Valsts vēršas tiesā pret Karginu un Krasovicki par bankai nodarīto

95

Komentāri (95)

ChaKijS 31.07.2010. 14.16

Kaut man nebūtu taisnība:(

0
0
Atbildēt

0

itommy_ 31.07.2010. 12.43

Pieteikta ir civilprasība. Tātad civillieta, nevis krimināllieta. Te neko vairāk par sliktajā pareksa frakcijā esošo 2K depozītu naudas konfiskāciju dabūt nevarēs. Bērziņi, počas un sudrabas var gulēt mierīgi.

+2
-4
Atbildēt

1

    Edzs > itommy_ 31.07.2010. 13.22

    ja ta bus ka tu saki tad tas ir briesmigi bet laikam jau normali jo tikai pasakas labais uzvar ljauno.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 31.07.2010. 12.20

Par KK – tas bija gaidāms, ka līdz tam nonāksim. Piezīmēju – ievērojiet, ka praktiski tas darīts pēc pusgadu juridiskās analīzes un audita. Tātad ir kādi nopietni juristi, kas uzskata, ka tiesā ir iespējams uzvarēt. Tā nav krimināllieta, kur prokuroram bieži vien ir jāriskē un jāiet uz tiesu ar nepilnīgiem pierādījumiem. Tomēr iesaistīta nauda, kuru tā nevar nepamatoti izmantot, lai tiesātos.

Arī jāpiezīmē tas, ka tiek runāts krietni vairāk kā par KK algas izmaksāšanas metodi ar depozītu.

+5
0
Atbildēt

0

itommy_ 31.07.2010. 11.49

NRA šodien raksta: “87,6 procentus visu vēja enerģijas kvotu šīs partijas kadrs Artis Kampars ir atdāvinājis savas partijas sponsoriem Skokam un Berķim. Brutāli gan.”

Interesanti – izmuldēts vai taisnība? Tā kā prasītos pēc komentāriem.

+2
-4
Atbildēt

1

    andrisskrastins > itommy_ 31.07.2010. 12.09

    Andrej, nekas nav atdāvināts, bija atklāts konkurss par papildus kvotām, kurā uzvarēja firmas. Neviens nav sūdzējies. Bet protams paranojiskā NRA redz visur JL roku :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 31.07.2010. 11.34

varbut kads varetu pateikt ar ko ir nomainits shis Pants:
_…Хищение в особо крупных размерах (УК РСФСР, ст. 931) – на сумму свыше 10 000 руб. – влечёт лишение свободы на срок от 8 до 15 лет с конфискацией имущества, со ссылкой или без таковой, либо смертную казнь с конфискацией имущества._
http://bse.sci-lib.com/article119185.html

+1
0
Atbildēt

2

    Edzs > Edzs 31.07.2010. 12.00

    un vel, – ka lai saprotam latviski vardu _ХИЩЕНИЕ_? skan baigi un shkjiet tads jedziens nemaz latvieshu valoda nav.
    talak minetas tam atbilstoshas darbibas formas ir saprotamas – zagshana, laupishana, banditisms, piesavinashanas un iztereshana(?), ljaunpratiga dienesta stavoklja izmantoshana, krapshana (mahinacijas?):
    _Хищение, умышленное противоправное изъятие чужого имущества с целью обращения его в свою пользу или распоряжения им как своим собственным. Советское уголовное право предусматривает ответственность за Хищение государственного и общественного имущества, а также Хищение (похищение) личного имущества граждан. Характерный признак любого Хищение – корыстная цель…
    http://bse.sci-lib.com/article119185.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 31.07.2010. 12.02

    _…В зависимости от способа (формы) изъятия государственного или общественного имущества УК союзных республик различают: Хищение, совершенное путём кражи, грабежа, разбоя, присвоения или растраты, злоупотребления служебным положением, мошенничества. Хищение личного имущества граждан может быть совершено путём кражи, грабежа, разбоя, мошенничества. К обстоятельствам, отягчающим ответственность за Хищение, относятся повторность Хищение, совершение его по предварительному сговору группой лиц, с применением технических средств (в случае Хищение путём кражи), Хищение в крупных размерах, а также (для большинства форм Хищение) особо опасным рецидивистом…_
    http://bse.sci-lib.com/article119185.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Jolanta ... 31.07.2010. 10.52

nepateikšu neko jaunu, vēlos tik atgādināt par likumdošanas kā tādas absurdumu,t.i. nespēju veikt savas funkcijas,savu uzdevumu un mērķi. Piemēram, ja likums aizliedz interešu konfliktu bakas un bankas vadītāju attiecībās, tad bankas vadītāji var nolīgt ,,spēcīgu juristu brigādi”,kura izmantojot tos pašus instrumentus t.i. likumus, padara likuma pārkāpumu par ,,neesošu”.

0
0
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > Jolanta ... 31.07.2010. 10.57

    Neesmu filologs, bet inteliģentiem cilvēkiem vienreiz vajadzētu izbeigt nevietā lietot vārdu “likumdošana”. Likumdošana ir process, kurā pienem likumus. Savukārt “likumi” ir tie, kas mums jāievēro.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Jolanta ... > Jolanta ... 31.07.2010. 15.30

    jā,neuzmanības kļūda. ,,likumdošanas” vietā biju domājis ,,likumi”. bet inteliģenti cilvēki sapratīs manu domu neatkarīgi no šīs kļūdas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 31.07.2010. 10.46

Pieredze gan rāda, ka šādas tiesas pie mums ļoti veikli lietu iemarinē tā, ka tai pienāk noilgums, vai arī visi liecinieki apmirst. Latvijā liela nozīme ir tiesājamo bagātībai un šeit tā ir varena. Tā kā nebūsim naivi un uz lielu panākumu necerēsim.

+3
-1
Atbildēt

7

    Silvija Adijāne > mxblack 31.07.2010. 10.51

    O nē, šitie džeki eventuāli sēdēs, par to nešaubos, jo tā jau sen vairs nav tikai Latvijas darīšana. Jautājums ir tikai, vai viņi paraus sev līdzi tos LR varas elitē, kuri to ir pelnījuši.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 31.07.2010. 11.26

    Pagaidām grūti ir aptvert visa tā putras katla apmērus un kādi putraimiņi ir tās sastavā. Tomēr mūsu tiesa nekādu uzticību nav ieguvusi, jo parasti ir galēji objektīva tikai viena virzienā, bet otrā klaji kūtra. Arī ES manuprāt te stāvēs malā, kamēr to nepasauks, bet lai to pasauktu ir nepieciešams nopietns iemesls. Tas būtu neticami, ja beidzot sāktu ķidāt visu to valsts izadzēju varzu vismaz par vienu pozīciju. Kaut gan arī šīs valsts atjaunošana bija praktiski neticama prastajam vidējam aritmētiskajam ļautiņam. Tomēr tā notika, kolosa māla kājas neizturēja.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > mxblack 31.07.2010. 11.32

    Te jau vairs nav jautājums par tiesu sistēmu un ES. Ļoti labprāt redzētu viņus uz apsūdzēto soliņa, bet, parāds nav brālis, un ir zināmas sabiedrības, kas savus parādniekus (tāpat arī kara noziedzniekus) atrod arī ļoti tālās vietās. Tikai laika jautājums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 31.07.2010. 11.56

    Es tikai nesprotu to, ka Godmanis ar Slakteri metās tik cītīgi glābt šo banku. Vai tiešām arī viņi nezināja kas notika šajā bankā? Viņiem taču ir vesels bars visādu padomnieku un konsultantu, kā arī pieeja visiem aizkulišu noslēpumiem. Ne Godmanis, ne Slakteris taču nav bērna prātā un labi zin, kur bāza savu un arī mūsu galvas. Bet te gan liekas ka “visi gali būs ūdenī” un neviens tos nemeklēs. Otra monētas puse protams ir zaudējumi, ko mēs ciestu ja šis konglomerāts nogrimtu. Tomēr pārņemšanas uzstādījumi gan bija abiem blēžiem ļoti izdevīgi sataisīti un tas nu ož pavisam nelabi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 31.07.2010. 12.39

    > opis555
    _…Ne Godmanis, ne Slakteris taču nav bērna prātā un labi zin, kur bāza savu un arī mūsu galvas. Bet te gan liekas ka “visi gali būs ūdenī” un neviens tos nemeklēs…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kautkad 90-to gadu sakuma LTV bija noorganizejusi Tautas Frontes un Interfrontes parstavju tikshanos tieshaja eteri, viena puse bija Godmanis un vel kadi, otra pulvedis Lopatins un vel kadi.
    atminja iespiedas Lopatina teiktais, aptuveni, – es jus apskauzhu biedrakungs Godmani, jums ir tik pacietiga tauta…
    manuprat Godmanis vienmer ir paljavies uz sev padotiem cilvekiem ka “paklausigiem”, t.i. stulbiem un inertiem ar augstu sapju slieksni, tapec ari shoreiz vinja parlieciba atbilst tam ka jus teicat – “..”visi gali būs ūdenī” un neviens tos nemeklēs..”.
    par Slakteri neko jaunu, neko ipashu nevareshu pateikt – nothing special.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 31.07.2010. 13.15

    kad krievi grabinaja kastroljus un pannas pie Saeimas domaju ko tie migranti tur plosas, tiem tak no Vajadzibu Hierarhijas svarigi tikai pirmie limenji.
    driz LC Godmanis ar Birkavu nosledza monopolstavoklja ligumu ar Lattelekom un atdeva tam savus iedzivotajus dirashanai, Latvija uz vietejiem telefonsakariem tika uzliktas 2x augstakas cenas ka Lietuva un Igaunija. un nekas specials – bijam lepni uz savu valsti. tikai nacboli sarikoja mitinju un izsita logu Lattelekomam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 31.07.2010. 14.32

    Man šķiet ka es to pāraidi redzēju. Manuprāt Godmanis vienmēr ir bijis vienkārši labi atalgots aktieris, kurš lieliski prot taisīt traģiskas grimases un teikt garus,iepriekš izdomātus monologus. Bet no Krājbankas viņam zināma baņķiera pieredze bija. Slakteris savukārt vienmēr ir bijis rūdīts aprēķina cilvēks, kaut arī ne sevišķi izglītots, kā jau bijušais traktorists. Bet pie mums jau visu laiku valsti vada TP Jelgavas Lauksaimniecības Akadēmijas “labākie spīdekļi” bez sevišķas sapratnes tādās lietās. Viņi varētu vadīt kolhoza lopu kūti, ne valsti, Šķēli ieskaitot. Tur varēja “spert” kombikormu un “sist gaisā”. Tā viņi ir izzaguši un uzsituši gaisā visu šo valsti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anda Burve-Rozīte 31.07.2010. 10.40

Karmena, Parex banka ir pilnībā valsts kontrolēta – ja tā nolemj iet ar civilprasību, tad ne bez valsts ziņas. Tādu pašnāvnieku tur nav. Tā kā pēc būtības tā ir valsts prasība, kas noformēta kā bankas iesniegums.

Interesanta piebilde par Komerclikumu – un arī par to, cik spējīgas uzraugošās iestādes ir bijušas privāto banku kontrolē, kuru akcionāri to durvis faktiski ar kāju virinājuši.

+6
0
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 31.07.2010. 10.28

Piedodiet, bet ļauni smiekli uznāk, kas notiks mūsu, tā saucamajā, “politiskajā elitē”, ja šis tiesas process būs saturisks un brāļi K un K sāks nopietni liecināt. Pat grūti iedomāties, kura partija un prominenti indivīdi LR nebija saistīti ar šīs bankas ziedojumiem, obligātajiem valsts iestāžu kontiem , lēmumiem banku lietās, galvošanu, etc, etc. Mazpisānu Šekspīra lugu atveidotāju pulciņš teorētiski varētu nebūt, bet visdrīzāk jau arī ir :)

+6
0
Atbildēt

0

itommy_ 31.07.2010. 10.14

Vēl jau kāds varētu uzdot jautājumu par to, uz kādiem procentiem rakstītā vārda māksliniece un nu jau politiskā dzelzs lēdija uzglabāja savus ietaupījumus. Vai tik tur nebija kāds īpašs depozīts? Zinām jau, kā ar tām avīzēm ir. Vieniem maksā par to, lai tie nerakstītu konkurentu lapām, citreiz atkal ņem ķepā par to, lai neparādītos publikācijas. Ir pat gadījumi, kad stāsta varonis izpērk visu metienu uzreiz.

+3
-5
Atbildēt

2

    dro > itommy_ 31.07.2010. 11.05

    Biju jau Ēlertei piedevis. Kādēļ modini manī sliktas domas?”

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 31.07.2010. 11.19

    Скажи мне, чему ты рад?
    Постой, оглянись назад.
    Постой, оглянись назад, и ты увидишь,
    Как вянет листопад,
    И вороны кружат,
    Там, где раньше был цветущий сад.

    /Mašina vremeņi/

    Ir bezgodis ieradies mūsu godos.
    Viņš lielāko karoti ņem un bļodu
    Un ēd un ēd, līdz apēsts ir viss,
    Bet paliek arvienu vēl izbadis.
    Viņš lielāko kausu paņem un dzer,
    Ar kāju uz pasauli durvis ver,
    Bet nepietiek viņam ar kausu un bļodu,
    Viņš prasa, lai tu viņam parādi godu.

    /M.Zālīte/

    Kā tagad redzam, toreizējais apspiedējs ir kritis, bet problēmas paliek. Arvien starp mums pašiem atrodas maitas gabali, kuriem sava pakaļa tuvāka par citām, pat ja labsajūta ronama uz otra kupra rēķina.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 31.07.2010. 09.32

Jācer, kaut kas no pasākuma reāli sanāks.Jo iedomājoties ko abi KK varētu pastāstīt par mūsu oi cik daudziem t.s. politiķiem,pretestība nopietnai virzībai būs pilnīgi noteikti.Savukārt, ” laventiāde nr 2″ uz gadiem 15, kuras laikā abi kungi mierīgi atpūtīsies baudot “darba augļus” un finālā vēl attiesās kompensāciju no valsts- būtu vien ņirdzīgs teātris apčakarēto pilsoņu atriebes kārei,tipa- lai jau tiek viņiem ” tiesiskums”.

+2
0
Atbildēt

2

    Anda Burve-Rozīte > www.vecamate.lv 31.07.2010. 10.43

    Nedomāju,ka civilprocesā VK2 kaut ko stāstīs, izņemot, ka slēgt tādus līgumus bija standarta prakse un ka viņi bija lielākie īpašnieki, līdz ar to zaudējumus varēja nodarīt tikai pašiem sev (neviens mazākuma akcionārs tiesā ar prasību nav manīts…) Ja viņiem var nākties runāt par cilvēkiem, kas strādāja valsts labā, bet otro algu saņēma no viņiem, tad tikai gadījumā, ja prokuratūras kriminālprocess par faktu tiks pārkvalificēts par procesu pret viņiem par to, kādu naudu viņi īsti ieguldīja un kā noveda banku līdz krīzei.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 31.07.2010. 12.12

    Vīzdeguņiem,Sanita.. kuriem lietot fajansa traukus skaitās cilvēka necienīgi, arī tāds nieka civilprocess var šķist briesmīgs apvainojums :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 31.07.2010. 03.46

taadeeļ jau pretojaas sadaliišanai , buutu muļķiigi cereet , ka valsts ieguustot kontroli paar daļu bankas , neceltu pamatotas prasiibas bankas tiišaa izputinaašanaa , lai tikai dod lieciibas arii par to laiku amatpersonu noziedziigajaam darbiibaam , Ameerikaa par šaadu riiciibu dažam labam buutu jaaseežas uz elektriskaa kreesla , skaidrs ka , ja jau zaga Latvenergo , tad šeit jau iista zelta bedre , neaizmirsiisim , ka šajaa zelta bedree darbu atrada amatus zaudeejušie Latvijas ceļa politiķi , starp citu veel mums ir gudra galva Valsts kontrolee , viņas speejas saost nelikumiibas valsts kantoros bijušas ieveerojamas , kaadeeļ šii jaunkundze nevareetu konkretizeet valstij nodariito skaadi šajaa kantorii … tas nekas ka pati naak no turienes , vai arii speciaali tikusi amataa , kaa daži labi citi tiesu , prokuroru vadiitaaji , kurus paziist partiju iipašnieki???… ko mums briiniities par eenu ekonomikas apjomiem , tie jau peedeejaa laikaa kļuvuši slepeni…

+8
0
Atbildēt

0

andris902 30.07.2010. 23.44

…kas puikam vainas?….pieļauju, ka ne viss, ko dara Vienotība un Solvita…VD liek priekā sasist plaukstas…bet Tu arī nevari noliegt,ka tas…ko dara VD ir atbalstāms….
…par priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu…tas ir atsevišķs stāsts…piekrītu, ka tur ir daudz kas nesaprotams…

+13
-3
Atbildēt

8

    itommy_ > andris902 30.07.2010. 23.59

    Viņam ir ļoti slikta komanda. Kanceleja, trīs tie banku padomnieki… Es tur neredzu visā tajā barā nevienu pašu, kurš būtu ideju ģenerators, tāds kā valsts pārbūves arhitekts. Man šķiet, Dombrovskis vispār nekad vēl nav bijis klāt nevienā procesā, kur kas liels ir ticis veidots. Līdz ar to viņam nav ne jausmas, kā tādas lietas jādara, nav nekādas ne pozitīvās, ne negatīvās pieredzes. Tāpēc arī visādi var viņam makaronus uz ausīm sakarināt, un cilvēks notic. Nav tik svarīgi, vai tu pats esi tas arhitekts vai tava labā roka. Svarīgi ir, lai kādam būtu funktieris, kurā virzienā jāiet. Šobrīd nav ne funktiera, ne virziena. Ir tikai straume, kas praktiski nekontrolējami nes. Līdz nākamajam atvaram aiznesīs… Bet tad?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 31.07.2010. 00.04

    Lai laivu varētu stūrēt, vispirms jāaiztaisa caurumi, lai tā nenogrimst.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 31.07.2010. 00.22

    …citēju: – “Līdz ar to viņam nav ne jausmas, kā tādas lietas jādara, nav nekādas ne pozitīvās, ne negatīvās pieredzes. Tāpēc arī visādi var viņam makaronus uz ausīm sakarināt, un cilvēks notic.”

    ..izlasīju….un kļuva žēl bērnudārza pēdējās grupiņas audzēkņa…kuru Tu te apraksti…gandrīz vai jāņem telefons un jāzvana VD…ka nav pamanījis tādu spīdekli monetārajā politikā kā Andrejs…tad gan lietas ietu pareizā virzienā!….esi aizmirsis, kā strādā valdība un Saeima…un kāds ir tās sastāvs?…neesi pamanījis, kas šobrīd procesus valstī bremzē?…
    …šķiet, ka Tevi brīžiem nomoka indes zobs….

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > andris902 31.07.2010. 00.33

    Nav līdz šim neviens premjers bijis tāds mūjābelis, kuram kabinetā pa galdu oligarhi danco un kurš nu pilnīgi neko nevar ne teikt, ne iebilst. Diez vai arī šis tāds ir, lai gan intervijās tā varētu noprast. Bet tas ir tāpēc, ka cilvēkam nav skaidras vīzijas. Un vīzijas nav tāpēc, ka pašam nav skaidrs, ko un kā darīt.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 31.07.2010. 00.55

    Andrej, tu skaidrā? Drīkst es pārstāstīšu tavu tekstu saprotamā valodā? Visiem līdzšinējiem LV premjeriem oligarhi pa galdu dancojuši un tie nekā nevarēja iebilst. Laikam tagadējais tāds nav, kaut gan pēc intervijām spriežot, varbūt arī – nē. un tas ir tāpēc, ka trūkst – to ko trūkst varēja labi saprast, neatkārtošu.
    Un tagad man tev loģisks jautājums -ja tagadējam to trūkumu nebūtu, oligarhi arī uz viņa galda dejotu?
    Tad izšķiries, lūdzu, kas ir labāk – ar vīziju un saprašanu, kā darīt, bet ar olgarhiem uz galda, vai ar visiem tevis aprakstītiem trūkumiem, bet bez tiem oligarhiem?
    Man ļoti patika tas teiciens par olgarhiem, kas dejo uz galda..:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > andris902 31.07.2010. 01.07

    Pārlasīju, bet neko nepareizu neredzu. Dzeru vienīgi ūdeni, nekā cita te nav.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 31.07.2010. 01.20

    Es arī jau sen pēdējo tēju izdzēru. Pilnmēness arī jau pirms vairākām dienām bijis. Es jau neapgalvoju, ka tas uz tevi vien iedarbojās. Apsveru – kādi citi var būt iemesli nesaprast tevis rakstīto. Bet – jebkurā gadījumā – tu esi izdomājis – kas tad ir labāk vai arī mazāk slikti?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Janis > andris902 31.07.2010. 10.51

    Jā, VD paņems un visus oligarhus aiz krāgas caps ciet cietumā iekšā un būs lielā tīrīšana.

    Tak domā ko runā cilvēk, VD nav Staļins vai Berija vai kāds viduslaiku karalis ar absolūto varu un mēs dzīvojam valstī, kur oligarhu ielikteņi ir VISUR.
    KNAB tiek bremzēts taisot vilnīšus, tiesas pērkamas, katrā aģentūrā un valsts uzņēmumā iebīdīti savējie..
    Neviens nav muļķis un dzīvē lietas nenotiek tā – paņem, izdari un gatavs, tikai pasakās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 30.07.2010. 23.02

Smejies vai raudi, bet Dombrovskis būs izglābis Pareksu no bankrota.

+1
-5
Atbildēt

4

    andris902 > itommy_ 30.07.2010. 23.25

    ….Nevajag visus laurus pierakstīt Dombrovskim!…kur tad Slakteris un Godmanis…starpnieks Šķēle?…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 30.07.2010. 23.31

    Manis pēc Solvita savā priekšvēlēšanu programmā var pateikties arī Slakterim, Godmanim un Šķēlem. Es jau neklaigāju uz katra ielas stūra, ka Dombrovskis valsti izvilcis no bankrota un bez viņa kā premjera valstī būs katastrofa. Man šķiet, no šiem lišķīgajiem glaimiem puikam pašam vaigi sārst.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 30.07.2010. 23.49

    Dombrovskis apzinīgi un godīgi veic savu darbu, un tas ir ļoti daudz mūsu apstākļos.Kurš tad būtu labāks? Štokijs vai Daugavas racējs Osis? Ar muti visi Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē. Gan Dienai, gan Ēlertei daudz ko var pārmest. Domāju, ka viņa pirms desmit gadiem zināja par Parex daudz vairāk kā mēs šodien, bet klusēja, vēl 2006. gadā aicināja balsot par TP. Neuzticību raisa kundzes nevēlēšanās nožēlot rīcību pagātnē. Tomēr man nav citas izvēles kā balsot par Vienotību, ticu, ka viņi tomēr orientējas uz rietumiem.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 31.07.2010. 00.10

    Bet kāpēc mēs nevaram piespiest Vienotību mazliet piestrādāt, lai tā izskatītos labāk? Uzlabot sviestaino programmu? Atzīt neskaidrību ekonomiskajā attīstībā un nominēt divus atšķirīgus ceļus – lai vēlētājs izsvītro netīkamo un piepluso vēlamo? Tad nebūs tā melots, jo ir pilnīgi skaidrs pašlaik, ka vēlēšanas šā vai tā iensīs korekcijas gan prgrammās, gan personālijās. Un tai skaitā pašas Vienotības iekšpusē – atkarībā no ievēlētajiem. Šobrīd citām partijām arguments pret Vienotību ir iekšējās nesaskaņās. Bet patiesībā šo defektu diezgan labi var pārvērst par efektu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

ChaKijS 30.07.2010. 22.35

Viss ticamāk ne Kargins ne Krasovickis, cietumā nenonāks kāpēc? Rudenī saeimas vēlēšanās vinnēs Saskaņa tā pieulcēs sev PLL un vienmēr varas kāros trubas zemniekus, un spēlīte būs beigusies… Nav noslēpums, ka KArginam un Saskaņai jau sen ir ciešas finansiālās saites. Zinot, kā tika izvēlēts GEnprokurors cik šaubīgs (pilsonības skandāls) ir Augstākās tiesas priekšsēdētājs, manī nokauj jebkuras ilūzijas… Protams ja notiks savādāk, būšu tikai priecīgs…

+2
-2
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > ChaKijS 31.07.2010. 06.06

    Rādās, ka Tev būs 100% taisnība. Objektīva tiesa Latvijā nepastāv nevienā līmenī, ieskaitot Augstāko Tiesu un Satversmes tiesu, tagad arī prokuratūra ir “sakārtota”, tiesību normas arī “kārtībā” …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 30.07.2010. 22.16

Diemžēl Zviedra vārdos šodien daudz rūgtas patiesības. Runājot par vēršanos pret Parex, tā ir tikai aisberga redzamā daļa. Cik miljonus, varbūt pat miljardus nodokļu nemaksātāju naudas šie kungi atmazgājuši, ko neviens vairs nepierādīs…

+12
-1
Atbildēt

1

    andris902 > dro 30.07.2010. 22.35

    …varu piekrist tikai daļai no Tava komentāra….to, ka atmazgātās naudas kaudzes…vairs neviens nepierādīs…
    …bet…akmens dīķī ir iemests…tagad jāgaida viļņošanās…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Lee 30.07.2010. 20.51

>Andrej< Ko Tu tik pieticīgs? Uzskaitīji tikai lielāko rīta avīžu redaktores. Par pašvaldībām un to uzņēmumiem, par firmām un valsts iestādēm aizmirsās. Vai klientiem vajadzēja atklāt blēdības, ja valstī ir uzraugošās institūcijas, kas to kontrolē? Gribējās redaktorēm iekost?

+6
0
Atbildēt

10

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 21.11

    Diez vai daudzi gadus piecus desmit atpakaļ šaubījās par lielākā rīta laikraksta teiktā vārda patiesumu, un pat nelabvēļi zem lielām hūtēm to cienīgi dēvēja par Patiesības ministriju. Nav šaubu – ja būtu gribēts, ar avīzi to banku nosistu tāpat kā mušu. Avīze bija stiprāka par sīkpiržainajiem ierēdneļiem, kuri vaktēja finanses un bankas, vai vismaz izlikās, ka to dara. Būtu avīze teikusi, viņi skraidītu kā aptaisījušies un sāktu darīt to, kas jādara. Bet nē. Avīze klusēja un ierēdnis tusēja. Un vai gan ne tāpēc, ka vārda dīvai kantorī konti glabājās kā bankā?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Lee > Lee 30.07.2010. 21.25

    >Andrej< Vai Tu neatgādinātu, kad dienas lielākā laikraksta redakcija pārtapa par auditorkompāniju?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 21.32

    Vai, kas tik vellos viņi nebija! Nekas, ka bez sertifikātiem un licencēm. Ļaudis lasīja un ticēja uz vārda. Un es jau nesaku, ka tā bija slikti. Vismaz tajos gadījumos, kad avīzei bija taisnība. Dažos gan nebija.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 21.36

    Manuprāt, visu laiku lielākais feileris bija milzīgs virsraksts pirmajā lappusē ar nolūku ieriebt Ādamsonam. Virsrakstā vārds lokomotīve tika uzrakstīts kā lokomatīve. Virsrakstus parasti esot likusi pati kundze…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Lee 30.07.2010. 21.51

    …nu Tu paliec jocīgs!!!…kur Tu saskati saistību – Ādamsons – virsraksts – redaktors – Parex…. :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Lee > Lee 30.07.2010. 21.53

    >zanE< Viņam nepatīk redaktores!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 21.57

    Es domāju, ka tas ir ļoti mīļi atcerēties bijušos laikus. Jaunajā vilnī nekā prātīga nav (un tik stulba kā Gariks arī ne), tāpēc ir kā reize reklāmas pauzēs un Tuhmanova garlaicīgo gabalu laikā paļerkstēt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 22.09

    Es pieļauju, ka zanEi būs grūti saskatīt saistību starp Jauno vilni un pareksu. Un labi, ka tā. Lai paliek intriga.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Lee 30.07.2010. 22.32

    …Andrej!…zanEi nav grūti saskatīt Parex saistību ar Jauno vilni un ap to spietojošajiem ļautiņiem…bet Tavu neapmierinātību izsauca dienas laikraksta redaktore…un viņas pieļautās kļūdas….esi iemācījies eleganti pārslīdēt tēmai?….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Lee 30.07.2010. 22.38

    Mani pilnībā apmierina redaktore un es nerunāju par viņas kļūdām. Kā ir gājis kolektīva iekšienē – nezinu, un nav mana daļa. Es vienīgi aplūkoju pareksa ilgstošo afēru no viena, avīzes politkas, aspekta, kādu patiesībā ir milzums.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

a_oleinika 30.07.2010. 20.50

Džeki ilgi ilgi uzprasījās, un šobrīd pat, šķiet, ir iespieduši valsti stūrī ar saviem “juridiskajiem resursiem”. Nekas cits kā sist pretī neatliek. Kaut kā tā tas man izskatās.

Valsts resursi, ja tos koncentrē, ir nesalīdzināmi lielāki kā kaut kādiem oligarhiņiem. Vienīgā problēma, ka oligarhiņiem pēc definīcijas šie resursi ir koncentrētāki. Tādēļ vienīgais jautājums ir, cik nopietni tiek izmantots valsts resurss.

+12
0
Atbildēt

0

itommy_ 30.07.2010. 20.30

Tagad taisnīgā tauta ir gatava abus žuļikus vai aiz kājām augšā kārt. Bet vēl nesen lielāko rīta avīžu redaktores šai blēžu kantorī uzglabāja savus necilos ietaupījumus. Nu kā tas nākas, ka tik ilgi no valsts un klientiem varēja slēpt blēdības, un neviens ne bū, ne bē?

+5
-4
Atbildēt

1

janisvinodis 30.07.2010. 20.11

Ja K&K negodprātību izdotos tiesē pierādīt, tad būtu viņiem jāpiespriež spaidu darbi – Kr.Barona ielas uzkopšana ar slotām. To varētu rādīt tūristiem,un valsts kaut nedaudz atgūtu Parexā ieguldītos līdzekļus, tirgojot boļetes uz šo šovu.

+14
0
Atbildēt

0

itommy_ 30.07.2010. 20.06

Drīz varēs teikt, ka Dombrovskis izvilcis valsti no karstās vasaras.

+3
-13
Atbildēt

1

    Brīvdomātājkaķis > itommy_ 30.07.2010. 20.20

    tas gan ;-)
    kaa tas Dombrovska resnais uzbarotais rumpis izlien araa taa uzreiz sauliite pazuud ;-)

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

mary75 30.07.2010. 19.48

Beidzot izdarīts tas, kas sen bija jādara.
Vēl gan vajadzētu iesūdzēt tiesā arī tos, kas pārņēma banku uz valstij klaji neizdevīgiem, toties baņķieriem tik izdevīgiem noteikumiem, un arī tos uzraugus, kas pieļāva tādas darbības no baņķieru puses.
Un painteresēties, kāpēc Kaulīša laikā daudzas valsts iestādes piespiedu kārtā lika norēķināties caur parexu.
Ja varētu veikt godīgu izmeklēšanu,, tur daudz kas atklātos.
Baidos tikai, ka Latvijā tas nav iespējams, un viss tas kārtējo reizi ne ar ko nebeigsies.
Bet, tā ir pirmā valdība, kas aizstāv valsts interesēs, pilnīgi kaut kas neticams priekš Latvijas.

+27
-3
Atbildēt

2

    ievuliitis > mary75 30.07.2010. 20.31

    Arī mācību kredītus brīvprātīgi-piespiedu kārtā bija jāņem parexā.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > mary75 30.07.2010. 20.34

    betijacelmene: kaa tu to zini?? Tu tiesaam esi maaciijusies kaut kur??

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

rozaa11 30.07.2010. 19.37

Tiesas process protams vilksies ennnnntosss gaaduuussss.

+1
-1
Atbildēt

0

rozaa11 30.07.2010. 19.36

Io credo in PLL nebūtu par skādi tomēr savas taisnās rievas nedaudz sakrunkot un sākt attcerēties kas parakstīja līgumu , kādā veidā un cik tas vispār bija un ir labs izdevīgs nodokļu maksātājiem , hmmmm Jaunais Laiks , Dombrovskis vai???

+10
-1
Atbildēt

4

    Brīvdomātājkaķis > rozaa11 30.07.2010. 19.40

    Nu jaa tas gan ;-)
    Un kurss tagad turpina visu slepeni slepenot?? vai ne Dombrovskis ar repsi?? Visi vienaa maisaa baazami. Ipasi Dombrovskis ar repsi un peec iespejas dzilaak. Lai atrak nosmok

    +2
    -18
    Atbildēt

    0

    andris902 > rozaa11 30.07.2010. 20.19

    …kušs!!!…atslābsti!!!!…. :))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > rozaa11 01.08.2010. 03.56

    Tu taču nevarētu būt vientiesis, lai nesaprastu, ka ir jautājumi un info, kam ir jābūt noteiktu laiku slepeniem, lai KK nespētu pretdarboties. Jeb tomēr esi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    rozaa11 > rozaa11 01.08.2010. 22.10

    Nē nu loģiski skaidrs ka jābut slepena tā ka protams piekrītu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

reksa 30.07.2010. 19.33

Interesanti, kuŗam – Karginam vai Krasovickim – nāksies sēdēt cietumā ilgāk? Vai abiem vienādi ilgi?..

+7
-1
Atbildēt

1

    Andris > reksa 30.07.2010. 19.36

    Cik ilgi sedēja cietumā Lavents un Freimanis?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

andris902 30.07.2010. 18.30

…Interesanti, pēc cik gadiem sāksies tiesas process…un cik gadus vilksies?!….tagad, ne tikai SC ar Urbanoviču vajadzētu kļūt nervoziem…bet dažam labam politiķim arī….var sākties intriģējošu notikumu attīstība….

+21
-2
Atbildēt

7

    Brīvdomātājkaķis > andris902 30.07.2010. 18.33

    Nuu nevajag visu jaukt ieksaa politikus vienalga kuri tie buutu. sajaa gadijumaa uzskatu ka jadara viss lai abi K dabuutu atdot visu ko sagrabusies. Sakot no naudinas kontos un beidzot ar skaistajaam villaam Jurmalaa

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.07.2010. 18.39

    …saprotu, ka Tev grūti orientēties Latvijas notikumos….bet Tev ir iespējas lasīt publikācijas arī arhīvā…to taču Tu mācēsi?…tas papildinās Tavu zināšanu bagāžu par notikumiem Latvijā….un politiķu saistību ar tiem….veiksmi!!!

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris902 30.07.2010. 18.46

    Piekrītu, ka tiesa var vilkties gadiem ilgi, taču, ja procesā izdosies pierādīt abu “banķieru”vainu, tad ar Parex pārņemšanu valsts būs trāpijusi desmitniekā. Nav pamata neticēt Rimševicam,kad viņš apgalvo – Parex bankrots būtu pamatīgs trieciens visai LV banku sistēmai un diez kā viss tas būtu gala beigās beidzies.
    Bet vispār jau Krasovicka, Kargina un paša Parex liktenis ir tieši atkarīgs no nākošās Saeimas sastāva

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > andris902 30.07.2010. 18.47

    Ja mees taa runaajam tad pilniigi viss ir saistiits ar politikiem;-) Un nav svariigi kuri tie buutu. SC, Vienotiiba, PLL, un visi paareejie.
    Ipasi te Latvijaa visi ir saistiiti. Latvija ir kaa mazs miestins ;-)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    oskaar > andris902 31.07.2010. 00.36

    Atslēgas vārds Jūsu teiktajā ir “var” … sākties. Nevis “noteikti sāksies”.
    Tikpat labi arī “var nesākties”. Un man pat šķiet, ka tomēr nesāksies. Žēl.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 31.07.2010. 00.47

    …andrejsg….
    …ja pamanījāt…tad darbības vārds “sāksies”…lietots nenoteiksmes formā… -“Nenoteiksme (infinitīvs) ir darbības vārda forma, kas darbību, procesu vai stāvokli tikai nosauc, bet nenorāda uz laiku, personu un skaitli.”… :)))

    …būsim tomēr optimisti!….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > andris902 31.07.2010. 09.28

    “LV kā mazs miestiņš”- It seviški labi to var redzēt mazās pilsētiņās – skolas direktors TP, sporta zāles direktors JL, apsaimniekošana LNNK, kultūras nams LPP, un tt. murgs kaut kāds, visi vienā veikalā, vienā sporta zālē un vienā skolā. Aizmugurē stāv finansējums, algas un iespejas kaut ko kādam aizbīdīt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 30.07.2010. 18.26

Biedzot peec ilgiem laikiem kaut kas praatiigs ko sii grimstosaa Dombrovska valdiiba ir gatava dariit.Seit nu jaaveel veiksme. Lai viss izdodaas. Un jaacer ka vismaz kadu dalu buus iespeja atdabuut no K&K sagrabtajiem miljoniem.

+7
-19
Atbildēt

7

    Nu re šoreiz mēs unisonā, šitiem 2K būtu jāraij fraka uz apsolīto zemi.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Nu protams ;-)
    ir lietas kur esam vienoti ;-)
    ne vienmeer ir jaaseez uz kara takas :-)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ministru prezidentu Valdi Dombrovski Tu velti zākā – vai tiešām Tev nav sprotams, ka viņa līdzsvarotā rīcība izglāba Latvijas valsti no nogrimšanas!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    par Dombrovska politiku labak neizteiksos. Sodien paraak labs garastavoklis ;-) Negribu to bojaat ;-)

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    janis_ungurs > Brīvdomātājkaķis 30.07.2010. 19.14

    Taisnība! Var tikai apbrīnot, kā Dombrovskis ne vien izdzīvojis starp kampējiem un buldozeriem, bet pat izvilcis valsti no bankrota. Un tiesā nonākušas tādas lietas kā Latvenergo un Parex. Kaut tautai pietiktu prāta nākamajās vēlēšanās…

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Brīvdomātājkaķis 31.07.2010. 00.10

    Mjā, Lācītis latvjiem veiksme. Ka jēgtu novērtēt viņu vēlēšanās.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > Brīvdomātājkaķis 31.07.2010. 09.22

    labi rūkts, ‘tiģer

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam