Urbanovičs satrakojies

142

Komentāri (142)

annakleinsmite 04.10.2010. 18.31

“Anketas latviešu variants ir pavājšs(!!!) tulkojums no krievu valodas” :)

0
0
Atbildēt

0

ernests_bordans 04.10.2010. 09.56

Paldies Rodinam par atrasto spožo salīdzinājumu! Tas ir otrais labākais “spārnotais teiciens” pēc “melu detektora´´. Tagad vismaz ir spēks
sākt jaunu nedēļu un klausīties mediju saldkaislās rūpes par SC politisko labklājību.

0
0
Atbildēt

0

Armands Strazds 29.07.2010. 14.47

История с анкетой – это просто полный идиотизм. Как-то даже слабо вериться, что ее придумали по заказу ЦС. Скорее смахивает на антирекламу. Но слишком разные там люди внутри сидят. Проблема не в том, что ЦС отчасти зло, а в том, что русскому изберателю ну не за кого вообще больше голосовать. ЗАПЧЕЛ – совсем маразматики. А голосовать будут за ЦС потому-что слишком активно себя ведут нац. партии, а это настолько сильно уже в печенке засело, что хочется хоть какого-то намека на либерализм.

+2
-1
Atbildēt

1

    Edzs > Armands Strazds 29.07.2010. 19.19

    kmost: _…слабо вериться, что ее придумали по заказу ЦС..(..)..голосовать будут за ЦС потому-что слишком активно себя ведут нац. партии,.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ta nav ka tu saki, anketa tomer nak no SC.
    varbut esi jau ieverojis ka te parsvara pulcejas Vienotibas potencialie balsotaji. Urbanovicha draudi ar Bishkeku kas nav atsaukti var dalju no tiem novirzit balsot par TB/LNNK un Visu Latvijai. tas bus jau sekas SC politikai un nevis otradi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

arnis 29.07.2010. 14.18

Izlasot šo rakstu, paliek skaidrs tikai viens: SC veic kaut kādu nekvalitatīvu un tendenciozu aptauju. Tomēr secinājums, ka SC taisās saukt krievus ņemt dakšas rokās, ja Jānis Urbanovičs neķļūst par premjeru, izskatās diezgan pašķidrs… Rodina kung, tā nav nekāda žurnalistika, bet gan tendencioza papļāpāšana pie virtuves galda ;)

0
0
Atbildēt

1

janis17 29.07.2010. 13.58

Kremlins tik maksā urbim…
Situācijas destabilizēšana, gazpoma intereses…
Viss nav tik vienkārši, kā Jāņa draudzēšanās ar vaņu…
Steidzīgi jauzsāk jauna integrācijas politika – integrācija caur atgrūšanu – neproti latviski – lasies, braukā ar imperiālistu simboliku – logs ārā, un latviešiem jāmaina sava kalpinieciskā pakļāvīgā piekāpšanās. Mēs galu galā esam vairākums šeit un tā ir mūsu zeme un mēs šeit varam noteikt kārtību!

0
0
Atbildēt

0

_linda_krumina_ 29.07.2010. 11.43

smiekligi ja nebutu realitate.

es domaju ka kludas tika izdaritas pirms 20 gadiem kad iedzivotaji tika saskelti, kad tika izveidota “piekta kolonna”, uz kuras bazes tagad spelejas ekstremi politiki.
bet tas kas ir aprakstits – ta ir murgaina anketa.
kur var redzet originalu ?

P.S. nacionala varona izvele – tas gan ir smiekligi.

0
0
Atbildēt

0

photocom 29.07.2010. 10.26

Urbim jābrauc pie tiem izraidītiem
no USA krievu spiegiem un
jāsasdzied ar putinu
vragi požgli radnuju hatu !

0
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 29.07.2010. 00.27

Nebūs ne pie dakšām, ne Biškekas, tā marionete Urbanovičs, kura sataisījusies te kaut ko režisēt, vienkārši laikus iebiedē savus sabiedrotos PLL ar nolūku nokampt pēc iespējas lielāku varas pīrāga daļu.

Ja gribētu sarīkot nemierus un grautiņus,tad būtu riktīgi pa krievu “svētumiem” jānodod, piemēram, nojaucot pieminekli Uzvaras parkā – tad jā, atkārtotos Tallinas notikumi.
Bet ne jau nu nepielaižot pie varas šos oligarhu stutētājus kremlinus. Blefot vajag samērīgi, Urbanovič, citādi neticēs pārējām, ar nopietnu seju izdarītām, likmēm.

0
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 28.07.2010. 18.35

Ja nopietni, domāju, ka VL šoreiz tiks pāri 5%. Man ir paziņas, kas no Vienotības, kas ir tā pašsaprotamā izvēle, jau nosliekušies uz VL.

+3
0
Atbildēt

5

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 18.40

    “Vienotībā” man patīk ekonomiskā domāšana. Viņi cīnās ar “opozīcijas” populistisko “uzstāšanos”, visu dara nosvērti un “velk” laiku. Tikai “PR” viņiem klibo. :) Bet, man tomērt, vairāk patīk VL “maksimālisms” :) Ir enerģija, ir idejas un iedeoloģija. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kristaps O. 29.07.2010. 01.39

    jaa, nu un kur ir ta Vienotiba pashlaik? SC un PLL elles smardu mes jutam pakausi ikdienu, ne stunda nepaiet bez vinjiem.
    tagad vinji atpushas, uzradisies varbut septembra beigas un teiks – te nu mes esam jusu miljie, ilgi jau jus mus gaidijat, nu tad ejiet tagad izpildiet savu pilsonja pienakumu pret mums…
    pedejas zinjas man bija ka Shtokenbergs ar Pabriku viesojas Duraku partijas dibinashanas saieta, pec tam no Kristovska kautko muljkjigu par SC uzlaboshanos dzirdeju, lidz shim biju sapratusi ka apvienibas galvenais uzdevums bus cinja tieshi ar SC.
    neskaidribu ar vinjiem ir daudz, kautvai – kada burkana pec vinju priekshveleshanu kampanju veido TP Leishkalna meita??

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 29.07.2010. 11.13

    Tādēļ, ka viņa ir Jaunupa šībrīža mīļotā sieviete, tas jau nav nekāds noslēpums. Un viņai vajadzīgs darbs, nu tāpēc. Vispār, Jaunups sevi kā politiķi manās acīs ar to norakstījis. Nožēlojami!
    Vienīgais, kas mani stabili tur pie Vienotības ir Ēlerte, Čigāne, Rasma Kārkliņa un, protams, Dombrovskis. Bet citādi – izbesījusi mani tā V. Cukurvates mašīna birojā, tas ir forši, bet kāds tam sakars ar balsu vākšanu purčikā, maskačkā, utt – tur vispār zin, kas tā Vienotība ir? Bet tur atkal kandidāts var dabūt pa galvu.
    A birojā forši, esi kings, pieklājīgi pilsoņi jau patiesībā kautrējas nākt klāt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps O. 29.07.2010. 11.42

    Cukurvate, ko iebarot vēlētājiem?
    Tā jau ir augstākā pilotāža.
    Kas par sarkasmu!
    To tikai izglītoti ļaudis spēj saskatīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kristaps O. 29.07.2010. 18.55

    > tigerthegreat: _…izbesījusi mani tā V. Cukurvates mašīna birojā,.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    pagaidi, – kas elle ir V. Cukurvate un vinjas mashina?
    par Jaunupu un Leishkalni nezinaju, ja ta tas ir tad vinju attiecibas ir vismaz politiski pretdabiskas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 28.07.2010. 17.52

♠Ak Dievs/ يا الله vai TB kopā ar VL kandidātu sarakstu jau ir iesnieguši vai vismaz sastādījuši? Pēc pēdējām Urbanoviča aktivitātēm un nekādas Vienotības reakcijas sāku apsvērt varbūtību balsot par šo sarakstu, protams, ja tur nebūs Dobeļa un Tabūna.

+2
0
Atbildēt

9

    LR Aizsardzības mini > ::Vai cis :: 28.07.2010. 17.58

    Nemācēšu teikt par Duri un Tabūnu, piedod, neiedziļinājos ( apsolu laboties ), bet saraksts laikam jau iesniegts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > ::Vai cis :: 28.07.2010. 17.59

    hehehehe, es ar’ iedomājos, ka ņemt un nobalsot par VL – protesta balsojumam! :) Liepnieks arī twitterī komentēja, ka biedēšana ar austrumu virzienu palielināšot VL izredzes. Un vecos TB purnus – ar pildspalvu :)))
    Tomēr Ēlertes šarms un Čigānes skaistums mani piespiedīs nepamest Vienotību

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > ::Vai cis :: 28.07.2010. 18.01

    Es gan, pirmo reizi mūžā balsošu par pārliecību nevis par maku. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > ::Vai cis :: 28.07.2010. 18.13

    Ēlerte pati ir uzsākusi “politisko tirgu”, viņa vienkārši cīnās par ietekmi un vietu pie “galda”, kurpetī šie jaunuļi manī ir radījuši pārliecību, ka vismaz tuvākos gadus cīnīsies tieši par Latvijas interesēm. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > ::Vai cis :: 28.07.2010. 18.17

    Bet, ja Ēlertes ietekme Latvijas valsti iegriezīs labā, t.i.pro-rietumu, transparences, humānisma un labklājības virzienā, kas tur slikts, ka krietni cilvji nāk pie varas? Politiku jau realizē konkrēti cilvēki, kāpēc tad ne viņa? Ja nu, vienīgi, mums atšķiras viedokļi par to, kas īsti ir Latvijas intereses. Man, redz, ēlertistu vīzija der 100%. Tak ir viņai Latvija sirdī, es jūtu :), tikko izlasīju, kā tautasfrontes laikā ņēmusies dēļ Latvijas, kā tīģermeitene! Cilvēx jau vairs serdē nemainās pēc 30 :))) kaut gan, Godža redzkā degradēja..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > ::Vai cis :: 28.07.2010. 18.31

    Mainās, mainās. :) Sākumā ir jaunības maksimālisms, tad ir vidējo gadu pragmatisms un vēl vēlāk nāk vecuma samiernieciskums ( es viņu par marasmu dēvēju ). :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > ::Vai cis :: 28.07.2010. 18.50

    Labi, beidzam šo tirgu, domāsim par Latvijas nākotni, kas ir likta uz kārts šajās Saiemas vēlēšanās. :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ::Vai cis :: 28.07.2010. 22.17

    ..beidzam šo tirgu…/

    Lūdzu nedariet tā!
    Kas tad ekonomiku sildīs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ::Vai cis :: 29.07.2010. 01.18

    > inesegolubeva _…Pēc pēdējām Urbanoviča aktivitātēm un nekādas Vienotības reakcijas sāku apsvērt varbūtību balsot par šo sarakstu, protams, ja tur nebūs Dobeļa un Tabūna._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ir gan viens gan otrs, nevareshu gan uzreiz nosaukt resursu bet lasiju ka ir abi gaisa tricinataji.
    “ja tur nebus…” – jaa, tas ka vinji tur tomer ir atbaidis daudzus vinju iespejamos veletajus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 16.46

Lūgums neuztvert to kā reklāmu, bet es lieku cerības uz VL, cik zinu, viņiem ir ļoti laba sadarbība ar lietuviešu nacionālistiem ( vismaz 16. martā redzēju lietuviešus ), tāpēc iespējasm, ka tieši šis nacionalisms vienos. :)

+1
0
Atbildēt

11

    Kristaps O. > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 17.00

    Jā, bet ko darīt, ka pār VL ir un paliek aizdomu ēna? Viņi IR tusējuši ar tiem krievu extrēmistiem, kā-viņus-tur, tas ir fakts! To jau tā nevar aizmirst, tas IR pamats aizdomām, ka VL varētu būt Krievijas atbalstīts projekts nacionālā naida(kas izdevīgs Krievijai) kurināšanai Latvijā. Kā tad skaidrojamas tās slavenās fotogrāfijas, piemēram? Tā ir fotomontāža vai kā? Un VL koķetērija ar nacismu vēl pirms nedaudziem gadiem – kādi pretargumenti? “Mēs tā tagad vairs nedarām?” – sapratuši, ka tas ir neizdevīgi, jo pārāk atbaidoši? Bet ja pilngadīgs cilvēks to IR darījis, tad jātur no politikas tik tālu, cik vispār iespējams. Tāds ir vai nu analfabēts vēsturē vai totāli bezatbildīgs jeb vienkārši glups –
    kā tādiem var dot politisko varu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Nezinu, piedalījos viņu rīkotajā 16. marta gājienā un vēl pāris akcijās, iespaids pozitīvs. Jaunības maksimālismu nevajag jaukt ar “projektiem”, specprojektiem viņi vēl ir par jaunu. Arī viņu idejas man patīk, par e- kontroles ieviešanu Saeimā u.c. Protams, ir aŗi starp viņiem “brīvie radikāļi”, bet parādi man kaut vienu partiju bez tādiem. :) Man tomērt tuvāka ir viņu doma par latviskuma saglabāšanu un NACIONĀLO INTEREŠU AIZSARDZĪBU. :) Cik zinu, starp viņiem ir aŗi eiroskeptiķi, bet jaunajā, pieejamajā programmā lasīju par sadarbību ar ES un NATO. :) Man patīk tieši viņu jaunības maksimālisms, ir aŗi šādas tāds pretenzijas, bet es ceru, ka konstruktīvu kritiku viņi ir spējīgi uzklausīt. Pavēro diskusijas starp Parādnieku un to anti- fašistu komitejnieku, Dzintaru un vēl kādiem tur oponentiem, Mironovu un Mamikinu, pārdomātas atbildes, spēcīgi argumenti u.tml. Intersesanti klausīties viņos! :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 17.20

    Viņi IR tusējuši ar tiem krievu extrēmistiem, kā-viņus…?

    Vai esam druoši, ka neesam nofotofgrafēti blakus šaubīgām personām..?..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 17.21

    man jau viņi zināmā mērā patiktu. Bet pirms tam lasītā info – ēnu tomēr met.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Katram ir tiesības izvēlēties. :) Lai gan esmu ateists, man patīk viens teiciens iz bībeles: “Lai pirmais met akmeni, kas bez grēka” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Man arī ir bijuši pāris paziņas, kas dienējuši VDK karaspēkā, es nevaru būt drošs, ka viņi nav aģenti, tāpēc mēs vienkārši esam paziņas. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 17.26

    Citadiena portālā pie Jembergas raksta par VL bija liela diskusija, ar pievienotu foto, reāli baigu. Zināt, man pašam ir pāris procentu ebreju asiņu :))) Tā kā te vispār droša nav pilnīgi nekāda informācija, tad es turos pie uzticamākajiem avotiem, kas nu valstiņā atrodami, t.i., bijušais Dienas kodols. Vakar gan man vienam čomam izdevās pat manī iesēt šaubas par Ēlerti :))), vispār vairs nezini, ko domāt. Protams, es viņu turpinu politiski baigi mīlēt, bet kad tā pārliecinoši nolej – a kā var zināt, ja nu iekšējā balss kļūdās?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Šite viens raksta izvilkums, lai nomierinātu Tavu sirdi: Šogad „Visu Latvijai!” Rīgas nodaļa nolēma Lielās talkas laikā 24.aprīlī sakopt 1935.gadā izveidoto Brīvības cīņās kritušo pieminekli Jaunajos ebreju kapos, kā arī Lizuma ielas ceļa malas līdz Bābelītes ezeram. Talkā tika aicināti piedalīties VL Rīgas nodaļas biedri, atbalstītāji un citi interesenti.

    Raksts par “Lielo talku” :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Par Ēlerti, esmu šādu tādu “infu” salasījies, tāpēc viņas “darbība” man nepatīk. Man patīk daži cilvēki no JL, PS un SCP, bet tas nenozīmē, ka man patīk “Vienotība” kopumā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 18.10

    kur tad ir tāda infa? Es arī gribu! Aiz viņas stāvot, oioioi, nezin kas… man vakar stāstīja, tikai nevarēja pateikt, kas īsti, noslēpums :))))))
    Man viņa briesmīgi patīk, mani vispār valdzina vecākas sievietes, to gan te parasti nesaprot… gribu zināt, kas TIE tādi ir! P.S., nepiesaukt Sorosu, tas manās acīs viņai tikai kompliments – jo atbalstu sorosistu principus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > LR Aizsardzības mini 29.07.2010. 01.01

    ir viena vesturiska bilde, Dzintars sarunajas ar Osipovu, abi sezh uz sola Operas apstadijumos, aiz muguram abiem stav miesishi.
    tas ka sarunajas nekadi nenozime ka vinji ir draugi, vajadziba pec shadas autoritashu tikshanas (strelka) var izveidoties abam pretimstavosham pusem visada.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 16.18

Tad vienīgais, kas atliek Latvijai, ir kardināli mainīt savu ārpolitisko darbību un nostiprināt Latvijas intereses pasaulē, nevis meklāt sabiedrotos tur, kur draugus pārdod! Varbūt tomērt mūsu politikāņi spētu rast labākus sabiedrotos pie saviem tuvākajiem kaimiņiem un veidot aliansi ar Igauniju, Lietuvu un, iespējams, Poliju? Savādāk “poli” pārāk aizraujās ar stratēģiskajām rotaļām, nedomājot par veselu reģionu likteni!

+4
0
Atbildēt

3

    Kristaps O. > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 16.31

    baigi jau nu mēs vajadzīgi Igaunijai :(…
    Ilvess gadiem centās māt ar mietu, ka igauņi nav tādi kā mēs, izrādās – taisnība

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Nav tik traki, vienkārši igauņi “novērtē” mūsu ārpolitisko prostitūciju. Viņi redz, ka daudzi Latvijas “politiķi” strādā nevis nacionālajās interesēs, bet tieši uz totālo iznīcināšanu. Igauņiem nacionālais pašlepnums ir ļoti izteikts, tāpat aŗi leišiem. Vienkārši mums vajag spējīgus diplomātus, kuri spētu rast kopējas intereses un pārliecināt igauņus un leišus par to, ka esam līdzvērtīgi spēlētāji. Pagaidām neesam!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > LR Aizsardzības mini 28.07.2010. 17.18

    baigi jau nu mēs vajadzīgi Igaunijai../

    Paskaties uz karti(ģeogrāfiskuo) un zināsi atbildi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 28.07.2010. 15.57

Nu tā būtu nolemtība… Vēl jau politainava štatos var pamainīties…
—————————————-

Nuolemtība *ļuoti maigi sakuot) ir tad ,kad mēs kūkuojam un ķīķerējam -kā tur tai ZASV, kuo tur tā Ķīna.. un paši nekuo.

+2
0
Atbildēt

6

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 28.07.2010. 16.08

    kamon lama, ģeopolitisko aspektu pasākumā cerams nenoniecināsi?

    Tas ka laiks pašiem būt lieliem puikām un meitenēm tas jau manuprāt pēc noklusēšanas,vai arī vēlies nenogurtoši atgādināt ~20 gadīgiem jefiņiem(tēlains salīdzinājums), ka mamma nepasniegs vairs pusdienas un par sevi jārūpējas pašam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 28.07.2010. 17.16

    ..kā jau galējību nācija mēs vai pārspīlējam savu luomu, vai pārspīlējam ģeopolitiskuo aspektu.
    Amerikāņiem vajag vienkāršu risinājumu-latvieši ir klusi,vienaldzīgi un laikam neproestēs pret divvaluodību u.c.-tātad jānuomierina truokšnainā Krievija un tās pribaltijcu pavalstnieki un Baltijas reģionā būs stabilitāte.Šai gadījumā jāparāda(mums pašiem jāparāda tur viņiem), ka viņi(ZASV) kļūdās.

    Kamon lama-vai tas būtu kāds portugālis? Futbolists?Vai dzejnieks Kamoenšs kādā portugāļu dialektā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 28.07.2010. 21.40

    kamons ir plebeju dievs, es kā plebsa pārstāvis to piesaucu, sapront?

    Savukārt piemērs ar vēsturisko pieredzi ar konkrētiem piemēriem republikāņi versus demokrāti nava gana interesants?

    Stabilitāte nekad nav mitējusies, jo kā reizi prokremlisti nav diži vairāk kā 20%, savukārt tie paši ir sviestmaizes fani ( ja jau mātušku savu laiku bez bēdu pameta), kam vēders kungs visaugstākais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 28.07.2010. 21.41

    Ģeopolitiskā cīņā mongoļtatāru sakrateņi&šizmātiķi(Moskovīti kā Austrumromas mantinieki ar satelītiem) versus mūžīgā Roma (Eiropa&ASV) nav mērķis nieka LV, bet vismaz PSRS laika status Q, vai vēl jaukāk post Napoleona Eiropa, Kremlis kā valsts (pateicoties Ordai) ir atpalikusi savā valstiskuma attīstībā vismaz ~100-150gadiem, tādejādi Krieviju tagad var salīdzināt ar Imperiālistisko Eiropu 19.gs beigās . Un kā jebkurā spēlē vienmēr ir pirmais sistais kauliņš, bet jēga jau nav tai kauliņā jēga ir visā spēlē. Savukārt par spēli cerams nav jāmēģina stāstīt kāpēc Kremlinam šito vajag, sevišķī ar šādām ekonomiski -politiskām metodēm, ne gluži vienkāŗšs ģeržimordisms, naudiņš visiem vajadzīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 28.07.2010. 22.14

    Kremlis kā valsts…/
    Tā,kamūsu labai draugs un nerimstušais A.Zinovjeva fans mainījis kličku un blandās pa diena.lv tad-Zinovjevs lūk kādreizējuo psrs tā arī iedalīja-strana Moskovija un viss pārējais.Un strana Moskovija nu reiz ir tāda:
    /..В одном большом волжском городе он захотел сориентироваться, посмотрел уличные таблички — и оторопел! Ангел путешествий поставил его на перекрёсток улиц Серафима Саровского и Ленина. Он с ходу понял, что пребывает именно там, где находится центр тяжести страны. И по всей вероятности, останется таковым ещё очень долго/
    http://ej.ru/?a=note&id=10274

    /kamons ir plebeju dievs,///
    Tad jau futbolists.Gladiators wopšem.Bet Spartaks tas nav.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 28.07.2010. 23.25

    Vispābā Orda iecēla Moskovijas kņazu par galveno nodokļu iekasētāju Krievijā, līdz ar to zēni uzurpēja lēnā garā visu Krieviju (kā jau hana tieši substitūti-peso ta kādu iekasēja un hanam neaizveda), līdz pat civilizētajai Novgorodas republikai un Pleskavai, pēcāk pašas ordas atliekas arī inkorporēja. Tamdēļ arī Kremlis-kā Maskavijas centrs, “pup rossijskij”- alegorija.

    Spartaks točno naf, tas pabēga un sadumpojās, plebsam patīk ,ka cīnās arēnā a ne paša mājās, vott.Kamons a varbūt Kommodus ka Tu tā saki? Nu čista aizmirsu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 28.07.2010. 15.52

republikāņi ir kaut kā stutējuši mūsu vārgās pašnoteikšanās tradīcijas.————
ت ♠Ak Dievs/ يا الله Tad jāgaida vēlēšanas ASV :)
—————————————————-

Un ietīties baltā palagaā,lai nesaceltu paniku.

Ir skaidri redzams,ka vienīgais iespējamais protesta balsuojums ir tāds,kas izjauc šuo “aughšminētuo” plānu.

+3
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 28.07.2010. 15.40

Man bail, ka drīz sāks skanēt vecā dziesma: “Krievi nāk!”

+2
-4
Atbildēt

1

ilmisimo 28.07.2010. 15.11

un vēl viens citāts:
/nav jau vistā,kā vesels pulks ieduomājas, ka viss nuotiek tika tā kā nuolemts “tur
ārā””.

Portugālē pēc aprīļa revolūcijas komunisti guva tādus panākumus ,kas ASV administrācija pamanījās Portugāli(Nato valsti!) nuorakstīt. Kisingers piedāvāja Suoarešam patvērumu. Tak portugālu sociālisti nenuobijās un galā vinnēja komunistus.

Tātad-ja arī ne gluži viss, tad tuomēr daudz nuo tā “‘visa ir pašu ruokās.

+2
-1
Atbildēt

17

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 28.07.2010. 21.57

    Kāda vaina Kennana onkas doktorīnai, viss 1948. pasaulē jau bija ieviesies polārisms šizmātiķi(Kremlis) v Sv.Roma(asv&eiropa), visi nosauktie notikumi nekas cits kā kremļa un to satelītu kontroles nepieļaušana ar dažnedažādām metodēm. sevišķi līdz vecais šizmātiķu koloss nesabruka. Pēc tam jau tāda dezorientēta iejaukšanās imitācija ( otrs pols zuda), tur sāka nozīmi spēlēt bizītis (lielmēroga), kur tikai DSlāvijai bija vecās polaritātes -ideoloģijas pazīmes, par D un C Ameriku vispābā vecs jautājums štati to vienmēr uzkatījuši par savu ķēķi kam tie pateicību parādā, sevišķi piepalīdzot dažnedažādām metodēm vietējiem patriekt 19.-20.gs. Eiropas kolonizatorus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 28.07.2010. 21.58

    Go bless you /kents/ you was something amongst us nothing and your individual genius inspired, entertained and enlightened us, I never been so proud of being nothing till i heard this and understand how special our nothingness is. May we understand the simplicity and humbleness of being nothing. We become great when we bow to our egos and strive to be better, RIP

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 06.16

    Aus der Welt die Freiheit verschwunden ist,
    Man sieht nur die Herren und Knechte;
    Die Falschheit herrscht, die Hinterlist
    Bei dem feigen Menschengeschlechte.
    Der dem Tod ins Angesicht schauen kann,
    Der Soldat allein ist der freie Mann!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 06.17

    Blesis neesi?
    Tad jau būsi sarķis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 06.47

    Karlos Marx nothing
    Engels nothing
    Bakunin and Kropotkin nothing
    Leon Trotsky lots of nothing
    Stalin less than nothing

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 07.55

    reading nothing
    writing nothing
    even arithmetic nothing
    geography, philosophy, history, nothing
    social anthropology a lot of nothing

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 07.56

    …reading nothing
    writing nothing
    even arithmetic nothing
    geography, philosophy, history, nothing
    social anthropology a lot of nothing..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.10

    …Drum frisch, Kameraden, den Rappen gezaumt,
    Die Brust im Gefechte geluftet!
    Die Jugend brauset, das Leben schaumt,
    Frisch auf! eh’ der Geist noch verduftet.
    Und setzet ihr nicht das Leben ein,
    Nie wird euch das Leben gewonnen sein. //

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.13

    //Lunes nada
    Martes nada
    Miercoles y Jueves nada
    Viernes, por cambia
    un poco mas nada
    Sabado otra vez nada//

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.14

    ———Кто был, тот не забудет, кто не был — тот побудет
    (лагерная присказка)……….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.16

    ++=’29 nothing
    ’32 nothing
    ’39, ’45 nothing
    2006 a whole lot of nothing
    2010 nothing

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.19

    Montik gornisht,
    Dinstik Gornisht
    Midwoch an Donnerstik gornisht
    Fritik, far a noveneh gornisht pikveleh
    Shabas nach a mool gornisht

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.22

    She leaving for an American (uhuh)
    Suitcase in her hand
    I said her brothers and her sisters
    Are all on Atlantic sand

    She’s screaming through the alley way
    I hear the lonely cry, why can’t you?
    And her batteries are corroded
    And her hundred watt bulb just blew

    Lallallal.. alright…huhuhhuh

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.32

    Zuntik bulbes, montik bulbes,
    Dinstik uhn mitvoch bulbes,
    Donershtik uhn fraytik bulbes.
    Ober shabbes in a noveneh a bulbeh kuggele
    Zuntik vayter bulbes

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.34

    Raboysay, Raboysay, khakhomim ohn a sheer,
    Ikh vihl aykh fregn, ikh vihl aykh fregn:
    Entfert mir alleh oyf mayne shayleh:
    Vi azoy shloft der Kayser bay nakht? Vi azoy shloft der Kayser bay nakht?

    Men nemt a tsimmer mit federn,
    Uhn men schlaydert areyn dem Kayser,
    Uhn a truhp soldatten mit armatten
    Shteyn a gantse nakht Uhn shreien, “SHAH! SHAH!”

    CHORUS: Oht azoy, oht azoy, oht azoy shloft der Kayser bay nakht.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.36

    Oi broyt mit bulbes, fleysch mit bulbes,
    Varimes uhn vetshere bulbes.
    Vetshere uhn varimes bulbes.
    Ober eynmol in a noveneh a bulbeh kuggele
    Zuntik vayter bulbes
    Ober shabbes in a noveneh a bulbeh kuggele
    Zuntik vayter bulbes

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.07.2010. 08.45

    aboysay, Raboysay, khakhomim ohn a sheer,
    Ikh vihl aykh fregn, ikh vihl aykh fregn:
    Entfert mir alleh oyf mayne shayleh:
    Vi azoy trinkt der Kayser tey? Vi azoy trinkt der Kayser tey?

    Men nemt a hittele tsuker,
    Uhn men makht a lokh, Uhn men gist areyn dem tey,
    Uhn men misht uhn men misht uhn men misht.

    CHORUS: Oht azoy, oht azoy, oht azoy trinkt der Kayser tey!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 28.07.2010. 12.58

nesaprotu tomēr, kur tādi briesmonīgie krievi redzami, uz ko tas orientēts. Mani ex-kursabiedri, nu forši džeki, starp citu, draudzīgāki par latviešiem. Nedomāju vis, ka viņi mani sāks sist par to, ka esmu latvietis, un lai es ietu sist viņus par to, ka krievi – neesmu taču prātu izkūkojis, LOL. Ir tur tīša, mākslīga naida kurināša, Urbanovičs vienkārši pārgribējies varu.

+4
0
Atbildēt

15

    Kristaps O. > Kristaps O. 28.07.2010. 13.16

    Ikstenam viņa Delfu rakstā arī liekas, ka Obama mūs notirgos Krievijai – pret palīdzību pret Z-Koreju, Irānu, utt… Liktenis, vot.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 14.42

    Ai, cik cilvēki ir naivi savos uzskatos. Pavēro māju sienas “guļamrajonos”, uzraksti krievu valodā, “nāvi NATO”, “sit to un to” u.t.t. Slēpts neids sēž iekšā šiem cilvēkiem, viņus uzkurināt var ar rakstu par “piekaušanu dēļ cepurītes” ( starp citu, pēc tā incidenta man vajadzēja ar pāris brašuļiem izskaidroties, kāpēc esmu latvietis ). Galvenais lai būtu “materiāls”, atradīsies arī “kurinātājs”!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 14.44

    Un, “uzkurinātiem” jauniešiem ir grūti pamatot loģiski: kāpēc ir tā un nevis savādāk! Domāju, ka urbānu joņs ( vaņa ) savos izteikumos bija orientējies tieši uz jauniešiem!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kristaps O. 28.07.2010. 14.48

    Ikstenam viņa Delfu rakstā arī liekas,../
    —————————-
    Nē.Ikstenam neliekas.
    Ikstenam liek.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 28.07.2010. 14.48

    O, es dzīvoju centrā, IR redakcijas rajonā :) te tādu uzrakstu nav. Ak šitā raxta, nāvi NATO? Ahhā..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 28.07.2010. 14.52

    Lasu Ikstena rakstus jau 10 gadus, šaubos gan, vai viņam Liek. Gan jau nu Ikstens pats izlemj, ko un kā rakstīs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 14.57

    Izraujies uz “guļamrajoniem” ne to vien uzzināsi ! :) Vienkāršie ļautiņi to varbūt neievēro, uzskat apar bērnišķīgu ālēšanos, bet ai katra šāda uzraksta slēpjas saknītes, no kurienes tad aŗi veidojas “sabiedriskā doma” :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kristaps O. 28.07.2010. 15.08

    labi-šuoreiz iskatās, ka Ikstens atbrīvuojies.
    jānemas būs citēt.
    tātad vēlētājam ir laiks:
    /,,izdarīt atbildīgu un informētu izvēli, izvērtējot tāda politiskā bloka perspektīvas, kura redzami pārstāvji ir notiesāti par darbībām, kas vērstas uz valsts varas gāšanu, un kura viens no līderiem pirms pusotras nedēļas publicētā intervijā sola asinspirti viņa politiskās platformas nepildīšanas gadījumā. “Normālās” politiskajās sistēmās par tādiem rūpējas tiesībsargājošās institūcijas/
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/article.php?id=33240255

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kristaps O. 28.07.2010. 15.14

    Šajā gadījuma-Ikstens formulējis tuo,kas pēc Ruo;na “pārprašanas” un Kažuociņa “neiejaukšanās iekšpolitikā”‘kļuvis pārlieku acīmredzams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Kristaps O. 28.07.2010. 15.22

    Nu tā būtu nolemtība… Vēl jau politainava štatos var pamainīties 2010.11.02. ir daļas senāta ievēlēšana un demokrātiem nebūt spoži neiet iekšpolitikā, tā ka pieņemu līdz novembrim dīls nenotiks.
    Un kā vienmēr, demokrāti ŠTATOS austrumeiropu ietirgo par sīceni,kā tādi sīkbodnieki, kremliniem (Delano Rūzvelts kā viens no galvenajiem ietirgotājiem(Bismarka real politik fans) +-2.P.K.,Lindons Džonsons kas pārdeva Prāgas pavasari 68., atliek arī Obamam savu artavu sniegt), pagaidām rebublikāņi ir tikai vienreiz noraustījušies no kremlina (Dvaits Eizenhauers 1956 ļaujot kremliniem samalt ungārus(bet bija jau arī soviets nupat ņuku ieguvis rīcībā nagi rittīgi niezēja ieprovēt, un Vācijas jautājums nu tā tā karājās), Vudro Vilsons(dem.) līdz beigām neatdzina Baltijas pašnoteikšanos, tikai 1922 republikāņu “kartjožņiki” (atkal republikāņi) atzina LV.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Kristaps O. 28.07.2010. 15.23

    PSRS līdzēja sagraut un atjaunot pirms 2.p.k. status Q ,republikāņu kabineti sākot ar Reiganu un beidzot ar veco Bušu, ES un NATO Baltija tika arī lutauša Buša jaunākā laikā, tā, ka lai kādi Teksasas kovboji-konservatīvie naftas lobiji nebūtu republikāņi, loģika un pieredz liecina ka tikai republikāņi ir kaut kā stutējuši mūsu vārgās pašnoteikšanās tradīcijas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 15.29

    Tad jāgaida vēlēšanas ASV :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Kristaps O. 28.07.2010. 15.29

    Bet ~ 3 gados daudz kas var notikt. :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Kristaps O. 28.07.2010. 15.43

    1. jāgaida senāta vēlēšanas 2010.11.02.(vienā štatā laikam 2011.02.), tad jau Obamam republikāņu veiksmes gadījumā būs mazliet demokrātu andeļnieku(parasti aizplīvurota aiz skaistiem tekstiem par labu pasauli) pieeja jāpiebremzē, jo senāts ir senāts jebko var nobremzēt.
    2. Ja paņem demokrāti , tad gan lielas cerības ka līdz 2013. nedavilksim, dīls sen būs noticies. Kremlins piesegs jeņķi gan Z.Korejā, gan Irānā, par to dabūs pilnu ietekmi ES caur Austrumeiropas aprīšanu( no iekšas). Jauna Jaltas vienošanās?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 28.07.2010. 16.11

    o, jē… paldies WAT par interesanto komentāru…
    žurnālisti jau nevar atļauties izteikties tik tieši kā komentētāji… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

iksyz 28.07.2010. 12.30

Latviešiem ir teiciens “Ar trakiem tik ar labu”. Šeit jūtama naida kurināšana. Izskatās, ka Urbanoviča kungs ir Krievijas ārpolitikas rupors.

+2
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 28.07.2010. 12.19

Ikstenam baigais raksts delfos http://www.delfi.lv/news/comment/comment/article.php?id=33240255
Tāds interesants.

+3
0
Atbildēt

2

    Valdis Ādamsons > Kristaps O. 28.07.2010. 13.47

    Izlasot Ikstena filozofiski retrospektīvi šodienīgi analītisko rakstu manī asociatīvi ataust atmiņā kāda “revolucionāra”, gan cita sakarā, teiktais:
    “Cilvēki, esiet modri!”. Patiesībā jāsaka – Vēlētāji, mostieties, arī tie 20%!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Kristaps O. 28.07.2010. 20.58

    Ikstena raksta gaismā, var noprast, ka balso kā vēlies,tāpat būs kā vajag.Vienotība tādā gadījumā ir tikai vienas dīla puses pārstāvji.Otrā galda pusē tup pll,sc kā austrumu ” stratēģiskā partnera” pilnvarotie sulaiņi.Atgādina leļļu teātri..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 28.07.2010. 11.05

„Visu Latvijai!” aicina Drošības policiju izmeklēt Saskaņas centra darbības, kas, iespējams, vērstas uz etnisku konfliktu izraisīšanu:
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319135

+10
-1
Atbildēt

8

    ::Vai cis :: > Aija Neļķe 28.07.2010. 11.44

    Varbūt nevajadzētu aprobežoties ar aicināšanu, bet uzrakstīt oficiālu iesniegumu?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Aija Neļķe 28.07.2010. 12.36

    Tuvākajās dienās DP tiks iesniegts arī oficiāls iesniegums, kas šobrīd tiek juridiski noformulēts.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Aija Neļķe 28.07.2010. 13.15

    Malači.Prieks dzirdēt, ka vismaz kāds gatavs kaut ko reālu darīt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Aija Neļķe 28.07.2010. 13.38

    Iesalniek, jūs jau paši noteikti to zināt, es tikai katram gadījumam pieminēšu attiecīgo pantu no Krmināllikuma:
    “88.2 pants. Aicinājums uz terorismu un terorisma draudi

    Par publisku aicinājumu uz terorismu vai draudiem īstenot terora aktu, ja ir pamats uzskatīt, ka tas var tikt veikts, –

    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz astoņiem gadiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Aija Neļķe 28.07.2010. 17.20

    Urbanovičs zaudē savaldību un nodēvē “Visu Latvijai!” par “politiskajiem huligāniem” (“политическая шпана”) – http://ej.uz/urbanovics

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Aija Neļķe 28.07.2010. 17.41

    Slābi viņam tie nervi. Malači, VL, līdz šim es jūs uzskatīju par plānā galdiņa urbējiem. Laikam būšu maldījusies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Aija Neļķe 29.07.2010. 10.07

    8 gadi par maz … vajadzētu vismaz 25 ar sekojošu izsūtīšanu uz pasūtītājvalsti … lai nomainās paaudze un visi šo ārprātu aizmirst

    0
    0
    Atbildēt

    0

    designhouse.lv > Aija Neļķe 30.07.2010. 22.58

    Forši, forši! Būs man arī jāiestājas “Visu Latvijai!” es vēl jauns un vēl varam daudz ko paveikt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Viesulis 28.07.2010. 10.41

“Aplūkojot šo produktu “neatkarīga pētnieka acīm”, nāk prātā latviešu klasiķes Regīnas Ezeras vārdi par satrakojušos govi, kas vielaikus izskatās baisa un komiska.” RESPECT, Rodina kungs! Ir.lv – tā tiešām ir žurnālistikas kvalitāte.

+6
-1
Atbildēt

0

laila zirina 28.07.2010. 09.41

Tur tikai trūkst divi precizējoši jautājumi – kas kopīgs Urbanovičam ar Bakijevu un Latvijas krievam ar krigīzu/uzbeku?

+7
0
Atbildēt

0

ilmisimo 28.07.2010. 07.47

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 28.07.2010. 07.43

varianti:
Ublanovics ir dubultaģents-šuoreiz tie uotrie pavēlējuši graut priekšvēlēšanu kampaņu

-Nav dudubultaģents. Vienīguos saimniekus “‘ņiustraivajet” Se Ce mierīgie panākumi. Jāorganizē “etnisks konflikts”.Plāns”Abhāzija pie Baltijas jūras”

+6
0
Atbildēt

0

ilmisimo 27.07.2010. 23.02

Dievs, Saglabāt cara”. Cars uz saglabāšanu/

Pietiks ar caru. Urbanoviču nesaglabāt.

+12
0
Atbildēt

0

Aivars Puriņš 27.07.2010. 22.29

Urbanocičš ir zaudējis savaldīšanos, jo viņa saimnieki viņu ir norakstijuši. Kašķējas kā mazs bērns!

+6
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 27.07.2010. 22.20

No jautājumiem kļūst skaidrs kurš kremlins pamožas nosvīdis, kad sapnī redzējis Lāčplēsi.
Un tā katru nakti kopš 1917.gada.
Vietējo apstākļu pazinējs Urbanovičs lūgts palīdzēt atbrīvoties no lāsta.

+11
0
Atbildēt

0

janisholsteins 27.07.2010. 22.08

LATVIETI, NEPADODIES!!!
Varbūt Askolds Rodins ir satrakojies?

+2
-26
Atbildēt

2

    andris902 > janisholsteins 28.07.2010. 07.42

    …kur Tu atrodies?…arī viens no tiem, kurš pamucis no Latvijas…garā rubļa meklējumos?…gudri spriedelē no tālienes….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janisholsteins 28.07.2010. 09.09

    Viņdies pie broņepojezda komisārs Kolimas Bērziņš teica, ka Ublanovitsam tagad esuot ruoņādas kažuociņš. Bullet proof.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ChaKijS 27.07.2010. 21.38

Ko var gribēt ja saimnieki dzīvo Kremlī. Pieļauju ka tomēr ir daži lēticīgie letiņi kas aizies un nobalsos. Patiesībā neiegūstot neko jo latvisku oligarhu vietā nāks krieviski runājoši V. Kargins utt.

+17
0
Atbildēt

0

mary75 27.07.2010. 21.18

Naivi uzskatīt, ka šī te “aptauja” domāta kādas informācijas iegūšanai, skaidri redzams, uz ko viss tendēts, un ka tā ir vistīrākā starpnacionālo naidu kurinoša propoganda, tāpēc jautājumi sakarā ar Ļeninu un Staļinu arī jāuzskata nevis par aptaujas jautājumiem, bet, par totalitāro režīmu propogandu, ar visām izrietošām sekām.

+24
0
Atbildēt

1

gatisk 27.07.2010. 20.43

Domāju, ka daudzi jautājumi vedina uz naida kurināšanu starp tautām. Šeit drošības policijai vajadzētu Urbanoviču saukt pie atbildības un anketas jāiznīcina. Ne jau visu, ko kāds stulbenis sadzīvē izsakās drīkst atbildīgi politiķi likt aptaujas anketās. Šeit jānodala tautu draudzīgā ikdienas sadzīve no politiķu vēlmēm kurināt nevajadzīgas kaislības savtīgās interesēs.

+31
-1
Atbildēt

1

    Marija > gatisk 28.07.2010. 10.06

    Vai drošības policija Latvijā ir aizstāvējusi Latvijas nacionālās intereses? Lūdzu man atgādināt!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 27.07.2010. 20.21

Aptaujāt ļaudis, principā jauks pasākums, bet nu tie daži jautājumi un kļūdas tulkojot, liecina par švaku profesionalitāti.Naudiņu taupot, būs kādi pašpartijas locekļi uzšmorējuši :)
Taisnības labad jāsaka,vairums jautājienu ir gluži normāli. Pat pastulbi.

+4
0
Atbildēt

1

    Marija > www.vecamate.lv 28.07.2010. 10.04

    Taisnības labad jāsaka, lai iegūtu objektīvus rezultātus, aptaujas veikšana ir jāuztic profesionāļiem, vislabāk vairākiem.
    Tagad SC pēc pāris dienām varēs paziņot, ka viņu aptaujā noskaidrojies, ka oi, cik liels % iedzīvotāju vēlas dzīvot apvienībā ar saglabātā cara pēcteci Medvedu, jo tam ir līdzība ar Lāčplēsi :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 27.07.2010. 20.12

tas resnais puuslis velk uz Biškeku , buutu veelams kontroleet SABam , tur joki mazi…

+13
0
Atbildēt

1

    designhouse.lv > Janka, Janic 30.07.2010. 22.55

    Diemžēl SAB arī ir diezgan bezzobains, jo tie neķeras klāt, ja nav konstatēts un pierādīts pārkāpums! Vai vismaz kādam iesniegumam vajag būt, lai tie kustinātu pakaļas!

    Drošības policija kā skatos vēl joprojām strādā kā čekisti t.i. Krievijas interesēs! Kaut kas tā kā butu radikāli jāmaina! Un varētu pat ar dakšām iet pret Urbanoviču!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Dreimanis 27.07.2010. 19.52

Aivar Ozoliņ, iemesls iekļaut kādu jautājumu anketā var būt arī vēlme apskatīties korelācijas ar citiem jautājumiem. Šajā gadījumā – piemēram, neuzticība kurai valsts institūcijai visvairāk korelē ar gatavību ķerties “pie dakšām”.

+1
-15
Atbildēt

1

andrejs_kirsis 27.07.2010. 19.39

Baida ar pūsli… Vai kāds pazīst krievu, kurš grib braukt uz matušku?

+39
-1
Atbildēt

8

    ::Vai cis :: > andrejs_kirsis 27.07.2010. 19.46

    Paklausoties Urbanoviča gvelšanā, nāk prātā vecā leģionāru dziesma: mēs sitīsim tos utainos, pēc tam tos zili pelēkos …

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > andrejs_kirsis 27.07.2010. 21.17

    Zili pelēkie ražo labas automašīnas, bet utainos pie mūsu valsts pārvaldes pat tuvu laist nevar. Viņu folklora gulēt uz “pečkas” un gaidīt, kad līdaka izpilda vēlēšanās:)

    +27
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > andrejs_kirsis 27.07.2010. 22.18

    Anderievu Niedru par valsts nodevību uz viem laikiem izraidīja no Latvijas. Tas uz ko musina un savu rīkļurāvējus mudina Urbanovičs, arī smird pēc Niedra nodarījumam līdzīgas nodevības. Jau tagad oficiāli rosināšu sākt procesu pret Urbanoviču par pavalstniecības atņemšnau un izraidīšānu. Es ieteiktu to darī ar citiem Latvijas pavalstniekiem.Tas būs kas nopietnāks, kā komentāru rakstīšana tīmeklī. Esmu noskatījis kādā ieroču bodē SVT pusautomātisko snaiperu šauteni ar optisko mērķeli. Ar tādu šauteni es cīnijos pret nacistiem pie Maskavas. Varbūt ka iznāk vajadzība Urbanoviča dakšu armiju apturēt.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrejs_kirsis 27.07.2010. 22.45

    Esmu noskatījis kādā ieroču bodē SVT pusautomātisko snaiperu šauteni ar optisko mērķeli
    ===============================
    Karstums plus pilnmēness.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > andrejs_kirsis 28.07.2010. 04.44

    Mežavilk, es pilnībā atbalstu Tavu ideju par lietas ierosināšanu pret Urbanoviču par nacionālā naida kurināšanu un aicināšanu uz sabiedriskā miera un kārtības traucēšanu. Ideja par snaipera ieroča iegādi ir laba, tikai varbūt nebūtu plaši propagandējama masu saziņas līdzekļos…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    supervalters > andrejs_kirsis 28.07.2010. 09.35

    Tas tikai padarīs viņu par nacionālo varoni.
    Toties šobrīd viņš savu elektorātu ir samazinājis, aizbaidot visus mēreni noskaņotos.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    vincgog > andrejs_kirsis 28.07.2010. 12.28

    Zigi! Tev taisnība.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    deis juupait, pooc > andrejs_kirsis 29.07.2010. 09.07

    Vēlmes ir ļoti spēcīgas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 27.07.2010. 19.34

Nu gribās Jānim pie siles, gribāāās!!

+28
-1
Atbildēt

3

    Guncītis > Driimeris 27.07.2010. 22.24

    SATRAKOJUSIES GOVS IR DIEZGAN PRECĪZI.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Driimeris 28.07.2010. 04.33

    Pareizāk būtu teikt “satrakojies vērsis”, paturot prātā atšķirību starp bulli un vērsi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Driimeris 28.07.2010. 07.24

    zirgēzelis varbūt?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 27.07.2010. 19.34

Nu, ir jau simpātisks tas “Ir” (bijušās “Dienas”) pretkrieviskums.:)
Ja tik jūs varētu izārstēties no indeves neadekvāti bieži izcelt “transpersonu sāpes”.:)

+6
-22
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 27.07.2010. 19.26

Hotjat lji russkije voini?

+11
0
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > Valdis Ādamsons 28.07.2010. 07.06

    Vsegdā gatov!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Lucāne > Valdis Ādamsons 28.07.2010. 14.50

    Rakstu te, jo īsti nezinu kur vēl man veersties pēc padoma. Varbūt kādam ir vairāk informācija? Draudzene stājās universitatē, bet viņai dokumentus atteicās pieņemt, jo viņai vēl nav apritējuši 18 gadi. Arii man 18 paliks tikai septembrī, tādēļ gribēju uzzināt, kurās augstskolās vispār uzņem 17gadīgos. RPIVA man teica, ka njem visus ar atestātu, bet citur grūti tagad kādu sazvanīt. Varbūt varat man uz e-pastu [email protected] atsūtīt, ja jums ir kaada informācija. Dokumentu iesniegšana tulīt beigsies, taadēļ tas ir ļoti steidzami :((

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Valdis Ādamsons 28.07.2010. 15.34

    RTU neviens manai meitai gadus neprasīja. Paskatījās atestātā un teica: “Jaunkundz, tikai neejiet uz citām fakultātēm laimi meklēt! Mēs jums maksāsim stipendiju!”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam