Nav skaidra VL–TB/LNNK dalība valdībā

79

Komentāri (79)

vilnissk 12.10.2010. 09.55

nacionālajiem spēkiem tagad ir jāpadomā, ka konkrēti , koalīcijā vai ārpus tās neietekmeties no mediju melnā PR un jebkuros apstākļos strādāt Latvijas valsts labā.
piemēram, jāaktualizē atkal jautājums par eksaktās izglītības kvalitāti Latvijā.
http://www.draugiem.lv/hot/?rid=38407
http://www.apollo.lv/portal/life/articles/206573
http://www.delfi.lv/news/national/witness/raimonds-meiksa-parak-grutais-2010gada-9klases-matematikas-eksamens.d?id=32578981
P.S. Pēc šodienas LNT izskatās, ka VL/TB/LNNK valdībā tomēr nebūs. Tātad jastrāda pragmatiski, aktualziējot arī citus jautajumus, lai velētaji saprot, ka apvienībai ir arī ekonomisko jautājumu risināšanas potenciāls.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.10.2010. 19.29

Arī tad , ja VL vietā būtu savēlētas vienas vienīgas Mātes Terēzes.
Ja tā štelle traucētu Sc virzību valdībā-arī Māte Terēze tiktu pasludināta par paramilitāru ekstrēmisti.

+5
0
Atbildēt

0

Aija Neļķe 11.10.2010. 15.44

6 VL deputātu balsojumi patiesībā ir ļoti prognozējami – saskaņā ar pārliecību, nevis politisko tirgu. Tieši no tā baidās “VL neprognozējamības” sludinātāji.

+6
-2
Atbildēt

5

    garausiitis > Aija Neļķe 11.10.2010. 16.01

    Jāni – ir tāda veca anekdote par veco bulli un jauno bullēnu pie aploka. Varbūt būsi dzirdējis…. Tiesa ir bažas vai būsi sapratis.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Aija Neļķe 11.10.2010. 16.22

    Ak , jā ir vēl stāsts par vecmāmiņu, mazdēlu , gājēju pāreju, džipu un stāsta morāli.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Aija Neļķe 11.10.2010. 16.30

    Vlads – vēl vērts pajautāt kā tās ~1400 + un mīnusiņu balsis radās. Fair Play balvu tur nesaņemt…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Aija Neļķe 11.10.2010. 17.23

    Nu, vai neizstāstīsit? Neesmu ne dzirdējis, ne sapratis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Aija Neļķe 12.10.2010. 09.19

    Jānis Iesalnieks – “6 VL deputātu balsojumi patiesībā ir ļoti prognozējami – saskaņā ar pārliecību” – neviens cilvēks nav nekļūdīgs, nevienam cilvēkam pasaule neizskatās līdzīga ar blakus esošo, tādēļ Saeimā sava vieta ir koalīcijas līgumam un sava vieta personīgai pārliecībai. Jums ir jāsaprot, ka – tā prasti runājot, jums kādus pāris gadus ir jāskatās “Zīlem mutē” un bez viņa ne soli :) Ne jau jūsu pašu dēļ – viena partija vairāk, vai mazāk …, bet mūsu nacionālās politikas nākotnes dēļ. Pietiekoši daudz ļaužu ir, kuri vēlētos to norakt, tādēļ – tā tagad ir jūsu atbildība – kad dziedāt un kad vnk paklusēt :).

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.10.2010. 15.22

Glābsim SC! Trešdaļai Latvijas iedzīvotājiem vajadzīga sava partija! Būsim humāni, ievērosim cilvēktiesības:)

+5
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 11.10.2010. 18.21

    Glābsim SC! Trešdaļai Latvijas iedzīvotājiem vajadzīga sava partija! Būsim humāni, ievērosim cilvēktiesības
    —————————————————-
    Ieruosini šiem uzdāvināt samovāru un matrjoškas?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.10.2010. 14.47

Manuprāt pirmo reizi pēckara LV vēsturē apvienība, kura guvusi tik iespaidīgus rezultātus vēlēšanās, tos tik vieglprātīgi iznieko. Jautājums vai muļķības, vai atsevišķu personību ambīciju dēļ:)

+4
0
Atbildēt

1

    jirgensone_ieva > dro 11.10.2010. 15.15

    Problēma slēpjas varda apvienība….
    Vienotība nav partija ar kopejiem mērķiem bet gan līdzīgiem uzskaties, ta ka deķīti sāk lēnam katra partija vilkt uz savu pusi. Jautājums vai apvienības lielākajā partijā būs pietiekami gudrs un respektējams politiķis, kas spēs noturēt apvienību kopā un pārvērst vienā partijā… un to izdarīt iespējami īsākā laikā, savādaku nākotnes ceļu šai apvienībai neredzu.
    Loģiska būtu arī VL un TB/LNNK apvienības pārtapšana vienotā partijā… tā pieredzējušākie TB biedri varētu mazliet apslāpēt karstgalvjus lai nesavāra politiskās ziepēs kur to nevajadzētu, savukārt VL ar savu degsmi noteikti varētu pieradīt, ka ir politiķi kuriem valsts intereses ir augstākas par savējām, un modri uzmanīt pārējos, lai nepieļautu turpmāku valsts izzagšanu.
    Vēlētājiem pēc 4 gadiem būtu vēl vieglāk izdarīt savu izvēli ja partiju skaits būtu mazāks, kā apvienībās ta ārpus tām, līdz ar to arī katras partijas mērķi būtu daudz skaidrāk saprotami vienkāršam vēlētajam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.10.2010. 14.44

0
0
Atbildēt

0

peteris z 11.10.2010. 14.18

VL/TB-LNNK protams vajadzētu būt koalīcijā, tāpēc jau tauta par to balsoja, ja zinātu, ka Vienotība ies kopā ar SC, tiešām nebūtu par viņiem balsojis. Kā var vienoties ar krievu nacioālistiem, kas biedē ar Biškeku, rāda TV vidējos pirkstus, neatdzīst okupāciju, pieprasa 2. valsts valodu, bet pats galvenais, gandrīz 90 % sastāv no vecās komunistu kliķes. Viņi tak pie pirmās izdevības nogremdēs šo valsti un tieši tagad, kad jāpieņem nepopulāri un ļoti stingri lēmumi, uz tādiem “partneriem” jau nu nevarēs paļauties.

+5
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 11.10.2010. 12.40

… kurš ekstreemists ir labaaks , krievu šovinists vai pašmaaju naciķis???

+2
-4
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > Janka, Janic 11.10.2010. 12.45

    … atliek tikai vēl piebilst – krievu šovinists, kurš LIEKULĪGI maskējas par sociāl-demokrātu un “etnisko krievu” VIENĪGO likumīgo pārstāvi. Par šo patiesību vajag kliegt uz visiem stūriem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 11.10.2010. 12.30

Čau, viedie! Es atkal brīnos, vai tiešām nevienu nebiedē divkopienu valsts … kā lai saka, nostiprināšanās? Tā NAV laba perspektīva.

+5
-2
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > Kristaps O. 11.10.2010. 12.39

    Divkopienu valsts, vecīt, NOSTIPRINĀSIES tik ilgi, kamēr SC būs monopolizējis “krievvalodīgo” balsis. Reāla integrācija, pilnīgi loģiski, ir SC krahs, tāpēc ja kāds PATIEŠĀM IR ieinteresēts sabiedrības NE-saskaņā, tad tas ir SC. No pārējās sabiedrības ar valodas nezināšanu un Kremļa smadzeņu skalošanu atdalītā “krievvalodīgo” kopiena ir tas, kas uztur šo izbijušo “komjaunatnes sekretāru” politbiznesu, tapēc jebkura viņu pielaišana pie resursiem tikai vairos problēmas un nevis tās risinās.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > Kristaps O. 11.10.2010. 12.41

    Diemžēl no divkopienu valsts nebūs viegli tikt vaļā…ta mentalitāte latviešiem un krieviem pārāk atšķirīga…. Kopā pastāvēt varam, bet brāļoties īsti nespēsim…. tā ka tuvāko paaudžu laikā baidos ka nekas nesanāks….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Kristaps O. 11.10.2010. 12.46

    Goodman —- diemžēl daļēji var piekrist, bet tas jau nemaina taktiku

    +2
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 11.10.2010. 12.01

Ar VL neņemšanu valdībā V pirmkārt iešaus kājā pati sev – tiks zaudēta nopietna daļa vēlētāju uzticības. Visi taču atceras, ka pirms vēlēšanām pilnīgi nopietni tika apsvērta iespēja veidot kopīgu sarakstu – tas pilnīgi nelīmētos kopā ar sviestainiem argumentiem par “neprognozējamību” vai vēl kaut ko tamlīdzīgu.
Turklāt situācija uzreiz apaugtu ar milzīgu baumu un pieņēmumu kaudzi, ka “kādam ir samaksāts”, kaut kas ir “pa kluso sarunāts” utt. utjpr. Visi, kas balsoja par V PIRMKĀRT nobalsoja par ATKLĀTĪBU, SKAIDRĪBU – un tagad kaut kādu pilnīgi neizprotamu iemeslu dēļ tiek atteikta sadarbība ar Latvijai 100% lojāliem deputātiem, kuri turklāt ir ievēlēti ar ļoti nozīmīgu atbalstu, ja ņem vērā cik niecīgs resursu daudzums viņiem bija pieejams.

Ar ko tad SC – Parexa gremdētāju glābēji un Kremļa kabatas partija – ir labāki ? Kas TO paskaidros ? Varbūt vajag sākt ar to, ka izstāstīt visai Eiropai kas PATIESĪBĀ ir SC ?

+12
0
Atbildēt

0

Ilziiiic 11.10.2010. 11.30

no rīta klausījos, Zīle kā vienmēr Eiropas līmeņa politiķis. pat neklausoties saturā, patīkams priekšstats. galējs pretstats histēriskajam un prastajam Urbim, kas žurnālistiem bez aiztures klāsta “čukču” jociņus “pavasaris rādīs kur kurais kakājis”. (pārtulkojiet krieviski un ieklausieties, cik izsmalcināti skan no Urbanoviča mutes)
galvenais, ka paruna ir krievu un cēlusies no laikiem, kad tie savas vajadzības krāmēja aiz hatas stūra. tas izbrīnīja daudzus izsūtītos savulaik. zīmīgi…savus sūdus uz citu tautu uzveļ.
tā jau arī SC te uzvedās…

divi spīdekļi Latvijas politiskajos padebešos…..
abi spoži

+15
0
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 11.10.2010. 11.00

Tiekot pie varas SC… parādīs savu īsto seju… proti pilnīgi ne ar ko netšķirsies no jau ierastajiem rausējiem… Nu nebūs tur nekādu kolīziju ar SVF vai Nato…. SC tāpat sāks pildīt savu virsuzdevumu un rūpēsies par savu sponsoru biznesa jautājumu caurlaišanu :))))….
Piekrītu ka VL ir ideālisti un viņi ir vajadzīgi tieši tādēļ lai pieskatītu pārējos, jo muti viņiem neaizbāzīs, bet ja mēģinās tad jau manīsim vai tie ideāli ir tik lieli, vai tomēr tikai skaļas frāzes…

+20
-1
Atbildēt

5

    buchamona > jirgensone_ieva 11.10.2010. 12.09

    Tiekot pie varas SC… parādīs savu īsto seju… proti pilnīgi ne ar ko netšķirsies no jau ierastajiem rausējiem… Nu nebūs tur nekādu kolīziju ar SVF vai Nato…. +++ nekad neesmu varējis saprast konkrēti uz kā tiek balstīts šāds apgalvojums, proti, visu noreducēt uz “rausējiem” , bet pārējo, acīm redzamo aizmest prom kā “naivu” un nederīgu, arī Kremļa agresīvo ārpolitiku, ar kuru rēķinās visa pasaule. Tā ir tāda īpaša pašapziņa :)
    .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > jirgensone_ieva 11.10.2010. 12.35

    Nē, Kremlī jau arī sēž vienkārša rausēju banda….
    un SC ir tādi paši cilvēki, kā citās partijās, iespējams pat vēl mantrausīgāki, protams arī pa kādam ideālistam tur ir, bet tas jau nemainīs lietas…. Kremlis atradīs citu veidu kā šeit bīdīt savas intereses…. pie kam es vairāk piesargātos no PLL, jo tur Krievu naudiņas un biznesa intereses varētu būt daudz lielāka mērogā. :)))
    Visa tā SC nacionālistiskā bļaustīšanās ir totāls bleķis… Tapat ir skaidrs, ka normāli domājošs latviešu cilvēks nepieļaus divvalodību (lielākā daļa latviešu jaunās paaudzes nemaz nerunā Krieviski), robežjautājums nav aktuāls, par Krievvalodīgo apspiešanu bļaustās pamatā tikai Ždanoka…. Redzēsiet kā politiķi apmainīs valodas jautājumu pret nepilsoņu iespēju piedalīties pašvaldību vēlēšanās, un līdz ar to visi būtiskie nesaskaņu jautājumi būs atrisināti…. paliks tikai ekonomiskie…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > jirgensone_ieva 11.10.2010. 12.51

    Par PLL piekrītu, taču viņi vēl pagaidām ir uz dēļiem :), bet, kas attiecas par SC – palasi krievu medijus LV. Tā ir pavisam cita pasaule, kurā krievvalodīgie dzīvo. Viņiem pavisam cita bilde acu priekšā, vismaz tiem, kuri balso par SC. Tur mērīt ar mūsu mērauklu ir neiespējami.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > jirgensone_ieva 11.10.2010. 12.59

    Nekas cits jau SC neatliek lai salasītu sev elektorātu…
    Visi krievi jau ar nav neizglītoti un stulbi zombiji, pietiekoši daudz krievvalodīgie domā paši ar savu galvu līdzi. Šajās vēlēšanās drīzāk nostrādāja protests pret latviešu partiju nespēju 20 gadu laikā panākt lielākajai daļai cilvēku pārtikušus dzīves apstākļus. Tādēļ iespējams vieglāk ietekmējamā latviešu sabiedrības daļa ņēma un nobalsoja par SC…
    Bet man arī var nebūt taisnība, par ko liecina primitīvs aprēķins zemāk.
    Teorētiskais SC elektorāts
    9.saeimas vēlēšanas 10.Saeimas vēlēšanas
    SC 14.42% 25.67%
    PCTVL 6,03% 1.41%
    LSDSP(Atbildība) 3.5% 0.63%
    KOPĀ 23.95% 27.71%

    Starpība 3,76% Rīgas pensionāri

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    peteris z > jirgensone_ieva 11.10.2010. 14.12

    Tak SC jau parādīja savu īsto seju Rīgas domē, ejot koalīcijā ar Šleseru. SC tuvredzīgā politika ir arī viņu gals, bija iespēja sevi apliecināt, parādīt, ka mēs neesam tādi kā “viņi” ejot kopā Rīgā ar JL. Par ko tagad vēl viņi var čīkstēt, vajag domāt uz priekšu, nevis uzķerties uz patreizējiem “labumiem”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 11.10.2010. 10.02

Neviens jau nezin, cik tie “ekstrēmisti” patiesībā ir lieli ekstrēmisti un neesmu neko īpaši ekstrēmu no viņiem dzirdējis līdz šim, ja nu vienīgi mums visiem zināmas patiesības, kuras paši klasificējam kā tēmas “par kurām skaļi nerunā” :)
Patiesi ekstrēma bez pēdiņām mums būtu valdošā koalīcija ar SC. Iedomājaties bildi – notiek balsojums par misijas pagarināšanu Afganistānā, kas ir LV drošības jautājums N1, jo skar integrāciju NATO, bet aptuveni 1/3 valdošās koalīcijas balso “pret” :) Tas gan būtu ekstravagants signāls mūsu partneriem, to pašu var arī teikt par SC attieksmi pret SVF uc
Ir viena dīvainība, kuru es nesaprotu, ja runa ir par koalīciju ar SC. Viņi taču līdz šim brīdim ir bijuši mūsu pretinieki visās jomās, kādēļ mēs to aizmirstam? Dzīvojam gluži kā narkomāni savā ilūziju pasaulē

+25
-2
Atbildēt

16

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 10.23

    NU, par to, ka pat SC tiek uztverts kā kaut kas pozitīvs, varam droši pateikties mūsu bāliņu veidoto partiju “veiksmīgai” darbībai, starp kurām arī patreizējie partneri ZZS un TB.
    Daudzi cilvēki uzskata, ka SC Latvijai nav nodarījis tik lielu ļaunumu, kā šie te visi, kas te 20 gadus komandēja.
    Dabīgi, tas ir tikai tāpēc, ka SC līdz šim tā īsti pie varas vēl nav bijis, bet, tas ir fakts – SC popularitāti cēluši zaglīgie un nodevīgie latviešu politiķi.
    Igaunijā krievvalodīgie mierīgi balso par igauņu partijām, Igaunijā nepilsoņiem ir tiesības vēlēt pašvaldībās, bet, viņi nemaz netaisās balsot par krievu partijām, jo apmierināti gan ar ekonomisko politiku, gan arī redz, ka pie varas ir godīgi igauņu politiķi, nevis kā Latvijā līdz šim, kur pat latviešiem jau latviešu partijas bija noriebušās, kur nu vēl nelatviešiem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 11.10.2010. 10.29

    Piedod, dzeri, nepiekritīšu. Mani radi no Latgales “lika” uz SC “zirdziņa”, jo kā reģionālā partija, viņi tik tiešām rūpējas ( cenšas ) par Latgali, daudzi cilvēki, Rēzeknē u.c. vēlas vest cigaretes, degvielu u.c. labumus no krievijas, jo par tiem pabalstiem, kurus tur var saņemt, neviens rīdzinieks ilgāk par 1,5 dienām neiztuŗētu, nomirtu badā. Ja t.s. “latviskās” partijas vēlas sev SC vēlētāju balsis, tad ar steigu ir jāpievēršas Latvijas austrumiem, savādāk krievu specdienesti tik tiešām radīs tur separāta anklāvu, kurš vēlāk mums kļūs par “basku zemi”, kādu neviens LV politiķs sev nevēlētos. :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 10.36

    Latgale jau vispār ir īpašs apgabals, bet mūsu politiķi to ir galīgi norakstījuši un nepievērš tam nekādu uzmanību, attieksme tāda, ka viņi tur, gandrīz vai, Latvijas ienaidnieki.
    Dabīgi, tur ir pateicīga augsne SC idejām, un sadarbība, legāla un nelegāla, ar Krieviju, viņiem ir iztikšanas jautājums, un tas ir jāsaprot.
    Tas viss jau arī pie varas esošo netālredzīgas politikas dēļ.
    Kāpēc Igaunijā Narvas, šķiet, pierobežas apgabals nemaz nealkst pievienoties Krievijai, bet, taisni otrādi, tie krievi otrā pusē upei grib Igaunijas pilsonību?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2010. 10.39

    …”Mani radi no Latgales “lika” uz SC “zirdziņa”, jo kā reģionālā partija, viņi tik tiešām rūpējas ( cenšas ) par Latgali, daudzi cilvēki, Rēzeknē u.c. vēlas vest cigaretes, degvielu u.c. labumus no krievijas….”
    _________________________

    …vai Tu smalki gribēji norādīt, ka SC rūpes par cilvēkiem Latgalē…izpaužas, kā kontrabandas atbalstīšana?… :))

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 11.10.2010. 10.41

    ;) Man patīk gudri cilvēki. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 11.10.2010. 10.42

    zanE, strap citu, paskaties uz tām mājām un mašīnām, kuras Latgolā ir mutiniekiem un robežsargiem, tikai neprasi kur nauda ņemta, savādāk var ga’dities, ka vilki uzklūp, vai lapsenes sadzeļ. :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2010. 10.51

    ….lai, cik skumji tas nebūtu…izrādīšanās mānija šo struktūru pārstāvjiem piemīt ne tikai Latgalē….toties viņiem visiem ir ļoooti bagāti radi, kas nabadziņus atbalstījuši daudzu gadu garumā… :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 10.51

    Kontrabandu mums atbalstīja augstākos varas ešelonos, cik zināms, TP tuvu stāvošie cilvēki.
    un tās cigaretes un šņabis, ko pierobežas iedz. pa druskai ieved, ir tīrais sīkums.
    Vai tad aizmirsi, kā beidzās tam vienīgajam godīgajam muitniekam, aizmirsu uzvārdu, kurš atklāja, ka kontrabandu ved vagoniem, ziņoja par to Sončikam, tas pat atteicas iedod apsardzi un vispār nereaģēja, un pēc tam uzreiz to muitnieku nošāva?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2010. 10.58

    …dzeri!…tas bija V.Ļiscovs…
    …bet nerunā muļķības, ka tas ir sīkums, ko parastais iedzīvotājs ieveda no Krievijas…beidzot tas ir ierobežots!…pirms tam…Tu pat iedomāties nespēj, kādos apmēros tas notika!!!…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.10.2010. 10.58

    Dzeris. Igauņu migrantus laikam jau gluži ar mūsējiem salīdzināt nevar- tomēr izcelsme cita. Cik PSRS militāristu palika LV? Viņu sēkla te pāries no paaudzes uz paaudzi. Paskaties, pat latvietim Ādamsonam CA virsnieka furaška iespieda rievu smadzenēs :), Turlaijs nav labāks. Nedrīkst viņiem atdot pašvaldības.
    Bet par pārējo piekrītu. Valdošās “latviskās partijas” treknajos gados – novazāja tādu jēdzienu, kā “latviešu partija” un visu, kas zem tā slēpjas. Kaut gan,beidzoties “treknajiem gadiem”, TB/LNNK ( pretstatā PLL) sāk izpirkt savus grēkus.:) Ir jāatdzīst, ka bez viņu atbalsta Dombrovskis kā premjers nebūtu “izvilcis” līdz vēlēšanām un tad arī vēlēšanu rezultāti būtu citi.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 11.13

    Es jau nemaz neaicinu atļaut nepilsoņiem vēlēt pašvaldībās.
    Nu jā, par to TB jāpiekrīt, pēdējā laikā viņi uzvedās godīgi.
    Mani vairāk satrauc VL.
    Sākt tagad kurināt starpnacionālus konfliktus un uzstāties ar radikalām idejām – tas Latvijai patreiz vajadzīgs mazāk par visu.
    Ja viņiem ideoloģija būtu TB līmenī, kā normāliem Eiropas nacionalistiem – problēmas nebūtu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 11.10.2010. 11.25

    Dzeri, starpnacionālos konfliktus kurina daudzi, sevišķi jau SC ar savām “biškekā”m”. Ja Tu uzskati, ka VL ir daudz redikālāks par t.s. SC Kabanovu, tad vecīt, ieskau Tev kārtīgi padomāt par vērtībām. Tici man, arī man labāk patīk miers, jo kara šausmas esmu atskatījies kādam laikam uz priekšu, taču pazemot nacionālo pašapziņu un nonivelēt mērķi ( latviešu Valsti ) līdz tam, ka tik piekāpties, ka tik padoties, nē, paldies! Tik pat labi, mēs varētu pieprasīt Īrijai vēl vienu oficiālo valodu, joo tur tak ir pilns ar letiņiem un Latvijas “valstpiedeŗigajiem”. Vai Tu domā, ka ārzemnieki atšķir Latvijas latvieti no Latvijas “cittautieša”, nē, mēs viņiem esam viena putra, tāpēc jācenšas, lai tā putra izskatītos labāk, vai vismaz “saldāk” garšotu. :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 11.10.2010. 11.42

    Dzerim.
    “Mani vairāk satrauc VL. Sākt tagad kurināt starpnacionālus konfliktus un uzstāties ar radikalām idejām” – viņi (VL), patiesībā, ļoti diplomātiskā veidā pasaka visiem zināmu patiesību. Diez vai, vēsu prātu un objektīvi vērtējot, to var nosaukt par naida kurināšanu vai kaut ko ekstrēmu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 12.14

    Es par to jau esmu rakstījis neskaitamās reizes.
    Visas tās idejas par deokupāciju, par pilsonības atņemšanu nelojāliem ( kurš spriedīs, kurš lojāls, kurš nē),repatriācijas veicināšanu,( labāk būtu domājuši, kā pārtraukt latviešu aizceļošanu un atgriešanos), pāriešanu uz izglītību tikai latviešu valodā, tas ir tas, kas viņu programmā, nemaz jau nerunājot par homofobisku, ksenofobisku, totalitāru, antiliberālu ideju sludināšanu no atsevišķiem VL biedriem – kāds domā, ka tas neradīs spriedzi sabiedrībā?
    Un vai tad es vienīgais tā domāju?
    Kāpēc Zatlers un arī daudzi politiologi un politiķi pret VL izturas ar lielu skepsi?
    Tie visi ko – nav Latvijas patrioti, nevēl Latvijai labu?
    Jau man apnika par to rakstīt, bet, sabiedrības šķelšana, dalīšana okupantos un pārējos, pēc nacionalās, etniskās, utt. piederības neko labu nedos.
    Radikalizācija no vienas puses novedīs tikai pie radikalizācijas arī no otras puses.
    Un tam nav nekāda sakara ar kādu piekāpšanos valodas vai pilsonības jautājumos, par to neviens vispār nedomā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.10.2010. 12.40

    Tēma – kāda izskatīsies VL Saeimā – tā ir tāda zīlēšana “kafijas biezumos”, bet katram no šamaņiem, kuri ar to nodarbojas, varētu būt savi iemesli.

    Piemēram Ķīlim, kā “pils cilvēkam” – Zatlers ļoti grib braukt uz Maskavu, Ījabam – vnk tāds darbs, Āboltiņa jau sāk justies kā “nācijas māte” utt :)

    Dosim iespēju VL parādī, uz ko viņi ir spējīgi un laiks tad arī visu saliks pa vietām. Man šķiet, ka VL ne ar ko neatšķirsies “uzvedības ziņā” no TB/LNNK, atšķirība tikai tā, ka viņiem nevelkas tā aste aiz muguras, bet tas taču ir pozitīvs rādītājs :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 11.10.2010. 12.47

    Varu tikai atkārtot – ja VL uzvedīsies, kā TBLNNK, bet, bez to “grēciņiem”, man pret viņu atrašonos valdībā sevišķas pretenzijas nebūtu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 11.10.2010. 09.23

Nja, tas būtu savdabīgi, ja opozīcijas partija nemaz nebūtu opozīcijā, bet nebūtu arī koalīcijā.

+1
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 11.10.2010. 08.49

VL, vismaz pagaidām, modri sekos tam, lai valsts netiktu apzagta, jo viņi ir ideālisti! :)

+8
-4
Atbildēt

0

itommy_ 11.10.2010. 08.44

Divējādas domas. No vienas puses, jaunie censoņi vēl nav gatavi nopietni rūpēties par valsts ekonomiskajām lietām, visu savu enerģiju veltot runām par patriotismu un tikai. No otras puses, ir jau patiešām zināms patriotisma gars vajadzīgs, lai nepieļautu partneros pārāk daudz kompromisa. Piemēram, šokējošais gadījums RD: kad firma nosponsorē arī opozīciju un vienbalsīgi vinnē tenderī. Fui, Jaunais laiks! Jūs acīmredzami esiet nelieši tomēr, tādi paši kā citi. Ja no šāda viedokļa raugās un Visu Latvijai stāv sardzē, lai nepieļautu patneru nelietības pret valsti, tad es esmu par VL valdībā.

+6
-8
Atbildēt

24

    andris902 > itommy_ 11.10.2010. 10.06

    …pēc Tevis teiktā būtu jāsaprot,ka nākošreiz pieņemot kādu ziedojumu partijai….jāizpēta…vai nav vēl kādai partijai ziedots….ja tā – tad veikli jāatsakās!…ej, nu zini…pēc tam vēl atradīs saikni, ka ar nepareizajiem sapinušies?!…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 10.36

    Nu, ah, cik mēs naivi esam… Tu domā, es nezinu, kā tās lietas darās? Domā, es RD ne pie viena tendera neesmu bijis?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 11.10.2010. 10.53

    …ahā!…un kā Tava pilsoniskā attieksme izpaudās?…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 10.58

    Izvēlēties tiešām iespējami kvalitatīvāko piedāvājumu, ne lētāko, bet arī ņemot vērā realitātes, protams. Nu, tas bija pirms 10+ gadiem, atmiņas zūd. Bet skaidrs, ka visas pilsoniskās nostājas jāsāk organizēt jau ilgi pirms tenderiem. Ja tu esi viens pats godīgais starp vilku baru, tad praktiski neko izdarīt nespēj. Ir vajadzīga sabiedrības neiecietība pret jebkuru netaisnību. Un nesenais celtniecības tenderis pēc tāda nu ļoti izskatās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 11.10.2010. 11.02

    …nu, ar tādu attieksmi – “ko tad es viens varu izdarīt!”…arī esam tur, kur esam…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 11.25

    Es ar tādu attieksmi jau tiesājos ar darba devēju. Diemžēl pretējā puse ir reti nekaunīga un pat atļaujas melot tiesai. Ha, nu bet es pieķēru, tagad jāizprasa dokumenti, un varbūt kādam var nākties sēdēt par nepatiesu liecību sniegšanu. Eh, RD… Tur nu pamatīgi jātīra.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 11.10.2010. 11.49

    ———– jaunie censoņi vēl nav gatavi nopietni rūpēties par valsts ekonomiskajām lietām, visu savu enerģiju veltot runām par patriotismu un tikai. —————————
    ————————————————————

    Vai nevarētu palūgt nelielu paskaidrojumu šim apgalvojumam ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 11.57

    Runa ir tikai par VL frakciju, ne TB. Ja kungiem ir savs skatījums par to, kā izvilkt valsti no bedres, lai netur sveci zem pūra un ceļ plānu galdā! Re, Lembergam ir plāns par kredīta neatdošanu un atlikšanu, Šķēlem ir plāns bagātīgi stimulēt ekonomiskās dēles cerībā, ka tās atkopsies un sāks ko ienest, Dombrovskim ir plāns taisīt iekšējo devalvāciju un liekās mutes dabūt ārā uz Angliju un Īriju, Ošlejam ir plāns uz devalvācijas rēķina paātrināt ražošanas apgriezienus…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 11.57

    Andrej, esmu runājis ar “jaunajiem censoņām” un man ļoti patika ‘vairākas viņu idejas. :) Ļoti pozitīvi uztveru domu par Latvijas enerģētisko pašpietiekamību, vēl dažas labas lietas. Viņi nekad nav bijuši slēgti kritikai, ja tā ir konstruktīva, tikai nevajag pie viņiem iet ar kritiku uzreiz, tad viņi Tevi atšūs. :) R. Dzintars reiz teica: Esam atvērti idejām, bet idejām ir jābūt reālistiskām ( kaut kā tā ). :) Tieši tāpat ar viņiem var pārrunāt jebkuru jautājumu, bet neaizmirsti, ka viņi ir eiroskeptiķi ( pārsvarā ), kā arī nelaužas atpakaļ “brālīgo” saimē. :) VL ir cilvēku kopa, kas domā par Latvijas interesēm. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 12.12

    OK, es arī esmu par vietējiem resursiem, negribu Krievijas adatu, leģionārus uzskatu par ķīlniekiem un dziesmu par utainajiem/zili pelēkajiem uzskatu par adekvātu tai situācijai un pilnīgi leģitīmu šodien. Bet eiroskeptiķis neesmu, runas pret krieviem kā personībām Latvijā gribētu dzirdēt ļoti filtrētas un akadēmiskas, galu galā – es sagaidītu no VL jaunu latviskās identitātes koncepciju par to, kurp tad mēs virzāmies un kāda mērķa pēc. Ja prasītu manas domas, tad es teiktu – Skandināvisks modelis ar akcentu uz modernu pilsētu/aktīviem laukiem, Rīgu kā Baltijas reģiona galvaspilsētu. Latviskais tad varētu būt tie aktivizētie lauki un province, lai VL darbojas un raksta un zīmē vīzijas. Kā to visu panākt? Es ieteiktu skatīties Ošleja virzienā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 11.10.2010. 12.16

    Ak Dievs …. ar viņiem var pārrunāt jebkuru jautājumu, bet neaizmirsti, ka viņi ir eiroskeptiķi ( pārsvarā ), kā arī nelaužas atpakaļ “brālīgo” saimē. :) VL ir cilvēku kopa, kas domā par Latvijas interesēm. :)————

    Tieši tā un tāpēc arī TAUTA VIŅUS IEVĒLĒJA. Kā redzi, Zviedrim tas nerada kompleksus saukāt viņus par “jaunajiem censoņiem” ar zemtekstu “jaunie neprašas”. Kungs laikam piemirsis , ka “vecie censoņi” tika veiksmīgi aizsūtīti uz politisko izgāztuvi – lai gan nevienam nav šaubu, ka viņiem bija pat ĻOOOOOOOOOTI daudz “piedāvājumu”. Tagad vairs nav laiks spriedelēt – ko piedāvāsiet – “kā redzams zīmējumā” , ļoti daudziem VL/TB “piedāvājums” bija zināms un viņus ievēlēja, tapēc tagad bezsatura pļurkstēšana par “piedāvājuma celšanu galdā” ir TOTĀLS 100% SVIESTS, pat kaitniecība !! Koalīcija jāveido balstoties uz pilnīgi citiem kritērijiem – cik tā būs STABILA, TAUTAI UZTICAMA un DARBOTIES-SPĒJĪGA.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 12.20

    Vēlēja VL nevis tāpēc, ka bija labs piedāvājums, bet gan tāpēc, ka citiem neticēja. Ja jauniešiem būtu komandā kāds redzams makroekonomists ar plānu, viņi dabūtu daudz vairāk balsu, un tad Dombrovska fenomens nebūtu noticis. Ja viņi būtu paņēmuši Ošleja plānu un pārtaisījuši to par K.Ulmaņa jauno plānu, kas faktiski lielā mērā tā arī ir, tad būtu lieliski.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 11.10.2010. 12.24

    Ja prasītu manas domas, tad es teiktu – Skandināvisks modelis …..
    ———————————————————–

    Zviedra kungs – teikšu atklāti – esmu novērojis, ka “jūsu domas” ir vienīgais, kas jūs patiešām interesē un tāpēc jūs esat gatavs bezgalīgi flūdot komentāros, kur vien jums nejauši “pasprūk” izdevība … diemžēl purkšķim ir un paliek īpašība neiegūt taustāmu saturu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 12.27

    Jūs jau variet atturēties no lasīšanas, turklāt piesmakušajai istabai atvērt logu. Lai izvēdinātu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 11.10.2010. 12.29

    Zviedris …….. redzams makroekonomists ar plānu ———–

    Tas protams ir arguments-SPĒKS !!! IR pilnīgi pašsaprotami, ka lielāka tautas daļa saprot, ar ko makroekonomika atšķiras no veļasmašīnas.
    Jā, turklāt patiešām jāatceras akcenti – tas NEVAR būt vienkārši ekonomists – tam noteikti jābūt MAKRO-ekonomistam !!! :))

    P.S. – pašam nav nedaudz neērti ? Itkā pieaudzis cilvēks ?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 12.37

    Paskaidrošu populāri. Ekonomists ir speciālists, kurš pārzina ekonomiskos pamatprincipus no akadēmiskā viedokļa. Savukārt makroekonomists ir lietas kursā arī par globālākām lietām – starptautiskajiem tirgiem (valūtas, izejvielas, vērtspapri…), centrālo banku politiku, nacionālajiem statistiskajiem datiem un to kopsakarībām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 13.38

    Andrej, beidz, paklausoties Ošleju, man tīri vai gribas Godmanim “roku paspiest”, Ošlejs nav reālists, viņš ir kaut kas līdzīgs “Smirnoffa klonam”. Līdz šim, vienīgias ko emsu dzirdējis no SC = ierēdņu samazināšana ( kas bezdarbniekus maksās? ), zzs = Smirnoffa murgi par to cik viss ir slikti un cik vēl būs sliktāk ( bez seguma – krievu “avosj” līmenī ), Ošleja aka Šķēles = devalvēt, devalvēt un vēlreiz devalvēt. Piedod, neiepazinos ar Vienotības plāniem, bbet Zīles ekonomiskā programma bija viena no pārdomātākajām. Nevajag NA uzskatīt par diviem dažādiem “organismmiem”, uztver viņus kopā, ar viņu labajām un ne tik alabajām īpašībām. Starp citu, iesaku “rubikiešu” programmu izlasīt, īsais “komunisma kurss” :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 13.44

    Tagad ir jābūt spēcīgai, t.s. nacionālajai bāzei, kura cilvēkus vienos kopējās labklājības celšanai, ja vēlies, salīdzini tagadējo Latvijas stāvokli ar stāvokli pēc atbrīvošanās cīņām un 1920. gad amiera līguma noslēgšanas, kad jaunajai valdībai viss bija jāsāk no nulles. Vienīgā iespēja ir “savākt” tautu zem viena karoga, padarīt tos lepnus uz savu zemi. Protams, es nevēlos krievijas “tautas savākšanas” paraugu, kad krievos ir pamodies nacionālisms, radikālākajā tā izpausmes veidā. Iesaku pasekot krievu medijiem, tur ļoti dadzi cilvēki tiek nogalināti viņu tautības dēļ, tāpēc nav ilgi jāgaida līdz “garo nažu naktīm”. Putļers ir palaidis “džinu”, kuram bija jāsēž pudelē. :) Mazo nāciju izdzīvošananas priekšnoteikums ir nacionālo vērtību sagalbāšana. :) Nācija bez pašlepnuma ir lemta iznīcībai!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 13.52

    Varētu būt, ka toreiz Zīles sociālekonomiskā programma bija OK. Bet šodienas apstākļiem vajag dabūt rezervi attīstībai. Rezervi līdzekļu veidā un rūmes veidā. Līdzekļus varam aizņemties vai tos pašus 3 miljardus no ES pārgrozīt, kā JL vēlas. Bet rūmes darbībai nebūs, ja neadekvāti augstā lata kursa dēļ neko no jauna saražoto nevarēs pārdot un tāpat turpinās nākt iekšā tāds imports, ko paši varam te radīt. Nu tas ir primitīvi tā iztulkot, ka Ošlejs piedāvā devalvēt latu. Tur ir vesels komplekss ar kompensācijām pensionāriem un pasargāšanu treknajiem kredītņēmējiem eirovalūtā. Bet rodas iespēja dabūt naudu attīstībai, izveidot stimulācijas banku. Šā vai tā jau tagad Dombrovskis griezīs – ar neapliekamo minimumu vai kā citādi, tad jau pareizāk devalvēt. Savukārt par TB var teikt – nu paši vainīgi, ka par burlakām sevi pataisījuši. Visi tie baķkas… Tagad traipi jāmazgā nost, citādi VL izdzīvos, bet TB ne. Kā nomazgāties? Nu lai Zīle domā!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 13.59

    Pēc 20. gada taisīja jaunsaimniecības, sākumā dzīvoja zemnīcās, tad būdiņās, vēlāk pirtiņās, līdz uzcēla māju. Nu līdzīgi šodien jādara – jāsavelk jostas vēl ciešāk kā pašlaik un tad jāsāk viss no jauna. Jā, lai būtu tas viss zem nacionālā karoga, bet tad arī plānam jābūt, kā to augšupeju dabūt gatavu, lai tauta zina, tic un iet līdzi. Pagaidām ir tikai saukļi, bet plāna nav.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 14.13

    Bet kā Tu spēsi motivēt cilvēkus, kuriem nav kopīgu ideju, kopīga vīzija? :) Tāpēc t.s. “nacionālais zirdziņš” ir vēl jājams un jājams. :) Viens spēcīgs līderis spēj aizraut masas, aizraut tās labvēlīgā gultnē. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 14.20

    Un par plāna trūkumu, tur nu gan nevajag “aloties”, plāns ir, plāns ir izveidot pašpietiekamu valsti. :) Starp citu, tieši izceļot labos tikumus: taupība, čaklums, pieticība u.c. ir iespējams cilvēkus saliedēt, tai pat laikā neaizmirstot pieminēt aŗi: drosmi, pašuzupurēšanos u.c. “varoņu” īpsšības! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 11.10.2010. 14.24

    Nu protams, ka cilvēkus var aizraut tikai vienojoša ideoloģija. Protams, ka tur vislabāk ir atrast vienu līderi. Un tāpat ir skaidrs, ka vislabāk tam noder nacionāla kārts, kas gan mūsu platuma grādos nav cīņa pret kaut ko, bet gan līdzīgi tam, ko K.Ulmanis savulaik proponēja. Nu tāds sava veida mikslis ar savu kaktiņu, savu stūrīti zemes, un latvieši – bagāta valsts un bagāta nācija.

    Bet šāds karogs, šāda vīzija ir jārada, jo pagaidām nekā tāda nav. Hitleram bija viņa cīņa – viņa grāmata. Kur ir mūsu nacionālais varonis ar savu grāmatu? Protams, es ceru, man te nesāks par Hitlera ļaunumu stāstīt… Es jau arī nedomāju, ka mūsu nacionālajai idejai jābūt par dzīves telpu, par āriešu rasi, pret ebrejiem. Bet jābūt idejai un to jāuzliek uz papīra.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > itommy_ 11.10.2010. 15.13

    Raivis tak prezentēja “4. atmoda” :) Es nekādā gadījumā neatbalstu nacisma ideoloģiju, šeit vietā ir vairāk Tevis piesauktai K. Ulmaņa ceļš. :) Lai gan, Ulnmanis bija diktators, nenoliedzami viņš ir darījis daudz nacionālā pašlepnuma celšanai. Ja mums būtu kaut viens viņam līdzīgs līderis, tad iespe’jams, mums izdotos “vadonismu” pacelt jaunā kvalitātē. :) Jāsāk ir ar informatīvo telpu, piemēi ir, Gruzija aktīvā cīņa pret kremlinu medijiem, un viņu “pirmais kaukāza kanāls”, kurā viņi atspoguļo notikumus citā “obejektivitātē”, ja izdotos panākt to, ka katrs Latvijas pilsonis vienādi uztvertu 1940. gada 17. jūnija notikumus, tad tas būtu pusceļš uz nacionālu valsti. :) Pagaidām, izskatās, ka “valdošā kliķe” dara visu, lai Latvijas vēsturi mācītu no krievijas skatupunkta.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam