Valsts nākotni redz "Vienotības" uzvarā

88

Komentāri (88)

Baiba Rubesa 05.08.2010. 23.05

Nestrīdēsimies par Oskaru, jo sāk jau iet pa apli. Labāk padomāsim, ko darīt ar Krīgeru un viņa jaunajām prasībām par neapliekamā minimuma paaugstināšanu un streikiem valstij visnepiemērotākajā laikā. Šķiet, ka viņš jau otrreiz cenšas “uzspridzināt” valsti. Kā šodien atceros, kā Krīgers saaicināja ļaudis Doma laukumā pirmo reizi ar pārspīlētiem algu pielikšanas sukļiem laikā, kad valsts tikko bija atspērusies un pati sākusi pakāpeniski veikt algu paaugstināšanu budžeta iestādēs. Toreiz Kalvītis vai nu nenoturēja spiedienu, vai labprātīgi atsaucās ārodbiedrību prasībām. Cilvēki ar lielajām algām papildus sāka ņemt kredītus un šodien redzam, kur atrodamies.
Valsts ir tāds iestādījums, kur visam jānotiek pakāpeniski. Nedrīkst ar vairāku miljardu kredītu kaklā sākt jaunu algu pieaudzēšanas spirāli.

0
0
Atbildēt

0

zita 18.05.2010. 17.12

Oskara radinieks neesmu. Un ja tadam ierindas parastajam cilvekam ka tev kkas nav saprotams no ta ko saku , tad domaju ka labak tev vispar butu nerunat, nevi izteikt savu viedokli , nezinot neko par konkreto situaciju kas valsti notiek. Ja gribas izteigties tad vajag palielinat savu zinasanu apjomu vismaz lidz nedaudz lielakam ka tev sniedz paris zinamakie latvijas mediji un iedzilinaties pats iekseejas partiju lietas.

0
0
Atbildēt

0

zita 17.05.2010. 23.58

Runājot par likumu dotajā brīdī raksts noteikti nav pretrunā ar to, bet ja skatās likuma domu un žurnāla rakstu attiecību par visam partijām kopā tad ir konkrēta politiskā spēka lobēšana no IR puses. Par komentētājiem vienīgais ko varu piebilst, ka ir skumji par to ,ka Latviešu tauta kā tāda spēj vienīgi gudri runāt par lietām, kas šķiet ir zināmas tiem ( arī jums tai skaitā) cik melns aiz naga. Šādi politiski noskaņoti komentāri par kādu konkrēto partiju un par atbalstu tai rada manī šaubas par šo indivīdu reālajam zināšanām par partiju par kuru stāv un krīt,jo ja nav reālās situācijas saprašana, tad labāk ir savu viedokli paturēt pie sevis.

0
0
Atbildēt

0

zita 17.05.2010. 14.28

Tiem ,kas nesaprot ko es uzrakstīju, varu vien ieteikt nedaudz iedziļināties 1kārt Vienotības kā tādas vēsturē , kas ir stingri vien senāka kā jūs domājat. 2kart ja nav iespēju izprast šī žurnāla veidošanas gaidu, tad vienkārši nedaudz pasēdēt un uztaisīt viegli uzskatāmas tabuliņas par šā žurnāla politiskajiem rakstiem , kas diezgan uzskatāmi parāda ,kas kuram ko raksta.

P.S. Neesmu arī AŠ2 vai SC atbalstītājs, vienkārši esmu vīlies par Vienotību kā tādu, kas dotajā brīdī pilnībā ir tāda pati kā jau minētie AŠ2.

0
0
Atbildēt

0

dro 16.05.2010. 21.51

Beidzot visi sapratuši, ka ar Oskariņu kaut kas nav kārtībā. Interesanti,
kādēļ zēns atgriezies Latvijā, vai šeit medicīniskie pakalpojumi tomēr būtu lētāki?:)

+3
0
Atbildēt

1

    garausiitis > dro 16.05.2010. 23.48

    Zēns visticamāk nekur arī nav bijis, vietējā politšūniņā ir izsnieguši uzskatāmās aģitācijas materiālus neko nepaskaidrojot , ja kāds ko prasa. Tāpat ir iedota maza rokasgrāmata ar standart frāzēm . Tā nu top pārsvarā komenti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zita 16.05.2010. 21.34

Žurnāls IR kā vienmēr ar “profesionālu” rakstiņu ! :D Kā saprotu izdevumiem kas tiks pieķerti slēptās reklāmas veidošanā draud pat slēgšana . Žurnāls likās pārāk interesants, betgan jau uztaisīs ko jaunu .

0
-3
Atbildēt

2

    dro > zita 16.05.2010. 21.54

    Vai neesat Oskara radinieks? Jūs tik gudri izsakaties, ka ierindas cilvēkam nesaprast:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > zita 16.05.2010. 22.02

    Es arī nesaprotu – kurš te ko ir nogrēkojies? Vai raksts ir pretrunā ar pastāvošo likumdošanu vai daži komentētāji te ko reklamē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 16.05.2010. 20.31

Tātad Oskar pastāsti kā nonāci līdz šādam secinājumam – ” Kalviisa laiki ja aman nepatika jo JL maisiija gaisu un smirdinajaas ” .
Varbūt padalīsies ,kas ir tie-“Mees te parsmeejusies esam par JL un iipasi par sarkanmataino histeriki Aboltinu ”
Un vai neesi aizdomājies ,ka sludinot – ” Esmu tikai un vieniigi mieriigs parasts veleetaajs:-)
Kurs vienkarsi nirgajas par JL un vina idiotiskajiem politikiem;-) ” , patiesībā liec citiem pasmaidīt par tava intelekta spējām?

+5
0
Atbildēt

0

ievuliitis 16.05.2010. 19.44

Oskar, bērniņ! Tu nebeidz un nebeidz izklaidēt publiku.:) Ja tu politiķus tik vien, kā pēc frizūrām, uzvalkiem un sejas izteiksmes vērtē, tad paliec vien tai Francijā:).Nebrauc šeit un nebojā mums genofondu – lai attīstītākiem un patriotiskiem zēniem tie berni te dzimst. Grūti jau mums te iet, bet bez tevis tīri labi iztiksim. Paši protam traukus mazgāt.
Un es nemaz nebrīnos, ka tev ir domubiedri. Padomā tik, cik daudz ir tādu TP, LPP/LC, TB un ZS atbalstītāju, kas amatos un krēslos bija nevis pateicoties savai kavalifikācijai un prasmēm, bet tikai tapēc ka ir draugi, radi, paziņas un paziņu paziņas tiem, kas tos amatus dala, arī tapēc, ka ir ar mieru ziedot daļu savas nesamērīgi lielas algas partiju kasēm. Protams, ka tie visi būs tavi domubiedri. Labi pasmējos:))

+5
0
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.42

Nu miilotie JL atbalstiitaaji veleejiet tacu par savu JL veleejiet;-)
Taa tacu juusu izvele un juusu balss NOTEIKTI buus noderiiga Aboltinai :-)
Jo maz jau ir palikusi tie atbalstiitaaji;-)

0
-3
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.34

Par JL histerisko paniku:-)
Tiko kaads pret viniem ko pasaka taa uzreiz kaa mazam beernam spuras gaisaa un asaras pa gaisu nabadziniem;-)
Tas ir tik smiekliigi ;-)
Mees te parsmeejusies esam par JL un iipasi par sarkanmataino histeriki Aboltinu ;-)
Ja jau TP un LPP/LC ir taadi monstri tad kaapeec taura velee par viniem??Un JL luudzasa viniem??
Tadaa pakalaa esam taapeec ka pamulkais Repse jau pirms 2004 gada iesaka Latvijas izniicinaasanu

0
-3
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 18.46

Tiesi tapataas kaa ar Maiziisa parveleesanu.
Tikai patiesoties JL idiotiskajai Maizisa politizeesanai vinu neieveleeja.Taapeec nebruuciet virsuu ZZS vai TP vai LPP/Lc par to ka neieveleeja Maiziiti.Bet pasakiet paldies pamulkiem no JL ka vini Maiziiti labi nopolitizeeja un piekara sev kaa izkartni taapeec diemzel arii vinu neieveleeja ;-(
Lai veiksme jums ;-)
Un galvenais veiksmi JL peec veleesanaam lai kaut kur darbinu atrastu:-)
Vismaz par tiem 120 latiniem ko pasi ir samazinajusi ;-)

0
-3
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.13

dzeris49: Un kurs tagad attura labos, godiigos politikus no JL samazinat ministriju skaitu?? Samazinat visas uzbliidusaas komisijas?? Un savas algas samazinat tieis tapataas kaa tas tika izdariits policistiem, skolotajiem, medikiem????

0
-5
Atbildēt

15

    andris902 > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 16.13

    Hei, riesta gaili, Tev kāds var piezagties no mugurpuses…. vai Tu pats arī dzirdi, ko saki? Es nesadzirdēju – par ko Tu aicini balsot? Pantiņu esi iemācījies skaitīt – labi, bet vajadzētu arī saprast jēgu par ko runā….Žēl, ka ar spriestspēju tā pašvaki..varbūt vairāk domā pats ar savu galvu – vai Tu pirms gadiem no Latvijas aizbrauci Jaunā laika dēļ?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 16.14

    Laikam neko neesi dzitdējis par to, ka šobrīd mums ir mazākuma valdība? Un, ka jebkuru tās lēmumu, kam pēc likuma ir vajadzīgs Saeimas akcepts, opozīcijas partijas, kam tur ir skaitlisks vairākums, var nogremdēt, pat bez argumentiem – nobalso “pret” un viss.
    Bet, kā es saprotu, tavs uzdevums te ir radīt tautai iespaidu, ka visus tos melnos darbus, ko tu te augstāk uzskaitīji, ir pastradājis JL nevis TP, LPP/LC, ZS un citas partijas, kas gadu desmitiem izmantoja mūsu valsti personīgās intereses. Man tevi jaapbēdina. Šeit cilvekiem nav iestājies atmiņas zudums.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 16.57

    Nu to esmu gan dzirdeejis, bet neesmu diemzeel dzirdeejis ka sveetais JL buutu ierosinajis algas samazinajumu ministrijaam.Kaa arii ja nemaldos tad taa pati TP un LPP/LC ir par ministriju samazinaasanu, tikai JL ir iestaajies pret to.
    Un tici vai nee varu teikt ar paarlieciibu ka loti daudziem latvijaa ir apskaidrojusies apzina un par JL vairs noteikti nevelees
    Ja tu to velies dariit tad uz prieksu taa ir tava izvele ;-)
    Man ir maneejaa un es lepojos ar to:-)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 16.58

    Zabiit man tevis zeel;-)
    Tava smiekliigi piezemetaa domaasana ;-)
    Es tacu jau kuro reizi rakstu ka neesmu siet lai agiteetu part kaadu ;-)
    Bet pats galvenais pret kaadu un sajaa gadiijumaa viennoziimiigi ka tas ir JL ;-)
    Un ja tu veelies par viniem balsot tad uz prieksu ;-)
    Es savu izveli esmu izdariijis un lepojos ar to;-)
    UN viennoziimiigi ka JL nav pat ne tuvu tam partijaam par kuraam es varetu balsot ;-0

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 17.11

    diemzeel dzirdeejis ka sveetais JL buutu ierosinajis algas samazinajumu ministrijaam.
    _____________________
    Ne tikai ierosinājis, bet arī izdarījis. Ja slikta dzirde, jāskalo ausis /ārsta uzraudzībā/:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 17.40

    Paklau, ja tu savu izvēli jau esi izdarījis, ko tu te nāc? Ar tavu zemo argumentacijas prasmi un rupjo izturēšanos, nevienu domubiedru te neatradīsi, savukārt, ja gribi tā prasti ieriebt, tad arī tas tev neizdodas, jo izskaties smieklīgs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 17.49

    Bet Tu man neatbildēji – kāpēc muki no Latvijas, kurš Tevi trimdā izsūtīja, kurš pāri nodarīja? Bija takš trekno gadu uzplaukums – ko aizlaidies? No labuma taču neviens nemūk….Kāpēc Tev šķita, ka trauku mazgāšana svešā zemē būs labāka…. nekā treknie gadi Tēvzemē?
    Es tāda naiva meitene, ar piezemētu domāšanu….gribās gudru cilvēku domas zināt….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 18.21

    Puisīt , atceries mēs te laiku atpakaļ debatējām – es Tev uzdevu jautājumus , bet kaut kā nesagaidīju atbildes. Tu kaut ko bez saukļiem un šabloniem arī zini?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 18.38

    Milaa Zaniit;-)
    Es nekur neesmu mucis;-)
    Man vienkarsi pieriebaas sii politiskaa situaacija un attieksme pret cilveekiem no politiku puses.
    Un paraak loti es miilu FRanciju lai sedetu te Latvijaa;-)
    Un ne jau trauku mazgasana mans darbs ir ;-)
    Un pat ja buutu tad buutu daudz duadz laimiigaks nekaa sedet te latvijaa un graust nakus un skatiities un komisko Aboltinu ar izboliitajaam aciim:-) Vai smiekliigo Repsi ar adas uzvalku un izvalbiitaam actinaam luukojoties Marsa virzienaa;-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 18.41

    Nu iespejams ka smiekliigs;-)
    UN tas man patiik ;-)
    Vismaz kadam jautraak paliek.Savadak Latvijaa tie laudini tik sabeedaajusies visi ir:-)
    Un es nemaz nedomaju kadam argumenteet kaut ko:-)
    Izvceeli jaa esmu izdariijis gan ;-)
    Un tici vai nee, bet ir gan dazi sabiedrotie uzradusies kuram JL ir taads kaa saciit jasaka smiekliiga partijele ;-)
    Bet tas nu taa katram jau ir savs;-)
    Kurs grib par vecmodiigo Aboltinas frizuuru, vai Zaka kunga izvalbiitajam aciim, vai Repses kunga skatienu Marsa virzienaa balsot tad lai to dara;-)
    Man tikai prieks ka katrs turas pie sava salmina ;-)
    Kaut arii tas jau deg no abiem galiem ;-)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 18.44

    Man nevienam nekas nav jaskaidro;-)
    Katram ir izveles tiesiibas.tev saveejaas man saveejaas:-)
    Un ka aaju teicu ja kadam ir veelme padiskuteet tad drosi varam to izdariit klaatienee:-)
    Labprat tiksos ar JL atbalstiitaajiem un paklausiisos kaadus labuma kalnus ir JL sagaazis Latvijaa :-)
    DRosi rakstat man un diskuteejam;-)
    Bet pats galvenais ka karteejo reizi parliecinos par JL un vina atbalstiitaaju histerisko paniku;-)
    Tiko kaads uzrodaas kas pakritizee vai neglauda spalvu viniem kaa vajag taa uzreiz histerija rodaas un panika:-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.09

    Par kādu histērisko paniku Tu runā? Pastāsti man lūdzu kā tas nācās ,ka monstri LPP/LC un TP no 2004. gada vadīja valsti un pēkšņi 2008. gada beigās konstatēja , ka ir baigā pakaļa? Kapēc Latvijai vajadzēja lūgt SVF palīdzību , bet kaimiņi igauņi un lietuvieši iztika bez tās ? Ir Tev kāda sakarīga atbilde bez saukļiem un šabloniem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.35

    Oskariņ, Tu mani aicinu uz Franciju? Jo kā citādi mēs klātienē varētu diskutēt. Lai jau es naiva meitene, bet Tev tā diskusiju kultūra tāda pašķidra – par acīm vien…acīm vien, bet es gribu par politiku! Tu tāds nervozs zēns…Tev nekas nepatīk – Kalvīšonkuļa laiki Tev nepatika un tagad atkal Tev nepatīk…Tev gribās to politikas katlu “apmaizīt” (kā Tu raksti), bet Tu man tā vairāk…. ar tādiem skaidrākiem argumentiem, Oskariņ, labi?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.36

    Un es jau atkartosos kuro reizi ka man nekas nevienam nav jaatbild;-)
    Neesmu ne prokurors ne advokats kadam:-)
    Esmu tikai un vieniigi mieriigs parasts veleetaajs:-)
    Kurs vienkarsi nirgajas par JL un vina idiotiskajiem politikiem;-)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 19.38

    Miljaa Zaniit ;-)
    Var arii uz Franciju :-)
    Pagaidaam gan emsu LV iegriezies;-)
    Kalviisa laiki ja aman nepatika jo JL maisiija gaisu un smirdinajaas;-)
    Nervozs gan neesmu ;-)
    Manaas aciis JL ir pagrimusi, partija kas to vien dara kaa ar saviem lemumiem gremdee valsti;-)
    Un ne man kadam kas jaaskaidro ne arii jaataisnojas ;-)
    Esmu parasts veleetajs kurs noteikti nevelees par JL ;-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 12.53

Lai Dievs dod ka atraak JL nogrimtu nebuutiibaa nun pazustu no politiskaas vides.Jo taadi Latvijas valsts gremdetaaji veel nav redzeeti kaadi ir JL ( vieniigais izneemums vareetu buut Dombrovska kungs) Ceru ka Latvijas tauta naaks pie praata un neievelees JL parstavjus. Paldies Dievam citplaneetietis Repse jau nacis pie prata ka vinam nav vieta politikaa.Nakamie ceru ka buus Zakis un no 70gaidem izliidusii komiskaa Aboltina.

+1
-10
Atbildēt

10

    mary75 > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 13.01

    Nu tad jau tu, pie viena, varētu arī pateikt, kuri tad būtu tie vēlamie?
    Nez, kur tad pats atradies pēdējos pāris gadus, ka nezini, ka ne jau JL nogremdējis valsti?
    Vai arī ilgāku laika periodu, kā vienu gadu, atmiņā paturēt nespēj?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 13.15

    Nevilcinies ne mirkli, atver mums acis, pravieti:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 13.24

    Nuu tas tiesa ka paris gadus LV nedziivojos.Tikai tik cik ciemos atbraucu.
    Bet pietiek ar to ko draugi pastasta un ko i-netaa izlasu.
    Un esmu sapratis ka JL ir atbildiigais par to ka Latvija ir tik zemu nolaista.Iipasi komiskais Repse un Aboltina.
    Visa JL politika ir versta uz maznodrosinaato izmerdeesanu.
    Kurss atklati meloja ka nesamazinaas pensijas???Un tuuliitaas peec paris dienam peec velesanam pazinoja ka pensijas ir jasamazina?? Vai ne JL???
    Kurs tagad kriizes laikaa turaas pret ministriju apvienosanu un liidzeklu samazinajumu?? Vai ne JL???? Kurs algas policistiem, skolotajiem, medikiem samazinaja par aptuveni 40-60%?? Vai ne JL ministri un premjers???? Un tajaa pasaa laika sev samazinajusi aptuveni par 15-20% ??? Vai taa nav klaja nirgaasanaas par sabiedriibu????

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 13.43

    Jā, viss nebija izdarīts iedeāli, tikai, tad padomā, kas bija vainīgs pie tā, ka šādi drakoniski lēmumi bija jāpieņem, kas, pēc uzdzīves vairāku gadu garumā, nometa praktiski bankrotējušu valsti JL pie kājām?
    Vispār, pats brīnos, ka kādam vēl jāskaidro tik elementāras lietas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 13.55

    Žēl, ka neesi gudrāks par saviem radiniekiem:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.12

    dzeris49: tev nav jaaskaidrp nekas;-)
    Es savu izveli esmu izdariijis un pie taas arii paliksu.
    Un viennoziimiigi tas ir agitaacija pret JL. Jo manaas aciis JL ir lielakie LV izsaimniekotaaji.
    Taapeec arii nav verts pat par to diskuteet.
    Tu esi izdariijis savu izveli un es saveejo

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.12

    Ir cilvēki, kam materiālais labums vai tā iespējāma zaudēšana, apdraud redzes asumu. Ja puikam nav svarīgi, kas izsaimniekoja sociālo budžetu, bet ir naids pret tiem, kas cenšas ar to knapo budžetu pabarot visus, kam tas paredzēts, tad viņam patiesi gan redze, gan loģiskā spriestspēja ir stipri sachakarēta.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.16

    betijacelma: Tavs komentars tikai parada to ka esi karteeja JL kaaju laziitaja. Ja jau esi tik atsauciiga un materialaa labuma gatav dziivot tad drosi atsakies no savas algas un daavini to tiem kam to vairak vajag.
    Kaapeec tad JL politikiem tik svariigs ir sis tavis piemineetais materialais labums?? Vai vinu logiskaa spriedspeja nav sacakareeta?? Ja jau vini tik godiigi lai parada priekszimi un samazina savu algu liidz minimumam kaa to vini izdariija skolotajiem, medikiem un policistiem un daudziem citiem.
    Te nav runa par materialu labumu, bet par normalu cilveku dziiovtspeju. Iztiku, apgerbu un par kreditu atmaksu nemaz nerunasim.
    Kur seit paliek JL godiigums un ne materiala labuma guusana???

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.18

    Nu kadam tacu ir jabuut mulka Ansiitim ;-) Visi jau nevar buut gudrie braali ;-)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands Ozoliòð 16.05.2010. 15.47

    Tev nav ko man pārmest – ne antihigiēnisku kādam kāju laizīšanu – fui! cik prasti un lēti, ne dzīvošanu particībā uz citu rēķina. Esmu bezdarbniece un nav man ne algas, no kuras atteikties tev par labu, ne vairs pabalsta. Bet pretstatā tev es redzu tālāk par savu degungalu un redzu gan tos, kas izzaga un izsaimniekoja valsti, gan tos, kas mēģina vinu uzstutēt uz kajām. Patiesi neatceries – kas noslēdza līgumu ar starptautiskiem aizdevējiem, kas ielika mūsu kopēju naudu Parex bankā, kas nogrieza algas? Jaunais laiks tur pat blakus nav stāvējis.
    Ja labi padomāsi, tad atcerēsies, ka arī pēdējo mēnešu laikā daudzi Jaunā laika centieni uzlabot situāciju valstī un pieņemt vajadzīgus likumus atduras pret apzinātu kaitniecību un bremzēšanu no opozīcijas partiju puses. Un tu vēl brīnies, ka kads tevi par ne pārak gudru notur.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 16.05.2010. 12.42

Tēvzeme vienīgie aizstāv latviešu valodas intereses, Pavisam nesen tieši viņi vāca balsis pret jaunu krievvalodīgu migrantu ielaišanu valstī. Diemžēl Jaunais laiks TB neatbalstīja…

+2
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 16.05.2010. 12.39

Pārmetumi TB par Baķku ir komiski. Divi noziedznieki sarunās lielās, ka pazīst Straumi, sauc viņu Baķku, Un visiem baigie prieki… atraduši vienīgo valsts izzadzēju.

0
-3
Atbildēt

0

janisvinodis 16.05.2010. 11.27

Vai atkal viss nav pārāk vienkārši – Vienotība mīl Latviju,bet Saskaņa Krieviju? Arī es balsošu par Vienotību, jo nav jau kur likties, bet man prātā nenāk turēt muti un pieņemt katru viņu idiotisko darbību kā pašsaprotamu.

+2
-1
Atbildēt

1

    dro > janisvinodis 16.05.2010. 13.13

    Vai atkal viss nav pārāk vienkārši – Vienotība mīl Latviju,bet Saskaņa Krieviju?
    ___________________________
    Kā tad ir?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janisvinodis 16.05.2010. 07.42

Ja ”Vienotība” Saeimā iegūs 40+ vietas, tad nav nekādas garantijas, ka nedēļu pēc vēlēšanām tā nesadalīsies 4-5 frakcijās, jo mēs labi zinam, cik raiba ir šī kompānija.Un jo raibāka tā būs,jo,iespējams, vairākās daļās izšķīdīs.

+5
-1
Atbildēt

10

    bebiekste > janisvinodis 16.05.2010. 09.17

    Jā tāda iespēja ir pavisam reāla. It sevišķi TB/LNNK neraisa uzticību. “Baķkas” nākamajā dienā pēc vēlēšanām var kļūt par nakamajiem Saeimas piecīšiem un pieslieties Jūrmalgeitas komrādiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 16.05.2010. 09.51

    Taisni tāpēc domāju, ka nekādi TB tai apvienībā nav jāņem, viņi jau ir pār devuši visus ideālus, ja tiem būs izdevīgi – pārdos atkal ne mirkli nešauboties.
    Kā var runāt par kādu tur politisko atbildību, ja šos atkal ievilks saeimā?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > janisvinodis 16.05.2010. 09.54

    Balsojot par V, pats svarīgākais uzdevums IR strīpot laukā tos, kuri NAV pierādījuši konsekvenci darbos. Mūrniecei nav pat vērts startēt sarakstā – būs laukā kā likts!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rasma Skuja > janisvinodis 16.05.2010. 10.10

    Dzeris: Taisni tāpēc domāju, ka nekādi TB tai apvienībā nav jāņem, viņi jau ir pār devuši visus ideālus, ja tiem būs izdevīgi – pārdos atkal ne mirkli nešauboties.
    =====
    Ideālu pārdošana ir individuāla lieta. Vai vienā partijā visi būtu kristālskaidri cilvēki, otrā – visi nelieši? TB/LNNK Vidzemes priekšpilsētas nodaļu vada Ritvars Eglājs – ar ko viņš ir nepieņemams? “Visu Latvijai” valdē darbojas Einārs Cilinskis – tas pats jautājums? Mani, teiksim, ļoti neapmierina kāds CSN pārkāpējs no “Jaunā Laika” – ja trāpīsies mana apgabala sarakstā, tad noteikti svītrošu. Bet būtu snobiski prasīt, lai JL no viņa publiski norobežojas. ASV demokrātu partija ir ļoti raiba – arī tajā (it īpaši štatu līmenī) darbojas visādi morāli pagrimuši ļaudis. Bet cilvēki tomēr strādā kopā, strīdās un balso.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janisvinodis 16.05.2010. 10.17

    Piekrītu Parastais tavam viedoklim – būs baigā svītrošana , bet tas patiesībā būs labi , jo parādīs arī personu , ne tikai partiju reitingus

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 16.05.2010. 10.21

    Jā, katrā partijā ir godīgi cilvēki, kurš strīdās.
    Bet, partiju vērtē pēc tās darbības un balsojumiem Saeimā, un tie nebija diezin cik iepriecinoši.
    Tātad, tie godīgie tur vai nu bija mazākumā, vai arī klusēja, un kāda garantija, kā tāpat nenotiks arī turpmāk?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > janisvinodis 16.05.2010. 10.52

    Pareizi sacījis Sodums, ka latviešiem galvenais ir šķīstums un atšķirībā no lietuviešiem trūkst valstiskās apziņas. Pat ilgajos trimdas gados ulmanieši un sociķi viens otru uzskatīja par ienaidniekiem. Ja negribēsim mācīties kaut no SC, kura kompānija ir daudz raibāka un kurus vieno tikai viens motīvs – naids pret Latviju vai labākā gadījumā Krievijas dievināšana, tad valsts neatkarība būs apdraudēta.
    Vai tiešām latvieši kārtējo reizi sacentīsies prāta spēlē ar ezi?:)
    Dzeri, kādēļ tev TB/LNNK nepieņemamāka kā SC, ar kuru tu aicināji sadarboties? Neatzīst atbrīvotāju tusiņu 9. maijā?:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 16.05.2010. 11.19

    Sadarboties nenozīmē uzņemt Vienotības apvienībā, tur ir liela starpība.
    TB man nav pieņemams principiālu apsvērumu dēļ, bez tam uzskatu, ka Vienotība bez tiem būs stiprāka, kā ar tiem.
    Bet, pat ja viņus tur paņems, tāpat balsošu par Vienotību.
    Bet, tas nenozīmē, ka nedrīkstēšu teikt, ko par viņiem domāju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > janisvinodis 16.05.2010. 11.32

    Džeri, Tev ir visas iespējas piedalīties Vienotības pozīcijas veidošanā, neiestājoties viņu rindās:
    http://www.vienotiba.lv/piedalies/

    Piedalies ar savu redzējumu, pasaki visu, ko Tu domā par pērkamajiem tēbīšiem (zinātāji saka, ka tie esot vislētākie politiskajā balsu pirkšanā)!

    Es jau pieteicos piedalīties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 16.05.2010. 12.43

    Paldies, jau savu viedokli nosūtīju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 16.05.2010. 03.35

Iztēlosimies vēlēšanu rezultātu: būs sasniegums, ja TB/LNNK kādu vietu iegūs. Un ja tas ir Zīle – pus partijas vērts ? Grīnblats arī viņiem gudrs puika, patriots.
VIENOTĪBAS saraksts faktiski ir vēlēšanu sistēmas uzlabošana, palielinot iespēju izvēlēties. Tam jānonāk līdz vēlētēja apziņai.

+8
-2
Atbildēt

3

    mary75 > gundega_heiberga 16.05.2010. 08.28

    Tad jau pret korupcijas apkarošanu – par Loskutova atstādīnāšanu, par drošības likumiem, utt., “patrioti” Zīle un Grīnblats balsoja cēlu patriotisku jūtu vadīti?
    Visu laiku uzticamakie ĀŠ vasaļi – patrioti?
    Nezini tādu treicienu – neklausies manos vārdos, skaties uz maniem darbiem?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 16.05.2010. 10.20

    Jā, tāpēc jāsvītro.Bet sarakstā jābūt.
    Ir jāpierod pie jauna veida saraksta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > gundega_heiberga 16.05.2010. 12.49

    Tieši tā. Pateicoties Grīnblatam mums nav nekādi nulles varianti, vai LPSR un Endziņa jaunās konstitūcijas un pilsonības likuma. Gaišie spēki taču bīdīja visdažādākos variantus, lai strauji legalizētu okupācijas sekas un praktiski visi iebraucēji iegūtu pilsonību. Tad mums tagad, n`e – jau sen par premjeru būtu tāds kā Janukovičs

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

indzax24 16.05.2010. 01.48

man, savukārt, ļoti nepatīk TB/LNNK ar savu Baķku un no Brīvības pieminekļa zagto nosaukumu plus R.Zīli kā vienīgo jēdzīgo cilvēku. Visu Latvijai – apžēliņ! Protams, balsošu par Vienotību, jo labāka varianta jau nav. Bet nu galīgi neforši, ka spiesti tik baigi atšķaidīties. Tiešām rosols, salīdzinot ar AŠ skaidro mesidžu, lai kā arī man tas riebtos

+7
-1
Atbildēt

1

    buchamona > indzax24 16.05.2010. 07.36

    Mums ir jāmācās no nesenās pieredzes Atmodas laikā. LTF apvienoja sevī visus, kuri bija izvirzījuši sev mērķi atjaunot LR un tikai tādēļ izdevās šo mērķi arī sasniegt. Pat Pilsoņu kongresam bija sava ļoti pozitīva vieta šajā procesā, līdz brīdim, kad viņi iestājās pret piedalīšanos vēlēšanās. Ja tolaik nebūtu pienācīgi aktualizēts pilsonības jautājums, mūsu atrašanās ES būtu šobrīd zem lielas jautājuma zīmes, bet par atrašanos NATO varētu pilnīgi aizmirst.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

mary75 16.05.2010. 00.26

Pilnīgi piekrītu, Ir nevajadzētu pārvērsties par propogandas ruporu, un kritiski vērtēt arī t.s. “gaišos” spēkus,kuru “gaišumu” pēc tā vienotā balsojuma par savu algu nemazināšanu uz vispārējās griešanas fona arī varētu sākt apšaubīt, jo tā bija principiāla lieta.

+4
-1
Atbildēt

4

    buchamona > mary75 16.05.2010. 07.19

    Situācijā, kad mums ir “jānosit” uz reiz divi “melnie bruņinieki” :)) tas ir SC un Ašx2, ir jāapvinojas visiem, kuri šim pirmajam uzstādijumam piekrīt un jārīkojas. Pēc tam var domāt, ko tālāk darīt. Tu kaut ko te gribi “selekcionēt” pirms laika. Tad tev Kristovskis “nepatīk”, tad VL. Tas nav nopietni.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.05.2010. 08.20

    Ja tikai man vienam nepatiktu VL un Kristovskis, nebūtu problēmu, daudziem viņi nepatīk.
    Ja tajos sarakstos būs vēl TB un VL, tad tur vairāk būs ko svītrot ārā, nekā atstāt iekšā.
    Tas ir absurds, ka Titavu un Repši izēda ārā, bet Kristovski ar Kalnietri atstāja.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 16.05.2010. 08.37

    Tu runā par atsevišķām personālijām, es par kopainu. Gribi vai nē, bet – gan par VL, gan LNNK cilvēki nodos savas balsis. Tikai diez vai pat apvienojoties, abas šīs partijas tiks pāri 5% un par šīm partijām nodotās balsis beigu beigās tiks “uzdāvinātas” AŠ un SC. Un, kā jau mēdz notikt šādos gadījumos, šīs uzdāvinātās balsis būs tieši tik daudz, lai Vienotība nespētu savus izvirzītos mērķus sasniegt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.05.2010. 09.06

    Jābalso jau par to rosolu tik un tā, kaut arī var sanākt ne visai garšīgs, citi ēdieni vēl sliktāki, ko lai dara.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 16.05.2010. 00.24

Bet kas tad, galu galā, ir noticis ar “Visu Latvijai” ? Viņi pievienojas vai ne ? Vienu brīdi visi baigi runāja, tagad – klusums ? Ir taču jāvienojas, cik var vilkt garumā ?

+2
0
Atbildēt

0

Driimeris 15.05.2010. 23.53

valsts nākotne = vienotības uzvara, nu nezinu, savulaik uz Tautas Fronti arī cerējām… atļaušos izraisīt vienotības fanātu dusmas, bet nevaru nepaust savu viedokli- man Kristovskis un Kalniete neasociējas ar gaišu Latvijas nākotni… viņiem bija daudz iespēju izpausties iepriekšējos 20 gados- IR varētu pamēģināt apkopot ne tikai Š^2 paveiktā sauso atlikumu, bet arī pārējo potenciālo Latvijas ”glābēju” paveikto pedējos divdesmit gados. Īstam žurnālistam nevajadzētu ļaut personiskajām simpātijām prevalēt pār profesionālo pienākumu- informēt sabiedrību.

+4
-3
Atbildēt

0

buchamona 15.05.2010. 23.34

No “latviskajām partijām”ir tikai 2 ar kurām nav iespējama nekāda sadarbība un viņiem jau ir sava apvienība AŠX2 + Plaudes biedrība. Pārējos visus, ieskaitot VL, vajadzētu iesaistīt Vienotībā. Katra bals ir no svara šoreiz. Protams, par sociķiem nav runa, bet viņi arī nav “latviska partija”:)

+4
0
Atbildēt

0

mary75 15.05.2010. 23.26

Nezinu gan, ieguvums, ņemot vērā TB reitingu statistiskās kļūdas robežās – minimāls, bez tam, kam tuva TB ideoloģija, tie var balsot par PS.
Toties daudzas balsis tiks pazaudētas, jo daudziem tā ir principa lieta – nekādu ĀŠ pakalpiņu koalīcijā.
Kā padomāju, ka jābalso par tiem, kas visu laiku uzvedās kā AŠ “jaunākie brāļi” un pakalpiņi, balsoja gan par Loskutova atstādināšanu, gan par drošības likumiem, un , aiz kuru nacionālpopulistiskās retorikas neslēpās nekas cits, kā vēlme nodrošināt sev siltas vietiņas – neskatoties uz manu nepatiku pret VL, balsot par koalīciju, kuras sastāvā šī partija, tad jau būtu vieglāk, kaut arī, vēlāk tas radītu lielas problēmas.
Vispār, labāk atstāt visu, kā ir, uzņemot TB vai VL, zaudējumi var būt lielāki par ieguvumiem.

+4
-4
Atbildēt

3

    andris902 > mary75 15.05.2010. 23.43

    Tu šoreiz kā mazs bērns…negribu…nepatīk! Kamēr Tu cilvēkiem stāstīsi, lai balso par PS ….jo tā jau tā pati TB…neaizmirsti, ka Tev ar argumentāciju nāksies mainīt cilvēku domāšanu….vienkāršāk ir pārliecināt darboties ar pildspalvām…pie tam – lineāls nav vajadzīgs…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.05.2010. 00.08

    Vienkārši, baidos, ka pie t.s. “gaišajiem”spēkiem pielejot to karoti TB visi tie “gaišie spēki” nedaudz no sava gaišuma zaudēs, un kļūs tādi pelēcīgāki.
    Un netīru preci pārdod grūtāk, kā tīru.
    Bet, tās jau tikai manas domas, iespējams, ka kļūdos.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 16.05.2010. 09.33

    Šie gaišie spēki likās gaiši savos pirmsākumos. Līdz šodienai jau krietni appelējuši paši. Nu un vienai appelējušai zaptes burkai pielejot klāt otru, mainās tikai tilpums, ne kvalitāte.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 15.05.2010. 22.35

Esmu par, jo vairāk partiju pievienojas Vienotībai, jo labāk. Izņēmums promaskaviskās partijas, pie kurām pieskaitu arī abus AŠ.

+24
-1
Atbildēt

0

madararaa 15.05.2010. 22.34

Nu, uz TB/LLNK pievienošanu var skatīties arī kā taktisku nepieciešamību. Lai arī viņi nekautrējas par saviem baķkām, kas iestutēti siltās vietās, un nereti dzen visus strupceļā ar savu konfrontacionālo nacionālismu, Latvijā ir pietiekoši daudz vēlētāju, kas daudz neprātojot par politiku, ir gatavi balsot par Brīvības Pieminekļa tekstu. Pārējie, kam pieņemama TB/LNNK manipulatīvā un divkosīgā politika, var braši salikt viņiem visiem mīnusiņus.

+16
-1
Atbildēt

1

    indzax24 > madararaa 16.05.2010. 01.50

    tomēr reitings TB/LNNK – 1,5% (vai tuvu tam)

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 15.05.2010. 21.35

Tikai bez TB/LNNK!

+4
-4
Atbildēt

2

    andris902 > andrejs_kirsis 15.05.2010. 22.04

    Piekrītu Eisertam…lai gan man pašai ir zināmas pretenzijas pret TB/LNNK….tomēr šoreiz jāizvērtē ieguvumi un zaudējumi. Kāds tad ir mērķis – vai pēc iespējas sadrumstalotākas labējās partijas Saeimā….vai paveram ceļu Saskaņai un šakāļiem? Zinu cilvēkus, kuri teikuši, ka nebalsos par Vienotību, ja nepievienosies tēvzemieši…rudenī katra balss būs no svara…tikai ļaudīm jāiemāca rīkoties ar pildspalvu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > andrejs_kirsis 15.05.2010. 22.11

    Tieši tā !
    + vairāk un
    ar ko ta zīļuks štruntīgāks
    par ģirtu/valdi vai vaideri vai seiļu anniņu
    :))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 15.05.2010. 20.30

TB/LNNK pievienošanās sarakstam atvieglotu vēlētāja izvēli – visas “sabiedriskās” partijas vienotā blokā. Savukārt, saimnieku uzturētās interešu grupas – kā uz delnas.

+12
-2
Atbildēt

1

    garausiitis > gundega_heiberga 16.05.2010. 10.15

    TB/LNNK diemžēl ir sevi diskreditējusi pēc būtības – atceries kaut Jūrmalgeitu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam