Bukmeikeri: ticamākais premjers Urbanovičs

166

Komentāri (166)

Gunārs Nažinskis 20.08.2010. 16.18

Iepriekš atvainojoties par lamāšanos vēlos teikt:

Pretīgāku un derdzīgāku Latvijas premjeru (arī seju) nespēju iedomāties. Taisni vai šermuļi rodas, cik rusificētie latvieši ir nepatīkami.

0
0
Atbildēt

0

LAURIS 08.08.2010. 19.38

Gribu redzēt Aivaru Gedroicu minprez krēslā

0
-1
Atbildēt

0

Juris Liepins 08.08.2010. 02.33

Brīdis pēc ģenerālmēģinājuma.Ušakovs ar šlosi netraucēti fīrējas pa domi,50 000 saprotoši gaida debesmannu,vēl kāda daļa pauž viedokli virtuvē,bet bukmeikeri gatavojas sezonas naglai.Daini,tavam eksperimentam ir visas iespējas piepildīties,ja vien pārējā,gulaša aprēķinos neietilpstošā lv daļa,pēkšņi neizdomā parādīt,kur vēži un pingvīni ziemo.

+4
0
Atbildēt

0

ChaKijS 07.08.2010. 19.21

Tas skanēs apsalūti nepatriotiski, bet varbūt lai arī URbanovičs kļūst par premjeru. 1.kārt vidējajam burkšķošajam latvietim, kas viedokli pauž virtuvē vai aiz nikiem portālos, bet aktīvi iesaistīties ni un ni, ļaus padomāt kādā atvainjos dirsā vis viņa kūtruma dēļ ir nonācis (par to ka sapratīs es biki šaubos) 2. kārt, partijai, kas visus šos gadus ir tikai solijusi, bet pie reāliem darbiem nav tikusi, nu būs jāparāda, ka tā arī kautko spēj nevis tikai tukši mūld. Protams experiments var izvērsties ļoti bīstams, bet laikam jua latviešiem patīk sačakarēt lietas līdz ūkai un tad strēbt…

+5
-2
Atbildēt

3

    www.vecamate.lv > ChaKijS 07.08.2010. 20.19

    Dainim taisnība..Pēc dialektikas, tieši tā arī jābūt- SC pie šprices.Un lai abu pušu ultras pavērtām mutēm skatās- viss ta pa vecam :)Nesaku,ka mani sajūsmina šāda perspektīva,gluži otrādi, bet tā ir pilnīgi pamatota.Latvju sīkmnanība,uzpūtība un ingnorance pati radījusi un apbruņojusi šo bubuli.Nevar ilgtermiņā ignorēt tik lielu cilvēku daudzumu kā neesošus.Ja vēl būtu konkrēta demogrāfijas politika,atbalsts ģimenēm, tad vēl šo pauzi varētu saprast.Citādi- veseli ēduši!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    olilita37 > ChaKijS 08.08.2010. 01.15

    taa vish i kaa juus a Dain te spriezj,bet veel var iejauktie un taa parasti arii notiek,vinja majestaate -gadiijums….
    taapeec es neticu sazveeretiibas teorijaam jo vienmeer kaads kautkur piedzeras,neuzliek modinaataaju utt., no riit nav kam to iisto pog nospiest un vis jaukais plaanishh kakjim zem to ast:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ChaKijS 08.08.2010. 06.30

    Karamba, Vācijā dzīvo apmēram 3 miljoni turku. Vai vari pateikt, kāpēc vāciešiem nenāk ne prātā apsvert iespēju nominēt vienu no šiem turkiem Merkeles vietā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ilzep16 07.08.2010. 19.04

Šādi raksti ir bezmaksas reklāma visām uz 10.Saeimu kandidējošām partijām ,kuru biedriem ir saikne ar vārdiem ,kas sākas ar burtu “K” : karjera,komjaunatne,kompartija,korupcija,kontrrevolūcija,kampējs,kretīns,koloniālisms,kašķis,konfektes,kultūra…… utt. :)

+11
0
Atbildēt

2

Pauls Puķītis 07.08.2010. 19.03

Ko saka astoņkājis, uz to arī jāliek!

+3
-1
Atbildēt

1

mxblack 07.08.2010. 18.40

Pilnīgi auzās. Ja arī SC debūs vairāk balsu par Vienotību, tad vēl lielas cerības iekļūt Saeimā ir arī citām latviskām partijām un tās veidos kalīciju, ne jau ZZS ar SC un PCTVL.Arī pēc prognozēm SC un PCTVL kopā nevar dabūt 50% balsu Saeimā. Bet premjeru taču izvēlas Valsts Prezidents, ne atsevišķa partija. Tās tikai piedāvā kandidātus. Nevajag te mums jaukt galvu un jūgt ratus zirgam prikšā.

+7
0
Atbildēt

0

lailabidzane 07.08.2010. 18.34

.
IR kāda būtiska atšķirība. Starp bukmeikeriem un Betpeciskbetijdzeris49zanE’m.
Pareizāk – divas būtiskas atšķirības.
Pirmā. Bukmeikeri runā atbildīgi. Jo atbild ar savu naudu.
Otrā. Viņiem (bukmeikeriem) IR tā nauda.
;)

+1
-8
Atbildēt

29

    andris902 > lailabidzane 07.08.2010. 19.01

    ….to atšķirību starp zanI…un…varbūt ka tā… beidzot atradi?… :))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 19.14

    .
    Bija jāmeklē?
    ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.08.2010. 19.27

    ZanE, nebrauc virsū varbūt ka tā! Viņš – cilvēks, kas ne par ko nav pārliecināts ilgstoši uzdeva mums dažādus negaidītus (lai izteiktos korekti) jautājumus. Tagad, sasmēlies šeit gudrības, tas jau ir nonācis pie secinājumiem un vērtēšanas. Viņam pat ir divas atziņas izkristalizējušās – ir labi būt atbildīgam. Klientu, pasūtītāju, partijas, tautas, valsts priekšā. Kurš tad to apstrīd? Tikai dīvaini, ka šim tikumam ir jābūt komplektā ar naudu. Cilvēks, kam nav naudas jau apriori ir bezatbildīgs? Mācies vēl, dēls! Turpini vien uzdot jautājumus. Ar secinājumiem gan – nepārsteidzies.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 19.46

    .
    Ak, betij!
    Tā tiešām IR bijusi nepiedodama kļūda! Kā es tā varēju? Uzdot Tev jautājumu?
    Kāda neapdomāta rīcība! Cik neatbildīgi!!!
    ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 07.08.2010. 19.52

    ….varbūt ka tā…
    ….nesteidzies!…Betija taču Tev teica -“Turpini vien uzdot jautājumus. Ar secinājumiem gan – nepārsteidzies”…
    ….bet Tu atkal….auzās!….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 20.02

    .
    Tu, zanE, to tiešam atbildīgi saki?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 07.08.2010. 20.12

    …ak, Tu par tām auzām!?…protams!!!… :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.08.2010. 20.16

    Man prieks, dēls, ka apzinies savas kļūdas. Neesmu vēl manījusi tieksmi laboties, bet gan jau ar laiku sapratīsi. Pilnveidojies! Turpini uzdot jautājumus! Nav kauns nezināt, kauns izlikties, ka zina!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 20.17

    .
    Jā, zanE, vairāk jau neko. Ko nu citu no tevis…
    ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 20.20

    .
    Kaut vienu neklišejisku teikumu taču varēji, betij!
    Vai nepolitiskas tēmas Tevi tā atslābina, ka nekā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 07.08.2010. 20.39

    …varbūt ka tā… -“Ko nu citu no tevis”..
    …uh!….labi, ka Tu to esi sapratis! :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 20.52

    .
    Kādu nu tur saprašana, zanE!
    Vien sajūtas!

    ;))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > lailabidzane 07.08.2010. 21.41

    Varbūt, ka Oskaram laši murdu pieķēzījuši… Varbūt ka tā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 07.08.2010. 21.43

    …varbūt ka tā….
    …sajūtas ir laba lieta…bet…saprašana dzīvē lieti noder!… :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > lailabidzane 07.08.2010. 21.44

    Varbūt, ka ne tā… varbūt, ka ne šā, ne tā…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 21.54

    .
    Noder gan, zanE! Dažreiz.

    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 21.56

    .
    Aizkrita, Ulliiš?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > lailabidzane 07.08.2010. 21.58

    Jā izskatās stendem švaki ar kadriem
    iesūta Irā
    to blondīni te spamo no personāla
    tad var būt ka tā
    un ko tam vajag
    ne kārtīgu padjobku māk ielik
    ne meitenēm komplimentu pateikt
    nu vakarskola vienvārdsakot !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.08.2010. 21.58

    Ko lai dara, ja ābeces patiesības ir tik novazātas, varbūt ka tā? Neskumsti! Arī novazātās ābeces patiesībās racionālais grauds vēl joprojām pastāv.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 22.03

    .
    Pastāv, pastāv, betij!
    Tikai tāds… nu, Tu jau zini… ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > lailabidzane 07.08.2010. 22.24

    Varbūt, ka tā un itnekā…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 22.25

    .
    Tātad, tomēr!
    ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.08.2010. 22.44

    Ceru, ka tu, varbūt ka tā, arī zini, ka apbružātām ar vēstures patinu klātām lietām pretstatā garlaicīgām jaunām un spīdīgām (lai neteiktu – prasti lētām), piemīt daudz lielāka vērtība. Pat tev tik tuvajā – naudiskajā izteiksmē.
    :)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 22.58

    .
    To var arī imitēt… patinu.
    ;)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 07.08.2010. 23.28

    Var. Bet tā būs tikai ilūzija… bez īstuma seguma. Tev patīk ilūzijas?
    Šķiet, ka visu laiku centies mums iestāstīt, ka ilūzijās dzīvojam mēs. Bet, re kas te galu-galā izlien.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 07.08.2010. 23.50

    .
    Es centos iestāstīt?
    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 08.08.2010. 00.21

    Vai tad nē?
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 08.08.2010. 00.31

    .
    Vai?
    Tad nē!
    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 08.08.2010. 01.12

    Pārliecinoši un noteikti jā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 07.08.2010. 18.17

Vo vo vēl
poļe čudes
to barabanu griezt un
visas strelkas tik – uz resno janku
bukmejeri hrenovi

vienotības pīaršķi vēl saules vannās un jūrmalā tusē

+7
-4
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 07.08.2010. 17.32

Betij, beigās kāds no savējiem uzliks uz Martinsonu un savāks visu kasi…

+6
0
Atbildēt

0

l_cunskaaboma 07.08.2010. 16.53

vājprāts :(

+1
0
Atbildēt

0

ievuliitis 07.08.2010. 16.51

Sabiedriskās domas izpētes kompānijām ir nedaudz atšķirīga pieeja aptaujām un lielāka ieinteresētība lai aptaujas rezultāti pec iespējas vairāk sakrīt ar turpmākiem rezultātiem – no tā ir atkarīgs pasūtījumu skaits un peļņa nākotnē. Turpretīm bukmeikeru kantorim peļņa ir atkarīga no tā lai pēc iespējas mazāk cilvēku uzminētu pareizo variantu un no mazāka skaita latu ir jāšķiras. Ja pie tā visa kāds vēl piemaksā par prognozēm un tādā veidā cenšas iespaidot vēlēšanu rezultātus – jo labāk!

+8
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.08.2010. 16.39

Latvijas politiskā dzīve aizvien vairāk atgādina alkoholisma progresiju..Jānonāk,laikam, līdz galīgai bedrei,līdz histēriskam farsam,līdz kaut kas sāks pielekt,ka pag pag, te kaut kas ne tā iet…. Urbanovičs premjers, Hūte prezidents,Lavents -finanšu ministrs, Haritonovs pa iekšlietām.. tā apmēram.Un kāpēc ne? Vidējais vēlētājs klausās LR2 un maz ko zin principā.Mīksto liekam un ierēcam.Ira komentētāji ir jauki, bet vēlēšanu iznākumu nosaka tas tur puikāns maikā, ar aliņu, pie bodes.Un bēdīgie,aizvainotie pensionāri,kuriem vēlēšanas ir spilgts mirklis visumā pelēkajā ikdienā.Patīk vai ne, vienaldzība par vecajiem ļaužiem smagi atspēlē.

+25
0
Atbildēt

15

    ievuliitis > www.vecamate.lv 07.08.2010. 16.55

    Aizmirsi Cilēvichu – ārlietas. Kā domā, kurš no SC varētu par aizsardzības ministru kļūt?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 16.56

    Tev pilnīga taisnība , un atmiņa ir īsa!!!!
    Nesaprotu, kam vēl bija jānotiek pēc pareksa milzīgās ēstgribas un valsts atrašanās uz bankrota robežas!
    Tācu, kā izskatās, pateicība Valdim, par to, ka viņš palīdzēja valsti nesavtīgi izvest no bankrota un izdarīja to, ko koalīcija atļāva(domāju nodokļus), bet tautai nav vēl labi, jo nodokļi ir lieli un maksā tie, kas nabagi, bet kam par to jāpateicas, ka aplika ar milzu iedzīvotāju ienākuma nod. darba ņēmējus, ka uzlika visiem nodokļu maksātājiem nekustāmā īpašuma nodokli, kuru vēl Rīgas dome neprātīgi izvaro!
    Manā pilsētā gan nav tik stulbs nekustāmā īpašuma nodoklis, kādu to pataisījusi Rīgas dome “gudrā” Ušakova izpratnē!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 07.08.2010. 16.56

    …Karamba…
    …kāda vienaldzība pret vecajiem ļaužiem?…ja tantuks nesas balsot par veci, kuram smukāka frizūra…vai Šlesera torsu… :)))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 16.58

    Betij, kādu aizsardzību SC izpratnē!
    Sociālistu programmā esot izstāšanās no NATO un ES! Ar pēdējo būs grūtāk, jo jābalso tautai, bet, kā aptaujas rāda, tad latvieši ir nejēgas, kas nesaprot, ka viss , kas vēl notiek ir uz ES finansējuma bāzes!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 17.26

    Nu ja, par torsu,par pričeni, par sparīgumu.. Mazliet aizliegtās tēmas,ko zina katrs PRists, kas norāda realitāti- katrā skolas klasē ir bijuši 3-4 teicamnieki, bet vairākums- kādi nu ir.Faktiski mūžīga proporcija, un jautājums tikai par to- vai tie kas zina ko darīt, spēj pateikt vairākumam.Tā lai notic..Vienotība, manuprāt, aizvien runā tikai ar teicamniekiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 07.08.2010. 17.28

    > Bet. Par to jau arī runa, Bet! Var kardināli mainīties valsts aizsardzības un ārlietu doktrīna.
    Iedomājies, Latvija, mūsu valsts, varētu nākt ar iniciatīvu atjaunot Varšavas paktu. O, skaisti būtu! Vārds izskanētu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > www.vecamate.lv 07.08.2010. 17.39

    Un būtu veselas 2 Varšavas pakts valstis. Varbūt vajadzētu tā: vienu dienu Varšavas paktā, otro NATO pārtvērēji patrulē LR gaisa telpā…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 07.08.2010. 17.52

    …Karamba…
    …manuprāt, Vienotība runājot ar teicamniekiem…paļaujās uz to, ka dotā ziņa tiks nodota tālāk…jo, piemēram, Tavā draugu un paziņu lokā arī nav tikai teicamnieki…bet svārstīgie, kuriem Tavs vārds nozīmēs vairāk…nekā Šlesera skārda bundža…Vienotība var izklāties…pie bodes aliņu sūcošo, priekšā, bet vienalga…demagoģijā tā nevarēs pārspēt PLL piedāvāto burkānu…cits kontingents!….skumji, ka daļa jauniešu…pavērtu muti raugās uz Šleseru, kā paraugu…kuru vērts atdarināt – krutais džeks!…kam viss nāk viegli…tikai vajadzīga nekaunība!!!…esmu jau teikusi…šī būs tā reize, kad ar līdzcilvēku būs jārunā un jāpārliecina…līdz spēku izsīkumam!…bet!…ceru, tas būs tā vērts!…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 17.56

    Mīļā Betij, kopš pasaulē ir iespaidīgās bumbas,un rullē globālais tirgus,visādas doktrīnas ir vien papīri.Antikvariāts :) Naudas pasaulei vajag naudas kustību, nevis iznīcinošu karu.Sīkie kariņi, jā, būs un pastāvēs.Bet tā maigi.Uzvārīties arī var. Par kautkādām Latvijas doktrīnām.. interesanti kuras vēstniecības atvilknēs tās pārklājas putekļiem.. nu, ja vispār šāds brīnums ir radīts :)Kaut gan nesen lasīju vienu Vida instrukciju, un sapratu, ka viss iespējams :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 18.07

    Nezinu gan,cien.ZanE.. Protams, savā lokā daru ko varu, bet ir tāds iespaids,gandrīz kā jebkurā svarīgā tēmā- katram pašam jānonāk līdz domai.Un tikai tad tai ir vērtība. Patīk,vai ne, vienkārši ļaudis uztver vienkāršas domas.TV, piemēram.Nu ko es varu pateikt cilvēkam, kas Hūti uzskata par zemnieku aizstāvi, kurš savā pilsētā bruģi uzlicis.Vai Šleseru klusi apskauž, kā veiksmīgu vīrieti..Izvēles jau notiek personīgi, programmas taču nevienu neinteresē.Rullē vien relišeri.Tādi nu esam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 07.08.2010. 18.08

    > Karamba
    Bija, bija! Neteikšu pirms cik gadiem – laiks tik ātri skrien, bet atceros ka tika pieminēta avīzēs. Kas attiecas uz sūtniecībām, es domāju, ka visās, tur to atvilkņu ir daudz. Un kaut kas tak mums ir jāražo. Treknajos gados mēs ražojām vienu lielu burbuli un doktrīnas. Burbulis pārplīsa, bet doktrīna palika. No tās var putekļus slaucīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 07.08.2010. 18.18

    …Karamba…
    …bet Tev taču ir argumenti!…un Tu vari tam ļaužam stāstīt, kāpēc Lembergs visu pilsētu ar bruģi noklājis, jo ar viņu saistītai firmai…naudiņa tek čaukstēdama!…un Šlesera veiksmes stāsts…ir tikai uzpūsta gumijas lelle!…visus mēs nepārliecināsim…bet daļai liksim aizdomāties….un tas jau ir daudz!….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 18.20

    Betij, kas vainas tagad Varšavai un Polijai kā NATO dalībvalstij!!! es ar abām rokām par sadarbību ar poļiem. It sevišķi jau tagad, kad poļi dabūs NATO karabāzi! krieviem tas dikti nepatīk, un, kas nepatīk krieviem, patīk man!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 07.08.2010. 19.27

    Šis,mīļā ZanE, kāreiz ir interesants aspekts. .par argumentiem,stāstīšanu.. Varbūt man nav paveicies ar apkārtējiem,vai trūkst oratora dotību, bet pie apmēram 3 argumenta, kā bijis piemēram, Hūtes odisejā, kā čalis Vpili paņema, ar visu ostu, tautiešiem parasti paliek glāžainas acis.Jeb vienkārši nerubī, nespēj izsekot cēloņsakarībām.Ko nespēj uztvert, to apziņa noraida.Un pie apmēram 4 punkta atskan jautājums: ea auu,a moška tu zini cik nākamgad maksās pabalstos?Aivars maita, zinu, bet viņš iedos,savējos ta aizstāv,dalās.. Te arī diskusijai punkts pienāk :) Tāpēc Vienotībai ir savdabīga izvēle- radoši manipulēt, zinot ka darīšana ar idiņiem, vai iet ideālu ceļu,cerot uz patiesu apziņas rītausmu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > www.vecamate.lv 07.08.2010. 19.42

    Es arī vienu tādu personu, kura balsos par hūti. Bikiņ vecāka par mani, bet tāda Lembergticīgā. Viņai var bērt priekšā loģiskus argumentus kaut no pašizgāzēja, taču : “mūsu Kungs un Pestītājs Lieldienās augšāmcēlās”. Vai tādi ticīgie ir arī AŠ2^?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

mary75 07.08.2010. 16.35

Nezinu, kas tie par bukmeikeriem, bet, esmu vairāk kā pārliecināts, ka Urbanovics premjers šai valstī nebūs, pat, ja SC būs valdībā.
Es gribētu redzēt tās partijas, izņemot pašu SC un PCTVL, kuras nobalsotu par Urbanovicu kā premjeru.
Tā būtu katastrofa arī no ekonomiska viedokļa, nerunājot par pārējo.
Ja nu vienīgi PLL, bet, šaubos, ka tiem būs tik daudz balsis, lai varētu kopā ar SC izlemt šo jautājumu.
Tas viss izskatās nenopietni, varbūt, pat ar kādu mērķi ietekmēt elektorātu.

+14
0
Atbildēt

2

    buchamona > mary75 07.08.2010. 16.58

    Pašam SC un LV migrnatiem – SC elektorātam, tas ir mērķis un dzīves jēgas sastāvdaļa – revanšs par Atmodu. Rīgas dome (puse LV) jau ir viņu, kāpēc nespert soli tālāk, nepaņemt arī otru pusi? Sevišķi tādēļ, ka latviešu vēlētājs jau pamazām tiek pieradināts pie domas, ka viss ir ok.SC – tie ir savējie, “latvijieši”- vienā zemē dzīvojam. Mēs te visi vieni ļaudis :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.08.2010. 17.05

    Par to jau arī saku, iespējams, tā ir SC un PLL PR kampaņas sastāvdaļa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 07.08.2010. 16.18

Nezinu nevienu Latvieti, kurš balsos par SC! Rodas jautājums- no kurienes tādi aptauju skaitļi, un no kurienes ŽIRINOVSKIS JAU ZIN VĒLĒŠANU REZULTĀTUS???

+8
0
Atbildēt

1

    austrisv > Elīna Barkovska 07.08.2010. 16.21

    Bronks!
    Žirinovskim rezultātus droši vien pateicis Kašpirovskis!!!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ilzep16 07.08.2010. 16.13

Un par kuru partiju balsot liks pareizticīgā baznīca un Vatikāns ?

+1
0
Atbildēt

0

Lng 07.08.2010. 16.07

Personalatlase,domā loģiski.Partijai kurai ir sava programma lai to izpildītu ir svarīgi – vai ievēlētās partijas un deputātu vairākums atbalsta to un vai ir premjers kas to spēj realizēt.Tas ir arī viss,viss loģiski.

+5
-4
Atbildēt

0

andrisskrastins 07.08.2010. 15.44

Būsim objektīvi – vienīgais, kad SC kaut kas var sanākt, ja PLL savāc pietiekami balsis. Taču tādā gadījumā PLL nepiekritīs Urbanovičam. Neizprotu, ar kuru galu bukmeikeri veic savu analīzi, jo es vienkārši neredzu, kā šis kungs kaut kur būs.

+9
-1
Atbildēt

2

    austrisv > andrisskrastins 07.08.2010. 16.08

    Pēcik, pilnīgi manas domas, jo premjerēt gribēs varas kārais , aprobežotais mākoņstūmējs -Šlosis!
    Kāds tur Urbanovičs! tā tikai izkārtne SC!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Līga Kāle > andrisskrastins 08.08.2010. 02.22

    Kāpēc tad ne?
    Ja, teiksim, veic “gājienu ar zirdziņu” un amatu maiņu Rīgas domē .. Varbūt postenis buldozeram ne tik augsts, bet no resursu viedokļa iespējas, manuprāt, tās pašas .. ja ne lielākas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 07.08.2010. 15.31

Personāli! Es Tevi galīgi nesaprotu!!!!

+2
0
Atbildēt

16

    Ziemelnieks > austrisv 07.08.2010. 15.37

    Piedod, BET es laikam domāju ilgtermiņā un sistemātiski jau esmu aizdomājusies uz priekšu, jo man ir svarīgs, lai viņi sola un pilda darbus kurus nosprauž un MAN nav svarīgi, kādā skaitā viņi TUR pa vietām Saeimā sadalīsies!

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 07.08.2010. 15.51

    man ir svarīgs, lai viņi sola un pilda darbus kurus nosprauž un MAN nav svarīgi, kādā skaitā viņi TUR pa vietām Saeimā sadalīsies! +++ kļūšu Jūsu fans :) Kopš Jūs esat atradusi “IR”, katru dienu kāda svaiga atziņa :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 07.08.2010. 15.55

    Es ceru, ka fans pozitīvā nozīmē :)))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 07.08.2010. 16.06

    Personāli!
    Izlasi, ko raksta Ululiņš!!!!
    Nu, vai tiešām esi tik lētticīga, ka uzķeries uz solījumiem! Nāc pie prāta, jo tā var iekulties dzīvē baigās nepatikšanās. vai tici arī puišu solījumiem???? Uzmanies, mīļā , citādi te kāds var Tevi tik jauku meiteni nocopēt ar plikiem solījumiem!
    Vēlreiz saku: domā , un tad pamazām sapratīsi ar laiku, ka solīts makā nekrīt! tas taču vecs latviešu sakāmvārds un visus šos 20 gadus lētticīgie latvieši cer, ka kāds no partiju dūžiem pildīs solījumus, bet šie nosauc mūs par muļķa tautu un sola atkal un atkal un atkal! Neklausies solījumos, bet skaties, kas izcēla mūs no (A+Š )2izraktās bedres!!!!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > austrisv 07.08.2010. 17.29

    Bet, cik kg vilnas nocirps rudenī no tādas Personāles?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Puriņš > austrisv 07.08.2010. 19.10

    Kāda tad jēga balsot, ja apriori pieņemam, ka programma ir meli?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 08.08.2010. 11.06

    Tāpēc mums ir domātas smadzenes, lai apšaubītu. Ja beigās šaubas izrādās pamatotas, tad VAI TIEŠĀM IR JĒGA!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 08.08.2010. 12.33

    Un ko tu tādā gadījumā darīsi? Gribu pārliecināties vai iepriekšējās dienās garās diskusijās gūtas atziņas šodien vēl ir aizķērušās tavās domātās smadzenēs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 08.08.2010. 12.37

    Aizvien uzstājīgāk sākšu bļaustīties :)) LAI arī Mani pamana :)))))))

    P.S. Vismaz kk esmu iemācījusies no priekšvēlēšanu kampaņām :))))))))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 08.08.2010. 12.44

    Un ko tu ceri ar to panākt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 08.08.2010. 13.40

    ES gribu DZĪVOT LABKLĀJĪGĀ VALSTĪ!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 08.08.2010. 13.57

    Kā tu to panāksi?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 08.08.2010. 15.22

    Realizējot visas savas idejas un plānus, kas attiecas uz valsts izaugsmes stratēģiju :)

    P.S. Pasaku laicīgi, ka tās nepubliskošu, kamēr nebūšu konsultējusies ar cilvēkiem, kuri uzskatāmi par speciālistiem konkrētās jomās! Lai izsvērtu visus + un – rīcības plānam.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 08.08.2010. 17.58

    Nosauksi varbūt personības, kuras uzskati par autoritātēm dažādās jomās? Ar kuriem taisies konsultēties?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > austrisv 08.08.2010. 20.31

    Ekonomika – SEB bankas sociālekonomikas eksperts Edmunds Rudzītis
    Izglītība – Biznesa augstskolas Turība rektors Antons Kiščenko
    Nodokļi – ENJOY Recruitment Latvia galvenā grāmatvede
    Eksports-imports – Madara Cosmetics valdes priekšsēdētāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere
    ES Struktūrfondi – Alūksnes raj. Liepnas pagasta zemnieku saimniecība Dārznieki īpašnieks Guntis Macāns

    ..pagaidām tā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 09.08.2010. 00.14

    Ņemot vērā faktu, ka pie labiem ļaužiem jau tradicionāli pašiem nav jāatbild par panāktiem rezultātiem, – uz priekšu! Tev tachu vienmēr būs iespēja atgriezties Šveicē, ja šeit paliks par karstu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 07.08.2010. 15.29

Personāli! kur problēma? Te taču aptaujā iet runa par vēlēšanu rezultātu! protams, ka vēlēsanu rezultāts ir svarīgs: cik katra partija dabū balsu, jo lēmumus pieņemt taču var tikai balsojot!!!
Nekādas runas te nevar , ne solījumi no partijām palīdzēt, ja attiecīgā partija dabū maz balsu!!!! vai tad nav skaidrs! tas taču vienkārši, jo mazāk partiju tiek ievēlēts saeimā, jo mazāk jāziedo koalīcijai, jo koalīciju valdība jau ir tagad, un vai neredzi, ka Lembis nobremzēja visus pēdējos Dombrovska valdības lēmumus. pat tTieslietu ministru nevarēja ievēlēt , jo lūk Lembim to nevajaga?

+8
-6
Atbildēt

0

Ziemelnieks 07.08.2010. 14.58

NOST ar Urbanoviču!

+7
-9
Atbildēt

56

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.03

    Un ziniet ko es domāju, ka vēlēšanās vispār būtu JĀRUNĀ, ka mēs balsojam NEVIS par to un to partiju, bet PAR programmu… tad viņi beidzot vairāk piestrādātu uz programmas apspriedi, izstrādi, noslīpēšanu, nevis apspriedi – kā MAN savu PR izvērst efektīvāku! Un skaļāk izbļaustīties, lai balso taču PAR MANI!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.16

    Skataties, no Vienotības mājas lapas. Jāteic programma viņiem ir labi noslīpēta, BET, es nevaru uzticēties partijai, kura pie ekspress aptaujas mājas lapā par jautājumu – Kas, Jūsuprāt, ir būtiskākais Saeimas vēlēšanu rezultāts? Min šādas atbildes:
    a) Saeimas deputātu sastāvs (28%)
    b) Saeimā ievēlēto politisko partiju spektrs (8%)
    c) Tas, kuram tiks uzticēta valdības veidošana (64%)
    Velns PARĀVIS, kāpēc viņi nevienā punktā nemin, ka ievēlēt partiju, kura spēs pārstāvēt sekmīgu programmas izpildi, vai tml. Viņi taču ar šo aptauju vēlējās uzrunāt tautu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Skatīt vairāk: http://www.vienotiba.lv/velesanas-2010/programma-latvijas-cilvekiem-un-valstij/

    Ko jūs sakāt mīļie cilvēki? Atkal atkārtosies vecais stāsts, ka vārdi neatbilst darbiem!!!!Tikai protam skaisti runāt! ES Tiešām nebalsošu!!!

    Viņi pat veidojot ekspress intervijas neaizdomājās par tautu, bet tikai par savām interesēm un varas dalīšanu.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.25

    …vai Tu ilgi dzīvoji Šveicē?…iepriekšējās vēlēšanās arī nepiedalījies?…varbūt esi dzirdējusi par Zīles ekonomisko programmu, ar kuru startēja iepriekš TB/LNNK?….partija tika ievēlēta, programmai nebija ne vainas….varbūt esi padomājusi, kāpēc tā netika realizēta?…nesaprati?…tad izlasi ekspresintervijā uzdotā jautājuma iespējamās atbildes….

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.28

    Iepriekšējās Vēlēšanās piedalījos, balsoju par ZZS, jo tobrīd man tik ļoti nerūpēja politika un pārējās lietas, biju studente.

    Zini, es negribu šobrīd iedziļināties vēsturē man jau pietiek ar to kas notiek TAGADNĒ!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Ziemelnieks 07.08.2010. 15.57

    Jau n-to reizi rakstu, ka programmas lasīt ir bezjēdzīgi. Pēc vēlēšanām pie varas nāk koalīcija, un no programmas paliek pāri tās drusciņas, kuras izdodas saskaņot koalīcijā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 16.08

    Un tur jau tā nepareizā pieeja. Šveicē pirmajā vietā tiek likta programma un tad attiecīgi atsijājās vai pienāk klāt cilvēki, kuri nepieciešami, lai šo programmu izpildītu!!! …..( attiecīgi mēs ievēlam speciālistu, kurš mūsu prāt ir piemērotākais)

    Tāpēc MUMS būtu vērts padomāt, ka NAV vairs būtiski, kas TIEK iebalsots, bet balstīt visas Vēlēšanas uz izstrādātu programmu…un protams, ka programmai un attiecīgajām jomām programmā, piemēram, tur izglītībā, tiek pieaicināts vis visatbilstošākais speciālists ar komandu, kas realizēs izglītības jomas daļu.

    Tāpēc, kā jau minēju pie iepriekšējo rakstu komentāriem, ka Šveicē ir valdība (padome), kura sastāv no 8 padomniekiem + viņu komandas, kuras darbojas uz konkrēta nospraustā lauka izpildi!

    LŪK tur ir profesionalitāte, efektivitāte, koncentrācija uz specifisku lauku, kompetence u.t.t. ….u.t.vlpr.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 16.13

    A kas notiek Latvijā??? Piemēram, paskatāmies uz viņu programmu http://www.vienotiba.lv/velesanas-2010/programma-latvijas-cilvekiem-un-valstij/ …tur visādas jomas minētas, dažas visai mistiskas (Izaugsme,Valsts:)))ahahaha:)) un plaša mēroga (Sabiedriskā drošība, Augstākā izglītība, zinātne un pētniecība, Ekonomikas politika, budžets un nodokļi)!! UN JŪS MAN GRIBAT IESTĀSTĪT, ka TĀDĀ VIENĀ VIENOTĪBĀ IR VAJADZĪGIE SPECIĀLISTI KATRAI JOMAI?????

    Man vēl rēka nāk, ka LV pastāv tāda utopiska lieta, kura pie mums ir realitāte, ka piemēram, vienu gadu cilvēks ir Aizsardzības ministrs, tad nākamo gadu šis pats cilvēks var būt Veselības vai Finanšu ministrs :))))))) hhhhaaaaaahahahhaah… nu smejamies veseli!! Tas taču ir DEBĪLI!!!!!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 07.08.2010. 16.39

    “NAV vairs būtiski, kas TIEK iebalsots, bet balstīt visas Vēlēšanas uz izstrādātu programmu.”
    Izskatās, ka nevis no Šveices, bet no Mēness esi nokritusi.:)))
    Pastāsti un mēs te kolektīvi pasmiesimies – kāds tev ir mehānisms lai piespiestu tos – vienalga ko – pēc vēlēšanām pildīt programmu?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 16.43

    Apsveru domu iesaistīties politikā :) Viens no sākuma mehānismiem, to var panākt arī skaidrojot šīs lietas tautai, mūsu kungiem!!

    Ļoti gribētu tikt viņiem tuvāk!

    P.S. Ja viņi negrib pildīt programmu, TAD jau NAV īstajā vietā un pareizās motivācijas vadīti.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 07.08.2010. 17.04

    Atklāšu tev noslēpumu – pēc tavas parādīšanās šeit vairāku partiju selekcionāri uzmanīgi lasa katru tavu domugraudu un jau apsver, kā lai uzlabo esošās programmas.
    Nepaies ne ilgs laiks, kad partiju pārstāvji sāks cīnu par tevis iekļaušanu partijas rindās. Tavs spožais prāts un uzticību raisoša āriene prasīties prasās tikt iemūžinātai uz priekšvēlēšanu plakāta. Tu fantastiski labi iederētos tandēmā ar Aināru. Viņa enerģija un tavs prāts un daile – bezzaudējuma kombinācija. Tikai sargies no Ineses.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 07.08.2010. 17.07

    Paldies :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 07.08.2010. 18.12

    Ņem par labu. Sāc jau apsvērt, kam “atdosies”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Ziemelnieks 07.08.2010. 19.29

    Tā gribētos nobalsot par zemniekiem. Goda vārds. Bet nav jau viņu. Tāpat, kā nav sociāldemokrātu. Pat SASKAŅAS Centrs kaut ko gvelž par Biškeku. Arī īstas Vienotības vēl nav. Cik ilgi melosim ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 08.08.2010. 08.19

    ….Personalatlase…
    …neizvērtējot pagātni…Tu tikai grābsties gar tagadni…nemaz nerunājot par nākotni…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 11.00

    Manuprāt, nav vērts vairs skatīties pagātnē, jo tā ir izdzīvota un pārdzīvota. Visi zin kā mēs dzīvojām PSRS un vienīgais, kas cilvēkus pie tās vēl saista ir cilvēcīgums, kurš kaut kādā mērā tajā pastāvēja. Tagad ir jāskatās, kā izdzīvot un stabilizēties kapitālismā.

    Man ļoti patika intervija ar Vili Krištopānu žurnālā KLUBS UN piekrītu viņa skatījumam:

    Kad es atbraucu no Amerikas un Latviju, satiekot jebkuru cilvēku, pirmais jautājums ir: “Nu, kā tur Obama?” Kad es aizbraucu uz Ameriku, man visi kā viens prasa: “Kā Latvijā ar ekonomiku?” Neviens neprasa, kā tur Zatlers vai Dombrovskis. Amerikāņi domā, kas ir ar valsts ekonomiku, katrs domā par savu ģimeni, un neviens visā nevaino Obamu. (..) Nu, nevar tik mazu iedzīvotāju skaitu pārvaldīt Saeima, kas izmaksā 13 miljonus, prezidents, kas izmaksā 2,3 miljonus, premjera kanceleja kādus 4 miljonus…Plus vēl 14 ministrijas. Normāli Latviju varētu pārvaldīt vienā vidēji lielā mājā sasēdināti cilvēki. Ar to pietiktu, un tas būtu normāli.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 08.08.2010. 11.11

    …citātus parasti liek pēdiņās… :)))

    ….neķer tik senus laikus, kā PSRS…pietiks ar laiku sākot no 90-tajiem…vismaz likumsakarības Tu spēj saskatīt, kāpēc mūsu šodiena ir tāda…un nevis citāda?….ja to nesapratīsi…nav cerību, ka spēsi izdarīt secinājumus nākotnei…lai arī kādus žurnālus Tu lasītu…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 11.34

    :)) Jā, pēdiņās gan ;) Bet nevaru vairs tās ielabot.

    Kāpēc šodiena ir tāda kāda tā ir?

    Pirmkārt, tāpēc, jo mēs ļoti lēni attīstāmies, daudzas regulas ir novecojušas un pastāv kopš 90.ajiem gadiem. Piemēram, es biju šokā, ka iedzīvotāju iztikas minimums tiek rēķināts pēc formulas, kura izstrādāta pirms 15 gadiem.

    Otrkārt, mūsu Valstī NAV ilgtermiņa skatījuma un tāpēc Mēs kuļamies kā pa nātrēm. Mēs neesam nosprauduši, kuras jomas būtu jāliek kā primārās. Ja arī kaut kas ir runāts, ka kk nosprauž, tad patiesībā nekas netiek darīts.

    Treškārt, Valstī nodokļu sistēma būtu jāveido sistemātiska un motivējoša gan iedzīvotājiem (darba ņēmējiem, darba devējiem), uzņēmējiem, eksportam – importam u.c.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 11.34

    Ceturtkārt, nav jābaidās mainīt lietas, mainīt struktūras, pārkārtoties, pielāgoties.

    Piektkārt, ja mums ir pieeja ES fondiem, tos ir jāizmanto pilnībā! Tas ir ļoti nepareizi, ka ES Latvijai dod naudu, BET Latvija to nenodod tālāk uzņēmējiem, iedzīvotājiem, attīstībai kopumā. Kāpēc? Jo paši to sagrūž savās interesēs!

    Manuprāt, ir arī statistika, cik % naudas no ES fondiem tiek realizēta un izmantota.

    P.S. Nevarēju saprast, kāpēc neielādē manu komentāru, izrādās, ka tikai 1000 zīmes ir atļautais garums.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ziemelnieks 08.08.2010. 11.54

    …nekas, nekas…turpini vēl!…varbūt pie nākošajām 1000 zīmēm nonāksi pie secinājuma…kurš atbildīgs par mūsu valsts tagadni…un kuram būtu jābūt atbildīgam par nākotni….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.02

    Klau Personālatlase – citēt Krištopānu tiešām ir interesanti , it sevišķi atceroties viņa paša devumu Latvijai . Protams pamācīt un pašam aizlaisties no “muļķu zemes” ir ” kruti” , bet gribētos redzēt paša autora pozitīvo devumu Latvijai. Man atmiņā viens pasens stāsts , kad man zināmi ļaudis viņam premjerējot ar vienu viņa parakstu pamanījās no valsts izkrāpt nodokļos pusmiljonu, pie šnabja glāzes viņi pastāsta ,ka paraksts toreiz esot izmaksājis 100 000 .
    Nu un par tiem 5 sekojošiem punktiem , kam jāved mūs saulītē – kad beidzot tās 100 galvas ( precīzāk > 50 galvām ) sapratīs un realizēs dzīvē ,ka viņu uzdevums ir nodrošināt kopējo labklājību , nevis īpašumu pārdali un savu lokālo nodrošinājumu, tad arī būs gan reāli attīstības plāni, nodokļu sistēmas, labāka fondu apguve, lētāki ceļi u.t.t.
    P.S. Un vēl par domu iesaistīties politikā – nu gan sasmīdināji, domā ,ka pie patreizējās situācijas kāds te ļaus baigi izpausties, kaut gan Kalvītis jau ar reiz TP birojā kafiju pienesa….

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.03

    Par tagadni ir atbildīgi “mūsu viedie” ar tukšajiem solījumiem. Par nākotni jākļūst atbildīgākiem MUMS pašiem un jāatrod cilvēki, kuri būtu spējīgi atbildīgi vadīt Valsti!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.11

    Cik Tev gadu jaunkundzīt?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.25

    Uzmini? :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.41

    Pēc komentiem ne vairāk kā 25

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.42

    Paldies par komplimentu :) Jā, nav gan vairāk par 25! Tas ir būtiski zināt, cik ir konkrēti?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.49

    Pilnīgi nav būtiski , tas tikai apstiprina manus secinājumus par situācijas izpratni . Mazs jautājums – kapēc Rietumu demokrātijās pārsvarā uz politikas skatuves redzam tomēr gados vecākus cilvēkus?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    unitedintimacy > Ziemelnieks 08.08.2010. 12.57

    …un neviens visā nevaino Obamu…

    Bet tā nu gan nav. ASV politiskās plaisas ir teju murgainākas kā jebkad, un labējie virmo naidā pret Obamu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 13.04

    Tāpēc, jo vecums parasti pauž pieredzi, bet līdz ar vecumu dažkārt tiek ignorētas iespējamās jaunās vēsmas pārmaiņām.

    Vecuma pieredze bieži vien ir pagātnes pieredze. Tā var izpausties kā ignorance pret iespējām, bailes par nezināmo un bailes no jaunām pārmaiņām. Tas savukārt noved pie stagnācijas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Ziemelnieks 08.08.2010. 13.19

    Klusais, tev neliekas, ka Personāle ir tā bikiņ apmaldījusies?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 13.30

    Ululiņ, es pats esmu bijis kādreiz jauns un naivs, tapēc pieņemu to kā evolūciju. Pie kam tad ,kad ļoti liela daļa no patreizējiem politikas bīdītājiem bija Personāla patreizējā vecumā , mums sanāca ik pa laikam ar dažiem satusēt, zini tak ,ka Latvija ir liela smilšu kaste… Tā nu man reizēm smaids pa visu ģīmi , kad lasu vai dzirdu viņu gudrās runas +- atceroties kopīgus tusiņus un vēl šo to….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 14.47

    Tad nāc man opozīcijā :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 14.51

    Es vismaz caur kokiem spēju saskatīt mežu!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 17.35

    Opozīcijā par ko? Par tiem 5 secinājumiem ,kas vējo gaisā jau principā no 91. gada?
    Sēnes mežā arī redzi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 20.09

    Un kāpēc tad viņi vējo gaisā? Un noteikti ne visi pieci!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 20.14

    Ok – 2,3,4 tiek skandēts jau padsmit gadus.
    Par ES fondiem iesaku neaizmirst , ka noteikumi un kontrole tiek diktēta no Briseles.
    Par iztikas minimumu – ko maina tas, ja mēs viņu rēķināsim pēc citas metodikas un ja reiz ir konkrēti iebildumi , tad kas iztikas minimuma aprēķinā būtu konkrēti jāmaina salīdzinot ar 90. gadu?
    Un vēl – jautājumi vējo gaisā , jo visa patreizējā varu reali uzturošā mašīna tiek vērsta nevis uz kopējas labklājības , bet gan konkrētas labklājības vairošanu. Tas , ko mēs varam reāli šobrīd darīt , lai mainītu situāciju ir – skaidrot situāciju, diskutēt , pārliecināt tos ļaužus , kas ir iekrituši apātijā vai arī , kuri ir paķerti ar apmiglotu reklāmu un kuriem ir pazudusi atmiņa , lai atcerētos un izdarītu secinājumus. Tā ir lieta, kas jādara katram . Nevajag neko uzspiest , bet vajag argumentēt ar faktiem, piemēriem u.t.t. , lai paši nonāk pie secinājumiem. Un te lūk ir jautājums, kapēc jāskatās vēsturē.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 08.08.2010. 20.48

    Man nav īsti skaidrības, kā ar iztikas minimumu 166,35 LVL cilvēks var sev atļauties akūtu operāciju, kuras izmaksas ir 609 LVL?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 08.08.2010. 21.35

    Bet man atkal nav skaidrs kā var tērēt vairāk kā nopelni. Es protams nezinu , bet varbūt kāds tomēr ir izgudrojis Perpetum Mobile .
    Un kāds sakars akūtai operācijai ar iztikas minimumu – Jūs jaunkundz velkat uz sociālismu un ekonomikas uzplaukumu vienaicīgi? Gribētos dzirdēt Jūsu idejas un ekspertu vērtējumus valsts sakārtošanā – domāju , ka Ļeņins ar varētu ko pamācīties.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 09.56

    Manuprāt, es velku uz to, ka valstī nav sakārtotas un saskaņotas visas darbības. Ir pārāk daudz ‘aklo caurumu’ un tāpēc visa sistēma kopumā nefunkcionē efektīvi!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 13.04

    Manuprāt tiek minētas sekas , nevis cēloņi. Ir tāds labs teiciens, ka nevar uzlekt augstāk par pakaļu – tas attiecas kā uz sociālo aizsardzību , tā uz dzīves standartiem principā. Ar to es gribēju teikt ,ka ja minētā operācija maksā 600 Ls , tad acīmredzot tā arī maksā, bet nelaime ir apstāklī , ka mēs nemākam tos 600 Ls nopelnīt. Apskaties kādi autiņi braukā pa Rīgas ielām – gribi teikt,ka mums tā ir nostādīts bizness , ka mēs esam tik produktīvi ,ka vēsi varam atļauties to , tāpat pirkt dzīvokļus reizēm dārgāk kā teiksim Vācijā. Mums nav bāzes uz kuras labi dzīvot , jo sabūvēta sistēma kā pārdalīt kopīpašumu par labu konkrēti ieinteresētām personām , bet nav paša galvenā – veida kā radīt pievienoto vērtību. Latvijā ir jāsagrauj “otkatu” sistēma un tas varētu būt pirmais solis labklājības un attīstības virzienā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 13.20

    Es Tev pilnīgi piekrītu, ka daudzi Latvijas iedzīvotāji lec augstāk par savu pakaļu, pērkot, izrādot, cik viņi it kā esot neatkarīgi, jo atļaujas tur pēdējo bembi, vai māju kāpu zonā. Latvijā cilvēki nav iemācīti uzkrāt naudu, bet tikai tērēt un tērēt. + labi, ja vēl kādam ir ko baigi tērēt :))

    Man vēl patīk viens rādītājs, ar kuru iepazinos studējot Vācijā. Apdrošināšanas jomā – Vācijā pirmā vietā ir veselības apdrošināšana, kamēr Latvijā auto apdrošināšana veselības apdrošināšanu atstājot 4.ajā vai 5.ajā vietā.

    Ir jāpanāk un jāsāk mācīt, un radināt cilvēkus veidot uzkrājumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 13.21

    ..un man ir padomā viena laba ideja kā to darīt :))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 13.25

    Tad jau studējot Vācijā būsi dzirdējusi par to kā gandrīz bankrotēja viņu veselības sistēma un kādus risinājumus viņi tur meklēja, lai nenoietu pa burbuli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 13.41

    Varbūt vari padalīties? Jo man Vācijā visi lepojās ar to KĀDA viņiem veselības sistēma!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 14.07

    Vāciešiem bij problēmas, ka pie viņu veselības sistēmas cilvēki izmantoja to nelietderīgi , bet ārsti kāsa par to piķi. Bij pat gadījumi ,kad vienkārši izkrāpa. Līdz pienāca brīdis ,kad vienkārši kase bija praktiski tukša un nācās ieviest korekcijas . Nezinu kas Tev lielijās par viņu sistēmu , bet man to raksturoja viens mans radinieks, kas pats daudzus gadus ir bijis iekšā Vācijas politikā un vadījis arī vienas palielas pilsētas saimniecisko dzīvi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 14.19

    Jā, to, ka vācieši nesās pie ārsta kā mazākā skrambiņa to gan es pamanīju :)))))) Paldies par info!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 14.35

    Vari pavilkt uz zoba viņus par to. Nezinu kādu tagad sistēmu viņi ieviesuši , bet bij divas idejas – veikt līdzmaksājumu teiksim 10% apmērā vai arī samaksāt visu rēķinu un tad gaidīt atpakaļ naudu no valsts , lai saprastu cik tas maksā. vēl jau jāatšķir obligātā apdrošināšana no privātās – bet tur jau citi cipari uzreiz figurē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 14.53

    Manuprāt, arī vienota cenrāža izstrāde var būt risinājums. Piemēram, man pašai bijušas situācijas, ka vienā vietā rentgens maksā 4LVL, bet citā tas pats rentgens 3LVL. + man vēl patīk fenomens, ka cilvēkam cenu par pakalpojumu bieži vien nosaka pēc ‘ģīmja’…tu izskaties maksātspējīgāka – tev būs 4LVL, Tu ne tik – Tev 3 LVL!!!!!!!!!!!!!!! ..nav godīgi!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 15.02

    Cenrādi var likt kādu grib , jautājumu vajadzētu risināt par to ,ka pie pakalpojuma kompensācijas būtu fiksēta summa. Bet vispār aizrunājāmies līdz veselības apdrošināšanai.
    Tā pakalpojumu cenas novienādošana ir kārtējais stāsts , ka Ļeņina idejas Tev tuvas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 15.19

    Nu labi, labi, labi…kad to raxtīju tā arī domāju, ka cenu novienādošana nebūtu labākais risinājums, ja runājam par reģioniem, pagastiem un pilsētām, kur cilvēku ienākumi ir atšķirīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 15.39

    Vispār jau galvenais jautājums paliek par to ,ka pirmkārt jānopelna tik daudz , lai nebūtu problēmu apmaksāt pakalpojumus. Tur ar visa sāls aprakta. Cik tad no mums nes reālu naudiņu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 15.54

    Par uzkrājumu veidošanu: Aizvien noguldām kūtri // http://www.naudaslietas.lv/2010/08/aizvien-noguldam-kutri/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 15.55

    Un, cik daudz tiek maksāts aploksnēs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 16.12

    Pag atkal veca dziesma . Nav jau jautājums par aploksnēm , bet gan par konkurētspējīgu ekonomiku. Tā pati celulozes rūpnica savulaik tika norakta pateicoties tam ,ka somi nebij gatavi maksāt “par atļauju”. Mēs taču visu sačakarējam dažu indivīdu interesēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 16.18

    Un kā mēs varam veidot konkurētspējīgu ekonomiku? Izskaužot aplokšņu algas, godīgi maksājot nodokļus (zinu, ka dažiem te būs aizspriedumi), saprātīgi nodokļu naudu novirzot gan iedzīvotāju labklājībai (te es gribētu veikt labojumus UD nodokļu sistēmā :) ), novirzot nodokļu naudu infrastruktūras attīstībā, UD attīstībā un ar pareizu nodokļu sistēmas izstrādi veicināt iedzīvotājus uzkrāt :)

    P.S. Te vēl gribu minēt lielos naudas apjomus, kuri nonāk policistu kabatās, kuri sēž pat ne sēž, bet slēpjas aiz katra pakša. Piekasās bieži vien par stulbiem pārkāpumiem (jo Eiropā ir atļauts pārkāpt 17km virs normas) + vēl uzliekot sodu un + izrunā visas lietas tā, ka šoferis drīzāk iedos kukuli, nevis samaksās godīgi par pārkāpumu.

    Pagaidām man pašai mājās stāv divi nenomaksāti sodi, kopā 60LVL vērtībā, BET es NEKAD NEKAD viņiem nedošu kukuli…jo tā viņiem sniedzot plaukstu viņi sagrābj visu roku!!!!

    Jo viņus vairāk barosim, jo viņi vairāk MŪS medīs!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 09.08.2010. 16.36

    Klau jaunkundz , manuprāt Tu peldi no viena grāvja otrā. Te dakteri, te iztikas minimums, te policisti un sodi ( varbūt nevajag pārkāpt noteikumus) , ekonomikas konkurētspējīgums saistīts ar algām aploksnēs ( te gan prasītos kāds skaidrojums) , nodokļu sistēmas reforma ( vai tik Latvijā nav viens no mazākajiem nodokļu slogiem ES ). Viss vienā putrā un vēl sakratīts ….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 09.08.2010. 16.39

    Jā, peldu no viena grāvja otrā, jo visur apkārt ir ‘sūdi’, kuri bremzē ekonomisko izaugsmi! Ir pārāk ilgs laiks jāziedo, lai to visu tā sarakstītu un izskaidrotu, tagad un uz vietas! Pārāk daudz aspektu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 07.08.2010. 14.57

Ja palasa to rakstu tālāk, tad vē;l lielākas stulbības, jo Lembis nebūs premjers, jo Lembis tak tikai tad taisās premjerēt, ja ZZS dabūšot 51% balsu! tas nu nekad nebūs!!!! nezin, kam jānotiek, lai ZZS dabūtu 51% balsu! laikam katram vēl;ētājam jāizmaksā 1 mil Ls, tad varbūt!

+2
-1
Atbildēt

0

austrisv 07.08.2010. 14.53

Lūk, te nu gan nebūs tiesa! Ja tiešām uzvarēs SC, tad viņiem vajadzēs koalīciju ar labajiem latvijiešiem un te nu Šlesers prasīs premjera amatu, jo Rīgas dome jau ir SC rīcībā un pārvaldībā!!!
Šitie bukmeikeri smagi kļūdās, jo cāļus skaita rudenī!

+4
-2
Atbildēt

0

IneseT 07.08.2010. 14.52

nu jau pat bukmeikeri ietekmēs nākamās Saeimas vēlēšanu rezultātus… un interesanti – cik šie būtu gatavi samaksāt Zatleram,lai šis nominē tādu premjeru [kaut vai MarģeruMartinsonu no Prezidentālās Republikas], lai nevienam nebūtu jāizmaksā derību vinnesta naudiņa? :D

+10
0
Atbildēt

2

    andrejs_kirsis > IneseT 07.08.2010. 16.07

    Ar to Marģeri būtu cirkus numurs. Varbūt Zaķlers apdomājas un patiešām nominē. Marģers vāc valdību kādu mēnesi, Saeima neatbalsta ar 51/49 balsīm, un sākas viss no gala. Bet VD pa to laiku mierīgi strādā…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > IneseT 07.08.2010. 16.28

    Man arī ienāca prātā, ka nominēšana vien vēl it neko nenozīmē.
    Bet fakts, ka bukmeikeru iejaukšanās var nedaudz iespaidot vēlēšanu rezultātus, pelna ievērību.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

janisvinodis 07.08.2010. 14.51

Šī prognoze ir vienīgais patiesais iemesls, kāpēc būs jābalso par vienotību, kaut ļoti negribīgi. Apskatīju Rīgas deputātu kandidātu sarakstu – drošības pēc uz vēlēšanu iecirkni līdz ņemšu 2 pildspalvas.

+22
-4
Atbildēt

5

    ievuliitis > janisvinodis 07.08.2010. 16.27

    Pirms tam gan pārliecinies, vai nav reglamentēts ar kādas krāsas pildspalvu ir pieļaujams izdarīt atzīmes sarakstos. Tev tak negribas lai tavu balsojumu atzīst par nederīgu tāda sīkuma dēļ.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > janisvinodis 07.08.2010. 17.18

    Betij, ja atceros jaunību, pildspalvas krāsai nebija sevišķa nozīme, bet vēlētāja gribai bija jābūt skaidri izteiktai un nepārprotamai…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janisvinodis 07.08.2010. 17.22

    Un, ja nu viens saraksts ir izraibināts ar divu krāsu pildspalvām?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > janisvinodis 07.08.2010. 17.24

    Urbanovič latviešime solīs desu un alu. šis prastais gājiens jau izgudrots latviešu vergu dvēselēm. Un tad vēl saldajam čekss ģinamo. Kur var cits citam likumīgi dot pa purnu. Krievu laikos latvieši iemācjuši rūpnīcās zagta savus ražojumus, detaļas. Kapēc tagad nedrīkst? Ja to var urbanoviči, sķēles, lemebergi, ulmaņi…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > janisvinodis 07.08.2010. 18.50

    Un vēl nepieciešams lineāls, jo, ja trīpojums nebūs gana taisns, komisija nevarēs uzminēt balsotāja gribu…:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam