Papīrs pacieš visu
53Saistītie raksti
Intervija /
5. maijs 2021
Galvenās vērtības
Dzīve /
24. februāris 2021
Asfalta jutīgā āda
Aktuāli /
10. septembris 2020
Atbildīgos par strādnieka bojāeju Salu tilta remonta laikā policija meklē gadu
Komentāri (53)
karokakis 09.09.2010. 16.54
Nekur neesmu lasījus/dzirdējusi/redzējusi, ka kāds būtu vērsis uzmanību PAMATU problēmai, tā vietā vieglāk ir kāst kāpostu par glazūras nomaiņu, zinot, ka tas neko nemainīs. Nešaubos, ka žurnālisti taču tādam voluntierim atvēlētu laiku, diez vai Šlokenbeka par sižetu ko maksāja.
0
karokakis 07.09.2010. 10.14
Tas jau katram muļķim saprotams, ka par tādām naudām, kādas tiek tērētas, asfaltam nevajadzētu sarisoties un sabirzt tā paša gada laikā, kad tas tiek uzklāts.Idioti ir tie, kas tādus ceļus pieņem.Paldies Šlokenbekai par uzdrīkstēšanos.
2
Banderas > karokakis 07.09.2010. 15.09
Kā reizi idioti ir tie, kas uzskata, ka asfalts ir pie vainas risēm. Tās rodas no PAMATA, kas Latvijā ir vēl padomju laikos būvēts. Asfalts ceļam ir kā putukrējuma glazūra tortei. Ja tortes pamats nebūs labs, glazūra vairs neko neizlabos.
0
ilzep16 > karokakis 07.09.2010. 16.16
Lai risinatu diskusiju par risu veidosanos asfaltbetona segas virskarta,papildinu,ka ar risam un plaisam izpauzas saistvielas(bitumena) ietekme uz asfaltbetonu,transporta slodzes un virskartas temperaturas iespaida.Bitumenam ir “+” un “-” C gradu temperaturas robezas,kuras parsniedzot,asfalta ziema rodas plaisas,bet vasara risas.Tapec lieto polimerbitumena saistvielas,kuru mikstesanas un trauslumu temperaturu robezas ir plasakas neka parastam ,musu klimatiskai zonai atbilstosam bitumenam.Latvijas klimatiskaja zona vajadzetu obligati lietot polimerbitumenu uz valsts autoceliem,ta ekonomejot finanses un materialus.
0
ilzep16 06.09.2010. 15.48
Velams KNAB veikt iepirkuma,buvniecibas,buvuzraudzibas un objekta pienemsanas procesu dokumentu analizi,uzticot testesanu veikt Lietuvas uznemuma “Problematika”laboratoriju specialistiem.Paraugijaizurbj no objekta segas ari lietuviesiem,lai izslegtu paraugu samainisanas iespeju.Ja atklajas,ka vA/S LVC buvniecibas gaita ir mainijis iepirkuma nosacijumus attieciba uz asfaltbetona segas virskartu,tad ta ir negodiga riciba no pasutitaja puses pret parejiem iepirkuma dalibniekiem un Slokenbekai ir taisniba.Atvainojos visiem ,ka rakstu bez garumzimem un mikstinajuma zimem .
0
elza aleksandra 06.09.2010. 00.41
“Posļe draki kulakami ņe mašut”.
Attaisnošanās raksts iebrauc tikai dziļākās auzās un ir pat saputroti “pašsaprotamie” tehniskie parametri.
Vajadzēja painteresēties – vai tās vācu NEKOMPETENTĀS (neredzu akreditācijas zīmi uz pārskata) laboratorijas cipariņi atbilst LVC konkursa nosacījumiem vai nē? Nianse `ta kāda – cipariņi atbilst projektā prasītajam. Un viss. :)
Nē, vēl ņemas kaut ko.
A-T-B-I-L-S-T P-R-A-S-Ī-B-Ā-M.
3
snjuu > elza aleksandra 06.09.2010. 01.27
Stāsts ir cits. Man gluži nav saprotams, kā polimērvatevers (materiāls, kas ir padarīts būtiski elastīgāks + ieguvis vēl dažas būtiskas īpašības) var tikt aizstāts ar “analogu” parasta piķa sūdu. Tak ņebivajet. Neviens nekad netaisīs ūberkautko tikai tāpat, ja to var nodrošināt ar klasiskiem paņēmieniem. NEVAR. Tas, ka atbilstoši kaut kādiem GOSTIEM pēc kā gudrīši (aka uzraugi) vadās viss ir ok, neko nenozīmē, jo atbilstoši tiem pašiem FF GOSTIEM dažas svarīgas īpašības vnk NEPĀRBAUDA. Batonus atdodiet trūkumcietējiem, ausis tīrīšu ar kociņiem…
0
Banderas > elza aleksandra 06.09.2010. 09.25
Redz, mani baigi interesē, ar kādu tekstu tam vācu kantorim tika iedots testeris. Pieļauju, ka ar jautājumu – vai tam ir klāt tas un tas? Un viņi atbild pēc jautājuma būtības – ir vai nav. Šajā gadījumā nav. Bet lietas būtība jau ir par citu. Kāpēc neviens nepajautāja tiem vācu onkām, kuri pēc nosaukuma vairāk izskatās ekvivalents LLU vai RTU institūtiem bez papīriem (šo to vāciski saprotu), vai tādi un tādi materiāli ir līdzvērtīgi un vai priekš tādām un tādām prasībām der tādi un tādi materiāli?
Ceļinieki te runā par pīlēm, bet žurnāliste – par vistām. Savukārt komentētājiem liekas, ka tas ir viens un tas pats. Nu nav, mīlīši.
p.s. Šajā gadījumā izskatās, ka Šlokenbeka ar žurnālisti priekšgalā tagad spazmiski mēģina pierādīt attaisnojumu savai darbībai, par kuru viņus varētu piekārt pie pirmā staba – nesankcionētai iekļūšanai būvlaukumā, cita darbu sabojāšanai, valsts naudas izšķiešanai, pieprasot auditus.
0
elza aleksandra > elza aleksandra 06.09.2010. 11.33
“neko nenozīmē, jo atbilstoši tiem pašiem FF GOSTIEM dažas svarīgas īpašības vnk NEPĀRBAUDA”.
Nozīmē.
Būvnieks piedalās konkursā par LĒTĀKO CENU. Konkursu sludina pēc PROJEKTA. Projektā veic aprēķinus. Pēc aprēķiniem tiek prasītas konkrētas īpašības materiāliem. Būvnieks nopērk materiālus ar tādām īpašībām. Iebūvē, Pasūtītājs pārbauda. PRASĪTĀS ĪPAŠĪBAS ATBILST. Viss. Tēma beigta.
0
ilmisimo 05.09.2010. 19.55
neatkarīgā Vācijas laboratorijā ”Dr.Moll Prufinstitut und Ingenieurburo ”, kuras atzinumā melns uz balta rakstīts: “saistes kārtai izmantots relatīvi mīksts bitumens…”
————————
Neatzištam nekādus vāciešus.Paši gudri!
Cieti kā pēlele pauri!
0
Banderas 05.09.2010. 16.33
Aizmirsu piebilst par piektdienām kā dedlainu, kas īpaši izdevīgs esot valsts iestādēm sakarā ar gemorojiem. Termiņi parasti tiek noteikti kalendāro nedēļu ietvaros. Bet tā kā valsts iestādēm ir gājusi pāri štatu samazināšana, tad ir tikai loģiski, ka darbs tiek pabeigts tikai pēdējā brīdī. Nevajag visur meklēt sazvērestības teorijas.
8
info > Banderas 05.09.2010. 20.14
laikam minnabremze bija tas personaazhs, kuru uzvilka uz zara par to nesankcioneeto paraugu panjemshanu.
0
snjuu > Banderas 06.09.2010. 01.44
=laikam minnabremze bija tas personaazhs, kuru uzvilka uz zara par to nesankcioneeto paraugu panjemshanu=
==
Kamon! Diskusija ir lieta, vienprātība ir stulbuma pazīme. Tev piegādāt tikai “labās” (vai “sliktās”) ziņas, nevis visus stāstus?
0
Anda Burve-Rozīte > Banderas 06.09.2010. 10.10
Labāk tomēr runāt par lietām, ko saprotat. LVC dedlains bija septembra vidū. Pārējiem klasiskiem piektdienu gadījumiem, kas saistīti pamatā ar Parex lietām, dedlaini parasti vispār nebija.
Ja par lietu – paldies par ieteikumu par trešo paraugu, pavaicāšu. Taču arguments, ka vietējiem kantoriem jāļauj būvēt ar zemākām kvalitātes prasībām, lai tikai imports viņus neizkonkurē, ir vienkārši satriecošs. It kā mēs jau tagad šī argumenta rezultātā nebrauktu pa ceļiem, par kuriem sliktāki mēdz būt laikam tikai NVS un Balkānu galā. Un dienviditālijā.
0
elza aleksandra > Banderas 06.09.2010. 11.12
Mūsu ceļi nav ne sliktāki, ne labāki par NVS ceļiem. Tie ir tādi paši, tajā pat laikā taisīti un jau 20 gadus tādi arī ir. Jo nekas īpašs jau nav lietas labā darīts. Nekas īpašs klāt nav būvēts. :)
Arī attiecīgais ACB gabals nav būvēts, tas ir nokrāsots jaunā melnā krāsā. Bet galveno funkciju ceļa ilgmūžībā veic ceļa pamats – to nemainīja. Attiecīgi nav nozīmes ar kādu krāsu nokrāsots tas ceļš. Polimēru vai parasto. Nebūs ilgdzīvotājs.
0
ltvpanorama > Banderas 06.09.2010. 20.05
—> Vaards Nezinu par NVS toties mūsu ceļi ir krietni sūdīgāki kā Lietuvā un Igaunijā..vari jau te darba laikā pieraudāt pilnu lapu ar komentiem kādi mūsu ceļsaimnieki enģeļi un strādā par pliku paldies un par to dārdzību ar gribas oponēt..ir bijusi raksti par to cik km izmaksa Lietuva un cik pie mums..tik jāparakājas..
0
lailabidzane > Banderas 06.09.2010. 21.16
.
Var jau būt, ka minnabremze kādas lietas atreferē no skatupunkta mēstāparastidarām, bet savs racionālais grauds tur ir pavisam noteikti.
Toties Sanita Je šoreiz IR izmantojusi estearvienurunāju metodi, lai justos gana pilnvērtīgi informēta.
Par dedlainiem, kuri tak esot septembra vidū.
“..Dombrovskis (JL) pieprasīja satiksmes ministram Kasparam Gerhardam (TB/LNNK) līdz pirmdienai sniegt informāciju par ceļu būves kvalitātes uzraudzību un priekšlikumus kontroles uzlabošanai..
Satiksmes ministrs arī norāda, ka valsts autoceļu būvniecības vadība un uzraudzība ir deleģēta LVC, tāpēc premjeram pārsūtīta LVC sagatavotā vēstule.”
Tā stāsta kompetentāki resursi.
;)
0
elza aleksandra > Banderas 06.09.2010. 22.09
Par to, ka Lietuvā ceļi ir labāki piekritīšu. Par Igaunijas ceļiem nemāku teikt, neesmu tur vismaz 10 gadus bijis. Bet zinu, ka latviešu būvnieki tur savinnējuši pāris objektus, runā, ka bardaks tomēr tur lielāks kā pie mums. Bet ir otra nianse – visi būvnieki, pilnīgi visi, maksājot soda naudas par pabeigtajiem objektiem. Vienkārši asfaltam ir tik daudz visādi faktori un kritēriji, ka “būtu cilvēks, pantu piemeklēs”. Tāda ir tā prakse Igaunijā, visi rēķinās, ka par asfaltu būs tie 10% sodanaudas jāsamaksā. Dodu iespēju padomāt kamdēļ tas ir ļoti slikti – no sistēmiskuma viedokļa. :)
Vispār, ļoti labs raksts TVnetā pāris gadus atpakaļ bija. Intervija ar LVC bosu Tāli Straumi (kompetents cilvēks, diemžēl tagadjau pensijā). Ļoti iesaku izlasīt, protams, ņemot vērā, ka laiki ir ārkārtīgi mainījušies: http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/294551-par_latvijas_autoceliem_apgalvo_ka_tie_ir_sliktakie_un_dargakie_eiropa
0
elza aleksandra > Banderas 06.09.2010. 22.17
Ezīt, “ir bijusi raksti par to cik km izmaksa Lietuva un cik pie mums…”
Es arī uz šo varu atbildēt (bet negribās – gari). Savulaik Diena, vai cits nihilistiski negatīvo ziņu pārdevējs (DB iespējams), bija ielicis šokējošo atklājumu par to, ka VIA Baltica 1km Latvijā maksā tik naudiņas, Lietuvā trīsreiz lētāk, Igaunijā divreiz lētāk (aptuveni tā).
Tālāk cilvēki bija sašutuši, visi ārdījās, ņēmās. Tad sekoja detalizēti skaidrojumi. Bet tauta jau aizmirsa. Tauta reaģē uz negatīvajām ziņām un detalizētus aprēķinus tiem vari nerādīt.
Vienā teikumā: Toreiz žurnālists nebija iebraucis tēmā. Latvijā visā tā celā garumā tika izrakta pilnīgi visa ceļa gultne un iebūvēta no jauna. Lietuvā pārsvarā tikai asfalta kārta tika savesta kārtībā, Igaunijā tikai dažos posmos būvniecība tika veikta līdzīgi kā latvijā – pilnīgi pārbūvējot.
Un vēl trīs tikpat lieli faktori.
0
Banderas 05.09.2010. 16.31
Un vēl nobeigumā. Iespējams, ka Strabag kopā ar Šlokenbeku mēģina pacelt kvalitātes prasības, lai izēstu no tirgus lielos Latvju ceļiniekus. Un pēc tam, kad konkurences vairs nebūs, Strabags pateiks – veči, lai ceļi tiešām būtu kvalitatīvi, celtniecības izmaksas ir jāceļ par tik un tik. Aber līdz jau laikam neviens taustiņu klabinātājs neaizdomājas, kas īsti par “labdarību” slēpjas zem šiem pavļiku morozovou izgājieniem, ne?
5
snjuu > Banderas 05.09.2010. 17.58
=Iespējams, ka Strabag kopā ar Šlokenbeku mēģina pacelt kvalitātes prasības, lai izēstu no tirgus lielos Latvju ceļiniekus.=
==
Protams, protams. Ja “latvju”, tad var arī strādāt sliktāk… Nu, nepirkšu es “latvju” maizi, ja tā būs sliktāka. Šāda veida patriotiskais protekcionisms tikai veicina visāda veida konkurēt nespējīgu saimniecisko darbību (aka Rāvis, kas sūdzas, ka ārzemēs šis neko nespēj) un ilgtermiņā ir kaitīgs – agri vai vēlu būs jākonkurē, un siltumnīcas stādiņi apsprāgs.
0
Banderas > Banderas 05.09.2010. 18.35
Kristap, Tu manu domu neuztvēri.
Konkurētnespējīga saimnieciskā rīcība būs tad, ja kaut kādā konkursā uzvarēs, teiksim, friči. Viņi paši nebūvēs, bet ņems apakšniekus, kas būs tie paši latvju zēni. Pie tam friči būs vinnējuši ar dempinga cenām (jo savādāk vinnēt nevar), bet, izmantojot dārgāko materiālu, piespiedīs šos latvju apakšniekus strādāt zem pašizmaksas un beigās bankrotēt.
Bet atbildot konkrēti pa tēmu – ir pilnīgi vienalga, vai šādas tālejošas shēmas ar pastiprinātu kvalitātes pieprasīšanu veido friči vai eestipois, vai mūsējie. Visi mēs esam “mūsējie” ES dēļ. Fakts ir tāds, ka, palikuši vienīgie, attiecīgie tipāži varēs diktēt savus noteikumus. Bet paceļot kvalitātes prasības (kas jau tā ir ļoti augstas), izmaksas tikai sadārdzināsies gan būvmateriālu, gan pastiprināto kontroļu dēļ. Bet vienīgais atlikušais spēlētājs (tb shēmotājs) varēs kruķīt pakalpojuma cenas, kā vēlēsies. Un nav būtiski, vai jūs piekrītat šim apgalvojumam, vai nē – tas tik un tā ir taisnība.
0
snjuu > Banderas 06.09.2010. 01.21
Es Tavu domu sapratu, tomēr stāsts parasti ir cits. Dempinga cenas tāpat nedarbosies ilgtermiņā. Nu, nobankrotēs vietējie un Strabags uztaisīs 30% peļnu. Kas notiks? Aizies no Strabaga daži vietējie un uztaisīs kantori, kam pietiks ar 20%, etc. “Lielo” spēlētāju ceļubūvē tāpat ir par maz, bet būvēšanai kā tādai spēlētājam nebūt nav jābūt tik lielam.
0
elza aleksandra > Banderas 06.09.2010. 10.56
Neaizies un neuztaisīs. Pat ja Strabags pelnīs 90%
0
elza aleksandra > Banderas 06.09.2010. 11.02
Un lielo spēlētāju skaits ir pārāk liels latvijas tirgum. Kādi padsmit gabali. Iedomājies kaut vai to daudzumu ar liekajiem cilvēkresursiem (pašiem kvalificētākajiem ceļu būves inženieriem), kas nevis būvē ceļus, bet sēž un caurām dienām tāmē, tāmē un tāmē. Viens no tiem padsmit vinnē, bet katrā firmā vesels bars ar speciālistiem sēž līdz 10 vakarā un rēķina, domā scenārijus, gudro kā iekenomēt. Viens uzvar, pārējo darba pievienotā vērtība sabiedrībai kopumā – nulle. Un tā ar katru konkursu.
0
Banderas 05.09.2010. 16.31
Tā vien (atkal) liekas, ka Latvijā ir 2,3 miljoni sertificētu būvnieku. Šoreiz ar specializāciju ceļu būvē.
Raksta autorei:
Testēšanai vienmēr tiek ņemti 3 paraugi, no kuriem trešais glabājas pie būvuzraugiem strīdu gadījumiem. Tas ir saistībā ar kategorsiko jautājumu par atkārtotas testēšanas nepieciešamību. Nespried šeit, bet pajautā būvuzraugam par C paraugu.
Tālāk. Tālāk pat nav jēgas skaidrot pat uz pirkstiem, ja vēl joprojām nav nākusi atklāsme, ka ne jau materiāla nosaukums vai sastāvdaļas pa tupo tika skaņotas ar pasūtītāja pārstāvjiem. Tiek vērtētas īpašības, ko spēj sniegt konkrēti materiāli. Un ja tie ir bijuši līdzvērtīgi, tad LVC papīri ir kārtībā.
0
andrisskrastins 04.09.2010. 23.26
Kad izlasīju to LVC skaidrojumu, neticēju savām acīm – atrakstīšanās bija ne vien bezkaunīga, bet uzbrūkoša uzņēmumam, kurš sūdzējās. Ja pat viss ir kārtībā arī dzīvē – kāpēc netiek veikta elementāra pārbaude?! Nav jau tā ka būtu jābrauc uz Latgales klajumiem, tālu no Rīgas, lai to pārbaudītu.
Varoņus studijā un Gerhard, sasodīts, reaģē taču!
2
Valdis Ādamsons > andrisskrastins 04.09.2010. 23.57
ŽETONS!
Ar labu nakti!
0
Linguistical, SIA > andrisskrastins 05.09.2010. 14.01
Es tieši otrādi gaidīju tieši tādu atbildi, jo diemžēl neloloju pārāk lielas cerības par to, kādā valstī dzīvoju. Daudz pārsteidzošāk būtu, ja LVC paziņotu, ka darbi tiešām ir veikti nekvalitatīvi, vai vismaz tas, ka viņi paši paņēma/paņems paraugus sūtīšanai uz vēl vienu neatkarīgu ekspertīzi.
Varbūt vajadzētu piesaukt Zīles goda prātu, lai tas, kā partijas vadītājs (?) un premjerministra kandidāts izdara spiedienu uz Gerhardu? Pats Gerhards jau sen neizsauc uzticību. Un lai gan izgājiens TV5 bija smuks, tomēr tas viņu nereabilitē.
0
Linguistical, SIA 04.09.2010. 23.13
Vai ir idejas kā rīkoties? Diezvai iziet ielās būtu pareizākais variants. Šlokenbeka ir tā kā iesniegusi lūgumu prokuratūrā lūgumu izmeklēt šo krāpšanas gadījumu. Tad jau teorētiski kādam daudz maz godīgam iznākumam ir jābūt, tikai jautājums, kad tas būs?
Šeit jau būtu lūgums Jums, masu mēdījiem, neļaut šai lietai (kā jau tas notika ar daudzām citām) neļauj tā vienkārši noklust. Ir taču jāattainso sabiedrības sargsuņu lomu. ;)
1
Valdis Ādamsons > Linguistical, SIA 04.09.2010. 23.56
Tas nozīMē – PRESINGOT!
0
Igors Daņiļēvičs 04.09.2010. 16.38
Pa ceļiem ar ātrumu 50-110 km/h vismaz tonnu smagos dzelžos pārvietojas dzīvi cilvēki. Blēdīšanās ar ceļu kvalitāti var daudziem no viņiem var maksāt ne tikai veselību, bet pat dzīvību. Vai te ir pieļaujama blefošana ar papīriem apšaubāmas peļņas dēļ? Kukuļi un “otkati” būs slacīti ar nevainīgu cilvēku asinīm.
0
madararaa 04.09.2010. 11.04
Pag, nu tas tak ir saprotams, kādēļ LVC veica šādu auditu un nonāca pie šādiem secinājumiem. Tas ir parastais infantilais impulss saukt “es neesmu vainīgs!”. Mūsu valsts iestāžu vadība primāri uztraucas par savas ādas pasargāšanu, nevis savu klientu, nodokļu maksātāju interesēm. Tāpēc arī loģisks rezultāts: mēs paskatījāmies un konstatējām, ka informācija, ko viņi mums nodeva, neļāva mums secināt, ka būtu noticis kāds pārkāpums (“Lieciet tak mūs mierā, vai jūs uzskatāt, ka mums vajadzētu staigāt katram ceļu aparātam pakaļ ar mobilo laboratoriju?”). Diemžēl tipiska piemiršana, kā interesēs iestādei paredzēts kalpot. Vienīgais veids, kā panākt, ka uzņēmums rīkojas nodokļu maksātāju interesēs, ir tā kontrole no uzņēmumiem augšup pa trepi. Kāda nu būs LVC kontrolējošās iestādes rīcība?
0
Aleksejs Dimitrovs 04.09.2010. 09.46
Derētu jau kādreiz paanalizēt cēloni Latvijas ceļu stāvoklim. Manuprāt, tā ir viena no lielākajām shēmošanām Latvijā. Padomju laika viens centralizētais uzņēmums tika sadalīts trijos: pasūtītāji, uzturētāji un būvētāji, kurus vieno studiju gadi,jaunības nedarbi, radniecība un tagad šeptes. Pirmie divi pat atrodas vienās telpās un “kontrolē” viens otra darbu. Rezultāts – slēgta sistēma, kas tērē nodokļu naudu uz nebēdu un rada arvien vairāk bedrainu ceļu.
Pateicīga tēma analītiskai žurnālistikai, bet…
2
garausiitis > Aleksejs Dimitrovs 04.09.2010. 09.53
Tur nav ko analizēt – ir vienkārši jāatbild uz jautājumu , kapēc pie mums ceļi dārgāki kā kaimiņos, bet kvalitāti varam salīdzināt katrs pats.
0
elza aleksandra > Aleksejs Dimitrovs 06.09.2010. 10.43
Jūtu, ka uzprasīt tomēr vajag – tu katrā tēmā murgo, ka latvijā ceļi dārgāki kā citur. Pamato lūdzu savu stulbumu? Piemērus dārzdzībai. Vismaz atsauci uz kādu šitik pat nekompetentu autoru un tā garadarbu?
Tagad atbildēšu kamdēļ tik skarbi uzrakstīju – pirms neesi uzrādījis pamatu savam piēņēmumam par latvijas ceļu dārdzību, to nekādi nav iespējams atspēkot – izskaidrot, kur pieņēmuma pirmajam autoram ir radusies kļūda viņa paviršajā salīdzinājumā un secinājumā. Kuru tālāk tiražē un kladizna vesels bars ar reāliem dauņiem, kam no tēmas vispār nav nekādas sajēgas. Saprotu, ka censties un skaidrot dauņiem būtību ir cīna ar vējdzirnavām, bet tomēr, cik manas zināšanas ļauj (strādāju ceļu nozarē), es to cenšos darīt.
0
garausiitis 04.09.2010. 09.26
Vai tik izlikšanās par beigtu lapsu un formālā pārbaude nav vilcināšanās ,kas saistīta ar oktobra sākuma gaidīšanu , jo nav jau nevienam dižs noslēpums ,kam mēs esam pateicīgi par Latvijas ceļiem .
Jebkurš normāli domājošs cilvēks uzreiz pateiktu, ka nav problēmas noņemt paraugus un uztaisīt ekspertīzi, bet čakarēšanās un atrakstīšanās ar papīru auditu ir vienkārši smieklīga.
P.S. Es jau rakstīju ,ka man viens paziņa stāstīja, ka viņš nejauši bija redzējis vienas ceļu būves firmas dokumentos par ceļu izbūvi savas kompānijas izsniegtos materiālu sertifikātus, kaut gan labi zin ,ka tika pārdevis vien labi , ja desmito daļu no nepieciešamā materiālu daudzuma konkrētajam ceļam.
0
gluhiha 04.09.2010. 04.34
laba tēma, galvenais nepazaudēt. ko saka atbildīgie politiķi?
1
daina_tabuna > gluhiha 04.09.2010. 14.15
“Atbildīgie” un “politiķi”… Nav kauns šos divus vārdus lietot vienā teikumā?
0
kristaps_drone 03.09.2010. 22.17
Nu jā, tā jau ir mūsu valstī pierasta prakse: melot, acīs skatoties, bet ja pieķer, tad var vienmēr taisnoties, ka ir pārprasts.
2
::Vai cis :: > kristaps_drone 03.09.2010. 22.52
Piedevām piebilstot, ka tas ir tikai politisks pasūtījums, nevis vēlme uzcirst pa nagiem zagļiem.
0
snjuu > kristaps_drone 03.09.2010. 22.57
Ne gluži “politisks” – ekonomisks, un nav arī noliedzams, ka tas tāds ir (kokurences cīņa), tas gan nenozīmē, ka jautājums nebūtu jāizmeklē kārtīgi, nevis pārbaudot “segto darbu aktu” teksta atbilstību.
0
Māris Diņģelis 03.09.2010. 21.20
Varbūt nodokļu maksātājiem būtu lētāk likvidēt LVC un papīru darbus uzticēt kādam kopēšanas kantorim?
Vispār tautai jāzina savi varoņi: kas ir šie ģeniālie pārbaudītāji – papīrgrauži?
2
snjuu > Māris Diņģelis 03.09.2010. 21.46
=Vispār tautai jāzina savi varoņi: kas ir šie ģeniālie pārbaudītāji – papīrgrauži? =
===
Ja pārbaudītāji jau šobrīd nav īpaši populāri, tad tādi diez vai kļūs un skāde šo godam (norīvētās kantes) būs pavisam īslaicīga. Notorious for 15 minutes.
0
snjuu > Māris Diņģelis 06.09.2010. 01.46
BTW. Varbūt pie mums ceļubūves cikls ir 3 gadi…
0
Miceks 03.09.2010. 20.40
Nezkapēc tāds jautājums tikai tagad dienas kārtībā? Diezgan daudz kas uzbūvēts pa šiem gadiem,gan ceļi,gan tilti,gan ceļazīmes saliktas.Tik daudz,ka bail iedomāties…
1
elza aleksandra > Miceks 05.09.2010. 23.45
Jo vēlēšanas tuvojas…. ;-)
0
::Vai cis :: 03.09.2010. 19.34
Tas iekšējais audits tika veikts muļķu ķeršanai uz mušpapīra? Dabiski, ka visi papīri ir pilnīgā kārtībā, jo citādi ceļš nemaz nebūtu pieņemts ekspluatācijā. Interesanti, vai tiešām nav itin nekādas iespējas piespiest sasodīto blēžu baru atbildēt par sadarīto… Laikam jau nav, citādi tik klaja nekaunība nebūtu iespējama.
2
dzintarz > ::Vai cis :: 03.09.2010. 20.04
Par telkomu tenderiem varētu daudz ko pastāstīt.
Tai skaitā par visas šīs konkursu sistēmas absolūto bezjēdzību.
Bet jāpagaida līdz pencijai.
Savukārt pencija pārcelta uz priekšu, aizko neceru vairs sasniegt jauno “latiņu”.
0
snjuu > ::Vai cis :: 03.09.2010. 20.58
=Tai skaitā par visas šīs konkursu sistēmas absolūto bezjēdzību.=
===
Būtībā tā bieži vien ir “cilvēkfaktora” lieta, nevis sistēmas greizums. Jāsūta cilvīši principialitātes kursos pie ēstiem.
0
mxblack 03.09.2010. 19.28
Tā taču šeit ir absolūti normāla prakse, kad naudu nozog, bet ceļus taisa no vislētākā materiāla. Ir jābrīnās, ka materiālu sastāvs nav traktēts kā valsts noslēpums. Tā arī šeit ir parast prakse, kad visas zagšanas un blēdības ir Valsts noslēpums, bet ja nav, tad tiesa velkas gadiem kamēr lieta vairs nav aktuāla. Nauda dara savu.
0