vēlēšanām par politisko loģiku???…tas Tev bija pieņemami?…sarunas nevienam nav nesušas ļaunumu…tikai sarunās atklājas tajās iesaistīto mērķi un vēlmes…kā teiktu – atklātības stunda… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 18.10.2010. 12.59

    Ino – Āboltiņa izteica V oficiālo viedokli, ko vēlāk, nedaudz savādāk, izteica arī Dombrovskis.
    Trīs dāmas izteica savu viedokli, kas uz to brīdi bija pretējs V un pat PS oficialajam viedoklim, un tas kaitēja V interesēm, tur tā atšķirība.
    Un “Āboltiņas kliķe” – nu tas ir spēcīgi teikts!
    Vēl tikai pietrūkst – “JL oportūnistu un nodevēju banda”, vai kā līdzīgi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.10.2010. 13.13

    > lno,
    Izskatās, ka neuzmanīgi lasi vai vispār nelasi citu komentārus – augšā jau rakstīju, ka gan Āboltiņa, gan profesores ir vienā maisā bāžamas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 18.10.2010. 14.05

    Zane!
    Es vairāk cienu cilvēkus kuriem ir arī savs , politiķa viedoklis, nevis tikai partiju priekšsēžu viedoklis! Bez tam šis partijas viedoklis par sadarbību ar SC radās nezin kāpēc pēc vēlēšanām!
    Tur jau tā nelaime, ka te Latvijā politiķiem nav sava viedokļa, un tieši tāpēc arī tauta brīnās, ka pietiek frakciju vadītājam pacelt īkšķi un visi bez ierunām nobalso!
    vai tad tas neatgādina aitu baru, kas seko vienam aunam!!!
    Tāpēc arī priecājos par šim trim gudrajām un viedajām politiķēm, jo arī Vienotības balsotāji , kā izrādās , par brīnumu te visiem, ir pat ļoti dažādi! vai tad nē!?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 18.10.2010. 14.09

    Marokonī!
    Es neģibstu ne par Repši, ne par Kalnieti un ne par vienu no politiķiem! Visaugstāk novērtēju Dombrovski un pat daudz senāk nekā šeit rakstošo vairākums. jau no Dienas laikiem jau no 2006.gada vēlēšanām!
    Biju par Tevi daudz labākās domās, vismaz Delfos, kurus apmeklēju nu ļoti, ļoti reti, bet rakstīju tur pavisam maz!
    Žēl, bet šinī blogā esmu Tevī pilnīgi vīlusies, atškirībā no dažiem Taviem komentāriem Delfos!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ievuliitis 18.10.2010. 14.34

    Bet,
    nesaprotu, par ko Tu tā vīlusies? Es absolūti neesmu mainījies, ne uzskatos ne stilā…tiesa, vecāks palieku…:)

    Nevaru es te Tev oponēt pēc “pilnas programmas”, jo – kā jau rakstīju, es esmu piederīgs JL un tāpēc arī V…Bet man būtu ko teikt…es jau esmu daudz ko teicis cita sakarā gan Delfos gan citur… saliec visu kopā un Tu redzēsi, ka Tevi vada tikai emocijas… Esmu pārliecināts, ka SC mums abiem vienādi “mīļš”…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.10.2010. 14.49

    ….Bet…
    ….viedokļu plurālisms ir nozīmīgs demokrātijas elements, bez kura nevar pastāvēt arī partijas…
    …lai gan vistiešāk partiju iekšējā demokrātija attiecas uz partijas un to biedru attiecībām… netieši tās ietekmi izjūt ikviens Latvijas iedzīvotājs…tāpēc ir partijas statūti, kuros ir noteikta arī partijas biedru disciplīna…
    …ikvienam stājoties partijā vajadzētu apzināties, ka tas nav rokdarbnieču pulciņš, kur, nepatīkot mezglu izkārtojumam…iespējams aizskriet uz nākošo pulciņu…un paziņot, ka nav pieņemams kopējais izšuvuma raksts….
    …izskatās, ka karstasinīgās dāmas to nav sapratušas….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 18.10.2010. 09.34

Acīmredzot Urbanovičs nav lietas kursā, ka arī pati Krievija atbalsta repatriāciju un pat maksā repatriētajiem naudu par atgriešanos. Kāpēc tad vislatviešiem būtu jāpārmet, ka viņi atbalsta šo programmu?

+40
-2
Atbildēt

6

    AUTOEXEC.BAT > daina_tabuna 18.10.2010. 09.43

    Aizsūti viņam e-meilu :))

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > daina_tabuna 18.10.2010. 11.01

    Es reāli cenšos viņiem palīdzēt – šad tad esmu uzrakstījis krievu portālos, kad viņi gān latviešus, Krievijas Ārlietu ministrijas e-pasta adresi – tur ir speciāla sadaļa ar palīdzības programmu tautiešiem, kas vēlas atgriezties dzimtenē. (Atceros – vienreiz tas bija pēc spēles ar Kanādu š.g. hokeja čempionātā, kad Krievijai izdevās “revanšēties” par smago zaudējumu Olimpiskajās spēlēs.) Interesanti, ka uz maniem postiem neviens nereaģē – ne nolamā, ne arī lūdz kaut ko sīkāk precizēt. Dīvaina vienaldzība.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 18.10.2010. 11.22

    @andza
    Tāpēc jau momentā apklust, ja uz savu “vaimanu vaimanu latvieši mūs grib nogalēt!” dabuj pilnīgi konkrētu piedāvajumu braukt uz Krieviju, kur viņus ir gatavi uzņemt. Realitāte ir tāda, ka nogalēs viņus drīzāk tur, jo Krievijā viņus neviens par savējiem neuzskata.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 18.10.2010. 11.53

    es vinjus par shim iespejam laiku pa laikam meghinu informet rus.delfi kopsh Putina pazinjojuma tautieshiem apmeram no 2006. gada, – nav, galigi nav intereses un atsaucibas, cilveciska paldies vieta preti sanjemu rupjus matesvardus.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Mareks Klavins > daina_tabuna 18.10.2010. 15.11

    To Krievijas piedāvājumu kādam repatriēties gan nevajadzētu ņemt par pilnu. Tas, ka Krievija nespēj atražot nāciju savā vājprātīgi plašajā teritorijā nenozīmē, ka viņi atteiksies no tautiešu sviras savas politikas un ietekmes veidošanā savās paspēlētajās teritorijās. Visādu Urbanoviču piebarošanai bijušajās Pad.Republikās tiek tērētas nesalīdzināmi ievērojamākas summas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 18.10.2010. 15.13

    @Gynt
    Padsmit tūkstoši cilvēku to tomēr jau ir izmantojuši…

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 18.10.2010. 09.30

Spēlē vārdu spēles te jaunieši un viss. Saprata ,ka biški pāršāvuši pār strīpu ar noteikumu atzīšanu, tagad ieslēdz atpakaļgaitu. Jautājums kam spēcīgāka nervu sistēma. Te nu jāvelk līdz galam.

+12
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.10.2010. 09.30

Ja tiek vestas sarunas ar SC, kāpēc to pašu nevar darīt arī ar PLL. Redzēs, kurš izteiks labākus piedāvājumus. Abas partijas ir krimināli un ideoloģiski kā divas ūdens lāses, tikai nedaudz atšķirās ar antilatvisko retoriku.

+10
-4
Atbildēt

5

    daina_tabuna > raimonds_bossltd 18.10.2010. 09.36

    Un vēl ar to, ka PLL ir katastrofāli zems uzticības līmenis sabiedrībā, kas viņiem maksāja no 50+ vietām Saeimā uz 8.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 18.10.2010. 09.38

    Nu to nu gan nedrīkst darīt, nevis jāved kādas sarunas ar PLL, bet, jāiztīra visas valsts iestādes no PLL cilvēkiem, tie jau ir šīs te sistēmiskās korupcijas veidotāji un kamēr tie būs pie teikšanas, nekas daudz te nevar mainīties, tie saindē visu ekonomisko un tiesisko vidi kā pūšanas baktērijas organismu.

    +27
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > raimonds_bossltd 18.10.2010. 11.40

    @ombros
    _Ja tiek vestas sarunas ar SC, kāpēc to pašu nevar darīt arī ar PLL…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    man ka gandriz vienmer patik tavas domas.
    tagad Dombrovskis ir iesildijies un vinjam vajadzetu iet uzspelet shahu uzpirkstenjus un durakus ar PLL, piestadot tiem iznicinoshu memorandu zem kura tie pec shadas loghikas nu nekadi sit vai nost nevaretu parakstities, nu kautvai – “Tev Nebus Zagt”.
    skaidrs ka tik stipru papiru neparakstis un paliks kaunigi sedet opozicija.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 18.10.2010. 12.22

    PLL nevajag parakstīt nekādu memorandumu, visiem tāpat ir skaidrs, kas ir PLL.
    Par SC vēl bija kādas ilūzijas, tagad tās zudušas, tur tā atšķirība.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > raimonds_bossltd 18.10.2010. 17.11

    Man gan nebija absolūti nekādu ilūziju par SC.
    Pati SC kā tāda iznīcina jebkādas ilūzijas.
    Latvijas valstī Krievijas partija – tas ir nonsenss.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 18.10.2010. 09.21

“”Ja “Vienotība” šodien publiskajā telpā atsauks visus savus nosacījumus, esam gatavi iet uz sarunām,” sacīja Ušakovs.”
———————————————————————–
Jā, un vēl viņš varētu no V prasīt, lai tā atzīst, ka okupācija nav bijusi, un ka krievu valodai jābūt kā otrai valsts valodai.
Manuprāt, ar šo jautājums par SC valdībā ir atrisinājies, tas pats skaidri parādīja savas prioritātes un to, ka nav nekāda eiropeiska socialdemokrātiska partija, un tie, kas Dombrovskim pārmeta gandrīz vai nodevību, ir ļoti netālredzīgi cilvēki, acīmredzot, taisni tādu reakciju no SC viņš arī gaidīja.
Dabīgi, SC domās, ka varēs tik un tā tikt valdībā, kopā ar PLL un cer, saprotams, uz ZZS, un cilvēku neapmierinātību ar gaidāmo griešanu, tāpēc V daudz kur būs jāpiekāpjas hūtainim, bet, tāda ir realitāte, un ar to jāsamierinās.
Tā ka jābeidz visa tā kņada ap to SC un jāķeras pie valdības veidošanas un budžeta, kas arī ir galvenais neatliekamais uzdevums.

+46
-2
Atbildēt

13

    kristaps_drone > mary75 18.10.2010. 09.47

    >Dzerim
    Vai Tev nav žēl savu pūļu un ieguldītā darba, kad ar putām uz lūpām aģitēji par sarunām ar SC un tā iekļaušanu valdībā? Vai tad nebija acīmredzami skaidrs, ka no šiem principiem (okupācijas neatzīšana, krievu valodas status utt.) SC neaktāpsies?

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2010. 09.57

    Absolūti nav žēl.
    Aģitēju nevis par SC iesaistīšanu valdībā, bet, atbalstīju Dombrovski.
    Kas tagad ir panākts?
    ļoti daudz kas.
    1) SC parādīja, ka tam ir problēmas ar okupācijas fakta atzīšanu un vienīgo valsts valodu.
    2) un tāpēc jebkurai “latviešu”” partijai, pat PLL, nemaz nerunājot par ZZS, būs lielas problēmas veidot ar to koalīciju.
    Manuprāt, Dombrovskis panāca to, ka SC pats sevi izolējis.

    +25
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.10.2010. 09.59

    > Tipiņš
    Bija gan skaidrs un tas arī bija iemesls, kāpēc tas tika piedāvāts. Te tik daudz par to tika vēl un vēl skaidrots, bet tev kā nepielec, tā nepielec.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > mary75 18.10.2010. 09.59

    clash_clash
    Vienotība ar savu uzaicinājumu SC veidot valdību pagāja soli pretī krievvalodīgo pilsoņu daļai. Nosacījumi ir pussolis atpakaļ.
    Ja PLL gribēs veidot ar SC koalīciju, spert šo soli būs 100x vieglāk, jo ir precedents. Latviešus pieradina pie DOMAS. Arī attaisnot šo soli nacionāļu acīs vairs nebūs grūti, jo Vienotība ir aicinājusi, bet nav spējusi līdz galam novest ideju.
    Pašreiz visi Vienotības vēlētāji savās galviņās cenšas rast attaisnojumu koalīcijai ar SC un sev par brīnumu- atrod! Un pierod pie domas, ka SC jābūt valdībā.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > mary75 18.10.2010. 10.05

    dzeris49
    Kas tagad ir panākts?
    ļoti daudz kas.
    1) SC parādīja, ka tam ir problēmas ar okupācijas fakta atzīšanu un vienīgo valsts valodu.
    2) un tāpēc jebkurai “latviešu”” partijai, pat PLL, nemaz nerunājot par ZZS, būs lielas problēmas veidot ar to koalīciju.
    ———————————————–
    Pilnīgi murgi!
    SC ir problēmas ar ultimatīvo veidu, ar pazemojošiem nosacījumiem, bet ne ar valodu, ko viņi atzīst vai okupāciju (aneksiju…. inkorporāciju…), ko varētu nokārtot, lai tiktu pie varas.
    Un Dombrovskis ir panācis to, ka SC vairs nav tabu latviešu partijām.
    Vienreiz jau tam bija jānotiek, bet šis veids ir PLL par labu.
    Dombrovskis ir iekritis paša pirmsvēlēšanu retorikas izraktā bedrē. Jo, ja viņš grib palikt godīgs, tad nevar iet koalīcijā ar SC

    +4
    -22
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 18.10.2010. 10.10

    Precīzi! +1
    Arī manas ilūzijas ar SC pagaisušas.Turpinu uzskatīt,ka krievvalodīgie jāiesaista normālā politiskā procesā,bet neba nu SC ir īstās sejas.Tāpat kā pll sacītajam daudzkur var piekrist,tikai ja paskatās uz tiem teicēju mūļiem,tad skaidrs ka tā ir vien ciniska paņirgšana.Ar SC izskatās -tas pats.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 18.10.2010. 10.20

    Jjirgen!
    tev taisnība, jo tomēr jau vairs Vienotība manās acīs ir kļuvusi neuzticama, jo solīto pirms vēlēšanām , lai nu kā, bet nepildīja uzaicinot Sc valdības veidošanā!
    Ja nu vienīgi PS! kaut kā vairāk pirms tam atbalstīju JL, bet tagad gan PS!
    lai jau runā par šahu un citiem gājieniem, bet domāju, ka ja nodod vienreiz, tad to var izdarīt atkal!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > mary75 18.10.2010. 10.25

    Dzeri – pievienojos par visiem 100%!!! Arī pats tieši šo pašu iemeslu pēc runāju, ka ir nepieciešams runāt ar SC, kuri tagad paši “norok” savas iespējas. Lai Dombrovskim izdodas saturēt to visu kopā – neapskaužu viņu, jo situācija ir ļoti sarežģīta!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 18.10.2010. 10.44

    Dzeris,
    tieši tā. kas bija arī jāpierāda. A te daži naivuļi domāja, ka mēs taisāmies iet nolikt ziedus 9. maijā pie “tīrītājiem”…he he…:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 18.10.2010. 10.55

    ir nepieciešams runāt ar SC, kuri tagad paši “norok” savas iespējas.
    ———————————
    Glābsim SC par spīti pašam SC!
    Izveidusim SC PA(SC Pestīšanas Armiju) un vāksim zieduojumus!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > mary75 18.10.2010. 15.37

    Saistoši un uzjautrinoši būs palūkoties, kā Dzeris un citi kremlinu dziedātājputni mainīs savu viedokli par SC vēl pāris reizes.

    Dombrovskis taisītu no prezidenta viņam vēl neuzticētā valdības veidošanas procesa balagānu, kuru izmantotu, lai izdabūtu no SC reakciju, kuru pats jau gaidīja..? Sarežģīts gadījums, īpaši sarežģīts! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 18.10.2010. 16.59

    Kuŗam tad bija šaubas par Saskaņas centra polītiku? Kuŗš vēl bija tik akls, lai nespētu redzēt SC īsto seju bez šīs ākstīšanās? Kam tas bija jāparāda?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 18.10.2010. 17.04

    Karambalai

    Ko nozīmē “iesaistīt krievvalodīgos” kaut kādos tur procesos?
    Kuŗš tad iesaista latviešus un citus nekrievvalodīgos?
    Kuŗš liedz taviem krievvalodīgajiem iestāties Vienotībā vai kādā citā nekrieviskā partijā un darboties?..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Janis 18.10.2010. 09.20

Atkal Biškeka. Nu cik tad var. Ja kāds izies uz ielas, viņš tikpat labi var iziet no valsts.

Un okupācijas faktu protams netaisās atzīt, kā gan citādi.

+21
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > Janis 18.10.2010. 09.27

    Un kāpēc gan nepieminēt atkal Biškeku, ja šie draudi ir atradušas dzirdīgas ausis Āboltiņas personā, kas nu jau piemin tos, kā savus argumentus. Tas ir stulbākais, ko kāds no Vienotības ir izspļāvis.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Janis 18.10.2010. 09.33

    Jā, tas arguments, ka SC jāiesaista valdībā, jo savādāk būs masu nemieri, bija reti stulbs, bija simts citi iespējamie argumenti, kā Āboliņa varēja izvēlēties taisni šo, brīnos vēl tagad.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 18.10.2010. 09.38

    Mēs te mierīgi varētu viņai tos simts un vienu argumentu nosaukt, ja pašai ar fantāziju ir paknapi.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam