Es iešu balsot!

42

Komentāri (42)

designhouse.lv 21.07.2010. 19.56

Pavisam elementāri! Mazākais no ļaunumiem būtu “Visu Latvijai!” jo sliktāk nu tiešām nebūs!

Bet tie, kuri nezina par ko vai nebalsos obligāti ir jābalso kaut vai par visnepopulārāko partiju, tādēļ, ka citiem būs grūtāk pārvarēt barjeru!

Un esmu gatavs sviest ar akmeni ikvienam kurš vispār nenobalsos, bet pēc tam ķengās un apries nākamo Saeimu! Tas būtu idiotisma apliecinājums! (un tādi būs)

0
-1
Atbildēt

0

ilara5 21.07.2010. 09.37

Un šitais tirliņš kaut ko spēj organizēt?! :D Man jau liekas, ka tur ir tikai tukša salmu kulšana, persnoīgā labuma meklēšana ar aktuālu jautājumu kā vēlēānau kampaņa. Nekas vairāk kā PR veidošana un dzīšanās pēc ambīciju apmierināšanas ar diletantiskām metodēm. Shame! Labāk būtu kaut ko praktiski un bez liekas bļaustīšanās sācis kaut ko darīt.. nevis kā tāds Lējējs lietu cukuru ausīs garīgi nestailiem pilsoņiem!

+1
-2
Atbildēt

0

Boschmanis/ JimBeam 20.07.2010. 23.57

Pēc runām pensionāri šajās vēlēšanās balsos par ZZS, jo Lembergs esot simpātisks. Vienmēr smaida…

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 20.07.2010. 20.11

Look around the world, and we don’t look as exceptional as we think. Chileans are willing to save for their own retirement. Most Europeans are reconciled to the idea that not everybody, at any age and in any condition, is entitled to the most expensive medical technology. A secretary of state or defense traveling with dozens of cars and armed security guards would seem absurd in many countries, as would the notion that the government provides a tax break if you buy a house or that schools should close if there is ice on the roads. Yet we not only demand ludicrous levels of personal and political safety, we also rant and rave against the vast bureaucracies we have created — democratically, constitutionally, openly — to deliver it./
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/07/19/AR2010071903687_pf.html

0
0
Atbildēt

0

dagne7 20.07.2010. 20.06

Rakstam grūti nepiekrist.
Bet, ja katrs Vienotības atbalstītājs līdz vēlēšanām pārliecinātu vismaz vienu neizlēmušo vai potenciāli nebalsojošo no paziņu vai kolēģu loka, procentu sadalījums varētu būt pavisam cits.
Uz to arī aicinu! Vēl taču ir laiks. Kad tad, ja ne tagad.

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 20.07.2010. 14.00

Однако перво-наперво я бы предложил договориться о той республике, которую
м ы б у д е м с о з д а в а ть — о той формуле, по которой будет работать новое правительство./
http://www.telegraf.lv/news/urbanovich-edinstvo-prosto-tolkaet-nas-k-ash-2

0
0
Atbildēt

0

elisabeth_ipsos 20.07.2010. 11.11

Katram Latvijas pilsonim ir jābūt pilsoniski un politiski aktīvām, kas sevī, pirmkārt, ietver ik pa 2 gadiem iet uz vēlēšanām. Partijas tādas kā PLL, kurām pēc pēdējiem aptaujas rezultātiem ir knapi 5%, to vien cer, ka tie 40% (gan neizlēmuši, gan tie, kas neies) tā arī neieradīsies 2. oktobrī pie vēlēšanu urnām, jo tas dos iespēju viņiem tiks Saeimā pat ar 3%. “Ja Tu nenodarbojies ar politiku, tad politika nodarbosies ar tevi”

+5
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 20.07.2010. 09.02

Viss ir skaisti un saprotami, BET vai liels neizlēmīgu vēlētāju skaits ir labāks par mazāku skaitu izlēmīgu vēlētāju? Vai partijas cipara izvilkšana uz labu laimi nedos to pašu partiju sadalījumu (pēc varbūtības teorijas)?
Runājot par to, ka politmafijas atbalstītāji būs aktīvi – tas varētu pat teorētiski izrādīties mazākais ļaunums, ja uz vēlēšanām dodas liela niezlēmīgo masa, uz kuru labi iedarbojas politiskā propaganda.

Tā vietā, lai aicinātu vienkārši doties uz velēšanām, būtu jāuzstāda mērķis “es eju balsot un es zinu, par ko es balsošu!”, jo pastāv risks, ka rezultāts varētu sanākt vēl sliktāks nekā bez “neaktīvās” sabiedrības daļas.

+7
0
Atbildēt

12

    daina_tabuna > Una Grinberga 20.07.2010. 10.23

    Un risks ir visai ievērojams, jo neizlēmīgā daļa ir ne tikai tāda, uz ko labi iedarbojas propaganda, bet liela daļa nekad nav sekojusi līdzi politiskās dzīves peripetijām un viņiem ir tumša bilde ko kurš no kandidātiem pagātnē ir pastrādājis. Tas ir lemberga efekts- sakoptu pilsētu cilvēks redz, bet Latvijas kuģniecības un Ventspils naftas privatizācijas procesu un jauno, patieso īpašnieku- neredz.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Una Grinberga 20.07.2010. 10.29

    piekrītu – tas ir tāpat kā spēlē “Vai gribi būt miljonārs?” Ļoti bieži, nezinot pareizo atbildi, cilvēki liek uz visbiežāk dzirdēto variantu. Aizvelkot uz vēlēšanām nezinošu, neizglītotu “kaimiņu” (bez iepriekšējas sagatavošanas) – kurš zina, par ko viņš nobalsos. Vēlēšanās tas varētu būt Lembergs vai Šlesers.
    p.s. ja Vienotība neko nedarīs ar publicitāti, vairāk par 20 vietām vēlēšanās neiegūs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 20.07.2010. 10.38

    Runājājot par Vienotību, es esmu vīlies, ka viņu 4000 zīmju programma ir tik vāji sagatavota – vai tiešām ir tik grūti paņemt valsts stratēģiju, valdības plānošanas dokumentus un opozīcijas nobloķētās labākās pašu idejas un uztaisīt īsu, sakarīgu vīziju ar reāli darāmiem darbiem! Grūti pateikt, vai tā ir pašapmierinātība vai arī slinkums, jo komandā ir gana daudz gudru cilvēku!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 20.07.2010. 10.48

    Vienotībai publicitāte nepalīdzēs. Vidusmēra vēlētājam lielākā daļa Vienotības kandidātu vārdu neko neizsaka. Kamēr tur vēl bija Repše- sarakstam bija kāds svars. Jā, vienai daļai Repšes vārds neizsauc pozitīvas emocijas, bet visumā viņa retings ir o.k. Kristovskis, kurš partijas maina kā brūtes? Dombrovskis, kurš ne dienas dzīvē nav strādājis darbu, kurā alga atkarīga no rezultātiem? Kalniete, Pabriks un Štokenbergs, kas ir abu iepriekšminēto kombinācija?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 20.07.2010. 10.50

    @Nasing spešal!
    Tās programmas lasa labi ja 5% vēlētāju. Tīri formāls papīrs, pie kura pašas partijas tāpat pēctam nepieturas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Una Grinberga 20.07.2010. 10.56

    Šoreiz piekrītu “Nothing Special” par 100%. Neizlēmušie bieži balso par ZZS, lai būtu “tīra vide”, LOL. Vismaz domājas ko labu pasaulei darījuši :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 20.07.2010. 10.57

    @Dolārs
    Bet partiju programmas lasa žurnālisti, kas pēc tam to atreferē medijos! Piem. vakardienas raksts par SC programmu – “nabadzības izskaušana… bla bla bla” – tas viss nonāk arī līdz tiem vēlētājiem, kas nelasa programmas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 20.07.2010. 11.03

    @tigerthegreat
    Bet vai ZZS ir kas labs? Lembergs ir tas pats Kremļa pakalpiņš, jo naftas truba jau vairākus gadus tukša, kravas arī sāk samazināties => tātad Šveices bankas konti nepapildinās, bet tukšojas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Lībeks > Una Grinberga 20.07.2010. 11.33

    Tāpēc, aicinot cilvēkus vēlēt, viņi ir arī jāaicina izvērtēt potenciālās partijas un kandidātus. Tiem, kuriem ir pieejams internets, ir jāsaprintē nepieciešamā informācija un jāaiznes tiem cilvēkiem, kuriem virtuālā tīkla nav. Ar līdz šim neaktīvajiem cilvēkiem ir jādalās informācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Una Grinberga 20.07.2010. 11.35

    nu kā, ZZS, manuprāt, ir vēsturiski viens no VISlielākajiem Latvijas ļaunumiem, tak žurķis Lembis. Bet milzīgs procents cilvju ZZS saista ar Zaļo un Zemniekiem, ne jau Lembi, par to jau runa. Ar plaukstošām lapām un ekoloģiski kurkstošām vardēm. Vai varbūt man te tādi īpaši apolitiski paziņas? Ā, un Ventspilī esot smuku bērnu pilsētiņu uztaisījis… A tas ir svarīgi mazu bērnu vecākiem. Kaut kas konkrēts.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 20.07.2010. 12.13

    @tigerthegreat
    … un visos žurnālos, laikrakstos parādās slavinoši atvērumi par Ventspili, maskējoties zem pilsētas apaļās jubilejas… kā jau kompartijas propagandas vadītāja stilā! … pie tam no likuma puses viss korekti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 20.07.2010. 12.35

    @Nasing spešal!
    Arī žurnālistu atreferējumus nelasa pat 5% vēlētāju. Tas ir tik sasodīti garlaicīgi. Ne tikai programmas, bet arī atreferējumi. Nē, nu labi, atreferējumus varbūt izlasa kādi 15-20%. Bet starp tiem pamatā vienalga ir tie, kas politikai kopumā seko.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

juhans 20.07.2010. 09.01

Raksts ir labs un pareizs. Tam droši vien piekritīs visi “IR” lasītāji. Tie arī IES BALSOT. Un visticamāk – balsot ies arī to paziņas (pasaki man, kas ir tavs draugs utt). Smaguma centrs, uz ko būtu jācentrē šis aicinājums, ir tie, kas nav IR lasītāji un, kas nav IR lasītāju paziņas. Kā?

+13
0
Atbildēt

1

    Ansis Lībeks > juhans 20.07.2010. 17.49

    Tas nozīmē, ka mums ir jāuzrunā cilvēki, kurus satiekam burziņos, klubos un citur – tie, ar kuriem ir uzsākusies kāda saruna, vajadzētu cita starpā piebilst: “Hei, Tu taču 2.oktobrī dosies uz vēlēšanām, vei ne?”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 20.07.2010. 08.50

…pēc 75 dienām sabiedrībai ir iespēja………/
——————————————-
Parīzes komūna esuot nuoturējusies 72 dienas….

0
0
Atbildēt

0

Eliks 19.07.2010. 22.39

Tieši tie, kas līdz šim vēlēšanās nav piedalījušies, kopējo ainu varētu izmainīt viskardinālāk. Jo viņu simpātijas mēs nezinām. Ja tīri praktiski, tad ir dzirdēti gadījumi, ka cilvēkiem tīri fiziski nav iespējams nokļūt līdz iecirknim, jo transporta pieejamība laukos ir katastrofāli samazinājusies. Tāpēc aicinātu cilvēkus parūpēties par saviem kaimiņiem – jau iepriekš apprasīties vai nevajag palīdzību. Vēl viens ļoti sāpīgs jautājums ir citās valstīs dzīvojošie – viņu piedalīšanās vēlēšanās ir KATASTROFĀLI mazskaitlīga. Var jau viņus saprast – viņi ir vīlušies Latvijas politiskajās un saimnieciskajās norisēs, bet tomēr būtu jāsaprot – ar nepiedalīšanos nekas nemainīsies. Tikai tad, ja mums būs viedoklis, un mēs to AKTĪVI aizstāvēsim – tikai tad dzīve šeit var mainīties, un cerams – uz labu.

+7
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Eliks 20.07.2010. 10.08

    …Var jau viņus saprast – viņi ir vīlušies Latvijas politiskajās un saimnieciskajās norisēs, bet tomēr būtu jāsaprot – ar nepiedalīšanos nekas nemainīsies…

    Kāda jēga viņiem vispār balsot? Lielākai daļai neinteresē kaut kādas izmaiņas, jo viņu dzīvi Īrijā, Anglijā, Skotijā, Vācijā, Jaunzēlandē tas neietekmēs. Domā, ka baigi daudz ir tādu, kas jebkad atgriezīsies? Neredzu iemeslu. Pat pēc nedēļas Ķīnā man negribējās atgriezties. Jā, tur nav demokrātija un vēl visādas dīvainības, bet ir cerība. Latvijā vairs nav cerības, ka kādreiz kļūs labāk. Muļķi savēlējuši muļķus un katrās vēlēšanās turpina balsot par tiem pašiem muļķiem, lai vēl četrus gadus varētu sunīt stulbo valdību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Eliks 20.07.2010. 14.59

    Nevajadzētu jau nu runāt visu vārdā :)Un ja par bezcerību , tad liekas, ka tik bezcerīgu situāciju, kāda tā Latvijā bija pirms pavisam nedaudz gadiem , kad katru rītu un vakaru CA kareviji uzecēja Kurzemei pludmali, kurā robežsargi ik pa laikam nošāva kādu puišeli kā robežpārkāpēju, Tu neesi piedzīvojis. Tev vnk nav priekštata par tādu realitāti, kurā tomēr cilvēki atrada izeju.
    Tu dzīvo ES un NATO dalībvalstī un runā par “bezcerību”. :) Tev ir iespēja nedēļu nodzīvot Ķīnā, bet Tu sūdzies par dzīvi :)
    To, ko Tu saki par Dombrovski – “…Dombrovskis, kurš ne dienas dzīvē nav strādājis darbu, kurā alga atkarīga no rezultātiem? ” Tie ir meli. Dombrovskis apzināti, pieņemot premjera vietu, aizgāja no labāk atmaksāta maizes darb. Tu kaut ko tādu savā dzīvē esi darījis, apzināti?
    Un ja kas – tu esi viens no tiem, kurš lieto viņa darba augļus. Tu vēl pagaidām nedzīvo ne Grieķijas, nedz Ungārijas tipa valstī – pateicoties tieši JL cilvēkiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Eliks 20.07.2010. 20.57

    Jā, jā! Varēji vēl atgādināt feodālos laikus, kad letiņiem vispār pagalam švakri klājās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 19.07.2010. 21.50

Balsot var neiet tādās valstīs, kur viss ir stabils, un vēlēšanas var ienest kādas, faktiski, kosmētiskas, nevis radikālas pārmaiņas.
Latvijas situācija ir daudz smagāka.
Visa parazitējoša uz valsts organisma politmafija ar saviem pietuvinātajiem un līdzskrējiejiem noteikti balsos, tiem tas ir izdzīvošanas jautājums, tāpat, kā to atbalstītājiem – SC arī ir savs stabils elektorāts.
Tātad, neejot balsot aiz protesta, ka “visi slikti”, jūs atbalstīsiet taisni vissliktākos.
Ja ne savādāk, vismaz, jābalso par mazāko ļaunumu.
Lielāks ļaunums,kā polimafijas nopirktie pakalpiņi PLL, ZZS, un to draugi SC būt, manuprāt, būt nevar.
Pat krīzes laikā viņi skaidri nodemonstrēja, ka tiem primāras saimnieku intereses.
Kas ir mazākais – lai katrs spriež pats.

+12
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > mary75 20.07.2010. 10.17

    Mums arī viss ir stabils. Medicīnas terminoloģijā- pacienta stāvoklis ir smags, bet stabils. Un tā jau 20 gadus.

    Pat ja uz vēlēšanām aizies tikai 10% balsstiesīgo- nekādas izmaiņas nebūs. Pēdējā partija būs vienīgais jaunums šajās vēlēšanās. Visticamāk, ka viņi netiks pāri 5% barjerai. Un pat ja tiktu- uz kopējā 100 “gudro” galvu fona tas neko nemainītu. Arī līdz šim ir gadījies pa kādam jēdzīgam cilvēkam Saeimā.

    Manuprāt, ir tikai viena izeja. Saeimā ir jāsamazina deputātu skaits uz 50. Tad būs skaidri redzams, kuri nolaida gurķi. Pagaidām vidusmēra vēlētājs tā īsti pat nezina kādu partiju kurš deputāts, ministrs pārstāv- tāpēc turpina balsot pēc personīgo, absolūti subjektīvo simpātiju principa. Un tad savēl aktierus, komponistus, sportistus, bārmeņus, bundziniekus un to tur simpātisko pusmūža kungu ar iesirmiem deniņiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.07.2010. 11.22

    Tu jau pats teici – kamēr stulbeņi vēlēs stulbeņus, nekas nemainīsies, kā var nopirkt vairākumu no 100, tā nopirks vairākumu no 50.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 20.07.2010. 12.30

    Cilvēkam tomēr vieglāk izsekot līdzi 50, nekā 100 muļķu kustībām. Īpaši ja tie 50 ir no 4- 5 dažādiem bariņiem, nevis kā agrāk kad tas simtnieks sastāvēja no padsmit dažādiem grupējumiem.

    Nu jā, un vēl vajadzētu tomēr kikot ārā tos, kas izstājas no kādas partijas. Balso tomēr par partijām. Ja izstājās, tad lai šļūc pa trasi! Un vietā nāk nākamais no tā paša saraksta.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 19.07.2010. 21.41

jā, bet jautājums arī – PAR KO aizies balsot. Kā teica Ikstens – kā lai nobalso par mazāko ļaunumu tas, kurš nemaz nesaprot, kas ir mazākais ļaunums?

+10
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Kristaps O. 20.07.2010. 10.02

    Es saprotu, kas ir mazākais ļaunums, bet vienalga īsti negribas iet balsot. Es beidzot gribu nobalsot vismaz par miniminiminimāli labo. Jau apnicis katru reizi balsot par lielāku vai mazāku ļaunumu. Kas mēs kāda ļaunuma impērija?!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam