Streips: pieaudziet un liecieties mierā!
87Saistītie raksti
Naudas idejas /
2. jūnijs
Mūzika un bizness
Radars /
29. maijs
Radars Latvijā
Labsajūta /
29. maijs
Taisīt zaļāku «bum!»
Radars /
15. maijs
Radars pasaulē
Komentāri (87)
Linda Kovaļevska 02.06.2010. 15.03
Varētu kādreiz kāds žurnālists pacelt augšā to, kā AŠ2 iekļuva latvijas politikas elitē.
Streips ir viens no dažiem bieži dzirdamajiem populārajiem cilvēkiem, kurš gadu gaitā nav zaudējis savu pozīciju un turas pie principiem, Domburs jau ir iemācīt$ uzdot pareizos un noklusēt nepareizos jautājumus. Cieņa Streipam!
0
elis 02.06.2010. 14.54
Streipa kungs ir labākais,- kas mums vispār ir !!!
0
druvis_vectirans 02.06.2010. 14.42
Vienu laika periodu radio “Krustpunktu” vadīja Streips,aizvietojot A.Tomsonu.Tie bija ļoti sakarīgi raidījumi,pat labāki nekā patreizējie.Nezinu,kas ar Tomsonu ir noticis,bet nav ne tā asuma ne dziļuma,kā bija Streipa laikā.To “Skatu no malas”,kur viņš apsauca A.Dimantu,neredzēju,bet pieļauju,ka viņi ir pietiekoši labi un ilgi pazīstami,lai pats Dimants neapvainotos (vismaz neesmu dzirdējusi,ka tas tā būtu).Vismaz viens žurnālists pasaka acīs,kā ir,nebaidoties un nelaipojot,lai arī izvēlētā leksika,dažreiz,varētu būt maigāka.Bet man nekaitē arī tā.Lai veicas!
0
ingban 02.06.2010. 10.10
Streips ir OK! Jo viņam ir ar ko salīdzināt mūsu pašmāju “demokrātu” izgājienus. Atbalstu un novēlu spēku, izturību un veiksmi!
0
.martins. .tirums. 02.06.2010. 09.25
Man Streipa vienkāršums un tiešums simpatizē! Viņam nepiemīt apkārt tik ļoti izplatītais gļēvums, viņa tiešums un spēja paust viedokli droši vien šķiet apdraudošs!
0
Artūrs Bērziņš 02.06.2010. 02.10
eh, sarakstīju depešu, bet paziņoja, ka viedoklis par garu… priekš tiem, kam patīk rakstīt palagus būtu korekti ieviest kaut kādu simbolu uzskaites mehānismu, lai nav jāaplaužas!
bet par tēmu gribēju iespraucināt arī savu domu, ka streipa komenti tiešām atdzīvina to eirovižen pasākumu (turklāt ir gana pamatoti, manuprāt) un arī skats no malas ir interesants, arī subjektīvi viedokļi, bet gribu piekrītu, negribu nepiekrītu, tomēr “aizver muti” gadījumā būtu korektāk atzīt, ka tomēr pāršāva pār strīpu, kam negadās
0
dace_ampermane 01.06.2010. 23.31
Streipam nav nekāda vaina. Punkts.
0
ilona_xango 01.06.2010. 23.11
Nu nezinu – man tas skan teju plaģiāts, jo viens mans vecs kolēģis jau pirms daudziem jo daudziem gadiem bieži teica: “Radiet bērnus un izbeidziet tās muļķības!”
0
dagne7 01.06.2010. 20.35
Lielākā TV problēma, ar kuru vajadzētu nodarboties visiem TV pārraugiem, ir žurnālistu atkarības problēma, kas TV raidījumos ir grūti noslēpjama un dažreiz pat uzjautrina. Ipaši interesanti, šajā sakarā, ir skatīties raidījumus ar AŠ un Lemberga piedalīšanos un dažas Streipa rupjības ēterā pēc tā visa šķiet tīrais sīkums.
0
janis17 01.06.2010. 20.24
Ja var pārmest aicinājumu DOMĀT, pirms kaut ko darīt, tad nu tālāk vair nav kur.
0
dagne7 01.06.2010. 20.11
Domāju, ka nebūtu pamats apgalvojumam, ka Streipa komunikācijā ar skatītājiem un klausītājiem neko nevarētu uzlabot, taču viņa uzskatu neatkarība ir tas, kas vedina viņa raidījumus skatīties joprojām.
Notiekošo vērtēju, kā mēģinājumu Streipu apklusināt tieši viņa neatkarības un izteikto uzskatu dēļ un tam šobrīd, pirmsvēlēšanu periodā, ir daudz tiešāks sakars ar preses brīvību nekā nesenajam gadījumam ar Nagli un policiju.
0
appa 01.06.2010. 18.40
shogad eirovīzija bija ārkārtīgi garlacīga.. ja priekšnesumi vēl kaut cik ok, tad vadītāji briesmīgi un viņu teksti vienkārši boring… toties K.Streipa komentāri to tik jauki atsvaidzināja un padarīja sho pasākumu reāli vieglāku. nevis kaut kādu uzspēlēto teātri ar plastmasas lellēm. varēja pat pasmieties.. un bieži bieži vien Kārļa komentāri par izpildījumu bija pareizi..
bet runājot par lietas būtību… šis tracis lieko reizi liek padomāt cik tālu gan mūsu valstī roka roku mazgā un velk (tas par to, cik sasieti ir mūsu žurnālisti, cik pieklājīgi un toleranti. bet no citas puses.. pārāk agri pateiksi ne to ko vajag.. i rakstīsi turpmāk Ludzas ziņās pārskatus par kultūras notikumiem novādā)…un vēl rodas jautājums… kurš nākamais?
0
Anetū! 01.06.2010. 18.09
tpjo kārtējo reizi atrāda ne tikai savu bet arī lielpartijas stratēģiju – kasīties par sīkumiem un nomelnot, nomelnot, nomelnot.Protams, ka “jaunais projekts” – Streips, tapis tkai un vienīgi ar partijas šefu svētību (ka’nekā blusa, kas visu laiku liek kasīties), bet jāsaka kā ir – jaunieši apskaužami lojāli, tas nekas, ka lasot vai dzirdot par viņu kārtējiem varoņdarbiem jāpārbola acis.
1
ievuliitis > Anetū! 02.06.2010. 10.18
Ir jau arī – par ko – tā lojalitāte. Citu jauniešu organizāciju biedri ar nelielu skaudību noskatās uz TPJO un Šleserjūgenda rīkotājiem tusiņiem par tēvochu iedoto naudu. Bet tomēr saprot, ka sirdsapziņa ir dārgāka par tusēšanu.
0
Valdis Ādamsons 01.06.2010. 18.07
>Bet – par Gailīti Tu kļūdies!
Re, ko saka vilisgrunte un pecisk! SUPER!!!!!!!!!!
Es ar atceros!
0
Kristaps_ 01.06.2010. 17.22
Ķetnas novāciet no Streipa! Streips foršs džeks, skaidrs, ka pirms vēlēšanām no tāda grib atbrīvoties. Un Eirovīziju vienīgi viņa komentu padara paciešamu, pat zināmā mērā izklaidējošu tā sacīt
0
Arija Saleda 01.06.2010. 16.32
cik atceros pat par Gardas kazām viņs samaksāt kaut ko dabuja
5
Ieva Daugule > Arija Saleda 01.06.2010. 18.18
Nesanāca vis, cienītais. Viņām sanāca man samaksāt 200 latus, ko viņas arī izdarīja. Es visus 200 latus viņu vārdā noziedoju organizācijai Mozaika.
0
Arija Saleda > Arija Saleda 01.06.2010. 19.28
:) par mozaīku
0
v-auto > Arija Saleda 02.06.2010. 09.17
Oo, pats Streipa kungs iesaistiijies diskusijaa par sevi. Protams, var jau saprast, ka visa taa muldeeshana nokaitina, bet nu tomeer……taads nu jums tas amats.
0
ievuliitis > Arija Saleda 02.06.2010. 10.13
Ko gudru vēlējies mums ar savu piebildi pavēstīt, Ralf? Vai tagad man jāsaka, ka lieliski saderi ar Bimbo?
0
v-auto > Arija Saleda 02.06.2010. 12.20
Tev neko. Iemaacies ne tikai lasiit, bet arii saprast.
0
diana_simanova 01.06.2010. 16.07
rokas nost no Streipa!!!!
šo vēlēšanu aģitācija parādīs, kā var strādāt ar mums visiem jau sen zināmām smadzeņu skalošanas metodēm.
un šī skalošana tieši pirms šīm vēlēšanām būs NENORMĀLA, it īpaši dēļ AŠ kvadrāta izveidošanas.
streipa apšaubīšana ir viena no šīs skalošanas sastāvdaļām.
jāgaida, kurš būs nākamais…
kā arī jāgaida citas propogandas brīnišķīgās izpausmes…
0
Kristaps 01.06.2010. 16.00
No raksta neko nevar saprast – kas tās par sūdzībām, kur? TVNET stilā uzrakstīts… Bet par Streipa Eirovīzijas komentēšnanu – man šķita, ka Streipam šis pienākums ir pagalam apnicis, jau pašā sākumā viņš izklausījās nervozs un aizkaitināts. Domāju, būtu gluži veselīgi nākamgad šo pienākumu uzticēt kādai citai ne mazāk atraktīvai personai, kura, atšķirībā no Streipa, to darītu ar prieku. Un jā, man galīgi neinteresē, vai šī šova interpretatoram latviešu valodā garšo cepts saganaki un vai kāds no izpildītājiem viņam personīgi šķiet smuks vai nesmuks. Tas nu gan būtu jāpatur pie sevis. Manuprāt, ir gana daudz objektīvu lietu, kuras var interesanti komentēt.
5
varbūt ka tā > Kristaps 01.06.2010. 16.35
piekrītu tev
0
Ieva Daugule > Kristaps 01.06.2010. 18.19
Nav apnicis, cienītā. Un, ja Jums neinteresē tas, ko es saku, tad pilnīgi noteikti skatieties kaut ko citu, kas Jums ir interesantāks. Eirovīziju varējāt skatīties arī internetā bez absolūti jebkādas komentēšanas vispār.
0
Kristaps > Kristaps 01.06.2010. 19.03
God. Streipa kungs, esmu tikai vērotāja. Man patīk Eirovīzija, man patīk to skatīties TV un man arī patīk, ka to translē LTV1 – valsts sabiedriskā TV, piedāvājot labu, raitu tulkojumu latviešu valodā un informatīvus komentārus. Man vienmēr ir paticis Jūsos klausīties, bet šoreiz Jūsu “intonācijas” atšķīrās.
0
austrisv > Kristaps 02.06.2010. 09.44
Brigita!
Jūs laikam nespējat padlaikus aizmirst! Jo atšķirība Jums liekas slikta lieta! Visiem ja’būt stīviem bez jebkādas atraktivitātes, vai tā! Tā sakot pelēki. Skumji! Vai esat skolotāja?
0
Kristaps > Kristaps 02.06.2010. 14.42
1) man nav pat ne vismazākā sakara ar padomjlaikiem, 2) uzskatu, ka cilvēks var būt gana atraktīvs, nemētājoties ar saviem subjektīvajiem vērtējumiem (arī inteleģence un smalkjūtība var veidot cilvēka atraktivitāti) un 3) man nav Jums jāatskaitās, vai esmu skolotāja vai nē. Esmu par domājošiem cilvēkiem, par tādiem, kas domā līdzi tam, ko runā un kāpēc runā.
0
varbūt ka tā 01.06.2010. 15.47
Ja komentāri ir objektīvi, bet kaut kādi emocionāli sagrābstīti viedokļi no cilvēka publiskajā telpā mani neinterese arī žurnalistu. Žurnalistu kasta atšķirībā no citiem uzskata ka tikai viņiem ir šadas ekskluzivas tiesības
0
Arija Saleda 01.06.2010. 15.35
Visuprims neticīgie komentētāji, kuri pirms Eurovīzijas teica, ka tā slāvu balsošana būs, ko teiksiet tagad. Ka Lena ir Лена, un tāpēc sabalsoja?
Streips jau vienmēr ir izcēlies ar aicinājumiem pret slāviem, par baltkrieviem viņš ar neko labu neteica.
Vispār Latvijā sabiedrība ir gana neiecietīga, tiklīdz kādam viedoklis ne tāds kā vajag uzreiz ir jābrūk virsū, arī iekš ir.lv
1
varbūt ka tā > Arija Saleda 01.06.2010. 15.50
piedod, bet kad tu Streipu esi dzirdējis iecietīgu savos komentos.
0
::Vai cis :: 01.06.2010. 15.33
Interesanti , kuri ir Paidera reakcija uz atklātu žurnālista vajāšanu??? Bail, vai kā? Un 100 un cik tur plašsaziņas pārstāvju vēstule Saeimai ar prasību izbeigt šo nejēdzību??? Salīdzinājumā ar Streipu Nagla ir par kārtu zemākas kvalitātes žurnāliste.
0
janisbalins 01.06.2010. 15.31
Streipa komentāru stils lieliski piestāv Eirovīzijai. Tāds tas ir bijis visus gadus, bet, lūk, šoreiz kāds pēkšņi uzcepās. Bez Streipa tas tingeltangelis vispār nebūtu skatāms :)
0
Lauris 01.06.2010. 15.27
…kā gan vēl precīzāk varētu TP nosaukt?
0
rīt sapratīšu 01.06.2010. 15.19
Godātajam Kota kungam derētu padomāt par sava ziņu dienesta vadītāja Mareka Gailīša kga atbilstību amatam. Derētu atsvaidzināt atmiņu un atcerēties kā šis kgs nokļuva šajā amatā.
Uzskatu, ka gadījums kad pazuda Šķēles kgam nelabvēlīgais balsojums raidījumā 100-tā panta preses klubs, nebija nejaušība.
1
andrisskrastins > rīt sapratīšu 01.06.2010. 16.49
Starp citu, tu atceries kā Gailītis tika amatā. Bet es atceros kā pats Kots tika amatā un kurš viņu tur bīdija. Un kā pēc tam viss smuki sakārtojās – De Facto iznīcināšana, Ziņu dienesta atklāta vājināšana, atklāta neprofesionalitāte.
Kots un Gailītis, pēc manām domām, ir Andra Šķēles un TP ielikteņi. Praktiski viss, ko viņi ir darījuši, ir nīcinājuši LTV visu, kas varētu traucēt oranžo varai. Tas, ka iesākušās runas par “Skatu no malas”, liecina, ka pelniem kubā ir iestājies izmisums, jo neviens viņiem vienkārši netic.
0
KasparKondrat 01.06.2010. 15.10
Atvainojiet, bet redzot kā Latvijā vēršas pret žurnālistiem, man tā vien gribas teikt, ka letiņi ir mucā auguši un pa spundi baroti.
Šobrīd dzīvoju UK un man ir ar ko salīdzināt – gan attiecībā uz Eirovīziju, gan attiecībā uz raidījumiem, kur žurnālisti izsaka savus viedokļus.
Jāteic LTV tālu atpaliek no BBC! Lai vai ko ir teicis Kārlis Streips, tas viss tik un tā būs neskaitāmus simtus reižu saudzīgāk un maigāk nekā žurnālisti un komentētāji mēdz izteikties BBC un citās britu raidstacijās.
Kas attiecas uz Eirovīziju un ‘neobjektivitāti’ – ja nemaldos, Kārlis Streips arī iepriekšējos gados ir izteicis savas simpātijas un antipātijas. Tik vien, ka tad tas bija par citām valstīm, ne Krieviju. Tagad gadījās Krievija un tauta ‘uzcepās’. Smieklīgi.
8
KasparKondrat > KasparKondrat 01.06.2010. 15.12
BBC komentētājs Krievijas dziedātāju pieteica ar lielu nopūtu – “and here comes 3 minutes of misery” bet pēc dziesmas iesmēja, ka diez vai krievi vispār zina, kāda izskatās fotogrāfija, jo tā, kas viņam rokā nekādi neizskatās pēc fotogrāfijas. Savukārt igauni viņš pieteica kā “anti-eurovision expectation”, Baltkrievus nosauca par mazo meiteņu Ziemassvētku tērpu sapņiem, utt.
Un tas nebūt nebija viss – BBC komentētājs nekautrējās izsmiet teju katru valsts pārstāvi, kas nosauca rezultātus. Mūsu Kažam tika veltīti apmēram tādi komentāri kā – “ei, vecīt, tu dzīvo pagātnē!” (tas par to, ka Kaža pieminēja, ka viņš uz Eirovīzijas skatuves bija 2005.gadā), bet uz Kažas mesto puķi BBC komentētājs piebilda “Tagad mēs zinām cik lēts tu esi”. Rezultātu paziņotāju ar izcili rupju balsi (ja nemaldos no Maķedonijas) BBC komentētājs vispār izķēmoja, mākslīgi pazeminot savu balss tembru un atkārtojot viņas izteiktās frāzes. Gandrīz katram rezultātu paziņotājam tika veltīti neiecietīgi komentāri.
0
KasparKondrat > KasparKondrat 01.06.2010. 15.14
Es te minu tikai dažus piemērus, bet tādi BBC izskanēja VISU vakaru. Ja godīgi – man, kas līdz šim pieradusi pie Streipa komentēšanas, BBC komentētājs likās rupjš un nepieklājīgs. Bet izrādās, ka britiem tas ir OK. Nevienam te UK nenāk prātā rakstīt sūdzības par kādu.
Savukārt, kas attiecas uz Eirovīzijas dalībnieku sliktajām angļu valodām un dīvainajiem tekstiem, tad BBC tam tika veltīta speciāla programma, kur cita starpā krieviem un baltkrieviem bija ieteikts varbūt dziedāt dzimtajās valodās.
0
KasparKondrat > KasparKondrat 01.06.2010. 15.16
Savukārt – kas attiecas uz “Skats no malas” – uzskatu ka tas ir viens no retajiem raidījumiem Latvijā, kur žurnālisti izsaka savu _viedokli_. Turklāt, tas viedoklis, salīdzinājumā ar britu žurnālistu viedokļiem ir vēl tik maigs un pieklājīgs, ka nesaprotu, par ko te tauta ir sašutusi.
Tagad dzīvojot UK, nebeidzu vien nobrīnīties cik nesaudzīgi žurnālisti apraksta un raksturo politiķus. Deivida Kamerūna un Nika Klega savienība tika pielīdzināta laulībai, nemitīgi tika izmantoti tādi salīdzinājumi kā “kāpuši vienā gultā”, “gultas partneri”, utt. Kad bija skandāli par UK parlamenta deputātu nepamatotajām kompensācijām, tad šie deputāti tiešā tekstā tika saukti par zagļiem.
Bet kas notiek Latvijā? Šķiet, ka Latvijā visi žurnālisti izgājuši super-korektuma un pārspīlētas pieklājības skolas. Žurnālisti ir kā iebiedēti – ka tik neizteikties nekorekti, un dies’pasarg’ – ka tik nesauc lietas īstajos vārdos. Nekāda ‘asumiņa’ un tiešuma.
0
KasparKondrat > KasparKondrat 01.06.2010. 15.17
Un rezultātu jau mēs redzam – ja nu kāds sāk runāt tiešu valodu, tad par to uzreiz ir sūdzības, kuras vēl trakāk – _sabiedriskās_ televīzijas ģenerāldirektors arī vēl izskata!
Sakiet ko gribiet, bet neko tādu es nespēju iedomāties notiekam BBC!
Lai cik skumji tas arī nebūtu, domāju, ka vēršanās pret Kārli Streipu ir saistīta tikai un vienīgi ar priekšvēlēšanu tuvošanos. Tiem, kam bail no patiesības, tie viņu uzskata par draudu, no kā ir jātiek vaļā. Acīmredzot – ir tik vāji, ka nespēj panest kritiku.
Jautājums ir – cik ilgi Latvijas žurnālisti to tā pieļaus, ka viņi var tikt iebiedēti, ka kāds pilnīgi atklāti cenšas nodot ziņu: Ja nepūtīsi mūsu stabulē, Tev vieta žurnālistika vairs nebūs.
Tas tak ir nožēlojami! Latvijai ir jāatbrīvojas no šīs padomiskās izpratnes par lietu kārtību! Latvija ir brīva un demokrātiska republika un Latvijai pienāktos pienācīgi izturēties vārda brīvību un brīvu žurnālistiku!
0
varbūt ka tā > KasparKondrat 01.06.2010. 15.44
bet kāpēc mums būtu jāklausās tirliņu komentāri, man, piemēram, neinteresē viņa surogātviedoklis
0
Arija Saleda > KasparKondrat 01.06.2010. 15.49
Tā angļu valoda tiek uzsppiesta nabaga tautām kuras mokās un angliem tā kā vairāk būtu jāpriecājās, ka visi mēgina dziedāt viņu mēlē un viņiem pat otru valodu zināt nevajag, kur nu 3 ūn vairāk kā pie mums
0
austrisv > KasparKondrat 01.06.2010. 16.14
Chiepa!paldies par komentāru! ir interesanti!
Bet pati jau zini, kam tas viss vajadzīgs! pareizi, kā tad tie lavijiēši , lai saglabā sili un tos labumus, ko dod vara, jo parādu nasta lielai daļai no viņiem ir desmitos milj Ls!
Un kur piesūkšanās iespējas pie valsts naudas? Tādi viņi tie latvijiešu biznesmeņi!
0
ivetao2007 > KasparKondrat 01.06.2010. 18.50
“Žēl, ka “čiepa”lieto segvārdu. Tas mazina komentāru vērtību un norāda uz komentētāja šaubām par sava viedokļa pareizību. Čiepai taisnība par BBC komentētāju rupjumu. Eirovziju skatijos Polonia TV kanālā , kur NAV reklāmu. Komnetārs bija līdzīgs Streipa stilam. Viņi tikai stpri aizstāvēja un reklamēja savējos. Vispār Kotam būtu jālepojās ar Streipu. Ko nevaru teikt par Dombura izrādi.
0
itommy_ 01.06.2010. 15.03
Nav jau Streips vienīgais izņēmums, kuru pēlēcības un viduvējības knābā. Tiklīdz kāds atšķiras no kopējās masas un, pasargs Dies’, ir gudrāks un jūtas brīvāks – tā šakāļi skrien virsū un rej nost. Jo tas šakālim skaitās cool uzriet kādam par sevi gudrākam un pārākam. Vai ne, oranžās niecības?
6
austrisv > itommy_ 01.06.2010. 15.11
Tēpisti mēģina iebīdīt amatos savējos pirms vēlēšanām, lai varētu skaolt smadzenes! Kā gan citādi, lai viņi uzlabotu savus reitingus. Bet, Streips viņiem traucē! Kā, lai tādu cilvēku nenovāc no ceļa pirms vēlēšanām.
Tad nu arī sūdzības uz TV.
Par gailīti jau arī bija sūdzības par taimkodu, bet nekas nenotika! ceru, ka arī tagad nenotiks, bet viņi jau mēģinās atkal un atkal un atkal, kā teica pats Streips!
0
varbūt ka tā > itommy_ 01.06.2010. 15.56
tavai niecībai šāds Streips liekas kā Saules stars. Būtībā jau augstsprātība, vēlme citus mainīt nosodoši komentējot ir aprobežotības pazīme, kas raksturīga niecībām.
0
varbūt ka tā > itommy_ 01.06.2010. 15.58
vislabāk man patīk sporta komentētāji, kuri ir gana objektīvi un iztiek bez jēlībām.
0
austrisv > itommy_ 01.06.2010. 16.08
Jā, niecība jau noreaģēja! tas labi, nav par velti rakstīts!
0
::Vai cis :: > itommy_ 01.06.2010. 16.16
bimbo Atļaušos atkārtoties: muļķība nav ordenis, kas jāizrāda pie visiem rakstiem.
0
varbūt ka tā > itommy_ 01.06.2010. 16.38
ak nabadzīte un tevi neviens nav ievērojis un komentējis, laikam aprobežots cilvēciņš ar kuru nav interesanti runāt.
0
Zane Ozola 01.06.2010. 15.03
Es protams atvainojos, bet vai šobrīd vairāk uzmanības nebūtu jāpievērš LNT raidījumam kurā tiek veidots šis “parmanifest” ar sabiedrisko kustību logotipiem un to pārstāvjiem studijā – par labu latviju, AŠ2 atbalstītājiem ar Ķirsonu, Ēķi un Stendzinieku priekšgalā, tā taču ir apmaksāta politiska reklāma!
0
varbūt ka tā 01.06.2010. 14.50
Streips nemainīsies, kamēr kaut kas nenotiks. a pats viņš ļōōti gribētu citus izmainīt.
0
thomas16 01.06.2010. 14.43
Man patika kā Kārlis komentēja Eirovīziju. Un vienmēr ir paticis – tik viegli, nesamāksloti, neuzbāzīgi! Pat, ja kāds komentārs bija subjektīvs, tad man kā pieaugušam cilvēkam tas nešķita apvainojoši. Tikai mazi bērni un nenobrieduši indivīdi apvainojas, ja citu domas nesakrīt ar viņējām.
0
mantins7 01.06.2010. 14.40
Tie TPJO buņģīši varbūt arī svēti tic, ka viņu vecbiedri nav varza, šeptmaņi, banda, kā viņus pieklājīgi dēvē Streips. Par tiem nav ko brīnīties, bet Kots? Arī tāds? :)
0
disassociative 01.06.2010. 14.40
Kaut kā nevaru iedomāties Jevrovīziju bez Streipa. Nu kā bezalkoholiskais alus sanāk.
1
Jānis Pizičs > disassociative 01.06.2010. 15.17
…vai bezkofeīna kafija :-)
Nē, nē, nē! Nevaru iedomāties pliekano Jevrovīziju bez Streipa humoriņa, tikai viņam vienam raksturīgajā valodā. Tas pasākums vairs nebūtu skatāms!
0
Evija Zauere 01.06.2010. 14.35
Nesaprotu kāpēc cilvēki tik naivi piemin eiromīziju? Streipu purina ne jau komentēšanas dēļ, bet tāpēc, ka viņš ir neērts ar savu skatu no malas.
0
una97 01.06.2010. 14.35
Tā jau ir lielākā problēma daļai cilvēku, paši neko nedara un tikai raksta komentārus, lai izgāztu savu žulti par tiem, kuri dara. Paši zākātāji jau arī visvairāk baidās izrādīt iniciatīvu, jo zin, ka tiks nozākāti. http://ieteikumi.lv/
1
Evija Zauere > una97 01.06.2010. 14.36
zini man tev ir ieteikums: beidz spamot!
0
mary75 01.06.2010. 14.33
To eirovīziju neskatos, bet, TP Streips jau sen kā nagla pakaļa, šie kad tur viņam prasīja atvainoties vai ko līdzīgu.
100% viss tas, lai dabūtu Streipu ārā no LTV.
Iespējams, ir jau kāds cukurgailīša tipa kandidāts padomā.
Nemaz jau tik daudz neatkarīgu žurnalistu, kas spēj pateikt atklāti un nepārprotami, ko domā, Latvijā nav.
3
v-auto > mary75 01.06.2010. 15.11
Nu kaads Streips neatkariigs, taads pats kaa “taimkodists”, tikai preteejaa nometnee. Gribeetos tikai, lai K.S. asums un neiecietiiba buutu adreseeta pret jebkuru nejeedziibu, ne tikai pret tiem, kas ir zem 5%.
Eiroviizijas inkrimineeshana vinam tieshaam ir smiekliiga. Varbuut labaak LTv buutu atteikusies no daliibas tajaa, taapat kaa Cehija, Ungaarija, un ietaupiijusi naudu “milzhu ciinaam”? Nezinu, kaa tur ar tiem reitingiem, man tas Eirov. balagaans tieshi nav vajadziigs.
0
ievuliitis > mary75 02.06.2010. 10.07
Nav tev taisnība. Kārlis ir kritisks pret visām partijām. Tas, ka izzadzēji ir vairākas pakāpes skarbākus vārdus pelnījuši, tas ir viņu nopelns, ne Kārļa angažētība.
0
v-auto > mary75 02.06.2010. 12.25
Labi. Piekriitu. Man nav taisniiba. Kaarlis ir engelis. Taa buus pareizaak, betijas kundze?
0
::Vai cis :: 01.06.2010. 14.33
Nedomāju, ka tur kāds superfans sūdzējās – visticamāk TPJO biedri pārkopēja kāda nebūt PR speciālista sastāditus tekstiņus un iesūtīja kā “sašutušo skatītāju” sūdzības. Pietiek palasīties “komentārus” Dienā, delfos un citos portālos, kur no vienas IP adreses var iesūtīt komentārus kaut ar 100 nikiem, lai nerastos nekādas šaubas par autoriem. Tas, ka viena partija var ierosināt profesionāla žurnālista vajāšanu, ir nejēdzība un cūcība.
1
Van Excel's > ::Vai cis :: 01.06.2010. 21.15
… aptuveni kā tad, kad Segliņš atkāpās no veselības ministra amata.
0
ivetao2007 01.06.2010. 14.31
Kārlis Streips ir viens no visorģinālākajiesm runātājie Latvijas tālrādē. Tādiem muļķiem, ka tiem jauniešiem vai vēl kādiem citiem, kuri kalpo kampēja partijā vai iznireļiem no AS kvadarātā, nav itin nekādu tiesību spriest par izglītībā un zināšanās daudz augstākā līmenī esošo Kārli Streipu. Kaut vai tādēļ, ka viņi ir tie, kuri ieveda Latviju purva akacī. Tieši tāpat viņiem nav tiesību vērt muti vaļa un runāt par tiem, kuri velk Latviju ārā no purva. Ar simts muļķiem nevar aizvietot vienu gudru.
0
parkapejs 01.06.2010. 14.31
Abia – te īsti nav runa par Streipa kunga gaumi vai ko tamlīdzīgu.
Bet taisnība vien ir – izlec tā kaimiņu vai pilsoņu balsošana par savējiem. Atcerēsimies, ka Eirovīzija NAV solidarizēta balsošana par kaimiņiem un tā sauktajiem “savējiem”, bet par dziesmu!
1
markonimarkoni > parkapejs 01.06.2010. 14.38
maarchinj, es ļoti labi saprotu, ka runa ir par Streipa k-ga komentāriem un kritiku, man tie tīri labi patīk. Savukārt tiem, kam nepatīk, laikam jau taisnība stipri kož.
Ar to, ka Streipa k-ga komentāri izraisa arī smieklus, nebūt neliecina par nepatiku.
0
austrisv 01.06.2010. 14.27
Tas, ka uzbrūk Streipam, nu nemaz nav nekāds brīnums, jo tēpistiem viņš kož kā sīpols acīs! Tas skaidri redzams, ka kliķei viņš nepatīk un tad nu paši raksta sūdzības, lai Streipu noņemtu no darba TV!
Es skatījos Eirovīziju, bet neko tādu nedzirdēju, lai uzbruktu Streipam!
Interesanti, par ko viņam uzbrūk tie sūdzmaņi!?
1
lauradrr > austrisv 12.06.2010. 09.29
BET – nezinu kas it ‘tēpists’ – vari mani apgaismot?
Vācu TV komentārs par Latvijas dziedātāju uzjautrinoši trāpīgs – “skuķis ieģerbies naktskrekliņa un dziedot cenšas trāpīt pareizām notīm!”.
0
markonimarkoni 01.06.2010. 14.25
Izsmējos, kad Streips paziņoja, ka Rumāņu meitene esot skaista, bet puisis nekāds – visa Latvija uzzināja, ka rumānis nav Streipa gaumē. :-)
0
andrisskrastins 01.06.2010. 14.25
Eirovīziju varu skatīties tikai Streipa humora dēļ, viņš ļauj netvert šo pārraidi tik nopietni un vakars līdz ar to ir izdevies.
TP Napoleona “wannabijiem” silti iesaku iziet dzīves skolu un pēc tam lekties ar šo žurnālistu. Un Kotam silti ieteiktu nespēlēties ar uguni – ja Domburs vai Streips tiks padzīts no LTV, būs ziepes. Pie tam publiskas. Nekādi taimkodi neglābs.
3
www.vecamate.lv > andrisskrastins 01.06.2010. 14.54
Gluži manas domas!
0
laila zirina > andrisskrastins 01.06.2010. 16.53
Ar kādu “uguni” biedē Kotu?
Savulaik LTV ZD tika veiksmīgi “pieradināts” tādēļ, ka politiķiem iepriekšējā vadība bija neērta. Kots to paveica tā, ka pat gailis pakaļ nenodziedāja. Tas pats vēlāk notika ar agrāko “De Facto” komandu.
Ēķis savu LNT sen pārvērtis par Z-Korejai līdzīgu propogandas stabuli.
Ja Streips paliks neērts, atradīs iemeslu un tāpat tiks vaļā.
Visbriesmīgākais ir nevis absurdie pārmetumi Streipam, bet gan to paudēji – Sabiedriskās TV vadītājs un NRTVP vadītājs Kelckins.
Abi jau vairākkārti ir apliecinājuši sevi kā paklausīgus varas kalpus. Kādēļ lai šoreiz būtu savādāk?
0
zanekiselova > andrisskrastins 02.06.2010. 07.10
Streipam ir humors? Grūti pamanīt, vairāk acīs krita čīkstēsana, ka Aišiņa atkārtojumā parādīta brīdī, kad viņa nedzied un tas esot milzīgs mīnuss. Laikam Streips neiedomājās, ka tas patiesībā ir milzīgs pluss un Eiropai lieku reizi nebija jāklausās kaķa spīdzināšanā. Tad vēl kārtējā čīkstēšana par Balkānu mafiju… ja to pasaka vienreiz, tad ir ok, bet klausīties to gadu no gada ir apnicīgi.
0
maracecina 01.06.2010. 14.23
…un Skatu no malas bez Streipa vadīs jaunizceptā Latvijas sirdsapziņa, robinhuda draudzene Nagla?
1
Evija Zauere > maracecina 01.06.2010. 14.33
žetons :)
0
ltvpanorama 01.06.2010. 14.22
un pareizi arī pateica!..lai gan pēdējo Eirovīziju neskatījos, bet 100 pantu skatos gandrīz vienmēr..banda ir jāsauc par bandu..
0