TV5: nezinājām, ka Gerhards gribēs runāt latviski

167

Komentāri (167)

Ingrīda 02.09.2010. 18.56

Absurdi izklausās, ka Latvijā raidošai televīzjai iepriekš jāsagatojas tulkošanai no valsts valodas. Šīs atrunas ir bezkaunības kalngals – arhīva ieraksti ar ministra runām krieviski taču bija sagatavoti.

0
0
Atbildēt

0

Mārčonkuls 02.09.2010. 16.37

Labs Gerharda un Mamkina PR projekts- abi ļoti labā gaismā priekš sava elektorāta. Un par Gerhardu visi aizmirsuši, par autoceļu skandālu, kur Gerhardam būtu bijis japieņem nepopulars lēmums par LVC izpurināšanu dēļ valsts līdzekļu izlaupīsanas. A tagad elite priecīga, ka viss tik labi rit.

0
0
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 02.09.2010. 13.54

Vai TV raidījuma vadītājs var būt politiski neitrāls, ja viņa darba devējs – TV kanāla īpašnieks ir politiski piederīgs?????

+1
0
Atbildēt

0

reiinis 02.09.2010. 12.59

Mamikins pats butu varejis tulkot, ko saprata tacu, ko saka Gerhards. Un ieprieks jau ir runajis latviski. Gerhardam vajadzeja pariet uz anglu valodu. Nez ko tad sovinistiskais zurnalists daritu?

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 02.09.2010. 07.03

latviski negrib runaat šovinisma paarņemtie krievi … to der iegaumeet , lai nebuutu nevienam jaabriinaas…

+3
0
Atbildēt

0

arguc 01.09.2010. 21.22

Ikdienišķais krievu nacionālisms saskārās ar neikdienišķu latvieša pašcieņu un sašokējās.

+8
0
Atbildēt

0

Ziiime 01.09.2010. 17.50

Kā latvietim man viedoklis skaidrs – Gerhards rīkojās pareizi. Kā politiķim viņam vajadzēja padomāt, kā tas izskatīsies krievvalodīgajiem vēlētājiem, un ja valodas prasme atļauj, runāt krieviski.
Tiesa – maz ticams, ka kāds no tiem balsotu par VL/TB/LNNK pārnacionālajiem pajoliņiem vai Dzintara pieminētajiem “vecajiem ēzeļiem”. Tad jau drīzāk krievvalodīgie pārmestos uz PLL vai Vienotību.

0
-10
Atbildēt

0

Imants_J 01.09.2010. 17.48

Kļockinam nevajadzētu šausmināties, bet gan demisionēt. Kaut gan viņam to būtu vajadzējis izdarīt pēc iepriekšējā kliedzošā gadījuma, kurš pierādīja , ka viņš ir Maskavijas pakalpiņš.
5-TV vienkārši jāanulē licenze un -punkts.
Mamikins jānosūta uz Lāču kaktu, kur runā viņu valodā.
Bet nopietni runājot, VISIEM VALSTS IERĒDŅIEM UN OFICIĀLĀM PERSONĀM VISAS INTERVIJAS JĀSNIEDZ VALSTS VALODĀ. SKAT. IGAUNIJAS JAUNĀKOS LIKUMUS!

+6
0
Atbildēt

0

Ieva 01.09.2010. 17.12

Gan jau ka tautu drauzības vārdā, lai nekaitinātu dižo kaimiņu, Kleckins nevis atlaidīs Mamikinu, bet atvainosies tam un visiem valsts valodu nesaprotošajiem Latvijas pilsoņiem.

Absurds. Pastāstiet kādam Eiropas valst plsonim, ka ministram neļauj runāt valsts valodā un tā viņam būs anekdote.

Tikai mulķu zemē Latvijā ir iespējamas idoamāt un izvest šādu provokāciju

+4
0
Atbildēt

1

    andris902 > Ieva 01.09.2010. 20.16

    …diemžēl, ja arī vecajam Kleckinam nāktu prāta apskaidrība…tad atlaist Mamikinu…viņam rokas par īsām….tas ir privāts TV kanāls….vienīgais, kas varētu būt sagaidāms – simboliska soda nauda….un varbūt kādi apraides licences izsniegšanas ierobežojumi….kaut gan arī par to šaubos….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

pinkaste 01.09.2010. 17.10

LIELISKA TB/LNNK/VL UN PCTVL AKCIJA! Skatās Latvieši -ārprāts -ārprāts -jābalso par VL – tūlīt uz ielas neļaus runāt latviski. Skatās krievi -ārprāts, ārprāts -tūlīt neļaus vairs krieviski ne runāt, ne skatīties raidījumus -jābalso par PCTVL – tie vienīgie aizstāvēs krievu valodu!
SPĪDOŠI! Un nevienam vairs neinteresē -miljonu izzagšana no AIRBALTIC -tāds iespaids, ka abi šo akciju ir vienkārši sarunājuši – Stendzenieks pret šo ir puišelis no bērnudārza!

+2
-4
Atbildēt

2

    AUTOEXEC.BAT > pinkaste 01.09.2010. 20.50

    Šajā gadījumā iznākums ir pozitīvs :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > pinkaste 01.09.2010. 22.21

    Ja runā par Flika darbībām,tad tur sen jau bija jāstrādā prokuratūrai, lai noskaidrotu visu bilances uzlabošanas pasākumu likumību un arī to, vai ir pieļaujams, ka Fliks kā valsts amatpersona slēdz līgumus ar pašam piederošām firmām.
    Tekstiņi par “aizsegiem un uzmanības novēršanu” ir jau 100reiz dzirdēti un izklausās trafareti

    +1
    0
    Atbildēt

    0

zigis 01.09.2010. 17.03

Vistrakākais, ka ne jau Mamikins atļaujas, bet, ka latvieši ar savu mūžīgo politkorektumu un rūpēm par nelatviešu labo garastāvokli, viņam atļauj kārtejo reizi “izpausties”.

+8
0
Atbildēt

1

Iluta Krūmiņa 01.09.2010. 16.50

Nr.1 zina, 100+ komentaru, citu problemu nav?

0
-6
Atbildēt

0

Ritums Kaibe 01.09.2010. 16.36

Nu protams – TV5 nemaz nezināja, ka Gerhards runās tikai latviski, un bija jau tā nejauši sagatavojuši videorullīti ar reizēm, kad viņš runā krieviski :)

+4
0
Atbildēt

0

rence_linda 01.09.2010. 16.17

Uzskatu, ka šāda attieksme ir atzīstama, tomēr vairāk vai mazāk, tur nebūtu jārunā ne par kādu Gerharda pēkšņo mugurkaula iztaisnošanu. Pēc mēneša būs vēlēšanas un tas arī viss.
Ja visi politiķi konstanti rīkotos līdzīgi, tad latviešu nacionālā pašapziņa tikai augtu. Diemžēl pēdējā laikā jūtams, ka latvieši zināmā mērā “ļauj sev braukt augumā”.
Nevajag jau aiziet galējības, tomēr kaut kādam līdzsvaram sabiedrībā ir jābūt.

+4
0
Atbildēt

0

vilmar1964 01.09.2010. 14.50

Jā, šis ir kliedzošs gadījums, bet kāpēc? Tāpēc, ka faktiski ir izņēmums, jo meinstrīms latviešu politiķu šādos un līdzīgos gadījumos runā krieviski ka nemetas, tas tiek pieņemts par normu. Lai gan pēc būtības IR NENORMĀLI. Viņiem tas šķiet maznozīmīgi – jā, vārdos latviešu publikai apliecina, ka valsts valoda viena, bet reāli neredz problēmu to neievērot.
Nav brīnums ka tādi mamikini sajūtas kā īstenie saimnieki. Interesanti, ja viņš intervētu kādas citas valsts ministru, par kuru būtu zināms, ka tas arī māk krieviski, bet izvēlas lietot citu valodu – arī vispirms pieprasītu runāt krieviski un tad patriektu?

+8
0
Atbildēt

0

buchamona 01.09.2010. 13.31

Viss ir pavisam vienkārši. Tas, kas šobrīd notiek Latvijā – tā ir pavisam elementāra cīņa par savu dzīves telpu starp latviešiem un SC+ PCTVL elektorātu. Apzināti šinī gadījumā nelietoju vārdu krievs, jo ir arī daži atsevišķi, reti piemēri, kad viens otrs krievs LV ir vairāk latvietis kā pats latvietis.
Taču lielos vilcienos – tā mīksti sakot, migranti nekad nebūs latviešu draugi. Viņi ir agresīvi ienācēji Latvijā, gluži kā tādi baltie kolonizātori savlaik “jaunatklātajās zemēs” Un ne Mamikins, nedz Kuruks, ne Ušakovs ne ar ko neatšķiras no Plinera, Ždanokas, vai Cileviča. Viņiem visiem ir viens mērķis – nospiest latviešus uz ceļiem tā, lai mēs nekad vairs nepieceltos.
Mamikins jau kuro reizi ir pelnījis notiesājošu spriedumu par starpnacionāla naida kurināšanu, nesaprotu, kas Latvijā vēl ir jāizdara, lai iestātos kriminālatbildība par šāda rakstura noziegumu.

+13
-1
Atbildēt

13

    juhans > buchamona 01.09.2010. 14.01

    >riņķī apkārt. Šoreiz tev piekrītu. Vienīgi, šķiet, ka formula: SC+ PCTVL šodien jau izskatās: SC+ PCTVL + PLL.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.09.2010. 14.10

    Riņķī apkārt parasti ir objektīvs, izņemot gadījumus, kad aizstāv savus mīluļus – Godmani u.c.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 01.09.2010. 14.34

    Un kad pieprasa obligātu bībeles mācību skolās.:)

    Bet pie formulas SC + PCTVL + PLL arī ZZS piesliesies. Es vakar skatījos Lembergu pie Zariņa. Tas atklātā tekstā teica: ” Ja SC dabūs daudz vietu Saeimā, mēs iesim ar viņiem valdībā”. Un tā nav pirmā reize, kad ZZS ko līdzīgu saka.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 01.09.2010. 14.42

    ZZS smagi kalkulēs , ja būs stāsts par SC. Jācer ,ka PCTVL nedabūs 5%.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.09.2010. 14.42

    Ino – Paldies, bet objektivitātes labad :)) – man ir divi Godmaņi un u.c. Laikā viss mainās un robežšķirtne šoreiz ir – Šlesera “debesbraukšana”. Vispār jau, man šķiet – šīs vēlēšanas novilks striktu, nesamierināmu līniju gan starp politiķiem, gan arī starp pašiem vēlētājiem. Pārāk jau nu tā bilde ir skaidra, nav nekādas miglas aiz kuras paslēpties.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.09.2010. 14.50

    Es jau tikai mīlot:) Raksturs tāds, ka gribas iekost:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.09.2010. 15.07

    Mani tas īpaši neuztrauktu. Manuprāt pirmskara Latvijā arī bija kas tamlīdzīgs, bet ja vecāki negribēja, varēja nemācīties. Kristīgā ticība nav nekas slikts, ja tās priekšgalā nestāv tādi tumsoņi kā Pujāts vai Vanags.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.09.2010. 15.29

    Betija. Neticu, ka bez ZZS varēs sastādīt valdību. Diemžēl.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 01.09.2010. 15.33

    lno – ZZS būs iekšā kā likts, tur nav jautājumu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.09.2010. 17.03

    ZZS ne tikai būs valdībā, bet, būs tā, kas izšķirs, vai valdība sastāvēs no PLL, ZZS un SC, vai ZS, Vienotības, un, iespējams, TB/VL.
    Lembergam rokās lielais trumpis.
    Tā ka viņš vēl ilgi paliks brīvībā, droši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 01.09.2010. 18.10

    ..vakar skatījos Lembergu ..”
    ——————
    kā ta, Brīžiem pucēja kā Aļfreds Petrovičs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 01.09.2010. 18.11

    no – ZZS būs iekšā kā likts..””
    ——————————-
    ar visu dziesmu grāmatu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 01.09.2010. 18.19

    Ino!
    ” Neticu, ka bez ZZS varēs sastādīt valdību. Diemžēl.
    Es jau arī domāju, ka diemžēl būs valdībā. Jautājums ir tikai – kopā ar ko?
    Tiem visēdājiem jau viskomfortablākais stāvoklis šobrīd.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 01.09.2010. 13.07

Lai racionalizētu diskusija, piedāvāju pašiem galvā atteikties no dažiem mītiem, kas traucē :
1) “krievvalodīgie” vairākumā nesaprot latviski – LIELISKI SAPROT. Tikai baidās atzīties, vispirms paši sev – izkritīs no “masas”
2) Gerharda priekšvēlēšanu gājiens – nebija nekāda gājiena. Bija TV5 gatavota provokācija. Gerhards nebūs vinnētājs, vinnētāji ir SC un PCTVL
3) ja reiz “krievu” kanāls (TV5), tad skatās tikai “krievvalodīgie” – pilnīgas muļķības, pat no komentāriem redzams, ka daudzi to ir redzējuši
4) “minoritāšu” valodas raidījumam vajadzīgs tulkojums, ja kāds runā latviski – absurds. T.s. “minoritātes” pēc definīcijas ir Latvijas pilsoņi (neieslīgstot detaļās, kapēc daļa vēl nav naturalizējusies) , tapēc pēc definīcijas viņi runā arī latviski

Gerhardam vienkārši neieslīgstot nekādā diskusijā vajadzēja palūgt Mamikinam vienreiz beigt izlikties par idiotu un viss

+9
-1
Atbildēt

4

    dro > AUTOEXEC.BAT 01.09.2010. 14.48

    Gerhards nebūs vinnētājs, vinnētāji ir SC un PCTVL
    _________________________________
    Vai tā? Manuprāt Gerhards nopelnīja punktus savai partijai. Vinnētājs var būt Mamikins, kurš paaugstinājis savu autoritāti SC un PCTVL vēlētāju acīs, ja netiks patriekts, kas maz ticams.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 01.09.2010. 16.16

    Nu OK, cerēsim, ka nopelnīja … Vienkārši ir ĻOTI lielas šaubas, vai latvieši kā pasaules paškritiskākā tauta sirdsapziņas kristāltīrības vārdā nepataisīs Gerhardu vēl par zaudētāju tieši ar pārmetumiem, ka redz – agrāk runāja krieviski ka nemetas, tagad baigais prievīšbāleliņš atradies … un attiecīgi tas ne pārāk daudz ko dos TB/LNNK.
    Toties SC dabūs kaudzi “entuāzistu” no “neizlēmušajiem” krievvalodniekiem.

    Vienalga, vismaz vienā lietā mūsu viedokļi laikam sakrīt – šī ir laba ilustrācija “reālās divvalodības” perspektīvai – Dies, pasarg ! :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 01.09.2010. 16.19

    Arti! Mūsu viedokļi sakrīt gandrīz visās lietās:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 01.09.2010. 18.08

    Diez kuo t šie tā – te Ublanovics draud ar Biškeku, te Mamlukins “‘muciņas ripina”…. ukazu sajēmuši vai..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 01.09.2010. 13.01

Abi pacēla reitingus- Mamikins savam raidījumam,Gerhards- savējiem :)Spriežot pēc vārīšanās medijos- mērķis sasniegts.Pilnībā atbalstot latviešu valodu, tomēr drusku atkal velk uz nacionālo ” kairinātāju” izmantošanas.Kā ne reizi vien agrāk.Pa vieglo aizmirstam tb ” labos darbus” , bet re,” stāju” viens nodemenstrējis,urā,balsojam par latviešiem…Gan jau pēc oktobra Kaspars atkal tekoši pļāpās krieviski :)

+7
-4
Atbildēt

9

    dro > www.vecamate.lv 01.09.2010. 13.10

    Cīnies vien pret nacionālajiem kairinātājiem laikā, kad LPP paziņojuši, ka neiebilst pret krievu valodas lietošanu pašvaldībās, bet Urbanovičš sola Biškeku. Pie reizes neaizmirsti arī pielikt vienlīdzības zīmi ASV=Krievija, ES=PSRS:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 01.09.2010. 13.34

    Līdz vakaram par tulkojumiem sen būs aizmirsts, un ies vaļā ” krievu okupanti/latviešu fašisti” līmenī..Nav jau pirmā reize :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 01.09.2010. 13.56

    Lai neaizmirstu, LTV5 jāsoda. Aiz koka neredzi mežu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 01.09.2010. 14.48

    Jā,labāk nerisināsim ziepes,labāk atradīsim kādu ienaidnieku..ārēju,iekšēju,viens pīpis..Šis universālais makarons ir sens kā pasaule :)Tikai ar Rietumiem tam maz sakara, šo vairāk piekopj Austrumos,nu un vēl 30.gadu Ādolfs prasmīgi lietoja ” nācijas konsolidēšanai” ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 01.09.2010. 15.14

    …labāk atradīsim kādu ienaidnieku..ārēju,iekšēju,viens pīpis.. _____________________
    Vai Tavi draugi nešņauc degunu valsts prezidenta standartā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > www.vecamate.lv 01.09.2010. 15.30

    Gan jau pēc oktobra Kaspars atkal tekoši pļāpās krieviski :)
    ==============================
    Nu, šo aspektu mums, letiņiem, vajadzētu pakontrolēt.
    Šobrīd atbalstīsim “piepeši attapušos nacionālistu” Gerhardu, bet, ja pēc vēlēšanām viņš un viņam līdzīgie atkal iztapīgi runās krieviski, izsunīsim viņus kārtīgi!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > www.vecamate.lv 01.09.2010. 15.42

    uz Karamba.
    Nu nezinu, man jau šķiet, ka šīs ir vislielākās ziepes. Jo ekonomika agrāk vai vēlāk atlabs, bet valsts ar lielu iesūtītu, teikšu maigi, nelojālu cilvēku masu ir nestabila.
    Diemžēl nacionālie jautājumi nav sīkums. Pat lielā Francija bažījās par savas kultūras pastāvēšanu un amerikāņu “invāziju”. Kāpēc lai satraukti nebūt mēs?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 01.09.2010. 16.42

    Iespējams, nesaprotami izsakos,jāmācās..Mani personīgi, tieši latviskā pašapziņa šķiet vissvarīgākā.Vienīgā cemme šai procesā ir, ka ar to tiek prasmīgi manipulēts.Īpaši pirms vēlēšanām.Līdz uz ” svētā sašutuma” viļņa saeimā atkal laimīgi iebrauc tie paši, jau 20 gadus ” varoņi”.Par VL pat domātu balsot,par tb/lnnk – nekad.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > www.vecamate.lv 02.09.2010. 08.54

    Man jāatzīstas, ka savus vakardienas komentārus rakstīju, pārraidi vēl neredzējis. Un izskatās, ka tagad man būtu jālūdz piedošana Gerhardam.
    Jo… biju pārāk skarbs, apvainojot viņu “kažoka maiņā” pirms vēlēšanām. Jo acīmredzot ir tā, kā saka Satiksmes ministra padomniece Inga Spriņķe: “”TV5″ jau sen ir informēts, ka Gerhards intervijas televīzijā ir gatavs sniegt tikai latviski. Jau 2008.gadā, kad Gerhards vēl vadīja Ekonomikas ministriju, notikusi sarakste ar telekanālu, kur ministrs norādījis, ka runāšot latviski. Līdz ar to arī interese par ministru pazuda.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/344502-tv5_un_gerharda_atskirigas_interpretacijas_kurs_provoce

    To netieši apliecina arī fakts, ka Mamikina rādītie piemēri, kur Gerhards runā krieviski, VISI BIJA DATĒTI AR 2008. GADU!
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/344377-gerhards_tiesraide_pamet_tv5_studiju/video

    Jā, šis atklājums vēl vairāk nostiprina manu pārliecību balsot par VL/TB/LNNK.:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 01.09.2010. 12.55

protams, ka sveštautiešu vēlmi integrēties nosaka arī tas cik lielos sūdos pašlaik esam. Ja Latvijas izaugsme būtu straujāka, tad arī lielāks skaits krievu sāktu uzskatīt Latvijas Republiku par savu īsto dzimteni.
No otras puses, nevar apgalvot, ka iepriekšējo gadu politiku, ekonomiku ir ietekmējuši tikai latvieši, bet krievi stāvējuši malā un tikai čakli strādājuši savos “zavodos”.

+1
-1
Atbildēt

0

dro 01.09.2010. 12.47

Lasi un “brīnies”:
“Raidījuma licence paredz, ka tas ir krievu valodā, tādēļ tulkojumu parasti nodrošinām tikai tiem viesiem, kuri tiešām nerunā krieviski. Bet Gerhars, kā mēs visi zinām, krieviski runā. Vēl vairāk – nekādu brīdinājumu par to, ka viņš runās tikai latviski un lūgumu nodrošināt tulku saņēmuši neesam,” uzsver telekompānijas TV5 direktors Mihails Šeitelmans.
_________________
Latvieti! Ja gribi runāt latviski, tev smuki jāpalūdz:)

+8
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 01.09.2010. 17.55

    Latvieti! Ja gribi runāt latviski, tev smuki jāpalūdz:)
    ============================================
    Ar cepuri ruokā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Cimuška 01.09.2010. 12.40

God. Kleckinam ,arī Druvietes kundzei!Kad tika pieņemts valodas likums? Vai šajā laikā tiek sekots tā izpildei visos pieejamos TV kanālos Latvijā ? Dažbrīd sajūta ,ka esmu Maskavā ,vienīgi tur varētu izvēlēties kvalitatīvākos kanālus.
Jautājums skar galvenokārt- KTV Baltija .Kā var sinhrono tulkojumu veikt nekvalitatīvi ,tā tomēr ir profesija.Ja tiek pieslēgts tiešais radijums ,no Krievijas kanāla -Kultūra ,tad gribu dzirdēt ,piemēram bijušo Jubilāru ,aktiera Oļega Tabakova balsi.
5.septembrī pl.23.05 būs ”Ciemos pie Eldara Rjazanova”.Tad atkal paredzams kaut kas briesmīgs.Vai tiešām nav iespējas suptitrēt . Domāju ,ka arī Latvijas krievu auditoriju var tracināt šī problēma .Ja tas nav speciāli darīts?Lūk -mēs ievērojam valodas likumu .

+5
-1
Atbildēt

0

pavasaris_berzins5 01.09.2010. 12.23

mamikina rīcība spilgti parāda daudzu krievu attieksmi pret latviešiem
1) nekaunīgi uzstājīga (vairākas reizes prasīja pāriet uz krievu valodu)
2) izsmejoša (uzruna ar “jūsu augstība”)
3) speciāli provocējoša (Gerhards bija brīdinājis, ka runās tikai latviski, laicīgi sagatavotie video paredzot šo diskusiju)

Ceru, ka daudziem “pārtolerantajiem” un citu valodu mācīties gribošiem latviešiem kaut nedaudz, bet atvērs acis.

+13
-1
Atbildēt

2

    LAURIS > pavasaris_berzins5 01.09.2010. 12.31

    “un citu valodu mācīties gribošiem ….”

    Jūsuprāt mācīties un zināt svešvalodas ir kautkāda “pārtolerantā”, negatīvā īpašība? Tad nav brīnums, ka mamikins provocē un izsmej, jo man gribēto tieši to pašu darīt ar tādiem idiotiem.
    Btw. par 3 punktiem piekrītu.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Zināt valodas ir vairāk kā labi un apsveicami. Vienkārši ar šo argumentu radītā rīcība Latvijā rada šādas situācijas kā TV5. Rada situāciju, ka vēl pēc 20 gadiem Latvijā latviešu valoda neieņem pārliecinošu 1 vietu sabiedrībā. Latvieši runājot krieviski rada apstākļu, ka krievi Latvijā var nezināt latviešu valodu utt. Spilgti pretēji piemēri ar krievu valodas lietošanu ir Igaunijā un Lietuvā. + mums vēl jāņem vērā, ka Latvijā okupācijas sekas ir daudz lielākas un sveštautiešu skaits ir ap 40%

    +9
    0
    Atbildēt

    0

juhans 01.09.2010. 12.19

To, ko Kļeckins saka “ka otrdien TV5 izveidojušos situāciju vērtē kā satraucošu”, mēs zinām arī bez viņa. Tas, ko mēs nezinām, ir – vai un kā viņš domā risināt šo SATRAUCOŠO SITUĀCIJU.

+8
0
Atbildēt

0

pavasaris_berzins5 01.09.2010. 12.16

Paldies ministram Gerhardam gan par rīcību, gan galvenokārt radīto diskusiju. Es redzu, ka Latvijā runāšana latviski diemžēl ir liela problēma. Liela atbildība jāuzņemas pašiem latviešiem. Es tiešām nesaprotu, kāpēc latvieši pāriet sarunā uz krievu valodu. Paskaties pats uz savu rīcību un paanalizē to, kādā valodā Tu runā ar krieviem darbā, sadzīvē, veikalā utt

+7
0
Atbildēt

0

kenzoo 01.09.2010. 12.02

Nesaprotu, nevienam citam nešķita, ka tā bija Mamikina provokācija?! Nevis sameklēt tulku, bet iepriekš sagatavot materiālus, kur Gerhards agrāk ir runājis krieviski. St.c. tajos materiālos, kur viņš kkādās ekspesintervijās ir runājis krieviski, viņa runai pa starpu bija klasiskie e…e…m,a u.t.t., kas tagad, runājot latviski, nebija manāmi. Tad atkal viņam varētu pārmest, ka domas vakuums vai citāda nespēja izteikties, kaut gan faktiski tā ir tulkošana galvā.
Mamikins neaprobežojās ar paziņošanu skatītājiem ,ka Gerhards pameta studiju, bet vēl sūtīja līdzi operatoru un komentēja, kas jau ir uzskatāma par izsekošanu un ļoti neglītu rīcību. Nez, ko viņi darītu, ja ministrs būtu iegājis WC? Pēc tam saskaitītu, cik strēmeles papīra izlietoja?!
No otras puses, ja ministrs dotos, piemēram, uz Bloomberg un nebūtu par savām valodas zināšanām tik augstās domās kā Slakteris, tad ņemtu līdzi ministrijas (lasi, NM apmaksātu) tulku.

+8
0
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > kenzoo 01.09.2010. 12.56

    Pikrītu 200% . Arī rakstīju par to pašu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    vilmar1964 > kenzoo 01.09.2010. 15.09

    Nu, tas vēl ir jautājums, ja intervija notiktu Latvijā, vai tulku nevajadzētu pašam Bloombergam, ja tas vēlētos intervēt ministru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    martins_upmanis > kenzoo 01.09.2010. 15.49

    Es arī piekrītu. Gan jau saruna bija iecerēta par sāpīgām tēmām. AirBaltic u.t.t. Tapēc pilnīgi var saprast Gerhardu. Noformulēt domu dzimtajā valoda vienmēr ir vieglāk. Pat ja tu nedzimto pārvaldi pietiekoši perfekti. Tā ka rūpīgi gatavota provokācija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Keiša 01.09.2010. 11.57

Ja kādā no Latvijas televīzijām uz interviju ierastos kāds, kurš nezina latviešu valodu un teiktu, ka runās tikai krieviski, turklāt būtu par to iepriekš brīdinājis raidījuma veidotājus, viņu tāpēc vien neraidītu prom un nodrošinātu attiecīgu tulkojumu! Lūk arī visa sāls. Nav feini būt tik divkosīgiem. TV5 varētu paskatīties uz šo lietu no vairākiem skata punktiem…

+6
0
Atbildēt

0

LAURIS 01.09.2010. 11.53

Kāds būtu Mamikina aplauziens, ja Gerhards sāktu runāt krieviski, jo šie acīmredzami bija sagatavojušies šai dižais sensācijai, pat sagatavoja veselu izlasi ar Gerharda runām krievu valodā.

+2
-5
Atbildēt

2

    kristaps_drone > LAURIS 01.09.2010. 12.02

    Tikai par to aplauzienu neviens nevarētu papriecāties, jo neviens, izņemot pašu mamikinu, par to nekā nezinātu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 01.09.2010. 12.26

    aplauziens būtu visai raidījuma veidotāju grupai, jo viņi acīmredzami gatavojās šai “sensācijai” un ne pat kādiem transporta jautājumiem nemaz netaisījās runāt, vai vismaz tas būtu plan b.
    Taisnības labad tomēr jāatzīst, ka visi šie pseidonacionālisti nemaz nav labāki par visiem šiem Mamikiniem. Īpaši ņemot vērā,kā tika nozagts AirBaltic zīmols ar šī paša pseidonacionālista līdzdalību

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

putekliic 01.09.2010. 11.38

Turpinājums…Bet tad, integrācija būtu jāpārdēvē par asimilācijas politiku. Taču Latvijai saglabājoties kā civilizētais demokrātiskai valstij realizēt asimilāciju principā nav iespējams. Tas pat nebūtu iespējams, ja Latvija, uzspļaujot visam, tagad sāktu kādu masveidīgu piespiedu integrācijas-asimilācijas politiku. Tad gan šie ļaudis bēgtu, kā savulaik no citām “brālīgajām” Dienvidu republikām. Pie tam, ja to vispār vajadzēja darīt, tad pirms 20 gadiem. Tagad jau viss – viciens ir aizgājis. Okupantiem šeit jau ir izaugusi vesela jaunā pauaudze. Iznāk rezultātā tāda kā šaurā bezizeja.

+2
-1
Atbildēt

2

    mary75 > putekliic 01.09.2010. 11.49

    Tik briesmīgi jau nav, ikdienā nekādi īpaši konflikti nenotiek, arī daudzi krievi labi zina latviešu valodu un ir integrējušies, uz konfliktiem jau kūda politiķi un atsevišķi žurnalisti, kā arī krievu TV un dažas avīzes.
    Nu un, tie kas ir integrējušies – ļoti labi, ja kas negrib – lai arī dzīvo savā krievvalodīgā vidē, būs divkopienu valsts – ko lai dara, ne pirmā tāda valsts, ne pēdējā.
    Vienkārši, tie radikālie spēki vairāk pamanāmi.
    Bet, piekāpties valodas jautājumos nedrīkst.
    Bet, viss būs atkarīgs no tā, kā attīstīsies ekonomika, un kā ietekmē Latvija būs – Austrumu vai Rietumu.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > putekliic 01.09.2010. 15.47

    Mentalitate atskiriga-tas nozime,ka atliek tik stiprak “pakurinat” un nez kas var BUT.Luk Mamikins ietiepaas,tad visa SC frakcija ietiepsies:)Normala valodas zinasana,mediju attieksmes maina,(nevis Luzkova stilaa,bet kadas citas nozimigas Krievijas amatpersonas pazinjojums,ka deretu taa kaa censties apgut to valsts valodu,kuraa dzivo.TrAnslet RTVi,Echo msk.Lietuva teiksim ir pieskirusi ordeni Novodvorskai,pie mums pat daudz”ieturetakus”Krievijas opozicionarus neintervee.Daudz parmetumu SC izsaka,ka par maz parstavniecibas SC ierednjos-tak iemacies LV valodu vismaz uz 3 un uz prieksu.Draugs strada RD jau gadus 12,nesen satiku,saka,ka reizem nesaprot vai te vispar Latvija,parsvara iekseja komunikacija-krieviski.Redz cik apbizoti nabadzinji:).Ari radi nesen bij ciemos-sacija to pasu-latviski dzird mazak,ka 5-6 gadus atpakal.Tu saki viss stokos-ne gluzi:).Principa Tev piekritu,valsts valoda-neaizskarama,tolerance starp tautam,vienkarsi ipasi neuzticos SC-Var “uzmest”:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 01.09.2010. 11.37

Šī epizode tikai raksturo to, kādā divkopienu valstī mēs dzīvojam. Un skumjākais ir tas, ka neviens nekādus risinājumus nepiedāvā. A varbūt arī nav nekādu “civilizētu” risinājumu? Ne jau aiz neko darīt attiecīgajā ANO konvencijā ir noteikts, ka okupantiem ir pienākums ne tikai izvest regulāro karaspēku, bet arī mājās pasaukt civilokupantus. Tā kā tas netika izdarīts, tad mēs jau 20 gadus nodarbojamies ar sabiedrības “integrāciju”, kas pa lielam aprobežojas ar mēģinājumiem piespiest cittautiešus vairāk lietot latviešu valodu. Vai ir panākumi? Šis TV5 incidents sniedz gaišu atbildi. No ekonomiskā viedokļa labāk, ka šie cilvēki nekur prom nebrauktu.

+12
-2
Atbildēt

8

    kristaps_drone > putekliic 01.09.2010. 12.00

    Visam var piekrist, izņemot pēdējo teikumu. Kāds milzu ietaupījums būtu kaut vai tas, ja aizvāktos pensionāri, kuriem par darbu okupācijas laikā šeit mākslīgi radītajā rūpnīcā Latvija ir spiesta maksāt pensiju. Ja izvāktos visi šie migranti, tad arī bezdarba Latvijā nebūtu šobrīd.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > putekliic 01.09.2010. 12.54

    Beidz izplatīt mītu par “divkopienu” valsti, lūdzu, Ok ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > putekliic 01.09.2010. 13.27

    Nu, par to “deokupāciju” beidzot būtu laiks beigt sapņot, laiks saprast, ka neviens nekur no šejienes nepazudīs, tagd vajadzētu vairāk satraukties par to, ka arvien vairāl latvieši brauc projām, un arī uz to pašu Krieviju.
    Bez tam, visi pensionāri strādāja PSRS labā, gan krievu, gan latviešu, tagad iedalīt cilvēkus pēc tāda principa nekorekti, tāpat kā arī krieviem te pieder biznesi utt., un arī tie maksā nodokļus, tā ka neviens te nevienu neuztur.
    Un Latvijā ir nosacīts bezdarbs, kvalificētu darbinieku trūkst, un ir tādi, kas strādāt vienkārši negrib, tā ka bezdarba samazināšanas problēma caur
    krievu aizbraukšanu ir visai apšaubāma.
    Bez tam, tomēr nevajadzētu aizmirst, ka visiem pilsoņiem šeit ir vienādas tiesības, kā krieviem, tā latviešiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    mxblack > putekliic 01.09.2010. 14.11

    Man personīgi nekas nav pret normāliem Krieviem, kuri pieņem mūsu kultūru, vai vismaz šeit godīgi strādā un normāli uzvedas. Bet es ciest nevaru tos nodzērušos plātīzerus, kuri sevi uzskata šeit par kaut ko īpašu, kuri kā parazīti paši nemaksā ne īri, ne ko citu. Tikai dzer cauram dienām un no savējiem Rīgas Domē vēl ir sadabūjuši gan dzīvokļus, kurus izīrē citiem, gan nopirkuši invaliditāti un saņem arī pabalstus ko nodzert. Vēl man riebjas tie plātīzeri, kuri šeit ar savām mašīnām braucot, uzspļauj jebkuriem CSN un taisa nepārtrauktas nekārtības uz ielām. Lūk tos gan visus būtu no šejienes jāaizvāc atpakaļ uz viņu “otčētestvo”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.09.2010. 15.36

    Vai tad 2 kopienas nepastāv jau kopš Latvijas “brīvprātīgās iestāšanās PSRS”? Cita lieta, ka otrajai kopienai pastāv tikai dzeguzes tiesības.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > putekliic 01.09.2010. 16.08

    2 kopienas nepastāv, jo to otru jau nevar uzskatīt par “kopienu”. Grūti atrast tautasvārdu, lai nekļūtu rupjš, bet latīniski tas varētu saukties “homo sovieticus” , jo jābūt naivam lai ticētu, ka tās “kopienas” pamatā ir da jeb kas “krievisks” , izņemot sliktu krievu valodu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.09.2010. 16.44

    Nu tad homo sovetikus kopiena, kura ar vēderu dzīvo Rīgā, ar sirdi Maskavā. Šakāļi?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > putekliic 01.09.2010. 20.45

    to Ino – Labs par sirdi un vēderu :) … Par smadzenēm nav vērts runāt … :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

photocom 01.09.2010. 11.34

Stendžas/ēķa ķēkis lnt Valmierā
un tv 5 vakar
šķidri izgāzās
gribēja kā
aptaisīt tblnnk
savāca = krieveļiem un + nacoināļiem
lāčuks tāds štrams
un tik piemin iciku un našīng spēšalu
kā spečukus
sašpricētais
dināmo guņa ar pēdējiem spēkiem kājās stāvēja
dūklavs to nogāza pavisam

+12
-3
Atbildēt

0

Kristaps Kaulins 01.09.2010. 11.33

No vienas puses – ja iepriekš tika paziņots, ka intervija no Gerharda k-ga puses būs latviešu valodā, TV5 nevajadzētu būt problēmai nodrošināt tulkojumu. Katrs pats var izvēlēties kurā valodā runā (latviski, krieviski, angliski utt.) un intervētājam būtu jānodrošina tulkojums.
No otras puses – ja cilvēkam nav problēmas runāt krievu valodā un viņš vienmēr to ir darījis, kas tas par principu tieši pirms vēlēšanām principiāli sākt runāt tikai latviski.

+2
-10
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > Kristaps Kaulins 01.09.2010. 12.52

    Labāk pastāsti lūdzu, kur bija Mamikina problēma šojautājumu saasināt, ja viņš skaidri zināja spēles noteikumus jau PIRMS raidījuma ???

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    designhouse.lv > Kristaps Kaulins 01.09.2010. 14.50

    Piedod, bet es uzskatu, ka Tu esi pilnīgs duraks! Un cik ilgi vēl tiem krieviem līdīsi pakaļā?
    Vai tiešām ir tā, ka nevienu no Taviem radiniekiem krievi ir aizskāruši?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Kristaps Kaulins 01.09.2010. 16.11

    ARTs- tā kā Mamikinam bija zināmi “spēles noteikumi” jau iepriekš, attiecīgi paredzot ministra reakciju tika izstrādāts scenārijs- arhīva materiāli utt. Domāju, arī otrā variantā (ja ministrs būtu pakļāvies) Mamikins savas auditorijas acīs būtu varonis. SC utml uz TB/LNNK/VL balsīm necer. Spēle vienos vārtos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 01.09.2010. 11.28

Manuprāt Gerhardam vajadzētu ieturēt tikpat stingru nostāju pret Flika mahinācijām un patriekt viņu no tā amata. Tad viņš tiešam būtu nodemonstrējis stingru mugurkaulu. Bet to TV5 ir jāieliek rāmjos. Šitā uzvesties nedrīkstēja pat slavenais Mamikins.

+10
0
Atbildēt

13

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 11.48

    Un ko dotu patriekšana, ja zīmoli nebūtu atgriezti? Tagad Fliks ar tiem, kā ar ēsmu spēlējās. Un neatdos ar’ pa labam. Jo ātrāk Gerhards sapratīs, ka tos tikai tiesas ceļā var atgūt, jo rezultāts ir iespējamāks. Bet šis nogrūda atbildību no saviem pleciem, velk laiku – lai jaunā padome lietas nokārto. Bet jauno padomi ar visādiem novilcināšanas gājieniem Fliks vēl ilgi neapstiprinās. Vai Gerhards to nevarēja paredzēt? Dumjš vai neuzdrošinās?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mxblack 01.09.2010. 11.53

    Paseko Gerharda darbībai vēl no EM laika – viņš ir reāli manipulējams tipāžs. Ja jau tikai Flika lietas būtu …. Skat Sarma ar kā pendele tika atrauts no EM, jo tur kārtoja Gerharda uzdevumā štelles. Jautājums paliek – kurš rausta Gerhardu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 11.56

    Tas ir arī mans novērojums, bet pierādīt nevaru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mxblack 01.09.2010. 12.00

    Atceries slaveno gaisa glabāšanu Līgatnes DUS – tas bija tīri nomanipulēts EM un Sarma tur bija galvenais piesedzējs . Runā ,ka toreiz to shēmu lūdzis izbīdīt Jakrins. Cik dzirdēts , tad tomēr kaut kādu naudu tur toreiz nospēra. Jautājums kapēc nekas nenotiek šīs lietas izmeklēšanā ( praktiski nenotiek ).

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 12.02

    Slikti atceros. Cik sen?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mxblack 01.09.2010. 12.04

    2009. gada martā izskanēja presē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 12.07

    Iešu parakņāšos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 12.39

    Zini, neatradu. Bet tagad, kā pa miglu sāku atcerēties, ka kādai sievietei valsts ir samaksājusi par degvielas rezervju uzglabāšanu un viņai pat nebija iespējas savā mazā degvielas tanciņā to izdarīt. Un, kad “Nekā personīga” vai “De Fakto” viņai jautāja: “kur ņemsiet to degvielu, ja valstij ievajadzēsies?”, atbildēja, ko līdzīgu: “Nopirkšu no citiem” !!!
    Tas bija Gerhards, kas to līgumu slēdza?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mxblack 01.09.2010. 13.22

    Slēdza EM, sagatavoja Sarmas virsvadībā. Gadījums ir tas pats.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 13.28

    Skaisti! Un, ko? Viss klusi, nekas nenotiek? Prokuratūra laikam šausmīgi noslogota. Un tiesām ļaunprātīgie nemaksātāji no dzīvokļiem vēl pirms ziemas ārā jāliek. Lai mežā laicīgi iekārtojās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mxblack 01.09.2010. 13.34

    Velns viņu zina kas tur notiek. Manuprāt kāds imitē darbu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mxblack 01.09.2010. 14.57

    betijacelmale: Un ko dotu patriekšana, ja zīmoli nebūtu atgriezti?
    ===========================================
    Atdoti, nevis atgriezti. Griežas ausīs (acīs).:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.09.2010. 20.45

    Piedod, taisnība tev.
    Bet kāpēc acīs? Nu, aizej, nokārtojies:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

zita 01.09.2010. 11.26

Vispār jau tas ir pirmsvēlēšanu izgājiens, bet pēc idejas TV5, protams, bija pienākums vai nu tulkot interviju vai to klausīties latviski. Noskatoties raidījumu, biju šokēts – Latvijā valsts valoda ir latviešu, tāpēc pieprasīt kādam runāt krieviski ir klaja nekaunība.

Es nesaprotu, kā tas nākas, ka krievi jebkur var drīkst runāt krieviski, bet, ja latvieši runā latviski, tā uzreiz ir “ņeuvažņije” un “nacionālisms”.

Piemēram, Poliščuka, kura ir izdomājusi kļūt deputāti, drīkst jebkur sniegt intervijas krieviski, jo ir krieviete, un nekada “ņeuvažeņije” viņai netiek pārmesta. Ja latviešu runā latviski, tas ir gandrīz vai noziegums.

+14
0
Atbildēt

0

astra_ozo 01.09.2010. 11.24

pirms kāda laika paskatījos LTV7 ziņas krievu valodā. Intervējot latviešus, kas atbild latviski, skaņa vispār tiek nogriezta un virsū tiek runāts tulkojums krieviski.

+4
0
Atbildēt

0

Lng 01.09.2010. 11.16

Izskatās Mamikins bija apzinīgi gatavojies provokācijai.Jo bija sagādājis vecus ierakstus kuros Gerhards runā krievu valodā un speciāli provocēja netulkojot viņa teikto.Negribu piekrist Kleckinam ka raidījumu vajadzēja tulkot.Raidījums notika Latvijas TV kanālā Latvijas pilsoņiem,valsts valoda ir latviešu valoda kas jāzina visiem pilsoņiem.Visi kārto valodas eksāmenu lai iegūtu pilsonību,divdesmit gadi ir pietiekami ilgs laiks lai to sāktu lietot ikdienā.Mamikina aptaujā uzdotais provokatīvais jautājums:”vai tas ir alu nacionālisms”un nevēlēšanās runāt latviski drīzāk liecina par krievu nacionalismu,kas stāda krievu valodu augstāk par citu tautu valodām kas dzīvo Latvijā.Krievu valoda ir tikai viena no mazākumtautu valodām Latvijā.Laiks pie tā pierast.

+56
0
Atbildēt

0

mary75 01.09.2010. 11.10

Agrāk Mamikinu uzskatīju par normālu žurnalistu, pēdējā laikā viņš pārvērties par provokastoru, arī šis te konflikts ar Gerhardu bija vistīrākā provokācija, jo smieklīgi pat iedomāties, ka Latvijā kāds kaut jebkur nedrīkstētu runāt latviski, pie kam iepriekš par to pabrīdinot (!), tas, ka iepriekš jābrīdina, ka kāds Latvijā grib runāt latviski, jau pats par sevi ir kaut kas neiedomājams.
Bet, vai nu Mamikins nesaprot, vai nu ir TB/VL “slepenais ierocis”, es tagad šīs partija vārdā viņam izmaksāti kādu simbolisku prēmiju par partijas popularizēšanu.
Vispār, ne Lietuvā, ne Igaunijā neticētu, ja ko tādu pastāstītu.
Un tālākā Mamikina uzvedība – Gerharda ignor;ēšana, arī prasa specialu izvērtējumu.
Ja Kleckins pateicis A, viņam jāsaka arī B.

+42
0
Atbildēt

6

    dro > mary75 01.09.2010. 11.17

    Prieks, ka varu atkal Tev piekrist:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 01.09.2010. 14.51

    Jā, varu piekrist.

    Divas piebildes:
    1. Gerhards tomēr sevi pazemoja – ar to, ka pirms tam mierīgi bija varējis ļurināt krieviski, bet nu tik uzkrītoši nomainījis kažoku. Nožēlojami. (Tik un tā tomēr balsošu par VL/TB/LNNK…)
    2. Katrā šādā reizē atcerēsimies, ka TV5 īpašnieks ir “nacionālās pašapziņas modinātājs” un “patriotisko filmu producents” Ēķis no PLL. Tas pats Ēķis, kurš Zatleram rakstīja atklāto vēstuli, lai neizsludina Elektronisko mediju likuma latviešu valodai labvēlīgās normas, jo tās radīšot papildu izmaksas. Miljonārs-patriots Ēķis. Vēl derdzīgāk par Gerharda pseidonacionālismu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ingus > mary75 01.09.2010. 17.13

    vai par šādu provokāciju nevar ierosināt krimināllietu par nacionālā naida kurināšanu?
    derētu kautvai profilakses pēc

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    keikoo > mary75 01.09.2010. 21.36

    Ko jūst te cepaties? ;D
    Klasisks varas un mediju simbiozes piemērs!
    Tikai nevaru īsti izlemt, kuram šis PR šovs izdevīgāks.
    Politiķim, kurš (tīrās sagadīšanās pēc) tieši pirms vēlēšanām atcerējās, ka viņam ir tiesības dzimtenē runāt dzimtajā valodā?
    Vai tomēr Mamikinam, kurš ar šo kārtējo “skandālu” atkal gūst publicitāti un reitinga punktus TV5 vērojošo mūžīgo LPSR iedzīvotāju vidū?
    P.S.
    Skumjākais ir tas, ka šis stulbais triks nostrādās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 02.09.2010. 08.49

    Man jāatzīstas, ka savu vakardienas komentāru rakstīju, pārraidi vēl neredzējis. Un izskatās, ka tagad man būtu jālūdz piedošana Gerhardam.
    Jo… biju pārāk skarbs, apvainojot viņu “kažoka maiņā” pirms vēlēšanām. Jo acīmredzot ir tā, kā saka Satiksmes ministra padomniece Inga Spriņķe: “”TV5″ jau sen ir informēts, ka Gerhards intervijas televīzijā ir gatavs sniegt tikai latviski. Jau 2008.gadā, kad Gerhards vēl vadīja Ekonomikas ministriju, notikusi sarakste ar telekanālu, kur ministrs norādījis, ka runāšot latviski. Līdz ar to arī interese par ministru pazuda.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/344502-tv5_un_gerharda_atskirigas_interpretacijas_kurs_provoce

    To netieši apliecina arī fakts, ka Mamikina rādītie piemēri, kur Gerhards runā krieviski, VISI BIJA DATĒTI AR 2008. GADU!
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/344377-gerhards_tiesraide_pamet_tv5_studiju/video

    Jā, šis atklājums vēl vairāk nostiprina manu pārliecību balsot par VL/TB/LNNK.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > mary75 11.09.2010. 12.39

    Smuks sunis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 01.09.2010. 11.03

Vai pēc ģērbšanās noteikumiem žurnālistiem, kāds no @VDombrovskis vai @Brivibas36 darbiniekiem beidzot uzrakstīs arī vadlīniju par valodu lietošanu MK? Tas ir tik vienkārši – ministru prezidents un ministri jautājumus pieņem un atbildes sniedz valsts valodā; izņēmumi iespējami tikai iepriekš vienojoties.

Vai tiešām arī tagad ta bilde vēl nebus skaidra: vienreiz atbildēsi žurnālistiem krieviski, un tas tiks sagaidīts un pieprasīts VIENMĒR, un šis pretimnākšanas fakts pat tiks BEZKAUNĪGI IZMANTOTS PRET amatpersonu, ja vēlāk mēģinās “spirināties” un runāt latviski?

+16
0
Atbildēt

2

    dro > mēbeļu izgatavošana 01.09.2010. 11.24

    It kā jau loģiski, bet vai esam tik tālu jau nonākuši, ka ministriem jāraksta elementāras uzvedības noteikumi:
    – baznīcā nedrīkst spļaut uz grīdas. Ja to dara, pēc tam jāizbērzē ar zābaku.
    -rautos apgrauztos kaulus nedrīkst likt blakussēdētāju šķīvjos…/no Pētera pirmā laika labas uzvedības noteikumiem/?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ja tās lietas vairs nav pašsaprotamas (un dažas no tām acīmredzami nav un nav bijušas gadu desmitiem) tad nav ko kautrēties – labāk kādu laiku rakstīt.

    Citādi iznāk tā – Dombrovskis (un protams, ne tikai viņš) MK atbild žurnālistiem krieviski. Pārnesot to uz baznīcā spļaušanu – ak tad gribiet paspļaut baznīcā? Labi, paspļausim kopā – lai tikai arī beznīcā spļāvējiem valstī notiekošais būtu “no pirmavota”, ar ko viņi var identificēties, nu un – “saprotamā veidā”, protams.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 01.09.2010. 11.03

Esmu ne reizi vien pieredzējis, ka Tu cilvēkam stāsti latviski, viņš atbild krieviski un mēs Lieliski saprotamies! Nupat internetā paskatījos TV3 šova fragmentus un Jolanda un Veronika lieliski demonstrēja – ka var runāt tā, kā saprot.
Manuprāt svarīgākais tomēr ir Sapratne… Ļoti daudzi nelatvieši lieliski saprot latviski un lieliski komunicē, kā es minēju… Varbūt tas ir spēcīgs solis uz sapratni?

+2
-8
Atbildēt

0

disassociative 01.09.2010. 10.59

Ja Igaunjā sāksi runāt krieviski, ar tevi vienkārši neviens nerunās. Ja Latvijā sāksi runāt krieviski, sarunas partneris arī pāries uz krievu valodu. Ja TV raidījumā Igaunijā jautājumu uzdos krieviski, tiks nodrošināts tulks. Ja TV raidījumā Latvijā jautājums tiks uzdots krieviski, labākajā gadījumā būs subtitri. Nu un vēl, protams, nedrīkst aizmirst, kam pieder TV5.

+21
0
Atbildēt

0

aivars_smits 01.09.2010. 10.58

Atļaušos tomēr iepriekšējiem komentētājiem nepiekrist. Gerhards skaidri zināja, kāda valoda dominē TV5, turklāt šī viņa “tielēšanās” un iepriekšējās intervijas tagad demonstrē viņa nekonsekvenci, kas ir izskaidrojama tikai un vienīgi ar vēlēšanu tuvošanos.
Es gan nesaprotu, kādu labumu tas dos viņa partijai. Ir skaidrs, ka TV5 skatās daudz vairāk cittautiešu nekā latviešu, un cittautiešiem TB/LNNK jebkurā gadījumā nav tā iecienītākā partija.
Ko gan citu varēja sagaidīt no krievu kanāla raidījuma vadītāja, ja Gerhards jau pirms intervijas viņiem diktē noteikumus, kas saistās ar valodas lietošanu – nepavisam to nejūtīgāko tēmu?
Varat saukt mani par tautas nodevēju, Kangaru vai tml., taču divu krievu kompānijā es runāšu krieviski. Ar Gerhardu un TV5 ir tieši tas pats. Protams, no Latvijā dzīvojoša cittautieša es sagaidītu, ka viņš runā latviski, ja viņš būtu kompānijā ar mani un vēl kādu latvieti.

+2
-29
Atbildēt

14

    dro > aivars_smits 01.09.2010. 11.03

    Ar Tavu muti, kollēga, runā sutka. Pat Kļeckins taisās izsaukt TV5 uz paklāju. “Izspied no sevis vergu, pilienu pa pilienam”, vismaz centies:)

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > aivars_smits 01.09.2010. 11.07

    Gerhards labi zināja, kur viņš iet, ko dara un ar ko tas beigsies. Viņš arī paredzēja, ka šis gadījums tiks plaši atspoguļots visos populārākajos Latvijas medijos. Un Gerhards ar TB/LNNK būs nodemonstrējis mugurkaulu un saņems atzinību. Arī TV5 šis nāk par labu, nodrošina raidījumam papildus publicitāti. Turklāt TV5 un LNT, kā saprotu, ir viens un tas pats saimnieks, tātad ar vienu un to pašu mēŗki – nodrošināt PLL un SC pēc iespējas vairāk balsu vēlēšanās. Krievvalodīgie skatītāji vai nu nosprieda, ka latvieši ir nacionālistiski idiņi, vai arī saprata notiekošā farsu. Ieguvēji ir dažādi politiskie spēki un mediji, zaudētāja – Latvijas politiskā kultūra.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > aivars_smits 01.09.2010. 11.12

    Kā Jūs vērtējat to, ka Latvijas izlases treneris Starkovs latviski prot, bet vairumā gadījumu runā krieviski, vai Latvijas izlases treneris Znaroks ( nu nav viņš “ārzemju hokeja speciālists”) vispār latviešu valodā nerunā un vienā no preses konferencēm pat agresīvi pieprasīja, lai žurnālisti runātu valodā, kuru VIŅŠ saprot???

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > aivars_smits 01.09.2010. 11.15

    …zaudētāja – Latvijas politiskā kultūra.
    _______________________
    Nesapratu. Kas bija jādara, lai “koptu politisko kultūru”?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > aivars_smits 01.09.2010. 11.19

    Znaroks ir nekauņa, un es, godīgi sakot, nekad neesmu sapratis, kāpēc Latvijas hokeja izlasei nav iespējams atrast latviski runājošu un kompetentu treneri. Starkovs ir vai nu nekauņa, vai viņam vienkārši ir kompleksi, kas traucē izteikties latviski. Taču tas nemaina faktu, ka Gerhards ir nožēlojams populists.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aivars_smits 01.09.2010. 11.22

    Starkovs ar milzīgām grūtībām runā latviski, bet cenšas vismaz dažus teikumus katras intervijas sākumā pateikt. Tas ir cits gadījums, kā ar Znaroku.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > aivars_smits 01.09.2010. 11.27

    lno – vai nu 1) Gerhards, līdzīgi kā Zatlers, konsekventi runā latviski 2) Gerhards konsekventi runā ar žurnālistiem gan latviski, gan krieviski, pēc vajadzības. Es atbalstu tos, kas nopietni cīnās par latviešu valodas statusu, vilkšu plusiņu Inai Druvietei Vienotības sarakstā. Bet man nav pieņemams tas, ka viens latslāvs, kuram ir vienmēr bijis nospļauties par latviešu valodu, pēkšņi sāk mērkaķoties un pārvērš sarunu par satiksmes jomas jautājumiem par farsu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > aivars_smits 01.09.2010. 12.28

    Hokeja fani:), Znaroks ir Vācijas pilsonis!!!!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > aivars_smits 01.09.2010. 12.46

    To m.b , Alehandro : Es esmu autā , jaunieši, ka jūs abi esat aizmirsuši par visa šī “skandāla” patieso vaininieku – Mamikinu !!! Vai tiešām Kremlis jūs jau ir tiktāl sazombējis, ka jūs fabulu par latviešu valodas nezināšanu krievu vidū jau uzskatāt par patiesību ?? Vai varbūt jūs jau arī ticat leģendai par “nabaga krievu vecenīti”, kuru ļaunie latvieši dzen prom no visām pašvaldībām ? Kāds naivums !!!

    Tas, kas notika nebija NEKĀDS Gerharda priekšvēlēšanu gājiens. Tas bija 200% Kremļa dibenlaižu (SC un PCTVL) inspirēts pasākums, lai parādītu savam elektorātam kādu REĀLO “divvalodību” viņi mums gatavo.
    Vinnētājs šeit nebūs Gerhards, jo latviešu skauģi jau atkal viņu nories melnu, vinnētāji būs “internacionālisti” , kuri dabūs sev klāt vēl pāris simtus no “neizlēmušo” krievvalodīgās daļas

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > aivars_smits 01.09.2010. 12.56

    Gerhards pēc skandāliem ar Airbaltic biški uzspodrināja savu tēlu nacionālpatriotu acīs.
    Pie tam ir jābūt pilnīgam idiotam, lai nesaprastu ka tā ir sagatavota provokācija vai kā mīl teikt veci ļaudis teijāters. Uz sitienu nodemonstrēt video:) Un Gerhards savu lomu iecerētajā izrādē nospēlēja labi.
    Mani nedaudz pārsteidz tas ka Mamikins, beigās pasaka, ka viņu priecē ka ministrs tomēr parkojās ievērojot noteikumus un brauc ar vw nevis 500 mersi vai brabusu kaut kādu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aivars_smits 01.09.2010. 14.23

    >gudrītis “Hokeja fani:), Znaroks ir Vācijas pilsonis!!!!”

    Tāpēc jau Vācija taisās tuvākajā laikā pārskatīt pilsonības iegūšanas testu sarežģītību:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > aivars_smits 01.09.2010. 15.36

    Nemaldini tautu, visa retorika ir ap turku kopienu unlai iegūtu pilsonību vācijā prasības ir
    – nodzīvoti 8 gadi
    – vācu valoda
    – un tad tas tests par kultūru un vēsturi, kurā ir jāatbild uz pusi no 34 jautājumiem.
    latvijas pilsonība var iegūt
    ņodzīvojot tikai 5 gadi, bet diemžēl ir jāzin himna, un ar laikam kaut kāds vēstures tests
    Kas attiecas uz Знарок, tad viņs pie tās pilsonības tika tāpat kā pie LV par nopelniem sportā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aivars_smits 01.09.2010. 16.06

    Ko es maldināju? Vakar bija info, ka Vācijā ir ļoti strauji pieaudzis naturalizējušos personu skaits. Šobrīd taisās pārskatīt testa sarežģītību. No 300 iespējamiem testa jautājumiem ir jāatbild uz kādiem 30 – precīzi skaitu neatceros. Ceļu satiksmes noteikumu eksāmenu ir daudz grūtāk nolikt.
    Znaroks lielu daļu dzīves ir nodzīvojis Latvijā. Nemācīties un nelietot latviešu valodu bija viņa principiāla nostāja. Kad tas viņam kļuva izdevīgi, atteicās no Latvijas pilsonības un pieņēma Vācijas. Vai viņš tur runā vai nerunā vāciski mani ne īpaši interesē. VIņš ir un paliek krievu šovinists, neraugoties uz to, ka ir labs hokeja treneris.
    Tagad tev mana nostāja ir skaidra?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > aivars_smits 01.09.2010. 16.07

    Atkal piekritu:).Bet kulturai,etikai ,tomer,ja gribi but labs zurnalists,IR JASTAV PARI VISAM SIM “PR” LIETAM.Politikim tas ari nenaktu pa skadi.Bet kas ir politika?:).

    0
    0
    Atbildēt

    0

guna 01.09.2010. 10.56

Ļoti pareiza rīcība. TV5 ministru uzaicinaja kā valdības parstāvji – ministru, bet ne kā privātu personu. Visiem valdības locekļiem jarunā tikai valsts valodā. Nav svarīgi kādā valodā runā, vai runātu K.Gerhards ģimenē, krievu paziņu lokā, uz ielas, bet kā ministrs viņš rīkojās atbilstoši. Lai tikai pārējie ministri tā rīkotos.

+14
0
Atbildēt

0

marčiks 01.09.2010. 10.54

Kleckinam principā ir taisnība. Tāpat saprotama ir principiāla nostāja Latvijā runāt latviešu valodā. Es arī piekristu TV5 uzstāties tikai latviski, jo krieviski vienkārši tik labi nerunāju, lai spētu uzstāties TV. Taču konkrētais gadījums nav nekas vairāk kā primitīvs un iepriekš izplānots priekšvēlēšanu triks. Gerhards, gadiem ilgi runājis krieviski, cik vajag, tagad, pēc skandāla ap airBaltic preču zīmēm un mēnesi pirms vēlēšanām, piepeši šausmīgi satraucies par latviešu valodas apdraudējumu. Skatoties uz Kaspariņa rīcības atzinīgo novērtējumu dažādos interneta portālos, paliek skumji, apzinoties, ka latviešus var četrus gadus, atvainojos, drāzt, tad pavicināt viņiem gar degunu sarkanbaltsarkanu lupatu, un latvieši, mēles izkāruši un astes luncinādami, aizskries pakaļ nacionālajam drāzējam. Kamēr Rietumeiropā pirms vēlēšanām diskutē par nodokļu politiku, atomenerģiju un karavīriem Afganistānā, mēs aprobežojamies ar atejas līmeņa stenēšanu par gejiem un nacionālismu. Kauns.

+18
-6
Atbildēt

5

    markonimarkoni > marčiks 01.09.2010. 11.49

    Manuprāt, Gerharda principiālā vēlme TV5 studijā runāt valsts valodā ir vairāk saistīta ar TB/LNNK apvienošanos ar VL. Jūtama VL ietekme (centieni sekot uzstādītajam mērķim: “Latvijas valsts mērķis ir latviešu tautas attīstība un labklājība”), kas šajā gadījumā vērtējama pozitīvi.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    defunky > marčiks 01.09.2010. 14.47

    Bet kā mēs esam nonākuši tik tālu ka runāšana latviski ir priekšvēlēšanu triks?!?
    Varbūt uz vēlēšanām aizliegt runāt valsts valodā, lai izbēgtu šādām situācijām?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > marčiks 01.09.2010. 18.56

    lieliska piebilde.

    * Gerharda spējas SM amatā vērtēju, maigi sakot, piesardzīgi
    * TB spējas politikā vērtēju, maigi sakot, aizdomīgi
    * VL pagaidām vērtēju ar cerību
    * Gerharda rīcību atbalstu bez nosacījuma

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > marčiks 01.09.2010. 21.15

    Balsošu par Vienotību, bet Gerharda rīcību protams atbalstu.
    Vispār, Latvijā būtu jāpieņem Derusifikācijas likums.
    (Tā kā pats esmu krievs, man šajā jautājumā nav jārūpējas par polītkorektumu.)

    Krievu valodas lietošana stipri jāierobežo uz kādiem 50 gadiem. Tas būs ļoti iedarbīgs paņēmiens rusifikācijas seku likvidēšanai.

    Ko vajadzētu paredzēt Derusifikācijas likumā?
    Nemācīt krievu valodu latviešu skolās.
    Slēgt visas krievu skolas. Baltkrievu, poļu, ukraiņu skolas var būt, bet krievu – nevar.
    Polītiķiem un ierēdņiem aizliegt runāt krieviski.
    Aizliegt prasīt krievu valodas zināšanas darba sludinājumos.
    Grāmatām un presei latviešu valodā pilnībā atcelt PVN.
    Aizliegt izmantot krievu valodu plašsaziņas līdzekļos. Tas nav vārda brīvības ierobežojums, jo runāt taču var par visu.

    Pēc 50 gadiem visus ierobežojumus varēs atcelt.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > marčiks 01.09.2010. 21.17

    P.S. Un jāaizmirst par dažādiem “atvieglojumiem veciem cilvēkiem”.

    Cilvēks iet pensijā 62 gados.
    Cik viņam bija pirms 20 gadiem?
    42 gadi.
    Varēja iemācīties latviešu valodu?
    Varēja.
    Nu tad vispār, tie, kas nevarēja vecuma dēļ, jau sen ir pensijā. Bet tie, kas nav pensijā, varēja iemācīties. Līdz ar to var noteikt Darba likumā, ka jebkuŗu darbinieku, kuŗš neprot latviešu valodu, var atlaist. Jo kā tad ar viņu sarunāties?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 01.09.2010. 10.52

Mazliet jau tas vilka tā kā uz PR, bet nu visumā pozitīvs gājiens.

+10
0
Atbildēt

0

Evija Pētersone 01.09.2010. 10.51

Lai arī Gerhardam šis ir klasisks priekšvēlēšanu gājiens, tomēr šādu nostāju atbalstu.
Vienmēr, kad vietējie mediji uz ielas ir velējušies noskaidrot manu viedokli krievu valodā, esmu uzstājis, ka vēlos atbildēt latviešu valodā – mans viedoklis latviešu valodā viņus ne reizi nav interesējis. Vienlaikus LTV intervējot krievvalodīgos uz ielas ļauj viņiem runāt viņu valodā un tulko sacīto.

+30
-3
Atbildēt

8

    astra_ozo > Evija Pētersone 01.09.2010. 11.20

    Visas partijas tagad nodarbojas ar priekšvēlēšanu aģitāciju un propagandu. Vai tas ir kas īpaši nosodāms? Mēs taču arī visi uztraucamies, ka Vienotības priekšvēlēšanu kampaņa ir tik remdena, vai ne?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Evija Pētersone > Evija Pētersone 01.09.2010. 11.28

    Par priekšvēlēšanu kampaņu bija tikai fakta konstatācija un nosodīt tur nav ko. Tādēļ jau vēlētājiem ir dotas smadzenes, lai domātu un analizētu, kas ir patiesa nostāja un kas ir izrādīšanās. Gerharda gadījumā izrādīšanās ir vairāk par patiesu nostāju,jo agrāk viņu nekas netraucēja sniegt atbildes krievu valodā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Evija Pētersone 01.09.2010. 12.22

    Ja žurnālists uz ielas uzdod jautājumu cilvēkam viņš nenoskaidros viņa pilsonību, ja jau nointervēja un cilvēks atbildēja to ko gribējās dzirdēt, var jau arī iztulkot no krievu valodas, ja Tu latviski saki to kas viņu neinteresē vienalga izgriezīs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Evija Pētersone > Evija Pētersone 01.09.2010. 13.35

    Runa ir par to, ka ja krievvalodīgajam medijam atbildi latviešu valodā, tad saruna tiek nekavējoties pārtraukta.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > Evija Pētersone 01.09.2010. 14.24

    /
    Mēs taču arī visi uztraucamies, ka Vienotības priekšvēlēšanu kampaņa ir tik remdena, vai ne?
    /
    Aptaujājiet visus, tad redzēsit, uztraucamies vai ne.
    Es neuztraucos.
    Meditācija. Psīhotehnika.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Evija Pētersone 01.09.2010. 15.28

    Nu nu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    runivs > Evija Pētersone 01.09.2010. 17.03

    Šļiet, ka gan Gerhardam, gan Mamikina TV notikušais cēla reitingus un bija abpusēji izdevīgi.Iespējams, ka labi iestudēts teātris.Visi aizmirst par notikumiem ap Fliku, par sliktiem ceļiem, par baķkām….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    velgarita > Evija Pētersone 02.09.2010. 10.50

    Droši vien, tas ir saistīts ar vēlēšanu tuvumu. Bet tas vien, ka par normu tiek pieņemts, ka latvietis Latvijā ar Latvijā reģistrētu krievu mēdiju nevar runāt savā valodā (VALSTS VALODĀ), ir kaut kas kāds absurds, kas iespējams tikai šeit. Ja vēl runa būtu par citas valsts mēdiju, bet arī tie mēģina pēc iespējas algot žurnālistus, kas prot valodas jeb intervija tiek iztulkota.
    Tāds jau tas Ēķis un viņa kompaška PLL jau ir …
    Bet Mamikinam jau šis nav pirmais izlēciens: atcerēsimies aptaujas jautājumus pagājušā gada 18.novembra raidījumā (“Latvijas neatkarība bija liktenīga kļūda?”, “Latvijas neatkarība bija vēsturiska nejaušība” , u.c.), kas provocēja TV skatītājus.
    Rezultāts bija redzams – vairāk kā 80% respondentu atzina, ka “Latvijas neatkarība bija liktenīga kļūda”.
    Jādomā, ka no tiem daudzi ies arī vēlēt. Un var nojaust par ko.
    Bet tāds vīrs TV5 ir noderīgs. Varbūt vēl uzaicināt Ņevzorovu – OMONiešu slavinātāju?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 01.09.2010. 10.48

Ja krievs, atbildot uz jautājumiem LTV, runā krieviski, viņš “vienkārši runā krieviski”, ja latvietis atļaujas runāt latviski, viņš “demonstrē alu laikmeta nacionālismu”…

+78
0
Atbildēt

3

    Ziemelnieks > astra_ozo 01.09.2010. 11.37

    Piebilde vietā!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > astra_ozo 01.09.2010. 13.49

    Piekritu.Bet par Mamikinu.Tiesam skita,ka nav tas sliktakais zurnalists,bet tagadeja uzvediba mainas ,manuprat,lidz ar SC lielo reitngu pirmsvelesanu aptaujas.Laikam jau sirdi SC vienmer bijis tuvaks Mamikinam,tomer vizualo neitralitati vinjs kaut ka lidz sim bija ieturejis.Tagad viss nostajas savas vietas,lai vinjs aicina ko grib uz savu raidijumu,bet iespaids ir sabojats.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Arcijs > astra_ozo 01.09.2010. 20.18

    Tas pats ir ar tautībām – čigānu nedrīkst saukt par čigānu, nēģeri par nēģeri, krievu par krievu, vēl vienu nāciju par vēl vienu nāciju, vienīgi latvieti drīkst saukt par latvieti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 01.09.2010. 10.46

Lielisks VL/TB/LNNK gājiens, kas noteikti piesaistīs vēlētāju balsis. Līderu debatēs vakar neapšaubāms Līderis bija Dzintars. Malacis! Varbūt tiešām jaunie kumeļi savaldīs vecos ēzeļus?
Es tomēr palieku Vienotības atbalstītājs.

+36
-3
Atbildēt

10

    garausiitis > dro 01.09.2010. 10.54

    Dzintars vakar patīkami pārsteidza, tikai jautājums vai aiz runāšanas ir arī kāda reāla darbība padomā.
    Vakar labi varēja redzet ,ka pa lietu konkrēti spēja runāt divi personāži. Vislielākā blamāža bija Ulmanis, tad sekoja Haizivs…

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > dro 01.09.2010. 11.06

    Nekā, vakar, kaut arī esmu VL atbalstītājs, man patika sekojoši diskusijas dalībnieki: 1. vieta – Dombrovskis, 2. vieta – Dzintars, 3. vieta – Ādamsons. Tieši šī trijotne atbildēja vissakarīgāk un pārdomātāk. :) Visvairāk man patika Dzintara atbilde Dombrovskim, nekādu “mēs esam vareni”, bet ļoti diplomātiska un taktiska atbilde. :)

    Kā humora raidījuma elementu uztvēru Ulmaņa trīcošos galvu, tas mani vienkārši gāza apkārt! :)

    Par Gerhardu, loti skaists gājiens, visu cieņu!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.09.2010. 11.11

    Nestrīdēsimies par gaumi, bet simpatižēšana Ādamsonam MANUPRĀT neliecina par labu gaumi:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > dro 01.09.2010. 11.14

    Es nesimpatizēju, es kritiski vērtēju, bet man “simpatizē” VL, jo arī manī ir pamodies zvērināts nacionālo interešu aizstāvis, kaut nekad neesmu bijis nepatriotisks. :) Man vienkārši žēl, ka mana bērna krustēvs, krievs no krievijas, spēj iemacīties latviešu valodu, lai varētu sarunāties ar manu bērnu, bet vietējais krievvalodīgas nespēj saprast, kā bērns neruna’krieviski. :)_

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 01.09.2010. 11.15

    Manuprāt haotiskā PLL cenšanās ielīst visās spraugās, savākt skaļus uzvārdus – konkrētā gadījumā Ulmani ar visu savu trīcošo galvu raksturo to cik viņi nepārliecināti jūtas. Ulmanis vakar bija Nr.1 , kas izgāzās kā veca sēta.

    +29
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dro 01.09.2010. 11.55

    Līderu debatēs šis komentārs par jauniem kumeļiem, ēzeļiem un zirgiem bija sasodīti labs :)))) Man patika!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > dro 01.09.2010. 16.42

    “Visvairāk man patika Dzintara atbilde Dombrovskim[..]”

    Šovu diemžēl neredzēju. Kāds bija tas jautājums un kāda atbilde? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 01.09.2010. 18.27

    Tā jau gan. Pē lēlē kā tipiska zirgēzeļu partija?
    Skat. E. Hemingvejs. Un saule lec.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Lāce > dro 01.09.2010. 19.38

    Atspārdīsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Lāce > dro 01.09.2010. 19.40

    Drīzāk kā humora šova elements bija Ulmaņa glupā runāšana. Galvas trīcēšana neattiecas uz lietu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 01.09.2010. 10.44

Un ko man darīt nacionālās lidsabiedrības “AirBaltic” lidmašīnās, ja ar mani atsakās runāt latviski? Arī kāpt ārā? Gerhards ir atbildīgs arī par to.
Kopumā Gerharda soli vērtēju pozitīvi. Gan mazliet izskatās pēc novēlotas izrādīšanas pirms vēlēšanām.

+21
-5
Atbildēt

1

AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.09.2010. 11.23

Es arī tā darīšu

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam