Kažociņš Urbanoviča teikto nesaista ar Krievijas ietekmi

76

Komentāri (76)

Edzs 24.07.2010. 00.35

Kazhocinjam pec shis intervijas vajadzetu doties pelnita atputa. shada amata esoshiem likums neparedz iespeju uzstaties ar politiskiem pazinjojumiem ne pirms un ne pec veleshanam.

+1
-2
Atbildēt

0

dro 23.07.2010. 22.31

Problēma ir gaužām vienkārša – liela Latvijas iedzīvotāju daļa uzskata zaudētās privilēģijas par lielu netaisnību. Tur nav vainīgs melnais Kārlis un Kažociņa neoriģinālie padomi tur nelīdzēs.

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 23.07.2010. 20.06

Te es gribu izteikt personīgo viedokli: man ir žēl, ka Latvijas krievvalodīgie jau agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši izšķirošāku lomu. Tas, ka a priori ievērojama pilsoņu daļa viņu tautības vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvot spējīgs variants/
——————————————
subteranean homesick blues.

0
0
Atbildēt

0

juhans 23.07.2010. 19.55

Es gan nepārzinu Apvienotās Karalistes parlamenta etnisko sastāvu, bet, ja 30,4% Londonas iedzīvotāju veido cilvēki ar ne baltu ādas krāsu, tad šķiet, ka tiem vajadzētu būt masīvi pārstāvētiem arī parlamentā un valdībā. Vai tā ir? Diez vai.

+2
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 23.07.2010. 14.40

Vai Loskutovs no latviešiem nesaņēma ziedu klēpi ? Vai valdībā nav bijuši arī krievi ? Vai koalīcijas partijās nav bijuši krievi ?
Ak, tie jau integrēti – lūk kur nelaime !
Bet kāpēc mums būtu jānotic, ka dažādu tautību krievvalodīgais vispasaules proletariāts, kas veido Saskaņas Centru, pārstāv krievu intereses ?
Domāju, ka laiks visu sakārtos, bet tiem, kuri steidzas meklēt risinājumus, sakārtošanās nemaz nav padomā – tiem vajag Biškeku.

+6
-1
Atbildēt

2

    aivarstraidass > gundega_heiberga 23.07.2010. 16.06

    Nenoliedzam to, ka SC un PCTVL pulcē arī dažus saprātīgi domājošus krievus (matemātikas skolotājs un Rīgas domnieks Viktors Gluhovs, kādreizējais vicemērs Sergejs Dolgopolovs u.c.) – tomēr šo organizāciju programmatiskā ievirze ir pretvalstiska. Nerunājot nemaz par tādiem kadriem kā Nikolajs Kabanovs vai Boriss Cilevičs.

    Atsevišķos jautājumos sadarboties var (kā jau Čērčils teica) kaut ar pašu velnu, bet ir lietas, kurās nevar būt kompromisi: statuss krievu valodai, pilsonības nulles variants, atteikšanās no izglītības sistēmas integrācijas, masveidīga krievvalodīgo imigrācija, stratēģiski svarīgu resursu pārdošana Krievijai, šaubas par mūsu līdzdalību un atbalstu NATO, starptautisko aizdevēju čakarēšana, vēstures falsifikācija un padomju propagandas pļāpas par “sarkanarmiešiem-atbrīvotājiem”.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 23.07.2010. 21.03

    Tomēr, kāpēc šie daži saprātīgie cilvēki nav kopā ar dažiem citiem saprātīgiem koalīcijas partijās, bet sēž šajā “Trojas zirgā” ?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 23.07.2010. 13.54

Biju uzrakstījis asas domas par to, ka brigādes ģenrālis un daudzi rietumnieki nesaprot krievu no eiropiešiem atšķirīgo mentalitāti un not izrietošās sekas. Šis komentārs pazudis. Ko tas varētu nozīmēt?

+3
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > ivetao2007 23.07.2010. 14.10

    Acīmredzot to pašu kāpēc manus komentārus par ārzemju latviešiem agrāk dzēsa ārā no diena.lv :-)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ivetao2007 23.07.2010. 20.33

    Tuo arī nuozīmē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 23.07.2010. 13.28

Nesaprotu cepšanos. Pa lielam džekam ir taisnība, pat tad, ja nav īpaši patīkami to dzirdēt.

+5
-1
Atbildēt

6

    daina_tabuna > snjuu 23.07.2010. 14.09

    Nu nav pa lielam viņam taisnība. Ir taisnība fakta konstatācijā, ka krievi nav bijuši aktīvi politikā. Un ar to visa taisnība beidzas. Par cēloņiem viņam nav ne mazākās nojēgas. Pirmkārt jau tāpēc, ka kā jau ārzemniekam, viņam nav pazīstams arguments “Потаму что потаму”, kas krieviem ir pilnīgi normāls.
    -Kāpēc neej politikā?
    -A vot! Ha!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 23.07.2010. 14.54

    “Pirmkārt jau tāpēc, ka kā jau ārzemniekam, viņam nav pazīstams arguments “Потаму что потаму”, kas krieviem ir pilnīgi normāls.
    -Kāpēc neej politikā?
    -A vot! Ha!”
    ===
    Vai tad krievi “neiet politikā”? Liekas, ka viņi tur ir bijuši visu laiku. Ar kaut kādu reālas varas daļu šiem ir bijis pašvakāk, bet Saeimā šie vienmēr ir bijuši pārstāvēti.
    =
    Tāpat – stāsts par “krievu” argumentāciju ir pamatīgi pārspīlēts stereotips, kas var būt attiecināms uz atsevišķiem indivīdiem, bet tas arī viss.
    =
    PS. Kāpēc Tu “neej politikā”? :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > snjuu 23.07.2010. 15.10

    tam dolārs – nesasaskatu īpaši lielas atšķirības Latvijas krievu un latviešu mentalitātē.
    Līdzīgi pret iešanu politikā izturas arī latvie'[si, bet, ne par to runa.
    Politikā viņi ir pietiekami pārstāvēti SC un PCTVL izskatā.
    Bet, tā vietā, lai mēģinātu ar tiem sarunāties un meklētu kādus kompromisus, tie elementāri tika pasludināti nevis par politiskiem pretiniekiem, bet, par ienaidniekiem.
    Līdz pat pēdējam laikam, kad nāca apskaidrība, ka viņi ir reāls spēks, un neņemt to vērā vienkārši nevar.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 23.07.2010. 15.39

    =Līdz pat pēdējam laikam, kad nāca apskaidrība, ka viņi ir reāls spēks, un neņemt to vērā vienkārši nevar.=
    ===
    Izskatās, ka vispirms ir jādabon pa seju, lai kāds kaut ko saprastu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > snjuu 23.07.2010. 16.22

    @Kristaps Freimanis
    Kāpēc neeju politikā? Jau taisījos (pat sarakstā esmu bijis iekļauts, bet izsvītroja). Sieva pateica lai izvēlos- politika vai viņa, jo neesot gatava saņemt pār savu galvu tās samazgas, ko dabuj politiķi un viņu ģimenes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 23.07.2010. 20.32

    Pa lielam džekam ir taisnība, .”
    ————————————————————–
    Taisnība” ir bet “ķrēsls”slikts? Pa lielam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Liga Riga 23.07.2010. 13.05

Runai mūsu diskusijā vajadzētu būt pilnīgi par ko citu – ideoloģisko karu, kurā ienaidnieki ir ļoti veiksmīgi realizējuši stratēģisko mērķi – demoralizēt latviešu tautu.

Mums, Latvijas pilsoņiem, kas ir mācījušies un izprot notiekošos procesus ir jāskaidro, ka Latvijas valsts ir nozagta (to jau 2000. gadā ziņoja prese Pasaules banka), bet valsti nozagušās partijas ir tieši ieinteresētas, lai savu gribu vēlešanās izteiktu pēc iespējas mazāk pilsoņu – “Jo vairāk pilsoņu izvairās paust savu gribu un sēdēs mājās, jo lielākas kļūst izredzes “vecajiem vēžiem” palikt savās vietās!”

Mums jāskaidro, ka pretēji Satversmes 2. pantam, vara Latvijas valstī vairs nepieder tautai, bet gan varu ir sagrābušas un tā pieder partijām un neviena nevēlētai, amorfai partiju Koalīcijas padomei.
(Kura naudas maisu interesēs un aizmuguriski/slepus izlemj visu valstī, ieceļ amatos un dod obligātus norādījumus Saeimas deputātiem un ministriem, kā tiem balsot).

+10
0
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > Liga Riga 23.07.2010. 13.48

    Nav nekādu ienaidnieku,cienītais, ir tikai intereses :) Vairumā ekonomiskas.Jeb precīzāk- tikai ekonomiskas.:)
    Par valsts nozagšanu taisnība.Un ko darīsim, ja vēlētājs demokrātiski ar savu balsi fano par ventiņu bruģi,vai Aināra dzirkstošo sparīgumu? :)Parlamnets- tautas spogulis.Kāds nu ir..- veseli ēduši :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Liga Riga 23.07.2010. 14.12

    Tā pateici itkā pēdējās divas un arī tuvojošās vēlēšanas piedāvātu arī jaunus vēžus. Pēdējā partija neskaitās- nepavilks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 23.07.2010. 12.59

Krievs Vladimirs Makarovs bija ministrs. Izcils demagogs. Nu un tad?

+3
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > andrejs_kirsis 23.07.2010. 14.04

    Tas krievs Vladimirs Makarovs tāpat kā Anatolijs Gorbunovs krieviski runāja ar vel lielāku akcentu kā latviski tas žurnālists no LTV.

    No Latgales vairumā nāk tādi krieviskiem vārdiem un uzvārdiem, bet patiesībā ir vairāk latvieši kā dažs labs Jānis Bērziņš no Daugavpils vai Rīgas, kam latviskais vārds un uzvārds tikuši dīvainu jaukto laulību veidā.

    Vēl viens piemērs- vislatviešu Igors Šiškins.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrejs_kirsis 23.07.2010. 22.38

    Vēl viens piemērs- vislatviešu Igors Šiškins
    ============================================
    Lēti un truli. Protams, ka Šiškinam nav nekāda sakara ar “Visu Latvijai!”
    Ja nu vienīgi tāds pats, kā Jums ar Semjonu Šustinu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrejs_kirsis 23.07.2010. 22.48

    Ja nemaldos, Vladimirs Makarovs nav jauktenis, bet bija nejaušas integrācijas brīnums – sliktās redzes dēļ gāja attiecīgā skoliņā, kur mācību valoda bija tikai latviešu.

    Tātad – latvieši IR SPĒJĪGI INTEGRĒT KRIEVUS un KRIEVI IR SPĒJĪGI AIZMIRST SAVU ŠOVINISMU, ja vien… viss notiek latviski un krievi latviešu vidē ir proporcijā 1:20.
    Citādi – tas, kas mums ir pašlaik: neatrisinātais krievu kolonistu jūras jautājums. Un tāds tas acīmredzot paliks vēl vairākas paaudzes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 23.07.2010. 12.54

Ja atmet saujiņu ekstrēmo, kādi ir arī latvjiem, tad lielais vairums krievvalodīgo ir lojālāki Latvijai par daudzajiem skaļajiem nacionāļiem. Jaunā paaudze teicami runā latviski, un Krievzeme viņiem ir tikai kultūras,radu saite. Neko citu, kā politiski apzināti kultivētu kašķi,lai taukainie latviskie kangari paliktu pie siles,šeit nesaskatu.Savukārt cilvēkus, kas te dzīvo jau paaudzēm,virtuvēs un aiz stūra, saukāšana par migrantiem,okupantiem, liecina tikai par pašu latvju nožēlojamo pašapziņas līmeni.
Jānis Ur, protams, pamatīgi iebraucis auzās- ne nu te būs kada Biškeka, nekā..Ko te vispār apspriest.

+3
-4
Atbildēt

2

    ilmisimo > www.vecamate.lv 23.07.2010. 20.30

    . Jaunā paaudze teicami runā latviski, un Krievzeme viņiem ir tikai kultūras,radu saite./
    —————————————
    kultūras saite -“kto caŗ kolokol podymeķ, kto car pušku paverņoķ?!”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > www.vecamate.lv 23.07.2010. 22.41

    lielais vairums krievvalodīgo ir lojālāki Latvijai par daudzajiem skaļajiem nacionāļiem. Jaunā paaudze teicami runā latviski, un Krievzeme viņiem ir tikai kultūras,radu saite.
    ====================================
    Lojālāki Latvijai…:) Kādai Latvijai? Vai Latvija ir teritorija, ko var uzlūkot arī ar krieva pasaulskatu (protams, protams, ar Krievzemi nesaistītu!) vai arī Latvija ir ideja par latviešu mājām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

janisvinodis 23.07.2010. 12.51

Ja Kažociņš nebūtu importa latvietis, tad gan slavenie komentētāji būtu viņu ”noknābājuši” par šāda viedokļa izteikšanu! Interesanti, kāda būtu reakcija, ja to pašu teiktu Rubiks?

+5
-3
Atbildēt

0

mxblack 23.07.2010. 12.37

Un atkal visi, tajā skaitā arī godājamais Kžociņa k-gs, cīnāmies ar sekām. Bet cēlonis taču ir Latvijas okupācijas neatdzīšana no Krievu minoritātes puses un pamatnācijai nepieņemamu noteikumu uzstādīšana, izmantojot lielo atbalstu no savas tēvzemes puses. Vai tāpēc ka mēs esam skaitliski maza nācija, mums jebkurš bijušais okupants var uzstādīt jebkurus noteikumus un mums tie būtu jāpieņem? Kažociņš jau okupācijas laiku šeit nedzīvoja, tāpēc viņam ir citi priekšstati par mūsu realitāti. Es cienu jebkuru, kurš ir lojāls man un manai valstij, bet to ir jānopelna. Tagad tas viss tiek darīts ar varu, izmantojot nenotikušo valsts deokupāciju. Faktiski jau okupācija turpinās, par to liecina latviešiem naidīgo partiju augstie reitingi.

+7
-1
Atbildēt

2

    snjuu > mxblack 23.07.2010. 13.33

    :) nu, un ko Tu tur vari padarīt? Ja vēlies panākt kādu konsensu – arī tev ir jāsper solis pretī. Piespiest neizdosies, aizbraucināt arī neizdosies būs vai nu jāsadzīvo vai jāpakaro. Labāk tomēr sadzīvot.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 23.07.2010. 15.49

    Mēs jau te kaut kā arī sadzīvojam, dzimtās valodas vietā darbā esam spiesti lietot krievu valodu, esam spiesti klausīties viņu mentalitātei atbilstošus izteicienus un dzīvot viņu bandītu stilā izlaupītā valstī. Paciest korupciju un kukuļņemšanu, maksāt par citiem, kuri te neko negrib maksāt un vilkt dzīvību. Daudzi jau vienkārši aizbēg, es esmu par vecu lai bēgtu, pēc diviem gadiem ceru uz pensiju.Tomēr dancot pēc viņu stabules gan es netaisos. Bet daudzi te par to sapņo, jo ļoti viņus atbalsta. Tie ir tie, kuri nav redzējuši viņus viņu dzimtenē, kuri nav ēduši ar viņiem no viena katla. Man pietika ar krievu armiju.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Driimeris 23.07.2010. 12.07

Urbanovičam tā gribas pie siles, ka jau palicis textu grūti filtrēt…

+4
0
Atbildēt

0

photocom 23.07.2010. 10.17

aha uguns koriģētājs un ziņotājs dzeris tut kak tut !
:))

+4
-2
Atbildēt

1

    mary75 > photocom 23.07.2010. 10.27

    Kas tevi tā satrauc?
    Tu pats arī esi tut kak tut, bet mani tas īpaši nesatrauc.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 23.07.2010. 10.15

Visbīstamākasis variants – valdība bez Vienotības, bet, ar SC un LPP.
Cik saprotu pēc Kristovska, kuram SC līdz šim bija lielākais ļaunums, pēkšņiem izteikumiem, ka SC kļuvis prorietumniecisks, tad Vienotība arī neizslēdz veidot valdību ar SC, un , manuprāt, ja premjers paliek Dombrovskis, ja pastāv un valodas uz pilsionības likuma nemainīšanu, ja Urbanovics spēj paskaidrot, ko viņš domājis ar Biskeku, tāds variants būtu apspriežams, bet, par to var spriest tikai zinot vēlēšanu rezultātus.
Un Kažociņam, vispār, taisnība, lielākās minoritātes politiska izolācijas tik ilgu laiku ir bīstama, cita lieta, ka par dažām lietām tai minoritātei ir diametrāli pretēji uzskati, un kā šinīs lietās nonākt pie kopsaucēja, nav saprotams.
Bet, variants “krievi pret latviešiem” arī sevi ir izsmēlis, tas jāatzīst.
Kādi kompromisi jāmeklē.

+5
-8
Atbildēt

21

    ievuliitis > mary75 23.07.2010. 10.28

    Nu tad mazliet padiskutēsim, Dzeri. Kā tu domā – vai tā bija izolācija vai pašizolācija? Es sliecos domāt, ka gudri un pieredzējuši viedokļu veidotāji jau no neatkarības atgūšanas brīža diendienā barojot krievvalodīgu auditoriju ar puspatiesībām, tendenciozi atlasītu un sagrozītu informāciju, baumām, pārspīlējumiem, izdomājumiem, apstradajot jauniešu smadzenes arī skolās, ir panākuši to situāciju, ka Latvijā ir divas kopienas, kam pašos pamatos atšķiras uzskati un viedokļi par kardināli svarīgiem jautājumiem.
    Ilgus gadus pie varas esošiem kampējiem un izzadzējiem šis fakts bija pie vienas vietas – bija svarīgākas pašu rebes – ka tik nemaisās pa kājām.
    Kā šodien mainīt to situāciju – nezinu un, baidos, ka neviens to nezina. Vai kāds ir ieinteresēts vismaz to mainīt? Arī šaubos – tik daudziem tas ir izdevīgi.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    betija.tur > mary75 23.07.2010. 10.38

    Dzeri! Vai nav drusku neērti publicēt vienu ierakstu vairākos portālos? Vismaz kādu vārdu vai teikumu būtu pamainījis.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 10.41

    Situācija ir tāda, kāda tā ir, un pie šīs situācijas vainīgas gan viena, gan otra puse.
    Un ja jau pat Kažociņš saka, ka šāda situācija ir valstij draudīga, labāk patreiz būtu nemeklēt vainīgos, bet, mēģināt šo te situāciju mainīt.
    Bet tur pirmajam vajadzētu ko darīt taisni krievu politiķiem, tur es tev piekrītu, un sākt ar pareizu vēstures mācīšanu skolās.
    Un beidzot sākt reāli sodīt ne tikai par vācu fašistiskā režīma slavināšanu, bet, arī par padomju režīma slavināšanu.
    Otras variants – turpināt visu tādā pašā garā, gan no vienas, gan otras puses, un gaidīt, kā viss beigsies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 10.43

    tai Gunta – neērti būtu publicēt katrā portālā savādāku ierakstu par vienu un to pašu tēmu, vienādu ierakstu nav neērti, tu taču vari vienkārši otrreiz vienu un to pašu nelasīt.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 23.07.2010. 11.02

    Domā tas ir iespējams? “tur pirmajam vajadzētu ko darīt taisni krievu politiķiem, tur es tev piekrītu, un sākt ar pareizu vēstures mācīšanu skolās.”
    Tas tak ir scenārijs no sērijas “O4evidnoje – ņeverojatnoje”. Un tad atkal sanāk apburtais loks. :(

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 11.07

    Sākt kaut vai ar to, ka pieņemt vienotu programmu vēstures mācīšanai un par atkāpēm nežēlīgi laist vaļa no darba, to konrolrolējot, to IZM varētu izdarīt.
    Diezin vai kādās Izraelas skolās varētu pastāvēt dažādi viedokļi par holokaustu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 23.07.2010. 11.27

    Kā tu iedomājies to kontroli praksē? Atnāk uz mācību stundu inspektors un tik pareizi jautājumi un atbildes, ka riebj, bet parastā mācību stundā…
    Un vēl tā “humānā palīdzība” no kaimiņvalsts ar mācību grāmatu kaudzēm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 11.52

    Nu es nezinu, iesākumam, derēja to vēsturi mācīt pēc Latvijas, nevis Krievijas vēstures grāmatā, un izstrādāt vienotu programmu, kuru būtu jāievēro.
    Nu, ja nevar neko izdarīt – nu tad atzīstam, ka mums ir divkopienu valsts, un miers.
    Skaidrs, ka laiks jau nokavēts, tas bija jādara pašā sākumā.
    Tagad jau krievi, pārsvarā, dzīvo Krievijas informatīvajā laukā, acīmredzot, pie vienotas vēstures izpratnes nonākt būs praktiski neiespējami, jāliek tam miers, ar to jāsamierinās, un jādomā par tām lietām, ko iespējams atrisināt.
    Vispār, te visi varianti ir slikti, cits mazās, cits vairāk slikts.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > mary75 23.07.2010. 12.07

    dzeris visu laiku žļembā SC un Vienotības attiecības, reizēm kaut ko šurpu-turpu pamainot savā nostājā. Konkrētā raksta sakarā – visa latviešu sabiedrība vēl nav Vienotība, un visa krievvalodīgo nav SC. Saprotu, ka Tevi uztrauc matemātika Saeimā, bet sabiedrībā notiekošie procesi ir svarīgāki.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 23.07.2010. 12.13

    tam dzeris
    Kādi kompromisi jāmeklē.
    —-
    Kādi kompromisi, nevari vismaz dažus nosaukt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 23.07.2010. 12.26

    “iesākumam, derēja to vēsturi mācīt pēc Latvijas, nevis Krievijas vēstures grāmatā, un izstrādāt vienotu programmu, kuru būtu jāievēro.” Un tu domā, ka tādas programmas nav? Neticu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 12.42

    tam andza – kaut vai jāatstāj aiz iekavām daži strīdīgi vēstures izpratnes jautājumi, lai to apsprirež vēsturnieki, un jāmēģina atrast kopēja valoda tur, kur to var atrast.
    Vispār, mazāk jācilā pagātne, vairāk jādomā par nākotni.
    Un tas, dasbiski, attiecas uz abām pusēm, ja to darīs tikai viena puse, tasm nav jēgas.
    tam ķurķulis – no Vienotības un SC savstarpejām attiecībām atkarīgs, kāda būs nakamā valdība, vai saeima atkal paliks oligarhu kontrolē, vai kaut kas mainīsies.
    Un, vismaz mabnā sabiedrība, starp krieviem un latviešiem nav absolūti nekādu problēmu, toties daudz kas kopējs valsts attīstības redzējumā.
    Ja kur ir domstarpības – vēstures traktēšanā, un arī, faktiski, ne tik būtiskas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 23.07.2010. 12.52

    tam dzeris. Vienīgais jautājums,kurā nepieciešams kompromiss – vēsture? Kāoēc domā, ka problēma ir vēstures skaidrojumos? Kurš no mums ikdienā risina vēsturiskus disputus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 23.07.2010. 12.54

    Vienotība + SC ir smieklīgākā iespējamā koalīcija, kaut gan vienotība pati par sevi ir pretrunīgs priekšvēlēšanu veidojums, kas līdz jaungadam diezi vai izvilks.
    Piedodiet, bet reiz bija līdzīga situācija, 20 -30 % draudzīgi nobalsoju par jauno tīro spēku – JL, tagad atkal rāpjos uz līdzīga grābekļa, bet nu jau ar sāpēs saviebtu seju, jo zinu ka būs pa pieri, bet vai kā negribas oligarhu varu. ( pieļauju ka ne mab vienīgam ir šādas izjūtas)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > mary75 23.07.2010. 13.07

    Vēsturē NAV strīdīgu viedokļu, ir tikai fakti. Strīdīgi viedokļi ir politikāņiem, kuri, izmantojot zinātņu prostitūtas vēstures pērkamību, to groza pēc vajadzības. Par okupāciju jau kuro reizi:”To nevar aizmirst! To nedrīkst piedot!”

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 13.48

    Un kur tad vēl ir problēma?
    Man nekur citur nekādas problēmas ar krieviem nav, lielākas problēmas ir ar latviešu “patriotiem”.
    Un lielākai daļai nav.
    RD pārvalda krievi, nu un – tu kaut kur redzi protesta demonstrācijas?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 23.07.2010. 14.22

    Man gan bija viedoklis, ka RD pārvalda mahinatori. Kāda starpība – kuras tautības? Blēdis viņš arī Āfrikā būs blēdis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 23.07.2010. 14.36

    =Kā tu domā – vai tā bija izolācija vai pašizolācija?=
    ===
    Pagale viena nedeg. Abpusēja aizvainotība pastāv joprojām. Nav gan īsti skaidrs, kā to risināt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 23.07.2010. 14.38

    =neērti būtu publicēt katrā portālā savādāku ierakstu par vienu un to pašu tēmu, vienādu ierakstu nav neērti, tu taču vari vienkārši otrreiz vienu un to pašu nelasīt.=
    ===
    Vispār jau tas ir ļoti slikts stils. Nekas gan nav ērtāk par ctrl-c => ctrl-v

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 23.07.2010. 20.25

    ienotu programmu vēstures mācīšanai un par atkāpēm nežēlīgi laist vaļa no darba, to konrolrolējot, to IZM varētu izdarīt..
    —————————————————-
    teica Lielais Demokrāts Dzeris49.
    Ne tikai lais nuoo darba, bet nepieņemt nevienādarbā un ietetuovēt kauna zihmi, un ieslēgt siekstā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.07.2010. 21.34

    tam lamam – demokrātija nenozīmē, ka katrs skolotājs var kompostrēt smadzenes bērniem, kā tikai viņam ienāk prātā.
    Demokrātija nozīmē, ka tad, kad bērni būs uzauguši, tie var lasīt, ko viņi grib, un paši traktēt notikumus, kā viņiem ienāk prātā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 23.07.2010. 10.09

mi6 čekas kadru kalve kažociņ
met apkārt jau kažoku
krievus gaidi
nesagaidīsi !

+4
-4
Atbildēt

0

buchamona 23.07.2010. 10.04

Man arī ir žēl, ka LV krievalodīgie nav tādi, kādi tie bija Latvijā pirms 1940. gada. Kā piemēru var minēt, liekas Vesti Segodnja, trīsdesmitos gados, kad LV par staļinistu zvērībām PSRS bija pieņemts klusēt, atspoguļoja PSRS notiekošās represijas tik asi, ka Krievijas vēstniecība, mums par kaunu, panāca, lai Latvijas valdība šo avīzi “ved pie prāta”. Vispār jau uzdot SAB vadītājam, vai DP šefam šāda rakstura jautājumus ir bezjēdzīgi. Tas būtu jājautā Urbanovičam pašam, vai viņš spēj atbildēt par saviem vārdiem. Šādas Urbanoviča “kļūdas” būtu jāiekļauj teiksim Vienotības retorikā. SC ir skaļi jāsit ar viņu pašu vārdiem, programmu tā, lai katram latvietim, kurš taisās par viņiem balsot, būtu skaidrs, ko viņš patiesībā taisās darīt

+22
-2
Atbildēt

3

    Edzs > buchamona 23.07.2010. 18.12

    > rinķī apkārt _Man arī ir žēl, ka LV krievalodīgie nav tādi, kādi tie bija Latvijā pirms 1940. gada. Kā piemēru var minēt, liekas Vesti Segodnja, trīsdesmitos gados…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    precizejums – to avizi sauca vienkarshi “Сегодня”, tur nebija “vesti”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 23.07.2010. 20.10

    Vai vēl skaidrāk par Kažuociņu nepieciešams formulēt “Ļieluo pelēkuo plānu””- SC valdībā-kādā koalīcijā – tās jau tehniskas nianses.

    Jau fakts,ka Kažuociņš “‘palaida muti” vien ir kuo vērts-bet mēs te-skatīsies kuo strīpuot, kuo ne-varbūt protesta balsuojumā “ņuobalsuosim par krieviem”….

    Jā kāds vēlas “‘politiskai elitei”(arī starptautiski) uzdauzīt ”bloody nose” tad jābalsuo tā ,lai Lielais pelēkais plāns” izgāztuos.

    Nevis jātambuorē izrakstīti pļuraļistiskas ģemokraķijas tepiķi līdz pamuostas Tiraspolē pie Baltijas jūras.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 16.09.2012. 15.01

    Tante Sidra. Cik jauki Tevi atkal sastapt!:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 23.07.2010. 09.53

Tā situācija sāk stipri atgādināt Ameriku un viņu afromerikāņu problēmu. Tagad jau bezmaz politkorektuma vārdā obligāti Saeimā būs jābūt vismaz kādam, kas latviski nerunā. Televīzijā jau ir redzams šis variants ar LTV Panorāmu, kur jau ir viens žurnālists ar drausmīgu akcentu. Ak jā… arī par krieviem saukt nedrīkst- jāsaka krievvalodīgie (kā Amerikā nedrīkst saukt par nēģeriem).

Krievvalodīgie pašizolējas un mēģina radīt paši savu politiku. Lūk, visa problēma. Un atrodas tādi urbanoviči, kas tur saredz labu augsni savu ambīciju piepildījumam.

+11
-4
Atbildēt

2

    buchamona > daina_tabuna 23.07.2010. 10.21

    krievs un krievvalodīgais :) Manuprāt krievvalodīgais – šis jēdziens visprecīzāk apzīmē “перекати поле” tipa migrantu, kuram nekur nav mājas, jo PSRS ir sabrukusi un tādēļ viņš dzīvo pagātnē, viņam pat nav tautības, bet saknes var būt dažādas – ukraiņu, baltkrievu, azeru, krievu utt. Krievs teiksim Krievijā ir krievs un, kā starp visām tautām arī starp viņiem ir dažādi cilvēki.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > daina_tabuna 23.07.2010. 10.22

    Tas ar žurnālistiem, ir kautkāds ārprāts, visās televīzijās ziņu reportieri ir ar latgalisku izrunu vai par minēto puiku ltv nerunājot. Man nav nekas pret viņu reportāžām, bet kaut kā liekas ka TV valodai būtu jābūt “tīrai” vismaz no reportieru, diktoru un raidījumu vadītāju puses.

    Bet vai kādam ir izdevīga vienota valsts, daudz ērtāk ir manipulēt ar divkopienu sabiedrību vieniem draudot ar krievi nāk, otriem ar latvieši jums visu atņems un jūs te nekas neesat.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 23.07.2010. 09.52

…ka Latvijas krievvalodīgie jau agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši izšķirošāku lomu…

Ko nozīmē- nav iesaistīti? Latviešiem bija ar varu jāspiež krievus nokārtot elementāros eksāmenus pilsonības saņemšanai un tad vēl jāvelk iekšā politikā? Tikai tapēc vien, lai tur būtu krievi? Ja viņi paši negrib, tad… nu tātad negrib. Ja saka, ka nevar, tad vai nu melo vai arī ir kādas intelektuālas dabas problēmas, jo nekā sarežģīta tur nav.

+22
-2
Atbildēt

1

    aivarstraidass > daina_tabuna 23.07.2010. 10.34

    >>> Ko nozīmē- nav iesaistīti? Latviešiem bija ar varu jāspiež krievus nokārtot elementāros eksāmenus pilsonības saņemšanai un tad vēl jāvelk iekšā politikā? Tikai tapēc vien, lai tur būtu krievi?
    =========
    Ja kāds nav naturalizējies vai negrib būt lojāls valstij – tās ir viņa problēmas. Bet ja valdībā (un arī valsts iestādēs, atskaitot Iekšlietu ministriju) gandrīz visi ir etniskie latvieši – tad tā jau ir mūsu problēma.

    “Saskaņas centrs” ir pretvalstiska organizācija (attieksme pret valodu likumu, okupācijas gadadienu svinēšana, u.c.). Bet ir visnotaļ iespējams atrast tādus cilvēkus, kuri kaut arī beiguši skolas ar krievu mācību valodu, tomēr ir pietiekami kvalificēti, latviski runā pietiekami labi un 13.oktobrī uz Pārdaugavu ar neļķēm neiet un Kolorado vaboļu krāsā lentītes nekar. Viņiem ir jādod līdzvērtīgas iespējas strādāt valsts iestādēs. Un jā – ja citādi nevar – tad pagaidām jāievieš pretdiskriminācijas pasākumi un kvotas.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 23.07.2010. 09.51

Kažociņš nekad neteiks to, ko īstenībā domā – tad viņš nebūtu spiegs. Taču es daļēji piekrītu, ka krievu nelaišana valdībā ir problēma, taču vai var laist cilvēkus, kuriem ir diametrāli pretēji uzskati par mūsu valsti? CIk ir lojālu krievu? Cik ir tādu, kas bļauj pēc pilsonības nulles varianta un otras valsts valodas? Vai SAB ir kaut kādi skaitļi par to?

+18
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > andrisskrastins 23.07.2010. 09.54

    Laist, nelaist… Ja viņi paši neiet, tad nekāda laišana vai nelaišana nav būtiska. Tikvien vajadzīgs kā pilsonība, latviešu valodas zināšanas un vēlme būt tajā politikā. Nudien nav liela māksla.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 23.07.2010. 09.32

Ha ha, Kažociņš pats ar savu personīgo viedokli, ka arī krievus jālaiž pie valdības, ir dziļi iebraucis iekšpolitikā. Bet ir jau viņam arī taisnība, lai gan par premjeru tādu likt vēl pāragri, ja viņš nāktu no krieviskas partijas. Cita lieta – ja mums partijas būtu daudznacionālas, un uz to jāiet. Bija cerība par SCP, bet šobrīd vēl nav attaisnojusies. Arī šai partijai nav izdevies izveidot Rietumu demokrātijas izpratnei atbilstošu tādu organizatorisko mehānismu, kāds ne tikai eksistētu pareizi de iure, bet arī funkcionētu de facto. Viena no lielākajām pašreizējo partiju kļūdām ir to funkcionāru note par katru cenu līst jebkādos amatos, uzskatot to par savu vienīgo mērķi un sūtību un aizmirstot par kompetenci. Bet kompetence ir ilgstoša darba rezultāts, nevis kāda speciālista nopirkšana pēdējā brīdī uz laiku.

+10
-4
Atbildēt

4

    Diâna Antipova > itommy_ 23.07.2010. 12.01

    Domāju, ka, kontekstā skatoties – pēc Interfontes un padomju gadiem latviešiem bija neizbēgama reakcija attiecībā uz krievvalodīgajiem. Jā, melnbalta, un pagātnē balstīta. Vai šī reakcija ir saprātīgi izstrādāta un vai latviešu sabiedrība ir spējīga saprātīgi novērtēt situāciju un skatīties uz priekšu – cits jautājums. Mēs zinām, ka kāda, kauč neliela, bet krievvalodīgo daļa nav bijusi un nebūs lojāla (sākot ar armijas penšiem, kam viss ir priekš viņiem domāts), daļa ir saistīta ar kaimiņvalsts ietekmēm, t.sk. ekonomiskām; vai mēs esam varējuši novērtēt pārējo atlikušo daļu? Svarīgi, ka tās reāli funkcionējošās sabiedrības konstrukcijas, “brālēnu ekonomika” nāk līdzi no padomju laikiem, un 90-os gados tika speciāli veidota visos līmeņos un varas atzaros. Tā ir reālā mūsu situācija. Un tur arī ir problēma, šai “kārtībai” saprātīga valsts un sabiedrības attīstība parasti nav vajadzīga vai neuztrauc. Plus, milzīgs spiediens uz lumpenizāciju. Manuprāt, problēma jau vispirms mūsos pašos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 23.07.2010. 12.08

    Tā, kā izdarījās Melnais Kārlis, nedrīkst. Droši vien cilvēkam bija labi nolūki, bet sanāca baisi. Šis bija tas gadījums, kad labam matemātiķim pietrūka sociālās izglītības un prasmju valsts pārvaldes kontekstā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > itommy_ 23.07.2010. 12.11

    drusku kļūdījos, negribēju likt zem Tava komenta.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 16.09.2012. 14.59

    Andrejs Zviedris..Tā, kā izdarījās Melnais Kārlis, nedrīkst. Droši vien cilvēkam bija labi nolūki, bet sanāca baisi.
    _________________
    Vāravas balss no kolhoza vircu bedres?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lee 23.07.2010. 09.28

Kažociņš ir miera mika, bet domāju, ka pieejamo informāciju būs noglabājis aiz auss.

+9
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam