Internetā publisko Lemberga juniora kontu izdrukas

91

Komentāri (91)

olilita37 10.08.2010. 16.44

te nav ko daudz to mut dzessett,vecais Lembergs ir sista kaarts,buurii jau droshvien neseedees,bet gadinjus 5-6 dabuus, Laventa stilaa, slimniicaa noguleet-taa vish i….

0
0
Atbildēt

0

tolla_i 10.08.2010. 12.23

“kamēr es vienkārši zinu kā tas agrāk notika un kas ar ko vienojās” – ja jau zini, pastāsti mums arī. Ko tad klusē?

0
0
Atbildēt

12

    garausiitis > tolla_i 10.08.2010. 12.34

    Manā pieredzē ir reāls gadījums,kad atļāvos šo to pastāstīt – publiski . Varu pastāstīt ,ka mani uzreiz pabrīdināja, lai bišķi čekoju ko daru , jo pēkšņi DP bij prasījusi manu IP adresi , jo redz biju arī par struktūru lomu tur uzrakstījis.
    Es esmu par šīm tēmām ui ar ko tik ne runājis – tas viss ir tukša skaņa, jo tā sistēma ir daudz spēcīgāka par katru indivīdu. Tiesa pēdējos 8 gados ir notikušas lielas izmaiņas uz labo pusi.
    Un vēl – stāsts ir par mācēšanu valsts resursu pārpumpēt savās kabatās – ja tas ir apsveicami, tad uz priekšu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > tolla_i 10.08.2010. 12.35

    Nauda konkrēti nozagta visiem “pingvīniem”, kuri par serifikātiem tika pie VN un LK akcijām. Pārliecina?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 12.42

    Nabadziņi!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 12.53

    Es atkārtošos vēlreiz, klusais – neuzskatu, ka viss ir kristāldzidri, bet ne jau Lembergs vienīgais ņēmējs?! Konta izdrukas publicēšana, pilnīgi neko nepierāda, tāpat ir absolūti debīli paziņot, ka konta apgrozījums ir summa, ko kāds ir nozadzis.
    ” jo pēkšņi DP bij prasījusi manu IP adresi” – pilnīgi reāli, ka tas ir tā bijis.
    “Man tiešām nav žēl,ja cilvēks var nopelnīt naudu, lielu naudu – var tērēt kā grib , man pilnīgi vienalga” – vai tiešām vienalga? Vai arī, piemēram, man, kāda sazvērestību un aizdomu dēļ ar putām uz lūpām būtu jāpulas pierādīt, ka manu publicētu kontu izdrukās redzamie līdzekļi ir iegūti gudri plānojot savu biznesu? Kā tad būs, ko? Esmu vairāk nekā pārliecināts, pat tad, ja es grāmatvediski visu pierādīšu, tik un tā es bariņam latviešu būtu zaglis, jo redzi kāds tā ir teicis. Tā kā faktiski taisnoties būtu bezjēdzīgi. Vai kāds vispār ieklausās, par ko ir stāsts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tolla_i 10.08.2010. 13.10

    Man tiešām ir pilnīgi vienalga kā cilvēks tērē savu naudu. Un konta izdrukas neesmu pētijis , pietiek ar to ,ka citi to ir izdarījuši un pametuši ciparus.
    Es vienkārši neko vairāk te nerakstīšu , kaut gan zinu lietas arī no jaunākajiem laikiem . Es 20 gadus maisos šajā vidē , tapēc ir skaidri arī spēles noteikumi. Mēs te palagu kalnus ar papīriem varam klāt galdā un burkšķēt bez jēgas – nekādu taisnību neatradīsi – tāda tā sistēma . Piemērs ir ar RD un MB lietu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 13.18

    Lūk, tu pats arī atbildēji: “pietiek ar to ,ka citi to ir izdarījuši un pametuši ciparus”. Sanāk, ka atliek tikai pamest skaļus virsrakstus un es būšu gatavais zaglis un tev principā vairs nekas neinteresēs.
    Tas arī izskaidro pilnīgi visu. Vienalga, vai tu darīsi likumīgi vai nelikumīgi, ja kāds izspļaus, ka kāds ir zaglis, nevienam patiesība vairs neinteresēs, jo sliktākais variants ir daudz interesantāks. Latvieši māk linčot savus cilvēkus, vispirms nomētajām ar akmeņiem, tad sadedzinām sārtā… ak, nebija vainīgs…? Ai, nu nekas, citiem par biedinājumu. Forša morāle :((((

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 13.27

    Morāle ir tāda, ka NAV morāles..jo pagaidām valstī viss ir tā apšmucēts un sašmucēts, ka BŪTĪBĀ neviens nevienam vairs neuzticas!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 13.38

    Nu varbūt tad sākam apbruņoties? Katram pa kalašnikovam, dzīvosim kā Osetijā, ja gadījumā, kāds izskatīsies aizdomīgs, to kirdik… Būs baigi normāli :( Cilvēki, Jūs biedējat ar savu attieksmi!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tolla_i 10.08.2010. 13.50

    Naktsargs – tā arī nesaprati, te nav tas gadījums par vecmāmiņas tekstiem. Ir lietas , ko es vienkārši nerakstīšu. Teicu ,ka man ir arī info par jaunākajiem laikiem un ne no vecmāmiņas. Es izbeidzu diskusiju , jo tā kļūst bezjēdzīga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 13.55

    Es visu ļoti labi saprotu, bet uzsvaru lieku nevis uz to, kas ko ir darījis, bet kādā veidā tas tiek pasniegts!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 13.57

    Un kā tas apdraud jebkura valsts iedzīvotāja privātumu un tiesības būt nevainīgam, kamēr nav pierādīts pretējais. Linča tiesa nav brīvas sabiedrības stūrakmenis un nekad nebūs!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > tolla_i 10.08.2010. 15.46

    >naktssargs
    Patiesiibaa lembergs sanjem atpakalj to, ko dariija citiem. Diemzjeel taa notiek, lai gan likumdoshana nekur pasaulee to neregulee.

    Lembergam pasham ir ljoti pie sirds lincja tiesas, kad jaanovaac no aciim prom kaads, kursh liekas netiikams (lai gan es nesaskatu informaacijas publiceeshanaa lincja tiesas paziimes)… Nekaadu pieraadiishanu vinjam nemaz nevajag…
    Un par to privaatuma apdraudeeshanu – nu skalji vaardi un tikai…
    Publiskas personas kaa pilseetas meers arii Londonaa reekjinaas ar to, ka nekaada privaatuma esot publiskai personai nesanaak.

    Taadaa gadiijumaa jaaizveelas darboties kur citur un jaaiet prom no publiskaa sektora, ko lembergs jau sen vareeja izdariit kaut vai savu beernu labaa.

    Krievi saka – zjadnostj frajera zgubila!
    Kaads raksturs, taads liktens…

    0
    0
    Atbildēt

    0

anita_brauna 10.08.2010. 10.22

Ka jau kāds ir norādijis, tad visi Anriķa personas dati (konti, p.k.) jau ir publiski pieejami iekš Latvijas vēstneša mājaslapas. Tā kā kur tur ir personas dati?

0
0
Atbildēt

0

varrvara 10.08.2010. 08.45

Inspekcija publiskoto informāciju ir izvērtējusi un tās publicēšanā saskata nozieguma pazīmes…
————————————————
Tā jau ir tā Latvijas tiesībsargu dubultā morāle, ka par informācijas publiskošanu saskata nozieguma pazīmes, bet par valsts izzagšanu nozieguma nav, jeb kā zeki saka: -,,likumīgs zaglis,,. Es šajā gadījumā gribētu teikt: –,,likumīgs informācijas nopludinātājs,,.

+3
0
Atbildēt

1

    Ziemelnieks > varrvara 10.08.2010. 12.38

    Iespējams, ka Lembergs tur tādas shēmas ir savirpinājis, ka mūsu tiesībsargiem i’ prātiņi par īsiem, lai tās atšķetinātu, tāpēc ķeras pie vieglākā gala :)))))))

    ..un grūtākais tā arī paliek neatklāts!!!! Un tad paši čīkstam, ka nauda tiek pludināta visos iespējamos virzienos un veidos!

    0
    0
    Atbildēt

    0

olilita37 10.08.2010. 01.32

rodas sajuuta,ka personaalatlase ar natssargu ir vienas personiibas divas puses:)
Anrija teerinji un iislaiciigie depoziiti kopumaa ir jauki,nejauks ir tikai veids kaa anrijpapus ticis pie tiem eiro-ar dienesta staavoklja ljaunpraatiigu izmantoshanu,korupciju,shantaazju utt.utjpr…..

+5
0
Atbildēt

6

    tolla_i > olilita37 10.08.2010. 01.45

    zāles iedzēri pret murgiem vai arī jautājums: ilgi domāji? Tā ir mana atbilde uz “rodas sajuuta,ka personaalatlase ar natssargu ir vienas personiibas divas puses” :))))))
    Pats izdomāji: “ar dienesta staavoklja ljaunpraatiigu izmantoshanu,korupciju,shantaazju utt.utjpr….” vai tante no Pankūkciema pateica? Tukši apgalvojumi, bez seguma! Nu, piedod, tiešām gribi pieskaitīt sevi pie “vaimanoloģijas teorijas par latvieti” prototipu?
    Kad izmantoja, cik nozaga, kad ņēma? Pierādījumus – fotogrāfijas, video, liecības? Kur ir? Konta izdrukas to nepierāda. Pavisam parasts darījumu konts. Interesanti, ar ko tu nodarbojies, publiskojam tavu konta izdruku? Tiešām nav ko slēpt?
    Ai, skumji :(

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > olilita37 10.08.2010. 10.08

    Klau naktssargs – varbūt nevajag te no tēmas kā par MB busiem RD visi arī bļauj- pierādiet, apsūdziet, nekā nezinām , kamēr pats MB ir atzinis – jā devām. Es pa naftinieku vidi grozos no 90 – to sākuma un zinu gan tās runas ,kas korekti parādās presē , gan arī to ,ko runā paši veči . Var rakstīt presē ,ka Vaškevičs piemēram ir labs un neviens nevar viņam neko pierādīt saistībā ar kontrobandas piesegšanu , kamēr es vienkārši zinu kā tas agrāk notika un kas ar ko vienojās . Tāpat ir ar Ventspili , visi var stāstīt , ka oficiāli Ventspilī viss ir štokos, bet tie kas tur darbojas reāli pastāstīs kā notiek īstenībā. Man tiešām nav žēl,ja cilvēks var nopelnīt naudu, lielu naudu – var tērēt kā grib , man pilnīgi vienalga , bet , ja es zinu , ka tā nauda pēc būtības ir iegūta to nozogot , tad man pie kājas vai tiesas spriedumi vai kas .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > olilita37 10.08.2010. 12.10

    “ka tā nauda pēc būtības ir iegūta to nozogot” – kam tā ir nozagta? Atnāca un paņēma no tava naktsskapīša? Es necenšos apgalvot, ka Lembergs (var šeit ierakstīt arī Šlesers, Šķēle, Vaškevičs etc.) ir pasaules godīgākais pilsonis un neko un nekad nav darījis savās interesēs. Mācēja un darīja! Ir skaidrs, ka naftas bizness ir tāds, kas tas ir, kur liela nauda – tur noziedzība. Par to neviens nediskutē. Tā ir, tā būs.
    BET kurš tad no tiem varenajiem ir tas godīgais? Ainārītis vai Andrītis? Tie tev neko nav nozaguši? Un pats kāds esi? Ne reizi neesi devis kukuli policistam, nekad neesi maksājis par padarīto uz ķepas? Šādi jau tu neapzodz pensionārus un bērnus? Paštaisni, ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > olilita37 10.08.2010. 12.25

    “gan arī to ,ko runā paši veči” – zini, mana omīte stāstīja, ka tas ezers, kas mūsu pagastā atrodas reiz lidojis kopā ar pārējiem debesīs un tad nolēmis šeit nolaisties uz palikšanu…
    piedod, nespēju atturēties ar šo repliku!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > olilita37 10.08.2010. 12.30

    ==> k120170
    Nu nesāc jau tik pāragri vilkt paralēles starp mani un naktssargu!!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > olilita37 10.08.2010. 12.31

    Nevar taču latvietis bez sazvērestības teorijām :)))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

tolla_i 10.08.2010. 01.00

tur figurē kaut kas ap 30 Ls par depozīta % – un tagad tīrākā matemātika – 30×365 = 10’950 – bankas ~ % gadā – kurš kuram kaut ko ir zadzis?
Pilnībā piekrītu Frukc – “nav gluži tā, ka viņam +/- 1000 Ls būtu galīgi pie kājas”

0
-1
Atbildēt

7

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 12.28

    Nē, nē…bet vienalga nesanāk, jo Lembergs taču minēja kk par 10 milj. tad nomaksājis 15% nodokļos, palicis 8 milj.

    Jā, man arī rodas jautājums, vai dividendēs TIEŠĀM tādu naudu var nopelnīt! Protams jāskatās, cik izmaksā viena akcijas daļa, bet kopumā situācija NEIZSKATĀS tīra!!!!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 12.40

    Ko var ņemties, ieejiet VID mājas lapā un apskatieties, no kurienes kāda nauda, tur viss ir uzrakstīts:
    Piemēram 2002.gads
    Deklarācijas iesniedzējam piederošās kapitāla daļas, akcijas un vērtspapīri:
    SIA “Baltimar VT” Ventspils, Talsu 112a – 3,132 gab. 34320,00Ls
    SIA “RADIX LTD” Rīga, Pērses 10/12,3 gab, 21000,00 Ls
    SIA “Transventa” Ventspils, Dzintaru 66, 2 gab, 360,00 Ls
    SIA “Mednieku klubs “Mētras 1″” , Ugāles pag., “Jaunozoli” 148 gab, 36704,00Ls
    BOSIA “BASKETBOLA KLUBS “VENTSPILS””, Ventspils, Sarkanmuižas dambis 27,2 gab, 20,00 Ls
    SIA “Komos”, Ventspils, Užavas 8, 10 gab, 1000,00 LVL
    SIA “INT Latvija”, Jūrmala, Brīvības prospekts 104 – 32,334 gab, 33400,00Ls
    SIA “LSF Holdings”, Ventspils, Dzintaru 50, 25000 gab., 25000,00 LVL
    AS “ALA Investments”, Rīga, Staraja Rusas 22A – 3, 10000 gab., 1000000,00 LVL

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 12.46

    Njāāāā…. tad vēl zini kas tiek uzskatīti par fiktīviem darījumiem, ka Lembergs masveidā dibināja firmas, kuras tā reāli nemaz nepastāvēja, bet naudu tajās bija sapludinājis. Intereses pēc pārbaudi caur Google, cik uzņēmumi no šiem reāli pastāv un darbojas!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 12.48

    Piemēram, RADIX LTD = likvidēts http://company.lursoft.lv/radix_ltd

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 12.52

    INT Latvija – likvidēts http://company.lursoft.lv/int_latvija

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 10.08.2010. 12.53

    Kaut gan jāsaka, ka tajos netika ieguldītas tās lielākās naudas summas….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 10.08.2010. 12.55

    -> Personālatlase. Nekas mistisks, kompānijas pirms astoņiem gadiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 09.08.2010. 23.44

piekrītu naktssargam. cik nu caurskatīju to sarakstu “konta pap. delam” par 300k izraisīja smaidu, bet citkārt… ja jau viņš neslinkoja un reizi dienā lika savu “uzkrājumu” uz nakts depozītu par 38Ls tad jau nav gluži tā, ka viņam +/- 1000 Ls būtu galīgi pie kājas. un nekā krimināla tajos pārskaitījumos nebija, sadzīviskas lietas.

0
0
Atbildēt

0

tolla_i 09.08.2010. 22.09

Es labi saprotu, kāpēc daudziem deputātu kandidātiem – uzņēmējiem ir tik lieli skaidras naudas uzkrājumi – tieši šādu darboņu L.L. dēļ. ir absolūti stulbi norādīt nelikumīgi iegūtas naudas summas, iesniedzot dokumentus CVK.
Protams, tagad daudzos ziņu portālos tiek apspriests, cik daudz katram nabaga Arnijs ir nozadzis. Ziniet – esmu drošs – necik. Kamēr ar tiesas palīdzību nav pierādīts pretējais, šis cilvēks ir NEVAINĪGS.

+1
-3
Atbildēt

4

    Ziemelnieks > tolla_i 09.08.2010. 22.39

    Kā sacīt jāsaka – Dzīvosim, redzēsim!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > tolla_i 09.08.2010. 22.55

    Pilnībā piekristu, ja vien būtu gadījies redzēt dividenžu izmaksu sarakstu VN vai LK mazajiem akcionāriem, kā arī šo uzņēmumu akcijas cena būtu atbilstoša reālajiam ienesīgumam. No noblēdītas peļņas nomaksātie 15 % taču neattaisno noblēdīšanu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 09.08.2010. 23.08

    vai blēdīšana ir pierādīta?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > tolla_i 09.08.2010. 23.22

    Latvijas tiesu izpratnē noteikti nē, lai gan savulaik Krievijas uzņēmēji vēlējās slēgt tiešus līgumus ar VN, nevis starpniekfirmu, kura labi pelnīja, kamēr VN apmierinājās ar “iztikas minimumu”. To pat mūsu objektīvais Dienas Bizness savulaik rakstīja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

tolla_i 09.08.2010. 22.09

Vispār mani kā Latvijas pilsoni satrauc pavisam citas lietas, nevis tas, vai Anrijs iztērējis klubā 10 vai 1000 Ls, bet gan:

Iespēja, ka mani dati var tik publiskoti internetā. Tos varēja šoreiz iegūt divos veidos – no bankas, no tiesas. Tātad kāds korumpēts darbinieks vai ierēdnis ir iedevis to visu nokopēt. Tas nozīmē, ka, ja es izdomāšu labu biznesa ideju, nopelnīšu miljonu īsā laika periodā un sākšu baudīt dzīvi, staigājot pa restorāniem, maksājot ar savu VISA, tad kāda persona Laimnesis Laimdotis izdomās, ka mani varētu izķengāt pa visu Latviju, paziņojot, ka naudas konta apgrozījums ir summa, ko esmu nozadzis pensionāriem un bērniem? Ja esmu kaut ko nopelnījis un par to samaksājis Uzņēmuma ienākuma nodokli, vai kādam ir tiesības man pārmest, ka es šo naudu tērēju krogos un pērku sev apakšbikses dārgākajos Londonas veikalos? +

+1
-3
Atbildēt

0

tolla_i 09.08.2010. 21.08

Manuprāt atbilde ir pašā rakstā: Latvijas valsts un Ventspils pašvaldības interesēs būtu nodrošināt lielāku plūsmu caur Ventspils naftu. No A. Lemberga teiktā izrietēja, ka pārdošana krievu uzņēmumiem to spētu nodrošināt, tādēļ būtu izdevīga.
Tā būtu tā kā oficiālā. Viņa interese? Ja nafta un gāze plūstu vairāk caur Latviju, procesa apkalpošanu noteikti nodrošinās kompānijas, kurās Lembergs ir akcionārs. Lielāks tranzīts, vairāk naudas: attiecīgi – pilsētai, valstij, pašam Lembergam. Te ir cīņa starp ostām – kuram vairāk? Rīgai, Ventspilij vai Klaipēdai!

0
-1
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > tolla_i 09.08.2010. 21.11

    Ok, bet, ja Lembergs to pārdod tad sanāk, ka peļņa par apgrozījumu paliek Krievijai! Ja nepārdod, tad Krievija vienalga turpinās pumpēt caur Ventspili, un nauda paliks LV.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    tolla_i > tolla_i 09.08.2010. 21.20

    Nedomāju, ka tik vienkārši. Uzskatu, ka būtiskākais uzsvars ir par apgrozījumu – pārvadātās naftas daudzumu. Lielāks apgrozījums, vairāk paliek šeit – vairāk darbinieku, vairāk nodokļu utt. Tas, ka sanāktu dalīties ar kādu krievu miljonāru (miljardieri drīzāk) – fakts, bet viņš būtu spiests tomēr samaksāt 15% no peļņas nodokļos. īsti, kam paliek tie miljoni peļņas, tam nav īpašas nozīmes. Varbūt tam krievu miljardierim labpatiksies investēt naudu kaut kādā vēl LV biznesā, jo Krievijā peļņu viegli var atņemt kāds vīrelis. LV attiecīgi iespējami ieguvumi – darba vietas, nodokļi bla bla. Es neuzskatu, ka tas velns ir tik melns kā mālē. Nekā personīga, tikai bizness.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 09.08.2010. 20.21

NU NEZINU…manā izpratnē tas tomēr NAV normāli!

0
-4
Atbildēt

8

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.23

    taisiet savu biznesu, apgroziet vērstpapīrus, veiciet darījumus un izmaksājiet algā katru mēnesi kaut vai 470 tūkstošus sev. Kas tur ir nenormāls?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.30

    Jā, nu te atkal TEV ir taisnība :) Aijj..aijj…aijj…bet patiesībā, tad jau sanāk, ka uzņēmējam būt ir riskanti, jo tevi uzskatīs par zagli ik reizi, ja nopelnīsi vairāk naudas…

    ..kāpēc citur Eiropā tādas problēmas neparādās?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.35

    Es domāju, ka tā ir nacionālā mentalitāte un postpadomju sekas. Ja kāds dzīvo labāk nekā škietami vajadzētu, tātad noteikti viņš zog vietējā kolhoza labumus vai ir kompartijas korumpats Nr.1. Lembergs ziņās pareizi pateica, ka viņš kurā gadā dividendēs saņēma 10 miljonus, no kuriem samaksāja 15% nodokli, viņam palika ap 8 milj, un kas tur tāds, ja viņš šo naudu pārskaita dēlam? Jebkurš vecāks kaut kādu naudu pārskaita bērniem, vai tie būtu 30 Ls vai 3 miljoni, starpības nav.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.41

    Taisnība, mana versija bija, ka Latvijā nav tik daudz bagātu cilvēku un, ja esi bagātāks, tad to ātri pamana un sākās klačiņas, baumiņas.

    Būtu man tēvs, kurš kabatas naudai dotu 3 milj. ES CERU, ka varēšu saviem bērniem tādas summas ieskaitīt.

    BET kopumā tas ir reāli 10 milj. saņemt dividendēs?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.51

    Vairāk nekā reāli! Nav jau teikts, ka šai kompānijai obligāti jābūt Latvijas uzņēmumam. Nauda rada naudu. Viens lats var nopelnīt divus, un tā domino princips. Līdz ko nauda ir vairāk, nekā to iespējams iztērēt, cilvēks meklē veidus, kā to ieguldīt. Citi pērk rotaslietas un televizorus, citi akcijas vai iegulda kā investors. Tādā veidā var vairot savu bagātību. Es tagad nepētīšu kāds ir tā paša AS VB Holdings apgrozījums vai peļņa, bet Lembergam, pieļauju, ir daudz akciju. To vērtība var sasniegt milzīgas summas – miljardus. Tad, protams, viņš var saņemt 10 miljonus dividendēs. Neredzu jēgu skaitīt Lemberga naudu. Bet jebkura konta izdrukas tomēr nav pamats uzskatīt, ka nauda, kas atrodas kontā ir kaut kādā veidā nozagta.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.56

    Jā, principus kā tiek nauda pelnīta uz akcijām es zinu, ja vēl šī kompānija ir saistīta ar naftu, tranzītu….tad es nesaprotu, kāpēc Lembergs grib Ventspils Naftu pārdot krieviem? http://db.lv/r/319-energetika/226825-lembergs-ventspils-naftas-pardosana-transneft-vai-gazprom-butu-izdeviga-latvijas-valstij

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.59

    Piedod, es laikam šoreiz nespēšu atbildēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 21.02

    Bet nu bija interesanti apspriesties.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 09.08.2010. 19.31

Nu bet tad nav viņi piestrādājuši uz 100%, jo ir vietas, kur personām pers. kodi parādās!

0
-3
Atbildēt

5

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 19.37

    Piekrītu, tā arī ir… es rūpīgi izpētīju visas lapas, diemžēl visu minēto cilvēku personu kodi ir sastopami. Tagad zināms, ka Anrijs dzimis 1975.gada 22.aprīlī… varēsim apsveikt dzimšanas dienā. Bet principā, nekas pozitīvs nav, ne pašu izdruku publicēšana, ne sastopamie personas kodi. Manuprāt, kliegt par nozagtām pensijām un slimnīcu budžetiem ir diezgan pastulbi. Tāpat norādītie miljoni ir tāds burbulis, jo nauda ir dzenāta no viena konta uz otru, tādā veidā radot milzu apgrozījumu. Viss ir relatīvi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 19.51

    Jā! Tas viss ir briesmīgi! Tā nauda pa kontiem tiek dzenāta, zagta ar domu izbēgt nodokļus?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.00

    Pirmkārt, naudas zagšana ir tāds skaļš apzīmējums, pēc kuriem ierakstiem secināt, ka kāds ir kaut ko zadzis? Tas ir viegls blefs. Vienīgais par ko var runāt, vai pamatotas ir atsevišķu algu iemaksas?! Pārējais – cilvēks ir izklaidējies un to varējis atļauties, maksājis dažādas nodevas un nodokļus, aizdevis naudu, saņēmis naudu… tādus ierakstus var atrast jebkura cilvēka kontu izdrukās, tikai summas būtu savādākas. Kāpēc dzenā naudu no kontiem? Tas varētu būt saistībā ar kādiem banku darījumiem un ieguvumiem no tā, ka kādas naudas summa atrodas vienā vai otrā kontā – depozīta procenti. Nekā nelikumīga. Viņš ir dzenājis šurpu turpu summas līdz miljonam, un tas, ka ir nozagts 1,3 miljardi ir viegls blefs. Kurš tad ir tas cietušais, kuram ir nozagts? Jebkuram uzņēmējam, kuram ir bizness vai vērtspapīri, var apgrozīt šādus ciparus. Par nodokļu izbēgšanu? Šādi tas nav iespējams, tiešā veidā, pārskaitot naudu no viena konta uz otru, nekādus nodokļu ietaupījumus iegūt nevar… :))))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.12

    Nu skaidrs, pati nekad neesmu ar tādām naudas summām saskārusies, tāpēc grūti spriest!

    Jā, vienā vietā 2002.gadā alga par jūniju no AS VB Holdings bija 47 556.02LVL..kas ir visai milzīga summa par vienu mēnesi!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    tolla_i > Ziemelnieks 09.08.2010. 20.19

    AS VB Holdings – ja tā ir privāta kompānija un par šo summu ir nomaksāts sociālais un ienākumu nodoklis, un ja šis uzņēmums uzskata, ka tāds cipars pienākas konkrētai personai, es tur neredzu neko nelikumīgu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 09.08.2010. 19.10

Man vēl gribētos zināt, kas tiek aizkrāsots ar melno marķeri konta izdrukās? Kāds zina?

0
-3
Atbildēt

1

tolla_i 09.08.2010. 18.09

Drusku statistikas, vai Anrija iecienītāko restorānu/izklaides vietu TOP

2001.gads: 1.Symposium; 2.Monte Roso; 3.RadissonSAS; 4.Vincents; 5./6. Melnie Mūki/Osiriss

2002.gads: 1.Nautilius; 2.Sestdiena ir; 3.Vincents/RadissonSAS; 4.Bella Italia; 5.Monte Roso; 6.Symposium/Orange; 7.Melnie mūki

2003.gads: 1.Vincents; 2.Nautilius; 3.Sumo; 4.Bella Italia; 5.Monte Roso; 6-8. Sestdiena ir/Martini’s/Ai Karamba

Anrijs 2004.g pavadījis ārpus LV – restorānu TOP pieticīgs – Fabrikas restorāns+ Sumo+Soho+Sarkans

Anrijs 2005.g arī cītīgi studē Londonā, spilgtākais gada maršruts-Pulkvedis>Light>Sarkans>Essential Bilance=176.85

Anrija 2006.g piedzīvojumi ar pieticīgi – 7.feb Pupu Launge>Churchill>Monte Roso

Secinājums: Anrijs no 2000-2006.g visuzticīgākais restorānam Monte Rosso, kā arī kādam Reno Grīnbergam – tikai draugi vai kas būtiski vairāk par nieka 55 Ls katru reizi.

+5
0
Atbildēt

2

    IneseT > tolla_i 09.08.2010. 18.28

    oh, pētījums Lato stilā. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > tolla_i 09.08.2010. 22.45

    Man vēl patika darījums ar Jāni Lūsi, neatceros kurā gadā, bet pārskaitījuma summa bija 1166,66LVL un nosaukums: Par orālajiem pakalpojumiem.

    Vispār man tiešām žēl, ka Latvijā kaut kas TĀDS notiek! Kāpēc mēs nevaram dzīvot kā normāli cilvēki, BŪT visi godīgi, priecāties par savu dzīvi kāda tā ir utt utt utt…. sviescccccc…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Lee 09.08.2010. 17.41

Lai izgāztu tiesas procesu, visi līdzekļi labi.Un ja nu puikiņš pats ir ieinteresēts, lai šādi fakti parādītos atklātībā, un tos kā pierādījumus no lietas materiāliem izņemtu, jo noticis procesuāls pārkāpums? Interesants būtu kāda jurista viedoklis, vai tas ir iespējams.

+10
-3
Atbildēt

2

    Aivars Puriņš > Lee 09.08.2010. 17.50

    Dienā prokurors jau nokomentēja, ka tiesas process ir atklāts un tikpat labi šo informāciju var publiskot tiesas procesā, kā zināms, lieta jau ir nodota tiesai un visdrīzāk šo ir publiskojis kāds no procesā iesaistītajiem miljonāriem, kuram bija tas gods iepazīties ar tiesas materiāliem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Lee 09.08.2010. 17.53

    Ko tad darīt, ja tiesas procesu tik viegli var izgāzt? Publicē pierādījumus un tie vairs neskaitās? Jeb uz publicēto pierādījumu pamata jāķeras pie Linča tiesas?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

IneseT 09.08.2010. 17.14

ak, kaut man būtu tā naudiņa… :) arī dzīvotos pa Kabuki bāriem un Selfridžos zeķes un apenes pirktu.. :)

+3
-3
Atbildēt

1

photocom 09.08.2010. 17.09

Jā friči šitādiem hakeriem prēmijas maksā
un kuri nav sarakstā
fiksi bizo padoties un samaksā nodokļus
bet te jau tāda sīknauda
par ko to lembja puiku
kam tas vajadzīgs
jūtama kavadrātu roka
a ko lembis Rīgā
mieŗīgi ja startētu ne tik ainaru vai resno janku
nerunājot par ģirtu/valdi
samasētu ech aivar – tik ginesa puķupodi tev

+9
-3
Atbildēt

0

Una Grinberga 09.08.2010. 17.00

Nesmuki – pat ļoti! Tas tikai norāda uz “ētikas” līmeni mūsu valstī. Man būtu ļoti nepatīkami, ja kaut kas tāds parādītos par mani – kur ēda, par cik ēda, kur lidoja u.c. Tā tomēr ir stipri privāta lieta pat jau nauda ir iespējams (lai būtu juridiski korekti) zagta.

Informācijas publiskotājs taču varēja pats paanalizēt informāciju, atlasīt “interesantākos” darījumus un publiskot jau gatavus secinājumus.

+1
-23
Atbildēt

11

    Ziemelnieks > Una Grinberga 09.08.2010. 17.12

    BET viņš …. lielu daļu Londonā atstājis (skatos, kā tur triecis uz tūkstošiem jaunām šmotkiņām!!! Būtu labāk LV naudu atstājis!!!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.08.2010. 17.17

    => personālatlase
    …bet Latvijā jau neko normālu nevar nopirkt pat cilvēks, kas tūkstošiem reižu mazāk naudu apgroza!!! (tas atbildot uz repliku)

    Un tieši šāda veida informācijai nebūtu jānonāk publiskajā vidē, jo tas ir tiesību pārkāpums uz privātās dzīves neaizskaramību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.08.2010. 17.24

    Par savu “privātuma drošību” ir jārūpējas katram pašam un ne jau “norokot” info par sevi kaut kur “ceturtajā dimensijā” :)Savs “privātums”ir jākopj reizē ar savu dzīves veidu.
    Es šaubos vai kādam interesē teiksim NHL hokejista, LV pilsoņa, izklaižu rēķini, lai gan pieņemu, ka tie varētu būt stipri līdzīgi Lemberga juniora rēķiniem. Tādam hokejista puisim visa dzīve kā uz delnas, ko nevar teikt par Lembergu ģimeni, vismaz līdz tiesas spriedumam.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Una Grinberga 09.08.2010. 17.31

    Piekrītu, ka veids nav ne tas profesionālākais, ne arī ētiski foršākais. Bet…tas ir noticis. Neinteresē viņa iepirkšanās paradumi. Tas, ka viņu ģimenē apgrozās tāda nauda, vienkārši apliecina, ka mēs neaptveram, kā naudas vara ir Lembergam, Šķēlem un Šleseram.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.08.2010. 17.33

    => riņķī apkārt

    Bankas konts jau nav nekāda 4.dimensija. Redz’, ja visi meklētu atbildes uz jautājumu, no kurienes tie miljoni nāk un kur viņi tiek aizskaitīti tālāk, tad viss kārtībā – sabiedrībai ir tiesības to zināt, jo kaut kādā n-ajā līmenī tā ir sabiedrības nauda. Bet līdz ko tas aiziet nopirkto zeķu un kokteiļu skaita līmenī, tad tas ir Bulvāris. Bulvārim ētiski sabalansētu cilvēku prātos nav vietas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.08.2010. 17.41

    Piekrītu, tas ir Bulvāris, bet, kurš to rada? Vai cilvēks, kurš publicē info par Lemberga zeķēm, jeb tomēr Lembergs pats ar savu dzīves veidu un morāli ar kuru ir radījis sabiedrības interesi par savām zeķēm? Mēs te esam aizgājuši metaforās, protams :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.08.2010. 17.49

    =>riņķī apkārt

    Negribētu piekrist par to dzīvesveidu. Ja tas dzīvesveids būtu tik publiski uzkrītošs, tad bulvārprese jau sen būtu runājusi par Anrija “zelta zeķēm”. Un, kas mēs tādi esam, lai spriestu par to, kā viņš tērē naudu? Mēs varam spriest par to, kā viņš iegūst to naudu, jo tie ir līdzekļi, kas iet secen Latvijas skolām un slimnīcām!

    P.S. Man personīgi riebjas Lembergs ar savu famīliju, kas dzīvo zaļi uz Latvijas vientiešu sūri grūti sapelnītās naudas, tomēr ir kaut kādas ētiskā normas aiz kurām līdzeklis vairs neattaisno mērķi, jo ir jādomā par to, vai šāds precedents nerada briesmas sabiedrībai kopumā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Una Grinberga 09.08.2010. 18.54

    Paldies par atbildi uz repliku ;) Piekrītu!

    “Mēs varam spriest par to, kā viņš iegūst to naudu, jo tie ir līdzekļi, kas iet secen Latvijas skolām un slimnīcām!” teica Nasing spešal!

    JĀ PAR TO IR VĒRTS PARUNĀT! RUNĀT! DISKUTĒT! UN PĒC IESPĒJAS VAIRĀK KAUNINĀT VAINĪGOS! PARĀDĪT TAUTAI NOZIEDZNIEKUS!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Una Grinberga 09.08.2010. 19.32

    >>NASING SPEŠAL !
    Aizstāvot Lembergus nekļūsim ētiski sabalansēti cilvēki.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.08.2010. 20.17

    => eiserts

    Neaizstāvu Lembergus – aizstāvu demokrātijas un cilvēktiesību principus!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 10.08.2010. 10.31

    Cilvēkiem tomēr IR jāzina, ka vienas provinces pašvaldības darbinieks ar savu ētiski un morāli nevainojamu darbu pašvaldībā var nodrošināt saviem bērniem (domāju, ka arī meitas kontos apgrozās ne mazāki līdzekļi) tādus līdzekļus. Tāpēc šajā – Lemberga – gadījumā ir ļoti labi, ka šie dati ir publiskoti, neatkarīgi no tā, ko par to saka Fizisko personu datu aizsardzības likums. Mums, reņģēdājiem, ir jāredz un jāzin, kā ētiski un morāli tīri cilvēki ar savu godīgo darbu spēj nodrošināt tik labus ienākumus sev un saviem bērniem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Puriņš 09.08.2010. 16.59

Kāpēc “it kā” ? Pats vaininieks Diena.lv atzīstas, ka tas ir no kriminālprocesa materiāliem un viņam nav pārsteigums, ka tā noticis. Tagad “Ir” vajag pārdēvēt par “It kā”.

+3
-6
Atbildēt

1

    Andris > Aivars Puriņš 09.08.2010. 17.12

    Es jau rakstīju komentos pie cita raksta – man liekas, starp V un ZZS pastāv kaut kāda slepena vienošanās par savstarpēju neaizskaršanu pirmsvēlēšanu laikā. Ar to var izskaidrot gan NRA Sudrabas intervijas pārpublicēšanu IRā, gan ziņas par Lembergdēlu mīkstināšanu. Varbūt arī Zatlera vizīti pie Lemberga aizvakar. Laikam V cer veidot koalīciju ar ZZS nākamā Saeimā. Bet man tomēr liekas, ka ZZS visus uzmetīs un uztaisīs koalīciju ar Sibīrijas Ceļu. Jo abās partijās ir savākušies visi komunisti un pēc aptaujām viņiem būs ap 55 vietām Saeimā – ļoti komfortabls vairākums. Es uzskatu, ka tie, kuri balsos par ZZS, balsos par SC nākšannu pie varas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.08.2010. 16.55

Ui kā kāds ir sācis darbināt sviras :) Par vēlu, par vēlu…

+18
0
Atbildēt

0

Ziemelnieks 09.08.2010. 16.55

Mīlīši neuzķeraties, tā ir PR kampaņa…vismaz smagi OŽ pēc tādas! he, bet gājiens jau viltīgs! Paliekam aizvien noslīpētāki un noslīpētāki!

0
-27
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Ziemelnieks 09.08.2010. 16.57

    Nešķiet, mana dārgā, ka tā ir PR kampaņa – tās ir reālās izdrukas, ko apstiprināja pats Anrijs. Tas parāda, ka Lemberga ģimenē apgrozās daudz lielākas summas, nekā viņš jebkad ir teicis.

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 17.01

    Tad man vēl jo lielāks prieks :) Man vēl nepatīk tas Lemberga ģimis tajā dolāra zīmē!!!!!!!!

    0
    -15
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam