''Vienotības” vēlētājs balsojis par politiskās kultūras maiņu

66

Komentāri (66)

Pēterītis 15.10.2010. 12.26

Jāmaina politiskā, bet vēl vairāk krieviskā biznesa kultūra. Ar melošanu, zagšanu, partneru uzmešanu un valsts varas korumpēšanu pie labklājības netiksim

0
0
Atbildēt

0

qxamo 13.10.2010. 14.55

Balsoja par Valdi, bet komplektā dabūja līdzi Āboltiņu un Kristovski…

+1
0
Atbildēt

0

lismanis 13.10.2010. 10.19

Dombrovskis klausās DM un Rammstein. :)

0
0
Atbildēt

0

bužiņa 13.10.2010. 09.20

Pilnigi piekritu M kundzei.

+2
0
Atbildēt

0

dro 13.10.2010. 09.05

Nākošajās vēlēšanās nebalsošu par Vienotību:
– melo un nepilda solīto;
– tās līderiem par daudz ambīciju, bet maz spēju un intereses par valsti.

+4
-1
Atbildēt

6

    ilmisimo > dro 13.10.2010. 09.34

    Nākošajās vēlēšanās nebalsošu par ….
    —————————————-
    Līdz nākuošām vēlēšanām vēl…………kāduos pulkuos būs pārgrupējušies…

    Sagadīs tak beidzuot tuos”signālus nuo pils.”

    lai gan- kas zina?Ir jau vēl plāns “Sudraba”. Tas laikam paredzēts uz ārkārtas vēlēšanu variantu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2010. 09.49

    Vienotība izvilkusi savu trumpi Ēlerti, SC atbildēs ar Sudrabu. Kas zin, varbūt abas vēl vienosies izlīguma skūpstā kā Vorošilova strēlnieks ar “atbrīvoto” Ukrainas zemnieku 1939. gadā?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.10.2010. 09.52

    …”nebalsošu”…
    __________________
    …lasu Tavus tekstus un nesaprotu Tavu pārsteidzošo reakciju….vai nav par agru plinti mest krūmos?…vai rīt jau būtu 2.novembris?…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2010. 10.07

    zanE. Mana plinte ir mana balss, kuru atdevu, pildot pilsoņa pienākumu. Šis absurda teātris, un aktieru monologi bez jebkādas loģikas man nav saprotami. Manuprāt esmu izvēlējies ne mazāku, bet vienkārši citu ļaunumu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.10.2010. 10.29

    …par agru!!!…par agru Tev piezagusies neticība!…mēs paši nokaitējam atmosfēru…paši uzkurinām sevi….mēs savācam druskas no tā, kas nonāk informatīvajā telpā…un uz tā pamata būvējam sienu…šobrīd svarīgi apvaldīt savas emocijas ne tikai politiķiem, bet arī mums….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2010. 10.46

    Kādēļ man sevi uzkurināt? Ar to lieliski tiek galā Ēlerte, Avotiņa & co. Pabriks man sen ir tukša vieta. Žēl Lācīša:) Lai nomierinātu domu biedrus: saeimas logus un veikalu skatlogus neaiztikšu:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

aiviz 13.10.2010. 00.50

Zinot Matīsas kundzes īpašo viedokli par piedalīšanos vēlēšanās (pati viņa iepriekš bija izteikusies, ka lūk vēlēt Latvijā viņa neiet principiāli, jo vēlēšanu sistēma redz nav tik demokrātiska kā Šveicē), Tomsona kunga vietā es vispirms painteresētos vai viņa pati ir bijusi vēlēt. Ja nav, tad neredzu jēgu klausīties viņas spriedelējumos.
Pats arī balsoju par Dombrovski, tiesa mana argumentācija stipri atšķiras no Matīsas kundzes priekšstata par Vienotības vēlētāju.
Un vispār, pēc tiem nelieliem fragmentiem ko dzirdēju no viņas intervijas, man radās priekšstats, ka viņas prāt tie īstie cīnītāji ir no Visu Latvijai…, Dombrovskis vien tāds pakaļstaigātājs ārzemju padomdevējiem.
Nepiekrītu!

+1
-6
Atbildēt

0

gundega_heiberga 13.10.2010. 00.38

Labā ziņa, ka nākošajās vēlēšanās VL iegūs daudz vairāk balsu. Otra labā ziņa, ka tas notiks ātrāk kā domājam.

P.S.Tomsona sarunu ar Matīsu vērts noklausīties pilnībā.

+4
0
Atbildēt

0

Lng 12.10.2010. 22.45

Beidzot viena sakarīga intervija, kur viss tika salikts pa vietām,vietējiem politologiem ir no kā mācīties.Klausoties pēdējās ziņas ka valdību varētu veidot Vienotība un ZZS,un redzot cik raiba ir pati Vienotība,baidos ka iebrauksim vecajās sliedēs un nekas nemainīsies.Divi oligarhi itkā mazliet būs nostumti no “siles”,toties trešais, viltīgākais ,būs tai pietuvojies tuvāk,ja atceramis ZZS dīvainos likuma grozījumus tad tagad viņu ietekme būs lielāka.Ja koalīcijā būtu VL un TB ZZS būtu mazāka ietekme un VL ar savu “radikālismu”mazliet ierobežotu vecos “bukus”.Kas attiecas uz SC tad īstenībā jau nekādas saskaņas nav,ir savā starpā vienojušas krievu partijas,ar mērķi tikt pie varas.Vēlēšanu biļeteni liecina ka balsošana notikusi pēc etniskā principa un gandrīz visi latviskie uzvārdi tikuši svītroti.Tiem latviešu vēlētājiem kas balsoja par SC,kā mazāko ļaunumu to vajadzētu atcerēties.Bijušais komsorgs nav nekāds iesācējs politikā bet nāk no padomju nomenklatūras darboņiem.

+10
0
Atbildēt

0

Voldemārs Atavs 12.10.2010. 22.09

atklaats,paties komentaars.bez kaadas laiposhanas.Matiisas kundzei ir apsaluuta taisniiba.

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 12.10.2010. 20.21

Interviju noklausījos līdz pirmajiem klausītāju zvaniem. Var piekrist it visam – par jauna tipa politiķiem, par to, ka SC elektorāts nav viendabīgs, bet, kas man likās pats svarīgākais šajā sarunā – atziņa, ka lielu pārmaiņu laikā valsts ir pakļauta lielām briesmām, sevišķi, ja tas ir ekonomiskās krīzes laiks.
Un tieši šajā kontekstā gaidīju Matīsas kundzes skaidrāk formulētu viedokli – kādu vietu šajā draudu prognozē ieņem SC, nevis kā kaut kāds neizbēgams lielums LV, kurš ir jāpieņem, mīļā miera labad, bet, kā darboties spējīga politiska partija.
Var jau būt, ka šodien tas nebija “par tēmu”, taču man ir radies iespaids, ka šim jautājumam kā karstai putrai apkārt staigā visi iespējamie eksperti, atskaitot Ozoliņu, protams :) ,pārējie – lielā mērā lamā latviešu ekstrēmistus un bēg no tiešas atbildes, kas ir SC politiķi Latvijā.

+6
-1
Atbildēt

10

    Edzs > buchamona 12.10.2010. 21.05

    paskatijos TV3 zinjas – Zakjis no JL saka ka koalicijai problemas var radit VL, jo ta esot radikala partija.
    visur jau aiziet birku karshana, tiek gatavots uzmetiens. nezinu vai ta ir vienota JL pozicija tapec gribetos lai tas pats Zakjis pastasta ar ko SC kas parnjemusi visas PCTVL nostadnes, vinju vadiba un vinju elektorats Zakjim, Aboltinjai, Pabrikam un vel kadiem shkjiet mazak radikali.
    labprat to pashu skaidrojumu no Zatlera ari gribetu dzirdet – ar ko tik svarigs vinjam bus tas Maskavas brauciens kas var nojukt ja VL bus koalicija. VVF ari negribot VL bet SC koalicija, tachu vinjas viedoklis var nebut butisks jo cik nu vinja pa logu ko spej saskatit.
    un, – pashi jau ari tulit redzesim un varesim saskanju vertet, 20., vai kads tur oktobris – komunisti ienjem Rigu gadskarta.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2010. 21.18

    Savu kārt es Zaķim un Āboltiņai, Pabrikam utt gribētu pajautāt – kā viņiem šķiet – vai Vienotībai nevar rasties problēmas ar daļu no šīs apvienības atbalstītājiem, kuriem pirms vēlēšanām tika solīts, ka VL/LNNK būs Vienotības ciešākie nākošās koalīcijas partneri :) Patiesībā viņi uz šīs “nots” balstīja lielu daļu no savas pirmsvēlēšanas kampaņas, bet pēc uzvaras vēlēšanās darbošanos sāk ar solījuma nepildīšanu. Tas ir slikts sākums.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 12.10.2010. 21.45

    Vienotibas priekshveleshanu postulats bija – mes vai vinji, Dombrovskis vai Urbanovichs. ja mes busim valdiba, tad tur nebus vinji.
    tapec par Vienotibu nobalsoja liels skaits VL atbalstitaju. taja skaita es, mani draugi un mana ghimene.
    ja Vienotiba saies koalicija ar Saskanjas Centru ta bus gadsimta nodeviba pret saviem veletajiem kas nekad netiks aizmirsta un piedota. shi apvieniba vai partija bus sevi iznicinajusi pati ar savu biedru rokam.
    vesture jau kautkas lidzigs bet ne tik briesmigs ir noticis – Zigerista, Chevera un Kaula uzvara, tai seko pazinjojums tulit braukt darbibas saskanjot uz Maskavu un talak jau visiem uzvaretajiem notiek kritiens uz neatgrieshanos vestures meslaine.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2010. 21.57

    Man liekas, ka beigu beigās koalīciju veidos Vienotība + ZZS, bet SC un VL/LNNK piedāvās līgumus. Bet tik un tā, daļa Vienotības “seju” – runā vienu, dara citu, kā izrādās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 12.10.2010. 22.05

    20., vai kads tur oktobris..

    ———————–jau rīt. 13. oktobris.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 12.10.2010. 22.12

    pārējie – lielā mērā lamā latviešu ekstrēmistus un bēg no tiešas atbildes, kas ir SC politiķi Latvijā.
    ———————————————-
    Matīsa saka, ka SC jau gluži Talebans neesuot.
    Gluži jau nav.
    Tās izmaiņas Afganistānas sabiedrības struktūrā,kuo var ienest viņējuo “‘prorietumnieciskās” varas vienuošanās ar Taleban, nepavisam nebūs tik nuozīmīgas kā tās kuo mūsu zociumā ieviesīs koalīcija ar SC.
    Treša republika būs republika ar savu caru tepat tuvumā un Imperatoru maķenīt drusku tālāk aiz Zilupes.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 12.10.2010. 22.37

    @lama
    _jau rīt. 13. oktobris._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    o jaa, tiesham, uz atbildem nebus ilgi jagaida, jau rit ir 13.oktobris.
    komunistu padzishanu no Rigas 1941.g. 30.junija policija neljava atzimet pat preteji tiesas lemumam. iespejamie gajiena dalibnieki tika aiztureti.
    tagad ir ienakushi signali ka jau rit radikali grupejumi taisas atzimet komunistu ienakshanu Riga 1944.g.13.oktobri.
    ka rikosies policija, ka noversis sho apdraudejumu?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 12.10.2010. 23.25

    TanteSidra. Man jau sen nav ilūziju par Pabriku, Āboltiņu vai Zaķi, bet Ēlerte, kura vēl pēcvēlēšanu naktī runāja par nacionālu valsti, pēc pāris dienām jau aicina uz koalīciju ar partiju, kura neatzīst ne okupāciju, ne latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu! Vai tā jau nav vienreizēja nemaldīguma nolemtības apziņa? Pat fīrers pēc sagrāves pie Staļingradas esot atzinis, ka tikai viņš personīgi vainīgs sakāvē, bet kundze ne ar pušplēstu vārdu nav atvainojusies par savu aicinājumu pēc Jūrmalgeitas balsot par TP…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 13.10.2010. 00.40

    Tante Sidra:
    Vienotibas priekshveleshanu postulats bija – mes vai vinji, Dombrovskis vai Urbanovichs. ja mes busim valdiba, tad tur nebus vinji.
    =========================
    Pabriks un Āboltiņa varētu teikt: tā jau gluži nebija.
    “Vienotība” taču sludināja tikai šādu tēzi: kurš saņems vairāk balsu, tas var kļūt par premjeru.

    Un, ja V un SC veido koalīciju, tad gluži dabiski, lielākās partijas vadītājs kļūst par premjeru – vai nu viens, vai otrs.:)
    Tieši tā, kā V savā kampaņā sludināja.:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 13.10.2010. 01.04

    @lno
    es neesmu parliecinata ka vinja rikojas pareizi, taa tas ir.
    @Haris
    vinju priekshveleshanu radioklips tatad bija apchakarejoshs, nekadi nesapratu kapec tiek reklameti uzreiz divi un man jau bija aizdomas ka tas satur kautkadu indi: …bus Dombrovskis, bet var but Urbanovichs, tiek veikta aptauja.
    jaa, taa to var tagad pagriezt – bus viens no shiem diviem un stradas kopa.
    apspeleja mus, mes atkal ne ta visu sapratam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 12.10.2010. 19.01

Andrejs Zviedris. Re, atnāk viens riktīgs politologs un uzreiz saliek visu pa plauktiņiem. Tāds patīkams izņēmums diletantisma okeānā, kas burbuļo mums visapkārt.
_____________________
Jā, Matīsas kundze nav nekāds Runcis, Ījabs vai Rajevskis:)

+10
0
Atbildēt

2

    Edzs > dro 12.10.2010. 19.20

    @lno > Andrejs Zviedris, par diletantisma okeaniem.
    nav ari Daukshsts vai Rozenvalds.
    vel jau Kjilis ir ipashs gadijums. V. Zatlers labu gribedams to pieaicinaja ka ekspertu, nu un kads bija Kjilja pienesums – meghinaja pierunat cilvekus savu izveli izdarit nevertejot personalijas bet ta vieta salidzinot partiju solijumus kas tiem pastkastes samesti.
    tas ir – neskaties ko es daru bet klausies ko runaju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.10.2010. 19.31

    Ja vairāk diletantu nav minēti, tad sarakstu varam slēgt ar šo politologu audzēkni Andreju Zviedri:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 12.10.2010. 18.49

vertigs un isti laika un vieta bija Vitas Matisas SC vertejums – lai ari ka ka tie velas sevi ka kvalitativi jaunu speku pozicionet, prakse liecina ka tadi pashi vezhi vai rukshi ka latvieshu kampeji, ar tiem pashiem vecas sovjetu nomenklaturas nikjiem un stikjiem. (es neciteju, tas ir mans brivs parstasts)

+7
0
Atbildēt

0

aivars_silins 12.10.2010. 18.41

Vienmēr ar interesi noklausos intervijas ar Matīsu, un vienmēr ir kāda svaiga doma. Mani arī sāk uztraukt, ka viss aizies vecās sliedēs, jo, klausos, sāk atkal minēt ministru kandidātus: Rivža, Daudze, Bērziņš… Pasakiet, lūdzu, kas var mainīties? Ir vajadzīga pilnīgi cita domāšana. Un atkal jau centrēšanās uz krēsliem.
Tantei Sidrai. Būtu jau labi, ja Matīsa te visu sakārtotu, bet, diemžēl, pašiem vien būs jātiek skaidrībā.

+9
0
Atbildēt

4

    mary75 > aivars_silins 12.10.2010. 18.51

    Nu bet V izvēlējās strādāt ar ZZS, tāpēc arī Rivža, Daudze, utt., Lembergs taču saprot, ka V nav izejas – vai nu ar ZZS, vai nu ar SC, un tāpēc, faktiski, nodarbojas ar šantāžu.
    Tāpēc jau es biju iesākumā par sadarbību ar SC, jo visu to jau varēja paredzēt.
    Jo ‘drausmīgi negribejās redzēt vairs ne Daudzi, ne Rivžu, utt.
    Likās, būs, vismaz, jaunas sejas.
    Bet,vēlāk sāku domāt, vai Kabanovs, Urbanovics un Co būtu labāki?
    Neko nevar zināt, bet, te nāk prātā tā paruna par zināmo ļaunumu un nezināmo labumu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivars_silins 12.10.2010. 19.06

    @neitro 12.oct 18:41
    1. ZZS vilks uz atkal uz skatuves savus politiskos likjus un gruti bus tur kautko mainit, laikam jau bus ta ka Dzeris te 12.oct 15:53 teica – pagaidam jadzivo ar to rocibu kada ir.
    2. jaa, zinu ka VM nav un nebus Deus ex Mashine kas griekhu traghedijas ierodas pedeja celiena lai visu saliktu pa vietam, sliktie tiek atshauti un labie goda celti.
    pashiem viss bus jadara, taa tas ir, par to nestridos.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivars_silins 12.10.2010. 20.33

    @dzeris49, 12.oct 18:51
    _…Tāpēc jau es biju iesākumā…(..)..Bet,vēlāk sāku domāt,…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    dzeri, tu esi pareizais cilveks, par to neshaubies ne mirkli.
    ja kautko ienjem galva tad tu ej uz to nebaidoties visu auditoriju pazaudet un atgriezies tikai tad kad pats par savu kljudu esi parliecinajies.
    tev var nepiekrist bet par to ka nebaidies nepopularas lietas izteikt var tikai cienit.
    OK.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > aivars_silins 13.10.2010. 09.25

    Es jau gaidīju, cik ilgi dzeris nocietīsies, nesākdams “vilkt deķi” uz SC pusi. Vēl gan tā kautrīgi, kā nekā daudzi ir klausījušies radio un Matīsas kundzes intervija vēl ir spilgtā atmiņā. Bet vismaz to “nezināmo labumu”, kas staro no “Kabanova, Urbanoviča un Co”, to tomēr dzeris nespēja nepieminēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dagne7 12.10.2010. 18.26

Kā Vienotības vēlētājs, piekrītu Matīsas kundzes rakstītajam par 100%.
Vai tā domā arī citi Vienotības vēlētāji, varētu noskaidrot sociologi.
Šobrīd visvairāk baidos no nesaskaņām Vienotības iekšienē personīgu ambīciju dēļ, kas latviešu politiķiem tik raksturīgas, bet ļoti ceru, ka jaunā politiskā kultūra, par kuru balsoju, un kopīgie mērķi ņems virsroku.

+9
0
Atbildēt

0

Edzs 12.10.2010. 17.12

kada skaista diena.
atnak Vita Matisa un visu sakarto. varu piekrist visam vinjas teiktajam un visiem jusu te augsha ierakstitiem tekstiem, man shodien ne ar vienu te nav jakasas.
tatad, – vel viss nav pagalam, vel viss bus OK, aizies slikts septembris un atnaks priecigs maijs.

+9
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 12.10.2010. 16.32

Internetā vairākas reizes noklausījos VM interviju. Divi lieliski akcenti-jautājumi: cik patiesi jaunu politiķu ar jaunu (relatīvi) domāšanu ir Saeimā? 8 gadi politikā ir daudz vai maz?
KAS Vitasprāt – vai – kā Vita Matīsa varētu formulēt vārdu “godīgi” Latvijas valsts pilsoņa, iedzīvotāja, politiķa un domājoša cilvēka uztverē. Manuprāt – mūsu valstī godīgums tiek pakārtots likumam, kas ir absolūtā pretrunā ar – piemēram – Jaunā Laika uzskatiem politikā. Ja godīgums Likuma izpratnē neatbilst Godīgumam pēc būtības, piedodiet, saprātam ir priekšroka.

+1
-1
Atbildēt

2

    mary75 > Uldis Šneiders 12.10.2010. 17.06

    Vai tā nesanāk, ka jādzīvo nevis pēc likuma, bet, “po poņatijam”?
    Nebūtu pareizāk savest kārtībā likumus, lai jēdzieni “likumīgi”, “taisnīgi”, “godīgi” būtu pēc iespējas tuvāki?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 12.10.2010. 17.18

    Tev ir pilnīga taisnība. Jo arī taisnība ne vienmēr ir godīga… (Plašs jēdziens.)
    Taču mūsu valstī – piemēram – JL akcentēja jaunu pieeju politikai, kas eleganti uzsēdās uz vecām sliedēm… Pie tam Eināra vadībā un ļoti ātri… (Fakta konstatācija, ne JL kritika)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

itommy_ 12.10.2010. 16.21

Re, atnāk viens riktīgs politologs un uzreiz saliek visu pa plauktiņiem. Tāds patīkams izņēmums diletantisma okeānā, kas burbuļo mums visapkārt. Tieši tāpat var novēlēt Dombrovska kungam, kuru Vita Matīsa tik jauki uzslavējusi, savā darbā turpmāk vairāk orientēties uz patiesiem speciālistiem, nevis kaktu padomdevējiem iz paziņu loka. Strukturālās reformas, makroekonomika, valsts stratēģija – ikvienā nozarē jāmeklē īsteni zinātāji. Un ja pameklē, tad var atrast. Labākajās pasaules universitātēs ir daudz atzītu profesoru ar vērtīgām publikācijām. Nevajag no tā atteikties. Valsts pārvaldē jāiesaista tādi spēki, kas ar šīm lietām ir draugos.

+10
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2010. 16.04

Matīsas piedāvājumu varētu iztulkuot arī šādi:

atkal duoties ceļuojumā uz Šveici.
Tikai pa citu maršrutu-iepriekšējais nuoveda valsti totālā parexizmā.

+1
-4
Atbildēt

0

Dancis 12.10.2010. 15.54

Zinu medniekus, kas aktīvi un ar visu sirdi nododas šādam hobijam, velta tam daudz brīvā laika, tāpat arī gatavo nomedīto un dalās ar paziņām, draugiem. Tie nebūt nav intelektuāli apdalīti cilvēki.
Matīsas salīdzinājums nav īsti korekts, jo arī politiķim medībās var patikt ne vien medības kā process, bet gan komunikācija ar biedriem, vai vienkārši pastaiga svaigā gaisā, vai azarts.
Tas, ka premjers brīvajā laikā skatās hokeju vai lasa grāmatu, nepadara viņu pārāku.

+3
-13
Atbildēt

1

    mary75 > Dancis 12.10.2010. 16.01

    Par medniekiem es piekrītu, tas nav arguments, mednieki ne tikai atšauj dzīvniekus, bet, sagatavo barību, ziemā baro, utt, daudz derīga arī dara, un ne jau visi tur tādi asinskāri rīkļurāvēji.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

mary75 12.10.2010. 15.53

žēl, ka tādu, kam to citu politiku vajag, ir tikai ap 30%.
Un tiem gribi – negribi jāiet kopā ar pilnīgi pretējās polit. kultūras pārstāvjiem – ZZS.
Un ja strādā plecu pie pleca ar netīrīgiem cilvēkiem, pats arī nosmērēsies, gribi vai negribi, jo netīrs un negodīgs cenšas padarīt par tādiem visus blakusesošus, lai varētu pateikt – ne es viens, visi tādi.
Repše un JL vienreiz aizgāja no valdības taisni tāpēc, ka gribēja būt principials, un kā tauta to novērtēja – nobalsoja par blēžiem.
Tā ka pagaidām krist eiforijā pāragri, V mazākumā, ņem kā gribi, un, spēlējot ar blēžiem, gribi – negribi, nākas attiecīgi uzvesties, un ne vienmēr var ievērot visus principus, vai nu būt opozīcijā.
Tāpēc pie katra V it kā apšaubāma lēmuma es atturētos uzreiz vaimanāt – ak, viņi kādi, solija tā, un dara šitā!
Reizēm jādara, kā iespējams, nevis, kā būtu ideāli un visiem patiktu.
Ceļi mērķa sasniegšanai var būt dažādi.

+17
-5
Atbildēt

3

    kkristaps > mary75 12.10.2010. 15.55

    Šitā ir tā reize, kad es parakstos zem katra Tava vārda.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 12.10.2010. 16.57

    @dzeris49
    lasiju un parlasiju, – piekritu visam ko ljoti labi sheit pateici. taa tas ir.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 12.10.2010. 18.59

    Nu tad beidzot arī es varu piekrist, tikai ar noteikumu, lai šis “kas iespējams” nebūtu koalīcija ar SC:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.10.2010. 15.47

Nelaime ir tā, ka Saskaņas centra redzamākie pārstāvji neiemieso vēlmi mainīt politisko kultūru. Urbanovičs man neatstāj iespaidu, ka viņam būtu svešas un īpaši nepieņemamas vecās PSRS nomenklatūras paražas….
——————————————————-

Eleganti.
lapsas kungs Juniors neatstāj iespaidu, ka viņam būtu svešas un īpaši nepieņemamas vecuo lapsu tradīcijas siruot vistu kūtīs.

+10
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 12.10.2010. 15.43

Mazs labojums: balsoja ne tikai par jaunu politisko kultūru, bet arī par līderi, kurš, klusi un mierīgi darot savu savu darbu, tuvina šo kultūru.
Bet medības – tas ir atavisms no tiem laikiem, kad vīrietim nācās būt medniekam, lai apgādātu ģimeni. Nevaru iedomāties, ka personība ar augsti attīstītu intelektu dotos šaut neaizsargātus zaķīšus…

+16
-1
Atbildēt

2

    austrisv > andrejs_kirsis 12.10.2010. 15.55

    Ululiņ!
    Manuprāt medības skaitās krievu aristokrātu izklaide!Tad nu arī kalvīši un, kā zini, Jeļcins, pat Kra un Kar , un, liekas, ka arī Lembis izmantoja medību saietus un speciāli buvētus medību namiņus, lai iedzertu šņabi un sarunātu rebes ar sev līdzīgajiem nomenklatūristiem! Tā sakot pie šnabja glāzes un svaigi ceptām akniņām var visu sarunāt!
    Tas bija šausmīgi skatīties uz kalvīti, kā viņš bija mūžīgā miega badā, jo pārāk jau bija ar tām medībām noņēmies un valsts darbu pametis.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 12.10.2010. 19.08

    Bet, tev liela daļa taisnības. Gadās, ka tādā sabiedrībā ieklīst arī Turgeņevs… Taču ne visi aristokrāti bija gara milži…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 12.10.2010. 15.42

Protams, ka V. Matīsai ir taisnība izsakot šādu viedokli, bet es balsoju arī par latvisku Latviju un ekonomikas sakārtošanu! Tāpat balsoju par demokrātiju, nevis, kā Matīsa pareizi teica, par klanu politikas turpināšanu un feodālisma atdzīvināsanu Latvijā!
Tautas liela daļa parādīja figu tiem kremliniem! Es patiesībā ļoti priecājos par mūsu tautu un tās izvēli,jo urbis jau nu pārāk bija pārliecināts par savu uzvaru! Lai padomā mazliet un aplaiza brūces!

+34
0
Atbildēt

0

unknown 12.10.2010. 15.21

Pinigi pievienojos Matisas kundzei ! Ja starpcitu par medibam, ta man ari liekas nodarbe, kas liek viriesiem justies brutali vareniem un parakiem, un ietekmigiem. Sis ipasibas protams ari varetu pieradit intelektuala cela, tacu tas nebija padomju laika gramatas rakstits :)

+9
-1
Atbildēt

2

    kkristaps > unknown 12.10.2010. 15.36

    C’mon, kāds intelektuālais ceļš varētu būt pieejams, teiksim, Aigaram Kalvītim vai kaimiņtantes veprim???

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > unknown 12.10.2010. 17.05

    @ABC
    precizs salidzinajums, iepriecinaji. :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 12.10.2010. 15.20

Klausījos interviju un bija patīkami pēc šīm divām absolūti histēriskajām nedēļām uzklausīt saprāta balsi tuksnesī. Paldies Tomsona kungam un Matīsas kundzei par lielisko sarunu!

Vēl no šī kopsavilkuma ir izlaists Matīsas kundzes skaidrojums par “spiedienu” – šādu tiešu spiedienu par valdības izveidošanu starptautiskajā līmenī neatzīst un uzskata to par iejaukšanos valsts iekšējās lietās. Tas manuprāt ir vissvarīgākais, jo šobrīd daudzi no politiskās elites šo spiedienu uztver kā ‘carte blance’, cenšoties aiz tā slēpt savas bailes vai materiālos ieguvumus, ja SC nokļūst koalīcijā.

+45
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > andrisskrastins 12.10.2010. 16.13

    šobrīd daudzi no politiskās elites šo spiedienu uztver kā ‘carte blance’, cenšoties aiz tā slēpt savas bailes vai materiālos ieguvumus, ja SC nokļūst koalīcijā
    ——————————–
    un ja “”spiediena” nav , tad vajag tuo izgudruot.

    nav jau nekā tāda, ko varētu salīdzināt ar Olbraitas uzstāšanuos pirms 1998. gada referenduma.Tuo varēja nuosaukt par spiedienu.
    Tagad tikai ņerkstēšana pa kaktiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 12.10.2010. 17.12

    tepat viens tāds Alehins iebluoguojis:
    “Var secināt, ka visticamāk pastāv politiska vai kāda cita interese neizpaust Saskaņas saites ar saviem sponsoriem, un šī interese vieno plašāku valsts elites loku. Tas nozīmē arī to, ka Kremļa grupējumu ietekmes aģentu tīkls Latvijā nekoncentrējas tikai ap kādām atsevišķām partijām”

    kghmmmm….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > andrisskrastins 13.10.2010. 13.12

    Savukārt Saskaņas centra (SC) vēlētājs Matīsai ir mīkla…
    ———————————-
    Varu parakstīties zem visa, ko pateica Matīsa.
    Protams, negūstot iespēju vērot PSRS nomenklatūras “tikumus” no iekšpuses, Matīsai SC vēlētājs ir mīkla. Matīsa nav pieredzējusi, kā 1949. gadā dibinot kolhozus, vardarbīgi tika nīdēta latviskā godīga biznesa kultūra, aizstājot to ar krievisko zagšanu un meliem. Par cik krieviem arī totalitārajā rēžimā pastāvēja daļa no pozitīvo vērtību sistēmas (sava dzimtene un darbs tās labā), latviskās nomenklatūras vidē valstisko vērtību neizpratne, konformisms un morālais pagrimums bija dziļāks. Tāpēc tagad no SC mēs varam mācīties cienīt savu Tēvzemi, bet biznesa kultūra veidojama pēc pirmskara Latvijas parauga, nīdējot uzņēmējdarbībā Latvijā ievazātos melus un zagšanu. Tikai tā varam atgūt to labklājības pieauguma straujumu, kāds bija Latvijā pēc postošā Pirmā pasaules kara.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrisskrastins 13.10.2010. 14.09

    Krieviski tam ir speciāls nosaukums – kaznokradstvo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 12.10.2010. 15.16

Piekrītu Matīsas kundzei.
Balsoju par Valdi, jo viņš strādā un zina savu lietu.

+26
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam