''Vienotība'' prasa pārtraukt PLL slēpto aģitāciju

176

Komentāri (176)

wwill 21.08.2010. 23.17

Priekšlikums un ierosinājums – apturēt partiju,kas pārkāpušas likumu un ir pārsniegušas priekšvēlēšanu tēriņus,darbību līdz tiek noskaidroti lietas apstākļi un līdz brīdim,kad ir atgriezti valsts kasē nelikumīgi iztērētie līdzekļi.Darbības apturēšana ir arī aizliegums pārstāvēt partiju saeimā.

0
0
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 19.39

Un kas vispaar taa Vienotiiba ir taadi??? Tjipa tautas parstavji?? Vai sarkanmatainaas Aboltinas personaa un veel dazi kajlaizas un pamulkiisi??? Acis izvalbiijusi suudzeejaas ka ofiss sabojaats un nabadziniem zaudejumi. Un trakums ka vesturiska eka sabojata;-)
Varbuut savu ofisu vareja taisiit kadaa Sarkandaugas saucamajaa strikaa?? Tad neviens nebojatu ;-)
Un nebutu vesturiska eka sabojata;-)

0
-7
Atbildēt

5

    Pistole5 > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 20.25

    a kas tu tāds esi …. liekas kādu tu tur dziļi aplaimo :)
    pāķis…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Es esmu Vienotiibas dvesele un miilestiiba ;-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 23.07

    Pastāsti man, kāpēc Tu tik ļoti nicini Vienotību?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es nenicinu :-)
    Es miilu so veidojumu ;-)
    Vi ni ir tik mili savienojusies visi vienaa kamolinaa ;-)
    Ipasi sarkanmatainaa apresnejusies Aboltina. Vina tikm smuki trekna palikusi ;-)
    parbarojies melis Dombrovskis. Vins to vien domaa kaa atkal kadam kaut ko no iedsziivotajiem atnemt. Citplaneetietis repse. Vins tik konsolidee un skaita Latvijas tautas naudinu. Viena tautai devinas man. Viena tautai un devinas man. Viena tautai un devinas man ;-) Un taa no dienas liidz vakaram. Un no vakara liidz riitam ;-)
    Par pareejiem nemaz nerunaasim ;-)
    Zakis ar izvalbitajaam aciim :-)
    Tada sajuta ka papiru prasa un uz tualeti prasaas ;-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Brīvdomātājkaķis 21.08.2010. 12.43

    Citplaneetietis repse..”/

    Baiēs no marsiešiem esat atraduši patvērumu pie veneriķiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

binedone 20.08.2010. 15.44

LNT raidījuma un PLL attiecības labi raksturo šis e-pasta fragments (sūtīts no …@lpplc.lv:

Labdien!
LNT aicina Jūs piedalīties otrajā raidījumu cikla “Latvija, mēs Tevi dzirdam!” raidījumā kā skatītāju un papildināt debates.

Raidījums notiks ….. un tā tēma būs ….

Atgādinām, ka raidījums ir veidots kā no politikas brīva zona, tādēļ tajā nepiedalīsies deputāti vai deputātu kandidāti.

Ja vēlaties piedalīties raidījumā kā skatītājs, tad aicinām Jūs mūs informēt par savu dalību līdz … plkst. 16.00 uz e-pasta adresi [email protected].

+5
-1
Atbildēt

0

unknown 20.08.2010. 13.12

Un kur tad bija Vienotiba agrak ? Kapec lava situacijai nonakt tik talu? Kapec nav nomainijusi NRTP padomi, kapec nav sakartojusi attiecibas ar sabiedriskajiem medijiem, pasi vien ir bijusi klat visos lemumos. Sitadi tizli pazinojumi liecina par pasas Vienotibas nespeju profesionali darboties politika.

+1
-6
Atbildēt

1

    austrisv > unknown 20.08.2010. 15.32

    Tu laikam neko nesaproti, ka Vienotībai saeimā nav tik daudz balsu, lai ar šo instrumentu nomainītu NRTP ar Kļeckinu priekšgalā. galīgi jocīgs esi, vai! Vai tad nezini, ka viss notiek balsojot! nevajag te dzīt demagoģiju!
    laikam no Marsa esi atlidojis?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Cimuška 20.08.2010. 12.45

Ja visu šo murgu uzņem nopietni ,tad vairs nevar saprast ,kur atrodos …Vai bērnu dārza smilšu kastē ,vai kā ”Nezinītis Muļķu zemē”.It kā nopietni cilvēki ,kuro reiz bijuši Valdībās ! Vai tiešām tik zemu tiek vērtēts vēlētājs Latvijā ? Jau L.Pakalniņas raksts skaidri parādija ,kas ir kas ,nekas vienkāršāks šobrīd nevar būt ,par kādu partiju vēlēt .Ja ir pretenzija pret kādu kandidātu ,ir tak iespēja uz to attiecīgi reaģēt .Žēl ,jau sāk apnikt dažādo mēslaiņu izcelšana gaismā un to būs jāpacieš …līdz 2. oktobrim ?!

0
-2
Atbildēt

5

    ievuliitis > Agnese Cimuška 20.08.2010. 12.58

    Bet tieši tā arī viņi domā pat vēlētājiem – muļķi.
    Jo viņiem ir teju 20 gadu bagāta pieredze tautas muļķošanā, kas līdz šim ir lieliski izdevusies. Pa to laiku viņi ir piesavinājušies visai tautai piederošas vērtības, ir noveduši valsti līdz bankrota priekšvakaram, degradējuši gandrīz veselas paaudzes vērtību skalu un cer, ka arī uz priekšu tas viniem izdosies.
    Viņi vēl nekad nav dabūjuši pa nagiem. Tad varbūt šoreiz būtu īstā reize?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Agnese Cimuška 20.08.2010. 13.16

    Tas ir pats, pats sākums par ko es bļaustījos, ka jātaisa apvērsums :) Liela daļa tam nepiekrita, tad mana taktika ir no visiem sliktumiem izkristalizēt mazāko!

    Es pat nezinu, vai līdz šim man tas ir izdevies, jo ir gan spēcīgi argumenti PRET, gan PAR!!!! Mums nav ne mazākās jausmas par ko BALSOT, jo būtībā viņi visi ir s*di!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Agnese Cimuška 20.08.2010. 15.30

    Personāli! Nu gan Tu fleitē. Ja Tev nav par ko balsot, tad tā arī saki, jo , cik zinu, tad te daudzi jau ir izlēmuši, un viņiem ir par ko balsot!
    Nesaki: Mums nav par ko balsot!
    Šeit ir cilvēki, kuri spēj analizēt un domāt!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Agnese Cimuška 20.08.2010. 17.37

    “Mums nav ne mazākās jausmas par ko BALSOT, jo būtībā viņi visi ir s*di!!!”

    Nemēģini pārvērst manus vārdus par savai taktikai izdevīgiem. Es neteicu, ka visi ir vienādi un nav par ko balsot. Tu te centies to cilvēkiem iestāstīt. ES teicu, ka tie, par kuriem tu te jau kuru nedēļu aģitē, nav uzticības cienīgi. Nebāz nu visus vienā maisā un neapmētā citus ar s….iem, ja tavējie nomazgāties nevar.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Agnese Cimuška 20.08.2010. 23.03

    Labi, ļoti atvainojos, negribēju nevienu aizskart :( Man arī ir par ko balsot un pie tā arī paliksim.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

zita 20.08.2010. 12.24

Vai jau ir aprēķināta summa, par kādu Pujats sniedza PLL aģitācijas pakalpojumus Aglonā? Šī summa noteikti jāpieskaita PLL vēlēšanu izdevumiem.

+10
-2
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > zita 20.08.2010. 12.40

    Domāju tamdēļ arī Vatikāns tā diezgan operatīvi kā LV katoļu talking head ielika Zbigņeva Stankeviča (poli ja kas), jo Pujāts kā sarkanajos laikos laipoja ar komuņagām, tā tagad aiz pieraduma laipo ar sarkanajiem kvadrātiem( lai arī sarkano sp[eks pret kvadrātu spēku ir nesalīdzināmi lielumi, bet tāpat laipo, jo visu dzīvi taču tā nācies darīt laipot ar varu).

    Vatikāns noteikti nebija apmierināts ar Pujāta flirtu ar šleseristiem, jo rezultātā var nākties pakāst šizmātiķiem Maskavas patriarhijā šo savas teritorijas perifēriju.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 20.08.2010. 12.14

Hahahaha, nebiju izlasījis rakstu, izrādās tas “axis of evil” ir žurnāls Ir, TV3 raidījums “Nekā Personīga” un “Delna”. Hahahahahaha, ui, es nespēju vairs. Tiem džekiem tiešām aiz stresa visi mājās vairs nav palikuši.

+12
0
Atbildēt

3

    austrisv > andrisskrastins 20.08.2010. 12.22

    Pecisk!
    Tie džeki no PLL labprāt nopirktu arī TV3, Delnu, Providus un Ir, lai pilnīgi visi informācijas līdzekļi tiktu izmantoti viņu slavināšanai!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 20.08.2010. 12.50

    Viņu devīze ir – nopērc visu, ko var nopirkt un aplej ar sū—m, ko nevari. Kur tik daudz ekskrementu var saražot:))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrisskrastins 20.08.2010. 15.26

    Betij, Bravo!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 20.08.2010. 12.01

Visvairāk humora šajā gadījumā izsauc PLL “bļāviens”, ka redziet, Vienotība arī izmanto mēdijus un administratīvo resursu. Muhahahahahaha. Vakardienas Ir ne velti Ozoliņš norāda uz to ka Dombrovskis ir par delikātu šobrīd – viņš praktiski NEIZMANTO savu stāvokli, lai politiski sevi spodrinātu spalvas. Kur tur ir administratīvais resurss?!

Un par mēdijiem PLL viedoklis ir tāds – ja lamā viņus – značit atbalsta Vienotību :)

+17
0
Atbildēt

4

    love > andrisskrastins 20.08.2010. 12.13

    Nu šeit sanāk tā, ka kurš vainīgs, tas bailīgs…:D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrisskrastins 20.08.2010. 12.20

    Es arī vakar nobrīnījos par latvijas radio 1.programmu!!!!
    iedomājies, ka Dombrovskim, kurš ir Latvijas premjers, liegts paskaidrot, kas notiek valdībā katru trešdienu, lai mēs- tauta iegūtu informāciju, bet , nezin kāpēc vakar uzstājās Miķelsona advokāts?????
    Kāpēc man būtu jāklausās sabiedriskajā radio kaut kādas privātpersonas, kura apsūdzēta korupcijā, advokāta meli!!!?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 20.08.2010. 12.47

    Lai tev nebūtu brīnums, kad uzpirkta tiesa taisīs spriedumu. Viedokļa veidošana smalks mehānisms.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 21.08.2010. 12.33

    vakar nobrīnījos par latvijas radio 1.programmu!!!!””

    Kolāts tak vingruoja ar Bendiksu. Nuo rītiem. Nuoteikti. Par vakariem nezin. ..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 11.57

Man skiet ka Aboltinas kundzei iistaakais darbs un piemerotaakais buutu pastniece ;-)
Vina tik runiiga un smaidiigi pozitiiva kundze gados:-)

0
-8
Atbildēt

0

marčiks 20.08.2010. 11.45

Ahahaha, nu noreaģēja PLL, kā “kretīniem” pienākas – nemaz nenoraida Vienotības izvirzītos pārmetumus, tikai bez jebkāda pamatojuma, norādēm, kur tad IRa un NP saturā tieši būtu saskatāma “aģitācija”, sāk brēkāt par Sorosu un vēl uztraukumā piemirsies, ka IR ir nevis laikraksts, bet gan žurnāls.

+9
0
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > marčiks 20.08.2010. 11.50

    A tu zināji, ka pats vainīgais maksā divreiz…

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marčiks 20.08.2010. 12.45

    Kur tad palika pāri par miljonu no TP kases par pārtērinu iepriekšējo vēlēšanu reklāmas kampaņā?
    Kurā kabatā viņš dubultojās?
    Valsts kasē tā kā nav manīts.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 20.08.2010. 11.44

+ Vienotībai vēl var pievienot šī medija uzpirkšanu, nu ja jau tad jau ..http://www.apollo.lv/portal/news/articles/212026 , un iespējams, ka pats Apollo ir uzpirkts, ja šī ziņa tika publicēta TUR :))))))))))

Bērnu dārza līmenis, bet tas ir tieši tas, ko Vienotība dara! Viņi uzsāka :)

0
-10
Atbildēt

6

    austrisv > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.17

    Personāli!
    Kā Tu domā paskaidrot, tsavus vārdus par Ir uzpirkšanu???

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.42

    Kā tu Bet nesaproti? Tādā veidā Madara Vorotinska vairo pozitivismu, jo viņa nekad un nekur nesaskata negatīvus aspektus.:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.46

    Es uzskatu, ka pēc šādiem precedentiem medijiem vispār labāk būtu neiesaistīties politiskajā arēnā, vispār nerunāt par politiku!!!Jo, tagad man liekas, ka tiklīdz kāds medijs ieminas kk par kādu partiju tā visi šūmējas, ka šamējie nopirkti!!

    BET, ja nerunās mediji, tad liela daļa sabiedrības VISPĀR nebūs informēta par to, kas politikā notiek!!

    Es pat nezinu kā rast kompromisu, BET pajautājiet A.Dimanta k-gam, viņam noteikti ir saglabājusies prezentācija par politisko PR UK, kuru Turībā pasniedza profesors no UK. Praktiski, UK ir tā, ka katrs medijs vairāk vai mazāk nosveras par labu vienam vai otram politiskajam spēkam…. un pat vēlēšanu dienā uz sava laikraksta galvenā vāka uzliek “Balsojiet par liberālistiem”, vai “Nebalsojiet par republikāņiem”….. ir grūti pateikt kā to nodalīt, risināt, kā saka vienmēr ir un būs tabu tēmas par kurām diskusijās labāk neiesaistīties, jo nekad nebūs kopsaucēja, kas apmierinās visas puses, tās ir reliģija un politika!

    Par šīm tēmām mēs varam cīnīties līdz nelabumam! Un te vienmēr kā sev tuvākā tiks izvēlēta tā, kas ir tuvāk paša pārliecībai!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 20.08.2010. 15.24

    Personāli!
    Tu visu laiku nonāc pretrunās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    zane_peneze > Ziemelnieks 20.08.2010. 21.26

    Personāli

    Tev par šo labi maksā? ;)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 23.02

    –> m_bitite

    Ja tu man sāksi labi maksāt, tad varēšu apstiprinoši atbildēt :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ilva 20.08.2010. 11.41

Mārdža, nu beidz, te nav Simpsoni, kur beigās viss ir labi un visi laimīgi iet dejā.

Ok – kļūdās visi. Vai ašisti ir publiski nozēļojuši grēkus, atvainojušies – smakasājuši nodokļus, atgriezuši naudu Latvijā no ofšoriem, vai pasludinājuši, ka LR nevarēs darboties ārzonu uzņēmumi, ka iepirkumu konkursi būs elektroniski un jebkura klātienes saziņa ar kādu no konkursa valdes tiks uzskatīta par diskvalificējošu

come’on – nu padomā taču.

Attiecībā par ķēķa raidījumu: jebkurš idiots taču var pateikt, ka galvenais ir cilvēks, ka pareizi būtu rūpēties par vājākajiem, atbalstīt vecākus etc. principā pietiktu, ja ievērotu 10 baušļus. Kurus starp citu baznīcas institūcija no sākta gala pieloka pēc savas vajadzības. Starp citu iesakku painteresēties par musulmaņu ticības attīstība peripētijām un iemesliem kāpēc ir Meka un Medina. un kā viens musulmanisma spārns cīnās pret otru. un kā mainījās pravieša viedokļi. diezgan pamācoša izziņa.

+14
0
Atbildēt

7

    Ziemelnieks > Ilva 20.08.2010. 11.48

    Jā, jebkurš var pateikt, ka galvenais ir cilvēks, bet ir tikai viens, kas to pasaka! Kas man liek aizdomāties par šī cilvēka cilvēcīgumu!

    Jo pārējie spiež uz varas sadalīšanu vēl joprojām!

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ilva 20.08.2010. 11.50

    Tāpēc jau vēlas to bībeles mācību skolās, lai cilvēkos jau no bērnības iemācītu “pagriezt otru vaigu” un katram grēkam dabūt indulgenci.. :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ilva 20.08.2010. 11.53

    :)))))))))))) aiiii….nu JŪS visi un visur saskatāt tikai negatīvus aspektus! Laikam būsiet PRET pozitīvā ienākšanu Latvijā!

    Labi, te uzreiz atkaušos, vismaz mēģinājumu pagriezt ceļu pozitīvajā virzienā!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 20.08.2010. 12.16

    Personāli!
    Vai atkal gaidi “Pozitīvisma kampaņu” no PLL, kad vārdi nesaskan ar darbiem!
    Atmosties no sapņiem, ka vārdi saskan ar darbiem- tāda diemžēl ir Latvijas politika! Analizē gan vārdus , gan darbus, lai neuzķertos uz makšķeres!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilva 21.08.2010. 12.19

    Personalatlase Jā, jebkurš var pateikt, ka galvenais ir cilvēks, bet ir tikai viens”/, kas ir Galvenais Cilvēks!

    ….Nu …eee… varbūt Divi…. vai tuomēr visi Trīs-kuopā ar Aivaru…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilva 21.08.2010. 12.22

    Tāpēc jau vēlas to bībeles mācību skolās, …/

    Nevēlas jau ne tuo bībeles mācību, ne pašas skuolas..

    Tas viss vien priekšvēlēšanu Cūkas Pūslis un Pujata runas -grabuoši zirņi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilva 21.08.2010. 12.25

    Laikam būsiet PRET pozitīvā ienākšanu Latvijā”‘/

    Laikam gan.
    Kasandra arī bija pret Pozitīvā Zirga ievešanu Trojā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 11.28

A kaa Dombrovskis, repse, Aboltina, Zakis utt.. teree valsts resursus sevis reklameesanai?? Aboltina savu izvalbiito giimi rada visiem vazaajoties apkart par valsts naudu un stasta cik laba esot ;-)
Tik laba ka prieks pilniigi ;-)
Kur tik labi cilveeki veel Latvijaa palikusi ;-)
malace taa sarkanmatainaa. Taa septeejaas ka prieks kur tu rodies;-)

0
-12
Atbildēt

1

    Osīt, mē jau nonācām pie atziņas par to Tevu aizraušanos ar vecāku kundžu ( 47 gadi) paskatu, tas kaut ko liecina par Tavu personību( varbūt mammas sindroms? Oidipa komplekss? ) varbūt gribi parunāt ar kompetentākiem par mani cilvēkiem?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

ivars 20.08.2010. 11.14

nupat lasu BNS, ka “PLL uzskata, ka “Vienotībai” priekšvēlēšanu aģitācijā slēptu reklāmu nodrošina vairākas Sorosa organizācijas un masu saziņas līdzekļi – sabiedrība par atklātību “Delna”, žurnāls “Ir” un TV3 raidījums “Nekā personīga”,” norādīts apvienības paziņojumā, kurā pausta pārliecība, ka šo organizāciju un plašsaziņas līdzekļu darbība, kā arī paustie viedokļi uzskatāmi par aģitāciju atbalstīt “Vienotību” 10. Saeimas vēlēšanās.

Pa smuko = Diena vairs nav sorosiste? :)

+7
-1
Atbildēt

0

vijucis10 20.08.2010. 10.49

iepriekšējās vēlēšnās abām PLL komponentēm arī bija limita pārtēriņš. cik tad tālu knab ir ticis ar atmaksu? iesaku Lolitai ar kompāniju netērēt veltīgi laiku un enerģiju un labāk domāt par Vienotības kampaņu, jo izskatās, ka šis veidojums lēnām dziest ar savām labajām idejām

+6
-3
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 10.42

nabaga Vienotiibai rocinas triic ka veleetaajs nepamaniis taadus pamulkiisus un valsts izsaimniekotajaus un SVF kajlaizas ;-)
Lai i nepamana:-)
Labaak lai mazgaa savu smiekliigo ofisu. Gan jau ka pasi apmetaja lai pieverstu uzmaniibu jo savdak taa tjipa Vienotiiba paliek aizvien nepamanaaka ;-)

+1
-14
Atbildēt

2

    girts_gansons > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 11.05

    “Kulaks” kā arguments viedokļu sadursmē liecina vien par saprāta un citu ideju trūkumu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    armn > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 11.21

    vinja ierakstus var skolnikeiem raadiit, kaa paraugus “diskusijai” bez neviena argumenta.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 10.38

Malaci tie Vienotiiba ;-) Nu vismaz kaut kada nodarbe pamulkiisiem;-)
Savadak tapataas seez saeimaa un kantoros un nekaa nedara

+1
-13
Atbildēt

3

    Vienotība, atšķirībā no PLL un “biškekas centra” izmanto godīgas “pašslavināšanas” metodes. PLL un “BC” finansējumu gūst no negodīgiem “uzņēmējiem”, nodokļu nemaksātājiem un ārvalstu “draugiem”..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Vai kaut kur ir pieradiits ka no negodiigiem uznemeejiem??? Nu ja tas ir tik godiigi daliit kimisku zalju cukurvati ;-)
    Nu var redzeet ka iipasi gudri jau ir tie Vienotiibas darboni ;-)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 16.53

    “Vai kaut kur ir pieradiits ka no negodiigiem uznemeejiem???” – jā, ir pierādīts! Ķirsons nemaksā(ja) nodokļus par saviem darbiniekiem un maksāja aplokšņu algas. To viņš pats bija spiests atzīt, kad viņu pieķēra. Un kā īsti bija ar Plaudes biznesu Vācijā? Par to tu neko neesi lasījis vai dzirdējis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 20.08.2010. 10.35

Es tikai nespaarotu, kas pie mums nodarbojas ar mediju “monitoringu”, jo tik daudz “pozitīvisma kampaņu” un slēptās reklāmas var atrast par SC, PLL u.c., ka es godīgi sakot brīnos par mūsu “uzraugiem”. Varbūt, ka godīgie vienkārši nevēlas cīnīties pret to visu? Traģiskākais ir tas, ka mūsu priekšvēlēšanu cīņās, jaucas iekšā kaimiņvalsts – kas nu nemaz nav draudzīga! Īstenībā, SAB arī slinko, jo vajadzēja jau nu reaģēt uz svešas valsts aktīvām darbībām Latvijas teritorijā!

+9
-1
Atbildēt

0

cheszz 20.08.2010. 10.31

Kaut kā disonē raidījuma dalībnieku smaidīgās sejas un aplausi ar apokaliptiskajiem sižetiem. Var apbrīnot viņu izmanību lavierēšanā un demagoģijā, izvairoties pieminēt PLL atbildību par Latvijas novešanu līdz bankrotam.

+9
-1
Atbildēt

0

Ziemelnieks 20.08.2010. 10.12

Laikam atkal man vienīgajai ir pilnīgi citas domas par šo raidījumu, manuprāt, ja valdība sekotu plāniem un idejām, kas tur tiek attīstītas, tad veidotos ļoti sakarīgs Latvijas stratēģiskais plāns turpmākajiem 10 gadiem.

Par to, ka tur it vai nav cilvēki no PLL ir muļķīgi spriest. Iesakiet tad, kurš vēl varētu vadīt šo raidījumu, ja ne Burkovskis? Atkal Domburu?

0
-18
Atbildēt

60

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.27

    Un kas IR tie, kas tur attīsta idejas tev pie d…??? Tie, kas paši visu valsti izvarojuši tagad idejas bīda, un joprojām atrodas tādi kā tu kam tas liekas FORŠI!!!KUR rodas šis trulums??????????

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.29

    Burkovskis pārkāpj ētikas normas, kuras viņam, kā žurnālistam, noteiki vajadzētu zināt. Pavēro atšķirības starp Domburšovu un Burkuovska šovu..

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.31

    !!! A tu esi dzirdējis, ka no kļūdām mācās?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.32

    Varbūt vari man minēt gadījumus, kur Burkovksis pārkāpa normas? Pēdējā laikā neesmu skatījusies Domburšovu un nezinu, kas tur notiek!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.38

    Tad iesaku paskatīties Domburšovu, kurš ir interesants, liek domāt un analizēt, jo salīdzinoši Burkā šovs ir ar tik zemas kvalitātes “diskusiju” – kas gan vairāk izkatās pēc viena pūķa vairāku galvu monloga, tāds saturisks trulums sen nav redzēts.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.42

    Tad tev labāk patīk Domburs, kurš nocērt pūķim vairākas galvas, atstājot tikai tās “gudrākās”, kuras tad visu lemj un izvirzās diskusijas centrā!!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.51

    šajā raidījumā neesmu dzirdējis nevienu vērā ņemamu ideju, kaut kā vairāk tas atgādina vāvuļošanu.
    Un lai arī man nepatīk Domburs un viņa darbības stils, jāatzīst ka atšķirībā no Burkovska viņš diskusiju vada, nevis piesaka vien tēmas un reklāmas pauzes

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.54

    personālatlase, Ja Tev izdevās kādā no šiem raidījumiem saskatīt kādu konkrētu plānu ar REĀLIEM īstenošanas mehānismiem, padalies.
    Raidījuma beigās pat neizskanēja nožēla, ka pie konstatetā radīšanas paši esam pielikuši roku, to nožēlojam un turpmāk labosimies. Katoļi saka ka grēkus var piedot, ja tos nožēlo.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.58

    Nu zini, Domburšovs man vairāk atgādina Dombura dialogu ar vienu, tad ar otru diskusijas dalībnieku…+ vēl tas, ka pats Domburs mēdz strikti nostāties te viena, te otra labā!!!!

    Burkovksis, labi, lai arī viņš nav izteikti labs moderators, taču viņš nenosoda cilvēkus par viņu viedokļiem, visi kas kaut ko pasaka, to pasaka, jo viņi tā ir domājuši un tad paši diskusijas dalībnieki to savā starpā apspriež! nevis kā Domburā, kāds ko pasaka un tad bez maz vai Domburs piekrita vai nepiekrita, tad viņš norāda, kurš k-gs no diskusijas būs oponents, kādam citam!!!! Nu sviescccc…Domburs tos cilvēkus kā marionetes vadā, Burkovksis dod brīvību dažādiem viedokļiem! Tāpēc man šis šovs labāk patīk! Iepūt man!

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 10.59

    —> valguna
    Un tie kas negrib grēkus nožēlot vienīgie bļaustās, ka nē kristīgajai mācībai skolās!!! A kurš tad ir vienīgais, kas šo jautājumu ir pacēlis????

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.02

    Nesmīdini, uz Domburšovu marionetes nenāk;)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.04

    Nu tad man prieks, ka Burkovska diskusijās tiek piesaistīti tiešām nozaru speciālisti, kuri arī izdiskutē dažādas jomas….vismaz PLL ir no kā mācīties!..un viņi JAU mācās!

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.05

    Nu skaties :) Ja tev tā liekas, tad nevaru tev nepiekrist! Man ir savs viedoklis, tev savs!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.11

    Jā mežinieki bļau ka viņiem mežus neļauj cirst, kaut grafiski tiek parādīts ka mežaciršana ar katru gadu pieaug. Tiešām labi.
    PLL puisis novāvuļoja par medicīnas sakārtošanu un ko expremjeri?
    Gāzes stacija labi, mazie hesi labi, utt.

    Tā ka PLL diemžēl izskatās ka ir par status qou nevis par ekonomikas attīstību

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.23

    Tas nozīmē, ka mežizciršana ir nelikumīga! Ja tas tika parādīts, tad ir zināms virziens uz kuru jāstrādā…kas izcērt? kāpēc izcērt? Ja nelikumīga, tad sodīt!
    ..un tagad es norēkšos :))))))))) RTU vides zinātnes maģistra students, kurš strādā nelikumīgās izciršanas apkarošanā…ņem kukuļus! Darba laikā dzer! Vot te jūtama ētikas mācības nepieciešamība, kas būtu jāieaudzina bērniem jau skolās!!!! Zinu dzīvu piemēru, kaut viņš pats zina, ka dara nepareizi, BET viņš jau nelabojas! Tas viņam pat liekas uzjautrinoši, ka ups, tā sanāca! To pašu viņš arī teica par kukuļiem policijai utt….vot cū*a, kaut paziņa!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.23

    Jā, man likās ļoti loģisks izskaidrojums medicīnas attīstībai Latvijā, kura sekotu ceļu un infrastruktūras attīstībai…man vnk raudāt gribējās, kad dzirdēju situāciju kā cilvēki ar traumām tiek kratīti 2h attālumā, lai tiktu uz med punktiem to trūkuma dēļ tuvējos rajonos!

    Vai tad, ja visu šo tiešām pārspriež tā saucamajā PLL uzpirktajā šovā un blā’blā, Jūs neticat, ka tas tiešām varētu arī notikt, ka tas tiešām varētu tikt īstenots!!!!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.24

    O, jā ,dārgā pozitīvā jaunuve ,Jums gan tā sapratne par patiesību un lietām mats matā kā sovokam, PSRS laikos jau žurnālistam arī nevajadzēja neko no sevis, tikai scenografēt ko lielie sarkanie sagvelza, + filtrētas ārzemju ziņas ar atbilstošu “sarkanu” notoni glazēt + vēl kur kādu kandžas dzinēju noķēra asumam. Nekas jau pret sirdsapziņu nebija, tikai kaili fakti un saimnieka filtriņš, tik rezultāts kaut kā nekorelēja ar Realitāti

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.24

    Patiesība dzimst strīdā(diskusijā), dzelzi rūda ēzē un aukstā ūdens kublā, vai Jums tā pirmā dzirdēšana, tamdēļ strīdi-diskusijas ir tieši tas, kas ved pie R tipa demokrātijas, kā FIN,SWE,NO,DEN,NL utt.. Nav diskusiju ,nav konfrantācijas, graudus no pelavām neizvētīsi, un pelavu vienmēr ir vairāk kā graudu. Ja diskusijas dalībnieks netur flammi, tad čau ,vai nu nav viedokļa-lupatu lellis, vai runā nepatiesību, abos gadījumos ir pelnījis savu atmaskošanu un,vai ignoranci.

    Burkā nav nekas cits kā sovoku tipa “žurnālists” scenogrāfs-konferansjē.Rietumu kanālos maksimums ko dabūtu laika ziņu vietu, vai diktora statusu( arī tikai ja tirgus niša pendžuki izrādītu interesi par viņu)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.26

    Runājot par ētiku, tavs pilsoņa pienākums ir ziņot par šo cilvēku policijai, bet tu jau tika izrunājies

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.31

    —> WAT

    Efektīvs rezultāts NEKAD NEKAD un vēlreiz NEKAD neradīsies asos strīdos, jo vienmēr kāds gribēs palikt augšā, kāds vienmēr nepiekritīs kaut kam un uzskatīs tikai savu ideju par labāko….pastāsti, man lūdzu, kā var sadzīvot un realizēt savus plānus, piemēram laulāts pāris, kurš nepārtraukti strīdas!! Cik efektīvi viņi var plānot savu ģimeni? Cik efektīvi viņi spēs dalīt ģimenes budžetu? Vai nebūs tā, ka viens otram liks spieķi riteņos, lai pats ātrāk tiktu uz priekšu???

    Tagad pievelkam šo pašu situāciju pie valdības, kur ir pozīcija un opozīcija! Sanāk stulbi, ne? Un varbūt tieši tāpēc mēs esam, kur esam!

    Efektīvs rezultāts ir viedokļa brīvība un abpusējā sadarbībā, izsverot labāko variantu!

    Un manuprāt, tu pie nepareizā modeļa centies pievilkt visas iepriekš minētās valstis, jo tās ir sadarbības tipa valstis, nevis aso strīdu! Zinu pēc cilvēkiem, kas tajās dzīvo!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.39

    Apprecies, piedzemdē kādu bērnu, vēlams trīs, kā jau reiz diskutējām, un tad zināsi, kā laulātie pāri strīdas.
    parasti latviešu tautā strīds tiek uztverts kā kašķis nevs kā diskusija un tam tomēr ir liela atšķirība.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.52

    Tu ņemtu darbā cilvēku ar sūdīgām atsauksmēm, un sliktiem darba rezultātiem iepriekšējā vietā, bet ar domu, ka, strādājot pie jums, viņš no kļūdām mācīsies? :)))))))))))))))))
    Tu mani reāli uzjautrināji… :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.54

    > Personālatlasei
    “Laikam atkal man vienīgajai ir pilnīgi citas domas par šo raidījumu, manuprāt, ja valdība sekotu plāniem un idejām, kas tur tiek attīstītas, tad veidotos ļoti sakarīgs Latvijas stratēģiskais plāns turpmākajiem 10 gadiem.” – jā, gan, šeit, IR, patiešām tikai daži abu šakāļu klaji atbalstītāji ir iemaldījušies, pārējie adekvāti spēj šo raidījumu un šakāļu apvienību novērtēt!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.56

    —> andza
    Es izzinātu visus faktus līdz pat detaļām, kas viņam lika sūdīgi rīkoties…a ja nu tā bija uzņēmumā ievazātā kultūra!!!!!!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.57

    > Personālatlasei – Madarai Vorotinskai
    Es te intereses pēc biju iebāzis degunu abu šakāļu mājaslapā un pamanīju lūk šādu komentāru:
    “Madara Vorotinska
    16/08/2010 14:37
    Ziniet, ir.lv portālā es visu laiku cīnos par latviešu tautas acu atdarīšanu un neklausīšanos politisko partiju tukšajos solījumos…Kāpēc tiek veidota apvienība Vienotība…lai iegūtu balsu vairākumu, apvienojot spēkus…ir jāsaka, ka tā ir kārtējā gļēvā rīcība no politiķu puses un tikai tīrs aprēķins !!!…”
    Un vissmieklīgākā frāze šajā komentārā man likās šī: “ir.lv portālā es visu laiku cīnos par latviešu tautas acu atdarīšanu” jo IR portālā reti kuram Personālatlases – Madaras Vorotinskas tā saucamie komentāri var uz kaut ko atvērt acis.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 11.59

    —> Tipiņš
    Mini man personas, kuras uzskati šajā šovā par šakāļiem. Un pamato, kāpēc?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.02

    O lala lā jaunkundz, Tev ģimene ir ? Laikam tikai teorētiskas zināšanas par tēmu.
    Varu pastāstīt:

    1. Fāze notiek abu pušu ( dzīvesbiedru) diezgan asa un sāpīga pielāgošanās(abi taču ego), kur anestēzijai un cementam dabā kalpo kaislīgā mīlestība.
    2. Fāze ,pa lielam dzīvesbiedri ir pielāgojušies ,lai respektētu abu pušu intereses, nav asu strīdu, tālāk seko konstatācijas un taustīšanās, kurās kopdzīves zonās puses nepiekāpjas un tās tiek brālīgi sadalītas, par piemēru cope-vīrietim -celies 4-5 no rīta un esi mājās ap 13-14 un ir OK, sieviešam kompensācijā kaut kas ,ko tikai viņa grib, utt… .
    Parasti 1. fāze atjaunojas kad ģimenē ienāk bērni( parasti pie 1. ir tas grūtākais)
    3. fāze. Kad jau izveidojas pieradums respektēt dzīvesbiedra viedokli, un nelīst viņa teritorijā. Tad ,ja tiešām šos cilvēkus saista mīlestība( tā jau ir Dievišķa ķīmija, un neiestājas apnikums) liekas ka strīdi ir kas extraordinārs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.03

    Tu laikam savu viedokli balsti redzot savu vecāku pieredzi, kas noteikti Tavā apziņas laikā bija ja ne 3.fāzē, tad 2. stabili..Tā ka pieredzes trūkums Tevi viļ.

    Karš ir diplomātijas galējais ierocis. Tā ka ja esi apķērīga manu modeli varēsi pārlikt uz politisko lauciņu.Mēs vēl esam 1. fāzē, ejam uz otro.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.03

    Man acis atvēra Madara, es visu laiku domāju, ka izglītības sistēma ir sačakarēta, nu es saprotu ka pilnīgi sačakarēta.

    Madarai -> starpcitu man ik pa laikam viedoklis atšķiras gan no vienotības, gan no šeit populārajiem komentētājiem. Bet šeit komentāri bieži ir daudz saistošāki, interesantāki un daudzpusīgāki nekā citur. Demokrātija, tā sakot.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.04

    Jā, es nenoliedzu, ka lai arī kā rīkojas citi politiskie spēki, bet lielākā vai mazākā mērā, manuprāt, PLL ir pamainījis savu domāšanas virzienu, taktiku un pieeju politikai! UN ziniet!!! Man liekas, ka šobrīd tas ir viens no labākajiem variantiem! Vismaz saskan ar manu pārliecību!

    Labi, tad varu arī atklāt, ka biju pieteikusies Vienotības partijas praksē, jo gribēju iepazīt ka tie veidotas politiskās priekšvēlēšanu kampaņas utt…bet redzot to līmeni kā tur viss darbojas es sapratu, ka NU man tur nav ko darīt! Būtu laikam baigi nežēlīgi, ja es minētu dažus citātus, kurus viena persona no Vienotības izteica mūsu pirmajā tikšanās reizē! Un pēc šiem izteicieniem :)))))))…hahahha…

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.08

    ->personālatlase.
    to sūdīgo darba kultūru taču viņi paši – LC, TP,Latvijas Pirmā partija – arī iedibināja. Kas ir bijuši premjeri, gandrīz tikai viņi – Godmanis (LC) 2-reiz, Šķēle (TP) – 3-reiz, Gailis, Birkavs un Krištopāns ( visi LC), Kalvītis (TP) – divreiz. Vēl premjers ir bijis Lemberga traktora pircējs Emsis (principā domāšana tā pati, kas PLL) .
    Bez viņiem mazu brīdi valdību vadīja Krasts un Repše. Kopumā no 20 gadiem kādus 17 pie varas ir bijuši tie, kas tagad raud par “slikto Latviju” …
    Viņiem kauna nav?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.12

    Personālatlase:Man liekas, ka šobrīd tas ir viens no labākajiem variantiem! Vismaz saskan ar manu pārliecību!
    _————–
    Nu pastāsti, ko viņi tādu ir izdomājuši? :) Viņiem tiešām ir kāds plāns? :))))) Neko neesmu dzirdējis…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.13

    —> WAT

    Ja tev būtu dota iespēja uzsākt karu Latvijā! Par ko tu karotu? Kādas idejas vārdā?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.19

    Nu re jaunkundz Jums izlīda zirga kāja no svārkapakšas. No naivās meitenītes iegājāt nākošajā tēla fāzē-pārliecinātā un apgaismotā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.22

    “Tagad pievelkam šo pašu situāciju pie valdības, kur ir pozīcija un opozīcija!”
    Sēdies – divi!!!
    Valdībā ir tikai pozīcija! Laikam slima biji, kad to skolā stāstīja.
    Kam klēpī sēdēji, lai augstskolā varētu eksāmenus nokārtot?
    :)) :))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.25

    Jāteic, ka es vairāk balstu savu viedokli par labu PLL lasot portretintervijas ar šiem cilvēkiem, no tām var saprast kā šie cilvēki domā un manuprāt ne pavisam ne sačakarēti!

    Otrkārt, man patīk, ka PLL virzās ar ideju, ka LV ir jāpiesaista pēc iespējas vairāk ārvalstu investīciju. Es tam pilnīgi piekrītu, ja paši netiekam galā, tad ir jāizmanto investīcijas, tikai tā varam attīstīties!

    Treškārt, mani pilnībā apmierina un es nesaskatu neko nosodošu, ka politiskais spēks ir nolēmis cīnīties, un jau izveidojis sadarbību ar baznīcu par kristīgās mācības ieviešanu skolās!! No tās baidās tikai pagāni! Man nebūtu nekas pretī, ja mani bērni to apgūtu!

    Ceturtkārt, atceros, ka presē tika nozākāts, ka PLL nenormālā ātrumā esot slēdzis sadarbības līgumus ar dažādām arodbiedrībām par turpmāku sadarbību! A Jūs zinājāt, ka Šveicē tā ir pavisam normāla prakse kā VISPĀR kāds cilvēks tiek pie varas…viņš tiek pie varas tad, ja viņam ir idejas un jau atrasti partneri, kas tās realizēs!

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.29

    Par kādu karu Jūs te? Diskusija-strīds žurnālistikā nebūt nav karš, jūs kaut kā nefiltrējat mērogus un procesus. Plēsoņam neļaut noplēst no Jūsu muguras gaļas loksni traucēs tikai iedarbīgs ierocis Jūsu rokās(kuru tas būs iepazinis darbībā), nevis novēlota bēgšana, samierināšanās utt.. Sabiedrībā ,dabā vienmēr ir plēsoņas un ir zālēdāji, un rīcības modeļi vienmēr ir līdzīgi.
    Dabā ir līdzsvars tāpat kā sabiedrībā, plēsoņas norij vecos, nepieredzējušos, dumjos, slimos un dzīvo , savukārt zālēdāji efektīvi sevi aizsargā ar dažādiem arī sabiedriskajiem instrumentiem un arī dzīvo. Uz progresu vērsts līdzsvars.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.31

    —> betijacelmale

    Izlasīju šo rakstu un visu sapratu Vai Latvijā vajag politisko opozīciju? // http://diena.lv/lat/politics/blog/jakovs_pliners/vai_latvijaa_vajag_politisko_opoziiciju

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.33

    —> WAT

    Jā, labi, labi, es saprotu šo visu, bet es tev uzdevu vnk jautājumu, ja TEV Latvijā būtu iespējams uzsākt karu! Par kādu ideju tu cīnītos? Vnk savas domas :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ziemelnieks 20.08.2010. 12.55

    Karu uzsāktu(drīzāk piedalītos bruņotā pretošanās kustībā) tikai gadījumā ja redzētu reālus plānus savas Dzimtenes neatkarības zaudēšanai.(parasti šādu pakalpojumu vienmēr mums nodrošināja kremlini, ar to izsaucot Rietumu lielvalstu reakciju)

    Pārējā gadījumā pilnīgi pietiek ar demokrātiskiem instrumentiem.

    Ja Tevi interesē mans iedomātais modelis uz ko LV jāiet tuvākais >EE ,tālākais FIN,tas ir cieša sadarbība ar Rietumiem, un pret Kremliniem izturēties ar cieņu un pašapziņu, ar šādu attieksmi cienot arī Kremlinus, bet nekādā gadījumā pazemojošs Kremlinu lupatu leļļa statuss(citu jau nepiedāvās, vēsture to pierāda no sākta gala, kremlis nicina pielīdējus un nodevējus, lai arī naski izmanto to pakalpojumus) ko labprāt lai paglābtu savas treknās pēcpuses gribētu nodrošināt PLL, un protams “našistu” filiāle SC.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.21

    >Personālatlasei
    “Mini man personas, kuras uzskati šajā šovā par šakāļiem. Un pamato, kāpēc?” – vai tad es rakstīju, ka šajā šovā bija 2 šakāļi? Kaut arī pilnīgi noteikti nepiederu pie šī šova mērķauditorijas vai faniem, man liekas, ka neviens no šakāļiem tur pagaidām nav piedalījies. Vai tad tu nepamanīji, ka LV pēdējā laikā apzīmējumu “abi šakāļi” izmanto, lai nosauktu divus tautas stulbākajā un/vai zaglīgākajā daļā ļoti populārus politiķus? Bet tevis augsti novērtētajā šovā, cik es saprotu, regulāri piedalās abu šakāļu rokaspuiši.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.29

    Kur tu redzēji vai secināji, ka jautāju par diviem?? Es jautāju “personas”, kas ir dsk un nebūt nenozīmē divi!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.42

    “es vairāk balstu savu viedokli par labu PLL lasot portretintervijas ar šiem cilvēkiem, no tām var saprast kā šie cilvēki domā un manuprāt ne pavisam ne sačakarēti!”
    Taisnība! Te tev absolūti var piekrist. TIE CILVēKI NEPāRTRAUKTI DOMĀ, KĀ LAI APČAKARĒ ATLIKUŠO TAUTAS DAļU.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.44

    Labi, tad novēlu tev neiekrist viņu tīklos, bet meklēt savējos, kuros iekrist!! :)))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.50

    betijacelmale “Tagad pievelkam šo pašu situāciju pie valdības, kur ir pozīcija un opozīcija!”
    Sēdies – divi!!!
    Valdībā ir tikai pozīcija! Laikam slima biji, kad to skolā stāstīja.
    Kam klēpī sēdēji, lai augstskolā varētu eksāmenus nokārtot?
    :)) :))

    Personalatlase —> betijacelmale

    Izlasīju šo rakstu un visu sapratu Vai Latvijā vajag politisko opozīciju? // diena.lv/lat/politics…

    Kā tev pēkšņi valdība parvērtās par Latviju? Ej vēl pamācies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ziemelnieks 20.08.2010. 13.54

    -> personālatlase
    Nevarētu pastāstīt (ļoti īsi, protams) par to PLL plānu, kurš Tevi ir pārliecinājis un pēc Tavām domām tapis Ēķa TV tautas diskusiju laikā?
    Es jau pirms pusotras stundas lūdzu… Lūdzu!
    p.s. tas tiešām ir Tavs foto, un vai tiešām darbojies personālatlases jomā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 14.02

    —> betijacelmale

    …es tikai pastāvēju uz principu, pozīcija – opozīcija! Labi, ja Latvijas līmenī, tad, ja tiktu ievēlēta normāla valdība, tad sabiedrības viedoklis NEKAD neveidotos par opozīciju! Ja valdība rīkotos saskanīgi gan savos vārdos, gan darbos.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 14.12

    —> andza

    Piedod, neredzēju, kur man biji to lūdzis. Labi, īsumā.

    Pagaidām viens loģisks un sakarīgs, un, manuprāt, spēcīgs arguments ir infrastruktūras attīstība. Ja atceries, tad valstī tika izveidots Ceļu attīstības fonds, kurš būtībā veidojās no akcīzes nodokļa, kuru atskaitīja no degvielas iegādes (katra litra) + auto vadītāji katru gadu maksāja ceļu nodokli, kas arī tika pievienots Ceļu attīstības fondam. Kad 2004. gadā pie varas nāca Repšes valdība, viņi nolēma, ka šo Ceļu attīstības fondu jākonsolidē pie valsts budžeta, kas arī tika izdarīts un pēc tā laika šī nauda vairs netika mērķtiecīgi novirzīta ceļu attīstībai, bet izvēles kārtā tikai daļa no tās tika atvēlēta patiesajiem mērķiem (Latvijas ceļiem).

    Tātad, no infrastruktūras attīstības tālāk var runāt arī par izglītības, nodarbinātības, medicīnas attīstību un investīciju piesaistes apjoma palielināšanos. Tad katrs no šiem punktiem atkal ir smalkāk jāapraksta. Vai tas ir nepieciešams? Ja jā, tad varu to darīt!

    Pie foto un jomas, kurā darbojos, atbilde ir JĀ :)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 20.08.2010. 14.24

    personālei, es, pirms pieņemu cilvēku darbā, ievācu par viņu visu iespējamo informāciju, ja viņš man nespēj atnest ( man adresētu ) ieteikuma vēstuli no bijušā darba devēja. Arī pieņēmis darbā, es rūpīgi sekoju jaunajam cilvēkam, ļauju kļūdīties, savas kļūdas labot un no tām mācīties, bet es ļauju klūdīties dažās lietās. Es nekad nepiedošu kļūdas, kuras visa kolektīva labklājību un darba ražīgumu ietekmēs slikti. Nepiedošu cilvēkam, kurš sevi ir stādījis augstāk par citiem darbiniekiem un iedomājies no sevis visvisgudrāko. Cilvēks var nākt punktuāli uz darbu, izpildīt viņam uzticētos pienākumus, bet tai pat laikā būt gnīda un divkosis. Manu darbu jo sevišķi ietekmē klientu atsuksmes un ja klients man aizrāda par kādu mana kolektīva locekli ( vai orgānu ) tas nozīmē, ka es jau neesmu biji suzdevuma augstumos. Tamdēļ, ar abiem AŠistiem ir identiski, viņi sevi sakompromitējuši līdz pēdējai vīlei, tamdēļ viņu vieta būtu pamatskolā, pie mācību grāmatām!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 14.30

    Piekrītu, tavam ieskatam kā vajadzētu darboties darba ņēmējam un darba devējam attiecībās uz personāla atlasi… ne vienmēr pirmā kļūda ir uzskatāma par iemeslu cilvēku norakstīt! ja tas tiek darīts atkārtoti, tad jāsāk domāt, jo tas nozīmē, ka no kļūdām nemācās!

    Labi, šis cilvēks tiks atlaists no viena darba, otra darba, taču kad aizies uz trešo, un, manuprāt, viņam vajadzētu sākt saprast, ka iemesls viņa pirmajām divām atlaišanām bija VIŅŠ pats, viņa kļūdas….domā, ka viņš nesāks laboties?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 20.08.2010. 15.05

    Tad jau man jāsāk domāt, ka nepārtraukti pieļaujot kļūdas, TP un LPP/LC ir izsmēluši savu “uzticības kredītu” :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 15.11

    Jā, tikai neaizmirsti paskatīties, kādas kļūdas ir pieļāvuši arī citi lielie meistari!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 20.08.2010. 15.19

    personāli!
    Visus šos gadus Veselības ministriju vadīja TP ministri!
    Jautājums, kāpēc viņi nesakārtoja šo nozari tā, lai nevajadzētu likvidēt slimnīcas, lai tās negrimtu parādos????
    vai Tu zini, ka tā pati TP sapirka nevajadzīgi daudz dažādu diagnostikas iekārtu, veica slimnīcu būvniecību par VM atvēlēto naudu, veica apšaubāmus un remontus par milzu cenām( piemērs, korupcija Bērnu slimnīcā)
    Tāpat Rozentāles (TP )jau noslēgtais līgums par Stradiņu slimnīcas jaunu korpusu celtniecību, pie tam par Veselības ministrijai atvēlēto naudu!
    Jautājums Tev, vai par veselībai atvēlēto naudu ir jāveic būvniecība krīzes laikā, nevis jāārstē cilvēki!!!!??

    Tieši TP ministri ir izšķērdējuši veselībai domātos līdzekļus, un tiek slēgtas daudzas tikko uzbūvētas slimnīcas,kuras nemaz nevajadzēja būvēt, kā to paredzēja māsterplāns!Par ko gan Kalvītim Putins spieda roku, un aicināja uz Maskavu. Amatu arī iedeva krievija Latvijas balzāma valdē par 7000 Ls mēnesī! tāda lūk, ir nodevības cena!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 15.29

    Krīzes laikā tika slēgti ļoti daudzi rajonu med centri, un tagad visi čīkst par to, ka nav kur likt pacientus, ka ir pārslodze!

    Ja med centri tika slēgti reģionos, tad ir loģiski,ka jāpaplašina tie pilsētu centros, jo pacientu plūsma pieaugs! tāpēc neredzu neko sliktu, ka notiek paplašināšanas darbi!

    Mini piemērus, kuras sapirktās iekārtas ir bijušas nevajadzīgas? Tevi neapmierina ziņas, ka Latvija ir pirmā valsts, kura transplantēja sirdi un vēl dažādas smagas operācijas, kuras tiek veiktas pateicoties iepirktajai modernajai tehnoloģijai!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 20.08.2010. 16.21

    Personalatlase. Latvija ir pirmā valsts, kura transplantēja sirdi un vēl dažādas smagas operācijas…
    ______________________________
    Jums tajā PLL visi tik dumji? Pirmo sirdspārstādīšanas oprerāciju veica DĀR p.g. 60 tajos gados /aizmirsu ārsta vārdu/. Par Ceļu fondu jau atbildeju pie cita raksta:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 20.08.2010. 16.35

    Nespried pēc manis par PLL, jo neesmu nekādā veidā ar šo politisko spēku saistīta…es ticu, ka PLL nav tik dumji! :))))

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ziemelnieks 21.08.2010. 12.00

    Ja tev būtu dota iespēja uzsākt karu Latvijā! Par ko tu karotu? Kādas idejas vārdā? “‘/

    Publika, kas tagad nuosaukusies PLL jau kopš pagājušā gadsimta 90ajiem gadiem karuo – konkistadori paši savā zemē. Kuo nevar uzreiz pievākt un pārkausēt zelta stieņuos(daļāruos un eirikuos) tuo vismaz iznīcina. Lai netiek nevienam citam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ziemelnieks 21.08.2010. 12.03

    DĀR p.g. 60 tajos gados /aizmirsu ārsta vārdu/…”

    Doktors Bārnards?

    Par to tad pat “Cīņa” rakstīja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ziemelnieks 21.08.2010. 12.15

    Šistiem ir identiski, viņi sevi sakompromitējuši līdz pēdējai vīlei, tamdēļ viņu vieta būtu pamatskolā, pie mācību grāmatām//

    Nu.nu……..

    Pamatskola jau nav Ibsena Puogu Lējējs..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 21.08.2010. 14.16

    Personāli!
    Tik cietpaurīgu meiteni, kā Tevi, neesmu redzējusi!
    Cik Tev reizes var teikt, ja Tu pati neklausies un nelasi informāciju, ka Latvijā tika slēgtas daudzas slimnīcas. Piemēram: Valkā, Limbažos, Alūksnē, Ludzā( starp citu tikko jauna uzcelta ar visu jauno aprīkojumu)!
    Es tā sīkāk par Kurzemi un Zemgali, un Latgali neinteresējos, bet to var apskatīt Goglē, ja vēlies sīkāk pa visu Latviju.
    Kā Tu domā, vai manis nosauktajās slimnīcās bija vai nebija jaunās diagnostikas iekārtas sapirktas uz kredīta!!!???
    Kur tad vēl Rīgā diagnostikas centra likvidācija, un kur palika tās iekārtas par kurām nav samaksāts vēl viss.
    Vari painteresēties sīkāk cik simti miljoni Ls par šo iekārtu kredītiem valsts maksā katru gadu!!!! Tā ir milzīga summa no veselības aizsardzības budžeta- tā kā pāri ārstniecībai nekas nepaliek!
    Un, kas tad ministrēja VM, ja ne visus šos 4 gadus TP ministri!!!
    Nu cik Tev var skaidrot reizes!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 20.08.2010. 09.43

Es arī Tikai PAR, lai tas šovs turpinās:) Tā dalībnieki demonstrē tādu nekopetenci un cinisma augstāko pilotāžu, ka skaidri attaino partijas būtību,aiz kuras viņi stāv un par kuras seju viņi paliek:)

+12
0
Atbildēt

3

    putekliic > Elīna Barkovska 20.08.2010. 10.56

    Es arī par – lai tik ķēmojas tālāk! Es nekad nevarēšu saprast cilvēkus, kuri tik ļoti vēlas izteikties, pie tam publiski!!, par tēmām, kurās neko būtībā nejēdz. Vēl vairāk – ne tikai izteikties, bet atskaņot pārliecinošus apgalvojumus! Kā cilvēks nesaprot, ka viņš padara sevi par apsmieklu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Elīna Barkovska 20.08.2010. 11.10

    —> bronks

    Man ir jautājums, ja šis šovs tiešām ir partijas seja, vai šie secinājumi,ko viņi izdara pēc katra raidījuma tev neliekas pārliecinoši? Ja, jā vai nē, tad kāpēc!

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 20.08.2010. 11.56

    PLL politiķi ilgus gadus bija gan Saeimā gan veidoja MK. Ēnu ekonomika, korupcija, ielikteņi ir viņu darbošanās rezultāts. Politika kā biznesa projekts, valsts nauda kā sava kase u.t.t

    Tu gribi teikt ka 3 vai 4 Saeimas bijusi kļuda, viņi darbojās ar aizsietām acīm un ausīm, bet tagad redziet ieraudzījuši gaismu Latvijas labā?:)

    Raidījums runā lietas, kuras darbos nekad nav realizējamas, bet saldi skan piem. MĒS pieprasīsim Eiropai, Mēs ar aizdevējiem runāsim citu valodu. Klaji meli un butaforija. Ja tu tam tici, tad šiem vēl ir cerība:D

    +12
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 20.08.2010. 09.41

Bet Vilnītis neklapēs na ar vienu ausi.

+8
0
Atbildēt

1

    marta1313 > ekmanis 20.08.2010. 09.54

    Vilnītis jau pirms laba laika paziņoja, ka KNAB(am) nevajag pārbaudīt partiju reklāmu tēriņus.
    Tātad Vilnītis visu šo PLL un SC priekšā stāvēs mierastājā un ar pieglaustām ausīm (t.i., ar ausīm neklapēs:)).

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 20.08.2010. 09.20

Es nezinu likuma nianses, kas nosaka priekšvēlēšanu tēriņu robežas, BET… Katru otrdienu-trešdienu internetā ar patiesu izbrīnu un smīnu fonā skatos/klausos šo LNT humora raidījumu! Smieklīgs, ar mazu jēgu, bet var atpūsties.
Manuprāt Vienotība un daudzi citi kļūdās, pievēršot šīm blēņām pārspīlētu uzmanību, tā lejot ūdeni uz pretinieka dzirnavām.
Mani tikai pārsteidz formāts: patriotiskais Andrejs Ēķis aicina uz studiju cienījamus cilvēkus, liekot viņiem izskatīties smieklīgi un nožēlojami! ja tā ir “laba Latvija” – nudien tādu labāk nē! Savukārt oponenti meklē taisnību, bet aizmirst, ka šāda raidījuma cienītājam pēc būtības prāta NAV un nevar būt daudz. Cienītājs padomās – Manējiem uzbrūk!

+9
-1
Atbildēt

2

    Tane-Dane > Uldis Šneiders 20.08.2010. 09.39

    Nu ziņu raidījumi jau nav mazāk smieklīgi. Vakar smējos vēderu saķēris kā tagad Irbes šaurumā pīles audzēsim, bet ar kuģiem vairs nebrauksim:)))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Eliks > Uldis Šneiders 20.08.2010. 09.46

    Tā nelaime jau ir apstāklī, ka Ēķa raidījuma cienītājiem prāta tiešām nav, toties viena balss vēlēšanās gan ir. Un PLL jau vēlētāju prāta kvalitāte nav vajadzīga, pat vēl vairāk – jo stulbāks vēlētājs, jo labāk. Tādus tak’ vieglāk “iedvesmot”.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

janiso22 20.08.2010. 09.15

Vienotības kandidāti pareizi dara – nevajag baidīties PLL, un vajag izmantot likumā noteiktās normas, lai sauktu viņus pie atbildības! Ja tas netiks darīts, tad nekas nekad Latvijā nemainīsies!!!

+27
0
Atbildēt

4

    Tane-Dane > janiso22 20.08.2010. 09.16

    Atšķirība jau tikai nekaunības pakāpē:)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > janiso22 20.08.2010. 10.38

    to Mārtiņš Kacens – Nē , atšķirība ir mazohisma, pašapziņas un veselā saprāta trūkuma pakāpē :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > janiso22 20.08.2010. 11.17

    Labaakais veeleetaajs ir tas, kas vairs neredz atskjiriibas:)
    vinju var apseglot un jaat taalaak….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    AndrisBuikis > janiso22 20.08.2010. 15.36

    Pareizi, tagad viss mainīsies !

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 20.08.2010. 09.07

Kamēr Vilnītis vadīs KNAB, tikmēr PLL (Par Laupītu Latviju) var būt mierīgi. Arī paši iesniedzēji diez vai tic tam ko šajā gadījumā dara, bet tas jau patiesībā nav viņu mērķis. No piekšvēlēšanu kampaņas viedokļa šeit ir svarīga publiska darbība (iesniegums), bet ne rezultāts. Tās pašas “pozitīvisma kampaņas” no iepriekšjējām vēlēšanām izmeklēšana vēl joprojām nav nesusi nekādus rezultātus, un tad vēl Loskutovs vadīja KNAB, kur nu vēl tagad Vilnīša vadībā….

+14
0
Atbildēt

0

Tane-Dane 20.08.2010. 08.58

Pēc šitā var sagaidīt tieši tādu pašu tekstu no PLL par Vienotību un IR, jo pie vēlmes šeit var atrast tieši tādu pat aģitāciju.”Izvēles vieglums. Nepanesamais?”

+3
-16
Atbildēt

4

    AUTOEXEC.BAT > Tane-Dane 20.08.2010. 09.21

    Vai tad Pakalniņa balotējas ? Vai ir “Vienotības” biedrs ? Vai arī saņēmusi reklāmas pasūtījumu ?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 20.08.2010. 09.29

    Formāli jums taisnība.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    v-auto > Tane-Dane 20.08.2010. 12.20

    to Art
    Vai tad Ēķis, Stendzenieks, Burkovskis balotējas? :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Tane-Dane 20.08.2010. 22.47

    to Ralfs – Ēķis ir PLL biedrs, Stendzenieks un Burkovskis – oficiāli algoti āksti. Izlasi rakstu, gudriniek

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 20.08.2010. 08.48

Un vēl jau vajadzētu te pieskaitīt PLL un SC aģitāciju, kas notiek pa 1 baltijas kanālu, kur ziņās praktiski katru dienu ja ne redzami Šlesers ar Ušakovu, tad, noteikti, dzirdams par viņu labajiem darbiem, un par to, kā tikai nacionāļi no Vienotības un Dombrovska valdības kļūdas, mazspēja un pilnīgākā pakļaušanās ļaunā SVF diktātam traucē tiem iedibināt Latvijā vispārējo laimi.
Zīmīgi, ka ne Lembergs, ne ZZS pa šo kanālu netika kritizēti ne reizi.
Bet, manuprāt, tire ir vēl ziediņi, odziņas vēl tikai būs.
Un ko citu gaidīt, ja Latvijas tiesu sistēmas un politiķu tizlums, 4 gadu laikā tā arī nespējot sodīt TP par grandioziem pārkāpumiem iepriekšējās vēlēšanās, virenkārši mudina darīt to atkal, ja par noziegumu, pie kam tādu, kas apdraud Satversmi un valsts iekārtu, netiek saņemts sods, kapēc nepārkāpt?

+52
-2
Atbildēt

3

    Eliks > mary75 20.08.2010. 09.07

    Varu piebilst, ka šī LNT diskusija tiek atkārtota arī Latvijas ziņu kanālā, kas Lattelecom bezmaksas paketē iekļauts kā Rīgas apriņķa ziņu kanāls. Kādu dienu mājās atnācu ļoti vēlu, kad visi ziņu raidījumi bija jau beigušies, bet tā kā jaunumus tomēr gribējās zināt, tad ieslēdzu šo kanālu. Tiešām liels bija mans pārsteigums, kad tur ieraudzīju šo Ēķa kompāniju. Nevaru pateikt, cik reizes viena diskusija tiek atkārtota, bet tas, ka šī nebija vienīgā reize, gan ir skaidrs, jo man “laimējās” to “uzķert” vēl dažas reizes. Tā kā Vienotība PLL slēptajai reklāmai var pieskaitīt arī šīs LZK “vakara izklaides”.

    +25
    0
    Atbildēt

    0

    marta1313 > mary75 20.08.2010. 09.21

    LZK kanālā šis raidījums tiek atkārtots katru darbdienas rītu. Kad mans televizors ieslēdzas 6.45, raidījums jau rit pilnā sparā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 20.08.2010. 10.26

    Jā, bet vai kāds riskēs ķerties klāt PBK? :) Man protams, patīk “Vienotības” patriotisms, skatoties tikai “latviešu” TV, bet ir jāpazīst savs “ienaidnieks” un jāskatās, ko viņš dara. Starp citu, aktīva aģitācija par SC notiek ne tikai PBK, bet arī “Delfi”, “TV5”, “Telegraf”, “Čas” u.t.t.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 20.08.2010. 08.46

Ziedot jau var tikai pie valsts kases piesūkošies, pārējie jau sen ir optimizējuši un konsolidējuši izmaksas, neparedzot vietas ziedojumiem.
Komiska ir nevis vienotība, bet tas raidījums LNT

+17
-1
Atbildēt

0

marčiks 20.08.2010. 08.45

Vienotība dara pareizi, lai gan šaubos, ka KNĀBis kaut ko tiešām pasāks. Vispār jau, cik esmu redzējis, diezgan trulas tās diskusijas. Nemaz nerunājot par to, cik smieklīgi izskatās tas, ka tie, kas iepriekšējās vēlēšanās pārliecinoši uzvarēja, kopā dabūja Saeimā 33 vietas, bija daudzus gadus valdībā, tagad piepeši sākuši “dzirdēt” Latvijas tautu, konstatējuši, ka pie visām likstām vainojami sorosīti un gudri spriež, kas un kā tagad Latvijā būtu darāms, lai valsts zeltu un plauktu. Nu kuru šitā mērkaķošanās vēl iespaido?

+54
-2
Atbildēt

9

    Brīvdomātājkaķis > marčiks 20.08.2010. 08.50

    Kaapeec neviens cits nesuudzaas?? Bet tikai Vienotiiba?? Jo savaa debiliskajaa agiteesanaa vairs pasi neka nejedz ;-)
    Un galvenais ka juut ka pakala deg tiem pamulkiem un vairs neredzeet siltos kreeslus. Vienotiiba vareetu iet par miskastu apsaimniekotaajiem ;-)
    taa vieta viniem dereet ;-)
    Japarunaa ar Andri lai ziedo nabaga Vienotiibai atkritumu biznesa sturiiti Dombrovskim ar kajlaizaam ;-)

    +1
    -30
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 20.08.2010. 08.52

    Diskusijas trulas, pareizi, bet, kāds tad tu domā ir PLL mērķa elektorāts?
    Neskaitot tos, kuriem politiskā vara ir biznesa izdzīvošanas jautājums?
    Tā ka diskusiju līmenis, manuprāt, atbilstošs elektorātam, kaut vai spriežot pēc zināmo PLL apoloģētu komentiem Irā.

    +35
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > marčiks 20.08.2010. 09.20

    To Io credo in PLL – Paldies tev :) … Tādi klauni kā tu paši ir lieliska PLL “reklāma”, uzreiz skaidrs ar ko darīšana :))

    +31
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 20.08.2010. 09.22

    Puiss, kas tad nu? Miskastes takš Andris apsaimnieko!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > marčiks 20.08.2010. 09.45

    Credo!
    PLL izmanto to pašu veco paņēmienu kā iepriekšējās vēlēšanās, prasti pērkot nedomājošo vēlētāju! Pieņemtie likumi nav priekš PLL, bet gan priekš tautas rakstīti! To jau redzam, ka TP un LPP/LC “atmaksāja iepriekšējos pārtēriņus!
    Tā sakot visi ceļi labi, ja tik tiek pie valsts maka! tas par PLL!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > marčiks 20.08.2010. 10.23

    Andrim, nākamais pieturas punkts, ja viņš nemainīsies, būs off ‘society for’ shore! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > marčiks 20.08.2010. 11.46

    -> Bet
    Tu viņam centies kaut ko ieskaidrot… Tas taču ir bezcerīgi. Turklāt esmu drošs, ka viņš nemaz nedomā tā kā runā, līdzīgi, kā Kurmītis savos blogos Dienā. Neespēju noticēt, ka normāls cilvēks varētu būt ar tik izmežģītām smadzenēm.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > marčiks 20.08.2010. 15.01

    andza!
    Tev jau tasinība! Nav vērts! Jāignorē tas Šloserjūgends!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > marčiks 20.08.2010. 19.03

    dzeris49
    Diskusijas kā nu kuro reizi. Tāda tauta esam! Ne jau nu visi tik atraktīvi, bet tomēr normāli cilvēki. Un tieši Vienotības elektorāts, saku to ar sāpēm par latviešiem, uzrāda aprobežotību, stratēģisku mazspēju un pakaļā līšanu lielvarām. Mans apzīmējums Vienotībai- bābiska.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 08.42

Ha ha ha ha.
redz kaa nabadziigajai Vienotiibai skauz ka neviens normals uznemeejs negrib ne ziedot nekaa ;-)
Tagad uztraucaas ka kadam vaioraak iedots un var vairaak tereet ;-)
Nabadzini taadi ;-)
Vai Vienotiiba ir ieskaitiijusi zalo kimisko cukurvadi savos terinos?? Vai Vienotiiba ir ieskaitiijusi savos terinos ko smiekliigais “premjers”Dombrovskis teeree runaajot cik vins labs esot un labu daudz darbu sadariijis???
Tas Vienotiibas veidojums aizvien komiskaaks paliek ;-)

+3
-41
Atbildēt

13

    AUTOEXEC.BAT > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 09.17

    Kas ir “normals uznemeejs ” ? :))

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    vismantsk > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 09.39

    Tas, ka kādai partijai ir vairāk naudas, nenozīmē, ka tā var vēlēšanu kampaņai tērēt vairāk nekā to atļauj likums.

    P.S. Tu lieliski demonstrē AŠ2 politisko kultūru – ja viņus atbalsti, Tev būtu jāmēģina ar argumentiem pārliecināt mūs, ka viņi ir mūsu balstu vērti, bet Tavs vienīgais teksts ir: “Jūs esat idioti, ja nesaprotat, ka jābalso par AŠ2!”. Nožēlojami!!!

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 09.43

    Normāls uzņēmējs PLL izpratnē ir tas, kas ražu ievāc Latvijā, bet graudus noslēpj ofšoros!

    +28
    0
    Atbildēt

    0

    Klau, zīdaini, es saprotu, ka tevi ir sabojājusi neesošā izglītības sistēma un tu nespēj atšķirt melus no īstenības, bet tas nenozīmē, ka citi cilvēki ir apguvuši tikai lētos vīnus un smēķēšanu, skolas laikā, citi ir arī mācījušies un interesējušies par notiekošo. Es skatos LNT un redzu, kā tie paši, kas valsti noveda dziļā krīzē, tagad cenšas, uz lētticīgu idiotu bara, iebraukt saeimā. Šorīt vispār biju mēms, Ēķis pļūtīja par ceļiem, Ķirsonu Gunča viņam piebalsoja bet cauri spiedās “ES”/ “MAN” – viņiem neinteresē valsts, viņiem neinteresē tās iedzīvotāji, viņu intereses slēpjas viņu kabatās! Savtīgi lopi, kuri sevi atļaujas dēvēt par “uz ņēmējiem”. Lai kā man nepatiktu daži “Vienotības” lēmumi un “kadri”, es tomērt redzu darbību, kura netiek populistiski reklamēta. Es kritizēju viena (s ) ministres darbu, un viens ( a ) no “Vienotības” deputātiem(ēm ), atrada laiku man uzrakstīt atbildi un izskaidrot situāciju – tāpēc: VISU CIEŅU Vienotībai!

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu malacis ;-)
    Tad cieni vien talak Latvijas valsts izsaimniekotaajus. Man prieks ka dazi taadi atbalstiitaaji veel palikusi Vienotiibai ;-)

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Es Tevi ,Osīt, taču brīdēju, ar saviem sapņiem neuzplīties(robežojas jau ar apsēstību) nepazīstamiem ļautiņiem nav laba doma, radi sliktu fonu un zini slikts fons savukārt metafiziski var izsaukt uz Tevi pašu uguni un ne tikai tādu parunāšanos , pastrīdēšanos, bet pats pievilksi sliktās lietas, iesi pa ceļu a tur suņa mēsli ņemsi paklupsi izvārtīsies, smirdēsi…, nāks sliktie un tie Tevi ņems un sasitīs, nāksies ārstēties utt…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vecais pasakas vajag stāstīt ar pozitīvu, nevis kā Tu un Tavējie V un Dombīti dr..zīs( var sanākt otrādi un tad parasti draudu saņēmējs tieši to izdara ar draudētāju ko viņam tas savukārt solījis),bet kā Jūs aplaimosiet Latviju un cik katram būs kliņģeru dienā, cik gadā debesmannā tonnas aplaimos LV pilsoņus per capita utt…, cik aprīkoti brīnumzuteņi būs tautas rīcībā, vēl brīnumgredzeni, īsumā kāda būs leiputrija, tad sliktākajā gadījumā gadījumā ar Tevi apmainīsies zobgalībām, nevis kā tagad tāds “nepieskaramais”.

    Vecais esi taču īsts pozitīvists nevis tāds par kādiem Tu gribētu smieties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 11.06

    >lo kredo 10:35
    “Tad cieni vien talak Latvijas valsts izsaimniekotaajus.” – ja kāds visā nopietnībā kaut ko tādu saka un uzskata, ka Vienotība un nevis TP un LC/LPP ir izsaimniekojusi valsti, tad tā jau ir smaga diagnoze.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 12.12

    >Tipiņš Atļaušos precizēt: Izsaimniekotāji ir abi veidojumi, tikai forma, lielums un veids atšķirīgi.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    zita > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 12.29

    Es patiešām nesaprotu, kam galvā ir jāsalūzt, lai atbalstītu PLL – Pirmo Partiju, Tautas Partiju, kuras savas valdīšanas laikā Latviju noveda līdz bankrotam, kuras savas valdīšanas laikā Latviju padarīja par visnožēlojamāko valsti visā Eiropas Savienībā, par valsti – piemēru, kāda nevar būt demokrātiska valsts. Varbūt tas ir mazohisms atbalstīt šos darboņus?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    sveiks, WAT!
    Varbūt KNABi uzlaist arī Radio 101 vai sorosiešu mājaslapai http://www.ir.lv? Izmaksas jāpieskaita Vienotības priekšvēlēšanu reklāmas tēriņiem un basta! Bet avīželi, pardon, žurnālu ar smalko nosaukumu IR, konfiscēt kā nedeklarētu priekšvēlēšanu aģitpropu?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    kriksis_ > Brīvdomātājkaķis 20.08.2010. 19.15

    Cik tew maksaa par sitiem komentaariem? Nu normaali domajosh cilveeks ko taadu nevar uzrakstiit. Es cienu katra cilveeka viedokli, bet shitas jau saak palikt smiekliigi. Piedod, bet mees esam vairaak! Sapraata dzirksti no shii portaala neizdziit!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu malace lieniit ka esat vairakumaa ;-)
    Nu prieks ka juus pasi taa domajat :-)
    Miiliet un cieniet savu maizes teevu uzbaroto Dombrovski ;-)
    Nu taadi malaci savakusies te ;-)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam