to inesegolubeva
Tas pac Bogdanovs, kurš pēc Godmaņa un Šlesera rīkojuma fabricēja Gulbja kunga lietu, zāļoja to un spīdzināja.`Pret kontrolieriem Ušakovs vēršas ar dalītām jūtām.
1. Bezbiļetnieki mazina iespēju raust miljonus saviem obšķakiem no RS.
2. Bezbiļetnieki un citi deklasētie elementi 100% ir SC un LPP/LC elektorāts.
Domāju, ka būtu jābūt lielākai atklātībai attiecībā uz RS administratīvajām izmaksām – nav taču nekāda privātbodīte, bet dotācijas saņemoša pašvaldības kapitālsabiedrība. Pateikt, ka mazinās vidējā līmeņa menedžeru skaitu, nozīmē nepateikt neko – mani interesē, cik bija pirms tam, kāds ir viņu darba apjoms, atbildība – un visam pāri, kā teiktu Sudraba – kāds ir rezultāts.
90to gadu sākumā bija tāds teicien – siers, arī tagad – tas s…. uzdrošinās taisīt virsū Latvijas tautai uzstājoties treniņtērpā? Mana vecmāmiņa stāstīja, ka tad kad krievi ienāca Latvijā, viņi nezināja, ka pods ir dabisko vajadzību nokārtošanai, un izmantoja to lai mazgātos, un gāja naktskreklos uz balli, jo domāja ka tās ir kleitas, TIK TUMSONĪGI VIŅI BIJA. Tagad tāda ir mūsu valdība. Cik ilgi vēl mēs to pacietīsim?
Ušakovs uz pareizā ceļa
Pēc audita pašvaldības uzņēmumā “Rīgas satiksme” (RS) Rīgas mērs Nils Uškovs (SC) nācis pie slēdziena, ka šogad uzņēmuma administratīvos izdevumus var samazināt par aptuveni miljonu latu. Pērn tie jau tikuši samazināti par pusmiljonu.
Pēdējo triju gadu laikā sabiedriskā transporta biļešu cenas Rīgā kāpušas divarpus reizes. Pamatojumi ir dzirdēti. Visu atsver kas cits – RS ir monopolists, kas “dara, kā grib”. Monopoluzņēmuma badīgumu var ierobežot vien tā saimnieks, un atliek tikai paust gandarījumu, ka Rīgas dome ir pareizi sapratusi savu lomu RS un pasažieru attiecībās. Paskatījusies uz tām ne tikai no RS, bet arī no to rīdzinieku viedokļa, kuriem diendienā neiztikt bez braukšanas sabiedriskajā transportā.
Uzņēmumam jāattīstās, tā ir visiem zināma un plaši tiražēta patiesība. Mazāk piemin citu – apkalpojošās sfēras uzņēmumam attīstība nedrīkst būt pašmērķis. RS par to, šķiet, nekas nav bijis zināms. Necik sen bija biļešu kompostieri. Piebildīsim, tie nebija nekāds lētais prieks, taču jau pēc gada parādījās e-taloni, kuru ieviešana atmaksāsies sazin kad. Pasažieriem nekādas papildu ērtības nav radušās, toties biļešu cenas palēcās par ceturtdaļu.
RS valdes priekšsēdētājs nesen publiski gaudās, ka viena brauciena pašizmaksa ir augstāka par biļetes cenu. Izeju var meklēt vairākos virzienos – vēl palielinot biļešu cenu, prasot dotācijas, vai kaut ko darot, lai padzītu uz leju pašizmaksu. Nav dzirdēts, ka kaut kas būtu darīts pēdējā virzienā.
Ušakova piedāvātais variants – uz pusi samazināt RS visādu priekšnieku un puspriekšnieku skaits, domājams, nav vienīgais līdzeklis, kā mēģināt tuvināt biļetes cenu un pilsētnieku reālo pirktspēju. Būtu vērts caurlūkot RS tēriņus tam, kas tiek dēvēts par attīstības projektiem. Vai tie ir tikai tādi, bez kuriem nu nekādi nevar iztikt pat saimnieciski smagos laikos? “Apgūt līdzekļus” – tā nav nekāda lielā “skunste”.
“Viss maksā tik, cik tas maksā” – skan nepārliecinoši, ja teicējs ir monopolists.
neko neizsakošo un cinisko teicienu “viss maksā, tik cik maksā” ir izdomājuši alkatīgie latviešu bāleliņi, lai savu primītīvo rijību nomaskētu aiz pseidoekonomikas zināšanu demonstrēšanas.
Bogdanovs? Tas pats Bogdanovs, kas bija iesaistīts skandalozajā Gata Saknīša aizturēšanā par ātruma pārsniegšanu par 8 kilometriem stundā? Tas pats, kurš uz šo aizturēšanu nosūtīja Omegu? Futbola de Sporta čomaks? Atceros, tur bija vēl kaut kādas šmucīgas padarīšanas, slinkums meklēt. Šleseris laikam kadrus meklē un atrod galvenokārt atkritumu konteineros.
Betija, pie nākamās pakāpes ātrāk diezin vai tiek, bet tie, kuri vispār nedzer, to darbu ilgi nevar turēt, protams, es nerunāju par tiem, kas pārkrāmē papīrīšus, bet par tiem, kas reāli ikdienā saskaras ar sabiedrības padibenēm.
Uzreiz bija aizdomas, ka visu Rīgas Domei pakļauto uzņēmumu vadības tiks pārkrievotas. Tā arī notiek. Turklāt viņi par to nemaz nekautrējas.
Kā saka viena reklāma – skaties tālāk…
Pilnīgas muļķības. Ir jāsajauc sistēma nevis jānomaina viena no skrūvēm tajā , lai arī svarīga. RS visi gali ved uz RD precīzāk uz transporta komiteju.
Pecisk, vai esi pārliecināts, ka shēmas tiek RS izplānotas? Pēc manām domam RS ir tikai instruments, labākāja gadījumā – darījuma partneris.
Bet Bemhens gan ir jāatbrīvo – bojā uzņēmuma reputāciju tikko muti atver.
Betij – Tu precīzi pateici . RS loma ir tā ,ka tā ir instruments un vēl tā pilda kasiera funkcijas atsevišķu personu veidolā .
Starp citu , kur ta iesprūda tā Daimler lieta?
Absolūts klusums, klusais, ar to Daimler lietu.:) Slikti PR strādā. Būtu vismaz kādu maznozīmīgu informāciju tautās palaiduši. Lai rodas iespaids, ka kautko meklē.
Manuprāt ir lielākas iespējas . Jāpārskata projektu izmaksas. Vēl 2005.gadā pētiju RS saimniecisko darbību – man pēc aptuveniem aprēķiniem “otkatos” bija vismaz miljons, žēl ,ka nesaglabāju to analīzi.
Komentāri (38)
raimonds_bossltd 21.05.2010. 14.38
to inesegolubeva
Tas pac Bogdanovs, kurš pēc Godmaņa un Šlesera rīkojuma fabricēja Gulbja kunga lietu, zāļoja to un spīdzināja.`Pret kontrolieriem Ušakovs vēršas ar dalītām jūtām.
1. Bezbiļetnieki mazina iespēju raust miljonus saviem obšķakiem no RS.
2. Bezbiļetnieki un citi deklasētie elementi 100% ir SC un LPP/LC elektorāts.
0
ozols474 21.05.2010. 09.32
Domāju, ka būtu jābūt lielākai atklātībai attiecībā uz RS administratīvajām izmaksām – nav taču nekāda privātbodīte, bet dotācijas saņemoša pašvaldības kapitālsabiedrība. Pateikt, ka mazinās vidējā līmeņa menedžeru skaitu, nozīmē nepateikt neko – mani interesē, cik bija pirms tam, kāds ir viņu darba apjoms, atbildība – un visam pāri, kā teiktu Sudraba – kāds ir rezultāts.
0
Mârtiòð Rumkovskis 21.05.2010. 00.21
90to gadu sākumā bija tāds teicien – siers, arī tagad – tas s…. uzdrošinās taisīt virsū Latvijas tautai uzstājoties treniņtērpā? Mana vecmāmiņa stāstīja, ka tad kad krievi ienāca Latvijā, viņi nezināja, ka pods ir dabisko vajadzību nokārtošanai, un izmantoja to lai mazgātos, un gāja naktskreklos uz balli, jo domāja ka tās ir kleitas, TIK TUMSONĪGI VIŅI BIJA. Tagad tāda ir mūsu valdība. Cik ilgi vēl mēs to pacietīsim?
0
♣Shaggy♣ 20.05.2010. 20.03
Vismaz viena JL pabibene prom no uzņēmējdarbības.
0
andrejs_kirsis 20.05.2010. 17.38
Kazačoku nelec?
0
Anita Brauna 20.05.2010. 16.51
Ušakovs uz pareizā ceļa
Pēc audita pašvaldības uzņēmumā “Rīgas satiksme” (RS) Rīgas mērs Nils Uškovs (SC) nācis pie slēdziena, ka šogad uzņēmuma administratīvos izdevumus var samazināt par aptuveni miljonu latu. Pērn tie jau tikuši samazināti par pusmiljonu.
Pēdējo triju gadu laikā sabiedriskā transporta biļešu cenas Rīgā kāpušas divarpus reizes. Pamatojumi ir dzirdēti. Visu atsver kas cits – RS ir monopolists, kas “dara, kā grib”. Monopoluzņēmuma badīgumu var ierobežot vien tā saimnieks, un atliek tikai paust gandarījumu, ka Rīgas dome ir pareizi sapratusi savu lomu RS un pasažieru attiecībās. Paskatījusies uz tām ne tikai no RS, bet arī no to rīdzinieku viedokļa, kuriem diendienā neiztikt bez braukšanas sabiedriskajā transportā.
Uzņēmumam jāattīstās, tā ir visiem zināma un plaši tiražēta patiesība. Mazāk piemin citu – apkalpojošās sfēras uzņēmumam attīstība nedrīkst būt pašmērķis. RS par to, šķiet, nekas nav bijis zināms. Necik sen bija biļešu kompostieri. Piebildīsim, tie nebija nekāds lētais prieks, taču jau pēc gada parādījās e-taloni, kuru ieviešana atmaksāsies sazin kad. Pasažieriem nekādas papildu ērtības nav radušās, toties biļešu cenas palēcās par ceturtdaļu.
RS valdes priekšsēdētājs nesen publiski gaudās, ka viena brauciena pašizmaksa ir augstāka par biļetes cenu. Izeju var meklēt vairākos virzienos – vēl palielinot biļešu cenu, prasot dotācijas, vai kaut ko darot, lai padzītu uz leju pašizmaksu. Nav dzirdēts, ka kaut kas būtu darīts pēdējā virzienā.
Ušakova piedāvātais variants – uz pusi samazināt RS visādu priekšnieku un puspriekšnieku skaits, domājams, nav vienīgais līdzeklis, kā mēģināt tuvināt biļetes cenu un pilsētnieku reālo pirktspēju. Būtu vērts caurlūkot RS tēriņus tam, kas tiek dēvēts par attīstības projektiem. Vai tie ir tikai tādi, bez kuriem nu nekādi nevar iztikt pat saimnieciski smagos laikos? “Apgūt līdzekļus” – tā nav nekāda lielā “skunste”.
“Viss maksā tik, cik tas maksā” – skan nepārliecinoši, ja teicējs ir monopolists.
2
garausiitis > Anita Brauna 21.05.2010. 01.13
Atļausiet pasmaidīt.
0
ozols474 > Anita Brauna 21.05.2010. 09.59
neko neizsakošo un cinisko teicienu “viss maksā, tik cik maksā” ir izdomājuši alkatīgie latviešu bāleliņi, lai savu primītīvo rijību nomaskētu aiz pseidoekonomikas zināšanu demonstrēšanas.
0
janis_meiers 20.05.2010. 16.43
Ušakovs krievu tautas tērpā. Ģeniāla bilde.
0
ilona_xango 20.05.2010. 16.34
Atslēgas vārdi: 1) Bogdanovs; Saknītis; Krievijas specdienesti; Gulbis;
2) “Rīgas satiksme”; monopols; “Mercedes”, kukuļošana; korupcija.
5
garausiitis > ilona_xango 20.05.2010. 16.37
Varam paskaidrot tuvāk?
0
ilona_xango > ilona_xango 20.05.2010. 16.45
Cilvēka dzīve ir īsa – nav laika visu skaidrot. – un tieciet pie skaidrības paši…
Rakstiet atslēgas vārdus “Google Search”; spiediet
0
garausiitis > ilona_xango 20.05.2010. 16.47
Nemuldi , taviem rakstītajiem vārdiem pa lielam nav kopsakarības. Ja ir , tad paskaidro.
0
ilona_xango > ilona_xango 20.05.2010. 17.03
Pats nemuldi. Vairs tev neatbildēšu. Ja gribi komunicēt tāda stilā – “Delfos” atradīsi partnerus.
0
garausiitis > ilona_xango 21.05.2010. 00.35
Vari neatbildēt , bet tieši Delfos ir daudz apgalvojumu ,kurus paši rakstītāji nespēj izskaidrot.
0
::Vai cis :: 20.05.2010. 15.14
Bogdanovs? Tas pats Bogdanovs, kas bija iesaistīts skandalozajā Gata Saknīša aizturēšanā par ātruma pārsniegšanu par 8 kilometriem stundā? Tas pats, kurš uz šo aizturēšanu nosūtīja Omegu? Futbola de Sporta čomaks? Atceros, tur bija vēl kaut kādas šmucīgas padarīšanas, slinkums meklēt. Šleseris laikam kadrus meklē un atrod galvenokārt atkritumu konteineros.
6
garausiitis > ::Vai cis :: 20.05.2010. 15.25
Inese – vēl viņš var baigi daudz izdzert.
0
::Vai cis :: > ::Vai cis :: 20.05.2010. 15.34
Esat kopā dzēruši? Visi man pazīstamie esošie un bijušie policisti dzer spaiņiem, un es viņus par to nevainoju – suņa darbs.
0
ievuliitis > ::Vai cis :: 20.05.2010. 15.36
Un tas, kas spēj vairāk izdzert, ātrāk tiek pie nākamās pakāpes?
0
garausiitis > ::Vai cis :: 20.05.2010. 15.38
Ir bijis gadījums, mani par to iepriekš brīdināja… Bet nu manuprāt viņam tomēr varbūt pensijā , ne zaķus tvarstīt.
0
::Vai cis :: > ::Vai cis :: 20.05.2010. 15.43
Betija, pie nākamās pakāpes ātrāk diezin vai tiek, bet tie, kuri vispār nedzer, to darbu ilgi nevar turēt, protams, es nerunāju par tiem, kas pārkrāmē papīrīšus, bet par tiem, kas reāli ikdienā saskaras ar sabiedrības padibenēm.
0
astra_ozo > ::Vai cis :: 20.05.2010. 23.59
Uzreiz bija aizdomas, ka visu Rīgas Domei pakļauto uzņēmumu vadības tiks pārkrievotas. Tā arī notiek. Turklāt viņi par to nemaz nekautrējas.
Kā saka viena reklāma – skaties tālāk…
0
andrisskrastins 20.05.2010. 14.31
Par vēlu un par maz. Bemhenu prom, vai arī nekas no darītā neko nedos.
9
garausiitis > andrisskrastins 20.05.2010. 14.34
Esmu gatavs saderēt , ka Bemhena aizrotēšana prom neko nedos.
0
andrisskrastins > andrisskrastins 20.05.2010. 14.55
Dos, jo nebūs, kas piesedz realizētās shēmas RS.
0
garausiitis > andrisskrastins 20.05.2010. 14.58
Pilnīgas muļķības. Ir jāsajauc sistēma nevis jānomaina viena no skrūvēm tajā , lai arī svarīga. RS visi gali ved uz RD precīzāk uz transporta komiteju.
0
ievuliitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.34
Pecisk, vai esi pārliecināts, ka shēmas tiek RS izplānotas? Pēc manām domam RS ir tikai instruments, labākāja gadījumā – darījuma partneris.
Bet Bemhens gan ir jāatbrīvo – bojā uzņēmuma reputāciju tikko muti atver.
0
garausiitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.40
Betij – Tu precīzi pateici . RS loma ir tā ,ka tā ir instruments un vēl tā pilda kasiera funkcijas atsevišķu personu veidolā .
Starp citu , kur ta iesprūda tā Daimler lieta?
0
ievuliitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.47
Absolūts klusums, klusais, ar to Daimler lietu.:) Slikti PR strādā. Būtu vismaz kādu maznozīmīgu informāciju tautās palaiduši. Lai rodas iespaids, ka kautko meklē.
0
garausiitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.50
Var jau būt,ka izmeklēšanas taktika – savilkt cilpu.
0
ievuliitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.54
Vai negaidīta kratīšana – panākumu ķīla:))
0
garausiitis > andrisskrastins 20.05.2010. 15.55
Arī. Domāju ,ka mēs varen maz zinām par izmeklēšanas metodēm.
0
garausiitis 20.05.2010. 14.28
Manuprāt ir lielākas iespējas . Jāpārskata projektu izmaksas. Vēl 2005.gadā pētiju RS saimniecisko darbību – man pēc aptuveniem aprēķiniem “otkatos” bija vismaz miljons, žēl ,ka nesaglabāju to analīzi.
0