Arodbiedrība: neievēlētie deputāti nevar būt ministri

75

Komentāri (75)

qxamo 31.10.2010. 22.29

Es gan nesaprotu, kāpēc. Ne jau par ministru kandidātiem mēs vēlēšanās balsojām. Nu ,negribējām Saeimā Mūrnieci un Gerhardu, izstrīpojam viņus – un starp deputātiem viņus arī neredzēsim.

0
0
Atbildēt

0

Kaskadieris 18.10.2010. 15.42

Manuprāt, tiem, kas ievēlēti Saeimā, Saeimā arī jābūt. Es vienkārši ZINU, ka Latvijā ir daudz savās speciālitātēs STIPRU cilvēku,kam būtu vieta valdībā. Piegriezusies šitā ‘plitiskā bezatbildība’. Manis pēc kaut konkursa kārtībā iecelt ministrus!

0
0
Atbildēt

0

vincgog 12.10.2010. 00.02

Kādēļ ministra kandidātam jābūt deputātam? Ievēlot Saeimu mēs taču domājām par likumdevēju, nevis izpildvaru. Ministriem jābūt profesionāļiem. Līdzšinējie (jau 20 gadus) ministri-politiķi mūs ir novduši tur, kur esam.

0
0
Atbildēt

0

viktorija_tetere 10.10.2010. 23.07

vienotība tāpat kā neo projekts radās būs TOTAL FAIL un pavisam drīz

0
-1
Atbildēt

2

    martins_kibilds > viktorija_tetere 11.10.2010. 01.49

    Nevajag vēlamo uzdot par esošo. Samierinies ar to, ka NEO vai Vienotība pašlaik norises ietekmē krietni lielākā mērā nekā tu, un tad nu arī izsecini, kurš ir total fail.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    viktorija_tetere > viktorija_tetere 18.10.2010. 13.26

    kāds naivums, tavos gados! “norises” nevar ietekmēt tie, kuri nepieņem un nevar pieņemt patstāvīgus lēmumus
    lēmumus paši nepieņem nedz V-tība, nedz NEO, tad kādas “norises” viņi ietekmē?
    muppet-puppet show, kura laikā uz skatuves gorās lelles, bet tekstu runā kāds aiz skatuves!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 10.10.2010. 21.13

arodbiedriibba – komunisma skola…

+1
-1
Atbildēt

0

Lāsma Muste 10.10.2010. 20.51

Tas ka jaundžeikars ir pastulbs un aprobežots ar visu no tā izrietošo neattaisno Mūrnieci.Par ministru nevar būt cilvēks ar dubultu morāli un tirgus tantuka izdarībām ikdienā.Par kādu profesionalitāti Jūs te runājat?Kur tā kaut reizi ir bijusi saskatāma?Tikai neveikli savu kļūdu labojumi,slimīga pašabziņa un ne uz kā balstītas ambīcijas.

+3
-2
Atbildēt

0

::Vai cis :: 10.10.2010. 20.02

Ir tāds jēdziens “gang stalking” (latviski tas varētu būt apmēram “bandītu veikta vajāšana”). Šādā veidā tika nozākāts un no politikas izstumts Einārs Repše, un tāda pati sistemātiska vajāšana tiek vērsta pret Lindu Mūrnieci pēc tam, kad viņa uzdrošinājās publiski TV raidījumā pateikt, ka visiem zināmais narkomāna tētiņš ir blēdis un sīkumaini atriebīgs mūdzis. Apbrīnojami, ka Latvijas publika ir tik dumja, ka uzķeras uz prastas demagoģijas un nelietīgas apriešanas āķa.

+2
-3
Atbildēt

4

    Edzs > ::Vai cis :: 11.10.2010. 00.00

    @inesegolubeva
    pirmo reizi dzirdu un varbut ari plashakai sabiedribai nekas nav zinams par narkomāna tētiņa iekshejam nesaskaņam ar Lindu Murnieci. kautkas jauns, bet neparliecina, diezvai vinsh vareja tai tik masivu “gang stalking” ar 11 000 svitrojumiem noorganizet.
    zinu citus tavus tekstus un parasti man tie patika.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ::Vai cis :: 11.10.2010. 01.46

    Šķiet, ka viņi plūcās pat publiski (Dombura raidījumā) laikā, kad narkomāna tētiņš bija iekšlietu ministrs (uz kura fona, ja kas, Mūrniece iekšlietu ministra amatā šķiet turpat vai Dieva dāvana) un runa bija par kaut kādu auto iepirkumu Iekšlietu Ministrijas vajadzībām no firmas, kas saistīta ar narkomāna tētiņa radiem. Mūrniece tad šo lietu cēla gaisā un diezgan kvalitatīvi pabraukāja pa narkomāna radītāju.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ::Vai cis :: 11.10.2010. 02.39

    aaa, automashinu noma no bralja firmas, atceros atceros..
    kautka neatceros ka ta ir Murniece kas to ir izgaismojusi, ja tas ta, tad nopietns gabals tiem no mutes ir izrauts, OK, paldies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > ::Vai cis :: 11.10.2010. 07.17

    The Greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Gunārs Nažinskis 10.10.2010. 19.29

Pilnībā nepiekrītu “arodbiedrībai”. Cik zinu tad tādas patlaban īekšlietu sistēmā ir divas, un cik esmu sapratis, tad to sastāvā visvairāk ir tā sakot “norāvušās avis”.
Runājot konkrēti par Mūrnieci, uzskatu, ka ļoti mēŗķtiecīga politiķe un iekšlietu sistēmai ir noveicies, ka ir tāds enerģisks politiķis pie varas.
Arī tīri teorētiski nevar piekrist “arodbiedrību” viedoklim, jo ir ministrijas kurām tikai ar politisko vadību ir par maz – nepieciešama arī profesionālās iemaņas, kas nevienmēr ir rokā ar politisko līderību.

+2
-2
Atbildēt

0

Lāsma Muste 10.10.2010. 13.28

Mūrnieces triki ar dienesta auto.Segliņa ordeni un specnazu pret pensionāriem izsaka visu par šo kundzīti

+3
-6
Atbildēt

1

    Edzs > Lāsma Muste 10.10.2010. 16.08

    oo, Mareka Seglinja virzishanu ordenim biju jau piemirsusi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Lidija Apsīte 10.10.2010. 07.55

neredzu par ko šūmēties. Visi zaudētāji pēc kautiņa gudri. Bet padomus dot….!!!! tā tak mīļākā nodarbe… Iedomājaties situāciju, kad līdzjutēji sastāda valsts izlasi, teiksim, pasaules čempionātam, bet atbildīgs būs galv.treneris. Nu absurds taču, vai ne? Tā kā nav ko te šantažēt ar “balsošu – nebalsošu”. pēc 4 gadiem bilde būs savādāka! Cik atceros Šķēle 1.reizi premjerēt vispār tika uzaicināts “no malas”. Un prezidents arī drīkst būt tikai no uzvarējušās partijas? – par viņu balso tikai deputāti!
Un vispār – pēc 2 – 3 gadiem , kad Dombrovskis būs valsti daudzmaz sakārtojis, SC apvienosies ar lembja zemniekiem un jās uz vēlēšanam baltā zirgā. Šobrīd ne – pārāk daudz sūdu vēl jāizgrābj…

+5
-2
Atbildēt

0

kkristaps 10.10.2010. 06.11

Balsojot par Vienotību, es sarakstā pieliku krustiņu Mūrniecei un Kārkliņai. Cik saprotu, tie nebūt nav bijuši vienīgie krustiņi tieši šīm kandidātēm. Vēl varu pateikt, ka par Sūnu es nebalsotu pat tad, ja man būtu bijusi alternatīva balsot vai nu par Sūnu, vai arī par Alfrēdu Rubiku vai Tatjanu Ždanoku. Cik noprotams pēc vēlēšanu rezultātiem, šāda nostāja ir bijusi 99% vēlētāju. Tad kas par šteksiem? Katrs caurbirušais sāks diktēt premjerministram, ko viņam būs darīt??? Vispār visu šo Mūrnieces nomelnošanas kampaņu, cik saprotu, organizē galvenokārt Sūna. Fui.
Intereses pēc ieskatījos CVK lapā. Mūrniece ir savākusi 85411 punktus, Agris Sūna – 2719 punktus. Par kādu tautas atbalstu mēs te runājam?

+6
-3
Atbildēt

1

    Edzs > kkristaps 10.10.2010. 16.18

    @ABC
    _…sarakstā pieliku krustiņu Mūrniecei..(..)…visu šo Mūrnieces nomelnošanas kampaņu, cik saprotu, organizē galvenokārt Sūna…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    taa nav.
    man ari vinja nepatik, bet, – premjers veido komandu un pats bez manam pamacibam zinas ko paturet un kam dot ar kaju pa dibenu. vot taa.
    Sunu vajag cietuma likt par dumpi un meghinajumu destabilizet policijas darbu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 10.10.2010. 01.16

Es vēl gribēju izteikties par arodbiedrībām – gan “lielo” ar Krīgeru priekšgalā, gan nozaru. Vai man kāds var sakarīgi atbildēt – cik ir arodbiedrības biedru no strādājošo skaita? Labi, nevar līdz cilvēkam, desmitam vai simtam, vismaz aptuveni procentos no strādājošo skaita? Varu paskaidrot savu jautājumu – nepazīstu nevienu cilvēku, kas būtu kādas arodbiedrības biedrs. Tie daži desmiti, kas atnāca un Sūnas un Melnalkšņa rīkoto pasākumu vai tie daži simti, kas piebiedrojās arodbiedrību aicinājam uz Ģenerālstreiku 29.septembrī, neliecina, ka šiem kungiem būtu milzīgs atbalsts tautā. Tad kāpēc personas, kas pārstāv paši sevi un vēl dažus, atļaujas diktēt ko un kā darīt premjeram, kas guvis tik lielas daļas vēlētāju uzticību? Varbūt aiz vēlmes pazīmēties avīžu lapās, cerībā, ka kāds noticēs viņu ietekmei?

+11
0
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 09.10.2010. 22.43

Kristovskis, Dālderis, Lieģis visdrīzāk aizies uz valdību un Mūrniece ar vēl pāris kolēgām pārcelsies uz saeimu. Tad jautājums skarbajiem – kā šai gadījumā, ja vēlāk tiks kur virzīta, bļausim rau lai sēž par ierindas deputāti un neizlec. Es vēl saprastu, ja cilvēkam bilance būtu bezcerīga, taču tāds ministrs kam jāpieņem nepopulāri lēmumi, visdrīzāk būs vērtēts neviennozīmīgi vienmēr. Repsis droši vien to labi saprata un tāpēc pieņēma lēmumu atiet malā. Bet vai tas ka viņš visdrīzāk tiktu ievērojami svītrots, mazina viņa ieguldījumu un mēs bļausim – dodiet mums ministru ar lokanāku mugurkaulu?

+11
-2
Atbildēt

2

    snjuu > Līna Kārkliņa 10.10.2010. 15.53

    “Nepopulāri lēmumi” un nepamatota augstprātība ir divas pavisam dažādas lietas. Arī izpratnes trūkums par lietām (aka visi bijušie iekšlietu ministri ir pelnījuši specatļaujas nomest auto, kur pagadās) kaitina.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Līna Kārkliņa 11.10.2010. 02.40

    Pievienojos Kristapa pozīcijai.

    Esmu centies saglabāt neitrālu pozīciju pret Mūrnieci un ignorēt viņas pārsteidzīgos un muļķīgos izteikumus. Jo viņas tiešajā darbībā nekādu ļaunprātību nesaskatīju, piemēram, attiecībā uz Bauskas mītiņu un Alfa (kuri, starp citu, nevienu ne sita, ne ar asaru gāzi laistīja).

    Bet tas izteikums par Godmani un nopelniem bija ārpus laba un ļauna – cilvēks, kurš konsekventi nemāk apsteigt ar domām mēli un kuram ir šādi barbariski uzskati, nevar atrasties tik augstā amatā. Punkts!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Toms Mincāns 09.10.2010. 22.37

Tautas uzticību zaudējušie un tād(ē)jādi ministru amatiem nepiemērotie esot, piemēram, pašreizējais satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK) un iekšlietu ministre Linda Mūrniece (JL).
===========
Rāmi jāpagaida galīgie rezultāti.
Pēc tam varētu augšminētajam argumentam piekrist.
Manaprātam Gerhards ir vājākais SM kopš 2.republikas sākuma. Vājāks pat par ļaunprātīgo valsts pozīciju izsaimniekotāju ļeščinski.
Lindai derētu rāmi pasēdēt maliņā un nolaist “ambīciju tvaiku” un pamācīties ētiku.

+8
-2
Atbildēt

0

vupats 09.10.2010. 21.07

Aber par ko, Vienotībēni sašutums? Par Mūrnieces bīdīšanu? Par Gerhardu? Vai kādam te bija kāda ilūzija, ka “jeģinstva” ir ar citām “aknām”?

Ek jaunība, ek naivums… Kad izaugsiet?

Vai tad, kad Āboltiņa sakausies ar Ēlerti par amatu Saeimas prezidijā un mīļā miera labad pie amata tiks ZZS cilvēks?

+2
-11
Atbildēt

3

    Toms Mincāns > vupats 09.10.2010. 22.40

    Gan izaugsim!
    Izaugsim, jaunēkli easy.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > vupats 09.10.2010. 22.45

    Tiešām, nekreņķējies. Lēnām augam un uzmanīgi uzklausām katru saturīgu un arī bezsaturīgu padomu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vupats 10.10.2010. 01.00

    Pat reizēm ar atbildi pagodinām, ja smieklus izraisa:))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Evija Zauere 09.10.2010. 20.49

Mani fascinē visas marginālās grupiņas, kas kaut ko paģēr. Brīnos, ka ornitologu biedrība nepaģēr pārskatīt valsts makorekonomiskās attīstības rezultātu ietekmi uz caurlidojošiem putniem. Absurduma ziņā tas neko daudz neatpaliktu no policistu arodbiedrības paziņojuma.

p.s kā tad paliek ar profesionāļiem valdībā? tos arī nevarēs iecelt par ministriem, jo par viņiem tauta nav balsojusi?

+11
-4
Atbildēt

1

Eliks 09.10.2010. 20.47

Ja pareizi atceros, tad arī Dālderis, kad uzsāka darbu Kultūras ministrijā, nebija deputāts, vēl vairāk – pat TP iestājās tikai pēc partijas pieprasījuma /sākumā bija uzaicināts kā bezpartejisks profesionālis/. Tad kāpēc viņš bija tiesīgs strādāt? Un vēl – mums, cilvēkiem no malas, grūti spriest, kā savus pienākumus pilda ministrs. Mēs visvairāk iespaidojamies no ministra spējām komunicēt ar sabiedrību. Bet tas notiek ar žurnālistu starpniecību, kas reizēm var būt arī neobjektīva. Arī ministrs pilnīgi iespējams strādā labi, bet viņam nepiemīt oratora talants vai arī publiski paustais ir mirkļa emocijas. Te nu tiešām būtu jāļauj premjeram brīva izvēle – viņam redzams labāk un viņam ar šiem cilvēkiem jāstrādā.

+10
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 09.10.2010. 19.25

Pieklājīgās valstīs esot tā, ka premjers sastāda valdību, parlaments apstiprina, bet pēc 100 dienām valdības darbu var sākt kritizēt. Bet premjeram nav jāklausa, kā valdību sastādītu Anniņa vai Jānītis…

+13
-2
Atbildēt

1

    Edzs > andrejs_kirsis 09.10.2010. 20.56

    štempels: …Ja vēl viņam aizkari un mapes krāsa būs jāpieskaņo “vēlētāju gribai”,tad……lai Dies nogrābstās.
    Ululiņš: …premjeram nav jāklausa, kā valdību sastādītu Anniņa vai Jānītis…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    sheit piekritu Mr. Štempels un Mr. Ululiņš.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Kaskadieris 09.10.2010. 18.50

Izskatās, ka Vienotība gāž tos pašus podus, ko kalvītis: ignorē vēlētāju gribu!

+3
-18
Atbildēt

3

    Edgars Sējējs > Kaskadieris 09.10.2010. 19.16

    paga,paga! Ta tu domā,ka ministri jāliek pēc vēlēšanās iegūtiem punktiem? Dombrovskim visvairāk-viņš minprezis. Nakamais ar visvairāk-finanšu ministrs,vēl nākamais – ekonomikas.Tas nekas,ka finanses stūrēs piem. Ēlerte,bet ekonomiku J.Kursīte?
    Kaut kāds revolucionārais bardakisms sanāk.Vēlētāju griba ir izteikta skaidri – Dombrovskim ir tik daudz tās “gribas”,ka ir iespēja taisīt kabinetu. Ja vēl viņam aizkari un mapes krāsa būs jāpieskaņo “vēlētāju gribai”,tad……lai Dies nogrābstās.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > Kaskadieris 10.10.2010. 18.50

    Nu nebūtu jāvelk valdībā izbrāķētie… Vai tad Latvijā cilvēku trūkst?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Kaskadieris 10.10.2010. 20.58

    Latvijā trūkst cilvēku, kas var būt labi ministri.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 09.10.2010. 18.20

Ja Vienotība uzspļaus vēlētajam,tad no manis balsis varat vairs negaidīt !!!!

+4
-17
Atbildēt

0

buchamona 09.10.2010. 17.45

Oho :), arodbiedrības “metas” politikā. :)) Kaut kāds Melnalksnis, jeb kā to arodbīedrības bosu sauc, tagad sāks diktēt Dombrovskim noteikumus – ko būs ņemt un ko būs neņemt valdībā par ministru :). Ja par vēlētāju liktajiem (+) un (-). Pieņemu šo sistēmu vēlot deputātus Saeimā, bet es esmu “pret” jebkādam diktātam tālāk no vēlētāju puses, ja runa ir par izpildvaru. Citādi, mēs te drīz “revolūcijas vārdā” tādus brīnumus sastrādāsim… Bet,ja par Gerhardu un Mūrnieci – ko mēs par viņem kā profesionāļiem zinām? To, ka Gerhards “pārdeva” zīmolu? Jeb tomēr nepārdeva ?, jo Fliks atzinās, ka melojis. Vēl Gerhards ir no tā nīsamā LNNK, kur visi ir korumpēti:) Ok, un ko vēl …? Par Mūrnieci tas pats – pieļāva dažas kļūdas, tas ir – no mūsu skatījuma – Nagles kratīšana, Bauska… – bet, vai tās tiešām bija kļūdas? Kurš zin labāk – Dombrovskis, vai mēs? Ļausim taču Dombrovskim strādāt :)Vārdu sakot – grib Domborvskis Mūrnieci – ok bez diskusijām utt

+16
-4
Atbildēt

3

    mary75 > buchamona 09.10.2010. 18.50

    Jālemj, saprotams, Dombrovskim, bet, tas nenozīmē, ka nedrīkst būt diskusijas par viņa lēmumiem.
    Savādāk sanāk tādi dubultstandarti – par Kaulīša lēmumiem drīkstēja diskutēt, un kā vēl, par Dombrovska lēmumiem nez kāpēc nedrīkst.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.10.2010. 19.08

    Manu patrāt šāda diskusija ir nenopietna. Mēs gaidām, jeb drīzāk pieprasām no Dombrovska rezultātus, bet mēģinām apstrīdēt viņa tiesības un kompetenci sastādīt savu komandu ar kuru tad mūsu gaidītos rezultātus sasniegt. Iedomājies situāciju – tauta vēl ministru kabinetu, noliek to priekšā premjeram un saka – “ņem un strādā” :)))
    Cita lieta ir – apspriest un kritizēt, vai analizēt premjera rīcību risinot jau konkrētus jautājumus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 09.10.2010. 20.44

    @rinķī apkārt
    _…Ļausim taču Dombrovskim strādāt :)Vārdu sakot – grib Dombrovskis Mūrnieci – ok bez diskusijām utt_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jau gribeju te atkal klastit ka amatpersona sevi diskredite ja izmanto sev pieejamu administrativu resursu personiskas attiecibas kartojot un ka arogance ir stulbuma pazime.
    bet OK, lai notiek, tu mani parliecinaji un es piekritu tev – ljausim Dombrovskim stradat, lai pats izlemj bez publikas spiediena. vinjam pashlaik ir svarigakas lietas ari daramas.
    Melnalksni nezinu bet Sunam no tas bandas es teiktu vienkarshi Lidakas vardiem – Aizver Muti.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 09.10.2010. 17.32

Nozaru ministri ir pietiekami atpazīstami cilvēki, un ja viņus daudz svītro pat pašu partijas atbalstītaji, tad, protams, jānoskaidro iemesli un jāreaģē. No otras puses, vai ir korekti salīdzināt Rīgas kandidātus Ģ.V.Kristovski (25346 plusi, 12211 svītrojumi) ar L.Mūrnieci (14245 plusi un 12817 svītrojumi), ja Kristovska seja gozējās uz visiem reklāmu stabiem, bet svītrojumu skaits viņiem ir līdzīgs? Un kā viņus salīdzināt ar Vidzemē ievēlēto Dz.Ābiķi (11016 plusi un 11969 svītrojumi)? Plusiņi un mīnusiņi ir relatīva lieta – katrā apgabalā ir cita grūtības barjera iekļūšanai Saeimā. Ja politiķis ir komandas spēlētājs, tad viņam partijas kopīgo interešu dēļ var nākties kandidēt arī, teiksim, Latgalē vai Rīgā, kur demogrāfijas dēļ stiprāks ir Urbanoviča vēlētājs.

Premjerministrs politiski atbild par valdības sastāvu kopumā (nevis par to, kurā vietā punktu ranžējumā kandidāts izrādījies Rīgā vai Zemgalē); un visnotaļ var gadīties, ka K.Gerhards ir kompetentāks satiksmes ministrs nekā kāds viņa ievēlētais kolēģis no VL!, vai arī Mūrniece saprot iekšlietas labāk nekā Kristovskis.

+24
-5
Atbildēt

0

gundega_heiberga 09.10.2010. 17.30

Kad Švoņģers noteiks kam būt par ministru, galošas drīkstēs zagt ?

+6
0
Atbildēt

0

Edgars Sējējs 09.10.2010. 17.11

es gan būtu piesardzīgs,dzirdot padomus no organizācijas(arodbiedrības),kuras darboņi dabūja vēlēšanās 0,008% vai tml.
Sūna un co nav no tā paša gaņģa?
Ministru personālijas ir tikai un vienīgi Dombrovska ziņā.Ja viņš uzskata,ka tas ir labākais cilvēks,tad lai tā būtu.Jebkurā gadījumā tā būs viņa,nevis mūrnieces,bērziņa vai kalniņa valdība.

+20
-4
Atbildēt

2

    mary75 > Edgars Sējējs 09.10.2010. 17.32

    Šoreiz Sūna vienkārši sajuta sabiedrības noskaņojumu un “uzleca uz viļņa”.
    Sūna vispār ir galējs populists, atceros, kā viņš kādā mītiņā bļaustijās PLL garā – ka valdība kalpo SVF un zviedru bankām, un vispār runāja tur fantastiskas lietas, kurš tad ņem nopietni Sūnas padomus.
    Vēl man nav skaidrs – ja Mūrniecei plusi bija vairāk, kā mīnusi, kāpēc tad viņa netika Saeimā?

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Edgars Sējējs 09.10.2010. 18.05

    Kas tad tur neskaidrs? Citiem + un – bilance bija labāka nekā Mūrniecei. Paskaties CVK lapu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 09.10.2010. 16.49

Vēlētāju viedoklis, protams, ir jārespektē, tomēr tas nav nemaz tik vienkārši interpretējams. Jā, piemēram, Mūrniece netika Saeimā un viņai bija daudz svītrojumu. Tomēr atšķirība no daudziem PLL kandidātiem viņai plusu bija krietni vairāk par mīnusiem, tātad, ir diezgan liels vēlētāju daudzums, kas viņu atbalsta. Un vai tad viņu balsis tāpēc vairs neskaitās? Turklāt, vadoties no šādas loģikas īsti nevar saprast, ar ko tad labāks būtu ministrs, kurš nav ievēlēts saeimā tāpēc, ka nav vispār nav kandidējis? Nav taču tā, ka par ministru var kļūt tikai deputāti.
Es nesaku, ka Mūrnieceis tāpēc ir atkal jāieņem ministres postenis. Runa ir par principiem.

+17
-3
Atbildēt

16

    mary75 > martins_kibilds 09.10.2010. 17.03

    Tas ministrs, kurš nav ievēlēts saeimā, jo nekandidējis, ir labāks ar to, ka viņam nav negatīvais reitings.
    Pat, ja Mūrniecei ir ļoti daudz arī plusi, manuprāt, par ministru nevajadzētu strādāt cilvēkam, pret kuru ir tik polarizēta attieksme.
    Noteikti jau tajā lielā mīnusu daudzumā nospēlēja lomu arī tas, ka viņa ir sieviete, man, personīgi, nav saprotama viņas attieksmē pret Rozentāli un Poikāna un Nagles lietā, citādi jau nekādas lielas pretenzijas nav.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.10.2010. 17.17

    Atkārtoju vēlreiz – es negrasos iztirzāt Mūrnieces labās vai sliktās īpašības. Gribēju tikai norādīt, ka vieni paši plusiņi vai svītrojumi šajā gadījumā var arī nebūt nekāds kritērijs pēc kura spriest. Galu galā – plusu viņai vairāk nekā svītrojumu un teikt, ka šie plusi pēkšņi neskaitās, jo daudz mīnusu arī ir jocīgi. Tāpēc arī nevar teikt, ka viņai ir negatīvs reitings (lai arī kā tev to gribētos). Ja jau spriežam par to, vai viņa der vai neder amatam, tad jārunā ir par viņas padarīto, ko, starp citu, tu arī pats mēģini darīt, nevis tikai un vienīgi par svītrojumiem. Tāda kandidāta, kuram nav neviena svītrojuma, šķiet, nav.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > martins_kibilds 09.10.2010. 17.23

    Tie mīnusi jau arī ir tas negatīvais reitings, tas nekur nepazūd, kaut arī plusu būtu vairāk, tas šinī gadījumā savstarpēji neizlīdzinās, un parāda tikai to, ka pret šo personu ir ļoti polarizēta attieksme.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    kenzoo > martins_kibilds 09.10.2010. 17.45

    Diez vai tūkstotis ar kaut ko ir “krietni vairāk” uz padsmittūkstošu skaitļu fona..
    Turklāt bija clv, kas tieši šīs ministres dēļ nebija pierunājami balsot par V un nobalsoja par SC :(.
    Vai tiešām V nav neviena jurista ar kcik cienījamu reputāciju? Un ja tiešām nav, kas neko labu neliecina, tad varbūt varētu saņemties un šo portfeli atdot kādam citam koalīcijā, kam ir?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.10.2010. 18.11

    Bet krietns mīnusu skaits jau ir arī, piemēram, Kristovskim un vēl citiem. Viņi tad arī nedrīkst būt ministri?
    Es tomēr uzskatu, ka tiem + un – nevajadzētu tiešā veidā ietekmēt kandidātu izredzes ieņemt vai neieņemt ministra posteni. Tas ir kritērijs, lai mēs varam izrēķināt, kurš ir ticis Saiemā un kurš ne, bet ministru tomēr vajadzētu izvēlēties savādāk. Tas arī ir tas, ko gribēju pateikt. Nav svarīgi, vai runa ir par Gerhardu vai Mūrnieci. Ja izšķiroši būs + un – tad noteikti sanāks, ka Gerhards ir sliktāks satiksms ministrs nekā, piemēram, Dzintars. Bet es stipri šaubos, ka tā ir.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.10.2010. 18.12

    Un ko tad tas nozīmē? Ir cilēki, kas negribēja balsot par V dēļ Kristovska. Ir tādi, kuriem bija līdzīga attieksme dēļ Jaunupa vai vēl kāda – kandidātu daudz un cilvēku attieksme ir dažāda. Es, piemēram, visdrīzāk nebalsotu par V, ja viņi apvienotos ar VL.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > martins_kibilds 09.10.2010. 18.55

    Jautājums: vai Mūrniece ir vai nav ietikusi Saeimā? Ja palikusi ārpusē, tad nu skaidrs, ka par ministri arī NEDER.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.10.2010. 18.57

    Jautājums – kāpēc minstrs nevar būt politiķis, kurš nav ievēlēts Saeimā? Galu galā, ir bijuši daudzi ministri, kas nav bijuši Saeimas deputāti.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > martins_kibilds 09.10.2010. 19.39

    Man šķiet, ka mūsu elektorāta biļetenu rediģēšanas māklsu vislabāk analizēt, par paraugu ņemot PLL Zemgales sarakstu. Kur Šķēle pēc visām rediģēšanām kā bija tā palika Nr.1, bet Demakova no Nr.2 nostrīpota uz pēdējo vietu.

    Saprotu, jāņem vērā PLL ekektorāta īpatnējās vērtības, bet tiešām pat tur Šķēļe visu mīlulis un lielā cerība, bet Demakova – maita, kuru brīnums, ka zeme nes?

    Tas pats arī par Vienotības sarakstu. Tur ir gan ministre, kurai jāvada sarežģīta nozare, ko ne vienmēr var izdarīt visiem medijiem pa prātam, un tad tur ir ņekijs Edvards Smiltēns, Štokija Saeimas palīgs, kuram darba tik daudz, kā Štokija plenārsēžu mapi sakārtot, bet, tā kā “neko sliktu nav darījis”, tad to liekam mierā, bet Mūrniecei tagad riktīgi atriebsiemies par bērnu vešanu uz skolu ar dienesta auto, tā kā tas viņas vienīgais darbs būtu bijis.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 09.10.2010. 22.40

    Šis, tā teikt, ir labs punkts, papageno.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    viktorija_tetere > martins_kibilds 10.10.2010. 13.11

    nedomāju, bet noteikti zinu, ka gerhards viennozīmīgi IR SLIKTĀKS ministrs neka būtu Raivis Dzintars, jo ministram esot politiskai figūrai ir jārūpējas par valsts interesēm, tas ir primārais, un Raivis par valsts interesēm noteikti rūpētos labāk kā gerhards!
    tatad R.Dz. būtu labāks ministrs nekā gerhards :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > martins_kibilds 10.10.2010. 18.48

    Ja nav ievēlēta, tātad daudz svītrota, un tas nozīmē, ka cilvēki viņai neuzticas. Manuprāt, viņai galvenokārt nev piedot BAUSKU.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > martins_kibilds 10.10.2010. 19.38

    Poralizēta attieksme būs pret visiem, kas ir kaut ko darījuši vai arī ir populāri.

    Nopolarizēta attieksme pret tiem, kas nav pazīstami, vai arī populāras personas (aktieri, komponisti, sportisti utt.), taču bez prakses Saeimas darbā.

    Man ir ļoti polārs uzskats, pilnībā nepiekrītu Jūsu viedoklim par to, ka personības ar lielu “Polaritāti” nedrīgst likt amatos. Drīzāk otrādi – šādām personībām ir bijuši uzskati vaid reāla darbība. Pretējā gadījumā Jūs amatos redzēsies vai nu pelēcības vai arī populistus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 10.10.2010. 20.57

    Lai parūpētos par valsts interesēm ir vajadzīga kaut kāda kompetence, bet līdz šim Dzintars nav radījis iemeslu domāt, ka viņam ir kaut cik vērā ņemama izpratne ekonomiku u.c. ar tautsaimniecību saistītām lietām. Tāpēc es teiktu, ka tu domā, ka zini.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    viktorija_tetere > martins_kibilds 10.10.2010. 23.04

    nav manīts, ka gerhardam būtu kāda izpratne par ekonomiku, bet nu jau labu laiku bakstās pa ministrijām – no vienas otrā kā piektais ritenis

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 11.10.2010. 01.41

    Neesmu īpaši augstās domās par Gerhardu, bet ar visu to būtu gatavs derēt, ka viņa kompetences līmenis Dzintaru atstāj sausajā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 09.10.2010. 16.48

Man šķiet,ka situācijā kad tik ļoti vajadzīga sabiedrības sapratne un atbalsts reformām,sarežģītām pārmaiņām te pat nav jautājumu, ka atslēgas amatus,kur nu vēl ministru ,varētu ieņemt cilvēki ar šaubīgu rezonansi- protams, uz mājām! Vēl labāk,ja paši prastos.

+14
-8
Atbildēt

0

janisvinodis 09.10.2010. 16.42

Ja Mūrniece paliks amatā, tas būs signāls, ka Vienotība ir tāds pats darbā iekārtošanās birojs kā pārējie. Vēlēšanas ir pagājušas un uz manis vilktajiem plusiem un mīnusiem var uzšķaudīt.

+15
-10
Atbildēt

0

laura_skeltina 09.10.2010. 16.42

Bezkaunīga gan tā Mūrniece. Saņemot tik daudz mīnusu, vajadzētu klusi pazust. Būtu dīvaini, ja Vienotība viņu virzītu kādā amatā. Bet varbūt likumsakarīgi mūsu politiķu morālei. Arī es viņu svītroju, vienīgo Rīgā.

+12
-8
Atbildēt

0

mary75 09.10.2010. 16.14

Sekosim PLL paraugam – Jaundžeikars ievēlēts netika, bet, ieņēma NDP vadītāja posteni?
TB, neskatoties uz absolūto izgāšanos, un iekļūšanu Saeimā tikai pateicoties VL, nevēlas zaudēt bagātos medību laukus – SM? Tāpēc – Gerhards, kurš sevi galīgi sakompromitējis?
Un Mūrniece patiešām ir tik neaizvietojama?
Ministri ir politiskas, nevis profesionālas figūras, un šajos amatos jābūt personām, kas bauda sabiedrības, kas tos ievēlējusi, uzticību.
Ja šie abi paliks savos amatos, tas ir ļoti nelāgs sākums, nevajadzētu padomāt, vai vajag graut uzticību, ka V un jaunā TB/VL vismaz ar politisko ētiku atšķiras no PLL un vecās TB?

+26
-12
Atbildēt

2

    kristaps_drone > mary75 11.10.2010. 09.49

    Tev atkal izpaužas patoloģiska nepatika pret TB/LNNK, ka nevari kaut cik objektīvi vērtēt viņu cilvēkus.Tik traģiski ar Gerhardu nemaz nav, nevajag te sabiezināt krāsas. Ļoti daudzos gadījumos viņš ir bijis situācijas, ko izveidoja viņa priekšgājējs Šlesers, ķīlnieks. Kaut vai ar to pašu AirBaltic, kur Šlesers līgumus saslēdzis tik veikli un nekaunīgi, ka valsts neko nevar mainīt un ietekmēt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > mary75 11.10.2010. 13.08

    Savādi sanak – no vienas puses ministriem jābūt profesionāliem (un attiecīgi viņi jānovertē pēc tā kādu darbu viņi dara) no otras puses ja ministrs ir partijā un netiek ievelēts par deputatu, tad viņš ir slikts ministrs (un tādā veidā tiek novērtēts pēc viņa politiskās agitācijas spējām) ? Tās ir divas pretējas lietas – jāizvēlās viena no viņām: vai nu ministri ir politiķi un tad izvēlamies no tiem, kas ir Saeimā, vai arī ministri ir profesionāļi un tad viņu politiskā piederība un panākumi politikā nav svarīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 09.10.2010. 15.44

Vienotībai vajadzētu analizēt ne tikai reklāmas kampaņas lietderīgumu, bet arī to, kāpēc vienam kandidātam plusiņi, bet citam – mīnusiņi. Tas ir visai skaidrs signāls. Ja konkrētai personai šķiet, ka attiecībā pret viņu tauta ir rīkojusies kā muļķe (atceraties, kas to teica?), tas, protams, ir personīgais aizvainojums, bet nu partija tāpēc ir partija, lai no sava vidus varētu izraudzīties tos, kam plusiņu ir vairāk.

+11
-7
Atbildēt

0

kenzoo 09.10.2010. 15.36

+1
Vēlētāju viedoklis būtu jārespektē. Protams, nākamās vēlēšanas ir tālu, bet jau šīs vēlēšanas parādīja, tad šo to tomēr vēlētāji atceras. Nu kā žurnāliste var būt iekšlietu ministre, ja neko juridisku vispār nesaprot?! Ja Vienotība necienīs vēlētāju izvēli, tad vismaz 1 vēlētājs – es – nākamajās vēlēšanās izvēlēsies ko citu. Daudz balsis SC dabūja tieši no IEM pakļauto struktūru cilvēkiem (t.sk., latviešiem), pateicoties ministres kundzei un neticībai, ka Vienotība respektēs svītrojumus…

+10
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam