Sudraba: Koalīcijas veidošanā nav pozitīvu pārmaiņu

76

Komentāri (76)

piziks 15.10.2010. 08.57

Ha-ha, kāds satraukums parādnaudas saviem čomiem dalītāju — Vienotības — rindās! Jā, Sudraba veido savu PR populistiski. Žēl, ka — gļēvi, baidoties no nepalikšanas VK nākamajā termiņā — viņa neuzrunā parādēdāju Vienotību, kopā ar Vienotības šobrīd vilkto veco koalīciju, konkrēti par visiem grēkiem, cūcībām darbaspēka nodokļu jomā: 1. kritika būtu reālistiska, konstruktiva; 2. pierādījumciparu viņai nepietrūktu.

0
-2
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 14.10.2010. 19.44

> arī Tev, Andrej Zviedri>
“Valsts komtrolieres funkcija un pienākums nav filozofēt par vai pret valdību, tās veidošanu, vai neveidošanu!
Valsts kontrolierei jābūt neitrālai un nav “jāmaisās” politiskajos procesos!
Valsts kontroles pienākums ir atklāt likuma pārkāpumus Latvijas valsts ekonomiskajā saimniecībā, izskaust korupciju tās iedīglī un palidzēt esošajai un topošajai valdībai tās ikdienas patiesi smagajā darbā!
Un nevajag demoralizēt sabiedrisko domu!
Sieviete sāk zaudēt mēra sajūtu!”

+3
0
Atbildēt

0

janisholsteins 14.10.2010. 17.59

Man patīk Sudrabas darbs Valsts Kontrolē. Man prieks, ka kontrole kļūst profesionālāka, redzamāka un pievēršas efektivitātei. Es ceru, ka nākotnē tā liks pārvaldei baidīties pieņemt neefektīvus un pretlikumīgus lēmumus. Es ceru, ka VK kaut mazliet līdzināsies GAO
Bet, diemžēl, Sudrabas izteikumi par politiku ‘in general’ ir klaji populistiski un pat nekompetenti. Daži viedokļi par fiskālo politiku reizēm ir tādi, kas liek vaicāt – kā ar tādu makroekonomikas pamatu nezināšanu varēja strādāt par FM valsts sekretāra vietnieci? Izskatās, Sudraba ir uzkāpusi uz tipiskās Latvijas problēmas – populārs cilvēks kļūst par ekspertu… visos jautājumos
Tāpēc, lūdzu, dārgā Ingrīda. Lai Tev veicas VK darba uzlabošanā! Es gaidu daudz labu un konrētu atzinumu un pētījumu par pārvaldes darbības likumību un efektivitāti. Tu esi īstais cilvēks tam. Tava autoritāte palīdzēs novērst VK atklātās problēmas. Lūdzu, lūdzu, nedeldē savu tēlu ar populistiskiem un nekompetentiem paziņojumiem par ‘jebkuru tēmu’

+5
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 14.10.2010. 13.47

Kas kontrolē valsti, kamēr Sudraba mītiņo ?

+7
0
Atbildēt

0

dro 14.10.2010. 11.21

Nav šaubu, ka Sudrabas teiktais ir populistiska muldēšana, bet pret šo: Koalīcijas veidošanā nav pozitīvu pārmaiņu, taču iebildumu nav, vai ne?:)

+2
-1
Atbildēt

2

    Diâna Antipova > dro 14.10.2010. 11.30

    iebildumu nav. Bet vai ir iebildumu par “VK (kontroles/kontrolieres) darbā nav pozitīvu pārmaiņu”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.10.2010. 11.59

    ..Koalīcijas veidošanā nav pozitīvu pārmaiņu, taču iebildumu nav, ..
    —————————————————-
    SC nav vēl iemuhļīts kur vajaga….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 14.10.2010. 11.17

Jā, tam ko saka Sudraba, nepieciešama pavisam cita domāšana, bet mainīt domāšanu ir “elles darbs”. Vieglāk ir kalkulēt pa vecam.

+1
-7
Atbildēt

0

astra_ozo 14.10.2010. 11.14

Pirms pavisam neilga laika, atbildot uz daudzu iedzīvotāju prasību jau tagad uzsākt t.s. gaismas pils celtniecības auditu, IS atbildēja, ka VK nevar vai nedrīkst veikt pārbaudes darbos un objektos, kas vēl nav pabeigti… Tātad, kad būve par 130 mlj. būs pabeigta, tad Mēs paskatīsimies.
Nu ir sanācis otrādi – valdība pat vēl nav izveidota, nav zināma valdošā koalīcija, bet Sudraba jau atļaujas kritizēt to, kā vispār nav un spriedelēt par startēšanu ārkārtas vēlēšanās.
Vai viņas amats vispār pieļauj šādu izrunāšanos? Ja kko līdzīgu sāks runāt Ģenerālprokurors, Drošības policijas šefs u.c. līdzīgu amatu ieņēmēji.

+12
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > astra_ozo 14.10.2010. 11.54

    valdība pat vēl nav izveidota, nav zināma valdošā koalīcija, bet Sudraba jau atļaujas kritizēt to, kā vispār nav un spriedelēt par startēšanu ārkārtas vēlēšanās
    ——————————————————
    Suolījumi jāpilda un rezultāts jāpanāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 14.10.2010. 10.40

Interesanti, vai Sudrabas “ātklāsmes” ir žurnālistu “provokāciju” sekas uz kurām regulāri “uzraujas” kontroliere, jeb viņa pati staigā pa rinķi un kladzina savu “patiesību”? :) Domāju, ka latviešu mēdijiem vajadzētu viņu vnk ignorēt. Sudraba, runā migrantiem uztveramu jēdzienu valodā (tādos, kā tauta ir pelnījusi utt), tad, lai arī viņa runā “baltkomos” un citās līdzīgās vietās. Migranti viņā klausīsies atplestām mutēm. Un vēl, jautājums – kā “iešana politikā” ir savienojama ar viņas šī brīža “krēslu”?

+11
0
Atbildēt

1

    austrisv > buchamona 14.10.2010. 10.53

    Manuprāt, cik atceros, tad speciāli 9.saeima grozīja likumu, lai ļautu tieši valsts kontrolierim ieņem krēslu politikā!!!
    Tas jau vien skaidri norāda, ka tieši par Sudrabas virzīšanu uz kādu svarīgu valsts pārvaldes amatu, piemēram, premjera krēslu! Tā sakot , jau sen Sudraba ir kā rezerves variants priekš tautas! tādēl jau tie viņas skaļie populistiskie paziņojumi par bezdarbu utt!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 14.10.2010. 10.32

Pēc šiem absolūti neadekvātajiem un klaji tendenciozajiem paziņojumiem manā uztverē Sudraba ne ar ko nav labāka, drīzāk jau sliktāka par, piemēram, Poļiščuku, t.i., pērkama sieviete, teiksim tā.

+8
-1
Atbildēt

0

austrisv 14.10.2010. 10.18

Sudraba ir valsts kontroliere, bet kāpēc viņa nedara savu darbu! kur rezultāti viņas darbības laikā, jo valsts ir nozagta? Kur kontrolieres atzinumi par Air Baltic, par Parekss banku, kur par LDz. Tāpat tikko parādījās ziņa, ka Ādažu pašvaldība pārtērējusi savus finanšu līdzekļus? Kur kontrolieres tiešais darbs un rezultāti???? Rezultātu faktiski nav, jo tieši viņas darbības laikā ir visādi tukši paziņojumi, bet kārtības valsts uzņēmumos nav!
izskatās, ka tagad Sudraba grib iejāt saeimā uz balta zirga, sniedzot dažādus tukšus paziņojumus! Kāda viņai daļā, ja valdību var un koalīciju veidot līdz un pat pēc 2. novembra, kad Zatlers tikai nosauks jauno premjeru!!
Populisteun skaļa klaigātāja, vairāk nekas! par tevi tāpat nebalsošu!

+19
-1
Atbildēt

6

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 14.10.2010. 10.27

    Šrunts par Sudrabu, bet koalīcija tiek “veidota” stulbi. Izniekots laiks. Manuprāt pareizi saka Ozoliņš, ka jāatgriežas sākuma punktā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 14.10.2010. 10.37

    koalīcija tiek “veidota” stulbi. Izniekots laiks..
    ——————————————————
    jā.
    tas gan laikam neizbēgami.
    Izskatās,ka projekts”SC valdībā, lai kādā variantā” ir tik ilgi luluots un tik daudz tajā ir ieguldīts(žāvas uznāk ieduomājuoties vien), ka plāna autori un izpildītāji plēsīsies kamēr vien būs kauč sīkākā iespēja.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 14.10.2010. 10.39

    Manuprāt līdz 2. novembrim var muļļāties ar koalīcijas veidošanu, jo tāpat Zatlers ātrāk nenosauks premjera kandidātu!!!
    Bez tam Dombrovskim jādara arī pašreizējie darbi un viņš to arī dara.
    Manuprāt, labi, ka Valdis Dombrovskis nesteidzas un apsver visas iespējas, jo nav ko karstu putru strēbt! Žurnālistiem tas ir darbs: nepārtraukti analizēt un sakāpināt emocijas. Sevišķi man apnikušas tās runas par SC ņemšanu valdībā! Manuprāt tas ir žurnālistu darbiņš, lai būtu ko zelēt un zelēt!
    VD jau sen pateicis, ka SC nebūs valdībā, bet ar SC iespējams tikai sadarbības līgums!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 14.10.2010. 11.12

    Sevišķi man apnikušas tās runas par SC ņemšanu valdībā! Manuprāt tas ir žurnālistu darbiņš, lai būtu ko zelēt un zelēt
    ———————————————————–
    Vismaz te ir kāds,kas brīvs nuo “sazvērastības teorijas”.
    Lai gan -politkorektuma vārdā ieteicamāk lietuot “konspirācijas teorija”. Sazvērastība tak var atšifrēt kā SA+ zvērests….. Ko gan par mums var padomāt…..taisni šausmas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > austrisv 14.10.2010. 12.21

    Manuprāt Tavā komentārā ir pretruna. NEZ, vai kāds apstrīdēs faktu, ka Sudrabas vadītā VK strādā. Secinājumi ir! BET – vai likumdošana paredz sekas Sudrabas secinājumiem – lūk – TE sākas politiska atbildība par Baibas Rozentāles uzdoto jautājumu! Viss! Sudraba ir milzis vai radīts milzis uz māla kājām, jo likums atļauj šķērdēt naudu. Sudraba ir gana punktuāla… Un Kalnmeiers to apstiprina. (Ja vajag – pierunā viņu ar ieroci doties ielās)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edzhins > austrisv 15.10.2010. 13.47

    Varbūt der pačikot tos viņas VARĒŠANAS RĀMJUS ? :P Likumdevēja izgudri nosacītos :P

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.16

IS ir ļoti savdabīgs tēls mūsu politikā.
1. Viņu atbalsta daudzi. Ja ņemam vērā IS idejas – politikā esošie I.S. atbalstītāji viņu nemitīgi “uzmet”. Piemērs: politiskās kultūras un sapratnes ziņā pieredzējušajā Zviedrijā nez vai IS=VK un ģenerālprokurors varētu bilst, ka valsts naudu ar Likuma spēku var tērēt nelietderīgi, un NE-vienu atbalstītāju tas neinteresē. Faktiski – Vienotība ar šo paņem lāpstu. Sev. (Citiem vairs nevajag…)
2. Par ekonomiku. Personiskās sarunās ar Vienotības ļaužiem – jā – IS ir taisnība. Ekonomisku plānu un tālredzības NAV!
3. Ko IS īsti domā un plāno – nav ne jausmas. No viņas kritikas var izlobīt perfektu reformu konceptu, BET … par tālāko nav skaidrs.
4. Nenoliegsim, IS vislabāk redz valsts galveno cūcību – naudas nav, ņemsim, kam ir, bet tērēsim kā līdz šim.

+2
-4
Atbildēt

13

    austrisv > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.26

    Ja neesi pamanījis, tad iesaku paskatīties, ko saka ārvalstu eksperti par Latvijas ekonomiku! Tāpat tikko savu viedokli par ekonomikas atīstību izteica SVF!!! Latvijā attīstās rūpniecība, kura pagājušo gadu pieaugusi apjomā par 20%! vai tas nav rādītājs?
    Kalvīš laikā Latvijas valsts kopprodukta pamatā bija ieņēmumi no vairum, mazumtirdzniecības un nekustāmā īpašuma. Rūpniecība sastādīja sīku %!
    Valdis ir malacis, bet Sudrabai dots uzdevums viņu nonicināt paputējušo un zaudējušo lielkapitālistu interesēs te Latvijā! Tas jau bija gaidāms, ka PLL nesamierināsies ar zaudējumu! pirmās odziņas Sudrabas izpildījumā jau sākušas parādīties! vai tās odziņas ienāksies, tas vēl ir liels jautājums?

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.37

    Rūpniecības attīstība, ja tāda notiek, līdzīgi kā normāla uzņēmējdarbība Latvijā jau gadus 20 notiek par spīti… ES nezinu, bet apšaubu IS saistību ar PLL, taču gana daudz viņas aktualizēto lietu nav interesantas nedz PLL, nedz V, nedz ZZS. Manuprāt – V vajadzēja īsā laikā maksimāli optimizēt valsts tēriņus un TAD ķerties pie iedzīvotāju maciņa, nevis – visupirms grābt un klusi vīterot par kaut kādām “strukturālajām…”. Ne politisks uzņēmējs Latvijā ir Dons Kihots 21. gadsimtā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.37

    Apzinoties kādā stāvoklī mums rūpniecība nokļuva pēc neatkarības atgūšanas, šie 20% ir daudz par maz….. Ja valsts nesapratīs un reāli neatbalstīs tieši rūpniecisko ražošanu kas vērsta uz eksportu, Latvijas valsts ieņēmumi nekad nepārsniegs izdevumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.44

    G.
    vai tik Tu negribi rūpniecības kāpumu viena gada laikā par 100%! gribēt jau gan nav kaitīgi, bet, ja esi saprātīgs cilvēks , tad arī saproti, ka viena gada laikā tas nav iespējams, it sevišķi ņemot vērā, ka esam iekļauti pasaules ekonomikā, bet tur ir pamatīga recesija, un tas, ka Latvijā rūpniecība pieaugusi par 20% . pie tam pagājušo gadu, ir liels sasniegums, kas mums jānovērtē!!!! Bet Sudraba tik kuļ un kuļ putas, bet nedara savu darbu!!! Es VD vietā, gan to būtu pateikusi masu saziņas līdzekļos, jo, ja jau Sudraba var kritizēt pat vēl neesošo jauno valdību un tās vēl neesošo programmu, tad kādēl premjers nevar kritizēt Sudrabas nepadarītos darbus!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.47

    manuprāt, Sudraba ir PLL un SC slepenais ierocis! tas sāk tikts izvilkt gaismā un jau sāk šaut! vai būs rezultāti, to mēs visdrīzākā laikā manīsim!
    PLL nu gan neliksies mierā, tas ir 100% skaidrs, jo aiz tā stāv ui, cik lielas intereses no austrumiem!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Uldis Šneiders 14.10.2010. 10.55

    @Bet
    Pieugums par simts procentiem no 1 ir tikai 2. Mums atskaites punkts ir tik zems, ka 100% vai pat 200% nav nekas dižs.

    Problēma ir pilnīgi cita- lai kāpinātu rūpniecības apjomus ir divi ceļi- ieguldīt tehnoloģijās vai kāpināt apjomus ar esošo tehnoloģiju. Kā viens tā otrs mums nav reāls. Pirmais prasa investīcijas, kuras nav pieejamas. Otrais- vairāk kvalificēta darbaspēka, kas arī nav pieejams.

    Un tad sanāk, ka jebkurā gadījumā ir vajadzīga valsts iejaukšanās- vai nu atļaut imigrāciju uz turku, indiešu, ķīniešu rēķina, kam nav problēmu ar inženierzinātņu speciālistiem vai arī beidzot pieķerties ilgtermiņa izglītības reformai (kas gan situāciju atrisinās ne ātrāk kā pēc 4- 5 gadiem).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lootus > Uldis Šneiders 14.10.2010. 11.04

    Kas tik jums nerēgojas!
    Visa pasaule ir slepenais ierocis:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > Uldis Šneiders 14.10.2010. 11.17

    Protams es nerunāju par izaugsmi viena gada laikā. Ražošanas sektorā viena gada laikā vispār neko nevar sasniegt. Es domāju par Valsts ilgtermiņa attīstības programmu rūpnieciskajai ražošanai Latvijā…. ja tāda būtu līdz 2000. gadam pieņemta, tad rūpniecība lēnām augtu katru gadu, tā vietā mūsu valdība stimulēja ātras peļņas tīkotājus = nekustamo īpašumu spekulantus. Un kur mēs tagad esam? Šodien Rīgā vien ir simtiem neapdzīvotu mājokļu jaunajos projektos, Desmitiem bankrotējušu uzņēmumu NĪ projektu bīdītāju, un Zviedru bankas kuras marinē visus atņemtos īpašumus savās meitas kompānijās gaidot labākus laikus (kuri tik drīz NĪ jomā var arī neiestāties)….. :) …. Līdz ar to NĪ tirgus ir totāli izkropļots. Gribi nopirkt māju, būs japērk tāda kas pieder banaki kurā gribi kredītu, ja vien nenēsa zēķē kādus 100tūkst.Ls :)))….
    Jā, ražošana attīstās lēnām un atdeve no investīcijām ir lēnāka nekā citās jomās, bet pareizi veidota tā ir daudz stabilāka un ilgtspējīgāka….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > Uldis Šneiders 14.10.2010. 11.27

    Dolārs –> Tur tev taisnība ir Valdībai jāiejaucas un jāļauj kvalificēta darbaspēka migrācija, tikai problēma ir tāda ka arī algu jautajumā mēs esam nekonkurētspējīgi ar tiem pašiem turkiem, indiešiem un ķīniešiem. Tāpēc uz šejieni nez vai tūlīt rausies bariem jauno ārzemju speciāļistu, ja nebūs konkrēta valsts atbalsta ražošanas sektoram atbilstoši tam ar kādu pievienoto vērtibu eksporta produkti tiek ražoti, tad būs ka ir, ražošana turpinās eksistēt par spīti pieaugums būs niecīgs un valsts eksports nekad nepārsniegs importu, būsim totālos mīnusos un visu laiku maksāsim procentus par aizdevumiem (VERGOSIM).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > Uldis Šneiders 14.10.2010. 11.28

    Nav jau tūlīt jāprasa lai pašī Latvju bāleliņi meklē investīcijas jaunām rūpnīcām. Jārada apstākļi, lai lielās pasaules kompānijas vēlētos Latvijā atvērt savas ražotnes. Kaut vai beznodokļu darbība pirmos 3-5 gadus investējot ražošanā 100 miljonus un vairāk, protams ar nosacījumu ka ražosanu nedrīkst pārcelt citur ātrak ka pēc 10-15 gadiem nu ir jāmeklē radikāli ekonomiski risinājumi, lai Mūsu zeme būtu izdevīga ražotājiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Uldis Šneiders 14.10.2010. 11.39

    @Goodman
    300- 400 lati uz rokas turkam, ķīnietim vai indietim ir pasakaina bagātība salīdzinot ar to, ko viņš saņemtu dzimetenē. Tā ka algas pie mums vēl ir o.k. Turklāt mums jau nevajag, lai bariem raujas- atlase ir jādara pašiem ražotājiem un tikai tik, cik vajag.

    Kas attiecas uz tiem lielajiem investoriem, tad nenāks viņi šeit. Meksikā var uzcelt šķūni lauka vidū un rūpnīca gatava. Mums tas šķūnis būs jāapsilda un arī darbinieki būs problēma (nebūs pieejami pietiekami daudz un algas lielas gribēs). Un arī lielais ASV tirgus turpat blakus. Nevaram mēs konkurēt ar Meksiku, Brazīliju, Ķīnu, Vjetnamu, Indiju, Taizemi. Vienīgais- paļauties uz saviem, vietējiem investoriem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Uldis Šneiders 14.10.2010. 15.04

    … ienaaksies , es to jau esmu vairaakkaart rakstiijis , tikliidz buus pabeigti nepopulaarie leemumi un beigsies Zatlera prezidentuuras termiņš , taa Lembe dos paveeli un valdiiba kritiis…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Uldis Šneiders 14.10.2010. 15.10

    Ebenemezer!
    tad jau iznāk, ka tas pēc Sudrabas teiktā, varētu būt pēc 1.5 gada!
    Tomēr šaubos, vai ZZS ies kopā ar SC vienā koalīcijā! Vispirms jāpastumj uz šo soli Vienotība, vai ne!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

a_oleinika 14.10.2010. 10.14

Un Sudrabas kundzes konstruktīvais piedāvājums ir…

+8
-1
Atbildēt

0

lidija_stripkane 14.10.2010. 10.13

Nav pozitīvu pārmaiņu, nav ideju.
Žēl.
Vienīgā problēma tagad- kā visiem izpatikt.
Kā izpatikt Eiropai, amerikāņiem un SVF. Tikai viens piemirsies, kā “izpatikt” vēlētājiem.

Bet vēlētājiem vajag tikai vienu- lai nav klajas krāpšanās un solījumu nepildīšanas, kā gadījumā ar VL/TB/LNNK, kuri nu no labajiem pārvērtušies sliktajos un SC, kas bija bubulis, bet tagad būs labākie draugi.

Tā tā jaunā politiskā kultūra, ko piesauca Matīsa?

+3
-7
Atbildēt

0

Kaspars 14.10.2010. 10.11

Biju labās domās par Sudrabu, bet viss priekšstats ir sabojajies. Ej politikā un dari. Blakus stāvēšana un kritizēšana nav darbs.

+16
-1
Atbildēt

0

ugisaava 14.10.2010. 10.07

Šķiet, ka Sudraba kļūs par Trojas zirdziņu kādai nepopulārai partijai.:-((

+18
0
Atbildēt

1

    edzhins > ugisaava 15.10.2010. 13.46

    Neliekas gan – viņa vienkārši ir nestandarts un nekur neierakstās .

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.10.2010. 10.06

..ja sudrabs klātu, tad var nepatiesi zvērēt un citādi šmaukties.”

Tautas ticējums.

+6
-2
Atbildēt

0

mary75 14.10.2010. 09.54

Vispār jau Sudrabai būtu jāzina, ka pirmās 100 dienas nav pieņemts kritizēt valdību, bet, viņa sāk jau tad, kad valdība vispār vēl nav.
īstenībā, visa kritika attiecas uz V un Dombrovski.

+17
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > mary75 14.10.2010. 10.31

    Sudrabai būtu jāzina, ka pirmās 100 dienas nav pieņemts kritizēt valdību, bet, viņa sāk jau tad, kad valdība vispār vēl nav.
    ————————————–
    Tātad:
    mērķis ir ietekmēt valdības veiduošanu(juo kaut kas nenuotiek pēc plāna).

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 14.10.2010. 12.11

    politizējies valsts kontrolieris ir kā mērkaķis tankā, sliktāks par tatāru.
    tāds ar steigu ir nomaināms kaut arī nebūs viegli tādu dabūt pa durvīm ārā. atcerēsimies kā bija ar Černaju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    v_laivins > mary75 14.10.2010. 12.18

    Tik tiešām. Vēl pat ir teorētiska varbūtība, ka Zatlers nosauc Urbanoviču par premjera kandidātu ar koalīciju: SC, ZZS un PLL, ne par velti Lembis pļāpāja ar Urbi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    edzhins > mary75 15.10.2010. 13.44

    Labāk nebūtu šodien dzēris ! :) – Nekā jau te gan jauna nava, un Sudrabai piemīt tas, ko sauc par intuīciju ( prāts+čuis:) )
    Abet, ja taisīs par tām ministrijām …. “ar valsts funkciju revidēšanu un visu nevajadzīgi likvidēšanu, un ministrijas veidošanu pēc nosprausto mērķu principa, nevis sadalot katrai partijai daļu no Latvijas “ganībām”.” – i-ha-ha !, tad būs vispārākais cirks – manīs, cik – kā to tagad sauks – iestādes ? – vēl būs klāt jāpietaisa, lai visi koalicionga parķeici vismaz 100 dienas būtu laimīgi :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

ieva_sture 14.10.2010. 09.49

Man liekas, ka svarīgākais aspekts, kāpēc Sudrabas gājieni izraisa aizdomas, ir fakts, ka līdzīgi kā Lembergs, viņai nepietiek dūšas par varu sacensties.

Abi labāk izvēlas publisku kritizēšanu no malas (bez konstruktīviem ieteikumiem) vai aizkulises (tas vairāk par Lembergu).

Tikko tak bija vēlēšanas! Kas Sudrabai traucēja piedalīties? Nezināja, kā veiksies viņas “komandai”?

+25
0
Atbildēt

3

    lootus > ieva_sture 14.10.2010. 11.02

    Domāju ka viņa prognozēja ka sabiedrība nav gatava pārmaiņām tāpat kā tagad prognozē ka valdība būs nerīcībspējīga lai atrisinātu ekonomiskās problēmas.To starp citu nesaka viņa viena pati.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ieva_sture 14.10.2010. 17.45

    Tāpēc uzskatīja par labāku pakritizēt sen dzirdētām tukšām frāzēm tagad un pieteiksies tad, kad situācija būs mainījusies?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jeers > ieva_sture 15.10.2010. 14.51

    Viņas komanda pakāsa (SC). Laikam izvēlējās pareizi, jo pie premjerēšanas nebūtu tikusi tā vai tā. A cik ļoti gribējās!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 14.10.2010. 09.46

Nu galīgi dīvaini Sudrabas paziņojumi – valdība vēl nav sastādīta, bet, jau runā par ārkārtas vēlēšanām!
Arī tas pārējais tāds dīvains – ne jau ministriju skaitā ir nelaime, centrālais aparāts patērē niecīgu daļu no visa valsts aparāta, ja ar ko būtu jāsāk – ar valsts funkciju revidēšanu un visu nevajadzīgi likvidēšanu, un ministrijas veidošanu pēc nosprausto mērķu principa, nevis sadalot katrai partijai daļu no Latvijas “ganībām”.
Sudraba agrāk daudz ko teica pareizu, sevišķi par to bardaku naudas izlietošanā valsts iestādēs un bezatbildību, kas tur valda, to gan arī šai valdībai vajadzētu novērst, bet patreiz pārvēršas par populisti.

+27
-1
Atbildēt

0

itommy_ 14.10.2010. 09.46

Pareizi ir. Kritizēsim Sudrabu par to, kā viņa to teica un spriedīsim, kam tas varētu būt izdevīgi. Nav svarīgi, ko viņa pateica un vai gadījumā viņai nav taisnība.

+2
-10
Atbildēt

5

    Silvija Adijāne > itommy_ 14.10.2010. 09.49

    Viņai varbūt ir taisnība, bet parādiet kaut 1 valsti, kurā Valsts kotrolieris nepārtraukti izsakās par iekšpolitiku.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > itommy_ 14.10.2010. 09.50

    Andrejs, ko viņa tādu konkrētu ļoti labu pateica? Pateica, ka ļaunā valdība, neveicina ekonomisko attīstību? Kas par sviestu! Eksports aug. Ražošana aug. Iekšējais patēriņš aug. Drošība, sociālās garantijas? Tās ir tikai iespējamas tad, ja netērēsim vairāk kā ieņemsim kasē un kad ieņemsim tiešām daudz. Ar vienu roku viņa kritizē, ka nav samazinājumu valsts aparātā – ar otru apvaino valdību ka tā slēpjas aiz aizņēmēju pleciem, jo tie liekot griezt. Tad viņa vēl acīmredzami populistiski kaut ko vārās par ministrijām – nu ne jau ministriju skaita ziņā ir noslēpums, aģentūru, funkciju ziņā ir. Par funkciju audita veiksmēm un neveiksmēm viņa vispār nerunā!

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 14.10.2010. 10.05

    Es piekrītu, ka Sudraba ir iebraukusi politikā un valsts ierēdņiem tā nav jādara. Bet nav jau šī pirmā reize. Iespējams, ka kundze ir morāli ļoti godīga un neredz citu ceļu izbeigt šo Dombrovska & Co. administrācijas ļurbošanos kā caur politisku metožu modeli.

    Bet tās lietas, ko viņa pateica, ir pilnīgi pamatotas. Tā valsti turpmāk pārvaldīt nedrīkst, kā līdz šim to darījusi Dombrovska valdība.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Eliks > itommy_ 14.10.2010. 10.26

    Līdzšinējā Dombrovska valdība varēja darīt tikai to, ko pieļāva līdzšinējā Saeima. Kas tur noteica toni? Tādi likumdošanas korifeji kā Krauklis, Rugāte, Leiškalns, Jaundžeikars utt.utjpr. Dombrovskis varēja sarauties vai izstiepties, bet ja Saeima uzliek savu veto, tad rokas sasietas.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > itommy_ 14.10.2010. 10.27

    Andrej Zviedri, pigmeja sindroms Tev neliek miera? Nopērc kāmi vai jūrascūciņu, varēsi justies kā kungs un pavēlnieks. Publiskā telpā lūzeri un ļurbas, kuri spiesti kalpot darba devējam un kurus darba devējs padzen ar sūnainu koku, īpaši augsti nekotējas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 14.10.2010. 09.44

Nevar Sudrabai nepiekrist. Viss teiktais ir o.k. Jautājums- apmaiņā pret ko? Ja runa tiešam ir par SC, tad labāk esmu bez darba nekā pieļauju, ka mani mazbērni nevarēs runāt latviski/ latgaliski savā zemē.

Vakar gan bija kaut kāda sēde, kur tika apspriests jautājums par vienas pieturas aģentūru valsts pārvaldei. Tā ka galīgi bez risinājumiem Dombrovskis nav- tas varētu ierēdņu skaitu krietni samazināt un ietaupīt līdz pat 30 miljoniem gadā (atkarīgs cik un kādu līdzšinējo iestāžu darbu šai aģentūrai nodod).

+11
-1
Atbildēt

5

    Una Grinberga > daina_tabuna 14.10.2010. 10.12

    Par sazvērestību ar SC ir maz ticams – Sudraba ir kārtīga ierēdne, kas dzīvo savā auditora pasaulīte un pat nenojauš, kas notiek ārpus VK telpām. Šad tad viņu uzuaicina uz tv vai radio intervijām komentēt par to, kas notiek ārpus VK telpām. Nu, tas ir tikai piedodami, ka viņa nezina, ko dara Valdis vai citi, – tikai pamācošā tonī saka, ka jādara tā un tā.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 14.10.2010. 10.33

    @Nasing spešal!
    Cerēsim, ka tieši tā arī ir. Lai gan pēkšņā aktivizēšānās pilnīgi nelaikā ir sasodīti aizdomīga.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > daina_tabuna 14.10.2010. 10.52

    Sudrabas aktivizēšanos es sauktu par mediju oriģinalitātes un vājās kvalitātes rezultātu – tāds “copy paste” pa visiem mediju kanāliem. Vai intervija tv pēc radio kaut jel kādā veidā rada pievienoto vērtību? Nē. Plus, ir jāņem vērā, ka SC un PLL rupori saglabājas arī pēc vēlēšanām, tādēļ aicina cilvēkus, kas ir gatavi publiski kritizēt nevis dziedāt slavas dziesmu Valdim.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > daina_tabuna 14.10.2010. 11.57

    Sliecos tomēr uz “sazvērestības” ar SC un arī, jā, jā – ar PLL pusi. Kaut kā neticās, ka šī kundzīte pēkšņi pati, ne no šā ne no tā sāktu runāt par iekšpolitiku, lejot ūdeni uz attiecīgo politisko spēku dzirnavām. Un pievēsiet uzmanību – TV kanālam. Tas ir neviens cits kā LNT! Vai jūs domājat, ka kungi un kundzes no PLL ir visas plintes aizmetuši krūmos, lej gaužas asaras un domā, ka ar viņiem tagad ir cauri??? Un tāpēc jau arī Urbanovičs neraujas sadarboties ar Dombrovski, jo cer, ka pēdējais drīz vien (pēc pus gada, saka Sudraba) aplauzīsies un tad nāks viņš ar PLL!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > daina_tabuna 14.10.2010. 19.41

    >NasingSpešal!
    Valsts komtrolieres funkcija un pienākums nav filozofēt par vai pret valdību, tās veidošanu, vai neveidošanu!
    Valsts kontrolierei jābūt neitrālai un nav “jāmaisās” politiskajos procesos!
    Valsts kontroles pienākums ir atklāt likuma pārkāpumus Latvijas valsts ekonomiskajā saimniecībā, izskaust korupciju tās iedīglī un palidzēt esošajai un topošajai valdībai tās ikdienas patiesi smagajā darbā!
    Un nevajag demoralizēt sabiedrisko domu!
    Sieviete sāk zaudēt mēra sajūtu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 14.10.2010. 09.44

Nez’ir vispār kāda tēma par kuru Sudrabai nav viedokļa?

+15
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 14.10.2010. 09.41

Aizdomīgi izklausās pēc SC un PLL “valodiņas”. Absolūti nekādas konkrētības, tukšs gaiss – “ekonomikas attīstība bla bla bla, sociālās garantijas bla bla bla”.

Žēl, kādreiz likās sakarīga dāma. Bet iespējams tas bija tikai un vienīgi PR.

+31
-2
Atbildēt

1

andrisskrastins 14.10.2010. 09.38

Domāju, ka gatavojas būt SC premjera kandidāts pēc pusgada.

+19
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > andrisskrastins 14.10.2010. 16.24

    -> pēcisk
    Man šķiet, ka viņai nemaz nav tādu vadītāja dotību, lai kko lielu vadītu un virzītu. SC problēmas ar “kadriem” redzamas ar neapbruņotu aci.
    Tas, ka Urbanovičs krīzes laikā nav spējīgs vadīt valsti ir skaidrs jebkuram, kas ir pavērojis viņa līdzšinējo darbību, intervijas un runas. Viņš ir labs polemiķis, bet ne vadītājs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Dancis 14.10.2010. 09.38

Kontroliere sākusi daudz runāt publiskajā telpā par politiku. Vai tas ko nozīmē?

+15
-1
Atbildēt

1

    Guncītis > Dancis 14.10.2010. 09.44

    viņa tagad tik pārmet un pārmet, tad vēl padraud ar pirmstermiņa vēlēšanām, un tad nu tik darīs visu ko vajag – precīzi ļurbanoviča teksti.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam