I problēma, ka mūsu valstī (un ap to, riņķī-apkārt, garām un cauri) stabili darbojas 50% ēnu saimniecība, kas nemaksā nodokļus un otra puse saimniecības maksā dubultā. Nodokļi, ko maksā visi, ir jābūt ap 10%, bet ja būs 7%, tad varēs 3% dot baznīcai. Tikai tai, kura nokārtos pāreju no 50% nodokļiem uz 7% ;)
OK, bet tad ir jasamazina nodokļi. Iedomajieties — mūsu valsts pārsprāgs no ienākumiem, ja 50% visas offšoru naudas sagāzīsies valsts kasē!!! To nezinās kur likt, būs zaudējumi. Darbinieki liks somās un nesīs uz māju, atdos draugiem, tāpat vien, dēļ labas sirds
Problēma ir tā, ka lielākās ASV, Šveices un Lielbritānijas bankas peļņu no noziedzīgi slēptiem līdzekļiem saņem ofšoros. 50 bankām tur ir apmēram 15 triljonu $ (Džeimss S. Henrijs. “Tax Justice Network”).
Tapēc vismelīgākā ir Vienotības 4000 zīmēs aprakstītā cīņā ar korupciju, jo tās lielākie sponsori slēpj galus ofšoros un nepieļaus, ka Kampars nedrīkst dot valsts pasūtījumus firmām, kuru īpašnieki ir ārzonās.
Cik atceros, Obama pavisam konkreeti pateica, ka ofshorus likvidees.
Tas ir tikai laika jautaajums.
Pagaidaam Obama savus vaardus materializee darbos. Kaapeec lai tas nenotiktu ar ofshoriem?
zaglis ir zaglis un zaglim jaaseed cietumaa , es saprastu ja buutu nozadzis cementa maisu , bet nozagt valsti un pateikt , veciit tev taps piedots un aizmirsts , še tev premjera kreesls un … zodz taalaak???… taa nav izeja , bez tam šie no naudas nešķirsies un viņiem neko neatradiis …
problēma jau tā, ka maz kurš no tiem, kuru darbus vajadzētu piedot, ir pilnīgi nemanipulējams. Piedot var tam, kas pats noiet malā, nevis visiem šiem kretīniem, kas pa pēdējām šķirbām bāžās iekšā.
WAT
Šoreiz tevi palasījos ar interesi. Daudz kur piekrītu un no netiešiem mājieniem un pus-frāzītēm, kas nejauši pavīdējušas publiskajā telpā, uz to arī iet. Vienotība un arī PLL ko tādu gatavo, tikai tāds sīkums, kā saņemt vēlētāju mandātu…
Neliekas, ka kādam no viņiem izdosies uzvarēt ar atrāvienu, tas nozīmē turpināsies sašķeltība, kūdīšana… Slikti valstij.
Manuprāt tautas vēlēts prezidents varētu nospēlēt samierinātāja lomu. Mums vairs neko nenozīmē valsts intereses, patriotisms… tas viss jāatdzīvina. Ceturtā vara destruktīva līdz nejēdzībai. Laiks samērot savu gailīti ar ko lielāku, kā kaimiņjankas čibriks.
Viena nianse skatoties vēsu prātu no neskatoties uz to ka PLL jamo ir 2, un ZZS ir tkai viens,domāju vislielākās izredzes uz nac.izlīgumu ir Hūtem, augstākminēto apsvērumu dēļ. PLL(nu redzēs redzēs kā ar to tikšanu būs 5%) līdzīgi kā vienotībai draud sabiršana pēc oktobra, domāju ka juniors vēl iekasēs pietiekoši daudz balsis(sev plusus), bet senioram ir daudz bēdīgāk, domāju pat konkrētais kadrs netiks Saeimā.Ja tā tad zinot tradīcijas briest “metiens” juniors pret izlīgumu nodos ar visām parpalām senioru, un re arī 3. republikai savs grēkāzis un sociālā grupa ,kas ap viņu būs.
Kļūdu labojumus mēs rakstījām skolā.
Es ļoti šaubos, ka tie politiķi, kurus Guntis uzskata par kļūdas labot spējīgiem, mums atdos 20 pakāstus gadus, aizbraukušos valsts iedzīvotājus, sačakarēto rūpniecības vidi, Laimas konfektes, dzelzceļus, naftu caurulē utt. Varbūt viņš pārāk daudz lasījis “Vējiem līdzi” un uzskata, ka Skārletas idejas dzīvo un uzvar.
Man personiski šķiet, ka valsts jābūvē no jauna ar nepieredzējušiem politiķiem un mazu, bet valstiski domājošu ierēdņu pulciņu. 100-200 būs gana.
Jo galvenā problēma ir tā, ka darbspējīgi cilvēki turpina un turpinās braukt prom šiem kļūdu labotājiem esot pie varas. Un to, manuprāt, ne PLL, Ne ZZS, ne TB, ne Jeģinstvo NE-saprot un nevēlas saprast. Man nav skaidrs, no kā viņi dzīvos… Ja paliks pensionāri.
Nu ņem karogu rokās un uz priekšu ,mantrausi, mums ir demokrātiska sistēma, un ieved LV saulītē, noteikti izmetīsim vecos vanckarus pār bortu, bet DARI nevis saki visi tik slikti tik slikti , viss beidzas ,iet bojā.
Tu zini, es daru gana daudz un pats zinu, ko daru.
Kaut vai ar to, ka esmu šeit, strādāju un uzturu valsti.
Starp citu – ir atšķirība starp nekā nedarīšanu un īdēšanu un darbiem un apziņu, ka ir slikti. Ja cilvēks strādā un dod labumu daudziem, viņam ir visas tiesības brīnīties par valsts politiku. Ir tikai viens jautājums, ko nupat uzdeva arī divi profesionāļi: Vai Latvijā vēlme ko mainīt ir pārliecinošā vairākumā? Manuprāt – nav!
amnestija no kriminal atbildibas butu normala,ja ja sie biedri visu tiesam atdotu valstij,bet diemzel valsti ari vada vinu ielikteni kuri pec paveles sarausis tiem jaunas bagatibas izlaupot sabiedrisko ipasumu.nav pasaule taisnibas durei tik speks.ta ka visas belevica idejas un retorika ir sarezgitaa formaa pielabinaanas oligarhiem.ar domu panemiet mani atpakal -es busu labins.
Nu gan ir samuldējis! Sāk ar psasciņu, ka oligarhi labprātīgi atnesīs gadiem nemaksātos nodokļus, bērs sev pelnus uz galvas un žēli ķaukstēs: “Mea culpa, mea maxima culpa…”, bet beidz ar: “Varbūt nemaz nav slikti…” Tādu murgojumu reti gadās lasīt. Cīnies par trako zāļu cenu pazemināšanu aptiekās, nevis kās pats slimos un pensionārus!
Ulmanis jau arī saka, ka A+Š ir gatavi laboties :)) Var jau mēģināt ticēt pasakām :)
Vēl par Kristovski, par kuru te joprojām “mutuļo” :) Nav jēgas viņu par šo epizodi censties attaisnot, tā bija Kristovsk kļūda, ir jādomā līdz katram vārdam,kuru saka, taču nevajag viņam siet tādas lietas klāt, kuras Kristovskim nepiemīt – rasismu un citas dumības
Šaubos, ka šeit “mītošie” komentētāji, vismaz vīriešu kārtas, kaut reizi savā dzīvē nav vārdiski un krieviski “izdrāzuši sava drauga māti” :), “Kristovska metafora” ir no tās pašas “operas”, bet te ir cilvēki, kuri izliekas to nesaprotam :)
Es varētu piedot to, ka izmantojot izdevību, kāds ir savilcis savās kabatās pavairāk naudas, bet es nevaru piedot, ka ir radīta valsts izzagšanas ( nozagšanas ) sistēma un ir izaudzināta vesela paaudze ( dripes, šoferu dēli, TPJO ), kam savu kabatu piestūķēšana uz pārējo nabadzības rēķina jau ir norma, kam nospļauties par Latvijas valsti. Un es nevaru piedot, ka mēs igauņiem jau sen vairs pat neskatāmies pēcpusē, mēs savus kaimiņus distancē pat neredzam. Bet startējām no vieniem starta blokiem.
Pēdējo pāris dienu laikā IR divas ziņas, kuras būtiskāk kā visas citas ietekmē “pirmsvēlēšanu lauciņa” rušināšanu.
Par pirmo – Dienu, Bojāru un Koziolu – ir.lv sāk sparīgi. Bet tad attopas, ka pieaugušas konkurentu izredzes izdzīvot, kas, visticamāk. nebija IR biznesa plānā. Pie tam, ne jau tikai izdzīvošana. Izrādās, ka par “taisno lietu” var cīnīties arī nepamūkot. Un tautai tāda versija varētu labāk smeķēt. Un ziņai bija lemts ripot pa TOP kāpnītēm uz leju.
Par otro – Kristovska atklāsmēm – ir.lv klusē. Vienīgais no visiem .lv ziņu portāliem. Klusē.
P. S.
Un izslāpušajai publikai kā TOP ziņu pasviež Beleviča dumības…
Vienīgais? Apollo.lv un varbūt tvnet.lv atļāvās publicēt partijas *iekšējo* saraksti, jo tur tas ir redakcionālais uzstādījums :) Pārējiem portāliem tas nav licies interesanti :)
Ha, es arī ievēroju. Bet tas ir sāpīgs temats, līdera portrets. Hitlera, Gebelsa un Bīna krustojums. Nu pats sevi par tādu izveidojis. Dzīvē droši vien labs cilvēks.
.
Bet varbūt to vēstuli speciāli nopludināja? Lai vismaz IR par ko runāt. Citādi tikai par tiem nepareizajiem, nepareizajiem vien.
Bet tagad, raug, Valdis Ģirts kā jau daždien cilvēks ar savu sāpi.
.
Ko Tu, Ino, biji domājis ar šo: “IR portālā parasti ziņas parādās ar nokavēšanos. Droši vien naudas jautājums.”?
Tavuprāt vispirms sagaida no interesentiem naudu kontā, un tad tikai driķē? ;))
.>>>Personalatlase
Atvainojos, bet Ģirta Valda sāpe ne tuvu nav par sevi, bet gan par tiem… nu, kā lai pasaka – nepareizi pareizajiem pārcensoņiem, kuri rāda tautai, ka Ģirta Valda vadītie no visiem citiem murmuļiem neatšķiras.
Plusiņu sev, bet mīnusu – partijas biedram… Nu bet kāpēc tādus ļurbakus bija listē likt, kas tikai par sevi vien, uz citu rēķina pie siles raušas? Turklāt ja jau 10 štukas samaksāja, tad kaut kādu atdevi cilvēki no tā sagaida!
Vai, dārgais varbūtniek, Dievs ar IR redakcionālajām štellēm, bet Belēviču nodēvēt par dumju, var tikai tāds, kas pats sirgst ar ko līdzīgu tuvredzībai, vai lieto kapes ap acīm un ausīm (nu akurāt tāds kā Tu ierasti raksturo IR savus oponentus).
Vai Tev liekas ,ka dumjš cilvēks var būt bioloģijas doktors ?
Vai Tev liekas , ka dumjš cilvēks var izveidot aptieku tīklu(par pārējo uzņēmējdarbību pat neminēsim)?
Vai Tev liekas, ka dumjš ir tas cilvēks kas atbild par saviem vārdiem un pārliecību?( tas par ko šamo labieši” izsvieda)
Piekrītu Belēvičam, ka ir jābūt kaut kur nogriežņa beigām ,kur pieliek punktu un sāk jaunu nogriezni. Par piedošanu-nacionālo izlīgumu arī piekrītu, ar nosacījumu ka pasākums nav vienpusēja piekāpšanās,tikai 50/50. Par ārzonām 100% piekrītu.
Tikai vai piedošana visiem, tas gan paliek karājamies gaisā, ir tāda lieta( visu tautu mitoloģiskajā pieredzē-kolektīvajā zemapziņā)grēkāzis, kam sakrauj visus sociuma uzkrātos “labumus” un palaiž vai mežā pie zvēriem, vai ugunī, vai ūdenī,vai paši nokauj, principā līdz ar grēkāža bojāeju rituāli pavelk svītru arī paši saviem nodarījumiem. Parasti grēkāža lomai kalpo sociāli redzami indivīdi.
Saprotu esam civilizētā pasaulē, bet nekur jau tā zemapziņa nepazūd(paskat par 2PK arī tikai viens grēkāzis(ar savu “;gimeni”) izrādījās, kaut dīloja divi), tāpēc to grēkāzi( pieņemu dažus āžus) vajdzēs radīt un aprīkot ar modernām metodēm ( izmeklēšana, apsūdzība, tiesa,sods). Pilnīgi skaidrs ,ka pēc oktobra tāds tiks atrasts ( ja nu nenotiks brīnums un potenciālie grēkāži nepārņems absolūto varu).
Tagad paanalizēsim kurš(-i) tas varētu būt? No lielajiem A?
Hūte-maz ticams, liels atbalsts tautā, piesardzīga ārpolitiskā retorikā, lai arī ir nopietni apdraudēts tiesiskais statuss,bizness tomēr vērsts uz ārējās naudas iepludināšanu valstī, gandrīz skaidrs,ka Hūte būs tas ar ko vienosies. Hūtem gaišais bizness ( bez ofšora), Vpils pretī lojalitāte SVF,ES kontrolētajai valdībai un protams deguna nebāšana politikā( sevišķi politbiznesā)
AŠ jun.? -bišķīt ticamāk, bet arī neder. Lai arī ir skaidrs Kremļa kursa piekritējs,atbalsts tik cik Stendža ar brainwashingu pieskalo,bizness tomēr vairāk (līdz šim) saistīts ar ārējā kapitāla ( diemžēl tikai tirgotāju) iepludināšanu LV, par ko saņem procentus, respektīvi lai arī pēdējos gados piedzen iekavēto-Lv budžeta apguvē, tomēr līdz šim tomēr savu naudu atsitis no ārējā privātā kapitāla. Vienošanos visticamākais arī saņems, varēs turpināt ar V.K. darboties biznesā,legalizēties. Pretī dodot arī deguna nebāšanu aktīvajā politikā.
savukārt bārdam izskatās būs plāni, labāku kandidātu grēkāža lomai grūti atrast, no nacionālkonservatīvā uz Kremļa matracīti, no “tautas tētiņa” (abas pirmās valdības) uz pilnīgi tautas neieredzētu tipu, vēl tas tiesiskais statuss…,naudas pelnīšanas veidā nekas cits kā nosper( privatizē) par kapītēm un pārdod kādam citam, vai pats saveido monopolus, procenti no būvēm utt….
Dodu 70-80% pēc vēlēšanām , ka bārdam labākajā gadījumā nāksies mudīgi doties incognito uz D Ameriku, sliktākajā būs tas biķeris sauss jādzer. Protams lielam lērumam viņa “sešinieku” prieka dieniņas arī mitēsies, kam ar administratīvo, kam kriminālo, kam tāpat ar amata, vai citāda valsts pupa zaudēšanu. Vēl tik domāju kā reizi otrs “bārda” arī āža kandidātos tiks -Godža( tas par 2K un pirmās valdīšans nedarbiem).
Strukturēti un objektīvi pārmetumi VAR būt empātija, ja pārmetumi ir vērsti uz to, lai otrajai personai palīdzētu, liktu saprast kļūdas, izrunātu to, kas konkrētās situācijas tika darīts un kas bija pareizs vai nepareizs šajā rīcībā! Šajā gadījumā JĀ – pārmetumi daļēji var būt empātija!
Daļēji, jo empātija ar pārmetumiem tā PA ĪSTAM kopā neiet. Jo man empātija saistās ar kk labu, bet pārmetumi parasti ar sliktu.
. >>>WAT
Piedod, pietrūka pacietības “izurbt” visu vēstījumu.
1. Belēviču par dumju nenosaucu.
2. Pat visviedākais cilvēks reizēm “izspļauj” pa dumjībai.
3. Pat tad, ja saturs ir “gudrs”, to nedrīkst piedāvāt “dumjā” brīdī.
. >>> Personalatlase
Ja pārmetums ir kāda subjekta radīts, un tā nu tas ir, tad runāt par objektivitāti ir visai vieglprātīgi.
Strukturēti un konstruktīvi mēdz būt aizrādījumi, ne pārmetumi. Lingvisti Tev pastāstītu kādas emocionālas nokrāsas satur vārds ‘pārmetums’. Ar empātiju tam NAV nekāda sakara!
Ko Ta jamais Tev dumju pateica, nacionālo izlīgumu? Pēc tam TABULA RASA?
Taču skaidrs ,ja V nedabūs 50+ būs jāvienojas ,kompromiss, izlīgums, var jau te retoriku atlaist vissmalkāko, pieņemu arī SVF un ES kungiem nebūtu izdevīgi pilnīgi līdz saknei vietējo eliti iznīdēt ( arī pēc krusta kariem , tie labieši kas palika dzīvi tika inkorporēti Livonijā, vai ģermanizēti, vai palika kā vecie labieši, vai vietējās siev.kārtas labietes ieprecinātas vācu suņu piķieriem, varas pārņemšanas leģitimizācijai), būtiskākais to vietējo eliti piespiest spēlēt pēc noteiktiem, visiem saprotamiem, noteikumiem .
Garais teksts par grēkāžiem, kam nāksies stiept nācijas grēkus, sākot jaunu dzīvi
WAT. Mans iebildums bija par diskusiju TV, ne par rakstu. Izlīgums nozīmē kompromisu. Mums gan tas nekādi nesanāk, pēc iepriekšējas pieredzes – Krievijai – Abrene, Latvijai – ēzeļa ausis un lamu vārdi, tātad kampējiem -vara, vēlētājiem – solījumi par labošanos. Vai latvietim jābūt lētticīgam?:)
Figuranti? Kuri? Skaidrs taču ,ka 3A neviens kamēr viņu rokās varas sviras, nekādu vienošanos negrib, kāda suņa pēc viņiem tā, ja viss darbojas tāpat un viņiem jo zaļi? Bet tikai tad ,kad sviras būs tu-tū, vai vismaz tās būs izļordzijušās, un savukārt tas būs pēc 2-3 mēnešiem.
Un kā Tev liekas ar grēkāžiem, ko sociumam atdos šī rituāla izveikšanai?
—> lno ,Mana doma ir pēc +- laba rezultāta (1.,2.labākie) V (kā nākamās valdības kodolam)vajadzēs definēt nacionālo izlīgumu, bet jāatrod arī grēkāzis ( šī sociālā funkcija sēž kolektīvajā zemapziņā, un beidzot ko vienu, un sākot jaunu, šis rituāls IR jāveic).
Savukārt lai to visu veiktu IR JĀUZVAR vēlēšanās (1.,2.vieta), ir oponents jāsakauj, tad tikai ar viņu jāved sarunas. Sarunas kur oponents ir spēka pozīcijās ir smieklīgas un bezjēdzīgas, Tavi piemēri to labi demonstrē.
Tā asiņu būšana ir starp citu nekas cits kā grēkāža upurēšana, kā redzi sociums tieši tā ir būvēts. Pat Kristus provējot būvēt absolūti piedodošu kultu, tomēr par upuri ( neiztika bez grēkāža) lika sevi – te arī Tavs savstarpējais dīls, un prasīja lai katrs no mums “nes un iznes savu krustu”, pie reizes piemetinot ,ka pa lielam jau ir izpircis visus bija, ir, būs grēkus.
Bet kā jau utopija izrādījās utopija, praksē grēkāži bijuši vienmēr nepieciešami konkrētai sociuma spriedzes noņemšanai, tikai upurēšanas izpildes vietas no arēnām, laikumiem, pārvietojušies uz mēdijiem, publiski pieejamām tiesām utt…
Var arī to nosaukt par uzticēšanos , uzkraut lai nes visus sociuma nedarbus, jo tas kam neuzticās nemaz nenesīs, turpat sētmalē nometīs.
—> varbūt
Pieņemu mana kaislība pret eksaktajām lietām attiecībā uz sociāliem jautājumiem varētu radīt kļūdu ( cilvēks taču ir iracionāls, tādejādi arī sociums).
Līdzšinājā vēsture gan vedina domāt ,ka grēkāža jautājumā ( pirmās republikas grēkāzis -A.Niedra un vācbalti kā sociālā grupa), 2. republikā ~90.tajos -A.Rubiks un nepilsoņi kā sociālā grupā, tagad 3. republika – kurš būs personificējums? un kura būs mepieskaramo grupa) latvieši nav atšķirīgi no citām tautām, par somiem (sarkanie somi kā grēkāži) , pat Walleniuss bezmaz norāvās grēkāža statusu, tā ka ir lietas kas kopīgas visiem sociumiem.
Jauka ideja, Beļēviča kungs, bet, ja pat mūsu”uzņēmējiem būtu vēlēšanās nokārtot saistības ar valsti, tikai retais to spētu, jo vairums “gudro darītāju”, izņemot Lembergu un vēl vienu otru ir parādos līdz ausīm, tādēļ jau raujas atkal pie varas, lai valsts nokārtotu viņu parādus. Ofšoru naudiņa gadījumam, ja jābēg no reņģēdāju atriebības:)
Doma ļoti laba, bet nedaudz utopiska šai naida pārņemtajai valstij. Amīši, visticamāk, tā arī izdarītu, jo raduši skatīties uz priekšu. Mums mīļāks atpakaļskata spogulis un tāpēc arī tik bieži avarējam.
Mārtiņ, problēma ir tāda, ka manuprāt tauta panāca pretī šiem politbiznesmeņiem 2002. – 2005. gadā. Tajā brīdī ja Šķēle, Šlesers un Lembergs būtu atteikušies no savām metodēm, es domāju mēs dzīvotu pavisam citā Latvijā.
Diemžēl viņi nespēj no naudas un varas atteikties. Tai uz viņiem ir narkotiska ietekme. Tā vienmēr notiek ar vājiem prātiem.
Spriežot pēc tā ka Belevičs tika izslēgts no kustības tad atlikušie kustības dalībnieki nav gatavi tādam solim un domā arī turpmāk darboties kā pierasts,jo savādāk nemaz neprot.
Man būtu nopietns arguments balsot par partiju kuras programmā būtu likvidēt ofšorus Latvijā, jo tas ir viens no cēloņiem kāpēc mēs esam tur kur esam.
Diemžēl, tas nav redzams nevienā programmā un tas nav pat PLL viedoklis
Tikai nenoēd mani ar lamu vārdiem, BET es AŠ redzu lielāku potenciālu nekā citos personāžos no šobrīd valdībā esošajiem. Ne tāpēc, ka tagad iekomentēju šo rakstu pēc tā izlasīšanas vai tml. BET es personīgi sajūtu valsts izaugsmi!
Kaut vai runājot par Centrāltirgu, TUR TIEŠĀM NOTIEK REKONSTRUKCIJAS DARBI!
Vai tiešām AŠ darbības, kas principā balstās uz “kupi i prodaj” principa ir saucams par potenciālu!? Tā pat vien tie rekonstrukcijas darbi Centrāltirgū nenotiek.
BET vismaz viņš pilda savus solījumus :) Tas vismaz IR pozitīvi!!!! Ja vēl būtu cilvēkam augstāka izglītība, tad varbūt arī prastu piesaistīt un tērēt līdzekļus saprātīgāk :))))))
Protams, ka nav vienalga!!! Tāpēc minēju, ka jāmeklē citi veidi kā piesaistīt līdzekļus. Ja VIŅŠ to nespēj, vai nespēs, tad “šviks” un laukā no vadošiem amatiem un liekam vietā citus, labākus.
Lūdzu, kādu solījumu, ko Šlesers ir pildījis!?
Un lūdzu nepiemini tos solījumus, kur par pamatu kalpo viņa dāsnais finansējums kāda ceļa posma izbūvei, pretī saņemo vēlētāju balsis.
Tev centrālrtirgus rekonstrukcija ir progresa kritērijs? Bet kā ar KNAB, prokuratūras un Satversmes tiesas dekonstrukciju?
Un kurā galā AŠ pilda savu solījumus? Paskatamies šo un tad runājam http://ainarasolijumi.lv/
No viedokļa gan tev neviens atteikties neprasa. Ceru, ka dzīvojam valstī, kurā valda uzskatu brīvība. Bet viedokļi var būt labāk un sliktāk pamatoti, bet, tav, šķiet, pieder pie pēdējiem.
Ja rekonstrukcija beigsies tā, kā gribēja šleserists Liepiņš- katrā paviljonā pārdos visu, jo, redz, cilvēkiem tā esot ērtāk, tad es to sauktu par Centrāltirgus sačakarēšanu nevis rekonstrukciju.
Es Belevicam piekrītu – ar noteikumi, ja piekrīt arī tie, kas vēl tagad pumpŗe naudu uz ārzonām.
Ja tas pats Lembergs piekristu samaksāt valstij zaudējumus, ko tas nodarījis, kaut uz vienošanās pamata, kā tas notiek tai pašā ASV, kur ap 90% prāvu beidzas ar izlīgumu, un likvidētu savus ofšorus, lai dzīvo tālāk, un miers, vismaz, nebūtu jāredz šo te parodiju uz tiesas prāvu.
Baidos tikai, ka tie, uz ko vērsts šis Belevica aicinājums, nebūs ar mieru.
Jo pateicoties savai politiskai ietekmei un Latvijas likumdošanai un tiesu sistēmas vājumam tiem izveidojusies zināma nesodamības un visatļautības sajūta, un pagaidām šķiet, ka tiem pat prātā nenāk ko mainīt savā darbībā.
Paga paga, šitā dziesma jau ir dzirdēta un ne vienu reizi vien.
Ja nemaldos, tā atkārtojas ar apmēram 4g intervālu.
Cien. redakcija. – ļoti prasītos komentārs pie šīm ziņām par to, kad pēdējoreiz kaut kas tāds solīts un kā tas beidzies.
Šādu ziņu vērtība bez faktuāla komentāra ir tuva nullei, jo solījumus mēs esam atklausījušies arī ārpus IR.lv.
Man arī ir grūti piedod, jo visi solījumi, kuri bijuši ir kā kaķim zem astes. Manuprāt, ir jāmainās cilvēkiem, kuri ir sasēdušies valdībā, jo jau cik gadus, cik termiņus tauta gaida, gaida un gaida, BET kā viņi nelabojas tā nelabojas!
Draugs Gunti! Ieteikt, piemēram, Ulbrokas Betmenam likvidēt ofšorus ir tas pats, kas iedot viņam Koltu ar vienu patronu..tak ofšori ir šo tā saucamo “darītāju”, ventspils bruģētāju un stikla kupolu būvētāju alfa un omega..:) godīgā konkurence ar nomaksātu ienākumu nodokli priekš viņiem ir pilnīgs Čau..
Ar piedošanu ir tā – es biju *gatavs* piedod 2002. gadā, ja Šķēle, Šlesers un Lembergs būtu pateikuši, ka vairāk nekombinēs un nezags un būtu legalizējuši savus līdzekļus. Nopietni. Tajā brīdī es tiešām biju gatavs to pieļaut.
Pēc tam sekoja drīz sekoja 7 gadi zem šo varoņu zābaka. Un tajā brīdī es sapratu, ka tas nekad nestrādās, ja būs vienvirziena iela. Un tā joprojām ir vienvirziena iela. Nevar piedot tam, kas joprojām nodara pāri gan Latvijai, gan tautai – un pats to neapzinās. Nevar piedot tam, kas nespēj redzēt ļaunumu savā rīcībā. Lai cik paštaisna, bet morāli apšaubāma pati tauta būtu bijusi, cilvēkiem vadībā bija jāspēj paskatīties sev acīs spogulī un pateikt ka aiziet.
Kas ir tas, kas liecina, ka APZINĀS!?
– vai neremdināmā varas kāre, jebkādiem līdzekļiem tikt pie varas!?
– vai liekulība un melošana!?
– vai norobežošanās no skaļajām krimināllietām un izlikšanā, ka tās viņus neskar!?
– vai Ulmaņa nerimtīgie vārdu plūdi, ka Šlesers ir “Latvijas politiķa attīstības un veidošanās vizītkarte”.!?
Precizēju – cilvēki labprāt un skaļi paziņos, ka atteiksies, ka tik saņemt to grēku atlaidi. Viņu uztverē – galvenais ir skaisti pateikt! Jo, ja ir pateikts skaisti, ilgstoši trenējoties pie reklāmas un aktiermeistarības speciālistiem, pastāv iespēja, ka varēs arī nepildīt.
Paskaidroju, tie, kam tā grēku atlaišana ir nepieciešama ir raduši solīt un nepildīt. Tas vienmēr viniem ir padevies. Kas tāds kardināls ir mainījies viņu dzīvē, kāda debesu valstība tiem pēkšņi ir parādījusies, kāda atklāsme uzkritusi, ka pēkšņi viņi ir sapratuši, ka solījumi ir jāpilda. Kā centās tautu muļķot, tā arī turpinās, kamēr viņiem to ļaus.
Komentāri (107)
Jānis Blumbergs 08.08.2010. 12.57
I problēma, ka mūsu valstī (un ap to, riņķī-apkārt, garām un cauri) stabili darbojas 50% ēnu saimniecība, kas nemaksā nodokļus un otra puse saimniecības maksā dubultā. Nodokļi, ko maksā visi, ir jābūt ap 10%, bet ja būs 7%, tad varēs 3% dot baznīcai. Tikai tai, kura nokārtos pāreju no 50% nodokļiem uz 7% ;)
0
Jānis Blumbergs 08.08.2010. 12.53
OK, bet tad ir jasamazina nodokļi. Iedomajieties — mūsu valsts pārsprāgs no ienākumiem, ja 50% visas offšoru naudas sagāzīsies valsts kasē!!! To nezinās kur likt, būs zaudējumi. Darbinieki liks somās un nesīs uz māju, atdos draugiem, tāpat vien, dēļ labas sirds
0
zigis 07.08.2010. 12.24
Problēma ir tā, ka lielākās ASV, Šveices un Lielbritānijas bankas peļņu no noziedzīgi slēptiem līdzekļiem saņem ofšoros. 50 bankām tur ir apmēram 15 triljonu $ (Džeimss S. Henrijs. “Tax Justice Network”).
Tapēc vismelīgākā ir Vienotības 4000 zīmēs aprakstītā cīņā ar korupciju, jo tās lielākie sponsori slēpj galus ofšoros un nepieļaus, ka Kampars nedrīkst dot valsts pasūtījumus firmām, kuru īpašnieki ir ārzonās.
1
egils_krastins > zigis 07.08.2010. 23.28
Cik atceros, Obama pavisam konkreeti pateica, ka ofshorus likvidees.
Tas ir tikai laika jautaajums.
Pagaidaam Obama savus vaardus materializee darbos. Kaapeec lai tas nenotiktu ar ofshoriem?
0
Janka, Janic 06.08.2010. 21.55
zaglis ir zaglis un zaglim jaaseed cietumaa , es saprastu ja buutu nozadzis cementa maisu , bet nozagt valsti un pateikt , veciit tev taps piedots un aizmirsts , še tev premjera kreesls un … zodz taalaak???… taa nav izeja , bez tam šie no naudas nešķirsies un viņiem neko neatradiis …
0
Diâna Antipova 06.08.2010. 18.10
problēma jau tā, ka maz kurš no tiem, kuru darbus vajadzētu piedot, ir pilnīgi nemanipulējams. Piedot var tam, kas pats noiet malā, nevis visiem šiem kretīniem, kas pa pēdējām šķirbām bāžās iekšā.
0
lidija_stripkane 06.08.2010. 16.23
WAT
Šoreiz tevi palasījos ar interesi. Daudz kur piekrītu un no netiešiem mājieniem un pus-frāzītēm, kas nejauši pavīdējušas publiskajā telpā, uz to arī iet. Vienotība un arī PLL ko tādu gatavo, tikai tāds sīkums, kā saņemt vēlētāju mandātu…
Neliekas, ka kādam no viņiem izdosies uzvarēt ar atrāvienu, tas nozīmē turpināsies sašķeltība, kūdīšana… Slikti valstij.
Manuprāt tautas vēlēts prezidents varētu nospēlēt samierinātāja lomu. Mums vairs neko nenozīmē valsts intereses, patriotisms… tas viss jāatdzīvina. Ceturtā vara destruktīva līdz nejēdzībai. Laiks samērot savu gailīti ar ko lielāku, kā kaimiņjankas čibriks.
1
Jânis Bankoviès > lidija_stripkane 06.08.2010. 18.08
Sveiks,D-jirgen!
Viena nianse skatoties vēsu prātu no neskatoties uz to ka PLL jamo ir 2, un ZZS ir tkai viens,domāju vislielākās izredzes uz nac.izlīgumu ir Hūtem, augstākminēto apsvērumu dēļ. PLL(nu redzēs redzēs kā ar to tikšanu būs 5%) līdzīgi kā vienotībai draud sabiršana pēc oktobra, domāju ka juniors vēl iekasēs pietiekoši daudz balsis(sev plusus), bet senioram ir daudz bēdīgāk, domāju pat konkrētais kadrs netiks Saeimā.Ja tā tad zinot tradīcijas briest “metiens” juniors pret izlīgumu nodos ar visām parpalām senioru, un re arī 3. republikai savs grēkāzis un sociālā grupa ,kas ap viņu būs.
0
Uldis Šneiders 06.08.2010. 14.26
Kļūdu labojumus mēs rakstījām skolā.
Es ļoti šaubos, ka tie politiķi, kurus Guntis uzskata par kļūdas labot spējīgiem, mums atdos 20 pakāstus gadus, aizbraukušos valsts iedzīvotājus, sačakarēto rūpniecības vidi, Laimas konfektes, dzelzceļus, naftu caurulē utt. Varbūt viņš pārāk daudz lasījis “Vējiem līdzi” un uzskata, ka Skārletas idejas dzīvo un uzvar.
Man personiski šķiet, ka valsts jābūvē no jauna ar nepieredzējušiem politiķiem un mazu, bet valstiski domājošu ierēdņu pulciņu. 100-200 būs gana.
Jo galvenā problēma ir tā, ka darbspējīgi cilvēki turpina un turpinās braukt prom šiem kļūdu labotājiem esot pie varas. Un to, manuprāt, ne PLL, Ne ZZS, ne TB, ne Jeģinstvo NE-saprot un nevēlas saprast. Man nav skaidrs, no kā viņi dzīvos… Ja paliks pensionāri.
3
Jânis Bankoviès > Uldis Šneiders 06.08.2010. 15.16
Nu ņem karogu rokās un uz priekšu ,mantrausi, mums ir demokrātiska sistēma, un ieved LV saulītē, noteikti izmetīsim vecos vanckarus pār bortu, bet DARI nevis saki visi tik slikti tik slikti , viss beidzas ,iet bojā.
0
dro > Uldis Šneiders 06.08.2010. 15.31
WAT. Esi ar Beļēviču vienā Rotary klubā?
0
Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 06.08.2010. 16.20
Tu zini, es daru gana daudz un pats zinu, ko daru.
Kaut vai ar to, ka esmu šeit, strādāju un uzturu valsti.
Starp citu – ir atšķirība starp nekā nedarīšanu un īdēšanu un darbiem un apziņu, ka ir slikti. Ja cilvēks strādā un dod labumu daudziem, viņam ir visas tiesības brīnīties par valsts politiku. Ir tikai viens jautājums, ko nupat uzdeva arī divi profesionāļi: Vai Latvijā vēlme ko mainīt ir pārliecinošā vairākumā? Manuprāt – nav!
0
janazakovica 06.08.2010. 13.45
amnestija no kriminal atbildibas butu normala,ja ja sie biedri visu tiesam atdotu valstij,bet diemzel valsti ari vada vinu ielikteni kuri pec paveles sarausis tiem jaunas bagatibas izlaupot sabiedrisko ipasumu.nav pasaule taisnibas durei tik speks.ta ka visas belevica idejas un retorika ir sarezgitaa formaa pielabinaanas oligarhiem.ar domu panemiet mani atpakal -es busu labins.
0
photocom 06.08.2010. 13.21
Ko tas belēvīčs šaibas sarijies
vai tēlo ļimonāru disidentu
lablatvijietis maskējies
0
andrejs_kirsis 06.08.2010. 13.03
Nu gan ir samuldējis! Sāk ar psasciņu, ka oligarhi labprātīgi atnesīs gadiem nemaksātos nodokļus, bērs sev pelnus uz galvas un žēli ķaukstēs: “Mea culpa, mea maxima culpa…”, bet beidz ar: “Varbūt nemaz nav slikti…” Tādu murgojumu reti gadās lasīt. Cīnies par trako zāļu cenu pazemināšanu aptiekās, nevis kās pats slimos un pensionārus!
0
buchamona 06.08.2010. 12.45
Ulmanis jau arī saka, ka A+Š ir gatavi laboties :)) Var jau mēģināt ticēt pasakām :)
Vēl par Kristovski, par kuru te joprojām “mutuļo” :) Nav jēgas viņu par šo epizodi censties attaisnot, tā bija Kristovsk kļūda, ir jādomā līdz katram vārdam,kuru saka, taču nevajag viņam siet tādas lietas klāt, kuras Kristovskim nepiemīt – rasismu un citas dumības
Šaubos, ka šeit “mītošie” komentētāji, vismaz vīriešu kārtas, kaut reizi savā dzīvē nav vārdiski un krieviski “izdrāzuši sava drauga māti” :), “Kristovska metafora” ir no tās pašas “operas”, bet te ir cilvēki, kuri izliekas to nesaprotam :)
2
lailabidzane > buchamona 06.08.2010. 12.50
.
Tu esi atpalicis fāzē.
Šobrīd aktuāla IR 2. sērija.
0
dro > buchamona 06.08.2010. 13.07
riņķī apkārt. Par kādu kļūdu iet runa? Kristovskim tāpat kā citiem to ir daudz. Ja runa par čukčiem, tad tur nav nekādas kļūdas.
0
guntis_anita 06.08.2010. 12.23
Es varētu piedot to, ka izmantojot izdevību, kāds ir savilcis savās kabatās pavairāk naudas, bet es nevaru piedot, ka ir radīta valsts izzagšanas ( nozagšanas ) sistēma un ir izaudzināta vesela paaudze ( dripes, šoferu dēli, TPJO ), kam savu kabatu piestūķēšana uz pārējo nabadzības rēķina jau ir norma, kam nospļauties par Latvijas valsti. Un es nevaru piedot, ka mēs igauņiem jau sen vairs pat neskatāmies pēcpusē, mēs savus kaimiņus distancē pat neredzam. Bet startējām no vieniem starta blokiem.
1
Ziemelnieks > guntis_anita 06.08.2010. 12.25
Pilnīga taisnība!
0
itommy_ 06.08.2010. 11.58
Būtu labāk kaut ko par briežiem pastāstījis, kādas jaukas bildes publicēšanai iedevis.
0
lailabidzane 06.08.2010. 11.58
.
ir.lv IR sava redakcionālā politika.
Pēdējo pāris dienu laikā IR divas ziņas, kuras būtiskāk kā visas citas ietekmē “pirmsvēlēšanu lauciņa” rušināšanu.
Par pirmo – Dienu, Bojāru un Koziolu – ir.lv sāk sparīgi. Bet tad attopas, ka pieaugušas konkurentu izredzes izdzīvot, kas, visticamāk. nebija IR biznesa plānā. Pie tam, ne jau tikai izdzīvošana. Izrādās, ka par “taisno lietu” var cīnīties arī nepamūkot. Un tautai tāda versija varētu labāk smeķēt. Un ziņai bija lemts ripot pa TOP kāpnītēm uz leju.
Par otro – Kristovska atklāsmēm – ir.lv klusē. Vienīgais no visiem .lv ziņu portāliem. Klusē.
P. S.
Un izslāpušajai publikai kā TOP ziņu pasviež Beleviča dumības…
44
andrisskrastins > lailabidzane 06.08.2010. 12.01
Vienīgais? Apollo.lv un varbūt tvnet.lv atļāvās publicēt partijas *iekšējo* saraksti, jo tur tas ir redakcionālais uzstādījums :) Pārējiem portāliem tas nav licies interesanti :)
0
itommy_ > lailabidzane 06.08.2010. 12.02
Ha, es arī ievēroju. Bet tas ir sāpīgs temats, līdera portrets. Hitlera, Gebelsa un Bīna krustojums. Nu pats sevi par tādu izveidojis. Dzīvē droši vien labs cilvēks.
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 12.03
Varbūt ka tā.IR portālā parasti ziņas parādās ar nokavēšanos. Droši vien naudas jautājums. Necenties tā, mums IR ir vislabākais:)
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 12.04
Pecisk. Tomēr lieta nesmuka. Daudz līdzskrējēju, kurus pirmos pie vajadzības pārpirks.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.05
IR.lv iet Dienas pēdiņās?
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 12.07
Nesapratu. Kāpēc?
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 12.10
Zviedris. Izsaku līdzjūtību. Man personīgi svarīgāk ir tas, ko pasaka, nevis kas pasaka:)
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.17
.
Bet varbūt to vēstuli speciāli nopludināja? Lai vismaz IR par ko runāt. Citādi tikai par tiem nepareizajiem, nepareizajiem vien.
Bet tagad, raug, Valdis Ģirts kā jau daždien cilvēks ar savu sāpi.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.23
Tas nav slikti, ka cilvēks sāk atzīties savās kļūdās…tas nozīmē, ka sirdsapziņa sākusi runāt :)
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.30
.
Ko Tu, Ino, biji domājis ar šo: “IR portālā parasti ziņas parādās ar nokavēšanos. Droši vien naudas jautājums.”?
Tavuprāt vispirms sagaida no interesentiem naudu kontā, un tad tikai driķē? ;))
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.33
.>>>Personalatlase
Atvainojos, bet Ģirta Valda sāpe ne tuvu nav par sevi, bet gan par tiem… nu, kā lai pasaka – nepareizi pareizajiem pārcensoņiem, kuri rāda tautai, ka Ģirta Valda vadītie no visiem citiem murmuļiem neatšķiras.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.38
Bet šā vai tā tā IR sirdsapziņa!!! Tai ne vienmēr IR jābūt sirdsapziņai PAR sevi, bet tā var būt arī sirdsapziņa PAR citiem!!
0
itommy_ > lailabidzane 06.08.2010. 12.39
Plusiņu sev, bet mīnusu – partijas biedram… Nu bet kāpēc tādus ļurbakus bija listē likt, kas tikai par sevi vien, uz citu rēķina pie siles raušas? Turklāt ja jau 10 štukas samaksāja, tad kaut kādu atdevi cilvēki no tā sagaida!
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.40
.
Sirdsapziņa par citiem! Tas nudien IR inovatīvi! Tiešām zināšanu paaudze!
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.43
LABI, LABI to varam saukt arī par empātiju :))))) Ja labpatīk :)
P.S. *Empātija – emociju atpazīšana citos – spēja izprast citu cilvēku jūtas, izjust tās uz sevis (psihol.termins)
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.46
.
Nākošā inovācija – pārmetumi IR empātija! Ekselenti!
P.S.
Empātija nav hieroglifs, kuru būtu nepieciešams skaidrot….
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 12.46
Vai, dārgais varbūtniek, Dievs ar IR redakcionālajām štellēm, bet Belēviču nodēvēt par dumju, var tikai tāds, kas pats sirgst ar ko līdzīgu tuvredzībai, vai lieto kapes ap acīm un ausīm (nu akurāt tāds kā Tu ierasti raksturo IR savus oponentus).
Vai Tev liekas ,ka dumjš cilvēks var būt bioloģijas doktors ?
Vai Tev liekas , ka dumjš cilvēks var izveidot aptieku tīklu(par pārējo uzņēmējdarbību pat neminēsim)?
Vai Tev liekas, ka dumjš ir tas cilvēks kas atbild par saviem vārdiem un pārliecību?( tas par ko šamo labieši” izsvieda)
Piekrītu Belēvičam, ka ir jābūt kaut kur nogriežņa beigām ,kur pieliek punktu un sāk jaunu nogriezni. Par piedošanu-nacionālo izlīgumu arī piekrītu, ar nosacījumu ka pasākums nav vienpusēja piekāpšanās,tikai 50/50. Par ārzonām 100% piekrītu.
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 12.47
Tikai vai piedošana visiem, tas gan paliek karājamies gaisā, ir tāda lieta( visu tautu mitoloģiskajā pieredzē-kolektīvajā zemapziņā)grēkāzis, kam sakrauj visus sociuma uzkrātos “labumus” un palaiž vai mežā pie zvēriem, vai ugunī, vai ūdenī,vai paši nokauj, principā līdz ar grēkāža bojāeju rituāli pavelk svītru arī paši saviem nodarījumiem. Parasti grēkāža lomai kalpo sociāli redzami indivīdi.
Saprotu esam civilizētā pasaulē, bet nekur jau tā zemapziņa nepazūd(paskat par 2PK arī tikai viens grēkāzis(ar savu “;gimeni”) izrādījās, kaut dīloja divi), tāpēc to grēkāzi( pieņemu dažus āžus) vajdzēs radīt un aprīkot ar modernām metodēm ( izmeklēšana, apsūdzība, tiesa,sods). Pilnīgi skaidrs ,ka pēc oktobra tāds tiks atrasts ( ja nu nenotiks brīnums un potenciālie grēkāži nepārņems absolūto varu).
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 12.48
Tagad paanalizēsim kurš(-i) tas varētu būt? No lielajiem A?
Hūte-maz ticams, liels atbalsts tautā, piesardzīga ārpolitiskā retorikā, lai arī ir nopietni apdraudēts tiesiskais statuss,bizness tomēr vērsts uz ārējās naudas iepludināšanu valstī, gandrīz skaidrs,ka Hūte būs tas ar ko vienosies. Hūtem gaišais bizness ( bez ofšora), Vpils pretī lojalitāte SVF,ES kontrolētajai valdībai un protams deguna nebāšana politikā( sevišķi politbiznesā)
AŠ jun.? -bišķīt ticamāk, bet arī neder. Lai arī ir skaidrs Kremļa kursa piekritējs,atbalsts tik cik Stendža ar brainwashingu pieskalo,bizness tomēr vairāk (līdz šim) saistīts ar ārējā kapitāla ( diemžēl tikai tirgotāju) iepludināšanu LV, par ko saņem procentus, respektīvi lai arī pēdējos gados piedzen iekavēto-Lv budžeta apguvē, tomēr līdz šim tomēr savu naudu atsitis no ārējā privātā kapitāla. Vienošanos visticamākais arī saņems, varēs turpināt ar V.K. darboties biznesā,legalizēties. Pretī dodot arī deguna nebāšanu aktīvajā politikā.
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 12.48
savukārt bārdam izskatās būs plāni, labāku kandidātu grēkāža lomai grūti atrast, no nacionālkonservatīvā uz Kremļa matracīti, no “tautas tētiņa” (abas pirmās valdības) uz pilnīgi tautas neieredzētu tipu, vēl tas tiesiskais statuss…,naudas pelnīšanas veidā nekas cits kā nosper( privatizē) par kapītēm un pārdod kādam citam, vai pats saveido monopolus, procenti no būvēm utt….
Dodu 70-80% pēc vēlēšanām , ka bārdam labākajā gadījumā nāksies mudīgi doties incognito uz D Ameriku, sliktākajā būs tas biķeris sauss jādzer. Protams lielam lērumam viņa “sešinieku” prieka dieniņas arī mitēsies, kam ar administratīvo, kam kriminālo, kam tāpat ar amata, vai citāda valsts pupa zaudēšanu. Vēl tik domāju kā reizi otrs “bārda” arī āža kandidātos tiks -Godža( tas par 2K un pirmās valdīšans nedarbiem).
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.52
Strukturēti un objektīvi pārmetumi VAR būt empātija, ja pārmetumi ir vērsti uz to, lai otrajai personai palīdzētu, liktu saprast kļūdas, izrunātu to, kas konkrētās situācijas tika darīts un kas bija pareizs vai nepareizs šajā rīcībā! Šajā gadījumā JĀ – pārmetumi daļēji var būt empātija!
Daļēji, jo empātija ar pārmetumiem tā PA ĪSTAM kopā neiet. Jo man empātija saistās ar kk labu, bet pārmetumi parasti ar sliktu.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 12.54
Es to izskaidroju, lai, ja nu gadījumā kādam rodas šaubas, tad nebūtu jāiet un jājautā Misteram Googlem :))))
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 12.56
. >>>WAT
Piedod, pietrūka pacietības “izurbt” visu vēstījumu.
1. Belēviču par dumju nenosaucu.
2. Pat visviedākais cilvēks reizēm “izspļauj” pa dumjībai.
3. Pat tad, ja saturs ir “gudrs”, to nedrīkst piedāvāt “dumjā” brīdī.
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.02
. >>> Personalatlase
Ja pārmetums ir kāda subjekta radīts, un tā nu tas ir, tad runāt par objektivitāti ir visai vieglprātīgi.
Strukturēti un konstruktīvi mēdz būt aizrādījumi, ne pārmetumi. Lingvisti Tev pastāstītu kādas emocionālas nokrāsas satur vārds ‘pārmetums’. Ar empātiju tam NAV nekāda sakara!
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 13.12
WAT> Nepiekrītu. Vienā sfērā cilvēks var būt ģeniāls, bet citās pilnīgs auns. To jau Beļēvičs pierādīja TV diskusijā.
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 13.14
Ko Ta jamais Tev dumju pateica, nacionālo izlīgumu? Pēc tam TABULA RASA?
Taču skaidrs ,ja V nedabūs 50+ būs jāvienojas ,kompromiss, izlīgums, var jau te retoriku atlaist vissmalkāko, pieņemu arī SVF un ES kungiem nebūtu izdevīgi pilnīgi līdz saknei vietējo eliti iznīdēt ( arī pēc krusta kariem , tie labieši kas palika dzīvi tika inkorporēti Livonijā, vai ģermanizēti, vai palika kā vecie labieši, vai vietējās siev.kārtas labietes ieprecinātas vācu suņu piķieriem, varas pārņemšanas leģitimizācijai), būtiskākais to vietējo eliti piespiest spēlēt pēc noteiktiem, visiem saprotamiem, noteikumiem .
Garais teksts par grēkāžiem, kam nāksies stiept nācijas grēkus, sākot jaunu dzīvi
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 13.15
:) Mūžu dzīvo mūžu mācies! “Pat visviedākais cilvēks reizēm “izspļauj” pa dumjībai,” teica varbūt ka tā.
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.24
. >>> WAT
Ideja nav nepareiza.
Tikai to nevar realizēt, kamēr figurantu rokas uz stūres, un kāja uz gāzes pedāļa.
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.26
. >>>Personalatlase
Un???
0
dro > lailabidzane 06.08.2010. 13.26
WAT. Mans iebildums bija par diskusiju TV, ne par rakstu. Izlīgums nozīmē kompromisu. Mums gan tas nekādi nesanāk, pēc iepriekšējas pieredzes – Krievijai – Abrene, Latvijai – ēzeļa ausis un lamu vārdi, tātad kampējiem -vara, vēlētājiem – solījumi par labošanos. Vai latvietim jābūt lētticīgam?:)
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.31
.
Ino! Kompromiss nav lamuvārds. Un, nav lielāki bremzes, kā tie, kuri principa pēc ir gatavi klibu blusu no Rīgas uz Jūrmalu dzīt!
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 13.32
—>Varbūt
Figuranti? Kuri? Skaidrs taču ,ka 3A neviens kamēr viņu rokās varas sviras, nekādu vienošanos negrib, kāda suņa pēc viņiem tā, ja viss darbojas tāpat un viņiem jo zaļi? Bet tikai tad ,kad sviras būs tu-tū, vai vismaz tās būs izļordzijušās, un savukārt tas būs pēc 2-3 mēnešiem.
Un kā Tev liekas ar grēkāžiem, ko sociumam atdos šī rituāla izveikšanai?
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.35
. >>>WAT
Zīlēšana ir grēks! ;)))
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 13.38
—> lno ,Mana doma ir pēc +- laba rezultāta (1.,2.labākie) V (kā nākamās valdības kodolam)vajadzēs definēt nacionālo izlīgumu, bet jāatrod arī grēkāzis ( šī sociālā funkcija sēž kolektīvajā zemapziņā, un beidzot ko vienu, un sākot jaunu, šis rituāls IR jāveic).
Savukārt lai to visu veiktu IR JĀUZVAR vēlēšanās (1.,2.vieta), ir oponents jāsakauj, tad tikai ar viņu jāved sarunas. Sarunas kur oponents ir spēka pozīcijās ir smieklīgas un bezjēdzīgas, Tavi piemēri to labi demonstrē.
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 13.41
—> varbūt
Es tev par grēkāža personālijām šoreiz nejautāšu, pats jau mazliet paspēlējos ar variantiem, bet par pašu faktu .
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.48
.
Tautai patīk asinis. To tauta saprot un bauda. Tikai aktam jābūt pietiekoši krāšņam.
Upurēšana var radīt abpusēju (upurētāja un vērotāja) tieksmi dot/saņemt jaunu uzticības kredītu.
Ja pareizi atceros, tad arī senvēsturē viena no upurēšanas nozīmēm bija uzticības izrādīšana.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 13.51
:) Savaldies!
Flika k-gs pārpērkot airBaltic firmas zīmi tādā veidā vēlējas investēt airBalticā! // http://ej.uz/ijv
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 13.54
.
..un ola vistu māca.. ;))
P.S.
Tas ir teksts no dziesmas, lai Māte Google nebūtu jātraucē.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 14.00
Bet vēl joprojām paliek neatbildēts jautājums, kas bija pirmais – vista vai ola!
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 14.02
.
Tu par to gribi parunāt? ;))
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 14.08
—>Varbūt
Tā asiņu būšana ir starp citu nekas cits kā grēkāža upurēšana, kā redzi sociums tieši tā ir būvēts. Pat Kristus provējot būvēt absolūti piedodošu kultu, tomēr par upuri ( neiztika bez grēkāža) lika sevi – te arī Tavs savstarpējais dīls, un prasīja lai katrs no mums “nes un iznes savu krustu”, pie reizes piemetinot ,ka pa lielam jau ir izpircis visus bija, ir, būs grēkus.
Bet kā jau utopija izrādījās utopija, praksē grēkāži bijuši vienmēr nepieciešami konkrētai sociuma spriedzes noņemšanai, tikai upurēšanas izpildes vietas no arēnām, laikumiem, pārvietojušies uz mēdijiem, publiski pieejamām tiesām utt…
Var arī to nosaukt par uzticēšanos , uzkraut lai nes visus sociuma nedarbus, jo tas kam neuzticās nemaz nenesīs, turpat sētmalē nometīs.
0
Ziemelnieks > lailabidzane 06.08.2010. 14.09
Tas nemaz nav tik svarīgi, man būtībā ir VIENALGA.
0
lailabidzane > lailabidzane 06.08.2010. 14.21
. >>>WAT
Vai Tev nav tendence universalizēt? Un pieņēmumus pasniegt kā aksiomas?
Ir gadījumi, kad tas nostrādā, bet ne vienmēr…
0
Jânis Bankoviès > lailabidzane 06.08.2010. 15.13
—> varbūt
Pieņemu mana kaislība pret eksaktajām lietām attiecībā uz sociāliem jautājumiem varētu radīt kļūdu ( cilvēks taču ir iracionāls, tādejādi arī sociums).
Līdzšinājā vēsture gan vedina domāt ,ka grēkāža jautājumā ( pirmās republikas grēkāzis -A.Niedra un vācbalti kā sociālā grupa), 2. republikā ~90.tajos -A.Rubiks un nepilsoņi kā sociālā grupā, tagad 3. republika – kurš būs personificējums? un kura būs mepieskaramo grupa) latvieši nav atšķirīgi no citām tautām, par somiem (sarkanie somi kā grēkāži) , pat Walleniuss bezmaz norāvās grēkāža statusu, tā ka ir lietas kas kopīgas visiem sociumiem.
0
dro 06.08.2010. 11.58
Jauka ideja, Beļēviča kungs, bet, ja pat mūsu”uzņēmējiem būtu vēlēšanās nokārtot saistības ar valsti, tikai retais to spētu, jo vairums “gudro darītāju”, izņemot Lembergu un vēl vienu otru ir parādos līdz ausīm, tādēļ jau raujas atkal pie varas, lai valsts nokārtotu viņu parādus. Ofšoru naudiņa gadījumam, ja jābēg no reņģēdāju atriebības:)
0
Tane-Dane 06.08.2010. 11.54
Doma ļoti laba, bet nedaudz utopiska šai naida pārņemtajai valstij. Amīši, visticamāk, tā arī izdarītu, jo raduši skatīties uz priekšu. Mums mīļāks atpakaļskata spogulis un tāpēc arī tik bieži avarējam.
1
andrisskrastins > Tane-Dane 06.08.2010. 11.59
Mārtiņ, problēma ir tāda, ka manuprāt tauta panāca pretī šiem politbiznesmeņiem 2002. – 2005. gadā. Tajā brīdī ja Šķēle, Šlesers un Lembergs būtu atteikušies no savām metodēm, es domāju mēs dzīvotu pavisam citā Latvijā.
Diemžēl viņi nespēj no naudas un varas atteikties. Tai uz viņiem ir narkotiska ietekme. Tā vienmēr notiek ar vājiem prātiem.
0
Lng 06.08.2010. 11.50
Spriežot pēc tā ka Belevičs tika izslēgts no kustības tad atlikušie kustības dalībnieki nav gatavi tādam solim un domā arī turpmāk darboties kā pierasts,jo savādāk nemaz neprot.
1
Tane-Dane > Lng 06.08.2010. 11.56
Beleviču palūdza aiziet Šlesers, jo pirmais bija gatavs sniegt roku gejiem un lezbietēm.
0
Aleksejs Dimitrovs 06.08.2010. 11.49
Man būtu nopietns arguments balsot par partiju kuras programmā būtu likvidēt ofšorus Latvijā, jo tas ir viens no cēloņiem kāpēc mēs esam tur kur esam.
Diemžēl, tas nav redzams nevienā programmā un tas nav pat PLL viedoklis
0
mxblack 06.08.2010. 11.45
Kārtējais pirmsvēlēšanu populisms. PLL taisa reklāmu. Neko viņi pat nedomā likvidēt. Kurš tad lauzīs pats savu barības sili? Tīrā muļķu ķeršana.
0
Elīna Barkovska 06.08.2010. 11.44
Lai AŠ&CO pazūd no mūsu acīm un mēs ja ne piedosim, tad mēģināsim aizmirst. Citas alternatīvas nav.
19
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 11.54
Tikai nenoēd mani ar lamu vārdiem, BET es AŠ redzu lielāku potenciālu nekā citos personāžos no šobrīd valdībā esošajiem. Ne tāpēc, ka tagad iekomentēju šo rakstu pēc tā izlasīšanas vai tml. BET es personīgi sajūtu valsts izaugsmi!
Kaut vai runājot par Centrāltirgu, TUR TIEŠĀM NOTIEK REKONSTRUKCIJAS DARBI!
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.08
Vai tiešām AŠ darbības, kas principā balstās uz “kupi i prodaj” principa ir saucams par potenciālu!? Tā pat vien tie rekonstrukcijas darbi Centrāltirgū nenotiek.
0
Ilva > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.30
rekonstrukcijas darbi par nodokļu maksātāju naudu un 2x lielākiem otkatiem.
Atvainojiet, bet tas ir farss.
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.35
BET vismaz viņš pilda savus solījumus :) Tas vismaz IR pozitīvi!!!! Ja vēl būtu cilvēkam augstāka izglītība, tad varbūt arī prastu piesaistīt un tērēt līdzekļus saprātīgāk :))))))
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.39
“BET vismaz viņš pilda savus solījumus :)”
hi, hi, hi, cik ……….. naivs un vieglprātīgs piegājiens!!!!!
– vai vienalga kādiem līdzekļiem!?
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.42
Protams, ka nav vienalga!!! Tāpēc minēju, ka jāmeklē citi veidi kā piesaistīt līdzekļus. Ja VIŅŠ to nespēj, vai nespēs, tad “šviks” un laukā no vadošiem amatiem un liekam vietā citus, labākus.
Vismaz pagaidām viņš pilda solījumus!
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.45
Ārprāts!!!!
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.47
Kas? Nevajag jukt prātā dēl viedokļa :))) Prātā jājūk dēļ nepareizām darbībām :)
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 12.57
Diemžēl sanāk tā, ka tu ar savu viedokli atbalsti “nepareias darbības”, lai gan to patiesais vārds būtu “krimināli sodāmas darbības”.
0
vismantsk > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.06
Pilda solījumus?! Ja tiešām tam tici, ieskaties – http://ainarasolijumi.lv
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.07
Ja runājam par veidiem kādā AŠ iegūst naudas līdzekļus savu solījumu pildīšanai, TAD pilnīgi un noteikti piekrītu Jums.
Ja runājam par to, ka AŠ pilda savus solījumus (PAVISAM DAĻĒJI PILDA), tad lai būtu vairāk tādu cilvēku, kuri SOLA un PILDA 100%
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.09
Kas augstu kāpj, tas zemu krīt! Pārliecinājāt, ka AŠ nav pelnījis turpmāku saudzēšanu!
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.20
Lūdzu, kādu solījumu, ko Šlesers ir pildījis!?
Un lūdzu nepiemini tos solījumus, kur par pamatu kalpo viņa dāsnais finansējums kāda ceļa posma izbūvei, pretī saņemo vēlētāju balsis.
0
markonimarkoni > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.23
Ehhhhhhh, labs darbs padarīts! :-)
Kāds vēlētājs atgūts no PLL piekritēju pilciņa.
0
::Vai cis :: > Elīna Barkovska 06.08.2010. 13.36
Vai tad solījums par 50 000 jaunu darba vietu Rīgā un vidējo algu 800 Ls mēnesī, nevis gadā, jau ir izpildīts????
0
Ziemelnieks > Elīna Barkovska 06.08.2010. 14.07
PS.PS. Šā vai tā ticu AŠ, ka viņš spētu!
Sakiet, ko gribiet, bet es savu viedokli nemainīšu! Visu iepriekš teikto ņemu atpakaļ!
0
martins_kibilds > Elīna Barkovska 06.08.2010. 15.33
Tev centrālrtirgus rekonstrukcija ir progresa kritērijs? Bet kā ar KNAB, prokuratūras un Satversmes tiesas dekonstrukciju?
Un kurā galā AŠ pilda savu solījumus? Paskatamies šo un tad runājam
http://ainarasolijumi.lv/
0
martins_kibilds > Elīna Barkovska 06.08.2010. 15.36
No viedokļa gan tev neviens atteikties neprasa. Ceru, ka dzīvojam valstī, kurā valda uzskatu brīvība. Bet viedokļi var būt labāk un sliktāk pamatoti, bet, tav, šķiet, pieder pie pēdējiem.
0
cheszz > Elīna Barkovska 06.08.2010. 16.28
Ja rekonstrukcija beigsies tā, kā gribēja šleserists Liepiņš- katrā paviljonā pārdos visu, jo, redz, cilvēkiem tā esot ērtāk, tad es to sauktu par Centrāltirgus sačakarēšanu nevis rekonstrukciju.
0
mary75 06.08.2010. 11.43
Es Belevicam piekrītu – ar noteikumi, ja piekrīt arī tie, kas vēl tagad pumpŗe naudu uz ārzonām.
Ja tas pats Lembergs piekristu samaksāt valstij zaudējumus, ko tas nodarījis, kaut uz vienošanās pamata, kā tas notiek tai pašā ASV, kur ap 90% prāvu beidzas ar izlīgumu, un likvidētu savus ofšorus, lai dzīvo tālāk, un miers, vismaz, nebūtu jāredz šo te parodiju uz tiesas prāvu.
Baidos tikai, ka tie, uz ko vērsts šis Belevica aicinājums, nebūs ar mieru.
Jo pateicoties savai politiskai ietekmei un Latvijas likumdošanai un tiesu sistēmas vājumam tiem izveidojusies zināma nesodamības un visatļautības sajūta, un pagaidām šķiet, ka tiem pat prātā nenāk ko mainīt savā darbībā.
0
Janis 06.08.2010. 11.40
Paga paga, šitā dziesma jau ir dzirdēta un ne vienu reizi vien.
Ja nemaldos, tā atkārtojas ar apmēram 4g intervālu.
Cien. redakcija. – ļoti prasītos komentārs pie šīm ziņām par to, kad pēdējoreiz kaut kas tāds solīts un kā tas beidzies.
Šādu ziņu vērtība bez faktuāla komentāra ir tuva nullei, jo solījumus mēs esam atklausījušies arī ārpus IR.lv.
1
Ziemelnieks > Janis 06.08.2010. 11.51
Man arī ir grūti piedod, jo visi solījumi, kuri bijuši ir kā kaķim zem astes. Manuprāt, ir jāmainās cilvēkiem, kuri ir sasēdušies valdībā, jo jau cik gadus, cik termiņus tauta gaida, gaida un gaida, BET kā viņi nelabojas tā nelabojas!
0
ltvpanorama 06.08.2010. 11.40
Draugs Gunti! Ieteikt, piemēram, Ulbrokas Betmenam likvidēt ofšorus ir tas pats, kas iedot viņam Koltu ar vienu patronu..tak ofšori ir šo tā saucamo “darītāju”, ventspils bruģētāju un stikla kupolu būvētāju alfa un omega..:) godīgā konkurence ar nomaksātu ienākumu nodokli priekš viņiem ir pilnīgs Čau..
0
andrisskrastins 06.08.2010. 11.39
Ar piedošanu ir tā – es biju *gatavs* piedod 2002. gadā, ja Šķēle, Šlesers un Lembergs būtu pateikuši, ka vairāk nekombinēs un nezags un būtu legalizējuši savus līdzekļus. Nopietni. Tajā brīdī es tiešām biju gatavs to pieļaut.
Pēc tam sekoja drīz sekoja 7 gadi zem šo varoņu zābaka. Un tajā brīdī es sapratu, ka tas nekad nestrādās, ja būs vienvirziena iela. Un tā joprojām ir vienvirziena iela. Nevar piedot tam, kas joprojām nodara pāri gan Latvijai, gan tautai – un pats to neapzinās. Nevar piedot tam, kas nespēj redzēt ļaunumu savā rīcībā. Lai cik paštaisna, bet morāli apšaubāma pati tauta būtu bijusi, cilvēkiem vadībā bija jāspēj paskatīties sev acīs spogulī un pateikt ka aiziet.
2
Bebris > andrisskrastins 06.08.2010. 12.27
“Nevar piedot tam, kas joprojām nodara pāri gan Latvijai, gan tautai – un pats to neapzinās. ”
Tiešām domājat, ka neapzinās?
0
markonimarkoni > andrisskrastins 06.08.2010. 12.36
Kas ir tas, kas liecina, ka APZINĀS!?
– vai neremdināmā varas kāre, jebkādiem līdzekļiem tikt pie varas!?
– vai liekulība un melošana!?
– vai norobežošanās no skaļajām krimināllietām un izlikšanā, ka tās viņus neskar!?
– vai Ulmaņa nerimtīgie vārdu plūdi, ka Šlesers ir “Latvijas politiķa attīstības un veidošanās vizītkarte”.!?
0
ievuliitis > ievuliitis 06.08.2010. 16.11
Precizēju – cilvēki labprāt un skaļi paziņos, ka atteiksies, ka tik saņemt to grēku atlaidi. Viņu uztverē – galvenais ir skaisti pateikt! Jo, ja ir pateikts skaisti, ilgstoši trenējoties pie reklāmas un aktiermeistarības speciālistiem, pastāv iespēja, ka varēs arī nepildīt.
0
lidija_stripkane > lidija_stripkane 06.08.2010. 16.24
betijacelmale
pildīs, cilvēki ir noguruši no ķildām un naida.
0
ievuliitis > ievuliitis 06.08.2010. 17.21
Paskaidroju, tie, kam tā grēku atlaišana ir nepieciešama ir raduši solīt un nepildīt. Tas vienmēr viniem ir padevies. Kas tāds kardināls ir mainījies viņu dzīvē, kāda debesu valstība tiem pēkšņi ir parādījusies, kāda atklāsme uzkritusi, ka pēkšņi viņi ir sapratuši, ka solījumi ir jāpilda. Kā centās tautu muļķot, tā arī turpinās, kamēr viņiem to ļaus.
0
andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 06.08.2010. 19.42
Piedosim, kad būs atsēdējuši…
0