"Maniaks" Grūtupam sagādā kriminālprocesu

33

Komentāri (33)

mincitis888 31.08.2010. 12.33

Lasot grāmatu, nepameta sajūta, ka pats autors tīksminās par noziegumiem, smalki un detalizēti apraksta katru sīkumu tā, it kā pats tos būtu izdarījis:( Pie kam, viss tiek aprakstīts 3x:( Rogoļevs, grūtupa izpildījumā, tiek pataisīts par tādu kā cīnītāju pret izlaidīgām sievietēm!

Domāju, ka grūtups ir morāli izpuvis, tur no cilvēka tāds nieks vien atlicis, tik vien cik viena cigarete.

+8
0
Atbildēt

0

Skaidrīte Daukšte 31.08.2010. 11.07

Šādu prasību cerēju sagidīt kopš iznāca grāmata.

+4
0
Atbildēt

0

supervalters 31.08.2010. 11.02

Datu valsts inspekcija nevar uzsākt kriminālprocesu.
Kas īsti ir noticis?

+1
0
Atbildēt

0

agra_liege 31.08.2010. 10.42

Grūtupam grūti iet ar izpratni par elementāru personu datu aizsardzību. Tīri vai jābrīnās, kā tas tā iespējams – advokātam.
Kaut kā neticās, kā var tik tuvredzīgi rīkoties. LL dara pavisam citu darbu, un to nevar te tuvu salīdzināt ar šeit minēto darbu. Bet konkrēti šajā gadījumā, bijušos upurus ir jāaizsargā no iespējamiem turpmākiem pārdzīvojumiem – ņemot vērā arī to, ka kāds maniaka paziņa, varētu gribēt kādam pateikties. Galīgā neizpratnē par tik klaju naivitāti.

+3
-1
Atbildēt

2

    dro > agra_liege 31.08.2010. 10.57

    LL dara pavisam citu darbu, un to nevar te tuvu salīdzināt ar šeit minēto darbu.
    ____________________
    Kad, kur un kas to ir apgalvojis?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > agra_liege 31.08.2010. 11.23

    Emm, to saku es. :) Pievēršu uzmanību faktam, ka LL strādā ar pašreizējo situāciju – noņem vāku esošajam zupas katlam, lai visi, kas ir ieinteresēti, var pārliecināties, ka katls ir piepildīts ar samazgām – nevis ar zupu, ko dažs labs joprojām stūrgalvīgi cenšas apgalvot.
    Nu un Grūtupa šeit apspriestais darbs tomēr koncentrējas uz pagātnes notikumiem, kas, neapšaubāmi var būt vērtīgs tā laika liecinieks, bet tas aprobežojas arī ar dažu skarto personu interesi vai likteni – un neskar lielāko sabiedrības daļu, un tādējādi paliek bez jebkādām sekām esošai politiskajai varas sistēmai.
    (P.S. protams, ka viss atkarīgs no ikviena individuāli, vai mēs maz saprotam, ko tādi LL un ‘Neo’ cilvēki riskē, lai mums – ārpus lielās ietekmes esošajiem, pavisam vienkārši mirstīgajiem cilvēciņiem – būtu kaut niecīga sastāvdaļa, mazs izgriezums pierādījuma rokā, kas apliecina, ka valsts izzagšana, iedzīvotāju krāpšana tiešām notiek. Viss ir pa īstam – real life – tā sakot.)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ārijs 31.08.2010. 10.30

Bet varbūt cerēja, ka prasība būs pirms grāmatas iznākšanas -tas nodrosinātu papildus publicitāti! Es neredzu nekādu citu racionālu izskaidrojumu šādai Grūtupa rīcībai. Protams, ja vien nedomā, ka pie vainas viņa “iedzimtais ļaunums” vai arī, ka pieredzējušais jurists pieļāvis tik rupju kļūdu.

+5
0
Atbildēt

0

dro 31.08.2010. 10.09

Kad beigsim domāt balts-melns kategorijās? Grūtups un morāle 2 nesavienojamas lietas, no otras puses kāda vaina Ešafotam? Man nesimpatisks ir arī LL, bet cepuri nost viņam par Ķēķi un Rokasgrāmatu. Kurš vēl tik atklāti savā laikā uzdrošinājies rakstīt par noslepkavoto muitnieku? Kādu augstu morālu apsvērumu iedvesmoti Dienas žurnālisti kādreiz slavēja LC un TP, nolīdzinot ar zemi TB/LNNK, lai gan tās bija ogas no viena krūma? Domājam paši ar savu galvu, lai neiznāk tā, ka ~”ejot kopā ar “savējo” nonākam tieši Stabu ielā” / Kad lietus un vējš sitās logā/:)

+5
-3
Atbildēt

1

    Toms Mincāns > dro 31.08.2010. 19.13

    Kāda vaina “Ešfotam”?
    Kādā vīkendā pie radiem aiz gaŗa laika un citas lektīras trūkuma izlasīju gan minēto, gan “observatoru”.
    Grūtupa literārie mēģinājumi ir nožēlojams mēsls. Padomju laika astotklasnieki ar apmierinošām atzīmēm latv.val. rakstīja labāk.
    Nerunāju par faktoloģisko materiālu.
    Grūtupa, acīmredzot, pārmēru iedomība un paškritikas trūkums liedzis rakstu darbus uzticēt kādam, kurš apguvis vairāk par vienkāršu nepaplašinātu teikumu veidošanu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 31.08.2010. 10.01

It`s all about the money…

+1
-5
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 31.08.2010. 09.53

Grūtupa intervija NRA liek uzdot divus jautājumus: Kas ir tas ārpolitikas eksperts (Birkavs?) un kādas īsti ir pretenzijas pret viņu divām vēstniecībām. Būtu interesanti uzzināt.
Kas attiecas uz Grūtupa grāmatām – domāju, ka viņš pēta to, kas viņam ir interesanti un kas “īsti nav pieņemts”. Viena maniaka epizode bija plaši aprakstīta 80. gadu “Liesmā”. Pēc tam Atmodas laikos teica, ka puisis knapi paglābts no nāvessoda. “Observators” savukārt daudz ir saistīts ar man tuvu mākslinieku aprindām.
Man būtu interesanti redzēt Grūtupa darbu par nupat SestDienā Pētera Krilova intervijā minētām problēmām: kas īsti bija tas čekas ļaunums – padomju pilsoņi vai mēs….
Kas attiecas uz tiesu… Neredzu loģiku situācijā, kad sieviete tiesā vēl un vēlreiz atcerēsies tos laikus… Viņai bija visas iespējas dzīvot mierā. Izvēlējās ko citu. Nu – katram savs!

+3
-16
Atbildēt

7

    Silvija Adijāne > Uldis Šneiders 31.08.2010. 09.55

    Viņai, Mantrausi, pārstāja būt iespēja dzīvot mierā tad, kad šajā “bestsellerā” tika publicēts viņas vārds un stāsts par viņu.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 31.08.2010. 10.12

    Varbūt! Patlaban viņa šo baudu sev pagarina…

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > Uldis Šneiders 31.08.2010. 10.17

    Ko tā sīkaļa iedomājas! Tas taču ir varenais Grūtups, vai ne?:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    marta1313 > Uldis Šneiders 31.08.2010. 22.09

    Mantrausi,
    bet tas jau atgādina ieteikumu nekur nevērsties un neziņot par piedzīvotiem zemiskiem noziegumiem, jo tad nāksies atkal to visu atcerēties un, taviem vārdiem sakot, “šo baudu sev pagarināt…”. Vai nav stipri vien absurdi???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Uldis Šneiders 31.08.2010. 22.43

    Varbūt! Patlaban viņa šo baudu sev pagarina..
    —————————–

    Jums diezgan interesants domāšanas veids. Tātad, principā, piemēram, Jums var publiski uzgāzt uz galvas spaini ar mēsliem, bet Jūs tikai paildzināsiet savas nepatīkamās izjūtas, ja gadījumā iedomāsieties mēslu gāzējām iekraut pa degunu ar pieejamiem tiesiskajiem līdzekļiem?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 01.09.2010. 09.58

    Grāmatā ir vai nav atspoguļoti patiesi notikumi? Ja konkrētajai sievietei AG ir ko “piecerējis” klāt aizskarošu – Jums taisnība.
    Kas attiecas uz “mēslu spaini” – atbildi lasīt iepriekš.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 01.09.2010. 10.03

    Mans komentārs attiecās uz sūdzības aprakstu presē. Ja sūdzētāja nudien prasa naudu, es viņas – tātad nosacīti ar naudu remdināmajam – godam neticu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 31.08.2010. 09.48

Grūtupa “literatūra” domāta lumpeņiem, kuriem patīk asiņaiņas un nežēlīgas ainas, nekas interesants un jauns tai grāmatā nav.
Un tas, ka viņš tur min cietušās vārdu, vispār ārpus katras kritikas, neviens normāls un adekvāts cilvēks, kuram ir kaut neliels priekšstats par ētiku, to nekad nedarītu.
Un vēl trakāk, ka Grūtups nevis atzīst, ka kļūdījies, bet, vēl apvaino sievieti, ka tā gribot izspiest no viņa naudu, tipa vainīga viņa, un cietējs ir Grūtups!
Nu, te Šķēles labā roka visā krāšņumā nodemonstrē, kas viņš ir.
Godīgiem juristiem vajadz;ētu tai sievietei palīdzēt tai prāvā, jo ar politmafijas advokātu tiesāties būs grūti, uz to jau viņš arī cerēja.

+29
-1
Atbildēt

2

    alisesenberga > mary75 31.08.2010. 09.55

    Vēl man radās fantāzija: varbūt Grūtups pats ķēra kaifu, par to rakstot.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 31.08.2010. 09.58

    Tas ir pilnīgi iespējams, viņam pat ārienē ir kaut kas perverss un nepatīkams.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 31.08.2010. 09.46

Šitik cūcīgu rīcību pat no Andra Grūtupa puses grūti iedomāties. Kungs vēl iedrošinās bezkaunīgi vāvuļot par “izspiešanu”!!! Pardon, bet te vietā būtu epitets “lops”.

+17
-1
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 31.08.2010. 09.45

Autors atzīst, ka šādu pavērsienu nav gaidījis, lai arī domājis, ka pret viņu varētu vērst civilprasību: “… man tika atsūtīta vēstule ar prasību no grāmatas izņemt ārā fragmentu par konkrēto sievieti. Vēstulē bija atstāts kontakttālrunis. Jutu, ka šī sieviete no manis grib izspiest naudu…”
________________________________
šis citāts spilgti raksturo Latvijas mūsdienu likumu “tēvu”. Viss reducējas uz naudu. Ētika un morāle “pie kājas”.

+23
0
Atbildēt

0

marčiks 31.08.2010. 09.41

Grūtupa “grāmata” nav nekas vairāk kā porņuks, saprotams, domāts ļaudīm ar sevišķi sadistiskām nosliecēm. Nevienu mirkli neesmu sapratis ap šo mēslu sacelto ažiotāžu, pārspīlēto reklāmu, kā arī to, ka “nacionāli konservatīvā” Latvijas Avīze to pa daļām pārpublicēja. Būtu drīzāk vērts papētīt, vai kāds laikā, kad risinājās “grāmatā” aprakstītie notikumi, nav stājies pretdabiskās dzimumattiecībās ar paša tās autora galvu. Pietiek sastapt “Gūtupu” uz ielas un ieskatīties paranojas un ļaunuma māktajā sejā, lai varētu nojaust, kāds sviests darās šī neradījuma galvā.

+18
-1
Atbildēt

0

alisesenberga 31.08.2010. 09.32

Es vispār nesaprotu morāli un ētiku šajā stāstā. Kāda sieviete ir izvarota un knapi izprukusi kaulainajai (ja ņem vērā, ka vienu daļu tas lops nogalināja). Visticamāk, tas atstājis milzīgas rētas, sāpes, iespējams, visa mūža garumā. Viņa cenšas dzīvot normālu dzīvi, droši vien cenšas aizmirst, nedomāt, piedot, un ko tik vēl nē. Lai varētu dzīvot.
Grūtups vienu dienu izdomā, ka jāraksta grāmata. Motivācija: baigi interesanti. Un vēlreiz pazemo šo sievieti, vēlreiz atgādinot notikušo un tiem, kas vēl nezināja, ka sieviete ir izvarota, to pastāstot. Ar īsto vardu.
Domāju, ka ļoti necilvēcīgi. Arī attiecībā pret bojāgājušo radiniekiem.

+36
-3
Atbildēt

4

    kkristaps > alisesenberga 31.08.2010. 10.12

    Un vēl būtu interesanti uzzināt, kur minētais cūktēviņš nēma šīs nelaimīgās sievietes personas datus. Nedomāju, ka tie mētājas visiem pieejamā vietā. Varbūt kāds labs čomaks pārdeva?? Vēmiens nāk, lasot par šādiem izgājieniem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > alisesenberga 31.08.2010. 20.07

    Bet Grutupam visas bildes un intervijas tas sievietes sniedza paši labprātīgi ,paļautloties uz Grutupa veselo sapratu un ētiku. Policija un tiesa atteica Grutupam izsniegt materiālus, jo tiesas sēde bija slēgtā. Un tagad šīs mērglis mēģina mums iestāstīt, ka jau ja sievietes dalījās ar viņu ar informāciju un lietas materiāliem,un nav expresis verbis izteikuši kādus nosacījumus par tālāko iegūtās informācijas izmantošanu ,tad viņam bija tiesības ar šo informāciju darīt jebko.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > alisesenberga 31.08.2010. 21.49

    Piekrītu, šajā grāmatā atklātā sieviešu identitāte ir ne tikai pazemojoši šīm sievietēm. Grūtups savā visatļautībā un nesodāmības sajūtā ir pārkāpis Satversmi, jo ikvienam ir tiesības uz privātās dzīves neaizskaramību, kā arī aizliegta ir cieņu pazemojoša izturēšanās pret cilvēku.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > alisesenberga 01.09.2010. 06.35

    Nezinu, kā citos gadījumos, neesmu speciālists, taču, piemēram, medicīniskajos pētījumos un citās oficiālās konfidenciālu datu iegūšanas situācijās datu subjektam ir jāparaksta informēta piekrišana šo datu izpaušanai trešajām personām. Droši vien ši klauzula ir spēkā arī citos gadījumos, un ceru, ka šis dērglis dabūs, es atvainojos, bietē (kā saka mans mazdēls).

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam