35% PLL atbalstītāju varētu balsot par citu partiju

48

Komentāri (48)

kreëstliv 21.09.2010. 01.17

Kads brinums – pat Fliks balso ar “kajam” uz Lietuvu, jo acimredzami netic, ka PLL atkartoti tiks pie varas, lai nodrosinatu vinam so paradizi, ko ieprieksejos gados.

0
0
Atbildēt

0

varrvara 20.09.2010. 22.16

Es nesaprotu par ko var būt diskusija? Man nav skaidrs, cik ļoti aprobežotam un, politikā neizglītotam, cilvēkam jābūt , lai vispār varētu diskutēt, ka iespējams balsot par PLL. Tā taču Latvijas jaunākajā vēsturē vienīgā kodla, kura sevi dēvē par partiju, kurā koncentrēts tāds daudzums Latvijai sliktu vēlošu (ar valsts nozagšanu) cilvēku.

0
0
Atbildēt

0

zigis 20.09.2010. 19.24

dzeris49 Vienotība pārstāv liberāli un proeiropeiski noskaņotu sabiedrības slāni…
—————————————————————————-
Tiešām? Sevišķi tie, ka pretēji vāciešiem vai francūžiem palaida garām iespēju paklusēt, stāstot par tūkstošiem tonnu ķīmisko ieroču Irākā. Varbūt pareizāk teikt, ka Vienotība pārstāv nevis proeiropeiski noskaņotu (tas būtu apvainojums zviedriem vai somiem), bet suniski paklausīgu Buša proponēto neokonservatīvo politiku. Tādi mazi aģentiņi eiropiešu saimē.

+1
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 20.09.2010. 11.14

Man ir lielas bažas, ka, nemitīgi oponējot un kritizējot PLL latviešu un nelatviešu vēlētāju lielākai daļai nesaprotami, visi aktīvie PLL pretinieki ar baltu Gulbi ievilks PLL Saeimā, nemanot, ka noindējuši Līdaku un nominuši Vēzi…
(nesaprotu kāpēc Latvijā kampaņas lielākoties ir “pret”…)

+1
0
Atbildēt

1

    ♣Shaggy♣ > Uldis Šneiders 20.09.2010. 18.58

    Paprasi Bet, viņa pastāstīs :)
    Bet palielam, jo gudri runāt visi māk, bet kā kaut kas jādarā tā neviens negrib un nemaz nemāk to darīt.
    Ja mācēto kko izdarīt, tad arī būs par kko kampaņas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 20.09.2010. 10.11

Vakar hokejā vienu sektoru bija okupējuši AŠ aprobežotie, bet toties nekaunīgie bērni, kuri vicināja 8. saraksta plakātus un alus glāzes. Daži vecākie biedri ar ļumīgiem vaigiem bija uzvilkuši PLL kreklus.Lai gan sākumā daži svilpa un rūca, tomēr Ulmanim ļāva norunāt visu spēļu atklāšanas tekstu.

+2
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > dro 20.09.2010. 10.32

    Es domāju biļešu cenu vajadzētu pierēķināt vēlēšanu izdevumiem. Arī redzēju – ne tikai bērnus. Kas mums tur monitorē? Lai aiziet uz nākamo spēli paskaita aģitētājus.
    Bet domāju, ka lieta cita – Ulmanis, Savickis un pietuvinātie izmanto savu varas stāvokli – kam tad pieder komanda, arēna?
    Izmantot zēnus, kas trenējās vai fano par hokeju… Kā sauc bērnu izmantošanu? Vai likums apkaro tikai seksuālu izmantošanu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.09.2010. 10.37

    AŠ pedofīli?:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 20.09.2010. 11.06

    Bērnu samaitātāji. Krieviski tas skan labāk – rastļiķeļi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Maris 20.09.2010. 09.38

Es uzskatu,ka jābūt galīgam idiotam,lai ticētu šādiem kaut kādiem,skaidrs,ka no gaisa sagrābstītiem procentiem.Kurš normāls cilvēks tev stāstīs tās pasakas,ka viņš domājis balsot par tiem,bet balsos tagad par tiem?Ja nav ko
rakstīt,tad nevajag vismaz pūst pīlītes.

+1
0
Atbildēt

1

    andrisskrastins > Maris 20.09.2010. 10.12

    oliversk, šādi aptaujas dati tiek iegūti intervētājam, kas māk sarunāties ar cilvēkiem, apsēžoties pie tējas krūzes ar intervējamo. Parasti cilvēki šādos apstākļos neslēpj savas politiskās simpātijas/antipātijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 20.09.2010. 06.46

tam sīkais – demokrātija nenozīmē vairākuma diktāts, bet gan visu interešu sabalansēšana, arī mazākuma, un, galvenais, procedūru un vērtības.

+6
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 20.09.2010. 04.04

pamataa mums ir divas nometnes :
pirmaa mafija , valsts nozadzeeji un taas atbalstiitaaji
otraa , taas ienaidnieki, kuri veelaas Valstij atguut taas statusu
izveele vienkaarša , ja negribi buut valsts nodeveejs ,tad balso par mafijas ienaidnieku un taa ir vienotiiba , kabatas un partiju iipašnieku partijas ir mafijas sateliiti…

+9
0
Atbildēt

3

    austrisv > Janka, Janic 20.09.2010. 12.49

    Piekrītu pilnībā un daļa latviešu atgriezīsies Latvijā. Viņiem vajag papelnīties, jo šeit darba nav, bet būs, ja izvēlēsimies Vienotību! rau, jau ražošana sastāda lielāku % kopproduktā!!!
    Arī mani bērni abi atgriezīsies, jau tagad vēlas!!! Vēl jāpamācas vienam, bet otrs, lai paskatās cik maizei tur bieza garoza!
    Latvieši noteikti atgriezīsies daļa, jo ne jau tikai naudā ir laime, bet sakārtotā ne izzagtā valstī!!!
    Tie kremlini ir stipri pūlējušies sagraut mūsu valsti, un ne jau par velti Putins tā gratulēja kangaru kalvīti!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > Janka, Janic 20.09.2010. 19.45

    Latvieši atgriezīsies, bet ne jau, lai par britu mārciņu saņemtu 79 santīmus. Tad, kad varēs dabūt divus latus, tad arī atgriezīsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Janka, Janic 21.09.2010. 02.28

    2 lati nav nekāds arguments. Viņi spļauj virsū šai valstij, kura nespēj pat izdomāt jēdzīgu veidu kā piereģistrēt tur sadzimušos bērnus. Viņi neiesprings skraidot pakaļ valstij, bet reģistrēs viņus kā Anglijas pilsoņus un aizmirsīs par Latvijas valsti uz visiem laikiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 20.09.2010. 01.29

Visu izķirs pensionāri.. kā izturīgākie.Darbspējīgie, domājošie ,4 gadu periodā vairumā sen jau ir prom.Pieņemu, ka balsošanas rezultāts būs tik kretīnisks,nu tik vienāds visiem, ka nekas no valdības veidošanas nesanāks..Tas arī būs atklāsmes brīdis. Manu paziņu bilance- gada laikā aizbraukušas 6 ģimenes ar bērniem,izglītoti,normāli latvieši,kas pirms 3 gadiem smietos ,ja šo pateiktu..Par ko te vispār runa? Kas veidos to ražošanu, pievienoto vērtību? Tie 400 tk apstulbināto pensināru, un mazizglītotie jaunieši? Labrīt, vienkārši nav kas to izdara,lai cik vēlētos,mīlētu savu Latviju!Cilvēku ta vairs nav, un paliek aizvien mazāk.To kāds redz,interesē? Pat bail skaitīšanu paveikt, jo cipari būs vienkārša katastrofa.Labāk, spēlējam politiku,pozējam ,smukos profilus atrādam.. Viss labi taču :)

+5
-1
Atbildēt

4

    armn > www.vecamate.lv 20.09.2010. 10.19

    Jaa ar saapem tev piekriitu par aizbrauceejiem. Un sis jautaajums pat saliidiznoshi maz nodarbina partijas, un so prieksveeleeshanu diskusiju. Mees daudz nediskuteejaam, ko un kaa. Kaa notureet so tautas dalju, kaut caur piederiibas sajuutu, arii caur piedalisshanos veleeshanaas. Pat ja vinjii ar laiku kljust savaadaaki, mums tie jaaspeej integreet un patureet par savas tautas dalju. Faktiski taa ir muusu tautas sii gadsimta identitaate, labaakajaa gadiijumaa mees kljuustam eiropeiskaaki arii shaadaa veidaaa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 20.09.2010. 10.40

    Partijas tas nodarbina vien tik, cik aizbraukušo skumji aizvērtās durvis tā smuki pieturēt no otras puses..Lai nelien laukā, diespas ,neskrien balsot, un nesaka ko domā par šo mazspējīgo,vienaldzīgo, bandītu saujiņas dancināto 20 gadu veidojumu.. Tāpēc jau vēlēšanu iecirkņu aizvien mazāk, pie bēgļiem neviens nebrauc..iepriekšējā ciklā tikai JL, visu cieņu, uzdrošinājās..Pārējie tv studijās šņaukājas savās zīda šlipstēs “ak,mīļie tautieši.. veicināsim,uzlabosim,būs programmas.. Kamēr darba lapiņā šī tēma uzskrīpāta sadaļā ” citi sūdi, ko var pajautāt”..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    armn > www.vecamate.lv 20.09.2010. 10.55

    es ceru, ka ar laiku notiks kaut kaada so latvieshu pashorganizaacija, jo arii aizbraukushiem tommer dalja buutiibas ir Latvijaa. Tiiri fiziski tie ir radi vecaaki utml., bet arii emocionaali.

    Svariigi veel lai vieteejais arhitradicionaalais latvietis (tas neatiecas uz ikvienu) nesaak tos uzskatiit par “neiistajiem”. Liidziigi kaa tas bija ar trimdas latvieshiem, kuriem biezhi paarmeta “padomju cieshanu iztruukumu”. Faktiski arii tas jau tika veiksmiigi nomanipuleets, iipashi pat skjiet no Lemberga puses.

    “Skaldi un valdi” … atskaldam trimdas latvieshus, atskaldam lojaalos krievus, atskalda homoseksuaaljus… taa nu beigaas paliek tads mazs kokaa draazts “arhilatvietis” ar ko manipuleet.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 20.09.2010. 11.32

    Es pat zinu, kā tas ‘arhilatvietis vidējais” izskatās.:) Pagasta madāma,ar kīlo zelta uz ķermeņa,pašnolemtu aldziņu tā pie štukas, kas savam kaimiņam vēlīgi stāsta par to kā tagad visiem grūti laiki, un nez vai tos 40 ls tavai malciņai pagasts šobrīd varēs atļauties..:)Madāma daudzām sejām,ntās vietās multiplicēta.Mainās vien interjers, būtība- viena.
    Par emocionālo var tikai piekrist.. Ja te būtu kāda stabila ideja,kāda domforma- labi, ir slikti,ziepes pamatīgas, bet saņemamies,un kopā uzceļam savu valsti, ļoti daudzi būtu atpakaļ..Pļāpas par ” karjeras izaugsmi,eiropas virzienu,patērētāju sabiedrību”utml, diemžēl nav nekāda Ideja.Kur nu vēl stabila.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 19.09.2010. 23.36

nu, man šķiet ka īsti cieti par to parodiju balsos tikai paši pll biedri, to ģim. locekļi un pāris desmit cilvēku, kuru izvēle balstīsties uz kādu ļoti neracionālu, bet spēcigu ticību.
Pārējam 99% pll elektorāta vienīgais priekšstats par politiku ir lnt maskarādes ar reklāmas pauzēm. Tie pārējie var nobalsot par jebko neatkarīgi no satura, atkarīgi no spama intensitātes (laukos pat veikalos dod par labu latviju iepirk maisiņus)

+8
0
Atbildēt

2

    Edzs > LAURIS 20.09.2010. 01.50

    @POLIITIKAKAL
    _nu, man šķiet ka īsti cieti par to parodiju balsos tikai paši pll biedri..(..).. pārējie var nobalsot par jebko neatkarīgi no satura, atkarīgi no spama intensitātes…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    piekritu, ta bus, bet rezultatu jau dos gan vieni gan otri – tie 1% kas pie pilnas apzinjas skaidra prata un tie 99% kas aghitpropagandas sanarkoti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > LAURIS 20.09.2010. 05.39

    Pat ja ir propoganda, lai cik jaudīga- Jūs tā ļoti ietekmē? Pareizi,ne.Kamēr, pusbada maizē, bailēs ko nu atslēgs,kur nu pieliks,dzīvojošie pensionāri krīt neirastēnijā,savos irracinālos murgos par lembi,kas 3 ls pie pensijas,vai ko šķēle ar savu vekseli, vai kad baltijas bankā ielikto reiz atdos..Durdoms pilnīgais,kam vienigā diagnoze ,lai nu man piedod vecīši,īpaši tie kas mierīgi iztiek ar 100 ls un smaidot rušina savā dobē, kopumā notiek galēji skaudīga tumsonība.Patiesībā,brašs garnizons, kas regulāri deleģē tos pārvaldes cirvjus- kad tik man, pārējais neskaitās.Un šo seju ir simmtūkstošiem.Visi siles kārotāji,kas sašust par nelikumībām līdz mirklim,kad paši tiek paēsties. Ne velti masoni renesansi savlaik sāka ar izglītību.Manuprāt, vēl 20 gadi, lai vergi apmirst, un tad kas labāks notiksies..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 19.09.2010. 22.00

9,6 % ?? Kur te priecīga ziņa ??

+8
0
Atbildēt

0

mary75 19.09.2010. 21.51

Manuprāt, kad turpat puse balsstiesīgo pāris nedēļas pirms vēlēšanām nav izlēmuši, par ko balsos, tas ir diezgan traģiski, norāda, ka mūsu politiskā sistēma 20 gadu laikā tā arī nav ne izveidojusies, ne nostabilizējusies, ticība tai ir ļoti zemā līmenī, un mums ir neprognozējama valsts.
Nav jau arī nekāds brīnums, īstenībā, partijas, kas pārstāv kaut vai kādu sabiedrības slāni, mums ir tikai PCTVL un SC, un vēl Vienotība un VL, pēc VL saplūšanas ar TB nevar zināt, kurš tur ņems virsroku, VL vai batjkveidīgie, un ko tā īsti pārstāvēs.
Un, par nožēlu, visu izlems ZZS, kas pārstāv tikai tautas mīluli un vēlamāko premjera kandudātu Lembergu, un nekādus ne zaļos, ne zemniekus, lūk, tāda muļķuzeme.

+24
-1
Atbildēt

9

    ♣Shaggy♣ > mary75 19.09.2010. 22.00

    Par pirmo daļu tev pilnībā piekrītu.
    Manuprāt sen būtu laiks mainīt satversmi un prezidentam piešķirt lielākas pilnvaras – līdzīgi Lietuvai. Tautas vēlēts prezidents arī būtu ieguvums Latvijai.
    Tik žēl, ka neviens 20 gados to nav izdarījis. Mūsu cilvēki vienkārši vēl nemāk demokrātijā dzīvot – 60 gadi zem 1 vadoņa ir padarījuši tautu debīlu t.i. paši neko negribam darīt (pierasts, ka darbu iebāzīs mutē) un visas savas problēmas prasām valstij risināt.

    Interesanti gan būtu zināt kādu tavuprāt sabiedŗibas slāni pārstāv vienotība? :D Valsts iestāžu darbinieku slāni, kas hroniski baidās no reformām, jo paliks bez darba?
    Par VL un PCTVL itkā būtu daudz maz skaidrs.

    0
    -18
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.09.2010. 22.13

    Vienotība pārstāv liberāli un proeiropeiski noskaņotu sabiedrības slāni, pārsvarā, izglītotus cilvēkus, protams, arī daļu valsts iestādēs strādājošo, bet, ne lielāko daļu.
    Kās zināms, birokrātija mums uzblīda un pārblīda Kaulīša laikos, kad pie varas bija tagadējā PLL, ZZSun TB koalīcija, tā ka visas valsts ietādes pilnas ar šo partiju cilvēkiem, taisni tāpēc neiet ar tām strukturalām reformām.
    Kas attiecas uz prezidentālu valsti – ES visas ir parlamentāras valstis, augstākais dzīves līmenis parasti ir parlamentarās valstīs( NVS valstis, Latīņamerika – visas prezidentālas).
    Un Latvijā par prezidentu, visdrīzāk, būtu Lembergs vai kāds cits populists, tev to vajag?
    Ja kas jāvēl tiešās vēlēšanās – pilsētu mēri, tad nebūtu tāds bardaks, kā Jūrmalā.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > mary75 19.09.2010. 22.57

    “Kās zināms, birokrātija mums uzblīda un pārblīda Kaulīša laikos, kad pie varas bija tagadējā PLL, ZZSun TB koalīcija” … lai nebūtu tikai tukšu salmu kulšana lūdzu savus skaitļus studijā t.i. cik % no valsts iedzīvotājiem strādāja valsts pārvaldē pirms Kalvīša un cik tagad.
    Tavā skatījumā Francija, Lietuva ir parlamentāra vai prezidentāla valsts?

    Nu lai tač Lembergs tad ir tas prezidents, tāda tā demokrātija, vienmēr būs kādi neapmierinātie. Ja virs 50% no pilsoņiem atbalsta tad kāpēc nē.

    Man gan viedoklis ir, ka Lembergam ir tālu līdz populismam, ļoti praktisks cilvēks, maz runā un daudz dara. Retums Latvijas politikā.
    Par tipisku populistu uzskatu Kamparu. No jūsu puses vienīgais tiešām sakarīgais ir Repše, kas kko reāli dara.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mary75 20.09.2010. 00.01

    Lai arī pats sevi neuzskati par pelēko masu, tomēr blēņas sanāk rakstīt tik un tā. Pirmkārt, demokrātija mūsdienu izpratnē nenozīmē, ka ja 50% sabiedrības kaut ko vēlas, tad “kāpēc ne”. Ir noteikts vērtību klāsts par kurām mēs nebalsojam. Tas attiecas uz principiem, kas raksturo tiesisku valsti.
    Otrkārt, Lembergs varētu būt pēdējais par kuru varētu teikt, ka “maz runā un daudz dara”. Pēdējā laikā turpat vai diena nepaiet bez nomales pilsētas mēra kārtējā paziņojuma vai domu graudiem. Runā viņš krietni vairāk par daudziem valdības ministriem. Bet kas attiecas uz darbiem, tad būtu varbūt papūlējies dažus nosaukt. Prokurora izspiegošanu, protams, arī var nosaukt par darbu, bet vai tas ir tas par ko tu viņu slavē? Varbūt tu viņu cieni par to, ka kādu kripatu no sava kungu galda ir atmetis arī “pelēkajai masai”?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 20.09.2010. 00.05

    Cik atceros pētījumā ap tikai 30% aptaujāto, kas, protams, nav maz, izteicās, ka gribētu par premjēru Lembergu. Kā tev tie pēkšņi pārvērtās par 50%?
    “Skaitļus studijā!” Pats ar skaitļiem tiec galā!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > mary75 20.09.2010. 00.59

    Betij, liec mierā sīko; lai vārās savā sulā delfos vai citur. Šeit maz – nemaksā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 20.09.2010. 02.02

    Hermanis jau precīzi pateica- mūsējie ir romantiķi,tādi kā eiropas budisti.. kas pat govis sauc vārdos.:) Kas pēc būtības ir tikai labi.. tādi sirsnā naivi ļaudis.Pavelkas uz jebko.Vai EU būda,vai vīrišķis buldozers,vai smuks plakāts.. Ķeza, ka nav atskaites ,vērtību staba kur pieturēties…. Liek pirkstu katlā,ui,karsti..Liek ledskapī,ui, auksti- vienalga taču liek,izmēģina…Kā bērni :)Kas vienīgais nākotnes glābiņš,manuprāt.. Jo naiviem,garā vājiem piederot debesu valstība,tāpat kā 3 tēvdēlam muļķītim daiļā princese.Drīz jau manīs, kā pasakas strādā ;)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > mary75 20.09.2010. 18.49

    Betij betij, es tik pieļāvuma formā minēju. Ir tač starpība ar apgalvojumu.
    Tā kā skaitļus meklē pati :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > mary75 20.09.2010. 19.22

    dzeris49 Vienotība pārstāv liberāli un proeiropeiski noskaņotu sabiedrības slāni…
    ——————————————————————————
    Tiešām? Sevišķi tie, ka pretēji vāciešiem vai francūžiem palaida garām iespēju paklusēt, stāstot par tūkstošiem tonnu ķīmisko ieroču Irākā. Varbūt pareizāk teikt, ka Vienotība pārstāv nevis proeiropeiski noskaņotu (tas būtu apvainojums zviedriem vai somiem), bet suniski paklausīgu Buša proponēto neokonservatīvo politiku. Tādi mazi aģentiņi eiropiešu saimē.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 19.09.2010. 21.31

Nav nekāds brīnums, jebkurš pārdomātu balsot par AŠistiem, ja redzētu, kā normālā tauta visapkārt regulāri apsmejas par PLLūzeriem … :)

+15
-2
Atbildēt

5

    ♣Shaggy♣ > AUTOEXEC.BAT 19.09.2010. 21.37

    Es gan par vienotību vislaik smejos. Taisnības labad gan jāsaka, ka par tautu sevi neuzskatu, neesmu no pelēkās masas.

    Visvairāk mani uzjautrina jūsu (pelēkās masas) cepšanās par PLL – ļoti smieklīgi no malas izskatās.
    Tā teikt sūds cenšas tautu pārliecināt, ka otrs sūds ir sūds. Visi jūs esat vienā maisā bāžami un slīcināmi.

    Varu piebilst, ka neesmu nekāds lielais PLL atbalstītājs, arī viņi ļoti daudz lažas sataisījuši LV politikā.

    0
    -24
    Atbildēt

    0

    oskaar > AUTOEXEC.BAT 20.09.2010. 00.33

    Sīkjam->
    Jums ir pārliecība, ka ugunsdzēsēji pie Jums atbrauks savlaicīgāk nekā pie citiem?
    Ja ir- tad kādēļ šāda pārliecība?
    Ja nav- tad kas Jūs tik ļoti uzjautrina?
    Un ne jau par ugunsdzēsējiem ir runa. Tā ir tikai ilustrācija. Tas pats ir ar Veselības aprūpi, Tiesu, konkurences uzraudzību, valsts un pašvaldību iepirkumiem, u.t.t. u.t.j.p.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Dreimanis > AUTOEXEC.BAT 20.09.2010. 06.10

    Tas, kurš pirmais lieto sūda un debilitātes argumentu, sevi diskvalificē no tālākas diskusijas.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > AUTOEXEC.BAT 20.09.2010. 06.53

    Sīkais, es tevi saprotu. Sāpīgi noskatīties, ka tavi favorīti ir to substanci, ko tu pieminēji, salaiduši biksēs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > AUTOEXEC.BAT 20.09.2010. 09.56

    Sīkais!!!
    Ja neesi no tautas, no kurienes tad tu esi!? Kādus apzīmējumus tu attiecini uz sevi???
    Tu skaties no malas. No kuras malas!?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 19.09.2010. 21.15

Priecīga ziņa svētdienai!

+9
-3
Atbildēt

2

    martins_kibilds > andrisskrastins 20.09.2010. 00.25

    Patiesi, kur tad te ir kaut kas priecīgs, ja labie latvieši no knapi 5% ir tikuši turpat vai 10%?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 20.09.2010. 10.10

    Ja nemaldos, tie 9.6% ir par tiem, kas jau ir izlēmuši. Tātad palielinoties izlēmušo skaitam, šis skaitlis nenovēršami saruks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam