Rīgā vīrietis noslīkst pēc gulbja uzbrukuma

36

Komentāri (36)

ivetao2007 22.07.2010. 18.13

Es Latvijā ieviestu vienu šariata likumu – piedzērušos uz ielas nošaut, narkomānus pakārt. Un vēl vienu likumu no bijušās Autrumvācijas – tur nevarēja beigt skolu nenoliekot eksāmenu peldēšanā.

+1
-4
Atbildēt

0

Diâna Antipova 22.07.2010. 12.31

domāju, vietējie to gulbju ģimeni ļoti labi zina, kāds jau kaut kur bija teicis, ka vīrieši to gulbi bieži kaitina. Gulbis un cilvēks ūdenī ir nesalīdzināmi, un kas nav izjutis gulbja knābi, tas īsti nezin, ar ko darīšana. Gulbis var arī citu gulbi (parasti tēviņu cīņās) noslīcināt.

+1
0
Atbildēt

3

    IvetaKazoka > Diâna Antipova 22.07.2010. 12.49

    Tieši tā! Istenībā neapskaužu to nabaga sievieti, kurai būs jāstāsta savam bērnam, ka tēta vairs nav tādēļ, ka mammītei gribējās pie mazā gulbīša aizpeldēt. Nesaprotu, kā topošā māte var nesaprast, ka arī putni savus mazuļus aizsargās līdz pēdējam elpas vilcienam.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    oskaar > Diâna Antipova 23.07.2010. 02.53

    Sapper. Kādēļ Jūs domājat, ka topošajai māmiņai gribējās pie gulbīša aizpeldēt??? Man šķiet, ka vienkārši vieta, kur viņa atradās, GULBIM šķita nepieņemama, un viņš sievietei uzbruka.
    Jūs tā ņirdzīgi izsakāties par to sievietes neapskauššanu, bet šķiet, ka vismaz apzināties, ka tas ir traģiski.
    No manas puses- visdziļākā līdzcietība šai sievietei.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > Diâna Antipova 23.07.2010. 18.34

    Man šķiet, ka nevar būt ne runas par to, ka grūtniece varētu doties peldeties ūdenstilpnē, kur redzamā attalumā uzturas un ligzdo gulbji. Pajautāju vairakam māmiņām vidokli par notikušo, arī savai kundzei. Sorry, bet viedoklis ir vinnozīmīgs. Pats vari minēt kāds. Skaļi neteikšu, citadi atkal apvainos mani nez kādos noziegumos pret cilveci.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 22.07.2010. 11.59

Mjā, interesanti, vai IR tagad regulāri publicēs visu “Darvina balvas” kandidātu piezīvojumus??? Varbūt varētu veidot savu topu par idiotiskāko dzīvības zaudēšanu??? Tiešām izskatās, ka saprāts uz zemes ir konstanta vienība, bet cilvēku paliek arvien vairāk…

0
-6
Atbildēt

8

    Edīte Dancberga > IvetaKazoka 22.07.2010. 12.10

    Tātad tu uzskati, ka pareizāk būtu bijis cilvēkam stāvēt malā un noskatīties, kā viņa sieva un bērns noslīkst?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > IvetaKazoka 22.07.2010. 12.27

    Sapper, šis nav idiotisms, tā tomēr notiek, un cilvēkiem jābūt gudrākiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 22.07.2010. 12.43

    Es uzskatu, ka ir asolūti stulbi no vīra puses ļaut sievai pēdējā grūtniecības mēnesī izveikt pelēšanas atrakcijas ar ornitoloģijas piesitienu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 22.07.2010. 12.43

    pelēšanas=peldēšanas, sorry!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 22.07.2010. 12.55

    Absolūti idiotiski nedraudzēties ar galvu un nemēģināt paredzēt savas darbības iespējamās sekas. Bet pie mums jau pieņemts, ka par cēloņiem neaizdomājās, cīnās tikai ar sekām. Domā, ka pēc šī gadījuma kāds būs guvis mācību un nelīdīs pie ligzdojošiem gulbjiem? Muļķības. Gan pie gulbjiem līdīs, gan pilsētā ieklīdušu traku lapsu mēģinās papaijāt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > IvetaKazoka 22.07.2010. 13.03

    apskaties, kādi cilvēki pa ielu staigā, cik saprātīgi domā un izvērtē situācijas.
    Par konkrēto gadījumu un iesaistītiem cilvēkiem var runāt klāt bijušie, man trūkst informācijas. Diemžēl patreiz ir par kādiem nelaimīgiem cilvēkiem vairāk nekā pirms dienas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Normunds > IvetaKazoka 23.07.2010. 09.39

    Piekrītu, ka ir absolūti idiotiski nedraudzēties ar galvu un nemēģināt paredzēt savas darbības iespējamās sekas. Tad piekop to, ko pats sludini, un padomā arī par savas rīcības sekām, kad vēlreiz pie traģiskas ziņas gribēsi iekomentēt riebīgas piezīmes, kā “Darvina balvas” kandidāts u.tml. Ja esi piemirsis, šī ir publiska telpa, un nekad nevari zināt, vai kādam nenodarīsi pāri. Lai izgāztu žulti un ļaunumu vai paceltu pašapziņu ir domāts psihoterapeita kabinets.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 23.07.2010. 18.23

    Neiespringsti. Darvina balva nav manis izdomāta. To tik tiešām pasniedz par stulbāko sķiršanos no dzives. Tas ir fakts un tā tas ir. Nav ne ļaunuma, ne žults. Plika fakta konstatēšana. http://www.darwinawards.com/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ronalds_vuskans 22.07.2010. 11.26

traģiski, ka pilsētniekiem daba un tās norises ir tik svešas.

+2
-1
Atbildēt

0

ieva_sture 22.07.2010. 11.18

Kāpēc ir.lv turpina regulāri (pār-)publicēt šīs delfu un tvnet līmeņa ziņas? Vismaz būtu ielikuši to informāciju plašākā kontekstā, citādi pēdējā laikā to vien te dara, kā skaita slīkoņus.

+9
-4
Atbildēt

6

    pauls > ieva_sture 22.07.2010. 11.56

    Komentāri arī to pašu portālu līmenī. Gadījums traģisks, bet te visi tikai k**ā, kurš, lūk, vainīgs. Skumji.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > ieva_sture 22.07.2010. 12.16

    pecisk komentārs ir atbilde tev — cilvēki šīs lietas nezina. Domā, ka gulbis ir kaut kāds dekoratīvs augs, nevis tāds pats potenciāli agresīvs un bīstams dzīvnieks kā jebkurš suns. Piekrītu, ka “nedēļas nogalē noslīka N cilvēki” rakstiem ir 0 jēgas, bet šis varbūt kādam liks aizdomāties. Gan par “bailīgo putnu” dabu, gan par ģimenes mīlestību, kas liek upurēties bērna un sievas dēļ.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ieva_sture > ieva_sture 22.07.2010. 12.53

    Piekrītu par izglītošanas nepieciešamību, taču izglītošanai labāk izvēlēties populārākus “kanālus” ir.lv vietā. Cik tad daudz cilvēku no attiecīgās auditorijas (mazizglītotie, dabu/dzīvniekus neredzējušie, par savu drošību nedomājošie, pārgalvīgie) šeit apgrozās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > ieva_sture 22.07.2010. 14.09

    Pie kuras kategorijas tad tu pieskaitītu pecisk? :P Manuprāt, viņš ir kopumā gudrs un sakarīgs cilvēks, bet redz, ka tomēr nespēja saprast, kā gulbis var noslīcināt cilvēku. Domā, ka viņš tāds vienīgais? Protams, gribās jau, lai pasaule būtu melnbalta, vinnētu vienmēr labais, zaudētu vienmēr sliktais un nomirtu tikai stulbie savas vainas dēļ, bet realitāte ir tāda, ka burvju triku mākslinieku vieglākie upuri ir cilvēki ar doktora grādu un pat visattapīgākajam cilvēkam gadās brīži, kad kaut kas netiek izdomāts līdz galam. Tāpēc, kad šādas traģēdijas notiek, par to ir jāzina, un, manuprāt, pēc iespējas plašāk. Arī ir.lv auditorijā. Ja ne cita iemeslā dēļ, tad kaut vai tāpēc, lai būtu uz ko atsaukties, kad nākamreiz kāds mēģinās uzstāt, ka par dažām kaijām blakus peldvietai uztraucas vien mīkstie un idioti.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ieva_sture > ieva_sture 22.07.2010. 14.29

    Pecisk šajā gadījumā ir dzīvnieku neredzējušs un mazlasošs :) jo pirms sastapšanās ar gulbju agresiju dabā, es ar to ļoti daudz biju saskāries literatūrā. Pēdējoreiz dabā par gulbja knābja spēku pārliecinājos pirmdien Cēsu parkā, kur ar salātiem barojām melnos gulbjus ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > ieva_sture 22.07.2010. 15.04

    Nu re, tātad tomēr ir arī tādi auditorijā. :) Man, piemēram, šī ir pirmā sastapšanās ar gulbju agresiju vispār, neesmu par to ne lasījis, ne dzīvē sastapies. Nevar jau izlasīt visu par visu, un, ja arī praktiskas pieredzes nav — no kā tad lai mācās, ja ne no sadzīves? Žēl, protams, ka mācība nāk no citu ciešanām, bet gadās arī tā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

vupats 22.07.2010. 11.17

mans koments bija domāts nezinītim – pēciskam.

0
0
Atbildēt

0

vupats 22.07.2010. 11.17

Sirsnīgi, jo sirsnīgi iesaku jau šovakar pat KONKRĒTI TEV – NEZINĪTI, uzmeklēt kādu gulbju ligzdu un visu šo gājienu atkārtot pašam.
Cerams, tad tu arī uzzzināsi, vai pieaudzis gulbis IR, vai NAV krokodils. Ja būsi spējigs, ceru, ka rīt šeit padalīsies ar iespaidiem.
Vai sarunāts?

+10
0
Atbildēt

0

signefolka 22.07.2010. 10.54

ja līstu suņubūdā pie kucēniem, arī kostu.

+4
-2
Atbildēt

0

signefolka 22.07.2010. 10.53

aha, tagad vainiigs ir gulbis.
cilvēks pielīda PĀRĀK TUVU ligzdai. tas arī skaidrojums putna rīcībai.

+6
-5
Atbildēt

0

piziks 22.07.2010. 10.24

Alias… Nu-s, gulbju mazuļi šobrīd jau stipri labi, veikli peld… Toties pilnīgi noteikti ieteiktu gulbju klātbūtnē vājiem peldētājiem nepeldēties vietās, kur kāds gulbjus regulāri piebaro arī citos gadalaikos: gulbji to vietu var uzskatīt par savu un aizsargājamu barības iegūšanas vietu.

+3
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > piziks 22.07.2010. 10.45

    Tas ir visticamākais. Tāpēc – katru reizi, kad gribam pabarot savu pašapziņu un barojam nabaga dzīvniekus un putniņus derētu padomāt – kādas tam varētu būt sekas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 22.07.2010. 10.23

Nu kā var noslīkt tādā situācijā? Kas ir, gulbis kaut kāds krokodīls, parāva cilvēku zem ūdens? Visticamāk cilvēks bija žvingulī, līda pie gulbja, tas viņam pa ķobi, un reibums un sitiena apdulinājums ieviesa savas korekcijas pasaulē. Heh, Darvins rullē.

0
-8
Atbildēt

2

    andrisskrastins > andrisskrastins 22.07.2010. 10.49

    Atvainojos par savu pārsteidzīgo viedokli. Bet joprojām nesaprotu, kā var neizvairīties no šāda gulbja uzbrukumiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > andrisskrastins 22.07.2010. 12.03

    Cilvēks ūdenī ir paralizēts no kakla uz leju, jo praktiski viss ķermenis jāizmanto galvas noturēšanai virs ūdens. Tādā situācijā pat kaija var tevi noslīdzināt, jo jebkurš mēģinājums to atvairīt (un no galvas vien putni nebaidās absolūti, jo īpaši ligzdas tuvumā) ir risks zaudēt kontroli un pakļūt zem ūdens vai to sarīties. Neatvairīšana, savukārt, ir risks palikt bez acīm.

    Par izvairīšanos — gulbji var ne tikai pacelties spārnos, bet ūdens ir viņu dabiskā vide. Vienīgā drošā lieta, ko darīt cilvēkam, ir uz ātrāko peldēt prom un cerēt, ka putns pārāk nesabojās pakausi. Kas, protams, nav variants, ja centies kādu glābt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 22.07.2010. 10.19

Gulbji ir agresīvi putni, it sevišķi tad, ja ir mazuļi. Tēviņš savu ģimeni ļoti sargā. Ja tuvumā ir gulbja ligzda un putnam likās, ka mazuļi ir apdraudēti, tēviņš nedomājot uzbrūk. Iespējams, ka šoreiz bijusi līdzīga situācija.

+8
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 22.07.2010. 10.11

Man atkal gribētos pie tās informācijas vēl ornitologa skaidrojumu – kāpēc gulbis ir uzbrucis peldētājam.

+4
-2
Atbildēt

0

mxblack 22.07.2010. 09.56

Vai tiešām mēs esam tik pārgalvīgi un stulbi, ka neprotam sevi kontrolēt un aprēķināt savas spējas? Anglijā protams tik daudzi nevar noslīkt, jo tur visi peldas tikai baseinos. Okeāna pludmalēs to nedrīkst, bet tādas ūdenskrātuves kā šeit tur ir tikai atsevišķās vietās. Nu un šnabis arī dara savu, tāpat kā uz ceļiem.

+3
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam